IZTOK faking GARTNER

« | | »

Peko

26.01.2016

Peko je šel k vragu zaradi nekonkurenčnih cen, predpotopnih dizajnov in lenobe. Simpl.

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 26.01.2016 ob 21:20 pod Aktualno in brez cenzure. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

17 odgovorov na “Peko”
  1. David - 27.01.2016 ob 07:01

    Se strinjam, cene in dizajn sta katastrofa. Je pa pri Peku problem enak kot pri vseh ostalih podjetjih, ki imajo “težave”. Pokradli so preveč denarja. Lenobe ne očitaj, ker to je namerna “lenoba” z strani vodstva, medtem ko so delavci delali točno to, kar vodstvo želi – nekonkurenčen, nezanimiv in drag artikel.

  2. David - 27.01.2016 ob 07:54

    Dodajam še tole, res zanimivo branje in žalostno, da je tako.

    Prilagam celoten tekst, ki ga je zadnjič objavil sin najbolj uspešnega direktorja Peka, g.Bedine, ki se mimogrede kot pravi sam zanima za nakup Peka. Vredno branja. Sploh za tiste pametnjakoviče, ki sedaj tule pišete, da vse veste, a glede na napisano, nimate pojma. <<Preprosto se moram razpisati. Ja, res je…ob tej znamki sem nostalgičen in emocijski, Peko je del mojega življenja že 32 let, odkar obstajam. O njemu sem slišal nešteto prigod ter anekdot, blazno močne privatne vezi so nastale zaradi njega, tudi sam sem velik del. Tisti, ki me poznate, veste zakaj: Oče je vodil to podjetje v 70ih letih, to je njegov otrok, iz njega je naredil imperij, zgodbo o uspehu. Eno največjih v Jugoslaviji. Iz ene tovarne ter 1.500 zaposlenih, je naredil koncern s 5.700 zaposlenimi, zgradil 3 dodatne tovarne po Jugi in povečal št.trgovin iz 80 na 180. Ustanovil je med prvimi YU podjetji svojo trgovsko mrežo v Nemčiji (ki pokrivala Nemčijo, Avstrijo, Švivo ter Benelux). Imeli so lastnega zobarja, lastno ambulanto, 2 zaposlena arhitekta, delali za top firme (Samsonite, Rockport, Beneton), poleg EU delali vrtoglave posle z Ameriko ter Rusijo, imeli modelirje, ki se ucili pri Siuoxu in Gaborju. Oče je ustanovil čevljarsko šolo v Kranju. Peko se je ves čas samofinanciral, ob enem pa so imeli delavci 10 % višje plače, kot je bilo republiško povprečje v gospodarstvu. Razmerje plače med čistilko ter mojim očetom kot direktorjem pa je bilo 1 : 3,6 pa je tako čistilka lahko dostojanstveno živela, kot tudi mi. Ja, takih direktorjev ni več. Tudi takrat jih ni bilo. Zato je moj največji vzor in blazno sem ponosen nanj.
    Ni mu vseeno, da se je tako namensko uničilo, scuzalo, pokradlo podjetja s tako tradicijo. Namreč, da smo si na jasnem, Peko je zgolj eden od neštetih…na isti princip se je v 90ih delalo z vsemi podjetji! Prejšnji četrtek sem še organiziral sestanek na SDH-ju, kjer bila prisotna vodja oddleka za prestrukturiranja, aktualni direktor Peka, moj oče ter moja malenkost. Oče bi bil ponovno pripravljen pomagati tej družbi, saj je edini v Sloveniji, ki ve toliko o čevljih, o tem poslu in edini, ki bi lahko rešil Peko. Vsi so bili seveda navdušeni in bi bili takoj za, vendar pod pogojem, da bi banke refinancirale Peko. A so sporočile, da tega ne bodo, to pa pomeni konec Tržiškega podjetja. Žalostno do konca. Prvič, ker smo dopustili uničiti še eno legendo, drugič ker dopustili uničiti še eno branžo in predvsem tretjič, ker dovolili uničiti še tisti kanček sociale v Tržiču. Ko je oče leta 1980 takrat odšel za Podpredsednika vlade (odnosno Predsednika SISEOTa), se je Peko še nekaj časa lahko napajal od njegovih uspehov ter predvsem ogromne finančne zaloge, Peko je začel delati za Ameriški Rockport kar je bila velika uspešnica. Potem pa se je začelo, razpad Jugoslavije. Največji udarec za Peko, čez noč je izgubil polovico trgovin, katere so kar lepo nacionalizirali. Od takrat naprej pa je Peko ves čas po malo krvavel. Predvsem zaradi Gorenjske banke, ki mu je nabila, primite se: 23,5 % obresti za posojila. Ne nisem napisal narobe. V Nemčiji bi tovrstne bankirje takoj nemudoma zaprli, pri nam pa so lahko kasirali dalje. S takimi obrestmi seveda nobena firma nima šans, da se izvleče. Zato se Peko lahko zahvali tudi Zlatko Kavčiču (takratnemu predsedniku uprave Gorenjske banke. In življenski napaki mojega očeta. Namreč oče je bil do leta 1989 sam Predsednik Gorenjske banke in je Kavčiča postavil za svojega naslednika. On pa je pokopal večino gorenjskih podjetij ali pa jih spravil na kolena na račun svojega 'uspeha' kot bankir. A danes nobeden nič o njemu! Čeprav je najbogatejši gorenjec! Nobeden od kje mu toliko premoženja.).
    Druga napaka pa je bilo seveda kadriranje managmenta. Leta 1997 je k nam domov prišla državna delegacija z Drnovškom (takratnim Predsednikom vlade) vred, ki praktično na kolenih prosila očeta, da ponovno prevzame Peko in ga sanira. Kljub dejstvu, da je oče bil že imenovan za Predsednika uprave Poštne banke Slovenije, se je čisto zaradi emocij in Tržiča premislil ter odšel nazaj v Peko. Obljubili so mu 1 mrd SIT državne pomoči, v primeru da konkretno on prevzame Peko. Verjemite mi ali ne (to se da tudi preveriti) ampak, ko je oče enkrat prevzel Peko, Pekov TRR tega denarja NIKOLI NI VIDEL ! Si predstavljate ? torej na državni ravni, se je nekaj obljubilo, napisalo, podpisalo in potem ne držalo. Adijopamet! Tako je oče dobil firmo, ki je dobesedno že 1 teden stala, ko je prišel so ga delavci čakali na oknih, a je zaradi svojega znanja, poznanstev, nove ekipe v zgolj 2 letih BREZ CENTA državne pomoči, uspel zadržati št.zaposlenih (takrat le še 1.350), zmanjšal izgubo iz 1.7 mrd SIT na zgolj še 300 mio SIT, Peka rešil stečaja in pripeljal do prisilne poravnave. Če bi ostal še dobre pol leta, bi Peko bil že na nuli, naslednje leto pa delal že s plusom. Potem pa se je začelo: država je poslala nove nadzornike, mlade japije, ki NOBEDEN še v življenju ni vodil ene firme, imel enega uspeha za seboj, ni še v življenju delal v čevljarski branži – no in oni so sedaj nadzirali ljudi, ki se 30 let ukvarjali s šuštarijo. Eden izmed njih je bil tudi Tomaž Lovše. Človek, ki je izstavljal Peku le račun za potne stroške iz LJ do Tržiča v mesečni vsoti (če se ne motim) 760.000 SIT (danes krepkih 3.000 EUR) ! Hodil ob 11h dopoldan, imel noge na mizi, kot kavboj… Kasneje se ga spomnete je pokopal tudi Diners in plačal 1 mio EUR, da je prišel iz zapora. Nobeden ne bev ne mev od kje mu ta denar! No in na božični večer, so se ti nadzorniki lepo zbrali in rekli očetu, da bi radi pomladili upravo. Očetu so ponudili, da bi bil do penzije naprej svetovalec upravi z enako plačo naprej. A oče tega ni želel, saj ni želel, da bi Tržič govoril, da je bil on tisti, ki je držal žakelj, v katerega so ti fantje potem metali denar. Zato se je upokojil. Zaradi tega hudičevega Peka je 2x zbolel za rakom, ja prepričan sem da samo zaradi tega! Ker ga je tako žrlo, ker ga je vsa zgodba tako prizadela. In še danes tega ni prebolel in nikoli ne bo. Predstavljajte si, da ste najbolj uspešen manager, eden izmed najbolj spoštovanih finančnikov, potem pa vas zamenja ekipa, ki pojma nima in za katero že v naprej veste, da bo vse vaše trude požrla in uničila podjetje za katerega ste skoraj živeli.
    In to se je zgodilo. Ko je Peko prevzel Lovše, je Peko čudežno dobil 2 mrd SIT državne pomoči, a pazite sedaj: Pekov TRR SPET NI VIDEL NITI CENTA tega denarja! Ne, ne izmišljujem si, resnično vam pravim. Torej da poenostavimo: državne firme so se 'dokapitalizirale' tako, da so uradno sicer res vzele davkoplačevalski denar, a ga firme nikoli sploh videle niso! Ta denar se je potem kanaliziral kam? vam povem, in sicer v politične stranke in določene finančne špekulacije! Tako so imele denar za 'reklamiranje' ter kampanje. In to je dejstvo. Lovšetov uspeh pa se je pokazal že naslednje leto, saj je pridelal 2 mrd SIT čiste izgube! Je pa vmes najel Nino Morić in šel snemati prospekt za Peko v Los Angeles. Si predstavljate? Peko ni imel za kruh in za plače, ti pa hodiš v Ameriko snemati prospekt…adijopamet! Vmes so odpustili še tisti kanček ljudi, ki imeli vsaj nekaj pojma o čevljih. Še eno leto je Lovše vodil Peko, potem pa je 'čudežno' celotna uprava dala odpoved. No nasledila ga je Gorjupova, ženska ki je bila kemijski tehnik, torej spet o čevljarstvu nobenega pojma, katera je višala plače ljudem, da so ji potem v gotovini morali vračati denar (zato so jo tudi odpustili), če se delavci usedli v menzi k njej je vstala in šla stran etc.., za njo je prišel Sajovec, človek ki sicer bil kratek čas v Planiki, a ni imel pojma o poslu, za njim prišel Despotović (kader stranke PS katerega nikoli nisem podpiral, računalničar, ki je čez 1 mesec vedel že vse o čevljih..) in trenutni direktor Delpost – človek, ki je v čevljarski industriji že 10 let, ki ima pojma o čevljih, morda mu malo manjka še na področju posla, ampak je pravi, vsaj za tehničnega direktorja. A kaj mu to pomaga, če sedaj ne dobi denarja in njegov poslovni načrt ni bil sprejet. Konec je. Konec je zgodbe, ki imal celo življenje up & downs-e. Tudi sindikat je bil obupen in se ni potegnil za tisto staro vodstvo, niti (roko na srce) delavci in Tržič (ampak ok, njih razumem, ker bili prestrašeni in niso vedeli kaj jih čaka). Občina pravtako, pravzaprav je bil takratni župan tisti, ki je PRVI zablokiral račun Peku, ker Peko ni mogel plačati zemljišlega prispevka. V Kranju se je Planika lahko zmenila z občino, da so ji ga oprostili, pri nam v Tržiču pa takratni Pavle Rupar, ne. Ker so bili preozoko usmerjeni in niso razumeli, da se lahko le s skupnimi močmi in postopoma reši fabriko. Poslušam ljudi, ki mislijo da že vse vejo in mi nabijajo z zgodbicami, da če bi oni sedaj dali notri 5 mio, naredijo iz Peka tako firmo da dol padeš – zaradi takih nesposobnežev je Peko danes kjer je! Na absolutnem podnu! Za vodenje take firme rabiš ZNANJE, rabiš IZKUŠNJUE, rabiš POZNANSTVA! Zato in samo zato je tako prekleto težko biti uspešen direktor! Saj ni problem biti danes direktor, ozrite se okrog kako hitro se menjajo in koliko izkušenj imajo (nula). Problem je biti direktor, ki ima za pokazati uspeh! E, takih pa danes jaz poznam resnično resnično malo. In enaka zgodba ala Peko je bila s Planiko,Muro,Polzelo,Krojem,Svilanitom,Vezenino,Elkrojem,Preboldom in še in še…tudi v drugih branžah, Alples recimo – svetovna firma, ki je danes samo še prdec na svetovnem zemljevidu.
    Sedaj pa na glavno temo: ODGOVORNOST. A bo kdaj kdo od teh ljudi, ki še enkrat bom rekel, NAMENSKO in NAČRTNO pokradli Peko, odgovarjal ? Ne! Rop je danes podpredsednik banke v Bruslju, Lovše še naprej na svoji jahti v Monaku,Kavčič še danes lastnik Šobca, Drnovšek pač pokojni, Topič (takratni šef SRD-ja, SlovenskeRazvojneDružbe) nevem kje je, prav tako nevem kje je Čadova (nekdanja predsednica nadzornega sveta ko Peko vodil Lovše in 'slučajno' žena od odvetnika Lovšeta v primeru Peko). Ne! Nobeden nič! A bo kdo od nadzornikov odgovarjal? prejšnjih in sedajšnjih ki te budaleštine od ljudi in njihovih 'poslovnih načrtov' požegnali ? Ne! A bo kdo od lastnikov odgovarjal, ki se pravtako pustil tako pretentati s temi ljudmi in njihovimi poslovnimi načrti ? NE! Zakaj ne? ker tudi ti nadzorniki in lastniki NIMAJO POJMA o čevljarstvu! Kako bodo potem znali preceniti kdo je pravi in kdo res sposoben? Kdo jim prodaja realen poslovni načrt in kdo zgodbice? ne morejo! In dokler bomo pustili take nesposobneže, da odločajo o teh firmah, nam pač dragi moji NI POMOČI in lahko nadaljujemo z zapiranjem ene za drugo! In včeraj slišal, da gre nekdanja nesposobna ekipa iz Peka, sedaj v Alpino, torej lahko pričakujemo v kratkem konec tudi tam. Peko ima danes le še 150 zaposlenih, prodaja trgovine (tudi take za katere lokacijo se je oče npr.leta in leta boril, da jih sploh dobil in jih nikoli več ne boš dobil) da s tem poplačuje račune, proizvede pa morda 30.000 parov/leto kar je kot neka večja delavnica. Za primerjavo: v očetovem direktovanju so jih na leto naredili 9 milijonov parov (!). Skratka res je hudo, stvar je čisto v podnu, zato bi bilo potrebno zaštartati iz čiste nule.
    Ampak jaz še nisem vrgel puške v koruzo. Že 2 leti se namreč ukvarjam z nakupm Peka, hodim po celem svetu do investitorjev, resnično ogromno denarja sem že vložil v vse raziskave, tržne in finančne, v potovanja, v sejne sobe po celem svetu in nočitve za bodoče investitorje, katerim predstavljal business plan. In še danes vem, da bi z očetovo pomočjo in finančnim boostom iz Peka znal narediti tako firmo, kot jo ni v Sloveniji. Danes vam tudi lahko povem, da sem imel Rusko investicijsko firmo, ki bi mi posodila 90 mio EUR (ja 90!) za upravljanje s Pekom! Ker sem jih tako navdušil in bil tako verodostojen. Z 90 mio EUR in znanjem, vezami od očeta pa naredim iz Peka eno naj uspešnejših čevljarskih firm v EU, z zagotovostjo! A kaj ko se je začela vojna z Ukraino in je EU zaprla pipco tudi Rusiji, tako so me pač bili primorani dati na čakanje, ki traja še danes. Torej niso me skenslali, moram pa čakati. Zato poleti letim v Dubai, kjer bom preko njihove gospodarske zbornice imel konzorcij z njihovimi bogatimi usnjarji ter tekstilci, upam, da bom pri njih lahko dobil potreben denar. Nasl.mesec pa letim tudi v Švico, pogovori so se pričeli tudi z Indijo. Ne, nisem še obupal. Upam, da mi uspe, pač ko bo-bo. Še vedno verjamem vase in v mojo vizijo tega podjetja. Do takrat pa: vzemimo stvari v svoje roke in ne dopustimo propada naših paradnih konjev. Tako se to NE DELA! Od kje bomo povečali zaposlitvenost, če bomo ubijali še tisto kar imamo? Kot je rekel Mencinger : Evropa se mora spet zindustrializirati, ne morejo vsi živeti samo od trgovine in storitev! Mi rabimo spet začeti tudi proizvajati! In naj mi nobeden niti ne pisne, da moramo seliti proizvodnjo za boga! Če lahko delajo čevlje v Italiji, Nemčiji, Švici,hudiča da potem ena Slovenija NI in NE MORE biti predraga za izdelavo! In tudi o modi…če mi uspe dobit denar imam že točne kanale in vem koga klicati, koga najeti. Obstajajo top modelirji in v Sloveniji in Italiji, ki hvala bogu še vedno spoštujejo očeta in bi prišli pomagati. Kajti kvaliteto, to pa v Tržiču še vedno znajo narediti vrhunsko. In tudi če so stari stroji. V shoe-businessu se tehnika ni blazno spremenila in nekdo s srcem bo na 30 let staremu stroju naredil še vedno boljši čevelj, kot nek aberveznik na novem and thats a fact.

    Ja razpisal sem se, lahko se mi smejite, čeprav je daleč od smešnega. Zamislimo se malo kaj smo dopustili. Ja takrat smo bili premladi, da bi se lahko oglašali, ma danes smo mi tisti, ki bi morali udariti po mizi! MI ! p.s.: In še to: Predvsem bi poudaril da je bil PEKO vsaj od leta 1945 naprej vseskozi eden od največjih dobrotnikov države. Praktično ni minil dogodek ali prireditev skozi vsa leta, da PEKO nebi pomagal in sofinanciral. Od olimpijskih iger do vaške veselice,od državnih projektov , proslav NOB, do gasilskega, rokometnega kluba. Ne bom našteval neštetih pomoči in donacij pri potresih, umetnosti, kulturi, športu… skratka vedno je bilo razumevanje, ki ga pri sanaciji njegovih težav tako pogrešam. Nesposobnim lastnikom, ki se piš-me-uh-ovsko obnašajo do častitljivega stoletnika in ne prepoznajo vrednosti blagovne znamke in umestitve v čevljarski branži očitno nihče ne more odpreti oči. Naj napišem le še to, da je pokojni g.PETER KOZINA zastavil svoj denar in ugled, imel znanje in vizijo, da je postavil PEKO kot prepoznavno blagovno znamko. Kaj z njim delajo sedanji lastniki? Če bi vedel zanje bi se v grobu obrnil navzdol in od žalosti izjokal oči……….''

  3. Nevenka - 27.01.2016 ob 12:30

    Vse sem prebrala. Tragična zgodba podjetja in tudi tragična zgodba človeka, ki je toliko ustvaril, da so drugi lahko uničili. Saj ljudje po Sloveniji čutimo to neverjetno požrešnost določenih elit in se večini zelo gabi. Ker so na propadle cele gopodarske panoge, nekaj krivde ima celo EU. Da pa ljudje niso odgovorni za slabo poslovanje je pa prav neverjetno, ker so plačani za odgovornost. In v naši zakonodaji je zahteva po skrbnem vodenju podjetja zapisana črno na belem. Neskrbno vodenje pa ni kaznivo. Niti ni v pogodbah za delo določena kakšna posebna materialna odgovornost, razen tam, kjer ljudje v podjetje prinesejo svoj vložek. Samostojni podjetnik torej s.p. je neomejeno osebno odgovoren in tu se osebne odgovrnosti nehajo. Družba z omejeno odgovornostjo torej d.o.o že odgovarja z imetjem družbe in v nobeno osebno lastnino ne posega. Osebno bi od vsakega managerja zahtevala osebni vložek v podjetje – lastniški del. Da bi se ves čas zavedal, da upravlja tudi z svojim denarjem. Ker se je v Sloveniji zgodilo nekaj neverjetnega, z nakradenimi podjetji ni nihče imel podjetniških ciljev, ali pa so res pri koritu sami bebci. S pravo kapitalistično miselnostjo bi se dober lastnik kapitala zavezal, da kapital poveča – take požrešnosti bi bili na koncu vsi veseli, ker bi podjetja rastla in zaposlovala.
    Torej David, če imaš resen namen z nakupom in potem tudi postavljanjem podjetja na noge, ti želim vso srečo. Naša država je z raznimi nadzornimi sveti postala grobar gopodarstva – ker ni bilo opaziti, da bi kakšen nadzorni svet res kaj nadziral. Večina je samo kasirala. Državo je treba čim bolj stran držati od podjetij.

  4. AndrejM - 27.01.2016 ob 15:09

    Kaj se čudite? Takšno državo smo naredili in jo imamo. In nič ne kaže, da bi se karkoli spremenilo, saj ljudje še kar naprej večinsko podpirate tiste politike, ki so nas spravili sem, kjer smo.

  5. David - 27.01.2016 ob 16:35

    Sem na začetku napisal, da tole dodajam, ker je zanimivo branje. Nisem jaz ta, ki je to napisal, sem samo skopiral in dodal sem. V glavnem, tudi mene jezi tako stanje. Moji sorodniki so delali v Muri in ko je takratni direktor Muro spravil na kant, smo vsi pričakovali, da bo dobil kazen. In kaj smo ugotovili? “Gospod” je dobil novo službo v upravi Triglava. 3500 delavcev, vi pa samo lepo od*ebite. :(

  6. Nevenka - 27.01.2016 ob 17:42

    Sorry, me je čisto potegnilo v tekst, upam, da bo sinu uspelo, ker ko ljudi žene močna volja, je veliko bolj verjetno, da kaj iz tega bo. Poznam pa še kakšno podobno štorijo, še iz časov malo pred osmosvojitvijo, ko je državna politika odločala kje bo kakšna industirja in je iz Sloveniji “izvažala” tehnologijo na področje Srbije in potem tam ustvarila konkurenco take vrste, da je potem pri nas šlo navzdol – znanje smo pa mi morali izvoziti – zastonj jasno,
    predavati na inštitutu v Novem Sadu – velik del raziskav je bil tako ali tako centraliziran.

  7. mATEJ - 28.01.2016 ob 10:46

    Ke pa to, ko se enkrat strinjam s tabo? :D

  8. Jure - 28.01.2016 ob 12:37

    Tu se pa popolnoma strinjam z Iztokom. Imeli so popolnoma nekonkurenčne izdelke, obisk njihovih arhaičnih trgovin pa prava nočna mora. Takšno podjetje ne more preživeti nikjer.

  9. mina - 29.01.2016 ob 07:34

    Tista zgodba zgoraj se sicer lepo bere in čisto verjamem, da je vse to res. Ampak četudi ne bi ukradli ničč denarja, bi Peko crknil. Daje razumeti, da je slovenski delavec predrag, da bi pri nas lahko imeli proizvodnjo česarkoli z majhno dodano vrednostjo. Poleg tega se tip v tekstu hvali z dodelavnimi izdelki za neke ameriške firme. Vse lepo in prav, vendar je pri dodelavi tako nizka dodana vrednost, da s tem ustvarjajo samo izgubo. Peko bi lahko preživel samo tako, da bi komplet vso proizvodnjo preselili nekam na vzhod in izdelovali zelo poceni čevlje. Delavci pa bi ravno tako izgubili službo. In tudi vrhunski dizajn jim ne bi nič pomagal, ker potrošnik ne bo nikdar kupil Žnj znamke z vrhinskim dizajnom, ker hoče kupiti tudi ime in ne samo izdelek.

  10. Mellie - 29.01.2016 ob 09:17
    Mellie

    David, tako je to delal opevani Drnovšek, a mediji niso o vsem pisali. So pa o Janši. Rabote so podobne. Očitno drugače ne znamo. Kako smo gnili!

  11. Jure - 29.01.2016 ob 14:17

    Spet ta Mellie in njeno jamranje, destrukcija in samopomilovanje….Non stop teženje, negativnost in zgraženje, ni nobenega haska od tega njenega jamranja.

  12. Skeletor - 29.01.2016 ob 19:23

    Nekaj mi še danes ni jasno….. Če se čevlje dela v sloveniji ( ali pa evropi, saj je vseeno) roba cenovno ni konkurenčna in bi bili čevlji predragi. Če pogledaš v trgovine, dejansko kakšen res dober čevelj ali superg za manj kot 100 eu ne dobiš. Vse je pa več ali manj made in vietnam, bangladeš itd….
    In zdaj vprašanje – ali bi ta isti čevelj stal 500 eu, če bi ga naredili v slo ali kje drugje v evropi? Ne verjamem.
    Proizvodnja se seli dol samo zaradi večjih dobičkov, čevelj za kupca po moje ni nič kaj dosti cenejši zaradi tega.

  13. mina - 30.01.2016 ob 16:03

    “čevelj za kupca po moje ni nič kaj dosti cenejši zaradi tega.

    Ne, zaradi tega ni cenejši, zaradi tega NI dražji.

    “Nekaj mi še danes ni jasno”

    Očitno :D

  14. Mellie - 3.02.2016 ob 22:44
    Mellie

    Ti, JURE, lahko debatiraš o Peku?
    Mellie NI predmet debate!

  15. AndrejM - 5.02.2016 ob 07:54

    En tipičen slovenski zaključek zgodbe o Peku je tudi slavni Lovše, ki je zdaj lepo pomahal Sloveniji v pozdrav. Verjetno ne bo šel v tujino kot navaden revež. Ampak brez skrbi, če ga slovensko pravosodje ne bi obsodilo na pogojno kazen (in plačilo zanj malenkostnega zneska), bi ga pomilostil slavni el prezidente Barbi girl.

  16. David - 11.02.2016 ob 23:16

    Zdaj pa še Alpina gre…banda lopovska…

  17. IZTOK GARTNER - 11.02.2016 ob 23:24
    IZTOK GARTNER

    Res? Uf.

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !