IZTOK faking GARTNER

« | | »

Američani svetovni prvaki

15.09.2014

Hell yeah. Go team USA. Najboljša ekipa na svetu. To je basket, ki mi sede. In basket, ki ga imam najraje. Američani niso samo mojstri žoge, Američani so tudi pop zvezde. In to je mentaliteta za zmago. Če hočeš biti zmagovalec, rabiš tudi egotrip in nastopaštvo. Jasno, Slovencem grejo take ekipe na kurac. Slovenci so hlapci, ki imajo radi cankarjevsko košarko. Za Slovence je dovolj, da ekipa igra s srcem. Jebeš srce, za zmago rabiš tudi kurca in jajca. Ko bo to jasno, bomo tudi mi prvaki. Do takrat lahko Američanom le teniske pucamo. Pika.

Itak, uvodne minute na tekmi s Srbijo so bile skrita kamera.

null

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 15.09.2014 ob 03:29 pod šport. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

35 odgovorov na “Američani svetovni prvaki”
  1. spookymulder - 15.09.2014 ob 04:45
    spookymulder

    Slaba tekma, zanimiva samo do polovice prve četrtine, potem pa smo gledali samo še norenje po igrišču s solo akcijami, kjer ni bilo več nobene taktike, sistema in kombinatorike, temveč samo še nabijanje trojk in skakanje na morebitne odbite žoge ter ameriško obešanje na koš.

    To ni zanimiva košarka, to je zgolj košarkaška akrobacija. Američani s tem NBA stilom ubijajo košarko in lahko samo upamo, da bo kakšna ekipa v bližnji prihodnosti znala iznajti sistem, kako se temu zoperstaviti.

    Je pa ta tekma pokazala vsaj to, da naša ekipa še zdaleč ni bila slaba, temveč da so naši proti ZDA igrali še celo bolje od Srbov, ki so z Američani držali korak samo do polovice prve četrtine, med tem ko so naši vzdržali vsaj do polovice tekme.

    Na žalost me je ta finale nekje na polovici druge četrtine začel tako zelo dolgočasiti, da sem raje preklopil na POP TV in samo med reklamami pogledal trenutni rezultat tekme. Da sem si tako do konca pogledal komedijo Kje sta Morganova?, je dovolj zgovoren podatek, kako zelo nezanimiv mi je bil letošnji finale košarkarskega svetovnega prvenstva. Škoda!

  2. IZTOK GARTNER - 15.09.2014 ob 04:55
    IZTOK GARTNER

    Aja, NBA ubija košarko? Zato pa vsi Evropejci sanjajo, da bodo nekoč igrali tam, a ne? Daj no :)
    Glede Morganov, eden najslabših in najbolj zoprnih filmov tistega leta. Očitno ti je bila tekma res zanič :)

  3. STELA - 15.09.2014 ob 07:34

    In zaključek bi bil….bravo naši, saj so glede na koš razliko z ZDA igrali super….vsekakor pa daleč od cankarjanstva!! Kar se pa tiče akrobacij in nastopaštva američanov….pa to imajo temnopolti v krvi….s tem se belci težko primerjamo….white men can’t jump, ane:))

  4. montebuba - 15.09.2014 ob 09:24

    Sanjajo ker prinaša denar in salvo.
    V NBA igrajo veliko bolj grobo in agresivno košarko vendar učinkovito. Enkrat bi privoščil da te važne Američane kdo strese in padejo na realna tla!
    Realno pa igrajo res hitro in pač predobro za Evropo. ;) :(

  5. IZTOK GARTNER - 15.09.2014 ob 11:13
    IZTOK GARTNER

    Zakaj realna tla? A so v resnici slabi in imajo srečo, da so zmagali ali kako? Daj no :)

  6. montebuba - 15.09.2014 ob 11:21

    ne po igri! saj sem rekel da so predobri; po aroganci!

    http://www.youtube.com/watch?v=c9Wky6nTt_o

    npr. poglej pri 0:14s to važnost :)

  7. IZTOK GARTNER - 15.09.2014 ob 11:24
    IZTOK GARTNER

    Meni je to kul, prava zmagovalna mentaliteta. Šov in zajebancija in uživanje v tem, ko veš, da si najboljši na svetu. Še več tega bi. Če si res dober si to lahko privoščiš. Le zakaj ne. To ni aroganca, to je frajerstvo.

  8. montebuba - 15.09.2014 ob 11:27

    saj meni je to tudi kul pa vse samo, mogoče včasih izpade tudi provokativno :)

  9. montebuba - 15.09.2014 ob 11:28
  10. IZTOK GARTNER - 15.09.2014 ob 11:28
    IZTOK GARTNER

    Edino pravilno.

  11. montebuba - 15.09.2014 ob 11:30

    ampak ne pri van nistelrooyu ne gre za to. Moraš videti celotno “zgodbo”

    http://www.youtube.com/watch?v=BeTrQavpbUw

  12. IZTOK GARTNER - 15.09.2014 ob 11:41
    IZTOK GARTNER

    Ravno sem hotel reči, da če pozabljaš kaj vse počnejo fuzbalerji, ko dajo gol :)

  13. montebuba - 15.09.2014 ob 12:00

    no tu je Nistelrooy vrnil Andorcu kar je ovi iskal :)

    Ja nogomet je drugače. Tam pade redkeje zadetek, in veselje je bolj iskreno ampak ja ZDA je ZDA :)

  14. Tomo - 15.09.2014 ob 13:53

    Te jenkije je res težko premagat,dobri so ni kaj pa če jih lahko ne vem kok ne maraš.

  15. Don Marko M - 15.09.2014 ob 14:45

    jao, jao, 50 držav Amerike je bilo potrebnih, da premagajo eno Srbijo…..

  16. montebuba - 15.09.2014 ob 15:21

    @Don Marko M
    51

  17. IZTOK GARTNER - 15.09.2014 ob 15:25
    IZTOK GARTNER

    In to za 40 pik a ne, z levo roko, za vajo, za trening za resne tekme NBAja.

  18. montebuba - 15.09.2014 ob 15:40

    velikost ni nujno kvaliteta? kitajske, rusije, kanade, švedske nikjer

  19. IZTOK GARTNER - 15.09.2014 ob 15:46
    IZTOK GARTNER

    Tako se govori, Montebuba.

  20. Don Marko M - 15.09.2014 ob 19:18

    Iztok, bodi resen malo…..to kar kotalkajo kavboji nima nobene veze s košarko….in ja, lahko so prvaki, a kot športniki ljudje pušiona total….

  21. IZTOK GARTNER - 15.09.2014 ob 20:17
    IZTOK GARTNER

    A igrajo fuzbal?
    Nisem pa vedel, da jih osebno poznaš, da veš kaki ljudje so.
    Kot sem rekel, to je mentaliteta zmagovalca. Mi je nimamo, zato nikoli ne zmagamo. Majhnost gor ali dol.

  22. MOŽ - 15.09.2014 ob 21:39

    tako bom rekel… žogobrc je angleška igra, kjer je v igri đentelmenstvo, pač košarka pa ameriška… saj pesem od Stinga inglišmen in njuyork vse pove

    spomnimo, letos poleti bi lahko Nemci premagali Brazilce 15 : 0, pa niso hoteli ponižati nasprotnika

    se spomnim, ko je šjor Božo svoje fante v Jugoplastiki vzgajal tako, da bodo za zeta vsakemu Jugoslovanu, nasprotno recimo od Ace Petrovića, ko je vozil avijon, ko je pogodil trico; prav zato smo imeli, poleg košarkarskega znanja , seveda, tako radi Kukija, Rađo in ostale fante…

    vsekakor mi je bližje Božova etika kot tisti profani šov amerikajncof, ampak takšni pač oni so… da zaključim, šov je votel, notri ga pa nič ni…

  23. Don Marko M - 15.09.2014 ob 21:50

    napisal sem ljudje športniki…..in ne, ne rabiš jih osebno poznati, dovolj so pokazali že s svojimi anti fair play izpadi na tekmah do igralcev nasprotnih ekip….sicer pa če ti ni nič povedalo to, da so bili kavboji v celoti izžvižgani v polni dvorani pred podelitvijo medalj ravno zaradi njih nešportnosti, potem ne vem, kaj si ti gledal…
    mentaliteta zmagovalcev pa je jasna – pravi zmagovalci so v prvi vrsti športniki ljudje, kar pa kavboji niso, rezultati pač pridejo in grejo….
    kot sem rekel – dovolj žalostno je že to, da se mora 50 držav Amerike (popravite na 51)zložiti, da premagajo eno malo Srbijo ali Slovenijo….čeprav je res tudi, da ko se je 6 republik Juge združilo, so kavboji samo sanjali mentaliteto zmagovalca….

  24. montebuba - 15.09.2014 ob 22:33

    @Don Marko M
    Glede arogance in nadutosti se strinjam, sploh to prepotentno frajirišenje, čeprav so v intervjujih (tudi za RTVSLO) bili kar vljudni in prijazni;

    Ne strinjam pa se po veličini; Velikost ni garancija za uspeh in majhnost ni garancija za neuspeh (sploh slovenske čudežne zgodbe v nogometu proti VEČJIM in boljšim Ukrajini, Romuniji in Rusiji);
    Gre predvsem za to koliko kdo v kaj vlaga;

    ZDA ima izredno košarkarsko vzgojo in Hokejsko, kar se je rezultat najmočnejše igre NHL in NBA. Afričani so sorodniki ameriških afroameričanov ki so naselili črnce v ZDA. In tej isti Afričani nimajo za burek proti ZDA čeprav imajo enako konstrukcijo;
    Npr.: mi razturavamo v smučarskih skokih; Zakaj? Ker smo eni od pionirjev tega športa in smo tesno povezani z zgodovino ter treniramo že od mladega;

  25. IZTOK GARTNER - 16.09.2014 ob 00:25
    IZTOK GARTNER

    Marko, tekma je zanje šov, ne samo tekma kot za ostale. Če ti to vidiš kot preserancijo in še marsikaj drugega, je to tvoj problem, pač ne štekaš tega stila. Še posebej, ker so črnci, po možnosti iz geta, nafilani z rapom in filingom, kjer jim je košarka rešila lajf. Kjer so iz geta na igrišče pritekli pred novim drive byjem. Ne tako kot ostali, ki jih na treninge vozijo očetje in mame. Ne me jebat no.Tako se pač obnašajo na igrišču. Ko jih dobiš pred mikrofon, so čisto okej. Na igrišču so pač v nori špuri, jebat ga.
    Nop, folk ni žvižgal njim, ampak španskim šefom ekipe, ki so zajebali.
    Če je pa res žvižgal njim, pa je folk kmečki in glup in ga je lahko sram. So pač fovš, kaj jim naj.
    Že to, da jih kličeš kavboji, dosti pove o tvoji negativni konotaciji že v štartu. Kaj ti naj, če ti grejo na kurac, ker so tako dobri.
    Torej hočeš reči, da bi morali priti samo iz ene ameriške zvezne države ali kako, da bi jih cenil? What the fuck no :)
    Kot da bi rekel, da morajo naši košarkarji priti samo iz Izole :)

  26. Mellie - 16.09.2014 ob 04:33
    Mellie

    No, fantje, enkrat pa smo jih že nabili, sicer kot Jugoslavija in bolj šibko ameriško ekipo, brez največjih zvednikov NBA. Ampak smo jih in smo bili zlati!

    Ti igralci zdaj so prava vzdržljiva teleta. Verjetno bi morali naši igralci imeti takšne treninge vzdržljivosti kot Tina Maze, ki ji Massi stalno piha za ovratnik.
    Daljša klop bi nam tudi prav prišla in malo več uigranosti; s tem mislim predvsem na nepotrebne luknje pod košem, ko so naši pustili našega strelca samega, namesto, da bi vsaj še dva prežala na odbite žoge pod košem. Američani so to počeli in rešili veliko žog in zabili veliko košev. To jaz zdaj nepoznavalsko … :)
    Ne razumem pa naših primadon, a la Beno Udrih. Bi nam zelo prišli prav. No, se bodo pa drugi še “naredili”. :9

  27. IZTOK GARTNER - 16.09.2014 ob 04:50
    IZTOK GARTNER

    Za Udriha je bolje, da se nikoli več ne vrne domov :)

  28. klemenix - 16.09.2014 ob 05:11
    klemenix

    Iztok, imam občutek, da že dolgo dolgo nisi videl nobene NBA tekme, vsaj tiste v rednem delu sezone ne in le nekaj na pamet govoriš sedaj:) NBA košarka je vedno večji cirkus, na katerega si seveda ti (kot večina ameriških privržencev košarke) zgleda nasedel. Košarko sem resno treniral 10let in jo imam izjemno rad, rad pogledam tekme a iskreno povedano, tekme v rednem delu NBA sezone res ne morem pogledati. Če že katero pogledam od začetka do konca je to zgolj tekma Phoenixa, pač zaradi našega Dragiča. Ostalo je povsem dovolj, da vidiš le “highligtse”. Za začetek je zadeva negledljiva zaradi nenehnih prekinitev (seveda je stvar namenjena temu, da furajo oglase), kot drugo pa zato, ker se jasno vidi, da ogromno košarkarjev igra le za polnjenje lastne statistike s katero so američani obsedeni, trenerji (in kar 82tekem trajajoča sezona) pa to dopuščajo, saj jim je tako naročeno v upravah klubov. Če slučajno nimajo zvezdnika ga je treba pa nekako umetno narediti. Mogoče poznaš primer pri San Antoniju, ko se je trener Popovich na eni tekmi rednega dela sezone odločil odpočiti 3 svoje igralce, nato pa od vrha lige NBA prejel kazen, češ, da je ljubitelje košarke prikrajšal za to, da bi videli igrati svoje ljubljence. Čemu takemu bi se trener v Euroligi lahko le smejal, četudi je mogoče s strani Popovicha res malo umazana poteza. To, da je NBA košarka en velik $ cirkus je dobro okusil tudi Dragic, ki letos po veliki krivici ni zaigral na All Star tekmi. Ali pa primer, ko se Houston Rocketsi niso ravno potrudili, da bi ga zadržali v svojih vrstah in so raje podpisali Jeremya Lina, ki ima azijske korenine in jim bo kot profil igralca prinesel večji zaslužek na azijskem trgu in zapomnil veliko praznino, ki je nastala po upokojitvi Kitajca Yao Minga. Obiskanost tekem Rocketsov je bila letos že boljša kot lani, torej jim je uspelo, da o gledanosti prek TV-ja ne govorimo. Itd. Da je NBA v rednem delu bolj cirksus priznavajo tudi naši (bivši) NBA igralci, Milič je denimo izjavil, da ni nič čudnega, če v norbi za žogo poletiš direktno med hamburgerje in krompirček, ogled tekme je družabni dogodek in nikakor ne stvar “religije” kot se to dogaja v Evropi in drugje.

    No, da pa se ne bi razumeli narobe, igralci v NBA-ju vsekakor so kvalitetni (tekme končnice so ponavadi pravi pokazatelj) in kvalitetna je tudi ameriška reprezentanca. Niso zastonj premagovali nasprotnike kot za šalo. A dejstvo je, da imajo dosti dosti večjo bazo igralcev (nas je 2mio, koliko je njih? Pa še oni kdaj zakrpajo vrzel s kakim igralcem, ki uradno ni Američan, spomni se na Patrick Ewinga, ki je Jamajčan.). Dejstvo je, da bi lahko oni sestavili vsaj 5 reprezentanc, ki bi isto mlele vse pred seboj. Pač zastrašujoče dobro fizično pripravljeni temnopolti igralci, ki jih drugi pač ne morejo parirati. Nikoli denimo ne bom pozabil, ko so naši proti ZDA igrali na svetovnem prvenstvu na Japonskem, ko je moral Pipan na mesto playmakerja kmalu po začetke tekme postaviti Marka Miliča (sicer krilo), ki je bil edini od naših dobolj spreten in močan, da je pripeljal žogo na drugo polovico igrišča. To dosti pove.

  29. darja - 16.09.2014 ob 06:11

    Sem zdele imela čas in berem, beeeereeem @ klemenixa :) potem še malo višje
    @ mellie – itak se strinjam z njo. Pa gledala sem košarko z enim učkom – amerikanosi so norci!

    Hudooo! 40 košev razlike :( kot bi se šla jaz igrat z vrtcem Pikapolonica. Pa amerikanosi sploh niso dali nič od sebe. Malo so se trudili, dokler ni bilo 15 pik razlike….potem pa ena sama zajebancija :D

    Kaj bi šele bilo, če bi naleteli na približno enakovrednega nasprotnika?

    Itak so pa določeni športi, panoge – kjer že zdaj popolnoma briljirajo črnci /črnke!

    Jih je suženjstvo orenk utrdilo.

  30. Don Marko M - 16.09.2014 ob 09:58

    montebuba….to o veličini sem dodal v obliki sarkazma in bolj za se nasmejat, pa kdor razume razume….

    Iztok, govoriš o nečem, o čemer jaz sploh ne….jaz pač govorim o plati športnika, ti o spektaklu…..in Iztok, ne le da so bili kavboji izžvižgani pred podelitvijo medalj, bili so izžvižgani celo med tekmo samo in to večkrat zaradi nešportnega obnašanja….pa vsak, ki je gledal tekmo je to videl in slišal…..in ne, niso jim žvižgali, ker bi jim bili fouš, pač pa zaradi nešportnega vedenja določenih posameznikov v ekipi, katerega so izkazovali do igralcev druge ekipe….
    in še enkrat ne, ne moti me “preserancija”, kot praviš, povsem razumem, da si znajo športniki veselje razgaliti na 1001 in en način, tudi z metanjem na trepalnice če je potrebno….to je pač stvar posameznika in me ne moti, dokler takšna gesta ni namenjena žaljenju nasprotne ekipe ali občinstva….a na področju osnovne (športne) kulture morajo pač kavboji v celoti kot nacija še ogromno postoriti…..če si najboljši v nekem trenutku v višino, to pač še ne pomeni, da si dober skozi v širino…..

  31. Mellie - 16.09.2014 ob 15:02
    Mellie

    @Klemenix
    WOW, zanimivo si to opisal. Še sanjalo se mi ni, da je to tako! No, vsak dan je dober, da izveš kaj novega! :)
    Goran Dragić pa jih je že dal kar nekaj skozi … Od tega, da je bil na začetku “Tragic” naprej. Kruta je ta scena NBA! Igralci so dobro plačani gladiatorji …

  32. mATEJ - 16.09.2014 ob 18:53

    Se strinjam do potankosti. Končno. :D Ko pa NBA vidiš v živo potem pa doživiš orgazem. To je basket, to je show, to je žuranje, to je uživanje. Ne pa evrospko jajčkanje, ki ti pije živce, ko ob vsakem prdcu piska osebne.

  33. Knox - 18.09.2014 ob 01:15

    Škoda, da niso bili francozi kompletni, ker bi lahko imeli izredno izenačeno finale

  34. montebuba - 18.09.2014 ob 09:07

    @Knox
    Mislim, da tudi prisotnost Tonyja Parkerja in Nanda De Cola ne bi kaj dosti pomagala. Mogoče bi z njima šli prek Srbov, Američani pa so dokazali da so enostavno predobri.
    So pa Francozi s to ekipo itak presegli pričakovano in se veselijo brona.

  35. Knox - 18.09.2014 ob 21:27

    @Montebuba

    Proti taki Ameriki ne, vendar je dosti odvisno od dnevne forme in psihologije. Vprašanje, če bi proti Franciji metali prve trojke 6/6,ali bi Irving imel tekmo življenja in predvsem ali bi lahko Cousins naredil spremembo pod košem, če bi tam bila Noah (ki je boljši od Cousinsa, Davisa, Farieda in Plumleeja) in Turiaf, ki je dovolj fizično močan za Cousinsa.

    Spomni se Argentine 04 proti močnejši ZDA kot je bila tale 2014.

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !