Ravnatelj iz Maribora naredil samomor
29.11.2014 ob 17:14Uf, pizda, tega pa nisem pričakoval. To pa je res šlo daleč očitno. Zdaj pa bo štala. In učenci, ki so posnetek dali na net, bodo zdaj konkretno nafukali. Če ne drugega, zaradi slabe vesti. Grozna novica. Krivi so tudi naši mediji, ki so novico nabijali do onemoglosti, pa tudi mi vsi, ki smo sodelovali v debatah tako ali drugače. Velika tragedija. Nastala iz popolnoma nedolžne stvari. Šokiran. In pazi to, medij, ki je posnetek prvi dal v javnost, danes prvi poroča o ravnateljevi smrti. Da dol padeš, res.
29.11.2014 ob 18:10
Fak. Dobr je vrnu mulcem.
29.11.2014 ob 18:30
Ni storil samomora Boško Šrot, ker so ga zaprli zaradi kraje.
Ni se ubila Hilda Tovšak, ki so jo zaprli zaradi gospodarskega kriminala.
Ne!! Samomor je storil mariborski ravnatelj, ki so ga mrhovinarji novinarski javno linčali, ker je sodelavki lizal pičko!! TOREJ – SLOVENCELJNU JE KRAJA V PONOS, LIZANJE PIZDE PA SRAMOTA!
29.11.2014 ob 18:57
Glede na to, kok so ga jebal, ni nič čudnega. Mi verjetno še pol tega ne vemo, kok so ga gnjavili – v službi, pa doma in bogsigavedi kje še.
29.11.2014 ob 19:24
Sem ravno pred nekaj dnevi razmišljal, kaj bo, če pride do samomora.
Ampak po drugi strani – storil je strahopetno dejanje. To ni dejanje moškega, temveč strahopetca. Najprej zanika, da je na posnetku on. Nato zapusti družino za vedno. Če bi bil moški v pravem pomenu besede, bi najprej priznal, ne nujno medijem, temveč svoji ženi. Nato bi jo prosil odpuščanja. Nato pa bi delal na samem sebi ter ugotovil, ali si želi družinskega življenja, ali poligamije. Vsekakor pa bi za svojimi dejanji stal. Tole se mi zdi nekako kot tisti, ki ženski naredi otroka, potem pa spizdi, ne obiskuje, ne plačuje preživnine, itd.
29.11.2014 ob 19:29
Folk, sem svarila in svarila, da se bo morda zgodil kakšen samomor!!!!
Sem vseeno šokirana!!!!! PO tem pogromu človek ni imel druge izbire!!!
Težila sem povsod, naj nehajo nabijat, ker se ne bo dobro končalo. Niso nehali ti naridni “pravičniki”, tudi meni so grozili, ker sem jih opozarjala na neprimernost linča!
Pretresena sem in razočarana nad reakcijo ljudi! Bojim se, da to ne bo edina posledica.
Mediji naj se zamislijo – VSI!
Še Clintonu je bila dovoljena bela laž, temu ravnatelju in učiteljici pa nismo znali prizanesti, da bi si lahko pokrpala življenje in bi se njuni družini lahko zatekli k beli laži in za silo živeli naprej. Za silo – ker tega ne pozabiš nikoli!!!!!
Ta narod je pokvarjen, to je problem! Mulci, ki so to zakuhali, pa bodo prav tako zaznamovani za vedno. Očitno so to naredili iz hudobije, saj so napovedovali, da imajo še posnetke in jih bodo še objavljali na spletu. Kaj je med tem naredla šola in kaj so naredili njihovi starši, da bi to preprečili????
Ali njihovi starši tudi odobravajo takšno početje? In konec koncev, kaj so mediji naredili, da bi to preprečili? NIČ. Vsi so mulce še požigali!
Žalostna sem, da živim v takšni družbi!
29.11.2014 ob 19:39
Čutim se osebno prizadeta. Nekajkrat sem že razmišljala v zadnjem času o tem, kako se mora počutiti človek na njegovem mestu, ki se vsak dan pojavi v šoli…kako njegova žena, kako šele otroci? To so travme, ki ostanejo.
Največjo krivdo nosijo mediji, ki so povsod, na TV ekranih, v časopisih, na spletu, z užitkom objavljali inkriminirano fotografijo. Ravnatelj je bil dnevno soočen s sliko svoje glave med kolegicinimi nogami, dobesedno na vsakem koraku. Da se je zlomil, ne čudi.
Šele na drugem mestu je krivda učencev – v svoji objestnosti so preprosto šli predaleč. Če je med njimi kak osemnajstletnik, upam, da bo dobil ustrezno kazen – kot opozorilo, da obstajajo neke meje.
In last not least, smo tu še mi vsi, ki smo – večinoma z muzanjem – pogledali sliko in jo še “duhovito” pokomentirali. Bili smo kolektivni voyerji in nič nas ni bilo sram…vsaj zdaj bi nas moralo biti, ko je prepozno. Mene je sram.
29.11.2014 ob 19:52
Melie:
Imel je drugo izbiro, imel. Odločil se je, da bo zadevo zanikal. Osebno menim, da bi bilo bolje, ko tega ne bi storil (zanikal namreč), temveč se raje za nek čas umaknil iz pol-javnega življenja, vzel polni dopust in razmislil o vsem. Nobena župa se ne poje tako vroča, kot se skuha.
29.11.2014 ob 19:56
Ljudem je prirojeno, da so/smo voyerji in v tem ni nič slabega. Posnetek je bil posnet z namenom diskreditacije ravnatelja in učiteljice, uspel je in za nekaj dni zaposlil medije, ljudi, šlo je tako daleč, da je bil opažen tudi v tujini, Japonci so naredili celo animacijo. Menim, da je bilo kar nekako pričakovati, da se bo zgodba tako končala, ker ravnatelj ni pač nekdo, ki si je privoščil “lizanac”. Upam, da se bodo nad tem zamislili tisti, ki so posnetek objavili, tu so predvsem mediji, ki so se naslajali in želeli linča ravnatelja, zdaj bodo pa pisali o tem in se čudili, kako je to mogoče. Ja, dvojna morala. Medijem gre le za obelodaniti nekaj, ne glede na posledice, pomembno je, da imajo posnetke, članke in berljive novice. Če bi lahko temu rekli na nek način opomin za vse tiste, ki gredo predaleč, je to bolj slaba tolažba, ker je žal današnji čas naravnan na lovljenje novic, tračev, diskreditacij itd. itd., brez trohice sramu in kesanja. Nisem pa za linč dijakov, ki so si to privoščili, lahko se zgodi tudi za scenarij, ki se je zgodil ravnatelju. Upam, da ne.
29.11.2014 ob 19:58
Thomas, četudi bi se umaknil iz javnega življenja, bi se moral zapreti med štiri stene in čakati, da se prah okoli tega poleže. Ja, enostavno je reči, verjamem pa, da nihče ne bi bil rad v njegovi koži, ko je imel verjetno več scenarijev, kaj bi in kaj ne bi naredil. Izbral je grozljivega, žal.
29.11.2014 ob 20:04
Ja, v tej vukojebini je seks problem. Med dvema normalnima človekoma. In mediji so spet pokazali, kaj so: podn od podna. Ko pa nas politično-tajkunsko-pravniška mafija jebe na sto in en način, pa je vse v redu. Mediji ploskajo in se klanjajo, ljudje tistim, ki jim najbolj kradejo, veselo vzklikajo in se moroni zanje celo derejo pred sodišči. Only in Slovenija. Ne vukojebina, greznica Evrope.
29.11.2014 ob 20:11
Na 24ur.com, kjer so prvi začeli z masakrom ravnatelja, zdaj pod člankom o njegovi smrti objavljajo cifre za pomoč ljudem v stiski. Za bruhat, res.
29.11.2014 ob 20:13
Iztok, te kaj preseneča? Mene nič, kar se tiče 24ur.
29.11.2014 ob 20:16
Tole je srhljivo sprenevedanje celo zanje, pizda no. Oni, ki so začeli njegov samomor, zdaj želijo ljudem, ki imajo samomorilske misli, pomagat. Da crkneš, res.
29.11.2014 ob 20:52
Iztok morda bi bilo dobro posneti mariborcana in tako poveš svoje mnenje o pofukanih novinarjih. Res ogabno kaj se dogaja v tej prfukjeni državi.
29.11.2014 ob 20:55
Če se ti to pripeti še ni razlog za samomor,temveč razlog za tožbo in pač bit dec in priznat da si lizal pičko,pa kaj nisi ne prvi ne zadnji.
29.11.2014 ob 21:02
Ajda:
Ja, bi se pač azprl med 4 stene za nekaj časa, ali pa šel v kraje, kjer ga ne bi nihče prepoznal. Če je Clinton preživel javno ponižanje, bi ga tudi on lahko. Res je, Clintona niso posneli, ampak je pa njegova pozicija bila nedvomno neprimerljivo višja.
AndrejM:
Mislim, da ni toliko problem v sexu, temveč v tem, da se je to dogajalo v šoli. In v šolo sex ne spada.
29.11.2014 ob 21:04
Thomas, Clintonu so laž pogledali skozi prste in ga zelo hitro pustili na miru.
29.11.2014 ob 21:05
Tomo:
Točno tako. Pravilna procedura bi bila takšna – ravnatelj naredi prijavo proti zaenkrat neznanemu storilcu, ravnatelj pa suspendiran zaradi neprofesionalnega vedenja.
29.11.2014 ob 21:07
Iztok:
Vraga so mu spregledali. Javno so ga zaslišali ter spraševali o podrobnostih, kaj je počel z Moniko in česa ne. O njegovem intervjuju/zaslišanju so snemali parodije. Če to pomeni mir, potem je ravnatelj bil v pravi nirvani miru.
29.11.2014 ob 21:10
Če mu ne bi spregledali, bi moral odstopiti z mesta predsednika. Čisto nič mu ni škodilo čez čas. Dovolili so mu, da se zlaže in mu kao verjeli.
29.11.2014 ob 21:13
Ne razumem Thomasa in njegove logike. Žal pa je takih “pravičnikov” veliko!
Le redki premorejo toliko čustvene inteligence, da grešniku dovolijo belo laž. Saj vsak pri sebi ve, kar pač ve. Ampak pusti človeku, da preživi. Pusti njegovim najbližjim, da se zatečejo k laži in tako lažje predelajo kruto realnost: oče/mati, ki sta prevarala drugega starša + POSNETEK. Tudi če bi bila na posnetku oba njihova starše (ne pa ljubica/ljubček) bi to bil velik šok za otroka. Za otroka je velik šok, če starše zasači “na delu”! Kako tega nekateri ne morete razumeti? Ne, raje človeka utopite v žlici vode. Grešnika sta se že sama dovolj žrla zaradi tega, ker sta bila zasačena. Ti posnetki pa so šli predaleč – po celem svetu. “Pravičnikom” pa ne sine, kakšno breme je to! ne sine jim niti, da je treba mulcem, ki so snemali in posnetek objavili, razložiti, da se to ne sme, da je to poseg v zasebnost, ki pa je “sveta”.
29.11.2014 ob 22:30
Iytok/
Clinton je preživel. Glavni razlog v tem, da je preživel, je po moje v tem, da se ni ubil, kaj meniš? Menda ne boš trdil, da so Slovenci bolj čistuni od Američanov, ljudi, ki v filmu po televizijo naredijo oblaček čez vsak jošek, ki utegne zaiti pred kamero, ali pa sploh izrežejo posnetek.
Mellie:
No no, a znaš tudi na nivoju komunicirati, ali boš zabila dol vsakogar, s katerims e ne strinjaš. Se vedno takoj spuščaš v poceni name calling? Veš, tudi takšnih je v Sloveniji veliko. V bistvu so v večini, zato pa tudi ne more biti nobega političnega consenza v skupno dobro za narod.
Jaz nisem rekel, da je prav, da se je fental. Menim, da je to strahopetno dejanje. Ne le, da je razdrl družino s svojim skokom čez plot. Sedaj je še svoja otroka prikrajšal za očeta.
Če pomisliš, kako malo bi bilo treba s strani ravnatelja in podrejene, da bi celotna zadeva ostala skrita očem javnosti! Samo zaklenila bi vrata in zaprla okna. Če niti tega nista bila sposobna, potem sta si pač sama kriva. Tako kot sta si sama kriva starša, ki sexata v spalnici ob priprtih vratih in se potem fentata, ker se ne znata spoprijeti s situacijo, da so ju zalotili otroci.
29.11.2014 ob 22:37
Nop, glavni razlog je, da so mu mediji pogledali skozi prste. Če mu ne bi, bi se pa verjetno res lahko ubil. Ravnatelju niso. Zato se je zgodilo to kar se je.
Čistunski pa si ti bolj od Američanov, ja
29.11.2014 ob 22:38
Definiraj skozi prste pogledati!
29.11.2014 ob 22:41
Ja sprejeli so njegovo resnico, ne resnična dejstva in ga niso linčali. Kaj ni jasno?
29.11.2014 ob 22:45
Treba se je zavedati ,da je ravnatelj , profesor ali vzgojitelica v vrtcu našim otrokom nek vzgled prav zaprav jih na nek način vzgajajo ,ker so večino časa v teh ustanovah ,šola vrtec.
.
In temu primerno se morajo tudi obnašati ti zaposleni.
Tako ,da z tem ,da naj bi bili krivi mediji ,da je on storil samomor se ne morem strinjati.Mediji so samo poročali in na nek način tudi povedali ,da to se pa v šoli ne sme dogajati.
Jaz se z tem nabijanjem ,ki ga zdaj berem povsod ne morem strinjat da so ga pa mediji linčali.Prej bi se mogel zavedati kaj je počel v prvi vrsti varal ženo.Če je tu kdo zdaj žrtev je to njegova žena in partner ot prfokse.Prej je treba razmišlat kam tiča utakneš oz. jezik.Žal psihično ni bil močan in se je zlomil.Žal
Treba se je zavedati pičke v šoli ne moreš obdelovati ,ker to je sporno.Najem neko sobo in tam obdeluj pičko tako kot ti paše tam pa to ni sporno.Nam slovencom manjka morala in zdrava kmečka pamet to se je tudi pokazalo v primeru Janša.
29.11.2014 ob 22:45
Iztok, nisi natančen. Pogledati skozi prste definiraš tako kot tebi ustreza. Jaz pa menim, da so ravnatelju pogledali skozi prste, saj ga niso odpustili ali kako drugače disciplinirali, degradirali.
29.11.2014 ob 22:46
Govorim o medijih, Thomas.
In kdo pravi, da ga ne bi.
Itak da bi ga.
Slej ko prej.
29.11.2014 ob 22:51
E, kazanje posnetka ni poročanje in moraliziranje o tem kaj se ne sme početi v šoli. In delanje top novice iz tega dan za dnem tudi ne. Razmisli malo. To je čisti linč za nabijanje klikov in gledanosti. Čisto nič drugega.
29.11.2014 ob 22:56
Iztok tebi bi bilo kul ,ko bi v vrtcu vzgojitelica in vzgojitel v sobi ,ker previjajo otroke seksala?Polg tega bi pa kakšen otrok to videl.Meni nebi bilo kul in bi se zelo razjezil.Polek tega pa nimata nadzor nad otroki ,ker se ona dva moreta jebati.Plačana sta ,da se ukvarjata z otroki na pa ,da se jebeta.Ko bo to večini jasno bo slovenski narod napredoval.Ja to je morala kaj lahko v deločenemu trenutku počneš in kaj ne.In pika.
29.11.2014 ob 22:59
Do sedaj ga niso. Za prihodnost pa ne moreš vedeti.
Gospod je bil odrasel človek in kot tak bi moral sprejeti odgovornost za svoje dejanje. Zanikanje vpletenosti mi daje vedeti, da je bil šibak revček.
Žal mi edino žene in otrok.
29.11.2014 ob 23:04
E, a sta seksala na stolih, kjer sedijo učenci? Fak no
Kdo pravi, da je bilo med delovnim časom? Lahko je bilo med malico ali med odmorom ali celo po pouku.
Preveč na pamet govoriš tole.
Thomas, vsakdo bi sprva zanikal, ne ga srat no.
Niso ga mogli, ker je trdil, da to ni on. In ker bi morali zadevo dokazati na sodišču, če se ne motim.
29.11.2014 ob 23:09
Glede na vse (sicer povsem upravičeno) zgražanje okrog medijev, mi je zanimivo, da ga tudi ti v naslovu članka o njegovem samomoru imenuješ “Porno ravnatelj”. Vem, da mu nisi ti nadel tega imena, vendar se mi vseeno zdi brez pietete do umrlega človeka.
29.11.2014 ob 23:13
Če so bili ob šolskem poslopju šolarji in je bilo okno odprto, potem je najbrž bilo med delovnim časom.
Iztok, govoriš po sebi morda? Ujeli so te in flagranti in prva misel je, da zanikaš vse?
“Niso ga mogli, ker je trdil, da to ni on. In ker bi morali zadevo dokazati na sodišču, če se ne motim.”
Se pravi, da so mu spregledali, mar ne?
29.11.2014 ob 23:18
Thomas, še enkrat, govorim o medijih. Zakaj se delaš neumnega no
Še Urška Čepin je zanikala, pa je bilo stokrat bolj jasno, da je ona.
Spooky, sem razmišljal že ves čas, če bi umaknil pridevnik. Morda ga bom. A kurac no, če je tip že umrl, naj ima vsaj ta užitek spredaj. Ko jebe vse.
29.11.2014 ob 23:20
E, na Odmevih je ravnatelj Merc dobro dejal, da ta novica nima popolnoma nobene informacijske vrednosti. Zakaj so jo potem vsi mediji tako vrteli v nedogled? Ker se to prodaja. To je podlo in skoraj na nivoju rumenega tiska. Nepotrebno prenapihovanje, pretirano moraliziranje, družba pa obsojala ali se posmehovala.
In kaj ima njegova familija in varanje veze s čimerkoli? To je popolnoma njuna stvar, ki se ne tiče nobenega razen njiju. Kdor pravi, da si je sam kriv ali celo, da si je zaslužil, očitno ni pri sebi in to je zaskrbljujoče živeti v taki družbi.
29.11.2014 ob 23:21
Ampak saj ravno v tem je poanta, da se je revež verjetno odločil za samomor, ker bi ga ta “porno” pridevnik spremljal do konca življenja.
29.11.2014 ob 23:22
Spooky, imaš prav, dajem stran pridevnik.
29.11.2014 ob 23:25
Iztok:
Sprenevedaš se in skušaš zamegliti svoje lastne besede. Clintona so podrobno izprašali o njegovi izvenzakonski aferi, intervju pa objavili javnosti. Ta poniževalna procedura je ravnatelju bila prihranjena, zaenkrat. Javnost mu pa zagotovo ne bo ploskala, ker je v šoli sexal. Če si to pričakoval, ne živiš v realnem svetu.
Sicer pa, umrl ali ne, njegovemu slovesu ne delaš uslug s svojim naslovom članka. Kam je pa sedaj izpuhtel fair odnos do družine umrlih? Veš, mediji delujejo vsi po istem principu, tudi ti. Eden je izvirnik, drugi pa ponavljajo in tekmujejo v tem, kdo bo dlje šel. Če ne bodo šli dlje, jih ljudje ne bodo klikali. Vse lepo in prav, razumem težavo boja za obstanek. Samo istočasno pljuvati po medijih pa tudi ni ravno treba.
29.11.2014 ob 23:26
Hvala, mislim, da je to edina pravilna odločitev spričo tako tragičnega epiloga te medijske norije.
29.11.2014 ob 23:27
Iztok ni pomebno ,če je bila malica ali po pouku to sta dela v izobraževalni ustanovi kjer se to ne sme počne.
Didl pusti ti Merca ,ki je samo še za u penzijo on itak večinoma samo naklada.
29.11.2014 ob 23:29
Ima prav Spooky, daj Iztok izpusti “porno” iz naslova, PROSIM!!!!
@Thomas
Kakšen “name calling” prosim? Na katero žaljivko misliš? Jaz žaljivk ne uporabljam. nisi se spravil na pravo.
29.11.2014 ob 23:30
Sorry, pravkar sem opazila tvoj komentar 38, da brišeše pridevnik! Pietetno.
29.11.2014 ob 23:31
@E, presenečaš me v svoji konzervativnosti glede te tematike … kot da bi poslušal kakšnega farja s prižnice v nedeljo. :S
29.11.2014 ob 23:34
Thomas, zadnjič. Mediji so točno vedeli, da laže in da mu ga je Monika vlekla. In so mu verjeli, da ni res, ker je pač tako rekel. Mediji so torej odnehali in ga niso linčali.
29.11.2014 ob 23:36
Kdo pravi, da se ne počne? A kje piše, da se ne? Fak no, si papežki.
29.11.2014 ob 23:39
Mellie:
Pravičnik nima ravno lepe konotacije, se ti ne zdi?
Drugače pa umikanje “porno” iz naslova nima smisla sedaj. Zakaj le? Smo ga že videli. Pod pritiskom bralcev bloga? Iztokov namen je bil isti kot namen drugih medijev, za katere sedaj nekateri pravite, da so krivi za samomor ravnatelja.
29.11.2014 ob 23:42
Iztok:
Če so mediji vedeli, da se laže, potem mu najbrž niso verjeli, mar ne?
Sploh pa je že javno prikazovanje zaslišanja predsednika dovolj velik linč. Si predstavljaš, da bi takole zaslišovali Tita??
29.11.2014 ob 23:46
Thomas, civilizirani ljudje smrt človeka pospremijo s pieteto. To je vse. Če pa se tebi zdi primerno, da ob smrti človeka obkladaš z raznimi slabšalnimi pridevniki, potem pač izvoli. Ampak to pač pove več o tebi, kot pa o njem.
29.11.2014 ob 23:47
Spooky jaz sem še daleč od kakšnega fraja.Prosim ne biti žaljiv.
Spooky ti ,ko si tako pameten bi moral vedeti kaj je morala a očitno ne.Seveda ,da ne ,če pa Ivana zagovarjaš.
Mislil sem kakšna veličina si kakšen modrec pa se je izkazalo ravno napsprotno , tvoja majhnost.
29.11.2014 ob 23:50
Thomas , Spooky je vodja veliki in njega je treba ubogati ,ko reče ,da je treba zamenjati naslov.
29.11.2014 ob 23:50
Thomas, dajmo te iz pravičnika spremenit v provokatorja
29.11.2014 ob 23:54
Nop, niso mu verjeli, a so zamižali na eno oko. Če ne bi, bi odfukal kot posran golob.
29.11.2014 ob 23:55
E, res se obnašaš kot duhovnik
30.11.2014 ob 00:01
Spooky:
Si ti zdajle malo nepismen izpadel ali si samo del mojih komentarjev prebral? Sem mu jaz nadel tak nik? Ne! Ergo?
Napisal sem samo, da se mi zdi umikanje iz naslova nesmiselno, saj očitno pieteta pri avtorju na začetku, ob objavi ni igrala dovolj močne vloge. No, morda bi namesto “nesmiselno” lahko uporabil kakšen drug pridevnik, ampak nočem iti tako na nož Iztokom.
Iztok:
Provokator je še vedno slabšalno, četudi nekoliko manj slabšalno od porogljivega “pravičnika”.
30.11.2014 ob 00:04
Ne ne Iztok.Meni ni sporen fuk,lizanje pičke.Daleč od tega meni je sporno ,da se to dogaja tam ,kjer se ne sme.In v šoli se tega ne počne.A zdaj boš pa rekel ,da je to normalno početje v šoli,čisto nekaj vsakdanjega????
30.11.2014 ob 00:06
@E:
Tvoje komentarje na to temo bi mirne duše podtaknili župniku namesto pridige o morali med mašo, pa nihče ne bi opazil, da je kaj narobe. Če se ti to zdi žaljivo, potem pač očitno žališ samega sebe. Jaz samo ugotavljam, da nekaj kar renči kot volk in tuli kot volk, ne more biti kaj dosti drugega, kot volk.
Tvoje vzorčne povezave glede (ne)morale pa so prav tako posrečene. Po tvojem torej tudi Krivic nima morale, ko kritizira Janševo obsodbo v primeru Patrije. In očitno, kdor zagovarja Janšo, je obvezno tudi spolno nemoralen, ali kako si sedaj to navezal eno na drugo?
Pa hvala, da si me imel za modreca. Jaz se nisem nikoli tako zelo cenil. Je pa zanimivo, da se pri tebi očitno modrost meri z vatli spolne (ne)morale. Zanimivo …
Ob priliki pa le vzemi v roke slovar in si poglej pomen besede pieteta.
30.11.2014 ob 00:11
Thomas, če torej recimo nekdo nekomu da neko slabšalno ime, se tebi ne zdi nič sporno, da ga ob njegovi smrti obkladaš s tem imenom? Meni se zdi, zato sem na to Iztoka opozoril. Če on ne bi premogel pietete, bi pač ohranil naslov, kot je bil. Ker pa je očitno še enkrat razmislil, se je odločil drugače. Saj ni potrebno, da se ob vsaki odločitvi zaletavamo do konca z glavo ob steno, temveč lahko stvari popravimo, če se nam zdi, da smo storili, rekli ali napisali kaj neprimernega, mar ne?
30.11.2014 ob 00:12
Zaradi mene lahko folk seksa na strehi avta če hoče. Njuna stvar. Kdo smo, da sodimo karkoli. Ne ga srat no.
30.11.2014 ob 00:21
Spooky prav dobro si me nasmejal.Da Volk ,ki ne samo tuli kot ti amapk tudi ugrizne.To je razlika med mano in teboj ali kot bi rekel Nikola http://www.youtube.com/watch?v=P1xCgpSG5W8 .
Dobro ti veš Spooky kaj sem jaz želel rečti glede Ivana in morale.
Da seveda ti spet obračaš besede po ne potrebnem.
30.11.2014 ob 00:26
Spooky to sem ti še pozabil napisati , pieteta = globoko spoštovanje v tem primeru do pokojnika.
Ne ti mene imeti za majmuna ,ker misliš ,da znaš napisati raztegjene tri,štiri odstavke in kao eno nobl besedo.
30.11.2014 ob 00:28
Spooky:
Jaz mu tega imena tudi za časa življenja ne bi dajal, tako da kar nehaj s prstom name kazati. Iztok je tak naslov izbral, ko je že vedel za smrt ravnatelja. Če so ga drugi morali spomniti na to, da je neprimerno, se sprašujem, ali ga je Iztok umaknil zato, ker so mu drugi težili, ali zato, ker je nemara “sam” uvidel, da je to neprimerno. Če je to “sam” uvidel, se sprašujem, zakaj tega ni uvidel, še preden so ga na to opozorili drugi. Ergo je možno, da je umik naziva “porno” brez prave vsebine.
Iztok:
A je avto slučajno parkiran na šolskem dvorišču.
30.11.2014 ob 00:28
Tisti, ki še vedno moralizirate zaradi prešuštva, prosim preberite (na spodnjih linkih)o naslednjem koraku – koraku dijakov, ki so bili verjetno nepoučeni, da so storili 2 kaznivi dejanji. Zdaj pa to že vedo, vedo tudi, da so sokrivi smrti ravnatelja in še drugih tragedij, ki bodo verjetno sledile. Lahko samo upamo, da ne bodo tako drastične kot je samomor. Tudi sami bodo imeli psihične posledice.
Zasebnost je in bi morala biti nedotakljiva. Slovenski mediji so ravnali nečastno in brez vesti, tuji so temu sledili – vendar to niso bili resni mediji, temveč opravljivi internetni portali. BBC, CNN in drugi resni mediji v takšnem rumenem linču ne bi sodelovali, naši “resni” mediji pa so. Res je, tudi britanski mediji so v preteklosti sodelovali v takših nečednih gonjah, vendar so se naučili, da se to ne splača. Tudi pri Clintonu so se ustavili in sprejeli Clintonovo razlago, čeprav je cel svet vedel, da naklada. Pustili so mu dostojanstvo – njemu in njegovi družini.
Ravnatelj je naredil samomor, ker so mu vzeli dostojanstvo – njemu in njegovi družini.
Zaradi takih zadev ljudje delajo samomor – zurnal24 – http://go.shr.lc/1FGjtrD
Ovadba je zaradi posega v zasebnost: snemanje in objava posnetka na spletu, to pa sta kaznivi dejanji: http://go.shr.lc/1×3fGzR
Pri posegih v zasebnost ni vrnitve v prejšnje stanje – Info hiša – http://go.shr.lc/11FXiVP
30.11.2014 ob 01:05
@E: No vidiš, saj ni tako težko. Je pa seveda eno, če poznaš pomen neke besede in nekaj drugega, če znaš to uporabiti tudi v praksi…
30.11.2014 ob 01:09
@Thomas: Pač na to sem ga opozoril in je zadevo spremenil. Saj tudi to odraža voljo do spoštovanja pokojnika. Ne vem, zakaj je potrebno iskati dlako v jajcu.
30.11.2014 ob 01:28
Zelo lepo si spisal tole:pa tudi mi vsi, ki smo sodelovali v debatah tako ali drugače. KRIVI SMO MI IN IZKLJUČNO MI.CELOTEN SLOVENSKI NAROD. Naša hinavščina. Najprej vsi ponorimo za poceni senzacionalizmom potem se hranimo na človeški mizeriji na koncu pa iščemo intelektualno spravo. Ameriačni so veliko bolj pametni pri teh stvareh…če se že grejo senzacionalizrm ti vsaj pustijo,da izživiš ta senzacionalizem v vsej svoji superiornosti in na koncu rataš še heroj ter celo ujameš ameriške sanje. Vzemi Monico Lewinsky,ki je od tega sex škandala postala prava zvezda začela računati 500.000 dolarjev na vsak intervju v oddaji,po njej so poimenovali tudi kolekcijo torbic za katere je računala 2 milijona dolarjev na koncu pa še spisala biografijo za katero je pobasala 5 milijonov dolarjev. Pravi celebrity ki živi bolje od vsakerga drugega zemljana.
Ni druge treba po preurediti morale in vrenodte,ki so čisto izgubile stik z realnostjo in se začele samorazjedat. Ter tudi nedvomno celotno slovensko kolektivno zavest.
30.11.2014 ob 01:38
N, jp Lewinsky je fenomen. Najprej kao žrtev, potem pa superstar. Noro, res.
Škoda, da je bil ravnatelj ravno ravnatelj, torej v prosveti, ki je kao sila moralen poklic, saj bi lahko drugače iz tega kaj finega napravil.
Poglej unega starega od Čepinove, ki je bil na posnetku. Zelo hitro se je hrup polegel, saj ni bil v kakem kao moralnem poklicu.
30.11.2014 ob 02:27
Ne me basat, samomor NI strahopetno dejanje! To je floskula.
Če bilo to res, bi ljudje delali samomor za vsako figo.
Samomor je dejanje zaradi velikega obupa. Ko se ti svet podre, da ne vidiš več poti naprej, ko si v brezizhodni situaciji, ko se stvari ne poležejo, ampak se še stopnjujejo, ko je vse tako črno, da ni več lučke na koncu predora!
Nekateri so po naravi optimisti, drugi pesimisti. Samomor je odločitev pesimista, da dvigne roko nad samim seboj, ker ne vidi rešitve. Je poskus dostojanstvenega izhoda iz nečastnega položaja.
30.11.2014 ob 03:18
Tako je Mellie. Ni pa vedno iz nečastnega položaja! Poleg tega pa moraš imet še ogromno poguma.
Mene je ta samomor res pretresel!
Roko na srce – vsi smo uničili (najmanj) dve družini. Pa kaj se imamo za vtikat v en lizač??
Zakaj se nihče ne vtika, ko gre tovarna v božjo mater?
Prav groza me je, kje živim!
30.11.2014 ob 03:22
In bil je dec! Hodil je v službo, dajal izjave…
Doma je bilo ziher vse v razsulu. Pa kaj bi še radi??
Kaj, da bi bili zadovoljni?
30.11.2014 ob 06:18
Zanima me, kako je lahko iz policije pricurljajo, da je ravnatelj priznal, da je on na posnetku? To v javnost ne bi smelo NIKOLI – zaradi svojcev. Prav je, da je na policiji priznal (seveda, če to drži!), javnosti pa prav nič ne briga, ali je on na posnetku ali ne, saj tega posnetka po zakonu ne bi smelo biti!
Kakšen zgled, da je dal otrokom, ker se je menda zlagal? Kaj pa cel svet sploh briga za njegovo zasebno stvar? To nikakor ne bi smelo v javnost – tudi če je bilo na nepravem kraju.
Kaj bi družba imela od njegovega priznanja? NIČ
Kaj bi njegiva družina imela od njegivefga priznanja? ŠE HUJŠO BOLEČINO!
Učitelja sta javna delavca, in ne javni osebi, kabinet ali pisarna pa nista javna prostora; zasebnost dveh učiteljev se ne tiče nikogar. Pika. Nista si poiskala pravega prostora, ampak to ni razlog za linč in smrt.
Poseg v zasebnost dveh oseb pa se tiče nas vseh, saj je lahko prav vsak od nas naslednja tarča. To zadeva tudi organe pregona, ki morajo opraviti svoje delo do konca, in šole ter starše, ki morajo otrokom to razložiti.
Slovenski mediji pa so – razen svetlih izjem – vsi pogrnili, da ne omenjam ravnatelja Merca, ki me je s svojo ležernostjo negativno presenetil.
30.11.2014 ob 08:55
šokirana sem tudi jaz. se popolnoma strinjam s komentarjem Mellie.
upam pa, dabo mulc (s svojim fotrom) in pa vsi mediji, ki so pisali o tem dogodku na nagravžen, nizkoten način nosili soodgovornost za to tragedijo. pričakujem tudi več MODRIH ČLANKOV na to temo! državljani so se nad tem naslajali, mediji oz. osebe, ki so pisale tako, kot so, pa nad človekom, ki je bil v neopisljivi stiski, izvajali teror. na tem mestu ni govora o moralnosti njegovega dejanja, ampak nad človeško neumnostjo, privoščljivostjo in brezkompromisno vdiranje v nekogaršnjo intimo na tak način. najbolj paradoskalno je to, da na tisoče tistih državljanov, ki na kakršen koli način obsojajo to, kar so pač meli možnost videt, delajo sami, le, da niso pristali na očeh javnosti.
ni bil pravi človek, da si vzame življenje. v tem trenutku bi si ga moral na tem mestu kdo drug!
banda primitivna!
30.11.2014 ob 09:40
Ker sem bil v tujini precej casa, niti nisem spremljal dogajanja, ampak preko neta sem slisal da so na Radio1 precej nabijali, predvsem Avdic, hkrati se je pa na netu pojavil pa se nek Tomaz, ki je klel in nabijal cez postenost ravnatelja in politike. V bistvu je sicer prav povedal, le da je poskusal na podlagi svojega nabijanja postati neka youtube zvezda. Vozi se v nekem kamionu.
30.11.2014 ob 09:49
Ajej, z vso to debato se samo še priliva olje na ogenj, vzpodbuja celotno zadevo da se še več govori o tem. In verjetno je preveč govorjenja o tem pripeljalo do tega, kar se je zgodilo. V bistvu še vedno sodelujemo/te v tem proti čemur na nek način ste. tako da predlagam da prenehate. Predvsem pa nehite vsi krepostniki tipa E in ostali, ki se prepoznate in moralizirate, kaj se spodobi, kaj je normalno….E ti nabijaš, kot da te še nobena/noben v lajfu ni namešal in noro narajcal, da je bilo edino na kar si mislil kako ga/jo boš čim prej naskočil. Če si ti imun na to, pol si pač neka frigidna oseba, ki je prikrajšana. Večinoma smo pa ljudje krvavi pod kožo, kar je je, nič pa ne koristi vaše čistusnko nabijanje.
30.11.2014 ob 10:21
Tudi jaz bi lizal mednožje sodelavki, a bi si prej zamenjal šipo za šperplato, pa montiral ključavnico v vrata.
Pa še to je tvegano, saj bodo prej ali slej vsi otroci imeli miniaturne prisluškovalne napravice, ki jih bodo montirali vsepovsod – ter z njimi pridobivali zvočne ali vizualne posnetke. Zdaj smo pa tam, ko smo v svetu, kjer ni več zasebnosti!
30.11.2014 ob 11:24
Mellie:
“Samomor je dejanje zaradi velikega obupa. Ko se ti svet podre, da ne vidiš več poti naprej, ko si v brezizhodni situaciji, ko se stvari ne poležejo, ampak se še stopnjujejo, ko je vse tako črno, da ni več lučke na koncu predora!”
To je sicer res, ampak misliš, da bi ga mediji tako obirali, če bi priznal dejanje? Zdrav razum pravi, da z zanikanjem ne bo prikril zgodbe. Če bi stvar priznal, mediji ne bi več glodali kosti. Vem, najbrž boš sedaj rekla “kaj se pa nas tiče, ali je res on ali ne?” Morda, morda, ampak medije bi pomiril, ker ne bi bilo več skrivnosti. Družina bi mu morda razpadla, ampak tudi to je manjše zlo.
Včeraj sem vsemu skupaj še namenil dodaten razmislek in v nekem trenutku se mi je morda skoraj malce zasmilil, ampak sem se kaj hitro spomnil, da gre za odraslega človeka, ki je vedel, da bi stvar bila medijski linč, če bi prišla v javnost. Tega ne more zanikati nihče. Vedel je, kaj bi sledilo, če bi kdo vedel za to, kaj se dogaja v njegovi pisarni. No, in da takšen človek sprejme riziko in sexa ob odprtem oknu, je skrajno neodgovorno dejanje do samega sebe, do profesorice in do dveh družin.
30.11.2014 ob 11:25
Spooky zakaj je nebi znal uporabiti te besede v praksi??
Spooky spet misliš ,da si najbolj pemeten na tem blogu vsi ostali smo pa budale ali kaj ,ker ne uporabljamo nobl učenih besed.
Jaz jih namerno ne uporabljam ,da vsi ,ki berejo lahko takoj vedno kaj mislim povedati.Tudi ne vidim smisla ,da bi na blogu operiral z nobl učenimi besedami samo ,da bi kao izpadel pameten.
30.11.2014 ob 12:03
Za medije žal ni pravil, imajo proste roke objavljati vse, kar je vroče in aktualno in se prodaja kot vroče žemljice. Če bi lahko zavrteli tok dogodkov nazaj, bi ta posnetek ne krožil po spletu, ne bi bilo toliko polemik okoli tega in različnih mnenj, kdo je in kaj ni storil prav. Tu bi morala policija imeti vzvode, da bi posnetki ne bili objavljeni, sploh takrat, ko sta akterja podala kazensko ovadbo in kot so seveda poročali mediji,zanikala, da sta to onadva. Že zaradi tega bi morala policija ukrepati in prepovedati objavljanje posnetka. Ne vem sicer kakšne in koliko pristojnosti je v rokah pristojnih organov, morda bo ta, še kako odmevni in posledično tragični dogodek, spremenil zakonodajo okoli tega. Upam, vsaj.
Se strinja, mellie, izbrala sta neustrezen prostor, a roko na srce, kdo pa zbere ustrezen prostor,ko gre za “prepovedan sad”? Res je in to ni razlog za linč in posledično smrt. Ja, ker sta javna delavca, ne smeta ali ne bi smela sexati, to naj bi veljalo za vse javne uslužbence po tej logiki. Malo za ne tako resno: a dobijo kakšen dodatek pri plači kako se smejo in kako ne smejo obnašati?
Kot rečeno, spremeniti bi morali zakonodajo, kaj se sme in kaj ne objavljati na internetu, v primerih, ko je še vse v fazi preiskave. Očitno so pa dijaki imeli podporo odraslih, da so se upali groziti z dodatnimi objavami. Menim, da za te dijake ni opravičila (sicer ne vem starosti), niso pa več otroci in si kaj takega ne bi smeli privoščiti. Očitno je tu krivda tudi na strani staršev, da ne vedo, kaj njihovi nedolžni srčki počnejo.
30.11.2014 ob 12:54
Enkrat pizdolizec, za vedno pizdolizec.
30.11.2014 ob 15:38
Meni se zdi:
- samomor vsaj tolk (pa rajš bolj) ne fer do dijakov, kot je blo snemanje in objava posnetka ne fer do učiteljice in ravnatelja,
- da mi gre na kozlanje, kako zdaj isti, ki so cel teden uživali in analizirali, krepelijo mulca, ki je zadevo lansiral (nasploh mi gre na živce, da se po takih tragedijah vselej priredi lov na čarovnice),
- da je samomor precej nepedagoška gesta,
- da ravnatelj (in učiteljica) ne bi smel biti tako lahkomiseln,
- da je kr mal zastrašujoče, kako se je možakarjeva zgodba začela in končala v švoh tednu, tačas ko smo ostali gledali, moralizirali in se naslajali,
- …
Upam, da se je narod česa naučil. Če ne druzga vsaj, da je treba mal pazit.
30.11.2014 ob 16:21
Mediji moramo prevzeti odgovornost | Društvo novinarjev Slovenije – http://go.shr.lc/1HP0gYu
Thomas in drugi,še enkarat:
ravnatelj in učiteljica NISTA JAVNI OSEBI, kot so npr. izvoljeni politiki. Primerjava s Clintonom je popolnoma neumestna, saj ima javnost morda pravico izvedeti o življenju politijka, ne pa javnega uslužbenca – ki ni bil izvoljen!
Clinton je zato imel za sabo močan PR, ker je to normalno za predsednika. Pri Clintonu ni bilo posnetkov. Tudi pri njemu bi se dalo debatirati o zasebnosti (tako kot pri Janši v zvezi z njegovimi otroki, medtem ko njegove prevare nikoli ne pridejo na dan, čeprav je izvoljeni politik!).
Spolno življenje ravnatelja in učiteljice NI v nobenem javnem interesu! Nista se predajala užitkom na očeh vseh, ampak so se te oči z zvijačo dokopale do pogleda v zasebnost dveh oseb in brez pooblastila snemale njuno zasebnost in to za nameček še dale na splet ter verjetno sodelovale pri širjenju posnetka v tujino!!!!!
Spolno življenje učiteljev NI stvar NOBENEGA od nas. Edino sporno je, da sta to počela v šoli, vendar v ZAKLENJENI pisarni, ki NI javni prostor!!!!
Odnos učiteljev do svojih partnerjev NI v javnem interesu, zato MI nimamo sploh pravice vedeti o tem odnosu!!!!!
Thomas, ali veš, koliko ministrov in drugih voljenih predstavnikov ljudstva se je že predajalo strastem v prostorih ministrstva, pa nikoli ni prišlo v javnost? Tvoj argument, da je ravnatelj kot odrasla oseba moral pričakovati medijski linč je BUTASTA! Oprosti, ob takšnem populističnem napletanju pa meni popustijo živci!
Ravnatelj NI DOLŽAN prav NIČ priznati medijem (NITI DIJAKOM!!!!), ne ga srat, no!
Thomas, operiraš tudi z neresničnimi podatki. NI bilo odprtega okna, amapak so dijaki kukali in snemali skozi zasteklen del nad vrati. Torej so splezali nad vrata … Lepo te prosim, nehaj udrihati po nesrečniku, o čigar življneju NE BI SMELI v javnosti VEDETI NIČ. Ne mi zdaj spet s kakšnimi “argumenti” nazaj …
ŽIVLJENJE JAVNIH USLUŽBENCEV NI V JAVNEM INTERESU!
Zato v tej debati ne mislim več sodelovati.
V javnem interesu pa je vzgajati otroke in odrasle o nevarnostih spleta, o varovanju zasebnosti, o moralnosti in etičnosti posameznih dejanj, ne pa konkretnih uslužbencev!
Nezaslišano je, da so ameriški tračarski spletni mediji objavili ime in priimek ravnatelja + njegove fotografije, Kaj to njih sploh zanima?! Ni šlo za seks z mladoletno osebo, šlo pa je za kaznivo dejanje dijakov!
AMEN.
30.11.2014 ob 16:29
Plagiator: Takšno je pač danes stanje duha v Sloveniji! – http://go.shr.lc/1y4bR1J
S tem zapisom se popolnoma strinjam.
30.11.2014 ob 18:14
Dajmo medije v medije! | The L Files – http://go.shr.lc/1uZEerU
30.11.2014 ob 19:24
Dan potem … – Info hiša – http://go.shr.lc/1uZKdgo
Sicer se je Nataša Pirc Musar oglasila že prej, vendar so mediji in javnost njena opozorila zanemarili.
30.11.2014 ob 21:00
Mellie:
No, jaz res ne vem, ali je bilo okno odprto, ali so snemali skozi okno. Tudi če so snemali skozi okno, sta pedagoška delavca bila neumno neprevidna. Hudiča no, če sexaš na delovnem mestu, boš pa menda ja preveril, ali sta res skrita pred očmi javnosti!? In ja, ravnatelj je moral pričakovati javni linč v primeru razkritja. Ali hočeš morda reči, da je ravnatelj mislil, da v primeru razkritja ne bo deležen vse medijske pozornosti? Če to trdiš, potem si naivna, kot je bil naiven ravnatelj.
Sprašujem se še, če je bilo okno res zaprto in so se dijaki morali povzpeti, da so kaj videli… Kako hudiča so pa vedeli, da bo kaj videti? Meni na misel ne bi prišlo, da bi plezal ne vem kam, samo zato, da bi skozi ravnateljevo okno pogledal. Domnevam, da boš ti spet bolje obveščena o tem.
Če ne, bo pa tudi amen sprejemljiv. Vsak ima pravico do svojega mnenja.
30.11.2014 ob 21:16
Thomas, seks v kabinetu se je zgodil (če se res je?) prav zato, ker nista nič mislila! Trenutek nore želje in poželenja, ki se je zares grdo končal, tam, kjer se ne bi smel.
Razkritje tega dejanja pa NI v javnem interesu, še več kaznivo dejanje posega v zasebnost je. Toliko.
Ameriški portali do potankosti opišejo, kako je bilo, o vratih, ki se končajo s stekleno ploščo. Domnevam, da so jim to do potankosti razložili tisti, ki so jim dali vse osebne podatke + fotografije ravnatelja, ki so jih tudi objavili. V čigavem interesu?
30.11.2014 ob 21:23
V čigavem interesu? V interesu klikov morda? Vem, da je ta interes sporen, ampak človek bi se leta 2014 moral zavedati, da takšen interes obstaja. Sploh pa odrasel človek.In izobražen.
Trenutek nore želje je lahko tudi divjanje 150 km/h na regionalni želji. Ampak a je to odgovorno?
30.11.2014 ob 21:30
Pepi, jaz nismam slabe vesti. Ves čas sem opozarjala na posledice linča, se oglašala na Yt pod vlogi, jim dajala linke do mnenja Nataše Pirc Musar, jim poskušala dopovedati, naj nehajo, sicer bodo sokrivi v morebitni tragediji.
Začeli so mi groziti, se me lotili na osebni ravni, Dino Hajderović pa grozi, da me bo prijavil zaradi nadlegovanja.
Najprej sem ga poskušala prepričati na njegovem vlogu, naj ne podžiga linča, po tragediji pa sem mu povedala, da je sokriv smrti in zahtevala, da umakne posnetek. To je sicer čez čas naredil, pred njim tudi Tomaž Jeraj. Obema se je bilo težko ločiti od 150 do 200 tisoč ogledov!!! S tem sta se tudi bahala.
Zdaj bo artist Dino preganjal mene. Po njegovem ima samo on pravico govora, da bi pa obžaloval svoje početje, to pa ne! Žali še naprej in pribija do nezavesti.
Izvolite se mu pridružiti tudi drugi, ki vam grem na živce. The more the merrier! Zdaj sem vsega kriva jaz!
To je Slovenija!
30.11.2014 ob 21:59
To, da ljudi na internetu karkol opozarjaš, je v svoji dobronamerni naivnosti sicer simpatičen effort, ampak to je podobn, kot če bi se postavla po robu burji, ki na primorskem odkriva strehe, tko, da bi zajela sapo in pihala v nasprotno smer. In po katastrofi ljudem razlagala, da si dala vse od sebe, ampak ni šlo. V končni fazi pa tud ne vem, zakaj bi imela ti slabo vest.
30.11.2014 ob 22:03
Thomas, interes klikov ni pravna kategorija, o javnem interesu pa pravniki govorijo. Podarila ga je tudi Nataša Pirc Musar.
24ur.com – Kako omejiti vdor v zasebnost? – http://go.shr.lc/1y59WK9
Razumem te, da na prvo mesto postavljaš moralo. Zame pa je bolj moralno sporno, da se nekdo odloči to, kar je iz radovednosti videl (in bi zaradi morale moral prezreti!), tudi posneti in – še več – objaviti na spletu. Še huje pa je (prebrano na ameriških portalih), da so nameravali še objavljati, češ da imajo še več posnetkov.
Očitno so sistematčno zbirali fotografije, sledili učiteljema in snemali. Zame je to bolj moralno sporno, pa še kaznivo je.
Ploskam pa ne nobenemu. Mene je to zelo, zelo prizadelo. Posebno ker smo bili za moje pojme redki, ki smo dvignili glas proti zlorabi, več bi nas moralo biti. Pričakovala sem drugačen odziv javnosti in strokovnjakov, predvsem slednjih. Razen Nataše Pirc Musar se skoraj nihče v janosti ni zavzel za prenehanje linča.
Saj to ni bil prvi linč, zgolj ponovitev ljudske katarze po javnem linču Alenke Bratušek. Ljudje so polni nekih frustracij in negativnosti, verjetno zaradi krize. Komaj čakajo, da sprostijo to nakopičeno energijo. Mediji to izkoriščajo in “postrežejo” tudi z zgodbami, ki posegajo v zasebnost. Podžigao in stopnjujejo do skrajnosti – vse za za klike, gledanost in večjo naklado.
Zdaj – po nepotrebi smrti – se je vsaj novinarska srenja zdramila in to početje obsoja. V primeru ravnatelj je šlo vse čez rob, saj tu zares ni bilo javnega interesa.
30.11.2014 ob 22:23
Dober komentar
Večer: O nas – http://go.shr.lc/1v06z1f
30.11.2014 ob 22:31
Pepi, zdaj opozarjajo vsi. Če bi tako opozarjali ves pretekli teden, bi bilo zelo drugače.
Slabo vest? Slabo vest lahko imajo tisti, ki so se ob tej zgodbi naslajali in s tem dajali dodaten veter v jadra.
Ja, pihala sem proti burji, škoda le, da nas ni bilo več. Sicer je bilo zares nemogoče to zaustaviti. Nekateri so se borili z molkom, drugi pa smo ropotali. Očitno nič od tega ni delovalo.
30.11.2014 ob 22:31
Na 24 ur so se danes spraševali, če bi lahko družba preprečila tragedijo ravnatelja. Tako ogabnega delanja norca pa še nisem videl. Pa saj niso normalni. Oni so zakuhali to gonjo, zdaj pa imajo prispevek o tem, kam je šla družba, da se je to lahko zgodilo. Pa kaj to res nikogar ne sili na bruhanje razen mene?
30.11.2014 ob 22:40
Je bila gostja Pirčeva in ko je omenila medije, se je voditeljica naredila kot da se to ne tiče njih.
30.11.2014 ob 22:42
Mene tudi,Iztok. Za kozlat, dobesedno.
30.11.2014 ob 22:48
No nekdo je napisal, da je samomor strahopetno dejanje mislim, da ne bo držalo. Je lahko iz obupa, zaradi neozdravljive bolezni, zaradi časti ,…. vsekakor pa ni zaradi strahopetnosti. Pred kratkim je namreč storil moj dolgoletni sodelavec, ki niti najmanj ni bil strahopeten in je veljal za zelo močnega človeka in do zadnjega dne ni nihče niti pomislil ni da bi lajko to storil.
Nekateri pišejo, kako sta si to dovolila početi v pisarni. Jaz mislim, da je to bila strast,ljubezen,želja,užitek,….. in takrat ni mesta za pamet in premišljanje kao bi,kje bi ampak zdaj,tukaj,… in ubogi tisti, ki nimate domišlijije in vsaj enkrat niste doživeli neustavljivo strast
Žal mi je za tega ravnatelja in njefovo prijateljico.
30.11.2014 ob 23:03
Iztok, mogoče bi lahko – tako, iz pietete – tokrat izpustil izraze kot so “pizda” in “nafukati”.
30.11.2014 ob 23:12
Portos, izjemen komentar. Svaka čast.
30.11.2014 ob 23:16
Ajda, videl ja. Samo je bila previdna in je kao rekla, da nekateri mediji. Je pa voditeljica res ignorirala in vso krivdo prevalila na druge. Da dol padeš res.
30.11.2014 ob 23:19
Olna, nop, ker sem jezen in razfukan, da se je tako končalo.
30.11.2014 ob 23:22
Iztok, mene tudi moti to sprenevedanje. Totalno bi znorela, če bi ista vprašanja postavljala Petra Kerčmar ali Muhič. Darja Zgonc pa ni iz tako pokvarjenega testa, vsaj to.
Portos, prav iz srca si povedal. Meni je ves čas ženska intuicija prišepetavla, da se ne bo končalo dobro. In še vedno ne miruje, ker še ni konec. Žal. Morda se je v Sloveniji glavna gonja polegla, ameriški tračarski portali pa nočejo odstraniti teh posnetkov, kljub pritiskom in informaciji o samomoru. Človeška pokvarjenost je tam še večja!
30.11.2014 ob 23:35
Kot sem že omenil – strast je lahko marsikaj in od človeka je odvisno, ali se zna kontrolirati, ali ne. Mene lahko sredi mesta prime občutek strasti. Ali to pomeni, da se lahko sredi ulice dol dam z recimo natakarico? Pa dajte no, ne reče se zaman, da bi odrasli morali biti odgovorni.
Paralelno bi lahko rekli, da je človek sexal brez zaščite, ker ga/jo je pač strast zagrabila. A je potem vse v redu? Ker je bila strast? Strast in nepremišljeno dejanje sta različni stvari. Človek je lahko strasten in uporabi zaščito, tako kot je lahko strasten, vendar tega ne počne v šoli.
Boste zagovarjali tudi, ko se bodo vzgojitelji v vrtcu dol dali.
Portos:
Žal mi je tvojega prijatelja. Seveda nisem mislil, da je vsak samomor strahopetno dejanje. Bolezen je vse nekaj drugega, kot je tale zgodba. Znatno manj razumevajoč pa sem v primeru, da se nekdo ubije, ker je izgubil službo.
Mellie:
Pusti pravne kategorije. Te morda veljajo na sodišču. V življenju pa so ljudje nezaustavljiva masa. Kot je nekdo zapisal – s pihanjem proti burji je ne boš zaustavila. Množice gredo svojo pot. In tega bi se morali zavedati vsi, tudi ravnatelji.
30.11.2014 ob 23:46
Tkole bom rekel, Mellie; to, kar se dogaja v javnih ustanovah, pač je javen interes (dasiravno ne ne vem kako pomemben). Če nekaj počneš v javni ustanovi, moraš vzeti v zakup, če se kasneje izkaže, da si to počel javno. Moje mnenje o tem, komu gre levji delež zaslug za celotno štalo, je ne glede na vse ta, da če se nekaj ne dogaja, tega ni moč videti in še manj posneti. Simple as that.
Na drugi strani je pa problem ta, da se folk ne zaveda moči interneta. Da če daš neki enkrat gor in eksplodira, tega ne moreš več odeksplodirat. Tega ne ve en mulc (kalibra, čigar mentaliteta dopušča snemanje teh zadev), še manj pa fotr, ki je cel dan na šihtu in si od internetnih zadev v najboljšem primeru lasti en zaspamman in skoraj nikoli prebran email predal. Na eni strani brezbrižen ravnatelj, na drugi brezbrižen mulc s kamero in internetom … Je recept za popoln vihar.
Naši komerc mediji so pa pač rumeni in brez moralnih predsodkov … In ljudem se to očitno dopade. V končni fazi supply and demand. Aveš, en kup fundamentalnih stvari je narobe z našo družbo. Stvari, k jih človk niti ne more popredalčkat na moralno/nemoralno. To so enostavno stvari, k se dogajajo, ker smo … ne vem, še vedno na pol žvali.
30.11.2014 ob 23:48
Ok nehajte! Dajte pokojniku mir! Ok res je da sta šla predaleč, ampak mediji so s svojim napihovanjem (kar se kaže tudi v politiki) ‘pripomogli” k temu da se je tako razpletlo.
30.11.2014 ob 23:51
Je pa veliko vprasanje (kot je ze nekdo omenil) kako se je on zadnje dneve pocutil. Verjetno je bil pod pritiskom doma, v službi, v javnosti. Najbrž bi dobil odpoved in ločitev.
V takih trenutkih rabis prekleto dobrega psihologa ali pa božji klic.
1.12.2014 ob 00:05
Pepi, ni bilo v javnem interesu. Vprašaj pravnike in novinarje.
1.12.2014 ob 00:13
Pravniki in novinarji so traponi. Kaj bom njih sprašvov.
1.12.2014 ob 02:35
Pizde – ravnatelj storil samomor – had blog – http://go.shr.lc/1y5PAR5
1.12.2014 ob 03:01
Še en link. Delo o tej zgodbi ni poročalo, zgolj dva spodobna članka na spletu, v tiskani izdaji pa nič – do današnjega komentarja, ki je na mestu.
Mediji ubijajo, mar ne? – http://go.shr.lc/1v0OC2t
1.12.2014 ob 03:17
Linč | Anti-gravity pill – http://go.shr.lc/11Gr2S2
Odličen članek o Jerry Springer Show po slovensko. Priporočam branje!
1.12.2014 ob 14:13
Spornosti svojega početja se nekateri mediji (Planet TV, Svet24) že zavedajo. Zdaj poskušajo brisati sledi: Svet24.si je izbrisal vse izvirne prispevke, ki jih je objavljal v dnevih od 18. do 21. novembra – namesto tega se vam zdaj prikaže rdeč trikotnik, ki pravi, da ta spletna stran ne obstaja. Toda Google in dokazi iz dnevov objave preprečujejo te njihove poskuse, da bi olepšali svojo podobo in izbrisali svoj del odgovornosti.
Nesprejemljivo medijsko gladiatorstvo
http://www.rtvslo.si/kolumne/nesprejemljivo-medijsko-gladiatorstvo/352471
” … kdor ne liže … ni Sloven’c !!! “
1.12.2014 ob 18:40
OMG….111 komentarjev….a ste normalni?? Dejte že nehat…..noben od vas ni zadost pameten, da bi o zadevi povedal pravo besedo….torej konc blenbetanja…
1.12.2014 ob 19:02
Stela, nekateri smo dovolj pametni, da vemo, da so ravnateljev samomor zakrivili tudi mediji.
1.12.2014 ob 19:08
Iztok recimo nekdo ,ki je pokradel ne vem koliko miljonov eurov pa to mediji povedo on bi pa naredil samomor in bi bili mediji krivi ,da je on to storil??Iztok zdaj ga pa že na polno serješ.
1.12.2014 ob 19:26
Kot prvo, mediji take, ki so pri nas pokradli milijone evrov, pustijo pri miru in se raje spravijo na take kot je bil ta nesrečni ravnatelj. Kot drugo, pokrasti milijon evrov je pri nas mala malca in si car ne pa baraba. Za razliko od ravnatelja, ki so ga obravnavali kot da je serijski morilec.
Ja, mladi kolega, mediji so ga pahnili v nemogočo situacijo in mu zjebali lajf do konca. Očitno je bil samomor edina odrešila bilka. Kajti mediji nsio le poročali, mediji so ga sistematično sesuvali v prav dan za dnem.
Če ti to ni jasno, bog pomagaj.
1.12.2014 ob 19:28
Pa tole preberi, da ti bo morda malo bolj jasno.
http://novinar.com/7588
http://www.rtvslo.si/kolumne/nesprejemljivo-medijsko-gladiatorstvo/352471
http://jernejfurst.wordpress.com/category/linc/
1.12.2014 ob 19:36
To ,da je storil samomor je tragedija.Z tem zagovarjanjem ,da so mediji krivi se prekrito zagovarja varanje in sex na delovnem mestu.
Ja Iztok še enkrat bom napisal to pa je etika in morala.
In ja tudi tiste ,ko so pokradli miljone evrov so vlačili po medijah konstantno skoraj mesec dni.Ravnatelj je bil malo več kot teden dni (Ne zagovarjem kradljivih barab ,da ne bo pomote).
Še en primer bom dal grem na SIT in mi tam žiranti rečejo ,da ne pojem kot slavček ampak krulim kot svinja in zaradi tega bi jaz recimo naredil samomor in bi bili oni krivi ,ker sem jaz to storil?
Come on!
1.12.2014 ob 19:37
Videl videl te povezeve na tvojem tviterju.
1.12.2014 ob 20:08
Zgleda da nisi prebral teh treh linkov.
Če bi jih, bi morda vendarle poštekal kje je krivda medijev.
Je pa grozljivo, da razmišljaš, da so bili mediji čisto okej v tem primeru, saj jih s tem podpiraš, da bodo tako ravnali še v naprej.
To pa je pri vsej zadevi še najbolj srhljivo. To, da se ljudje sploh ne zavedate kaj se je pravzaprav zgodilo in kaj dejansko ta smrt pomeni.
1.12.2014 ob 22:01
Kje so bile vse te avtoritete, ki so zda uperile prst proti rumenimmedijem doslej? Zakaj so čakali tako dolgo? Že 18. novembra bi lahko reagirali, ko so predatorki mediji začeli svoj pohod!
Nihče se nima pravice vtikati v zasebnost ljudi, ki sploh niso javne osebe. Javni uslužebenec ni javna oseba.
S kakšno pravico mediji in tretjerazredni videoblogerji ploskajo predrznim mulcem, ki so zakrivili kar 2 kaznivi dejanji??
(Nisem, napisala vlogerji, pa ne zato , ker ne bi vedela, kaj to pomeni, kot se mi posmehuje polpismeni artist na TW! Še vedno mi gre para do neba!)
S kakšno pravico podpihujejo sovraštvo in linč doslej anonimnih oseb?
S kakno pravico objavljajo njihove osebne podatke?
NIČ OD TEGA NI V JAVNEM INTERESU!
Zamislite se nad seboj vsi tisti, ki še naprej nabijate o morali dveh, ki sta menda seksala v zaklenjeni pisarni, in ne čutite niti malo sočutja do “grešnikov” in njihovih svojcev!
Zamislite se tudi, zakaj bi morala po vašem ravnatelj in učiteljica javno priznati, da sta bila na posnetku, tudi če se izkaže, da sta zares bila? Zaradi vašega voyeurizma?
Prevara je stvar njiju dveh in njunih družin, in ne celega sveta! Dopustiti jima laž pa je dejanje sočutja in čustvene inteligence, ki ga “pravičniki” ne premorejo!
Zakaj pišem z navednicami? Zato ker se je večina teh že kdaj v življenju zlagala o stavreh, o katerih se ne bi smela. Tu pa gre za to, ali bodo ti ljudje še lahko živeli naprej!! Dejanje sočutja je, dovoliti jim, da se zlažejo – ali še bolje, da jih o tem ne sprašujemo in jim ne bo treba lagati! To je dejanje tolerance in altruizma.
Žalosti me, da nekateri še naprej nabijajo svojo moralo.
Danes sem še posebno napičena. Po mojih pozivih ameriškim tračarskim medijem, naj umaknejo posnetke, ker je človek zaradi njihove gonje naredil samomor, sem kasirala žaljivke. Še huje se mi zdi, kako ta človek, razmišlja, zato bom objavila vse.
Iztok, če se ne strinjaš, prosim cenzuriraj.
Gregor Komel Levstek:
“I had enough of your bullshit! You fucking bitch! Do you support cheating? Cause, this piece of shit man, cheated on his wife for 5 years, with the fucking whore teacher manja mertelj, who also cheated on her husband. So, this is ok? Cheating is ok? Destoying lifes of your family is ok? You fucking bitch. I hope he died in great pain, and wish the same to whore, who he fucked. She is worth nothig. I hope her husband, beat her up, good!!!!!!!! He killed himself, because he did not have courage, to face his actions. Period!”
Groza me je, da ta prenapetež živi tukaj, med nami. Morda celo bere ta blog. Sam se je podpisal, zato objavljam tudi ime. Deli njegovih trditev so grozljivo podobni idejam nekaterih komentatorjev. Če je to tudi njihpv način razmišljanja, potem je zares bolje, da utihnem in se ne spuščam več v debato ne z njimi ne z drugimi. Očitno razmišljam preveč drugače.
Še vedno sem šokirana zaradi idej v tem zapisu. Groza me je, ker so mediji tem agresivnežem dali krila.
In ja, zavestno sem ga pribila na pranger! Tudi zaradi takšnih nasilnežev z dvojno moralo (najprej se je seveda ta voyeur pozabaval ob gledanju posnetkov, kajne?), se je doslej anonimni javni uslužbenec (in svojci!) znašel v takšni stiski, da ni videl nobene poti naprej.
Kaj bo z učiteljico? Kaj bo z obema družinama? Naj se izselijo, zamenjajo identiteto in poskušajo ponovno zaživeti – z ogromnim neizbrisljivim bremenom, ki bi bilo občutno manjše brez objave posnetka?!!!!! Brez javnega posmeha in grafičnega prikaza, ki se ti zažre v kosti!!
Kaj se ogaja s prebrisanimi mulci, ki so kljub javnemu linču obljubljali nove objave? Ali se zdaj zavedajo svojega dejanja in so v stiki?
Ali so oni svetovnim tračarskim medijem poslali fotografije in osebne podatke – kot dodano vrednost nelegalnim posnetkom? Kdo stoji za tem? V čigavem interesu je objava osebnih podatkov na ameriških portalih?
To nikakor NI v javnem interesu, sploh pa ne v tujini! Niti osebnih podatkov nočejo zakriti, še naprej spodbujajo posmehovanje in zabavo na račun pokojnika!!!!
Slabo mi je od vse te pokvarjenosti! Slabo mi je od te zaplankanosti in egotripov.
ZASEBNOST JE ZASEBNA zadeva! Tudi če bi šlo za izvoljenega politika!!!
A Killer Of A Story | SLEEPING WITH PENGOVSKY – http://go.shr.lc/1vcQGK6
1.12.2014 ob 22:38
Ta model, o katerem pišeš, je pred časom pod srhljivim člankom o moškem, ki je ženo, ki je hotela stran od njega, polil s kislino in ji izmaličil obraz, zapisal tole:
“moram reči,da še nisem videl lepše ženske! prav lepo ji je pasalo,da jo je polil z kislino. Jah tako je pač življenje. Morala bi ga ubogati in poslušati,sedaj ga pa bo. Vedno mora biti glava družine in to ne bo ženska nikoli. Morala bi biti za šporgetom pa se pripravljati za posteljo. No še malo lepotnih popravkov bi potrebovala,da bi bila popolna.Moral bi jo še enkrat politi.tip je car,največja legenda. če bi ga srečal,bi ga povprašal kako je skupaj spravil to raztopino. Odlično stari,kar tako naprej. Čas vstaje je sedaj. Združimo se pod en jambor in pokažimo ženskam kdo smo. to REVOLUCIJA!”
“ampak res s tistimi opeklinami je tako lepa,takšne lepote še nisem videl. bom moral to sprobati na partnerici,dobra ideja. joj,kako je lepa…..”
Le toliko, Mellie, da vidiš s kom imaš opravka in za koga izgubljaš živce.
1.12.2014 ob 22:44
Iztok nisem še utegnil prebrat pa me niti ne mika ,da bi jih prebral ,ker slutim ,da je to eno samo nabijanje.
Iztok nisem napisal ,da so mediji bili okej ampak to ,da oni niso krivi ,da je ravnatelj naredil samomor.Tu sem še dal svoj primer z SIT.Bom še napisal en primer ,če bi samomor storil en navaden delavec nebi bilo takega buma ne na tviter sveri ne na blog sveri niti v medijah na sploh.V informativno oddajo bi povabili enega psihijatra, pishologa on bi pa reku en bogi revček je bil ni zdržal pritiska.Ravtatelj je pa višjka kasta tu pa ubogi pa ne vem kaj.
A ni pa bil ubogi ,ko lizal vagino pri tem pa varal ženo.
Tisti ,ko šteka point kar sem želel povedat ga šteka tisti ,ko ga pa ne pa tako ali tako za vsako pizdarijo kirvi medije in nad narave sile.
1.12.2014 ob 23:01
Stari moj, res žalostno, da ne štekaš kaj se je zgodilo in kako grozljiva je ta smrt in kaj pravzaprav pomeni, ampak da še vedno nabijaš neke totalno preproste stvari, ki nimajo nobene veze več.
1.12.2014 ob 23:23
Iztok vsak ,ki stori samomor je grozljivo.
Jaz ti pa skoz pišem ,da varanje ni lepo in ,da je sex na delavnem mestu sporen.Jaz ne pišem o medijah , jaz pišem u dejanih ,ki jih ne podpiram ,ki so sporne.Če pa zagovarjaš varanje potem pa tud ne vem kaj ti naj napišem.Mediji pa bodo ostali vedno mediji zato pa so mediji ,da so zanimivi in ne dolgo časni.Kapiš zdaj???
1.12.2014 ob 23:27
Še vedno se ne zavedaš kaj so mediji storili tokrat.
In kako zelo predaleč so šli.
Da varanje ni kul in da seks na delovnem mestu ni okej, pa je jasno vsem, a to sploh ni več poanta debate.
1.12.2014 ob 23:46
No o tem jaz veš čas pišem.Da bi bili pa mediji krivi ,da je on storil samomor se pa ne morem čisto strinjati.On je bil le ravnatelj in tukaj jaz vidim težavo za to grozno odločitev.
Mediji so bili že veliko krat predrzni pa se nobeden ni oglašal ,če smo že pri tem.
1.12.2014 ob 23:58
E, zbudi se. Ti si obtičal pri prvem koraku – varanju. Stvar pa je dobila nemogoče razsežnosti.
Varanje nekega neznanca ni stvar s katero bi se smel kdor koli ukvarjati. Tu je bilo varanje dveh za nas popolnih neznancev, ki sta prav zaradi tega, ker nista bila navadna delavca, bila zanimiva za mulce, ki so ju očitno dalj časa zasledovali. Že to ni sprejemljivo. Po nezakoniti objavi na spletu, pa ju je spoznal ves svet. In kako? Spoznali smo učiteljičino mednožje in ravnatljev tilnik. Videli smo, kar NE BI SMELI nikoli videti! Vdor v zasebnost!
Varanje se nas ne tiče. Moteče je le mesto – šola! Drugo je zasebna stvar!!!
Mediji so še dodatno vdrli v intimo in potencirali nelegalno snemaje in objavo na spletu!
Mi se lahko zgražamo zaradi varanja, ampak se nas ne tiče! Nimamo pravice posegati v tujo zasebnost. It’s none of our business!
2.12.2014 ob 00:00
Iztok, ja sem tudi jaz poguglala in našla tiste “revolting” komentarje. Tip je ogaben, ampak dejstvo je, da je med nami!!! Me kar strese!
2.12.2014 ob 00:23
E, ti res misliš, da če se ta novica ne bi razširila čez vso Slovenijo in sprožila tako burne odzive, da bi ravnatelj še vedno storil samomor? Posnetek na netu je naredil svoje, ampak če se o tem dejansko ne bi več razpravljajo, obsojalo in vlačilo iz dneve v dneve, bi šlo to mimo kot vse drugo in tudi ravnatelj bi sčasoma zaživel dalje. Tako so mu pa odvzeli vso dostojanstvo in perspektivo. To bi morali razčistiti samo na njihovi šoli, kar ima pa on doma z ženo, pa nobenega ne boli kurac. Kdo pa si ti, da boš obsojal kaj lahko dela in kaj ne. Varanje je stvar dveh oseb in ne cele Slovenije.
2.12.2014 ob 00:45
Didl, še posnetka ne bi videl skoraj nihče, če ga ne bi objavili na 24ur in na Slovenskih novicah.
2.12.2014 ob 01:32
Monica Lewinsky On The Internet’s Reputation Shredder
http://youtu.be/Xy7icJSTjL8
Vredno poslušanja, kar nekaj vzporednic …
2.12.2014 ob 01:52
Tule pa Chris Rock mojstrsko pove kako pa kaj
https://www.youtube.com/watch?v=QKi1ePbpi4c
2.12.2014 ob 02:31
Afera bi odmevala bolj ali manj lokalno, če je ne bi naconalni mediji pograbili! Mediji SO krivi za vsesplošni linč.
Zaradi medijev je afera pljusknila čez mejo – po celem svetu.
2.12.2014 ob 02:41
So slovenski mediji ubili ravnatelja? | ::: IN MEDIA RES ::: – http://go.shr.lc/1ybFXjL
Odmev smrti v javnosti: mariborski ravnatelj – Živ-živ – http://go.shr.lc/1pDZbg5
2.12.2014 ob 09:12
Didl kdo si pa ti ,da se na mene pizdiš?Jaz sem samo svoje mnenje povedal in imam pravico do tega.Če nimaš mnenja kot večina se nekateri ljudje obnašajo kot ranjena žival , Didl.
2.12.2014 ob 11:22
Navedeni so glavni akterji tudi v temle članku: Odgovornost medijev: Kliki pred dostojanstvom zlorabljenih
http://www.dnevnik.si/slovenija/odgovornost-medijev-kliki-pred-dostojanstvom-zlorabljenih
Če prepišem iz tega članka, so odgovorne osebe:
Bojan Budja – odgovorni urednik Slovenskih novic
Bojan Traven – direktor in urednik informativnega programa na Planet TV
Karmen Špacapan – odgovorna urednica Svet24
“Iz Agencije za komunikacijska omrežja in storitve RS so nam včeraj potrdili, da so sprožili ustrezne nadzorne postopke proti medijem, ki so objavljali necenzurirani posnetek dogajanja na mariborski šoli. Neuradno naj bi se v postopku znašel Planet TV, globe za tovrstne prekrške pa znašajo od 500 do 60.000 evrov za pravno osebo in od 150 do 600 evrov za odgovorno osebo pravne osebe.”
2.12.2014 ob 13:09
Upam, da bodo ujeki krivce, ki so spravili posnetek v javnost in seveda oglobili medije in odgovorne novinarje, ki so iz dneva v dan bombardirali javnost z omenjenim primerom in znatno prispevali h samomoru ravnatelja. Vprašanje pa je prihodnost učiteljice, ki bo sigurno tudi imela posledice ali še kaj podobnega ubogemu ravnatelju.
V glavnem pretežno vsi mediji so RUMENI, saj že iz malo slabše vremenske napovedi večkrat naredijo grozljivko, itd. Zasebne zgodbe brez dovoljenja dotičnih pa jim je treba enostavno prepovedati ali pa bodo PLAČALI VELIKE KAZNI !!!
2.12.2014 ob 13:16
Med več kot 130 komentarji še nisem zasledil mnenja, ki bi bilo podobno mojemu, tako, da si bom dovolil dodati še to.
Kdo je kriv: akterja, mediji, mulci, javnost? Kako, da se to ne bi ponavljalo?
Mene predvsem zanima to zadnje vprašanje, ki je tudi že dobilo precej odgovorov, a me je strah da so nerealni.
1. akterja – Da se neha s seksom, da se po možnosti seksa le z zakonskim drugom v privat spalnici v zavetju noči. Me je strah da to ne bo šlo. Cerkev se je trudila skoraj 2000 let, pa gre v zadnjih letih “na slabše” glede tega. Pa tudi v lastni spalnici in zavetju noči – če bo kdo imel veliko željo te lahko posname.
2. mediji – Denar je sveta vladar. In medili prodajajo to, kar ljudstvo želi brati (gledati, poslušati). Če bi z nekimi represarijami utišali enega se jih bo pojavilo deset, ki bodo zavzeli njegovo mesto.
3. mulci – vedno se bodo našli neodgovorni posamezniki, ki se morda ne zavedajo svojih dejanj ali pa so preprosto zlobni
4. javnost – kako je javnost reagirala na dogodke. Načeloma na dva načina: z zgražanjem ali pa z “pa kaj pol”. In tisti ki so se zgražali so bili glasni, zelo glasni. Oni drugi pa smo (priznam) bili tiho. Verjetno smo bili celo v manjšini. V naši družbi je pač izgleda užitek še vedno greh številka ena. In smo večinoma konzervativni (to dokazujejo rezultati nekaterih referendumov – oplojevanje, družinski …).
Da se take nesmiselne tragedije ne bi ponavljale je pač potrebno delati na osveščanju ljudi. Mnogo je bilo besed o morali. A kaj sta (če sta) akterja počela? Osrečevala en drugega. In nikomur nič slabega storila. In izgleda da večina Slovencev tega ne more sprejeti. Šele, ko bomo sposobni vsaj večinsko to dojeti (določen del nikdar) se podobne “afere” ne bodo več razvie v tragedijo.
2.12.2014 ob 14:43
Sirota, ah, pusti cerkev, ona pridiga o grehu in pokori, med njenimi vrstami pa so pedofili. Kredibilnost na nuli.
E, mene bolj zanima kako boš komentiral tele zadnje komentarje od Mellie in Didla glede vdora v zasebnost.
2.12.2014 ob 16:18
Iztok kateri kmoentarjo od Didla in Mellie?
Napiši številke komentarjev.
2.12.2014 ob 16:31
Ja, ti zadnji, ko ti razlagata kako narobe in nedopustno so ravnali mediji in kako zelo so sokrivi za samomor ravnatelja. 127 in 129 predvsem.
2.12.2014 ob 20:51
iztok cerev ni krivaaa da so nekateri duhovniki pedofili! Ljudje so hudobni! Cerkev in Bog pa ne!!!
2.12.2014 ob 22:19
Glede zasebnosti pa takole ,če bi snemali skozi okno v stanovanje ali okno kakšne plačane sobe , hotel lahko rečemo ,da je to vdor v zasebnost.Javni prostor in izobraževalni pa nikakor ni zasebni prostor in temu ne moreš rečti vdor v zasebnost.Vsi pa vemo ,da se v javnosti ne spodobi imeti spolne odnose.Sploh se pa čudim to , kar reče Nataša si vsi vzamejo za sveto.Pa nimam nič proti njej a imamo zdaj novo informativno pooblaščenko Mojco.
2.12.2014 ob 23:09
Duhovniki so del cerkve, nimaš kaj.
Kaj pa nasilno pokristjanjevanje v preteklosti in na sto tisoče ubitih ljudi v imenu vere skozi stoletja?
3.12.2014 ob 00:00
prečitaj zadnji del a je možno ???
https://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB4QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.bogastvo-cerkve.org%2F&ei=VkN-VL6YH6TRygPj7oCQAg&usg=AFQjCNFB5evBBbjOZ1mPxCba1_bMzM_ywg
3.12.2014 ob 03:42
Varuhinja za spremembe smernic o medijskem poročanju – http://go.shr.lc/1AdLZjd
Zdaj bo varuhinja ukrepala. Zakaj se ni takoj zganila? Kje je bila??? Zakaj se nas je oglašala le peščica, večina tistih, ki zdaj kriči pa je bila tiho, čeprav se s pogromom ni strinjala?
Novinarji resnih medijev so samo nemo opazovali klanje in mučenje, niso pozvali strokovne javnosti k ukrepanju. Zakaj strokovna javnost z izjemo Nataše Pirs Musar ni storila nič?
Cel spisek imen je umazanih s krvjo. Predsvem rumeni mediji, posebno pa se je “izkazal” Denis Avdić, ki me je razočaral po človeški plati. Pa še nekdanji policist je! Kako mu je padlo na pamet, da se je obnašal kot zlikovci na maribosrki srednji šoli?
Spisek imen ljudi, ki so sokrivi za smrt nedolžnega človeka, je seveda daljši, daljši od spiska medijev. Zajema tudi blogerje na Youtubu in vse, ki so jim ploskali.
Odslej bom preklopila TV, če bo Avdić v oddaji, ne bom gledala filmov, v katerih bo igral Dino Hajderović. Uprli so se mi, umazali so si ime in dušo. Brez vsakršne duševne kulture so. Dno dna. Privoščim jim, da delče teg izkusijo na svoji koži. Se bo tudi to zgodilo. Kar seješ, to žanješ!
Zakaj se ne oglasi predsednik Pahor, kam je poniknil?
Zadnje čase se dogaja veliko stvari, Pahor pa molči. Pogrešala sem njegov apel po umiritvi stratsi že v času vsesplošne gonje proti Alenki Bratušek, ob zaprtju Janeza Janše, njegovo stališče glede težav v sodstvu, o blatenju države v tujini. Kje je glas predsednika, očeta naroda?
3.12.2014 ob 04:35
E, preberi si kaj pove Nataša Pirc Musar in ne pribijaj svojih teorij o javnem prostoru, ker ne držijo.
Niti pisarna niti WC na šoli nista javna prostora, pa še zaklenjena povrh!!! Vsaj članek na prvem linku preberi in ne bluzi več. You got it all wrong!
Pred tragedijo
Zaradi takih zadev ljudje delajo samomor – zurnal24 – http://go.shr.lc/1FGjtrD
Pri posegih v zasebnost ni vrnitve v prejšnje stanje – Info hiša – http://go.shr.lc/11FXiVP
Po tragediji
Dan potem … – Info hiša – http://go.shr.lc/1uZKdgo
24ur.com – Kako omejiti vdor v zasebnost? – http://go.shr.lc/1AdZdMP
3.12.2014 ob 08:56
Mellie kdo je zdaj WC omenjal?WC je čisto nekaj drugega kot pa kabinet v šoli in tega ne moreš enačiti.Not wrong!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3.12.2014 ob 08:58
Slovenija je dobila svojo prvo žrtev spletnega nadlegovanja: mediji in družbena omrežja
Pisec članka in Nataša Pirc Musar zmotno mislijo teh posnetkov ni ve na YT. Morda niso originalni, deli tega posnetka pa se pojavljajo v zasmehovalnih videoblogih.
Neznosna lahkost poročanja – http://go.shr.lc/1pREFIZ
Nova informativna pooblaščenka pa se je javila samo enkrat, zelo bledo in blez prave energije. Če ne bi bilo Nataše Pirc Musar, ki se je z žarom zavzela za žrtve tega pogroma, bi še manj ljudi dojelo, kaj se v resnici dogaja.
Ministrica za šolstvo pa – kdo je že to??
3.12.2014 ob 09:27
Mellie vdor v zasebnost na javnem placu je WC , kabinte u trgovinah za sprobat oblačila , kabine na kopališčih inp….
Vem kaj mi želiš povedat brez tvojega dovolenja te ne sme dobeden slikat in snemat.Samo ,ko boš napisala ,da se v šoli ne sme seksat se lahko naprej pogovarjama.A to ,da se to počela v šoli te pa nič ne moti?A ti je to nekaj vsakdanjega?Spolni odnosi u šoli?To ti je gud in prav??Meni ni ,ker ona dva nista plača od NAS ,da imata spolne odnose ampak ,da v prvi vrsti izbražujeta naše otroke , mladostnike v drugo jih pa še vzgajajo in oni morajo imeti vzor od njih in tole ni dobeden vzor.
3.12.2014 ob 12:03
Mellie,
da lahko spregovoriš o takšnih dejanjih kot predsednik države, moraš imeti moralno in nasploh državniško avtoriteto. Pahor pa je nima. Kot katastrofalno neuspešni predsednik vlade in predtem vse življenje poklicni politik brez enega samega konkretnega dejanja v svojem življenju (razen, da se je šlepal po raznih političnih funkcijah) je bil postavljen na mesto predsednika države po volji Janeza Janše, ki je zaradi nekih zamer iz preteklosti svoje volivce usmeril k Pahorju. Sicer pa, kakšna država, takšen predsednik.
3.12.2014 ob 13:20
Dajmo medije v medije: Po denarnici! | The L Files – http://go.shr.lc/1yKl1j0
Kot odziv na tragedijo je Domen Savič začel akcijo ozaveščanja oglaševalcev, ki se pojavljajo v Slovenskih novicah.
Če želite, se lahko pridružite in pomagate z TR, tvitepa najdete na @savicdomen
3.12.2014 ob 13:40
E, Mellie ti govori o uradnih zakonih, ti pa nabijaš o tem kaj ti meniš. In po uradnih zakonih je tako kot pravi Mellie. Daj razumi že no.
3.12.2014 ob 15:04
Ja pišem to kaj mislim , moje mnenje.Niti z eno besedo nisem napisal ,da je tako po zakonu.Kaj vam ni jasno????????????
Jaz tudi pišem o etiki , morali in kmečnki pameti.
Zgleda ,pa ,da imamo slovenci tega zelo malo zato pa tudi gopsod Iavn lahko hodi v parlament.A moški bi tudi lahko tepel ženske ,če nebi bilo zakona ,da se tega ne počne in bi mi napisal , veš je tako po zakonu lahko to počne.Fak no!!Mi je kr slabo ratalo ,ko pomislim na tako gnjusno dejanje ,ki moraš imeti to v galvi ,da se tega ne počne.Ne rabimo zakona za takšne stvari samo etika in morala.A slovenci bi morali imeti še zakon ,da lahko lulaš in kakaš ,ker se bo ena brihtna glava najdla in rekla tega ne smeš počet piše tako v zakonu.Come on!!!!!!!!
3.12.2014 ob 15:44
Stari, bluzi kar hočeš, ampak dejstvo je, da zaklenjen kabinet ni javno mesto, kar pomeni, da je bilo snemanje in objavljanje posnetka kaznivo. To je vse kar je ta hip pomembno.
3.12.2014 ob 16:17
Kako veš ,da je bil zaklenjen kabinet?A si bil zraven??
Je bilo na delavnem mestu kaj pa še je najbolj pomebno ,da se je to zgodilo v šoli.Šola pa je na nek način javni prostor vsaj je to javna šola ,ki jo financira država in vsi mi.In ja nočem se spet ponavljat ,kar sem že napisal.
3.12.2014 ob 16:24
Glih en primer..Ker je po zakonu lahko.Če bi pa imeli malo etike in morale pa nebi pisali kazni tem bogim ljudem.
http://www.maribor24.si/lokalno/foto-mestni-redarji-nic-kaj-prizanesljivi-pred-rk/19660
3.12.2014 ob 17:37
Ja jaz se tu strinjam z Ejem. Šolo smo gradili mi in imamo pravico do infota, če se jo narobe uporablja. Zakon gor dol, tako mora (bi moralo) biti.
3.12.2014 ob 19:43
@E Šola je javni prostor, vendar obstaja tudi zasebni prostor znotraj javnega – kot je wc ali kabinet. Kjer naj bi imeli zasebnost. Kaj točno človek tam počne, je torej čisto njegova stvar, dokler ne ogroža druge. Recimo, da je bilo med odmorom, eni gredo na čik, drugi na kavo, tadva sta se pa vsaj malo razmigala in sprostila. Tega sigurno ne bi počela, da bi ju kdo videl, saj sta mislila, da imata zasebnost. Da sta bila pri tem nespametna in nepremišljena, je pa druga stvar.
Ti veš, da je etika in morala včasih relativna stvar? Nobenih pravil ne bi bilo potrebno, če bi ljudje vedno delali po svoji vesti in za dobrobit. Pa žal ni tako, saj je to tudi subjektivno, zato se postavi meja. Tudi ubijati je bilo dovoljeno, dokler ni eden tega storil. Prav tako je s parkiranjem. Res je lahko nesramno od redarja, ampak sori, zakaj bi nekdo lahko parkiral na pločniku pred Rdečim križem, pred kakšno drugo ustanovo pa ne. Saj ne poznaš situacije od nobenega človeka, zato za vse veljajo enaka pravila.
3.12.2014 ob 23:05
A še kr nakladate al kaj?
4.12.2014 ob 00:51
E in pepi in še kdo …
Če bi sploh prebrali, kar sem že 100X napisla, bi vedeli, da je šola neprimeren kraj. Ne vam pa, kaj vam je nekaterim, da nabijate in nabijate svoje teorije, mi pa potem nabijamo nazaj, kaj je po zakonu.
Nataša Pirc Musar je vse jasno razložila.
Didl je prav razložil v komentarju 159.
Tudi če se ne strinjamo, kaj nekdo počne zasebno, pa mi nimamo pravice o tem soditi – parv zato, ker sodi v polje zasebnega!
4.12.2014 ob 09:46
Didl kabinet nikakor ni zasebni prostor in nikakor ne smeš kadit ,ker je v izbroževalnih objektih prepovedano kaditi.
Razn ,če imajo po dogovoru kakšen prostor temu namenjen.
Nikakor pa ni kabinat namenjen spolnim odnosom ampak ,da se prosesorji pripraviju na pouk popravljajo kontrolne naloge itd.
WC je pa WC tu ni debate pa kljub temu ne moreš seksati.
Ljudje so šli po pakete v RK in redarji so to vedeli zato jim nebi bilo treba tem ljudem pisati kazni.Še članek v to namiguje.
Mellie zakaj težiš toliko z to Natašo?
Šola , kabinet nikakor ni zasebni prostor zato lahko napišem ,da me moti ,da se je to tam dogajalo.Kabinet je namenjen drugim stvarem sem to že napisal malo bolj zgoraj Didlu.
4.12.2014 ob 09:54
Krš, ne vem, v čem je problem. Ne vem, zakaj se bi zdej šparal, ko je itak mim. Mislm, če se o čem splača razpravljat, se splača o tem. Ampak pr ns je tko, da ko se nardi pizdarija … čim bolj tih bit, ko kake riti, da se čim prej pozab vse skupaj … da se bo lahko čez kake pol leta ponovil. To ni pieteta; to je, zlasti v tem slučaju, ko bi lahko z molkom pred kakim tednom morda res kaj rešili (zase lahko rečem, da sem takrat bil tiho), hinavščina.
Mellie, jaz razumem in ti verjamem, da je zakon tak. Ampak ja; kar hočem reči jaz, je efektivno to, da je moja teorija boljša od zakona. Pa me ubijte.
4.12.2014 ob 13:52
E, zakaj hudiča tebe osebno moti in zanima, kaj sta v šolskem kabinetu počela dva učitelja, ki ju ne poznaš?
4.12.2014 ob 14:09
E, kadit se gre ven ja? Nisem mislil v kabinetu, če veš da je prepovedano. Glede zasebnosti je bilo že večkrat vse razloženo in ponovljeno, zato nima smisla z glavo skozi zid.
4.12.2014 ob 14:11
Iztok moti me ,da sta to počela v šoli.Če bi to počela v hotelu me ne moti in nič briga.Učitelje , Profesorje ne plačujemo zato ,da se seksajo v šoli ampak ,da izbražujejo naše otroke , mladino.Če to ni jasno kot jasen dan potem tudi ne vem no…
Se strinjam z Pepijem čim bolj tiho biti nič ne vidim in ne slišim.
Zato pa so lahko župniki po celem svetu posiljevali otroke glih zaradi tega ,ker jo bilo vse tiho.
4.12.2014 ob 14:26
Zakaj te moti? A je fukal tvojo ženo ali tvojo hčerko? Kaj kurac čvekaš no
In ti osebno plačuješ profesorje? A imaš službo, od katere ti trgajo davke?
Torej hočeš reči, da ker je dala učiteljica med odmorom za lizat, učencev ne izobražuje med poukom?
4.12.2014 ob 14:51
E, če bi učitelj med odmorom v kabinetu pil kavo in gledal v luft, mu verjetno ne bi rekel “naj se raje pripravi na pouk”. Če bi si ga pa drkal, bi bilo pa spet polno kontroverznosti. Ni pa nobene razlike in ne vpliva na njegovo dejansko učenje v razredu. Kako se on pripravlja na pouk in sprošča na svoji pavzi, je njegova stvar. Razen če ga pri tem posnamejo, je pa očitno stvar cele Slovenije.
4.12.2014 ob 15:14
Dobro povedano, Didl. Folk res nabija bedarije. Očitno še vedno živimo v farški deželi.
4.12.2014 ob 15:42
Nekdo se pripravlja na pouk, kdo drug pa na pofuk.
Lizanje nešple je dobra priprava na slednje.
4.12.2014 ob 16:06
Iztok profesorje , učitelje plačujemo mi davko plačevalci vsaj je to javni sektor.Pa ne mi o farški deželi ,ker to nima nič z tem in ti dobro veš ,da jaz nisem farški.
Didl raje vidim ,da gleda v luft kot pa ,da liže pičko v šoli.
In še tebi Didl tu nima nič konzervetivnost zraven v šoli se ne sme imeti spolne odnose in PIKA.Da pa rečeš meni ,da sem konzervativen je pa to žalitev za mene ,ker to nisem.Zagovarjam take stvari ,ko bi se kak konzervativc rajši v kolena lukne vrtal kot pa ,da bi določeno stvar zagovarjal recimo LGBT.
Vsak vzoren Profesor , učitelj se pripravi na pouk kaj bo tisto uro določen razred učil.
Če bi se to zgodilo v ZDA bi jih nedudoma odpustili ali dali na plačan dopust dokler se stvar ne razišče.In nebi nabijali kako se lahko v šoli seksa kako je to normalno on se tako sprošča in še ne vem kakšne bedarije.In ja tudi javnost bi to obsodila.Naša javnost pa večja svinjarija je bolj se jo zagovarja.
Mene ne moti seks ,ker seks sam zelo obožujem.Bi si lahko rekel seks manijak vndar kot pravi moški moraš vedeti kdaj moraš imeti zadrgo na hlačah zaprto.In spet se ponvaljam v šoli me moti ,da se dogajajo spolni odnosi oz. oralni.Treba se je zavedati kaj je primerno v določeni v ustanovi in kaj ne.Ne moreš kr po živalsko tam ,ki se ti pač zalušta tam pa seksaš.Pa pustimo ob strani razne zaraščene travnike,jase in gozdovi za razburljive avanturce.
Ustanove kot so šola, vrtec , bolnišnice in še kaj in na sploh delovna mesta tam se pač ne sme seksat.Ne vem kaj vam ni jasno.
4.12.2014 ob 16:07
Od kdaj se učitelji med pet minutnim odmorom pripravljajo na pouk? Takrat se spočijejo. Ure si pripravijo doma prejšnji dan. Kaj spet ni jasno?
4.12.2014 ob 16:11
Iztok Profesorji imajo kakšno uro ali dve umes prosto ,ko začnejo učiti naslednji razred.Tako lahko uporabijo ta čas za pripravo pouka na naslednji razred,razrede in popravlja kontrolne naloge.
To dela vsak vzoren profesor.
4.12.2014 ob 16:17
Ravno zato te prašujem, če imaš službo. Ker če je nimaš ali pa si na socialni in na javnih delih, nimaš pravice pizdit, da kogarkoli plačuješ.
Od kje ideja, da je javnost zagovarjala to? In od kje ideja, da je kdorkoli rekel, da je kul, da se v šoli seksa?
Rabiš očala?
Nisem govoril o fraj urah, govoril sem o odmoru med urami.
In ne, vsak vzoren profesor uro pripravi že prejšnji dan doma, lenuhi pa tik pred zdajci.
In hej, kdo si ti, da lahko govoriš kje se lahko seksa, kje pa ne
4.12.2014 ob 16:38
E, ne vem, če sva se razumela. Mene v resnici niti malo ne moti to, kar sta počela … moti me samo, da se zdaj vsi zgražajo, ker je to prišlo v javnost in obnašajo, kot da ju je nekdo posnel v spalnici kakega hotela. Poleg tega pa tudi, da so naši mediji to potisnili tako zelo v ospredje. Ni augelmasa za to, kaj je pomembno in kaj ne. Zdaj, ko je zadeva prek roba, pa kot da ni nič. Nobene odgovornosti, nada.
4.12.2014 ob 16:38
Iztok kako veš ,da je bil pet minutni odmor?Tudi učenci v srednijh šolah imajo kako uro prosto umes.Jaz sem imel celo dve plus malica.Tudi se pripravijo doma samo takih je zelo malo.Zato so umes ure ,ki so prosti ,da se lahko pripravi.Vsi ,ki hodijo v službe plačujejo učitelje pa tudi ,če bi napisal besedo plačujem to nima VEZE ,ker se v šoli ne sme seksat ker se gre za dejstvo kaj lahko in kaj ne v šoli početi.
A te nebi nič motilo ,ko bi zvedel ,da se en profesor in ena profesorica seksata v šoli v tisti šolo ,ki hodi tvoj mladostnik ali otrok??Mene mi zelo motilo.
Spet ni morale in etike kaj sem pa jaz da lahko sodim.
Jaz sem oz. jaz imam vsaj moralo in etiko in vem ,da se v šoli to ne spodobi početi.
4.12.2014 ob 16:51
E, kako pa ti veš, da ni bil?
Če ne bi seksala pred njim in med poukom v razredu, me baš boli kurac.
Stokrat raje imama, da ga učita dva, ki seksata, kot dva, ki ga maltretirata.
4.12.2014 ob 17:15
Iztok jaz tebe vprašal kako veš ,da je bil pet minutni odmor ,ker si ga ti omenjal ,da je bil peti minutni odmor in ne jaz.
.
Že miljontič se bom ponovil se ne gre tukaj za seks kot seks ampak ,da se v šoli to ne počne.Kot sem opazil ,da je to tebi super in kul ,da se profesorji žgejo v šoli.Meni to ni kul ,ker nista tam ,da se žgeta amapk ,da otroke, mladostnike učita.
Če se hočeta na delovnem mestu žgat se pa naj zaposlita v javni hiši kje v tujini.To je edini delovno mesto kjer lahko seksaš
4.12.2014 ob 17:35
Kje točno sem rekel, da je super in kul, da se profesorji žgejo v šoli? Zakaj nakladaš no.
Omenjal sem ga zato, ker si ti avtomatsko predvideval, da ni bil, saj si rekel, da namesto da bi se pripravljala za pouk sta raje seksala.
Torej hočeš reči, da če se ne bi žgala, bi v kabinetu učila mladostnike?
4.12.2014 ob 17:57
Iztok jaz sem rekel ,da bi se raje pripravlala na pouk kot pa seksala.Pet minut odmor si ti omenil in trdil ,da je bil ne jaz.
Kje sem omenjal ,da bi učila mladostnike v kabinetu????
Dijaki sploh ne smejo vstopati v kabinet.Če ima mogoče posamično uro za kakšnega učenca dva se to naredi v učilnici.
4.12.2014 ob 18:51
Rekel si, da sta se žgala namesto, da bi učila, zato sem ti hotel dopovedati, da v tistem času itak ne bi učila.
4.12.2014 ob 19:03
Tole pri komentarju 178 si pa narobe razumel.
Še enkrat napišem nista ona dva tam ,da se žgeta ampak ,da učita otroke , mladosnike.Ta stavek nima nič z odmorom.
Tudi avtomehankar je v delavnici zato ,da popravlja avte ne zato ,da tam dela neka gradbena dela na delavnici.Dovolj razumljivo zdaj napisano??
4.12.2014 ob 23:33
Šoferdžija Tomaž Jeraj je vsaj pieteten in je zares umaknil svoj vlog pa ravnatelju, kljub več kot 200.000 odgledom. Lepo od njega.
Artist Dino Hajderović pa je svoj vlog spet aktiviral, saj se revež ne more upreti 145.000 ogledom, ker česa takšnega še ni doživel. Hlepi po slavi na klik. Še bolj se mi je obrnil! Bedno!
To velja za vse, ki pravijo, da si je ravnatelj sam kriv: http://youtu.be/H5_LtcpxUfQ
In še enkrat: Neznosna lahkost poročanja – http://go.shr.lc/1pREFIZ
5.12.2014 ob 11:13
Ja, Mellie, tokrat se strinjam. Dino očitno nima določenih meril razvitih, ne bi zdele kakšnih nacionalnih spuščal, ampak takole nekako tudi na jugu svoji svoje izkoriščajo.
Tole si pa velja zapomniti:
“Med največjimi so brez krvavih rok na spletu pri tem primeru ostale samo naslednje medijske hiše: Dnevnik, Večer, Finance, Mladina in Reporter.”
Morda manjka še seznam radijskih postaj.
5.12.2014 ob 14:35
Je pa finta, da sem hotel posneti Mariborčana na to temo, pa me je nekaj držalo nazaj. No, hvala bogu, da ga nisem. Več kot pravilna odločitev.
5.12.2014 ob 20:19
PPP
Temu seznamu lahko dodaš še časnik Delo, ki za razliko od Slovenskih novic, ki sodi v isto hišo Delo d.d., ni o tem nič pisalo. Žal uredništvo Dela nima nobenega vpliva na uredništvo Slovenskih novic. Povezava je zgolj kapitalska.
E
Mojca Prelesnik, katere oglašanje pogrešaš, si je nekako umila roke:
Informacijski pooblaščenec ni pristojen za nezakonito objavo posnetka dogajanja na mariborski srednji šoli, zato se v zvezi z dogodkom tudi ni odzval
http://bit.ly/1w5DA3b
Iztok
Hvala bogu, da nisi čaral z Mariborčanom, ker bi izpadel kot artist Dino – umazal bi si roke.
5.12.2014 ob 21:25
gospod Vizjak je dobro spisal: http://vezjak.blog.siol.net/2014/12/04/so-slovenski-mediji-ubili-ravnatelja/
6.12.2014 ob 14:34
Iztok tudi jaz sem razmišljav o tem ,da bi ti lahko posnel Mariborčana.
Mellie , Mojca bi res lahko dala boljšo izjavo a ona že ve zakaj je dala takšno izjavo.Dino je stvar komentiral bolj široko in ni samo ravnatlja omenjal.Mater smo Slovenci pri nekaterih stvareh totalno prefukjeni.Motijo nas take stvari kot nas nebi rabile motiti tisto ,ki nas bi pa moralo motiti pa se požvižgamo oz. se slabše nas boli kurac.Katastrofa!!!!
6.12.2014 ob 16:24
@E
Sem kar zgrožena, da braniš artista! Zares sem zgrožena!
Posmehoval se je, posmehoval! Kremšnita?!
Ni mu bilo treba iskati klikov na račun ranatelja – kljub opozorilom, naj misli na otroke teh dveh učiteljev in da se lahko zgodi najhujše! In potem se je, ni pa rečeno, da ne bo zgodilo še kaj. Žal.
Mojca Prelesnik je birokratka, nič več kot to. Zato je bila v medijih Nataša Pirc Musar, ki je družbeno angažirana. Toliko.
6.12.2014 ob 18:56
Ja Mellie jaz sem tudi zgrožen.
Če si bloger oz. videoBloger se pač odzoveš na trenutne pereče teme.
In tisit blogrji ,ki so živčno brisali vse kaj so napisal na račun ravnatelj so za mene brez jajčni in brez vretenčarji.
Človek naj stoji za svojimi besedami ne ,da jih spremeni ,samo ,da javnosti ugodi.Slovenci zagovarjajo to kar en ravnatelj nebi smel početi v šoli med tem pa veliko folka , družin jebe boga.
14.03.2016 ob 14:53
ŽE VEČ KOT LETO JE MINILO OD TRAGIČNEGA DOGODKA IN GRDOBIJE DIJAKOV, MEDIJEV IN CELOTNE DRUŽBE. VELJA DA SE MALO PODUČITE KAKO SE KAJ DA MALO POGOLJUFATI. NAMREČ OB ČLANKU V REVIJI E-FOTOGRAFIJA SEM SE SPOMNIL, DA DOGODEK V MARIBORU ŠE NI DOBIL EPILOGA. PODUČITE SE BEDNA RAJA: http://www.e-fotografija.si/photoshop-triki-zamenjava-obrazov,1724.html?utm_source=MailingList&utm_medium=email&utm_campaign=Matjaz+Intihar+%2F+e-Fotografija