Služba

19.01.2015 ob 04:54

Še ko si najboljši možen kandidat, ti ne dajo službe. Očitno se je prijavil tudi Superman. Ali pa drekač, ki je imel veze.

null

https://www.youtube.com/watch?v=3PZs6PF2H5A

 

66 komentarjev na “Služba”

  1. PPP pravi:

    Welcome to Slovenia

  2. AndrejM pravi:

    A si pozabil, da živiš na sončni strani Alp? Sori, ampak pri nas je tako ali tako vse v najlepšem redu, saj so sistem, v katerem živimo, ustvarjali in ga vzdržujejo tako krasni, optimistični, sposobni in resnicoljubni ljudje kot sta na primer Pahor in Janša.

  3. Tomo pravi:

    Kaj službe,glavno da imamo Janšo,Modrijane,tajkune in kriminalce na prostosti in privatizacijo.

  4. Mellie Mellie pravi:

    Del mojega komentarja namenjenga PPP na temo privatizacije, ki pa sodi sem, sicer objavljen tu: http://iztokgartner.blog.siol.net/2014/12/13/free-jj/#comment-887798

    “Da ti ne povem, kako sem čakala samo še pogodbo za neko ultra-dobro službo, ki pa je nisem nikoli dočakala, ker je bilo treba zaposliti nekoga drugega. To se mi je zgodilo že dvakrat. Da ne govorimo o prilagojenih razpisih.”

    Omrežja in negativna selekcija …

  5. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    https://www.youtube.com/watch?v=3PZs6PF2H5A

  6. Vanja1 pravi:

    …Kruta Realnost… :/ Dejstvo je, da brez vez res težko kam prideš, razen tam, kjer rabijo neke delavce v proizvodnji, pa jih vsamejo 10, 20, 30…

  7. RHYME-G pravi:

    komu se pa lub delat za 600 eurov …ce je socialna podpora ze skor 300 …
    tezk je dobit sluzbo,a te kao sluzbe so placane tok da ti gre na smeh….v tujini ma čistilka plačo tako ko tle direktorji…
    da ne omenjam da ma en k obraca hamburgerje v mcdonaldsu isto placo skor ko pomocniki vzgojitlov al pa v osnovni soli ucitlce une v prvem razredu podalsano bivanje….ucitli majo pa par 100 eurov vec pač…
    Drzava se pac dela norca….
    ….bod veseu da ne dobis dela za drobiz…kjer te pol se izkoriscajo ….pa mors delat vse….primer da bi biu v pisarni, bi na konc mogu sekat drva tud :)
    sekiras se lah kadar ne dobis sluzbe za 2000 na mesec,pa si biu kvalificiran….drgc pa jebes….take sluzbe za minimalno placa naj kr obi pol ta superman :)

  8. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Finta je, da če maš socialno, maš plačano še dodatno zavarovanje, pa še kako subvencijo za stanovanje ti dajo. Če maš 600 evrov plače, to plačaš sam in ti na koncu ostane isto ali pa še manj kot prej, s tem, da si prej lenaril cel dan, zdaj pa delaš ko budala 8 ur na dan.

  9. RHYME-G pravi:

    da ne omenjam se antipacticne sodelavce in šefe..ki jih mors gledat vsak dan..pa jim sam kimat…..= STRES = RAK = SMRT ….vredno to za 550 na mesec ????
    vpras se ka hoces.pa ce res spadas tja kjer si poslau prosnjo
    al si poslau pac zato kr ni dnarja al ker si to zelis === ???
    do AVSTRIJE mas eno uro..kjer so place vsaj za 50 % vecje….
    jebes slovenijo lol

  10. RHYME-G pravi:

    no sej to…če mas 550 place mas dodatno zavarovanje pa se subvencije ni ce dobis neprofitn flet….
    tak da si ubistvu na istem…..
    edin pac iz zavoda te lah vrzejo to edin…
    samdejansko pa tak vidis…ko res hocs delat pa ko se prjavis in ustrezas zahtevam pa itk ne dobis sluzbe
    zacaran krog
    v SLO se ne da zivet normalno zau

  11. RHYME-G pravi:

    dr.dre pa je prejsno lezo zasluz 600 miljonv od nekih slusalk,ki jih sploh on ni izdelu :) ) sam ime pa kao po njem heheheh…

  12. RHYME-G pravi:

    v sloveniji mislijo da ko je placa 600 eurov da ti to ostane da mas dost z zivljenje….mislijo da ni najemnine stroskov pa da ne rabis nic jest in da si skos doma pač !
    sej bi blo dost 600..če bi vse ostalo meu placan :)
    da pa delas 8 ur vsak dan,..sam za to da lahko prezivis …. v kiri komediji to živimo ? črni humor LOL…
    ce gres pa z zensko rabs pa vecji fle..spet drazji stroski..pa lah d ona vms pol ne bo mela sluzbe…al a obratn….pa se otrok..ka bos z 600 euri zivel 3 ljudi ??? :)
    ampak ne pozabi, svet je lep heheeh

  13. RHYME-G pravi:

    men je SLO kul…sm se je navadu..tud te antipatiki me ne motijo več—
    sam pač ke ne mislim zivet ko klosar bom zaceu delat na tem da cimprej grem mal okol po svetu…kjer cenijo tvoje delo,plačajo bol pošteno.pa še vidiš svet in kulture….
    kao tudi v tujini ni vse tako rožnato…sej ne rabi bit….ni pa treba da je tak ko tle ko je samo trnje…o cvetovih lah sam sanjamo :=
    pol se pa pojavijo picke ko mislijo da jih bos furu okol v šoping pa placevau izlet hahahahah….

  14. STELA pravi:

    Sramota je res, kako so se podrla plačna razmerja…..ampak…..tole kar pišeta rhime in iztok….tega pa ne morem verjet in če je splošno razmišljanje tako, je pa kriza še večja

    Rhime…ne na suh pisat o dr.dreju in tujini, ki dobr plačuje (če ima tam snažilka našo direktorsko plačo nej me, al kokla brcne al pa so tam stroški mnogo višji kot pri nas) ….al pa pejt probat, pa sporoči kako se bo izšlo

  15. Svit pravi:

    Pa ti, RhymeG, delaš kje? Si kdaj delal, recimo vsaj leto dni skupaj? Ali samo pametuješ, kako boš šel po svetu in delal in bodo ljudje plačevali to tvoje delo, v resnici pa živiš na socialki, in boš tako še naslednjih 30 let? Zraven pa seveda bluzil, da ti bo pa tako rad delal….

  16. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Stela, javna dela, ki so večkrat edina možnost, da kdo sploh dobi službo vsaj za eno ali pol leta, so plača med 500 in 600 evri. Kaj lahko s tem narediš, veš sama.
    Glede tujine, imam frenda v Oslu, dela na letališču v skladišču, kjer zlaga pakete za trgovine. Ima 3000 evrov plače. Okej, za stroške skupaj z najemnino in hrano in podobnim resda da 1500 evrov, morda 2000 evrov, ampak 1000 mu še vedno ostane in lahko v pol leta recimo našpara 6000 evrov, če je pameten. Če je skromen, tudi 8000 ali še več.

  17. Mellie Mellie pravi:

    Problem je, ker se delo več ne splača. več bo ljudi na socialnih prejemkih, več bodo tisti trije zaposleni morali prispevati državi. Pri pokojninah se tudi približujemo temu scenariju.
    Dober recept, da gremo totalno v tri krasne!!!

  18. RHYME-G pravi:

    ne sam to STELA…ponekod dajo ti 1000 eurov če si klošar…pa zrihtajo stanovanje…vse kar mors nardit je kao napisat par prosenj….
    tak da majo tam klošarji tako plačo ko pri nas direktorji…čistilke majo po 2000 najmanj ! sem se glih meni zanc z eno iz finske ni mogla vrjet kake place mamo tle…glede na to da mamo CENE vseh storitev in v trgovini iste ozr se dražje kot te države ki majo take fajne plače !

    Svit itk js bom delu za 550 eurov naslednih 30 let….fizicno….prsu iz sluzbe zmattran da bom lah sou spat….in temu se reče življenje ! :)

  19. RHYME-G pravi:

    no torej..v Oslu ko zlagas skatle imas 3000 ….pri nas imas 550 !
    torej ? a vsam se vedn ni jasno kje zivimo?

  20. Nahy pravi:

    In kako veš, da si najboljši kandidat? Poznaš vse ostale? Ali pač sklepaš da obstaja področje, kjer si dobesedno najboljši

  21. Skeletor pravi:

    Jaz sploh ne verjamem, da je zadnja leta, da ne rečem desetletja, kdo dobil službo na osnovi poslane prošnje. Po moje so tele prošnje še iz enih drugih časov in so same sebi namen. Pa kaj qurac koga briga tvoj življenjepis in kaj si delal zadnja leta, sploh če iščeš prvo službo. Iz šole itak ne prineseš nobenega znanja in si luzer in rabiš kilometrino na delovnem mestu, da si kaj vreden. Prošnja WTF ! V naši firmi pravijo, da brezposelnega nikoli ne bi zaposlili, ker kao tisti, ki je na cesti, je itak luzer in pojma nima. Če bi bil dober, bi imel službo. Tako da ga običajno spizdijo drugemu delodajalcu s pretvezo, da mu bojo dali večjo plačo. Potem ga pa itak nategnejo…..
    Roko na srce, je pa res, da danes mularija res nima nobenega znanja pa tudi volje ne, sploh kar se poklicnega kadra tiče. Rokodelcev je danes čedalje manj, pa vsebolj cenjeni so.

  22. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Nahy, včasih pač veš, tudi po pogovoru z delodajalcem.

    Skeletor, tudi jaz menim, da je 99 posto oglasov za službe navaden blef in da 99 posto folka prošnje pošilja v prazno.

  23. Thomas pravi:

    Odhod v tujino, ki ga nekateri tako zelo opevajo, ni tako preprosta reč. Prvo kot prvo se morate naučiti jezika. To je tudi nezanemarljiv strošek, predvsem pa je potreben čas, trud in pridno delo. Če tega dosedaj človek ni bil vajen (n.pr. v službi), potem bo tudi sedaj težko.
    Kot drugo zahodni delodajalci od svojih zaposlenih zahtevajo določeno delavnost ter disciplino, ki pa je nekdo s socialističnim načinom razmišljanja morda ni vajen. Če nekdo misli, da mu bodo na Norveškem kar na lepe očke na mizo poknili 2000+ € mesečno, po moje živi v veliki iluziji.

    Jaz mislim, da je treba pri iskanju dela biti predvsem fleksibilen, dinamičen ter mobilen. Dela je veliko, tudi v Sloveniji. Je pa res, da služb ni. Zdaj pa na tehtnico – brez redne zaposlitve bom raje na socialki ali pa bom kljub temu delal, magari kot samozaposleni ali na določen čas? Pri odgovoru na to vprašanje se bo pokazala prava mentaliteta človeka. Nemci tistim, ki bodo v tem primeru izbrali socialko, pravijo “asozial”. In dejansko je tako. “Asozial” ljudje tvegajo družbeno osamitev, izgubo kontaktov in posledično dolgoročno nezaposljivost. Človek, ki vsaj nekaj miga in dela, pa na nek način tudi širi svoj network in nikoli ne veš, kdaj ti bo prav prišlo.

  24. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Samozaposleni? Od kje pa vzameš 300 evrov za stroške in potem zraven še zaslužiš 1000 za lajf čez noč?

  25. Thomas pravi:

    A pa moraš kar na štartu imeti 1000 na mesec za življenje??

  26. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Kako hudiča boš s prazno denarnico odprl SP?

  27. Thomas pravi:

    Na vprašanje odgovarjaš z vprašanjem…

    Nekaj časa so imeli pomoč za začetnike. Zdaj ne vem, ali to še obstaja. Stroškov pa samo odprtje ne prinaša. Je pa res, da moraš takoj naslednji mesec plačati prispevke.

    Predvsem pa moraš nižje ciljati kot začetnik, ne takoj na jurja.

  28. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ravno to govorim, da moraš takoj plačati prispevke. Kaj ni jasno no :)
    In ne govorim, da rabiš jurja iz preserancije, ampak iz logike za preživetje.

  29. Thomas pravi:

    Prispevkov mimogrede prvi mesec ne plačaš, saj se plačujejo za predhodni mesec!).

    Če nujno potrebuješ 1000 / mesec samo za življenje, me zanima, ali jih z redno službo tudi kar tako zlahka zaslužiš? Tudi malo bolj skromno je možno začeti.

  30. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Thomas, zakaj se delaš norca no :)
    Če imaš sp, rabiš 300 za stroške, kar če ga nimaš, ne rabiš.
    Torej 300 stroški spja, 250 računi, 250 najemnima in si na 800.
    Kje so telefon, internet, bencin, hrana in še kaj?
    A živiš na Luni al kaj hudiča no.

    Tudi če so stroški spja 150, je isti kurac, zato ne pribijaj, da stroški niso 300 :)
    Če najemnine nimaš in si eden tistih srečkotov, ki živijo doma ali pa jim je atek kupil stanovanje, ti je lažje, a če nimaš vsaj 1000, komaj preživiš. 1000 je prag revščine leta 2015 v Sloveniji.

  31. Thomas pravi:

    Iztok, a si ti že vedno bil tako nedosleden pri svojih lastnih besedah? Preberi še enkrat svoj post št. 24.

  32. Thomas pravi:

    Ne gre za to, da stroški niso 300 €, temveč da v enem postu govoriš o minimalni vsoti 1300 €, v drugem pa 800 € ;)

  33. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ti se res hecaš z mano danes :)
    A z 800, ki jih daš za nujne stroške, potem še preživiš al kaj? Torej nič ne ješ, nikamor ne voziš, si nič ne kupiš, nimaš interneta in nimaš telefona? Okej, car :)

  34. Thomas pravi:

    Ko sem jaz začel, še avta nisem imel, allora je strošek za bencin odpadel. Je bil dobro leto tudi avtobus dober. In guess what, je precej cenejši ;)

    Telefon sem imel star 5 let, pa sem vseeno stanoval v 1,5 sobnem stanovanju z najemnino. Tako da ne ti meni ;)

  35. Mellie Mellie pravi:

    Obstajajo subvencije za samozaposlitev, s katerimi kriješ prispevke, vendar je nekaj pogojev.
    http://www.interfin.si/kako-do-subvencije-za-samozaposlitev/

  36. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Thomas, saj ni važno kok je star telefon, račun je treba plačat. V tistih časih, ko ni bilo tako ugodnih paketov kot danes še več kot danes. Kaj pa internet? Si ga imel gratis ali ga nisi rabil?
    Pa jedel tudi nisi al kako? Pa avtobus te je peljal kamor si hotel kadarkoli si hotel in imel si ga gratis a ne?

    Najemnino praviš? Za 20 evrov a ne :)
    Pa stroškov nisi imel za stanovanje, saj si živel na strehi bloka a ne :)
    Pa tudi jedel nisi nič predvidevam :)

    Torej si imel dovolj 300 evrov, s katerimi si pač pokril stroške spja in rešeno.

  37. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Mellie, vsak normalen človek ve, da če ne butneš vsaj 2000 jurja na mesec, je sp smrt dolgoročno.

  38. Thomas pravi:

    Ejejej Iztok, škoda da se toliko razburjaš, ker začneš bruhati nesmisel iz sebe, ko si razjarjen ;)

    Telefon je seveda treba plačati, ampak je razlika, ali si vsako leto kupiš novega, ali pa le enkrat na 5 let.

    Avtobus me je peljal, kamor sem hotel. Malo peš, malo čakanja vzet v račun. Še dobro, da nisem bil razvajen gelde tega ;)

    Avtobus (mesečna seveda!) je izredno ugodna varianta, napram avtu, ki ga vozim danes ;)

    Eccola, najprej 1300, v naslednjem postu si bil na 800, sedaj pa že pri 300 – kot raztrgan dohter :D

  39. Thomas pravi:

    In smo že nazaj na 2000 €.

    Iztok, zveniš kot razvajeno dete, ki manj kot 1500 / mesec še povohal ne bi. Bodi no malo bolj prizemljen.

  40. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Thomas, pa kaj ti sploh bereš kaj ti pišem in v kakem kontekstu je bilo teh 300? Fak no.

    No pa mi povej koliko na mesec si dal za stanovanje, stroške stanovanja, telefon, internet in avtobus? Pa za hrano in za ostale reči, ki si jih pač rabil? In seveda koliko bi dal za vse to danes?
    Naj ugibam, 300 evrov verjetno ne. Naj ugibam še enkrat, 500 tudi ne. Bolj 1000 a ne, Thomas?

    In hej, novi telefoni so ponavadi gratis, saj pridejo kot darilo k paketu in podaljšanju naročnine.

    Če jaz nisem prizemljen, pa ti živiš na Luni, kjer lahko krasno živite s 300 evri na mesec. Svaka vam čast.
    Seštejem ti vse stroške, pa še vedno bluziš, da se da lepo preživeti s 300. Fak no!
    Pa govorim ti, da če imaš sp, da moraš več zaslužit kot če ga nimaš, še to ti ni jasno no.

  41. Thomas pravi:

    Pridejo gratis ja, nikakor teh telefonov ne preplačaš z višjo naročnino, a ne?

    Sem šel zanalašč pogledat bilanco in dejansko sem imel zelo skromen začetek. Še sam težko verjamem. 9 mesecev in slaba 2M SIT. Najemnina, brez avta.

  42. Thomas pravi:

    Iztok, postajaš prav otročji. Kje sem zapisal, da lahko preživiš s 300 € / mesečno?! A se tako komunicira? Skušam nekomu povedati, da ni nemogoče začeti na novo, pa te raja pohodi z napačnimi citati. Ja pol pa nič no. ;)

  43. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Še vedno mi nisi povedel svoj seštevek stroškov po katerem te sprašujem.
    Jp, gratis pridejo, velikokrat. Le preveri pri raznih paketih in naročninah različnih ponudnikov.
    Ko sem jaz rekel, da rabiš minimalno 1000, si se obnašal kot da je to noro velik denar in da lahko z levo roko preživiš z znatno manj. Ne seri.
    In je nemogoče začet na novo, če si brez in če ti nihče ne pomaga. Sprenevedaš se, če trdiš drugače.

    SP leta 2015 v Sloveniji, kjer skoraj nihče nič ne plačuje ali pa noro zamuja s plačilom in te zajebejo na vsakem koraku, da potem še za stroške spja nimaš več? Samomor!

  44. Thomas pravi:

    Joj, za stroške bi moral pa prav iti brskati. Pa ne vem, če bi ravno na spletu objavljal celotnega računovodstva no ;)

    Ne ne Iztok, besede mi vrivaš v goltanec, na silo. Da je noro velik znesek, sem menil, ko si napisal, da kot začetnik potrebuzješ 1000 € / mesečno poleg prispevkov, kar pomeni 1300 € mesečno. To ali pa 800 € je pa že neka razlika, se ti ne zdi?!

    Nihče ni omenil leve roke. Kot sem rekel, bio je skromno. Če nisi skromen, res bolje, da se v te vode ne spuščaš in si raje poiščeš zaposlitev.

  45. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ne rabiš prometa svojega spja govorit, povej mi stroške za stanovanje, najemino, telefon, avtobus in internet. Plus seveda prispevke spja mesečne. In povej mi isto še za danes, pa ti morda vendarle jasno kaj ti sploh govorim in kako mizerno je že 1300, kaj šele manj.

    Ampak z 800 pokriješ samo osnovo, od česa hudiča živiš? Thomas no!!!

  46. Thomas pravi:

    Pomešal si stvari Iztok, jaz sem ti navedel samo svoj začetek. Danes mi gre nekoliko bolje. Začetek (!) je bil zelo skromen. Ampak hej, nekje je treba začeti. Pa kaj, če sem bil brez avta, nisem šel na dopust in živel v socialističnem stanovanju, ki je bil le kanček boljši od variante a la študentsko stanovanje. Osnova je bila pokrita in to je bilo najbolj pomembno.

    Veš, tistim, ki se k meni obrnejo zaradui selitve v tujino (običajno ljudbe, ki so visoko motivirani in pripravljeni marsikaj storiti, da bi jim ta korak uspel!) povem, da naj začnejo skromno in se potem počasi prebijajo navzgor. Med drugim ti lahko navedem primer diplomirane mlajše osebe, ki je rekla, da bi šla v tujini tudi za “Putzfrau”, samo da nekje požene korenine na novo.

    Tako, zdaj pa spat, da zjutraj odhitim obveznostim naproti. Nov dan, novo delo, novi stroški.

  47. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Še vedno mi nisi povedal stroškov za ta svoj začetek!
    In seveda, od kje si dobil denar, da si lahko sploh začel!

  48. ModniMaček pravi:

    Nerad posegam v krege drugih ljudi.

    A mislim, da vem kaj Gartny zeli povedat, in se zal morem strinjat. (zal, ker je taksna kruta resnica)

    Stvar je v tem, ce nimas mesecnih PRIHODKOV vsaj okoli 1200 – 1500 eur mesecno, in to VSAK mesec, s.p. ne gre skozi. Razlika je v prihodkih in v profitu.

    Kot je bilo omenjeno je potrebno tudi upostevat, da dandanes nihce ne placuje redno (žal), in vcasih cakas po 2 meseca na honorar in se ti lahko zgodi, da imaš oddelanih,zasluzenih in se vedno “potencialnih” 2000 – 3000 cuke, ki pa jih dobivas po obrokih(kokr se komu sprdne, ko te rabijo je ponavadi: “čimprej,čimceneje,čimboljš”, ko ti rabiš svoj denar :”ja zdele ni, bo kmalu, delamo na tem, itd itd).

    Racunov, prispevkov, najemnine,vrtca in benza ne mores placevati po obrokih.

    primer: zasluzil si in izplacali so ti 1000 eur,

    odhodki(potencialni seveda):300 EUR prispevkov, 50 – 100 eur racunovodstvo, 200-300 najemnima + 100-200 EUR tekoci stroski, 50 – 150 EUR vrtec (ker si dejansko reven, je subvencije kar dosti,k sreci), ce naredis okoli 1000 km na mesec, se dva slaba tanka bencina = 150 EUR + HRANA,Telefon+net, pa včasih se morš v kej oblečt

    S tem, da pri (obicajno) bednih honorarjih tudi 1000 eur ni lahko naklepat na mesec, 1500 eur logicno, se tezje.

    Kar se tice subvencije, je dejansko tako, kot da si eno leto opravicen placevanja prispevkov, kar je na papirju mogoce res boljse za zacetek, ampak tudi po preteku enega leta je stanje ponavadi kot je opisano zgoraj, seveda odvisno od branze v kateri si)

    Za konec se mnenje in predlog: prispevke bi moral placevati glede na dobicek, in to ob koncu leta, proporcialno, ne pa vsak mesec, z grdimi obrestmi ce zamudis, ker vcasih je kak mesec dober, pa kak slab, da ne omenjam, da ne smes zbolet, in tudi dopust je dvojni minus, ne samo, da zapravljas, se sluzis ne takrat

  49. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Aleluja, faking aleluja!!!

  50. RHYME-G pravi:

    o kakih SPjih vi sanjate ??? :)
    ka bote pa prodajal ?? kdo bo sploh kupovau kej ??
    folk ti še iz principa ne bo nic kupu…..
    al pa ce odpres kako trgivno..jo bos lah nasledn mesec ze zapru !
    SP v sloveniji v 2015 ? really ??
    poznam sam 1 primer…pa e to so trije da jim je ratal z SPjem…pa še to niso glih neki bogataši !
    dobra ideja je premal..folk nima dnarja za kruh ne pa da bo kupovau al pa se odlocu za neke storitve (SP)

  51. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Kdo to mi? Samo Thomas :)

  52. Thomas pravi:

    Ejejejejej_2

    ModniMaček:
    Praviš, da je slaba plačilna disciplina in da ljudje hočejo vse čimceneje. Morda. Ampak isto velja tudi zate/zame. Moje računovodstvo je bilo okoli 40 € – je pa res, da sem jih šel ene par naokoli povprašat, da sem prišel do te gospe, ki mi še danes vse ureja. Prve ponudbe so bile tudi do 150 € in čisto prva ponudba je bila ene podobne mentalitete kot je vaša na tem blogu. Vse cene je napihnila, tudi moje bodoče cene življenjskih stroškov, in na koncu povesnila glavo in rekla, da se mi ne splača odpreti s.p.-ja. Ker pa se Thomas ne da kar tako, je šel naprej.

    Stroškov z vrtcem res nisem imel in če se ne motim, jih tudi Iztok ne bi imel.

    Najemnina je tudi možno, da je bila prvo leto nekoliko manj,. ker sem si še delil stanovanje, ergo pol najemnine.

    Avta nisem imel, mesečna za bus je bila nekje 30 € (?).

    Subvencija je bila VELIK PLUS za začetnike, reci kar hočeš. To da ti kot začetniku prve mesece ni treba plačevati po cca. 300 € je loterija, ki je jaz NISEM bil deležen. No ja, če sem dokrit, so bili prispevki takrat najbrž nekoliko nižji, bi moral preveriti.

    Nikakor pa se ne strinjam, da bi bilo bolje prispevke plačevati ob koncu leta. Se zafrkavaš? A misliš, da bi imel n.pr. jaz toliko discipline, da bi varčeval vsak mesec toliko, da bi ob koncu leta plačal še prispevke? Nujno vsak mesec.

    Sicer pa je tako, da se plačuje po dobičku, ampak en minimum je določen. Minimum je takšen, kot je pri minimalnih plačah. Če je to pravično, ali ne, naj vsak sam odloči. Ampak predstavljaj si javno blagajno, če bi vsem minimalnim plačam in malim s.p.-jem oprostili prispevke – pa saj se država sesuje no.

    Pa da ne boste mislili, da služim neke milijone. Niti približno ne. In ja, občasno je tudi pri meni kriza, da ni dohodkov. Hvala bogu imam vsaj toliko let poslovanja, da mi je banka odobrila limit in pa kreditno kartico. Takrat greš pač v minus. No, in pa sreča, da delam s korektnimi ljudmi, ki redno plačujejo, bolj ali manj no. :)

    In še vedno vozim isti avto letnik 98, telefon sem vmes sicer enkrat zamenjal, ampak je še vedno letnik 07. ;)

  53. Thomas pravi:

    Rhyme:
    Pozabil sem napisati očitno – če ne veš, kaj bi prodajal, dejansko nimaš osnove za samostojno pot! V tem primeru ga ni kupca, ki bi od tebe kaj kupil.

  54. krš pravi:

    Pri težavi z zaposlitvijo poglej še malo svoje mnenje glede privatizacije, oziroma vprašanja privat/državna last. Ne bom trdil ampak malo bolj po spominu si ti bolj za državno last se mi zdi in iz tu izvira veliko tega zaposlovanja po vezah/poznantsvih/sorodstvenih povezavah… V privat sektorju se veliko bolj zavedajo, da je pomembnejši kriterij kakovost kadra kot pa razne veze in poznanstva.

    Kot drugo pa sem ti ravno v enem komentarju, malo pred tem tvojim postom dejal, da morda kakšna mnenja raje zadrži za sebe. Mogoče oziroma verjetno je tvoj potencialni delodajalec tudi prebral tvoj blog. In če je v tisti struji kot jaz in še drugi, ki se s tabo redko strinjamo, potem ni čudno da ti ni dal službe.

    Tudi zaradi tega se nekateri raje “strahopetno” skrivamo za anonimnostjo v komentarjih, blogih, FBjih in podobno, ker ti slej ko prej nekaj škodovalo kar si nekje nekoč zapisal. Čeprav si morda čist OK človk in vse, ampak dovolj je samo en napačen stavk pa ti lahko dobr zagreni življenje. Takrat si mi pač odgovoril da ne jebeš, da si kar si… in mogoče je tudi to cena tega…

  55. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Krš, ne boš verjel, ampak se povsem strinjam s tabo. Še bolj kot to pa znajo škodit lažnive in škodoželjne čveke. Na delodajalcu pa je, če jim seveda verjame ali ne.

  56. AndrejM pravi:

    Iztok, kaj boš pa potem zapisal, ko boš imel nekaj otrok z (brezplačno, na papirju, jasno) šolo, z vsemi dodatnimi aktivnostmi od glasbene šole do športa? Se pa strinjam, je življenje pri nas strašno drago, je dobro kdaj iti malo čez severno mejo v trgovine in zdaj tudi na črpalke preveriti, res pa je, da za nas vse ni cenejše. Hkrati pa imajo Avstrijci plače, ki omogočajo človeka vredno življenje. Sramota je, da danes v Sloveniji vedno več ljudi ne zmore plačevati osnovnih stroškov kljub temu, da pošteno delajo.
    Ampak, na drugi strani pa je še vedno ogromno ljudi, ki svoje debele riti parkirajo v kakšni nepotrebni ali celo za državljane škodljivi službi na kakšnem uradu, občini, javnem podjetju. Saj se bo do od njih oglasil, kako so ubogi in da morajo kdaj kakšno minuto dlje delati pa nohtek se je kakšni revici zlomil, ko je med službenim časom urejala svoj Facebook profil in da med malico komaj skoči na tržnico pa v trgovino pa na pošto pa na abnko, za frizerja pa že zmanjka časa. Še vedno je ogromno sive ekonomije, ki marsikomu prinese več kot samo normalno življenje, pri čemer ravno takšni pomagajo potapljati tiste SP-je, ki pa vse delajo preko računov (če kakšen takšen bedak v tej državi sploh obstaja). Še vedno vidim pri nas cepce, ki fehtarijo za svoje otroke (ki so res ubogi), ta goveda pa vsak dan vidim v gostilni, kjer se napijajo. In pri marsikom je tako, da kljub nizkim prihodkom mora imeti vsak član družine od tretjega leta dalje svoj (najnovejši) gsm pa kabelsko televizijo z vsemi programi pa seveda novo televizijo pa jasno, najhitrejši internet doma pa jasno, najboljši laptop da bo mulo lahko igrice igral pa tablico, ker je brez tega že sramota okrog hodit. Tako da stvari včasih niso enoznačne. Sicer pa si tudi sam ugotavljal, koliko svinjarije od raznih cocacol do čipsov so ljudje pokupili in požrli med prazniki in da za večino ljudi krize še vedno ni. Tisti, ki pa so revni, pa so res revni in tako kot zdaj gre svet v maloro, bodo revni tudi ostali na vekomaj amen.
    Ampak dokler ne bo pri nas resničnih sprememb v glavah ljudi in dokler bo večina ljudi podpirala tiste, ki so nas pokradli, osramotili, nalagali in vse to počnejo še naprej, bolje pač ne bo.

  57. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    To, da smo začeli živeti samo še za položnice in da je uspeh, če jih lahko plačamo vsak mesec sproti, si ne bi smeli dovoliti. Nikoli in nikdar. Kot tudi tega ne, da nas bencin stane kot nas. Največ 50 centov za liter. Vse ostalo je vredno revolucije.

  58. Nahy pravi:

    “In pri marsikom je tako, da kljub nizkim prihodkom mora imeti vsak član družine od tretjega leta dalje svoj (najnovejši) gsm pa kabelsko televizijo z vsemi programi pa seveda novo televizijo pa jasno, najhitrejši internet doma pa jasno, najboljši laptop da bo mulo lahko igrice igral pa tablico, ker je brez tega že sramota okrog hodit.”

    Televizije sicer nimam, ampak dober računalnik in internet spodobne hitrosti pa dandanes spada v elemente za neko spodobno življenje, zame osebno še kar smartphone pade v to kategorijo. Časi so se spremenili. Če si sama ne bi morala privoščiti dobrega laptopa in smartphona, bi OSEBNO menila, da nimam dovolj denarja za dostojno življenje. Jebiga, tako je.

  59. Mellie Mellie pravi:

    Ja, če nadaljujem v stilu.
    Živimo v državi, v kateri se menjujejo pravila kot po tekočem traku (npr. davčna zakonodaja), bohoti nerazumna birokracija in se delo več na splača, saj je minimalna plača že enaka nekaterim socialnim prejemkom. Živimo v trdem kapitalizmu, hkrati pa sanjamo o nekem lepšem življenju in od države pričakujemo, da nam bo pomagala.
    In tako smo v začaranenm krogu: več socialnih transferjev pomeni tudi več davkov.
    Morda pa j enekaj narobe z našo mentaliteto? Ta članekmi je dal misliti, saj nekako ubesedi to, kar se nam dogaja.
    Ihan: To je še vedno Jugoslavija http://shr.gs/kUDWwKm

    Nekako se ne znajdemo v tem trdem kapitalizmu, saj smo bili drugače naučeni. Mi še kar naprej furamo veze in poznanstva, negativno selekcijo, neživljenjske zakone zaradi zakonov, ki se jih pravniki-črkobralci držijo kot pijanec plota, zdrava kmečka logika in poštenje pa ne sodita več v naš svet, saj sta vredna posmeha. Želimo se naučiti špekulirati s tečajnimi razlikami ali vrednostnimi papirji, in ko nam spodleti, pričakujemo, da nas bo država rešila, ko nam uspe obogateti, pa je vse naše in nič ne bi dali nobenemu. Socialne razlike se večajo, nekaterim nikoli ni dovolj bogastva, drugi pa bi morali delati brezplačno ali za minimalno plačilo, saj menda nimajo potreb. Hecni smo postali!
    Žalostno je, da je vse več ljudi, ki se v tej zakonodajni zmedi in gospodarski krizi ne znajdejo več: zaslužek jim po eni strani prepoveduje država s svojo zakonodajo, po drugi pa nekako niso bili vzgojeni za spopadanje s takšnimi izzivi …

  60. Mellie Mellie pravi:

    To si preberite vsi, ki iščete službo. Krš ima prav, kadrovniki gledajo, kaj pišeš po družbenih medijih – tudi v Sloveniji!

    Job Market Newbies: Lock Down Your Social Media Profile – http://go.shr.lc/1CWPAD5

  61. lordwales pravi:

    Kaj pa če si edini kandidat, poveš jim, kaj bi rad delal, za vse svoje težave, in te vzamejo?

  62. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Mellie, sem že kdaj kaj izbrisal :) Še posebej, če sem vedel, da sem nekaj šinfal, potem pa dobil priliko, da delam posel :) Ampak se je hitro izkazalo, da sem imel prav, da sem šinfal, ker so bili budale, zato sem zapis ponovno objavil :)

    Jebeš delodajalca, ki te vzame v službo samo zato, ker blefiraš in skrivaš kdo si. Vzami me takega kot sem in zaradi tega kar znam. Če me nočeš, ko te jebe. Eto!

  63. Mellie Mellie pravi:

    Iztok, good for you. Potem pa ne iščeš službe prav tako nujno! :) :)

  64. PPP pravi:

    Zadnje čase z Mellie vedno bolj prihajava na skupni imenovalec, zanimivo.

    Krš je dobro napisal.

    Sem pa vesel, da je Iztok odprl to temo, ker to je to, o čemer se moramo pogovarjati, ne pa Janša, Dražgoše in podobno.

    Še en moj komenta dodam – tudi po precej bolj renomiranih firmah je dostikrat tako, da imajo rajši ubogljive ovce, ki jim operejo možgane (govorim o kakšnih prodajnikih), kot pa bi nekoga 20% več plačali in bi ogromno doprinesel. ČE ne drugega se kakšen šefek boji za svojo rit.

    Glede tujine, pa tudi ni povsod tako lepo, z globalizacijo je prišla globalna cena dela, ki gre – če pretiravam – pa proti 1 dolarju na dan za 99%, danes je 1% proti vsem ostalim, hkrati pa vsi samo gledamo kje dobimo kaj najceneje.

    Npr. dokler hodite v Ikeo kupovat namesto da bi lokalno prej pogledali, bo vedno slabše. Smo pa spet pri nacionalnem interesu, ki pa je v Sloveniji interes samo posvečenih, ostali smo pa še na slabšem, kot če bi vse prodali tujcem.

  65. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    PPP, odstavek, kjer pišeš, da imajo raje ovčke kot ljudi, ki bi nekaj dejansko naredili, seveda podpišem na polno. Točno tako je! In če je nekdo res dober, se ga ostali prestrašijo, saj vedo, da bodo ob njem izpadli amaterji, kar pomeni, da naredijo vse, da ne bi bil sprejet.

  66. Modni maček pravi:

    Dobro branje Mazzinija, ki je kr dobro zadel problematiko, o kateri smo pod tem zapisom.Lahko bi še razširil temo, kar pa so naredili v komentarjih, ki jih je nekatere tudi vredno prebrat.

    http://www.siol.net/priloge/kolumne/miha_mazzini/2015/02/kli%C4%8Di_sp_za_splo%C5%A1no_bedo.aspx

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !