IZTOK faking GARTNER

« | | »

Modrijani: Sanjam te

27.07.2015

Temu Modrijanu pa v tem komadu nekdo konkretno stiska jajca.

YouTube slika preogleda
 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 27.07.2015 ob 05:39 pod Glasba. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

67 odgovorov na “Modrijani: Sanjam te”
  1. Tomo - 27.07.2015 ob 06:22

    Ni čudno da čedalje več normalnih ljudi posluša rock in metal namesto babjega cviljenja poženščenih modrijanov in podobnih.

  2. Pepi - 27.07.2015 ob 07:52

    lol, in ta človk špila kontrabas. Premagu stereotip. :D

  3. E - 27.07.2015 ob 09:47

    Čudno ,da spota nisem videl na njihovi FB strani kr drugče že teden prej opevajo ,da bo spot zunaj tole sem pa prav spregledal.Kako ne vem.Tako .da Iztok hvala.
    Kar me je pa najbolj zmotilo pa je to v opisu piše temnopolti deček in njegovo ime.Pa jebemti no kirega leta smo ,da je treba ekstra pisati polti barve človeka?

  4. Portos - 27.07.2015 ob 10:21

    Dober komad, zelo dober glas, Modrijani so nekaj posebnega :)

  5. IZTOK GARTNER - 27.07.2015 ob 14:49
    IZTOK GARTNER

    Portos, bolj zoprno tečnega glasu še nisem slišal. Kdor si ni prerezal žil in je zmogel poslušat do konca, si zasluži medaljo!

  6. darja - 27.07.2015 ob 21:15

    Škoda, ker sem najprej poslušala do 1/3.

    In šele potem videla, da bi dobila medaljo, če bi poslušala do konca :P

    Obup. Jaz tem Modrijanom privoščim na uspeh. Sam tolele je pa res žalost. Bruh :)

  7. Didl - 27.07.2015 ob 22:40

    Meni je tudi krepko zmanjkalo za medaljo. Premalo treniram. :)

  8. ModniMacek - 28.07.2015 ob 00:37

    Ce pa iscemo nekaj pozitivnega je v sicer precej osladnem videospotu moc videti kar nekaj “znanih” celjskih lokacij :)

  9. Tomo - 28.07.2015 ob 01:30

    In kaj je poanta da morajo cviliti ko babe ko da bi transvestita za jajca vleku.Sej to tak niso pravi dedci itak.

  10. Tincek - 30.07.2015 ob 11:07

    Se vi zavedate kake budale ste????
    Me zanima ker od vas lahko zapoje tak visoko???
    Jaz sen toto pesen poslusa vsaj 10 krat.
    Lehko bi mele vsej malo spoštovanja!!!
    Portos prav mas!!

  11. IZTOK GARTNER - 30.07.2015 ob 14:42
    IZTOK GARTNER

    Nihče ni rekel, da ne zna pet, vse kar pravimo je, da zveni skrajno zoprno in tečno.

  12. ModniMacek - 30.07.2015 ob 16:11

    Tincek, tudi tisto kar jazzerji ustvarjajo je lahko tehnicno zelo zahtevno in potrebuje veliko predznanja in truda,da to obvladas, kar pa nikakor ne pomeni,da je to fino za poslusat (vsaj za sirse mnozice).

  13. Meyb - 30.07.2015 ob 18:41

    enostavno nisem zdržau do konca komada, poleg vsega kar je blo omenjeno bi reku da je to ena navadna pop melodija in res ne vem zakaj je glasba NZ. Komad je res obupen

  14. Daša - 30.07.2015 ob 23:33

    Poslušala sem glih par sekund pa zaprla vse dol. Žal.

  15. IZTOK GARTNER - 31.07.2015 ob 00:34
    IZTOK GARTNER

    Daša, le kdo bi ti zameril :)

  16. Katrina - 1.08.2015 ob 18:36

    Poslušala do konca. Sploh ni slabo, če imaš rad glasbo, ki jo špilajo Modrijani. Če jih nimaš, pa seveda napišeš to, kar je napisal Iztok :)

  17. IZTOK GARTNER - 1.08.2015 ob 20:29
    IZTOK GARTNER

    Tudi če imaš rad to glasbo, ti mora it za vokal na kurac. Če ti ne gre, si gluh :)

  18. ModniMacek - 2.08.2015 ob 00:50

    Zadnje par dni je malo dolgocasno tukaj, predlagam,da naredis spet kak prispevek o EKSENI, ki vedno privede do kuuuupa (sicer zal istih) komentarjev. (nekaj je bilo v medijih glede nekega vrtca in Eksene v zadnjem času)

    Ce se ti ne da, bom pa sam “zamešal malo dreka”, ko smo ze ravno pri ekseni. Podoben nacin petja(s tvojimi besedami,stiskanje za jajca:) ) prakticira tudi Soulgregy, pa nisem dobil občutka, da te to moti ;)

  19. IZTOK GARTNER - 2.08.2015 ob 01:54
    IZTOK GARTNER

    Če ti je tole tako moteče kot Modrijani, potem si pa res prfukjen!
    https://www.youtube.com/watch?v=_zi0skpg96I
    https://www.youtube.com/watch?v=_17pBanHwaQ

  20. ModniMacek - 2.08.2015 ob 12:19

    Glasba, ki spremlja vokal je pri SGA neprimerno boljsa in kvaliteta nikoli ni bila sporna, tip bi se pomoje itak moral bolj drzat kitare, ker je virtuoz. Modrijani so pac modrijani.

    Ampak kar se pa vokala dotika,pa ja, nimam dvojnih meril (kot nekateri, khm), glas, ki zveni (ce uporabim tvoj izraz) kot stiskanje za jajca, pac zveni tako, in je enako nadlezen, ce je ob pop-nzg spremljavi, ali groovy-soul podlagi. Oboje zveni pussy-ass.

    Primer, ce bi mi bilo metalsko “growlanje” motece, bi me enako motilo, ce je ob metalsken naziganju, ali ob klasiki, ali ob jazzu.

  21. IZTOK GARTNER - 2.08.2015 ob 15:09
    IZTOK GARTNER

    Torej ti grejo na kurac tudi Prince, Justin Timberlake in Robin Thicke?

  22. AndrejM - 3.08.2015 ob 13:33

    Ma ne vem, zakaj se s tem obremenjuješ. Če te glasbe ne poslušaš, je pač ne poslušaš. Mene ta skladba sploh ne moti, ker je nisem nikoli poslušal in je tudi zdaj ne bom :) , če pa kdo v njej uživa, pa tudi v redu.

  23. IZTOK GARTNER - 3.08.2015 ob 13:34
    IZTOK GARTNER

    Zakaj pa se ti obremenjuješ s Pahorjem, če ga ne maraš :)

  24. AndrejM - 3.08.2015 ob 14:00

    Modrijani niso uničili prihodnosti mojih otrok, Pahor pa jo je. Zato. No, ni bil edini, sedel je pa v prvih vrstah.

  25. Pepi - 3.08.2015 ob 14:14

    lol, ModniMacek, sm vedu, da sm to cmizdenje že nek slišu. :D

  26. E - 3.08.2015 ob 16:12

    AndrejM kaj pa je gospod Pahor naredil tako usodnega , da nam je po tvojem mnenju zajebal prihodnost?Takšnega predsednika kot je gospod Pahor skoraj ne vrjamem ,da ga še bomo kdaj imeli.Gospod Pahor je CAR!!!

  27. ModniMacek - 3.08.2015 ob 16:22

    Iskreno, zadnjih dveh nisem nikoli niti poslusal, razen tisto kar sem ujel na radiu, in ker pac to ni moja “špura”, je odgovor naceloma pritrdilen. Prince je druga zgodba, sicer ga nisem nikoli nacrtno poslusal, ampak recimo tuljenje pri purple rain je legendarno in me ne moti,in tudi sicer ga spostujem kot izvajalca (v podobno kategorijo med sprejmljive (obcasne) jokavce stejem recimo tudi Georga Michaela)

    Ampak ja, tovrsten nacin glasbenega izraza(petja) mi ne lezi. Ce zelim visok vokal raje prisluhnem zenski izvajalki, pri ze prej omenjenih mi pa zveni prevec jokajoce/pateticno in ne igra na moja custva na nacin,kot bi verjetno zeleli izvajalci. Npr. Nick Cave ,Peter Steele ali Tom Waits(prvi,ki mi prvi padejo na pamet), lahko z izrazitim basom obdelajo romanticne tematike brez tezav in jim lazje in raje prisluhnem.

    Tezko ti na vprasanje odgovorim brez posplosevanja, ki ga sicer ne maram pretirano. Ampak ajde. To je moj subjektivni pogled,ki ga ni potrebno sprejet niti spostovat, o okusih se itak menda ne razpravlja ;)

  28. IZTOK GARTNER - 3.08.2015 ob 16:25
    IZTOK GARTNER

    Andrej, Modrijani so uničili glasbeni okus tvojih in še marsikaterih otrok.

  29. AndrejM - 4.08.2015 ob 12:36

    Iztok,

    sori, mi ne poslušamo Modrijanov, tako da bi nam težko uničili glasbeni okus. Jih pa spoštujem zato, ker so uspešni v tem, kar delajo. In kolikor vem, nimajo nobenih afer in ne delajo pizdarij. Mi kot družina poslušamo rock, klasiko, jazz, dober pop, obe tamali igrata inštrumente in se tudi sicer glasbeno izobražujeta, govejo muziko pa slišita takrat, ko gremo v planine ali na gasilski veselici :) . Tam pa tudi ta glasba paše. Kot recimo klape pašejo v kakšnem starem obmorskem hrvaškem mestecu, zvečer, ob kozarcu kakovostnega vina po dobri večerji.

    E,

    sem obljubil, da ne bom komentiral tvojih nebuloz, zato se bom tega tudi v prihodnje držal :) . Je pa dobro, da Pahorja naslavljaš z gospod, saj človek, ki vse življenje živi na davkoplačevalski račun in ki ima za partnerko uspešno odvetnico, očitno res živi ultra gosposko, saj sicer ne bi jamral, kako ne more preživeti s 3k+ plače + vsemi privilegiji, ki jih prinaša njegov položaj.

  30. E - 4.08.2015 ob 14:10

    AndrejM samo lepo sem te uprašal a ti ne znaš napisati enega komentarja , da nebi žalil drugih komentaterjev na blogu.
    Mene bolj skrbi kako neka oseba ne zna pojasniti od kot mu denar za avto kot pa ta ponesrečena izjava Pahorja.

  31. IZTOK GARTNER - 4.08.2015 ob 15:11
    IZTOK GARTNER

    Andrej, jp, uspešni so v tem, da sesuvajo glasbeni okus, ki je pri nas že tako ali tako na psu. Na Noči Modrijanov zberejo ves drek slovenske scene, folk pa se obnaša kot da je prišel Michael Jackson!

  32. E - 4.08.2015 ob 15:54

    In spet smo pri okusu.Enemu je dobra recimo Sacher torta drugemu pa ne isto je pri glasbi.Enemu so kul Modrijani enemu pa ne.
    Jaz osebno tudi ne morem prebaviti glasbene zvrsti Metal a se najde kak komad ,ki mi je prav všeč.Tako , da nabijanje in trollanje na Modrijane se mi zdi že prav budasto.Na primer kako lahko folk posluša Modrijane oz. domačo glasbo.A si se mogoče vprašal ,da je tudi folk ,ki se praša kako pa lahko poslušaš MJ in R.Kelly-ja.
    Spet je tukaj okus in vsak ima svoj okus.Ni nujno tisto ,kar je tebi dobro ,da je tudi drugim.Ko bo to jasno bomo naredili napredek.
    Sprašujem se tudi zakaj nebi enkrat za spremembo šla debata v tej smeri zakaj jim je uspelo zakaj jih ima folk tako rad.
    Ne pa navado trollanje in šinafnje pa tako imajo eni vedno za napisat drugim kako trollajo ubistvu pa samo trollajo.
    Seveda pa se strinjam , da tudi obstajajo izvajalci , ki so pod nivojem a Modrijani to niso.

  33. IZTOK GARTNER - 4.08.2015 ob 16:49
    IZTOK GARTNER

    Jp, eni majo pač totalno zjeban okus!
    Zakaj jim je uspelo? Zato, ker se je folk predal v usodo in v sfukan lajf, kjer jim paše le še poplesavanje na debilne ritme in pitje pira.
    Pred leti je mladina tripala na punk in se ni pustila jebat, danes tripa na Rožico in jo boli kurac za ves drek, ki se dogaja okoli nje. Zato pa smo tam kje smo.

  34. E - 4.08.2015 ob 16:54

    Iztok nisi dojel bistva mojega zapisa.Drugač pa , ko je bil punk so bili drugi časi zdaj so spet drugačni časi in to enačit je zelo zmotno.

  35. IZTOK GARTNER - 4.08.2015 ob 17:35
    IZTOK GARTNER

    Nop, niso drugi časi. Spet je vse v kurcu kot takrat. Le da je imel takrat folk več jajc.
    Dojel, dojel, brez skrbi.

  36. E - 4.08.2015 ob 17:45

    Nisem čisto prepričan , če si dojel kaj sem želel povedati.
    To sem ti že tako tisoč krat napisal tako , da dvomim v dojamanje mojega zapisa.Bom nakratko tebi so Modrijani drek nekomu MJ oba imata prav dobeden se ne moti vse je stvar okusa.
    Ko boš to dojel nebo zapisov v tem smislu kaj je s folkom ,da posluša Modrijane itd.

  37. IZTOK GARTNER - 4.08.2015 ob 17:51
    IZTOK GARTNER

    Ko boš ti dojel, da je argument o različnosti okusov le izgovor za drekast okus, pa bo tudi lažje.

  38. E - 4.08.2015 ob 18:01

    Ne ne v tem pa se zelo motiš.Okus je okus to ima vsak drugačnega.
    O kvaliteti pa se da razglabljati na dolgo in na široko.

  39. IZTOK GARTNER - 4.08.2015 ob 18:41
    IZTOK GARTNER

    Lahko ima drugačnega, ampak lahko pa ima tudi slabega. Zakaj to ni jasno?

  40. E - 4.08.2015 ob 19:13

    Ne ker se tukaj zelo motiš.Že v komentarju 36 sem ti napisal kaj se tiče okusa ima prav poslušalec Modrijanov in ti ki ti pač niso kul.Okus je okus kvaliteta je kvaliteta v teh besedah jaz vidim zelo veliko razliko.Slabega okusa ni je samo slaba in dobra kvaliteta.

  41. IZTOK GARTNER - 4.08.2015 ob 19:17
    IZTOK GARTNER

    “Slabega okusa ni je samo slaba in dobra kvaliteta.”

    Stari, daj razmisli o tem stavku no :)

  42. E - 4.08.2015 ob 19:30

    Jaz nimam kaj razmišljati o tem stavku očitno ga ti ne razumeš.

    Nekomu je po okusu dobra kremšnita enemu ni.Lahko je kvalitetna kremšnita lahko je ne kvalitetna kremšnita (dobra , slaba kvaliteta).Če v tem ne vidiš razlike potem me boš malo razočaral.

  43. IZTOK GARTNER - 4.08.2015 ob 20:22
    IZTOK GARTNER

    Pusti kremšnito, tukaj primerjamo McDonalds hamburger in zrezek v prestižni domači restavraciji!

    In slovenski film Patriot z ameriškim filmom Boter!

  44. E - 4.08.2015 ob 21:50

    Point si morda dojel a čisto pa me še vseeno ne razumeš.
    No pa gremo takle meni je recimo po okuso boljši McDonalds hamburger tebi pa Burger King.In jaz tebi “ne morem” rečti ,da imaš ti slab okus ,ker tebi je pač dober BG in ne McD.Lahko pa se pogovarjamo kateri hamburger je bolj kvalitetnejši sestavine itd.Isto je pri glasbi vsak ima svoj okus vprašanje pa je kvaliteta.

  45. IZTOK GARTNER - 4.08.2015 ob 22:15
    IZTOK GARTNER

    Še enkrat, ne primerjamo hamburgerjev, ampak McDonalds hamburger in domač zrezek!

  46. E - 4.08.2015 ob 22:44

    Ne moreš primerjati hamburger in zrezek to ne gre ker itak zmaga zrezek.

    Ko boš čisto dojel kar ti želim povedati boš štekal…

  47. IZTOK GARTNER - 4.08.2015 ob 23:14
    IZTOK GARTNER

    No, vidiš, pa sva zmagala. Modrijani so hamburger, Michael Jackson pa zrezek. Eto. Zakaj bi primerjal drek z drekom, če lahko drek z zlatom. In če je nekomu drek bolj kul od zlata, ima pač podrekan okus.
    Over and out!

  48. E - 5.08.2015 ob 00:12

    Okus je okus kvaliteta pa je kvaliteta in za moje pojme to ni isto.
    Vsak ima svoj okus in pri tem svoj prav pri kvaliteti pa je drugače se gre pri svojem prav oporekat.Loči okus in kavliteto pa bova res zmagala.

  49. IZTOK GARTNER - 5.08.2015 ob 00:34
    IZTOK GARTNER

    Ampak drek ne more bit kvaliteten, no, ker je še vedno drek izven svoje scene. V tem je point.
    Po tvoje torej nihče ne more imet slabega okusa al kako? Četudi pravi, da je Murko zakon pevec in vokalist? In da sta Yo-Zo enkratna glasbenika? To zate ni slab okus al kako?
    In mi hočeš rečt, da imaš lahko super okus, ker poslušaš nekvalitetno musko al kaj? In da ti nekdo ne more očitat, da je tvoj glasbeni okus v dreku, če praviš, da je Tanja Žagar najboljša pevka na svetu?
    In kje je lahko tvoj prav, če praviš, da Murko enkratno poje? Edini prav ti bojo dali v umobolnici!
    Fak no :)

  50. E - 5.08.2015 ob 09:51

    Tako dobeden nimma slabega okusa.Je pa vprašanje kvaliteta tu pa se ,da komentirati in debatirati na dolgo in počes.

    Še enkrat jaz imam rad vanilij sladoled ti čokolado in jaz tebi ne morem rečti čokolada pa ni dobra ,ker je vse stvar okusa je pa vprašanje ,če je moj sladoled kvalitetnejši od tvojega jaz imam sladoled od sladoledarja X ti pa od sladoledarja Y.Tu pa lahko debatirama kater sladoledar ima kvalitetnejši sladoled.

    Isto je v glasbi je kvalitetna in ne kvaliteta glasba.
    Okusna ali ne okusa tega ni ker ima vsak svoj okus in vsak svoj prav.

  51. IZTOK GARTNER - 5.08.2015 ob 14:43
    IZTOK GARTNER

    Še vedno ne razumeš, da ne primerjava istih stvari, ampak stvari, ki so svetlobna leta narazen glede kvalitete.
    Eno je vanilijn sladoled, ki je padel na tla in ima gor listje, blato in golobji drek, eno pa čokladni, ki ga dela največji mojster sladoleda v mestu in ni padel nikamor drugam kot v tvoja usta.

  52. E - 5.08.2015 ob 14:58

    Ne razumeš me še vedno kaj ti želim povedati.

  53. IZTOK GARTNER - 5.08.2015 ob 16:03
    IZTOK GARTNER

    Ti pa ne razumeš kaj je drek muska, kaj pa kul muska.

    No, da ponazorim.

    Tole je čisti drek:
    https://www.youtube.com/watch?v=ftwEpIqj-js

    Tole pa jebeno kul:
    https://www.youtube.com/watch?v=zALcfb4Fb1E

    O kvaliteti ne bova, ker je menda jasno. Če trdiš, da je prvo bolje od drugega, pa imaš glasbeni okus za kozlat. Ne, nimaš le svojega okusa, grozljivo slab in drekast okus imaš. Ne, nimaš svojega naj sladoleda, namesto sladoleda ližeš drek. Ne, nimaš svojega naj hamburgerja, imaš hamburger, ki ga je malo preden si ga dal v usta, poscal konj.

    Nabijaš, da jaz tebe ne razumem, a mene bolj zanima zakaj ti mene ne!
    In zakaj še vedno prodajaš, da nihče ne more imeti slabega okusa! Okej, imej svoj okus, ampak zavedaj se, da je tvoj okus za kozlat. Imej svoj prav, ampak si totalni idiot, če praviš, da je Tanja Žagar boljša pevka od Mary J. Blige.

    Štekaj al pa ne. Boli me kurac!

  54. E - 5.08.2015 ob 16:36

    Želiš imeti na vsak način prav.Okus je okus kvaliteta pa je kvaliteta ,če ti tega razlikuješ gledaš zelo ozko in boš pač še naprej trollal in drkal na Modrijane kako so slabi iz tega vidika ,ker gredo tebi pač na kurac.To ni okus da gre tebi nekdo na kurac.
    Meni tudi lahko gre X reper na kurac pa bom mu veeno priznal kvaliteto.Tukaj se gre za širino obzorja kar me zelo preseneča pri tebi da jo tukaj nimaš.Ne moremo pa premerjati slovenski glasbeno pordukcijo z ZDA produkcijo ker so oni svetlobna leta pred nami.
    Lahko premerjama samo glasbeno produkcijo in to je to.
    Za SLO narodno produkcijo so Modrijani kvalitetni.
    Če nebi bilo Modrijanov nebi bilo marsi katerega novega “mladega”
    ansambla.Nek pečat so pustili v SLO narodni glasbi.
    Rečti , da Modrijani niso kvalitetni je zelo zgrešeno.
    Spremljam dosti narodne glasbe tako ,da vem kaj pišem.

    To ni kvalitetna glasba.Lahko pa je seveda nekomu všeč.Stvar okusa.

    https://www.youtube.com/watch?v=YxGTluUKIxM
    Seveda je idejo in naslov pesmi “spizdil” Heleni Blagne.

    https://www.youtube.com/watch?v=6CwWNtaZmsQ

  55. AndrejM - 5.08.2015 ob 16:38

    Si napisal, da je na Noči Modrijanov zbran ves drek slovenske glasbe, torej so drek tudi Alenka Godec, Jan Plestenjak, Tomaž Domicelj in podobni :) .
    Sicer pa poznam ljudi, s katerimi se redno videvamo v savni in ki jim je MJ čisti drek od glasbe in gredo vsako leto na Modrijane v Golovec. Pa se zaradi tega nič ne kregamo, čeprav se glasbeno ne ujamemo. Se pa definitivno strinjamo, da so vsi slovenski politiki totalni podn od podna :) .

  56. IZTOK GARTNER - 5.08.2015 ob 16:55
    IZTOK GARTNER

    Andrej, svaka ti čast, da lahko hodiš s takimi ljudmi v savno :)

    E, zato če so Modrijani znotraj svoje scene kul še ne pomeni, da so kul tudi na splošno. To ste vsi vi norci, ki jih podpirate, pozabili. brez njih ne bi bilo mnogih mladih ansamblov? Fak, kaka groza, upam, da bi preživeli!
    In ne, Mordijani niso za en drek, ker gredo meni na kurac, ampak zato, ker so res za en drek. Če tega ne slišiš, si pač gluh, kaj ti naj. Za gasilsko veselico so fajn, za vse ostalo so katastrofa, ki se neb smela zgodit v nobeni normalni državi!
    Okej, stvar okusa, ampak ta okus je porazno slab in podrekan!
    Zakaj za kurac imamo potem besedne zveze “dober okus za glasbo in filme” ter “slab okus za glasbo in filme”, če to po tvoje ne obstaja? Kaj kurac ti je no?!?
    Širina obzorja za Rožico? Pa kaj se ti hecaš, človek božji?

  57. E - 5.08.2015 ob 17:17

    Kot prvo jaz nisem fan Modrijanov mi pa gre zelo na kurac ko eni tako fajn drkate na njih.Še vedno ne ločiš Okus od kvalitete groza res groza.Fora je gilh v tem ,da so Modrijani na sploh kul.Zato ti drkaš na njih.Jaz bi lahko tudi tebi rekel ,da si norec ker ti je kul in poslušaš MJ.Pa si ti tega ne drznem napisat ker so mi nekatere stvari jasne in jih ločim ti jih očtno ne.
    Škoda res škoda pa tako se pri nekaterih stvari ujamema in strinjama tukaj se pa gledama kot stara skregana zakonca.Škoda no.
    Jaz tebe ne presiljujem ,da ti morejo biti kul Modrijani sam štekaj razliko med okusom in kvaliteto pa se bova pri tej stvari štekala.

  58. IZTOK GARTNER - 5.08.2015 ob 17:51
    IZTOK GARTNER

    Če mi rečeš, da sem norec, ker mi je kul MJ, si norec ti. Če jaz tebi, da si norec, da so ti kul Modrijani, pa je logično. V tem je razlika!

    Še enkrat, torej zate ne obstaja besedna zvezda “slab okus”?

  59. E - 5.08.2015 ob 17:59

    Ne ker ima vsak svoj okus in vsak svoj prav.Lahko pa komentiramo kvaliteto.Pa se spet ponavljam….Nisem rekel da si norec ker ti je kul MJ.Sem rekel v kontekstu recimo.Prosim beri kaj pišem.

    “Jaz bi lahko tudi tebi rekel ,da si norec ker ti je kul in poslušaš MJ.Pa si ti tega ne drznem napisat ker so mi nekatere stvari jasne in jih ločim ti jih očtno ne.”

    p.s.SLABEGA OKUSA NI.

  60. IZTOK GARTNER - 5.08.2015 ob 18:06
    IZTOK GARTNER

    Saj nisem rekel, da si rekel, pač primer sem dal, ne nori.
    Aha, torej besedna zveza da ima nekdo “slab okus”, ki se uporablja že sto let za te in one stvari, ne obstaja, ker si se ti tako odločil.
    Okej :)

  61. AndrejM - 5.08.2015 ob 18:28

    V savno hodim sam, tam se pa srečujemo. In me ni sram, gre za ljudi, ki so v življenju nekaj naredili in če bi se zaradi glasbe kregal z njimi, pa bi res bil E-pahor :) .

  62. IZTOK GARTNER - 5.08.2015 ob 18:44
    IZTOK GARTNER

    No, med mojimi prijatelji ni nikogar, ki bi preziral MJja in oboževal Modrijane. Hvala bogu :)

  63. E - 5.08.2015 ob 19:06

    Jaz ne preziram MJ ga tudi sam poslušam ne tako strastno kot ti Iztok si pa z veselejm ušasih predvajam njegove pesmi in prav uživam ob njegovi glasbi.

    AndrejM jaz se ne kregam glede glasbe ker nisem star 13 let.
    Gre se za okus in kvaliteto ,če tega ne razlikuješ gledaš zelo ozko.

  64. IZTOK GARTNER - 5.08.2015 ob 19:10
    IZTOK GARTNER

    E, zakaj odgovarjaš na komentarje, ki letijo name in na Andreja in ne nate?!? WTF :)

  65. AndrejM - 5.08.2015 ob 19:13

    Iztok, moje mnenje je znano: vsak naj posluša tisto, kar mu paše, pa če je to tudi Damjan Murko :) . Isto velja tudi recimo za filme: z mojo sva tukaj tako različnega okusa, da bolj ne bi mogla biti, ampak kaj potem? Imam vsaj mir pred tv, ko gledam kakšno znanstveno fantastiko :) .

  66. E - 5.08.2015 ob 19:27

    Andrej je v komentarju 61 omenil mene zato sem mu tudi odgovoril.

  67. IZTOK GARTNER - 5.08.2015 ob 19:36
    IZTOK GARTNER

    Andrej, to za filme je pametno :)

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !