IZTOK faking GARTNER

« | | »

Prenosna klima

13.07.2015

Ja ali ne?

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 13.07.2015 ob 14:45 pod vsakdanji lajf. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

71 odgovorov na “Prenosna klima”
  1. E - 13.07.2015 ob 14:54

    Ne.

  2. IZTOK GARTNER - 13.07.2015 ob 15:05
    IZTOK GARTNER

    Zakaj ne?

  3. E - 13.07.2015 ob 15:27

    Ker boš z tem imel več dela in pizdarij kot koristi.
    Če misliš kupiti klimo kupi klasično klimo.
    Dobro veš ,da mora nekam iti topel zrak in ta zrak gre kot vedno ven v okolje in pri prinosni klimi boš pač moral na okno ali kako drugače odrezati , napraviti lukno (ali kako drugače improvizirati) kamor boš vstavil to cev.

  4. IZTOK GARTNER - 13.07.2015 ob 15:33
    IZTOK GARTNER

    Pač odpreš obrliht, daš cev ven in okoli nalimaš polvinil, da ne gre zrak noter. Zakaj bi bil to problem?
    Če je to cena za hladno sobo, z veseljem improviziram.

  5. E - 13.07.2015 ob 15:42

    To je totalna bedarija in šalabarizem.
    Če misliš kupiti klimo kupi klasično in to je to.
    Res je ,da boš dal več denarja za klasično a učinek hlajenja je dosti boljši pri klasični kot pa pri navadni pa še tiste debilne cevi ni.

  6. IZTOK GARTNER - 13.07.2015 ob 15:50
    IZTOK GARTNER

    Če samo estetika problem, mi res dol visi :) Še posebej, če je za kake tri mesece in basta.
    Normalna klima je vsaj 500 evrov dražja, montaža pa še kakih 300 zraven.
    Ni računice. Pa niti ne smem vrtat sten, ker stanovanje ni moje.

  7. E - 13.07.2015 ob 15:57

    Ni samo estetika problem.Tudi prenosna klima ne hladi tako dobro kot klasična.Z lastnikom se zmeni ziher ti bo pustil vrtat.
    Se mi pa zdi ,da je bolj problem tiste luknje v steni ,ker predvidevam ,da ne boš dolgo v tem stanavanju itd.

  8. Thomas - 13.07.2015 ob 21:56

    Jaz sem po dolgih letih oklevanja lansko leto investiral v nakup fiksne klime in moram priznati, da je to bila ena najboljših investicioj v mojem življenju. Prenosne nisem hotel, ker nisem hotel imeti okna na kip odprtega, poleg tega pa hočem čim manj aparature po tleh razstavljene. Saj ne, da bi mi manjkalo prostora, ampak vseeno.

    Sicer lahko klimo od izselitvi tudi s sabo neseš. Edino montaža je izgubljena.

  9. IZTOK GARTNER - 13.07.2015 ob 22:16
    IZTOK GARTNER

    Kip odprto okno je jeba tudi zaradi zelo debele cevi, ampak nekaj bomo že pogruntal.
    Saj se neko folijo ali neki da nafukat okoli. Za tiste 3 mesece bo že.

  10. Thomas - 13.07.2015 ob 22:26

    Pomisli tudi na izkoristek, če imaš odprto okno. Kot da bi pozimi kuril in stalno imel priprto okno.

    Da estetike ne omenjam.

  11. IZTOK GARTNER - 13.07.2015 ob 22:33
    IZTOK GARTNER

    Ravno zato ti pravim, da je treba okno in cev nekak rešit.
    Estetitka pa me ne briga, če mi reši savno.

  12. jure - 13.07.2015 ob 23:07

    Zakaj sploh sprasuješ, če si se že odločil…

  13. Alen - 13.07.2015 ob 23:09
    Alen

    Kupi prenosno in potem na blog zapiši svojo izkušnjo :)

  14. spookymulder - 13.07.2015 ob 23:44
    spookymulder

    Doma ne uporabljam klime, iz izkušenj na delovnem mestu pa bi prenosno klimo odsvetoval, ker je neprimerno bolj glasna in energetsko potratna, kot pa klasična. Pri klasični sta najbolj glasna dela – kompresor in ventilator zunaj, med tem ko imaš pri prenosni vse to v prostoru in verjetno si lahko predstavljaš, da slej ko prej tak konstanten hrup postane zelo moteč. Drugo je, če misliš klimo vključiti npr. samo takrat, ko te ne bo v stanovanju in jo boš izključil, ko prideš domov, ampak potem boš dal zelo veliko za elektriko, če bo morala klima vedno znova premestiti take temperaturne skoke. Če se boš vseeno odločil za prenosno, jo montiraj čim bližje izhodu cevi za topli zrak iz stanovanja, ker se med delovanjem ta cev zelo segreje in daljša ko je, bolj ti bo grela zrak v prostoru, torej ravno nasprotno od tega, kar želiš (znova poveča energetsko izgubo in porabo elektrike). Pri izhodu cevi preko okna pa se ne zafrkavati s kakšnimi folijami in podobnim, ker boš imel res enormne energetske izgube in sploh dvomim, da bi v primeru slabega tesnjenja prenosna klima uspela dovolj znižati temperaturo. Sedaj dobiš specialne tesnilne okvire za okrog oken, da jih namontiraš pri izhodu cevi prenosne klime, vendar moraš prej izmeriti dimenzijo okna – to je skoraj nuja, če se boš odločil za prenosno klimo, ker drugače boš vrgel denar stran, če ne že ob nakupu klime, pa potem, ko dobiš poračun za elektriko.

  15. IZTOK GARTNER - 14.07.2015 ob 00:12
    IZTOK GARTNER

    Tesnilne okvirje? Kako to misliš? Kam jih namontiraš? Tako, da je okno dejansko zaprto čeprav je odprto?

  16. David - 14.07.2015 ob 07:28

    Prenosna klima je največji poden kar lahko kupiš. Ne hladi niti malo ne tako dobro kot klasične. Če se ti da vsakič jebat z nameščanjem prenosne klime, kar izvoli. Jaz tudi prej živel pri najemnikih pa nisem hotel kupiti klime ker ni računice. Ti plačaš, on pa se smeji ker potem oddaja stanovanje z klimo. Jaz sem potrpel tista 2-3 tedne najguhsega vrocinskega vala. Zdaj imamo klimo pa jo vklopimo samo 3-4 tedne na leto. Dali smo 700€ z montažo vred. Gledali da je čimbolj varčna in tiha, imamo jo že 8 let. Panasonicovo. Drugače pa pomaga tudi če preluftaš zgodaj zjutraj, spustiš rolete dol in si cel dan v senci. A živiš v najvišjem štuku?

  17. mina - 14.07.2015 ob 08:48

    Predvidevam, da te prenosna zanima zaradi cene. Pri prenosni klimi, sploh cenejših variantah, so problemi z odvajanjem kondenza in s pottlakom, ker ne dovaja zraka od zunaj. Zato se moraš ves čas nekaj ukvarjati z njo, namesto da se uležeš na kavč in uživaš. Če ti je prevroče ponoči, ti prenosna nič ne pomaga, ker so glasne kot sam hudič in jih ne moreš imeti vklopljenih. Pa veliko elektrike požrejo. Najbrž obstajajo tudi drage prenosne, ki nimajo vseh tem problemov, samo drage prenosne pač ne greš kupovati, ker potem raje kupiš fiksno. Skratka, odgovor je ne kupit. Raje šparaj še eno leto in kupi boljšo klimo, telo in živci ti bodo hvaležni :)

  18. Gregor - 14.07.2015 ob 10:54

    Ne, ne poznam uporabnike, kateremu bi dejansko hladila stanovanje in do sedaj je vsem bilo žal da so zapravili 200+€, boljša naložba v dnevne karte za kopališče.

  19. Zelda - 14.07.2015 ob 11:41

    očitno je res komplikacija v zvezi s prenosno klimo. A si že kaj razmišljal o stoječem ventilatorju. To bi bila trenutna rešitev.

  20. Thomas - 14.07.2015 ob 12:09

    Ne razumem, kaj je problem pri nakupu fiksne klime, če gre za najeto stanovanje? Saj se klimo da odmontirati in s sabo nesti.

  21. IZTOK GARTNER - 14.07.2015 ob 12:16
    IZTOK GARTNER

    David, zakaj bi se moral vsakič jebat? Ko je zunaj 30 plus se stene tako zelo segrejejo, da ne pomaga nič. In tega ni 3 tedne, tega je mesece.

    Mina, nastaviš posodico in kondenz odteka vanjo in rešeno. Pa ni ravno vsako minuto, tako da ni treba se ves čas ukvarjat. Pretiravaš. Ko spiš, je itak nimaš prižgane, pa jaz ponoči itak ne spim :)

    Gregor, kam pa se hodijo kopat ponoči? In to, da ne shladi, je blef. Ne drži.

    Thomas, problem je, da stane skupaj z montažo 1000 evrov :)

    Zelda, tako je vroče, da ventilator ne pomaga več.

  22. Thomas - 14.07.2015 ob 12:20

    Iztok: Že, že, da je cena lahko problem. Ampak ne zaradi tega, ker si najemnik. David je napisal, da se lastnik potem smeje, ker oddaja klimatizirano stanovanje. Jaz samo pravim, da si klimo lahko odmontiraš in s sabo neseš. Edino montaža je izgubljena, to pa drži.

  23. IZTOK GARTNER - 14.07.2015 ob 13:29
    IZTOK GARTNER

    Na splošno govorim glede cene. Glede najemnika je panika samo to, da mu lukne vrtaš, kar mu ne paše vedno. Ker ko klimo vzameš, lukne ostanejo, noter in zunaj.

  24. Thomas - 14.07.2015 ob 15:09

    Ne smeš biti tako lesen no. Lastnika vprašaš za pisno dovoljenje, da montiraš klimo. Če dovoljenja ne dobiš, se pozanimaj še drugod, ali ga sploh potrebuješ. Ko se izseliš, luknjo zagipsaš in prebarvaš del stene. Pika.

  25. IZTOK GARTNER - 14.07.2015 ob 15:26
    IZTOK GARTNER

    Finta je, da ne bom dolgo v tem stanovanju.
    To prepričevanje zakaj si nekdo prave klime ne kupi, je odveč, saj vsak ve zakaj si je ne more, četudi bi si jo rad.
    In ne primerjam prave s prenosno, itak vem, da nista primerljivi, če pač prenosna vs. nič me zanima :)

  26. Thomas - 14.07.2015 ob 15:41

    Če pa že vnaprej veš, da ne boš dolgo, je pa druga. Oziroma oddvisno… Če to pomeni pet let, bi si vseeno fiksno kupil. ;)

  27. d - 14.07.2015 ob 15:42

    Gartner pa ti si res bedak. Sprašuješ a že zdavnaj odločen. Prenosna klima je, kot da bi kupil kitajski ipod, ki dela 1 dan. Mogoče res nimaš denarja, da kupiš pravo klimo, vendar prenosna klima ni klima, ampak nateg. Še posebno, ker vidim, da ti je panika denar in boš kupil res nekaj poceni, kar pomeni, da ti bo kompresor bolj segrel prostor, kot ohladil.

  28. IZTOK GARTNER - 14.07.2015 ob 15:55
    IZTOK GARTNER

    D, pojma nimaš kaj čvekaš, pa brez veze si tečen.
    In ne, ne segreje prostora še bolj. Čisto okej shladi. Le cev je jeba, a bomo rešli.

  29. Thomas - 14.07.2015 ob 16:01

    No, če si že prepričan za prenosno klimo in ti je le cev problem, si pomislil, da bi v okno naredil izrez in zatesnil? Tako vsaj izgube ne bi bilo.

  30. IZTOK GARTNER - 14.07.2015 ob 16:06
    IZTOK GARTNER

    Tko nekako bomo rešli, ja. Al pa rolete dol zunanje in samo malo odprto za cev. Vseen okej shladi.

  31. Kokica - 14.07.2015 ob 16:12

    Iztok, jaz sem si lani kupila prenosno klimo, pa mi je žal.
    Živim v mansardi, klimo sem si “parkirala” zraven stene, železnih vratic od zračnika, tja sem potisnila cev in prižgala.
    Od spredaj je pihalo ven hladni, ampak tista cev se segreje kot 100 hudičev in tudi aparat sam na zadnji strani oddaja toploto. Tako da mi je tistih 20 cm cevi, ki niso šli v zračnik, pa tudi aparat sam, poleg hladu proizvajal tudi gretje.
    Poleg tega, spodaj odteka voda. Nastavila sem posodo, ki pa je bila takoj polna, ker zaradi nizke reže za odtok ne moreš podstaviti konkretno globoke posode.
    Letos je še nisem privlekla v flat. Se ne splača.
    Škoda denarja, res.

  32. IZTOK GARTNER - 14.07.2015 ob 16:22
    IZTOK GARTNER

    Štekam, ja. Ta cev je jeba. Ampak vodo pa pač prazniš, jebat ga :) Vse za hlad :)

  33. Kokica - 14.07.2015 ob 16:32

    Jaz sem lahko spodaj nastavila samo eno zelo plitko posodo. Ko se je klima vklopila (ne deluje nonstop, ampak se vklaplja-izklaplja), sem ves čas gledala, da ni šla voda čez rob.:D
    No, ti si se itak že odločil, torej jo kupi in poročaj, OK?

  34. Tomo - 14.07.2015 ob 16:50

    Bolje en ornk ventilator kot ga imam jaz pa še drag ni.

  35. Tomo - 14.07.2015 ob 16:56

    Drugače si jo lahko narediš doma:) https://www.youtube.com/watch?v=I9Td5uMB_vQ

  36. IZTOK GARTNER - 14.07.2015 ob 17:04
    IZTOK GARTNER

    S to vodo ni tak problem. Nove imajo rezervoar in ko se napolni ti pač javi in jo sprazniš in ni treba imeti nič spodaj podstavljeno.

  37. IZTOK GARTNER - 14.07.2015 ob 17:05
    IZTOK GARTNER

    To ne pomaga nič, šefe, ko ornk pokne.

  38. Skeletor - 14.07.2015 ob 17:42

    Dej gartner, kaj se treseš za tistih par 100 eu, ki jih boš itak zapravil za kakšne bedarije, če ne boš fiksne klime kupil. Kolk si že za razne koncerte zapravil, ki nisi imel nič od njih, klima je pa blagodejna za naše počutje in zdravje.

  39. IZTOK GARTNER - 14.07.2015 ob 17:43
    IZTOK GARTNER

    Glup in nepotreben komentar.

  40. Ajkula - 14.07.2015 ob 19:26

    Gartner, najdi si pravo službo in imel boš pravo klimo.

  41. IZTOK GARTNER - 14.07.2015 ob 21:24
    IZTOK GARTNER

    Kaj pa so to prave službe? Tiste od osmih do treh, ki pol iz folka naredijo take nedojebance kot si ti? Ne, hvala!

  42. d - 15.07.2015 ob 00:11

    Se vidi, da si žaljiv, ker nimaš denarja za pravo klimo. Prava služba je tista, ki človeku kupi pravo klimo.

  43. IZTOK GARTNER - 15.07.2015 ob 00:18
    IZTOK GARTNER

    Zdaj sem pa jaz žaljiv :)
    Fak no, pa od kje si se vzel :)

  44. mina - 15.07.2015 ob 07:39

    Prenosna klima ali nič? Odgovor je: ventilator. Pa naj ti piha direkt v glavo, predlani je bil vročinski udar s konstantnimi temperaturami čez 40 stopinj in je ful pomagalo, sem si nstavila da je pihalo vame. Nobenih prehladov ali kaj podobnega. Enkrat v prihodnosti pa taprava klima. Prenosna klima je pa sranje, ki ne stane 30 eur, tako da po mojem je to stran vržen denar.

  45. David - 15.07.2015 ob 07:45

    Iztok, pusti folk, samo prcajo. Naredi kot v danem trenutku misliš da je prav. Priznam, da sem mislil da so prenosne klime bolj glasne in bolj požrešne od klasičnih, a so res fajn napredovale odkar smo mi kupovali klimo.

    Evo jaz ti predlagam, da greš k kakšnim mojstrom, ki se ukvarjajo samo z klimami, pa se pogovoriš z njimi. Ti bo točno povedal, koliko kaj stane, koliko ti bo kaj žrlo elektrike in kako glasne so. Gre za tvoj denar in za to, da to ni malo denarja. Moja izkušnja z najemodajalcem je taka – delaj kar hočeš ampak ko bo treba it ven pa je samo to odvisno kako dobro se pogajaš in v kakšnem odnosu. Jaz sem se lepo zmenil, pokital luknje, zbrusil, pa pobarval.

  46. montebuba - 15.07.2015 ob 09:30

    nehajte biti nesramni in debilni…
    v glavnem Iztok pri nas ravno ni BWh podnebje in vročina ne traja polne tri mesece ampak vse skup dobra dva tedna…vzemi prenosno klimo ker je cenejša…učinek je podoben… tisto odprto okno pa boš že nekako zrihtal…

    pa ne si je namontirat nekam nad glavo kjer se veliko nahajaš ker te sprefuda ;)
    pa lepo in vroče (ne preveč) poletje ti želim ;)

  47. AndrejM - 15.07.2015 ob 12:38

    Bilo je nekaj o službah, sicer v enem malo brezveznem kontekstu, pa bom o tem nekaj napisal. Ja, najlažje je delati nekje od osme do šestnajste ure, najlažje kje v javni upravi brez vseh obveznosti. Da človeka od vseh strani jebejo v glavo (kar v vukojebini folk dokazuje s stopnjo samomorilnosti, alkoholiziranosti, stresa…), ponavadi človek potrpi predvsem zato, ker nima jajc, da karkoli spremeni in tudi zato, ker je večina ljudi funkcionalno nepismenih in nesposobnih za kakršnekoli spremembe. Sam sem veliko stvari menjal v življenju in me nikoli ni bilo strah ničesar. Sem šel in začel v poslovnem smislu na začetku. Nikoli, ampak nikoli več pa ne bom delal za nobenega Slovenca. Nikoli. Za te napihnjene egoistične neizobražene nategune? Nikoli. Moja draga vso kariero dela za tuje lastnike in se je samo čudila, kaj sem vse doživel v tej vukojebini, od raznih birokratskih parazitov do kao slovenskih menedžerjev, ki jih nekje na severu ne bi vzeli niti za pastirja koz in ovac, kaj šele za vodenje podjetja ali projekta. Sicer pa vsak zase ve, kako in kaj, kako bo živel in delal.

  48. IZTOK GARTNER - 15.07.2015 ob 13:24
    IZTOK GARTNER

    Mina, ventilator imam že dolgo let. A ko je res vroče, ne pomaga več, saj pride do tiste jebene sopare, ko samo crkneš.

  49. IZTOK GARTNER - 15.07.2015 ob 13:25
    IZTOK GARTNER

    David, glasne so, a jebat ga, nimaš kaj :) Elektrike pa po moje tudi gre, ampak jebat ga še enkrat, je vredno :)

  50. IZTOK GARTNER - 15.07.2015 ob 13:26
    IZTOK GARTNER

    Montebuba, mene jebe vse kar je nad 25, frendos.
    Pa problem je, da ko se enkrat stene segrejejo, je skoz 30 v stanovanju.

  51. E - 15.07.2015 ob 13:54

    Iztok 25 stopinj to sploh za moje pojme ni poletje.Je tako prijetno a ,če ni nad 30 stopinj to zame ni poletje.

  52. IZTOK GARTNER - 15.07.2015 ob 14:03
    IZTOK GARTNER

    Tudi pri 25 imaš kratke hlače in kratko majco. Kaj imaš od 30 plus, res ne vem. In zakaj bi v mestu, kjer ni morja, sploh rabil več kot 25 kadarkoli?

  53. E - 15.07.2015 ob 16:53

    Iztok ,ker kar je nad 30 stopinj imam človek vsaj občutek ,da je poletje.Vsaj jaz.Imam zelo rad vroče poletje in zelo sovražim zimo.
    Iztok ti bi moral živeti v kaki Skandinaviji , Kanadi , Sibiriji :) .
    Jaz pa kaka Avstralija , Kalifornija Havaji (ZDA) in meni zelo ljuba Jamajka.No na sploh tam ,ki je zelo vroče :) in ni jebenih zim.

  54. Skeletor - 15.07.2015 ob 17:05

    Kaj boš zdaj kupil? Treba se bo počasi odločit. Vročina pritiska čedalje bolj…..

  55. IZTOK GARTNER - 15.07.2015 ob 17:09
    IZTOK GARTNER

    Skeletor, že kupil dva dni nazaj :) Oziroma dobil za najbolj kul darilo za rojstni dan :)

  56. IZTOK GARTNER - 15.07.2015 ob 17:11
    IZTOK GARTNER

    A ko je 25 nas pa zebe in smo zunaj v bundah? Pri 28 pa se moramo obleči v debel pulover al kako? Daj no, ne nori :)
    Ja, te tri dežele so zame idealka :)
    Čeprav ful mrzlo tudi ne maram :)
    15 stopinj je moja zmaga.

  57. E - 15.07.2015 ob 18:00

    Iztok nismo v bundah a ni občutka ,da je poletje.Vsaj zame.
    28 je že bolj kul :) .

  58. IZTOK GARTNER - 15.07.2015 ob 18:25
    IZTOK GARTNER

    Poletje je zate torej to, da komaj dihaš, da ne moreš spat in da si prešvican dan in noč?

  59. Skeletor - 15.07.2015 ob 18:35

    In kako se obnese prenosna? A je res tok švoh, kakor pišejo?

  60. IZTOK GARTNER - 15.07.2015 ob 18:52
    IZTOK GARTNER

    Bom spisal poseben blog, ko bo čas, ne skrbi :)

  61. E - 15.07.2015 ob 19:09

    Iztok jaz spim normalno brez problema.Razen dve leti nazaj al koliko ,ko je bilo 33 al 35 stopinj ponoči.Takrat sem spal zelo slabo drugače pa nimam tahšnih problemov z vročino kot ti.

  62. IZTOK GARTNER - 15.07.2015 ob 19:48
    IZTOK GARTNER

    Če je v sobi 30 stopinj lahko brez težav spiš? Daj no :)

  63. AndrejM - 15.07.2015 ob 20:34

    Hudiča, iz teh komentarjev lahko iz primerjave vseh vrst klim doktoriraš na kakšni fakulteti za neuporabne študije, ki jih je v vsaki vasi cel kup :) . Recimo naslov “Primerjava uporabe in ekonomičnosti različnih vrst fiksnih in prenosnih klima naprav v najetem stanovanju v bloku, ki je slabo izoliran in kjer stanuje osebek, ki zelo težko prenaša vročino” bi bil kulski!

  64. AndrejM - 15.07.2015 ob 20:46

    Oziroma, kot bi en tvoj zvesti komentator, ki ga ne bom omenjal :) napisal naslov: “Dokmumen ko ,primerjamo s sabo eno klimo ki se premika in eno ki se ne in , se nahaja v eni velki bajti z ne enim stanovajem in tam en bloger živi ,ki mu vročina ni pr srcu nartabol.”

  65. E - 15.07.2015 ob 21:21

    Iztok vem ,da mi ne boš vrjel ampak ja :) .

  66. IZTOK GARTNER - 15.07.2015 ob 22:32
    IZTOK GARTNER

    Pol pa svaka ti čast :)
    Jaz crkujem pri vsem nad 25.

  67. Thomas - 15.07.2015 ob 22:36

    Tisti, ki napiše, da zlahka spši pri 30 stopinj v spalnici, je ali en velik lažnivec, ali pa zelo nehigienska oseba. A se zavedate, koliko se potiš pri takšni temperaturi? A posteljnino vsak dan potem perete? Ali spite v lastnem kompostu?

  68. IZTOK GARTNER - 15.07.2015 ob 22:48
    IZTOK GARTNER

    E se poti pri 50, 30 je zanj šele ogrevanje :)

  69. Kokica - 15.07.2015 ob 22:52

    Kaj zdaj, si jo kupil ali ne? Kako rešuješ probleme tiste cevi in segrevanja mašine?

  70. IZTOK GARTNER - 15.07.2015 ob 22:53
    IZTOK GARTNER

    Zveste kmalu pri naslednjem zapisu :)

  71. E - 15.07.2015 ob 23:23

    Iztok tak kot si reko :) .

    Thomas ne lažem in normalno ,da se posteljnina pogosto menjava.
    Tudi pozimi ,ko se ne potimo tako.

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !