Ema 2015

28.02.2015 ob 14:52

Danes na Emi navijamo za Marjetko Vovk, po novem Maraayo. Z Raayem imata vrhunski komad. Če ne zmagata, je najbolje, da Emo ukinejo.

  • Evo ga, Raay že na začetku.
  • Kdo za kurac je Nejc Šmit?!?
  • Sramota, da Majo Keuc pri nas še vedno uporabljajo samo za scenografijo.
  • Nop, Nejc, Tviterja nimate, le facebook se tja kopira.
  • Ema in Dora collabo al kako?
  • Nejc je tko zelen, da vika celo Majo Keuc.
  • Tinkarine fore z mikrofonom so kot Pižamine fore z debelostjo.
  • In & Out, Tim Kores, potejto, potato, trd drek, driska.
  • Če je zdajle mokra vsaj Maja Keuc, bo Tim seveda zadovoljen.
  • Okej, Tinkara, saj vemo, da znaš igrat na flavto no.
  • Ko zaradi petja Maje Keuc ugotoviš, da Darja Švajger sploh ne zna peti tako dobro.
  • Zakaj mi niste povedali, da nastopajo tudi Muff?
  • A Jana Šušteršič poje pri ICE?
  • Axl Rose moment je bil kul.
  • Zakaj Tinkara ni šla na Slovenija ima talent?
  • Škoda, da ni Clemens boljši vokalist, saj ima zelo kul komadič.
  • Maraaya. Hell yeah. Tako se dela vrhunske komade. Kudos za Raaya. Če tole ne zmaga, je čas, da Emo ukinejo.
  • Kje je pištola, ko jo rabiš? Je lahko še kaj bolj zoprnega od Bučarja. Pizda no.
  • A Tinkara je v meni?
  • Martina Majerle je kul. Po moje edina resna konkurenca za Maraaya. Eto.
  • Okej, vem, da je na Evrosongu fino peti v angleščini, ampak vseeno, to je ipak naša Ema no.
  • Maraaya in Martina. Pogojno še Clemens in morda ICE. Ostalo brezveze.
  • Eto, smo že v Avstriji.
  • Naj si Tinkara to jebeno flavto enkrat že porine v pičko in naj da mir, jebemti no.
  • Jebote, Rudi Bučar. Na koncu bo še zmagal.
  • RTV skrbi za naše žepe in nam ne dovoli glasovati že mesec dni prej kot POP TV.
  • Jebeš Emo, meni je komad od Maraaye jebeno dober tudi na splošno. Še enkrat poklon Raayu.
  • Bučar zmaga povsod kamor se prijavi. Zakaj ne kandidaira za predsedika države in za predsednika vlade in za Miss Slovenije?
  • Samo v Sloveniji tako vrhunsko performerko kot je Maja Keuc uporabljajo za tak drek kot je petje tujih pesmi.
  • Šaltinka je majhna Tina, ki se zavije v šal?
  • Kurc, mi mamo Tviter, Tinkara pa flavto.
  • Ema še lahko ostane na programu. Tako se dela. Končno so Slovenci pokazali, da niso totalni kmeti.

 

164 komentarjev na “Ema 2015”

  1. E pravi:

    Jaz pa navijam za Jana Šušteršič.Dobra je tudi Martina Majerle.
    Med temi tremi bo tudi tekma (Jana,Martina in Maraaya).
    Čeprav ima največ možnosti Maraaya zaradi tega ,ker je Raay že hišni (RTV) producent.Če ne uspe Jana naj uspe Martini.
    Maaraya mi ne potegne.Mene ne more kupiti z tem načinom petja.Instrumental,beat pa tako vemo da dan danes ni težko narediti v dobi računalnika.Zato sem se osredotočil na vokal Jana in Martina.
    Tudi Alya ni slaba a zdaleč ,da bi zmagala lahko računa na tretje ali četrto mesto.Bučar ni slabi samo je zgrešil koncep ,če se izrazim tako “festivala” Ema ni to narečna popevka.

    Predvidevam da bo tako :

    1.Maraaya
    2.Martina Majerle
    3.Jana Šušteršič
    4.Alya in Neno
    5.Tim Kores
    6.I.C.E
    7.Clemens
    8.Rudi Bučar.

    Seveda lahko pride do presenečenj a večjih odstopanj mesto gor ali dol ne pričakujem.

    No Jana gremo na zmago čeprav sem jo postavil na tretje mesto pričakujem zmago!!!

  2. Tomo pravi:

    Ni slab štiklc a jaz bolj prisegam na Rudija Bučarja.

  3. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Tomo, uf, Bučar je meni tečen ko sto mater.

  4. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    E, če je tako lahko naredit instrumental in beat, zakaj ga zna potem pri nas zadnje čase tako dobro samo Raay?
    Jana meni ni kul, ker ima dance komad.
    Lahko pa da se premislim, ko bom videl nastope.
    A ni bla Majerletova že na Evrosongu s Quartissimom? Je to ta?

  5. Peter pravi:

    Maraaya ali pa Jana Šušteršič. Ostalo je povprečno.

    Martina Majerle pa ni nič posebnega. Zadeva tudi malo spominja na že 100 drugih evrovizijskih komadov. Še najbolj na lanski švedski komad.

    Raay mi je zoprn samo jebiga, najboljša možna izbira med tem sivim povprečjem. Njegova glasba ni nič posebnega, izjema sta le lani Spet/Round and round ter Nisi sam/Your light. Mimogrede, ali mora imeti komad dva naslova?

    “A ni bla Majerletova že na Evrosongu s Quartissimom? Je to ta?” – ja, Iztok, to je ta. Bila je že back vokal pri Rebeki, Evi ter pri Maji. Žalostno, imela naj bi slovenske korenine a njena slovenščina je… No, nič od nič.

  6. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ema cela hrvaška torej :)
    Majerletova in Neno Belan :)

  7. E pravi:

    Iztok tudi mediji preveč mečejo ven tega Raaya kot ,da je ne vem kako dober producent je pa samo še en producent za moje pojme.
    Ja za Slovenske razmere je Raaya Amerika za svetovni trg pa nič kaj razburljivega , verjemi.Sej Maarayin komad tudi ni daleč od dance svere.Kako nora izjava komad mi ni všeč ,ker je dance.
    Iztok elergičen si na besedno dance.Če je dance komad dober ga jaz pohvalim isto kot rap če je dober je dober če pa slab pa je slab in mi ni dance komad slab samo zaradi tega ker je dance to je treba ločiti to kot vidim ti dela težave.
    Meni tudi ni metal po godu a najdem tudi kakšen komad ,ki mi je všeč v tem žarnu.To za Martino ne vem ta komad mi dober in super bolji kot Marayin.

  8. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Mene ne zanima kaj mečejo in kaj ne, jaz samo povem, da zna delat zakon komade, ko se mu zahoče. In Maraaya je zelo kvaliteten projekt.
    Zakaj čvekava o svetovnem trgu, če je Raay Slovenec in je naredu komad za Emo? Je pa Maraaya čedalje bolj uspešna v Evropi, tako da očitno zna delati tudi mednarodne komade.
    Ne, ni nora izjava, čisto normalna izjava nekoga, ki mu je jasno, da je dance največji drek kar obstoja. So pa izjeme, ki so mi tudi v danceu všeč, seveda, tako da se pustim presenetit od Jane.

  9. E pravi:

    Iztok zanimivo ,da nič ne slišim ,da je uspešna v Evropi??
    Če ima tujo založbo mislim ,da italjansko Dance and Love in nastop v nekem klubu še ne pomeni ,da je uspešna.
    Kvaliteten projet za večino slovencev jaz v to ne spadam.
    Priznam ni slabo a ne vrjemem v neke uspehe v tujini ,ker je takšnih projektov kot je Maarya na tisoče.Je nora izjava.Jaz bi tudi lahko rekel metal je največji drek kar obstaja pa takšne bedarije ne bom nikoli bleknil ,ker tudi v tej glasbi najdem kaj za moja ušesa.Ne biti tako navijaški Iztok ,ke ti to ne paše :) .
    Jaz niti ne upam napisati in pisati hvalo speve za Jano ali Martino ,ker so vsi trije komadi tudi Marayyin izredno dobri.
    Mislim,da bodo odločali milimetri pa vndarle mislim ,da je Maraaya v prednosti.Tudi RTVju mislim ,da bi pasalo in bili zadovoljni ,da zmaga Maraaya.

  10. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Dobro jima gre na tujih lestvicah z nekaterimi komadi, sam se ne hvalita preveč. Nista še na konju, je pa dobro zastavljeno. Že to, da imata tujo založbo, je zakon.

  11. Didl pravi:

    E, nisi nič slišal kako gre Raayu dobro tudi na Japonskem trgu?

  12. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Zdaj bo rekel, da Japonska ni nič :) In da če ni izdal vsaj deset albumov in napolnil vse štadione tam, da to ne pomeni, da mu gre dobro :)

  13. E pravi:

    Ko bosta imela non-stop nastope po tujini ,da jih po par mesecov nebo v sloveniji in dobro prodajano ploščo in še morda tuje glasbene oddaje TV in radio ,ki v svetu bodi v evropi nekaj pomenijo takrat bomo lahko rekli ,da ste uspela v širšem pomenu.
    Ker za slovenijo sta že uspela.
    Kar se pa tiče hvale pa ti skoraj ne morem vrjeti sama hvala in egtrip je Aleša in Marjetko.Morda se z lestvicami res ne hvalita ampak kako ste pred kamero ali intervju v tiskanih medijah to kipi po samo hvali in egotripu ,da o visokem nošenju ne govorim.
    Prej v Turbo Angles sta mi bila Raay in Marjetka dosti bolj človeška.

  14. Fudex pravi:

    Baje da se Pharrell uči od Raaya

  15. E pravi:

    V tej debati je problem preveč navijaški pristop ter ,kdo bo koga zaključil v tej debati (Didl) kot mali otroci , ko pogledamo realno je situacija dosti drugačna.
    Defenicija svetovnega uspeha je turenja po svetu polni stadioni ter lepo prodajana cd plošča.Vidiš Iztok tukaj pa si ti zadovoljen samo z klobaso in pivom.

  16. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    E, tebi res seka ej :)
    Sploh ne razumeš kaj je poanta debate no.
    In hej, antinavijaški si ti stokrat bolj ko sem jaz navijaški. Le preberi svoje komentarje.

  17. ajda pravi:

    A je Jano Šušteršič kdo davil med nastopom? Kot dan in noč njeno petje na talentih in nocoj.

  18. AndrejM pravi:

    Crknil mikrofon, videli smo lučkarja ki se je skril za klavirjem in čistilko, ki je čistila. Sami vrhunci TV produkcije. Pozitivno je, da nacionalka špara in voditelj tudi igra kitaro in strokovna žirija tudi poje. Odlično. Sicer pa prvi dve skladbi podpovprečni, Jana pa nič bolje in ima eno štanco in ne vem, zakaj za vraga v tej državi nihče ne zna napisati kakšne lepe balado ali kaj v jazzy stilu, kjer bi lahko prišla o izraza ona in njen glas.

  19. ajda pravi:

    Nič posebnega Maraaya. Morda bi bilo bolje, da bi pela v sloveniščini, pa malo bolj počasi. Občutek kot da se ji je hudičevo mudilo in to se je še kako odražalo pri petju.

  20. E pravi:

    Iztok ,če bi bral moje komentarje bi videl ,da sem dal Maraayo za favoritkinjo Jano sem celo dal na tretje mesto.Toliko o mojem navijaštvu in anti navijaštvu.Če je kdo tukaj navijač si to ti.
    Če bi Maraaya samo stala na odru in nič pela bi ti rekel kako dober nastop.No to je navijaštvo jaz pa o Maraayi nisem pisal nič ne spodobnega ali v nič metal.Povedal sem samo ,da komad mene ne potegne in kaj je za mene svetovni ali evropski uspeh.
    Če pa sem napisal ,da se ven mečeta in egotripata pa je še to daleč od anti navijaštva.

  21. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ajda, pojma nimaš :)

  22. Didl pravi:

    E, napisal sem ti samo dejstvo o Raayevem uspehu o katerem teče beseda, pa sem očitno že pretiraval in sem preveč navijaški. Ok, važno, da so tvoji komentarji vedno na mestu.

  23. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ampak Maraaya ni samo stala na odru in nič pela a ne?

  24. E pravi:

    Didl jaz nisem nikoli trdil ,da so moji komentarji na mestu.
    Je pa smešno ,da mi to očitka nekdo ,ki misli ,da so njegovi komentarji vedno na mestu.

  25. E pravi:

    Iztok ne obračaj besed.Jaz sem napisal ,če bi samo stala na odru in nič pela bi ti rekel ,da je dober nastop. #navijaštvo

  26. AndrejM pravi:

    Bučar energija in izvirnost. The best. Zdaj imamo na voljo dve možnosti: ali pošljemo na Evrovizijo eno povprečno sranje, ki višje od predzadnjega mesta ne more, ker ne izstopa po ničemer, to so vse ostale pesmi razen Bučarja (in glasov zato, ker smo Slovenija, pač ne dobimo) ali pa poskusimo z izvirnostjo.

  27. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    AndrejM, nismo na narečni popevki, ne ga srat no :)

    E, ampak ni samo stala na odru in nič pela, a ne.

  28. ajda pravi:

    Z Bučarjem ne bomo falili kot je zapisal AndrejM, izvirnost in energija, ne pa neko kopiranje, petje v angleščini, ki se vedno ne obnese oz. nam ne znese.

  29. E pravi:

    Iztok še vedno ne razumeš kaj želim povedati ČE BI SAMO STALA NA ODRU bi ti rekel super nastop.

    Hahahaa ne morem vrjeti Bučar je prišel v finale. #šok

  30. AndrejM pravi:

    Maraaya ni slaba, mi je všeč in zasluženo v finalu, ampak Rudi je na odru pravi car in naredi presežek. Na Evroviziji pa lahko zmaga vse, od transvestitov preko bradatih žensk do heavy metala, mora pa biti nekaj drugačnega. Narečna popevka? Ja, zate je vse, kar ni Michael Jackson ali pa kakšen brezvezen rap, sranje :) .

  31. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    E, ampak ni samo stala na odru.

    AndrejM, a ni?

  32. E pravi:

    Iztok vlada ,da je pela jaz pravim v primeru ,da bi samo stala na odru bi ti rekel super nastop.

  33. ModniMaček pravi:

    Duffy kar pičakovano v finalu, Bučkar malo manj.

    Duffy – kot večina stvari, ki jih slišimo od Rajkota in pri njegovih “klientih”, totalni ripoff, ki za naše razmere sicer zveni sveže, a še vseeno precej neizvirno. Tone Košmrlj je očitno dobil naslednika.

    Bučkar – komad preveč bregovičevski, in dvomim, da bo evropa poštekala, da je to istrski dialekt, ker precej sliči na Jug ali celo vzhod. Všeč mi je edino “katarzični” delo komada, ostala je bolj hmtadrada, pa je Rudi sicer dober pevec.

    … moje mnenje, po slišani Euphorii, bi lahko Majo K vsako leto avtomatsko poslali, ker je prava paša tako za oči kot uho.

  34. E pravi:

    Pričakovana zmaga Maraaye seveda je zdaj RTV zadovoljen #hišniRTVproducent.Upam ,da po eurosongu ne bodo več vsiljevali Raaya oz. Maraaye.Seveda pa jima želim dobro uvrstitev na eurosongu.

  35. AndrejM pravi:

    Iztok, NE!

    Sicer pa zmagovalka tudi v redu, sam pa komaj čakam na kakšen koncert Rudija Bučarja da ga slišim v živo :) .

  36. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    E, glede vsiljevanja, Rudi Bučar je na vseh možnih festivalih nastopil in zmagal!

  37. Knox pravi:

    Maraaya tokrat vrhunski komad v svetovnem merilu in če tokrat ne pridemo med top 12 res ne vem ali bomo še kdaj.
    Martina je bila tudi solidna, škoda, da je imela to pesem letos, ker bi si lani ali predlani zaslužila zmago

    Bučarjeva pesem je solidna ni pa to pesem za Eurosong

    Zadovoljen z razpletom

  38. E pravi:

    Mediji Bučarja ne vsiljujejo Maraayo oz. Raaya pa.

  39. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Knox, podpis!

  40. Didl pravi:

    E, kje ti je pa kdo vsiljeval Maraayo?

  41. lucija pravi:

    E zakaj maš tok enih problemov z raayem? A če bi to isto pesmijo odpel kdorkoli drug bi ti bla fuuuul dobra sm 100%
    Pa na živce mi gre k vsi govorite,da na rast vse podkupljen,pa vsi mediji ga podpirajo…so what???? Pa nej majo se drugi pokupljen,ampak ogledov na touring,pa nima pokupljenih,a ne???

  42. lucija pravi:

    Raay vse podkupljeno*
    Youtube*

  43. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Hec je, da E meni očita, da sem navijač, sam pa je stokrat večji hejter :)

  44. lucija pravi:

    Mah skoda besed,res se včasih clovk vpraša zakaj Raay se dela musko.ker ga na radiu1 zavrtijo,pač tud podnevi, za razliko od ostalih slo izvajalcev,to po slovensko pomen,da so vsi tam podkupljeni oz. V zlahti z raayem. Zakaj pa ne pomislite,da edini dela musko k je vsaj mal podobna in kvalitetna kot muska mora bit????? Pač vsem niso modrijani višek glasbene kulture

  45. E pravi:

    Didl mediji non stop oh in sploh o Raayu , Maraaya.

    Lucija jaz nimam problemov z Raayom.Povem samo svoje mnenje kot ti.A ga nebi smel častitljiva kraljica?Če imaš komad naložen od založbe kjer jo cela evropa morda vrjetno cel svet spremlja imaš normalno oglede vsak pogleda iz radovednosti.Me zanima ,če si vsi ,ki kliknejo pogledajo spot do konca.Radio1 ima svoj koncept za predvajanje glasbe ,ki se jaz z njim niti malo ne strinjam polek tega Radio1 zelo promovira Raaya oz. Maraayo.Katarini Mali je lasnik tega radia predlagal naj gre k Raayu in potem bo predvajana.Seveda je zavernila potem je bil kraljevič Raay zelo užaljen in tožil Katarino Malo zaradi obrekovanja in žaljenja dobrega imena , pussy$jokica.

    Iztok ,če bi jaz bil hejter je nebi postavil za favoritkinjo Eme.
    Treba pa je tudi priznati dejstva ,da Maraayo mediji silijo v ospredje in RTV je prav tako zadovoljen ,da je zmagala.Kdor tega ne prizna je slep kot Steve W.Jaz nisem niti procent hejterja ,ko si ti do Modrijanov in Tanje Ž.

  46. E pravi:

    Lucija še to jaz nisem niti prebližno fan Modrijanov ne prenesem pa ,da jih kdo hejta brez razloga samo zato ,ker mu naroda glasba ni všeč.

  47. E pravi:

    http://www.rtvslo.si/zabava/glasba/ema/video-vse-skladbe-letosnje-eme-si-oglejte-znova/359443

  48. E pravi:

    Iztok tvoj tvit v članku.

    http://www.zurnal24.si/po-twitterju-spet-pljuvali-kot-za-salo-clanek-246055

  49. Skeletor pravi:

    Rudi Bučar na si nadene kakšno umetniško ime, ker to je glih za na kakšno tržnico zelenjave ali prodajo suhomesnatih izdelkov……

  50. Falex pravi:

    Par hecnih stvari oz dejstev:

    - vsi govorijo da musko ni problema delat na računalniku a mamo samo enega vrhunskega producenta (Raay), drugo kot drugo mediji forsirajo Raay-a – hvala bogu da ga ker je končno na slo sceni nekaj kar je dejansko vredno poslušanja ob katerikoli uri in ni treba prosit za nobeno kvoto
    -hvala bogu da mediji to podpirajo, pa da je projekt zastavljen tako kot treba
    - glas ma Marjetka neverjeten – ena redkih slo pevk ki tekoče govori angleščino pa še full spevna je
    - če letos ne pridemo v finalni večer al pa še kam višji – ukinit EMO :)
    - Raay je pa pač mudel ki spremlja komercialne trende in jih zna prilagodit poslušalcem – po evropi in še kje – če bo v tem stilu nadaljeval bo njegov album oz od Maraaye full full hudo uspešen – v slo sicer ne – Evropa bi pa kr znala bit.

  51. montebuba pravi:

    a ti ni šel Raay nekoč močnooo na živce. Od kdaj si tak fan? :D

    Ne morem reči da je komad slab, ni. Je okej, ravno prav za Evrovizijo, ni pa nekaj posebnega, pač povprečno, ki ne bo izstopal. Mogoče finale kaka vidna uvrstitev pa itak ne.

  52. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Montebuba, ko je bil Turbo Angels, mi je šel na kurac, ja. Potem sem ga začel zelo ceniti. http://iztokgartner.blog.siol.net/2012/12/18/ekskluzivni-intervju-ales-vovk-raay/

  53. Mellie Mellie pravi:

    Letošnja Ema je bila boljša od lanske, še vedno pa je neprekosljiva Ema 2011 – zaradi dobrih komadov (zmagala je Maja Keuc, skoraj vsi so postali uspešnice) in zaradi Slakonje!

    V superfinalu bi morala biti Maraaya in Jana Šušteršič!

    Na prvo žogo je bolj “catchy” skladba od Maraaye. Seveda sem zanjo navijala, saj bo gotovo bolje uvrščena na Evroviziji kot bi bila Jana Šušteršič.

    ***
    Komentar, ki sem ga že nekje drugje objavila PRED prireditvijo in ga prilepljam:

    Glede na število ogledov in komentarjev je hitro jasno, da tujci zelo navijajo za Maraayo, ki sta tudi v tujini najbolj poznana.
    Jane Šušteršič sploh niso opazili, njen komad je povprečen, čeprav ga Jana z vokalom rešuje in mu daje energijo. Škoda.
    Opazili so le Martino Majerle, vendar hkrati vsi povejo, da je njena skladba že malo passé.
    Če hočemo v finale, potem bo treba glasovati za Maraayo, kot kaže. Tujcem sta všeč, poznajo ju v nekaj državah (Italija, Nemčija, Belgija, odpira se Španija).
    Marca izide njun evrovizijski komad + video v Italiji (!!!), na stroške italijanske založbe (!!!).
    Na Evroviziji glasujejo tujci, ne mi!
    Mi lahko samo zamočimo na Emi in pošljemo izvajalca, ki jim ne bo všeč. Potem se bom o spet hudovali, da je Slovenija vedno spregledana.
    Zelo pomembno pa je, kako bodo zveneli v živo!
    Glede pomislekov, kako Maraaya zvenita v živo, se ni treba vznemirjati, ker sta super!
    Maraaya – Lovin’ Me (live on Radio 1) http://youtu.be/c09B4CQCnTo
    Upam, da bo tako tudi na Emi in …
    Maraaya svojo kariero načrtno gradita, zdaj je čas , da se sinergije seštejejo – v dobro njiju dveh in Slovenije!

    ***

    Zelo pohvalni komentarji so na Youtubu in Wiwiboggs

    Maraaya – http://youtu.be/fFMv2LjuD2E

    Slovenia: Maraaya wins EMA 2015 with “Here For You” | Eurovision 2015 Predictions, Polls, Odds, Rankings | wiwibloggs – http://go.shr.lc/1wzKgaM
    Komentarji:
    “A 10/10 from me. Thankfully we avoided a near disaster.”

    “Thank god, disaster avoided! How embarrassing would it be if we had sent Rudi Bučar?”

    “A wonderful and unique choice from Slovenia!”

    “Has anyone checked the odds? Slovenia has SHOT up the tables to #11! The bookies must really like this song, so that’s a sign!”

    Zares smo se le za las izognili katastrofi, če bi poslali Bučarja!!!
    Edina skladba, ki jo imam na “repeat”, pa je od Jane Šušteršič. It’s slowly growing on me! Škoda, da deli skladbe ne funkcionirajo, je pa Jana naredila, kar je lahko. Zanjo bi glasovali Srbi! Štos bo, ko bo ta komad postal hit v Srbiji! Menda je angleška verzija že posneta, upam, da je bolj sfrizirana od slovenske.

    Uvstitev po mojem okusu, razdeljena na približno enako všečne pare

    1/2: Maraaya + Jana Šušteršič
    3/4: Alya & Neno Belan + Martina Majerle
    5/6: Clemens + Tim Kores-Kori
    7/8: I.C.E. + Rudi Bučar

    Sorry, ampak Bučar ni nastopil z nekim presežkom, ta skladba bi vžgala samo na Balkanu, saj vsebuje mešanico različnih melosov, poskuša posnemati Bregovića … Primerna je za rajanje za šankom, pa še to brez mene!

    Intervju Martine Majerle za Wiwibloggs, v katerem pove, da je Hrvatica in sploh ne omeni, da bi imela kakšne slovenske korenine, kot poudarjajo slovenski mediji. Kako prozorno! http://youtu.be/gVcI_-DXSlA
    Se strinjam z Iztokom, da bi se morala naučiti vsaj kakšen slovenski stavek!!! Sicer ima dober glas, komad pa je za kategorijo “že videno na Evroviziji” …

    BTW Iztok!!! Tvoj komentar (in tvit) o Tankarini flavti, ki naj si jo porine …. je skrajno vulgaren in žaljiv. Pomisli, kako se bo počutila Tinkara, ko ji bo to prišlo pred oči, in kaj si bo mislila o tebi! In kaj si bo večina žensk mislila o tebi? Za vedno si si zaprl vrata pri Tinkari in pri marsikom drugem. Nekateri so te na Twitteju besno favoriali in retvitali … OMG! Govori o njihovem dosegu! Spravi se na višji nivo, no!!! To je opazka za gostilniški šank, ne pa za internet, kjer vse ostane za večne čase. Res je, ta flavta je šla marsikomu na živce. Ampak Tinkara = flavta.

  54. Peter pravi:

    No, dajmo se umiriti. Raay je daleč od vrhunskega glasbenika. Človek je brez idej, kopira tujo sceno, da glava boli. Njegovi komadi so že po prvih sekundah podobni (ali celo identični) že kateremu drugemu (tujemu!) komadu. Tudi Here for you spominja je v tem rangu. Ful mi je znana zadeva. Da pa se usmerja po vetru (ko je turbo in gre v to glasbo, ko je kaj drugega in, dajmo narediti nekaj v tem stilu itd.), pa tudi ni treba govoriti.

    Bomo videli, kam bo to prišlo… Da bi bil vsaj visoko, da bo še bolj prepotenten. Jima privoščim že zaradi tega, ker sta predstavnika Slovenije… Ne bi pa imel nič proti, če bi zmagal Bučar (nastop, mimika, bend je super, sladba je mešanica kabareja, folka, komedije kar na evroviziji tudi vžge).

  55. Peter pravi:

    Ups, mal preveč sem zbrisal (da ne bi bil komentar čez celo stran). Nujno slušalke dol, obleko drugo. Nujno, če želi videti finale.

  56. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Mellie, to, kar sem jaz napisal za Tinkarino flavto, si vsi ostali mislijo potiho in pač ne napišejo :) Kajti vsem gre že pošteno na kurac, da jo drka noč in dan.
    Zaprl sem si vrata pri njej? A do zdaj so mi bila pa odprta? Fak no :)

    Sicer je pa to joke, resda malo oster, a vseeno :) Če je Tinkara faca, se bo nasmejala :)

  57. Mellie Mellie pravi:

    Upam, da se bo Tinkara nasmejala, jaz se nisem. Ne pozabi, da ženske teže toleriramo vulgarizme, posebno na svoj račun.
    Unsolicited advise from a freind. :)

  58. Mellie Mellie pravi:

    Sorry, sem se zatipkala in popravljam:
    Unsolicited advice from a freind. :) :)

  59. E pravi:

    Očitno še eni vedno živite v dobi dinozavrov in ne veste ,da je več kot pol današnje glasbe ustvarjene na računalniku in ,da ne rabiš biti neki mojster ,da ustvariš beat , instrumental.
    Seveda moraš imeti neko znanje a ni to več taki bav bav kot učasih.

    Mellie vsaka založba ti plača videospot in snemanje v studiu.
    Seveda ti to potem odplačaš z nastopi in cd ploščami.
    Da glasujejo tujci a tujci so bolj zahtevni kar se tiče vokalov.
    Vprašajte se le zakaj se je Keuceva dobro uverstila?
    Zakaj zaradi dobrega vokala.

    Maraayin vokal je čisto povprečen.Sta Martina in Jana glasovno dosti boljše a kaj ,ko je večina slovenije zadovoljna z povprečnim vokalom.Njen glas je samo drugačen ,ker poje na drugačen način in večina slovencev doživlja zaporedne orgazme.

    Seveda jima želim dobro uvrstitev na eurosongu ,ker sta predstavnika slovenije a bojim se ,da bomo na koncu razočarani.

    Pa bodimo realni in malo manj navijaški ,da ne bomo na koncu preveč razočarani.Morda je boljše ,da smo skromni in ne prečekujemo preveč ,ker bomo ob boljši uverstitvi še toliko bolj veseli ob slabem rezultatu pa ne bo razočaranje tako veliko.

  60. Lorna pravi:

    moderna pesem, za razliko od Bučara, ki je sličila na Gogol Bordelo…

  61. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    E, če je res tako lahko delati dobro musko, zakaj je potem 90 posto naše scene v totalnem kurcu?

  62. E pravi:

    Iztok to ,da je v totalnem kurcu je samo tvojo mnenje ,ki ne vidiš dalj od MJ , R.Kelly in tvojih glasbenih kolegov.Sori dragi prijatelj ,da sem ti napisal tako ne vljudno a drugače ni šlo ,če želimo ostati iskreni.Preveč hvališ tisto kar je tebi všeč in preveč pljuvaš tisto kar ti ni všeč.Se strinjam ,da si nekateri zaslužijo kritiko a nekateri bi si pa tudi zaslužili pohvalo pa jih kljub temu ti šinfaš.

    Jaz mislim ,da se naša glasbena scena lepo razvija je pa problem,ko ljudje pričakujejo ,da bodo naši glasbeniki delali tako kot Ameriška scena in vse kaj se sliši tako je super kar pa ni res.

  63. Mellie Mellie pravi:

    E, potem se tebi zdi video zanemarljiv strošek? Maja se je precej pritoževala nad zmazkom, ki ga je ustvarila RTV.
    Tinkarin menda ni naredila RTV, je bil pa Hannin dober.

    Nekoč so zmagali Lordi. Zaradi dobrih vokalov? Njet.

    Upam, da bodo Marjetko zrihtali v kakšna bolj fancy oblačila, plesalka pa je slabo izpadla – tudi zaradi zanič kamere. Kamerman je očitno nazdravljal z Bučarjem! :)

    Čisto OK je, če smo navijaški. je pa sper veliko slovenskih trollov, ki smetijo z omalovaževalnimi komentarji pos spletu – tudi v angleščini. Ti pa bodo naredili škodo!
    Včeraj na TW so mi bili zares mimo komentarji, ki so pod #ema2015 propagirali hrvaške talente. In to Slovenci!! Takšne budale smo! To je podobno kot, ko je Janša klical trojko v Slovenijo, rejtingi pa so nam zaradi tega še dodatno padali. Zares smo en zagaman samouničevalni narod. Se raje ustavim, ker je seznam predolg … Očitno imam kakšne druge gene, ker tega NE počnem.

  64. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    E, naša glasbena scena po večini ni v totalnem kurcu? Al si na kreku al pa ti je Tanja Žagar presežek, kar pomeni, da si spet na kreku. Druge varjante ni. Pri nas se naredi en dober komad na leto, vse ostalo je grozljivka. Če tega ne slišiš, ti še bog ne more pomagat.

    Mellie, še bolj butasto pa je, da so kao s stisnjenimi zobmi priznavali, da je Raay naredil dober komad. Kot da niso slišali prejšnje pesmi od Maraaye in še kaj drugega, kar je naredil. In kot da jim ni jasno, da Turbo Angelsov že deset let ni več.

  65. Mellie Mellie pravi:

    Pravkar priletelo po TW, Maraaya na 4. mestu!

    Eurovision 2015 – TOP 22 (so far 01/03/2015) http://youtu.be/yc8CTHL-Be4

  66. E pravi:

    Mellie o točnih zneskih jaz nisem pisal.Pisal sem samo ,da to plača založba.Lordi so bili zakon fajn show so naredili.
    Kaj se pa tiče vokalov pa sploh niso slabi.
    Kdor pravi ,da Lordi ne znajo peti je njegovo poznavanje raznolike glasbe zelo šibko.Isto kot izjava ,da Lady GaGa ne zna peti.
    Jaz sem od večine tukaj od Lordov prepuslušal plate prav tako ima nekaj originalnih doma.Čeprav Metal ni moja glasba moram rečti ,da so Lordi super.

    Iztok ne vem zakaj vedno mečeš ven to Žagerco?Kaj ti je naredila ta ženska ,da jo tako podlo šinfaš??Če je ne poslušaš jo pusti pri miru in se z njo ne ubadaj.Tako kot se jaz ne ubadam z Maraayo in Gregom in ne smetim svetovni splet z tem kako mi gresta na kurac FB, TW.Razlika je med kritiko in šinfanjem.
    Jaz sem celo Maraayo hvalil in jo dal za favoritkinjo kot že ti celi čas šinfaš Žagerco ,ko z Emo nima nič.Če jaz napišem bolj ostro kritiko sem pa takoj antinavijač in šinfač.Fak no.

  67. Mellie Mellie pravi:

    To se morajo smejat, ko vidijo število glasov! :)

    Maraaya – “Here For You” (7.311 votes)
    Rudi Bučar – “Šaltinka” (5.449 votes)

    Upam, da bo finska skupina zdržala pritisk na Evroviziji, saj so mešanica oseb z downovim sindromom in avtizmom.

    BBC News – Finland punk band PKN set for Eurovision – http://go.shr.lc/1ArMGCX

  68. urska pravi:

    In Slovenci spet ne znamo druzga kot pljuvat. Ko beres po FBju in drugod sami seb pljuvamo v skledo. Glede na dozdaj slišane komade drugih držav nimamo slabega komada. Je pa tko, da pri Eurosongu nikol ne ves kako bo

  69. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    E, ti Raaya šinfaš še bolj kot jaz Žagarco :)
    S to razliko, da je Žagarca res totalni drek.
    Omenjam pa jo zato, ker je poosebitev slovenske scene.

  70. darja pravi:

    Ha ha ha, kako se jaz nasmejim, narežim ob tvoji uvodni špici, Iztok.

    Bravo za zmagovalca. Jaz si pesem že prepevam :)

    Dobra je tudi Majerletova. Najbolj ji zavidam, da živi v Opatiji.. ……sanje!

    Rudi je frajer, ziher bo pesem top letošnjega poletja na plažah.

    Vsi drugi pa ….brez besed. Največje razočaranje Jana!

  71. Knox pravi:

    @E

    Skorajda nobenemu našemu glasbeniku založba ne plača spota, te moram razočarat. Danes redko kdo proda toliko zgoščenk, da bi sploh pokril stroške spota.
    Založbe praviloma ne pobirajo denarja od glasbenikovih nastopih. Vsaj jaz ne poznam takega primera pa sem videl že kar nekaj avtorskih pogodb. Ne vem pa kako je v tujini

    Več ti bo pa verjetno še Iztok znal povedat, meni se iskreno ne ljubi, ker vidim, da živiš v nekem svojem svetu daleč stran od realnosti.

    Glede kako tujci glasujejo za vokal pa verjetno vedo povedat narodi, ki si točke vedno delijo med sabo in z busi odhajajo v sosednje države

  72. Alojz Kovač pravi:

    Meni se pa ta pesem ne zdi posrečena. Kot neka slaba kopija Adele, skratka popolnoma prepričan sem, da ne bo opažena.
    Sploh pa, kaj se sploh še igramo to šarado, EMA, Eurovizija? Bolje bi bilo, da bi denar namesto za te bedarije nameniti ljudem ali gospodarstvu.

  73. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Knox, itak da ne. E bluzi na pamet. Založba danes naredi zate pol kurca, pa še to moraš biti že zelo znan, da vedo, da se jim splača. Celo tako je, da si moraš sam sofinancirati izdajo albuma, kaj šele, da bi ti oni plačali kaj konkretnega. Glede nastopov je seveda odvisno kaj podpišeš. Bepop so imeli recimo suženjsko pogodbo, ampak so vedeli, da so pač tak projekt že od začetka in so pristali na vse finte.

  74. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Alojz, take debate, da bi lahko denar šel za kaj drugega, so mi vedno butaste, saj je jasno, da ne bi šel za to, kar ti želiš, ampak za nekaj še bolj nepotrebnega ali pa kar v žepe zaposlenih.

  75. E pravi:

    Knox pusti ti slovenske založbe jaz pravim za tujino.
    Sej Maraaya je v tuji založbi.Pa tudi naši kaj plačajo a moreš potem plesati kot oni žvižgajo.
    V namišljem svetu živiš ti..Tudi jaz sem videl pogodbo od Adele ;) .
    Točke med sosedi se pa delijo samo zaradi dobrih sosedskih odnosov.
    Mislim ,da nisi odkril tople vode kvečjemu ledeno mrzlo ;) .

    Iztok ,ker Raay pa je poosebitev dobre slovenske glasbe?
    Večjega vica še nisem slišal.HAHAHA jaz ,da Raay šinfam?
    Rajši se beri kako ti šinfaš Žagero in Modrijane konstantno.
    Jaz povem samo kritiko to je še zdaleč od šinfanja.
    Res pa je ,da tudi rad malo “piknem” in vsi ste že v luftu in potem šinfam to je še zdaleč od šinfanja.

  76. E pravi:

    Iztok ne bluzim na pamet.Založba ti plača snemanje plošče , spot par slik a jih moreš ti jebeno odplačati z nastopi in ploščami ,da bore malo ostane.Veliko naših reperjev je Menart vabil k sebi a seveda na tako svinjske pogoje niso pristali.Največji fail še to ,da bi jim nekdo drug pisal komade.Toliko o tem ,da bluzim na pamet.

  77. darja pravi:

    Lojz je verjetno na sociali in sanja o kakšen centu več za špricer v vaškem bifeju.

  78. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    E, kje sem zapisal, da je Raay poosebitev česarkoli? Rabiš očala?
    Katere raperje je Menart povabil k sebi in jim obljubil snemanje spotov, komadov in izdajo plate? No, da slišim vsa za silna imena.

  79. AndrejM pravi:

    Hejterske debate (razen, kadar gre za slovensko politiko, jasno, saj tam se tistih bebcev ne moreš izogniti), se mi zdijo smešne. Danes je toliko možnosti za poslušanje različne glasbe, da je zdaj čisto brez veze se zaradi tega prepirati. Malo sem prebrskal o Raayu in je zadeva taka: s Turbo Angelsi je zaslužil in zajahal val turbo šit glasbe, verjetno je spoznal posel in nekaj ljudi. Potem se je spravil v pop in je za slovenske razmere uspešen, res pa je, da so v slovenskem prostoru na tem področju uspešni tudi Klinar in podobni in to ni ravno nekaj velikega. Je pa eden redkih, ki poskuša v tujini in kot kaže, mu nekaj tudi ratuje, kar je za pohvaliti. Je pa v glasbi tako, da vsak išče svojo tržno nišo, tudi Modrijani in Tanja Žagar :) . Ampak, zato pa obstajajo na radijih in televizijah gumbi za vklop in izklop in spremembo frekvence, vsak ima glasbo na svojih medijih (jaz še vedno uživam tudi v starih LP-jkah, ki sem jih kupoval kot osnovno- in srednešolec) in hejtanje je brez veze. In čeprav mi je bil Rudi Bučar bolj všeč, naši popevki želim na Dunaju čim več uspeha, res pa je, da zaradi tega Raayeve glasbe ne bom ravno vzljubil.

  80. darja pravi:

    Od popevk, ki smo jih poslali na Evrovizijo, je
    meni osebno še vedno NAJ NAJ NAJ lepša pesem od Quartissimo in Majerletko in scena….., ki pa je pogorela :(

    Ni me sram priznati!

  81. E pravi:

    Iztok tega pa ti žal ne smem povedati lahko ti samo povem ,ker so že sami omenili v svojem dokomentarcu že ne obstoječa skupina Kocka.
    Oni bi bili lahko takrat projekt Menarta a so glih vleteli Atomik Harmonik.Dare Kaurič bi jim pisal besedila in Plestenjaka bi morali dissati oni pa tega niso sprejeli.Seveda so bili takrat lepi časi in so lahko vse plačevali kako je zdaj v tem trenutku pa ne vem.
    Da imajo ne humane pogoje na tej založbi je že potarnal marsi kdo ne samo vabljeni repsi.Baje ,da je dosti bolj humana založba Nika.
    Vprašaj Raay zagotovo pozna razmere na tej založbi ,če bo iskren boš videl ,da se ne motim.Le zakaj nista pri tej založbi?No odgovor sem ti podal že jaz.

  82. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Kocka je bla sto ket nazaj. Takrat so bili še drugi časi.
    Zakaj disati Plestenjaka, če je najboljši frend od Menarta? Kaj kurac govoriš no?

  83. Mellie Mellie pravi:

    Meni pa je od slovenskih evrovizijskih najbolj sedla Maja, potem pa 1x band (Tih deževen dan), Hannah in Sestre. Vrstni red je odvisen od razpoloženja, Maja pa je vedno na 1. mestu. Za Maraaya se moram še odločiti – po Evroviziji. Tinkara je lani tudi dobro izpadla, čeprav sem navijala za Muff.

    Ima pa Maraaya skoraj 60.000 ogledov v manj kot 24 urah!!!!
    http://youtu.be/fFMv2LjuD2E

  84. darja pravi:

    “E” koooooook si ti en zatežen tip!!

    In nimam pojma, zakaj se Iztok s tabo sploh ukvarja!! :(

  85. Mellie Mellie pravi:

    LOL
    Maraaya ima že prvi cover za Here for you: http://youtu.be/J96S2K1B0do

  86. darja pravi:

    Mellie – zmagat ne smemo! Kje bomo našli keš za tak žur? Stožice, itak :D

    Pol se bodo šele Kovačev Lojz & company zasekirali ….

  87. Alojz Kovač pravi:

    “darja” sekiral se ne bo nihče. Dejstvo je, pa da je ta pesem podpovprečna. Tudi nevem zakaj se kdo v letu 2015 še ukvarja z EMO in Evrovizijo :)

  88. Alojz Kovač pravi:

    Bolje bi bilo nameniti denar za te bedarije, v socialo in spodbujanje gospodarstva.

  89. Alojz Kovač pravi:

    *namesto

  90. E pravi:

    Iztok vem ,da je Plestanjak najboljši frend od Menarta vndar so oni tako v svojem dokomentarcu rekli.Vrjetno so hoteli v založbi delati navidezne spore.Da nekaj dogaja runeni časopis in to.
    Vem ,da je bila Kocka sto let nazaj a eno leto pa ni tako nazaj sorry tukaj res ne smem govoriti o imenih.

    Darja zato ,ker se ne strinjam z teboj sem zatežen tip??WTF!!
    Vsak ima pravico do svojega meneja.

    Mellie ne prehitevaj ,ko bo na originalnem linku toliko ogledov potem javi ;) .Vem ,da boš ti to razumela :) .

    https://www.youtube.com/watch?v=5SkzweLwkuE

  91. Mellie Mellie pravi:

    LOL, potem bo v Stožicah Bandiera rossa na začetku in na koncu! Stožice so zdaj sinonim za … :) :) :)

    Avstrija bo ogromno profitirala zaradi Evrovizije. Je pa res, da moraš najprej vložit, da se ti potem vrne in še krepko obrestuje.

  92. Alojz Kovač pravi:

    Kaj natačno bodo pridobili? Bodo turisti pokrili stroške dogodka? Močno dvomim. Celotna zadeva mi je smešna, še bolj mi ji pa smešno, da se kdo ukvarja s tem. Denar bi lahko porabili veliko bolj smiselne namene.

  93. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Jasno, da je manj ogledov, če je samo audio, poglej tega, ki je iz nastopa.
    https://www.youtube.com/watch?v=fFMv2LjuD2E

  94. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Alojz, po tej logiki je itak vse, kar ni sociala, metanje denarja skozi okno.

  95. Mellie Mellie pravi:

    Ne samo, da je na tistem linku, ki ga je dal E samo avdio, tudi oznako “private video”, “restricted vewing” itd je imel na začetku vklopljeno. Zato so se vsi preusmerili na druge, ki vsebujejo posentek nastopa. Kaj RTV mečka, da ne objavi njihove uradne verzije na Youtubu, mi ni jasno. Je pa link, ki sva ga dala oba z Iztokom očitno najbolj obiskan. Teh neuradnih verzij kar mrgoli, vendarimajo druge veliko manj ogledov kot ta. Da je ta komad “prebil plafon” že v prvih 24 urih, pa je neizpodbitno. Pojavil se je že prvi cover.
    BTW, naletela sem na coverje od Nisi sam, Ula ložar. Pišadija! SUuper poslušat Špance, Nemce, Angleže …, ki pojejo v slovenščini! Ne samo zaradi Tine Maze, tudi zaradi Ule Ložar ljudje prepevajo v slovenščini! :) :) :)

  96. E pravi:

    Iztok to ni originalni link iz Maraayinega YT kanala.
    To sem že Mellie napisal.Vidim ,da površno bereš ,da morem isto zadevo pisati dvakrat.Tudi audio zadeve imajo oglede seveda ,če si svetovna zvezda in poznan po svetu:).Vem Mellie ,da je bil na začetku zasebni posnetek vlada ,da je mogel biti pred Emo po Emi je postal javni.

  97. STELA pravi:

    Izjemno velika….prevelika…. podobnost je med izvajanjem komada, ki je zmagal za Evrovizijo (ne vem naslova) in komadom, ki ga je pela Ula na otroški evroviziji….Zmagovalni komad sem slišala trikrat (enkrat že par mescev nazaj) in ga imam že dost…..

    Najbrž ste pa, glede na število komentarjev, itak že pri politki haha

  98. AndrejM pravi:

    Avstrijci bodo znali Evrovizijo lepo iztržiti. Kot vedno. Slovenci pa bi v primeru zmage najprej ugotovili, da je potrebno zgraditi posebej za Evrovizijo novo dvorano, ki bi jo petkrat preplačali, ampak bi se zaradi neplačevanja podizvajalcev gradnja ustavila in prireditev bi morala biti v Stožicah. Seveda bi na noge planil Janez Janša s svojimi in bi to označil za Kučanovo spletko, saj se ve, kakšne pesmi so (fej) peli tam, pa čeprav so ravno isti nergači z rdečimi knjižicami na srcu zelo dolgo peli iste pesmi. Potem bi prireditev vodila Miša Molk, malo bi zmanjkalo zvoka in kakšen lučkar bi se sprehajal po odru, sicer pa bi bilo vse v redu :) . Potem bi se gradnja nove dvorane ustavila in ugotovilo bi se za kakšnih 200 milijonov evrov izgube, ki bi se prenesla na slabo banko.

  99. E pravi:

    Če že lepite linke lepite vsaj HD https://www.youtube.com/watch?v=gXRCv2h062o :)

  100. E pravi:

    AndrejM imaš prevelike strahove to se ne bo zgodilo pa vndarle zakaj pa ne.

  101. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    E, kake veze ma če ni original link? Itak original linka ni nikjer še. Kaj bi rad povedal sploh?

    AndrejM, bog ne daj, da zmaga Maraaya, ker nas drugo leto čaka točno to :)

  102. AndrejM pravi:

    Ko že govorimo o tem, kako bodo Avstrijci znali zadevo iztržiti: ja, oni pač znajo. Pri nas pa propada Lipica, halo, pa kje na svetu je to možno? Da ne govorimo o Celju s svojo zgodovino, kjer se tu in tam nekaj malega premakne, ampak vse skupaj je kar smešno. Sem imel navado tu in tam pripeljati kakšnega prijatelja od drugod, tudi iz tujine, v Celju v mesto in na grad, pa tega ne počnem več. Enostavno, stvari brez vsebine, brez duše, brez življenja, nekaj ljudi je zaposlenih zato, da prejemajo plačo in konec. Žalostno.

  103. E pravi:

    Originalni link je Maraayin , RTV , od založbe in eurosonga YT kanal.Ta link bo po vsej vrjetnosti ukinjen zaradi avtorskih pravic.

  104. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    In kaj ima to veze z ogledi in noro dobrim odzivom?

  105. E pravi:

    Veze nima nič a vrjetno bodo ukinili ta link zaradi avtorskih.
    Od kdaj pa je merilo število ogledov za kvaliteto glasbe???

  106. E pravi:

    Še to bom dodal zdaj so vsi radovedni in so klikali kot nori.
    Zato tudi lepo število ogledov čez noč.Ko bo spot gor naložen na uraden YT kanal in bo takrat tako hitro ogledov čez noč lahko rečemo okej vredu takrat bo najbolj realna številka ogledov.

  107. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Če nima veze, zakaj za kurac potem že dva dni nabijaš o teh linkih?
    Nop, ni merilo, ampak mi se nismo menili o tem, zato ne vem zakaj zdaj nabijaš še to.

  108. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Na vse komade lahko po Emi radovedno klikaš kot nor, ampak samo Maraaya jih je nabrala toliko. In samo pri njej so tako močni odzivi izven Slovenije.

    Darja ima prav, tečen si :)

  109. E pravi:

    Iztok menili ne ampak ste omenjali,da je ta komad blazno kvaliteten in ne vem kakšni super lativi.

  110. E pravi:

    A sem tečen zato ,ker imam svoje mnenje in nisem navijaški.Sem samo realen in nič druga.Jaz pred Emo Jane nisem hajpal v nebesa ti Maraayo si pred in po Emi.

  111. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Tečen si zato, ker se meniš o rečeh, ki nimajo nobene veze z ničemer in s temi rečmi kao skušaš znižat vrednost Maraayinega komada.
    Kr neki nabijaš brez veze no :)

  112. E pravi:

    Sploh nočem znižat vrednost Maraayinega komada sploh nimam tega namena.Nisem pa navijaški kot ostali.Jaz navijam za NK Maribor in Barcelono in ,če je treba jih pošinfam.Ne prenesem pa brezglavo in evforično navijanje.Kao v stilu mi smo najbolji drugi pa so krep in nimajo za burek.

  113. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    In kaj pol če nisi navijaški? In kaj pol če kdo je?
    So faking what.
    Okej, dost bo.
    Ajde.

  114. E pravi:

    No ,če nisem navijaški še ne pomeni ,da sem tečen ali kot si rekel želim znižat vrednost komada ,kar pa ni res.

  115. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Tečnost nima veze s tem ali si navijaški ali ne, tečnost ma veze s tvojimi komentarji, ki jih nabijaš za brez veze in so popolnoma brez pomena in argumentov za komad od Maraaye.

  116. E pravi:

    No bomo videli kako brez pomena so moji komentarji po eurosongu.
    Maraaya mora biti boljša kot je bila Keuceva 13 mesto je zasegla Maja ,če se ne motim.

  117. Mellie Mellie pravi:

    E, link z največ odziva je najbolj zanimiv innjbolj indikativen – zaradi komentarjev in števila ogledov.

    Pri Jani Šušteršič je tudi velik razkorak med
    uradnim avdio posnetkom: http://youtu.be/bR-XUCrkHiw?list=UU6zDUbAZweDsUloCgxz8pnA
    in piratskim video posnetkom: http://youtu.be/WhtMzSqXmBc

    Razlika pa je, da je Maraaya bolj poznana v tujini in so že pred Emo obstajale številne piratske verzije – več kot za druge izvajalce.

    Ta link z nastopa: http://youtu.be/fFMv2LjuD2E pa verjetno ne bo ukinjen. Problem je bil pred Emo, ker je RTV zahtevala umik. Linki so se vesmčas pojavljali in ukinjali, nekatere tuje spletne strani pa so jih umaknile.

    Tisti uradni link http://youtu.be/5SkzweLwkuE je bil naložen PO Emi in je bil še nekaj časa privaten. Toliko o brezplodnem razglabljanju o linkih.

  118. E pravi:

    Da se ne pogovarjamo o tem ,da Maraaya kopira vokal,glas od Duffy.
    No vsaj jaz tako slišim pa kot berem nisem edini.

  119. Mellie Mellie pravi:

    Ta POPTv je pa zares ena beda. Dan pred Emo so objavili intervju z Jano Šupteršič in prijatelji, ki NISO SMELI povdati, da so bodo nastopali na Emi. Jana je lahko povedala le, da delajo skupaj na nekem projektu, ki je še skrivnost! Bljak POPTV!

    24ur.com – Jano obiskali ameriški prijatelji – http://go.shr.lc/1vTk8a1

    jani zares želim, da ji uspe, ker ima super glas. Če bi letos zmagala na Emi, se bojim, da bi se na Evroviziji “utopila” med drugimi. Maraaya veliko bolj izstopajo pa še poznani so v tujini.
    Upam, da Jana vztraja, trdo dela na mednarodni razpoznavnosti in spet poskusi z Evrovizijo, ker bi ji to še bolj pomagalo pri uveljavitvi. Enkrat ji bo uspelo, samo upam, da bo zastopala Slovenijo, ne Srbije! :)

    RTV pa niso nič manj brezvezniki! Še zdaj niso na Youtube naložili uradne verzije nastopov na Emi.

    Še bolj bretvezni pa so Slovenci, ki pod videom od Maraaye smetijo z negativnimi komentarji! Vedno bolj mi gredo na živce. Bljak!

  120. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    E, ti ne debatiraš o Maraayi in Evrosongu, ti nabijaš o linkih nekaj brezveze. To ti govorim že cel dan, pizda no. Tudi če bo zadnja, nimajo tvoji zadnji komentarji nobene veze z ničemer, saj nisi nič povedal glede ničesar.

  121. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Mellie, še za Tviter niso imeli časa in se je le facebook tja kopiral, kaj bodo YouTube, to je še več dela :)

  122. E pravi:

    Mellie a je ta lnik uraden ni!!Torej ga lahko komot zbrišejo zaradi avtorskih. https://www.youtube.com/watch?v=fFMv2LjuD2E

  123. E pravi:

    Mellie kako veš ,da Jana in njeni frendi niso smeli povedati ,da bodo nastopali na Emi?A poznaš Jano ,da ti je to povedala?
    Mogoče pa res še nekaj “skrivnostnega” pripravljajo.

  124. Mellie Mellie pravi:

    E, bluziš, da se kar kadi! O linkih in o POPTV!!! Dan pred Emo ne povejo, da so tukaj zaradi nastopna na Emi???
    Si se prav dal kontrirat zaradi kontriranja. Tega ne bom več komentirala.

  125. Mellie Mellie pravi:

    Me zanima vaše mnenje, glede odrskega nastopa Maraaye. Redkim je bila všeč plesalka in obleka. Kaj pa slušalke? Nekatere prav iritirajo.

    Kakšen naj bi bil njihov odrski nastop na Evroviziji?

  126. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Mellie, slušalke so kul. Jaz bi jih obdržal. Bi jo pa bolj seksi oblekel. Zapeta do vratu ne bo kul.

  127. Mellie Mellie pravi:

    Tudi oblečena v zaveso ne! :)

    Kaj pa plesalka? Meni je delovala češko. :) Morda zaradi čudnih kadrov kamere …

    Maraaya s “Hear for You” v živo na Radio 1 – http://go.shr.lc/1vU4E5F

    Zdaj pa se folk že “nadvdušuje” nad idejo plagiata! Ni nam pomoči! Slovenic bomo sami sebe raztrgali. Ne potrebujemo drugih za nižat naše rejtinge. Obvladamo v nulo!
    Rudimental – Waiting All Night ft. Ella Eyre (Radio 1 Live Lounge): http://youtu.be/gSXJVMU3OFk

  128. E pravi:

    Mellie očitno ne poznaš YT pravil.Če nisi lasnik ali avtor posnetka , videa ali slike ti lahko brišejo posnetek iz tvojega YT kanal.
    Nekatere založbe celo brišejo posnetke ,ki jih folk posname med koncertom.

  129. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Mellie, ta zavesa ni bila kul nikomur po moje :)
    Upam, da Marjetko zrihatjo njenim letom primerno, saj še ni babica :)

  130. E pravi:

    Stilistka Jasmina Gregurič je pohvalila njeno obleko.

    http://www.zurnal24.si/z-alye-bingljala-lasulja-tine-turner-clanek-246064

    “Čeprav so na družbenih omrežjih obleko Marjetke Vovk primerjali z zaveso in poročno obleko, je Greguričeva nad njo navdušena. “Moja absolutna zmagovalka. Obleka je nekakšna kombinacija romantičnega in “vintage” stila. Čipka nima preveč izstopajočega vzorca in všeč mi je, da je rezana pod boki in tako nekako “preseka” klasično ravno linijo. Ne vem pa, kakšen je pomen slušalk … Kljub temu lahko stilista le pohvalim.”

    Meni grejo na kurac te slušalke a je vrjetno to prepoznavni imidž Maaraya.

  131. Mellie Mellie pravi:

    Večini folka obleka ni bila všeč – berem tudi komentarje na YT.

    zZaradi teh slušalk folk celo misli, da je njen glas ni pristen, ampak plod posebnih efektov. zaradi slušlak jim deluje vse preveč studijsko. Drugim pa so celo všeč.

    E, predn na YT dosežeš, da ti nekaj izbrišejo, se moraš malo podrudit. res pa je, da na kršenje avtorskoh pravic in pornografijo reagirajo.
    Če bo RTV zdaj zahtevala izbris, ko je 120.000 ogledov, so zares za postrelit. Lenobe z RTV namreč niso zmogle naložiti posnetkov na YT, so pa jih evrovizijski fani iz tujine! Če jih oni ne bi, zdaj razen avdio posnetkov ne bi bilo nič. Založba Menart se je zbudila šele danes in naložila avdio posnetke svojih izvajalcev, sodelujočih. Kako smo leseni v tej Slovebiji. Maraaya so pa naložili avdio posnetek takj po Emi, isti večer.

  132. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ravno zaradi takih reči smo tam kjer smo.

  133. E pravi:

    Mellie ,ko so v igri avtorske pravice kar hitro zbrišejo posnetek ,ker vrjetno tisti ,ki prijavi takoj preloži dokazilo ,da je avtor.
    Traja pa malo dalj časa posnetek ,ki bi lahko bil moralno sporen more dobti veliko prijav.Nekatera glasba je tako zaščitena takoj ,ko jo gor naložiš ti YT blokira posnetek in javi ,da nimaš avtirskih.Če ne bom RTV pa bo eurosong ,če se prav spomnim so malo pred eurosongom posnetki kr izginjali takrat ,ko pridejo uradni videospoti izvajalca za eurosong.

  134. Mellie Mellie pravi:

    Se zelo strinjam z Natalijo Verboten.

    Natalija Verboten ne razume, kaj se je zgodilo z Jano Šušteršič | Slovenskenovice.si – http://go.shr.lc/1AAQAcH

  135. Knox pravi:

    Meni je smešno kako se nekateri derejo kopiranje in plagiat, če je nekaj vsaj na hitro podobno pevki iz tujine.

    Razen, če je Duffy izumila kontraalt in pretežno petje razpona c4-c6.

  136. Alojz Kovač pravi:

    Kar vnaprej povem, ta komad bo pogorel. Pa ne zamenjati tega z nevoščljivostjo, preprosto ni kvaliteten.

  137. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Mellie, Natalija piha mimo. Jana je največje razočaranje letošnje Eme. Slab komad, matrajoč nastop, čuden izgled. Popolno nasprotje Talentov.

  138. Mellie Mellie pravi:

    Meni je Jana na prvo žogo bila mimo, ker je zelo prisiljena in kot na neki dirki, pa še deli komada ne funkcionirajo. Ampak, ko ga večkrat poslušaš te osvoji in celo zasvoji, ker premore neko energijo, ki je drugi ne. Ni najboljši komad in prav je, da je zmaga šla Maraayi (tudi zaradi drugih okoliščin, ki se vse poklopijo).
    Pri Jani je malo faljeno, ker je na pol dance in na pol festivalski komad, vmes pa še nekaj zguljenih fint. Tisti deli, ki funcionirajo, so pa hairraising! Če bi naredili dve verziji: dance in soul, bi to lahko bil super hit. Samo en dober producent manjka.

  139. E pravi:

    Jaz se tudi strinjam z Natalijo.Meni je bila Jana vrhunska.

  140. Mellie Mellie pravi:

    Verzija od Perpetuum Jazzile!

    https://www.facebook.com/perpetuumjazzile?fref=ts

  141. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    To, da je komad boljši, če ga večkrat slišiš in vidiš, se seveda strinjam.

  142. transformer757 pravi:

    Seveda želim, da se naša čim boljše uvrsti. A se mi zdi, da bodo spet zamočili pri vsemu ostalem. Od stylinga, ki je bil meni porazen, ( čipkasta zavesa do tal, pevka s slušalkami, pa mal vetrca v lase…ne vem, no, ampak iz lušne punce so naredili retardirano) Ko obenem vidim plesalko ki igra “air violin”, pa je sploh občutek, da sta punci prišli iz nekega čudnega filma. Njen glas, ajde, mal pozno jim je potegnilo, da je v svetu že dolgo trend raskavega grlenega petja, ampak ok. Ne bo pa ravno boom. Lahko pa se rola po radiu kjer koli, kar pa je plus. Men je komad melodično lep, le glasbeni aranžman s temi trapastimi nervoznimi violinami vmes se mi zdi mimo. Meni bi bil kot balada bolj všeč, saj je narejen tako.

  143. E pravi:

    Končno uraden link https://www.youtube.com/watch?v=-5JIY7qgzgU

  144. Mellie Mellie pravi:

    Zdaj so končno naložili uradni posnetek, ko je na tistem privatnem kanalu število ogledov že krepko čez 200.000!

  145. Mellie Mellie pravi:

    In intervju po zmagi!
    It’s Maraaya for Slovenia: http://youtu.be/dFkW5ng9ez0

  146. E pravi:

    Mellie a si ogledni pomembni?

  147. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Zelo pomembni nekaj tednov pred Evrosongom. Še posebej na linku, ki ga gleda evropska publika, ki bo potem glasovala.

  148. E pravi:

    Ker kao več ogledov potem več točk na eurosongu?
    Ni nujno tako.

  149. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Nop, komad pride do več ljudi in ima večje šanse za dobro uvrstitev.

  150. Mellie Mellie pravi:

    Zabavna priredba Maraaye – Here for You – Radio Antena – http://go.shr.lc/1GTA25z

  151. Mellie Mellie pravi:

    Here For You – TRAILER VIDEO
    https://www.facebook.com/video.php?v=1552086805048171

  152. Mellie Mellie pravi:

    Ema 2015: Maraaya – pot do zmage / path to victory: http://youtu.be/JVmUY8R-rkM

  153. Mellie Mellie pravi:

    Lestvice na Youtube in povprečni rezultati: Slovenija na visokih mestih!

    Eurovision 2015 Top 21 Charts on Youtube, People Choice: Spain, Slovenia, Hungary, Finland and Moldova http://youtu.be/9P8e9HRPQMo

    Karte se bodo še premešale, saj v soboto objavi svojo zmagovalno skladbo Velika Britanija, danes izbira še nekaj držav, še več pa jih bo sredi marca. V Armeniji se grejo neko zgodbo in postopoma objavljajo imena nastopajočih. Bomo videli, ali se bo obneslo, seveda ciljajo na zmago.
    Drugi polfinale, v katerem je Slovenija,je kar težaven, več “zaveznikov” imamo pri državag prvega polfinalnega večera, ki pa lahko glasujejo samo za države iz svojega polfinala.
    Vse je še odprto: lahko smo zelo visoko, lahko pa sploh ne pridemo v finale. vse je odvisno od kuhinje.

  154. E pravi:

    http://www.zurnal24.si/neverjeten-razplet-nemske-eme-clanek-246361

  155. Mellie Mellie pravi:

    Wiwibloggs: Maraaya can take Slovenia to the Top 5 at Eurovision 2015 – http://go.shr.lc/1ETUNPb

    E, to kar se je zgodilo v Nemčiji, se ne bi nikjer drugje! Faca! :)
    Na dnu strani je tudi link do zanimivega članka z Maraayo –>

    To je razlog, da Marjetka nosi slušalke – zurnal24 – http://go.shr.lc/1H7klYt

  156. Alfred pravi:

    Iztok faking…

    Si navaden zafrustriranec. Pojdi v Vojnik.Na zaprti oddelek!
    Kaj si naredil v lajfu? Komaj čakam, da te slišim na naslednji Emi,
    profesor glasbe!!!

  157. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Kaj pa tebe matra :)

  158. Alfred pravi:

    Tele ktualec, takole pravijo o tebi :

    http://www.mladina.si/102224/iztok-gartner-iztokovih-3600-sekund/

  159. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Lepo, da si izbrskal deset let star članek :) Pa ne da si mislil, da ga ne poznam in da ne vem kaj pravijo :)
    Ampak hej, a ta avtor pa ni zafrustriran, a njemu pa ne boš rekel naj pokaže kaj je naredil v lajfu :)

  160. Alfred pravi:

    Nezloben hec v resnici.Greš pa mi na živce, ker kar povprek kritiziraš ljudi.Brez pravih argumentov.Tozadevno se poboljšaj.;)

  161. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Alfred, ah, daj no, tudi pohvalim velikokrat. Šinfam pač tisto, kar je treba :)
    In včasih me tudi preveč resno kdo vzame :)

  162. Alfred pravi:

    Sprava.:) Konec dober, vse dobro.

  163. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    No viš, da nisem tak idiot kot pravijo drugi :)

  164. E pravi:

    Videospot je soliden pričakoval pa sem ,da me bo vrglo iz stola po vsem tem oh in sploh vredu pesmi.

    https://www.youtube.com/watch?v=pCAZFKgn-Ic

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !