Tanja Fajon
27.08.2014 ob 20:14Tanja Fajon je super izbira za evropsko komisarko. Je mirna, preudarna in taka, da ji človek verjame na besedo. Ni mi jasno, zakaj ni ona predsednica SDja. Z njo bi šla ta stranka spet nad oblake. Gremo stavit?
Tanja Fajon je super izbira za evropsko komisarko. Je mirna, preudarna in taka, da ji človek verjame na besedo. Ni mi jasno, zakaj ni ona predsednica SDja. Z njo bi šla ta stranka spet nad oblake. Gremo stavit?
27.08.2014 ob 20:28
Strinjam se! Zelo dobra kandidatka, in iz evropskih klopi že ima izušnje! Mirna, preudarna, delavna.
Slišim da se bori z zahrbtno boleznijo, upam da se ji uspe pozdraviti!
27.08.2014 ob 20:46
Aja? Bolna je? Uf, nisem vedel. Kaj pa jo matra?
27.08.2014 ob 21:03
Levkemija, že 10 let.
27.08.2014 ob 21:06
Bila je bolna, v mladosti (študentski časi) je imela neozdravljivo levkemijo, potem se je bolezen nekako ustavila, čas je delal za njo in vmes so iznašli lek za to bolezen. – tako so včeraj poročali na dnevniku…
27.08.2014 ob 21:08
Borka, torej. Še en plus.
27.08.2014 ob 21:37
Od julija je tudi podpredsednica Skupine Progressive Alliance of Socialists and Democrats v Evropskem parlamentu.
To na spodnji povezavi ne piše.
http://www.tanja-fajon.si/?lang=&option=content_display&podrocje=1&id=37&page=O%20meni
28.08.2014 ob 00:01
Tanja Fajon je zelo sposobna, inteligentna in uglajena, kot evropska poslanka je zelo aktivna in ne sam opoznana, ampak tudi čaščena v nekaterih nekdanjih jugoslovanskih republikah. Vsekakor nam ne bo delala sramote. Vendar pa “igra” še ni končana. Izbira Juncker!
28.08.2014 ob 00:56
Se strinjam z vami – izredno simpatična… res se ti usede v srce.
Je sigurno daleč nad vsemi politikanti/tkami, ki jih poznamo.
Ampak to, da nam ne bo delala sramote, ni dovolj. Kar nekaj časa se že giblje v teh visokih krogih.
Verjetno bi lahko kdo povzel in obelodnil njene konkretne uspehe?
Jih sploh lahko imaš?
Jaz se vedno sama pri sebi sprašujem – da jo tam zamenja npr. Mellie, za 1 mesec. Bi sploh kdo to opazil?
Kar se pa čaščenja tiče,
En gostinc, bogu iza nogu, je kafano (očitno tam mimo kafane potuje kar nekaj Slovencev) poimenoval ‘Fajon’. A to zdaj pomeni, da jo častijo v bivši YUgi?
28.08.2014 ob 01:14
Darja. Če klikneš na spodnjo povezavo, boš o Tanji Fajon, tako zasebno, kot poslovno – o delu v EU, našla kar nekaj zapisanega. Poleg člankov in ovekovečenih fotografij z njenih službenih udejstvovanj po državah bivše Juge, pa je meni najbolj v spominu ostalo prav tole njeno lanskoletno sporočilo, namenjeno moškim.
http://www.tanja-fajon.si/?lang=&option=blog_view&blog_id=26&page=Blog
28.08.2014 ob 01:28
Darja, tvoja ideja “”Mellie za poslanko v EU”" mi je všeč.
Sicer pa tudi ona gotovo ve, da “”tiha voda bregove dere”" …
28.08.2014 ob 02:37
Darja, jaz obujem samo čevlje, ki so mi prav!
28.08.2014 ob 10:01
Mellie poslanka?
NE hvala!
28.08.2014 ob 16:45
Ne, Montebuba, ti si primernejši!
28.08.2014 ob 16:55
Darja, da ne boš tako sarkastična glede čaščenja Fajonove v ex-Jugi, ne, ni zreducirano zgolj na lokal z njenim imenom.
http://youtu.be/oFrOdF0avbE
29.08.2014 ob 08:49
Naj mi plis nekdo našteje pet…..ok, al pa tri KONKRETNE zadevščine, ki jih je EU minister al ministrica al pa predstavnik Slovenije, naredil ZA SLOVENIJO….hvala za odgovor, če bo
29.08.2014 ob 08:51
Ups….komisarja sem mislla in ne ministra:)
29.08.2014 ob 16:09
Stella (15), na tvoje vprašanje lahko odgovorim le tako:
- Komisar ne sme delati v dobro svoje države, ampak mora ravnati v dobro celotne EU. Morda se lahko (prikrito!) bolj zavzame za rešitev prav tistega problema na ravni EU, ki najbolj pesti njegovo državo. Čeprav predstavlja EU, pa vsi vedo, iz katere države je. Če dela dobro in je priljubljen, to posredno pripomore k boljšemu mnenju o njegovi državi in s tem prepoznavnosti. Zato bi bilo super, če bi imeli podpredsenika EK, ker je njegova vloga zaradi prestižnosti tudi bolj izpostavljena.
- Države članice pa v EU predstavljajo predstavniki vlade posamezne države, in sicer v okviru Sveta EU, ki mu rečemo tudi Evropski svet. (Svet Evrope je popolnoma drug organ, ki ni institucija EU!)
- Državljane EU predstavlja Evropski parlament, in sicer poslanci, ki so jih državljani tja izvolili. Zato so evropske volitve pomembne. Poleg tega morajo države članice v svoj pravni red prenesti evopske uredbe, ki jih sprejme Evropski parlament (predlagatelji so lahko tudi druge institucije EU).
Upam, da je vsem jasno, zakaj so tako pomembne evropkse volitve. Žal se tega Slovenci ne zavedamo, naši mediji pa takšnih “podrobnosti” ne znajo poudariti, verjetno zato, ker malo kdo sploh pozna pravni red EU in delovanje institucij.
Evo, to je bil kratek tečaj, pa brez zamere.
29.08.2014 ob 18:17
Mellie…hvala za odgovor…tole sem res vedela bolj na povrh…roko na srce, niti me ni preveč zanimalo:)….sva pa že enkrat omenjali ( no, jaz sem jo) birokracijo….in to ti je to, se mi zdi….in torej smo v bistvu v EU le zato, da nismo osamljen otoček sredi Evrope…al kaj? …eh, komplicirano je tole….vidim pa, da zadevo precej obvladaš….a v debati sodeluješ iz Bruslja?:)
29.08.2014 ob 18:43
Ne, nisem več njihova.
2.09.2014 ob 23:28
@ Mellie:
Ne želim se spuščati v podrobnosti tistega, kar si napisala, na kratko le toliko:
- to, koliko posamezni komisarji delajo ali ne delajo v dobro svoje države, je diskutabilno, čeprav drži, da so kot člani Komisije načeloma zavezani nevtralnosti (a spet ne velja biti bolj papeški od papeža):
- Svet EU ni enako Evropskemu svetu: Svet EU sestavljajo posamezni ministri držav članic in tako ločimo različne sestave Sveta EU (npr. Svet za pravosodje in notranje zadeve, Svet za zunanje in splošne zadeve, itd…), vsaki sestavi Sveta EU predseduje resorni minister trenutno predsedujoče članice (to je trenutno Italija, torej npr. IT minister za notranje zadeve predseduje Svetu EU za notranje zadeve), medtem ko Evropski svet sestavljajo predsedniki držav ali vlad držav članic in mu predseduje predsednik Evropskega sveta
- evropske uredbe (in direktive) pa ne sprejema le Evropski parlament, pač pa je parlament v večini primerov le sozakonodajalec, zakonodajo sprejema akupaj s Svetom EU (predlagatelj zakonodaje pa je vedno Evropska komisija).
Običajno sicer ne komentiram blogovskih zapisov, a se mi je zdelo pomembno, da dodam teh nekaj komentarjev. Pa brez zamere.
4.09.2014 ob 00:36
@Petra
-Se strinjam, Svet EU je ministrski svet, v Evropskem svetu pa so predsedniki držav ali vlad, odvisno od države članice. Nisem hotela zgodbe toliko zakomplicirati. Ideja je, da so v obeh zastopane države. To je bil point.
-Kot si opazila se nisem spuščala v podrobnosti, ker ne mislim tukaj na tem blogu v nulo razglabljat o institucijah EU, saj se ne pripravljamo na concours. Hotela sem samo opozoriti, kje soodločajo države, kje se sliši glas državljanov in kje gre za odločanje na ravni EU.
Pa brez zamere vsem, ki jih te debate utrujajo.
4.09.2014 ob 01:11
@Petra
Upam, da se z razlago o zakonodajnih postopkih na spodnjem linku strinjaš! Cela postopkovna “godlja” je še kar na kratko razložena.
http://www.europedia.moussis.eu/books/Book_2/2/4/3/?all=1
Ko pa poenostavljaš in prevajaš v slovenščino, se vedno kdo lahko na kaj obesi, tudi jaz bi se lahko obesila na kakšno podrobnost iz tvojega zapisa.
4.09.2014 ob 03:01
Uf, spet en fajt, al kaj?
Meni je bilo vse jasno, ko sem prebrala kom. 17. Hvala Mellie!
Ne razumem, kaj govori Petra – too complicated!
Kaj pa to spodaj Petra? Te uredbe in direktive so od različnih institucij! Tvoje razlage sploh ne razumem ali pa ne drži – glede na to tu spodaj???? To pač uporabljam v službi …
Evropski parlament in Svet sta 25. oktobra 2011 sprejela Uredbo (EU) št. 1169/2011 o zagotavljanju informacij potrošnikom, spremembah uredb (ES) št. 1924/2006 in (ES) št. 1925/2006 Evropskega parlamenta in Sveta ter razveljavitvi Direktive Komisije 87/250/EGS, Direktive Sveta 90/496/EGS, Direktive Komisije 1999/10/ES, Direktive 2000/13/ES Evropskega parlamenta in Sveta, direktiv Komisije 2002/67/ES in 2008/5/ES in Uredbe Komisije (ES) št. 608/2004.
4.09.2014 ob 11:22
@Mellie kje maš sonček?
Drugače pa mi ta Juncker smrdi, Bratuškova je očitno njegova ljubica!?! Ali!?!
4.09.2014 ob 16:05
@Titi
Vidim, da si opazila, kaj v Petrinem zapisu ne “štima”
4.09.2014 ob 16:14
@Montebuba
Sonček je šel za nekaj časa na OFF, času primerno.
Veš Montebuba, stvari, ki jih v Sloveniji vidimo kot slabe, se iz druge, bruseljske perspektive lahko vidijo tudi odlične.
Odvisno je, kakšna očala si nadeneš in na kateri hribček stopiš, višje greš, boljši razgled imaš. Iz Blatnega dola boš težko videl tako daleč.
Vse je stvar perspektive. Največja modrost pa je, da se tega zavedaš, še preden si ustvariš dokončno mnenje.
Morda si tudi ti začel to spoznavati? Ali se motim?
4.09.2014 ob 18:02
@Montebuba
Še nekaj, kar se odlično navezuje na moj predhodni komentar:
http://socialniteden.si/ograje-in-meje-v-glavi/
Ploskam Ljudmili Novak! Kar je povedala, velja za leve in desne ograje in okvire v glavi. Čestitam ji, da je stopila na malo višji hribček, od koder je boljši razgled in misli bolj jasne.
P.S.: Sem se pa malo namuznila nad “okvirji”. Okvirje imamo bolj težko v glavah, “okvire” pa že. Uredniško-lektorski zdrs, ampak važna je ideja!
4.09.2014 ob 19:21
@Mellie
:D
Najprej sem mislil, da smeško drži v roki pištolo
Torej kaj meniš o Bratušini kandidaturi? Nisi se zjasnila.
Po moje je tako zvita, da je okoli prinesla vse visoke može in splezala na vrh. Mi smo se ji posmehovali, da ne ve jezika, da je slaba, da je ne marajo, a na koncu bo glavna v EU!?
EU se mi je zamerila do konca! Kdo je tu nor??!!??!!??!!
5.09.2014 ob 03:15
Montebuba, saj veš, kaj o tem mislim! O AB sem se že razpisala in še vedno tako razmišljam.
Žal je v sovraštvu združila desnico in levico. V nekaterih ozirih imam o tem celo precej podobno mnenje kot Žiga Turk …
Sprašujem se, od kod toliko sovraštva?
Zgražam se nad medijskim linčem odhajajoče premierke, posledičnim sovraštvom in zavistjo Slovencev, naroda, ki mu menda pripadam.
Teh nižin sama ne zmorem!
Glede jezika pa ni tako hudo. Donald Tusk je šele perla!
5.09.2014 ob 04:30
Točno tako. Ko je bil Potočnik komisar sto let se ni nihče obregnil ob njegovo plačo, zdaj ko se ta služba obeta Bratuškovi, pa kar naenkrat čisto vse moti tudi ta plača. In moti jih samo pri Bratuškovi, pri Erjavcu in Fajonovi in še komu jih ne bi. Vsaj ne toliko, morda celo nič. Sovraštvo je sproducirano umetno, s strani medijev, predvsem 24ur. Dejansko ga ni toliko po moje. Če res nihče ne bi maral Bratuškove, ne bi na volitvah ujela parlamenta in premagala Jankoviča.
5.09.2014 ob 09:04
Zato Iztok ker ni sposobna!! Potočnik je vsaj neka avtoriteta, Fajonova in Erjavec imata izkušnje z Evropo! Vsi trije so dolgo v politiki!
5.09.2014 ob 11:47
Če bi narod vedel, da (Bratuškova) namerava iti za komisarko, ma ni šans, da bi na volitvah ujela parlament (in dvomim, da bi premagala Jankovića). Saj po eni strani je res bulkrep hinaviti, češ da kot politik nisi karierist in da se ti ne gre samo za denar (saj ne, da tega ne počne, ampak njena dejanja so tumač zgovorna, da bi jih z besedami kakor koli omilila). Kljub temu pa njenega (pa čeprav iskrenega in transparentnega) jebite-se-jaz-grem-v-Bruselj odnosa ne morem … Ne morem. Zato si, kar se mene tiče, disanja z vseh strani ne zasluži nič manj kot kdor koli drug. Ne pristanem na to, da je nekaj okej samo zato, ker bi to naredil vsak, če bi imel šanso, niti ne na to (okej, to zdajle ni tako zelo relevantno, pa vendarle — tvoje stališče glede Jankovića), da je neka norma kaj manj kršena, če politik ni nikoli igral na “karto poštenosti”.
5.09.2014 ob 12:02
Rečte kar hočete ampak meni najlubši politik je Putin ker zna EU držat za jajca in se ji zoperstaviti in kljub sankcijam proti Rusiji on ne bo odnehal.Ko bi vsaj naši politiki zneli met pol takšno hrbtenico kot Putin.
5.09.2014 ob 12:41
Tomo, Putin bo narihtal tretjo svetovno vojno, če bo nadaljeval s tako hrbtenico. Ne ga srat, no.
5.09.2014 ob 13:15
Če bi imeli svojega Putina bu dobili celo Istro in koroško nazaj pa Trst.Sam mi smo raje miroljubne poslušne ubogljive ovčke ki včasih jokajoče protestiramo namesto da udarimo po mizi.
5.09.2014 ob 13:22
To, da Slovenci rabimo diktatorja, da nas spravi k pameti, sem večkrat rekel tudi sam, celo pisal sem o tem, tu se strinjava, ampak Putin je malo drugačen tip, Putin dela zdraho tudi izven svojih meja, to pa je zelo nevarno v današnjem času, ko je svet itak pred tretjo svetovno vojno. Irak, Afganistan, Gaza, Turčija in zdaj še Ukrajina. Trsta pa niti Tito ni dobil, saj so ga zajebali Angleži in tudi Stalin. Koroška pa kot veš ni hotela biti z nami. So že vedeli zakaj.
5.09.2014 ob 14:02
Je Amerika kaj boljša ko strmoglavlja dolgoletne vzhodne voditelje in draži muslimanske skrajneže ki pripravljajo invazijo po EU in ZDA.Bomo pa večni hlapci ni kaj,saj nas Peterle opominja da je Slovenija last EU.
5.09.2014 ob 14:04
“Tanja Fajon je super izbira za evropsko komisarko.”
Brez dvoma.
A Alenka B. je še boljša. Takšna prodornost je pač odlika, ki jo ima zelo malo ljudi. Alenka je v treh letih prišla iz popolne anonimnosti na najboljše plačano delovno mesto v Evropi.
Hvala bogu, da jo imamo.
5.09.2014 ob 14:16
Amerika je imela totalno napačno politiko do arabskih dežel, zato je kar dosti kriva za sranje. Še posebej v Iraku, kjer vre vse od trenutka, ko so ZDA skinale Huseina in prevzele oblast oz. naštimale novo oblast.