IZTOK faking GARTNER

« | | »

Ajde, miška mala, gremo

28.05.2015

Jp, gospod predsednik je padel pod vpliv mojega komada Udari Me. My man. Folk pa seveda teži za brezveze.

https://vine.co/v/ebDWz26m0Ln

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 28.05.2015 ob 21:56 pod zabava. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

37 odgovorov na “Ajde, miška mala, gremo”
  1. Mellie - 29.05.2015 ob 16:04
    Mellie

    Tudi opravičila niso sprejeli.

    Predsednik republike | MLADINA.si http://www.mladina.si/166758/predsednik-republike/

    Kot pravijo nekateri, imamo največjega bebota za predsednika. Malo me moti, ko nekdo s krhko integriteto – ki se je menda okoristil, saj je po čudnih poteh prišel do lastništva Mladine,- razgradi drugega, čeprav politika, ki pa je pošten. Zame je to največja vrednota.
    Moti me tudi, da o nečednostih in nemoralnosti nekaterih Pahorjevih predhodnikov, nihče ne piše. Cenzura? Premišljeno zaradi “posebnih” ciljev?
    Varnostniki Pahorja zelo cenijo in povejo, da je od vseh najbolj pošten, menda kar edini. Nekateri, ki so še vedno velecenjeni, so (bili) v resnici … Go figure!

    Škoda, da Pahor z neumnimi zdrsi daje toliko “materiala” patološkim hejterjem. Ti imajo zaradi sovraštva do njega problem, sploh pa ne morejo preboleti, da je zmagal na volitvah.

    Moti pa me, da se ne oglasi ob dogodkih, ki pretresajo državo.
    Če pa je res tak bebo (kot pravijo hejterji), ga bo tako in tako odnesla zgodovina.

  2. Zelda - 29.05.2015 ob 22:11

    rajši imam takšnega klovna kot nekateri imenujejo pahorja, ki je neškodljiv, ne razdvaja ljudi, ne deli jih ka leve in desne. Bolj nevaren in moteč je pa drugi psihopatski klovn jj.

  3. Mellie - 29.05.2015 ob 23:31
    Mellie

    Zelda, se strinjam. Očitno večina v Sloveniji tako misli – glede na ankete.

  4. IZTOK GARTNER - 31.05.2015 ob 01:52
    IZTOK GARTNER

    Gospod Borut Pahor je predsednik po mojem okusu. Ker pa je Slovenija zatežena vukojebina, mu pa težijo za vse kul reči, ki jih počne. Pika.

    Jebo vas seksizem. Še ko vas simpatično pohvalijo, vam ni prav. Saj ji ni rekel krava in kurba, jebemti no. Idioti ste.

    Tudi Obamo so jebali, ko je izjavil, da je neka odvetnica lepa ženska. Tudi to je bil seksizem za kretene. Za bruhat so mi take fore, res.

    Pa hodite okoli v trenirkah in teniskah in nenaličene in kosmate, če vas moti, da vam kdo reče, da ste lepe in seksi, pizda no.

  5. Rado - 31.05.2015 ob 10:12

    Melli: “Škoda, da Pahor z neumnimi zdrsi daje toliko “materiala” patološkim hejterjem. Ti imajo zaradi sovraštva do njega problem”

    O kakšnem sovraštvu govoriš? Le kdo sovraži Pahorja?
    Res pa je, da ga preziramo. Klovn na predsedniškem mestu pač ni nekaj, kar krepi državljanski ponos.

  6. ajda - 31.05.2015 ob 11:31

    Nekaterim ni nikoli po njihovi meri,ki naj bi bila seveda najboljša, nepristranska,objektivna, pa še bi se našlo, kakšna. Predhodnika so šinfali, da je preveč vzvišen, zadrt, da izbira pomembne teme od nepomembnih, sedanji, g. Pahor je pa odprt,ni vzvišen, kar ni pokazal z govorjenjem, ampak tudi z dejanji, pa nekaterim spet ni prav. In takšni, ki jim ni nič prav in po meri, pišejo nesmisle. K sreči je velika večina ljudi na strani Pahorja, bil je izvoljen za predsednika od ljudstva in to šteje. Posamezniki, ki pa pljuvajo po njemu, so pa pač ljudje, ki v življenju niso dosegli nič in skozi svoje nestrinjanje, blatenje, sproščajo svoje frustracije. Ja, kolikokrat že to napisano, povedano, morda je škoda vsake napisane ali izrečene besede zanje.

    Kar se pa tiče miške, mu je pač pobegnila, preveč pomigala z repkom, a naredila nobene škode:). Pobegi se zgodijo g. Pahor ni nobena izjema in to mu ni šteti za zlo ali tako velik kiks, da bi ga obsojali in kritizirali.

  7. IZTOK GARTNER - 31.05.2015 ob 13:04
    IZTOK GARTNER

    Ajda, ne pozabi, da jim je bil pa Drnovšek preveč poduhovljen :)

  8. transformer757 - 31.05.2015 ob 17:48

    Mene ta izjava moti zato,ker je iz ust katerega koli 50 in plus možakarja slišati butasto in neokusno. Tudi iz ust Pahorja torej.

  9. darja - 31.05.2015 ob 21:31

    Rado; pa saj nimamo 5 let, da bi potrebovali neko avtoriteto za predsednika. Itak nima nobene moči.
    Pravzaprav en narod, kot smo Slovenci, ne potrebujemo niti poštirkanih politikov, ki si privoščijo tak prestiž, kot da bi živeli v Monaku.
    Vsi smo na istem čolnu. V bistvu je vse ena igra. In manj dramatizariš, lažje ti je.

  10. Mellie - 1.06.2015 ob 02:27
    Mellie

    Oh Rado, seveda, PREZIRATE predsednika, ki je bil izvojen z večino glasov. Njegov takratni tekmec Türk je tudi kazal prezir in vzvišenost do dela državljanov. Zato med drugim ni bil izvoljen.
    Prezir ni neko plemenito čustvo, ki bi bilo produktivno! Enako patološko kot sovraštvo. Nekateri to kažejo tudi, ko namesto preDSednik pišejo preCednik. Bolano in ogabno! Pa še otročje!

    Nesramno je tudi to, da Pahorjeve volivce ti prezirljivci imenujejo ovce z nizkim IQ. Zelo na nivoju! Da ima morda “raja”, ki je izvolila “populista” za preDSednika morda prav, pa tem hejterjem ne potegne. Ta “raja” ima dovolj razprtij! Ta “raja” ne uživa v klanovski razdelitvi na “naše” in “vaše”. Ta “raja” bi rada živela v sedanjosti in razmišljala o prihodnosti. In ta “raja” hoče za preDSednika človeka, ki ni žaljiv in izključujoč do nikogar, človeka, ki je POŠTEN. In “raja” ima vedno prav!
    V tej “raji” je veliko zelo inteligentnih in razgledanih ljudi. Tistim prenapetežem, ki se prezirljivo posmehujejo “klovnu” pa beležimo minuse – za nestrpnost! Postajam nestrpna do nestrpnih, ker je morda to edini način, da nestrpnežem pokažem, kako nadležno nizkotni so.

    Odlsej bom pisala preDSednik, ker mi gredo poceni posmehljivci zares na živce. Tudi, kadar gre za Janšo in Cerarja, da se razumemo. Ti prezirljivi posmehljivci v mojih očeh samo kažejo svoj intelektualni primanjkljaj.

    Na prihodnjih volitvah pa bomo videli, kdo bodo protikandidati. Kdor koli bo izvoljen, bo preDSednik, ki ga je narod izvolil. In to bom spoštovala. Če se posmehuješ izvoljenemu, se posmehuješ tudi njegovim volivcem in v primeru predsednika Republike tudi celi državi. Nisem pa prepričana, da so tisti, ki podcenjujejo razum drugih, sposobni to razumeti. Razum naj bi bil nad čustvi.

    “Miška” pa je mene klicala mamica, ljubkovalno. To nikaor ni sesksizem. Ni pa primeren besednjak za funkcijo preDSednika, pa saj se je opravičil! Ampak tudi to ni prav! Nič ni prav, kar naredi Pahor.

  11. Katrina - 1.06.2015 ob 09:01

    darja, če predsednik ni nujno avtoriteta, kaj pa naj potem bodo njegove kvalitete? Kvalitete dvornega norčka?
    Potem pa je ta inštitucija popolnoma odveč, ni nikakršne potrebe, da dvornega norca in njegov dvor tako drago plačujemo.

  12. AndrejM - 1.06.2015 ob 13:24

    Torej, če nismo Pahorjevi feni in nimamo spomina zlate ribice kar se njegovega nesrečnega predsednikovanja vladi tiče, smo potem “ljudje, ki v življenju niso dosegli nič in skozi svoje nestrinjanje, blatenje, sproščajo svoje frustracije.” Pravzaprav je popolnoma enako, če recimo kakšno kritično o Janši poveš na strani Reporterja ali pa o Pahorju tule: si nestrpen in ob prvi priliki bomo takšni tiči utopljeni v žlici vode (ali pa sežgani na grmadi) in vrženi v jame. Že videno v slovenski zgodovini. Ja, pravičniški srd do tistih, ki ne blejajo kot ovce v čredi je v (slovenski) zgodovini že znan: od pokristjanjevanja (morda je kdo kdaj bral Krst ob Savici) naprej.
    Da pa BP ne bi bil izvoljen zopet, pa ni skrbi, saj verjetno ne bo imel niti ustreznih protikandidatov. Jaz bi si silno želel na tem mestu imeti nekoga z integriteto (BTW, a mi lahko katera od Pahorjevih ovčk našteje eno njegovo mnenje, ki ni bilo PR-ovsko naštudirano, kjer bi resno spregovoril kot nekakšna moralna avtoriteta?), recimo krasna predsednica bi bila Alenka Puhar. Ženska, ki je v vsakem režimu bila pokončna in ki je v življenju nekaj naredila. Ampak nima šans, ampak sama to ve, da več kot 10% glasov na volitvah ne bi dobila in se teh igric zato ne bo šla. Ampak ona bi svojim sodržavljankam in sodržavljanom povedala marsikaj, kar jim ne bi bilo všeč, ampak v vukojebini je pač najlepše in najbolj učinkovito, če mlatiš prazno slamo. Glavno je, da ima mlatilec lepe oči, če je obraz malo zabuhel, kaj zato. Ampak, drage moje miške, ajde, gremo…grškemu scenariju naprej (spomnite se mojih besed čez nekaj let).

  13. AndrejM - 1.06.2015 ob 13:35

    Kot dodatek mojemu prejšnjemu zapisu: v življenju sem glasoval za vse politične opcije. Imam nekaj izkušenj tudi v politiki in tudi čisto praktično vem, kako stvari potekajo. In verjemite, da se še ni rodil slovenski politik, ki mu ne bi bilo v prvi vrsti mar najprej zase, potem za svojo družino, prijatelje in strankarske kolege, na žnj mestu pa je država. In zato smo pač tukaj, kjer smo. In pazite: ko slišite govoriti slovenskega politika, se najprej primite za denarnico.
    In v tem je keč: ko bodo ljudje namesto za lepe oči ali sladko govorjenje glasovali za programe, znanje, vizije in za tistega, ki bo ljudem prinesel boljše življenje, berite denarnico, bo tudi pri nas boljše. Pred leti sem bil v VB opazovalec na volitvah v evropski parlament in se kar nekaj časa preživel v okviru volivne kampanje, celo na BBC-ju so me nekaj spraševali za jutranje novice :) . Ta politična kultura un razgledanost je žal nekaj, kar manjka in trajalo bo generacijo ali dve, da bo to morda prišlo k nam. In prav nič me ni začudilo, kako je Cameron v VB pometel s konkurenco. Ampak ljudje ga niso volili zato, ker bi na neki zabavi za mlade žuriral in bil zvezda meseca, ampak zato, ker zna in zmore več in bolje od konkurence. Kakšnega bivšega propadlega predsednika vlade pa boste videli samo še v zgornjem domu parlamenta, kako hodi na zastonjska kosila, niti slučajno pa ne bo nikomur padlo na kraj pameti, da bi ga kandidiral za kako pomembnejšo funkcijo.

  14. Majda - 1.06.2015 ob 13:41

    RADO RADO…. Rado ko je s pizde pado.

  15. Rado - 1.06.2015 ob 13:54

    “Ženska, ki je v vsakem režimu bila pokončna in ki je v življenju nekaj naredila”

    Ženska ki je sodelovala na mitingih odbora 2014 z namenom rušenja pravosodja, nima niti odstotek kredibilnosti za morebitno predsednico.

  16. Mellie - 1.06.2015 ob 17:22
    Mellie

    Rado, tokrat se s stvojim omentarjem (15) zelo strinjam!

    ~

    AndrejM, veš nekateri smo celo živeli v državi, ki jo ti opevaš, in delali za medij, ki ga opevaš. :) Vemo marsikaj, čeprav nam vztrajno dopoveduješ, da smo ovce! :) Če je izmerjeno visok IQ značilnost ovce, potem pa sem uradno ovca. :)
    Pahorjevih ovčk pa na tem blogu ne boš našel. Išči drugod. Če bo Pahorjeva protikandidata Türk in Zver, bo spet zmagal Pahor. Odborniki 2014 nimajo šans! Lahko pa ti kandidiraš! Te bomo ocenili glede na program in preteklo delo! Kar koli že v Sloveniji to pomeni! Kaj to pomeni v tujini vem, ker sem to (do)živela!

  17. Mellie - 1.06.2015 ob 17:37
    Mellie

    Pa še to AndrejM,
    prav zato, ker nimamo spomina zlate ribice, se dobro spomnimo, pokojninske reforme, ki je bila pripravljena v času Pahorjeve vlade in bi tudi delovala, če je ne bi SDS in sindikati zminirali. Pozneje je bila SDS prisiljena izvesti še hujšo pokojninsko reformo, a z manjšimi učinki, ker je bila prepozno, njeni učinki pa omiljeni tudi zaradi ZUJFA!
    Spomnimo se tudi, da se je izjalovil poskus regulacije trga dela: zavrnili smo malo delo in ohranili ubijalsko in skrajno nepravično študentsko delo – nepravično do študentov smih in do drugih delavcev, tudi do družbe! Le da tega nočejo dojeti!
    Katja Šoba, ki je takrat vodila študentsko organizacijo, ta pa je s podporo SDS tudi to zminirala, je na volitvah kandidirala na listi SDS.
    Nadaljujem? Spomin zlate ribice? Malo me skrbi, da ga nimajo prav tisti, ki nas oblepljajo s to “trofejo”!

  18. AndrejM - 1.06.2015 ob 20:04

    Rado,

    nisem kaj posebej navdušen nad tistimi zborovanji, ampak če so se lahko množice ljudi zbirale proti Janši (saj se spominjaš, kako so se drli proti korupciji in za boljše življenje, ko pa so, ops, prišli na oblast spet tardeči, pa na ulicah ni bilo več nikogar, lačna otroška usta so se spet cedila od mleka in medu in vse je bilo spet lepo in prav), se lahko zbirajo tudi za Janšo. Ampak če govorimo o argumentih, potem argumenti za spremembe v sodstvu so. Moja grenka izkušnja, ko mi je slovensko krivosodje (bom uporabil ta izraz, ker si ne zaslužijo drugega) ukradlo plačilo za pol leta mojega dela, me v tem samo potrjuje. Izvršilni postopek, vsi dokumenti, pogodbe, IOP obrazci, nobenih pritožb ali pripomb ali karkoli, da delo ni bilo opravljeno, kup e-mailov kot dokaz, da so plačilo nateguni obljubljali do konca, telefonski pogovori z nateguni, no, tega ne moreš dati v kokumentacijo za izvršbo… Izvršba noter, nateguni najamejo dragega odvetnika, ki da ugovor na izvršbo v enem stavku, da se oni s tem ne strinjajo in sodlišče napoti na pravdo. Halo? Halo? Halo? Pa kje razen v kaki banana republiki (ops, sem pozabil saj SMO v banana republiki) je to mogoče? In namesto, da bi dobil denar z izvršbo, ko je še bil, gremo na sodišče, na obravnavi nateguni nimajo nobenega argumenta, nič, nula, niente, ker ga ne morejo imeti, ker ga ni, no, pa so vedeli, da s tožbo ne bo nič, ker bo prisilka. Vmes imam dodatne stroške in potem gre firma v franže in jaz s svojimi terjatvami v postopek prisilne poravnave, ko ne bom dobil povrnjenih niti stroškov, ki sem jih imel. Ampak dragi odvetniki so svoj denar dobili, plačale pa ste jih ovce, ker je firma dobila pe lepo državno subvencijo in so posjila pristala na slabi banki. Takšnih, ki nas je krivosodje nategnilo, pa je bilo kar nekaj. In ljudje zaradi tega delajo samomore, ker se znajdejo v slepi ulici. In ko sem poslušal enkrat Alenko Puhar na tv, ko je argumentirala svoje poglede, sem se z njo lahko samo strinjal, ti pa ne bluzi, kako ruši pravosodje. Ampak brez skrbi, ne bo kandidirala, boš lahko še naprej užival z BP.

  19. AndrejM - 1.06.2015 ob 20:21

    Mellie,

    če me spomin ne vara, je pokojninska reforma in ostala zakonodaja padla na referendumu. Glavna oglaševalka takratne reforme je bila Urška Čepin, to omenjam samo kot bizarnost takratne situacije, pa BP za to sigurno ni bil kriv. In če tako zelo poudarjaš, kako imajo ljudje na volitvah vedno prav, so imeli prav tudi takrat, ane? Ja, bili so proti sindikati in SDS in še kdo, ampak halo, saj politika je umazana stvar. Mi je pred leti en gospod, ki je danes direktor ene zelo pomembne državne ustanove rekel, Andrej, ko človek gre v politiko, mora biti brez vesti in načel. Pika. Ti, ki pa si delala in živela tam zgoraj in levo, pa boš še bolje od mene vedela, kako so politiki tam gor vsakodnevno pod udarom kritike in da je vse to, kar se mi danes tukaj gremo, igrica na vrtčevskem otroškem igrišu :) .
    Da bi jaz kandidiral? Nisem se takoj po diplomi zaposlil pri komunistih in potem vse življenje samo menjaval funkcije, nisem propadel predsednik vlade in za mladenkami se ne derem, ajde, miška mala, gremo, torej odpadem kot usran golob, kot v naših krajih pravimo :) .
    S tem to debato s svoje strani zaključujem. Lep večer želim!

  20. Mellie - 1.06.2015 ob 22:14
    Mellie

    AndrejM, upam, da boš zdaj nehal s floskulo o spominu zlate ribice! Zakoni niso padli na referendumu zaradi Urške Čepin, ampak zaradi tega, kar sem napisala v komentarju 17. S sklepanjem nimam problemov!
    Samo poglej se, kako sikaš! Omalovažujoča floskula na floskulo! Očitno si dovzeten samo za to, kar navajaš. Morda sebe projicriraš, ali pa je to za običajnega Slovenca tako velik problem, če je nekdo uspešen.
    Kar si namenoma izpustil, je:
    - Pahor je dobil študentsko Prešernovo nagrado za diplomsko delo
    - med redkimi je prevzel dediščino komunistične stranke in prejšnjega sistema na svoje rame – in ni preračunljivo zbežal v takrat tako intelektualno in modno ZSMS! Ne, z neprijetno dediščino se je spopadel in s somišljeniki preoblikoval stranko, ki je potrebovala karizmatičnega vodjo. Da intelekt ni dodvolj, se je pokazalo pri Lukšiču!
    - Pahor je uglajen (tudi na pogled) politik, ki ne deli Slovencev. Srboritežem seveda to ne uspeva, saj imajo samo oni prav in predsednik, bi moral njihiv prav javno razglasiti in se postaviti na njihovo stran.
    Morda bi se včasih res lahko oglasil! To pa! To ni jegova edina napaka! Ima jih precej, ki mu jih tudi sama očitam. Ne razžira pa me niti sovraštvo niti prezir. Zato ne čutim potrebe po posmehovanju. Za razliko od večine navijaških levičarjev sem sposobna narediti korak nazaj in z distance oceniti predsednika. Njega sem volila, ker me je Türk kot človek razočaral – pa ne samo zaradi prvo- in drugorazrednih tem. Tega je veliko več, ni pa nikoli prišlo v medije. Morda zaradi cenzure?

    ~

    Prepričanja imajo tudi zelo močno družbeno vlogo, če gre na primer za politična vprašanja. Vzpostavljajo občutek skupnosti in varnosti. Nočemo se jim zlahka odreči, zato se jih tako močno oklepamo.

    Peter Halligan

    Priporočam branje in poslušanje:
    Prepričanja so osebna in pogosto zmotna – Val 202 http://val202.rtvslo.si/2015/05/zakaj-verjamemo-v-to-kar-verjamemo-profesor-peter-halligan/

  21. krš - 2.06.2015 ob 00:02

    Mellie, hitr tableto pojej, spet se ti meša!

  22. darja - 2.06.2015 ob 00:23

    Ojoj!

    Predsednik nas na leto stane 3 mio €!

    Veste kaj gre meni na organ? Je povabljen na kosilo (v eni oddaji).
    Se pripelje z eno ‘blindirano kravo’, šoferjem in dvema varnostnikoma.
    Pa varnotnik skače ven, da mu odpre vrata…… ko eni stari babici!

    TO MENE BOLI!! NAJ NEHAJO S TEM PRESTIŽEM! Čudno, da ni privlekel še enega poskuševalca hrane!
    Zakaj ni prišel sam s svojim OA Katro, ki jo je vozil?

    Pa razumem protokol. Samo naj nehajo špilat cirkus! Kdo jim kaj hoče?

    Ko mu bo potekla funkcija, ne bo več varovan. Je JaJo varovan? Evo, z njim živet bi pa mene bilo orenk strah! Pa naj ima psa, alarme…kakšnega stražarja v šupi :-) !

    Po eni strani je Pahor revež! Ne more k njemu nobena bejba! Pa ne zaradi varnostnikov!
    FOLK v LJ vidi vse! Vsi vedo vse, čeprav so vsa okna v temi in smrtna tišina.

  23. darja - 2.06.2015 ob 00:37

    Mellie – pa nehaj z nekimi nagradami izpred 35 let!

    Pahorja so babe v pisarni vozile kakor se je njim zdelo. Kupovale na dobavnice vložke in vsee!!
    Samo to gamad od DIMIčke poglej! Pa to bi PAHOR moral past zaradi totalne nesposobnosti.
    En običajni delavec naj naredi napako – LETI!! Pa ni naredil 0,000001% tok škode, kot ta golazen!

    Jaz imam srebno medaljo v ping pongu na občinskem tekmovanju, pa zlato medaljo v šahu na šolskem – in še ene par planinskih! Pa bralne značke… :P
    Prav grebejo se zame in veseli bodite, da si vzamem čas in poklepatam tukaj. :)

  24. Mellie - 2.06.2015 ob 03:25
    Mellie

    Tipične reakcije! Če ne pljuvaš po Pahorju, se takoj vsujejo osebne dikreditacije! Ne premorete niti malo distance! Vse tako čustveno jemljete! Ko bi vedeli, kako delujete zaplankano! Ojoj! :)

    Darja, ti je Simona zares obležala na želodcu! Tako, da drugega ne vidiš! :)

    Krš, tableto in pomirila pa izvoli sam konzumirat. Vidim, da ti je to vedno na umu! :)

    Prijetno zabavo vsem skupaj – s predsednikom, ki je zadet! Novi hit! :)
    Ko bodo volitve, spet ostanite doma, da boste laže bemtili cel mandat! :)

    Slovenija is a beautiful country, shame for the people!

  25. Mellie - 2.06.2015 ob 03:45
    Mellie

    Darja, ti si zares sto let za kačami! Pahor je po novem gej! #ljudskiglas Kakšne babe, prosim! :) :) :)

    To sem morala dodati! Zares ste zabavni! No, vsaj sovražit znate, to pa! :)

    Sanja se vam ne, kaj so drugi počeli, kako so nas fino molzli! In to tisti, najbolj opevani! Imajo srečo medijske (samo)cenzure! Zato ljubčki, kar tolcite po tistem, ki je od vse te bande najbolj pošten! Le dajte! Vprašajte se raje, zakaj mediji Pahorja tako prikazujejo in zakaj prikrivajo nečednosti drugih? Morda bodo celo kdaj prišle na dan, a vsak poskus doslej so zatrli – da bi obvarovali lik in delo najbolj opevanih. Tukaj pa jaz bruham

  26. Mellie - 2.06.2015 ob 04:07
    Mellie

    Kolumna iz leta 2013, ki je še kako aktualna …
    Miha Mazzini: Zakaj uživamo v uničevanju samega sebe? http://shr.gs/QcwV9xQ

    Konec kolumne je kar pravšnji:

    In kakšni so naši načrti za prihodnost?

    Takole: še par let bomo gospodarili po starem in uničili gospodarstvo, raztrgali javni sektor, sesuli zdravstvo in izobraževanje, potem pa se bodo voditelji v strganih plaščih odpravili po prestolnicah naših nekdanjih gospodarjev. Ponosno bodo v pošvedranih čevljih prišli na Dunaj in se potrkali po prsih: “Ha, stoletja ste nas hoteli uničiti in pregnati z domače zemlje? Ni se vam posrečilo! Poglejte nas, kako smo sami sebe uničili v borih parih desetletjih! Smo vam pokazali, kako se to dela, luzerji!”
    Z nasmehom moralnih zmagovalcev se bodo voditelji vrnili domov in se posvetili pripravi na državljansko vojno, ki obvezno sledi, saj nam jo je vprogramiral že škof Mahnič pred skoraj stoletjem in pol. Škofova slika bi morala biti v vsakem prostoru, saj je on naš duhovni oče, pod njo pa napis: “Ste danes že zasovražili kakega sodržavljana?”
    Po bratomornem klanju bodo preživeli ponosno krenili po prestolnicah nekdanjih jugoslovanskih republik in se glasno smejali: “Ha, mislite, da ste imeli vojno, ker ste se klali med narodi! Mi smo se pa kar sami med seboj, še huje, kot vi kdajkoli! Amaterji! A smo moralni zmagovalci ali ne?” Trkali se bodo s štrclji po preluknjanih prsih in krehali iz sežganih pljuč, a vse z nasmehom; Slovenci izumreti ne moremo, le izumremo se lahko.

  27. darja - 3.06.2015 ob 15:30

    Mellie!
    V tej temi pač teče debatata o Pahorju.
    Saj so drugi še slabši. Vsi!

    Nihče, prav nihče od njih pa si ne zasluži tega prestiža, s katerim se še danes kitijo.

    Niso vredni niti naše pozornosti! Temveč KPK, NPU in podobnih!

  28. darja - 3.06.2015 ob 17:58

    Mellie!
    A lahko poveš za eno samo (eno samcato) dobro delo, ki jo je naredila 25-letna garnitura? V korist ljudstva.

    In ta golazen še vedno sedi v prvih vrstah, še vedno se šopirijo, eni in isti se presedajo iz fotelja v fotelj.

    Kako jih ni sram? Kako si upajo?

    Ta golazen se je tako usidrala, da je vsak premik nemogoč! Pa še Policija je (kao za red) na njihovi strani, čez 14 dni pa sami cmizdijo, kako so ubogi!

    Daj no! Slabo mi je!

  29. darja - 3.06.2015 ob 18:31

    Pa ne z nekimi floskulami ‘kar ste volili, to imate’!

    Saj ni drugih! Saj gre volit 20% žlahte in to velja. Je to resnica?
    80% jih pa ne gre, ker nimajo koga volit! Jasno?

    Po vseh pravilih pa bi moralo biti tako:

    80% ljudi ni prišlo! Se pravi, vas ne jebejo! Takoj odstop in adijo!
    Za vedno parklje stran! Ne pa, da se preko druge stranke ušunja na stolček!
    In nobenih privilegijev (sl. stanovanje, sl. avtoček, sl.šofer… pa top malica za 1,4€ – po koncu mandata pa še pol leta 4000 € ….)!

    In če nekdo ne plačuje obveznih prispevkov, če vidiš delavce jokat pred tovarniško rampo – pa peesda, to bi morali rešiti TAKOJ!!

    Kje so takrat vsi ti mogočneži? In sebi znižat plače (+ bankirjem in podobni golazni) na …….jebiga …. 600 €!! Saj samo za enih 5 let. Tok, da se sestavimo nazaj.

    Sem kar razočarana nad tabo, Mellie!

    Ko bodo uspešni, ko se bodo pokazali rezultati – takrat pa zaradi mene, če so celo leto na Bora Bori!

    Mah, dost mam te golazni in tega zamorjenega vzdušja!

  30. Mellie - 4.06.2015 ob 06:11
    Mellie

    Veš Darja, ni mi všeč tvoj besednjak. Zares ne odobravam “golazni” ipd. Še vedno so to ljudje, ki smo jih izvolili, tudi če tebi ali meni niso všeč! če drugih ne spoštuješ, ne bodo niti drugi tebe!
    Kdo pa misliš, da je odgovoren za to, da imamo takšno vlado? Daj zamisli se malo preden streljaš vse počez! Koliko pa si ti naredila za družbeno dobro? Si volila, si aktivna državljanka, sodeluješ v kakšnem društvu, pomagaš revnim in bolnim?
    Kaj si ti naredila, da meniš, da imaš pravico vse po spisku žaliti?
    In kaj boš TI naredila, da bo bolje?
    Najlaže se je vsem posmehovati, bemtiti in nič narediti.

  31. AndrejM - 28.06.2015 ob 12:48

    Iztok (in ostali podporniki najlepšega predsednika, kar jih je Slovenija imela): a ste te dni kaj ponosni na to, da se je zdaj izkazalo, da Grčija ne bo nikoli poplačala svojih dolgov in da bomo zaradi takratnih sijajnih Pahorjevih zdaj še malo bolj v minusu?

  32. IZTOK GARTNER - 28.06.2015 ob 13:43
    IZTOK GARTNER

    Bi lahko rekli ne glede na to, da je bila to direktiva iz EU? In seveda, smo vedeli, da ne bomo dobili nazaj takrat? In seveda še enkrat, smo edini, ki ne bomo dobili nazaj?

  33. AndrejM - 28.06.2015 ob 14:55

    Slovaki so rekli ne in se ostalim bedakom po Evropi lepo režijo. Sploh Butalcem iz pahorjanske vukojebine, ki s(m)o prispevali relativno največ. In? Takratni predsednik vlade je še vedno najbolj priljubljen politik, takratni financ minister pa je še pred kratkim na televiziji razlagal, kako Telekom pri nas sploh nima konkurence, pa je bilo potem zelo malo ljudi, ki bi mu lahko povedalo, da ima o financah več pojma vsak osnovnošolec, ki na morju nalovi nekaj školjm in jih prodaja turistom. BTW, če ti nisi vedel, je tvoja stvar, nekateri smo to pač vedeli in sem to nekje tudi zapisal, pa se mi zdaj ne ljubi iskati stvari za nekaj let nazaj. Pa so se takrat na blogu oglasili moroni, ki so celo trdili, kako bomo s tem zaslužili in blablabla.

    Je pa res nekaj, da Slovaki nimajo tako lepega predsednika države. Ajde, miške male butalske slovenske, gremo naprej :) .

  34. IZTOK GARTNER - 28.06.2015 ob 16:25
    IZTOK GARTNER

    Razen Slovakov so torej vsi dali pomoč kot Slovenija a ne?

  35. AndrejM - 28.06.2015 ob 17:34

    Niti ne, pri zadnjem obroku se je Slovenija spet dodatno izprsila, če me spomin ne vara tudi zaradi Ircev in tudi Nemcev. Ampak, zakaj se enkrat za spremembo Slovenija ne bi obnašala ne-hlapčevsko? Poleg tega pa je veliki večini ostalim bilo veliko lažje dati garancije plus to, da so verjetno poleg Nemcev in Francozom tudi sami imeli kakšne finančne pluse od tega za razliko od Butalcev. Ni kaj, lepo nedeljsko popoldne je in miške butalske, gremo dalje :) .

  36. IZTOK GARTNER - 29.06.2015 ob 00:42
    IZTOK GARTNER

    Da se razumeva, tudi jaz sem bil jezen, da smo dali ta denar, ampak za razliko od tebe tega ne prikazujem tako, kot da smo ga samo mi dali od vseh na svetu :)

  37. AndrejM - 29.06.2015 ob 09:51

    Bilo bi lepo, če bi kdaj morda dobili politike, ki jim gre predvsem za lastne ljudi, ne pa da padejo na kolena pred vsakim tujcem ki pride mimo in mu ga pocuzajo. Pri nas pa so politiki tipični predstavniki hlapčevskega naroda, kaj češ. Vedno bolj spoznavam, da je še kako resnična tista teza, da je v Trubarjevih časih sposoben del naroda ali bil pobit ali pa so pobegnili, ostala pa je sodrga, nesposobneži in lopovi, katerih gene nosimo tudi mi. Hvala Bogu, da imamo nekateri tudi kakšen gen, prinešen od drugod :) .

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !