Begunci

25.08.2015 ob 18:18

Zakaj med njimi nikoli ni črnk? Takoj ji ponudim streho nad glavo. Lahko tudi trem.

Šalo na stran, ej, Slovenčki, kaj se tok bojite beguncev? Kolk pravih Slovencev pa sploh še živi v Sloveniji? Dajte no.

Komaj verjamem, da je Janez Turinek v službi boga.
Če bi bog res obstajal, tega ne bi dovolil.
Res ga je lahko sram, da take piše.

Komaj verjamem, da lahko tako izobražena ženska in dama kot je Lucija Ušaj pade na tak primitiven in nečloveški nivo.
Grozljivo!

Me pa čudi, da Janša ni rekel, da je za begunce kriv Kučan.

Gospod Branko Grims se med begunci boji teroristov. Naj se raje boji svojih ljudi v SDS. So naredili več škode. ISIS nima za burek.

Morda pa je skrajni čas, da izselimo nekaj Slovencev in jih menjamo z begunci.
Edino tako bo naša država spet normalna.
Pika!

 

129 komentarjev na “Begunci”

  1. mina pravi:

    Saj ni fora v tem, da bi se jih bali. Fora je, ker je beguncev preveč naenkrat.

  2. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Čisto nič več kot v času jugoslovanske vojne.

  3. mina pravi:

    Na katere begunce misliš in v katero državo so prebegnili?

  4. mina pravi:

    Aja, pa “begunci” je napačen izraz za vse te ljudi, ki prihajajo v Evropo. Begunci so samo tisti, ki prihajajo iz vojnih območij, ostali pa so ekonomski migranti. Problem tako niso begunci, pač pa ekonomski migranti.

  5. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ja med vojno v Jugi je k nam prišlo na stotine Bosancev, Muslimanov, Srbov in Hrvatov. In veliko jih je še zdaj tukaj, saj so ostali tukaj.
    A se motim?

  6. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Edini problem pa je le naša nestrpnost, ali če hočeš, nacionalizem in rasizem. Pa SDS nabijanje o morebitnih teroristih, ki naj bi se skrivali med begunci, kar je totalna manipulacija z ljudmi, ki so itak že nestrpni do tujcev.

  7. mina pravi:

    Med “stotinami”, “tisoči” in “stotisoči” je velika številčna razlika.

    Poleg tega so vsi ti narodi kristjani, z zelo podobnega kulturnega in socialnega območja, z zelo podobnimi vrednotami, navadami in prioritetami. Edino bosanski Muslimani so druge vere, vendar pa so se v skupni državi že močno integrirali v balkansko skupnost. Ti ljudje, ki prihajajo sedaj, nimajo z Evropejci nič skupnega, ne po veri, ne po vrednotah, ne po navadah, ne po prioritetah, ne po ničemer. Imajo pa zelo močno izraženo navado, da se nikjer in nikdar ne integrirajo v državo, v katero pridejo. In imajo tudi navado, da se ne prilagajajo, pač pa zahtevajo, da se staroselci prilagajajo njihovemu stilu življenja.

    In ponovno, spregledal si tisti del, kjer te opozarjam, da povečini to niso begunci, pač pa ekonomski migranti. Za begunce je že dolgo časa v veljavi ena politika, za ekonomske migrante pa druga. Tule pa je njihovo ločevanje in posledično pravilno obravnavanje zaradi velikega števila praktično onemogočeno.

    Sicer pa jaz nisem sploh “strastna” glede tega problema in se ne “borim” niti za njihov izgon niti za njih sprejetje. V tej problematiki sem precej neudeležena in sem bolj ali manj opazovalec, kaj se bo iz tega izcimilo. Imam pa svoja stališča, ki jih tu in tam tudi zapišem

  8. montebuba pravi:

    jojj jao kak ste eni tečni pa dosadni…
    Iztok ne gre se za to da smo nestrpni in da se bojimo nearnosti…
    Gre se za to da tej begunci morajo od nečesa živeti? od česa bodo…zraka? kje bodo živeli, kdo jim bo plačeval stanovanjem stroške, penzije…
    mi imamo 100.000 nezaposlenih in si ne moremo privoščiti še novih…najprej moremo poskrbeti za naše

    Begunci po razpadu Jugoslavije so drugo…takrat nezaposlenost še ni bil problem in Sloveniji so se obetali dobri časi…vsi so dobili službe (tudi Bosanci, hrvati, srbi…)

    ja pravilno se reče ekonomske migracije, kajti zaradi slabih gospodarskih razmer doma bežiš v bolše stoječe države, ampak dolgoročno to ne pelje nikamor ampak v propad!

    rešitev? poslati jih nazaj…jim zgraditi šole bolnice….pa trgovine…pol pa se naj zorganizirajo.

  9. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Mina, deluješ precej nestrpno. Pa očitno hočeš, da Slovence, ki so “ekonomsko migrirali” v tujino, tudi izženejo nazaj domov al kaj? Daj razmišljaj malo no.

    Montebuba, ljudem je treba pomagat. Nikoli ne veš, kdaj bo kdo moral pomagati nam.

  10. Mina pravi:

    Jasno da je treba ljudem pomagati, od kje ideja, da sem proti pomoci? Zanima me, kako konkretno bi ti (dolgorocno) pomagal. Kratkorocno je itak jasno, treba jih je nahranit, dat posteljo itd. Torej, kaj je tvoj predlog glede pomoci. Ko to razjasnimo, se bomo lazje konstruktivno pogovarjali, ne pa da se obtozujemo.

  11. Mina pravi:

    Iztok, vedno Vzames en stavek iz konteksta in potem odgovarjas necemu, kar sploh nisem pisala

  12. iceman pravi:

    Sam nimam nič proti beguncem, sem pa definitivno proti vsem “ekonomskim migrantom”, ki zadevo izkoriščajo. Prav tako sem prepričan, da je med prišleki tudi nekaj ekstremistov, ki bodo v prihodnosti povzročali težave, če ne drugega so pred dnevi ubili 3 makedonske policaje na meji – ampak verjamem, da so v manjšini.

    Pa da se razume, proti starejšim in mamicam z otroki nimam nič, ampak, da pa bežijo fantje, možje v najboljših letih, namesto, da bi se borili za domovino? Kje bi bili danes mi, če bi naši predniki delovali na ta način?

    Si pa poglej kakšno paniko so zagnali, ko so jih hoteli dodeliti Poljski, ki ji zaradi velikosti pripada precejšnja kvota, da ah in sploh oni tja ne gredo. Ne bo pa jim težko sedeti na sociali (Nemčija, Švedska, UK) (ne gre vseh metati v isti koš, ampak predvidevam, da velja za večino).

    V večini so slabo izobraženi, ne poznajo jezika, težko se asimilirajo, ker je Evropa še vedno predvsem katoliška in sekularna… Osebno zanje ne vidim svetle prihodnosti v Evropi (podobno kot velike migracije v ZDA na začetku 20 st.). Ni Evropa samo mleko in med, kot so jim “nekateri vbili v glavo. Ko bodo to tudi sami spoznali, pa bo pokalo.

  13. montebuba pravi:

    Iztok nasi ekonomski migranti niso sli v tujino sedet in prositza pomoc ampak delat…spet govoris neumnosti :-D
    Saj sem napisal kako pomagati v zadnji povedi :)

    Npr da v celje pride 50 teh migrantov kaj bi ti mardil z.njimi? Da slisimo :)

  14. mina pravi:

    “Pa SDS nabijanje o morebitnih teroristih, ki naj bi se skrivali med begunci,”

    Ni vsak musliman terorist in član ISIS, je pa vsak član ISIS musliman in terorist.

    “Mina, deluješ precej nestrpno.”

    Strpnost med drugim pomeni poznati nasprotna stališča in se do njih opredeliti,

  15. Tralala pravi:

    Njihova kultura enostavno ni združljiva z našo, niti nočejo, da bi bila.
    Ne moremo vzdržati toliko ekonomskih migrantov.
    Lep primer je Švedska, ki je postala druga na svetu po številu posilstev ravno zaradi taksnih priseljencev.
    In kaj pravi koran na posilstva? Ne obsoja jih, celo spodbuja.
    http://wikiislam.net/wiki/Rape_in_Islam
    Pa v Oslu, kjer so v predelu Gronlanda že zahtevali vzpostavitev Šeriata.
    Ti ljudje imajo drugačen pogled na pravice, nocejo se asimilirat v našo okolje. Več kot jih bo, lazje bodo uveljavljali svoje zahteve.
    Tista slika beguncev pa sploh ne spada zraven. Spolna on starostna struktura danasnjih migrantov je popolnoma drugacna.
    Za prave begunce je pa treba poskrbet se strinjam, vendar to ni nacin.
    Poleg tega ni nobenega nadzora na temi ljudmi, kdo pride in kaj vse se prinese s seboj.
    Mogoce smo nestrpni (tu SDS, ki so zame izmecki, nima nobene veze) samo pac gledamo realno na stvari.

  16. Fluffy pravi:

    to s teroristi se mi zdi dokaj vrjetna razlaga, ker med miljonom beguncev je dovolj, če že enega spregledajo in naredi sranje(pa nisem zagovornim SDS-a). Zanimivo mi je tudi zakaj silijo v Evropo, ko pa se tu vseeno ne cedita kruh in mleko in je tu pretežna krščanska vera. Zakaj naprimer ne gredo v Emirate, Saudsko Arabijo… kjer je standard daleč od tega, da bi bil slab pa še vera ni problem. Glede ekonomskih migrantov mi pa ni ravno kul, da bo dobil tip 1/3 (ali celo več) manjšo plačo, ko pa jaz nisem od migranta boljši za 1/3 in me bodo hitro zamenjali, ker moja edina dobra stran je v primerjavi z njim, da govorim tekoče slovensko.

  17. STELA pravi:

    Montebuba…rešitev, ki jo predlagaš je pa resnično rešitev iz naslanjača….mislm, dej se ml izobrazi kaj se v siriji dogaja ta hip….in kdo od teh ljudi je begunec kdo ekonomski migrant kdo azilant – tega pač ne moremo določit kar tako kot bi si želeli, da je

  18. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Mina, glede jemanja stavkov izven konteksta in odgovarjanje nečemu, kar nismo pisal, je bila tvoja domena pri temi o samski ženski, tako da si zadnja, ki lahko to očita.
    Glede pomoči, najprej jim pomagajmo kratkoročno, potem pa se bomo zmenili dolgoročno. Se ne mudi. Ipak jih ni 10 tisoč in jih tudi ne bo. Slovenija jim ni zanimiva. Veliko hrupa za nič zaenkrat.
    Ampak ti se opredeljuješ precej nestrpno, to je fora.

    Iceman, kako se naj borijo za domovino? Z golimi rokami? S telesi? Tako, da vedo, da gredo v čisto smrt?
    Poanta pomoči so itak otroci in ženske.
    Sicer pa, mar ni tudi med našimi brezposelnimi cel kup lenuhov, ki državo samo molzejo in socialko zafukajo za alkohol že prvo uro, ko jo dobijo na račun? Zakaj pa teh ne pošlješ delat?
    Pa nimam v glavi, da bodo tu ostali, vsaj večina ne. To je samo začasno. In spodobi se, da jim pomagamo.

    Tralala, to z Osla poznam, moj frend živi tam in mi pove marsikaj. To zna biti problem, se strinjam. Ampak mi dajemo begunce in te sporne modele v isti koš in bi vse skupaj najraje fuknali v reko. To je problem.

    Fluffy, očitno je v vseh arabskih deželah totalna kriza in jim je Evropa najboljša in najbolj civilizirana rešitev.
    Zakaj bi te sredi Slovenije menjali z Arabcem v službi, pa mi ni jasno. Še z Bosancem te niso, zakaj bi te z Arabcem, ki je komaj prišel. Ne ga srat no.

    Montebuba, kdo pa pravi, da ti ekonomski migranti tudi ne bodo začeli delati? Saj ne vemo kaj bo, če bodo ostali tukaj.
    Da pridejo v Celje? Nič, vseeno bi mi bilo. Mene ne bi ogrožali. Zakaj bi se obremenjeval z njimi. Če bi videl, da jih matra preživetje, pa bi morda še kak dobrodelni koncert organiziral zanje. Zakaj pa ne.
    Drugače pa en dostojen begunski center in nudenje osnovnih potrebščin. Tako je edino prav.

    In kot je rekla Stela, kako veš kdo je kdo. Tudi Mina bluzi glede tega. Kaj a jih pogledata in vesta kdo so begunci, kdo pa migranti.
    Daj no :)

  19. Tomo pravi:

    Niso vsi muslimani slabi pa tudi med begunci je ogromno kristjanov ki so manjšina in zato pogoste žrtve.Južnoameriški kartel katerega člani so rimokatoliki so ravno tako strah in trepet južne amerike kot ISIS za bližnji vzhod pa Ira je bila nekoč strah in trepet protestantske Severne Irske in delov Anglije pa da ne govorimo o židih ki terorizirajo Palestino pa kuklux klan….Skratka obsojam vse verske skrajneže pa naj bojo muslimani ali pa kristjani.Mimogrede nekateri opisujete temne strani korana,mimogrede biblija spodbuja pobijanje gejev.

  20. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    O temnih straneh krščanstva raje ne bi :)
    Tok grozot kot je blo in je v imenu te vere, ni v nobeni drugi!
    Dajmo se nehat sprenevedat že enkrat!

  21. spookymulder spookymulder pravi:

    Ne verjamem, da bi bili med temi begunci kakšni teroristi, saj sami bežijo pred njimi.

    Vseeno pa se je potrebno zavedati varnostnega tveganja, če je npr. na neprimernih mestih nastanjenih nekaj 1000 ljudi brez vsega. Dvomim, da je Slovenija v tem trenutku pripravljena na begunski val, ki trenutno potuje preko Balkana, če se obrne k nam. Že tako ali tako so naši domovi za tujce prenapolnjeni, kam jih bomo torej dali. Brez dvoma jim moramo pomagati, toda to se pač ne da narediti tako na horuk, čez noč, temveč je potrebno malce več načrtovanja in priprav. Glavni krivec za to begunsko krizo pa je v prvi vrsti celotna Evropa, ker se prepočasi odziva, pa tudi večina politikov se te teme loteva s figo v žepu. Če bi vsaka država aktivno stopila k reševanju tega problema, torej da bi začela aktivno pripravljati namestitve za begunce (tako kot to npr. počne Nemčija), bi se zagotovo dalo hitro rešiti ta problem. Prepričan sem tudi, če bi se to npr. zgodilo pred 10 leti, ko Evropa ni bila v gospodarski krizi, bi se glede beguncev najti hitrejšo rešitev. Tako pa sedaj vse države egoistično gledajo samo na svoje težave in ni več neke prave solidarnosti. Kar je velika sramota za Evropo, ne samo za nas.

  22. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Pošteno povedano, prijatelj. Samo če bomo razdeljeni na dva tabora, kjer bi eni radi pomagali, drugi pa begunce utopili v žlici vode, ne bo nič dobrega. Stopit je treba skupaj in se organizirat, kot si rekel, saj če se ne bomo, bo pa res kriza.

  23. spookymulder spookymulder pravi:

    V prvi vrsti bi bilo potrebno ljudem jasno in odločno predstaviti, da gre za vprašanje življenja ali smrti ljudi, ki so izgubili že vse na tem svetu in pač bežijo, ker želijo ohraniti vsaj lastno življenje. Ko bodo ljudje enkrat to razumeli, bodo tudi politiki lažje sprejeli odločitev, da kakšen milijonček državnega proračuna namesto za nove bombe porabijo za namestitev in pomoč beguncem.

  24. Portos pravi:

    Kot je nekdo napisal moški puške v roke in branit svojo domovino, za ženske z otroki pa preskrbet. Če se ne motim sem nekje prečital, da je moških dosti več, kot žensk in otrok. Orožje pa jim naj priskrbijo tisti, ki so pomagali strmoglavit Gadafija, Huseina,…. Vem, da je Gadafi ob priliki rekel, ko mene ne bo več se bo Evropa morala spoprijeti z morjem beguncev in glej ga zlomka imel še kako prav.
    Pa še to, ko se je pri nas kazala vojna smo se prijatelji dogovorili, da če bo hudo bomo žene, otroke,.. peljali v Avstrijo v kakšen begunski center mi pa nazaj branit domovino, tako to gre.Ko izgubiš domovino si niko i ništa.
    Da ne bo pomote smilijo se mi vsi ti reveži in za tiste, kjer je to potrebno je potrebno pomagati ni pa mi jasno tudi Slovencev je dosti zelo revnih za njih pa pomoči ni ??? za te pa se je naenkrat našla.

  25. Portos pravi:

    https://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8QFjAAahUKEwjrhfeZysfHAhVHvBQKHScXDjI&url=http%3A%2F%2Fwww.publishwall.si%2Faktualno%2Fpost%2F141310%2Fmladi-moski-begunci-zavracajo-pakete-pomoci-v-hrani-ker-je-na-njih-rdeci-kriz&ei=fSDeVavTCcf4UqeuuJAD&usg=AFQjCNGvkdS93hDlMc3f3BPUTET_KArpKQ

  26. montebuba pravi:

    Če si pa tak za dobrodelnost pa organiziraj kak koncert raje za ene druzine v sloveniji ki nimajo zal za osnovne potrebe…pa za otroke….

    Pac ja zadeve na vzhodu je treba umiriti…zal zda s tem mencajocim obamo ne bodo…

  27. E pravi:

    Vse kakor jim je treba pomagati a vseeno je treba biti pazljiv.
    Biti 100% prepričan ,da med begunci ni kakšen nepridiprav je kot biti prepričan , da ti močnejši veter ne bo podrl hiške iz slame.
    Da se razumemo ne preganja me SDS shizofrenija moramo pa biti normalno človeško pazljivi.

    http://www.slovenskenovice.si/novice/svet/na-facebooku-svarijo-med-begunci-se-tihotapi-dzihadist

  28. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Portos, tudi za Slovence se najde pomoč. Socialna pomoč, doklade, zbirni centri za obleke in hrano, zbiranje denarja s strani ljudi za tiste, ki se znajdejo v stiskah. Bodimo pošteni. Te arabske revolucije so bile blef. Zdaj je vsem še slabše. Če prečekiraš kaj vse so imeli Libijci pod Gadafijem, te bo kap. Bil je vreden svojega denarja, a znal je tudi poskrbeti za stanovanja, bencin, šolanje in zdravstvo. Isto v Egiptu in še kje.

    Montebuba, organiziral in odvodil sem trikrat tak koncert. Za tri različne invalide. Enkrat pa za otroški telefon Tom celotedenske šove.

  29. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    E, in ta kao terorist bo naredil kaj? Razstrelil Slovenijo?

  30. spookymulder spookymulder pravi:

    @Iztok, čeprav se sedaj mogoče zdi, da so stvari v arabskem svetu še slabše, kot prej, vseeno ne moremo zagovarjati samodržcev, ki si neke vrste red in mir ohranjali s svojim terorjem in strahovlado nad določenim delom prebivalstva. Ker vse, kar so s tem naredili, je bilo to, da so povečevali napetosti, nezaupanje in sovražnost med ljudmi in s tem ustvarjali bodoče skrajneže, ki so samo čakali, kdaj bo počilo, da bodo lahko sami prišli na oblast in se maščevali za čas, ko so bili sami zatirani. In enako je bilo v Jugoslaviji, kjer se je bratstvo in enotnost ohranjalo s strahovlado in nadzorovanjem ljudstva, ko pa je ljudem prekipelo, so vse nakopičene skrajnosti udarile na plano v obliki balkanske morije. Balkan je imel samo to srečo, da nimamo nahajališč nafte in tujim silam zato ni bilo v interesu, da bi nas nadzorovali z ustvarjanjem nenehnih nestabilnosti in kaosa.

  31. E pravi:

    Iztok ne vem kaj se njim plete po glavi.Samo jaz te zadeve nebi jemal tako lahko miselno čes med njimi pa ni dobenega nepridiprava oni bežijo od nepridipravov.Glih to miselnost lahko uporabijo proti nam nepridipravi.Treba pomagati a biti pazljiv.

  32. spookymulder spookymulder pravi:

    Bati se moramo predvsem tega, da ne bomo mi iz njih naredili kriminalce in teroriste, če se bomo do njih obnašali, kot da to že so in jih zavračali na vsakem koraku. Ker ravno obup je tisti, ki lahko tudi povsem običajne ljudi spremeni v skrajneže.

  33. RAW pravi:

    Neverjetno, neki Gartner, ki v življenju ni videl dela, pametuje o beguncih in koliko bi jih nekdo moral sprejeti in podobno. Človek star si skorajda 40 let, brez delovne dobe, nimaš ne družine, ne dekleta, edino delo, ki ga opravljaš, so neke obskurne odaje in snemanje poraznih spotov. V Slo. davčno blagajno dvomim,da si kdaj kaj prispeval. Kar je pa najhuje je pa, da si v življenju totalna zguba, ki se potem še meče ven in si upa pametovati drugim. Človek med teboj in SDS opranci ni nobene razlike, ti si opran z raznimi wigga,mtv,rnb neumnosti, ki ti v življenju nič ne pomagajo, tako kot ne tvojemu bratu, oni pa z raznimi Titi in komunisti.

    Zato namesto, da nam vsiljuješ svoje neumnosti o beguncih, ki se že na daleč vidi, da nimaš blage, bi ti priporočal, da se posvetiš svojemu življenju, da ne bo potrebno staršem kupovati klime za svojega otroka. Mogoče bi si lahko našel službo itd…. pa odrasti že enkrat, ker v življenju še nisem srečal osebe kot si Gartner, s toliko samozavesti in ignorance.

    Kar se tiče pa beguncev, so ti pa lepo povedali, da jih je večina EKONOMSKIH migrantov. Zdaj, če ne poznaš razlike, se vrni v šolske klopi, škodilo ti ne bo. So ti kul migrantje? Ni problema, vzemi si jih domov, jih preživljaj, jaz tukaj ne vidim nobene težave, samo ne vsiljuj nam svoje politike. Ampak, da jih boš preživljal potrebuješ službo in ne wannabe recenzije in ostale otročarije, ki hodijo po tvoji samovšečni glavi.

    Še enkrat odrasti in se začni obnašati svojim letom primerno.

  34. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Tale komentar sem enostavno moral spustiti skozi, ker je fenomenalen :)
    Sem se kar malo zamislil in se bom zdaj verjetno res čisto spremenil po tvoji zaslugi :)
    Car!

  35. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Nujno za prebrat!
    https://pbs.twimg.com/media/CNVCK_dWcAAoW_K.png:large

  36. Katrina pravi:

    Ko s(m)o (ali so nam jo vsilili, vseeno) z odprtimi rokami sprejeli realnost, ki se ji reče globalizacija (in pri tem videli samo to, da se lahko pogovarjamo po skypu s frendom na drugi strani sveta), ko smo brez besedice gledali, kako t.i. razviti svet ureja zadeve na tistih poloblah (saj se še spomnite našega slavnega podpisa pod vileniško izjavo?), na katerih niso imeli kaj delati, če ne bi bilo njihovih čisto konkretnih materialnih interesov, ko smo desetletje gledali, kako t.i. razviti svet ruši režime in postavlja svoje, nič manj krute in pokvarjene – smo po moji presoji izgubili pravico do moralk o tem, ali so ti ljudje ekonomski begunci ali bežijo zato, da si rešijo življenja. Zdaj nam izstavljajo račun.
    Kako se bo to končalo po moje ne ve niti bog, ampak v to brezizhodno situacijo zanje in za nas so nas pripeljali “naši” t.i. demokratični režimi.
    In niti predstavljati si ne morem, kako se ljudje počutijo, ko povežejo svoje cule in gredo z otroki nekam v neznano, upam, da se ne zavedajo, da gredo v okolje, ki bo zanje sovražno.

  37. mina pravi:

    Prebrala. In?
    Niti ne vem, kdo je to napisal, niti ne vem ali se je ta oseba res pogovarjala. Ker možno je tudi da je to propagandni pamflet. Ker ne piše čisto nič drugega, kot zagovorniki množičnega sprejemanja beguncev govorite ves čas.

    Ampak, for argument sake, dajmo reči da se je res pogovajal:

    1. pogovarjal se je z vojnimi ubežniki, niso vsi vojni ubežniki
    2. pogovarjal se je s parimi osebami – posamezniki pa niso problem, problem so množice ljudi
    3. osebe, s katerimi se je pogovarjal, lahko tudi lažejo.

    Ampak pustimo to.

    Zmotno si si ustvaril vstis, da sem jaz apriori proti beguncem kar tako, ker sem nestrpna. Pa da se bojim, da so med njimi teroristi. Pa da Slovenija itak nima problema z begunci, ker k nam itak ne bodo prišli. Nič od tega ni to, o čemer jaz razmišljam ali da bi me skrbelo.
    Problem je v tem: ti muslimani, ki prihajajo, niso taki kot bosanski muslimani. Ti muslimani imajo zelo močna verska prepričanja in živijo življenje, ki je zelo drugače od našega. To so ljudje, ki razmišljajo in živijo po vzorcih, ki so nam čisto nesprejemljivi – NESPREJEMLJIVI tudi za tebe Iztok. In ko oni iz takega ali drugačnega razloga zapuščajo svoje države, ne gredo na Zahod, ker si želijo zahodnega načina življenja, pač pa gredo na zahod, ker si želijo zahodnih DOBRIN in ZAHODNEGA ŽIVLJENJA in svoj način življenja. Ti ljudje se potem v novih državah povežejo med sabo, poselijo določene predele mest in si v teh predelih ustvarijo svoje male države, v katerih vladajo isti zakoni in način življenja kot ga imajo doma in pred njim bežijo. Pri njih Z RAZLOGOM ne vlada demokracija – NE, ker imajo ali diktatorje na prestolu ali pa jim IS serj po glavi, ampak ker so vsi ljudje taki. to je njihov način razmišljanja, življenja, bivanja. Ko je un tipček na skretu strgal liste iz Korana so ga ti bogi begunci skoraj ubili – to je njihov način. In če mirno spustimo v Evropo take množice in jim omogočimo, da tu ostanejo, si bodo organizirali svoje male države, kjer bodo veljala pravila in zakoni držav, katere so zapustili. In če bo teh “malih držav” preveč, to enostavno ne bo nič dobrega za nas. Problem je torej islamizacija Evrope in vse kar iz tega sledi. Potem nam ne bi nič koristilo, da v Slovenijo nihče noče, če bodo pizdarije po celi Evropi. Praviš, da jim moramo pomagati – saj jim, dajemo jim hkrano in prenočišče in zdravniško pomoč. Zgoraj si napisal, da naj jih kratkoročno pomagamo, potem bomo pa videli. Ampak zgodovina j vedno znova in znova pokazala, da moraš imeti strategijo. Lahko ti pomagaš parim posameznikom, potem pa vidiš, kako naprej. Pri taki množici pa rabiš strategijo, ker če jim kratkoročno pomagaš, potem ti oni diktirajo, kako naprej in verjetno ti tisti, kar bi ti oni diktirali, ne bi bilo všeč. Praviš da so ti ljudje brez upanja in ljudje brez upanja pa v svojem obupu res lahko začnejo delati pizdarije, zato je bolje, da jim pomagamo. To je zelo napačno prepričanje. Tem ljudem lahko pomagamo kakor vemo in znamo, pa bodo ostali obupani še naprej, ker:
    - ne znajo jezika, nimajo nobene izobrazbe in niso usposobljeni/sposobni/ne znajo nič delati. Ker je temu tako, so obsojeni na bivanje v azilih za nedoločen čas, bivanje v azilu pa slej ko prej vsakega spravi v obup. Možnosti za ukinitev njihovega obupa so torej dve: da jim damo (tu govorim o Evropi in ne Sloveniji) dovolj velike socialne pomoči, da si uredijo življenje na ravni Evropejcev z vsem udobjem, kar pomeni, da bi bili v močno priviligiranem položajo glede na evropske reveže, druga možnost pa je, da začnejo sami služiti denar. Vendar pa nobena izmed teh dveh možnosti ni uresničljiva, ne zato, ker bi bili mi zlobni in pokvarjeni, ampak ni uresničljiva zaradi razlogov na njihovi strani (tu zdaj niso pomembni tisti posamezniki, ki so izobraženi in sposobni delati). Če je torej vvse, kar naredimo, da jih mirno sprejmemo in jim za nedoločen čas ndimo pomoč, bodo zaradi novega obupa slej ko prej pizdarije.
    In beguncev, ki še čakajo na pot v Evropo je v tem trenutku na milijone in nihče zares ne ve, koliko. Če sprejmemo vse te begunce, ki so že tu in ki bodo še prišli, se Evropa ne more izogniti islamizaciji, to pa si verjetno tudi ti ne želiš, ali? Ker ti begunci tukaj po ulicah kričijo Alah akbar in niso niti malo podobni slovenskim migrantom v drugih državah niti balkanskim vojnim ubežnikom. Daj malo razmisli o tej problematiki, ker samo na pamet dobacivanje da sem nestrpna, ksenofoba ni rešitev tega problema.

  38. Tomo pravi:

    Glede na to da so poleg naših tudi južni bratje postali prefini za gradbena in ostala težka nevarna dela bojo teli begunci zelo radi delali tovrstna dela noč in dan za mizerno plačo.

  39. tralala pravi:

    Lep ganljiv zapis, ki si ga objavil. Pa vendar?
    Zakaj ne gredo v azil v sosednje države (v Libanonu in Turčiji je že skoraj več kot 2 milijona beguncev in ravno tem centrom bi mi morali pomagat), tudi pot bo lažja in krajša.
    In potem prečkaš toliko držav, kjer je že mir (brez kontrol, potnih listov, ko so jim hoteli odvzet prstne odtise so nastali izgredi-zakaj?). A makedonski, grški standard pa ni dovolj dober za njih?
    V tistem trenutku za mene to niso begunci, ampak enostavno ludje, ki iščejo boljše socialne ugodnosti. In zakaj bi se mogla počutit slabo oz. me ima kdo pravico žalit, če takih ljudi pač nočem?
    Ne bom niti razpredala, kakšne politike so vse lahko vzadaj, ker tega pač nobeden ne more zagotovo vedet. Mislim pa, da njihov prihod ni tako nedolžen, kot nam hočejo prikazat. In zakaj ravno zdaj v takem številu?

  40. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Mina, to je tekst naših prostovoljcev na Lezbosu, ki pomagajo, spoznavajo in se pogovarjajo z begunci. Če je to propaganda zate, zakaj potem ni tudi vse ostalo, kar je kontra?
    Res ne vem zakaj mi razlagaš kakšni so ti ljudje. Normalno, da so drugačni od nas. Saj niso Slovenci, jebemti no. In zakaj bi me moralo skrbeti, da so drugačni? Pač so. So faking what. Dolžni smo poskrbeti za sočloveka v stistki. Pika.

    Tralala, lahko bi šli tudi v Severno Korejo, pa ne grejo, a ne. Itak, da greš tja, kjer ti je bolje. Ni to logično? Ne bi tega storil vsak človek na svetu?

  41. RAW pravi:

    Gartner ti res nimaš stika z realnostjo. Model za nobenega nismo dolžni poskrbeti, predvsem pa ne za tujce, če ne moremo prej poskrbeti za svoje državljane. Pa prosim odvadi se te fraze “pika”, ker izpadeš kot otrok, ki ima “Temper Tantrum”. Ti, ki si takšen wigga, bi ti priporočal obiskati razne ghette po Italiji ali pa Britaniji (videl na lastne oči) ali pa Franciji in Skandinaviji. Potem boš zelo hitro dobil predstavo o teh beguncih. Kajti, če so v Sloveniji glavni problem cigani in njihova naselja, si zamisli cigane na speedu, ki dobesedno nejebejo sistema in počno kar jim srce poželi. Če bi to rad tukaj potem si jih vzemi domov. Kajti vsi te imigrantje v teh gettih, so začeli kot begunci, ki potrebujejo pomoč, danes pa poznajo samo svoje pravice in ne dolžnosti, ki jih vsaka civilizacija pozna.

    Pa še to, ki si tako vešč o vsem, vprašaj se; zakaj primarno izbirajo države, ki imajo ogromne socialne benifete in ne drugih držav, saj so sem prišli delat in ne izrabljat sociale.

    Ne pozabi pa tudi na njihove ženske. Kajti, če misliš, da bo katera od njih kdaj delala in ne bila breme državi, bi ti priporočal psihiatra, kajti nobena nima izobrazbe, delovnih navad, prav tako pa tam ženske skrbijo za dom in nimajo kariere. Po tvoji hiphop logiki, to ne bo imelo nobenega vpliva na proračun držav.

    Malo potuj in spoznaj svet, pa boš hitro ugotovil v kakšni zmoti si. Iztok, vrni se v realnost.

  42. Tralala pravi:

    Zakaj potem ne gredo v Zalivske države? Ista kultura pa še zelo bogate so? Če sklepaš zakaj ne, kakšna bi potem bila obratna situacija, če bi mi tako množično deli k njim (kot begunci) in ne bi upoštevali njihovih pravil? Verjetno veš sam, kak konec bi dočakali.
    In ne to ni tako samoumnevno, tudi jaz bi rada uživala visok nemški, švedski ali švicarski standard, pa se bom morala kr krepko potrudit da bi mi uspelo. Potem pač žal več niso begunci. Če se nekdo pritožuje, da ne more čez madžarsko mejo se mi pač ne smili. Nobeden mu ne ogroža življenja, da bi nujno moral čez.
    In konec koncev ta tvoj blogovski zapis je zelo nestrpen in žaljiv do drugače mislečih. Ti bi jih kar izselil iz Slovenije in nardil kulturni genocid nad Slovenci. Zelo ironično, da potem obsojaš tiste, ki gledajo drugače na begunce in so do njih netolerantni.
    Nima smisla tako pavšalno debatirat o tem, slika je kompleksna. Samo čas bo pokazal, kdo je imel prav in če bo prišlo do islamizacije Evrope. Upam, da se motim in imajo tisti, ki gledajo optimisticno in vsa medijska propaganda prav.

  43. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Tralala, nisem žaljiv do drugače mislečih, mi pa grejo na kurac drugače misleči, ki po Tviterju pišejo, da so rešitev za begunsko krizo metki!

    Raw, stari, počasi bo dovolj drkanja name. Najdi pornič drugje.

  44. RAW pravi:

    Kaj drkanje? Saj se greš neko znano osebo v Sloveniji, ki bloga o beguncih, zdaj ti pa ni všeč, ker ti nekdo vrže realnost v obraz. Če hočeš imeti “image” frajerja, ki se ga tako zelo trudiš doseči, boš pa že sprejel nekaj udarcev. Drugače pa ne komentiraj o temah, če ne poznaš tematike ali pa nisi sposoben prenesti kritike.

    Drži se raje slabih recenzij, bodi pevec, igralec, jebač, kar koli te srce poželi, samo ne pametuj o politiki migracije, če je nisi nikoli občutil na lastni koži ali pa videl, ker s tem delaš samo škodo.

    Noben imigrant ni tukaj dobrodošel, dokler imamo zaradi tajkunskih in klientelističnih gemblanjev ogromno Slovencev lačnih. Te isti ljudje, ki so tlakovali to državo, jo izgradili, da se lahko zdaj ti in tebi podobni ljudje igrate razne frajerje. Ko se bo nahranilo vse te ljudi in jim končno dalo službe, potem pa lahko razmišljamo naprej in se začnemo meniti o imigrantih, do takrat pa brezsrčno; “tukaj niso dobrodošli”, ker so prevelik strošek, ki si ga ta država ne more privoščiti.

  45. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Realnost v obraz? Sprejetje kritike? Joj no, stari, pa od kje si se ti vzel :)
    Kot sem rekel, če ne zmoreš komentirat brez drkanja name, spidzi!
    Folk je tu zaradi debate o beguncih, ne zaradi tvojega mnenja o meni!
    Nehaj smetit zapisa! Na obisku si, nisi doma!
    Dovolil sem ti prst, od kje ideja, da lahko zgrabiš roko?!?
    Calm the fuck down, nisva v Comptonu!

    In hej, če si že tak mačo in frajer, imej vsaj jajca podpisat se s pravim imenom in priimkom ter priloži še sliko in svoje dosežke v lajfu!
    Dokler tega ne vidim, si le brazjajčni škrat, ki misli, da lahko drka name, ker ima pač preveč časa!
    No go, my nigga!

  46. RAW pravi:

    Očitno “facking” bloger ni sposoben prenesti kritik, pa ti bom razčlenil, da ne boš jokal o smetenju.

    “Realnost v obraz? Sprejetje kritike? Joj no, stari, pa od kje si se ti vzel”.. saj se vidi po tvojih zapisih, nikjer nisi sposoben sprejeti kritike, vedno se začneš braniti na vse pretege in potem na koncu, kot otrok napišeš Pika.

    “Kot sem rekel, če ne zmoreš komentirat brez drkanja name, spidzi!” …. Vlekel sem paralele med teboj in imigranti, če so te pa moje besede prizadele, bi se pa vprašal kak “gangsta” si, če te prizadene en ubog stavek.

    “Folk je tu zaradi debate o beguncih, ne zaradi tvojega mnenja o meni!”… kjer ti je tudi večina povedala, da nimaš pojma o tem perečem problemu. Še enkrat paralele.

    “Nehaj smetit zapisa! Na obisku si, nisi doma!”… tvoj blog, javna domena. Naredi izračunico.

    “Calm the fuck down, nisva v Comptonu!”… ne sva na/v medmrežju ali pa Sloveniji, kakor ti je ljubše. Zato prosim prenehaj s temi “gangsta” fantazijami…….. Nevem kako naj ti to povem, da ne boš spet vzel kot žalitev, ampak model ti nisi črnec in nisi nikoli odraščal v LAju, zato zakaj hudiča omenjaš “Comptono” ? TV ni realnost, hommie.

    “In hej, če si že tak mačo in frajer, imej vsaj jajca podpisat se s pravim imenom in priimkom ter priloži še sliko in svoje dosežke v lajfu!”… ne bom raje posnel patetični spot in razposlal članke po medijih, da bodo ljudje dobili občutek kak playa sem. Nauči se sprejeti kritike.

    “Dokler tega ne vidim, si le brazjajčni škrat, ki misli, da lahko drka name, ker ima pač preveč časa!
    No go, my nigga!” …..še enkrat; si belec srednjih let, zakaj se obnašaš kot, da si geto črnec?

    Te bom pustil pri miru, ker si v svoji glavi že ustvaril blokado, da imaš vedno prav v vsem. Bi ti pa priporočal, da se počasi zbudiš iz teh svojih utopičnih sanj, kjer si gangbanger, gangsta,pleyar, ki premore znanje celega sveta; kajti realnost, je malo bolj kruta.

    Peace out Izzy G.

  47. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Zakaj misliš, da bom začel s tabo čvekat o svojem lajfu, no :)
    Pa kok si star :)
    Da boš ostal anonimen, pa je bilo seveda jasno :)
    Je javna domena, ampak je moj blog, kjer si ti na obisku. Kot v stanovanjskem blogu, kjer je eno stanovanje moje. In če prideš na obisk in se ne znaš obnašat, te pač fuknem ven. Zaradi mene pa lahko še cel dan ostaneš na hodniku. Štekaš?
    Prizadel? Veliko si domišljaš :) Gre za to, da mi smetiš zapis, ki nima nobene veze z mojim lajfom. Zakaj se delaš idiota, ki tega ne razume in imaš v glavi kot da si se me ne vem kako globoko dotaknil :)
    Sprejeti kritiko? To drkanje brez argumentov, osnove in s tipičnim troll stilom je zate kritika? Come on my nigga :)
    Glede beguncev, res misliš, da je tale peščica, ki se je oglasila tukaj, večinsko mnenje o tem problemu? Daj no :)
    Vztrajen pa si, to pa ti je treba priznati :)
    Pa očitno res prepričan, da se bom ob tvojem pisanju zamislil in si ga vzel k srcu in se popolnoma spremenil, ker se kao moram, saj sem zate luzer :) Car, kot sem rekel!
    Pa srečo maš, da imam zlomljeno nogo in mam čas debatirat s tabo :)
    V nasprotnem primeru bi te odfukal že med pisanjem tvojega prvega komentarja!
    Si namreč eden tistih vampirjev, ki rabjo mojo energijo, da prežvijo dan!
    In eden tistih škratov, ki mislijo, da imajo pravico drugim pametovat kaj naj počnejo, kako naj živijo in kaj naj delajo.
    Za crknat :)

  48. E pravi:

    Če prav razumem je Erlah fasal prijavo?

    http://www.zurnal24.si/prva-prijava-sovraznega-govora-clanek-255638

  49. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Po moje še ne.

  50. Skeletor pravi:

    Iz prve roke ti povem, da imajo črnke neki ” poseben” vonj. Ki ti ne bi bil všeč. Ne da smrdijo, da ne bo pomote, ampak imajo nek vonj, ki ga belci nismo navajeni. Tako da Gartner, previdno s takimi željami :-)

  51. mina pravi:

    http://irsicmitja.blogspot.com/2015/08/zakaj-islamofobija-ni-fobija-zakaj.html

    En zelo razumljivo napisan drugačen pogled – ne zato, da bi ti skušala spremeniti tvoje mnenje pač pa zato, ker je vedno dobro puznati tudi drugačne argumente.

  52. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Skeletor, od kje ideja, da še nisem probal :)
    In ne, nimajo vse posebnega vonja.
    To je neka fama, nek kliše, ki dejansko ne drži.

  53. Ata pravi:

    Mina, zanimivo pri vsej zadevi je to, da se v zadnjem času vedno citira in izloča nasilne odstavke zgolj iz korana. Za uravnoteženost temu bi bilo fajn, da bi na istem mestu navedli tudi enako nasilne citate iz biblije. Ker za tiste, ki svojega življenja ne temeljimo na prastarih zbirkah pravljic so te vaše medsebojne vojne citatov in kdo ima večjega (boga) enake, kot da bi se fan Spidermana in fan Batmana kregala kateri od njiju je resničen in kdo lahko premaga drugega.

    Zato najprej vsi zaprite te svoje knjige in jih nehajte brati svojim otrokom. Samo tako boste lahko skozi naslednje generacije vzgojili samostojne odrasle osebe, ki jih ne bo strah nekega bradatega strica, ki jih skozi oblake gleda v spalnico in preverja njihove misli.

  54. Mellie Mellie pravi:

    Ojoj, sram me je, da sem Slovenka, ko berem te stavke, prežete s predsodki in zastrupljene z manipulcijami.

    !. Tvitov od SDS ne berem več, ker se mi obrača želodec.
    2. Večina teh ljudi je beguncev. BEŽIJO pred terorjem – z denarjem ali brez!
    3. Tudi če bi bili “migranti”, se prosim spomnite, da smo tudi mi pred 20 leti silili na Zahod – z dokumenti ali brez, z denarjem ali brez! Ponavljam, bežijo pred terorjem!

    ZN: Sredozemlje letos prečkalo več kot 300.000 ljudi http://www.delo.si/svet/evropa/zn-sredozemlje-letos-preckalo-vec-kot-300-000-ljudi.html

    “Naj ostanem ali grem?” http://val202.rtvslo.si/2015/08/izvidnica-32/

    Migrant or Refugee? There Is a Difference, With Legal Implications http://www.nytimes.com/2015/08/28/world/migrants-refugees-europe-syria.html

    German news anchor attacks ‘racist nobodys’ in call to end refugee hatred http://www.independent.co.uk/news/people/news/german-news-anchor-anja-reschke-uses-slot-to-attack-little-racist-nobodys-in-impassioned-call-to-end-hatred-towards-refugees-10444879.html

    Why Al Jazeera will not say Mediterranean ‘migrants’ – Al Jazeera English http://www.aljazeera.com/blogs/editors-blog/2015/08/al-jazeera-mediterranean-migrants-150820082226309.html

    Whenever you think of migrants arriving in Europe, think of this image http://i100.independent.co.uk/article/whenever-you-think-of-migrants-arriving-in-europe-think-of-this-image–bJs1WGMpVg

    STREZNITE SE!!!!

  55. AndrejM pravi:

    Ata,

    globok poklon zapisanemu.

  56. E pravi:

    http://www.slovenskenovice.si/novice/slovenija/islamski-portal-o-slovenskem-sovrastvu-izpostavili-irglovo-erlaha

    http://putem-islama.com/erlah-ja-imam-jos-radikalniju-ideju-dozvoliti-da-se-priblize-granici-na-500m-sve-sto-je-vise-od-toga-postrijeljati-bog-ce-vec-znati-svoje/

    P.S. Preberite komentar pod člankom…

  57. Portos pravi:

    http://www.jutarnji.hr/-svaku-noc-sanjam-mamu-i-tatu-i-placem–djecak-iz-sirije-je-potpuno-sam-dosao-od-damaska-do-beograda/1406543/

  58. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Grozljivka. Tole z Erlahom in Irglovo ni več tako nedolžna reč. Da ne bomo imeli zaradi njiju na koncu tule res pravih teroristov.

  59. gugi pravi:

    Seveda ima RAW popolnoma prav, Iztok pa spet isto kot zadnjih 10 let, nabijaš in nabijaš v tri krasne. Ko ti kdo predstavi argumente, jih ti zasmejavaš z nekimi otročjimi izjavami, ko ti postavi ogledalo se otepaš odgovorov in preusmerjaš pozornost, ko kdo kritično govori o tebi spet vržeš ven tisto neumnost da samo drka nate (kot da si res neka slavna oseba, daj strezni se že človek), ko te poziva da malo bolj razdelaj svoje argumente pa pizdiš da je to tvoj blog in lahko delaš kar hočeš. In potem tista tvoja “Pika”, to ima RAW čisto prav, kao “evo zdaj sem govoril in moja beseda je glavna”. Človek star si 40 let pa pišeš kot neumen 12-letnik (brez zamere). Če ti je to “iz nekega razloga” kul pa tudi prav, samo jaz res ne vem, kdo in zakaj bere ta blog.

  60. E pravi:

    Iztok tudi mene je tega strah.

  61. E pravi:

    Gorenak ga spet serje očitno ni ali noče dojeti ,da Evo ali Lejlo sploh ne blatijo.

    http://demokracija.si/fokus/gorenak-medijski-pogrom-nad-evo-irgl-neposteno-neprofesionalno-in-nekorektno-pocetje-dolocenih-medijev

    http://www.portalplus.si/1054/kako-bi-nas-sestra-poslanke-sds-eve-irgl/

    “To da sta očitno oba velika simpatizerja desnice, ni prav nič problematično. Niti s tem, da se oba razglašata za kristjana in katolika, ne more biti nič narobe. Vse je v redu, dokler smo v varnem polju ustavnosti, zakonitosti in predvsem normalnosti.”

    http://www.portalplus.si/1056/odgovor-lejle-irgl-od-izjave-sebastjana-erlaha-se-v-celoti-distanciram/

  62. E pravi:

    http://www.slovenskenovice.si/novice/slovenija/erlah-bo-zaradi-zapisov-o-migrantih-ostal-brez-novinarske-nagrade

  63. stricmarc pravi:

    Iztok Gartner. Čestitam. Pogumen članek. Zakaj jutri, ko bodo morda korakali rjavosrajčniki, ti bo takšen članek lahko škodoval.Saj si prberal nekaj twitov iz ergele SDS o problemu beguncev ?

  64. AndrejM pravi:

    Tale Irglova je v primerjavi z Erlahom zelo mila. On bi jih postrelil, ona pa bi po njenih besedah na meji imela kakega Turineka, ki bi jih nasilno pokristjanjeval. Ob tem se mi postavlja vprašanje, ali ona kot teologinja ljudi ločuje na kristjane, ki so ohinsplohsuperdupervredu in ostale, ki so bljakpotencialniteroristigravžodčloveka?

  65. KendrickLamar pravi:

    Čaki ta Erlah je tisti kreten, ki riše neke bolane slike o Kučanu? Če je to on potem itak škoda izgubljati besed, ker je človek očitno vsekan v glavo. Ta je tako spran, da mu niti psihiater ne more več pomagati.

    Saj že po twittih vidiš, da ni normalen.

  66. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Jp, to je tisti Erlah :)

    Jebat ga, svoje sporne tvite je pač napisal s trdim kurcem, zdaj pa se z mlahavim neuspešno brani in nas hoče prepričati, da ga nismo razumeli.

  67. KendrickLamar pravi:

    lol :)

    Nima smisla. Vidi se, da ni normalen. Jaz ne spremljam politike pa ti lahko povem po twittih, da ta ni normalen. Kako je lahko človek tako obseden s politiko mi nikoli ne bo jasno. Ta je tako deluded da vidi Janeza kot boga lol

  68. lordwales pravi:

    Menjamo naše vrle politike za migrante, enega politika za 10 migrantov. to bo posel stoletja. kar s epa črnk tiče, jaz iztok bi na tvojem mestu prisegal na Slovenke, ta boljš Evro babe.

  69. lordwales pravi:

    Preveč jih je, so what?

  70. Portos pravi:

    https://www.youtube.com/watch?v=2_E_3MHeRww

  71. E pravi:

    http://www.slovenskenovice.si/novice/slovenija/ostal-bo-brez-nagrade-nocejo-ga-vec-niti-v-sds

  72. montebuba pravi:

    Grad na Goričkem in Lendava naj bi prvi sprejeli…jap v Prekmurju se nam ne piše nič dobrega…

    Madžari se edini zoperstavljajo temu navalu…Nemčija pa samo menca in ne naredi nič konkretnega…isto VB pa Francija.

  73. montebuba pravi:

    “Morda pa je skrajni čas, da izselimo nekaj Slovencev in jih menjamo z begunci.
    Edino tako bo naša država spet normalna.
    Pika!”

    sori ampak po tem stavku si dokazal da si navadna budala in naivnež kar se tiče politike.
    Svoj narod boš izdajal?? koji vrag???

  74. AndrejM pravi:

    Slovenski mediji skoraj nič ne poročajo o tem, da beguncev ne sprejemajo bogate zalivske države, ki hkrati obilno podpirajo različne islamistične skupine tam, kjer divja vojna in od koder bežijo ljudje.

  75. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Montebuba, z lahkoto ne bi pogrešal vrste idiotov, ki živijo pri nas!

    Andrej, in mi se naj zdaj obnašamo enako?

  76. montebuba pravi:

    ja moremo se obnašat enako ja!! ker nas bodo preplavili in pogazili….čez par let bodo zahtevali svoje pravice in nas ustrahovali..
    sterati to gamad prokleto nazaj

  77. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Stari, kaj ti je? A res ne bereš kaj se dogaja? In da otroci umirajo na mejah? In ne vem kaj še vse.
    Kaj če bomi mi kdaj begunci? Nas bodo tudi takole sterali?
    Daj bodi človek, jebemti no!

    Malo ti manjka pa boš zvenel kot Erlah!

  78. montebuba pravi:

    mah kaj ti je kaki erlah…v nobenem stavku nisem omenil da jim naj ubijajo…niti nisem rekel naj jim ne nudijo pomoči…

    pravim samo da: temu ne bo konca…samo hujše bo ..samo več jih. bo temu ne bo konca..

    mi bomo trpeli!

  79. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Med ubijanjem in sterati to prokleto gamad nazaj ni velike razlike, žal!

  80. montebuba pravi:

    sterati pomeni “spoditi”…torej na nasilen način odstraniti kar je zelooo daleč od ubijanja…

  81. AndrejM pravi:

    Iztok, veliko Slovencev v tem trenutku ni beguncev ampak ekonomnskih migrantov. In jih bo še več, vse po zaslugi tudi tiste politične elite, ki se ji ti tako klanjaš in jo malikuješ. Pa saj so vsi isti, levi in desni, zgornji in spodnji. Ampak iz Slovenije odhajajo tisti, ki nekaj znajo, to pa pomeni samo dodaten minus za Slovenijo, kjer na vseh nivojih, od UKC LJ (zadnji primer) na vrh pridejo nekompetentne osebe, ki pa so v pravi politični partiji ali kako drugače pripadajo neki združbi, ki počasi cuza to Slovenijo. BTW, o prihodnosti Slovenije si lahko prebereš krasen intervju z Jožetom P. Damijanom v Delovi sobotni prilogi. Ja, če smo se včasih hecali, kako je kakšna stvar češka, so nas Čehi danes na vseh nivojih prehiteli, čez deset let pa se bomo primerjali samo še z Moldavijo in Albanijo.

  82. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Montebuba, daj ne seri no :) Sterati gamad pomeni vse drugo kot to! Že to, da jim rečeš gamad, pove veliko.

    AndrejM, kateri politični eliti se klanjam in jo malikujem? Daj no, nehaj že s tem nabijanjem :)
    Me pa zanima kaj ima ta tvoj komentar z begunci, ki se jih bojimo.

  83. AndrejM pravi:

    To sem zapisal zato, ker veliko ljudi, ki prihaja, ni beguncev, ampak so ekonomski migranti. Torej gredo s trebuhom za kruhom tako kot marsikateri Slovenec. Se mi pa begunci smilijo, jasno, in ker je Slovenija v tem trenutku v vojni in med povzročitelji gorja na Bližnjem Vzhodu, je čisto prav in pošteno, da zdaj svoj zapitek tudi plačamo. Kar pa se tiče tvojega malikovanja, pa je izbira med tvojimi zapisi res pestra :) . No, jasno v stilu Janez Janša badbadderthebaddesthudičekvčloveškipodobignusgabomutopilvžlicivode in BorutPahor najlepšiohinsplohkakolepeočipatakosupergovorbisemupustiltudinategnitivrit, kajne ;) ?

  84. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Govoril si o celi politični garnituri.

  85. montebuba pravi:

    http://www.publishwall.si/czpnn/post/142090/muslimani-ki-bi-radi-ziveli-po-islamskim-zakonih-so-naproseni-da-zapustijo-avstralijo

    To si prosim preberi Iztok pa potem razmisli kaj pišeš tu gor. Kake bedarijd pišeš.. in se ne zavedaš posledic tege problema….

  86. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Tudi jaz lahko nalimam tisoč kontra linkov, če želiš. Nepotrebno.

    Glej, misli kar želiš, a vseeno te lepo prosim, da si najprej človek in šele potem nestrpen, nasilen, rasističen, paničen in živčen SDSovec, ki bi begunce ali pobil ali pa jih označuje za gamad in podobne zmerljivke!

  87. montebuba pravi:

    ???
    nestrpen? ne, želim samo red

    nasilen? ne nikoli nisem rekel da jih trebe ubiti, mučiti ali kako drugače fizično napasti,

    rasističen?? ne, druga vera so druga kultura kar pa še ne pomeni rasizma…lahko je tudi slovenec islamist pa ni arabske polti

    paničen?? ja ker nas bodo ogrožali, izsiljevali in itd…

    živčen?? ja zaradi takih nespametnežev kot si ti!

    in naj zaključim v tvojem slogu: PIKA!

  88. montebuba pravi:

    človek? jaz sem človek….
    sori iztok mediji tebi in še nekaterim perejo možgane ko prikazujejo dramatične slike…v bistvu pa je resnica drugačna…
    begunec ki je enako oblečen ali ima kufer za 500€ no sjit…imajo para…niso tak nedolžni

  89. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    In vse to veš, ker si zraven al kako? Ali obstaja možnost, da si tako kot kao jaz spran s strani medijev, ki prikazujejo slike s kufri?

    Ampak okej, kaj pa tisti, ki nimajo takih kufrov in so res revni na polno in jim otroci umirajo v morju in tovornjakih? Tudi ti so gamad, ki bi jo streral?

  90. montebuba pravi:

    “Resnica nebi morala biti bolj drugačna od te, ki jo prikazujejo mediji. Kar 80% ubogih nebogljenih pribežnikov je namreč moških starih med 15 in 60 let, z drugimi besedami, vsi ki bi morali ostati in se boriti so zapustili državo, za sabo pa so pustili otroke in ženske, da jih na potovanju nebi ovirale”

  91. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    https://www.youtube.com/watch?v=cCB3zBJ-6q0

  92. darja pravi:

    Berem že par dni – in se popolnoma strinjam z ‘montebubo’.

  93. montebuba pravi:

    Hvala darja.. vsaj nekdo ki gleda s prave strani na situacijo..

    Iztok ocitno ne veš ozadja vsega tega…pa tudi posledic se ne zavedaš

  94. E pravi:

    http://www.slovenskenovice.si/novice/svet/operativec-med-begunci-ze-na-tisoce-dzihadistov

  95. mina pravi:

    Tole pa ni kul

    Schools in Germany are ordering teenage girls not to wear mini-skirts or shorts so as to prevent attacks from Muslim migrants who may be offended by such attire.
    investmentwatchblog….ts-shorts/

  96. montebuba pravi:

    Evo prvi Sirci tudi pri nas: prestopili Madžarsko-Slovensko mejo in zdaj odpeljani v center za begunce v Postojno.

    Zakon o tujcih – ZTuj-2 (Uradni list RS, št. 50/11 z dne 27. 6. 2011),
    145. člen
    (1) Z globo od 500 do 1.200 eurov se kaznuje za prekršek tujec, če nedovoljeno vstopi v Republiko Slovenijo (12. člen tega zakona).
    (2) Z globo od 800 do 1.200 eurov se kaznuje za prekršek tujec, če:
    – prebiva v Republiki Sloveniji v nasprotju z namenom, za katerega mu je bilo izdano dovoljenje za prebivanje (peti odstavek 35. člena tega zakona);

    itak ne bo nič s tega…to ne kaže nič dobro..lahko pa jih pošljemo vse k iztoku domov če je tako velikodušen? kaj praviš Gartner..maš placa kaj?

  97. mina pravi:

    V Grčijo so prišli kontejnerji s pomočjo za begunce, notri pa polno orožja.

    https://www.youtube.com/watch?v=xn-UCR5p0y0

  98. montebuba pravi:

    bravo mina!

    no iztok kaj porečeš na to haha? zmanjkalo argumentov? vidiš da nimaš pojma in da se motiš…
    Lepo da organiziraš dobrodelne koncerte za družine kot si sam povedal. vse čast..če boš pa slučajno za to gamad kaj organiziral pa pa bolje da pogrezneš v zemljo.

  99. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Montebuba, ti si čist paničen in histeričen in napadalen.
    Bog ne daj, da ti dajo v roke orožje, ko pridejo begunci še k nam!

  100. montebuba pravi:

    saj to orožje je bla pošiljka za njih…kvečjemu bodo oni streljali na nas in ne mi na njih.

  101. AndrejM pravi:

    Nekje na spletu sem prebral intervju s patrom Cestnikom in je realno povedal, da se svet spreminja, da Evropa zaradi svojih hedonistično/egoističnih potrošnikov (predvsem je poudaril, da je drugje na svetu izven t.i. zahodne kulture imeti otroke nekaj najlepšega, zato velika rodnost, tukaj pa so otroci za veliko ljudi samo breme in jim “slabšajo” kakovost življenja) postaja prostor, kamor bodo prišli drugi: Kitajci, Arabci… Dober pogovor, zelo podkrepljen z bibličnimi modrostmi :) , ampak tudi zelo realen.

  102. AndrejM pravi:

    Še link:

    http://www.siol.net/novice/rubrikon/siolov_intervju/2015/09/branko_cestnik.aspx

  103. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Montebuba, glede na to s čim jim grozimo in kako se do njih obnašamo na mejah, se ne čudim!

  104. montebuba pravi:

    https://www.youtube.com/watch?v=tb2Ct3yyB4g&hd=1

    saj se med sabo pobijajo..plus za to je odgovorna amerika ne mi

  105. montebuba pravi:

    TI PRAV PROSIŠ da pridejo sem in da nam naredijo sranje in grozo? si čisto smotan?? kaj ti je?? zagovarjaš jih? OMG

  106. mina pravi:

    AndrejM

    Fajn intevju, hvala za link. Nekaj odsekov iz njega:

    Močna, jasna stališča in sposobnost dialoga se pri zrelem človeku ne izključujejo.

    Strpnost po slovensko je: “Zbrišimo drugačnega, pa bomo vsi strpni. Samo njega moramo še eliminirati in bo mir.” To ni strpnost, to je ukinjanje nasprotnika.Ko si ta duh izključevanja drugačnega nadene pas s pištolo, pač postane morilski duh.

    Več kot govorimo o strpnosti, manj je je. Mislim, da je težava v avtoriteti teh, ki propagirajo strpnost. Kdo si ti, ki govoriš o strpnosti, zakaj? Imaš avtoriteto, da govoriš o njej? Kakšni so tvoji računi, ko govoriš o strpnosti? Večkrat pri tem vidimo veliko mero manipulacije in pritlehne politične račune: “Mi smo strpni, ker smo na pravi strani, oni, ki volijo drugega, so pa nestrpni.” Mobilizirajo se množice proti nekemu domnevnemu nestrpnežu, čeprav so te množice na ulici potem še bolj nestrpne. Potrebovali bi nekoga, ki bi naredil red. Ta slovenska strpnost je začaran krog. Skoraj ničesar ne verjamem, ko se pri nas govori o strpnosti. No, verjamem, da deklarativno številni hočejo biti strpni, ne verjamem pa, da so tega sposobni.

  107. mina pravi:

    Še nekaj:

    Nihče ne more sprejemati vsega, ker potem izgubi samega sebe. Strpnost, sprejemati vse, biti nenehno popolnoma odprt – to lahko zagovarjaš samo, ko pišeš kolumne v klimatizirani stolpnici v petem nadstropju, kamor ne pride nihče z ulice.

    Strpnost se je nekako poročila z relativizmom. Vse resnice so enakovredne, pravijo. Ni hierarhije resnic v relativistični zasnovi, v kateri zdaj deluje naša miselnost. Zato naj se vse sprejema. Ampak ne poznam nekoga, ki bi res sprejemal vse. Vsak ima nekakšno mejo. Eno je deklarativna strpnost, drugo pa realna strpnost. Pri skoraj vseh ugotoviš, da so kdaj do nečesa nestrpni. Že zaradi tega, ker smo vsi “iz živcev”. Ti pa ne zdržijo vedno.

    Veliko je pozerstva. Kakšni intelektualčki, profesorčki vedo, kaj morajo reči, da so “in”. In “in” si, če pred kamerami vse sprejemaš. Čeprav potem v kavarni, le pet minut pozneje, že po nekom pljuvaš in razmišljaš, kako bi ga utopil v žlici vode, ker je politično drugače usmerjen od tebe.

  108. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Montebuba, nop, ti prosiš s tem, ko jih označuješ za gamad. Prišli bodo v vsakem primeru in verjemi, da ne bodo veseli take napadalne dobrodošlice. Enostavno se bodo morali zaščititi pred raznimi nestrpneži in nasilneži tvojega kova. Žal.

  109. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Mina, spet nabijaš in hočeš iz mnogih jasnih strpnosti naredi posploševanje.
    Če begunce označuješ za gamad in jim groziš s streljanjem in nasiljem, si nestrpen in pika.
    Če bi geje, ki želijo enake pravice kot hetero ljudje, najraje zažgal na grmadi, si nestrpen in pika.

  110. mina pravi:

    Iz vsakega tvojega komentarja kriči nestrpnost. Nestrpnost do drugače mislečih. Jaz beguncev ne označujem za gamad in jim ne grozim s streljanjem in nasiljem. Enako velja za geje.
    Ti sploh nisi sposoben normalne debate, ker te je jeza čisto zaslepila. Sicer pa zadnja dva posta nista moja, to sem ti skopirala iz linka, ker sem vedela, da ne boš šel brati – to je intervju z duhovnikom, iz česar sledi, da si duhovnika označil za nestrpnega in ne mene. Je pa to huda obtožba, da duhovniku očitaš, da begunce označuje za gamad in jim grozi s streljanjem. Za take obtožbe je fajn imeti kake dokaze, ne pa samo na pamet nabijanje.

  111. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Kdo je govoril o tebi in duhovniku? Si na kreku?
    Govoril sem na splošno! Fak no.

    In ne, nisem nestrpen, če ne morem razumeti, da bi eni begunce streljali in jih označevali za gamad. Le človek sem!

    Si pa res carica, da sem ti jaz nestrpen ne pa recimo Monetebuba :)
    S tem kažeš, da si isto nora kot on! Žal!
    Upam, da vama ne dajo v roke orožja, ko bodo begunci masovno tukaj in da bosta vsak tolko človeka, da jih ne boste spotikala ko bodo bežali pred norci kot je Erlah!

  112. AndrejM pravi:

    Meni si takšni intervjuju s pametnimi ljudmi ( s katerimi se sicer tudi v kakšni stvari ne strinjam) super. Mislim na zgornji intervju s patrom. Se razširi obzorja in predvsem razmišlja. Nekaj, kar 99% ljudi ne počne več, ali zato, ker so preveč butasti, se jim ne ljubi, nimajo časa ali pa “nimajo časa”.

  113. mina pravi:

    Hmja, ena izmed značilnosti norcev je tudi nesposobnost samokontrole in nesposobnost trezne komunikacije. Ne eno ne druge zame v tej debati ne velja. Jaz poskušam debatirati, ti pa skačeš iz kože. Poleg tega, pogoj, da sem jaz norec ni to, da me ti ozmerjaš za norca. Tako diagnozo ti postavi psihiater, meni jo ziher ne bi.

    Kat se tiče une bube pa to: s troli se ne spuščam v debate (če še nisi opazil), sploh pa se ne grem medsebojnega obtoževanja, ker jih take stvari samo še dodatno podžgejo. Če bi hotel da ti nehajo trolati, bi jih zignoriral, ker pa ti manjka samokontrole, tega ne zmoreš.

  114. montebuba pravi:

    Iztok si nestrpen saj vsak moj ali minin ali argument koga drugega ki je nasproti tvojemu mnenju napadaš in govoriš da nismo ljudje.

    da sem nor? ok bomo vidli kdo bo nor ko bo Evropa polna beguncev in bodo se začele težave..prenatrpanost, lakota in na koncu njihove grožnje. pol se zamisli
    ne pravim da jih postreljamo (nikoli nisem rekel da jih naj mučimo ampak žal tu ne morejo biti (imajo bogate emirate kjer je keša dovolj in kjer je placa dovolj…pa še kulturno in versko so si bližje, pa še razdalja je bližje)

  115. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Mina, jaz torej ne smem postavljati diagnoze, ker nisem psihiater, ti pa jo lahko, ker si Mina? Okej :)

  116. mina pravi:

    Evo ti najprej :)
    Jaz ne postavljam diagnoz, ki spadajo v domeno psihiatrov :)

  117. mina pravi:

    Oče od Aylana Kurdija je bil tihotapec z ljudmi, sam je vozil čoln, ki se je potopil in sta utonila njegova otroka in še drugi ljudje. Ravnikar so to novico objavili (tudi) na TV Slovenija. Seveda mediji o tem nočejo poročati, ker bodo s tem demantirali eno najbolj jokajočih zgodb v zgodovini.

    http://www.reuters.com/article/2015/09/11/us-europe-migrants-turkey-iraq-idUSKCN0RB2BE20150911

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-3230422/Abdullah-Kurdi-people-smuggler-migrant.html

  118. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Trdi pa to bivša žena, daj no :)

    In odkar si v tej debati si nestrpna do beguncev. Resda kao elegantno in diplomatsko, amapak nič mnanj nevarno od raznih SDS norcev.

    Enga lika zanje nisi pripela, vse kar je proti te rajca.

    Slabo!

  119. Peter pravi:

    Tvoj problem (in to je velik problem) je v tem, da nekdo, ki se ne strinja s tabo, je volilec stranke SDS. Pa to ne drži. Od kje ti takšne ideje? Tudi jaz nisem optimističen, pa nisem SDSovec.

  120. mina pravi:

    Bivša žena??

    Ja jasno da nisem pripela nobenega linka ZA, ker izhajam iz argumenta PROTI in ZAKAJ proti. Saj to je ravno BISTVO argumentacije, dva nasprotujoča se argumenta ne moreš istočasno argumentirati.

    Jaz sem proti odprtim mejam in sprejetju vseh po dolgem in počez. Karr pa ni isto kot BITI PROTI BEGUNCEM.

    Sicer pa je Nemčija danes sporočila, da zapira meje, Bavarska je pa na čisto popizdila, Minhenski župan pa je javno podal izjavo, da je Madžarsko treba TAKOJ nehat obsojati in jim je TAKOJ potrebno pomagati pri spopadanju z begunsko problematiko – in vse to po SAMO NEKAJ DNEH odprtega sprejmanja beguncev. Nemčija je svojo politiko spremenila v parih dneh, ko so bili soočeni z REALNIM navalom beguncev, dokler se j z njimi spopadala samo madžarska, so bili pa vsi humanitarni. In ravno na to opozarjajo ljudje, da je lahko teoretizirati, dokler ne dobiš beguncev pred lastna vrata – šele takrat se vidi, koliko si pripravljen pomagati. Jaz sicer nisem človek, ki bi govoril “saj sem ti rekla” in tudi v teh debatah nisem nikoli govorila “da boste že videli, ko vam begunci pridejo pred vaša vrata”. Se je pa sedaj zelo jasno v praksi pokazalo, da ta sistem sprejemanja vseh beguncev v praksi NI MOŽEN, ne glede kako željan si jim pomagati, ker jih je preprosto preveč. Sicer pa je ta debata ZA ali PROTI beguncem postala brezpredmetna, ker Evropa zapira meje. Če nisi spremljal, Češka, Bolgarija in Romunija so Evropi in kvotam rekli NE, da se tega ne greje in pika. Tako da se je ta “socialni turizem” v Evropi zaenkrat končal – bolj po mojih željah in manj po tvojih ampak jebiga, vsi ne moremo zmeraj zmagat :)

  121. darja pravi:

    Saj bodo utihnili tudi Iztok in drugi dobrodušneži.

    PRVIČ!! Prvič danes sem videla v našem kraju eno baburo, zavito v en plašč (zunaj 25 stopinj) in zavito glavo v ruto.
    Kaj izziva??

    Če bi upala – pa bila sem v avtu – bi jo užgala z enim kolom čez hrbet in zahtevala, da sleče te cape! Si v Sloveniji in danes niso maškare – Pust!!

    EVO! Zdaj me pa napadite, ožigosajte da sem vesolc! :( Protidržavni element, nestrpnež, rasist! :(

  122. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Zdaj bomo torej ljudi tepli zaradi stila oblačenja?
    Bravo, res!

    Kaj pa bejbe, ki se za soboto zvečer namažejo kot maškare? Jih boš tudi usula s kolom, ker ni pust?

    Pa metalce, ki svojo leder jakno ne slečejo niti na morju? Jih boš tudi prefukala?

    Pa tipe, ki se oblačjo v babe? Jih boš izgnala iz Slovenije?

    Kdo za kurac si, da lahko določaš kako se mora kdo oblačit?!?

    In ne, nisi nestrpnež in rasist, si le bučman!

  123. Mellie Mellie pravi:

    Toliko ksenofobije na kupu lahko vidiš samo še v skupinah za hejtanje beguncev na FB!

    Preden se razpočite ob novici, ki jo je Reporter fino serviral ksenofobom o očetu Alana Kurdija, češ da je tihotapec, raje zajemite sapo.
    NOBEN resen medij o tem ni poročal, samo tračarski najnižje vrste. demantiji te nad-novice so se potem kar vsuli!

    To je originalni trač:
    Toddler’s dad a ‘people smuggler’ http://www.theaustralian.com.au/in-depth/europes-migrant-crisis/migrant-crisis-father-of-dead-toddler-a-people-smuggler/story-fnws9k7b-1227523338355?sv=5b4a6377bbe3617094aa9e0253e3bbbf

    To so pa le nekateri od demantijev:
    Alan Kurdi’s father not a people smuggler, family says http://www.cbc.ca/news/canada/british-columbia/abdullah-kurdi-not-people-smuggler-family-says-1.3224794
    Father of Drowned Syrian Boy Alan Kurdi Denies Being a ‘People Smuggler’ | VICE News https://news.vice.com/article/father-of-drowned-syrian-boy-alan-kurdi-denies-being-a-people-smuggler
    Aylan’s father hits out at mother who said he’s a ‘people smuggler’ http://www.dailymail.co.uk/news/article-3230422/Abdullah-Kurdi-people-smuggler-migrant.html

    Ksenofobi! Sram vas bodi!

  124. Mellie Mellie pravi:

    Zgodba begunske družine, ki vas bo pretresla http://www.vecer.com/clanek/201509146142207

  125. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Hvala bogu, se se tule še oglasi kak normaln človek, da ne dobim občutka, da sem popolnoma sam v tem zgražanju nad primitivnimi Slovenci.

  126. transformer757 pravi:

    In ne bi bil nič nestrpen, če bi komentarje ala “gamad..” in “s kolom..” zabrisal v koš. Pa ne da sem salonski humanist, ki bi sto tujcev sprejel na dom in super…problem je velik, a taki primitivni izpadi res niso za nikamor.

  127. Mellie Mellie pravi:

    Bravo Transformer 757!
    In ja, Iztok smo v manjšini. Zelo sem razočarana nad sodržavljani, zelo!

    Sploh pa sem razočarana nad našo črkobralsko vlado, ki ni zmogla odločitve, da beguncev na Madžarsko ne vračamo. To sta zmogli Avstrija in Italija!
    Še sreča, da jih na Madžarskem sniso sprejeli!
    Madžari sirskih beguncev niso sprejeli- Amnesty International Slovenija http://www.amnesty.si/madzari-sirskih-beguncev-niso-sprejeli.html
    Tisti maloštevilni, ki še niste podpisali peticije Amensty International Slovenija, jo lahko še vedno. Je na zgornjem linku. Samo 1300 Slovencev meni, da je vračanje beguncev na Madžarsko nedopustno. Drugi raje nabijajo, naj begunci zaprosijo za azil v Sloveniji. Ni jim treba!!!

    “Načelo prepovedi vračanja (non-refoulement) določa, da država ne sme begunca ali prosilca za azil izgnati oz. prisilno vrniti v državo, kjer bi bil v nevarnosti nečloveškega in ponižujočega ravnanja ali če gre za državo s sistemsko pomanjkljivim azilnim sistemom.

    Vsi ljudje, ki prihajajo iz Sirije, so begunci, ne glede na to, ali zaprosijo za azil ali ne.”

  128. Mellie Mellie pravi:

    Darja, a ti bi “užgala z enim kolom čez hrbet in zahtevala, da sleče te cape” tudi kakšno frajlo, ki hodi okoli v prozornih cunjicah, po možnosti brez spodnjega perila? Tudi tako hodijo oblečene zahodne turistke po nekaterih muslimanskih deželah …

    Si se vprašala, zakaj je ženska morda bila v plašču? Dokler niso naglavne rute prepovedane, tako kot je npr, nacistična svastika, potem so tvoje izjave zelo nestrpne. Malo se zamisli!

  129. Mellie Mellie pravi:

    Ksenofobija ali po slovensko:
    Strah pred lenuhi http://shr.gs/YWtYwTN

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !