IZTOK faking GARTNER

« | | »

Slovenci vs. Hrvati

23.07.2015

vs.

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 23.07.2015 ob 00:55 pod Aktualno in brez cenzure. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

52 odgovorov na “Slovenci vs. Hrvati”
  1. AndrejM - 23.07.2015 ob 08:25

    Iztok, zelo nazorno :) . Eno vprašanje: a si slikal to ti katero od deklet, s katerimi si se zadnje čase družil in snemal ;) ? Priznati moramo, da nas Hrvati zadnja leta šolajo na vseh področjih, je pa res, da nam malo vračajo tudi za vse prekleto preplačano orožje, ki so ga kupovali pri nas. Tako, kot so nas dobili na limance, je prav šolski primer kretenizma, kako voditi državo. Če me spomin ne vara, se je že Kahel Ehrajec na eni lokalni televiziji hvalil, kako gre arbitraža v pravo smer in blabla, torej je za vse vedel, končni efekt te zgodbe pa najverjetneje bo, da se bo tale zgodba zaključila in se bo vse skupaj prestavilo pred drugo, Hrvatom bolj naklonjeno sodišče.
    Pa tudi sicer, kako hrvaška podjetja kupujejo slovenska, od Droge Kolinske preko Mercatorja in Žita do Ljubljanske borze. Medtem ko smo ovce slovenske dokapitalizirale banke zaradi mafijskega delovanja politike in tajkunov in bančnikov (in je samo nekaj tajkunov šlo za menaj mesecev za zapahe, to pa je bilo tudi vse), so hrvaška podjetja od svojih bank dobile kredite za nakup slovenskih podjetij. Sam imam Hrvaško rad in tam dopustujem vsako leto, letos sem že dvakrat, ker mi je tamkajšnja obala zakon in se tam dobro počutim, ampak za svojo državo, svojo domovino se je treba boriti. Oni se, slovenskim janšem, pahorjem in cerarjem pa gre predvsem zase in za svoje klike. Na žalost.

  2. IZTOK GARTNER - 23.07.2015 ob 14:23
    IZTOK GARTNER

    Jp, Hrvati so daleč pred nami.
    In zelo nazorno nas jebejo :)
    Mi bedaki pa še po medijih iz tega delamo slona kot da ni že zadosti velika blamaža.
    Ta dva butca, ki sta se menila po telefonu, pa sta itak sam za šamar no :)

  3. AndrejM - 23.07.2015 ob 14:57

    Iztok, mislim da se tudi Hrvati lepo pogovarjajo po telefonu med sabo, ampak prekleto pazijo, po katerih linijah. Je pa zanimivo nekaj: ko gre za nacionalne interese, so tam dol vsi najprej Hrvati in pozabijo na spore, pri nas pa vsak tumpek gleda samo nase in predvsem na to, kako bi kje kaj ukradel, sklenil kakšno pogodbo, priredil razpis zase, našel kakšno službo za koga iz njegove družine ali sekte, (vstavi po potrebi)…

  4. IZTOK GARTNER - 23.07.2015 ob 15:37
    IZTOK GARTNER

    Seveda se, logično, ampak niso taki loleki, da bi jih odkrili :)

  5. AndrejM - 23.07.2015 ob 16:58

    Si dal smeška na koncu. V bistvu je smešno, ampak se smejijo Hrvati. Pa tvoj politični idol, ki se baje nekje dela, da dela na eni kmetiji :) .

  6. E - 23.07.2015 ob 19:42

    Hrvati so pač Hrvati ,ko so nekako zvedeli ,da bo piranski zaliv naš so naredili vik in krik ,da bi morda uplivali in spremenili obsodbo na tem sodišču.Če smo ga bi kaj zajebali je to ,da bi morali ustrajati Piranski zaliv je naš in šele na to podpišemo in podpremo HR za EU.Tukaj smo naredili veliko napako.Bodo pa Hrvati na tak način jebali Bosance ,ko bodo šli v EU.Naši politiki so bili glede tega zelo mehki tukaj bi morali pokazati ostrino in povedati kako in kaj mi smo imeli kladivo za kovat kovino a samo to kladivo zaradi ne spameti in kao dobrih med sosedskih odnosov izpustili.
    Kar je tvoje je tvoje in tukaj ni zajebancije.
    Sosedu tudi ne pustiš in ne mirno gledaš kako ti babo žge.

    AndrejM Ne rečem ,da HR obala ni lepa a kaj ,ko za isti denar ali manj lahko greš na dosti še lepše destinacije in kot gosta te lepše obravnavajo.Ne ,da se vsedeš za mizo u lokalu in čakaš in čakaš pride Nemec,Avstrijec,Italjan ali Rus in ga prej postreže kot tebe magari si že ti tam ene pet minut.

    P.S.Hrvat je tat je bil in bo ostal.Čudno ,da ne rečejo ,da je Sacher torta njihova.Bi jih Avstrjici gledali prav čudno ,če se jim je malo zmešalo. (odg. Teran , Kranjska klobasa , Lipicanec , Kranjska čebela , Piranski zaliv to je našo in pika).

  7. IZTOK GARTNER - 23.07.2015 ob 20:08
    IZTOK GARTNER

    Dajta mi povedat v čem je sploh fora čigavo je kaj, če bo vse od vseh glede na to, da smo skupaj v Evropi.

  8. AndrejM - 23.07.2015 ob 20:31

    E,

    ni treba skrbeti za nas, mi veliko potujemo tudi drugam :) . Drugače pa nimam kakih slabih izkušenj z natakarji na Hrvaškem, najbolj so me razočarali v Španiji, najbolj pa navdušili v Nemčiji in me nikoli na razočarajo v Avstriji. Res pa je, da na severu redno zaposleni in solidno plačani, kar za hrvaške, ki so večinoma samo sezonske delovna sila, ne moremo govoriti.

  9. E - 23.07.2015 ob 22:06

    Iztok meja mora biti določena ne glede na EU.
    Na tvoje razmišlanje bi potem Maribor in Celje lahko bilo Avstrijsko. “Glede na to ,da smo skupaj v Evropi” Ne gre to tako Iztok.

    AndrejM Ne pišem ,da me skrbi za vas ampak pišem mojo izkušnjo z Hrvati.Ta izkušnja pa ni samo moja marsi kdo mi povedal popolnoma isto kot jaz tebi.Natakar se mora obnašati profi sploh na teh turističnih destinacijah neglede na plačilo ali nacionalnost gosta ,ki ga streže.Če tega človek ni sposoben ne upravlaj tega posla.
    Gost ni popolnoma nič kriv ,da je on slabo plačan.
    Meni res ni za gledat tistih ne zainterisiranih in mrkih fac tega že tako ali tako imam dosti u Sloveniji.Ko grem na morje pričakujem vse kaj drugega kot pa to.

  10. IZTOK GARTNER - 23.07.2015 ob 22:55
    IZTOK GARTNER

    Govorim zgolj o morju. Zakaj je važno do metra kje je meja, če ne bo več mej?

  11. E - 23.07.2015 ob 23:07

    Iztok važno je ,če bi Hrvati dobili Piranski zaliv adijo odprto morje in to bi bila katastrofa za Slovenijo.Skoraj nič več robe u Luko Koper in to bi bil velik vpliv na gospodarstvo.Min grede bi se kaj občutno podražilo ,ko bi robo vozili samo z tovornjaki.
    Jebeš nek koridor ,ki ga ponujajo Hrvati.Če kak Hrvat bere tvoj TW se ti ziher reži ,ko si napisal tumarijo.Pa brez zamere prosim pišem dobro namerno.

  12. ModniMacek - 23.07.2015 ob 23:22

    “P.S.Hrvat je tat je bil in bo ostal.Čudno ,da ne rečejo ,da je Sacher torta njihova.Bi jih Avstrjici gledali prav čudno ,če se jim je malo zmešalo.”

    Spet malo posplosujemo? Smo malce nacionalisticni?

    Ce so politiki obeh drzav debili, ki izrabljajo te raznorazne spore za “divide et empera” in poceni nabiranje tock (Na hrvaškem bodo jeseni volitve btw, vemo kaj je Podobnik delal na meji v predvolilnem casu npr)to še ne pomeni, da je cela nacija taksna ali drugacna.

    To o natakarjih in drugih turistih mi pa smrdi spet na manjvrednostni kompleks. Jaz na hrvaskem tezav nisem imel, so me stregli prijazno, povprecno, in tudi kdaj slabse, ampak ne bos verjel, to sem dozivel tudi pri nas, in se kje drugje. Ce je natakar slab,ni zato 4.5 miljona ljudi slabih, ce imas % debilov, ki niso naklonjeni Sloveniji, niso vsi taksni. Debili so nazalost povsod. Zato si zapise o hrvatih tatih kar lepo vtakni nekam…, sploh ce pogledas novice zadnjih nekaj let kako in v kaksnem obsegu so NAS okradli nasi vrli tajkuncki, ki so jim nasi vrli politiki drzali stango, pa mislim,da niso bili vsi ravno Hrvati.

    ontopic: se lokalni dilercki s travo se ne pogovarjajo o “poslih” preko telefona, ampak samo osebno, ce si taksen diletant in amater, da se taksne stvari pogovarjas po “navadnem” telefonu – brez besed.

    @iztok, sej to je najvecja fora, ker se gre samo za neke jebene principe,zivljenje po arbitrazi (ne glede na to kaksna bo odlociteV) bo slo popolnoma enako naprej,pac v “knjige” se bo nekaj na novo napisalo. Kolikor mi je znano obmejni folk na obeh straneh cist normalno funkcionira,v vecini primerov, se ljudje stekajo, najbolj se bunijo tisti, ki z mejo neposredne veze (razen nekega kvazi patriotizma)sploh nimajo.

  13. E - 23.07.2015 ob 23:39

    Vseved ModniMacek spet si nekaj po svoje razlagaš in ne dojameš bistva.Pa dobene nacionalnosti mi ne boš očital.
    Za dobene principe se ne gre samo ne potem jamrat ,ko se bo kakšna stvar občutno podražila.To ,da dobimo piranski zaliv je zelo pomembno.

  14. ModniMacek - 23.07.2015 ob 23:44

    Tvoj prejsni zapis,ki sem ga prej citiral je navadno naci sranje in kot tak lahko sladko odjebes…

  15. ModniMacek - 24.07.2015 ob 00:01

    Pa se tole, ce bi bila Luka Koper tako strasno velik nacionalni interes, zakaj zaboga se vedno niso nic naredili za izgradnjo tako opevanega drugega tira?

  16. E - 24.07.2015 ob 00:15

    ModniMacek dobeno naci sranje ni tako ,da prosim ne žali.
    Vidim ,da si zelo lepo vzgojen in vljuden človek.
    Samo svoje občutke sem napisal ob obisku Hrvaške.Jaz sem bil ne zadovoljen in spet iščeš problem tam ki ga ni.Če te pa moti Hrvat je tat to je že staro od Juge ven.To bi pa ja lahko vedel ko si takšen vseved.

  17. ModniMacek - 24.07.2015 ob 00:44

    Ja, v predvojni Nemčiji pa so pac vzklikali “juden raus”,celo istoimensko namizno igro so naredili leta 1936

    http://www.yadvashem.org/yv/de/holocaust/about/pre/images/modern_antisemitism/objects/5756_1.jpg

    Torej je staro, tradicija pac, nic narobe.

  18. Mellie - 24.07.2015 ob 05:19
    Mellie

    Modni maček, Luka Koper je že zgradila prvi tir. Ali naj še drugega?
    Ne butaj neumnosti, saj očitno ne poznaš zadeve. In ja, Luka Koper je nacionalni interes. Ker pa Slovenija ne bi za ta nacionalni interes nič naredila, jo bo reško pristanišče kmalu prehitelo, saj ga hrvaška država krepko podpira. Gradili bodo drugi tir od Reke proti Madžarski … Nekoč je Reka bila št. 1 v Jugoslaviji, potem je primat izgubila, ker jo je izpodrinil Koper, zdaj pa Koper samo še zgublja. Podobno Trst.

    Nočem zveneti nacionalistično, ampak v literaturi so liki prevarantov Hrvatje in Grki. Pač stereotip, v katerem je zrno resnice, zato so ti liki našli pot v literaturo.

  19. AndrejM - 24.07.2015 ob 06:18

    E,

    ko govoriš o tatovih: toliko, kot so nam pokradli naši politiki, tajkuni, pravniki, profesorji, bančniki…nam ni noben tujec. Ko imamo takšno “elito”, sovražnikov ne potrebujemo. Pač, potrebujejo jih zgoraj našteti, da lahko kradejo nemoteno še naprej, da se ljudje kregajo enkrat o nesramnih in lažnivih Hrvatih, drugič o partizanih in domobrancih in tako naprej, mi pa gremo lepo po grški poti.
    In Piranski zaliv se piše z veliko začetnico. V Sloveniji to obvlada večina učenk in učencev v začetku druge triade devetletke. Se pa opravičujem, če v svojem izobraževanju nisi prilezel tako daleč :) .

  20. AndrejM - 24.07.2015 ob 07:12

    Pa še tole. Zakaj je toliko birokracije pri nas? Zakaj si podjetniki pulijo lase in tujih neposrednih investicij niti slučajno ni pri nas? In zakaj se debelijo birokratske riti na vsakem koraku? Ker slovenski pajaci, ki se imenujejo politiki, vsako stvar zakomplicirajo tako, da 1. se nič ne da narediti hitro in učinkovito in 2. se vsak normalen kandidat ustraši postopka, hkrati pa uvidi, da je vsa ta procedura narejena zato, da se odstranijo sposobni in pripeljejo “naši”. Torej, kako bi lahko mi na hitro imenovali novega sodnika pri arbitražnem sodišču, ko ga potrebujemo? No way. Postopek vključuje vlado, sodni svet, predsednika republike, državni zbor, vseh si nisem niti zapomnil, verjetno so v postopek vključeni tudi pomočnik vratarja na koprski mestni občini in vse čistilke v Elektro Celje. In tako z novim slovenskim arbitrom trenutno slabo kaže.

  21. Rado - 24.07.2015 ob 07:25

    “Govorim zgolj o morju. Zakaj je važno do metra kje je meja, če ne bo več mej?”

    Iztok, EU je zgodovinsko gledano pač tvorba, ki bo trajala omejen čas. Kot vse tvorbe doslej. In potlej bo prekleto važno, kaj stoji v atlasih.

  22. Kokica - 24.07.2015 ob 10:31

    Naj mi nekdo razloži, zakaj bi Hrvati posnetek prestregli novembra in ga objavili šele zdaj? Ker ga niso prestregli oni. Dobili so ga od nekoga z naše strani žive meje, ki se trudi rušiti vlado in po čigar naročilu je Požar že naslednji dan napisal članek z zahtevo po odstopu Erjavca.
    Mrlakensteinu je vseeno, če zaradi njegovih osebnih interesov pade arbitraža, važno je, da On ponovno zavlada….
    Ampak, kot kaže gre za pok petarde v prazni kanti. ;)

  23. mina - 24.07.2015 ob 10:34

    @Iztok

    “Govorim zgolj o morju. Zakaj je važno do metra kje je meja, če ne bo več mej?”

    Zaradi prihodnosti in ne sedanjosti. V Jugoslaviji tudi ni bilo državnih mej in je bilo to vprašanje nepomembno, po razpadu Juge pa je kar naekrat postalo pomembno. Tako tudi za EU ne smemo predvidevati, da bo trajala večno in takrat enkrat v prihodnosti, ko je več ne bo, bo to zopet ratalo pomembno. To je en razlog.

    Drugi razlog pa so incidenti na morju. Ne glede na to da znotraj EU ni mej, smo ljudje vseh držav seratorji po defoltu. Če bi torej mi imeli samo koridor čez hrvaško morje smo lahko 100% sigurni da bodo vsaj hrvaški ribiči povzročali incidente, da pač malo nagajajo (saj veš, sosedje se vedno kregamo zaradi kur) in čeprav bo policija situacije umirila, bi to dolgoročno pomenilo, da bi tuje ladje v veedno manjšem obsegu plule v Koper, ker pač nihče nima interesa se jebat z nekimi neumnostmi. To je pa drugi razlog.

    Sliko je torej potrebno pogledat širše in potem je jasno, da to naše prekleto morje je pomembno :)

  24. E - 24.07.2015 ob 11:46

    AndrejM nismo pri uri slovenščine ,da bi tukaj pisal slovnično.
    Smo na blogu torej pišemo pogovorno.In ja še enkrat bom napisal z malo ,da boš ti imel kaj za napisat kr drugače tako ali tako nimaš kaj pametnega za napisat.piranski zaliv.

    Sta pa Mellie in mina zelo lepo napisali bi AndrejuM in Modnemu Mačku priporočal ,da so to prebereta in to več krat.
    Točno o tem pišem jaz.

  25. ModniMacek - 24.07.2015 ob 13:23

    Mellie, kje pa sem napisal, da bi ga mogla zgraditi Luka Koper? Mi niti na pamet ne pride, govoril sem o državi, ker je precej logično, da so t.i. “nacionalni interesi” domena, ki bi jo naj urejala država.

    In ja, ne mores zagovarjati nekih starih rekov, ker tudi ti izpades naci. Ves vcasih so bili temnopolti narisani na plantazah kot suznji, kitajci so bili rumeni, indijanci/domorodci, pa so kaj komaj imeli status cloveka in ne zivali.Da ne nacenjam segregacije po spolu. Zenske ste itak samo za v kuhinjo in rasplojevanje, kajne? Se strinjas? Tako, da se poserem na tradicijo in stereotipe…

  26. IZTOK GARTNER - 24.07.2015 ob 14:16
    IZTOK GARTNER

    Rado, ko bo konec EUja, bo tudi konec mej kot smo jih poznali. Tako bo treba itak vse jovo na novo.

  27. ModniMacek - 24.07.2015 ob 14:25

    @E – Jaz sem se obregnil edino in samo v posplosevanja in ob tvoje protonazi nabijanje, ki ne prinasajo nikoli nicesar dobrega, kvecjemu nestrpnost in sovrastvo, s katerim pa se nobenega spora nikoli ne da res efektivno resit.

    Napadam te samo in edino zaradi tvojega ksenofobnega zapisa in te tudi vedno bom, ker je taksna miselnost vredna vsakega zanicevanja, in ne sodi vec v sfero “pravico do mnenja” in “svobodo govora”, pa si lahko to domisljas kolikor ti “paše”.

  28. E - 24.07.2015 ob 15:57

    ModniMacek

    Zopet me obtužuješ nekaj kar ni res.
    Dobenega sovraštva,nestrpnosti in nasilja jaz ne širim.
    Enostavno mi ne moreš tega prepisovat ,ker mi je črnska kultura zelo blizu.In nasploh nimam nič proti dobenemu narodu ali veri in spolni osmerjenosti.Jaz sem samo napisal rek ,ki ga mnda poznamo vsi.Tako ,da prosim nekaj nabijati nekaj ,kar ni res in mene prikozovati kot ,da sem naci.Ker takšnega nesramnega obtoževanja ne bom dopostil.

  29. Mellie - 24.07.2015 ob 16:30
    Mellie

    Modni maček, se opravičujem, sem slabo prebrala tvoj komentar št. 15. Sem predolgo bedela. :) Ker me moti tvoj napadalen “slog”, sem reagirala na enak način.

    Upam, da ne namiguješ, da jaz izpadem naci zaradi: “… v literaturi so liki prevarantov Hrvatje in Grki. Pač stereotip, v katerem je zrno resnice, zato so ti liki našli pot v literaturo.”
    Bo treba uničiti dobršen del literature in prepovedati stereotipe?
    Stereotipi so zelo karikirani, a vedno na nečem temeljijo, so pa seveda predimenzionirani. Slovenci smo hlapci, krjavli in vaški posebneži, tisti bolj “pametni” pa krpani. Nekateri narodi so poveličevani, drugi so tarča posmeha in poniževanja. Ko smo bili še vsi skupaj Jugoslovani, sem večkrat doživela, da so me imeli za zahodnjakinjo. Ko sem jim čez čas povedala, od kod prihajam, so bile reakcije zelo zanimive! Zares zanimive! Večinoma niso mogli dojeti, da je oseba jgoslovanskega (nižjega!) porekla videti tako “normalno”, je lepo vzgojena, poštena in razgledana, celo pametna, lepše oblečena od njih … Na svoji koži sem čutila te predsodke zaradi narodnosti, zato se proti temu borim. Razlagm pa, da stereotipi in z njimi predsodki živijo tudi v umetnosti in niso popolnoma iz trte izviti. Angleži se posmehujejo Škotom, češ da so skopuhi. V resnici so skopuhi Angleži, Škotje pa so zelo topli in gostoljubni, a previdni z denarjem, ker živijo v bolj ostri klimi in na slabši zemlji. Zanimivo je, da prav drugim po navadi pripišeš lastnosti, ki jih imaš sam, saj te najprej opaziš, ker so ti “domače”. Zato stereotipi povejo nekaj tudi o okolju, kjer živijo.

  30. Knox - 24.07.2015 ob 17:28

    @E

    Ne gre zato, da bi nam hoteli Hrvatje pobrati teran, temveč zato, da oni isto imenujejo čisto drugo sorto istrskega vina in če primerjaš recimo kakšen Armanov teran na Hrvaškem, ki se v Istri goji že od 1850 ali naš kraški teran boš videl, da ni isto.
    Posledično jih čisto razumem, da protestirajo, da se tako lahko imenuje samo to kar raste v Sloveniji

  31. AndrejM - 24.07.2015 ob 18:17

    E,

    k funkcionalni (ne)pismenosti spada tudi sposobnost branja in dojemanja tistega, kar preberemo. Ker mi v branje priporočaš branje prispevkov dveh, ki ju sploh nisem komentiral in (morda) nimam k njunemu pisanju kaj dodati, bi te povprašal, kateri od mojih tez tukaj nasprotuješ in kaj ti o tem misliš. Pa pustimo tiste natakarje na Hrvaškem; vsak ima lastne izkušnje o eni in isti stvari, posploševanje pa res nima smisla. Recimo poznam gospoda, ki je poročen z gospo iz ene od azijskih držav in je v zakonu tako presrečen, da jih ne more prehvaliti in pravi, da so Slovenke v primerjavi z njimi navadne… pa ne bom napisal. En drug kolega pa je od ene gospe na potovanju v tistih krajih fasal tak triper, da se je še dolgo vlačil okrog zdravnikov in pravi, da so ženske iz tistih krajev navadne…pa ne bom napisal. Torej, lahko posplošim trditev enega ali drugega, kakor pač hočem, ampak vsak od njiju ima svojo izkušnjo in svoje mnenje, ki ga moram spoštovati.
    Zdaj pa k mojim tezam, ki sem jih zapisal:
    1. Ljudje smo vrsta, ki se učimo. Na tem gradimo. Če se ne bi učili, bi še danes skakali z drevesa na drevo in se drli drug na drugega buuuuu. In zato učenci v drugi triadi devetletke pridobijo nekatera znanja, ki jih potem uporabljajo v življenju, sploh v javnem življenju. In blog je javni prostor in sam osebno spoštujem slovenski jezik, ki je del naše kulture in biti. Če ti tega ne spoštuješ, OK, ampak potem trkanje na prsa, češ, kakšen Slovenec sem, čisto nič ne pomaga. Sori.
    2. Povedal sem, da je slovenska politična in druga elita sposobna skrbeti v prvi vrsti za lastne interese, nesposobna pa kaj narediti za svojo državo. V nasprotju s Hrvati, ki znajo stopiti skupaj in podpreti vitalne nacionalne interese svoje države. Tudi tako, da so pokupili številna slovenska podjetja, ki jih je naša “elita” spravila na kolena.
    3. Povedal sem, da je smisel in namen slovenske birokracije v tem, da ustvarja ovire za reševanje problemov in evo, tudi v tem primeru se je to lepo pokazalo.

  32. AndrejM - 24.07.2015 ob 18:38

    Mellie,

    me veseli, da si velika strokovnjakinja za literaturo, v kateri so očitno Grki in Hrvati tisti najbolj bljak :) . OK, verjetno sem v življenju prebral premalo knjig, da bi o tem sodil, ena od mojih najbolj priljubljenih zgodb nasploh pa je Martin Krpan. Ker vsak literarni kritik v istem literarnem delu vidi različne stvari, jih tudi jaz, ki literarni kritik pač nisem, vidim po svoje. Vidim nazoren opis tega, kako so oblastniki ravnali s slovenskim človekom: ko so ga potrebovali, so ga izkoristili, potem pa se ga po liniji najmanjšega odpora znebili in pozabili na zasluge. No, pa ima Martin Krpan tudi drugi del, kjer potem nastopa še vedno zelo jezna cesarica (jebat ga, lipa ji je res prirasla k srcu, kaj se če), ampak brez pomoči Martinovih rojakov, Andreja Kočevarja in Ančke Koren bi se Martin s svojo kobilico lepo vrnil v rodne kraje…in tako naprej. Ja, je avtor že vedel (in na lastni koći občutil, kako so rojaki lahko “prijazni” do sorojaka, sploh, če politično ne piha v njihov rog, saj vemo, a ne, pogine naj pes). No, Hrvatov tukaj ni bilo omenjenih :) . No, niti Grkov :) .
    So pa med sosedi velikokrat veljali različni stereotipi, ki niso značilni samo za slovensko-hrvaške odnose. In kot se je pri nas ohranil izraz “Hrvat tat” (se lepo rima, kajne), so oni uporabljali izraz “prokleti Kranjac”. Sem prepričan, da se na podobnih hrvaških blogih tudi pojavljajo teze, kako smo Slovenci lopovi, ki želimo vzeti nekaj, kar je od vekomaj Hrvaško, da… In namesto, da bi v 21. stoletju končno začeli živeti neko človeške vrste vredno življenje, vedno bolj tonemo v vode stereotipov, nezaupanja, vse skupaj pa lahko hitro eskalira v večje nezadovoljstvo in nasilje. Na vseh ravneh.
    Pa lep sobotni pozdrav!

  33. AndrejM - 24.07.2015 ob 19:02

    Mellie,

    sem pa prebral tvoj zapis (29), ki ga v času, ko sem pisal še ni bilo objavljenega. Se popolnoma strinjam z napisanim. Ker si živela v tistih krajih tudi dobro veš, kako Angleži obravnavajo Francoze (in nasploh tiste na drugi strani Kanala), no, pa jim Francozi niso čisto nič dolžni :) .

  34. E - 24.07.2015 ob 19:09

    AndrejM Ja sem Slovenec in to zelo ponosen Slovenec samo v pogovoru uporabljam sleng , narečje in z tem ni nič narobe tako ,da ti težiš po te potrebnem.Jaz sem ti samo predlagal ,da si več krat prebereš kaj sta napisali dami in nisem pisal ,da si ti kaj pisal o teh dveh damah ,ki sta tukaj komentirali.

  35. E - 24.07.2015 ob 19:14

    Knox Hrvati tudi delajo Kranjsko klobaso je zaradi tega potem njihova??NE!

  36. E - 24.07.2015 ob 19:38
  37. AndrejM - 24.07.2015 ob 19:43

    E,

    hvala za izčrpen in zelo dobro argumentiran odgovor :) . S tem to nekoristno debato končujem in tudi v prihodnje te ne bom bral in komentiral. In upam, da se tudi ti ne boš več ukvarjal z mojo nepomembnostjo.

  38. ModniMacek - 24.07.2015 ob 21:36

    @mellie , ni panike, ker sem v afektu res premalo razlocno napisal kdo je tisti, ki bi naj poskrbel za drugi tir. Kaj pa jaz mislim, seveda vi ostali ne morete vedeti :)

    @AndrejM

    Strinjam se z opazko glede stereotipov, zato mi je tudi E uspel dvigniti tlak, ker stereotipi so v nekih urejenih casih lahko zabavni in cisto sprejemljivi v smislu “hecanja”, dokler ne podpihujejo sovrastva, a v casih v katerih zivimo, so lahko hitro zelo nevarni, in je zatekanje k stereotipom hitro podlaga za neko sovrazno, oz. nasilno vedenje. (zgodovina se zal ponavlja, in vemo kaj lahko nastane iz tezke ekonomske situacije in vedno vecjega prepada med druzbenimi sloji)

    @E Pridruzujem se se enkrat komentarju AndrejaM, tokrat pod #37

  39. E - 24.07.2015 ob 21:47

    AndrejM hvala in lep večer še naprej.

  40. Knox - 24.07.2015 ob 21:58

    @E

    Kdo je govoril sploh kaj o Kranjski klobasi. Jaz sem omenil zgolj in samo teran in razložil kako zadeve stojijo. Verjetno se bo pač končalo tako, da bo neka salamonska odločitev in bodo označevali kot Istrski teran ali nekaj podobnega.

  41. E - 25.07.2015 ob 09:35

    ModniMacek še enkrat ponavljam to kar sem v postu 28.
    JAZ NE ŠIRIM DOBENEGA NASILJA ALI SOVRAŠTVA!!!!!!!!!!!!!!
    Pa lep dan ti želim.

    Knox ne nisi pisal o kranjski klobasi a dam na primer kako bi lahko bilo vse hrvaško ,če pa oni tam to delajo.
    Tudi Parmezan delajo ene SLO mlekarne pod imenom Zbrinc.
    Imamo penino in ne Šampanjec imam Vinajk in ne Konjak.
    Zakaj je tu to popolnoma vse jasno pri našem Teranu pa neke zajebancije in zaferkancije?Še lastni narod rajši drži z HR in jim prtrdi ,da pa je Teran HR.Samo v Sloveniji se to dogaja res no.

  42. Knox - 25.07.2015 ob 13:12

    Jao, evo na hitro, ker se mi res ne ljubi

    ker je produkt (klobasa, sir, nekaj drugega) nekaj kar je ustvarjeno na območju neke države po določeni recepturi in se mu lahko da neko oznako

    če imaš pa rastlinsko vrsto, ki ne pozna meja in se je v vseh letih genetsko ločila oz. je težko določiti katera je zares avtohtona je pa problem. Kot sem rekel, verjetno bo na koncu hrvaška morala dat svojemu teranu predznako “istrski”

    Recimo Grčija in Španija imata obe cavo in gre za povsem različni vini. Samo, da se jim pač ne da lulčkov merit in enemu in drugemu metat polena pod noge ter delat dnevno politiko iz tega

  43. E - 25.07.2015 ob 14:25

    Knox prava kranjska klobasa ne vsebuje sira.

  44. IZTOK GARTNER - 25.07.2015 ob 14:40
    IZTOK GARTNER

    Glede sovražnih Hrvatov na morju. Stokrat smo že bili tam, pa so nas vedno zelo lepo sprejeli. To, kar pravi E, je njegova fantazija. Pika.

  45. E - 25.07.2015 ob 14:50

    Iztok to ni dobena fantazija to je moja izkušnja z Hrvati na morju.
    Če se vi imeli lepo izkušnjo vse lepo in prav jaz jo nisem imel večkrat.Pa smo spet prišli do tega ,da ne smem imeti svoje drugačno mnenje.

  46. IZTOK GARTNER - 25.07.2015 ob 15:07
    IZTOK GARTNER

    Če si tudi na Hrvaškem tako zelo tečen kot na blogu, potem je jasno, da si prišel v konflikt.

  47. E - 25.07.2015 ob 17:43

    Ne Iztok se usedeš čakaš pet minut se recimo usede Nemec je natakar kr priletel in še potem mene mimo grede postregel.Tako ,da prosim pa nisem edini ,ki ti lahko to povem.

  48. E - 25.07.2015 ob 17:49

    Aja Iztok pa še tole ,če tudi bi jaz bi tečen kot muha se mora natakar profi vesti.Natakar nikoli ne sme priti v konflikt z gostom.
    Če gostu kaj ni prav naj pride šef in to je to.Sam natakar pa nikoli ne sme nekaj obračutavati z gostom.

  49. turbofolker - 27.07.2015 ob 12:08
    turbofolker

    Natakar ima vso pravico obračunat s tečnim gostom. Tud vržt ga ven, če je treba. :)
    Pravzaprav, vsi ki delajo v storitvenih dejavnostih imajo pravico to početi, ker s tem ohranjajo svoje živce in živce vseh navzočih.

  50. E - 3.08.2015 ob 10:00

    turbofolker zelo se motiš in vidim ,da nimaš pojma kaj se tiče odnosa personal in stranka.

  51. E - 3.08.2015 ob 10:00
  52. E - 20.08.2015 ob 22:08

    Mnenje ljudi..To kar sem vam jaz pravil so drugi potrdili..Moja fantazija a ne :) ….

    http://www.slovenskenovice.si/novice/slovenija/hrvaska-ne-hvala

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !