IZTOK faking GARTNER

« | | »

Rdeči Alarm: Sneg sredi zime

4.02.2015
YouTube slika preogleda
 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 4.02.2015 ob 18:53 pod kratki filmčki. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

38 odgovorov na “Rdeči Alarm: Sneg sredi zime”
  1. MacGyver - 4.02.2015 ob 19:24

    Kot prvo, alarma si niso izmislili mediji ampak ARSO.
    Za vzhod je napovedanih lokalno do 80 cm snega, kar pa ni več neka normalna zimska situacija. Morda za nekje v visokogorju oz. višjeležečih krajih, po nižinah pa nikakor. Če je bil včasih folk še navajen na take zadeve (ko so bile še hude zime), pa danes temu več ni tako. 3/4 vseh ne zna vozit ko je 10 cm snega, kaj šele sedaj. Kaj hitro lahko nastane popoln kaos, tako da se popolnoma strinjam, da se na to opozarja in priporoča, da v takem ne silimo ven, če ni nujno…

  2. IZTOK GARTNER - 4.02.2015 ob 21:43
    IZTOK GARTNER

    Daj no, stari, ne pretiravaj. Iz enega cm snega delajo breaking news že cel teden kot da se je zgodil bombni napad na Ljubljano.

  3. Frisch - 4.02.2015 ob 22:47

    Saj ne pretirava, lepo ti je vse razložil. Če je zima, še ne pomeni, da je 80 cm snega normalno. Vse prej kot to. Če pa ti tega ne moreš doumeti, je pa to tvoj problem.

  4. IZTOK GARTNER - 4.02.2015 ob 22:54
    IZTOK GARTNER

    Kje za vraga je 80cm snega? Na Kaninu?

  5. pikapoka - 5.02.2015 ob 01:40

    lulam od smeha… dobro povedano ;)

  6. krš - 5.02.2015 ob 01:41

    Ja kurc, sej je cel svet že v tem filmu, da se stalno dela neka brezvezna histerija iz še najbolj normalne svari, kot je neko sneženje sred zime. A bo 20 al pa 40 al pa 80 cm je čist vseen. 5 cm al pa 20 je razlika, 20 al pa 80 pa niti ni več takšna, štala bo na cesti v vsakem primeru. Ampk včas se res ni tasga bavbava delal iz enga sneženja. Po vseh teh zimah smo se mal razvadl zgleda. Pa itak so vsi tok fini, da se tut za kak dan al pa 2 ne morjo odpovedat vožnji z avtom al pa mogoče en dan starga kruh jest….

  7. IZTOK GARTNER - 5.02.2015 ob 01:46
    IZTOK GARTNER

    En dober komentar z mojega facebooka:

    “Haha ,tudi mene vsako leto rzpizdijo s temi šokantnimi novicami ,pa kao polarni mraz pa take bedarije.Kot otrok smo imeli vedno po meter snega ali več.Leta 1970 ,ko sem si kupila fička sem se pa furala po snegu z letnim gumam, pa ni blo nobene frke.Jao dons pa taka štala,pri dobrih cizah in spluženi cesti”

  8. IZTOK GARTNER - 5.02.2015 ob 01:47
    IZTOK GARTNER

    Krš, cela panika, ja, le preberi prvi in tretji komentar zgoraj :) Malo manjka pa se bosta izselila v tople kraje zaradi strahu pred snegom sredi zime :)

  9. MacGyver - 5.02.2015 ob 02:07

    Kje je 80 cm snega? Kaj so ga napovedali za danes slučajno? Mater ej…

    Drugače pa ja, lahko ga pade toliko, ni pa nujno. In če recimo nebi ARSO nič opozarjal in bi potem dejansko bilo toliko snega in kaos kaj pa potem? Pol pa bi vsi slovenčki navalili da itak noben ni opozarjal, da plugi niso bili v pripravljenosti pa nevem kaj vse.
    80 cm snega v nekem večjem mestu PRI NAS je normalno? Yeah right ;)

    @krš

    20cm in 80 cm ni neke razlike? Ti to resno? WTF bom samo napisal…

    Pa še replika na debilni komentar iz tvojega facebooka:

    Nekaj je če delajo paniko za polarni mraz ko je – 10 stopinj, ali pa če delajo paniko da lahko pade skoraj meter snega. Kaj si 5 let star da ne vidiš razlike? Pa primerjave s sedemdesetimi so popolnoma neumestne. Pleha na cestah je bilo 3/4 manj, folk je bil takrat navajen na večje količine snega zdaj pa so se očitno da časi spremenili…

    Mene nič ni strah snega, me pa je strah situacije na cesti kjer bo sigurno kaotično. Žal nisem v situaciji ko lahko grem na busa ali doma gledam snegeca skozi okno (kot vi ki komentirate gluposti), ampak preprosto moram na cesto…

  10. IZTOK GARTNER - 5.02.2015 ob 02:26
    IZTOK GARTNER

    Slabo se razumeva. Ni panike, da Arso opozarja, panika je, da 24ur iz tega delajo tak pomp kot da prihaja konec sveta. Isto so počeli za novo leto, ko naj bi bilo minus 300, na koncu pa je bilo minus 10 ali pa še to ne. In opozarjali so nas, da se moramo toplo obleči v najmanj petih oddajah zapored. Kajti brez njih bi mi šli ven v kopalhak verjetno, a ne. In tudi ko zjutraj odpremo okno, menda vidimo sneg in nimamo v glavi, da so ceste kot poleti. Če pa imamo, pa itak nismo za avto in cesto, ampak za psihiatrijo. Res ne zaznaš pretiravanja in napihovanja v medijih pizda no?

    Hočeš torej reči, da ker so ljudje postali pičke, ki se ustrašijo cm snega, da je treba pozimi iz sneženja delati tretjo svetovno vojno?
    Okej, greš na cesto, štekam, ampak če zjutraj vidiš, da sneži na polno, ti je menda jasno, da bo sneg na cesti brez da ti to povedo na 24ur vsak dan znova.
    In da moraš voziti previdno, da rabiš zimske gume in verige po potrebi. Če za vse to rabiš 24ur, pa se vprašaj kaj je s tabo narobe.

    Saj res, a poleti tudi njih rabiš, da ti povedo, da je čas za kopanje na morju in da se je treba namazati s kremo za sončenje, če nočeš, da te opeče in da ni pametno imeti zimske bunde, ker te lahko pri 30 stopinj useka kap?

    Pa ko te srat, veš da moraš na wc ali rabiš 24ur, da ti povedo, da se ni pametno posrati na posteljo, ker potem smrdi in obstaja nevarnost okužbe z bakterijami?

  11. Mellie - 5.02.2015 ob 08:05
    Mellie

    Ko sem bila še čisto majhna, se spomnim, da je bilo toliko snega, da je bil višji od mene. Takrat ni bilo norih medijev, ki bi delali paniko, ljudje p atudi niso rinili nikamor, kadar je zelo snežilo. Danes pa je treba idiotom povedati, da naj ne gredo na pot, če ni nujno!
    Me prav zanima, kaj bo na koncu. Če Arso ne bi izdal alarma, Dars ne bi smel ukrepati, kakor so se namenili, norci bi silili na ceste in … Zares smo zmešani! :)

  12. krš - 5.02.2015 ob 08:48

    MacGyver z vidika cestnega kaosa je čist vseen, ker po 20 cm je ves promet v kurcu in pr 80 cm snega promet ne bo 4x bolj v kurcu, ker je že itak in je vseen. Razlika je pač le ta da bo mogoče mal dlje kaos na cesti, če bo dlje časa snežil, drgač pa jaz ne vidim velike razlike. Razn to da boš mogu še mal več kidat. Nehi jamrat pa lopato raj zagrab pa sankat se pejt.

  13. MacGyver - 5.02.2015 ob 09:23

    Jaz raje priporočam da se vprašaš kaj je narobe s tabo, glede na to da kot referenco daješ 24ur oz. 24ur.com ;)

    Recimo na sloveniji oz rtvslo.si so čisto korektno opozarjali, brez nekega pretiravanja, ki pa je seveda značilno za 24kur in podobna sranja…

    Drugače pa v videu itak nabijaš samo o rdečem alarmu, za katerega pa sem ti upravičenosti že napisal zgoraj…

  14. Čale - 5.02.2015 ob 09:25

    Smo v informacijski dobi kjer se vsak bori za svoje gledalce in svoj kruh.
    Situacija s kavča res ne bo omembe vredna. Pojdi pa peš ali z avtom malce naokoli, mogoče spremeniš mnenje.

  15. Rado - 5.02.2015 ob 12:06
    Rado

    Nehi!
    Zima, kot zima.

    Raje povej, če imaš kje oceno filma “Almost Famous” s Kate Hudson?

  16. Tomo - 5.02.2015 ob 14:22

    Poleti bo rdeči alarm zaradi 30+ stopinj kaj hujšega ko bomo mogli iskat sence da se ne opečemo pred katastrofo zaradi 30 plusa.Jeseni pa se bomo mogli pazit dežja da ne bomo mokri.

  17. Zelda - 5.02.2015 ob 15:09

    Mogoče bi morali namesto vremenoslovcev na tv zaposliti potomca svizca phila, samo jankovič se mu ne bi smel preveč približati, da ga ne bi ugriznil za uho. Očitno so svizci alergični na župane. :-)

  18. bojan - 5.02.2015 ob 15:14

    Alarm je bil razglašen zaradi večje količine snega in predvsem zaradi močne burje. Ta kombinacija je pred kratkim terjala smrtno žrtev na avtocesti pri Postojni, zato rdeči alarm. Nikar kar tako iz glave.

  19. IZTOK GARTNER - 5.02.2015 ob 15:36
    IZTOK GARTNER

    No, družba, kje točno je danes en meter snega? Mi smo šli na podelitev Zlate role v Ljubljano in je bilo snega le za vzorec.
    Rdeči alarm? Za kaj točno že? Za sneg na Kaninu in Rogli?

  20. E - 5.02.2015 ob 16:16

    Čisto prav ,da opozorijo en meter snega dan danes je nekaj ne običajnega ,če živiš v mestu in seveda ne na gorenjskem in visoko ližečih predelih.Če pa nebi opozorili bi pa spet pizdili zakj niso povedali ,da bo toliko snega.Da dan danes je v nizko ležečih predelih 80cm en meter snega rdeči alarm boli mene kaj je bilo leta 50 ali 70 vrjamem ,da je bilo takrat meter snega pičkin dim a leta 2015 pa to ni nekaj normalenga nekaj vsakdanjega v času zime vsaj že desetletje ali več ni bilo kaj dosti snega.
    Na tviterju pa pizdiš zakaj ni spluženo torej ne razumem zakaj tu pizdiš saj je zima to je normalno dva obraza dve mnenji???

  21. Pepi - 5.02.2015 ob 18:19

    Haha, to si pa dobr povedu. :D

  22. RHYME-G - 6.02.2015 ob 02:21

    jp..20-30 let nazaj je blo tok snega da so lah kr iz okna hiše skakal ven …po par metrov…
    danes ko zapade 10 cm pa govorijo ko da pride tsunami LOL
    najprej vsi jamrajo da ni snega …potem pa ko zapade koncno pa norija hehehe
    slovenci so eni smešni čudaki :)

  23. MK - 6.02.2015 ob 09:01

    mene moti nekaj drugega, ker ta pomp si niso mediji zmislili ampak ARSO.
    se v sredo zvecer in cetrtek zjutraj so za vzhodno SLO napovedovali konec sveta in 60-80cm snega. ker vas vecina verjetno ni iz MB vam povem kaj se je tu zgodilo.
    vceraj zjutraj je zacelo snezit in do petih popoldne napadlo dobrih 5cm. meli smo tudi hude snezne zamete tak da je ponekod veter skup nabral tudi do strašnih 10cm. popoldne je nehalo snezit in do zdaj (petek zjutraj) ni padla niti snezinka vec in dvomim da bo se dans kaj snezilo.
    vprasanje: zakaj mamo sploh vremenarje ce za 24 ur naprej ne morjo napovedat kako bo vreme. te budale niso dobri niti za sneg kidat kaj sele za napovedovat kdaj bo snezilo

  24. AndrejM - 6.02.2015 ob 09:52

    Tipično zimsko vreme. Je pa nekaj: ljudje nismo nikoli zadovoljni. Če je sneg, je slabo, če ni snega, je enako slabo. Ker so preventivno zaprli nekaj cest, je konec sveta, ko pa se kak kamion prevrne ali pa če bi nastale kilometrske kolone na cestah, bi bil podoben konec sveta. Je pa res nekaj: vremenarji so se spet zmotili. In velikokrat bi boljšo napoved dobili, če bi metali kocko. V tem so podobni politikom: veliko boljše politike bi dobili, če bi namesto volitev izvedli žreb med vsemi državljani. Prepričan sem, da po Gaussovi krivulji potem med politiki ne bi imeli toliko lopovov, lažnivcev, bleferjev in nesposobnežev kot jih imamo sedaj.

  25. krš - 6.02.2015 ob 11:00

    You are missing the point here. Uredu je da napovejo kakšno bo vreme, sej zato mamo napovedi ane. Naj povejo zapade lahko 20-80 cm snega in vsak normalen ve kaj to pomen. Cestne službe naj se prpravjo, vsak si kup kakšno dodatno štruco pa je to to. Ni pa treba dela totalne histerije zarad tega, mislm da je bla to Gartnerjeva poanta. Zimski vihar stoletja, pa 25x na dan opozarjat pa ne vem kva se, mediji čist podivjal…. Snežil bo, prpravte se, pika. A si zna kod zamislit kolk je blo neke škode povzročene, čisto poslovne zarad teh lažnih alarmov???

  26. E - 6.02.2015 ob 11:55
  27. IZTOK GARTNER - 6.02.2015 ob 13:42
    IZTOK GARTNER

    Eh, daj no, E, napovedali so viharje stoletja in ledeno dobo, zdaj pa ponekod ni niti 5 cm snega. Celo pouk je odpadel, zdaj pa so otroci doma in jim gre na smeh.

  28. E - 6.02.2015 ob 15:32

    Če misliš ,da v Celju ni bilo veliko snega ter pihalo še to ne pomeni ,da drugod ni.

    http://www.24ur.com/novice/slovenija/se-tudi-vi-sprasujete-kje-je-sedaj-sneg-preverili-smo-zakaj-se-napovedi-niso-uresnicile.html

    http://www.slovenskenovice.si/novice/slovenija/video-morje-se-je-razlilo-piranska-punta-poplavljena

    Da pouk je odpadel.Bolje to kot ,da bi se avtobus prevrnil in bi bili otroci poškodovani.Takrat pa spet vsi glasni in pametni.

  29. E - 6.02.2015 ob 17:25
  30. MacGyver - 7.02.2015 ob 00:46

    @MK in ostali podobno misleči

    Najbolje da vremenoslovce zapremo po principu italijanskih seizmologov pred leti kajne?

    Nebi škodilo malo splošne izobrazbe o vremenskih pojavih. Meteorologija se obnaša po principu teorije kaosa. V zelo poenostavljenem smislu to pomeni veliko občutljivost na začetne pogoje (butterfly effect). Če torej pride do le majhna motnje, le-ta lahko povzroči ogromno spremembo v vremenu – kar pa posledično pomeni, da se vremena ne da napovedati 100% natančno – lahko se zgodi velika sprememba iz danes na jutri, kljub temu da imaš vrhunsko modelsko predpostavko. Pozabite lahko na 10, 15 ali še celo večdnevne napovedi. Vremena se na takšen rok ne da niti približno natančno napovedati – ampak le nekaj dni vnaprej. Ampak povdarjam, še to le z neko verjetnostjo…

    Tako da je pizdenje čez ARSO popolnoma debilno.

  31. IZTOK GARTNER - 7.02.2015 ob 05:19
    IZTOK GARTNER

    E, butasto limaš linke, kjer se naj bi moronske napovedi uresničile :)
    Kao, evo vam, nismo se zmotili, tukaj, pa tukaj je bil konec sveta. Daj no, res ne vidiš kako blesavo je to.

    Macgyver, nihče ni rekel, da morajo 100 posto napovedati, ampak finta je, da niso napovedali niti 10 posto. Zakaj to ni jasno, nimam pojma.

  32. MacGyver - 7.02.2015 ob 08:10

    Meni pa ni jasno kako nekomu po mojem zgornjem zapisu še vedno ne gre v glavo, da se v zelo kratkem časovnem intervalu vreme lahko spremeni za 100% in ne samo 90. Pa ti ne pomaga če si najboljši meteorolog na svetu…

    Drugače pa je ponekod v J oz. JV Sloveniji do 70 cm snega. Tako da je ARSO falil samo za SV, zaradi anticiklona. Zakaj tebi to ne gre v glavo pa jaz nimam niti približnega pojma.

  33. E - 7.02.2015 ob 11:11

    Iztok nič ni budasto.Budasto in debilno je to ,ko se folk pizdi za brezveze na vremenoslovce.A si kliknu link zakaj se niso napovedi do potankosti uresničile in nas je zelo huda ura v večini obšla?
    Ne nisi evo še enkrat ti zalimam http://www.24ur.com/novice/slovenija/se-tudi-vi-sprasujete-kje-je-sedaj-sneg-preverili-smo-zakaj-se-napovedi-niso-uresnicile.html .
    A ti gledaš kakšno je vreme v Celju takšno je po celi sloveniji u res smešno in ozko gledano dragi prijatelj.
    Se strinjam z MacGyver.

  34. MK - 7.02.2015 ob 11:28

    torej smo prisli do zakljucka da vremenarjev v bistvu sploh ne rabimo. tak lahko privarcujemo cca. 300k na leto samo za njihove place. prostore damo v najem in se zasluzimo. naj to nekdo Mramorju predstavi.
    vsak samo zjutraj pogleda skozi okno in vidi kako je vreme. natancnost bo neprimerno bolsa kot pa da vremenarje poslusas en dan prej.

  35. MacGyver - 7.02.2015 ob 20:36

    @MK

    Ne, do takega zaključka si prišel samo ti. S trenutnimi modeli se vreme čisto zadovoljivo napove par dni vnaprej, za dan dva pa že kar zelo dobro. Kot sem rekel pa vedno lahko pride do kakšne motnje, ki je ne more nihče napovedati. Ampak k sreči so takšne zadeve zelo redke…

  36. IZTOK GARTNER - 8.02.2015 ob 00:27
    IZTOK GARTNER

    Motnje, da smo namesto ledene dobe, ki bi iztrebila vse Slovence, dobili 2 cm snega, ja.

  37. MacGyver - 8.02.2015 ob 11:41

    Ja, če bereš 24kur potem je res tako ja ;)

  38. IZTOK GARTNER - 8.02.2015 ob 12:58
    IZTOK GARTNER

    Ja saj o njih ves čas teče beseda :)

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !