IZTOK faking GARTNER

« | | »

Dojenje

23.07.2015
 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 23.07.2015 ob 14:46 pod vsakdanji lajf. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

29 odgovorov na “Dojenje”
  1. Tom - 23.07.2015 ob 19:52

    Ja, se strinjam. Ampak je to obvezno in nujno slikati ter objaviti na Facebooku, Instagramu… kjerkoli? Veš koliko raznih stvari je še naravnih… zakaj še teh ne objavljajo na naslovnicah revij?

  2. IZTOK GARTNER - 23.07.2015 ob 20:03
    IZTOK GARTNER

    Očitno zato, ker je zadeva tabu in bi jo rade te znane matere spremenile v nekaj povsem normalnega.

  3. mina - 24.07.2015 ob 10:54

    Ma kakšen tabu. Dojnje NI tabu, nad dojenjem kot dejanjem se NIHČE ne zgraža, ljudje se očitno zgražajo nad tem, da se te fotke javno objavljajo. Zakaj pa potem nihče ne reče, da je sranje (kot kakanje, praznenje črevesja) in lulanje tabu, ker ga očitno nihče ne objavlja niti tega večinoma ljudje ne počnejo v jasnoti vsem na očeh? Pa zakaj so zvezdnice vedno totalno pošizofrenile nad liknjenimi fotkami in filmčki njihovega seksa? In zakaj so se vedno vsi zgražali nad tem? Zato ker bi bil tabu že ne, ker to pač ni tabu in tudi vsak ti bo potrdil, da to ni tabu. Stvar je v tem, nekatere stvari spadajo med intimo in ljudem ni prijetno gledati te intimne stvari pri tujcih. Nasplošno so problematične tiste stvari, kjer se izločajo kakršnikoli telesni sokovi (kakanje, lulanje, dojenje, seks), ker je večini ljudi to nagnusno gledati. In tu se ne da nič pomagati, ljudem je nekaj pač nagnusno in ne moreš se zdaj kar odločit, da ti to ni nagnusno, če pa ti je. Meni recimo dojenje ne spada ravno med nagnusno dejanje, mi pa spada med moteče, pa sodim med najbolj obsojajoče ljudi kar jih je. Na fotkah mi je sicer vseeno, take fotke me sploh ne zanimajo niti jih ne gledam niti nimam mnenja o njih, medtem ko me zelo moti in to v smislu da se počutim STRAŠNO neprijetno, če ženska poleg mene v javnosti doji. In tu ne morem nič, počutim se kot se pač počutim. In nič ni ogabnega ne v seksu, ne v dojenju, ne v sranju, ampak to početi vsem na očeh pa pač ni sprejeto. Mene ne moti, da se ljudje zgražajo nad določenimi stvarmi, moti me pa to, da nas vedno bolj silijo da se nad določenimi stvarmi ne smemo zgražat. Moti zato, ker je “zgražanje” ali “gnus” čustven odziv na določeno dejanje, česar pa ni mogoče nadzirati oz. čustvene reakcije se ne morejo spremeniti na ukaz, ker pač naši možgani ne delujejo na tak način.

    Pa še en primer na temo čustvenih reakcij gnusa:

    skoraj nihče ne zmore gledati razmesarjenih ljudi, sploh pa ne v živo, ali pa operacij itd. ker se to ljudem gnusi – in tega nihče ne kritizira, tako pač je. Jaz pa recimo v takih situacijah ostanem popolnoma neprizadeta, ko kak kirurg. Gledala sem že raznorazne operacije, posnete čisto od blizu, videla v živo razmesarjene ljudi itd. in se mi nič ne gnusi. Enkrat smo cel avtobus izletnikov prileteli direktno na hudo nesrečo, kjer je enemu človeku zdrobilo lobanjo in nekaj jih je celo bruhalo, v meni pa ni sprožilo nobene reakcije. Kot edina iz našega avtobusa sem šla pomagat ponesrečencem, ker čisto nobeden izmed ostalih tega ni zmogel. Tko to je, ampak jaz ne hodim okrog in ljudi ne prepričujem, da so zdrobljene lobanje pač naravna stvar in da nimajo kaj bruhat.

  4. mina - 24.07.2015 ob 10:56

    *pa sodim med najMANJ obsojajoče

  5. ModniMacek - 24.07.2015 ob 13:32

    mina: poljubljanje (ne peting,ali napol seks) homoseksualcev (ponavadi moskih) se tudi mnogim gnusi, je to torej zadosten razglog, da jih se vedno diskriminiramo in jim tega vecina “ne dovoli” poceti v javnosti?

  6. IZTOK GARTNER - 24.07.2015 ob 14:14
    IZTOK GARTNER

    Minam, od dojenja do mesarjenja ljudi. Jao no :)

  7. mina - 24.07.2015 ob 19:25

    @modnimacek

    Pogovarjamo se o dejanjih in ne o tem, kdao to počne. Homoseksualci se ljudem gnusijo iz drugega razloga in ne zaradi dejanja samega. Tisti, ki se mu gnusita dva geja, ki se poljubljata, se mu gnusita tudi, če sta objeta ali se držita za roke. Skratka, gnus do gejvskega poljuba izvira iz predsodka do gejevstva in ne zaradi gnusa do dejanja kot takega. Sicer pa jaz nisem podajala vrednostnih sodb pač pa sem samo razložila od kje in zakaj gnus do nekaterih dejanj, ki jih ljudje javno objavljajo. In ker si glih omenil geje, jaz geje zagovarjam odkar pomnim, ko je bila pri nas še celotna nacija proti njim, in me njihovo poljubljanje in objemanje nič ne gane, bi mi bilo pa enakovredno neprijetno če bi zraven mene na klopci seksala dva geja ali pa hetero par. Tako da, zgrešil si poanto.

  8. mina - 24.07.2015 ob 19:26

    @iztok

    Če se že pogovarjamo o gnusu, no :)

  9. ModniMacek - 24.07.2015 ob 20:35

    Ne nisem zgresil poante, primerjava na mestu,poskusi z drugacno argumentacijo.

  10. ModniMacek - 24.07.2015 ob 20:42

    Dojenje = prehranjevanje in ne izlocanje telesnih tekocin in je primerjava s “kakanjem,lulanjem in seksom” popolnoma zgresena.

    In kje je meja,ko je “gnus” stvar predsodka in kdaj je to “naravno” in proti temu kao nic ne mores?

  11. AndrejM - 24.07.2015 ob 23:15

    mina,

    “Nasplošno so problematične tiste stvari, kjer se izločajo kakršnikoli telesni sokovi (kakanje, lulanje, dojenje, seks), ker je večini ljudi to nagnusno gledati.”

    Halo? Enačiti dojenje s kakanjem?

  12. mina - 25.07.2015 ob 07:35

    Mleko je telesena tekočina, ki se izloča, ne vem zakaj taka histerija zaradi biološkega fakta. In kdo enači dojenje s kakanjem? To ni niti isto, niti enako, niti podobno. Se pa oboje izloča iz telesa, in biti priča nečemu, kar se izloča iz telesa, je marsikomu gnusno ali pa vsaj neprijetno. Jaz vam tule razlagam človeško psiho, razlagam, kako delujejo naši možgani in zakaj je temu tako in NE podajam svojega mnenja, podajam vam psihološko-biološke fakte, vi pa ko eni beboti skačete in si pulite lase. Ok, meni se to ne da, pulite si lase še naprej. Ajd.

  13. AndrejM - 25.07.2015 ob 11:38

    mina,

    hvala, da me označiš za bebota, res lepo do tebe. Ker pišeš o tem kot neka kao strokovnjakinja in o nekih bioloških faktih, ki jih sam ne poznam, te prosim, da mi podaš kakšen znanstven dokaz o tvojih trditvah, da je gledanje dojenja večini ljudi nagnusno. Hvala.

  14. ModniMacek - 25.07.2015 ob 12:15

    Nihce ne skace, niti ni zaljiv ali agresiven.

    Me pa tisto kar sem vprasal res zanima, ker vem, da jasne meje ni, me pa zanima tvoje mnenje, saj se vidi, da ne pises brezveze in imas nekaj podlage, tudi ce se ne strinjam z vsem kar si zapisala.

    Nanašajoč se na tvoja zapisa:

    ” Mene ne moti, da se ljudje zgražajo nad določenimi stvarmi, moti me pa to, da nas vedno bolj silijo da se nad določenimi stvarmi ne smemo zgražat. Moti zato, ker je “zgražanje” ali “gnus” čustven odziv na določeno dejanje, česar pa ni mogoče nadzirati oz. čustvene reakcije se ne morejo spremeniti na ukaz, ker pač naši možgani ne delujejo na tak način.”

    in tole…

    “Tisti, ki se mu gnusita dva geja, ki se poljubljata, se mu gnusita tudi, če sta objeta ali se držita za roke. Skratka, gnus do gejvskega poljuba izvira iz predsodka do gejevstva in ne zaradi gnusa do dejanja kot takega. ”

    Zato ponovno sprasujem:

    “In kje je meja,ko je “gnus” stvar predsodka in kdaj je to “naravno” in proti temu kao nic ne mores?”

    Napisano brez kakršnih koli podtonov ali sarkazma.

  15. IZTOK GARTNER - 25.07.2015 ob 14:37
    IZTOK GARTNER

    Mina, zaradi tvojega pisanja in razmišljanja so potrebne take kampanje kot je zgornja. In ne, ni normalno, da se folku dojenje gnusi. In skrajni čas je, da s takimi kampanjami to dokažemo.

  16. mina - 27.07.2015 ob 10:24

    “In kje je meja,ko je “gnus” stvar predsodka in kdaj je to “naravno” in proti temu kao nic ne mores?””

    Jao bože :) :)

    Očitno sploh ne razumete, kaj hočem povedati. Bom še enkrat poskusila, nato pa odneham :)

    Vsak gnus je spontan, ne obstaja predsodkovni gnus in naravni gnus :) Če bi ljudje kar izbrisali homoseksualce iz obličja zemlje ali pa jih vsaj stlačili v jame, da jih nihče ne vidi, je to, očitno, predsodek. Če pa se ti gnusi NEKO KONKRETNO DEJANJE, KI GA DRUGI OPRAVLJA PRED TVOJIMI OČMI BREZ TVOJE PRIVOLITVE, pa to ni in ne more biti predsodek.

    jaz ne razumem, kako ne ločite med gnusom do samega dejanja in gnusom do dejanja v tvoji prisotnosti.

    Nobenmu se ne gnusi sranje na sekretu, a hkrati, če bi stal poleg človeka, ki serje na sekretu, bi se večini ljudi to gnusilo. Samo o tem govorim. In dojenje kot tako se ljudem ne gnusi sploh. Pa večini se tudi ne gnusi niti v njihovi prisotnosti, bolj je problem, da je dojenje ljudem neprijetno, v kolikor so temu priča. Tako kot recimo če dva seksata poleg tebe, ne mi rečt, da bi vam bilo kul. Najmanj neprijetno bi vam bilo, verjetno pa bi popizdili, pa proti seksu kot takemu najbrž niste, a ne? zakaj pa potem ne začnemo propagirati javen seks, pa javno sranje, pa javen analni seks itd., če je gnus samo stvar predsodka? Kdo pa je tisti, ki bo določil, kateri gnus je opravičljiv in kateri ni? A zdaj bo meni nekdo zapovedoval, kaj se mi sme gnusiti in kaj ne? Ok, ampak potem imam tudi jaz pravico zapovedovati, kaj se drugim sme gnusiti in kaj ne, torej: prepovedujem, da se vam kače gnusijo in zahtevam, da jih vzamete v roke in ste pri tem popolnoma sproščeni. Pa zahtevam, da ko greste na operacijo, ko vam jo opravijo pod lokalno anestezijo, da MORATE gledati, ko vam kirurg reže nogo ali roko in se vam ne sme gnusiti, bog ne daj, da bi omedleli – ker če se vam gnusi, bomo pač naredili propagando proti predsodkom, pa bo. A ne? No, ni tako preprosto.

    Kar pa se tiče tega dojenja od Tamare Eklston je pa itak fora čisto drugje, vse te bejbe so samo atenš whors in pač objavljajo svoje fotke s filtri, da čimboljše zgledajo, da bi se folk slinil in jim govoril, kako dobro zgledajo, če je pa zraven še dojenček, ki sesa prfektno joško prfektne bejbe pa še toliko bolj :) In potem določen procent folka pač pizdi, kaj se grejo, pa kaj :) Mene ena Tamara in njen jošk prav en klinc briga :D

  17. IZTOK GARTNER - 27.07.2015 ob 14:52
    IZTOK GARTNER

    Problem tvojega pisanja je, da pretiravaš pri primerjavah.

  18. ModniMacek - 27.07.2015 ob 16:39

    mina, če nisem preveč oseben, a imaš svoje otroke?

  19. darja - 27.07.2015 ob 19:07

    Jaz pa razumem, kaj Mina pojasnjuje.

    V slovarju obstoja beseda gnus. Izumili so jo zato, ker ne cvetijo samo rošce ob bistrem potočku.
    Samo nekaj je bolj gnusno, nekaj manj.
    Nekaj sprejemamo pri ljudeh, ki jih imamo radi (ljubimo :) ) te iste stvari se nam pri drugih gnusijo.

    Pri sebi pa jih moramo sprejet (od sranja do bruhanja, od zalizovanja do lizanja…).
    Vse to javno razkazujemo? NE! Zakaj ne? Ker se nam (pri drugih) gnusi.

    Pa ne zdaj primerjat neko gledanje po TV, na netu. Predstavljajte si v živo, da ste pol metra stran od tega. In spet en več prenese kot drugi. Nekateri se usposabljajo, da prenesejo.

    Za dojenje je res premočna beseda gnus. Je pa tik na meji, ker nimajo vse ženske ljubkih breskvic. Zato to (urejene) ženske opravijo diskretno. Pa smili se nam lačno dete in toleranca poskoči v višave.

  20. darja - 27.07.2015 ob 19:21

    Meni se res gnusi že prdec ali riganje. Eni se pa temu smejijo na vsa usta.

    Pa se ne delam fine, prisežem! Ne prenesem smradu.

    Enkrat sem šla mimo zdravstvenega doma (v uniformi in ne povem kateri :) ). To omenim zato, ker sem bila še bolj opazna. Še prej bi morala pomagat!!
    Ena gospa je pred vhodom bruhala, očitno res bolna. Se zgodi, ko je mislila, da ji bo svež zrak koristil.

    Vsi so hodili mimo in ‘nikome ništa’. Jaz sem slišala samo zvok…, mislim, da sem naredila ene pet korakov in v živo mejo bruhala še jaz. Še nikoli me ni bilo tako sram! :(
    Če bi pa še videla bruhce ali zavohala, sem pa ziher, da zbruham lastna čreva.
    In to je hudo, verjemite! Zato si ne upam imet lastne živali (psa) pa imam vse pogoje.

    Ajd, sem čist zašla. :)

  21. darja - 27.07.2015 ob 19:33

    Tisti oklepaj zgoraj……… ker se nam (pri drugih) gnusi.

    Itak da ne velja. Ne gnusi se nam. Sicer tega ne bi počeli sami z užitkom. Jaooo, sem zakomplicirala!

    Mina je kriva :D !!

  22. ModniMacek - 27.07.2015 ob 20:02

    Ok vse lepo in prav, teorija šala la, trala la, ampak besedi gnus in dojenje nikakor ne gresta skupaj. Nelagodje, sram, ipd so izrazi, ki gredo “skozi”. Gnus v kontekstu dojenja… OMG.

  23. IZTOK GARTNER - 27.07.2015 ob 20:06
    IZTOK GARTNER

    No ja, razen če otrok bruha na joško, mama pa pol na otroka :)

  24. ModniMacek - 27.07.2015 ob 20:32

    Sej vem,da se salis, ampak potem je poudarek spet na bruhanju in ne na dojenju:) Bruhanje je gnusno in ne dojenje :)

  25. mina - 28.07.2015 ob 07:01

    ModniMacek

    “ampak besedi gnus in dojenje nikakor ne gresta skupaj. Nelagodje, sram, ipd so izrazi, ki gredo “skozi””

    Kopiraj prosim, kje sem napisala, da je dojenje gnusno? Aja, nisi bral mojih postov, zato tudi nisei razumel, kaj pišem. Če bi bral, bi ugotovil, da sem napisala za dojenje točno to, kar po tvoje “gre skozi”.
    Zdaj pa zaključujem. Težko se je pogovarjati, če človek ne razume, kaj napišeš/ne bere, kar pišeš.

  26. mina - 28.07.2015 ob 07:10

    Iztok

    Ok, če pretiravam pri primerjavah, bom dala bolj enakovredno primerjavo. Jemanje krvi. Čisto nedolžno, nič packarije. A vseeno se večini ljudi gnusi, ja, gnusi. marsikdo celo omedli. Ampak tega nihče ne problematizira, ker je to pač “čisto normalno”. Edini razlog, da tule zagovarjate dojenje vsem na očeh je, ker je zraven soudeležen dojenček, ki pa j vendarle tok luštkan, pa vse kar dojenčki počnejo, je tok luštkano. Ampak ne boš verjel, koliko ljudem gre na bruhanje, ko dojenček bruhne. Pa koliko ljudi ne more brisati kakcev iz dojenčkove ritke, ogromno tudi fotrov. Meni se recimo nič od naštetega ne samo NE gnusi, pač pa mi ni niti neprijetno. In še kar ne razumeš, kaj govorim. Govorim, da se ljudem ne da zapovedati, kaj jim je lahko neprijetno, kaj jim je lahko gnusno, do česa čutijo odpor. Gre za čustveno pogojene reakcije, ki se od človeka do človeka razlikujejo. In ne dajem neprimernih primerjav, ker če bi bil sposoben doumeti, kaj pišem, potem bi razumel, a ne primerjam med sabo dejanj, pač pa primerjam med sabo (čustvene) odzive. Čustveni odzivi pa se lahko primerjajo za katerokoli dejanje, ker dejanje, na katerega reagiramo, sploh ni predmet primerjave. Ok, priznam, to je tema, ki se debatira s psihologi in prihiatri, tako da sem jaz tule zgrešila ciljno publiko :)

  27. IZTOK GARTNER - 28.07.2015 ob 13:36
    IZTOK GARTNER

    Dojenje, Mina, dojenje, ne bruhanje in kakanje! Daj no, zberi se hudiča :)
    Lahko se jim gnusi, ni panike, lahko se jim gnusi tudi pogled na otroka v vozičku zaradi mene. Njihov problem. Njihova odločitev. Ampak eno je normalen gnus, eno pa idiotski. In dojenje je idiotski. Če med sabo ne ločiš gnusov, je s tabo nekaj narobe. Ne seri, da ne razumem kaj pišeš, le strinjam se ne s tabo. Velika razlika. In ne moreš primerjati čustvenih odzivov za tako različna dejanja in vsem pripisati enak logičen gnus. Butasto. Da se nekomu gnusi, da se tuj otrok vpričo njega poserje na tla, je logično. Da se mu enako gnusi, da ženska otroka podoji, ker je pač lačen, pa je idiotsko. In da se ta idiotski gnus za dojenje zmanjša in izgine, so potrebne take kampanje. Za drek in bruhanje jih ne rabimo, za dojenje pa. Velika razlika.

  28. ModniMacek - 28.07.2015 ob 13:50

    Post št.3

    “Nasplošno so problematične tiste stvari, kjer se izločajo kakršnikoli telesni sokovi (kakanje, lulanje, dojenje, seks), ker je večini ljudi to nagnusno gledati.”

    Tukaj si napisala.

    Nisi mi pa odgovorila na vprašanje ali imaš lastne otroke? Ker pri tem tvojem natolcevanju in prav nic znanstvenem posplosevanju (skratka mnenjih), ki bi jih mnogi psihiatri in psihologi z lahkoto in smehom ovrgli,če bi to debatirala z njimi (kot si omenila v zadnjem postu), ne dopuscas moznosti, da se stvari in ljudje spreminjajo.

    In ne bos verjela mnogim (nikakor ne vsem) se pogled (custveni odzivi) na kakanje,bruhanje, dojenje itd spremeni, ko dobijo lastnega otroka. Torej, zapovedati se jim ne da, ampak ni tako simple kot si enostransko predstavila, da so to pac custveni odzivi, ki se jih malodane ne da spremenit. Z izkusnjami, dodatnim znanjem i odprtostjo, se lahko spreminjajo tudi custveni odzivi povezani z gnusom, pa naj si gre za “unicenje” predsodkov, do mentalno-custvenega razvoja posameznika.

    Seveda se ne da nikomur zapovedovati nicesar,ampak če človek res želi ali je v to primoran lahko spremeni tudi občutke povezane z gnusom, oz. ostalimi neprijetnimi čustvenimi reakcijami ERGO: govorjenje o temi (oz. v našem primeru kazanje slik)je lahko le delček na poti k spreminjaju določenih vzorcev, ki pa so seveda odvisni od vsakega posameznika, če jih bo želel spremeniti. Nihce nikogar ne sili…

  29. Ata - 28.07.2015 ob 21:44

    Gnus nikakor ne more biti splošna definicija nekega dejanja, ampak je lahko zgolj občutek in odnos posameznika do določenega dejanja. Da bi bilo izločanje telesnih sokov nagnusno je milo rečeno smešno. Je potem takem tudi jok nagnusno dejanje? Za zjokat, res.

    Ker če bi veljala neka splošna definicija gnusobe, bi bilo gnusno dejansko vse. Ker dejansko obstajajo ljudje, ki so jim gnusne stvari, ki drugim niso. Vsak posameznik ima svoj gnus. A to je še vedno stvar posameznikovega mnenja in občutka in ne more veljati kot splošna definicija.

    Še najbližje današnja družba z gnusom gleda na mučenja, krvoločna ubijanja in pohabljanja. A tudi tukaj se najdejo ljudje (če ne drugega tisti, ki to izvajajo), ki se jim to ne zdi nič takega. A enačiti ekstremne agresije z naravnimi dejanji je neresno.

    In ja, družba se spreminja, izboljšuje, odpira in ruši tabuje, napreduje. Kdaj jo odnese predaleč, spet drugič prepočasi sledi nujnim spremembam. Če je še pred parimi desetletji večina z gnusom gledala na par različne barve kože, ki se je sprehajal z roko v roko ali celo javno poljubil, danes večina upravičeno z gnusom gleda na osebe, ki na tak par še vedno gleda z gnusom.

    Tako da gnus je premočna beseda za opis. Lahko govorimo o tabuju, sramu, neprijetnosti, pa še to so zgolj osebni občutki vsakega posameznika in nikakor splošne oznake za posamezno dejanje.

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !