Bravo, Lina Kuduzovič

15.03.2015 ob 13:08

Vedno sem navijal zanjo. Vedno sem pizdil na kretene, ki so jo šinfali. Čudežna deklica.

Hvala bogu, da je spokala iz Slovenije. Tu smo preveliki bebci za tak talent.

 

53 komentarjev na “Bravo, Lina Kuduzovič”

  1. AndrejM pravi:

    Ma kaj se pizdiš: saj je zmagala na SIT in potem ste njeni feni imeli vse možnosti, da kupujete CD-je, lajkate na FB, hodite na koncerte… Torej, če v Sloveniji ni uspela, ste krivi tisti, ki vam je bila kul. Tudi ena Katy Perry se nič ne ozira na to, da ni všeč enemu Iztoku Gartnerju iz Slovenije, ko pa ima 66,7M sledilcev samo na Twitterju in toliko denarja, da bi lahko kupila pol Slovenije. Tako da o uspehu ne odločajo hejterji, ampak feni.

  2. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ne pizdim se, povem tako kot je bilo.

  3. Skeletor pravi:

    Kje pa je bilo to? A je to kakšna frišna zadeva?
    Bajdvej, naš trg je premajhen za take talente. Pri nas ni nihče sposoben kaj takega poriniti naprej, pa naj gre za glasbo ali kaj drugega. Ona rabi vrhunskega mentorja, tekstopisca in ustvarjalca glasbe, ki ga pri nas ne vidim. Take ljudi ona rabi okoli sebe, ki imajo iz nje interes narediti vrhunskega glasbenika. Pri nas bi samo gledali, kako bi čimprej in čim več zaslužili. In jo porinili na oder razprodanega koncerta Modrijanov.
    Denar bo prišel kasneje, sam od sebe, zagotovo, in to veliko……samo pametno je treba izbirati ljudi okoli sebe.

  4. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ja, na Švicarskih Talentih. Šla je direktno v finale.

  5. AndrejM pravi:

    Saj si napisal, da si se vedno pizdil :) . Ampak, gremo širše: zakaj bi ravno na področju glasbe bilo drugače kot na vsakem drugem, ko prevladujejo povprečneži in tisti, ki imajo veze in poznanstva, najboljši pa gredo ven?

  6. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Se strinjam, ampak fora je, da so mnogi Lino sesuvali v prah in kritizirali njena malda leta in vem kaj še vse. Mladega znanstvenika nosijo po rokah, mlado pevko pa so hoteli sesuti v prah. To je glavni drek.

  7. Peter pravi:

    Nobeden ne trdi da nima glasu samo po mojem mnenju je to premlado za takšne cirkuse.

  8. Peter pravi:

    Me pa Iztok pri tebi še vedno moti to, da cela Slovenija nima pojma o glasbi, če se ne strinja s tabo samo, če se mene vpraša, tisto, kar ti hvališ… No, ja… No coment. Okusi so pač različni. Tebi je všeč eno, neki x osebi pa čisto nekaj drugega.
    Tudi letošnja mlada tekmovalka iz Slovenija ima talent naj počaka kakšnih 6-7 let. Naj najprej konča šolo.

    Še vedno pa trdim, da bi tisto leto morala zmagati Maja Keuc. Lepo vas prosim otrok? V Sloveniji bi morali imeti poseben šov za otroke. Saj, če se ne motim na TV3 ali na Planet tv imajo nekaj za otroke.

  9. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Peter, pa kolko mora biti stara, da jo boš spustil na oder :)
    In kot vidiš je čisto okej punca in je naši Talenti niso uničili, pahnili v drogo in v alkohol kljub mladim letom :)
    Zakaj spet nabijaš, da je tisto, kar jaz hvalim, drek? Kaj točno je to? Michael Jackson, R. Kelly, Mary J. Blige, Whitney Houston, Toše Proeski, Jan Plestenjak?

  10. Vanja1 pravi:

    Ne, ni šla sicer direktno v finalno oddajo, ampak Polfinalno. Pač preskočla bo tisti izbor med podobnimi kandidati kaj se žirija še pol dodatno odloča, kdo gre dejansko v polfinale. Sicer pa ne dvomim, da bo šla v finale, ker je odlična, zdaj kako bo tam folk glasoval, edino me zanima kako bodo tam gledali, glede na to, da je že bila tukaj pri nas zmagovalka, že ima CD…itd.. Al bo šlo to komu v nos pa ne bodo za njo glasovali, pa še malo patriotstvo. Ampak tako je, Talent show je najboljši za promocijo. Pri nas pa je tako, da težko kaj več dosežeš kot par nastopov letno, pa da se parkrat pokazes po Tv, tam pa jo zna čakat lepa kariera, več nastopov pa vsega, tudi finančno zna tam predcej pridobit, če boi seveda nadaljevala s tem, pri nas pa vlagaš, pa ne dobis ravno nekega snemanja Cdja noter, razen par izjem.

  11. Peter pravi:

    Mislim, da bi morala biti meja. Če se ne motim, sva o tem že govorila. Ali pač ne? Najmanj 15-16 let. Povdarek na najmanj! Tukaj ga Pop tv serje. Vem, da se jim gre za gledanost toda….

    Kar se pa tiče okusov, sem pa v zadnjem mojem komentarju rekel, da so okusi različni samo napisati “Vedno sem pizdil na kretene, ki so jo šinfali. Čudežna deklica. Hvala bogu, da je spokala iz Slovenije. Tu smo preveliki bebci za tak talent.” ali pa v stilu “tisti, ki posluša Modrijane (NZ), je neumen”. Če nekdo posluša izvajalca, ki gre meni na k****, ne bom imel to osebo za 100% bebca, samo v glasbi se ne ujameva. Jaz imam kolege, ki se nekje ne razumemo, se pa zato drugje bolj.
    Roko na srce, dajva si priznati, da vse od Plestenjaka pa tudi ni sveto (Večja od neba – zadeva močno spominja na en stari danski evrovizijski komad, Nova generacija, Čao lepa) itd. Da o nekaterih (ne vseh) reperjih ne govorim. Poslušam kaj hvališ,… Hm…

    Priznam pa da ta nastop Line ni tako slab. Je potencial samo to je še otrok, jebemti.

  12. Peter pravi:

    Evo ga našel. Če za kritike za zadnje zmagovalce Oskarjev ne najdem, sem to zadevo kar hitro našel. Sem dal v iskalnik, pa sem našel kar to:

    http://www.evrovizija.com/plestenjakova-skladba-hudicevo-podobna-danski-evrovizijski-skladbi-1476

    Vidim, da so tudi drugi pisali o tem…

  13. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Peter, to ni od POPa odločitev, to so pravila šova, ki si ga je zamislil Simon Cowell.
    O tem, zakaj je fajn, da otroci, ki so nor talent, niso zaprti doma v kleti kot bi radi nekateri, pa smo na mojem blogu govorili že stokrat.
    Ta komentar o Lini leti na tiste, ki so čvekali, da nima pojma, da ne zna pet, da fuša, da ni nič posebnega, da je zmagala samo zato ker je otrok in podoben drek. Zdaj pa se jasno vidi kako dobra je in kako so nad njo navdušeni tudi tujci.
    Nihče ni rekel, da je vse od Plestenjaka sveto. Ne nabijaj.
    In kaj pol če je Lina še otrok? A to pomeni, da ne sme pet in se mora s punčkam igrat? Daj no.

  14. Peter pravi:

    “A to pomeni, da ne sme pet in se mora s punčkam igrat?”

    To nobeden ne trdi samo postavljat 9-10 let stare otoke na takšen oder in jim nabijat v glavo razne pravljice tako kot se to dogaja na teh šovih… Ne vem no. Res ne želim gledati veliko primerov ala Macaulay Culkin.
    Zdaj so se celo spomnili, da bodo imeli Evrovizijo za otroke (to traja od leta 2003). Bog naj nam pomaga. Danes mora otrok zrasti že pri 10 letih…
    Prava zmagovalka je ta “švedinja”:

    https://www.youtube.com/watch?v=oCF1QM7D4vA

    Lina, Alenka in podobni naj raje naredijo šolo (vsaj osnovno), potem pa, če imajo res talent, naj se prijavijo na te šove. Verjemi, takrat bodo še vedno obstajali… Vsi, s katerimi sem se pogovarjal, so rekli, da je to premlado za takšne odre in se z njimi tudi strinjam.

  15. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Mislim, da je Lina že srednješolka zdaj. Ni več 9 in 10.
    Ah, pusti Culkina, to je ZDA. In bil je najbolj slaven otrok na svetu.
    Ne moreš tega primerjat s slavo pri nas.
    Lina dela šolo in je zelo pridna. Od kje ideja, da je pustila šolo in samo poje? WTF :)
    Kateri vsi? Morda tisti, ki so fovš, da njihovi otroci niso tako genialni? Njihov problem.

  16. montebuba pravi:

    mah kako Iztok…a ne ves seštevat? :D Ko je zmagala 2010 je imela 6-7 let… zdaj smo 2015 torej plus 5 je zdaj okoli 11-12 kar je 7 razred OŠ!

    In zakaj je sla v Švici spet na talente? ona ni več talent, če je zmagala ze tu… enaka situacija je bla z Jano Šusterič, ki si jo kritiziral tu pa ti je vse kul…ah dajjj.

    Saj meni je Lina kul pa vse samo velikoo res veliko je k zmagi na slovenskih talentih pripomogla njena starost.. saj se je vsem zdela srčkana in prkupna…in so ji zato namenili glas…

  17. Vanja1 pravi:

    Ma Lina je čist obijačen Otrok, v Sloveniji ni slave, naj si folk že to da dopovedat, saj nismo Amerika oz. ena tuja vlka država, kjer že če prideš v neko finale, te pol managerji pograbijo, ti dajo dobre pogodbe. Pri nas pa je to samo zabavna oddaja, ko se konča, se pač sam znajdeš in financiraš projekte, zato pa se pol večina teh talentov izgubi, saj nimajo kje pravzaprav nastopat. In Lina je po zmagi posnela CD in imela tu pa tam kaki nastop, zraven pa je hodla normalno v šolo kot vsi. In prav je , da je poiskusila zdaj tam kjer živi, Talent show je najboljša promocija, da se pokažeš in kot kaže bo ena izmed favoritinj tam, saj je njen nastop bil v oddaji pokazan popolnoma nazadnje, vemo pa da najboljše dajo vedno nazadnje, ko pokažejo najboljšega in tisti čustveni moment, do zdaj je v večini bilo tak, da je tisti prišel z lahkoto na koncu v finale, ker si ga je publika in gledalci najbolj zapomnili. – https://www.youtube.com/watch?v=97CsDzdQTC0

  18. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Montebuba, Jana je odrasla pevka s super kariero v Srbiji, Lina je drug kontekst. Ne mešat. In tudi ne debatiram ali je fer, da nastopa v Švici ali ne, le povedat sem hotel, da je odlična pevka in čist kul otrok.

  19. Pepi pravi:

    Lado Leskovar v žiriji, valda.

  20. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Kak Lado Leskovar? Se zezaš al si res mislil?

  21. AndrejM pravi:

    Iztok, ponavadi o vzgoji otrok največ “vedo” tisti, ki jih nimajo.

  22. bing pravi:

    Njeni starši se očitno preživljajo s tem, da ona tekmuje v teh šovih….

  23. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Andrej, in ravno tisti so bolj objektivni. Še posebej, če so študirali predšolsko vzgojo in delali dve leti v vrtcu.

  24. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Bing, pa kaj potem.

  25. Peter pravi:

    Iztok, ali veš kaj je problem pri zmagovalcih takšnih šovov, še posebej otrok? Zakaj sem za Majo Keuc in za Lino in Alenko ne?
    Maja je izdelana pevka, oderska osebnost tako kot mora biti, karizmatična. Kar se tiče talentov in x faktorjev je super, da obstajajo ampak nekako se mi zdi, da tukaj dajajo neko lažno upanje predvsem mladim ljudem (še posebej mladim tipa Lina in Alenka) in kar naenkrat, čez noč so soočeni s takšno slavo ali pa če kar rečem prepoznavnostjo (slava in Slovenija-to ne gre skupaj) in to prinese s sabo lahko katastrofalne posledice. In to niso izdelani ljudje, to niso izdelane osebnosti in nekateri se tem uboščkom smejijo, umirajo od smeha, jih vabijo v oddaje, ki potem izpadejo kot nekakšni dvorni norčki (to se je najbolj videlo pri Lini). Jih tako tretirajo, ni pa tukaj v Sloveniji nobene če lahko temu rečem pomoči tem ljudem. Ene strokovne, psihološke pomoči. To se tudi starši ne zavedajo, kaj prinse takšna zmaga. O tem je že Maja govorila, na koncu lahko ostaneš sam. To ni hec. Otrok ni vajen tega pompa. Maja je sama rekla, da tudi njej ni bilo lahko, ker zdaj po talentih se znajdi kot znaš in veš. Ampak dobro, ona se je, dovolj je bila stara ampak otrok… Saj verjetno sam veš kako to gre. Verjetno se temu smeješ, meni to ni smešno.

    Torej, naj imajo otroci svoj šov. Kaj je že bilo, Razred talentov? Super, da je to bilo, žirantje niti niso pretiravali, bilo je bolj na izi. Slovenija ima talent ter x faktor pa naj bo za starejše.

  26. Pepi pravi:

    Hec, itak. Mu je pa oni siv možakar od daleč precej podoben.

  27. Katrina pravi:

    Ma bejžte no, berem te komentarje, kaj bi bilo prav, kaj ne, ti Švicarci so res mahnjeni, ker nas ne poslušajo in upoštevajo :)

    Pa ljudje božji, punca očitno poka od želje po petju in bi bi ji to prepovedali, ker je premlada?
    Da ne omenjam skrajno žaljivih in neumestnih komentarjev, da Lina s svojim petjem preživlja starše. Od kje vam to? Sram naj vas bo, zavistneži mali

  28. Katrina pravi:

    Še to sem želela napisat. Prebrala sem, da je Bojan Križaj prvič nastopil kot predtekmovalec na ženski tekmi na POhorju, ko je bil star 12 let. Menda je dilcal kot sneta sekira.
    A je njegov oče naredil napako? Bi ga moral še malce pestovati doma, saj je bil vendar samo otrok :)

  29. Nevenka pravi:

    Saj je vse fino, ampak je tudi fušala vmes, če smo pošteni. Ji pa želim, da se izpili in uspe.

  30. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Katrina, zaradi takih pajacov je naša scena v takem kurcu kot je. Aleluja, da je vsak tebi jasno.

  31. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Peter, zakaj govoriš kot da je Maja propadla, ker ni zmagala na Talentih?
    In hej, tudi Maja je spizdila v tujino, ker pri nas nimajo pojma kaj naj počnejo z njenim talentom.

    Razred talentov? Hm, a ni to še huje, da so jih hvalili kot nori tudi takrat, ko niso bili ne vem kaj.

  32. mina pravi:

    @Peter

    “Ene strokovne, psihološke pomoči. To se tudi starši ne zavedajo, kaj prinse takšna zmaga. O tem je že Maja govorila, na koncu lahko ostaneš sam. To ni hec. Otrok ni vajen tega pompa. Maja je sama rekla, da tudi njej ni bilo lahko, ker zdaj po talentih se znajdi kot znaš in veš. Ampak dobro, ona se je, dovolj je bila stara ampak otrok…”

    O čem ti to??? Lina je že zmagala. In nič ni videti, da bi ji to kaj škodilo?! Ima tudi svoj YT kanal kjer objavlja svoje coverje komadov. Pa fak kaj smo Slovenci u kurcu, zmeraj je nekaj/nekdo premlad/preosladen/prfuknjen/ni pravi čas/to pa res nima nobene šanse/koga pa to zanima/…. Pa pizda no, Slovenija ni u kurcu zaradi politikov, Slovenija je u kurcu, ker vsak posamezen državljan ne vidi priložnosti na prav nobenem področju, pa če se mu direkt v glavo zaleti. Vedno in čisto za vsako stvar je treba biti pesimist in zaradi morebitnega prihodnjega neuspeha ne smemo čisto nič narediti. Kako pa mislite da v svetu nastajajo uspešni ljudje??? A tako, da se ničesar ne lotijo???? Ne, uspešni ljudje nastanejo tako, da se nečesa lotijo in potem v tem vztrajajo. In večini ne uspe, peščici pa. Pa kaj koji kurac vas tako skrbi za Lino in kaj bo če bo če ji ne bo uspelo odrasti v uspešno velesvetovno zvezdo? Pa pač ne bo. Ampak ONA VSAJ DELA NA TEM. Poleg tega dajte že dojet, da niso njeni starši tisti, ki jo silijo na te šove, Lina sama hoče na te šove. Mislim, jaz imam že totalno alergijo na to kretensko destruktivno slovensko miselnost.

    p.s. cel kup odsraslih propalic imamo v Sloveniji, pa niso nikoli v življenju nič probali in na nobenem področju bili uspešni kot otroci. Iz česar sledi, da NI predpogoj za propadlega odraslega spešnost v otroštvu. Ja?

  33. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Mina, faking podpis za vse!

  34. mina pravi:

    No, vsaj enkrat :)

  35. Mellie Mellie pravi:

    Ustavimo konje, kje je zdaj ta drama?

    - Lina je zmagala, Maja Keuc je bila druga. Ali je to normalno, da pevka Majinega kalibra, ki je bila na Evroviziji 2011 od vseh potrjeno najboljši vokal, ne zmaga, zmaga pa otrok, ki ni pel boljše od nje?

    - Kdo pa je oviral Lino po talentih? Nesramni jeziki? Lina je bila takrat zares majhna deklica in verjetno zato neprimerna za množično nastopanje in snemanje. Maja Keuc je imela 19 let in že narejen glas, zato je nadaljevala s petjem.

    - Linin oče je dobil službo v Švici in tja so se pred dvema letoma preselili.

    - Lini nič ne manjka, zdaj je bolj zrela in verjetno bo tudi lahko bolj trdo delala, da si izšola glas. Potem bo zares mega!

    Seveda bomo vsi držali pesti zanjo!
    Ne vem pa, ali imamo razlog za nek nacionalni ponos, saj sploh ne vemo, ali se Lina še ima za Slovenko. Po priimku sodeč lahko sklepam, da morda celo ni Slovenka. Morda ji bo Slovenija nekoč pomenila le ime države, v kateri se je rodila in nekaj let živela. Kdo ve?

  36. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Mellie, gre za to, da so vsi pametovali, da ne bi smela zmagat, ker je premlada in jo bo to uničilo. Da ne zna pet. Da ni nič posebnega. In da je tako daleč prišla samo zato, ker je otrok.
    Ta nastop v Švici je dokaz, da so bile to kretenske izjave totalnih idiotov.
    Mislim pa, da tudi starša nista dovolila, da bi jo ujela založba Menart, saj sta vedela, da jo potem res čaka totalno garanje. Zato sta raje počakala.
    In ja, meni je bila Lina leta 2010 boljša in bolj zanimiva od Maje Keuc. Eto!
    Itak pa vidiš, da ne ena in ne druga nista v Sloveniji naredili nič. Tukaj pač s talenti ne znamo delat.

  37. Knox pravi:

    Avstrija 1760. Ej, sorry Mozart, najprej naredi šolo potem pa se igraj na klavirček
    Vsaj po mnenju nekaterih tu.
    Malce pretiravam, samo, če je talent je talent in Linda ga pač ima. Iztok po moje malce pretirava s tole punčko, ki je letos zmasakrirala Let it Go na talentih ampak Linda je supertalent in lahko doseže marsikaj, če jo pravi primejo v roko
    Če ne drugo je švicarski talent dobra iztočnica za nemški trg

  38. E pravi:

    Tukaj je bila Lina dosti boljša kot na naših talentih a za mene še vedno ni nič posebnega.

  39. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Knox, vrhunska ta z Mozartom :)

    E, itak da ne, če ne igra na harmoniko.

  40. Mellie Mellie pravi:

    Nisem gledala celih talentov, samo na koncu, in meni je bila boljša Maja. Mi je pa bilo všeč od Maje, da je mali Lini privoščila zmago. Sem pa med tistimi, ki ne vidim smisla, da otroci tekmujejo slupaj z odraslimi, jaz bi uvedla dve kategoriji ali celo ločeni tekmovanji. Tako kot ima to ločeno Evrovizija. Verjetno pa je Slovenija za to premajhna. O tem smo že razglabljali …
    Glede na to, da se po zmagi z Lino ni veliko dogajalo sta Marjetka in Raay (Lina je bila Marjetkina varovanka) odsvetovala Uli Ložar, da gre na talente. Verjetno sta vedela zakaj. Tako to o gre pri nas.
    Zdaj po štirih letih, ko Lina ni več takšen otrok, bo lahko boljše izkoristila švicarske talente, tudi če ne zmaga.
    Maja pa je v Sloveniji dosegla maksimum, več kot to ne gre. To ji je jasno. Marjetka in Raay sama migata in delata s tujo založbo. To tudi nekaj pove o naših založbah, pa tudi dejstvo, da naših glasbenikov niti v nekdanjo Yugo ne znajo prodat, kaj šele kam drugam.

  41. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Nop, Maja ni pri nas dosegla nič. Enega pravega hita nima. Z izjemno Eme seveda. Enega poštenega albuma ni izdala. Če bi imela solo koncert v kaki večji hali, bi bilo prazno. Ko so jo vabili na razne oddaje, pa je morala peti le tuje hite. Nič od nič. To je velika sramota za Slovenijo.

  42. Nevenka pravi:

    Katrina, šport je nekaj drugega, kariera je časovno zelo vezana na mladost in fizične sposobnosti, poješ pa še po smrti – tako rekoč. Če si dober seveda. Zadeva ni primerljiva. V glasbi pa, če si res talent, pravzaprav velja nasprotno, da nikoli ni prepozno.

  43. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ne bo držalo, Nevenka. Zgodbe kot je Susan Boyle so redke. Če otrok ne razvija talenta in če mu stolčeš sanje, ne bo nikoli več pel in bo zamudil vlak za vse tisto, kar je treba. Okej, lahko se vrne nazaj in potem pri petdesetih skuša ujeti vse tisto, kar je zamudil, ampak zakaj hudiča ne bi začel že zgodaj in se res razvil v vrhunskega pevca. Sicer pa, če ima nekdo v sebi to željo, so starši res debilni, če mu jo zatolčejo. Dajte otrokom krila, jebemti no. Še prehitro jih bodo zgubili.

  44. E pravi:

    Iztok , Keuceva mi je kul pa ne igra harmonike.Pa ne reči ,da je Lina boljša od Maje ,ker Lina nima za burek proti Maji že takrat in zdaj in je ne bo nikoli prehitela.

  45. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Sta povsem različni. Brezveze ju je primerjat.

  46. E pravi:

    Dobre pevke in pevce se da primerjati.Res pa ne moreš nekoga primerjati z nekom ,ki je par klas višji.

  47. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Nekoga, ki je bil še otrok, ne moreš primerjat z odraslo pevko.

  48. E pravi:

    Da torej Lina nebi smela zmagati ampak bi morala Keuceva ,da je Lina zmagala samo zato ,ker je bila mala punčka ,če ti to ni jasno kot beli dan potem je brezveze kar koli še o tem debatirat.

  49. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Fina je, da ste se mnogi obnašali kot da ne samo, da ne bi smela zmagat, ampak kot da bi morala biti zadnja od vseh.

  50. E pravi:

    Jaz nisem nikoli rekel ,da bi morala biti zadnja od vseh ampak to ,da bi morala zmagati Keuceva.Keuceva je bila nedvomno boljša od Line.Nebi rekel ,da bi bila Lina boljša od Keuceve se nebi niti oglašal zato pa se vedno oglasim ,ko tako pretirano povzdiguješ Lino.Lino še mora po mojem mnenju še dosti delati na svojm glasu meni je tako ne popolen ,da ti ne znam povedati.
    Vseeno pa mislim ,da bo treba še malo počakati ,da se ji iz otroškega glasu razvije ženski glas le še je stara 12 let.
    Če mi čez kakih pet let ne bo glasovno všeč tako kot zdaj mislim ,da mi ne bo nikoli.

  51. Mellie Mellie pravi:

    Če bi odločalo petje, bi zmagala Maja, saj je bila leta 2010 zagotovo boljša pevka od komaj 7-letne deklice. Odločala so čustva.
    Ko bo Lina starejša, bo verjetno vse tone prav zapela, zdaj ji še ne uspeva čisto vseh zadet, je pa veliko boljša zdaj kot pred 5 leti, skoraj perfektna.

    Linin finalni nastop na Slovenija ima talent, 2010
    https://youtu.be/9FUeL1PP614

    Majinega nastopa ne najdem, je pa to njen nastop v živo iz Hri-barja, 2009
    https://youtu.be/dit7teYqGfE
    Maja + Lucienne, 2010
    https://youtu.be/cQQT49Ynqxk

    Lino in Majo se bo dalo primerjati šele čez nekaj let. Zato ni prav, da otroci nimajo svoje kategorije na takšnih tekmovanjih. Meni se ne zdi fer, da tekmujejo skupaj.
    To je tudi izvor negodovanja, ni pa odpustkov za nesramnosti in podla podtikanja, ki so letela na Linin račun. Če bi jo primerjali z drugimi otroki, in ne z odraslimi, bi to bilo tudi zanjo kot otroka bolj spodbudno. Tudi več otrok bi se prijavilo na talente, če bi imeli svojo tekmovalno kategorijo.

  52. Vanja1 pravi:

    Lini je včeraj uspelo, prišla je v finale. Eto njen nastop. ;)

    https://www.youtube.com/watch?v=hf6MzeiP5z8&feature=youtu.be

  53. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Slišal ja. Vrhunsko. Bravo, Lina.

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !