Bojkot

6.12.2014 ob 17:42

Razmišljam, da bi letos zaradi Modrijanov bojkotiral novo leto v Celju. A moramo biti ravno Celjani spet največji kmeti v Sloveniji?

null

 

74 komentarjev na “Bojkot”

  1. AndrejM pravi:

    Boš šel na Danielo v Ljubljano :) ?

  2. Peter pravi:

    Ampak ti res nisi normalen…

  3. lucija pravi:

    Te ne mislim zdej kakorkoli žalit, ampak se mi zdi, da je ta vaš konec res najbolj dojemljiv za takšno musko :) če se temu lahko reče dojemljiv, sicer je pa treba fantov priznat, da so pevsko na zelo visokem nivoju, medtem ko me odbijajo s to svojo prisiljeno prijaznjostjo….
    Uglavnem celjani zažuriti na polno ;)

  4. E pravi:

    Zakaj bi moral biti človek kmet ,ker posluša narodno glasbo?
    Iztok spet pretiravaš pa samo zato ,ker napolnijo dvorano Zlatorog.
    A ,če bi jo pa Plestenjak pa nebi pizdil.
    Povej kaj so ti naredili Modrijani in kaj narodna glasba ,da jo tako kretiziraš???Imamo pa največje uspehe z to glasbo prodane LP plošče ,da se lahko še Madonna skrije.

  5. Mirko pravi:

    Bi rekl da zamenjamo za našo Danijelo… ampak Modrijani pridejo tudi k nam, par dni pred Danijelo :)

  6. Peter pravi:

    Iztok je obseden z njimi. Kadar je tema o glasbi, jih omeni, zdaj pa še to. Se pa strinjam z vama, lucija ter E. To jaz že nekaj časa pišem.
    Marko pod tvoj komentar pa se podpišem (z velikimi črkami).

  7. mATEJ pravi:

    Mislim, da se bo narod v Celju zelo sekiral, če boš ti bojkotiral novo leto. :)

  8. KendrickLamar pravi:

    No teli so pa še slabši kot Iggy :D . Prejle sem gledal na slo3 kako prodajajo harmonike za 5000€ LOL. Ne bi šel poslušati Modrijanov evo pa če mi nekdo plača…

  9. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    AndrejM, če bi bil zraven Grašo, ja :)

    Lucija, itak, Modrijani so v Celju ikone. Predvsem zaradi periferije, ki bi ubijala zanje.

  10. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Peter, normalnih ne bo tistih 10 tisoč Celjanov, ki bodo za novo leto drkali na Modrijane, na katere so drkali že na Kresu in v dvorani Zlatorog in bodo očitno drkali do smrti.

    E, očitno nikoli ne boš štekal poante in katastrofe tega, da so Modrijani postali mainstream, zato se tokrat ne grem debate s tabo, saj ponavljaš eno in iste oslarije.

  11. AndrejM pravi:

    Večina ima (na žalost) vedno prav. Modrijani v glasbi? OK, za nekatere kot si ti s cmokom v grlu. Pahor kot predsednik države? OK, s solzami v očeh, ker imajo Slovenci spomin zlate ribice. Cerar kot predsednik vlade? Ok, z roko v denarnici in se že pripravljamo, da bomo plačevali nove in nove davke.

  12. E pravi:

    Iztok sploh nebi bilo debate ,če nebi ti že ne vem kiro temo posvetil hjetanju Modrijanov.Zato ,da poveš da ti nekdo ni všeč je dovolj ena tema.To ,kar ti počenš že ne vem katero temo povrsti je navadno hejtanje.Jaz bi tudi lahko napisal tvoje hvaljenje Plestenjaka je mainstream.

  13. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ja, kako naj bom tiho, če bodo za novo leto pri nas, pa če imajo vsako leto Noč Modrijanov :)
    Ob takih prilikah se pač oglasim, jebat ga. In kaj če hejtam? Morda ne bi smel? Nekdo morda, jebemti no.
    Za Plestenjaka je logično, da je mainstream, saj dela pop musko. Vidim, da res ne štekaš no.

  14. E pravi:

    Bodo pač pri vas nastopali in kaj.To ,da ti ni kul ,da bodo nastopali za novo leto je dovolj ,da napišeš na twiterju.
    Ker takole izpadeš navaden hejter in kvariš ogledat svojemu dobremu blogu.Je Razlika med kritiko in navadnim hejtanjem.To ,kar ti počneš je navadno hejtanje.Potem se pač jaz oglasim in napišem ,da preveč hvališ Plestenjaka in vrjetno nisem edini tega mnenja.
    Da in priznam ,ko se potem bockama tudi jaz pretiravam z hejtom na Plestenjaka.To kar tebi ni všeč je drek to kar je pa tebi všeč je pa zlato.Iztok ne gre tako sej sam to dobro veš.

  15. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Čak, ti boš zdaj meni govoril kaj lahko in koliko lahko pišem ali kaj? In to na mojem blogu? Fak no, stari :)
    Napišem to kar hočem in kolikokrat hočem, baš me boli kurac kaj si kdo misli o mojem blogu. Tako je od nekdaj in tako bo še naprej.
    Glede Modrijanov sem stokrat povedal vse, tudi veliko več kot le hejtanje, a itak nima smisla, saj nekateri pač nočete štekat zakaj je to problem in kaj to pomeni za našo glasbeno sceno in za mladino in za okus in za vse.
    Kakorkoli, če me prime, bom čisto vsak jeben dan pisal o Modrijanih, pa če se postaviš na glavo.
    Je dobra provokacija za take kot je Peter :)

  16. E pravi:

    Iztok nisem pisal kaj smeš in kaj lahko pišeš na blogu.Zato tega nisem niti prej želel komentirat ,ker ni govora o tem.
    Govora je o poceni hejtanju in ti kot dober bloger z poreklom si takšnih stvari nebi smel privoščiti.Če štekaš kaj želim povedati.
    Zakaj bi bili Modrijani problem?A Plestenjak je pa dober?Pevsko ni nič kaj posebnega.Si je pač dober imič nardil in ga jebeno dobro fura,vse pohvale a nek presežek pa ni.Večinoma pa mislite ,da je presežek glih zaradi ustvarjenega dobrega imiča.
    Jaz tudi rad poslušam rap/rnb/soul a u sloveniji to nebo nikdar prva glasba.Prva glasba bo vedno narodno zabavna ter balkanska in klape ,rock , pop , elektornika in potem vse ostalo.
    Z svojim razlaganjem kako harmonika krep ne boš nič dosegel.
    Pa ne dojemaj to kot slaba kritika do tebe ,ker ni moj namen te hejtat ali kar koli ampak ,da poceni način hejtaš Modrijane to pa kot dober bloger si nebi smel dovoliti.
    Upam ,da štekaš moj point.

  17. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ko nekdo reče, da posluša rap in hkrati ne bruha ob Modrijanih, me prime srat. Žal.
    Ravno to je problem večine folka pri nas. Da jih boli kurac kaka muska je zunaj, saj se ga pač poknejo s pirom in migajo na vse enako.
    Najprej norijo na California Love, nato norijo na Večeraš je naša fešta, nakar na Mi delamo galamo, nato pa še na Rožico. To je meni znanstvena fantastika, jebat ga. Jaz norim le na California Love, kar pomeni, da bi DJa ustrelil, ko da gor Fešto, Galamo in Rožico, saj zajebe filing in cel večer. A folk boli kurac. Samo da se ga ulijejo in je vse okej. To zame ni dober party, ampak kmečki drek.

  18. E pravi:

    Nisi me dobro razumel.Tudi jaz se s teboj strinjam ,da je zunaj premalo rap/rnb glasbe na to se tudi jaz pritužujem ter se seveda tudi z teboj strinjam ,da folk ven hodi samo ,da se ga napije.
    Tudi meni je to blesavo.A to nima nič z Modrijani in narodno glasbo to kar ti jaz želim povedati.Še Modrijani sami propagirajo mladini ,da na njihovih koncertih se naj pije brezalkoholna pijača.
    Upam ,da si opazil ,da mi gre na živce to ,da preveč hejtaš Modrijane ter narodno. ne upravičeno in preveč.

  19. Didl pravi:

    “Najprej norijo na California Love, nato norijo na Večeraš je naša fešta”

    Ravno to je glavni problem, najbolj čudaško in zaskrbljujoče. Tole je upravičena fantastika. Kaj takega včasih ne bi bilo možno. Danes pa v isti noči slišiš BigFootMamo, Lovšina, Trkaja, Jeleno Rozgo in Gade. Kako lahko to razumeš? Mainstream harmonike zgleda resno vpliva na okus ljudi. Danes si čuden, če ne migaš na Rožico, sploh nima veze kje.

  20. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    To, da slišiš, sem že prebolel, saj so DJji res prfukjeni. V glavi imajo, da je važno polno plesišče, ne pa da ga napolnijo s kul musko kot včasih. Resno pa me zmede folk, ki na vse to kar si naštel, pleše enako zagreto. To pa je zame res čisti scifi. Ali pa pleše na Fešto in harmoniko, ko je res dobra muzika pa gre na nov pir.

    In stari, to kar rolajo, so večino glasbene želje folka. Folk gre dejansko do DJja in hoče Kingstone. Da dol padeš res. In namest, da bi DJ poklicu redarja in reku naj kretena, ki hoče sfukat večer z drek glasbo, fuknejo ven, mu izpolni željo in to še s ponosom obelodani po majku. Za bruhat.

  21. Kar mejte jih :) pravi:

    Mi smo pa veseli, da jih ne bo v Ljubljani……kar mejte jih

  22. Clarkson pravi:

    ITT: Autism, the musical

    “Kdor se ne strinja z mano je kreten”

    Kdo je v resnici kreten?

  23. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Kar, drugega nam niti ne preostane :)

  24. Tomo pravi:

    Jaz poslušalcev Modrijanov ne razumem tako kot ne razumem ljubiteljev Stevena Saegala kan vidijo v njegovih filmih in na njem.

  25. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Seagal že sto let nima več dobrih filmov in je le še senca svoje nekdanje slave. Če sva pri njegovih dobrih filmih, pa nikar ne pozabi Under Siege. Le kaj mu manjka?

  26. sdv pravi:

    Ah, kje so dobri stari časi, ko so za silvestrovo v Celju igrali Čuki. Letos pa to sranje od 4ih drugih veličastnih. Bo treba razmisliti ne o bojkotu, ampak o selitvi na lepše…

  27. Skeletor pravi:

    Dej dej, čuki so tudi tak poden ratal, da ji ni za pogrešat. Mare je pravi čas spizdil stran, ko ga je Jože začel srat z raketo pa ribičem Pepetom itd….

  28. Skeletor pravi:

    Kar se pa modrijanov tiče, pa mislim, da za silvestra ne paše goveja muska. Tastar so itak doma in gledajo novoletno raketo. Bolj paše kakšen pop, ali pa bolj mehek rock, pa mal rapa….

  29. Mellie Mellie pravi:

    Nobeden od zgoraj naštetih izvajalcev ni po mojem okusu, ampak raje Modrijani kot Danijela, Ceca, Severina, Grašo in drugi iz uvoza. Mene “navdahnejo” enao kot Modrijani, ne vem pa zakaj tako na široko odpiramo vrata enako slabi/dobri glasbi iz soseščine.
    Ne vem zakaj bi bili slovenski glasbeniki v Sloveniji v podrejenem položaju, medtem ko naša soseščina naših glasbenikov ne najema?
    Razumem, da v Sloveniji živeča diaspora zahteva svoje, ne bom pa zaradi tega podpirala množično nadomeščanje Modrijanov ali Atomik Harmonik z balkanskim turbofolkom in drugimi izvajalci. Njihova kvaliteta ni ravno razlog za množičnost na naših odrih.
    Tudi na radiu vrtijo slabe tuje komade (tudi britanske in ameriške, ne samo iz južne soseščine!), ignorirajo pa številne slovenske izvajalce, ki so precej boljši …
    Pod črto: raje Modrijani kot Ceca ali Danijela!

  30. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Zakaj za vraga bi moral glasbeni okus izbirati glede na nacionalno pripadnost. WTF!

  31. darja pravi:

    Modrijani naredijo tak žur, da se vam lahko samo sanja!

    Saj ne igrajo samo ‘goveje’ muske!!

    Lahko ste tam v Celju samo hvaležni, da pride klapa, ki bo zadovoljila večino okusov!

  32. darja pravi:

    @ Mellie – :) Pa povej, koga bi “Yuga” upala povabit, da bi jim prišel pet?
    Od naših bendov, solistov? In da naredi žur! Kdo?

  33. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Darja, ko preberem tak komentar o Modrijanih, vidim, da nam res ni več pomoči.

  34. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ma saj vabi Magnifica pa Predina. Pa še koga. Mellie pretirava. Večine ostalih pa itak ne more, ker so za en kurac.
    To, kar doseže recimo Ceca, ko stopi na oder, lahko vse naše pevke le sanjajo. Če to ni jasno, bog pomagaj.
    Ne gre za nefer igro, gre za dejstvo, da so naši večinoma nevredni njihovih odrov, ker so res pod nivojem.
    Je pa tudi res, da Slovenci drkamo na drek kot sta recimo Zečič in Stavros. A to je naš problem, ne njihov.

  35. E pravi:

    Zdaj se še more en metalc uglasit in rečt ,da je rap krep in ,da Modrijani naredijo dober žur potem smo pa komplet pri tej debati :D hehee.

  36. darja pravi:

    noooooooo kar se CECE tiče – zame ima samo en dober komad “Beograd”.

    Ti Iztok si en orenk egoist! Pa komu je še všeč na žurih Pero?
    V resnici imaš mal čuden okus.

    Daj posluši (saj smo že govorili tukaj) ‘njihovo’ I Follow Rivers !!

    Ma je ni riti, ki bi obsedela :)

    Pa nehaj samo svoja ‘jajca’ poslušat!

  37. E pravi:

    Fora je samo v nostolgiji do Juge zato tudi toliko EX-Juge na naših odrih.Srce zakuca po mladosti itd.Ljudje iz balkana pa tako ali tako niso nikoli poslušali naše glasbe pa ne ,da bi bila slaba ampak ego velik balkanski ego in nacionalizem ,ki se vleče že predolgo na mladino ,ki nima nič z tem ,ki je rojena točno na leto vojne ali po vojni.Namesto ,da bi skupajo zaživeli pa se 15 letniki delijo in sovražijo samo zato ,ker je en iz druge države.
    Na balkanu gre glasba tudi glede narodnosti , pripadnosti , vere ,nacionalizem ipd. in potem jo to skupek vsega zakaj ,ko en pevec pevka stopi na oder se dvorana dobesedno trese je totalni bum.
    Mi v Sloveniji takih vojinh situacij nismo imeli in je učasih težko razumeti.Do določene mere jih razumem zakaj je tako samo tisto med sebojno sovraštvo pa nikoli nebom razumel in odobraval.
    Da še dodam nekaj o glasbi oni so vedno imeli svojo glasbo in veliko izvajalcev niti nikoli vrjetno niso imeli potrebe po naši glasbi.Predin in Magnifico pa tako pojeta v njihovem jeziku tako ,da to ni nič kaj drugače za njih.Ko bo kdo pel Slovensko se lahko pogovarjamo o nastopih v EX-Jugi.

  38. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Pero Lovšin? A sem kje zapisal, da mi je všeč?
    Egoist sem, ker mi gre na bruhanje od Modrijanih? Okej :)
    Nop, Darja, moja rit čisto mirno obsedi ob I Follow Rivers, vstane in zamiga pa ob Michaelu Jacksonu, R. Kellyju in Mary J. Blige.
    In hvala bogu da imam jajca, če jih ne bi imel bi bil ovca kot ti in ostalih milijon Slovencev, ki drkajo na jebene Modrijane. Pika.

  39. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Itak, Juga je bila naša domovina in tega ne moremo spremeniti, zato je glupo, da se čudimo in pretvarjamo. Pa tudi ogromno tega naroda živi v Sloveniji.
    Glede Balkana in glasbe, ni čisto tako veš. Ceco bi na Jrvaškem najraje okamenjali, Breno tudi, v Srbiji pa ne prenesejo Doris Dragović.
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2014/07/25/lepa-brena-skandal/
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2014/02/07/bratstvo-i-jedinstvo-je-slo-v-kurac/
    Glede slovenščine, ni šans, saj je nihče razen nas ne razume. Tudi to je problem.

  40. darja pravi:

    @E – kwa si ti za en tip? Morš bi težak…
    Meni si se zasral v debati o ‘ravnatelju’! Res!

  41. Mellie Mellie pravi:

    Priznam, nisem merodajna za to debato. Tako pri sebi, vse to, kar ni “moja glasba”, dam kar v en koš. Ob Ceci ostanem hladna, pa še ena smešna “pevalka” se mi zdi. Itak me moti, da je Arkanova nevesta, priznam. Stavros mi ven gleda …
    Nikoli mi ni bila jugo-glasba blizu, sem pa poznala do potankosti italijanske kantavtorje. Če pa primerjam slovenske izvajalce s temi čezmejnimi, jim prav nič ne manjka. Sem precej odporna na jugo-glasbo, ker sem poznala le nekaj bendov, tako da nisem nič nostalgična.
    Slovenščine pa naši nekdanji sodržavljani ne razumejo, ker je nočejo razumeti in se niti ne potrudijo. Tako kot mlajše generacije Slovencev ne razumejo srbščine ali hrvaščine. V Jugi smo samo Slovenci, Makedonci in Albanci govorili srbo-hrvaško. Pa saj sami veste, da na hrvaškem skoraj ni menijev v slovenščini – kljub množici slovenskih turistov. Neke vrste podcenjevanje, ki mi gre malo na živce. Če pride pol Italijana, Nemca ali Angleža pa ni problem … Ne me narobe razumet, ker niti pod razno nisem nacionalist, ampak takšni pač smo, servilni na vsakem koraku; na vseh trgih bomo z silvestrovo plesali na gasbo naših sosedov. Ni to moja scena … Zato se mi Modrijani sploh ne zdijo nič slabši kot kakšna Ceca ali Danijela. Vsi naredijo žur za svoje poslušalce in vsi obvladajo svoj posel. Kakor se sliši čudno in čeprav sem vedno dobila ošpice od goveje muske, pa mi Modrijani bolj “sedejo” (LOL) kot Ceca, s katero nimam prav nič skupnega, ali pa Stavros (ojoj!).
    Razumem pa, da bo diaspora “over the moon”. Itak mi ni treba tacat naokoli po trgih in to poslušat. :)
    Lovšin pa zna nardeit žur, če že govorimo o žuru, Magnifico tudi, pa cela vrsta slovenskih bendov tudi.
    Me pa zanima, ali bodo Zebra Dots, Xequtifz, ali pa Maraaya, SoulGreg, … sploh kje igrali … Leloojamais verjetno bodo. Pač niso primerni za množično rajanje. Meni pa bi bil to morda večji žur, vem pa, da večini ne. Tako pač je.

  42. Mellie Mellie pravi:

    Aja, ni bilo vedno tako. V jugo-prazgodovini smo v Sloveniji imeli bende, ki so bili večje zvezde v Jugi kot v Sloveniji. Kameleoni in Boomerangi so bili zelo popularni v Srbiji! rRes je, da so Boomerangi v svojih poznejših letih imeli srbo-hrvaška besedila, ne pa vseh. To so bili časi, ko je bilo precej vsakdanje, če si se v Kopru mimogrede zaletel v Josipo Lisac ali Dada Topića (takrat Time).
    Srce, Oko, Faraoni, tudi Labirint, Karamela …
    Pozneje tudi Videosex … Buldožerji. Pred Buldožerji, v sedemtesedtih letih (po razpadu tria Krik)je bil Marko Brecelj jugosolovanska zvezda, v Subotici je bil poznan rock festival …
    Res je, da so ti izvajalci prodrli tudi zato, ke so peli v srbo-hrvaščini, predvsempa zato, ker so bili za tiste čase avantgardni. Pankrte so poznali v celi Jugi, pa so beli v ljubljanščini!
    To so bili časi, ko je bila slovenska glasba poznana po celi Jugi.

    Prastari posentek Boomerangov, ko so bili še Bumerangi – leto 1972!
    http://youtu.be/LUB-8nx6Yt8
    Danes zvenijo smešno, je pa zanimivo za prebrat spremno besedilo na YT. Takrat smo bili Slovenci v glasbenem smislu še Jacki, po osmaosvojitvi pa se je to obrnilo in zdaj v glavnem mi gostimo hrvaške in druge izvajalce iz nekdanje Juge. No, ti Modrijnai so me zares zapeljali v pradavnino! :)

    Kje pa bodo nastopali Muff? Tam bo žur! :)

  43. E pravi:

    Iztok glih o tem pišem kaj ti meni zdaj o Ceci , Lepi Breni itd. med sebojno sovraštvo med narodi.Samo ,da jaz nisem želel pisat o konkretnih izvajalcih.
    Darja to , da napišem da ne maram med sebojnega sovraštva med narodi sem zato potem težak?Res super razmišlanje.

  44. sdv pravi:

    skeletor, je blo mišljeno en mal sarkastično glede čukcov.
    iztok, objavi spisek krajev s ta pravimi bendi, ti imaš sigurno dostop do teh informacij.

  45. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    E, očitno se nisva razumela :)

    Mellie, mnogi od teh, ki si jih naštela, ne morejo odfurati celega novega leta po moje, saj imajo premalo materiala.

  46. Mellie Mellie pravi:

    Saj zato igrajo komade od drugih. Meni bi to bilo super.

    Na primer Muff:
    http://youtu.be/DkqAGQR2yo8
    http://youtu.be/GSbGPbJdJZ4?list=RDGSbGPbJdJZ4

    Xequtifz:
    http://youtu.be/2MJn3-oTGSs?list=PLA2077285244BAA69
    http://youtu.be/haaCFwjv0wM
    http://youtu.be/7TQ4GzIEiLk?list=PLA2077285244BAA69
    http://youtu.be/siazLy_zDro
    http://youtu.be/uyDfSNDIVZU
    http://youtu.be/z5wMxwgycu0?list=PLE32A7D419A474753
    Xequtifz ft Alenka Godec perform Diana Ross’ Upside Down
    http://youtu.be/uWLrzJ9srks

    In še njihova live:
    http://youtu.be/1-zl7DxsYh8?list=PLA2077285244BAA69

    Evo, meni bil to ŽUR! :)

  47. E pravi:

    Rap in Dance (Balkanski sound)Aja ,da boš ziher kliknu Iztok gre za Challeta , novi komad.

    https://www.youtube.com/watch?v=FRpbctq1SQM

  48. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Bedno.

  49. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Mellie, zakaj jaz za te Xequtifz prvič slišim?

  50. E pravi:

    Xequtifz super za kakšen petek ali soboto res so dobri.
    Za novo leto pa si tega glih nebi želel poslušati.

  51. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Zakaj si za novo leto ne bi želel poslušati super muske?

  52. E pravi:

    Sej nisem rekel ,da to ni kul muzika sam za novo leto to meni nebi sedlo.Rajši imam narodno ali kaj takega kot ta novi komad od Challeta.

  53. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Torej, rad imaš dobro musko, za novo leto pa ti paše drek.

  54. E pravi:

    Iztok ne moreš rečti ,da je naroda drek za oni drugi del še to sprejmem za narodno pa ne.
    Za novo leto nimam rad filozofskega teženje za kak petek ali soboto pa vrhunsko.

  55. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Kvaliteten r&b in soul in preigravanje največjih hitov ti je filozofsko teženje? Fak no stari :)

  56. E pravi:

    Za novo leto ja drugače pa ne kakor sem že tudi napisal.
    Z tem bendom nebi nikoli napolnil dobenega trga za novo leto , žal .
    kakšen klub pa ja.Seveda je govora o Sloveiji.
    Seveda imam rad rnb tudi soul ne pa vsakega tudi kot rap ne vsakega.
    Vrjetno je to razumljivo.

    Dobri so to ni kaj https://www.youtube.com/watch?v=K86bxnMIz7c

  57. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Saj ravno to je tragično. To, da z Modrijani trg napolniš, s takim bandom kot so Xequtifz pa ne. Ravno to mene skrbi, ravno to je poanta vseh mojih pizdakanj nad Modrijani. A kaj, ko sem v manjšimi in mi še mladi obrnete hrbet in greste drkat na Rožico.

  58. E pravi:

    Iztok veš ,da ti nebi nikoli obrnil hrbta.Sam za novo leto meni osebno pač bolj pali harmonika.Pač stvar posameznika.
    Itak se pa z teboj strinjam ,da se katastrofa dogaja po klubih nič rnb rap glasbe.Nad tem se že jaz tudi en cajt pizdim.

  59. Mellie Mellie pravi:

    @Iztok,
    se ne čudim, da prvič slišiš za Xequtifz, čeprav so njihov video pred nekaj leti celo vrteli na TV (2010):
    http://youtu.be/K86bxnMIz7c?list=RDK86bxnMIz7c
    Bili so tudi pri Hri-barju, na NLP itd. Ker je z njimi sodelovala tudi Hannah Mancini (v bendu je menda njen mož), so vzbudili še več pozornosti, ko je Hannah nastopila na Emi 2@011:
    http://youtu.be/RoMjq2C6Uas?list=RDRoMjq2C6Uas
    Ta komad se je potem veliko vrtel na radiu, več kot Straight into Love – anomalija pri slovenskih galsbenih urednikih, ki vrtijo vse drugo, samo naše glasbe ne prav veliko.
    Da je Hannh Mancini na dance sceni poznana kot Stella Mercury, pa v naših rmedijih itak še nismo jemali! :) http://youtu.be/dN1iBK_RLZo

    Vidiš, jaz sem pa odkrila I Miss You od SoulGrega zaradi tvojega bloga. Zares ne vem, zakaj tega komada nisem slišala nikoli prej.
    Zdaj npr. sploh ne vrtijo Nisi sam (Ula Ložar), čeprav vsi vemo, da je dober komad in prav nič otroški, pa še RTV jo je poslala na JESC na Malti. Maraayo pa sem celo enkrat slišala na Valu 202, je pa ne bodo nikoli dali na lestvico. Sem že hotela Karolija na Twitterju malo izzvati, ker mi to gre zares nekam, sploh ko slišim koliko slabše ameriške glasbe vrtijo, da o glasbi iz soseščine niti ne razpredam. Potem se pa zgodi, da kakšen naš izvajalec celo uspe v tujini in ga šele takrat kao odkrijejo. Tako so začeli vrteti N’toko in pribijat, da je na Japonskem izdal nekaj albumov. Samo zato jim je bil zanimiv?! Nasprotno pa začuda vrtijo Zebra Dots, sicer jih že dolgo nisem slišala …
    Ne, naši radii in TV raje vrtijo Ceco, Danijelo, tretjerazredno ameriško glasbo …

    @E
    Sploh ne štekam, zakaj to ne bi bila glasba za žur? Funk, dance, urban pop, groove, acid jazz itd.??
    Saj je več prizorišč, jaz bi šla tja,kjer bi bili
    Xequtifz s svojim dance “venčkom” http://youtu.be/siazLy_zDro
    ali Muff in be igrali Ain’t Nobody-Chaka Khan http://youtu.be/DkqAGQR2yo8
    Če pa to ni žur za tiste, ki nikoli ne poslušamo Danijele, Cece ali Modrijnov!
    Te množične prireditve so očitno namenjene slabšanju glasbenega okusa množic, ki bi verjetno rjale tudi ob veliko boljši glasbi, če te ne bi bilo. Ampak pustimo vsakemu svoje, in bomo vsi bolj zadovoljni. :)

  60. E pravi:

    Mellie kje sem napisal ,da ta glasba ni za žur?Če si pozorno brala ,kar sem napisal sem to dotično skupino skoz hvalil in tudi to zvrst sam poslušam rnb, soul nisem pa nek velik pristaš klasičnega jazz ,ker mi to ne sede.Samo za novo leto meni pač bolj sede harmonika.

    Na tole jaz nebi mogel žurat.Sta pa iz vidika instrumentala zelo dobra , jazz :

    https://www.youtube.com/watch?v=Oh6u42Bv5S4

    https://www.youtube.com/watch?v=YkS9bo64RRo

    Mi je pa dobro ,ko se rap/hip hop beat meša z jazz-om

    https://www.youtube.com/watch?v=A0otuhFUyQk

    https://www.youtube.com/watch?v=ciNiQSW6HYc

    https://www.youtube.com/watch?v=FH0Xzw2bXfY

  61. Mellie Mellie pravi:

    E, tisti linki, ki sem jih dala jaz, so žurerski, ti tvoji pa za poslušanje.

    Ti žuraj s harmoniko, ni problema – raje kot na srbski turbofolk. :) Jaz bi pa raje na funk, acid jazz, groove, dance, dub step … urban pop, ali kakor koli že to imenujemo …
    Od kdaj queen of disco-funk itd. Chaka Khan ni za žur, ali pa Incognito? Te komade igrajo Muff in Xequtifz. To so komadi, ki so kraljevali na svetovnih disco-lestvicah in v največjih diskotekah sveta! Mogoče se mi preveč pozna, da sem del svojega življenja preživela po tujih diskotekah, ne vem. Mogoče se zato ne vklopim preveč v to slovensko sceno in največkrat ostanem doma. Nekako ne gre mi dol. :)

  62. E pravi:

    Ja Mellie sploh remix komada od queen break free ,ki ga ne morem slišati.Rajši original komada.Sploh pa se sprašujem kako plesati na queen?

    Iztok nekaj za tebe ,da boš lahko še bolj pizdil :D .Ni Jana :) .

    http://www.slovenskenovice.si/bulvar/domaci-trac/vikendovi-gongi-bobovniku-avdicu-kobalu-zagarjevi-modrijanom

  63. Mellie Mellie pravi:

    E, od kod si pa potegnil ven Queen? Si narobe prebral!

    Cel svet je dolga leta plesal na queen of disco-funk (= Chaka Khan) – me included! Morda v Sloveniji niste, ne vem, ker sem takrat očitno “manjkala” …
    http://en.wikipedia.org/wiki/Chaka_Khan

  64. E pravi:

    Mellie nisi napisala razumljivo in so se razumeli Queen in ne Chaka.

  65. Mellie Mellie pravi:

    E, se mi je zdelo! :)

    Imamo tudi country pevca v Sloveniji …

    Primorski country izvajalec snemal v Nashvillu
    http://go.shr.lc/1yWJK4O

  66. krš pravi:

    kakšna cheap čefurijada je pa ta challe sale. To je nek koktajl med Gueto pred 4 leti pa pitbullom na balkanski način? Dejmo met 5 čefurkic okol sebe pa mal se z mercedesom vozmo pa bo dost dobr za nas. Je pa velik bolš bit na modrijanih pomoje. Sicer jih še nisem slišal, ampak tole ni za nikamor blo, za Challeta so profesorji verjetno.

  67. ModriJan pravi:

    Iztok tule je pa en poljubček. Samo zate. :D

    https://www.youtube.com/watch?v=HElkBaBizoE&list=PL68ME4SyzR8xnQ3FivbWIN9W9MXqOEKrD&index=2

  68. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Dejansko ne vem kaj si hotel povedati s to šalo.
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2014/01/06/jan-plestenjak-in-modrijani-en-poljub/

  69. Peter pravi:

    http://www.rtvslo.si/zabava/zanimivosti/slovenci-najvec-pozornosti-namenili-severini-in-modrijanom/353529

    Nad to novico Iztok verjetno ne bo vesel. Berem malo komentarje pod novico in se moram s nekaterimi strinjat. “Bolje Modrijani kot pa Severina. Je le naše.” Citiram še en komentar: “Stokrat raje Modrijane in slovenski melos, kot pa neke balkanske polpismene pjevačice.”, ali pa “Ma kakšna Severina neki ne vem komu je ona vredu modrijani so kul svoje glasbenike moremo podperat
    ne pa vse kar je tujga zato pa smo kjer smo”, najboljši je pa ta: ” Kot Slovenca me je sram, da se tej stari babi in porno igralki , ki misli, da je še zmeraj stara 20 let namenja toliko pozornosti.”

    O, ja bi se kar strinjal…

  70. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Stari, ti imaš resne probleme z nacionalizmom, kar kažeš v premnogih komentarjih na mojem blogu.
    To je veliko resnejši problem kot moja zajebancija z Modrijani.

  71. Peter pravi:

    Misliš? Ne, ne s to novico sem te samo prehitel (malo sem te tudi hotel hecat), ker vem, da bi jo ti kmalu objavil… Je pa res. Severina, Zečić in Stavros so dobri medtem ko večina pljuva solidne ali pa dobre slo glasbenike/pevce (pa tukaj niti nimam toliko v mislih Modrijane). To je narobe svet.

  72. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Meni sta Zečič in Stavros isti kurac kot Modrijani in Tanja Žagar. Ne vidiš me na koncertu pa če mi plačajo. Severina je druga scena, dosti boljša od tega sranja. Seveda ne bi šel na koncert, a če bi slučajno naletel, bi malo ostal in ujel par komadov, ki so mi kul.

    Če pa nekdo hvali Zečiča in Stavrosa, v isti sapi pa šinfa Modrijane, pa je res narobe svet, tu pa se strinjava.

  73. Peter pravi:

    Severina je isto sranje kot Zečić ali pa Stavros. Njena besedila so na zelo, zelo nizki ravni (mogoče ima vse skupaj 3-4 dobra besedila). Imajo pa Modrijani vseeno boljša besedila (pa pustimo rožico – Severina ima še večja sranja). Žal, ne ločiš zrna od plevela. Tanja Žagar je pa vsaj za pogledat….

  74. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Fora je, da Zečič, Stavros in recimo Žagarca nimajo niti enega kul komada, Severina pa jih ima kar nekaj.

    O taki muski lahko vsi trije samo sanjajo. Če ne opaziš razlike z njihovim drekom, ti ne morem pomagat.
    https://www.youtube.com/watch?v=tK4yHzvDl_4
    https://www.youtube.com/watch?v=wAUPENzpd_o
    https://www.youtube.com/watch?v=TTZocv5U-eU
    https://www.youtube.com/watch?v=8ORsu6biK9E

    Da ne bo pomote, Severina je daleč od kvalitete, je pa tudi daleč pred sranjem od mnogih drugih. Ima posrane komade, a ima tudi par dobrih. V tem je point.

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !