IZTOK faking GARTNER

« | | »

Jebena diskriminacija Škofijske Karitas Celje

11.03.2014

Škofijska Karitas Celje nove ljudi preko javnih del jemlje tudi na osnovi tega, koliko otrok imajo v familiji. Jebena diskriminacija, pri kateri pozabljajo, da je lahko nekomu, ki živi sam, finančno še težje kot družini, ki za vsakega naštepanega froca od države prejme dodatke.

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 11.03.2014 ob 19:33 pod Aktualno in brez cenzure. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

50 odgovorov na “Jebena diskriminacija Škofijske Karitas Celje”
  1. E - 11.03.2014 ob 20:12

    Bravo Iztok dobro si napisal.Točno tako je.AVPLAVZ , LIKE!!!
    Me veseli ,da še nekdo isto vidi kot jaz.Samski ali živeti na kuruzi in živeti brez otrok to se v Sloveniji ne splača.Jebejo te iz v vseh strani.Če pa se poročiš imaš otroke pa imaš velike ugodnosti.Sramota pa je ,da so nekatere družine spregledane ,ki bi si res zaslužile pomoč države.Eni pa lepo štepajo froce in dobivajo doklade + družinka soca in ruknejo 1000€ po tamalem.
    Foter še ,ki na črno dela in lahko živijo ,ko kralji imajo najnovejše televizije in računalnike itd. človek ,ko pa pošteno dela že vrsto let pa more za eno jebeno televizijo ,ki pride cca. 500€ vzeti kredit in to odplačevati 1 leto.Če je to fer in pošteno potem pa tud ne vem kaj naj še rečem.Trebalo bi to omejiti sploh kaj se tiče dokladov več otrok imaš višji so dokladi sploh ,če sta oba brez poselna.Da ne govorim da imajo ti otroci v šoli in vrtcu obroke sobvencjonirane.Dam primer mati samo hranila z enm otrokom pa otrokom ne dobi te subvencije ,ker mati dobi res veliko plačo minimalno+dokladi in preživnina sej je prava bogatašinja in ta otrok ne rabi te subvencije za obroke.FAIL in zgrešena logoika.Država bi tukaj mogla dosti spremeniti.
    Da še ne omenjam tega kako eni nosijo položnice na CSD in jim center lepo plačuje.Če si človek res zasluži nimam nič proti a ,da to izkoriščajo ,ker po zakonu pač lahko je pa še to največja svinjarija med svinjarij.Sploh ,ko si samski je zelo težko priti do bilo kakšne denarne pomoči razn ,ko soce.Izredne denarne pomoči samski zelo težko dobi ,ker ti jo enostavno ne dajo ,ker si samski.Ne vidjo pa ,da si sami more vse sam plačevati.So res redki primeri ,ko samksi dobi izredno.

  2. kobilica - 11.03.2014 ob 20:57
    kobilica

    Gartner…ko boš ti imel tri štiri froce….pa se oglasi….

    je prav…. to je prvo…

    drugo…

    kaj ima pa škofijska karitas z javnimi deli…me pa prav zanima….

    po 7. členu Ustave RS , je religija ločena od države….

    razen,
    če gospod nadškof drugače ne ukaže….!!!!!

    torej, razišči zadevo in korektno poročaj…..

    in nehaj sadit samo rožic!!!

  3. IZTOK GARTNER - 11.03.2014 ob 22:49
    IZTOK GARTNER

    Kobilica, naj se oglasijo tisti, ki so samski in brez otrok in naj povedo kako je s stroški in pomočjo države glede česarkoli. Ne me jebat no. Če si samski, so kot zločinec za državo. Isto, če imaš le enega otroka recimo. Težje ti je kot če jih nafukaš deset. In hej, če si tako fukjen, da imaš 5 otrok četudi veš, da še enega komaj preživljaš, pa ne tarnaj in jih preživi kot veš in znaš. Ravno zato se mi nikoli ne smilijo familije s tisoč otroki, ki tarnajo, da nimajo za položnice.
    Jp, Škofijska Karitas rabi ljudi za delo v pisarni in jih vzame preko javnih del. Kaj ni jasno?

    E, enkrat sem že pisal o tem, se je super debata razvila, samo zdajle ne najdem, poišči če se ti da.

  4. spela - 11.03.2014 ob 23:28

    Iztok ok razumem, da si jezn na Karitas oz. na državo oz. ne razumem na kaj točno si jezn, ampak tud prov. tvoje izražanje je pa prov obupno. Tud, če ti kej ni všeč lahk lepo poveš in nas naštepane otroke v velikih družinah ne poimenujeđ tako.
    Prihajam iz družine s petimi otroki in moram priznati, da si ne predstavlajm otroštva preživeti kot edinka in bom staršem vedno hvaležna, da sta nam dala otroštvo, ki ga privoščim vsem. Nismo živeli v bogastvu, delal je oče, mami je bila doma na kmetiji. Po tvojem sodimo v kategorijo, kateri je država vse dala zastonj in smo lepo hodili po socialnih in živeli od države. Priznam imeli smo vsi štipendije, ampak nismo si smeli privoščiti napak in padcev v šoli, če nisi redno delal šole si moral sam zaslužit za naslednjo šolsko leto….imeli smo subvencionirano malico, ampak to ne pomeni, da jo imaš zastonj in ne misli, da mi je bilo lepo, ker smo jo imeli ceneje. Mojim staršem je bilo lažje, ker smo imeli cenejše, ampak meni, pa v šoli ni bilo lepo biti označena, da sem tista, ki imam vse ceneje, ker smo revni…. Ampak sem preživela in sem vesela, ker ima država tak odnos do velikih družin.
    In še odgovor zakaj država podpira raje veliek družine kot samske? Glede na tvojo široko razgledanost in logično mišljenje bi lahko vedel, da starši v v elikih družinah, dajo državi nove davkoplačevalce, ki bodo odvajali za pokojnino svojih staršev, medtem ko samski tega ne dajejo državi….a ni to dost logična ppoteza s strani države?

  5. IZTOK GARTNER - 12.03.2014 ob 00:16
    IZTOK GARTNER

    Kaj točno sem jezen? To, da po novem ne jemljejo v službo glede na sposobnosti, ampak glede na to koliko otrok imaš. A smo prfukjeni ali kaj?

    Izražam se kot sem jebeno želim, lahko bi se že navadili v vseh teh letih, jebemti no. Moj blog ni radio ognjišče, ne ga srat, hudiča no.

    Hočeš torej reči, da folk otroke dela in rojeva zaradi patriotizma in tega, da bi rešil državo?
    In hej, od kje ideja, da vsi ti otroci ne bodo zavoženi in na socialni podpori in brez službe, torej novo breme že tako zafukani državi.

    Bi te pa vseeno vprašal, kaj ti mora kot staršu zabrejakti v glavi, da vidiš, da si že z dvema otrokoma v totalnem dreku in jih greš kljub temu nardit še tri? To je zame totalno neodgovorno do otrok in seveda ideja, da boš pač več denarja izmolzel iz države. Drugega razloga ne vidim. Ker pravljice, da jih bo toliko kot jih bo bog dal, niso aktualne že dvesto let.

  6. spookymulder - 12.03.2014 ob 00:55
    spookymulder

    Iztok, prepričan sem, da boš zelo hitro spremenil svoje mnenje, ko boš tudi ti postal tiste vrste socialni “parazit”, ki dobiva otroške dodatke. Do takrat pa seveda lahko pametuješ in se razburjaš, da malo sprostiš svojo jezo, ampak na žalost si tokrat spet ustrelil velikega kozla. Nima smisla razlagati zakaj, ker si pač prepričan, da se ti dogaja neka krivica, ampak boš zagotovo že čez nekaj let, ko dobiš otroka, sam videl, zakaj je prav, da država podpira družine z otroki.

  7. IZTOK GARTNER - 12.03.2014 ob 01:03
    IZTOK GARTNER

    Zakaj za vraga sploh govorimo o državi, če je poanta zapisa diskriminatoren odnos Škofijske Karitas.

    Glede otrok, lahko si prepričan, da ne bom nikoli tako prfukjen, da jih bom imel pet. Še posebej ne leta 2014 v Sloveniji, kjer še za enega ni pravih pogojev.

    In ne, ne zdi se mi prav, da država podpira družine, ki štepajo otroka za otrokom, čeprav jim je jasno, da ne bodo mogli preživeti. To zame niso družine, ampak idioti.

    Je res tako težko imeti enega, dva, največ tri otroke? Jih je res treba imeti deset ali kaj v pizdo materno no. Saj nismo Kitajci, jebemti no.

    Če si jih nafukal osem, kaj kurac potem jamraš, da jih ne moreš preživet. Kdo je tu nor, fak no.

  8. RHYME-G - 12.03.2014 ob 01:55

    res ne razumem zaka bi mogu met otroke dA dobis to delovno mesto ??
    to je ko da bi rabu črn al pa pač kak drug pas iz karateja da bi dobiu sluzbo za profesorja matematike.

    kot ponavadi spet debilni komentarji….ker vsi vemo da nekomu ki živi sam (mora najemnino in vse stroske placat sam )..je velik tezje kot nekomu ki zivi s partnerjem in froci (kjer se stroski delijo)…..kar pa spet ne pomeni da je prav da eni delajo tok otrok….zanc sm celo slisu da baje dobis po 1000 eurov za enga otroka pa take…kok je res ne vem…dobis pa zihr dost…
    enim 2 otroka nista dost….morjo met 3….4….5…..sam da štepajo froce…ženske tak nč ne delajo…sam rojevajo otroke za otrokom….moski pa dela po cele dneve! ( pac primer )
    me zanima kak bo pol ko bojo prsl v osnovno solo …pa bo vsak hotu svoj mobitel…..starsa pa bota brez sluzbe takrat !
    ko smo bli mi mali smo bli veseli da smo dobl liziko al pa čigumije…..dans tamali hocejo I phone…..
    Ampak se ves..ene boli k. …delajo otroke ko da zivimo leta 1980…..me zanima ce jih delajo iz ljubezni…ali ???

    ko se bos prijavu na delovno mesto za prodajalca seveda rabis izkusnje iz plezanja in avtomehanike…. :) ….
    drgač pa v 2014 je umetnost da sloh prides do razgovora za sluzbo…

  9. spela - 12.03.2014 ob 09:48

    Oztok nekako sm se že navadla na tvoje izražanje, ampak sm mislila, da si že odrasel in veš pri katerih temah so lahko tvoji zapisi mal lepši. In vem, da nisi radio ognjišče, hvalabogu, zato te tud berem, ker nisi radio ognjišče.

    Nevem zakaj folk rojeva otroke, ampak dejstvo je, da ima države raje družine z veliko otroki, kot samske kar je samo po sebi razumljivo. Pa da me ne boš narobe razumel tud men so stašri z desetimi otroki, ki jih niso zmožni živeti, neodgovorni. Ampak ne dobivamo vse velike družine kr polno enega denarja od države, kot so nekateri poleg tebe še napisali tukej gor. Nevm od kje ideja da se dobi po 1000 evrov dokladov. Se jih dobi, ampak to so reš že kritični primeri. Pr nas je blo tko, da smo dobil 50 evrov za enega otroka oz. za mlajše je več kot za starejše, uglavnem na koncu pride okoli 250 evrov dokladov na mesec.

    Iztok od kje pa tebi ideja, da bomo otroci iz velikih družin breme državi?

    V pravljice tud jst ne vrjamem in v to, da imaš tok otrok kot jih bog da. Vem, da bi bilo potem nas doma še več, ampak morta starša v glavi nrdit en klik in rečt to je to kar zmoreva tud, če si želiva še več. Če starša tega nista zmožna mislim, da je bolš, da njim vzamejo kr vse otroke, ker to so bolniki.

  10. spookymulder - 12.03.2014 ob 10:39
    spookymulder

    Iztok, dejansko ne vem za zgodbo o javnih delih in Škofijski Karitas Celje, ker sem novico o tem zasledil samo na tem blogu. Je pa verjetno načeloma tako, da lahko vsak delodajalec postavi svoje pogoje in želje, nisem pa še slišal, da bi se kdo pritožil zaradi diskriminacije na osnovi števila otrok. Verjetno predvsem zato, ker na splošno obstaja neka solidarnost, da si otroci (oziroma družine z otroci) zaslužijo več podpore. Razlog je seveda povsem logičen in temelji na predpostavki, da so otroci edino zagotovilo za nadaljno rast družbe.

    Demografska statistika je namreč izračunala, da je za osnovno “obnovo” prebivalstva potrebno, da vsaka ženska rodi 2,1 otroka. Torej, če imaš dva otroka, to ne zagotavlja preživetja družbe. Slovenci torej ne bomo preživeli na račun tistih, ki imajo enega ali dva otroka, temveč samo če bodo obstajale družine s tremi in več otroki.

    Če razložim s povsem enostavnim primerom po principu kmečke pameti, ti lahko postavim naslednje vprašanje: Imaš dve jablani. Na eni rastejo jabolka, na drugi pa ne. Imaš eno vedro vode. Katero jablano boš zalil?

    Seveda lahko podvomiš v smiselnost in poštene namene ljudi, ki imajo celo kopico otrok, čeprav jim brez državne pomoči ne bi mogli preživeti. Vendar pa verjetno za njihove dvomljive odločitve ne moremo kaznovati otrok, tako da bi jih prepustili lastni usodi, temveč jim je pač potrebno pomagati, da se jim zagotovi primerno življenje.

    Sicer pa, nisem prepričan, da sploh veš, koliko znaša otroški dodatek za otroka. Ta se namreč odmerja glede na dohodkovni razred staršev in lahko maksimalno znaša 114€ (za prvega otroka) oziroma 137€ za tretjega in naslednjega otroka. Je to veliko? Otrok pač ni zgolj nek vrtni palček, temveč ga je potrebno nahraniti, obleči, poskrbeti z njegov prevoz, zagotoviti potrebščine in sredstva za vrtec/šolo, jih peljati na počitnice … skratka, v velikih družinah se ne razdelijo samo stroški, temveč stroški tudi proporcionalno naraščajo, glede na število članov. Otroški dodatek torej ni nek ekstra luksuz, temveč pomoč staršem, da otroku omogočijo normalen razvoj.

    Bi si nemara lahko otroke privoščili samo bogati? To ne bi bilo zgolj v nasprotju s človekovimi pravicami vsakega posameznika, temveč bi bilo tudi uničujoče za državo in njeno gospodarstvo ter finance.

    Če se ob tem navežem še na Kitajsko, so imeli strogo politiko omejevanja rojstev (izvajali so jo predvsem v mestih) na največ enega otroka. Pa so to sprostili, ker se je začel dogajati demografska razlika med spoloma (pari so splavili deklice, da bi imeli fantka), cvetela je trgovina z otroki, pa tudi država je ugotovila, da z omejevanjem rojstev zavira gospodarsko rast.

  11. E - 12.03.2014 ob 11:28

    Rhyme za enega otroka glih ne dobiš 1000€ to je res malo pretiravanje.Res pa je ,da dobijo kar dosti.Seveda ,če sta brezposelna starša so še ti otroški dodatki višji.
    Če si zaposeln pa otroški dodatki niso tako visoki.
    Finta je v tem otroški + družinska soca pa lahko ruknejo 1000€ in več.

    evo tabelo : http://www.mddsz.gov.si/si/delovna_podrocja/druzina/starsevsko_varstvo_in_druzinski_prejemki/druzinski_prejemki/otroski_dodatek/

    Ne razumem folka doma imajo kmetijo pa še silijo v službo in enemu ,ki živi v mestu odvzamejo delo.Če bi jaz imel kmetijo nebi niti pomislil ,da bi hodil v službo ,ker imaš na kmetiji vse kar rabiš za živlenje.Hodijo pa v službo zaradi zdravstvenega zavarovanja za sebe in družinske člane in višjo pokojnino.
    Ne rečim ,da gre tisti kmet v službo ,ko ima dve kravi pa enga pujska pa par kur in malo zemlje za poljščine glih toliko ,da se preživi a moti me ,da hodijo taki v službo ,ko imajo velik dobiček od kmetije pa še silijo v službo in enemu mestnemu človeku ,ki žvivi v bloku ,ki nima možnosti pridelava hrane odvzame službo.
    To bi bilo treba zakonsko urediti ,če ima kmetijo toliko in toliko dobička vsaj en član se nebi smel zaposliti drugje kot samo na svoji kmetiji.

  12. IZTOK GARTNER - 12.03.2014 ob 11:38
    IZTOK GARTNER

    Spela, tema je moja jeza zaradi diskriminacije pri službi, mar ni to idealno za kletvice?

    Spooky, delodajalec lahko postavi svoje pogoje, na nas pa je, da se oglasimo in opozorimo, če se nam zadeva ne zdi poštena.
    Nikakor se ne strinjam s solidarnostjo v tem kontekstu, saj menim, da je osebi, ki živi sama, včasih še težje peživeti kot osebi, ki ima družino.
    Si pa zelo pameten za nekoga, ki še vedno nima otrok :)

  13. IZTOK GARTNER - 12.03.2014 ob 11:40
    IZTOK GARTNER

    E, našel star zapis na to temo. Zelo doba debata se je razvila spodaj.
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2009/05/01/zakaj-drzava-nikoli-ne-pomaga-samskim/

  14. E - 12.03.2014 ob 12:04

    Sem prebral ta članek in preletev spodaj komentarje.Prebral tudi članek ,ki si ga označil z rdečo barvo.Spet ti morem napisat dobro si napisal in točno tako je!

    “Rekoč, ker imate otroka, vam damo 400 evrov nagrade in skoraj brezplačno stanovanje. Brez zamere, ampak zdi se mi, da mnogi otroka naredijo samo zaradi teh ugodnosti. A veste, narediva otroka in dobila bova 400 evrov mesečne nagrade. Tisti, ki otroka ne naredijo, pač niso mlada družina in država se nanje požvižga. Samski so seveda še bolj na dnu lestvice in se lahko za številne ugodnosti obrišejo pod nosom. Ta igra se mi ne zdi poštena, saj še vedno menim, da imajo samski še manj denarja od mladih družin.”

    Tole si dobro napisal Iztok.

  15. Vanja1 - 12.03.2014 ob 12:18

    Dejansko se tu strinjam ja…. večkrat vidim po kakem Tedniku, družine, ki so 5 članske ali več. In pol jamrajo, da ne morejo preživet, in vse te družine so že prej slabo živele, ko jih je blo morda pri hisi še samo 2, 3je. Tak,da do si po eni strani sami krivi, danes če imata dva službo in poleg vseh stroškov, in plač, ki jih ima delavni narod, itaq nebreš več kot 2 otroka imeti… vse kar je več, zelo težko preživiš. In ne pozabit, da sta oba starša zaposlena, s tem mislim pač neko onsovno plačo 600,700. Pol pa vsi zato nasrkamo, pa delamo za take ljudi. Nekdo ko ima 5 jurčkov plače ali več, jih naj ima zaradi mene kolko želi, samo ne mi jamrat, kak nekdo ne more preživet, ja itaq, da ne moreš, če pa maš, 5, 6 otrok, kak boš te preživel. To je itaq preveč, tudi, če imaš lep dohodek si težko starš vsem, saj niti poleg vseh skrbi in domačega dela ne moreš imeti časa za vse, ga peljati v glasbeno, drugega na trening, tretji bi se igral, doma počistit, oprat oblačila..itd.. glej , ne gre. 2 Otroka še gre, Trije res pogojno, ampak je že plafon, vse kar je več kot 3 je preveč..

  16. Thomas - 12.03.2014 ob 14:25

    Spookymolder:
    “Imaš dve jablani. Na eni rastejo jabolka, na drugi pa ne. Imaš eno vedro vode. Katero jablano boš zalil?”

    Ljudje niso jabolka, ki se jih poje in jih potem več ni, so odslužili svojemu namenu.
    V resnici je situacija bolj takšna, da je na vrtu 10 jablan, od katerih jih le 6 obrodi jabolka, ti imaš vode za 5 dreves, kakovostne zemlje, ki drevesom omogoči dostojno eksistenco in uspešno rast, za 4 drevesa. A vseeno se odločiš, da boš zasadil še 5 novih dreves, in zraven upaš, da jih bo prišel gnojiti in zalivati sosed.

  17. zelda - 12.03.2014 ob 16:48

    Iztok, tukaj pa se popolnoma strinjam s teboj. V današnjem času lahko družina načrtuje otroke, da ima toliko otrok, da jih bodo lahko preživljali, razen če so zelo verni in imajo toliko otrok, kolikor jih da bog. Za take bo pa Karitas zelo poskrbel, da bo cerkev dobila veliko pokornih ovčic. Pri tem pa se tudi sprašujem, kako si lahko v današnjem času nekdo, ki je samski in nikakor ne dobi službe, sploh lahko ustvari družino in ima otroke.

  18. spookymulder - 12.03.2014 ob 16:53
    spookymulder

    @Iztok:
    Res je, nimam še otrok in družine, se pa z družinsko problematiko srečujem vsak dan na delovnem mestu in ti lahko zato iz izkušenj povem, da je dejansko zelo malo takih staršev, ki bi načrtno “delali” otroke samo zaradi otroških dodatkov, ker nenazadnje otrok ne prinese samo nekih denarnih ugodnosti, temveč zahteva tudi ogromno časa in dejansko povsem spremeni življenjski stil človeka. Starši se morajo v dobro otroka tudi veliko odrekati, kar sicer je res njihova izbira, ampak vseeno, glede na to, da vzgajajo bodoče davkoplačevalce, je nekako v intresu države, da spodbuja rodnost, zato da bo tudi čez 30 let dovolj dela zmožnega prebivalstva, ki bodo vplačevali prispevke za upokojence. Ko namreč ti danes vplačaš prispevke za pokojnino, to ne gre v nek sef in se hrani za takrat, ko boš šel ti v pokoj, temveč dejansko sedaj ti s svojimi prispevki plačuješ pokojnine tistim, ki so že upokojeni, ko se boš sam upokojil, pa bodo tebi pokojnino plačevali tisti, ki so danes še otroci. In več ko je dandanes otrok, večji bo v prihodnosti font za pokojnine. In kot že rečeno, 2 otroka na žensko nista dovolj za ohrajanje demografsko stabilne populacije in če potem računaš še na to, da nekateri sploh nimajo otrok ali pa samo enega, potem preprosto morajo obstajati tudi družine s tremi in več otroki, da bo naš narod sploh lahko preživel. Me pa čudi, kako malo socialnega čuta imaš do otrok, glede na to, da si se izobraževal za vzgojitelja. :-)

    @Thomas:
    POzabljaš, da iz teh jablan, ko rodijo, jemlje tudi država, zato je vsekakor tudi v njenem ineteresu, da pomaga pri zalivanju. In verjetno bo raje zalivala tiste jabljane, ki bogato rodijo in iz katerih pečk bo zraslo več novih dreves. ;-) OK, šalo na stran, ne vem zakaj se vedno predpostavlja, da ima družina veliko otrok samo zaradi otroških dodatkov? In kje ima logiko predpostavka, da družine z otroškimi dodatki lažje shajajo, kot samski ljudje. Če bi bilo to res, potem bi verjetno vsi imeli po 10 otrok. Vprašajmo se, zakaj ni tako!?!

  19. IZTOK GARTNER - 12.03.2014 ob 17:15
    IZTOK GARTNER

    Ah, ti moji sanjavi vzgojiteljski časi so daleč za mano. Leto dni tega dreka je bilo dovolj, da sem poštekal, da so starši prfukjeni in da jim je vseeno kaj se dogaja z njihovimi otroki, torej da jih res očitno niso naredili z drugim namenom kot za to, da si olajšajo lajf tako ali drugače. Ker zanje kot pravi starši itak ne skrbijo kaj dosti in se tudi ničemur ne odrekajo na njihov račun, kar pomeni, da so otroci bolj kot ne prepuščeni sami sebi. V osnovni šoli se to sevda še bolj pokaže. Povprašaj malo učitelje s kakimi starši in otroci se doočajo vsak dan pa ti bo jasno.
    Glede pokojnim, kdo pa še danes lahko sploh računa na redno službo izven javnega sektorja? Praktično nihče. Če si pokojnine na plačuješ sam, se ti slabo piše na stara leta.
    Povej te pravljice rudarjem in še komu, ki se mora fukati za plačo.
    Zakaj vsi nimajo 10 otrok? Ker hvala bogu vsi še niso tako prbiti kot nekateri, ki so na svetu samo zato, da štepajo froce in zanje potem tudi crknejo, za zahvalo pa jim mulc, ko dopolni 18 let za drogo prefuka stanovanje in jih stera v kurac.
    Dobrodošel v realnost, ki se ji reče Slovenija 2014.

    In hej, če bo še več takih diskriminacij kot je od Karitasa, potem ne bo noben samski dobil službe in si ne bo mogel ustvariti družine, kar pomeni, da bo država po tvojem izračunu crknila. Torej bi morali dati delodajalci prednost samskim, da dobijo službo, grejo končno od doma in si ustvarijo familijo, mar ne?

  20. filmoljub - 12.03.2014 ob 17:19

    Želel bi samo uradno izjaviti, da je Iztok faking Gartner največji idiot med blogerji ne samo v “realnosti, ki se ji reče Slovenija,” ampak verjetno kar na svetovnem nivoju.

  21. spela - 12.03.2014 ob 22:22

    E, a to s kmetijo je letel na moj prejšnji zapis, da imamo kmetijo???
    Če ne poznaš kmetijske politike v Sloveniji raje ne načenjaj te teme…

  22. aaaaaaaa - 12.03.2014 ob 22:48

    čisto preproso: če nimaš dnarja in če nimaš časa: ne štepi brezglavo!

  23. E - 12.03.2014 ob 23:02

    Spela še predobro vem ,da vam ne gre tako slabo kot bi sami želeli to prikazat.Pa ,da sam si na jasnem kmetovalce spoštujem ,ker nam predelujejo hrano ,da lahko vsi jemo a ne bodo me prepirčevali kako slabo živijo oni.

  24. aaaaaaaa - 12.03.2014 ob 23:31

    če kavsaš, kavsaj po pameti… :D ….in Iztok facking gartenr ni največji idiot..so še večji.. :D

  25. spela - 13.03.2014 ob 09:29

    E nihče ni rekel, da slabo živimo in, da smo največji reveži v državi, ampak zaslužmo pač za eno plačo na mesec in nič več…pa kaj vam ni jasno a vi mslte, da dnar kr leti kmetom sploh veste kok stane en dobr traktor, pa da s traktorjem ne morš nč nrdit, če nimaš še vse kmetijske mehanizacije????
    dej nehte s takim, da kmetje lepo živimo…a ti veš, da nismo nikol šli na počitnice skupaj z družino??? vedno smo hodl po delih, ker mora bit en vedno doma??? dej ne govor, da od nevem kje veš, da lepo žvimo, ker si to pač slišal od enga kmeta, ki verjetno v rit leze tisti kmetijski zbornici in mu vrjetno vse stroje kupi na pol država, pa ni z vsemi tako……

  26. Svit - 13.03.2014 ob 09:50

    Takole: porocen, trije otroci, velika druzina.

    Drzavi odvajam nekih 1200 mesecno od place za razne dajatve, zena 800. Koliko je to v zadnjih 15 letih? Kar precej. Nikoli nisem bil na socialki, pricel z delom ze v casu fakultete. Otroskih dodatkov nekih 200e. Tezko da mi bo ta drzava preko otroskih dodatkov kdajkoli povrnila, kar vplacujem v blagajno.

    Gartner, koliko pa si ti vplacal kaj v blagajno te drzave v zadnjih 20 letih, kar si na trgu dela in koliko vzel ven preko socialke? Ali tvoj brat? Ce ze diskutiramo o parazitih….

    Mater me razpizdijo takile zapisi. Otrok je dejansko en ogromni strosek skozi leta, i. Ga nek otroski dodatek niti 10% ne pokrije. Ampak o tem pac vidim pisejo ljudje, ki niti otrok nimajo.

    A da redna sluzba v 2014 v Slo. Je nemogoca misija? Kaj pa vem, jaz bi se vprasal, ali morda sam pocnem kaj narobe. In po tej drzavi pljuvaj, ko za nedelo ne bos dobil niti socialke. Ki jo jaz placujem!!!

    Se nekaj ti povem, da se venem na temo zapisa. Vecina podjetij veliko raje zaposli samske moske brez otrok, ker tako delavec ne bo koristil bolniske za nego druzinskega clana in ce gledamo tako, potem pohvale Karitasu!

  27. E - 13.03.2014 ob 12:23

    Spela Za traktorje dobite kmetje subvencijo od države.Pa ne vem vse še kake subvencije.Recimo če kosiš travo na državnem travniku in urejaš gozd.Jaz na počitnicah že nisem bil ziher že 10 let in niti ne vem več kako zgleda morje kaj še le vonj in okus po slanem morju.

  28. IZTOK GARTNER - 13.03.2014 ob 12:34
    IZTOK GARTNER

    Svit, če nisi eden tistih, ki z otroki molzejo državo, ne vem zakaj se sploh oglašaš.
    Sicer ne vem zakaj nabijaš o socialni, ti pa povem, da jo je treba vračati in država nič ne šenka, če ne zdaj, pa čez leta, ko si lastnik česa ali ko otroci odrastejo.
    Če je otrok tak hud strošek, zakaj za kurac jih imajo eni potem 5 in potem tarnajo kak hud strošek je? A so sadomazohisti ali kaj hudiča?
    Jp, redna služba je leta 2014 v tej državi za ogromno ljudi misija nemogoče. Nekaj srečnežev jo ima od prej, nekaj se jih pač znajde, ker so rojeni pod srečno zvezdo, enim pomagajo ateki in mamice, eni znajo perfektno lizati rit, ostali ga konkretno nafukajo.
    Nedelo praviš? Res meniš, da mnogi nočejo delati in raje drkajo socialno? Vprašaj rudarje, bivše Vegradovce, vse, ki so jim debili zafukali podjetja in so ostali na cesti, pa naj ti povejo, če so res leni ali jih je država konkretno pofukala v rit.
    Takile pravljičarji kot si ti so mi leta 2014 res zanimivi. Zato pa je šla revolucija v kurac, ker eni še vedno dobro živite in vas boli kurac kaj se dogaja z drugimi in s celo državo.
    Bogi revež mora plačevati socialno za druge ljudi, buuu faking huuu, upam, da zaradi teh nekaj evrov, ki ti jih poberejo, tvoji trije froci ne stradajo. Daj, ne me jebat no. Kar probaj živeti od socialne, če misliš, da je to tako fino. Daj, probaj, pa da vidimo kako dobre volje boš in kako pogumno boš tule sral in javkal, da plačuješ reveže v tej državi.

  29. tecnoba - 14.03.2014 ob 10:20

    uf. a nekdo spet preveč filme gleda…

  30. spela - 14.03.2014 ob 12:49

    E če ti tko rečeš bo že res…ti pa z veseljem povem, da so vsi naši traktorji na našem dvorišču kupljeni brez kakršnekoli pomoči, ampak s prigaranim denarjem…res je, da se straši zadolžijo za več let in zna biti stresno, ampak tko pač je brez traktorjev se ne da….
    če poznaš kmete, ki dobivajo kr tkole subvencije mi pa prosim povej priimke, da gremo k njim po nasvet kako njim to vedno uspe

  31. E - 14.03.2014 ob 17:28

    Spela sem gledal to kmetijsko oddajo Ljudje in zemlja in je minister Židan povedal koliko subvencij so podelili za lansko leto za traktorje.Če se prav spovnim je rekel za lansko leto.
    Tega nisem vedel ,da so tudi subvencije za traktor.
    Sem mislil ,da so samo subvencije za te vremenske ujme pa ,če se ne motim ,če želiš kak hlev prenovit oz. updejtat (update) kako panogo oz. zagnat recimo sirarstvo.Kr gledam to oddajo pa kr povejo dosti krat ,če so na določeni kmetiji ,ki jo predstavljajo ,da so dobili subvencijo za zakon neke dejavnosti.
    Ne vem zakaj vi ne dobite subvencije za traktor a po enostavni logoki te že imate toliko ,da si lahko privoščite.Pa vem ,da so traktorji svinjsko dragi.
    Spela nočem se prerekat z teboj ali kar koli žaliti ,ker mi ni to v inreresu.Nekako čutim ,da si vredu ženska samo ,ko boš ti imela 6€ za tri dni hrane mi takrat pametovaj kako ti gre slabo.Pa brez zamre prosim Spela.

  32. spela - 14.03.2014 ob 18:21

    Pa sej nič ne zamerim, pač mamo bolj burno debato
    ja da se dobit subvencijo tud za traktorje s tem, da morš potem izpolnit določene pogoje (na primer, če kupiš gozdarski trakto morš naslednjo leto dokazat, da si naredil dovolj drv oz. jih prodal, da ti lahko dajo subvencijo)…pa, da ne boš mislil, da si ne ćelimo mi subvencijo, damo vedno vlogo za te adeve, ampak zaenkrat še nismo bili uslišani…
    nisem nikol rekla, da nam gre slabo, ampak sam hočm povedat, da je to težko prigaran denar in vso spoštovanje kmetovalcem, ki se s tem ukvarjajo…jst osebno mislim, da se ne bom oz. nimam želje po tem da bi ostala na domači kmetiji…

  33. E - 14.03.2014 ob 19:29

    Kul kul samo ,da ni zamere Spela.

  34. montebuba - 19.05.2014 ob 20:32

    http://www.rtvslo.si/mmc-priporoca/botrstvo-gledam-kako-drugi-jedo-in-me-je-sram-vprasati-ali-lahko-vzamem/337256

    Preberi si tole. :) Res človeku da misliti. Danes sem poslal ta SMS in daroval 5€, namesto, da bi dal za neke nepotrebne stvari! Ni veliko je pa nekaj :)

  35. jansko - 28.07.2014 ob 19:55

    dragi e in gartner..ce bi delala na kmetiji ali pa bilo kaj..se mi zdi da najraje igrata igrice ali pa facebokirata…kmet kot sem sam vstane ob 5 00 spat pa ponavadi okoli 21-22 ker si itak tak ubit da nimas casa gledat drugega dnevnika..prej zaspis…tak da imam ponovadi vsaj 14-16 urni delovnik..ce hoceta lahko prideta poizkusit..vama dam prenocisce zastonj,hrano si bosta pa zasluzila…kar se tice otrok..imava z zeno 2 hceri 7 in 13 let dobiva 124 e podpore,,malica in kosilo v oš stane 75 e za eno.tak da smo v minusu..pa sej moras sam met otroke da bos zastopil…drugace je pa verjetno problem v tej drzavi 130 000 brezposelih..tistih itak pol fusa…pa ostalih 100 000 ki delajo v drzavnih sluzbah…50 000 jih itak hodi samo v “sluzbo”..pa fajn placo imajo…tak da zacni pist raje blog o onih ki ti dejansko kradejo moznost do sluzbe..ali denarja…pa lep pozdrav z kmetije…

  36. IZTOK GARTNER - 28.07.2014 ob 21:03
    IZTOK GARTNER

    Jebeš prenočišče gratis, daj ti nama pošteno plačo in prideva delat brez problema cel dan če želiš. Samo drži se dogovora in jo dajaj tega in tega v mesecu brez pardona vsak mesec redno.

    Ne jamraj, vesel bodi, da imaš tako kot imaš in da nisi v mestu v kaki lažnivi firmi, kjer bi te šef jebal za plačo iz meseca v mesec.

  37. Mellie - 29.07.2014 ob 05:02
    Mellie

    Bravo Montebuba! Tako kot ti rada doniram, sploh pa podpiram botrstvo; tudi hospic … Veliko je pretresljivih zgodb in stisk. Te zgodbe lačnih otrok me zares ganejo. Saj ne moreš verjet, da se to dogaja pri nas!

  38. montebuba - 29.07.2014 ob 09:25

    @Mellie :) :D

    @jansko vem o čem govoriš saj sem iz Pomurja kjer je kmetijstvo še vedno zelo razvito in poznam ljudi ki se ukvarjajo; naporno in grdo delo; Zanima me če tudi rediš in prodajaš živino (tu se da zaslužiti); Samo tako naprej in se bo vse obrestovalo;

    @Iztok očitno misli da je krava vijolična :) hec ne govori na pamet; tam ne bi zdržal niti dva dni; Polagati 10 glavi živini, orati… Bodi vesel da si tu v Celju zaposlen na radiu. LP

  39. E - 29.07.2014 ob 13:10

    Se strinjam z Iztokom.Tisti ,ki ne živite v mestu nimate pojma kako težko je sploh živlenje u mestu.Od vsakega mesa do zelenjave , sadja ,vina in mleka je treba kupiti ,če si doma na kmetiji imaš to vse tam praktično gratis samo delat je treba.Jaz bi imel vrt pa ga ne morem imeti.Tako ,da tisti rek kmetovalcov ne morem slišati delaš osem ur potem pa ležiš doma in gledaš tv uf pizdo mater sej si zaslužim sem delav ,ko črna živna.Če se vam res nebi splačalo na zemlji delat bi že zdavnoma opostili to dejavnost tako ,da vam ta dejavnost veeno prinaša nek dobiček.Tega mi dobeden kmetovalec nebo rekel.Pa še nekaj je delavec more ne prestano delati osem ur kmetovalec pa dela recimo štiri ure pa se mal spočije pa dalje tega u fabrikah ni.

  40. Zdravko - 3.02.2015 ob 11:15

    Ne vem glede otrok ampak…naj vam povem današnjo štorijo na župnijski Karitas v Brežicah,naj omenim da gre enako pod Celje. Že 4 leta neuspešno iščem službo zato sem včasih res v hudi stiski,položnice že plačam nekako s težavo…za hrano mi pa skoraj ne ostane ko razdam tistih 269 eur sociale,to je vsakemu jasno…živim sam in to še v najemu,neprofitnem. No tako grem danes lepo tam,pozdravim in vprašam če bi lahko dobil kakšno pomoč v hrani,kak paket,kakšno malenkost…in mi reče tam tista naj pokažem odločbo CSD in ko sem jo je sledil šok..mi pove:Ja veste,vi presegate naš cenzus za kakšno pomoč,mi imamo pomoč za tiste z 200eur dohodka…tako da žal…seveda debelo pogledam in rečem:Gospa,rabil bi le kakšno malenkost v hrani…a je neomajna,hladna. Obrnem se in rečem adijo…lahko mi pa verjamete da tistega praga več ne bom prestopil,nikoli! Poznam pa en kup osebkov ki svojo socialno pomoč lepo poženejo po grlu in še zmeraj hodijo na karitas po pakete in to vsak mesec,jst se pa oglasim po štirih letih in doživim tak odnos do človeka…mislim res sramota za eno humanitarno organizacijo.

  41. IZTOK GARTNER - 3.02.2015 ob 15:23
    IZTOK GARTNER

    Ker z 69 evri viška si pa lahko kupiš ogromno reči, a ne. Žalostno, res.

  42. Zdravko - 3.02.2015 ob 15:45

    Ja iztok,veliko ‘presegam’…sem imel občutek da me ima za kakšnega občinarja z jurja petsto evri. Res sramota in žalost obenem da ima takšna organizacija tak odnos do človeka,ki mu je že tako težko v življenju in je v stiski tako moralno kot materialno. In naj se nadovežem na tvoje objave o otrocih,torej tistem kot pravijo da smo ’samski’…na mene je danes letel enak očitek,sicer malce po ovinkih a vseeno,je vprašala…a živite sami,imate otroke? Sicer se nerad izražam vulgarno ampak takih očitkov mam poln kurac…torej mi nimamo otrok in smatrajo da nam je lahko,da imamo dost sredstev. Če bi rekel da imam tri,štiri bi pomoje dala na pult kar dva paketa hrane…evo ta odnos cerkve do samskih,zdi se mi da smo v njihovih očeh kar grešniki ker še nimamo nasledstva,in to v čim večjih količinah. Mah škoda besed.

  43. IZTOK GARTNER - 3.02.2015 ob 16:54
    IZTOK GARTNER

    Te razumem popolnoma. In kako kurac boš imel otroka, če še sebe ne moreš preživet. V takih razmerah je to neodgovorno. Tisti, ki jih kljub temu nafukajo 5, so res zadeti, majke mi.

  44. AndrejM - 3.02.2015 ob 16:55

    E,

    si zapisal: “Če pa se poročiš imaš otroke pa imaš velike ugodnosti.” Ne vem, od kod ti take, morda si ti tak primer pa iz lastnih izkušenj. Jaz sem poročen in imam otroke, pa bi bilo za nas ceneje, če bi vukojebino nategnili tako, da bi se z mojo fiktivno ločila, državi bi naredila kup stroškov, bi pa potem imeli večje otroške dodatke pa še kaj, pa tudi potem ne bi pokrili vseh stroškov z otroki.

    Drugače pa se najbolj strinjam s tistim, kar je zapisal jansko.

  45. Mellie - 4.02.2015 ob 05:44
    Mellie

    Zdravko, te razumem, čeprav se mi še ni zgodilo, da ne bi imela kaj jesti.
    Kako pa Rdeči križ razdeljuje hrano? Anina zvezdica ima verjetno samo akcije?
    Meni je prav hudo, da se to dogaja. Včeraj sem se ob zgodbi iz cikla Botrstvo zjokala. Sem pač empatična in včerajšnja zgodba me je dotolkla, ker ni govorila samo o pomanjkanju, ampak tudi o kruti bolezni, verjetno terminalni. Hudo bolna mati, ki sama preživlja hčerko in krije dolgove, ki jih je povzročil nekdanji mož, ko je zbolel za hudo duševno motnjo, zdaj nima niti za hrano – torej najmanjše šanse, da bi se borila proti že zelo razširjenemu raku. Žalostno na kvadrat!
    Velikokrat doniram, samo to je zgolj gašenje požara. Ljudje, ki se ne prehranjujejo dobro, bodo slej ko prej zboleli …

  46. Zdravko - 4.02.2015 ob 20:32

    Mellie,upam da se ti tudi nikdar ne zgodi da ne bi imela osnove-hrane…čeprav se popolnoma strinjam,ta hrana ki je v paketih nikakor ni zdrava,je le trenutna pomoč tistim ki nimajo kaj dat v usta. In glede Rdečega križa,oni še manjkrat razdeljujejo hrano kot Karitas,zdi se mi da ene trikrat letno..ko imajo pač kaj razdeliti,tudi njihova skladišča so včasih prazna. In ne gre se samo zaradi tistih malenkosti ki naj bi jih dobil…gre se za en odnos do človeka,malo človečnosti ki naj bi jo prejeli ko obiščemo humanitarne organizacije…ne pa da te še poleti zazebe ko vstopiš k njim. Nimam veliko,težko se prebijam ampak vsakemu namenim vsaj toplo besedo…tudi če včeraj res niso imeli hrane bi mi vsaj namenili nekaj vzpodbudnih besed,ne pa tisti hladen odnos kot da si prišel da kaj ukradeš…res nimam besed. In to prepričanje da če imaš 269eur mesečno ti ni hudega,da imaš preveč oziroma dovolj…itak nimaš otrok…to kako se s tem denarjem preživi od 21. do 21. pa noben ne razmišlja,položnice mi kak stric plačuje ali kaj že mislijo? Da se vrnemo na čas bivše ‘juge’ ko že vsi danes trobijo kako zanič sistem smo imeli…se kdo spomne da bi v sedemdesetih ali osemdesetih letih ljudje stali v vrstah za pakete hrane?? Jst sem generacija 74′ pa se tega ne spomnim,še manj pa moji starši…evo nam ‘demokracije’!

  47. IZTOK GARTNER - 4.02.2015 ob 21:45
    IZTOK GARTNER

    Tudi jaz letnik 74′, tudi jaz nisem nikoli prej videl take revščine na naših tleh. Sramotno kako zelo smo uničili našo nekoč lepo deželo. Ampak sprememb ne bo, saj več kot polovica ljudi še vedno fino živi in jo boli kurac za vse barabije, ki se dogajajo okoli nas. Zato tudi ni uspela revolucija pred časom.

  48. Petra - 4.06.2015 ob 09:13

    Pozdravljeni!
    Gospod Gartner, čisto razumem vašo jezo, tudi sama sem med tistimi, ki imajo dolg “gobec” in ne morem mimo komentarja. Se strinjam povsod najbolj strežejo tistim, ki imajo več otrok, oba starša brezposelna in na socialni pomoči, ki jo v večini porabijo za cigarete in alkohol. Hrano pa itak dobijo na Karitasu in Rdečemu križu. Da me ne bo kdo zbombardiral, ne mečem vseh v isti koš!!!
    S partnerjem imava dva otroka, sama sem lani ostala brez službe, partner dela za minimalno plačo, dobimo 205eur otroškega dodatka, otroka imata subvencijo samo za malico. Ob vseh položnicah, stanovanjskem kreditu, ki smo ga vzeli 2009, da smo uredili kopalnico in centralno kurjavo, nekako životarimo. Strašno pazim, da sta otroka za v šolo lepo oblečena, da ne bi postala tarči posmeha med sovrstniki. Oblačila dobim rabljena od sorodnikov, malo zašijem, prebarvam, dodam kakšen našitek in je ok. Kosila v šoli otroka nimata, ker si ga žal ne moremo privoščiti, ponavadi jima dam za v šolo kakšno žemljico in vodo, da nista lačna. Včasih na koncu meseca zmanjka hrane in potem čaram na tisoč in en način, da preživimo.To je naša zgodba, zdaj jo pa primerjajte z zgodbo naših sosedov.
    Oče hodi v službo, tudi za minimalno plačo, mati je doma, imata tri otroke skupaj, enega je mati pripeljala s seboj. Prejemajo 600eur otroškega dodatka, 95eur preživnine, vsako leto dodatek za veliko družino, s tem, da je pri hiši še dedek, ki prejema pokojnino. Otroci imajo subvencijo malice in kosila, vrtec za najmlajšega je zastonj. Ko ne zmorejo plačati položnic zaprosijo za izredno denarno pomoč. Prehrambene pakete prejemajo pri Karitasu in Rdečemu križu. Vključeni so tudi v projekt Botrstvo pri ZPM Ljubljana. Oče kadi, največkrat pa ga srečam, ko grem v trgovino, v sosednjem kafiču.
    Ja gospod Gartner, veliko ljudi še vedno fino živi, seveda jih boli …, če imajo pa zgodbe, kot mi je rekla socialna delavka na CSD, ko sem ji vrgla pod nos kakšnim ljudem pomagajo. A mi, vi in še veliko jih je pa nimamo zgodb. Skratka, ne splača se jezit, sprijaznit se je treba s tem, da je Slovenija postala Banana republika in tako bo ostalo dokler ne bo državljanom naredilo klik.

  49. E - 9.12.2015 ob 10:28

    Končno so se naši dragi novinarji spomnili ta to kar že jaz ves čas opozarjam.Družine se fila z denarjem posameznika se pa še v veliko primerih jebe u zdrav mozak.Več otrok imaš večjo soco in otroške dobiš.Zato pa eni načrtno delajo otroke.Tak način ni pravilen in pravičen to bi se moralo urediti ,da bi še tudi pozamezniki dobili več.

    http://www.rtvslo.si/slovenija/zakaj-nas-sistem-denarne-socialne-pomoci-revne-drzi-v-primezu-revscine/380622

  50. magda - 26.09.2017 ob 09:14

    mislim da sploh ni tako,kdo ne proba ne ve kako je biti brez služe in imeti otroke ,če si brez službe zato čevlje naj sodi le kopitar rdeči križ k in karitas kačaj v vrsti za makarone pa boš vudel kaj je to dihat ne moreš živeti ne morep lepo te prosim ne govori o stvareh za katere ne veš kako potekajo

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !