Jebeni arhivi

8.06.2014 ob 20:55

Rekel bom samo to, da čakam, da bosta SDS in še posebej Eva Irgl plačala tale današnji fiasko. Če lahko člani stranke zbirajo denar za sodne stroške Janeza Janše, pa naj zberejo še denar za referendum. Pika.

 

86 komentarjev na “Jebeni arhivi”

  1. montebuba pravi:

    levica je hotela volitve ločiti ker so vedeli, da bo na evropskih volitvah zmagala desnica in bi mimogrede obkrožili še PROTI! Točno sem vedel da boste zdaj valili krivdo na levico;
    Prekleti komunisti bo mogli bit kaznovani kar so delali; Kučan in podobni! SVINJE!

  2. montebuba pravi:

    *na desnico (pardon)

  3. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Če se vam je tako zelo šlo za proti, bi lahko vseeno prišli na volitve, mar ne. To z EU volitvami je slab izgovor za neuspeh.

  4. montebuba pravi:

    jaz sem šel in OBKROŽIL PROTI; j***** ga ljudje nejdejo ker jih boli k*** za vse, a buniti pa se znajo!
    plus najbolj splošna dva reka pred volitvami:
    1. ah, kaj bom volil saj so vsi isti;

    2. ah, kaj bom volil saj moj en glas ničesar ne spremeni!

    če ne voliš se nimaš kaj pritoževati; Trohi dam prav glede par stvari; ko je rekel sami bleferji, plus TV ni nič boljše saj vse cenzurira,
    Očitno bodo tej komunisti res zapravili državo do amena;

    Saj največja značilnost komunistov je ta: krade, državo spravi v bankrot, potem pa laže in krivdo vali na druge!

  5. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Stari, teb se čedalje bolj rola :)
    Janša bi te lahko vzel za svoj PR :)
    Tako mlad pa tako nor :)

    Te bom pa vprašal, če si sploh vedel kaj si obkrožil oz. kaj točno je narobe v zakonu, ki velja zdaj?

    Glede Trohe, res je, Eva Irgl je huda bleferka.

    Glede komunistov, jaz jih ne vidim že 30 let. Kje za vraga jih še vedno vidiš ti?

    Imaš privide kot Janša?

  6. Stric Marč pravi:

    Vsako neumnost je plačal narod, pa bo še to. Ker je potreben kvorum na referendumu, mi ni bilo potrebno glasovati za nekaj, kar meni tako in tako ne služi. Nimam časa niti ne znam glodati po arhivih, da bi našel podatke, kdo vse je delal za tuje obveščevalne službe in kdo vse je sedaj , ko je na politični poziciji njen ujetnik.

  7. montebuba pravi:

    Kje jih vidim!?!? vsako faking leto:

    http://www.rtvslo.si/zabava/druzabna-kronika/foto-partizanske-pesmi-prepevali-tudi-rdeci-slovenski-politiki-v-prvi-vrsti/307685

    bleferji so Komunisti ki znajo samo lagat in krast! TI SPLOH VEŠ KAJ PIŠE V ARHIVIH?!!? Nimaš pojma za kar gre;

    In ja vem kaj je bilo vprašanje: Ali ste za to da država ohrani varstvo arhivov, jaz sem bilo proti, saj želim, da jih odprejo in OBSODIJO NAŠE KOMUNISTIČNE SVINJE!

  8. Pepi pravi:

    Po pravici niti nisem prišel do izbire za ali proti — pa sem praviloma kar kolikor toliko na tekočem s temi in onimi odločanji. Enostavno nisem našel niti enega razloga, zakaj bi se moral jaz (kot šolar pred zaključkom študija) ukvarjati z jebenimi arhivi. Kaj mi bodo? Nikdar pa nisem volil za eno stran, samo zato, da ne bi zmagala druga, ker to je pa kar se mene tiče kretenizem erste klase in ultimativno poguba našega naroda.

  9. Tomo pravi:

    Saj se je uvedla peticija za podpise da naj SDS poplača stroške.Zakaj bi plačala razpadajoča koalicija ko je ravno SDS tisti ki se je gnal za referendum.

  10. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Montebuba, torej so Bratuškova, Turk in Jankovič komunisti al kako? Joj, no :)

    Torej misliš, da ta zakon, ki je zdaj, zapira arhive ali kaj? Joj, no, še enkrat :)

  11. Tomo pravi:

    montebuba ti pa še enkrat posluš preroški govor Ivana krambergerja da se he teba najbolj bat cerkvenih komunistov,ki so nekoč mokro sanjali da bi ostarelemu Titu brisali rit in nosli kahlico,zdaj brišejo Janševe škornje.

  12. montebuba pravi:

    seveda;

  13. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Še enkrat bom vprašal, ali ta zakon, ki je zdaj, res zapira arhive?

  14. montebuba pravi:

    ja za zdaj ja, potem bo potreben nov referendum ki pa ga itak ne bo saj bodo strici iz ozadja že poskrbeli za to… :)

  15. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Sem vedel, da nimaš pojma in da si bil proti samo zato, ker je bil Jašna proti :)

  16. Tomo pravi:

    Strah je predvsem člane SDS ki so bili nekoč tanajbolj zagriženi komunisti in udbaši,nato so se pa spreobrnili.

  17. montebuba pravi:

    no te pa povej:

  18. Tomo pravi:

    Ps Iztok pusti ga saj nima svojih možganov.

  19. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Se boš pa kar sam pozanimal, še posebej pred kakim novim referendumom, da ne boš kot vedno spet nasedel svojemu idolu. Dobro vas obrača. Svaka mu čast. Cel narod trpi, ker je on obseden s Kučanom. Sram ga bodi.

  20. montebuba pravi:

    vidim da z vami ne pridem do konca…

  21. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Z nikomer izven SDS ne boš s takimi oslarijami :)

  22. darja pravi:

    @stric Marč: “vsako neumnost plača narod”!

    Kdo se s tem ne strinja? Nihče za položajih ni za nič odgovoren! Eni in isti!
    Mi pa plačujemo milijarde! Oooooooooo fak!

  23. Vid Šteh Vid Šteh pravi:

    Nekako sem pričakoval, da se bodo SDS fanatiki v naslednjih dneh cmerili in spet povsod videli komuniste in neke zarote stricev iz ozadja. :) Tile iz SDS so res rojeni za stand up komedijante.

  24. mellie mellie pravi:

    Ponavljam svoj komentar, ki sem ga sicer oddala pri EU v volitve 2014, ampak sodi sem.

    Eva Irgl spet potvarja dejstva! Med drugim trdi, da bi dosegli kvorum, če bi bil referendum hkrati z evropskimi volitvami?????
    Kvorum pri referendumu je: PETINA volilnih upravičencev se mora izreči PROTI! Na evropskih volitvah SDS niti slučajno ni dosegla toliko, niti skupaj z NSI in SLS ne!!!

    To me zares razjezi, čisto potvarjanje dejstev a la SDS! Me zanima, ali se bo kdo obregnil na takšno izkrivljanje dejstev!
    Se bojim, da preveč pričakujem od slovenskih medijev, saj jim očitno ne gre za resnico ampak za senzacije.

    Za porazno majhno udeležbo pa sta po Irglovi kriva Delo in Dnevnik, ki sta menda odkrito pozivala k bojkotu referenduma!
    Ne vem, ali se časopisni hiši zavedata, kako vsemogočni sta!

    Naj se že enkrat sprijaznijo z dejstvi: ne hodimo na referendume, ker so o preveč strokovnih temah. Odločajo naj strokovnjaki, ki so za to plačani!

    Pa še to:
    Tisti,ki nismo šli na ta referendum smo posredno glasovali ZA. Komu se da hodit glasovat, če ni treba! Ni bilo težko uganiti, da ta referendum ne bo uspel. Bil je solo akcija SDS, celo NSI in SLS sta se distancirali! Do skrajnosti je bil spolitiziran in zmanipuliran od SDS. Večini se to upira, zdaj smo to dokazali!
    SDS je doživela fiasko in naj prevzame odgovornost. Upam, da je to zdaj lekcija za prihodnje zmanipulirane in spolitizirane refrendume. Narod pač ne kupi vsega!

  25. montebuba pravi:

    Ponosen sem da so ljudje razvili Domobransko zastavo na stadionu!
    Če lahko to počnejo partizani s svojimi zvezdami lahko tudi druga stran to počne!!

  26. Tomo pravi:

    montebuba,potem podpiraš tudi holokaust in iztrebljanje slovanov.Ti dejansko podpiraš Hitlerja in si redni obiskovalec Thompsonovih koncertov.

  27. montebuba pravi:

    Tomo ne govori ker nimaš pojma! DOMOBRANCI NISO prevzeli orožja ker so podpirali Nacizem ampak ker niso imeli druge izbire saj so šli Partizani nad njih jih klat! S Hitlerjem niso imeli nobene veze;

    Torej ti pa podpiraš Komunizem, laži, brezboštvo, Stalina, BARBARA ROV, povojne poboje, Kučana; smiliš se mi…

  28. montebuba pravi:

    ZAKAJ SO NASTALI DOMOBRANCI?
    Da bi zavarovali nedolžno prebivalstvo pred zločini komunistov, ki so izkoristili NOB za revolucijo in prevzem oblasti. Stalin, in z njim povezani slovenski komunisti, so prvi sodelovali z okupatorjem, vse dokler Nemčija ni napadla Sovjetske zveze.

    SAMO ZATO! Stalin je večji zločinec od Hitlerja! Tito tudi ni boljši!

  29. montebuba pravi:

    glej ne pravim.. mogoče so bili tudi taki ki so prisegli nacizmu ampak velika večina se je borila za sebe da bi preživeli in ušli smrti zato so odšli v Argentino…

  30. E pravi:

    Ta referendum je bil drugi naj slabši polek pokrajin in skupno je to ,da so ta dva referenduma razpisala stranaka SDS.

    http://www.24ur.com/novice/slovenija/stiri-od-petih-referendumov-z-najnizjo-udelezbo-razpisali-s-pomocjo-sds.html

    Kaj se pa tiče nogometne tekem pa sramota.Če ne nogometaši bi pa lahko vsaj naša delegacija kaj ukrepala.

    To je slovenska zastava in nič druga.

    http://www.vlada.si/fileadmin/dokumenti/Slovenija_doc/zastava.png

    montebuba

    Domobranci so pa kolaboranti izdajalci slovenskega naroda to je povsem jasno in ne razumem ,da postavljamo še spomenik za njih.
    To je isto kot ,da bi v Nemčiji postavili kip Hitlarju in SS vojakom.Tega tam ne boš videl zaradi teh Hitlarskih znakov greš v Nemčiji v zapor.Če se vam obrača želodec ,ko vidite rdečo zvezdo se meni ,ko vidim domobransko zastavo.

    V dvajsteih sekundah imaš razlago in točna dejstva zaprisega nacistični Nemčiji..

    https://www.youtube.com/watch?v=V14a2rp5fAM

  31. Pepi pravi:

    Preteklik. Vsi trije so pokojni že od preden si se rodil. Ne vem, zakaj se obremenjuješ z njimi.

  32. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Montebuba, rdeča zvezda se ponavadi kaže na partizanskih proslavah in obeleževanju raznih bitk iz druge svetovne vojne, tale domobranska pa se je na nogometni tekmi in to na dan spomina invazije na Normandijo. To pomeni, da je bila le provokacija, ki ni imela s samim dogodkom nobene veze. Rdeča zvezda vedno ima. In na fuzbalu se navija s slovensko zastavo ne pa z domobransko. Če ti ni jasna razlika, bog pomagaj. In noben “partizan” ne bo tako usekan, da bo na fuzbalu ali kaki drugi tekmi razvil rdečo zvezdo.

  33. Tomo pravi:

    Ja domobranci so prisegli Hitlerju in pika,tako kot ustaši.

  34. montebuba pravi:

    meni je pa slabo ko vidim tole:
    https://www.google.si/search?q=slovenska+partizanska+zastava&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=ZvqVU_eIB-P-ygP01IGYAQ&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1344&bih=746#facrc=_&imgdii=_&imgrc=q5nk1HRGun-AdM%253A%3BFEZTTATrbiksyM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.reporter.si%252Fsites%252Fdefault%252Ffiles%252Fstyles%252Fgalleryformatter_slide%252Fpublic%252Fphoto_298184_20120108.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.reporter.si%252Fslovenija%252Fresnica-o-dra%2525C5%2525BEgo%2525C5%2525A1ah-partizani-so-stisnili-rep-med-noge%252F7655%3B500%3B312

  35. montebuba pravi:

    citiram en komentar ki je odlično povzel vse:

    “Počasi se bodo rdečkarji morali sprijazniti – da bo enkrat resnica prišla na dan. Komunisti so se borili pod rdečo zvezdo, ki je doma in po svetu pomorila več ljudi kot katerikoli nacizem in fašizem. Domobranci pa za demokratično Slovenijo…
    Domobranci so bili ustanovljeni šele kot reakcija na zločine komunizma…”

    Tomo in pa E Če pa tega ne razumeta oprosti se delata norega ali pa sta idiota.

  36. Tomo pravi:

    Najbolje da Stranka Debilnih Sterilizirancev ustanovi svojo lastno državo da nas pusti že enkrat na miru,sem takoj za.Pa nisem komunist in obsojam povojne poboje in goli otok,pa vendar imam do partizanov spoštovanje ki mi ga ne bo noben vzel.Prav tako spoštujem Tigrovce in Maistra pa vse puntarje ki so dali življenje v boju proti Turkom.Ampak ker si tak neumen debil ker misliš da je vsak udbomafijec,komunist,murgeljčan,nezreli trenerkar,zombi sam zato ker ne podpira Janše in ostale bele nesnage.

  37. Guy Pearce pravi:

    Montebuba koliko pa si ti sploh star?

  38. mellie mellie pravi:

    @montebuba
    Meni pa je slabo, ko prebiram hvalnice domobrancem. Daj, poduči se in ne žali več cele nacije s svojim nepoznavanjem zgodovine, tako kot to dela Janez Janša!

    Nekaj neizpodbitnih dejstev:
    1. EU temelji na zmagi antifašizma!
    2. partizani so bili na strani zaveznikov – zmagovalcev II. svetovane vojne
    3. domobranci so zaprisegli Hitlerju.

    Tukaj so dokazi:

    *** Domobranci so zaprisegli nacistični Nemčiji, kar je bilo neetično – citiram dr. Franceta M. Dolinarja, vodjo nadškofijskega arhiva. Prilagam posnetek:
    http://4d.rtvslo.si/arhiv/odkrito/174272508 – posebno po 40. minuti

    *** Zaprisega domobrancev nacistični Nemčiji:
    https://www.youtube.com/watch?v=V14a2rp5fAM

    *** Izpoved partizana: http://www.ednevnik.si/entry.php?w=mehanikaleban&e_id=187087

    *** Izpoved prisilno mobiliziranega v domobransko četo (1. 11. 2012)

    Dve Slovenski vojski
    Izjava gospoda Ivana Omana nekdanjega člana predsedstva Slovenije, da sta bili med vojno na ozemlju sedanje Slovenije kar dve zmagoviti »slovenski vojski« je bila sprejeta kod čista zgodovinska resnica. Nanjo se ni nihče, niti noben zgodovinar kritično odzval, čeprav je po mojem mnenju ta izjava čisto sprenevedanje, ki ima en sam namen, da zgodovino Slovencev s takimi in podobnimi »resnicami« povsem zamegli ali bolje rečeno ponaredi.
    Sem eden redkih še živih Slovencev, ki sem bil pripadnik obeh »Omanovih vojsk«.
    Med 14 mesečnim stradanjem v Koncentracijskem taborišču na Rabu sem bil, čeprav komaj polnoleten dovolj narodno zaveden, da za svojo izpustitev nisem podpisal župniku prošnje z pristankom, da se priključim Milicii volontari anti komunisti MVAC takrat imenovani bela garda oz. vaški stražarji. Raje sem še nadalje stradal vse do kapitulacije Italije in se takrat z velikim veselje vključil v Rabsko brigado. V sklopu te brigade sem na Mašunu pred najvišjim partizanskim vodstvom in pred župnikom, križem in svečami prisegel, da se bom do zadnje kaplje krvi boril za osvoboditev izpod okupatorjevega jarma.
    Zaradi objektivnih in subjektivnih razlogov se po 10 dnevnem dopustu nisem mogel vrniti v brigado in sem s tem prekršil prisego, ki sem jo dal na Mašunu.
    Sem bil pa nekaj mesecev potem prisilno mobiliziran v krajevno domobransko četo.
    Zaradi odpora do služenja v domobrancih sem bil že po nekaj tednih skupno s še sedmimi drugimi prisilno mobiliziranimi domobranci razorožen, aretiran in izročen gestapu z zahtevo, da bi končal v enem od neštetih krematorijev na ozemlju nemškega rajha. Ker pa je Hitler zaradi porazov, ki jih je takrat doživljal veliko bolj potreboval mlade Slovence za »kanon futer«, kakor pa pepel iz krematorijev sem bil brez mojega pristanka dodeljen v najbolj okruten »Rupnikov bataljon«. Že prvi večer nam je vsem sedmim uspelo pobegniti iz tehniške šole, ki je bila spremenjena v kasarno in potem še iz ograjene Ljubljane. Po dveh ponovnih aretacijah domačih domobrancev in po nalogu »Črni roki«, da me v Mestnem logu dokončno spravi s sveta mi ni preostala druga rešitev kod da poiščem zaščito v Ljubljani pri policiji, za katero sem menil, da ni tako umazana od slovenske krvi, kod so bili domobranci. Tu sem do konca vojne v nemški opremi, z nemškim orožjem, z nemško oskrbo in za nemško plačo 125 lir opravljal delo policaja. Med tem sem moral na dvorišču nekdanje prisilne delavnice pred visokimi gestapovskimi oficirji pred duhovnikom, križem in svečami priseči, da se bom pod vodstvom Hitlerja do zadnje kaplje krvi boril za svojo domovino v sklopu nemškega rajha. To mojo prisego je poslušal tudi moj oče, ki je bil takrat zaprt v bližnjih kletnih prostorih, kamor so ga poslali domači domobranci pod obtožbo, da ima sina pri partizanih.
    Po vseh teh mojih osebnih življenjskih izkušnjah smatram, da imam vso pravico, da o dveh »zmagovitih slovenskih vojskah« povem svoje mnenje.
    Prvič: Nobena od Omanovih vojsk ne more biti »Slovenska vojska«, ker do tedaj in še 50 let pozneje ni obstajala država »Slovenija«. Kajti samo država, ki je priznana tudi od drugih držav ima lahko svojo vojsko. Takrat so obstajale na teritoriju sedanje Slovenije, kod ukupatorske le tri države, to je Nemčija, Italija in morda tudi Madžarska. In samo te so lahko imele svojo vojsko.
    Drugič: Omanova vojska, ki je zmagala leta 1945 iz zgoraj opisanih razlogov ni mogla biti »slovenska vojska«.
    Ob nezakoniti okupaciji imajo po vseh moralnih in tudi mednarodnih zakonih zasužnjeni narodi vso pravico, da se tudi z orožjem uprejo svojim tlačiteljem. Prav takšni uporniki smo bili z vso pravico tudi Slovenci in »uporniki » bi bil pravi naziv za tisto vojsko, ki je po zmagala leta 1945.. Ker pa se je tudi v drugih delih Evrope uveljavil za vse uporne vojaške skupine ime partizani je povsem primerno, da se ne imenujejo »slovenska vojska« temveč P A R T I Z A N I .
    Tretjič: Z imenovanjem pripadnikov Vaških straž, Bele garde, MVAC in pozneje Domobrancev za »slovensko vojsko« je povsem zgrešeno in neprimerno že zaradi dokazov navedenih pod Prvič.
    Vaške straže ali »Bela garda«, ki se je pozneje preimenovala v MVAC ne morejo nositi imena »Slovenska vojska« tudi zato ne, ker so vse njihove postojanke ustanovili župniki in kaplani s pooblastilom škofa Rožmana in ob moralni in materialni podpori italijanske okupatorske vojske. Vse te postojanke je vodila italijanska vojska kod svojo pomožno milico. V italijanski vojaški zgodovini so popolni seznami vseh teh postojank s točnim številom pripadnikov, s točnimi podatki o komandantih posamezne postojanke. Za vsako postojanko je naveden oficir ali podoficir, ki je bil kod zvezni oficir zadolžen za povezavo z italijansko vojsko in tudi vodil vse akcije postojanke, kamor je spadalo tudi aretacija in streljanje zavednih Slovencev. Navedeno je tudi točno število pušk, mitraljezov, pištol in streliva, ki so ga Italijani dobavili posamezni postojanki iz vojaških skladišč. Torej. V teh postojankah ni bilo razen moštva ničesar slovenskega. Tudi koristi od delovanja teh formacij Slovenci nismo imeli nobene.
    Zaradi povsem enakih razlogov se ne moremo tisti, ki smo bili pri domobrancih imenovati »slovenska vojska«.
    Domobrance je z odlokom ustanovil najvišji predstavnik nemške okupatorske oblasti ob soglasju slovenske RKC in njenega škofa Rožmana, ki je v podporo poslal v domobranske formacije več kod trideset duhovnikov – kuratov.
    Tudi vso oskrbo z orožjem, opremo, denarjem, kakor tudi vodenje vojnih akcij je zagotavljala nemška vojska, oziroma nemški gestapo. /Priložena slika dokazuje, da je vsa oprema na meni nemška/. Tudi delo, ki sem ga opravljal je bilo v korist Nemcev, saj sem poleg Rupnikovega stanovanja stražil tudi ves Roesenerjev štab.
    Nedvomno smo bili domobranci pravi hlapci nemškim oblastnikom. Namesto njih smo varovali in obvarovali strateško nedvomno najpomembnejšo progo za povezavo med italijansko in vzhodno fronto /zadnji dan vojne so jo domobranci razstrelili/. Ves čas smo opravljali namesto gospodarjev najbolj gnusna dejanja. Namesto njih smo lovili, aretirali in zapirali vse /tudi mene, mojega brata in očeta/, ki smo nasprotovali nacizmu, jih mučili /podmornica/, jih vodili v nemška taborišča in tudi pobijali /glej Gabrovica/
    Nedvomno je najboljši dokaz kaj in kdo smo bili domobranci »prisega Hitlerju«. / o moji prisegi pišem v začetku./
    Pri vsem zgoraj napisanem pa ne smemo zanemariti trditve, da so; oziroma smo bili vsi, ki naj bi pripadali tisti slovenski vojski, ki je po Omanu zmagala leta 1991 ali bili proglašeni in tudi obravnavani kod prostovoljci.
    To je velika zmota ali pa grda laž.
    Vsak sam naj si odgovori na naslednja vprašanja;
    Ali lahko postane narod, ki so mu okupatorji namenili dokončno iztrebljenje postane njihov zaveznik in pomagač?
    Ali interniranec, ki ga je okupator 6 ali 7 mesecev z lakoto v nečloveških pogojih želel spraviti s sveta lahko prostovoljno vzame od njega puško in gre z njim preganjat svoje sonarodnjake, mnogokrat svoje brate, sosede ali prijatelje?
    Ali je prostovoljec tisti, ki ga z grožnjo krematorija priključijo v svojo vojsko.
    Ali je prostovoljno pristopil v okupatorjevo vojsko nekdo, ko mu je grozilo, da mu bodo v nasprotnem primeru požgali dom in uničili družino?
    Pravi zločin je, da vse te prisilno mobilizirane slovenske fante in može ožigosajo, kod prostovoljce v italijanski in nemški vojski.
    Iz osebnih izkušenj upravičeno trdim naslednje: Če bi bili med vojno tako za partizane, kod za belogardiste za obe strani enaki pogoji, bi 90 % slovenskih fantov in mož prostovoljno odšlo v partizane. Slovenci nikoli, niti med zadnjo vojno nismo bili sužnji ali podrepniki. .
    K tej razpravi nedvomno sodi tudi vse kar sem osebno v Ljubljani doživljal zadnji dan okupacije in prvi dan svobode.
    Čeprav bi moral po nalogu komande v zadnjih dneh pred koncem vojne pobegniti z drugimi na Koroško sem z mirno vestjo ostal v Ljubljani in z razdalje opazoval zadnji večer okupacije umikanje zadnjih /Rupnikov bataljon/ domobrancev iz Ljubljane.
    Po Tržaški cesti so se pomikale kolone domobrancev ob grobni tišini. Le tu pa tam se je iz kolone slišala grožnja kaj bodo storili s to rdečo Ljubljano, ko se bodo vrnili. Ni bilo nobenega poslavljanja z rožami ali objemi v slovo.
    Povsem drugače je pa bilo po peti uri zjutraj, ko so peš, na konjih ali vozovih začeli prihajati v mesto partizani. V nekaj trenutkih je bila ob vseh vpadnicah narejen špalir srečnih in veselih meščanov, ki so s cvetjem zasipali osvoboditelje. Nenadoma je bilo mesto polno zastav s rdečo petokrako zvezdo.
    Tudi sam, dan preje še domobranski policaj sem bil neizmerno vesel osvoboditve in sem se brez vseh težav s kolesom odpeljal domov.
    Toliko v razjasnitev kaj kdo in zakaj smo bili pripadniki Omanove vojske.
    Po spominu iz lastnih izkušenj napisal
    Stane Kirn, iz Kamnika 131.
    Dne 1. 11. 2012.

  39. Guy Pearce pravi:

    Smešno se mi zdi, da se tak mlad fantič (čeprav sam nisem polnoleten), obremenjuje s takimi (zanj) nepomembnimi zadevami, ki se ga sploh ne tičejo, saj ni živel v tistih časih. Kar je bilo, je bilo, zgodovina pa nas uči, da se je moramo spominjati in obenem ostati strpni do drugače mislečih… Evo, samo to sem imel za povedati.

  40. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Jebat ga, Austin Powers je imel Mini Mija, Janša pa ima Montebubo :)

  41. mellie mellie pravi:

    Kaj smešno, žalostno je to, en del slovenskega naroda zastruplja neki manipulatorski revanšist in ga podžiga za svojo stvar!

    Pučnik je bil proti Janši pravi gospod! Kmalu je uvidel svojo napako, menda mu je bilo žal, da je prav njemu prepustil stranko. Po Pučnikovem odhodu se je stranka izrodila v nekaj drugega – v nekaj zelo razdiralnega za Slovence. Tudi po tem bo Janša poznan v zgodovini, če se pri priči ne ustavi.

    Sreda je njegov dan D.

  42. lordwales pravi:

    To kar je danes Jj na twiterju, je vredno burleske!

  43. mATEJ pravi:

    Vse arhive odpret in kateri so noter omenjeni, ajde bog pa da te ne vidim več v politiki.

  44. montebuba pravi:

    mATEJ, saj komunisti se bojijo odpreti arhivov saj vejo da notri piše vse o njihovih svinjarijah v glavni vlogi s Kučanom; Naredili bodo vse da jih ne bomo mogli odpreti;

  45. mellie mellie pravi:

    Ha, ha, tudi Janša je v udbovskih dokumentih!
    Me zanima, kako bi se počutili, če bi prišle ven vaše zdravstvene kartoteke in tiste od vaših družinskih članov!

  46. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Izvirni greh.
    https://pbs.twimg.com/media/Bpxa0ZzCAAE063y.jpg:large

  47. mATEJ pravi:

    Boli me kurac, kdo je noter napisan pa če je to Kučan ali Janša ali Sveti Peter. Potrebno je vse stare face izstrebit iz politike, sodstva… pa magari s temi arhivi. Ampak to nam nebo uspelo, ker je Slovenija ideološko razdeljena in se tak kregate, kot deca v vrtcu. Pa kaj vi imate slučajno kaj od tega, da se kregate kaj se je dogajalo izpred 50 let? Jaz bom svojega otroka učil, da je to del zgodovine in da ni bilo poražencev in ne zmagovalcev. Nevem no, kot da ste fukjeni kdo je bil na kateri strani v 2.svetovni vojni. Bolano, eni ste obstali v času. Pa brez zamere.

  48. E pravi:

    ;) http://www.slovenskenovice.si/novice/slovenija/stric-iz-ozadja

  49. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Matej, kako ni bilo poražencev in zmagovalcev? Saj se menda ja ve, da je Hitler izgubil, zavezniki pa zmagali. Torej, da so domobranci popušili, Tito pa je ratal dosmrtni predsednik Jugoslavije. Kaj ni jasno.

  50. montebuba pravi:

    saj je leta 1990 prišel propad Jugoslavije, ki ni več zdržala na lažeh in kraji!

  51. kričač pravi:

    Vsaka, prav vsaka vojna, ki zahteva žrtve je največji možen poraz. Poraz za človečnost!!

    Biti med poraženci v porazu, ali med zmagovalci nad porazom?
    Milo rečeno – hvala za rože.

    Dobro jutro, Slovenija. Wake up.

    Lp iz 21. stoletja

  52. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ni panike. Zame je zgodovina končana in jasna že zdavnaj. Ni pa mi jasno, da jo hočejo mnogi spremeniti in iznakaziti. Ob tem pa enostavno ne morem biti tiho. Vsaj vedno ne.

  53. montebuba pravi:

    DOKLER BODO KOMUNISTI NA OBLASTI BO V TEJ DRŽAVI KRIZA!

  54. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Od leta 1990 dalje so bili na oblasti tudi Andrej Bajuk, Lojze Peterle, Jože Pučnik, Marjan Podobnik in Janez Janša, se pravi SDS, Demos, SKD, NSi in SLS. Kako to, da je država še vedno v kurcu?

  55. montebuba pravi:

    Bajuk pol leta, Janša en mandat plus malo v letu 2012, Peterle 2 leti na začetku; 0stalih 16 let pa komunisti;
    Si pozabil: ko je bil v obdobju 2004-2008 Janša premier je bil Bajuk proglašen za Najboljšega finančnega ministra v EU! To ti pove vse! Bajuk je znal, JANŠA PA ima karizmo in sposobnost; Janković, Pahor, nimajo pojma;
    Drnovšek še edino dober;

  56. mellie mellie pravi:

    @motebuba

    Pa nehaj že enkrat s temi komunisti! Tudi prebral nisi osnovnih zgodovinskih dejstev! Sem se tudi sama potrudila in izbrskala nekaj podatkov, ampak zakaj le, bi to prebrali in poslušali, če pa imam čip v glavi s parolami, ki jih je treba ponavljati do zadnjega diha!
    Ne prenesem, da se ljudje kregajo kar tako, ne da bi preverili dejstva!

    Zdaj pa res ne vem, ali te je nastavila SDS in ti dala samo en čip z narobe podatki, da nas tukaj provociraš, ali pa si zgolj žrtev domobranske propagande, ki je očitno vedno bolj živa? To postaja že pravo domobransko enoumje! Saj vi lahko razmišljate samo v okvirih: rdeč komunist-črn domobranec. Vse poskušate spraviti v rdeče-črno perspektivo, pa naj stane kar hoče!

    Zgodovino pa moramo poznati in se iz nje tudi kaj naučiti, da ne bomo ponavljali enakih napak.

    Pometanje pod preprogo se še nikoli ni dobro končalo. Teh smeti je enostavno preveč! Treba jih je predelati do konca – ampak z verodostojnimi podatki, ne pa z naučenimi parolami, v katerih kar mrgoli laži in prirejenih dejstev!

    Se bom kar odselila iz te domobrancilandije! Ni čudno, da so se ljudje začeli izseljevati, ker se v takšni zatohlosti ne da živeti, če imaš kaj soli v glavi!
    In ne mi govorit, da so komunisti vse zavozili, je Iztok lepo napisal, katere desne vlade smo imeli! Dokler bomo imeli te zatohle in zahojene okvire v glavi, bomo vso energijo porabili, da si medsebojno nagajamo.
    Čimprej moramo izločiti politikante a la Janša, Janković in Popović ter njim podobne, ki so v sodnih postopkih!

    Slovenija je tako lepa dežela, njeni prebivalci pa zelo zaplankani in zahojeni! Jaz zares nočem več biti del tega!

  57. kričač pravi:

    Iztok Gartner (52), saj je prav, naj se zgodovina razčisti, da se zadeve postavijo na pravo mesto in da se na podlagi neizpodbitnih dejstev končno že doseže sprava naroda. Za tak podvig niti ne potrebujemo strankarsko ali interesno opredeljenih liderjev, mar ne. Zmoremo sami, saj smo po 23 letih vendar že polnoletni državljani RS.

    Ni pa za narodov blagor ravno zdravo, če se zgodovino izkrivlja s “pomočjo” posameznikov, ki v zaverovanosti v “svoj prav” potvarjajo dejstva, kot omenjaš ti in tule še marsikdo, saj se moč, ki vleče na dno, z oživljanjem prastarih zamer in poglabljanjem sovraštva, v vrtincu še povečuje. S tem pa tudi ideološka razklanost. V takih primerih potem vsakršen zdrav debakel ali dober namen izgubi svoj smisel.

    Montebuba, se rad vrtiš v krogu?

  58. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Montebuba, praviš, da je Drnovšek bil dober, ostalo so Janša, Bajuk in Peterle, ostaneta potem le Rop in Pahor, se pravi vsega 6 let komunistov po tvoje :) Slovenija obstaja 24 let, 6 let so bili komunisti, 18 let ostali, kdo je torej zafukal Slovenijo po tvoje :)

    Kričač, glede na to, da Janša celo leta 2014 še vedno velja za favorita na volitvah, očitno ne zmoremo ničesar sami. Žal.
    Se pa zavedam, da je preteklost čista izguba časa in da je tisoč pomembnejših reči. Prav zato je žalostno, da Janša & co nenehno provocirajo in te stare reči vlečejo iz prazgodovino in nas samoi jezijo ter razdvajajo ter provocirajo ter drkajo.

  59. montebuba pravi:

    Pahor v tistih štirih letih;
    Največja napaka je bila da je Peterle v Demos pustil tudi komuniste; Rekel je ni važno ali si rdeči ali beli vsi so dobrodošli; Potem pa se je začelo delanje iz ozadja in uničevanje;

  60. kričač pravi:

    Iztok Gartner (58), to načrtno razdvajanje, provociranje in drkanje gre običajno z odraščanjem vštric. Ko te potrebe (kogarkolišnje) človek prerase, postane zrel, odrasel, samostojen. Na te fore ne naseda več. Zna mislit s svojo glavo in na volitvah točno ve komu svojega glasu dal ne bo oziroma komu ga bo.

    Obstoječi politični “liderji” pa bodo dozoreli takrat, ko se bodo s prizorišča, iz naslova objektivne odgovornosti umaknili sami, ko ne bodo dopustili, da se (jim) zgodi še en ljudski upor in bo grof bežal … zato bodo raje dali možnost še komu izven te čorbe, ki so jo, kot garniture, zakuhali.

    Povprečen državljan RS pa, če le premore vsaj za kavno zrnce pameti, v tem obdobju že prav hrepeni po kakšnem novem, svežem, s preteklostjo neobremenjenem obrazu – z dodano vrednostjo dobrega značaja.

  61. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Veliko novih obrazov in novih strank je po začetnem bumu hitro propadlo. Pa nikoli niso bili novi obrazi tako močni, da bi potegnili maso, le nekaj odstotkov. Nazadnje bil tak patron Kramberger pa so ga kot veš spravili stran. V Sloveniji Obama in Yes We Can kot kaže ni več možen, saj nam grejo politiki tako zelo na kurac, da jim ne pustimo biti prave karizme. Kresal stajl pojavljanje na naslovkah skupaj z medijskimi zvezdami zdaj ni več mogoče. Še Pahor, ki kot predsednik dela PR čudeže, gre mnogim na kurac in imajo občutek, da je pavliha, ki se meče ven. Jebat ga, politik, ki bi potegnil rajo, mora biti tudi pop zvezda. Brez tega nima šans. Ampak Slovenci imamo v glavi, da če je nekdo pop zvezda, da je potem samo poza in blefer brez pravih sposobnosti. JFK, ki je bil oboje, pri nas ni mogoč. Žal.

  62. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Torej je Peterle kriv, ne komunisti? :)

  63. montebuba pravi:

    dobro nehajmo s tem! Jutri se začne fuzbal! Že čakaš??

  64. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Zdaj, ko vidiš, da bluziš, bi pa gledal fuzbal :)
    Niti ne, če sem iskren. Morda vmes kaj padem noter :)

  65. montebuba pravi:

    ne ampak vem da s tabo ne bom prišel do konca ker se pač ne strinjava z drug drugim; No upam da ni zaradi tega nobene zamere. kolega :)

  66. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ni zamere, itak veš, da si okej dečko :)

  67. E pravi:

    Iztok eno vprašanje lustracija povedano na kratko je?

    http://sl.wikipedia.org/wiki/Lustracija

  68. E pravi:

    Iztok prosim odgovor na moje vprašanje v komentarju 67.

  69. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ce se ne motim, da se nekoga zaradi preteklih politicnih reci odstrani iz igre. Predvsem nekdanje komuniste recimo.

  70. montebuba pravi:

    maka kaki komunisti so vedno bolj v ospredju.

    Lep primer je Janša, ki je povrhu po krivem zaprt!

  71. Tomo pravi:

    Ja seveda da je Janša komunist iz ospredja sam ni pa po krivem zaprt.

  72. montebuba pravi:

    očitno se vam meša, Janše ni komunist, on se bori proti tej gamadi
    Huje je kot v severni koreji, še tam tega ne delajo;
    Masleša je sramota za sodišče, njega bi trebalo zapreti!

  73. E pravi:

    montebuba gospod Janša je bil član in funkcionar Zveze komunistov Slovenije.Vndar je bil potem izključen.To ni dobena skrivnost.
    Spodaj v linku imaš dokaze oz. dokumente ,da je temu tako.
    Gospod Janša je pač jezen ,da so ga izključili(pa še kaj bi se vrjetno najdlo,da goji zamero pa mi navadni ljudje ne vemo) iz ZKSja in potem od tukaj taka nastrojenost do kao kvazi komunistov (rdeče zvezde) v Sloveniji.Če ga nebi izključili in bi bila še zdaj Juga verjemi ,da bi še bil v ZKSju ali celo zagovornik tega sistema.

    http://www.gibanje-ops.com/prispevki-razlicnih-avtorjev/41-prispevki-razlicnih-avtorjev/375-zakaj-v-sloveniji-nismo-izvedli-lustracije-

    montebuba pa moj namen nikakor ni pluvanje gospoda Janše ampak tako je pač bilo.Zgodovine ne moremo spreminjat lahko pa prihodnost ,ki še je ne popisana na listu zgodovina je žal popisan kos papirja in tega ne moremo spremeniti.

  74. Mellie Mellie pravi:

    @E
    Dober link, hvala E!
    Ni prav vse suho zlato, kar pišejo, vendar so zlata vredni dokumenti, ki jih objavljajo, Interpretacija je potem odvisna od drugih dokazov.
    Meni se zdi kar neverjetno, da bo UDBA inscenirala JBTZ, tudi ne postreže z dokaznimi dokumenti.

    Predvsem je zanimiv življenjepis JJ + dejstva, ki temu sledijo in seveda tudi držijo – Resolucija o odnosu do totalitarne preteklosti, stranka SDSS leta 1999 v Portorožu.

    Glede lustracije lahko rečem, da je to metanje energije proč. Potem bi morali tudi v ZDA lustrirati agente CIA ob vsakični mnejavi oblasti med demokrati in republikanci. Zame je to lov na čarovnice, obsojen na neuspeh, saj vseh ne mi mogli obravnavati, nekateri bi bili celo po krivem obsojeni, največje ribe pa bi “itak” ostale e naprej zaščitene. Zelo brezplodno!
    Namesto Lustracije bi morali okrepiti protokorupcijsko zakonodajo in pregon. Pravosodje in drugi organi pregona naj se ukvarjajo s tem, kar se dogaja zdaj. Njihovo preveliko ukvarjanje z zgodovino je idealno za tiste, ki prav zdaj pred našim nosom počnejo, kar ne bi smeli – saj tega zaradi zazrtosti v preteklost nimamo časa opaziti! Ti zgodovinski liki so zgodovina in ta naj se z njimi ukvarja, da bomo zares poznali svojo zgodovino.
    Glejmo v prihodnost, poznati pa moramo svojo zgodovino in se iz nje tudi učiti. Le ozaveščeni bomo lahko sprejemali prave odločitve za prihodnost in predvsem živeli v sedanjosti.
    Tako bo, ko bo tudi Janez Janša dojel, da je lik iz preteklosti. Velika večina teh kompromitiranih likov je že umrla, ali pa so že precej stari …
    Tako kot pravi E, zgodovine ne moremo spreminjati, lahko pa prihodnost!

  75. kričač pravi:

    @Montebuba (72); glej, diskredititiranje kogarkoli, še najmanj s primitivnimi žaljivkami na osebnem nivoju, še posebej, če za to kar negativnega kritiziramo ne obstajajo nedvoumni dokazi, ni ravno nek družbeno sprejemljiv slog izražanja, ki sicer pritiče komunikaciji v nekem civiliziranem okolju. Zato se osebno niti v primeru Janeza Ivana Janše ne poslužujem takega besednjaka, saj vendar čakam kako bo to pravno zapleteno situacijo pretehtalo vrhovno sodišče na podlagi neizpodbitnih dokazov.

    Vse hude “obsodbe na pamet” (kogarkoližeja) bi predstavljale le škodljivo prejudiciranje, napihovanje podatkov pa podpihovanje že tako preveč razvnetih strasti med bregovi, kar pa je pravzaprav tudi voda na mlin večini vladajočih klik po vsem svetu. Fino je, če se 7 milijardna raja kar sama med seboj pobije, vsaj vrhovni oblasti tega ne bo treba, ane. Jebiga, je pač gužva v šestnajstercu.

    Zato tudi tebi, in v tem se strinjam z E, ki praviš “očitno se vam meša, Janše ni komunist, on se bori proti tej gamadi” predlagam, da se osredotočiš na tisto, kar pa doslej JE kot dokaz arhivirano … in kar v tem neverending verbalnem prepucavanju (v tej novi stari vojni, ki še kar poteka med potomci “domobrancev in partizanov”, le da se zdaj pač odvija na virtualnem bojišču) šteje kot neizpodbitno dejstvo.

    Torej. Če nimaš časa, ali pa se ti ne ljubi predelat obširne zgodovine slovenskega naroda pred in po osamosvojitvi z vsemi podrobnostmi vred, potem se potrudi prebrat vsaj ta kratek, na A3 formatu zgoščeno spisan življenjepis tvojega idola (CV iz l. 1985)

    http://justpaste.it/g31y

    Osebno pa o I.J.J. menim, da bi se moral najkasneje po svojem drugem mandatu SAM umaknit iz politike. Tako kot bi se moral sam umaknit VSAK s politično higieno seznanjen in v maniri drže nekega predstavnika demokracije ozaveščen funkcionar (v pravem pomenu demokratičnosti) oziroma predsednik vlade, ali stranke. Te “max dvomandatke” bi bilo nemara celo smiselno uzakonit, ker … je narava človeka pač taka kot je. Hitro pokvarljiva, žal.

    Stabilne politike tako ali tako ne more predstavljat nek nestabilno močan kult osebnosti, pač pa stabilno močan program. Vsebina programa. Vsebina, kot stalnica, vendar vselej odprta za nove predloge. Program s skupno dogovorjenimi socialnimi cilji in z jasno začrtano dolgoročno ekonomsko vizijo (gospodarstva, podjetništva, obrti), katerega predstavniki bi s svojimi sposobnostmi že sproti uspešno vzpostavljali pogoje za razvoj blagostanja, in s tem pomagali dvigniti raven kakovosti bivanja – v vseh družbenih sferah. V nasprotnem primeru pa “hvala za sodelovanje in nasvidenje”.

    Ubija me misel na to, da bi z zdajšnjo politiko, ki je neodporna na vsak pritisk €zavezniškega vetra, spet soustvarjali nek blabla “nov svet”, za katerega prav noben program ne more jamčit, da bo zanamcem vsaj malo všeč. Še manj nam, ki smo tukaj in zdaj.

    Ali pač?

  76. kričač pravi:

    @Mellie (74); Agree. Protikorupcijska zakonodaja (in dosledno izvajanje le te) je v danih okoliščinah še najoptimalnejša rešitev.

  77. Mellie Mellie pravi:

    @Kričač (75)
    @E (73)
    Podpišem.

  78. montebuba pravi:

    mellie jaz pa podpišem da tega sranja nikoli ne podpišem!

  79. montebuba pravi:

    violeta tomič najbolj antipatična političarka pfuj!

  80. E pravi:

    kričač TEGA JAZ NISEM NAPISAL “očitno se vam meša, Janše ni komunist, on se bori proti tej gamadi” ampak je to napisal motebuba v komentarju 72.

    Mellie sem link prelepil bolj zaradi tega ker vsebujejo te dokumente kot pa kaj piše pred in med dokumenti.

  81. Mellie Mellie pravi:

    @E (80)
    Sem tako tudi razumela! :)

    @Montebuba (79)
    Saj to je ravno tvoj problem.
    Preberi življenjepis od Janše (ti ga je prilepil Kričač, je pa tudi na linku od E), pa ti bo vse jasno!
    Pa sam ga je napisal!!! :)

    Tu je CV od JJ še enkrat:
    http://justpaste.it/g31y

  82. kričač pravi:

    E (80) pravi; “kričač TEGA JAZ NISEM NAPISAL “očitno se vam meša, Janše ni komunist, on se bori proti tej gamadi” ampak je to napisal motebuba v komentarju 72.”

    @E; hvala za opozorilo, ja, vem, da v navalu besednih izlivov včasih res pišem predolge stavčne klobase in da je zato bralcem, vajenim tviteraškega sloga, kdaj kaj težje razumljivo. Ampak. Če moj komentar (75) še enkrat pozorno prebereš, boš nedvomno ugotovil, da je bil v celoti namenjen Montebubi, medtem ko tvoj vzdevek omenim le v kontekstu strinjanja s tvojo izjavo v 73, kjer praviš: “montebuba pa moj namen nikakor ni pluvanje gospoda Janše ampak tako je pač bilo.”

    No. Dajva torej zdaj še enkrat prebrat “ta sporen”, spodaj skopipejstan sestavek, kjer so vejice že v originalu (75) bile postavljene na pravo mesto, da bo jasno, da sem montebubin navedek pripisala montebubi, in ne E-ju.

    “Zato tudi tebi, in v tem se strinjam z E, ki praviš “očitno se vam meša, Janše ni komunist, on se bori proti tej gamadi” predlagam, da se osredotočiš na tisto, kar pa doslej JE kot dokaz arhivirano …”

  83. montebuba pravi:

    jasno da je bil do osvoboditve tam; saj niso vsi takrat vključeni v tisto stranko bili komunisti?!?!?! halo od kod vam to? ko se je pa osvobodil pa je šel po svoje; komunisti niso hoteli Slovenije in zato je to kriminal da je Kučan razglasil samostojnost!

  84. E pravi:

    Kričač to kar si napisal sem jaz razumel ,da je meni namenjeno in še jaz nisem tistega napisal.Sej kul sam napiši tako ,da bo takoj razumljivo.

  85. kričač pravi:

    @E (84); “Sej kul sam napiši tako ,da bo takoj razumljivo.”

    Da bo takoj razumljivo?

    Hmmm. Okej.

    Tu maš.

    Navajam še numerološko simbolni prevod:

    črka E

    /”Oseba E je zelo odprta za nova znanstva, ideje, življenjske sloge in umetniške izraze. Je impulzivna, smela in včasih pretirava, saj lahko v hipu spremeni službo, zakonca, prijatelje, dom ali življenjsko smer. V njenem življenju se vedno nekaj dogaja. Paziti se mora pretiravanja v vdajanju čutom, kot so droge, alkohol in seks.”/

    http://www.astronumero.org/prva-crka.html#crka-E

    @ E; upam, da sva se zdaj razumela.

  86. E pravi:

    http://www.slovenskenovice.si/crni-scenarij/doma/tudi-roman-leljak-po-dekleta-v-romunijo

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !