IZTOK faking GARTNER

« | | »

Marijan Pojbič

3.12.2015

Tudi, ko ne ubija slovenščine, je totalni butec!

null

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 3.12.2015 ob 04:11 pod Aktualno in brez cenzure. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

69 odgovorov na “Marijan Pojbič”
  1. ajda - 3.12.2015 ob 08:51

    To si pa težko predstavljam, očitno je samo njemu podobnim jasno, da bi lahko od nekoga otrok, bil dodeljen homoseksualnemu paru in imel dva očeta. Ojoj, ja. Če že piše takšne nesmisle in izkrivljene besede, bi moral seveda biti bolj natančen pri definiciji dva očeta. A na biološkega očeta je pa kar pozabil? A tisto pa ni oče?
    Prav je, da imamo zagovornike in tiste, ki so proti nečemu. Vendar je potrebno za za in proti ohranjati trezno glavo, ne pisati ali govoriti nesmisle in zavajati nepoučene ljudi in nenazadnje zlorabljati otroke za svoj edini prav, kar je seveda sporno, kar javno počnejo zagovorniki proti. Bi pa bilo zanimivo vprašati gorečega nasprotnika, ki ima otroke, sinove, hčere, kaj v primeru, da je njihov otrok gej ali lezbijka. Bi se odpovedali lastnemu otroku? Jaz ne bi upala biti tako goreča in škodljiva zagovornica in obsojala homoseksualne pare, ker nikoli ne veš, kako se bodo tvoji otroci odločili in se javno izpostavili.

  2. IZTOK GARTNER - 3.12.2015 ob 11:05
    IZTOK GARTNER

    Jp, Pojbič misli, da bodo geji sredi noči vdrli v njegov dom in mu ugrabili otroke :)

  3. ajda - 3.12.2015 ob 11:51

    To je zastraševanje in lažna propaganda, ki si je ne bi smeli dovoliti in s tem zavajati ljudi, da so geji nevarni in se jim gre le za to, da bi iz varnega naročja očeta in matere vzeli otroka.

  4. IZTOK GARTNER - 3.12.2015 ob 11:59
    IZTOK GARTNER

    Jaz res upam, da se bo ta idiotska kampanja obrnila, ki se jo grejo, obrnila proti njim in da bodo njihovi podporniki vendarle pogruntali kako naivni so, da jim sledijo.
    Je pa žalostno, da je lahko tak človek poslanec, to pa.

  5. Krš - 3.12.2015 ob 19:31

    Ajda, pravš da je prav da so zagovorniki in nasprotniki, ampak s trezno glavo. Zdej pa mene zanima, za ljudi ki so proti, kaj pa je zate trezen argument, kater argument proti bi dopustila kot dostojen, trezen, sprejemljiv. Tko, če daš en primer ali dva…Lahko se tut kdo drug jav s predlogi… Res me zanima, hvala.

  6. IZTOK GARTNER - 3.12.2015 ob 22:48
    IZTOK GARTNER

    Finta je, da so vsi razlogi proti debilni, je pa res, da so takile kot ta zgoraj pa res essenca debilizma.

  7. ajda - 4.12.2015 ob 00:49

    Krš, katerikoli argument proti sem prebrala, slišala,je nesprejemljiv, privlečen za lase, če bereš zgornjega je zavajajoč in še bi lahko naštevala argumente, ki niso ravno v prid treznosti, konstruktivnosti in argumentiranju zakaj glasovati proti. In nenazadnje se bo tisti, ki je neopredeljen, na podlagi takšnih argumentov, ki ga je izpostavil avtor, odločil za glasovanje ZA. Žal jaz ne vidim nobenega argumenta, ki bi me prepričal, da bi glasovala proti, če bi se še tako trudila, je nemogoče, če spremljaš dogajanje nasprotnikov. Upam, da sem zadostila tvojemu vprašanju oz. vprašanjem, gledano seveda z mojega vidika, razmišljanja, brez kakršnega političnega prepričanja.

  8. turbofolker - 4.12.2015 ob 13:46
    turbofolker

    verjetn ga je kdaj kak gej napadu pa ima fobijo zdej :lol:

  9. Krš - 4.12.2015 ob 14:49

    Moja radoznalost seveda ni potešena. Je blo pa Vprašanje retorično, ker sem vedel, da noben ne bo priznal nobenega dobrega protiargumenta.

    Jaz sem do pravice posvojitev istospolnih parov zelo zadržan. Pa sprejemam argumente, ki bi jim bili v prid (v stilu da so lahko isto dobri starši, ki bodo dali otroku ljubezen itd…), ampak vidim tut kakšne razloge zarad katerih sem bolj zadržan. Nekateri pa tega niste sposobni ampak je že v izhodišču vsak argument debilen. In jasno je, da se potem ne da pogovarjat o temi. In najbolj glasni, ki očitajo nestrpnost, so že sami v samem izhodišču, še preden kdo drugače misleč sploh odpre usta, najbolj nestrpni.

    Pustmo, zgornji komentar. AMpak da ne obstaja noben dober argument proti, da ga še niste slišali oziroma trditev da so itak vsi protiargumenti debilni pove vse o vaši zmožnosti debatiranja in upoštevanja drugačnih mnenj (katerih po vaše sploh ne more biti). In ravno zaradi tega je tle tok enga divjanja v koemtarjih, na katerokoli malo bolj žgočo temo, ker ste tako zaverovani v svoj prav, da karkoli drugega sploh ni možno.

  10. IZTOK GARTNER - 4.12.2015 ob 14:58
    IZTOK GARTNER

    Namesto, da filozofiraš, raje naštej kul argumente proti.

  11. ajda - 4.12.2015 ob 16:12

    krš, bodi bolj konkreten kot želiš oz. zahtevaš od drugih. Kakšni s npr. tvoji razlogi in podkrepljeni argumenti, da bi istospolna para ne mogla posvojit otroka. In kaj meniš o zvezi dveh moških, od katerih je eden biološki oče otroka? In kot sem že zapisala, v argumentih proti, nisem zasledila nobenega konstruktivnega, konkretnega odgovora oz. mnenja, ki bi temeljili na preverjetni resnici in na dejstvih, ki so nesporna.

  12. Krš - 4.12.2015 ob 16:59

    Zakaj??? Da boste lahko drkal? Jaz jih imam za sebe, se mi ne da več nobenga tle prepričvat, sploh pa ne že prepričanih, v katerokoli smer. Če bi ti kdaj vložil malo razmisleka pa filozofije, namest, svojih enostavčnih provokacij na prvo žogo ne bi nič škodovalo.

  13. IZTOK GARTNER - 4.12.2015 ob 17:48
    IZTOK GARTNER

    Krš, kot kaže nimaš argumentov! Tipično za tiste, ki so proti!

  14. Krš - 4.12.2015 ob 22:28

    Lej Gartner sem ti povedal, če je v tvojem izhodišču, da je vse kar je proti debilno zakaj bi ti karkoli našteval sploh? Da boš drkal? Nima smisla s steno bob igrat. Ne bom padal na te tvoje cheap provokacije. Sploh pa si ti s svojimi enovrstičnimi, izmikajočimi, nikoli odgovorilnimi stavki ta zadn, k bi trobil o tem kdo ma kak argument sinko.

    Ajda preberi me malo bolj točno no. Vprašal sem te kateri protiargument bi priznala. Jaz sem navedel katere lahko tudi priznam. Ne da se mi pa navajat argumentov proti, ravno zaradi tega vašega izhodišča da ne more itak bit noben dober in nisem sploh tega spraševal. Čemu bi jih navajal? AMapk če ste tok slepi, ti dam pa vseeno samo en najbolj naraven argument. Menda bo vsakemu normalnemu jasno, da če primerjaš mama oče navezo proti istospolni navezi ob predpostavki ceteris paribus, je mnda logično kaj je boljša izbira???

    Tvoj zapis mal shizofren. Podpiraš kulturno debato z argumenti za in proti, hkrati ne priznavaš al pa prepoznaš nobenega proti. Odloč se kaj bi rada. Če ti nisi zasledila nobenga dobrga proti še ne pomen da ga ni, a veš. Jst ne vem, če bereš sam mladino pa IG blog pol vrjamm da še nisi slišala nobenga dobrga argumenta. Če pa bi ga želela slišat bi ga sigurno lahko našla.

    Čist okol vsake dileme na tem svetu imaš vedno vsaj dve nasportujoči si mnenji, na nivoju šank debate al pa na nivoju akademikov. Pol se pa najdeta neka Ajda pa nek gartner ki pa povesta, da tle pa ne, tle je pa samo en prav, seveda vaš, vse ostalo je pa debilno. To je pa pač višek lastnega precenjevanja in prepotentnosti.

    Ajda kaj pa ti veš o temeljni resnici in dejstvih, kaj pa je merilo tega? Da ti to poveš? Zato ker tako piše v raziskavi, eni od 1000 ki si jih slučajno prebrala, ker maš mogoče prjatla geja? Si morda prebrala vso literaturo tega sveta, da lahko presojaš o tem mkaj je resnica in kaj so dejstva? Resnica je zlo izmuzljiv pojem in morš bit preklet dober pa zaverovan, ko govoriš o resnici. Še če bi bila strokovnjak za to področje pa zelo verjetno nisi bi težko govorila kaj je resnica, s svojim laičnim znanjem se pa pač kar mal precenjuješ no pounca. A maš otroke sploh mogoče?

    In Ajda še en tvoj nesmisel. Pojbiču očitaš zavajanje, sama si pa čist ista ali še hujša. In sprašuješ kaj bi goreč nasprotnik naredil če bi izvedel….Kot prvo, če bi mela otroke bi vedla, da 99,9 ludi se pač ne bo nikol odpovedalo otroku, ne glede na vse, karkol nardi, se zgodi, je gej al ne, je koga ubil…. Kot prvo. Kot drugo ti enačiš nasprotnike posvojitve istospolnih s sovražniki istospolnih??? Jaz nimam nič proti gejem, jih ne sovražim, mam bratranca geja, pa je super faca in svetoven model, ampak bi pa velik raj dal otroka njegovi sestri, če bi ga mogu recimo dat.

    Gartner kup si očala, če te starostna slepota daje. Napisal sem da sem zadržan. Nisem napisal da sem proti. Glasovat pa ne bom šel, nisem ne za ne proti. Lahko bi rekel tkole. K zmanjka vseh hetero parov k so po ostalih karakteristikah boljši ali enaki najboljšemu gej paru, potem naj začnejo posvajat tut najboljši gej pari. Strinjam se, da bo otroku lepš pr OK gej paru, kot v straight paru alkoholikov, ampak to je primerjanje jabolk in hrušk, take primerjave daje Gartner in drugi, da potrjujejo svj prav, je pa bedasta primerjava, primerjat je treba primerljivo (kar pomen ceteris paribus, tok za Gartnerja, k verjetno ne ve kaj je to;).

    Pa dejmo no pol obrnt, no pa mi dejte dober argument ZA? To pa ne bo pretežko, k ste tok prepričani.

  15. IZTOK GARTNER - 4.12.2015 ob 22:42
    IZTOK GARTNER

    Ma kako bo človek s tabo lepo debatiral, če pa nadrkaš v svojem tekstu cel kup pizdarij na osebni ravni spet? Kako pričakuješ, da si bom vzel čas in ti res iskreno odgovoril, če pa ne znaš napisat komentarja ne da si oseben, napadalen in spet žaljiv? Zakaj to počneš, veš samo ti. Jaz ti le povem, da mi je bedno se iti neko fajn debato s takim človekom in imam raje le enovrstično provokacijo, ki mi pač vzame manj časa, saj drugega nisi vreden.

    Ti pa vseeno rečem, da ne gre za to kaj je bolje in kaj ne za otroka, kar pišeš v zadnjem odstavku in že prej, ampak preprosto za to, da nimamo pravice posegat v istospolne familije, njihov lajf in njihove želje ter jim grenit življenja zaradi nekih prepričanj. To je meni bistvo, zato bom obkrožil velik ZA. Kdo sem jaz, da bom odločal kako bodo istospolni živeli? Lepo te prosim no!

    Nikomur ne gre za otroke, to je tak nateg, da glava boli. Gre proprosto za to, da so nazadnjaki in da hočjo grenit lajf istospolnim. Kajti ti otroke že imajo in so že tukaj z nami tukaj in zdaj!
    Obnašamo pa se kot da bodo zdaj masovno posvajali in jemali otroke hetero familijam. Pa kdo je tu nor no?!?

    In tok se bojite teh gejev in otrok pri njih. Od kod pa so vsi ti geji, če ne iz hetero družin, jebemti no. Kdaj bodo jasne vsaj osnovne stvari, pizda materna no!

  16. Ry - 4.12.2015 ob 23:17

    “Tudi, ko ne ubija slovenščine”

    Tu ni vejice, ko smo že ravno pri ubijanju slovenščine.

  17. transformer757 - 5.12.2015 ob 12:51

    Zdi se mi, da taka debata nujno trči ob zid, pa naj bo za ali proti…Gre pa za eno razliko, ki se mi zdi pomembna, pa naj gre za kar koli. In to je – “biti proti”, kar je zame problematično- kdo in v imenu česa je lahko proti nekomu drugemu v katerem koli primeru? Će seveda ne gre za kriminal in podobno. Tu je namreč razlika med biti “proti” in biti “za”, spet za kar koli. Biti “za” namreč ni enako biti “proti”, saj le dopuščamo zadeve. Kdo sem jaz, da bom nekomu rekel, da naj nekaj ne, če želi pač tako?
    Debata, da gre za otroke je manipulativna, saj če bi nam resno šlo za otroke, ne bi bilo nobenega lačnega in deprivilegiranega. Pa jih je en kup. Prepričan sem, da to vejo in vidijo tudi tisti, ki so načeloma proti, oziroma vsaj njihov pametnejši del.. Torej bi bilo bolje, da se odprejo karte in da se ve, da gre za ideološki boj, ne pa za otroke. Ker bo pač tako, kot že mnogokrat v podobnih odločitvah. Jasno je da bodo tisti “proti” popušili, če bo meščansko in svobodomiselno ( ne me sedaj buzerirat, kaj je svobodomiselnost- rečmo, da je to načelo- “sem za”, če si kdo nekaj želi, pa tud če men ne paše, kar se tiče načina življenja in oblik le tega) volilno telo šlo na volišča. Če pa bodo le ti preleni, pa bodo zmagali konzervativni in v veliki meri katoliško usmerjeni sodržavljani. Mene ne bo noben prepričal, da to ni ta večni point vsega pri nas,…ne pa velike besede o etiki, morali, dobroti, otrocih.. blabla…

  18. teo saffron - 5.12.2015 ob 12:58

    Pustmo zdej butaste izjave enih in drugih,
    ko mama nosi v sebi otroka,pa ga rodi in fizično otrok telo mame čuti, je povsem nekaj drugega kot pa če bi oče objel otroka.
    al da ta tega otroka objemata in ljubita dva moška.
    eno je pravica parov do posvojitve,itd. eno pa naravna danost da otrok čuti materinskost in ženstvenost.
    za pravice se pa lahko vsak bori.

  19. IZTOK GARTNER - 5.12.2015 ob 12:59
    IZTOK GARTNER

    Transformer, zelo fajn razmišljanje v prvem odstavku. Podpišem.

  20. teo saffron - 5.12.2015 ob 13:03

    mati in oče je nekaj drugega kot dva moška ki predstavljata očeta in mamo, ali pa dve ženski,kjer lahko le eden od staršev predstavlja mamo ali očeta.
    tako je pri ljudeh, razen če smo istospolni kot polži.

    seveda pa ima vsak lahko pravico do svojega pogleda in življenja,samo do kje pa gre to?

  21. transformer757 - 5.12.2015 ob 13:05

    Ker ste prej debatirali o argumentiranju…”Biti za” ni potrebno argumentirati, ker gre pač za stališče, ki je temeljno, … “biti proti” pa je potrebno argumentirati, ker posegamo v svobodo drugega in v naši družbi ne more biti temeljno in tudi ni. Seveda je stvar zelo kompleksna in temeljno stališče “biti za” nosi s sabo tveganje, a to je pač smer in odločitev naše kulture in miselnosti. Seveda so pa tveganja še veliko večja v morebitnem temeljnem stališču “biti proti”.

  22. IZTOK GARTNER - 5.12.2015 ob 13:16
    IZTOK GARTNER

    Teo, dvema lezbijkama otroka toraj dopuščaš?

  23. teo saffron - 5.12.2015 ob 13:19

    iztok, sej se ne gre za , vsaj pr men , da bi odrekal pravico nekomu, samo ne moreš enačit mame in očeta z mamo,prijateljico,al pa očetom,prijateljem,
    marsikaj se s tem zakonomm spremeni.

  24. teo saffron - 5.12.2015 ob 13:32

    Iztok, zakaj pa ne bi bili dve lezbijki ljubeči in vzgajali otroka fantastično? seveda,ampak , ni isto kot oče ,mati..

  25. IZTOK GARTNER - 5.12.2015 ob 13:34
    IZTOK GARTNER

    Ravno to te izzivam, bučko :)
    Ker si proti gejem, lezbijke pa podpiraš :)

  26. E - 5.12.2015 ob 13:49

    Teo kaj se z tem zakonom marsikaj spremeni?To je samo bluzenje taborja proti.Spremeni se samo to (klik na link) .
    A to bo ogrožalo otroka?Pa ne kvasti neumnosti ker ni enega pametnega proti argumenta zakaj proti.

    http://shrani.najdi.si/?a/12q/2REWPBBV/za.png

  27. Anja - 5.12.2015 ob 15:12

    Men je predvsem zabavno, da ljudje pozablajo, da ce se pogovarjamo o posvojitvi, govorimo o otrocih, ki bioloskih starsev bodisi nimajo alpa zivijo v res nemogocih razmerah (ceprav tole drugo je bolj primer za rejnistvo). Torej noben ne bo nobenmu vzel otroka.
    In drugic… Tut ce ma nekdo pravico do tega, da posvoji otroka… To ni glih tko k da gres v stacuno kupt kilo krompirja. Bi bil ta svet bistveno boljsi, ce bi vsacga gumpca k loh nardi otroka tko preverjal kokr tiste, ki jih (iz takih in drugacnih razlogov) ne morjo met, si jih pa zelijo.

  28. teo saffron - 5.12.2015 ob 18:09

    tipično, dobim link od strani ki je za zakon.
    jaz sem objektiven, ne pa slep enostransko, če me že žališ da kvasim neumnosti, mal prever celostno,..če si tolk pameten ali pametna, prever po netu.ne rabiš da moja neumna pamet tebi razlaga,a,ne…
    E!
    Iztok, pisal sem za oboje…

  29. teo saffron - 5.12.2015 ob 18:10

    vedno so pametni argumenti za ali proti.
    pri vsaki zadevi,mimogrede.

  30. E - 5.12.2015 ob 22:06

    Teo beseda objektiven ti je edini proti argument zakaj sem jaz kao v zmoti?Jaz vem ,da se otrokom ne bo slabo godilo ,če bo otrok imel dva isto spolna starša.Otroka v posvojitev dobit je en kup ene jebene papirologije in en kup preverjan ,da sta starša primerna že za pare moški in ženska kakšne čakalne dobe bodo celo še za isto spolne pare.Za posvojitev bodo morali isto iti čez enak postopek kot moški in ženska.Zakaj se nebi smela dva poročiti?Če se lahko poročita moški in ženska zakaj dva isto spolna pa ne?Jaz ne vidim prav dobenega problema.Ta registracija je pa prav žaljiva.
    Pa vsaj niso prevozna sredstva ,da se registrirajo.

    Dragi Teo napiši mi argumente ,da vidim kako si ti objektiven.

    Kaj je narobe z tem?Jaz mislim ,da čisto nič.Ali gre tema dvema otrokoma slabo?Jaz mislim ,da ne.
    http://uk.eonline.com/eol_images/Entire_Site/2015215/rs_1024×759-150315085414-1024-David-Furnish-Elijah-Furnish-John-Zachary-Furnish-John-Sir-Elton-John-JR-31515.jpg

  31. David - 6.12.2015 ob 17:48

    Je pa problem, da istospolni pari, ki je bodo slavni in bogati, nimajo šanse pa mi glasovali proti ali za.

  32. teo saffron - 6.12.2015 ob 20:01

    Poznam zelo dobro kar nekaj gejev in lezbijk,so ljudje in to dobri ljudje al pa ne dobri, tolk kot ostali heteroseksualci.

    lohk se poročijo,kdo je rekel da ne.
    loh se ljubijo in ljubijo druge, kdo smo mi da bi jim to odrekal,to bi bil kriminal.
    Postopke posvojitve zelo dobro pozanm, mam prjatla ki ješel skozi to,..je kar veliko preverjanja.
    tako pri hetero kot bo potem pri istospolnih.
    Lahko tudi dedujejo itd.,…se strinjam.da je neurejeno.
    ampak teh nekaj stavkov zakona odpira vrata tudi drugje,zato se gre, in to je dejstvo, kar se kaže že v nekih drugih državah,…
    Nekje so že dal opcijo otrokom da se odločijo lahko ali bodo geji in lezbijke,itd.,..v osnovni šoli.
    kako se bo tak otrok odločal? Drugo je pa tudi da imajo starši pravico vzgajati svoje otroke po svojem prepričanju in tu je že poseg v heteroseksualno družino, ker se recimo daje prednost temu da neka manjšina kot so geji in lezbijke dejansko spreminjajo nek ustroj večinske družbe.
    in pol smo nazadnjaški?
    Zakaj, če večina ljudi živi kot živi.
    pol pa še lahko ugodimo tistim ki želijo mnogoženstvo,da se da v ustavo, ker so tudi oni diskriminirani,itd.,..pol pa še dejmo uzakonit mađarski jezik uzakonit kot naš uradni jezik ker so diskriminirani.
    ja tko to gre…vsi majo pravico.jasno.Pa, da ne bo pomote, vsi so lahko dobri ljudje , boljši od nas.
    Stari starši med drugim nimajo pravico posvojit otroka po zdejšnem zakonu.Totalna diskriminacija.ker polse ne gre samo za homoseksualne pare, pol pa je treba razširiti pravice tudi za druge! a zdej so pa samo oni diskriminirani?

  33. teo saffron - 6.12.2015 ob 20:06

    A če je pa sir elton posvojiv otroka je pa to znak za to da je to kul?
    Dej, ne seri, tričetrt teh medijskih zvezd živi tako neprimerno da ni za govorit, sam denar jih vleče ven.tako pač je , denar, sveta vladar.

  34. E - 6.12.2015 ob 22:08

    Teo še vedno mi nisi napisal argumente ,ki bi imeli trdne stebre.
    Ko pa starši vzgajajo otroke v krščanskem prepričanju pa je potem vse vredu.Vetegerjanci vzgajajo otroke v svojem prepričanju pa je vse vredu.A istospolna pa ne smeta vzjajati kako njima paše.
    Bodi brez skrbi istospolni ne bodo vzgajali nove isto spolne osebe.Krščanske družine pa veliko krat vzgojijo istospolno osebo.
    Že med župniki je veliko homoseksualnosti a se to skriva koliko se le da.Mene je vzgojila samo mama in mi nič ne manjka.
    Poglede na svet imam odprte sem strpnejši od večine “prav” vzgojene krščanske slovence.Tudi ti otroci bodo stršnejši in to naš današnji svet rabi.Vsi ti “prav” vzgojeni lepo kažejo kako so ne strpni.Moti jih že vsaka malenkost ,ki ni po njihovim prepričanjem.Res lepo vzgojeni.Prašal sem te ,če je kaj narobe z to sliko in , če misliš da se tema dvema otrokoma godi kaj slabo.Ne obrnt kar na prvo karto zvezde pa živijo ne primerno itd.Nisi ali pa nisi hotel odgovoriti na moji vprašanji.

  35. buci - 7.12.2015 ob 05:01

    AJDA, IZTOK, TEO, KRŠ, DAVID, ANJA, TRANSFORMER757, E, TURBOFOLKER – đejđej: Kdor si bo to pogledal, bo 20.12. zagotovo šel na referendum. In to ne sam. Ko je svet znorel http://youtu.be/4bocPn5D5h8

  36. Anja - 7.12.2015 ob 09:08

    Okej, pozablamo pa neki – na tem referendumu bomo odlocal a se homoseksualci lahko porocijo al se lahko se naprej samo registrirajo, kar je za moje pojme nekaj, kar naj bi poceli z zivino, z ljudmi pa pac ne.
    O tem, kdo lahko in kdo ne more posvojit otroka se odloca individualno. Edino pravilno, ker ne mores vseh metat v isti kos.
    Bom pa rekla tko, imam prjatla, ki je gej in je ‘medicinska sestra’ na pediatricni kliniki. Ja, po domace povedano, peder vasim otrokom riti previja. Grozno, ane?
    No. Ko bom enkrat sama mela otroke, je ta peder prvi, ki ga bom klicala, ce bom rabla varstvo. Ker ma do teh otrockov, ki so zgolj njegovi pacienti, en tok lep odnos. In po drugi strani vidm tok enih mamic, ki se do svojih otrok (ki jih majo neskoncno rade in so za njih sveti) obnasajo tko, da mene srce boli.

  37. teo saffron - 7.12.2015 ob 19:18

    E-No mene so pa vzgajali stari starši.tko da vem kako je , čeprav so se trudili po svojih močeh, ko otrok pogreša mamo in očeta in kako se tudi sam težje prebija skozi življenje,itd.,..najtežje otrok pogreša mamo, ki ga je rodila, ker je to posebna povezanost.

    da pa govoriš o krščanski vzgoji, kdo je pa sploh to omenjal in kar mečeš not neke homoseksualne župnike itd…

    nestrpen nisem jaz, ampak ti do mojga mnenja, da je treba paziti kaj vse prinaša zakon, ker ne prinaša samo to da bodo homoseksualni pari lahko enakovredni v posvojitvi.
    Ja da se pogovarjat, ampak blog je premajhen prostor za vse besede. z zakonskega, psihološkega in socialnega vidika.

  38. teo saffron - 7.12.2015 ob 19:20

    pa ne se bat, tut jaz sem kar v redu izpadel, samo vzgojo matere in očeta nihče ne more nadomestiti.

  39. teo saffron - 7.12.2015 ob 19:21

    pa ni vzgoja najbolj pomembna,ljubezen obeh, bioloških staršev,to se ne more enačiti z ničemer.

  40. teo saffron - 7.12.2015 ob 20:14

    za poglobljeno debato je potrbeno več, kot le par stavkov,
    jaz ne dajem prednost nobenemu, važno je da vsi živimo srečno.
    to ni neko splošno bluzenje amapk dejstvo, tko kot je težko v dveh stavkih povedat kaj so nardil narobe rdeči al ta beli.
    nikol ni nič črno belo.
    Župniki so dobri in slabi, družine so …sej je vse jasno če maš mal inteligence …ni vreden časa in stavkov..
    so zločini proti človeku ali otroku ki so jih nardil župniki,starši,politični sistemi,itd.,…
    vse jasno.
    so pa ljudje, tudi homoseksualci ki lahko vzgajajo bolje in bolj ljubeče,…spet jasno…ali pa obratno.

  41. teo saffron - 7.12.2015 ob 20:33

    Beseda strpen pa lahko pomeni marsikaj in ima zelo tanko linijo do kaosa.mimogrede. ja pa bodimo liberalni, strpni,..in?
    tut islmaisti ki se razstreljujejo v imenu vere verjamejo v to, resnično, torej bodimo strpni do njih, ker majo pravico do svojega mnenja, da ne bo pomote ni to primerjava s homoseksualci,amapak ko govorimo o strpnosti, pa bodmo strpni do tistih ki radi hodijo goli po stanovanju,ker so nudisti, sam pol pa to gleda nek sosed, ki mu to pač ne paše,..pa so swingerji,super,pa kaj bomo uzakonil še swingerstvo ker smo strpni in delamo za manjšino?
    jaz sem zelo svobodnih nazorov, sam neki je neko klasično življenje neke dežele kjer živiš, drugo je tvoje osebno življenje
    kjer bi blo fajn, če bi recimo bilo dovoljeno …ne vem kaj…marsikaj..kaj pa praviš na to, da stari stari starši po zdejšnem zakonu ne morjo posvojit? E ?

  42. E - 7.12.2015 ob 23:33

    Teo iščeš pozornost ,da si moral vse to napisat v petih postih?

    Teo gre se tudi zato ali smo odprta napredna dežela ali še bomo kr živeli v nekem srednjem veku.
    Obešaš se na nekaj kar samo piše na nekem listu v resničnem živlenju je pa lahko marsi kaj drugače.Če se CSD odloči ,da sta stara starša primerna za skrb in vzgojo bodo seveda otroka dobili v skrb.Če pa nista sposobna se pa gre na tete , strice ,če še pa tukaj ni pa gre v posvojitev oz. renijštvo.Tukaj so pač preverjanja in dolgotrajni postopki.Bolje ,da je otrok v renjištvu ali posvojen kot ,da recimo propada na neki propadli kmetiji bogu za hrptom stara starša pa se komaj preživljata in alko kroji vsak dan.Tega je veliko samo je skritno nan mestnim očem.Dejstvo je ,da je med župniki veliko homoseksualnosti in glih ta cerkev je tako proti in ja krščanske vrednote in vzgojo oni tako poudarjajo kako je samo to prav itd.Pusti islamistične fanatike primiru vsi vemo ,da je to narobe.Jaz sem ti dal žogico z vegetarjanci pa kot zgleda nisi poštekal pointa.Želel sem ti povedati tudi ,da otrok z isto spolnima staršama nebo nič slabe vzgojen kot tisti z mamo in ato.Sem skoraj prepričan ,da bo tak otrok vzgojen bolje vsaj bo že od staršen dobil vzgojo ,da na svetu niso vsi enaki in ,da se je treba med sebojo spoštovati.
    Če štekaš štekaš kar sem želel povedati ,če ne pa tudi prav.
    Jaz vem ,da z tem predlogom zakona ni nič narobe.

  43. IZTOK GARTNER - 8.12.2015 ob 00:19
    IZTOK GARTNER

    “Teo iščeš pozornost ,da si moral vse to napisat v petih postih?”

    Dobra :)

  44. E - 8.12.2015 ob 12:44
  45. Drago - 8.12.2015 ob 19:58

    Gartnerizmi na filmoljubu me kdaj pripeljejo sem in nikoli nisem razocaran. Sploh dvojec E In Gartner ali Butec in Butec. Ko bo Pahor kdaj spet imel stranko, bi bil sijajen dvoboj Pojbic, SDS in Gartner, Stranka prelepega bleferja. Vaski posebnez proti nezreli nerazgleedani mestni srajci. Referendum, kot pravi zavedni Slovenec glasujeem proti.

  46. IZTOK GARTNER - 8.12.2015 ob 20:22
    IZTOK GARTNER

    Jp, drago, jaz sem problem, ne Pojbič, ki je poslanec v državnem zboru.
    Da crkneš, res!
    Sem pa vesel, da so taki tepci kot si ti, proti meni.
    Tako vsaj vem, da sem še vedno kul :)

  47. teo saffron - 8.12.2015 ob 22:49

    Hvala za pozornost, mam pač tako delo cel dan,od 9h do nekje 20h, da na hitro napišem in še kaj vmes dopišem,
    mejte se fajn tut brez mene,…

  48. IZTOK GARTNER - 8.12.2015 ob 22:53
    IZTOK GARTNER

    Tea, resno vprašanje, zakaj si ves čas tako jebeno resen?!?

  49. teo saffron - 8.12.2015 ob 22:53

    No, e – istopspolna starša lahko veliko bolje vzgojita.
    a sem rekel da ne?
    jaz ne vem , kva nabijate eni , pa človk samo pove svoje pomisleke,..ne da se mi več.

  50. lajko - 9.12.2015 ob 01:40

    srednji vek ni nazadnjaški ampak je doba s specifično dinamiko…

  51. IZTOK GARTNER - 9.12.2015 ob 02:35
    IZTOK GARTNER

    Aham, med drugim tudi z dinamiko kurjenja žensk na grmadi.

  52. Drago - 9.12.2015 ob 07:30

    Seveda si problem saj si javna oseba ki nastopa na naj tv v dezeli. Arena tv recimo, kjer bos baje imeel svojo porno oddajo. Sicer pa nivo vasega komuniciranja kaze pogovor sn teom ki kulturno opisuje svoje razmisljjanje vi levicarski anarhisticni talibani pa kulturne komunikacije ne zmorete, argumentov nimatee, znate pa pljuvati. Isti si kot Pojbic, samo on zivi na dezeeli, ti pa v najetem fletu v enem bloku.

  53. IZTOK GARTNER - 9.12.2015 ob 10:44
    IZTOK GARTNER

    Dajva raje o tvojem nivoju, no :)
    Bodi dovolj, drkaj drugje, Gartnerjev Bordel bo idealna prilika.
    Ajde!

  54. E - 9.12.2015 ob 11:14
  55. Ime obvezno - 9.12.2015 ob 12:31

    Seveda bom glasoval proti.

  56. IZTOK GARTNER - 9.12.2015 ob 12:41
    IZTOK GARTNER

    E, link ne dela.

  57. E - 9.12.2015 ob 12:55

    Iztok kot zgleda je RTV umaknil link.

    Poskusiti tukaj upam ,da bo zdaj delovalo.

    https://www.youtube.com/watch?v=qRLVDsOohhA

  58. IZTOK GARTNER - 9.12.2015 ob 13:58
    IZTOK GARTNER

    Groza!

  59. E - 9.12.2015 ob 15:47

    Iztok ne samo groza voditelj bi ga moral takoj prekiniti in povedati ,da ne sme tako govoriti.Če to nebi zaleglo bi moral voditelj pogovor enostavno prekiniti RTV pa nebi smel predvajati tega groznega govora in gledalcem povedati zakaj od tega človeka govora ne bodo predvajali.Zdaj ,če je bilo to v naprej posneto ,če je bilo v živo pa še tako večja groza.Tudi ,ko je v živo se mora takšne govore prekiniti z enostavo z reklamami ,če drugače ne gre.
    Sicer pa bo soočenje za ta referendum jutri ob 20h na TV SLO1.

  60. E - 9.12.2015 ob 19:10

    RTV briše posnetke ko pri norcih.Sej po eni strani prav ,da ne vidimo in slišimo te sramote po drugi strani bi pa morali pustiti sej si človek sam dela sramoto.Zdaj je ven še prišla cenzurirana verzija posnetka.

    cenzura: https://www.youtube.com/watch?v=qYS9W6FAtVI

    brez cenzure: https://www.youtube.com/watch?v=0u6iq-6Ir_w

  61. E - 9.12.2015 ob 19:27

    Še Janez povedal svoje seveda brez komunistov ne gre.

    https://www.youtube.com/watch?v=tZ3hv9h5wQg

  62. E - 9.12.2015 ob 19:45

    Še svoj komad imajo naprej slovenija

    https://www.youtube.com/watch?v=Snw5kuAJQ-k

  63. vesele brezžične praznike - 9.12.2015 ob 23:25

    Poglejte si tegale mladega gejčka. :lol: S kratkega posnetka se lepo vidi kaj vse je že dosegel ob pomoči svojih posvojiteljev. :lol: Huda fora, res. https://youtu.be/UB9vzqQg-W4

  64. E - 10.12.2015 ob 19:54
  65. Zoki_dee - 10.12.2015 ob 21:15

    Gartner je gej.

  66. Zoki_dee - 10.12.2015 ob 21:20

    Lezbače pa pedre ukint

  67. Zelda - 11.12.2015 ob 14:59

    ja ,najprej bi začela čistko pri pedofolih , to so pa večinoma katoliški božji uslužbenci.

  68. lajko - 11.12.2015 ob 15:35

    v srednjem veku niso kurili samo žensk, so tudi moške.na prelomu 19. in 20. st. so v Ljubljani pobirali vstopnino, ko so obešali kaznjence na vislicah… v 50 letih 20 st. so na Golem kaznjence do konca dehumanizirali, nekateri so tudi med seboj ubili… – hočem reči, da nič kaj drugeče kot v srednjem veku. moj moto je: ZA DRUGAČNI SREDNJI VEK!!!

  69. Mellie - 12.12.2015 ob 11:44
    Mellie

    Janši se je skisalo, majke mi! Saj ne ve, kaj govori! :) :) :)
    Kaj je vse stlačil v isto malho in na kakšen podel način! :(
    Ubogi podporniki, da morajo temu ploskati! :(
    Sem ga imela za bolj pametnega! Uboga Slovenija s takšnimi politiki! :(

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !