Soočenje 3

27.06.2014 ob 22:22
  • Ljudmila bi šla v koalicijo s SDS, ker so ji sorodna stranka. Mar to pomeni, da je tudi ona zaprta na Dobu?
  • Zakaj Černač misli, da je zaradi zaprtega Janše nekaj posebnega? Jaz bi mu vzel besedo.
  • Zdaj samo še čakam, da bo Černač popizdil kot Troha.
  • Černač je zapustil studio. Škoda, da ga niso vrgli ven, bi bilo še bolje.
  • SDS je sramota za Slovenijo. Še večja sramota pa je folk, ki ji daje glasove. Za bruhat, res.
  • Černač je spizdil še preden bi lahko pojasnil, zakaj je Janša zafural Mercator.
  • Bo šel Černač gladovno stavkat skupaj s Troho?
  • Člani SDS se obnašajo kot da so v Koreji. Kot da je Janša Kim Džong. Černač pa primitiven kot Troha. Sramota.
  • “Jst bom volu Janšo al pa Jankoviča al pa kogar kol druzga, pokojnine pa naj rihta Erjavec.” Več od tega ni.
  • Vidnejši člani SDS bi nujno rabili psihiatra, saj postajajo nevarni za okolico.
  • Obnašanje SDSa in Janše me spominja na Alamut. Veliki vodja in norci, ki bi zanj umrli in se zbudili v raju.
  • Starman bi lahko igral brata od Vizjaka.
  • Alenka Bratušek danes ni napačna. Če bo šla tako odločno dalje, zna priti v parlament.
  • Bogovič zgleda kot moški, ki predolgo ni seksal in je zato tečen.
  • Ljudmila bi lahko šla do konca in si na rdečo obleko dala še zvezdo. Bil bi cel žur.
  • Cerar je prvi pa ga sploh ni v studiu.

KLIK

 

113 komentarjev na “Soočenje 3”

  1. E pravi:

    Ne vem kako sem lahko zamudil niti nisem vedel ,da imajo danes to soočenje na RTV na Fb-ju pa tudi niso nič napisali vabljeni k ogledu.Fail no.Bo si pa pogledal posnetek oddaje.

    http://4d.rtvslo.si/arhiv/volitve-2014/174284212

  2. Vid Šteh Vid Šteh pravi:

    Omemba Alamuta je več kot na mestu. :) Vse bolj sem prepričan, da Janša dejansko uživa v tem, da je pristal v arestu, saj lahko s tem še naprej fura svojo podobo mučenika, ki ni nikoli za nič kriv in je že 30 let žrtev komunistov. V SDS pa itak vlada obsedeno stanje, ker jih večina ve, da brez Janše niso nič, saj ne znajo razmišljati s svojo glavo, zato potrebujejo vodjo, da jim narekuje življenja in prepričanja. Bojim se samo, kako daleč so s svojo fanatičnostjo v SDS pripravljeni iti…

  3. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Mene še bolj skrbi to, da kar dosti ljudi to podpira in ne vidi kako zelo blesavo in tretjerazredno je.

  4. spookymulder spookymulder pravi:

    Hja, ampak očitno strategija SDS deluje, glede na to, da si jim namenil več kot 3/4 svojih komentarjev tega soočenja. Kot da so iz studia odšli vsi drugi, ne pa Černač. ;-)

  5. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Deluje, deluje, ampak v smer, kjer je čedalje bolj jasno kako nori so. In kako zelo izgubljeni, ko ni Janše.

  6. spookymulder spookymulder pravi:

    Saj to ni važno … če se toliko govori o njih še celo takrat, ko jih sploh ni na soočenju (in če so vsi ostali očitno tako nezanimivi, da se o njih skoraj nič ne govori), potem je to čista zmaga. :P

  7. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Tudi če bi se kdo posral sredi studia ali pa voditeljici rekel naj puši kurac, bi se o njemu največ govorilo. Če je to zmaga, pa naj bo :)

  8. spookymulder spookymulder pravi:

    Ja, ampak saj bi ravno ti moral to najbolje razumeti, ko s svojimi zapisi vedno iščeš neko provokacijo, potem pa rečeš, da te jemljemo preveč resno in da je vse skupaj samo šov … no evo, Černač je naredil enako provokacijo in očitno uspešno, ker vsi govorijo samo o tem. Namesto da bi npr. govorili o kakšni resni temi, ki je bila prav tako v debati po Černačevem odhodu. Eto, očitno odlično uspela strategija SDS, pa če se ti zdijo še tako neumni.

    In ne, to ni noben Alamut, saj “norci”, ki bi zanj umirali, niso zavedeni, temveč hudičevo dobro vedo kaj počnejo!

  9. Mellie Mellie pravi:

    Ja, samo da so bili komentarji o Černačevem odhodu pretežno negativni!
    V SDS mislijo, da smo v Hollywoodu, da je “negative publicity” enako kot “positive publicity”. :)

  10. Mellie Mellie pravi:

    Edini, ki zares pridobiva, kadar ga ni, je Cerar. Ni rojen za nizke udarce in soočenja, hkrati pa je zasidran v glavah gledalcev kot častitljiva moralna avtoriteta.
    V soočenjih drugi izpadejo prepirljivi loleki ali brezvezniki (berem v komentarjih), ki utrujajo gledalce, on pa lepo doma sedi in pobira glasove nebuloznim modelom z ekrana. Manjkrat bo na soočenjih, več volivcev bo imel.

  11. Mellie Mellie pravi:

    Kako se dela politični marketing?

    Tako se pozdravlja: http://shrani.si/f/2F/YU/2bw9gvdb/k3.png
    Tako se bere: http://www.rtvslo.si/files/Slovenija/patria_prevod_1.pdf
    Tako se povabi: http://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t1.0-/10418485_680647028649916_6819682222571336115_n.jpg

  12. Mellie Mellie pravi:

    Najboljši komentar, ki sem ga prebrala nocoj:

    “Prosim naj mi nekdo pove ali ima Černač čin majorja in ali zna peti? Za kitaro pa si ne upam niti vprašati!”

  13. dr. Onyx pravi:

    “Danes Janeza Janše ni tukaj na blogu Iztoka Gartnerja, ker so mu na podlagi krivične sodbe na montiranem političnem procesu vzeli prostost, vzeli so mu svobodo”…”Janez Janša je danes edini politični zapornik v Evropski uniji”…”Izločitev predsednika SDS-a Janeza Janše iz politične tekme je tudi razlog, zaradi česar v nadaljevanju”… na tem blogu ne mislim več sodelovati….

  14. zelda pravi:

    Ha,ha ta je dobra. Klonirani majorvtroha. Če bi imel črnač kakšne papirje v rokah, bi jih sigurno začel metati po tleh. Mene pa bolj skrbi to, da je črnač govoril kot da je janša politični zapornik. Soočenje je očitno izkoristil za predvolilno kampanjo in volilci sds,saj smo si jih ogledali pred dobom in je vsakomur jasno ko si videl te ovce kakšen cvet inteligence predstavljajo ,da bodo sveto verjeli temu kaj je rekel črnač.

  15. montebuba pravi:

    uf Iztok slab članek, lahko bi rekel celo sramoten glede na ta kakšne odlične recenzije včasih pišeš.

    Polovico članka se ukvarjaš samo z SDS-om in a blatiš halo?!?!
    Židana, Starmana sploh nisi omenil; Iz Bogoviča se delaš norca, iz Ljudmile tudi; Očitno ti je Alenkica postala všeč… daj zberi se malo in misli trezno in racionalno;

  16. Pepi pravi:

    Mah, Troha vsaj ve, zakaj je ven padel.

  17. montebuba pravi:

    HAHAHA požrite se levičarji!

    http://www.rtvslo.si/dz-volitve-2014/smc-se-vedno-vodi-a-sds-zmanjsuje-razkorak/340521

    Janša je favorit ljudje vejo da je po krivem zaprt, lahko govoriš kolko hočeš mellie nimaš prav, čeprav si sonček o politiki nimaš pojma!

  18. E pravi:

    Tudi jaz mislim ,da je bil odhod iz oddaje načrtovan.

    http://www.slovenskenovice.si/novice/slovenija/o-potezi-cernaca-gre-za-strel-v-koleno

  19. Mellie Mellie pravi:

    Montebuba, samo da si ti zadovoljen, pa je vse OK!
    Ti kar voli svojega Vodjo, mi te imamo vseeno radi! Ti si naš najboljši esdeesovc! :)

  20. rumo pravi:

    se soploh ne strinjam s tabo
    SDS je edina stranka ki se bori kontra komunistov.
    Levica ubija SLO ne pa desnica.
    Samo poglejmo kaj je naredila zares, poziitnva slovenija in LDS.??!!!

  21. Mellie Mellie pravi:

    Ja,Rumo, SDS se z nekdanjim komunistom na čelu bori proti nekdanjim komunistom. :)

  22. montebuba pravi:

    HVALA rumo, vsaj en ki mi da prav;

    sonček od kod pa tebi da je Janša komunist?? on se bori proti komunistom!

  23. Pepi pravi:

    “Janša je bil član in funkcionar Zveze komunistov Slovenije … “
    Direkt iz wikipedije, lol. To je zih en komunist napisov gor. :D

  24. Tomo pravi:

    Kakšne orgije majo nekateri desni komentatorji na 24ur zaradi Mercatorja,to ne moreš verjet.

  25. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Spooky, govorijo že govorijo, ampak to ne pomeni, da bodo take bebce tudi volili. SDS dela osnovno napako in sicer, da ne skuša dobiti tistih, ki ponavadi ne volijo zanjo. Sektaše že itak imajo ne glede na karkoli. In ta Černačeva zajebancija je orgazem le zanje, za vse ostale je primitivizem in debilizem. Očitno ni imel pojma kaj naj čveka na soočenju, ker drugega kot o Janši itak ne zna, zato je raje odšel. Bog pomagaj stranki, ki ima takega nesposobnega podpredsednika.

  26. Tomo pravi:

    Saj občasno omenijo tudi gospoda Pučnika sam ne tok kot Janšo ki je bolj papežki od papeža in bolj pomemben kot sam bog tako da mi je čudno kaj ga cerkev tok podpira.Da bi imel možnost volit samo desnico bi vseeno izbral raje NSi ker so se baje spet skregali z SDS ko je Ljudmila danes izjavila da je nemogoče vladati iz zapora,kar je logično.

  27. Tomo pravi:

    Drugače pa ne vem kako oni mislijo da bojo pridobili na svojo stran nekoga ki so ga zmerjali z levim fašistom in trenirkarjem pa zombijem.Meni je Janša že od nekdaj zoprn tudi takrat ko nisem vedu sploh kdo so levi in desni.

  28. Mellie Mellie pravi:

    Montebubica, vidiš, ne smeš kar nekritično ponavljati, kar slišiš od drugih, ker je večkrat skregano z dejstvi. Takšno pomankanje kritične distance je pri privržencih SDS začuda neka skupna točka, ki pa je najbolj moteča za riste, ki se ne pustimo indoktrinirat.

    Za intermezzo: Bosanci se po 100 letih še vedno ne strinjajo glede vloge Gavrila Principa v 1. svetovni vojni.
    Nam gre še dobro. To smo že jemali, samo že 2. svetovno vojno moramo razčistiti,pa smo nakonju! :)

  29. SAD ČE SAD ČE pravi:

    “Montetuba” Zdej sem v Celju. Prideš na kavo, da mi mal razložiš o “komunistih”? :=) Brate če trolaš je to to, če ne pa povej. Jutr popoldne :)

  30. SAD ČE SAD ČE pravi:

    Aja, danes. Op.p.

  31. SAD ČE SAD ČE pravi:

    Če maš jajca povej plačal ti bom kavo. Kar se pa tiče ostalega. Celo dolensko pa vas domobrance je treba deportirat iz države. neboš ti men žalu ničesar. ti pa tvoje izdajalske pičke. kakšen dob. brt na dobu je fajn varovanje. da vidm to šut u glavo. mal pazi kaj govoriš, se razumeva?

  32. SAD ČE SAD ČE pravi:

    KLICK

  33. montebuba pravi:

    hahaha
    ps sploh nisem iz Celja, Iztok pa je lahko povabiš njega;

  34. montebuba pravi:

    Iztok, ne Černač je odšel zato ker so Janšo po krivem zaprli in ga zato posredno izločili iz boja;
    Ne vidiš da se to dogaja VEDNO KADAR SO volitve. Boš videl da ga bodo po volitvah izpustili samo da ne zmaga;

    Tej blesavi komunisti bodo naredili vse samo da bodo dalje vladali in uničevali državo. če to ne vidite potem pa sori;
    (ne bom žaljiv saj nisem primitivnež kot SAD ČE in ne spuščam se na taki nivo)

  35. zelda pravi:

    Problem pri potomcih domobrancev je samo v tem ,da si na vse načine prizadevajo zbrisati sramotni madež, ker so njihovi sorodniki stopili na stran okupatorja. Za tiste ,ki še vedno želijo spremeniti ćtemeniti zgodovino,priporočam ogled dokumentov berlindke univerzitetne knjižnice. Tam boste našli dokumente, ki nosijo glavo gestapo,poveljstvo wafen ss,poveljstvo wermacht in abwer. V teh dokumentih so domobranci in belogardisti označeni kot nemške zavezniške enote. dokumenti natančno opisujejo skupne akcije proti partizanom, partizanskim družinam innjihovim simpatizerjem.

  36. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Sad, agresija res ni potrebna.

    Montebuba, okej, ampak kaj ima to veze s soočenjem in programom SDSa? A je njihov program to, da je treba Janšo osvoboditi? A zato naj jih volimo? In zakaj je Černač potem sploh prišel, če je tako zelo jezen na vse. Saj bi lahko ostal doma. Ker da so Janšo zaprli, itak že vemo, ni nam treba več govoriti. In kot sem ti že enkrat rekel, zmagal ni tudi proti Pahorju in Jankoviču, pa ni bil zaprt. In vedno dobi iste glasove, tudi če je zaprt, odprt ali na Luni, torej ne vpliva njegovo stanje na nič glede glasov. Drugače pa komunistov ni že od leta 1980 dalje. Le toliko.

    Zelda, verjetno gre res za to željo, da bi zbrisali svojo sramoto, ja. Žal je ne bodo, ker je preveč dokazov o njihovem ritolizništvu Hitlerjeve riti.

  37. Tomo pravi:

    montebuba,naštej mi slovenske partizanske pesmi ki poveličujejo komunizem,Stalina in Jugoslavijo?Ne rečem da partizani niso delali napak ker povojnih pobojev ne zagovarjam sam rehabilitiranje domobrancev je pa brca v temo,saj vsak s končano osnovno ve da so bili nacistični plačanci tako kot ustaši.Pa še nekaj,ko se že govori o prepovedi totalitarnih in spornih simbolov se naj prepove tudi domobranske in vse simbole koloborantov vključno s proslavami.

  38. montebuba pravi:

    Glede odhoda Černača: samo malo je čudno; ne vem zakaj to delajo?
    Misliš da bo to pustilo na volivce slab ali dober vtis?
    Do konca je skupaj na nacionalki in na poptv še kar nekaj soočenj; SDS ne bo na nobenem?

  39. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    No vidiš, še tebi je čudno pa jih na veliko podpiraš. Očitno ne mislijo sodelovati v nobenem soočenju ali pa mislijo izvajati takele pizdarije. Glede vtisa, tisti, ki niso za SDS bodo zdaj še manj, neodločeni pa bodo odločeni, da ne bodo za SDS, saj jim člani stranke razen nabijanja o Janši ne povedo nič o prihodnosti Slovenije in o programu, s katerim nas mislijo kao rešiti.

  40. E pravi:

    Pa sej Slovenija nikoli ni imela komunizma kot Kitajska,Kuba in Severna Koreja.Mi smo bolj imeli socializem.
    Ali se motim Iztok?

  41. Tomo pravi:

    SDS bi slej ko prej privatiziral celo zrak koker sem razumel Nadeta Brščića.

  42. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ne motiš se, E, imeli so socializem, do komunizma nismo prišli. Pa tudi ostale evropske države, ki so furale iste fore kot Jugoslavija, so bile stokrat bolj stroge do svojih državljanov.

  43. montebuba pravi:

    Černač je rekel da je celoten program na spletni strani in kdor si ga želi prebrati ga ima na voljo.

  44. Mellie Mellie pravi:

    Kje so vsi ti komunisti, ki jih vidi SDS?

    Kot vem so v tej državi samo nekdanji komunisti, med katerimi je tudi Ivan Janez Janša. Torej enaki med enakimi.

    Janša se je očitno odločil, da potomcem tistih, ki so paktirali s Hiterjem, da odpustek z reinterpretacijo zgodovine. Zato ga tako nekritično podpirajo, ker je njihov mesija, ki jih edini lahko reši moralnega bremena. In oni lahko “zbrišejo” Janševo breme. Obojestransko slepilo ima magično moč!

    Končno je pravosodje začelo procesirati korupcijo. Upam, da bodo postopki hitreje tekli, ker je seznam zelo dolg – med tajkuni in politiki!

    Zato dragi moji, če imate kakšne dokaze o korupciji, vložite ovadbo!

    Volite samo tiste, ki imajo čiste roke! Kdor je zaposlen z dokazovanjem lastne nedolžnosti, nima časa za vodenje države, ki jo je treba dokončno potegniti iz krize. Da o morali ne razpredam …

  45. Mellie Mellie pravi:

    Montebuba, v svojem programu SDS ne pove, kje bodo dobili denar za svoje obljube. Ti politični programi strank so vsi samo zbirke želja.

    To so stvari, ki bi jih lahko razložili v soočenjih – kako mislijo uresnićiti svoj spisek političnih želja.

  46. Tomo pravi:

    Ja par solzic šel potočit kako je ti ti grdi Kučan zaprl strička Ivana Janeza Janšo.

  47. ZDEJ BO ZDEJ BO pravi:

    Kreten povedu sem ti da mal ohladi. Če maš probleme povej jih bova rešla. Ti pa tvoja nacistična golazen poberte se iz Slovenije

  48. ZDEJ BO ZDEJ BO pravi:

    Kot sem rekel “pičkoobranec” Na dobu boš še najbolj varen k boš igral na frulo posušenga starca . ti pa tvoja familija pa vsi k so izdal Slovenijo.

  49. Mellie Mellie pravi:

    Joj, ZDEJ BO x 2, ne tako grdo reagirat!

    Montebuba je fejst fant, samo mora začet razmišljat s svojo glavo, ne pa z Janezovo! :)
    Saj ne gre za to, da morajo prav svi tuliti v isti rog z nami, ampak da znajo argumentirati, kar povedo.

    Če bomo vsi tako nestrpni, potem se nam vsem skupaj slabo piše, ker smo vsi v istem čolnu!

  50. ZDEJ BO ZDEJ BO pravi:

    Ne hecam se. hitlerjevih ritopikov mam dovolj “mntetuba”. Zgrešu si ti stoletje. Ne boš ti in niti tvoja izdajalska banda žalil moje zemlje. Mrš ven iz Slovenije

    Kot rečeno, lahko se pogovoriva 1/1 pa mi boš mal osebno razložu tvoje poglede.

  51. ZDEJ BO ZDEJ BO pravi:

    Bravo Iztok in vsi ljudje ki razmišljajo trezno. smrdljive izdajalske pičke nas vlečejo samo dol, oni bi da se pogovarjamo o temu kako ni na bed da so sodelovali s hitlerjev, mi pa v resnic rabmo to da se ekonomsko opomoremo

  52. spookymulder spookymulder pravi:

    Joj, pa kaj je z vami ljudje? Ste res tako zelo shecani, da bi se šli takoj spet streljati v gozdove, če bi vam človek v roke dal puško?!? Pa kakšni nacisti?!? Kakšni komunisti?!? Ne bodite no tako lahkoverni, ker vam resnični zlikovci kradejo državo pred nosom, med tem ko se vi še vedno greste drugo svetovno vojno! Zresnite se malo ali pa nehajte jokati, kako slaba je država, ker si s takim razmišljanjem kaj boljšega sploh ne zaslužite!!!

  53. ZDEJ BO ZDEJ BO pravi:

    Mellie, uredu je. Miren sem. Ne bo mi pa nikdo žalil Slovenije

  54. Mellie Mellie pravi:

    Spookymulder ima prav!
    Janša bi zdaj zaploskal! Uspelo mu je radeliti narod! In na kakšno poceni finto! Dobra stara finta, ki vedno vžge!

    Priznam, da me pogreje, ko mi kdo pribija o domoljubju domobrancev itd. Malo skregano z zgodovinskimi dejstvi, ampak lepo prosim, ne se tako grdo obkladat!

    Mi si moramo gospodarsko opomoči, kot pravi ZDEJ BO. Zato moramo energijo usmeriti v prihodnost!

    Sovraštva je že tako preveč. Več dosežeš, če daš lep zgled, sicer se vsi samo vkopljejo in čakajo z mitraljezi v stelskih rovih.

    Nekateri so bili indoktrinirani že pri rojstvu. Morda se bodo kdaj iz tega izkopali – če bodo seveda hoteli spregledati in bodo slišali argumente drugih! V streslkih rovih pa poje orožje, in ne argumenti. Zato je treba iz okopov in se “odplankat”.

  55. ZDEJ BO ZDEJ BO pravi:

    Kaj temu “SpookyMulderu” ploskaš? To je ja vsakmu jasno k ma mal pameti že par let. Ni več fore v temu, da poslušam te kmete dolenske. Oni gobcajo o “kamanizmu” – ma njih je treba deportirat vn. mogoč u severno korejo

  56. ZDEJ BO ZDEJ BO pravi:

    Ja je treba usmerit energijo v izboljšanje stanja. Sam to bomo dosegl k prazgodovinski fosili zaštekajo da jih tuki v Slovenijo nočemo

    Mi ne rabmo da nas nekdo deli. Ne rabmo zahojenih 70 letnih starčkov iz kompleksom k so izdal državo in narod. Ne rabmo niti njihovih potomcev.

    Kar mi rabmo je ene neobremenjene ljudi.

  57. ZDEJ BO ZDEJ BO pravi:

    Neobremenjene ljudi, strokovne ljudi, ki bodo namesto tega, da sklepajo razne mutne posle iz Patrio (PATRIATEZEM JEBOTE) pač delal to zakar so zadolženi. Se prav vodil državo na profesionalen način

  58. Mellie Mellie pravi:

    Spookymulder, si že prebral nadaljevanje sage o “pravni luknji”?

    Kolegi niso našli razlogov za Krivičevo napoved
    Dragan Petrovec: Pravosodju ni treba umirjati fanatičnih strasti, ker bi izgubilo verodostojnost in integriteto.
    http://www.delo.si/novice/politika/kolegi-niso-nasli-razlogov-za-krivicevo-napoved.html

  59. ZDEJ BO ZDEJ BO pravi:

    Lejte zdej bomo na 70 let obletnce tega kar smo premagal naciste. Zakaj poslušamo nacistične ritoliznike?

    Jaz jih ne.
    Boli me racku za te zakretenirane dolence, nisem jez v temu. treba gledat na prihodnost

  60. ZDEJ BO ZDEJ BO pravi:

    SLOVENIJA #1
    - #1 LJUBEZEN
    #1 DRŽAVA
    in to državo so zgradili partizani.

    ne bo mene tuki noben zajebaval.

    Gremo naprej kot #1

  61. ZDEJ BO ZDEJ BO pravi:

    Kdorkol pa omadežuje to (svinje dolenske) nimam za vas milosti. Dost je. Dost ste delil narod. Dost sem vaša izdajalska sranja poslušal.
    Ni več potrplenja, zmankal

  62. spookymulder spookymulder pravi:

    “To je ja vsakmu jasno k ma mal pameti že par let.”

    Zakaj potem ni jasno tudi tebi … premalo pameti ali premalo let? ;-)

    Tvoje jezno obremenjevanje s “70-etnimi izdajalci” je podobno brezplodno kot blodnje tistih, ki ob vsaki rdeči zvezdi doživijo epileptični napad. Največ za neobremenjenost družbe boš storil, ko boš sam pogledal na koledar in se zavedel, da se ne piše več leto 1945 in da ne tiči za vsakim vogalom izdajalec naroda, ki ga moraš osebno odstraniti. :D

  63. spookymulder spookymulder pravi:

    @Mellie: Sem prebral, vendar je bil Petrovec veliko manj konkreten kot Krivic. Petrovec je pač povedal, kaj menijo njegovi pravniški kolegi, ker pa ni povedal, na čem svoje prepričanje utemeljujejo, ne morem reči, če me njihovo mnenje bolj prepriča kot Krivičevo. Bo pa pač potrebno počakati, kaj bodo na koncu rekli tisti sodniki, ki dejansko odločajo. In potem tudi to odločitev spoštovati, tudi če ne bo po okusu te ali one strani.

  64. ZDEJ BO ZDEJ BO pravi:

    Kle se strinjam s tabo. Nemorem se pa strinjat zzz to propagando. V keri državi se promovirajo zločinci?

  65. Mellie Mellie pravi:

    ZDEJ BO, na srečo nas je veliko enakomislečih, veliko več kot tsitih, ki se ukvarjajo z reinterpretacijo zgodovine. Samo zgubljamo energijo v njihovih debatah in preveč podležemo skrbno nastavljenim provokacijam. Potem se pa še med sabo skregamo, tako da občasno zmaga na volitvah tudi tisti, ki nas je uspešno razdelil. In to je posebne vrste ironija.
    Vsakemu pametnemu človeku pa je jasno, da s korupcijo obremenjeni NE SMEJO upravljati z državnimi jasli – niti politiki niti menedžerji. Ko bomo to dosegli, smo na pravi poti do blaginje.

    Zdaj se je končno začelo nekaj premikati. Že to je dobro, da nekatera bolj ali manj sprevržena dejanja, ki so se nam prej zdela samoumevna, zdaj zaznavamo kot korupcijska.

    Počasi se bo družba samoregulirala. To kar se zdaj dogaja na Dobu, je samo labodji spev diktatorsko razpoloženega psihopata, ki še ni dojel, da je večina ljudi spregledala, da vidijo zelo jasno, da je postal grabežljiv in sprevržen politik, ki Slovenijo tišči nazaj v 19. stoletje.
    JJ lahko drži v šahu le svoje zasepljene privržence, nas pa ne doseže več. Mi smo šli naprej in njegove ideje pustili na smetišču zgodovine. Če njegvov um ne bi bil tako bolan (ja, zares mislim, da je bolan, in tega tukaj ne upirabljam slabšalno), bi morda razumel, da je čas za odhod iz politike. Tako bi ohranil nekaj dostojanstva in celo ugleda, zdaj pa je oboje popolnoma zapravil. Vedno globje tone. Kaj večina misli o njemu, pokažejo ankete javnega mnenja. Žal zaradi takšnih scen tone z njim tudi Slovenija. Zapravlja naš ugled in energijo, ki bi jo potrebovali za prenovo družbenih in gospodarskih sistemov.

    Prav zdaj, ko to pišem, poslušam ponovitev poročil in prikrojene informacije, ki jih Odbor 2014 trosi o “zgražanju demokratične Evrope”. Demokratična Evropa se zares zgraža, ker ji je pol leta predsedoval skorumpiran politik, ki se je zdaj pridružil Berlusconiju. Evropska ljudska stranka, to je ta, ki se “zgraža”, se mora zamisliti, ker ima v svojih krogih skorumpirane politike. P ane pozabimo na Sanaderja, ki je bil kot predstavnik HDZ tudi njihov.

    Indikativna je tudi nenadna sprememba smeri Ljudmile Novak.
    http://www.rtvslo.si/dz-volitve-2014/ljudmila-novak-jansa-bi-lahko-izbral-drugacen-nacin-sluzenja-kazni/340555

    And remember: You’re never dressed without a smile! :)

  66. ZDEJ BO ZDEJ BO pravi:

    Ni to prihodnost. Prihodnost je to da se dela dela in dela.
    Če rabm ponovit je to to da se dela.

  67. ZDEJ BO ZDEJ BO pravi:

    Nevem kok si star #Mulder ampak lahko pa upam da si na isti poziciji kot jaz. Zločinci se morajo kaznovat.
    Mi pa rabimo ljudi k bojo naredil +gdp ne pa ene kmete k orgazmirajo masovno iz zapora

  68. ZDEJ BO ZDEJ BO pravi:

    Dost je blo tega deljenja res. Mi si tega ne mormo privoščit. Nemormo si privoščit poveličevanja nacistov iz zapora. Če naj bi ta država obstala za mogoče tvojo hčerko sina moremo zdej začet sprejemat pametne odločitve. Delat moramo začet

  69. ZDEJ BO ZDEJ BO pravi:

    Oziroma začet moramo delat.
    Ni ogromne filozofije za tem. Pač če je kermu jasno in ma rad Slovenijo to našo domovino me bo slišal.

  70. ZDEJ BO ZDEJ BO pravi:

    Fantje. In punce. Mellie. S tabo se popolnoma strinjam.
    Rab se da se naredi en napredek. Tukaj smo, to je to. 2014

  71. ZDEJ BO ZDEJ BO pravi:

    ” Mi smo šli naprej in njegove ideje pustili na smetišču zgodovine.” tukaj bi ti začel ploskat.

    Dejmo nekaj nardit ane, jebeš te starce. Dejmo že enkrat začet razmišljat kot Evropejci. Ni tko težko. Nemci so z nacisti opravil že 70 let nazaj. Dejmo tud mi

  72. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Pobje rapajo na podlago komada Fugitive K-Sola. Klasika iz devetdesetih.

  73. Mellie Mellie pravi:

    ZDEJ BO, se bomo! Pa ja nismo tako zahojeni kot narod!
    Samo mir naj nam dajo, da bomo lahko delali, pa davčno zakonodajo naj že enkart na miru pustijo, ker jaz ne dohajam več teh stalnih sprememb.

  74. Mellie Mellie pravi:

    @Spookymulder (komentar št. 63 in moj komentar št. 58)

    Petrovec ni bil preveč določen, je pa povedal, kaj kolegi menijo.

    V petek se je v Pismih bralcev oglasil tudi Krivic in poudaril, da ne brani Janše, ampak zakonitost. Pove: “Ob nevarnih in nedopustnih napadih Janše in njegovih privržencev na sodstvo ostajam (in postajam celo vedno hujši) janšev politični nasprotnik …” Kljub temu pa podpira ločena mnenja treh ustavnih sodnikov, zlasti Zobca, češ da so bolj skladna z ustavo.
    Pove tudi: “ustavnopravna vprašanja so lahko tako zahtevna in zapletena, da se na ustanih sodiščih po vsem svetu, ne le pri nas, včasih odločajo celo komaj s 5:4 – in podobno je bilo v tem primeru.
    Seveda pričakuje, da bo podobno odločilo tudi vrhovno sodišče, sicer bo v njegovih očeh “soodgovorno za še dodatno popačenje predvolilne kampanje in … volilne izide”.
    Zanimivo je, da se mnenja sodnikov razlikujejo tudi glede na njihovo strokovno specializacijo, saj specialisti za kazensko pravo to sodbo ocenjujejo drugače.
    V vsakem primeru bo treba končno odločitev sodišč spoštovati.

  75. Mellie Mellie pravi:

    “Vaški straži” na Dobu pa priporočam kot podlago Eric B. & Rakim – I Ain’t No Joke. :)

  76. zelda pravi:

    Mellie,ta je super vaška straža pred dobom. Sicer pa mora biti vaška straža pozorna, da ne kakšen komunistični snajperist streljal na njihovega ljubljenega vodjo. :-D Sicer pa bo imela vaška straža imela veliko dela, da se bo borila za svojo državo, ker je že sds imela svojo proslavo ob dnevu samostojnosti. Sedaj še morajo imeti se svojo vlado,sodišča,ki bodo bolj pravična,policijo ece tera ecetera. Tako bo imel lahko eno stranko eno ablast in se bo počutil kot titek. :-*

  77. montebuba pravi:

    “ZDEJ BO ZDEJ BO”

    Pa kaj govoriš!?!? Domobranci so samo prevzeli orožje od nemcev in so se branili pred Partizani ki so jih klali.
    nAJPREJ SE MORAMO ZNEBITI komunistične gamadi KI zavira razvoj in šele nato bomo lahko mirno zadihali! Saj je v Sloveniji polno komunistov!

  78. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    In kaj so poceli Nemci?

  79. E pravi:

    Iztok to je ta oddaja na TV SLO 3 ,ki so jo komentiral na Twitterju?

    http://4d.rtvslo.si/arhiv/na-tretjem/174284208

  80. montebuba pravi:

    Ja Nemci ja domobranci pa so se samo branili? kaj enačiš naciste in domobrance? LOL

  81. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Jp, to je ta oddaja.

    No, kaj so poceli nacisti in fasisti? Pa kaj so recimo poceli pripadniki Crne roke? Pa kaj je pocela cerkev?

  82. montebuba pravi:

    dobro domobranci tudi niso bili sami dobrotniki ampak ZAME so komunisti še vedno večji zločinci. KONEC.

  83. montebuba pravi:

    No da ne bo prenapeto sem na članku Brazilija-Čile napisal nekaj zanimivosti in analizo ekip! Komentirajte če se ne strinjate ali če želite kaj dodati!

  84. Mellie Mellie pravi:

    Priporočam za branje!

    O Janši: kar se je Janezek naučil, to Janez zna
    http://pohajalka.blog.siol.net/2014/05/05/o-jansi-kar-se-je-janezek-naucil-to-janez-zna/

  85. Mellie Mellie pravi:

    Montebuba! Zdaj si me pa zares razočaral!
    Kar naprej se vrtiš v krogih, ker drugih me poslušaš in svojih prepričanj ne gradiš na dejstvih, ampak na zguljenih frazah, ki ni nujno, da držijo. Treba se je kdaj tudi prepričati o njihovi verodostojnosti.

    Partizane in domobrance smo že obdelali!
    Zgodovinska dejstva sploh ne govorijo domobrancem v prid, komunisti pa imajo na vesti povojne poboje, ki pa so bili pričakovani, saj se je žrtev maščevala svojemu krvniku. Zato nosijo del krive tudi zavezniki, ki so vedeli, da se bo to zgodilo.

    Preberi še enkrat komentar št. 38:
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2014/06/08/jebeni-arhivi/#comment-673349

    Ponavljam še del svojega komentarja št. 19:
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2014/06/09/domobranska-zastava/

    Pa še to: domobranci so paktirali z drugima dvema totalitarnima sistemoma, dokazano bolj grozovitima od diktature, ki ji pravijo “komunizem” in je žal zelo negativen odklon od pozitivne ideje komunizma.
    Niso samo medlo kolaborirali z nacizmom in antifašizmom, ampak so ga pomagali razširjati in ustrahovali lasten narod. Izdali so svojo domovino, jo preprosto podarili genocidnemu Hitlerju in jo omadeževali za večne čase.
    Če bi domobranci bili bolj številni, bi morali Slovenci na proslavi v spomin na zavezniško izkrcanje v Normandiji, sklanjati glave, tako pa smo lahko ponosni, da smo bili na “pravi” strani.
    Titova vojska ni nikoli prisegla Stalinu in Jugoslavija ni nikoli bila sovjetski satelit, če povlečem vzporednice. Goli otok in podobno smo si zakuhali kar sami, žal.

  86. Mellie Mellie pravi:

    E hvala za link v komentarju 79!

    Antauer je car!

  87. montebuba pravi:

    dobro končali smo; Umiri se Mellie :) :D
    Vidim da obvladaš zgodovino!

  88. Mellie Mellie pravi:

    Montebuba, upam, da zdaj boš končno ponotranjil zgodovinska dejstva! :)

  89. kričač pravi:

    @Mellie (88); hah, po vsem tvojem trudu – iz tvojih ust v božja ušesa!!! :D

    Ker … saj veš kako to gre … “vuk dlaku mijenja, al’ ne mijenja ćud” …

    http://www.youtube.com/watch?v=-jWwEyCUoUI

  90. Mellie Mellie pravi:

    Urškin PR na Planet TV
    http://www.siol.net/novice/slovenija/2014/06/urskabacovnikplanettv.aspx

    To je too much! Kako se mi smilijo otroci, ki imajo takšnega očeta! Lahko bi se izognil zaporu, pa se ga ni, ker potem ne bi bilo tako udarno in absurdno!
    Raje je trmast, ima objokano ženo in otroke, ki ga pogrešajo! Kako kruto!
    Vse za dober PR! Družina ni važna, samo on! Prejšnjo družino je zlahka zapustil …

    Ponavljam, lahko bi zaprosil za odlog prestajanja kazni in se naprej boril za svoj prav s pravnimi sredstvi, kar pa zdaj počne, je zares poden!

    Verjetno je na Dobu in v drugih zaporih še več zaprtih očetov otrok, ampak ti ne zanimajo nikogar!

  91. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Vrhunska manipulacija in PR, o katerem lahko vse ostale stranke le sanjajo. Toda Cerar še vedno močno vodi.

  92. Mellie Mellie pravi:

    @Iztok (91)
    Ja, ampak Cerarja že sesuvajo z vseh strani.
    Očitno je odporen, 19. junija se ga je sistematična lotil Janez Šušteršič, pa se ne pozna.

    @kričač (89)
    Velja za marsikoga! :)

  93. Mellie Mellie pravi:

    Ubogi vsi tisti otroci, ki jih njihovi starši izkoriščajo v propagandne namene politične stranke! (:

  94. montebuba pravi:

    če bi se odpovedal zaporu bi ga še bolj pljuvaali in blatili; Saj bo kmalu prišel ven, pravica bo prišla; Če ne drugo bo posredovala Evropa.

  95. krš pravi:

    Čas bo pokazal svoje, nekateri boste izpadli blazni bebci, ampak tut takrt tega ne boste priznal.

  96. E pravi:

    In potem naj volitve jemljem resno.Hm…Štekam zajebancijo sam tole..Ne vem no.

    http://svet24.si/clanek/zabavno/domaci-sov/53b15fd7d3e19/naj-vam-raznese-glavo-pod-slovensko-zastavo

  97. E pravi:

    Potem bi se oni radi šli svobodo in enakopravnost ,ki nedovoljio komentirat ,če nisi njihov pripadnik.To se sicer ni meni zgodilo amapk je nekdo od mojih prijateljev na FBju lajkal in videl obajvo od ene druge osebe.

    http://shrani.najdi.si/?2m/lM/4Svz3Tag/neimenovana.jpg

  98. Tomo pravi:

    Tako gospod Tomšič kot gospod Pučnik se obračata v grobu ko vidita kakšen potujoči cirkus s klovni je nastala stranka ki sta jo ustanovila.Tisti ki pravi da je Janša ustanovil SDS nima pojma!!!

  99. Mellie Mellie pravi:

    @E (št. 96)
    Super so te Butale! Približno tako se meni zdijo nekateri programi strank! Nekatere stranke imajo zares tragikomično dodano vrednost.

    @Tomo (št. 98)
    Ja, tudi jaz tako vidim. No, Pučnikova in Tomšičeva SDS je bila Socialdemokratska stranka Slovenije, ko pa niso bili sprejeti kot opazovalci v Socialistično internacionalo (v tem driblingu je zmagala takratna Združena lista, zdaj SD), so se že pod Janšo pač morali preimenovati. Da bi ohranili iste kratice, je iz tega nastala Slovenska demokratska stranka (2003).
    Tisti, ki imamo dober spomin, se še spomnimo, kako so lagali v kamere, da so bili oni sprejeti v Socialistično internacionalo (združenje socoaldemokratskih in delavskih strank), in ne ZL. Ko se je čez nekaj časa izkazalo, da lažejo, so nehali to komentirati (tipično!), prepričani, da se bo to pozabilo. Da bi zabrisali “sledi”, so se leta 2003 enostavno preimenovali in spremenili smer – v desno.
    In tako JJ in njegova stranka ves čas delujejo. Potvarjanj dejstev in drugih grehov pa ima(jo) celo vrsto …

    Butale rules!
    Za Butalce je značilna kratka pamet in prav takšen spomin.
    Bojim se, da se bomo po teh volitvah lahko tudi uradno preimenovali v Butale,saj prebivalci te dežele že ustrezamo osnovnemu opisu Butalca.

  100. Tomo pravi:

    Ja Mellie hvala za dodatno informacijo.Sam mene bolj zanima kdaj so začeli uradno na veliko socializem kritizirati kot največji bavbav in prodajati kapitalizem kjer se cedi med in mleko.Vem samo da je Peterle obljubljal drugo švico.

  101. Mellie Mellie pravi:

    Tomo, kot se spomnim, po tistem, ko so zamenjali smer. V bistvu je šlo ves čas za kontriranje drugim, potem so jih njihovi bogati podporniki iz tujine (večinoma z domobranskim poreklom) dodatno usmerjali vse bolj desno.
    Janez je pač vajen udbomafijskega razmišljanja, bil je tudi zelo indoktriniran z nekdanjim “komunističnim” establishmentom (ne pozabimo na njegove ambicije v partiji in pozneje tudi v ZSMS, v kateri se mu je skoraj uspelo zavihteti na predsedniški stolček, a je bil (po mojem sicer nedemokratično) preglasovan, Školjč pa ustoličen). Takrat se je rodil njegov srd, da je začel iskati dokumente, kar je potem povzročilo afero JBTZ. Do teh dokumentov j elahko prišel, ker je bil pri skledi, topa so mu omogočili njegovi tedanji politični botri. Nikoli ni bil prav brez botrov, samo da so takrat bili z levega pola.
    Iz teh političnih koordinat, ki so ga zaznamovale, so mu morali pomagati strici iz tujine, da je zavil desno. Njemu je samo za afirmacijo, vzame vse, kar mu pride na pot in mu pomaga vladati. Sla po oblasti je pri njem zelo izrazita. Pri tem ne izbira sredstev. Zdaj je zmanipuliral ljudi in jih zreduciral na ovčice, ki mu slepo sledijo na Dob.
    Narod ga podpira, ne sprašujejo pa se, kaj je to, kar jih tako prepriča. Menjavanje političnih ciljev zagotovo ni ta adut.
    No, to je zdaj na ravni mnenja, ker nimam časa za iskanje dokazov in dokumentov …

  102. Mellie Mellie pravi:

    Pardon lapsus!
    Tomo, kot se spomnim, po tistem, ko so zamenjali smer.

    Namesto “smer” bi moralopisati “ime”.

  103. Mellie Mellie pravi:

    O uravnoteženosti medijskega poročanja v predvolilni kampanji

    http://img.rtvslo.si/_up/upload/2014/07/01/65123203_prime_time_pol_kampanja_2014.png

  104. Tomo pravi:

    Ja saj so oni ja demokratična stranka a njihov božji poslanec pa krivično zaprt hehe.Sem gledu preverjeno včeraj.Čista resnica!!!!

  105. E pravi:

    Ta odstavek dam Peterletu prav.Cerkev ni mesto za politiko.
    No to se že tako skoz dela tako ,da ni to nič novega.
    V vednost nisem simpatizer cerkve in njihovih veljakov.
    Ta topic napisal zgolj za zanimovost in debatiranje.

    V nedeljo sem bil na zlati maši moža, ki z vso resnostjo in predanostjo jemlje svoje meniško poslanstvo. Spoštujem ga in se mu hvaležen.Zlatomašni pridigar se je odločil, da bo ob tej priliki razodeto resnico prenesel tudi na politično področje. Svetoval nam je, naj volimo stranko, ki ima predsednika v zaporu, če nočemo biti v grehu.Najprej me je imelo, da bi na glas zaklical – “Gospod pater, ne tu in ne tako.”

    Celoten zapisa Peterlena : https://www.facebook.com/lojze.peterle/posts/468102589999931

  106. zelda pravi:

    Mene pa samo zanima, če se bo črnač odzval vabilu na soočenje strank, ki bo ta četrtek na pop tv in bo spet govoril bedarije, da je janša edini politični zapornik v evropi. Pri tem pa je čisto pozabil na sanaderja,belursconija ,upam da sem pravilno napisala:-I in seveda sedaj so v franciji pridržali sarkuzya. Mogoče misli črnač da je janša politični zapornik, ker je politik,čeprav je zaprt zaradi klasičnega k.d.

  107. montebuba pravi:

    ta pesem dobro ponazori dogajanje za železno zaveso in kar bi se moralo zgoditi tudi tu! Konec Komunizma
    No če razumete Madžarsko:

    http://www.youtube.com/watch?v=utHVf3MuhY0

  108. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Mislim, da je fora političnega zapornika v tem, da je Janša po njihovem kazensko nedolžen in je v zaporu samo zaradi politično nastavljenega procesa, medtem ko so Sanaderju in Berlusconiju dokazali, da sta storila kaznivo dejanje. Isto naj bi čakalo Sarkozyja. Pa finta je, da se je stranka Sanaderja odrekla v eni sekundi, za Janšo pa bi njegovi umrli.

  109. Mellie Mellie pravi:

    Montebuba, komunizma ne more biti konec, ker ga nikoli ni bilo!

    Kot vidim, živimo v krutem kapitalizmu z vse večjimi soacialnimi razlikami in vse več revnimi in ačnimi ljudmi!

    Kako bomo vsi skupaj živeli bolje? Sedanji sistem zagotovo ni najboljši odgovor.

  110. kričač pravi:

    @Mellie (109);

    Podpišem!

    Saj kapitalizem je od nekdaj obstajal, le da je bil preoblečen v drugačne barve in oblike in vkomponiran v razne sistemske režime, pač pod različnimi imeni … no, ampak ta črno-bela paradigma, ki si jo je nase navlekel v zadnjih desetletjih, mu ne pristoji najbolje, ker se pepita vzorca človeško oko in psiha pač hitro naveličata; preveč razklano ojšter je, kot praviš … te ostre robove pa najbolj občuti vse več ljudi izpod praga revščine, ki jih življenje že itak prebada podolgem in počez, v tem obdobju še dodatno, na vsej fronti. Zato bi Mr. Capitalu jaz predlagala nov dizajn, v bolj pastelnih barvah. Barvah impresionizma. Naj nas preseneti, no, če je res tak večni frajer, kot trdi, da je.

    Sistem tudi že od nekdaj teče, utečeno melje, mah … pa saj ta sistem sam po sebi niti ni tako slab, le prave VSEBINE mu manjka … obstoječo strukturo bi bilo potrebno domislit, dodelat, nadgradit in seveda posamezne dele nujno zamenjat, nadomestit.

  111. Mellie Mellie pravi:

    @Kričač
    Jaz sem tudi za pastel, impresionizem in več vsebine!

    @Montebuba
    Glede železne zavese pa naj spomnim, da je Manžarska bila za železno zaveso, Jugoslavija pa ne! Kako je to bilo videti v resnici, sem preizkusila sama (tega se zelo dobro spomnim, ker sem kot majhna deklica doživela šok zaradi dolgih pregledov na mejah nekdanjega vzhodnega bloka), na jugoslovansko-italijanski meji pa je bila čisto druga pesem!
    Kot odgovor na blokovsko razdelitev se je Tito – po popolnem razkolu s Sovjetsko zvezo leta 1948 – ogrel za idejo neuvrščenih, ki je potem prerasla v gibanje: http://sl.wikipedia.org/wiki/Gibanje_neuvr%C5%A1%C4%8Denih
    Citiram iz Wikipedije:
    “Ena izmed uspešnih Titovih potez v mednarodni politiki je bila ustanovitev neuvrščenih leta 1961 z Gamalom Abdelom Naserjem in Džavaharlalom Nehrujem). S to potezo si je priboril status državnika svetovnega slovesa in vodje “tretjega bloka”, vmesnega člena v boju med sovjetskim taborom in zahodnim zavezništvom.”

    Tudi če se zdaj to zdi farsa, pa se je to pokazalo v realnosti tudi tako, da smo Jugoslavi lahko potovali brez vizumov na Vzhod in Zahod.
    Prav zaradi tega je bil jugoslovanski potni list najbolj zaželen na črnem trgu. Pomenljivo!!! Trg je zakon, pravijo neoliberalci, mar ne?!

    Še pomnite tovariši 3
    http://youtu.be/ThygR1F2YTE

  112. Mellie Mellie pravi:

    Kaj vse se ne najde na Twitterju! A real eye opener!

    https://twitter.com/StMatic/status/446212020967206912/photo/1

    Torej mlada najeta “delovna sila” se je 19. marca 2014 že ob 8.30 zbrala pred sodiščem, da bi pomagala ostarelim častilcem v boju za Janševo pravno državo.
    http://www.politikis.si/?p=120915

    Kaj vse ne povzročijo lačni želodci!
    Me zanima, kako jih bodo izkoristili za volitve.
    Kakšna žalost v tej Dolini Šentflorjanski!

  113. montebuba pravi:

    ššššššššššššššššššššššššššš molk je danes!

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !