IZTOK faking GARTNER

« | | »

Slovenija ima talent 2015: Polfinale 2

8.11.2015
  • Libero so zelo kul. Pestro, domiselno, zabavno in dodelano. Lajkam!
  • Mene pa zanima kako se Jerica Steklasa oglaša, ko ji pride. Šalo na stran, dobra je.
  • Žan Svetek je predolgo na odru, zadeva postaja dolgočasna.
  • Ja, Marjetka, če ti je nekdo kul, se reče tvitmanija.
  • Zakaj se vsi obnašajo, kot da je Žan pojedu tri žive leve in skozi rit posral zelenega slona?!?
  • Ritem Vodovodarji so fajn za kako otroško predstavo v vrtcu, to pa je tudi vse.
  • Lajkam izbor komada Sabine Veber, lajkam tudi vokal, ampak bojim se, da ne bo šla skozi, ker ljudem ni dovolj simpatična.
  • Svaka čast žiriji, da zna tako zelo lagat.
  • Ma kdo podatke za koliko pade gledanost, ko je konec nastopov?
  • Samo v Sloveniji lahko pevka kot je Jana Šušteršič v enem letu po zmagi na Slo Talent popolnoma utone v pozabo in nima niti enega hita.
  • Tale par je stokrat boljši od mentalista Žana. Jagoda in melisa iz prve.
  • Pravi talent imajo tisti, ki so sposobni Slo Talent gledat od začetka do konca ne da prestavijo drugam.
  • Tamara hoče fukat z Vidom.
  • Jerica ma tok vlka usta, da lohk vse Vodovodarje poje. Stajling ima pa tak kot Jovanka Broz.
  • Grda krivica za Libero. Gledalci ne jebejo plesalcev. Škoda.
 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 8.11.2015 ob 21:38 pod Slovenija ima talent, Misija Evrovizija, X Factor. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

77 odgovorov na “Slovenija ima talent 2015: Polfinale 2”
  1. E - 8.11.2015 ob 22:47

    Ta polfinalna oddaja pa je bila dobra vsi so bili super in videl se je nek napredek pri vsakem tekmovalcu.

    Libero kul točka.Komot bi lahko šli naprej.
    Jerica Steklasa odlična.Zasluženo v finale.
    Žan Svetek kul nastop.Iztok ,če si taki frajer daj v en lonček nož pomešaj potem z drugimi lončki in potem poiskusi poiskati nož kaj še le ,da udariš gor po tem kozarčku ,ko veš ,da se lahko poškoduješ.Bluziš po ne potrebnem.
    Ritem Vodovodarji dober nastop kljub temu ,da so vokali bili šibki a po mojem mneju premalo za finale.Prav presenečen sem ,da so ljudje tako za njih glasovali.
    Sabina Veber nisem pričakoval ,da bo tako dobra ,ker mi na izboru ni bila všeč in jo nebi dal naprej a zdaj pravim zasluženo naprej in zasluženo v finalih.

    Kako ste ga srala Klašnja in Čakermiš pri odločanju Sabina ali Vodovodarji.A ni očitno ,da more iti naprej brez pomisleka Sabina.Jerica ima zelo veliko usta za obdelovanje moškega organa :)

    Iztok vidim ,da ti gre Jana na kurac toliko ,ko meni Lina.
    Kje pa piše ,da bi morala imeti hit?A mogoče veš ,da se je do zdaj šolala in ni bilo časa za pevsko kariero ampak za šolanje glasu.Ej a Lina ima kak hit?Mislim ,da ne.

    Moja sklepna misel Jerica pričakovano naprej.Sabina niti ne a na koncu zasluženo čeprav bi jo komot lahko zamenjali Libero.Jaz bi dal Žana naprej a vseeno pričakujem ,da bo Žan povabljen v finalno oddajo in ,da še vidim kak fantastičen trik.

    Pizda sem se razpisal :)

  2. IZTOK GARTNER - 8.11.2015 ob 22:58
    IZTOK GARTNER

    Res misliš, da ni označil lončka? Daj no :)
    Od kje ideja, da mi gre Jana na kurac? Ravno nasprotno, odlična je, zato se zgražam nad dejstvom, da iz nje v celem letu ni nihče naredil nič.
    Daj beri me pravilno no.

  3. . - 8.11.2015 ob 23:36

    Meni je bila Jerica tudi odlična, sem pa presenečena nad komentarji na Facebooku pd gledalcev, vsi imajo namreč neki čez njo in sploh nevem zakaj… Ampak uglavnem, moji favoritki v današnji oddaji sta šli v finale, mi je bil pa kul tudi Žan. :)

  4. E - 8.11.2015 ob 23:41

    Iztok mislim , da ne bi Marjetka ziher kaj rekla.Fora je bila v nečem drugem in ne v označenem lončku.Bi bilo pre lahko in pre neumno.Zadnjič so tudi karte bile označene a ne?Daj Iztok ne serji ,ko bi v resnici izvedel kako je to naredil bi videl ,da si z to izjavo izpadel zelo neumno.Vem ,da ti gre na kurac si cel Žolč na njo prejšno sezono zlil.Čudno ,da ne pišeš tako o Jerici kot si pri Jani samo ,da razliko od Jane je Jerica res šolan glas Jana pa še takrat ni bila šolan glas ne glede na to ,da je pela v tisti skupini.

  5. IZTOK GARTNER - 8.11.2015 ob 23:54
    IZTOK GARTNER

    Torej je Žan v resnici mentalist in čarovnik al kako :)
    Žolč je šel na dejstvo, da je bila znana profi pevka in nič drugega.
    To pa nima nobene veze s tem od danes, ko sem jo pohvalil, a si ti totalno narobe razumel moj stavek.

    Ni panike, da je kdo šolan glas, panika je, da je znan in profi pevec. Kaj ni jasno no?!?

  6. IZTOK GARTNER - 8.11.2015 ob 23:55
    IZTOK GARTNER

    . Finta je, da gre folku na živce opera, ker so pač budale. Jerica je super. O tem ni nobene dileme.

  7. E - 9.11.2015 ob 00:29

    Seveda je Jerica super tu ni dileme ampak tu ne spremeni dejstva ,ki sem ga napisal.Tudi tista skupina ne spremeni dejsta.Tudi napisal a očinto ne bereš.Če še že pogovarjama o zlivaju žolča bi ga morala dobiti Jerica in ne Jana.Jerica je profi prišla na oder SIT in ne Jana.Po tvoji logiki tudi Dare Akustik nebi smel biti na odru SIT ,ker je imel pred tem dosti nastopov.Glede Žana pa daj posnami eno kul finto ,da te vidim.Ja se mi je kr zdelo ,da ne bo šlo.Da me nebi narobe razumel meni je Jerica super samo kot primer sem dal.

  8. Didl - 9.11.2015 ob 00:30

    Za tistega “mentalista” tudi jaz verjamem, da je možno celo nekaj tako na izi, kot da so bili samo nekako označeni podstavki, da je samo on vedel. Sploh tisto očitno pretiravanje iz strani Brankota “kako nevarno je vse skupaj” in dramatiziranje iz vseh strani je bilo že sumljivo, da niso bili celo kaj zmenjeni.

    Iztok, mislim, da opera folku sploh ne gre tako na živce, kot bi si mislil. Si pozabil, da je par let nazaj zmagala Julija Kramar?
    Logika, da se smejo prijaviti samo neznani in neslavni, je pa tudi malo luknjasta, kot smo že lani debatirali. Saj je slava zelo relativna in je težko meriti kdo je dovolj oz. preveč slaven, da bi se prijavil. Sploh v Sloveniji, ko je slaven že vsak, v bistvu pa nobeden. Kaj potem praviš na Kanye Westa, ki se je prijavil na American Idol? :)

  9. V - 9.11.2015 ob 00:40

    Tokrat res dobra oddaja.

    Plesalci so že kot po pravilu na avdicijah boljši, kot kasneje v polfinalih in finalih. Tako je bilo tudi z Nejo in Kanyjem, pa tudi z Maestrom in ostalimi plesnimi skupinami, ki smo jih gledali v preteklih sezonah. Dokler je fokus na plesu, so dobri. Ko hočejo na večjem odru iz tega narediti neko zgodbo, oz. celo spektakel, pa izraznost samega plesa ostane v ozadju. Zato so Libero pričakovano izpadli.

    Za Jerico bi že pred oddajo dal roko v ogenj, da bo šla naprej. Čeprav nisem verjel, da po fantastičnem nastopu na avdiciji lahko v polfinalu pokaže še kaj več. Pa je. Veliko več. Gotovo je zanjo glasovalo tudi velko takih, ki ne prebavljajo opere. Čisti presežek.

    Čarovnik oz. mentalist pričakovano out. Tako cenenega trika si še na avdiciji ne bi smel privoščiti, kaj šele v polfinalu. Imel je možnost uporabiti označene kozarčke, ali pa označene podstavke. Z ničemer ni niti poskušal dokazati, da to ni tako.

    Vodovodarji so tudi naredili korak naprej. Zelo korekten nastop z repom in glavo. Čeprav jih je na odru veliko in so poleg bobnanja vključili še nekaj novih talentov (kitara, repanje, petje, megafon …) je vse skupaj delovalo zelo usklajeno in znotraj konteksta. Zaslužijo si pohvalo, je pa prav, da niso šli naprej, saj bi v finalu gotovo zatežili s harmonikami…

    Sabina je odpela odlično. Neverjeten napredek v primerjavi z avdicijo. Zasluženo v finalu. Še dobro, da ji je raja namenila več glasov, kot vodovodarjem.

    Vsi štirje finalisti iz prvih dveh oddaj so pevci. Pravzaprav je to precej logično. Pa ne toliko zato, ker je petje folku bolj všeč, kot ples, ali pa kot kakšen drug talent. Mislim, da predvsem zato, ker imajo pevci največ možnosti za izboljšave. Ostali navadno v naslednjem krogu pokažejo kvečjemu toliko, kot na avdiciji, ali pa še celo manj.

  10. IZTOK GARTNER - 9.11.2015 ob 00:43
    IZTOK GARTNER

    Didl, itak, da so bili!
    Določenemu folku gre opera na živce in ti so najbolj glasni na družabnih omrežjih.
    Eno je, da si malo nastopal in mel kak band ali kaj podobnega, drugo je to, kar je v Srbiji počela Jana.
    Pusti Westa :) , raje se spomni X Factorja US, ko se je razkrilo, da sta dve tekmovalki že znani pevki in sta zaradi tega potem popušili, saj sta izgubili support publike.
    Ne toliko zato, ker sta bili že izkušeni, ampak zato, ker so organizatorji to zamolčali gledalcem.
    To me je pri Jani motilo še najbolj, kao, glej jo čudežno Jano, kar z lufta se je vzela, ona pa v resnici v skupini, ki ima med drugim na stotisoče ogledov na YouTubeu.

  11. IZTOK GARTNER - 9.11.2015 ob 00:48
    IZTOK GARTNER

    E, kaj mi hočeš dejansko sploh povedat ti zmedeno bitje?
    Da je Jerica sporna, ker je šolana pevka, in ne Jana, ker je bila profi pevka in zvezda v Srbiji? Da je torej bolj sporna šolana pevka, ki je nihče ne pozna od pevke, ki jo pozna cel Balkan? Daj zresni se no!
    Zakaj za vraga mešaš število nastopov Dareta s profi kariero Jane, jebemti no? Zakaj si ne daš nič dopovedati spet?

    Zakaj mešaš mene v čarovnije? A sem jaz kdaj tebi rekel, da zalimaj svoje petje pri osemih letih, da vidim če si boljši od Line? WTF man!
    Daj si raje poglej na YouTubeu točke iz ameriških in angleških talent šovov, pa boš videl kako grozno povprečje je Žan, jebemti no.

  12. E - 9.11.2015 ob 00:50

    Iztok in potem napišeš ,da ne zlivaš žolča na Jano.
    Prav kar v komentarju 9 ne samo žolč tudi greznico.
    Vsi mislite ,da je Žanova fina na izi pa se motite.
    Očitno niste nikoli gledali mentaliste vsaj tako zgleda ,da bi videli ,da ni nič tako enostavno kot zgleda.

  13. IZTOK GARTNER - 9.11.2015 ob 00:50
    IZTOK GARTNER

    V, ne strinjam se za Libero, ne za Nejo in Nayja. Meni so bili super v polfinalu oboji.
    No ja, samo potem pa naj bo to raje kar X Factor, če so sami pevci folku všeč :)

  14. Didl - 9.11.2015 ob 00:51

    Mislim to, da niso bili celo kaj zmenjeni z Marjetko in tem mentalistom, to bi bilo že res patetično.

    Če se ne motim so na finalni oddaji za Jano nekaj na hitro omenili, da je že nastopala po Srbiji. OK, če bi torej že na začetku jasno in glasno povedali kje in kaj je ona že počela, bi potem bilo kul?

  15. IZTOK GARTNER - 9.11.2015 ob 00:53
    IZTOK GARTNER

    E, ti mešaš različne kontekste moje debate okoli Jane!
    Prosim ne spravljaj me ob živce s svojo površnostjo! Če nisi zmožen razumet kaj govorim in zakaj govorim, raje ne komentiraj tega dela debate, saj vedno znova dokazuješ, da ne slediš debati in da nimaš blage veze kaj sploh pišem! Najprej si se oglasil, da šinfam Jano v tej oddaji, kar ni res, saj sem jo na polno pohvalil! Če tega nisi razumel, tvoj problem! Zakaj še vedno bluziš okoli tega, mi res ni jasno!
    Pa sori, nisem vedel, da si ekspert za mentaliste in da poznaš Žano v trik :) Daj no :)

  16. E - 9.11.2015 ob 00:55

    Jaz nisem bitje sem človek še manj pa sem zmeden.A očitno more biti vse tako kot ti rečeš ,ker je kako pak tvoj blog.Torej vsi ,ki se ne strinjajo z tebi niso dobrodošli na tvojem blogu?
    Jaz sem pa mislil ,da je blog za izmenjavo mmenj iz razmišlanja.
    Očitno sem bil v zmoti.

    Hahahaha zvezda v Srbiji.Daj ne serji no.Samo pela je v skupini in to je vse.

  17. IZTOK GARTNER - 9.11.2015 ob 00:57
    IZTOK GARTNER

    Didl, vem kaj si mislil, ja.
    Celo sezono so ignorirali Srbijo, na koncu so menda nekaj res rekli, čisto na hitro seveda. To je zame nateg.
    Jp, če bi vse iskreno povedali že takoj, ne bi pizdil. Ampak potem bi Jana seveda izgubila support, saj ne bi bila več čudežno odkritje iz neba, kao, ja, kjer si se pa ti skrivala vsa ta leta in zakaj si pa pela samo pod tušem do zdaj.

  18. E - 9.11.2015 ob 00:57

    Iztok čakam tvoj trik :) .

  19. IZTOK GARTNER - 9.11.2015 ob 01:03
    IZTOK GARTNER

    E, ker pišeš bedarije, ki ti jih lepo argumentiram in pojasnim, hočem imeti vedno prav, ker je to moj blog? Pa kaj je s tabo človek no!

    Kakšna izmenjava mnenj in razmišljanja, če pa me prepričiuješ nekaj, kar nisem rekel in nisem mislil in ti to tudi pojasnim? WTF!

    Iztok: “Danes je lepo vreme.”
    E: “Zakaj se spet pizdiš, da je zunaj sneg?!
    Iztok: “Napisal sem, da je zunaj lepo vreme, kak sneg neki?”
    E: “Lani si rekel, da je sneg drek.”
    Iztok: “Kake veze ima, kar sem lani rekel, če sem zdaj rekel, da je lepo vreme?”
    E: “Zakaj me prepričuješ, da mislim enako kot ti?”

    Evo, to je tvoja debata!!!

    Glede Jane, lani sem na to temo napisal tisoč komentarjev in našel tisoč linkov in podatkov kako znana je bila njena skupina, kje vse so gostovali in od koga vse predskupina so bili. Tega zdaj ne bom ponavljal!

  20. IZTOK GARTNER - 9.11.2015 ob 01:06
    IZTOK GARTNER

    Iztok: “James Bond je kul.”
    E: “Zakaj šinfaš Bonda?”
    Iztok: “Človek, kaj je s tabo, če sem napisal, da je kul?”
    E: “Osem let nazaj si rekel, da je Tanja Žagar bedna.”
    Iztok: “Kaj ma to zdaj veze z Bondom?”
    E: “Zakaj bi morali vsi misliti enako kot ti?”

    Še en primer tvoje debate, E!

  21. IZTOK GARTNER - 9.11.2015 ob 01:08
    IZTOK GARTNER

    Iztok: “Jutri bo ponedeljek.”
    E: “Zakaj sovražiš petke?”
    Iztok: “Stari, govoril sem o ponedeljku.”
    E: “Ni mi jasno zakaj bi moral biti vsem všeč torek, če je tebi všeč sreda, zakaj nas siliš z mnenjem?”

    Še ena!

  22. Didl - 9.11.2015 ob 01:23

    Dokaj realni primeri debate z E-jem. :)
    Če bi upošteval še napačno postavljanje ločil ,takole ,bi že res mislim ,da si kopiral iz nekje. :)

  23. ajda - 9.11.2015 ob 08:49

    Pričakovano, da bo šla Jerica naprej. Žal mi je za Libero, da se niso uvrstili v finale. Kar se pa tiče mentalista Žana, bi bila točka presežek, če ne bi videl, kje bo nož, niti pokrivanja s kozarčki in potem le na podlagi reakcije Marjetke, ugotovil, kje se skriva nož. Tako pa točka nič posebnega, kljub pripravljenih reševalcev in komentarjev žirantov.

  24. E - 9.11.2015 ob 09:36

    Iztok ja ,ker je tvoj blog mora biti tako kot ti rečeš.
    Tako si jo lani popljuval ,da še danes ne morem vrjeti kako.
    Vsako oddajo ,ko je bila nešteto tvitov to in ono kako to ni fer.
    Tukaj pri Jerici ,ko je pa zares profi pa nisi niti pisno.
    Tako je in nič drugače samo ,da zdaj obračaš besede in jaz kao kreten še ponazoriš z totalno kretetskima komentarjema ,da imaš ja ti prav.Si me pa zelo razočaral ,da si se pridružil druščini ,ki žalijo sogovornike na blogu ,če se ne strinjajo z njimi.

  25. IZTOK GARTNER - 9.11.2015 ob 10:04
    IZTOK GARTNER

    E, bom probal še enkrat, ker res ne morem verjeti, da še vedno ne razumeš!
    Torej, oglasil si se s stavkom, da mi gre Jana na kurac, kar si razumel iz mojega stavka o delanju hitov. Jaz ti pojasnim, da ta stavek pomeni, da mi je Jana super in da se čudim, da niso iz nje naredili zvezde, ti pa ne rečeš, aja, sori, sem narobe razumel, ampak začneš nabijat, da mi je šla lani na kurac.

    Po tvoje se naj torej strinjam s tabo, da sem dejansko zapisal, da mi gre Jana na kurac? Torej ti veš bolje od mene kaj sem dejansko zapisal in mislil? Pa kdo je tu nor?!?

    Ponazoritev pa je čisto taka kot so najine debate. Če tega ne zaznaš, žalostno.

    Glede Jerice sem ti pa povedal kako pa kaj že trikrat in zakaj ne vidim razloga, da bi pizdil. In zakaj točno sem pizdil pri Jani.
    Zakaj še vedno ni jasno, nimam pojma!

    Nikomur se nisem pridružil, nikogar ne mislim žalit, ampak stopiš mi na živec, ko začneš totalno površno brat kaj sem ti napisal in se delat budalo, ko vidiš, da si zajebal.

    In kot sem rekel, ni mi jasno, zakaj nisi rekel, sori, Iztok, narobe sem razumel tvoj stavek o Jani, ko sem ti pojasnil kaj sem mislil?!?
    Zakaj je bolje začet nabijat, da mi je šla lani na kurac?!?
    Edini odgovor je ta, da se pač noro rad kregaš z mano!

  26. E - 9.11.2015 ob 10:34

    Iztok pojdi brat svoje zapise in tvite in boš videl kako fejst ti je šla na kurac in ne obračaj besed že zopet.
    Komentarja 20 in 21 je čisto žaljenje a nič ne de nisem nič prizadet ali užaljen samo opozorim ,da si ti prvi začel žaliti ,če bi slučajno jaz napisal kako žaljivko ti bi pa kot kakšen otrok začel jokati ,da te žalim na lastem blogu.Samo povem.Pač se ne strinjama glede Jerice in Jane in pika.Ne rad se kregam niti ni to moj namen ne pustim pa ,da mi kdo hoče vsiliti mnenje.

  27. E - 9.11.2015 ob 10:37

    Ajda vsi mislite ,da je točka otročjo lahka a pri teh točkah ni nič tako lahko kot je videti.Pocenjujete to točko čisto po ne potrebnem.

  28. Mellie - 9.11.2015 ob 10:58
    Mellie

    Jano Šušteršič na RTV sploh ne vrtijo! Vse druge je bilo slišati na Valu 202, nekatere tudi že vsiljivo velikokrat (Alya in Neno Belan, Clemens in zlasti I.C.E.), Jano Šušteršič sem morda slišala enkrat in nikoli več! Na črni listi, bolj kot Martina Majerle!

    Takšna je uredniška politika na RTV, morda pa ni niti “politika”, ampak kakšno maščevanje ali delanje uslug. Kdo bi vedel.

  29. Mellie - 9.11.2015 ob 11:11
    Mellie

    Pa še to ..

    Iztok, se strinjam s tabo.
    Talent kot je Jana Šušteršič v Sloveniji potone. Zakaj že? Ker smo v bistvu Zlovenija. V Sloveniji zlo utaplja vse, kar se da. Zato pa Maraaya vesta, da je rešitev v tujini.

    Jana se očitno ni spravila v prave kroge. Kdo bi si mislil, da Klinar in Anja Rupel nimata podpore na RTV! Sploh, ker Anja dela na radiu! Ta ozadja mi niso jasna. Premalo spremljam, da bi to razumela.

    Od Marjetke je včeraj prišel nek namig po sodelovanju z Jano. Opazujmo, kaj bo sledilo.

    ~~

    E, samo ti nisi prav razumel Iztoka, se mi zdi. :(

  30. E - 9.11.2015 ob 11:37

    “In kot sem rekel, ni mi jasno, zakaj nisi rekel, sori, Iztok, narobe sem razumel tvoj stavek o Jani, ko sem ti pojasnil kaj sem mislil?!?” Zakaj bi to napisal ,ko pa ni res.Očitno imaš slab spomin pojdi preveriti stare tvite in zapise in boš videl kako si pljuval po njej.Če se pa tega ne spomniš pa imaš na žalost kratek spomin.Če jo ti zdaj hvališ okej a si jo pljuval to in ono.
    Sej kul tvoje mnenje a ne govori ,da jo nisi ,ker si jo.

  31. IZTOK GARTNER - 9.11.2015 ob 12:16
    IZTOK GARTNER

    Pa kdo za kurac govori o starih tvitih in blogih?????!!!!????? Saj tam je jasno kako pa kaj, še tule sem povedal isto v debati z Didlom!!!!!!!!!!!!!!!
    Jaz govorim o tem novem zapisu, iz katerega si ti razbral, da mi je šla včeraj na kurac!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    VČERAJ!!!! VČERAJ!!! VČERAJ!!!!

    Kaj torej ni res????!!!!!!!!!!???????
    Kaj torej še vedno ni jasno?????!!!!?????

    In zakaj pri milem bogu ne poštekaš, da si narobe razumel moj včerajšnji stavek o Jani?????????!!!!!!!!!!!!!!??????
    In da mi včeraj, ja, VČERAJ!!!!, ni šla na kurac kot si mi očital????!!!!????

    Stari, če še zdajle ne boš razumel kaj ti pišem in boš spet napisal, da mi je šla na kurac lani, pa se mi bo res strgalo :)

  32. IZTOK GARTNER - 9.11.2015 ob 12:18
    IZTOK GARTNER

    In ne, komentarja 20 in 21 nista žaljenje, sta dejansko stanje najinih debat!!!!!!!!

    In sto posto sem, da boš zdajle to spet dokazal in potrdil :)

  33. ajda - 9.11.2015 ob 12:25

    E, jaz nič ne podcenjujem točke, samo glede na to, da se ima za mentalista, bi bilo bolj aktraktivno, oz. prepričljivo, če bi nič ne videl kot sem zapisala v svojem komentarju. Če je pa to njegov trik, pa menim, da ni dovolj za finale.

  34. E - 9.11.2015 ob 12:43

    Iztok ja zdaj si jo hvalil ,kar sem tudi napisal v mojem zadnjem komentarju.Zopet ne bereš.A si jo lani na blogu in tvitu obupno pljuval.A ti boš spet napisal ,da jo lani nisi pljuval.Tudi pa tisto kar si napisal včeraj ni bila taka pohvala kot ti trdiš a vseeno ne moreš rečti ,da jo lani nisi pljuval.Komentarja 20 in 21 sta žaljiva in pika.

    TO JE ZA TEBE POHVALA? “Samo v Sloveniji lahko pevka kot je Jana Šušteršič v enem letu po zmagi na Slo Talent popolnoma utone v pozabo in nima niti enega hita.” TO JE ZA MENE KRITIKA!!!

    In zdaj sledi spet obračanje besed in zanikanje ,da lani nisi spuščal na njo greznice….SI SI PA ŠE KAKO.

  35. E - 9.11.2015 ob 12:45

    Mellie Iztok ne razme ,da mu želim povedati ,da je LANI spuščal greznico na njo.Če nimaš kratkega spomina kot on se boš vrjetno spomnila kaj je LANI pisal vse o njej.

  36. KendrickLamar - 9.11.2015 ob 12:48

    kot sem že zadnjič napisal tega sranja ne gledam ampak komentarji so pa tule zakon…

    Iztok: “Danes je lepo vreme.”
    E: “Zakaj se spet pizdiš, da je zunaj sneg?!
    Iztok: “Napisal sem, da je zunaj lepo vreme, kak sneg neki?”
    E: “Lani si rekel, da je sneg drek.”
    Iztok: “Kake veze ima, kar sem lani rekel, če sem zdaj rekel, da je lepo vreme?”
    E: “Zakaj me prepričuješ, da mislim enako kot ti?”

    Iztok: “James Bond je kul.”
    E: “Zakaj šinfaš Bonda?”
    Iztok: “Človek, kaj je s tabo, če sem napisal, da je kul?”
    E: “Osem let nazaj si rekel, da je Tanja Žagar bedna.”
    Iztok: “Kaj ma to zdaj veze z Bondom?”
    E: “Zakaj bi morali vsi misliti enako kot ti?”

    Iztok: “Jutri bo ponedeljek.”
    E: “Zakaj sovražiš petke?”
    Iztok: “Stari, govoril sem o ponedeljku.”
    E: “Ni mi jasno zakaj bi moral biti vsem všeč torek, če je tebi všeč sreda, zakaj nas siliš z mnenjem?”

    jokam od smeha hahahahahahha :) hvala za tole :D

  37. Rado - 9.11.2015 ob 12:51
    Rado

    - Mentalist je bil katastrofa!
    - Jerica Steklasa je odlična med petjem, a neskončno zafnana. Najbolje jo je spremljati preko radia.

    Izbiram vodovodarje in Sabine!

  38. Mellie - 9.11.2015 ob 13:12
    Mellie

    LOL, Iztok moraš izdati te pogovore z Ejem! Pišadija! :) :) :)

  39. montebuba - 9.11.2015 ob 13:38

    Iztok pomiri se prosim :) ..očitno te je tak razburil da si objavo dal pod “kulti , klasike in filmski svet” :D

    SIT: za zdaj štirje finalisti: 4 pevci…ahhh škoda, saj so vsi vrhunski ampak naj bodo malo bole raznoliki…

  40. IZTOK GARTNER - 9.11.2015 ob 14:37
    IZTOK GARTNER

    E, kje sem rekel, da je lani nisem šinfal? Kjeeee?!? Še rekel sem prej in bom rekel še enkrat, da sem to potrdil tudi zgoraj v debati z Didlom!!!
    Pa kaj je s tabo E, resno?!? Kaj je s tabo človek božji?!?
    Saj vsi vemo, da sem jo lani šinfal, ampak midva govorima o včeraj, jebemti no, o VČERAJ.
    VČERAJ!!!! VČERAJ!!!!!
    Aja, tisti stavek, kjer povem, da je samo Slovenija tako idiotska država, da iz vrhunskega talenta kot je Jana ne zna narediti nič, je kritika?!?
    Okej :) Fak, okej :) Fak mi, okej :)

    Torej še enkrat, da boš morda razumel.

    Ja, lani sem jo šinfal na polno. Seveda ne njenega super vokala in nastopa, ampak stvari, za katere veš, da me motijo. Ja, šinfal sem jo na polno. To vsi vemo, to jaz vem, to ti veš.
    Okej? Okej? Okej?

    No, bom ponovil, da bo jasno še enkrat!
    Ja, lani sem jo šinfal na polno!

    Ampak, E, midva govoriva o VČERAJ in za VČERAJ je nisem šinfal. VČERAJ sem jo hvalil! Ja, E, tisti stavek je hvala. Vsi so ga razumeli, samo ti ne. Čisto vsi, samo ti ne!
    In ne, ne prepričujem te, da moraš mislit isto kot jaz, ker je to moj blog, ampak prepričujem te kaj je pomenil moj stavek, ki so ga vsi razen tebe, ja, vsi razen tebe, E, razumeli pravilno!

    Torej, Jane VČERAJ nisem šinfal, LANI sem jo pa!
    In kaj zdaj?

    Pizda ej, bom še enkrat, ker spet ne vem če si razumel.

    Jano sem lani šinfal!!! Jano se lani šinfal!!! Jano sem lani šinfal!!!
    Včeraj sem jo pa pohvalil! Včeraj sem jo pa pohvalil!

    Še vedno ni jasno? Okej, greva še enkrat.

    Jano sem VČERAJ pohvalil, lani pa šinfal. Okej???

    Bo okej? Ali za vsak slučaj še enkrat povem, da sem jo lani šinfal?!?
    No, lani sem Jano šinfal!!!!
    Ampak ti si se oglasil, da sem jo šinfal včeraj, jaz pa sem jo včeraj hvalil!
    Štekaš????!!!!

    Verjetno no. No, naj še enkrat povem, Jano sem včeraj hvalil, lani pa šinfal!

    Tko :)

  41. E - 9.11.2015 ob 15:13

    Iztok lahko se ti samo smejim.Si mi res dan polepšal in sem kar bolj nasmejan od komentarja 40.Ja lani si jo šinfal končno sma prišla skupaj.Tisto včeraj pa za moje pojme ni glih pohvala a ,če dohtor Iztok reče potem že je.

    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Bom še jaz pozornost iskal z dolgim komentarjem.Hahahahahaaa :)

  42. ModniMacek - 9.11.2015 ob 20:05

    Hahaha, ze dolgo nisem imel neskoncne debate…

    A dolijemo se malo benza na ogenj?

    Pa dajmo…

    E, si se ze odlocil, ali je Morana grozljivka ali ne? :D D

  43. IZTOK GARTNER - 9.11.2015 ob 22:43
    IZTOK GARTNER

    Ne klič hudiča :)

  44. Krs - 9.11.2015 ob 23:54

    HAHAHAAAAAA. Tole je pa epic. Sam ne vem kdo je tle bolj nor da se mu da, I al E?

  45. Mojca - 11.11.2015 ob 09:05

    Ne vidim kje v stavku: “Samo v Sloveniji lahko pevka kot je Jana Šušteršič v enem letu po zmagi na Slo Talent popolnoma utone v pozabo in nima niti enega hita.” kdo razbere, da gre za šimfanje. V bistvu gre bolj za poudarek, da je res dobra pevka in da samo v zabačeni Sloveniji ne uspe, tako jaz razumem Iztokov point. To, da ni imela pravega hita po zmagi, je pa žal dejstvo. A se je samo meni zdelo, da je bila čisto anoreksična na odru? Kot imam v spominu je bila takrat, ko je tekmovala, bolj polna. Zdaj pa čisto drug človek…

  46. IZTOK GARTNER - 11.11.2015 ob 12:03
    IZTOK GARTNER

    Mojca,samo Eju to ni jasno, nimas kaj:)

  47. E - 11.11.2015 ob 12:26

    Mojca a Lina ima kakšen hit?Ne nima ga.

  48. IZTOK GARTNER - 11.11.2015 ob 12:29
    IZTOK GARTNER

    Kakšno vezo ima zdaj Lina :)

  49. E - 11.11.2015 ob 12:42

    Iztok to sem te čisto na začetku prašal a mi nisi odgovoril.
    Vem ,da mi nisi mogel odgovoriti in si namerno spregledal vprašanje ,ker Lina tudi nima hita.In zdaj vem kaj sledi od tvoje strani obračnje besed in kako sem ja bedak itd.Da ti prehranim na odgovoru :) .

  50. IZTOK GARTNER - 11.11.2015 ob 12:54
    IZTOK GARTNER

    Čebelica Maja je bila mini hit, drugače pa tudi Lina velika sramota za našo državo, da iz nje ne zna narediti nič pametnega.

  51. E - 11.11.2015 ob 13:08

    Hahahahahaaa :) jočem od smeha.Iztok to ti resno?
    Rajši reči prepoznavni komad pa še to zaradi risnake čebelice Maje.

  52. IZTOK GARTNER - 11.11.2015 ob 13:22
    IZTOK GARTNER

    Jočeš od smeha, ker sem rekel, da je mini hit? Sem morda rekel, da je največji hit na svetu? Daj no, zresni se, jebemti no.

    In ja, mini hit je bil, pri otrocih seveda, z več kot milijon ogledov na YouTube.
    https://www.youtube.com/watch?v=cGFg9jsO09A

    Sori, ampak za slovenske razmere je to nora cifra.

    Kaj spet ni jasno?!?
    In kaj me čaka v tej debati preden znova izgubim živce?
    Morda to, da boš ti določal kaj je hit in kaj ne?

  53. E - 11.11.2015 ob 16:19

    Oprosti Iztok to je hit zaradi risanke Čebelice Maje ,ker to pač otroci radi gledajo.Tudi ti si jo vrjetno in jaz sem jo rad gledal.
    A mi je tista stara verzija risanke dosti boljša od te današnje.
    Vsi vemo ,da ogledi niso vse in to ni prikaz hita ali hvalitetne glasbe.Če je hit ratal je zaradi čebelice Maje in ne zaradi Line ,če to ni jasno je pač to tvoja stvar.
    Jaz tudi lahko posnamen pesem o Tom in Jerry in pesem bo posatala hit zaradi ta dva lika in ne zaradi mene.Mislim ,da sem bil dovolj jasen.

  54. IZTOK GARTNER - 11.11.2015 ob 17:02
    IZTOK GARTNER

    Kaj ima veze zakaj je hit s tem, da je hit? WTF!

  55. E - 11.11.2015 ob 19:33

    Zato ,ker ni hit zardi nje ampak zaradi risanega lika Čebilica Maja.

  56. IZTOK GARTNER - 11.11.2015 ob 19:45
    IZTOK GARTNER

    Po tej logiki 80 posto hitov ni hitov, saj so dejansko hiti zaradi tega in onega :)

    Ti si tok fukjen, da je to noro ej :)

  57. E - 11.11.2015 ob 23:13

    Iztok , ko gre za tvoje glasbene ljubljence jih ti zagovarjaš v nedogled ,ker oni nimajo dobene napake samo super lative.
    To je noro in fukjeno ,če sma že pri tem.

  58. IZTOK GARTNER - 12.11.2015 ob 05:04
    IZTOK GARTNER

    Vprašal si me po hitu za Lino, jaz sem ti ga našel, da nisem pretiraval, sem napisal, da je bil mini hit, ti si seveda našel sto argumentov proti temu, jaz pa zdaj baje zagovarjam Lino.

    Noro :)

  59. E - 12.11.2015 ob 09:52

    Vsak ,ki že nekaj časa bere tvoj blog lahko vidi kako ti Lino vneto zagovarjaš.Ona je brez napak a ne??To je noro dragi Iztok še bolj noro pa je ,da rečeš da je tista pesmica hit.Lahko rečemo ,da je med otroki priljubljena in med otroki hit a tej pesmi manjka še marsi kaj ,da bi bila hit to pa mislim ,da veš sam.
    A se boš delal glupega in boš rekel nevem.Tako bo vrjeto ja…

  60. IZTOK GARTNER - 12.11.2015 ob 11:11
    IZTOK GARTNER

    Kaj ima moje zagovarjanje Line z dejstvom, da si me vprašal po njenem hitu, jaz pa sem ti ga pripel?!?
    In ne, nisem rekel, da je hit, rekel sem, da je bila mini hit. Kljub več kot milijonu ogledov in dejstvu, da so ga poznali praktično vsi otroci. Ampak ne, to pač zate ni nič, to je kr neki, ker ogledi niso merilo, pa otroci tudi ne, pa jaz Lino skoz zagovarjam zato itak nima hita in tako naprej.

  61. E - 12.11.2015 ob 11:44

    Otroci so jo poznal zaradi SIT in pesmica je “hit” zaradi risanega lika in ne zaradi same nje kot na primer hiti MJ.Če to ni jasno je bolje ,da kočnama tale pogovor ti pa še naprej blazno zagovarjaj ,če te je volja.

  62. IZTOK GARTNER - 12.11.2015 ob 12:38
    IZTOK GARTNER

    Če nimaš hita MJ, torej nimaš hita?
    Okej, dajva končat :)

    In ja, blazen si ti, jaz sem samo pripel komad, ki je bil mini hit, ti pa se obnašaš kot da sem rekel, da je največji hit ever in najboljši komad na svetu.

    Blazen si, res.

  63. Didl - 12.11.2015 ob 13:06

    E, povej mi prosim, kaj je po tvoje definicija hita? Lahko je drekast komad do amena in je hit samo zaradi tega, ker se šlepa na znani risani lik, pa če vsi otroci to poznajo, je še vedno hit ane? Kaj misliš, da bodo po radiu to vrteli, če je vsem jasno, da to spada samo na otroški kanal?

  64. E - 12.11.2015 ob 15:08

    Da bolje ,da končava ,ker to pa je res že blazno zagovarjanje Line.
    No bom še enkrat poskusil čeprav dvomim v to ,da mi boš priznal ,da imam prav :) .Glavni komad za film Jamesa Bonda ponavadi rata hit zaradi filma in ne zaradi pevca razn izjemne Adele ona je tako ali tako svoja klasa.

  65. IZTOK GARTNER - 12.11.2015 ob 16:25
    IZTOK GARTNER

    Kaj kurac ma veze zakaj nekaj rata hit?!? Pac rata in pika. In je hit in konc!

  66. E - 12.11.2015 ob 16:44

    Valda ,da je važno.Pobereš zasluge sam ali pa zaradi koga drugega tako imenovano šlepanje na nekoga.V tem primeru Lina na Čebelico Majo.

  67. IZTOK GARTNER - 12.11.2015 ob 21:46
    IZTOK GARTNER

    Po tej tvoji logiki je 99 posto hitov šlepanje na nekaj. Ali na filme, na joške, na spote, na serije in na še kaj. Daj no :)

    Hit je torej zate edino to, kar nastane v kleti neodvisno od radia, tvja in interneta :)

  68. E - 12.11.2015 ob 22:54

    Zopet obračaš besede na polno…Tvoj blog tvoja prav za vsako ceno a ne…

  69. IZTOK GARTNER - 13.11.2015 ob 02:00
    IZTOK GARTNER

    Ne obracam, le dopovedujem ti kake bedarije klatis.

  70. E - 13.11.2015 ob 10:19

    Jaz klatim bedarije?Hhahahahahaa :) .
    Ti jih pa nikoli a ne?Vedno imaš prav tudi takrat ,ko se motiš samo ,da imaš ti prav.A ne?

  71. IZTOK GARTNER - 13.11.2015 ob 11:06
    IZTOK GARTNER

    Čak, dejansko ne gre za komad z več kot milijona ogledov, ki so ga znali v vseh vrtcih, ampak za moj prav al kako?

    Okej :)

  72. E - 13.11.2015 ob 12:28

    Torej miljon ogledov to je hit.Okej :) .Hahaha si smešen.

  73. IZTOK GARTNER - 13.11.2015 ob 13:42
    IZTOK GARTNER

    Ne, milijon ogledov za slovenskega izvajalca ni nič. To rata vsakemu, ki karkoli objavi na YouTubeu.

    Stari, ti si redno zadet, majke mi :)

    Da ne pozabim, Lina ma hit, ker sem jaz tako rekel in ker je to moj blog, ne zato ker ima milijon ogledov.
    Tko :)

  74. E - 13.11.2015 ob 19:05

    Iztok jaz se ne drogiram tako ,da rajši šparaj take bedaste komplimente.Ja Lina je edina v Sloveniji ,ki ima miljon ogledov.
    Hahahahaha smeh :) .Če bi bilo možno bi ti podeliv diamantno priznanje za obračanje besed.

  75. IZTOK GARTNER - 13.11.2015 ob 19:36
    IZTOK GARTNER

    KJE PRI MILEM BOGU SEM REKEL, DA IMA LINA EDINA V SLOVENIJI MILIJON OGLEDOV?!?

    Stari, na čem si, resno?

    Priznanje pa podeli sebi, saj samo ti pišeš tale kozlarije spet, da komaj verjamem.

    Jaz napišem, da milijon ogledov za naše razmere pomeni hit, ti pa, da sem napisal, da ima Lina edina v Sloveniji milijon ogledov :) In pol jaz obračam besede :)

  76. E - 13.11.2015 ob 23:35

    Na nič nisem brez skrbi dragi Iztok.Ne ne z zagotovostjo pripada tebi to priznanje.

  77. Mellie - 14.11.2015 ob 00:25
    Mellie

    Kako vam je kaj všeč Linin komad za otroško Evrovizijo?

    Lanski komad od Ule mi j ebil boljši. Lahko bi Lininapisali malo boljši komad! :(

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !