IZTOK faking GARTNER

« | | »

Jan Plestenjak: Prelepa za poraz

1.02.2016

No, pa smo dočakali trenutek, ko bodo dekleta začela masovno hoditi v cerkev.
Jan Plestenjak kot duhovnik.
Več od tega ni.
Pesem pa čudovita. Ko pride do balad, je Jan top!
Mi je pa o tem komadu govoril že pred leti ko smo imela intervju za moj blog.

YouTube slika preogleda
 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 1.02.2016 ob 11:15 pod Glasba. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

5 odgovorov na “Jan Plestenjak: Prelepa za poraz”
  1. Skeletor - 1.02.2016 ob 13:10

    Ni švoh, čeprav se bo zadeva ponovno delila na dva tabora. RKC in njeni podporniki na eni strani, in drugi, ki ga bodo obtožili poceni populizma in preslišali dober komad in spot. Kot ponavadi pri nas. Ima pa Jan jajca, da je šel v tole, ker pri nas take zadeve običajno raztrgajo. Je pa res, ko imaš enkrat tak renome kot on, si lahko marsikaj privoščiš in kljub temu preživiš. Mi je pa všeč, da še vedno dela dobre komade. Veliko glasbenikov, ko rata slavnih, počasi neha delati musko za folk, ker imajo vsega dovolj, in začnejo bluziti musko za svojo dušo, ker če bi jo prej, ne bi nič zaslužili.

  2. hari - 2.02.2016 ob 01:40

    Jan je res nekaj posebnega!
    Predvsem za to, ker vedno ohrani eno intimo.

    Pustimo ob strani natolcevanja. Ima pa bejbe – in niti ena ne zine nič. To je ta zanimivost, fibec – pa kako??

    Je pa tip pošten. Pa ne more mu ena bejbika (umetne obrvi, trepalnice, nohte, joške, lasni vložki, vložki še kje :P ….)
    popestrit dneva.
    Ona mora itak 3 ure prej ustat, da se sestavi. In potem? Ocvrta jajčka… in potem se neha. Kje so debate, kje razumevanje umetnika? Naravnost?

    Taki ste moški, ki se vam limajo babe. Umirili se boste, ko vas res orenk useka v križu. :P

  3. mina - 2.02.2016 ob 09:52

    Skeletor, kdo pa je načrtno začel delati slabšo muziko? Jaz se spomnim edino na Big Foot Mama, ampak pri njih je prišlo do spremembe songwritinga ker je Gušti odšel in nehal pisati musko, ostali pa imajo natanko nič talenta za songwriting. S songwritingom je sicer tako, to je najzahtevnejša stvar v glasbi in če ti neko obdobje uspeva pisati dobre komade, to še ne pomeni, da ti bo to uspevalo vse življenje. Vasih so resda še nekaj bluzili o muski za svojo lastno dušo ampak jaz že jako dolgo nisem slišala, da bi kdo s šit komadi trdil, da dela za svojo dušo. Pri janu si jaz njegov neupadajoči talent razlagam tako, da je polan glasbenik in zaradi tega pozna tudi glasbeno teorijo in pravilno sosledje akordov, ki prijetno zvenijo skupaj in mu posledično uspeva spesiti več prijetnih komadov (plus talent seveda). In ravno to znanje tudi glasbene teorije je njgova prednost. Ker ja, študirani glasbeniki so v prednosti, v kolikor jim supe poštekati določen melos, ker potem lahko tudi z uporabo teoretičnega znanja pišejo fajn komade, ne pa samo s talentom. Čeprav tudi to ne drži, tudi songwriting je obrt in tu gre bolje tistim, ki na dnevni bazi pišejo komade, ker se na ta način bolj zverzirajo. In če je nekdo šolan glasbenik, se je že po defoltu, zaradi šolskih obveznosti, z glasbo v praksi več ukvarjal. glih zadnjič sem čisto slučajno ujela en intervju z Edom Sheeranom in j razlagam ravno to, ko so ga spraševali o talentu za pisanje komadov in je razlagal, da ne gre za talent, pač pa za načrtno in neprekinjno delo. Da so bili komadi, ki jih je včasih pisal, čisti šit, ampak ker se je odločil, da bo glasbenik, je dnevno pisal komade, vsaj po dva, včasih tudi po pet in se verziral v pisanju komadov. In je postajal vedno boljši, da se je dejansko natreniral v pisanju komadov. In je dal nasvet tudi drugim, če hočeš pisati dobro musko, non stop piši komade, ker BOŠ v tem veddno boljši.

  4. E - 3.02.2016 ob 16:59

    Meni osebno komad ni bog ve kaj.Mi je pa všeč stavek , ko zapoje prelepa za poraz.

  5. teo saffron - 3.02.2016 ob 19:46

    mina, skeltor, prav imata pravzaprav oba vnekja točkah,
    jan je poznavalec muske, ve kaj dela,šolan, itd.,…
    je izjava enga starega mačka ki delaže leta za glasbenike…
    naredi komad ki bo znan za ušesa, pa vendar tvoj, torej vzameš par taktov znanega in dopolniš,…to delajo praktično vsi.
    ki delajo profi.
    nič narobe,da pa nekdo nardi nekaj čisto novega po vseh stoletjih ustvarjanja glasbe..težka
    vedno lahko nek komad zveni na nekaj …
    ta komad od plestenjaka , iztok ni nič posebnega, poseben je le video,provokacija, imapa plestenjak par komadov za dol past, vsaj zame, pa nisem njegov fan.
    ja , več komadov ko napišeš, več je boljših, odpadejo slabši,itak,
    amapk recimo, lohk pogledaš potem količino podobnih komadov pri enem glasbeniku, in razmerje s tistimi ki mu je ratal preseč razliko kvalitete.
    Pustimo kvaliteto produkcije,
    kolk šit glasbe je sproduciral Bono-u2, ko je imel obdobje eksperimentiranja, isto bon jovi, ko je naredil nek svoj contry album….
    ko se je vozil z motorjem nekje sam po državah usa..itd.,..
    sicer pa marsikateri glasbenik ki producira mnogo ima tudi kaj več za odmet…david bovie, recimo ni prenesel pesmi china girl…

    Tisti ki zna, zna sosedlje akordov ki bo prijetno, seveda, pa ne samo plestnjak, vsi ki pošiljajo pevce na festivale, točno to delajo, ne gre se za kvaliteto, najprej za prijetno slušnost,preko sosledja akordov,da zveni znano, sveže hkrati, itd…sveda če je pa še ša kvalitetna izvedba , produkcija,,..itak
    siddartha…a misliš da so sami pogruntal?
    Vprašaj njihovega prvega producenta. Pa očita ki je plačal drage videospote.
    jaz nardim isto ali bolje, sam denar morš met…

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !