EU Volitve 2014

25.05.2014 ob 20:29
  • Zdruzena levica z Violeto Tomic je, ce se ne motim, dobila kar 5 posto glasov. Veliko presenecenje.
  • Soltes je imel sreco, da Cerar s svojo novo stranko ni kandidiral.
  • Virantova Drzavljanska lista je izgubila zares sramotno. Ta stranka je zakljucila svojo politicno pot.
  • Vera Ladic tvega zivljenje, ko Janso sprasuje, ce se bo umaknil z mesta predsednika.
  • Skandali in pizdarije skodijo vsem strankam, le SDSu koristi celo to, da sefa caka arest. Only in Slovenia.
  • Mencinger ostal zunaj. Presenecen.
  • Ko vidim, da je SDS celo leta 2014 spet prvi, mi je jasno, da si zasluzimo tocno taksno drzavo kot jo imamo.
  • Luksicu se vedno ni jasno, da SD brez Pahorja ne pomeni kaj dosti. No, morda mu danes vsaj malo je, jebemti no.
  • Malo mi je zal Plicanica. Ni se mi zdel napacen mozakar.
  • Igor Soltes nova zvezda levice. Kdo bi si mislil.
  • Jelko Kacin je popusil. Presenecen.
  • SDS visoko na prvem mestu. Jp, fani velikega vodje nikoli ne razocarajo.

 

113 komentarjev na “EU Volitve 2014”

  1. montebuba pravi:

    BRAVO! SDS in NSi+SLS! Končn! Čas je za pomladne stranke!

    Lukšič: tak mu treba, da ni prišel notri, naj bo Fajonovi;
    Šoltes je naenkret postal frajer- v bistvu pa nima pojma;
    DeSUS presenetljivo visok odstotek Vajgl se je opet ošunjal;
    Malo sem presenečen nad Kacinom, ni napačen in dobro je govoril;

    Popušile so Državljanska lista, PS, Zares (to pomeni propad strank)
    Violeta Tomič je s svojo stranko popušila totalno: 0,60% glasov

    Očitno se levica podira in končno seseda! Desni prevzemajo oblast!
    Bravo Peterle! Bravo Zver!

  2. lordwales pravi:

    Držimo pesti, mogoče združena levica pride na 8 % !
    Potem bo 4 : 4 ali izenačeno, kar ni slabo.
    Violeta Tomič bi bila odlična Evro poslanka.

  3. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Montebuba, a Tomiceva ni dobila 5 posto in bila takoj za Pozitivno Slovenijo?
    Glede Janse & co, a niso ze bili na oblasti?
    Bravo Zver? Stari, si ti kej skadil?

  4. montebuba pravi:

    joj moja napaka; Tomičeva blizu parlamenta: Še dobro da tej antipatični kvazilevičarski drolji ni uspelo!
    Kaj maš proti Zveru?!?!

  5. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Zver najbolj zoprn, cinicen, tecen, negativen in antipaticn tip kar jih je. Jansev ritoliz brez svojih jajc in hrbtenice.

  6. Pepi pravi:

    Kolk kul se mi je zdel, da je bil na SNSovi listi poleg Jelinčiča tud človek, ki imitira Jelinčiča (oziroma ga je imitiral — ne vem, če ga še). :D

  7. Tomo pravi:

    Zver je itak zgolj Janševa papiga tko kot vsi člani SDS ki ne smejo mislit s svojo glavo kaj šele napačno zinit.Najbolj me je presenetil Šoltes ki bo s Cerarjem trn v peti marsikateri opciji in obema želim uspeh da prideta v parlament,prav tako mi je žal za Pirate,SNS in Združeno levico.

  8. ajda pravi:

    V bistvu je tudi desnica izgubila oz. je Janša ostal na istem s 3 poslanci, Ljudmila ga je pa generalno posrala, da je šla skupaj z ljudsko stranko v pajdaštvo in izgubila 1 sedež tako da Janša ni mogel biti preveč vesel, če ni pridobil enega ali dva sedeža, je pa bilo pričakovati, da bo Šoltes izvoljen. Sicer pa, volilna udeležba je bila katastrofa, tako da ne vem zakaj bi se zmagovalci tolkli po prsih, ker tudi vsi njihovi podporniki niso šli na volišča. Ljudmili je verjetno žal, da se je pustila pretentati, ker zdaj poti nazaj ni in zna se zgoditi, da se ji to ne bo obrestovalo niti na državnozborskih volitvah. Pajdašenje je primerno takrat,ko so glasovi razdeljeni in potem kupčkaš, kaj se ti in kaj ne splača. Erjavec je tu profi in lahko bi se od njega kaj naučili. Kar se pa tiče Zvera, ki ima očitno v mislih, da je najboljši, najpametnejši in prvi, pred Janšo. Ja, eni pač izgubijo kompas, ko se jim nasmiha slava.

  9. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ah, Ljudmila je prav ravnala, saj se je zavedala, da bo sama bolj malo plesala. Koalciji s SLS je pametna poteza, če mene vprašaš.

    Jp, na volitve so šli itak samo Janševi fani, je pa jebeno, ker ostalih politika ne zanima več in bo po tej logiki Janša res zmagoval zlahka.

    Berem pa zdajle, da je Virant odstopil z mesta šefa DLja, kar pomeni, da je tudi z njegovo politično kariero konec. Pa s stranko tudi.
    Hitro so ugasnili. Isto kot Zares. Pridejo, zasijejo in potem ugasnejo. Glede tega je SDS res fenomen.

    Levica lahko zmaga le, če se združita Cerar in Šoltes, drgače bo SDS dobila največ. SD pada, ker Lukšič pač ni Pahor, PS pa tudi ne bo ne vem kaj razturavala z Jankovičem več. Nova stranka Bratuškove, če sploh bo, pa solo tudi nima šans.

    Združena levica po moje tudi ne bo imela šans, saj bodo ljudje raje volili Cerarja. On je zdaj up levice glavni in tu je Jankovič res odletel po moje.

  10. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Kako misliš oponašal Jelinčiča, Pepi?

  11. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Model iz Piratov ni bil napačen v soočenjih, zato tudi rezultat ni tako strašno slab, če prav pomisliš. Jelinčičev čas pa je mimo. Po moje ga ne bomo več videli v parlamentu, saj je izgubil stalno bazo volivcev.

  12. Kokot pravi:

    misli josa zalokarja – http://sl.wikipedia.org/wiki/Jos_Zalokar

  13. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Folk gre najprej na ulice, da bi sfukal Janso, zdaj pa temu istemu Jansi dajo prvo mesto na volitvah. Pa kdo je tu nor.

  14. Portos pravi:

    ja na volitve so šli Janševi volivci ostali pa so rajši uživali v lepem dnevu(tudi jaz ). Vem napaka, ker približno večine Slovencev ne zanima več politika oziroma nimajo koga več volit sami luzerji posledice pa bomo nosili sami. Mogoče pa je tako bolje IN SE BOMO ZBUDILI, KO GA BODO SRALI :)

  15. Pepi pravi:

    Ja Jos Zalokar je pri Hribarju oponašal Jelinčiča.

  16. Thomas pravi:

    Iztok, demonstracije so bile farsa. Morda se za mirno Slovenijo zdi hudo, če se zbere 10.000 ljudi na razmeroma majhnem trgu, ki potem navidezno poka po šivih, ampak dejansko je to le majhen odstotek volilne mase. Dvomim, da so SDS volili tisti, ki so demonstrirali proti njemu ;) Njegova volilna masa se nahaja v hribih in na deželi in ne hodijo demonstrirati v Ljubljano.

  17. zelda pravi:

    Čisto vseeno katere evro poslance bo imela slovenija ker ekonomsko nismo več samostojni in naši poslančki morajo biti čisto tiho , ker o vsem odločajo finančniki. Lep pozdrav evroskeptik. :-)

  18. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Thomas, ljudi je bilo več, saj so potekale po več mestih. V Mariboru so odnesle Kanglerja, v Ljubljani so potihnile, ko je padel Janša, pa četudi je padel zaradi protikorupcijske komisije.

    Jasno je, da zanj niso volili tisti, ki ga ne marajo, jasno pa je tudi, da so vsi ti “uporniki” zdaj očitno ostali doma in sploh niso šli na volitve. Niti za ceno tega, da ne bi zmagal Janša. Zakaj so potem sploh demonstrirali, jebemtiš. Kajti Janšo vedno voli nekje med 20 in 25 posto fanov. Usoda Slovenije pa je v rokah preostalih, ki pa jih z redkimi izjemami visi dol za vse. V tem je problem in seveda v tem, da dejansko nimajo koga volit, saj je vse skupaj kurac.

  19. Thomas pravi:

    Ljudje imajo radi znane obraze, ne glede na to, kdo jih nosi. Žal.

  20. montebuba pravi:

    Lukšić je odstopil: SD se podira! hahahaaha

  21. E pravi:

    Se strinjam Iztok folk hodi na proteste proti Janši ,da bi šli na volitve in obkrožili enega drugega kandidata zavoljo tega ,da bi Janša izgubil pa ne.Folk enostavno ne zna razmišljat z svojo glavo vidi pol metra na prej ali ,če ga gdo vodi tako in tako morate voliti itd.Upam ,da bo zdaj levica stopila skupaj zavoljo tega ,da na paramentalnih volitvah Janša izgubi.Lukšič je odstopil nadomestil ga bo Židan sicer kmetovalec ampak pameten kmetovalec ,ki se mi ne zdi napačen.Te EU volitve z eno besedo KATASTROFA!!!

  22. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Problem je to, da od novih obrazov nihce zaenkrat ni prava karizma, ki bi potegnila mase. Jankovic je bil, zdaj kot kaze ni vec. Luksic je bil slab predsednik stranke. Pa tako se je sopiril, ko je sinfal in premagal Pahorja takrat. Sele zdaj mu je ocitno postalo jasno, da je brez Pahorja navadna nula. Zidan se mi tudi ne zdi nic posebnega, bi raje videl Vebra, pa tudi Fajonova ni tako napacna.

  23. Thomas pravi:

    Oprosti, ampak tale debata Jankovič ali Janša je kakor da ti nekdo ponudi, da te piči kobra ali pa da te zadavi udav.

  24. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Kje si nasel to debato?

  25. E pravi:

    Raje Vebra kot Fajon-ovo.Fajon-ova bolj paše v ta EU parlament.
    Res pa je ,da ni napačna.

  26. Thomas pravi:

    “Jankovic je bil, zdaj kot kaze ni vec.”

    Jankovič je ves čas imel preveč masla na glavi, da bi bil dostojen kandidat. Slaba alternativa.

  27. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Govorim o prejsnjih volitvah, ko je bil samo Jankovic sposoben premagati Janso.

  28. Thomas pravi:

    Ja ja, priznam, da malce alergično reagiram, ko kdo omeni enega lopova kot alternativo drugemu lopovu. Tvoj namen je bil analitični, jaz pa sem obeh že tako sit, da že sama omemba povzroči glavobol.

  29. David pravi:

    Pahor gor ali dol, ko je bil mandatar se je zajebal s tem, ko ni bolj udaril po mizi in bil bolj odločen. Lahko je spet predsednik stranke, a zaradi njega ne bi več volil SD. Lukšič se lahko skrije pred njim, kar se tiče retorike, ter odnosa. Privoščim Virantu tak padec, saj model še sam ni vedel, kakšne gluposti govori. Konec koncev pa so Evropski stolčki samo za tiste, ki jim v Sloveniji ne more uspeti, tam se pa čohajo po riti in ne naredijo nič, razen da vlečejo nemoralne plače (lep primer je Zver). Ko sem bral kaj vse je naredil v času, ko je bil evropski poslanec sem se samo smejal. In zato mi te kekce pošiljamo v Evropo? Jaz sem za, da se na volilne lističe doda možnost NOBENEGA OD TEH. Potem sem definitivno na vseh volitvah zraven. Naj vidijo, kakšno podporo imajo – noben ni vreden zaupanja in nima vrednosti pri meni. Jo je imel Pahor, a jo je sfučkal. V njega sem res verjel.

  30. Thomas pravi:

    David:
    Če bi bila možnost “Nobenega od teh” na vseh volitvah, bi bila udeležba rekordna! Izid pa sramoten!

  31. montebuba pravi:

    ajde iztok potem pa povej koga ti podpiraš če vse po vrsti blatiš? DL??

  32. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ta hip nobenega.

  33. Svit pravi:

    Glede tega, koga bi volil:

    Takoj crtam ekstremiste in preracunljivce, torej takoj odpadejo SDS in PS. Se posebej SDS, zaradi kriminalca na celu.

    Potem odpadejo Desus, ker to je pac interesno zdruzenje.

    SD je ze nekajkrat pokazala, da nima kaj iskati v vladi.

    DL je mrtva, kar je skoda, ker Virant je odlicen minister, pustimo osebne diskvalifikacije.

    Nsi mi je vsec, naj se distancirajo od SDS in dobimo normalno desnico, ki bo konstruktivna.

    SLS naj se zdruzi z NSI.

    Ostanejo se nove stranke in bo potrebno pocakati na program.

    Di sedaj je jasno samo, da normalen, eazumen clovek z dokoncano osnovno solo ne more voliti SDS in PS.

    Na zalost pa je kar nekaj drugacnih….

  34. Bojan D pravi:

    Jaz sem volil Violeto in njeno ZL. Ima več srca, poštenja, pameti in jajc kot vsi ostali politikanti v parlamentu skupaj;)

  35. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Violeta bi bila kar okej za parlament, da malo popestri dogajanje, ja.

  36. montebuba pravi:

    pa keri bedaki Voli Violeto! Verjetno bi dobila nagrado za najbolj antipatično žensko, če bi jo podeljevali! ne me basat! Pojma nima

  37. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Glede na to, da si nor na Janšo in Zvera, ne vem če je primerno, da druge označuješ za bedake :)

  38. montebuba pravi:

    nisem nor nanje ampak jih podpiram in se strinjam z njima

  39. Pepi pravi:

    Violeta je tud men mal antipatična, ja. Taka, zategla in intenzivna. Ko una prfoksa, ki učence tolče z ravnilom. Dejansko direkt za v Najšibkejši člen. Ali pa, res, tudi za v parlament. Ker vsaj retorika ji leži — kar je več, kot bi lahko rekel za 85% poslancev.

  40. montebuba pravi:

    retorika ji leži ja, saj je igralka; njen program je pa žal obupen;
    Prejšnjič je bil na TV dobrodelni koncert za otroke z Dawnovim sindromom pa ga je vodila ona. Celo oddajo brezizrazno, zateglo brez smeha in toplih besed za otroke;
    Sploh ne vem, kako so jo sprejeli na AGRFT. Očitno rabijo tudi take robotske retorike in vloge

  41. X pravi:

    Iztok. Ko že uvodoma omenjaš Cerarja … in njegovo zaenkrat še neimenovano in neodvisno stranko, ki se v teh dneh širi in napolnjuje z ljudmi, strokovnjaki z vseh branž, ki jim za Slovenijo ni vseeno, ki jim je mar (ja, tudi taki so še) … bi, kot zagovornica politike nenasilja, pa kot somišljenica filozofije razumnega in preudarnega pristopa k reorganizaciji obstoječega – k pravičnejšemu sistemu, v zvezi s to temo spomnila še na ta intervju.

    http://www.s12.si/druzba/kam-gremo/1781-dr-miro-cerar-slovenci-na-popravnem-izpitu-od-slepega-zaupanja-do-aktivnega-drzavljanstva.html

    Gre za posluha vreden pogovor, posnet konec marca letos, v katerem dr. M. Cerar s pronicljivo zavestjo svojega uma, a s povsem razumljivo besedo in objektivno kritiko, predstavi osnovni razlog za družbeno razsulo, v katerem smo se Slovenci znašli, obenem pa nakaže tudi najsmiselnejšo smer iz nastale kaotike.

    In ne, ni moj namen promoviranje njegove stranke v nastajanju, pač pa temeljne filozofije, ki jo, kot neka moralna avtoriteta z svojim nazorom, lastnim vzgledom in z besedo, Cerar zagovarja. Ta intervju je sicer malo daljši, traja skoraj eno šolsko uro, pa vendar mislim, da je vredno vzet si čas in prisluhnit oddaji, ki je pravzaprav povzetek njegove knjige, z naslovom “Slovenci na popravnem izpitu, od slepega (za)upanja – do aktivnega državljanstva”.

    Toplo priporočam.

    Morda še najbolj zato, ker v družbi prevladuje nekakšno prepričanje, da v tej porušeni “hiši”, zgrajeni na pesku slepil, slovenski narod in čas (še) nista dovolj zrela za sanacijo vrednotnega, s tem pa tudi izboljšanje pravnega in političnega sistema. (???) No, jaz pa že vsaj 20 let menim, da je skrajni čas za ozaveščeno in aktivno rekonstrukcijo ruševin tega “samostojno suverenega doma” – od samih temeljev naprej.

  42. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Montebuba, kaj točno se strinjaš z Zverom?

  43. montebuba pravi:

    Ker ma dober program, predstavlja pomladno stranko in je že v prejšnjem mandatu dobro delal. :)

  44. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Sem vedel, da boš nakladal :)
    Po moje pojma nimaš kak je program, kaj sploh pomeni pomladna stranka in kaj točno naj bi dobro delal in pač čvekaš, da ti je kul, ker ti je pač Janša kul :)

  45. montebuba pravi:

    haahahahahaha ja ti pa veš vse programe strank na pamet ali kaj?

  46. Tomo pravi:

    Ejga Janša ne piše le knjig ampak klapa tud filme.Prvo Maske demokracije,nato Urok v Depali vasi.Kdaj bo sledila računalniška igra kjer Janša s patrio lovi Kučana,zombije in trenirkarje?

  47. PPP pravi:

    Preden kritiziram, še dobr da smo v EU, sicer bi se sami še v večji drek potisnili.

    in ja, SDS in PS sta za vernike, podzemlje ena in dva.

    Violeta in proračunski priskledniki, njim ni nič jasno, razen če zapremo meje in se gremo severno Korejo.

    Virant je povzpetnik, ampak je bil edini ki je še malo proti višjim davkom protestiral.

    Šoltes – ne me J, kot bi sin od Honeckerja kandidiral v Nemčiji

    Cerarja izredno spoštujem, sem mu večkrat mail poslal, ko je kaj pametnega izjavil in napisal in je tudi odpisal, ampak mrhovinarji se že zbirajo, lahko da ga bodo imeli samo za PR.

    Skratka, Slovenceljnom ni pomoči, nekaj se jih bo še naprej izselilo, nekaj jih bo jamralo, nekaj jih je tako ali drugačen priklopljenih na varne službice … ampak nič ni večno.

  48. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Montebuba, saj zato pa ne bluzim, da mi je nekdo kul, ker ima fajn program a ne :)

    Tomo, Urok Depale Vasi ni tako napačen, dosti bolj realen kot Maska. Človek bi morda celo verjel.

  49. montebuba pravi:

    torej po tvojem ljudje ki ne vedo za program naj ne bi šli volit ali kaj? Potem bi volili samo organi strank? To je bedarija; jaz okvirno vem za kaj se Zver, Janša, SDS in pomladne stranke borijo:
    - za izhod iz krize
    - za sodelovanje z Evropo
    - za dokončen izbris komunizma (ki nam ni prinesel NIČ dobrega)
    - za službe in plače

  50. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Vse ostale stranke pa za nadaljevanje krize, za vojno z Evropo in za čim manj služb in čim nižje plače al kako :)

  51. montebuba pravi:

    :) ne ampak njihov program ni tako učinkovit

  52. lordwales pravi:

    Janša se bori samo še za izhod iz Doba,
    kjer je dobu apartmajček. Ko se bo sds zavzemala za službe,
    grem ne vem kolikokrat okoli oltarja na Brezjah.

    Nič dobrega nam ni prinesel Janšizem.
    Hvala Montebuba, danes bom zelo politično družbeno ostre na svojem blogu. Samo računalnik zamenjam, združene levice nikoli.

    kaj je podn vemo.

  53. mellie mellie pravi:

    Zanima me, ali se bodo Janša, Janković in Kučan odzvali povabilu oddaje Epilog na POPtv, da gredo na poligraf. Stavim, da ne bo kruha iz te moke. Prav zanimivo bi bilo videti rezultate. No, edino sociopati ga lahko preslepijo.

  54. mellie mellie pravi:

    Hej Montebuba, komunizma mi nismo imeli!

    Ko smo v času “komunizma” potovali v Rusijo, Poljsko in Čehoslovaško smo se počutili pravi Zahodnjaki, tudi dojemali so nas tako.

    Jugoslovanski postni list je bil zelo dragocen na črnem trgu, ker smo lahko potovali brez vizumov na Vzhod in Zahod – pišem z veliko, ker je to politična oznaka.

    Svinčeni časi so bili pri nas takoj po 2. svetovni vojni, dokler se Tito ni uprl Stalinu …

    Uporaba oznake komunizem je za sistem, ki smo ga imeli v Jugosaviji, neprimerna. Vemo pa, kdo jo uporablja in zakaj.

  55. mellie mellie pravi:

    PPP pravi: “Šoltes – ne me J, kot bi sin od Honeckerja kandidiral v Nemčiji.”

    Tukaj je rahla razlika – ne zato ker je Šoltes zgolj Kardeljev vnuk, in ne sin.
    V Zahodni Nemčiji ni bilo komunistov, pri nas pa so vkoraj vsi politiki nekdanji komunisti. Janša, ki se prodaja kot antipod komunizmu, je bil med najbolj gorečimi Titovimi “omladinci”, pozneje pa predan komunist z velikimi ambicijami (beri: slom po oblasti). To se mu ni ravno izšlo, ker je bil njegov ego še prešibak in ni prišel do izraza med karizmatičnimi Srbi in drugimi južnimi brati v 20-milijonski Jugoslaviji.
    Nobene zares visoke funkcije v komunistični partiji tudi ne bi mogel dobiti, ker ga je tepla senca domobranstva njegovih prednikov. To je poskušal sicer prikriti, zdaj pa je to njegov as, ki ga potegne iz rokava pred volitvami.
    V tem trenutku kuje zgolj načrt, kako bi se rešil kehe. Njemu ni za blagor Slovencev, njegov ego gre svojo pot. Morda ga pripelje do Doba. Nedolžni ljudje ravnajo drugače. Ste ga morda slišali, da bi jasno povedal: “Nedolžen sem!”? Ne, angažiral je zaslepljene ljudi (ali pa z računico), ki tulijo v njegov rog, naročil snemanje filmov in bo govoril o vsem, samo iskrenega stavka “Nedolžen sem!” ne izusti. Zares čudno vedenje za “nedolžnega”!

  56. Didl pravi:

    @montebuba
    Sam si si odgovoril zakaj je program važen. :)

    @mellie
    Mal bluziš ti. Janšo so izključili iz ZKJ.
    Bi kaj pomagalo če bi izrekel “nedolžen sem”? Bi mu potem verjeli ali kako? Ljudje bodo itak verjeli tistemu, kar hočejo verjeti.

  57. fuga pravi:

    Ja, za Violeto sem pa vedno. Končno nekaj nostalgično zdravega. Sicer pa je tako. Naše leve stranke so tako daleč od komunizma, kot je bil Hitler leta 39. Folk je neumen, kot vedno in eni so obsedeni z Janšem, da bi šli še janšev čebelnjak v Zabreznico podret, če ne bi bil tako izven poti. Kakršna koli primerjava Janše in Jankoviča je popoln nesmisel, ki mu niti povprečna populacija volivcev več ne verjame, zato so rezultati zdajšnjih volitev taki kot so. Je pa zanimivo in nič nenavadnega, da je največji odklon naredila bivša socialistična elita v smislu svojega ideološkega presežka. Ampak, za Violeto sem pa takoj. Zdrav socializem pač.

  58. PPP pravi:

    Ja, mellie imaš prav: “Tukaj je rahla razlika – ne zato ker je Šoltes zgolj Kardeljev vnuk, in ne sin.”

    zajeb v družinskih razmerjih z moje strani.

    Hkrati pa dokazuješ, da si obremenjena z Janšo, kjer za boga sem jaz Janšo omenjal v komentarju? Vi poklicni levakarji ste obremenjeni z Janšo, govorite o vernikih na desni, sami ste pač verniki na kao levi. V resnici levica ni levica, ampak so to interesna združenja, kot je tudi Desus. Isto je na kao desni, tudi SDS je levakarska stranka, kakorkoli obrneš.

    Mene pa ne zanima ne Janša in ne Janković, niti kdo je bil v partiji in podobno. Zanima me, če bo prišel kakšen normalen tretji, zato komentiram alternative SDS/PS/Desus/SD/WTF … te me zanimajo in Šoltes to ni, ravno tako ne ultra levaki od Tomičke in podobne neumnosti.

    “Stati inu obstati” pravi Mazzini danes na blogu – to počnemo z debatami o Janši in Jankoviću, stojimo na mestu, svet nas prehiteva. Kar se mene tiče spadata oba v isto celico, samo zmenita naj se, kdo bo na pogradu gor in kdo dol.

  59. montebuba pravi:

    @mellie

    no kaj pa smo potem imeli v Jugoslaviji od leta 1945 do 1990, če na komunizma?

  60. mellie mellie pravi:

    @montebuba
    Najprej smo v Jugoslaviji imeli diktaturo proletariata, potem pa samoupravni socializem z željo, da bi nekoč prišli do komunizma.
    Termin komunizem je zdaj na splošno zlorabljen za oznako nedemokratičnih sistemov.
    Izraelski kibuci in različne zadruge z zelo razvito sociaolno komponento so morda najboljši približek v smeri komunizma.

  61. mellie mellie pravi:

    @PPP
    Janšo sem seveda jaz omenila, je samo nadaljevanje mojega razglabljanja. Se strinjam, da z debato o Janši in Jankoviću ne bomo prišli daleč, da si drugi, na primer Cerar, zaslužijo več prostora in naše energije.

    Problem je, ker nas modeli kot Janša in Janković držijo za talce, zato sem napisala, kar pač sem. Zdaj ima Janša svoj labodji spev, posledice p abomo čutili prav bsi. Če bi mu bilo zares mar za Slovenijo, bi zdaj odšel iz politike in se boril za svojo pravico kot navaden državljan. Tako pa za “svojo stvar” izrablja vsa sredstva, tako kot je napovedal – posredno tudi z davkoplačevalskim denarjem!

    @Didl
    Nič ne bluzim, kaj pa je bilo preden so Janšo iključili iz ZKJ? Zelo zavzeto se je grebel za visoke pozicije!

    Nedolžni ljudje prej ali slej izrečejo stavek: “Nedolžen sem!” (Včasih ga sicer izrečejo tudi tisti, ki to niso.) Kdor ve, da ni nedolžen, se taki izjavi raje izogne in se ven vleče s pomanjkanjem dokazov, pristranskim sodstvom, nepravilnimi postopki, kršenjem človekovih pravic itd. Vse to bi imelo težo, če bi prej slišali preprosto izjavo: “Nedolžen sem!” Psihološka zakonitost, pač.

  62. montebuba pravi:

    ja v bistvu je komunizem to da vsak dela kar ga veseli, vsi imajo vse! Tega ŽAL NI zato je Jugoslavija propadla! Komunizem v idealni obliki ni mogoč!
    Na svetu imajo tak sistem le še Severna Koreja, Kuba, Venezuela, delno Kitajska in vidiš da so vse zapostavljene in osovražene!
    kapitalizem TUDI NI IDEALEN ampak bolj MOGOČ kot pa Komunizem in diktatura!

  63. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Montebuba, če je “komunizem” res tako zanič, zakaj za vraga je v Sloveniji vse tako v kurcu odkar nimamo več “komunizma” in smo šli v kapitalizem?

  64. montebuba pravi:

    saj do leta 2008 ni bilo slabo! In NE POZABI OD 2004 do 2008 je bil Janša ko nam je blo najboljše! Iztok država je živela na dolg, ki si ga je Tito sposojal, in to ni moglo zdržati! Kriza je pa zaradi tajkunov ki so jemali in tako pahnili podjetja in banke v bankrot!

  65. mellie mellie pravi:

    @montebuba

    Naštevate diktature, ki nimajo zveze z idejo komunizma.
    Zares ne vem, zakaj te države zmotno imenujejo komunistične. Gre za diktature, ki so zlorabile idejo komunizma in so vse prej kot komunistične.
    Vem, da sem “panonski osamelec”, ki se trudi opozorit na to zmoto.

  66. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    A res misliš, da je bilo do leta 2008 vse super, potem pa se je cela država v enem letu sesula? Fak no, stari moj. Ti ni jasno, da so jo vsi od leta 1991 dalje sistematično uničevali in potem do konca uničili. Ti ni jasno, da so ga Janša in vsi ostali srali na polno in pripravili lepo ozadje, da se je potem vse sesulo. Joj no, ga serješ. Janša je kriv za razmah tajkunstva. Daj malo beri še kaj druzga kot Reporter no.

  67. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Glede komunizma, v Jugi ga ni bilo. Imeli smo socializem. Do komunizma nismo prišli. Osnovna ideja komunizma je super, le sranje je, ker se prehitro izrodi. Je pa žalostno, da je kapitalizem še večja jeba. Pa kvazi demokracija tudi. Slovenija nima pojma o tem. Odkar smo šli zase, smo v totalnem kurcu. Mi nujno rabimo diktatorja, da nam jebe mater. Če ga nimamo, državo takoj spremenimo v čisto vukojebino.

  68. montebuba pravi:

    saj berem tudi Demokracijo :)

  69. mellie mellie pravi:

    @Iztok
    lol, mi zares rabimo diktatorja, zato gre Janši tako dobo! lol

    @montebuba
    Daj beri še kaj drugega, ne samo publikacije od SDS.

    Vlada se je precej zadolžila že pred krizo, v času bohotenja tajkunov. Kdo je že bil predsednik vlade takrat? Aja, JJ!

    Evo del predstavitve poročila IMF:
    http://www.imf.org/external/np/tr/2014/tr012414.htm
    Transcript of a Conference Call on Slovenia
    Washington, D.C.
    Friday, January 17, 2014

    IMF STAFF
    Antonio Spilimbergo, Mission Chief for Slovenia, European Department

    “… in the period 2006-2007, at the time of entry of Slovenia in the euro, there was an additional issue to consider. There was the credit boom; credit was growing at an unsustainable way. It was financed mostly by publicly-owned banks, which were financing themselves through short-term debt in the Wall Street market. So, there was an intermediation between short-term money from abroad coming to public banks, and given to domestic entrepreneurs.
    This created a system of (inaudible) banking, because you have a very cheap money. And (inaudible) bank according to criteria which were not (inaudible) business criteria.
    In addition, from 2002 until 2007, Slovenia implemented some privatizations, which were done in some cases not for (inaudible) groups that (inaudible) economy, tycoons, basically, leveraged (inaudible) very disproportionally in order to buy companies, and they didn’t have the money nor the ability to run these companies. That created a major problem.
    Finally, at the time of, before the global financial crisis, Slovenia had also a construction boom. This was done mostly by domestic companies. And in 2008, these companies didn’t find new jobs to do. So this meant major construction companies basically went bankrupt. Also, there, the problem was in part that these companies were directly linked to the state, which created a problem.”

  70. spookymulder spookymulder pravi:

    @Iztok:
    “Glede komunizma, v Jugi ga ni bilo. Imeli smo socializem.”

    Če smo res imeli socializem, zakaj je potem državo vodila KOMUNISTIČNA partija? ;-)

    “Mi nujno rabimo diktatorja, da nam jebe mater.”

    Iztok, če res stojiš za svojimi besedami, potem kar lepo culo na ramo, pa hajdi v Severno Korejo, kjer ti bo Kim Jong-un “jebal mater” in se ti bosta verjetno cedila med in mleko. :D

    “…če je “komunizem” res tako zanič, zakaj za vraga je v Sloveniji vse tako v kurcu odkar nimamo več “komunizma”…”

    Zato, ker se nikoli nismo znebili komunistične miselnosti in navad, temveč smo vse najslabše iz komunizma združili z vsem najslabšim iz kapitalizma … sicer pa tudi, če bi nadaljevali s komunizmom, nam ne bi bilo čisto nič bolje, kvečjemu še slabše, ker Slovenija pač ne more biti otok sredi Tihega oceana, da bi se lahko šli neko ekonomsko neodvisnost, temveč smo odvisni od globalnih finančnih dogodkov. Seveda so k slabim razmeram v gospodarstvu vodile tudi slabe politične odločitve, vendar pa se kriza konec leta 2007 niti približno ni začela zgolj zaradi političnega mešetarjenja nekega Ivana ali Milana ali Boruta, temveč smo postali kolateralna škoda mednarodne ekonomske krize.

    Hkrati pa se nismo znebili starih jugoslovanskih miselnih vzorcev, da lahko vse delamo “na kredo” (ker je v Jugoslaviji valuta tako hitro devalvirala, da vzetega kredita nikoli ni bilo dejansko potrebno v celoti vrniti), kar smo potencirali s kapitalistično lahko dostopnostjo do kreditov … vendar smo ob tem pozabili, da je v kapitalizmu (nasprotno kot v Jugoslaviji) dejansko potrebno kredite tudi vrniti, ali pa sledi bankrot ter zaplemba in prodaja premoženja … ki pa je bilo tako ali tako bolj virtualno ustvarjeno s krediti, kot pa dejansko pokrito s finančnimi sredstvi.

    In tako smo veselo od osamosvojitve vsi skupaj napihovali balon, ki je moral slej ko prej počiti. Tako kot je stalno pokalo tudi v Jugoslaviji, kjer pa so zadevo lepo pometli pod preprogo z devalvacijami valute in podobnimi dolgoročno nevzdržnimi mehanizmi. In potem si šel v trgovino z bankovci v vrednosti več 100.000 ali celo milijon dinarjev … Ja, to je bila res “čudovita” jugoslovanska ekonomija. XD

  71. Thomas pravi:

    Tudi jaz ne odkupim te ideje, da je Slovenija na psu zaradi enega samega človeka ter ene same vlade. Slovenijo je izsesala nedosledna zakonodaja in politika, ki sta postopoma privedli do tega, da danes povprečen Slovenec ne verjame več v državno institucijo, kar se med drugim kaže tudi po vedno nižji udeležbi na volitvah.

    Če se je Slovenija odločila za tržno gospodarstvo, ki je po mojem mnenju dobro, potem naj bo tržno gospodarstvo. Ampak naj bo tržno gospodarstvo za vse, tudi za razne banke, ki se jih stalno dokapitalizira, in razna pregrešno predraga državna naročila. Folk, a se zavedate, koliko denarja steče v te lonce brez dna?? V tržnem gospodarstvu se nobenega dolga ne izbriše – ne banki, ne cerkvi, nikomur.

    Jaz sem za zdrav kapitalizem. Zdrav kapitalizem, ki ima določen socialni čut. Zdrav kapitalizem, ki ni dejansko nepotizem, ki vsa ta leta vlada v Sloveniji.

  72. Didl pravi:

    Točno tako, spooky. Nevem kako večina ljudi to kar pozablja.
    Iztoka pa dejansko razumem, ko pravi, da rabimo diktatorja. Demokracija sigurno kaže svoje slabosti, saj ljudje ne znajo vodit države in ne vejo kaj hočejo. Ampak boljšega sistema žal še niso izumili. Diktatura bi bila z ustreznim in pravičnim vodjem, zares še najbolj učinkovit sistem. Takega pa žal še ni bilo in se bojim, da je to pravljica.

  73. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Spooky, tudi zdaj imamo demokracijo, pa so nam državo zjebale barabe, budale in turbo kapitalisti.
    En Kim Jung bi bil idealen za Slovenijo, ja. Tudi zato, da bi vse idiote, ki so zafukali Slovenijo, vrgel krvoločnim psom.
    Ne gre za komunistično miselnost, gre za nesposobnost in šalabajzerje, ki ne bi smeli voditi niti kioska, kaj šele države.

  74. spookymulder spookymulder pravi:

    Iztok, prej pa smo imeli diktaturo, pa so nam državo zjebale barabe, budale in turbo komunisti. ;-)

    Problem pri Kim Jungih in njim podobnih je, da krvoločnim psom ne vržejo samo tiste, ki si tega nemara res zaslužijo, temveč tudi vse tiste nedolžne, ki se jim kakorkoli zamerijo, ki kaj narobe rečejo ali pomislijo. To lekcijo smo v Jugoslaviji že dali skozi, pa se eni na žalost niso ničesar naučili oziroma so to raje pozabili. In verjetno bi si prav ti zares zaslužili “nežno roko” kakšnega diktatorja, da ne bi po nepotrebnem stresali puhlic z jezika. :P

    Se pa strinjam, da številni, ki so sedaj 20+ let vodili državo in jo več ali manj vodijo še danes, nimajo tam kaj iskati, ker so se izkazali za nesposobne in nespodobne … vendar pa rešitev na žalost ni tako preprosta, da bi se zgolj vrnili k vzorcem vodenja, s katerimi so predhodni nesposobneži in šalabajzerji pred njimi 45 let vodili prejšnjo državo in jo podobno spektakularno zafurali.

  75. mellie mellie pravi:

    @spookymulder in drugi
    Replika na komunizem

    V svojem komentarju št. 60 sem napisala (prosim preberite), kakšen sistem smo imeli v Jugoslaviji. Če smo imeli komunistično partijo, še ne pomeni, da smo komunizem tudi imeli. Ta sistem je ostal neuresničena želja komunistične partije.

    Da se je vse skupaj izrodilo, se menda vsi strinjamo, verjetno tudi s tem, da se še danes nismo otresli starih navad. To velja za večino ljudi, posebno pa za vidne politične akterje. To, da se v bistvu ni nič spremenilo, me moti, odkar sem se iz tujine vrnila v Slovenijo. Mentaliteta je popolnoma enaka. Šele zdaj so se nekateri zbudili, končno smo začeli zaznavati in preganjati korupcijo in podobne prakse.

    Glavni in najglasnejši borec proti krivicam in Udbi prav sam dosledno uporablja udbovske metode – bolj kot drugi njegovi politični sopotniki z nasprotnega brega. Kredibilnost pa takšna!

    Dokler narod ne bo dojel, da mora s svojimi volilnimi glasovi in močno civilno pobudo premagati in odstraniti izprijene ostanke prejšnjega nedemokratičnega sistema, se bomo še naprej vrteli okoli istih izprijenih politikov, pardon – politikantov. V njihovih dejanjih namreč ni nobene poštenosti, ena sama preračunljivost in želja po manipuliranju množic za svojo osebno korist.

    Tisti, ki so za manipulacije bolj dovzetni, nimajo hrbtenice ali imajo preprosto premalo znanja, da bi prepoznali vzrorce manipulacije, so lahek plen takšnih politikantov. In prav ti ljudje dosledno volijo in ob abstinenci drugače mislečih tudi izvolijo politikante.

    Če bi ti ljudski izvoljenci mislili na blagor ljudi, se ne bi zgodilo to, kar se je dogajalo vsa ta leta po osamosvojitvi.
    Prej so bile volitve farsa, kljub temu pa so narod uspeli prepričati, da delajo zanj. Niso bile tako velike razlike, nihče ni bil zares lačen, delavci so lahko tudi glasno prostestirali in včasih celo bili uslišani. Moj oče je živi primer, ki si je upal na glas povedati, kar je mislil, in se mu ni nič zgodilo. No, takoj po drugi svetovni vojni, bi verjetno končal an Golem otoku, to drži.

    Zdaj imamo demokracijo in kapitalizem, peščica ljudi hudo bogati, srednji sloj izginja, veča pa se revščina. Vse več je zares lačnih ljudi. Tega v naši različici socializma nsimo poznali. Zato je razočaranje nad tako opevano demokracijo in kapitalizmom toliko večje!

    In kateri sistem bi bil za Slovence najboljši?

    Mene pobeg v pretekle jugoslovanske čase ne mika, ni mi pa všeč današnja slovenska družba. Postali smo preveč neobčutljivi za korupcijske prakse, ne znamo prevzeti odgovornosti za moralno sprijena dejanja ter druge napake in zmote; starejše odlsužene ljudi bi vse po vrsti strpali v domove za ostarele in nanje pozabili, saj so vendarle paraziti, ki jih moramo vzdrževati; mladina nima služb in vidi starejše delavce (ki prav tako nimajo služb) kot tiste, ki jim odžirajo kruh. Kam smo prišli? Nekateri nikoli ne odgovarjajo za svoje napake, drugi pa so za najmanjši prekršek ob vse svoje imetje.

    Ali je to demokratična in pravična družba?
    Zato dragi moji, preden volite, dobro razmislite, komu boste dali svoj glas!

    Ali bomo volili tiste, ki so v sodnih postopkih? Ali imajo ti ljudje sploh čas razmišljati za narodov blagor? Ne, ker so preveč vpeti v dokazovanje svoje nedolžnosti! Ne glede na to, ali so krivi ali ne, ti ljudje nimajo časa razmišljati o drugih, ker so preveč zaposleni z reševanjem svoje kože. Če se sami ne znajo umakniti, jih dajmo mi.

    Dokler volilci ne bomo “odrasli”, bomo imeli na oblasti politikante, ki ne vedo, da so bili izvoljeni, zato da delajo v dobro vseh nas, in ne za svojo krist.

  76. E pravi:

    Iztok kaj pa praviš na ta Irgl(irgl) referendum?Tako na prvo žogo se mi zdi bedno ,da gremo zaradi tega na referendum a povej kaj si ti misliš če lahko.Kako boš ti glasoval ,če ni skrivnost.No mal razlage mi rabil.Zdajle sem glih na pop tv-ju gledal prespevek in sm čisto zmeden.Sicer bo to referendum ,da SDS kaže mišice kako so močni mene pa zanima kako glasovati da bodo izgubili te mišice ZA ali PROTI?

  77. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Za kaj točno gre? Nisem gledal dnevnika.

  78. E pravi:

    Sej veš Iztok ta referendum arhivi..

  79. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Tule sem pisal o tem.
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2011/02/02/dvigovanje-prahu-okoli-tajnih-arhivov-se-mi-zdi-privleceno-za-lase/

  80. E pravi:

    To referendumsko vprašanje ne razumem glih najbolj..

    Ali ste za to, da se uveljavi zakon o spremembah in dopolnitvah zakona o varstvu dokumentarnega in arhivskega gradiva ter arhivih (ZVDAGA-A), ki ga je sprejel državni zbor na seji dne 28. januarja 2014? Če razumem prav bi moral glasovati ZA ,da SDS-ovci zgubijo?

  81. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Jp, SDS trdi, da bo to še bolj zaprlo arhive, ostali da bodo zaradi tega bolj dostopni.

  82. E pravi:

    Torej ,če glasuejm ZA to pomeni da se strinjam z tem kar predlaga država?

  83. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Če se ne motim, ja.

  84. E pravi:

    Baje ,da se nebi nič kaj drastičnega spremenilo to kar predlaga država.Ne vem zakaj SDS oz. Irglova dela takšen direndaj okoli tega.

  85. mellie mellie pravi:

    Če ne gremo na referendum, morda ne bo veljaven, saj po novem velja kvorum. Zato ga je SDS hotela pripeti k volitvam.

  86. PPP pravi:

    Očitno svoje države nismo sposobni imet. Jaz glasujem za priključitev Avstriji, ni to kar bi si želel, ampak jebat ga, gor stvari laufajo, pri nas pa ne. Priznajmo si in nam bo bolje.

    Iztok, tvoj Pahorček te dni iz oklepnika pozdravlja ljudi v Obrenovcu, lepa gesta ni kaj. Sami psihopati

  87. Didl pravi:

    Melie, kot jaz vem, ravno obratno. Če ne gremo na referendum, bo veljaven. Zato ga je vlada namenoma dala po evropskih volitvah, da bi bila čim manjša udeležba in bi bil tako zakon sprejet. Jebeš šparanje.

  88. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Zdaj sem pa še jaz zmeden :)
    Torej, če obkrožimo ZA, smo za predlog vlade? Če ni veljaven, pa ostane isto kot do zdaj? Se pravi slabše, kot če bi sprejeli nov predlog vlade? V obeh primerih pa jeza SDS, a ne, ki noče tako kot je zdaj in ki noče da se spremeni tako kot predlaga vlada?
    Ali je fora, da bo vlada zakon vseeno sprejela četudi referendum ne bo veljaven in ga ne bi samo v primeru, če bi bila večina PROTI?

  89. E pravi:

    Iztok ta prispevek je mene zmedel.In tudi jaz si tako razlagam in je tudi v videu tako povedano.Če glasuješ ZA si za predlog vlade ,če PROTI simpatiziraš mnenju Irglove oz. SDS.

    http://www.24ur.com/novice/slovenija/referendum-o-arhivih-ideoloski-referendum.html

  90. montebuba pravi:

    Le naj odprejo te arhive, da vidimo kakšne svinjarije je delal Kučan in ostala komunistična tovarišija! Morilci eni!

  91. mellie mellie pravi:

    Če referendum pade, velja vladni predlog, ki ga je parlament že potrdil.

    Prav zato imamo referendum, ker v SDS menijo, da so bili v parlamentu preglasovani.

    “Vladni” in SDS-ovi zgodovinarji govorijo drug mimo drugega in s popolnoma nasprotujočimi si argumenti. Če se oni, ki uporabljajo arhive, ne morejo sporazumeti, ne razumem, zakaj bi morali mi kot nestrokovnjaki o tem odločati.

    V NSI in SLS niso hoteli podpreti SDS pri tem referendumu, kar je tudi indikativno. Torej gre za solo politično akcijo SDS, gotovo vedo zakaj. Imam občutek, da gre za neki skriti cilj, ki pa je za SDS zelo pomemben.

    V tej politični farsi ne bom sodelovala. Gre za manipulacijo volivcev in tratenje davkoplačevalskega denarja. Kot nestrokovnjakinja za to področje lahko rečem, da se sama ne morem prepričati, kdo govori resnico.

    Spet bo to glasovanje za SDS (če boš na referendumu PROTI) ali proti SDS (če boš na referendumu ZA). Pomembni bodo glasovi proti, ki pa jih bo SDS težko zbrala. Če prav razumem, si glasoval ZA vladni predlog tudi, če ne greš na referendum. Upam, da bo kakšen novinar zastavil to vprašanje tudi volilni komisiji.

    Pod črto: takšen referendum bojkotiram!

  92. spookymulder spookymulder pravi:

    Fantje in dekleta, malce narobe ste zastavili tole z referendumom, če mislite iti obkroževat glasovnice samo zato, da ste proti ali za SDS. Vseeno bi se bilo vredno malce bolje pozanimati, kaj za ali proti dejansko pomeni.

    Osnovni princip je naslednji: že obkrožite ZA, bo uveljavljen zakon, ki ga je predlagala vlada. Če obkrožite PROTI, potem novi zakon ne bo sprejet in bo veljal stari zakon, ki pa bo verjetno z novo vlado (pa če bo leva ali desna) znova spremenjen.

    Če novi zakon odpira ali zapira arhive pa bi težko rekel, ker je to zelo strokovno vprašanje (ki po mojem mnenju tako ali tako nima kaj iskati na referendumu, ampak naši politiki se pač ne znajo dogovoriti o ničemer).

    Kolikor sem poslušal debate strokovnjakov, pa lahko rečem, da so mnenja zelo deljena in da večina (ne samo desno usmerjenih) meni, da zakon NI najboljši, oziroma da ima veliko pomanjkljivosti. Edini strokovnjaki, ki ga zagovarjajo, so tisti, ki so ga pomagali pripravljati, med tem ko so imeli vsi drugi številne pripombe.

    Če torej kot laik sledim mnenju strokovnjakov (in ne zgolj ideološkim željam levih ali desnih politikov), potem zakon očitno ni dober in bi ga bilo najbolje zavrniti in sprejeti novega – po možnosti boljšega.

  93. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Torej bo šel denar za nekaj, kar bo nova vlada, taka ali drugačna, itak spremenila?

  94. spookymulder spookymulder pravi:

    Odvisno od tega, kakšen bo izid referenduma in kakšna bo nova vlada … če bo zakon zavrnjen, potem bo v vsakem primeru nova vlada, kakršnakoli že bo, morala spisati nov zakon, ker stari pač dejansko omejuje vpogled v arhive.

    Če pa bo zakon potrjen in bo na volitvah zmagala koalicija, podobna zadnji (levo usmerjena), bodo novi zakon zelo verjetno pač pustili tak, kakršen je, saj jih bolj kot mnenje stroke zanima predvsem skrivanje imen stricev iz ozadja, ki bi jih podatki iz arhiva lahko kompromitirali … čeprav v to močno dvomim, saj je bil arhiv iz strani agentov prejšnjega režima že dodobra prečesan in so bili vsi “neprimerni” podatki uničeni.

    V primeru potrditve zakona in zmage desnice na volitvah pa lahko verjetno znova pričakujemo najmanj amandmaje k zakonu, če ne že kar nov zakon o arhivih, ker pač mislijo, da bodo v arhivih našli celo čudo o bivših partijcih, vendar kot že rečeno bo to račun brez krčmarja, saj je bil arhiv že “prečiščen”.

    Kakorkoli že, to so pač politični aspekti, ki pa ne bi smeli biti glavno vodilo pri odločanju (čeprav si ne delam utvar, da ne bo prav ideologija glavni motiv tistih, ki bodo šli na volišča, tako levih, kot tudi desnih), temveč bi moralo biti glavno vodilo mnenje stroke, ki pa vsaj po mojem vtisu v večini deli mnenje, da ima zakon številne pomanjkljivosti in slabo dorečene rešitve dileme o dostopu do podatkov na eni strani in varovanju pravic posameznika do zasebnosti na drugi strani.

  95. Tomo pravi:

    Cerar ima novo stranko kar ni ravno po volji SDS,ki trdi da je zgolj ena novih levih strank,kar ni res saj se ima za neopredeljenega in upam da bo imel več hrbtenice in pameti kot Virant,saj je edini ki bi ga mogoče volil,tako da pozdravljam njegov prihod.

  96. E pravi:

    https://twitter.com/iztokgartner/status/473617661180805121

    Iztok morem ti replicirati tale tvoj tvit..
    Do tega mišlenja pa je sama stranka SDS pripeljala oz. veliki vodja.Tudi EU volitve so šle po tem principu ,da se gre za parlamentarne volitve.V stranki SDS so po mojem prav veseli ,da večina tako zvanih levičarjev ne gre na volitve ,ker potem oni enostavno zmagajo vsaj imajo disciplinirano bazo volilcov in tako oni zmagajo na lahki način kar se mi zdi zelo bedno.Jaz pravim pejte na volitve in izberite manjšo zlo vsaj na tak način ne more zmagati Janša oz. stranka SDS.Na tak način potem lahko zmaga leva modrejša stran ,ki ne ruši socialnega mira.

    Marcel je tole dobro napisal v uvodu..

    http://www.mladina.si/157089/kako-je-levica-razveselila-janeza-janso/

    ——————————————————————–

    Malo se za smejat :D

    http://www.moskisvet.com/clanek/brane_pomagaj/kako-naj-jo-pripravim-do-seksa-z-mano.html?bl=0

    ———————————————————————

  97. montebuba pravi:

    Največje zlo bo če zmaga levica!

  98. mellie mellie pravi:

    @montebula
    Lol, je bilo za pričakovat takšen odgovor! :)

    Največja sramota bo, če bomo izvolili pravnomočno obtoženega!

    Cerar in Bratušek pa zares nista levica, ampak liberalca. Samo v Sloveniji liberalce štejemo za levico.

  99. X pravi:

    Dobro jutro! : D

    Zaradi pomanjkanja prostega časa sem šele zdajle uspela prebrat vse vaša nadaljna, razburkano pestra mnenja, nekje vmes me je že prijelo, da bi na en provokativen montebubin komentar, pa na dva pohvalno izčrpna in hkrati poučna Mellieina, kot tudi na dva enako zanimiva spookymoulderjeva replicirala, a to bi bilo po vseh mojih jutranjih izlivih že preveč … že tako sem se zadnjič, po oddaji tukajšnjega komentarja pod št. 41, počutila ko “Ali Baba” … hehe (just kidding) …

    No, naj bo, samo kratka, jedrnata in slikovita replika na montebubin komentar #64, s tabelo, ki prikazuje dejansko stanje zadolževanj RS od l. 1995 – do 2013:

    http://countryeconomy.com/national-debt/slovenia

    A vi, “razbojniki” in ostali “tifusarski bojevniki” za boljši jutri, pa še kar??? Tako je treba, ja! Aktivni bit!

    Okej, dovolj dolgovezenja, let’s go straight to the point.

    Še enkrat: “ni čisto res, da se politika deli na desno in levo, na družbeno slabo, ali dobro, pa ja! Naj torej to bedno povprečje bodisi z leve, ali desne, z zgornje, ali s spodnje, pa s tiste pred, ali izza kulis, že enkrat spleza na višjo raven zavedanja.”

    (to je samo en moj kratek kopipejst insert, ki sem ga ravno prejle objavila pod Iztokov post “Evrovizija 2014” in ki nekako paše tudi v kontekst vaših tukaj razvijajočih se diskusij)

    Sicer pa Mellie & Co. (in kogar pač zanima) vabim k sledenju začetka razpleta še enega pogojno zanimivega nadaljevanja (ob nekem moralno in etično spornem, pa tudi pravno nezakonitem dejanju) v praksi … (od #76 naprej)

    http://iztokgartner.blog.siol.net/2014/05/10/evrovizija-2014/#comment-668112

    Ali, kot je že zdavnaj ugotovil Đ. Balašević, “Princip je isti, sve su ostalo nianse” …

  100. PPP pravi:

    “Princip je isti, sve su ostalo nianse”

    Princip je skupnoskledarstvo, nianse so pa deli folk na partizane in domobrance, da tačas lahko krademo.

    Mi nimamo ne desnih ne levih, imamo kleptomane. Kje je legitimnost obdavčitve, ko ti država zasega več kot 50% prisluženega denarja?

    Delovna mesta bodo, ko bodo pustili tistim, ki služijo, da sami ustvarijo delovna mesta, država jih ne bo.

  101. mellie mellie pravi:

    @PPP
    Straight to the point!” Itak :)

  102. E pravi:

    Očitno še bodo začeli peti naši politiki

    https://www.youtube.com/watch?v=pegO5_hPrtU

  103. Pepi pravi:

    https://www.youtube.com/watch?v=pegO5_hPrtU
    Umiram. :D :D

  104. Pepi pravi:

    Soul Greg se lahko skrije!

  105. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Lajkam zaradi soul ritma :)

  106. E pravi:

    Učeraj pa je bilo burno na slo 1 :) .

    http://svet24.si/clanek/539171f94c951/ladislav-troha-pred-televizijsko-kamero-dozivel-zivcni-zlom

    celotna oddaja : http://4d.rtvslo.si/arhiv/referendum/174279181

  107. montebuba pravi:

    haha si idel izpad Trohe?

    https://www.youtube.com/watch?v=y22ejDAZyv8

    car! tako se dela. banda pokvarjena samo nekaj skriva in televizija ni boljša!

  108. E pravi:

    Delujoč link prejšnega so ukinili

    http://www.dailymotion.com/video/x1yr80o_ladislav-troha-izgubi-zivce-v-tv-oddaji-v-zivo-mu-daste-prav_news?start=299

  109. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Močno mu je počil živec, ja :)

  110. mellie mellie pravi:

    Eva Irgl spet potvarja dejstva1 Med drugim trdi, da bi dosegli kvorum, če bi bil referendum hkrati z evropskimi volitvami?????
    Kvorum pri referendumu je: petina volilnih upravičencev se mora izreči proti! Na evropskih volitvah SDS niti slučajno ni dosegla toliko, niti skupaj z NSI in SLS ne!!!

    To me zares razjezi, čisto potvarjanje dejstev a la SDS! Me zanima, ali se bo kdo obregnil na takšno izkrivljanje dejstev!
    Se bojim, da preveč pričakujem od slovenskih medijev, saj jim očitno ne gre za resnico ampak za senzacije.

    Za porazno majhno udeležbo pa sta po Irglovi kriva Delo in Dnevnik, ki sta menda odkrito pozivala k bojkotu referenduma!
    Ne vem, ali se časopisni hiši zavedata, kako vsemogočni sta!

    Naj se že enkrat sprijaznijo z dejstvi: ne hodimo na referendume, ker so o preveč strokovnih temah. Odločajo naj strokovnjaki, ki so za to plačani!

  111. E pravi:

    Repamo repamo ;) https://www.youtube.com/watch?v=U_B4AjfkBG4

  112. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Hell yeah, big lajk :)

  113. montebuba pravi:

    mene bi bilo po debaklu na volitvah sram posneti taki video :)

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !