Nelegitimni Janša

25.07.2014 ob 21:07

Člani SDS so najprej pizdili, da so bile volitve nelegitimne, zdaj pa pizdijo, da bo nelegitimno, če bi Janši vzeli mandat. Svašta. Sicer pa mi ni jasno, zakaj Janša hoče poslanski mandat glede na to, da so bile volitve nelegitimne. Menda je ne bo sprejel komunistične plače? To me bo pa res razočaral. In jebeš voljo tako butastih volivcev. Tokrat mora biti pametnejši državni zbor. Arestant ne more biti poslanec in pika. Kot da bi se nekdo prijavil za neko službo in jo dobil, potem pa ga tja ne bi bilo. Mar res mislite, da bi ga šef čakal in mu dajal plačo? Fak no.

Sicer pa naj Janša raje menja odvetnika, od katerega ima zadnja leta samo stroške in čisto nobene koristi.

null

 

157 komentarjev na “Nelegitimni Janša”

  1. montebuba pravi:

    V politiki nimajo kaj iskati tisti ki so vse pokradli: Kučan, janković; Zaradi teh smo na nivoju ALB;
    Če bi vladala desnica bi bili drugi Švicarji! Samo poglej si stanje naše države 2004-08: med NAJBOLJŠIMI V EVROPI!

  2. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Tule si preberi malo o tem zloglasnem pravljičnem obdobju.
    http://www.mladina.si/108659/j-j-ne-hvala/?utm_source=ref&utm_medium=web&utm_campaign=facebook

  3. E pravi:

    Srečko Prijatelj je bil obsojen na več kot na 6 mesecev zapora so mu odvzeli mandat.Franc Kanglar obsojen na več kot 6 mesecev odvzeli mandat.Pri gospodu Ivanu obsojen na več kot 6 mesecev pa so dileme?A nismo pri zakonu vsi enaki?Po tem primeru očitno ne.

  4. Portos pravi:

    Za vse bi moralo veljati isto, ko si v kazenskem postopku ne moreš opravljati funkcij, ki to ne dopuščajo in še posebej, ko si pravnomočno obsojen.
    Vsako opravljanje in obtoževanje nedolžnih ljudi je kaznivo. Tako priporočam vsakemu, ki to počne naj preemisli, ker je to kaznivo. G Kučan in g. Jankovič nista bila obsojena , tako je zgornji komentar žaljiv :)

  5. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    E, ne pozabi, da gospod Ivan ni nikoli za nič kriv, saj je vse komunistična zarota :)
    On ne priznava sodišča in policije, on je nad zakonom. On je Janez faking Janša :)

  6. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Portos, Jankovič je drug fenomen, njemu pa nihče ne dokaže nič, pa četudi to hočejo storiti vsak dan znova :)

  7. Portos pravi:

    Ja nič mu ne pomaga, če ne priznava, vseeno se je vsedel in bo tam po vsej verjetnosti tudi odsedel, pa še, kaj mu bodo dodali.
    Jankovič pa je očitno bolj pameten in ima boljše odvetnike :)

  8. Mellie Mellie pravi:

    Janša proti Kučanu
    http://za-misli.si/kolumne/dusan-rutar/1744-jansa-proti-kucanu

    Zelo zanimivo branje!

  9. fluffy pravi:

    za delo z mizerno plačo moreš prinest dve dokazili o nekaznovanosti eno od policije in drugo od države al nekako tako.
    torej kaj nam sporoča delovno mesto poslanca? VABLJENE BARABE…
    narobe svet

  10. Mellie Mellie pravi:

    Precej dober opis psihopata
    http://za-misli.si/kolumne/dusan-rutar/248-je-slovenska-vlada-psihopatska

    Značilnosti psihopatskega vedenja:

    Površinska, klepetava, gostobesedna privlačnost, milina ali šarm.
    Velikopoteznost, ošabnost, razkazovanje in dokazovanje lastne vrednosti.
    Potreba po nenehnem dogajanju in nagnjenost k dolgočasenju.
    Patološko prirejanje resnice oziroma laganje.
    Ukazovanje drugim, kaj morajo narediti, in nagnjenost k manipuliranju.
    Pomanjkanje kesanja, občutkov usmiljenja in krivde.
    Površinsko, plitvo izražanje in doživljanje čustev.
    Brezčutnost, neobčutljivost, vnemarnost in pomanjkanje vživljanja v čustva drugih ljudi.
    Parazitski življenjski slog.
    Nezadostno nadzorovanje lastnega vedenja in delovanja.

    Zlahka lahko ugotovimo, kaj se dogaja okoli nas in z nami, saj smo del kapitalizma, ki ima vrsto značilnosti psihopatskega delovanja.

  11. montebuba pravi:

    Jaz ti dam samo en razlog: Ker hočejo obuditi komunistične čase in postati zaostala država¸!

  12. stricmarc pravi:

    Zakon je za vase enak na načelni ravni. V praksi pa lahko dober odvetnik čudo naredi. Sicer pa sam vidiš, da pravo ni nekaj eksaktnega. Pri zadevah, ki so navadnemu smrtniku jasne, je deset različnih nasprotnih strokovnih mnenj in to svetovnih pravnih kapacitet. Sicer pa ne moremo enačiti smrtnike z elitami. Že Rimljani so vedeli. Kar je za bogove ni za vole.

  13. E pravi:

    montebuba kaj si danes spet ponoči sanjal komuniste?

  14. E pravi:

    monebuba poglej si ta prispevek oddaje preverjeno.
    Mogoče boš presenečen kdo vse je bil komunist.

    http://www.24ur.com/novice/slovenija/kdo-so-bivsi-komunisti.html

  15. Tomo pravi:

    Vsi janšisti z Montebibijem bi mogle v en glas vzkliknit:MI VSI SMO KALIMERO,TO JE KRIVICA!!!!!! https://www.youtube.com/watch?v=3EVDZy935zM

  16. dr. Onyx pravi:

    Jaz pa navijam za to, da je tudi arestant lahko poslanec, če tako želijo volivci! Ga bodo pa tako kot na obravnave na sodišča vozili pazniki in sedeli zraven njega v parlamentu med zasedanji. Resda bo za paznike tako delo ubijajoče za duha, ampak s primernimi dodatki na plačo se bo dalo upam tudi to kompenzirati. In upam, da o tem poroča cel svet v rubrikah “Saj ni res, pa je…”!

  17. dr. Onyx pravi:

    montebuba: “Če bi vladala desnica bi bili drugi Švicarji! Samo poglej si stanje naše države 2004-08: med NAJBOLJŠIMI V EVROPI!”

    Še eden ki si umiva lase s SDS-ovim šamponom za temeljito pranje glave! Par MRD evrov, ki smo jih plačali davkoplačevalci za sanacijo bank izvira ravno iz prvega Janševega obdobja vladanja, ko smo dobili evro in so banke zaradi lahko dostopnega denarja tega po domače razmetavale za razne tajkunske prevzeme in zgrešene naložbe. SDS sicer trdi, da so bile pod nadzorom “rdečih”, ampak to je čista demagogija in izogibanje odgovornosti. Imeli ste mandat in bi poskrbeli za nadzor v državnih bankah!

  18. dr. Onyx pravi:

    E: Dileme glede tega ali JJ je lahko poslanec so nastale zato, ker on je bil izvoljen v DZ medtem ko je prestajal zaporno kazen, ostali navedeni jetniki so pa bili najprej poslanci in med mandatom potem pravnomočno obsojeni. Nekateri iz tega pač sklepajo, da JJ volivci kljub temu, da je v zaporu želijo videti v parlamentu in jaz se temu mnenju pridržujem. Naj kar bo poslanec…

  19. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    E, vrhunski prispevek. Nujen za ogled Janševih ovc.

  20. dr. Onyx pravi:

    Jaz vidim še eno prednost v tem, če bo JJ lahko iz zapora poslanec. Namreč on na svojem twitter profilu piše da je politični zapornik in disident (seveda samo ko ne predseduje vladi RS ali svetu EU). Bo pa zelo nenavadno, da tako trda komunajzerska diktatura dopušča političnemu zaporniku celo opravljanje poslanskega mandata. ;)

  21. E pravi:

    Iztok ja dober prispevek.

    dr. Onyx vsi ,ki imajo državno funkcijo in so obsojeni na več kot 6 mesecov zapora se jim odvzeme mandat.Tak je zakon.

  22. E pravi:

    Še en prispevek iz oddaje preverjeno.

    http://www.24ur.com/novice/slovenija/janez-jansa-nekoc-in-danes.html

    Članki :

    http://intelektualec.blog.siol.net/2011/08/31/v-sds-u-imajo-prav-v-slovenijo-se-vraca-komunisticna-tradicija-%E2%80%93-in-to-z-janso-na-celu/

    http://opozicijanorcem.blogspot.com/2013/01/jansa-je-poslednji-komunist-in-duh.html

    http://www.mladina.si/94447/jansa-takrat-se-zagret-komunist/

    http://svet24.si/clanek/52694075aff0e/kdo-je-komunist

    http://velenje.com/DISKUSIJEsporocila.php?stev=760473

  23. Mellie Mellie pravi:

    Dilema, ali zapornik lahko dobi poslanski mandat, je absurna in mogoča samo v Butalah – v državi, kjer morala in etika nista pomembni! Oziroma sta pomembni za snažilke, hišnike in druge, ki morajo predložiti potrdilo o nekaznovanosti kot pogoj za sprejem v službo.
    Nemci te dileme ne bi imeli! Pri njih je predsednik države odstopil zaradi suma zlorabe majhne vsote denarja za letalsko karto, da bi lahko kot navaden človek s pravdo dokazal nedolžnost – ko jo tudi je. To je upoštevanje morale in etike najprej, potem pa pride na vrsto pravo. Naši zakoni so pisani za Nemce, ki tega problema ne bi imeli. Pri nas v Butalah pa imamo kulturo izigravanja zakonov in pravne države, zato imamo zdaj to absurdno dilemo.

    Volivci, ki so volili zapornika, so tudi vedeli, da je ta v zaporu in bo tam še dve leti. Ko bo zapornik prestal kazen, lahko pride v parlament – do takrat pa naj bo na njegovem mestu drugi poslanec. Zame dileme ni! Ta pravna dilema je naravnost smešna in celo sprevržena!

  24. Portos pravi:

    očitno je bil siguren,da ne bo obsojen

    http://tracker.contentexchange.me/out/YnzKZGT3PhqFofzar

  25. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Itak, po moje si ni nikoli mislil, da bo šel dejansko za zapahe. Tako kot si zdaj ne misli, da bo tam res ostal 2 leti. Kaj bo, ko pride ven, pa sam bog ve.

  26. krš pravi:

    Kaj je spet Gartner. A noben ne bere tvojga bloga če ni tema Janez Janša? pa spet en kup pametnih v komentarjih, en bolj pravičniški kot ta drug, sami Cerarji u p. m. Pa dejte se že nehat s tem janšo ukvarjat, kva je z vami. če ste tok pametni vsi, naj da raj vsak 5 pametnih predlogov kako se skopat ven iz sranja v katerem smo, da boste mogoče ta čas blogerski malo bolj konstruktivno porabil. Ampak na tako temo bi bli verjetno vsi tiho, brez komentarjev. Papki.

  27. Tomo pravi:

    krš,če ti vaši domosranski cajtngi kot je Reporter in Demokracija stalno serjejo po Cerarju kljub temu da še niti vlade nima,mmislim da si tudi Janša zasluži kritiko.

  28. spookymulder spookymulder pravi:

    V bistvu je edina dilema v tem, če smo pripravljeni spoštovati zakone, ali pa jim želimo oporekati, ker nam iz takega ali drugačnega razloga niso všeč.

    In zakon pač nikjer ne prepoveduje, da ne bi zapornik postal poslanec. Je zato pomanjkljiv? Verjetno! Je to dovolj dober razlog, da ga ne spoštujemo in da naknadno zanikamo voljo ljudi, izraženo na volišču. Upam, da ne! To je namreč mentaliteta točno tistega človeka, na katerega tako vneto tukaj zlivate svoj srd.

    Pa še nekaj. Označevanje volivcev za butaste (in še čim hujšim) je skrajno žaljivo in zavržno dejanje! Tudi s tem se nevarno približujete nespoštljivi diskvalifacijski retoriki človeka, ki ga tako strumno prezirate. Ste res vsi že JJ? ;-)

  29. ajda pravi:

    Se strinjam, da je označevanje volilcev z neprimernimi izrazi skrajno žaljivo, zavrženo dejanje, ki ga v večini počnejo komentatorji na Demokraciji in Reporterju. Da rečeš nekomu, da je butast, je to v primerjavi s tistimi žaljivkami neprimerljivo in nič kaj sporno, zavrženo ali skrajno žaljivo. Je pa seveda bolj grozljivo, da avtorji člankov zavajajo ljudi in jih silijo v zavržena dejanja, sovražna in nenazadnje nevarna, če bi ti ljudje prišli na oblast. In približevanju retorike JJ se je tako nemogoče izogniti, ker človek ne more verjeti, kako lahko nekateri, ki so opravljali odgovorne funkcije v državi, tako zelo enostransko in nenazadnje hujskaško napeljujejo ljudi, da razmišljajo le v eni smeri, JJ je svetnik in odrešitelj. To je bolj zaskrbljujoče kot nedolžna žaljivka, da je nekdo butast, da je ovca. Nič moteče ne bi bilo, če si nekomu lojalen, če ga spoštuješ in ceniš, moteče in grozljivo pa je, da si pri tem skrajno zavajajoč, pristranski in zaslepljen.

  30. ajda pravi:

    Pravna stroka je deljenega mnenja ali je nekdo, ki je pravnomočno obsojen na kaznivo dejanje na kazen, daljšo od 6 mesecev še lahko poslanec, ker dejanja ni storil v času, ko to ni bil. Nehigienično in nerazumljivo pa je, da ga je stranka SDS dala na listo kandidatov in normalno je, da je dobil dovolj glasov, da je izvoljen za poslanca. Je pa Janša to dobro preračunal, ker se je v času dogajanja Patrie in seveda približevanju finala odpovedal poslanskemu stolčku in ostal le na čelu stranke. Očitno tisto ni bila njegova dobrohotna poteza ampak manipulacija z volilci, katere je zavajal in jih s spretnim manevrom znova kandidirati, pridobil. Seveda je pa smešno, da so volitve nelegitimne, JJ je pa izvoljen legitimno. Tu se vidi sprenevedanje in zaslepljenost njegove stranke in skrb vzbujajoče. Ovce gor ali dol, ne vem sicer kakšna retorika bi bila najbolj primerna zanje.

  31. krš pravi:

    Tomo ne obnaši se kot dojenček brez argumentov. Boli mene za Janšo, Reporter in Demokracijo in tudi demokracijo, ki je zgolj navidezna, pa ne samo pri nas, da ne bo pomote. Če pa se že gremo, če mi tle nekateri navajajo Mladininine članke kot referenco, potem ni nič narobe, če kdo navede Reporterja kot referenco, jaz ga sicer nikjer nisem omenjal. Pa nehi že trobit s temi domobranci. Skos Janši očitate delitev naroda, vračanje v zgodovino itd… Sami pa isto počnete s temi domobranskimi zmerjanji. Mene BOLI, že 100ič za te stare zgodbe. Mene zanima kaj bom v usta dal pa moji otroc, pa tut tvoji otroc, če jih imaš.

    Spooky ima dober point v 28, zmerjanje ljudi z Janšisti z butastimi in podobno malo liči na fašizem, mogoče je to Janša mislil z levimi fašisti. Sej člouk ne upa javno povedat, da se pa mogoče strinja z JJ, ker je takoj ozmerjan. Še mal pa jih boste začel v geto zapirat al kaj? Pa tko se imate za pravične, liberalne, napredne in razsvetljene…. jaojao

  32. dr. Onyx pravi:

    Tole je res dober prispevek in zadane bistvo Janeza Janše:

    http://www.24ur.com/novice/slovenija/janez-jansa-nekoc-in-danes.html

    Janša je predvsem izjemen manipulator. V nekih drugih okoliščinah bi lahko tak tip človeka iz države naredil novo Severno Korejo! Zelo zanimivo pa bo za videti, če bo šla NSi v koalicijo s Cerarjem. Po moje so ga potem pa res nastradali, ker tako se JJ še ni spravil na nobeno stranko, kot se bo na njih, pa ne glede na to, da so bili nekoč zavezniki. JJ izdajalcem ne oprošča!

  33. David pravi:

    Na koncu bo dobil od vlade potrdilo, da bo delal pri njih in bo hodil v zapor samo čez vikend.

  34. Portos pravi:

    Edini dober predsednik od katerega bi se morali učiti vsi naši politiki še posebej Janša

    https://www.youtube.com/watch?v=qZxwdOin3t8

  35. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Tudi jaz sem ga izjemno cenil, potem pa se mi je zameril, ker je tako grdo odfukal Pahorja. Je pa zanimivo kako mu je imidž padel zaradi Janševe gonje. Nekoč je bil izjemno priljubljen, zdaj pa bi ga mnogi radi videli v Haagu in v arestu.

  36. Mellie Mellie pravi:

    Iztok, se strinjma s tabo (35), so pa pricurljali še drugi Kučanovi grehi, predvsem o tem, kako je vedno znal pristaviti piskrček, da se je vanj kaj nakapljalo, ko pa se je kaj razvedelo v javnosti, se je ditsnciral od vsega in brez problema potunkal svoje “partners in ctime”. Ker nisem bial zraven, ne morem vedezi, katere od teh govoric držijo, ker je vse potekalo skrito pred očmi javnosti.
    Nasprotno pa je JJ počel nečednosti, ki smo jih lahko tudi zaznali in videli.

    Danes so se JJ in njegovi privrženci zelo “izkazali” na Twitterju. Osmešili so sebe in tudi Slovenijo.

    Ruska vojaška parada v Ljubljani in Janez Janša na Twitterju
    http://www.had.si/blog/2014/07/27/ruska-vojaska-parada-v-ljubljani-in-janez-jansa-na-twitterju/
    Pred dvema letoma pa je drugače govoril. http://www.reporter.si/slovenija/jan%C5%A1a-ruska-kapelica-kot-simbol-prijateljstva-ki-povezuje-slovenski-ruski-narod/10565
    Janša 2006: http://www.nekdanji-pv.gov.si/2004-2008/nc/si/splosno/cns/novica/article/252/1147/index.html
    Janša 2012: http://www.rtvslo.si/slovenija/jansa-pod-vrsicem-pozdravil-slovensko-rusko-prijateljstvo/288351

    Ne razumem, da njegovi privrženci teh manipulacij ne zaznajo. Morda pa jih, a jih vseeno odobravajo, saj cilj opravičuje sredstva!

    Vloga ddr. Jakliča je vredna pomilovanja, celo dr. Žiga Turk se je “izkazal”. Vedno sem imela Turka za “perspektivnega”, posebno ko se je pridružil “resetirancem”. Njegovo bistvo pa je ostalo na neki nižji stopnji, ni ujelo njegove forme, ki pozitivno presega celoten dikurz SDS.

    Strinjam se tudi z Ajdo in Spookyjem, vendar Spookyju ponavljam to, kar sem napisala v svojem komentarju 23:

    Volivci, ki so volili zapornika, so tudi vedeli, da je ta v zaporu in bo tam še dve leti. Ko bo zapornik prestal kazen, lahko pride v parlament – do takrat pa naj bo na njegovem mestu drugi poslanec. Zame dileme ni! Ta pravna dilema je naravnost smešna in celo sprevržena!

    Argument, da so volivci vedeli, da je v zaporu, in so ga vseeno izvolili, zato ne more biti relevanten in pomeniti, da zanj načelo nekaznovanosti ne velja.
    Včasih je tudi pravo stvar interpretacije – in sodne prakse. Zdaj bo pmembno, kako bodo zapeljali stvari, saj bo to postalo sodna praksa. Noro je, da bo to moral izglasovati parlament!

    Ali je morda prav, da zame, navadno smrtnico, velja načelo nekaznovanosti, za politika, ki v parlamentu prevzema zakonodajno finkcijo, pa ne? To je siicer polje morale in etike, ki pa v pravu ni nepomembno.
    Morala in etika sta pomembna gradnika družbe – skupnosti, posebno demokratične.

  37. Mellie Mellie pravi:

    Portos, zelo zanimiv intervju, ki sem ga nekoč že poslušala in nanj pozabila. Hvala, da si ga potegnil iz naftalina! :)

  38. mATEJ pravi:

    In kakšna je razlika med volilci Janše in med volici Kučana? :D Pa ne mi zdaj s takimi, da Kučan nima vpliva, ker si si sam odgovoro, ko je odfukal Pahorja in Golubiča in Kresalko in Zokia in Alenko in prej je vozil Drnia, tak bo odjebal Mirkota in ti ponudil Šoltesa. :D Pa še nekaj me zanima, kak pa te imenuješ vas volilce, ko vas Kučan že vozi 25 let? :D Pa preden me označiš za janšista ti naj povem, da me boli kurac za politiko, ker ste eni in drugi oprani. Pa brez zamere.

    PS: Ti Mellie pa si tak opran. Če jaz tebi začnem lepit članke izpred leti, ko so “TVOJI” obljubljali raj na naši zemlji, ti bo slabo postalo.

  39. montebuba pravi:

    Vam ni čudno da pred vsakimi VOLITVAMI levičarji ustanovijo novo stranko samo da preprečijo poraz SDS in Janši?
    2008: Pahor, 2011: Janković, 2014: Cerar; Zadnji dve stranki sta muhi enodnevnici brez pravega vodstva ki sta propadli!

    Desnici zamerim da se obnaša preveč tradicionalno; Janšo ljudje več ne sprejmejo in gotovo; Na tak način bodo izgubili še tiste volivce ki so za njih! Padec SLS je vzrok pasivne kampanje; Bogovič ni dober retorik; NSi še kolko tolko;

  40. E pravi:

    Vrjetno se je Milan vsem malo ali fejst zameril.Tudi meni se je zameril ,ko je svoj nos vtikal tam ,ko mu ni treba a še zndaleč ne tako zameril kot podpornikom Ivana in samamu Ivanu.
    Dejstvo pa je ,če ne bi bil Milan izvoljen za prvega presednika slovenije ampak Jože (DEMOS) bi v slovenji fajn spokalo kaj se tiče vojne.Tako ,da smo kaj se tiče tega lahko fajn ponosni ,da je Milan vojno rešil z pogovorom ne pa z krvavo vojno.

  41. Portos pravi:

    hm Iztok jaz mislim, da je , kot si napisal odfukal Pahorja z razlogom. Malo se spomni, kaj je delal, ko je bil premier. On ga je po domače kiksnil, ker je postal premier s tem je pokazal, da ni iz pravega testa za to funkcijo in zaradi tega je naredil dosti škode, kar je predvidil Kučan. Poslušaj ta Kučanov govor in ugotovil boš, da je pameten, premišljen, ne potrebuje nobenega listka za čitanje v glavnem velik človek in velik politik in samo lahko upamo, da bomo imeli še takega. Spominja me na TITA :) , ki je bil politik svetovnega formata, cenjen med ljudmi.

  42. Portos pravi:

    Danes sem videl ta video, ki bi moral biti vodilo za vse politike tega sveta .

    http://www.magazin.ba/video/pogledajte-ovu-poruku-covjecanstvu-koju-smo-zaboravili-47459.html

  43. SEMPATJAfuckblue pravi:

    Lmao. 10/10

  44. SEMPATJAfuckblue pravi:

    Jebem vam bre manipulatorje pa vse v P*** M**** Dost je s to dolensko golaznijo.

    Gremo naprej, novim zmagam naproti.

  45. SEMPATJAfuckblue pravi:

    Stari evo mnogo se plaše te podgane. Svinje bi moral usmrtit. Kaj a zdej bežijo iz ladje? A je na bed k niso zmagal. A ti je kdo vzel sladoled? Pičke mojne bre da vas srečam. Ne bo polcije 1 šut v glavo

  46. SEMPATJAfuckblue pravi:

    Prokleti izdajalci.

  47. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Montebuba, praviš, da je Cerar že propadel ali kaj :)
    Glede novih strank, Janšo je lahko sram, da ga tako z lahkoto premagajo stranke, ki jih ustanovijo čez noč :)

    E, jp, folk mu očitno zameri to, da se ni šel vojne in da tudi pri nas ni bilo kake Srebrenice.

    Portos, in je podprl Jankoviča, ki potem ni znal sestaviti vlade.

  48. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Matej, Kučanovi volivci so torej tisti, ki ne volijo Janše ali kako?

  49. montebuba pravi:

    “Glede novih strank, Janšo je lahko sram, da ga tako z lahkoto premagajo stranke, ki jih ustanovijo čez noč.”

    ja ker ljudje nasedejo da prihaja nekaj novega in boljšega a v bistvu je pa vse isto ali še hujše;
    Ne, Cerar še ni propadel ampak mislim, da ga čaka enaka usoda kot: Zares, Pozitivno Slovenijo, Viranta (DL);

  50. montebuba pravi:

    @SEMPATJAfuckblue

    Kaj ti bluziš? Izražaj se malo bolj kultivirano in normalno, če se da.

  51. montebuba pravi:

    Pravilno Matej! Kučan je največji prasec iz ozadja; On itak nastavlja vse, zmanipulirani ljudje pa verjamejo; Zdaj je na vrsti Cerar, potem verjetno Šoltes potem bo pa Slovenijo itak vzel vrag saj bo Bankrotirala! Prokleti Komunizem kradljivi!

  52. Portos pravi:

    Ja in je podprl Jankoviča, kar je bilo v danih razmerah edino pravilno. Osebno mislim, da bi Jankovič najboljše vodil vlado, ker je predvsem biznismen. Merkator je najboljše delal pod njegovim vodstvom in bi po vsej verjetnosti pod njegovim vodstvom Merkator kupil Agrokor :) Na žalost se to ni zgodilo.
    Priznati pa moramo tudi, da Pahor po vsej verjetnosti ne bi bil predcednik, če ne bi za njega volili Janševi fani, tako da mu je dolžnik. Tna se celo zgoditi, da ga bo čez čas pomilostil.

  53. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Portos, finta je, da Pahor ni nikoli hotel zares biti šef vlade. Že takrat je razmišljal o tem, da bi bil predsednik pa so ga nekako prisilili v ta šmorn. Pred tem so ga jebali kot šefa stranke in ga prisiljevali da je na koncu moral v Bruselj. Prav zato sem vesel, da jih je odfukal in ratal predsednik ter se umaknil iz tega dreka. Upam le, da so zdaj končno poštekali, da je bil prav on zaslužen za uspeh SDja. Lukšič ga je prepotentno zjebal, nakar je kmalu popušil.

  54. Portos pravi:

    Se strinjam s tabo, vendar morava priznati, da bi moral v kolikor je čutil, da ne bo kos nalogi jo enostavno zavrniti. Tega pa ni storil ampak je sprejel to funkcijo in vsi so ga vozili, kot loleka. Se strinjam, da bi morala biti njegova edina želja biti predcednik in bi ga takrat volil.
    Kučan naprimer se je po vsej verjetnosti zavedal, da je lahko edino dober predsednik, kar je tudi dokazal. In Pahor mu ne seže do kolen. Pa še z Janšo se je združil, da je prišel do funkcije predsednika. Priznam, da jo solidno opravlja, vendar je zopet pogrnil, ko je bilo treba izbrati vodjo proti korupcijske komisije in po tem, ko je to videl zopet nesmiselni izgovori :) .

  55. SEMPATJAfuckblue pravi:

    “montetuba” rekel sem, da ti več ne bom odgovarjal, ker tega nisi vreden. Vseeno pa si poglej moj komentar po št.45

  56. SEMPATJAfuckblue pravi:

    A se plašiš? A ti je na bed? Kaj je konju?

    A ni več dalenska na vrhu? Jebem jez teb vrh pa vse, pa kdor te plačuje, pa tvojo mtko pa vso tvojo izdajalsko familijo.

    Kloni me se bre

  57. SEMPATJAfuckblue pravi:

    Evo bom malce kulturen, saj ni takšen problem. Izzy, odličen zapis. 10/10

  58. SEMPATJAfuckblue pravi:

    Mnogo mi je smešno k gledam te nacistične pičketine izdajalske kako se drmajo :)

  59. SEMPATJAfuckblue pravi:

    Pleši Medo!

    Streljam ti pod noge

  60. PPP pravi:

    BRAVO mATEJ – 28.07.2014 ob 09:42

    Levakarji onanirajo na Janšo, janšisti pa nazaj na Kučana in njegove satelite, pri tem so eni bolj zahrbtni , drugi bolj zarukani. Razlika je še ta, da je Janša večen, medtem ko levaki menjajo glavno lutko (Pahor, Janković,Bratušek, Cerar … ). Vmes nas pa kuhajo ko žabe v loncu.

    Danes sem slišal, kako so neki dijaki pri nas zmagali na mednarodnem tekmovanju. Lahko mi penis odrežejo, grem stavit da noben od njih ne bo imel službe v Sloveniji ampak se bodo odselili v normalne kapitalistične države in prispevali k tamkajšnjemu gospodarstvu. Ker imamo tak zarukan narod, komentarji vse povejo.

    Glede Cerarja pa – je del elite, samo za vas butalce je nov ksiht. Da ne pišem, je lažje copypaste:

    Cerar je namreč eminenten pripadnik slovenske pravniško-profesorske kaste, okolja, ki mu pripada vsaj bronasta medalja za dosežke slovenske tranzicije. Gre za skoraj hermetično zaprt krog zelo visokih strokovnjakov predvsem z ljubljanske fakultete, nekaj jih je tudi z mariborske. Gre za ljudi, ki po naročilu vseh živih ministrstev vrsto let pišejo nove in nove zakone oziroma njih novele, jih potem, ko jih politiki praviloma neučinkovite in slabo razumljive sprejmejo, pridno komentirajo, razlagajo, kaj je prav in kaj ni, potem svetujejo podjetjem, predvsem (para)državnim, drug drugemu predavajo na simpozijih, skrbijo za to, da slavni odvetniki venomer pridobivajo nove posle, odveč je povedati, da ti eminentni profesorji potem svetujejo tudi njim, pred tujimi vplivi skrbno varujejo svoj fevd…

  61. E pravi:

    Iztok ,če mu to zamerijo ,da je vojno rešil z pogovorom in ne z krvavo vojno potem res ne vem kaj naj si mislim o teh ljudeh.
    A je vojno stane v državi res tako super ali kaj?Pomoje NE!!
    Vojna je najhujše zlo tega sveta.Ko samo gledaš in bereš te zgodbe iz Srebrenice to je taka žalost ,da mi gre od vsega hudega na bruhanje.Če je že nam tako kako še je tem ljudem ,ko so to tam doživljali.Tega si niti prestavljati ne moremo.

    http://www.youtube.com/watch?v=0M2nE-5Y7ec

  62. montebuba pravi:

    “SEMPATJAfuckblue”

    Saj taki idiot si kot vsi tej partizani. Verjetno ti fali par potačev v glavi. Daj Iztok blokiraj ga ker je budala. Odseli se v Severno Korejo pa tam časti tvojo komunistično drhal, primitivec!
    Spravi se delat nekaj ne pa da smetiš po internetu lenuh!

  63. montebuba pravi:

    Svobodo janši!

  64. montebuba pravi:

    A veš da je znak rdeče zvezde uradno prepovedan in da lahko tožiš če kdo to javno izpostavlja; Lep primer je novopečena komunistična drhal v parlamentu Združena levica! Lahko jih tožiš da umaknejo ta znak:
    https://www.google.si/search?q=zdru%C5%BEena+levica&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=QXTWU4qkM4T9ywPV44CwBg&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1344&bih=764#facrc=_&imgdii=_&imgrc=5Dke_oDDHQFmBM%253A%3BOHGpUcdBLNB7sM%3Bhttps%253A%252F%252Ffbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net%252Fhphotos-ak-ash3%252Ft1%252Fc170.0.200.200%252Fp200×200%252F1891121_286872951471271_2013724997_n.png%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.wherevent.com%252Fdetail%252FZdruzena-levica-Ustanovitveni-kongres-koalicije-Zdruzena-levica-s-castnim-gostom-Aleksisom-Ciprasom-Siriza%3B200%3B200

    Pa še kazensko jih ovadijo! To je isto kot bi v Nemčiji kandidirala Stranka Hitlerja! Isti dan bi bili zaprti! Samo pri nas si dovolimo te bedake! NE LEVICI NE KOMUNIZMU!

  65. Pepi pravi:

    Ej Monti, a je lahko človek hkrati proti komunizmu in proti Janši, al to ne obstaja?

  66. E pravi:

    montebuba kje si ti to prebral ,da je v Sloveniji rdeča zvezda prepovedana oz. gdo te je to nasral :) ?

  67. Tomo pravi:

    Monti ima nočne more in vsepovsod vidi rdečo zvezdo.Rdeča zveda kot monstrum iz romanov Stephena Kinga hehe.

  68. zelda pravi:

    A sedaj pa vem zakaj pri nas ne morem v gostilni naročiti piva heineken , ker je na steklenici etiketa z rdečo zvezdo. :-(

  69. Portos pravi:

    http://nov.vecer.com/clanek/201407286047336

  70. SEMPATJAfuckblue pravi:

    http://www.youtube.com/watch?v=z3uar0PeGdA

    :)

  71. SEMPATJAfuckblue pravi:

    Mal ti je na bed. Posluši. – kaj je to? Utrip se ti je zvišal. Zdej ti srce bije zmer bol močno. Utrip maš 160! Kaj se tuki dogaja? A boš rabu rešilca? S potnimi prsti mrzlično tapkaš po telefonu. Kličeš 113. Pridem jez.

  72. SEMPATJAfuckblue pravi:

    mnogo si smešen. pa kdorkol te plačuje. kot rečeno jebem jez teb tega k te plačuje pa vso familijo pa celotno nacistično golazen. MRŠ! Dovolj ste uničevali Slovenijo, evo gremo naprej a ti je na bed?

    :)

  73. Mellie Mellie pravi:

    Debata pa takšna! To je vojna, ne debata. Namesto metkov letijo nizkotni izrazi.

    @Montebuba
    Veš tudi “prasec” in “drhal” sodi v nizkotni komunikacijski register. Vidim, da te motijo psovke samo pri drugih.

    Tiste, ki osebno obračunavate (kar z debato nima nobene zveze) prosim, da pustite, da se vsak sam popredalčka. Sita sem tistih, ki meni in drugim, ki so spregledali Janšo, pripisujete, da smo častitelji Kučana ali Jankovića! Who on Earth gave you the permission?!

    Nekateri ne sodimo v “vaš” ne v “naš”predalček. Sposobni smo videti napake tudi pri tistih, ki so nam bolj všeč kot Janša. Čeprav tudi Janši priznamo kakšno dobro potezo in lastnost, le da jih je pokazal že zelo v preteklosti. Janša danes? NO THANK YOU!

    Nekateri ne potrebujemo vodje ali mesije in smo nikogaršnji verniki! Smo svobodomiselni in se odločamo glede na ravnanje ljudi in dejstva. Zgodovinska dejstva pa so napisana in jih brez tehtnih dejstev, ki bi lahko ovrgla v svetu priznan potek zgodovine, upoštevamo in razlagamo na podlagi dokumentiranih dejstev. Poskusom revizijje zgodovine se upremo z argumenti.

    @mATEJ
    Ti in tebi podobni pa meni nobenih dejstev ne morete lepiti o “MOJIH”, ker jih ne poznate – ne dejstev ne MOJIH. Ne poznate moje poti, ne vete, kdo sem in kaj v življenju počnem.

    Delitev naroda je Janševa specialiteta, tako kot “okopi”, “premiki” in druga militaristična navlaka. “Enkrat vojak, vedno vojak,” je nekoč izjavil Sašo Peče.
    Ne, janša se mi ni zameril, ker bi slabo spala! Njegova pota in rabote spremljam od začetka, včasih tudi od zelo blizu! Zna biti tudi prijeten sogovornik – če ne začuti, da ga ogrožaš. Zato se s Kučanovim opisom Janše strinjam.

    Nisem od včeraj, imam dober spomin in potrebno kilometrino …

    Preden koga napadete in ga popredalčkate, pomislite, ali niste morda na neznanca preslikali SVOJO zrcalno podobo, le z drugim predznakom?!!!!

  74. Mellie Mellie pravi:

    Zgovoren primer, tipičen za Slovenijo in predstavnike naroda

    http://nov.vecer.com/clanek/201407296047497

    Takšne zdrahe se seveda dogajajo tudi na desnici, le da jih nihče tako zvesto ne zapisuje, raje jih pmetejo pod preprogo. Morda je to celo bolje, saj ne meče slabe luči na celotno državo.

    No, včerajšnjo bravuro desnice na Twitterju sem opisala v komentarju 36:
    http://www.had.si/blog/2014/07/27/ruska-vojaska-parada-v-ljubljani-in-janez-jansa-na-twitterju/

    Smo prava zdraharska država – to oblvadata levica in desnica, trpi pa ugled države (in naši žepi, duševni mir …).

    Za se zjokat ali pa se histerično režat! :)

  75. montebuba pravi:

    Dobro nehal bom ker vidim da z enimi ne bom prišel do konca! Zaradi mene lahko častite Partizane oni pa vam veselo kradejo,
    Lep poletni pozdrav

  76. montebuba pravi:

    nacistično golazen je ista kot komunistična golazen: oboji so klali

  77. Portos pravi:

    http://www.siol.net/novice/slovenija/2014/07/delopeinkiher.aspx

  78. krš pravi:

    Draga klapa tole si poglejte, teta mal razlaga kdo nam vlada, kako in zakaj, ne v Sloveniji, na splošno, globalno. Bi se pa dal verjetno marsikej preslikat tudi k nam. V Sloveniji so sicer pionirčki za to ligo, čeprav znajo delat kar velik škode.

    https://www.youtube.com/watch?v=1bkeLmodRNc

  79. Portos pravi:

    Se pa spomnim tistih dni, ko je potekala ta naša vojna in naše voditelje Kučana, Drnovška, Bavčarja, Kacina, Janše, Peterleta,… delovali so mi, kot vrhunska ekipa, ki ve, kaj hoče. Prepričan sem bil, da nas čakajo sanjski časi to našo lepo deželo polno marljivih in pridnih ljudi. Kot smo večina mislili druga Švica. Aktivno sem sodeloval pri vsen tem in nisem iskal nobenih zaslug, veteranskega staža,…
    Še danes mi je želja, da enkrat pustimo vse za seboj, pustimo zgodovino takšno, kot je in skupaj naredimo to našo dolgo željeno našo Slovenijo, lepo za vse njene prebivalce, ki bodo imeli enake pravice in dolžnosti :) Prijazna dežela za poštene inmarljive ljudi in pekel za lopove in barabe :)

  80. SEMPATJAfuckblue pravi:

    Ti ne boš prišel do konca. No morda boš, kupi si letalsko vozovnico za Argentino.

  81. SEMPATJAfuckblue pravi:

    Da se razumemo, nimam nobenega problema z demokracijo. To je svobodna država, vsak lahko pove svoje mnenje. Naj se mi pa oprosti, da se smejem obupanim poražencem potomcev domobrancev, ki jočejo krvave solze in želijo svojega “fuhrerja” teme za poslanca.

  82. SEMPATJAfuckblue pravi:

    kolk je blo pravzaprav volilcev za dalensko varalico? 210 tisoč?

    no tukaj je en dokaz, da smo z vami opravili. Bodite konstruktivni v opoziciji, vaši časi uničevanja države pa so se končali.

  83. SEMPATJAfuckblue pravi:

    Ena stvar, katere se ti, “montetuba” ne zavedaš, je to, da tvojih 5 evrov, ki si jih poslal na nevemkeri račun ne bo rešilo ničesar. To je tako, kot, da boš ti dal obliž človeku, ki je opečen po 97% telesa z opeklinami tretje stopnje. To, kar je “dalenska varianta” naredila Sloveniji se ne bo dalo popraviti še precej časa. To z vašimi delitvami in vsem. Veš, da je potrebno biti pragmatičen in izboljšati gospodarstvo, v dobro vseh nas. Slovenija vam je jasno nakazala, da ni več prostora za delitve. Tko da izvolte hodit na shode, magar se sami preselte v Dob. Ne mi pa tukaj prodajat bučk in bit primitiven. Če si to želiš, sva lahko dva. S tem pa nič ne bova naredila ne za sebe, ne za soseda, še manj pa za Slovenijo. Upam, da sem bil dovolj jasen.

    Lep pozdrav,

  84. SEMPATJAfuckblue pravi:

    Vsakomur svetujem, da naj v google vpiše “Mitja Kunstelj”, rahel vpogled v dejansko delovanje SDS-a. V kateri državi, vodja opozicije, ki je v zaporu zbira paramilico? Odgovor je dokaj jasen.

  85. SEMPATJAfuckblue pravi:

    Kot rečeno, nimam nobene zamere do nikogar. Volitve, ljudstvo, so povedale svoje. V kolikor se vsaj pretvarjate (sds-ovci), da živite sredi Evrope, (kjer glej ga zlomka tudi živite!), se dajte vsaj poskušati obnašati temu primerno.

  86. SEMPATJAfuckblue pravi:

    Lep pozdrav vsem, še posebej pa tebi Izzy. Čestitke za odličen članek

  87. Mellie Mellie pravi:

    To je cela orožarska saga!
    Danes se je oglasil še Blaž Zgaga in namočil tudi Kučana (link spodaj).

    Začetek debakla je s tem intervjujem, ki v Delu ni viden v celoti, povzetek pa je na linku, ki ga je objavil Portos v komentarju 77.

    Anton Peinkiher: »Janša je razoroževal Slovenijo« (21. 7. 2014)
    »Ko se je pod preprogo pospravilo reči, ki jih je počel Janša, je umrla pravna država,« je prepričan nekdanji vodja obveščevalnega oddelka na ministrstvu za obrambo.
    http://www.delo.si/zgodbe/ozadja/anton-peinkiher-jansa-je-razorozeval-slovenijo.html

    Kritika osamosvojiteljev ni ostala brez odziva (22. 7. 2014)
    Po intervjuju s Peinkiherjem. Bavčar: Človek se je »mirno zlagal« Janša: Med vojno je doma spal le Kučan.
    http://www.delo.si/novice/politika/kritika-osamosvojiteljev-ni-ostala-brez-odziva.html

    Janša: Med vojno je doma spal le Kučan (22. 7. 2014)
    Sejo predsedstva RS je sklical šele 12 ur potem, ko so tanki šli iz vojašnic, se je na izjave Peinkiherja odzval Janša.
    http://www.delo.si/novice/politika/jansa-med-vojno-je-doma-spal-le-kucan.html

    Prejeli smo odziv Milana Kučana: »Janez Janša proti Janezu Janši« (24. 7. 2014)
    Odzval se je na trditev Janše, da je sklical sejo predsedstva dvanajst ur potem, ko so tanki odšli iz vojašnice.
    http://www.delo.si/novice/politika/prejeli-smo-odziv-milana-kucana-janez-jansa-proti-janezu-jansi.html

    Prejeli smo odziv Peinkiherja: Janša in Bavčar nista opravila svojega dela (25. 7. 2014)
    Janša in Bavčar bi morala biti za ogrožanje varnosti države leta 1991 takoj zamenjana in postavljena pred sodišče.
    http://www.delo.si/novice/politika/prejeli-smo-odziv-peinkiherja-jansa-in-bavcar-nista-opravila-svojega-del

    Prejeli smo odziv Andreja Lovšina na komentar Kučana in Peinkiherja (25. 7. 2014)
    Andrej Lovšin je podal komentar kot pomočnik ministra za obrambo in vodja varnostne obveščevalne službe MO leta 1991.
    http://www.delo.si/novice/politika/prejeli-smo-odziv-andreja-lovsina-na-komentar-kucana-in-peinkiherja.html

    Peterle o Peinkiherju: To so spomini za sedanje politične potrebe (25. 7. 2014)
    Nekdanji premier Drnovšek je mrtev, Janša in Krkovič pa v zaporu, je opozoril nekdanji premier.
    http://www.delo.si/novice/politika/peterle-o-peinkiherju-to-so-spomini-za-sedanje-politicne-potrebe.html

    **** Prejeli smo odziv Blaža Zgage: Ni bila »pomoč«, temveč trgovina z orožjem (29. 7. 2014)
    Odzval se je na trditev Andreja Lovšina, ki je prenos orožja na Hrvaško ter Bosno in Hercegovino označil za »vojaško pomoč«.
    http://www.delo.si/mnenja/gostujoce-pero/prejeli-smo-odziv-blaza-zgage-ni-bila-pomoc-temvec-trgovina-z-orozjem.html


    Članki pred zadnjim debaklom:

    Peinkiher odgovarja Gorenaku: Orožja nisem prevzel (9. 7. 2014)
    »Ker sem strpen človek, tudi strpno odgovarjam na žaljiva in zlonamerna vprašanja.«
    http://www.delo.si/novice/politika/peinkiher-odgovarja-gorenaku-orozja-nisem-prevzel.html

    Leta 1991 Janši 250.000 USD provizije za vsako ladjo z orožjem, trdi posrednik (23. 2. 2011)
    Janez Janša je kot minister za obrambo Demosove vlade prejel 250.000 dolarjev podkupnine za vsako ladjo orožja, ki je leta 1991 priplula v Luko Koper. To trdi Marin Tomulić, francosko-hrvaški posrednik z orožjem, njegovo pričevanje pa je današnji Večer povzel po novi knjigi avstrijskega preiskovalnega novinarja Richarda Schneiderja.
    http://www.delo.si/novice/slovenija/leta-1991-jansi-250-000-usd-provizije-za-vsako-ladjo-z-orozjem-trdi-posrednik.html

    Zvonar spremenil mnenje v zvezi z Janšo (24. 2. 2011)
    Nekdanji direktor uprave za logistiko je danes dejal, da je Janša kot obrambni minister leta 1991 policiji prijavil tranzit dveh ladij. Še včeraj pa je Ludvik Zvonar za Delo povedal, da so bile nekatere ladje brez dovoljenja za uvoz ali pa jim je bilo izdano tranzitno dovoljenje zunaj običajnih postopkov.
    http://www.delo.si/novice/slovenija/zvonar-spremenil-mnenje-v-zvezi-z-janso.html

    »Tri vagone municije, to bi ja vse šlo v luft!« (13. 4. 2011)
    “Bilo je za okrog 10 ton orožja. Nikakor ne za tri vagone,” zatrjuje Bistričan o hrambi orožja pri Jožefu Jerovšku.
    http://www.delo.si/novice/politika/tri-vagone-municije-to-bi-ja-vse-slo-v-luft.html

    Milan Kučan: Še vedno sem prepričan, 
da je orožarska afera mati vseh afer (23. 4. 2011)
    Milan Kučan v pogovoru za Delo pravi, da je prav, da so javnosti dostopne vse listine o »trgovini z orožjem«.
    http://www.delo.si/novice/politika/milan-kucan-e-vedno-sem-preprican-da-je-orozarska-afera-mati-vseh-afer.html

    Slovenija je obdržala dovolj orožja, da je ubranila suverenost (20. 5. 2011)
    Iz stenograma z zaslišanja generala Ivana Hočevarja: »Morda pa vam predsedstvo SFRJ ukaza o razorožitvi ni želelo povedati?«
    http://www.delo.si/novice/politika/slovenija-je-obdrzala-dovolj-orozja-da-je-ubranila-suverenost.html

    »Obnašal sem bom kot general oboroženih sil SFRJ, dokler je Jugoslavija« (21. 5. 2011)
    Stenografski zapisnik razgovora članov slovenskega predsedstva z Ivanom Hočevarjem je neke vrste zgodovinski mejnik.
    http://www.delo.si/novice/politika/obna-al-sem-bom-kot-general-oborozenih-sil-sfrj-dokler-je-jugoslavija.html

    Arhivske zgodbe v očeh nekdanjega obveščevalca (19. 3. 2012)
    Tone Peinkiher trdi, da so danes naše obveščevalne službe bolj zlorabljene za nedržavotvorne interese.
    http://www.delo.si/novice/politika/arhivske-zgodbe-v-oceh-nekdanjega-obvescevalca.html

    »Naj Janša pove, kje je denar od orožja« (16. 6. 2009)
    Janez Janša očita Spomenki Hribar, da brani Gregorja Golobiča z lažjo in jo obtožuje veleizdaje. Hribarjeva pa ga poziva, naj položi finančni in materialni obračun o (pre)prodaji orožja iz časa po osamosvojitvi.
    http://www.delo.si/novice/slovenija/naj-jansa-pove-kje-je-denar-od-orozja.html

  88. Mellie Mellie pravi:

    Krš, super link si dal! (78) Zelo zanimivo.

    Še nekaj branja na temo psihopati:
    Kako prepoznati volkove v ovčji preobleki
    Še vedno preveč ljudi naivno verjame lažnim obljubam tistih, ki so nas enkrat že ogoljufali in pripeljali v krizo.
    http://www.delo.si/zgodbe/sobotnapriloga/kako-prepoznati-volkove-v-ovcji-preobleki.html
    Tranzicijske organizacije so »psihopatska nebesa«
    »Kdor si ne upa upravičeno kritizirati nadrejenega, ima že prizadeto psihosocialno zdravje,« meni Dušan Nolimal.
    http://www.delo.si/druzba/delova-borza-dela/tranzicijske-organizacije-so-psihopatska-nebesa.html
    Dušan Nolimal: »Kjer je moč, denar, privilegiji, so tudi psihopati«
    Znano je, da so mnogi psihoapti v zaporih, manj znano pa, da jih je veliko tudi na Wall Streetu.
    http://www.delo.si/zgodbe/sobotnapriloga/dusan-nolimal-kjer-je-moc-denar-privilegiji-so-tudi-psihopati.html
    Razbohoteno neetično ravnanje
    Sprenevedanje, oviranje žvižgaških posameznikov in institucij ter svobode govora, skupaj s slabo komunikacijo, so gojišča sistemske korupcije.
    http://www.delo.si/mnenja/gostujoce-pero/razbohoteno-neeticno-ravnanje.html

  89. montebuba pravi:

    “Ena stvar, katere se ti, “montetuba” ne zavedaš, je to, da tvojih 5 evrov, ki si jih poslal na nevemkeri račun ne bo rešilo ničesar. To je tako, kot, da boš ti dal obliž človeku, ki je opečen po 97% telesa z opeklinami tretje stopnje”

    lol saj nisem edini poslal 5€, veliko ljudi je in tako se denar nabere; Malo razmišljaj;
    Pa povrhu je lepa gesta. Aja pozabil sem: ti komunist imaš itak navado krasti torej ne veš kaj je to nekomu pomagati
    lp

  90. Pepi pravi:

    “nacistično golazen je ista kot komunistična golazen: oboji so klali”

    No, s tem se pa jaz strinjam. Tale komentar je hkrati tud stejtment, da se ne delam norca iz vsega, kar Monti prjav, ampak se čist zares trudm najdit kej smiselnega v njegovih besedah.

  91. montebuba pravi:

    awwwwwwwwwwww hvala; ps pa nisem noben monti ampak MONTEBUBA, kar pomeni čisto drugo :)

  92. Portos pravi:

    Ja oboji so klali se strinjam, ampak je velika razlika, kdo je začel in kdo se je branil.
    Če si vzameš v roke zgodovinske knjige ( če ne verjameš našim pa tuje ) Nacisti so začeli drugo svetovno vojno podjarmiti svet in nas so imeli namen iztrebiti. Prišli so na naše ozemlje z namenom nas pobiti, izseliti, ponemčiti,.. skratka nas izbrisati. Pri tem so jim pomagali domači izdajalci, da jih ne imenujem. Komunisti so organizirali upor, pridružili so se jim navadni ljudje delovni ljudje, kmeti, verniki, kristjani,…, ki so bili ogroženi in se upravičeno branili in delali okupatorju to kar so oni nam. Ti je to in ni potrebna nobena znanost, da se bo vsak maščeval tistemu, ki mu je ubil bližnje, to je človeška narava, ki se ne bo spremenila nikoli, kateri to misli je optimist.
    V glavnem ve se kdo je začel in je kriv za povratne ukrepe.

  93. Pepi pravi:

    Meh, Portos, zgodovino pišejo zmagovalci, pa tud … Kar se mene tiče, sploh ni važno … Js sm spravljen s celotno zgodovino. Preprosto, po metuljevem efektu; če Hitler takrat ne bi začel v Nemčiji, če Stalin ne bi začel v Rusiji, če Mussolini ne bi začel v Italiji … nenazadnje, če Tito ne bi začel v Jugoslaviji … se moja starša morda ne bi nikdar spoznala. (Banalna fora, ampak vseen.) In jaz kot tak ne bi obstajal. Vse te frakcije so mi šle s stališča mojega (in vašega, bajdvej — če le niste prestari) obstoja precej na roko. Zdaj, a je to mal sebičen pogled na zadeve? Je. A lahko oživim koga, ki je bil sto let nazaj po krivici ubit? Ne morem. Lahko pa mogoče (kot posameznik) čist mal pripomorem k prihodnosti. Vsi bi moral, glede na to, kakšne žrtve so ble, zato da mamo to šanso.

  94. AndrejM pravi:

    montebuba: upam, da si vsaj plačan s strani SDS, da pišeš take bedarije. Si na nivoju brezplačnikov, ki so pred leti trobezljali in zlivali gnojnico na vse, ki niso bili slepo vdani edinemu pravemu sinu slovenskega naroda, velikemu Ivanu Janezu Brezmadežnemu Janši.

  95. SEMPATJAfuckblue pravi:

    “montetubica” “montevideo, bog te video” .Iskreno upam, da se ti duševno stanje izboljša. Baje imamo v Sloveniji kar nekaj institucij, kjer bi ti lahko pomagali. Ko boš ozdravljen, te bom z veseljem pozdravil v Sloveniji, leta 2014 (ali pa morda kasneje). Saj veš, tisti košček raja sredi Evrope, katerega ni uspela sfukati nacistična golazen in katero kljub sistematičnemu uničevanju in načrtnemu klientelizmu ni uspelo sfukati potomcem domobrancev.

  96. montebuba pravi:

    SO PA GA SFUKALI komunisti in posledice so vidne: kriza, brezposelnost, lakota; sramota

  97. E pravi:

    montebuba kako lahko komunist sfuka komunista?
    Človek ti res na vsakem koraku vidiš duha komunista?
    Rajši piši kako bomo mladi in malo manj mladi živeli v prehodnosti ne pa ,da skoz nabijaš zadeve stare 50 , 70 let.
    Rajši napiši kako pičke jebeš je boljše in bolj zdravo kot pa skoz te komuniste in podobne že zdavnoma preživele zadeve.
    Ta zapis nima nič z komunisti razn to ,da je Ivan učasih bil u ZKS.

  98. mATEJ pravi:

    http://supervizor.kpk-rs.si/organ/12114/podj/65699874/

    Zanimivo je predvsem leto 2007 December. :D Ofce, ti ljubljanski intelektualci vas vozijo, kot male mujceke. :D Domu si jih pelite.

  99. mATEJ pravi:

    Pa še nekaj. Ta Mesec iz ZL, bo zginil iz politike, kot si reko keks. Ta stranka ima take populistične ideje, da bo pri slovenskem narodu takoj vžgalo, čeprav sploh nevejo kaj blebetajo. Sami sebi bi prodajali kruh pa mleko. :D Prenevaren je za sive prdce iz Ljubljane. Edino, če si bodo v roke segli.

  100. E pravi:

    Bravo Luka http://www.slovenskenovice.si/novice/slovenija/video-tako-se-je-luka-mesec-porogal-janezu-jansi

  101. Portos pravi:

    hm ali jeto lahko res ???

    http://www.delo.si/mnenja/gostujoce-pero/prejeli-smo-odziv-antona-peinkiherja-gospod-peterle-pomoc-se-ne-zaracunava.html

  102. montebuba pravi:

    Mesec je mladi šmrklavec, ki ima neke utopije; pred tem je jemal parkirnino, tak da lepo prosim!

  103. Tomo pravi:

    Monti šmrkavec si ti saj niti nisi sposoben normalno argumentirat.No to ste tak vsi janšisti isti ker tudi sprave nočete ampak raje žalite in napadate.

  104. Mellie Mellie pravi:

    Portos (101) – se bojim, da je res.
    Tudi Blaž Zgaga cilja v to smer, nihče ga ni še tožil …

    Prejeli smo odziv Blaža Zgage: Ni bila »pomoč«, temveč trgovina z orožjem (29. 7. 2014)
    Odzval se je na trditev Andreja Lovšina, ki je prenos orožja na Hrvaško ter Bosno in Hercegovino označil za »vojaško pomoč«.
    http://www.delo.si/mnenja/gostujoce-pero/prejeli-smo-odziv-blaza-zgage-ni-bila-pomoc-temvec-trgovina-z-orozjem.html

    Tukaj je bolj podrobno napisano (ta link je iz gornjega članka):
    Kdo je pomagal odpreti vrata pekla in pri tem še zaslužil?
    Resnica o slovensko-srbskem paktu proti Jugoslaviji in o trgovini z orožjem
    http://www.cpns.si/aktualno/kdo-je-pomagal-odpreti-vrata-pekla-in-pri-tem-se-zasluzil/

  105. Mellie Mellie pravi:

    Peinkiherjeva zgodba je zelo vroča!
    Objavljena je celo grafični prikaz korespondence po intervjuju! :)

    Prejeli smo odziv Ladislava Lipiča: Ponovno niso izkoristili priložnosti, da bi bili tiho! (31. 7. 2014)
    Nekdanji načelnik generalštaba slovenske vojske meni, da »javno obrekovanje« ne razjasnjuje obdobja osamosvajanja.
    http://www.delo.si/mnenja/gostujoce-pero/prejeli-smo-odziv-ladislava-lipica-ponovno-niso-izkoristili-priloznosti-da-bi-bili-tiho.html

  106. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    https://twitter.com/iztokgartner/status/494660790369398785 :)

  107. zelda pravi:

    Janša se bo udeležil jutri ustanovne seje dz brez spremstva pravosodnih policistov. Takobse je odločila uprava zaporov dob. V ta namen mu bodo izdali dovolilnico za 12 urni namenski izhod. Črnač pa še vedno izjavlja, da so bile volitve nelegitimne in davtudi vlada ni legitimna in da se mora jj zagotoviti poslanski mandat. Sprašujem se, kdo je tu nor. Sploh več ne razumem stvari.

  108. Mellie Mellie pravi:

    https://twitter.com/DzaniB1984/status/494427170828468224/photo/1

  109. podkozlovimrobom pravi:

    Kaj naj si mislim, če še gospod Židan meni da moramo spoštovati slab zakon, ki zaporniku-poslancu ne preprečuje udeležbe na seji-ah parlamenta? Mogoče pa bo arestant-poslanec dobil še potne stroške do parlamenta. Če pa še ni redne avtobusne linije od aresta do parlamenta, bo imel pravico do potnih stroškov, klometrine z osebnim avtomobilom. Da o dodatku na ločeno življenje ne govorim.

  110. Portos pravi:

    http://m.9gag.com/gag/aQp608r?ref=fb.s.mw

  111. E pravi:

    In to je kulturno obnašanje podpornikov SDS.

    http://www.youtube.com/watch?v=3iTSCRi46P4

  112. Mellie Mellie pravi:

    Parada
    http://nov.vecer.com/clanek/201408026048779

  113. zelda pravi:

    Sem spremljala sejo državnega zbora in me je kar malo pogrelo, da se je pahor rokoval z janšo. Ko je pahor končal govor, so mu vsi zaploskali, prikazalo pa jj, ki edini ni zaploskal. S tem je pokazal, da je res primitiven in jezen na ves svet. Osebno mislim, da se pahorju ni bilo potrebno rokovati z jj.

  114. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Stisk roke je bil bolj kilav :)
    Je pa okej, da mu je dal roko, saj je bil spoštljiv do njega kot do predsednika druge najmočnejše stranke v državi, jebat ga.
    Tudi Obama je moral na pogrebu Mandele dati roko Castrovemu bratu.

  115. Mellie Mellie pravi:

    Zelda, mislim, da Pahor – ko se je že odločil za rokovanje – potem ni imel druge izbire. Sicer pa je bilo to rokovanje zelo kratko, brez stika z očmi. Verjetno bi jaz naredila enako.
    JJ je vendarle človek, čeprav je pravnomočo obsojen in ne bi smel postati poslanec. Za poslanca je bil uradno potrjen v skladu z zakoni in to je za predsednika države merilo – zakoni.
    Pahor je predsednik vseh in se ne spušča na raven JJ, ki ni zmogel niti zaploskati predsedniku države.

  116. 1234543647856453214567859674564321 pravi:

    Če ne v drugem, smo pa v tem prvi, da imamo zapornika za poslanca! LMAO. Po mojem to spada v Guinessovo knjigo rekordov

  117. 1234543647856453214567859674564321 pravi:

    Malo si predstavljajte kako to izgleda v očeh katerekoli resne države. Ne morem se nehat smejat

  118. montebuba pravi:

    če ne drugo smo še ena država po Ukrajini, ki zapre nedolžnega človeka, ki se bori za Slovenijo, to me žalosti;
    Pa nehajte govoriti blesarije da sem SDS-ov ker sploh nisem član, niti politiki, ampak gledam realno na to stvar in ne nasedem manipulacijam NOVINARJEM! predvsem glavnim medijskim hišam!

  119. Mellie Mellie pravi:

    Svetovni mediji bolj na hitro poročajo o tej slovenski “posebnosti”, Reuters je to novico kar preskočil, kar pa ne pomeni, da nimajo svojega mnenja. To bo zagotovo vplivalo na kredibilnost države kot takšne, ki se bo izražalo v poročanju o naši državi.

    http://en.europeonline-magazine.eu/slovenian-parliament-in-new-session-ex-premier-leaves-jail-to-attend_349237.html

    http://abcnews.go.com/International/wireStory/slovenia-premier-prison-furlough-24802524

    http://www.globalpost.com/dispatch/news/xinhua-news-agency/140731/jailed-ex-slovenian-pm-granted-prison-leave-attend-parliamen

    Se pa svetovni mediji bolj ukvarjajo z našim gospodarstvom:
    http://www.bloomberg.com/news/2014-07-31/slovenia-s-cerar-may-reverse-election-vow-on-asset-sales.html

  120. montebuba pravi:

    EJ NAJBOLJŠI IN NAJBOLJ REALEN ZAPIS EVER! BRAVO FINANCE! IN DA MI NE BOŠ OPOREKAL DA KOPIRAM SAMO OD REPORTERJA:

    http://www.finance.si/8806445/Im-no-communist?cookietime=1407095819

  121. 1234543647856453214567859674564321 pravi:

    No važn, da ti nisi plačan. To smo rabl vedet :)

    Ja novinarji so krivi! Huda opsada! Najdu si me ne znam ti kaj več povedat.

  122. Mellie Mellie pravi:

    Politično sodstvo? Videti je že tako.
    Kako smo med sodniki iskali komunistične zarotnike, našli pa simpatizerje, člane in funkcionarje SDS
    http://www.mladina.si/158780/politicno-sodstvo-videti-je-ze-tako/
    019: Peter Petrovčič o komunističnih klikah in politizaciji sodstva
    https://soundcloud.com/mladina/019m

  123. Mellie Mellie pravi:

    Zakon o poslancih (ZPos-UPB2)9. člen
    https://zakonodaja.com/zakon/zpos/9-clen

    Ta člen razumem tako kot dr. Pirnat, ki pravi, da je nesporen.

    “Poslancu preneha mandat: … če je s pravnomočno sodbo obsojen na nepogojno kazen zapora, daljšo od šest mesecev.”

    “Poslancu preneha mandat z dnem, ko državni zbor ugotovi, da so nastali razlogi iz prejšnjega odstavka.”

    Torej mora DZ zdaj to samo še “ugotoviti” – če drži, kar je napisano. In napisano je nedvomno tako!
    Če pa vrli pravniki interpretirajo do onemoglosti in vidijo, kar sploh ne pisše, potem pa je seveda pravna luknja.
    Kdo je tukaj nor?

  124. E pravi:

    To ,da se je Pahor rokoval z Janšo ni glih kul a jebat ga ni imel druge mošnosti po moje.Situacija je pač bila takšna.

  125. E pravi:

    Mellie o teh 6 mesecov že jaz skoz govorim.Zakaj se ostali poslanci in pravniki tako slepijo ,če pa je zakon jasen.

  126. Pepi pravi:

    Ja lol. Zakaj se pa ne bi rokoval z Janšo? Če mu ni roka stran padla, ko se je z Gadafijem, mu tud zdaj ne bo.

  127. Mellie Mellie pravi:

    E, zato ker nekateri praviki navijajo. To sicera razumem, saj so prepričani, da se Janši dela krivica, ker je zaprt.
    Vseeno pa ne razumem, da lahko tako interpretirajo besedilo člena, ki je jasno.
    Dokaz več, da se da vse interpretirati. Sploh ne bo čudno, če bo sodba padla. Pri nas je zares vse mogoče.

  128. Mellie Mellie pravi:

    Prav imaš Pepi, lol. :)

  129. montebuba pravi:

    Pa mater mellie kak si naivna! Koja sodba? Sploh nimajo dokazov. ZAPRT JE PO KRIVICI. To se lahko dogaja samo pri nas. Komunistični prasci veselo hodijo po prostosti Janšo pa mučijo!
    Zagonili so nam to državo, ker znajo samo krasti. Janša bi vladal trdo pravično in bi čez nekaj let bili na konju.

    In IZTOK nimaš pojma, Bratuškova nas je zadolžila za 100 let da bodo še tvoji vnuki to odplačevali. Vse gre k vragu, za to se lahko zahvalimo Komunistom ki so nam uničevali državo 22 LET!

  130. Mellie Mellie pravi:

    Lol, Montebuba! Janša pa pošten! ROFL :) :) :) :)
    Koliko nas je šele Janša okradel! :) :) : :)

    Problem je, da so v našem sodstvu takšni, ki mu morda ne znajo dovolj prepričljivo dokazati nečednosti.

    Lahko da je zaprt po krivici zaradi morebitnih pravnih lukenj, kar pa še ne pomeni, da je absolutno nedolžen!
    Grehov pa ima “naš” Janša na pretek!

  131. Tomo pravi:

    Janez Turinek:Če zdravnik iz malomarnosti povzroči smrt osebe, odgovarja z zaporom.Če sodnik iz malomarnosti osebo nezakonito zapre,ga pa povišajo……..Ej če pa tole ni bolano pol pa ne vem,a sklepam po Turinekovem mnenju da če ti umre otrok je božja volja četudi je napaka dohtarjev a če pa Janšo pravnomočno obsodijo je pa Murgeljski produkt.

  132. montebuba pravi:

    Turinek ma čist prav; hoče povedati da zdravnik mora biti skoz previden saj so lahko takoj negativne posledice;

    Sodniki pa z Maslešo na čelu zapirajo nedolžne ljudi in jim nič ne morejo;
    Zakaj ne zaprejo Jankovića, Kučana?

  133. montebuba pravi:

    Mellie Patria mu je nastavljena, Depala vas tudi; Ne ugotoviš da ga blatijo samo PRED VOLITVAMI da ne bi zmagal!?!? Potem je spet en čas mir potem pa spet udrihanje;
    Na neznanem mestu, je prejel neznano vsoto; LOL? Še otroci iz vrtca vedo da je to blesavo;
    Malo razmišljaj, ne poslušaj samo blesavih ljudi in medijev ki napihujejo to sramoto;

  134. montebuba pravi:

    sem vam vzel sapo? hehe

  135. Mellie Mellie pravi:

    Montebuba pri tebi smo že čisto vsi zaznali intelektualni primankljaj, zato nam sape ne jemlješ več.
    Zguljene izmišljene fraze, ki jih ponavljaš, so kontraproduktivne!

    Iz spoštovanja do samega sebe in zardi svoje mentalne higiene pa bi bilo dobro, da se osredotočiš na preučevanje zgodovinskih dejstev, da si boš končno razjasnil nekatere osnovne pojme.

  136. Tomo pravi:

    montebuba,da ti ne daj bože umre otrok pa da ti fajmošter reče da je to bila božja volja a bi mu bil hvaležen za to izjavo?Jaz vem bi iz njegove face naredu pašteto pa tud dohtarja bi isto doletel če bi bil kriv.Se pravi da je po tvoje otrok(četudi je tvoj) manjvreden od nekega jebenega političnega kriminalca.Ti bi svojega otroka romom prodal da bi Janši denarno pomagal ne glede na to kaj se bo zgodilo z otrokom.

  137. montebuba pravi:

    Pravim da je tudi sodnik pomembna funkcija ki mora paziti na svoje delo saj so posledice hude. ne tako okt jasno pri zdravstvu kar je druga pesem.

    Ampak tudi to ni nedolžno: zapreti človeka v ječo s kriminalci…

  138. montebuba pravi:

    mislim da Janša v zaporu ne trpi, da veselo leži in piše po tviterju? ne , se vidi da je že celi izmučen in shujšan;

  139. Mellie Mellie pravi:

    Primerjava med podporniki Hitlerja in Janše
    http://www.publishwall.si/dajana.babi%C4%8D/post/107764/primerjava-med-podporniki-hitlerja-in-janse

  140. montebuba pravi:

    Pa kakši hitler Mellie si zmešana? da te ni sram primerjati G.Janše s tistim izmečkom. Sploh ne veš povedati zakaj ga kriviš samo nekaj lapaš v tri dni.

  141. Mellie Mellie pravi:

    Bojmo se politikov kot je Janša!
    http://dajana.blog.siol.net/2012/11/18/bojmo-se-politikov-kot-je-jansa/

  142. Mellie Mellie pravi:

    Politični pritiski za sodni aktivizem ne smejo postati praksa …
    http://www.rtvslo.si/blog/rafael-zupancic-raf/politicni-pritiski-za-sodni-aktivizem-ne-smejo-postati-praksa/92344
    JANKO PLETERSKI: PREKLICATI REVOLUCIJO V SLOVENSKI ZGODOVINI?
    http://jpst.it/rDeA

  143. Pepi pravi:

    Hehe, sem hotel omeniti Godwinov zakon, pa vidim, da sem že zelo pozen. :D

  144. montebuba pravi:

    Limaš linke od drugod a sama ne veš nič povedati! Raje boj tiho ker itak nimaš pojma. Niti enega argumenta nimaš, tako da odžarči s te teme;
    Prisrčen pozdrav Montebuba :p

  145. Mellie Mellie pravi:

    Montebuba, ne vem, kaj vas učijo v šoli. Tukaj imaš hiter tečaj o 2. svetivni vojni v Sloveniji – v enem odstavku. Upam, da znaš angleško.

    Poglavje World War II v Encyclopaedia Britannica (na dnu strani)
    http://www.britannica.com/EBchecked/topic/549081/Slovenia/42911/The-later-Habsburg-era

  146. Tomo pravi:

    montebuba,lahko se mirne duše pridružiš janšističnim penzionerskim protestnikom ali pa samemu Trohi pa ne boš nič dosegel.Si pa dokazal da ti je več do Janše kot pa do lastne familije v čemer so si vsi janševiki podobni.Da ti očeta,mater,partnerico,pa otroke pozaprejo ti ne bi bilo tolk hudo kot do Janše.Vsi janševiki ste isti vsi.

  147. Mellie Mellie pravi:

    Montebuba, to je za rubriko Saj ni res, pa je!
    Ti te zguljene fraze veselo pribijaš brez predaha že od pantiveka! :) Temu se preprosto reče intelektualni primankljaj. :)
    Koliko ti plačajo za štanc? :) :)
    In ti se nam upaš “posmehovati” in “trositi” neumnosti, da nimamo pojma? ROFL! :) :):):)

    http://filmskerecenzije.wordpress.com/2008/04/21/ce-bi-zivel-med-leti-1941-in-1945-bi-bil-brez-dvoma-partizan/#comment-19299
    montebuba says:
    november 17, 2013 at 5:47 popoldan

    daj iztok če nimaš pojma ne piši! Domobranci so se le branili pred debilnimi partizani! Kakšen boj proti okupatorju Partizani so navadno govno ki je klalo nedolžne SLOVENCE;

    @Vsakemu, ki bi skušal zanikati moj boj proti okupatorju, pa bi seveda prisolil krepko zaušnico.

    Kakši kurčev boj? Povej kateri boj misliš? Kaj ti je!?!?!? Partizani se niso borili, takrat ko je Nemčija kapiturila in so se nemci že umikali so jih Partizani brezveze napadali…

  148. Mellie Mellie pravi:

    https://twitter.com/JJansaSDS/status/498009488688173056

    Spet nekdo manipulira po svoje in ima #dvojnamerila.

    Gre za to, dragi nekdanji predsednik vlade Ivan Janez Janša, da v parlamentu ni mesta za pravnomočno obsojenega. Parlament je zakonodajna veja oblasti in koruptivni posamezniki ne smejo vplivati na zakonodajo! Kapiš #freeJJ?

  149. Mellie Mellie pravi:

    https://twitter.com/LJ_Taksist/status/495101597979246593

    ROFL :) :) :)

  150. montebuba pravi:

    Iztok to ni isto; za službo poslanca te izvolijo ljudje in ne ena oseba, ki se imenuje šef; Torej?
    In naj se prijavi ne evropsko sodišče, bomo videli kdo je tu nor;

  151. Mellie Mellie pravi:

    Iztok na linku poglej prvi komentar! :)

    http://www.rtvslo.si/blog/rafael-zupancic-raf/ko-kriminalec-postane-poslanec/93479

  152. E pravi:

    Zdaj nebi samo protestirali pred sodiščem zdaj bi še celo radi kampirali pred sodiščem.Potem pa gdo tu zdaj sodišče iziljuje???

    http://www.slovenskenovice.si/novice/slovenija/po-novem-bi-jansevi-se-kampirali

  153. Portos pravi:

    Urška se joče in obtožuje vse po vrsti, ker njeni otroci nimajo očeta, PO DRUGI STRANI PA SE VSI Z NAS navadnih državljanov delajo norca :(

    http://svet24.si/clanek/novice/slovenija/54204547c25e4/koliko-casa-jansa-prezivi-v-zaporu

  154. Mellie Mellie pravi:

    In potem ugotoviš, da za vsakim medijskim “mnenjem” in prispevkom stoji nekdo s svoj agendo – in moorda tudi denarjem.

  155. montebuba pravi:

    VIn potem ugotovis da je Mellie eden od stricev (tet) iz ozadja.

  156. Mellie Mellie pravi:

    @Montebuba

    Nisi vedel? :)

  157. Tomo pravi:

    Bernard Brščić:Resnica boli. Kardinal Rode je papeža Frančiška upravičeno označil za levičarja. Ta je prava ikona neosocialistov.

    Nisem vedel da je še papež Frančišek komunist in murgeljski plačanec,tako da sumim da je Kučan bog.

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !