IZTOK faking GARTNER

« | | »

En cent na liter si lahko zabijete v rit

12.07.2013

Aham, če imaš Tuševo kartico, lahko na Molovih pumpah dobiš popust enega centa na liter. Vau faking vau, to pa je popust, jebemti. Ej, prav norca se delajo iz nas. Jebeš tak popust, le kaj mi koristi tak popust, tak popust si lahko res zabijejo direktno v šupak.

In ko smo že pri Molu, what the fuck je ta pavza okoli polnoči, ko zaprejo pumpo in delajo nek obračun? Res ne gre drugače, jebemtiš? Na nobeni drugi pumpi tega ne počnejo, zakaj za vraga brez tega ne gre na Molu?

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 12.07.2013 ob 23:47 pod Aktualno in brez cenzure. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

29 odgovorov na “En cent na liter si lahko zabijete v rit”
  1. spookymulder - 13.07.2013 ob 00:02
    spookymulder

    Mislim, da prihranek vseeno ni tako zelo zanemarljiv … jaz sem tankal na MOL-u in so me vprašali, če imam Tuš kartico, ker niti nisem vedel, da imajo to akcijo, no in pri enem tankanju mi je potem zneslo pribl. evro in pol popusta … kar v primerjavi s ceno goriva seveda ni veliko, ampak tako malo pa spet ne. Seveda pa bodo od te akcij imeli največ tisti, ki se vsak dan vozijo in morajo pogosto tankati, pa seveda tovornjakarji, če seveda tudi za njih velja tak popust.

    Glede zaprtja pumpe zaradi obračuna ob koncu delavnega dne pa se mi je zadeva zgodila tudi že na OMV-ju, kjer smo potem morali čakati skoraj 10 minut. Verjetno imajo to tudi na Petrolu, je pa res, da nisem ravno velikokrat ob polnoči na bencinskih črpalkah, tako da morda zato to izgleda toliko bolj čudno, ko enkrat človek to dejansko doživi.

  2. IZTOK GARTNER - 13.07.2013 ob 00:16
    IZTOK GARTNER

    Kako evro in pol? Si tankal 150 litrov ali kaj? Če tankaš 50 litrov, je ušivih 50 centov, ne ga srat. Če tankaš manj, je popust žaljiv.
    Nop, samo na Molu naletim na to sranje z zaprtjem, drugje še nisem, pa sem bil že večkrat okoli polnoči tam.

  3. spookymulder - 13.07.2013 ob 00:31
    spookymulder

    Ne, v bistvu ni samo en cent, več ko namreč natankaš (oziroma več evrov, ko porabiš), večji je popust … mislim, da sem za poln tank dobil 3 cente na liter, kolikor sem videl, pa lahko dobiš tudi 5 centov/liter popusta, vendar ne vem, za kakšne količine. Vprašaj naslednjič, ko boš tam, namesto, da se razburjaš. ;-)

    Glede obračunskega zapiranja pa ti pravim, da to ni samo na MOLu, saj sem osebno doživel tudi na OMV, kako je s Petrolom, pa ne vem, vendar ne bi dal kar tako roke v ogenj, da tega pri njih zagotovo ne počnejo.

  4. spookymulder - 13.07.2013 ob 00:36
    spookymulder

    No, evo, sem ti poiskal link, kjer točno piše, kakšne popuste dobiš:

    http://www.mol.si/si/vozite_z_nami/sodelovanje_s_tus__klubom/

  5. IZTOK GARTNER - 13.07.2013 ob 00:45
    IZTOK GARTNER

    Ah, čista zafrkancija, saj dobro vedo, da redko kdo tanka nad 60 litrov. Zdaj večina tanka samo še 10, maksimalno 20. Nad 60 niti tanka nima večina avtov. Pa vseeno, kaj je kurčev evro na 100 evrov, ki jih daš za bencin. Nič drugega kot žalitev.
    Okej, za OMV ne bom trdil sto posto, za Petrol pa ti rečem, da tega nimajo.
    Dvomim pa, da ima OMV 15 minut pavze.

  6. spookymulder - 13.07.2013 ob 01:06
    spookymulder

    No, verjetno je ravno to poanta te akcije, torej da bi ljudi spodbudili, da ne bi tankali večkrat po malem (ker potem zelo verjetno ne bodo tankali vedno pri njih), temveč da pri njih natankajo veliko takrat, ko imajo že skoraj prazen tank. Sicer pa gre tako ali tako pri tem, kot tudi pri vsaki drugi prodajni akciji, predvsem za dajanje občutka kupcu, da nekaj prihrani, čeprav seveda noben prodajalec ni tak altruist, da bi dejansko dajal neke popuste, ki bi mu bolj škodovali, kot pa koristili.

    Mi je pa zanimivo, kako se v nekaterih zapisih pritožuješ, kako grozno je za kavo odšteti evro, ko pa imaš nekje priložnost, da ta evro prišparaš, se znova pritožuješ. ;-)

    Glede zapiranja in obračunov pa tega po mojem tudi ne počnejo vsak dan (oziroma vsako noč), temveč verjetno enkrat na teden, tako da je razumljivo, da zelo redko naletiš na to. Kot rečeno, jaz sem na to do sedaj naletel šele enkrat na OMV-ju. Zakaj si tako zelo prepričan, da tega na Petrolu zagotovo nimajo, pa tudi ne razumem?

  7. IZTOK GARTNER - 13.07.2013 ob 01:13
    IZTOK GARTNER

    Pa kdo ima 100 evrov za tankat poln tank? Ne ga srat no, prijatelj. Ti časi so mimo. Ne pijem kave :)
    Nop, Mol to počne čisto vsak jeben dan. Verjemi.

  8. spookymulder - 13.07.2013 ob 01:24
    spookymulder

    Jah, eni imajo dovolj časa, da se petkrat ustavijo na črpalki in v več zalogajih porabijo tistih 100 evrov, drugi pa gredo na črpalko šele takrat, ko je tank že skoraj prazen in pač takrat v enem kosu plačajo enako, kot drugi večkrat po malem. Meni se zdi pač sitno, da bi se ves čas moral ustavljati na črpalkah, zato ponavadi raje vedno vozim, dokler mi ne ostane še kakšna 1/4 tanka, potem pa grem napolniti na polno. Verjetno tudi zato, ker sem navajen, da ob tem vedno izračunam povprečno porabo goriva in to pač lahko narediš samo tako, da tankaš polno.

  9. Lojze - 13.07.2013 ob 06:17

    Se popolnoma strinjam. Za ta 1.50 mi lahko pušijo kurac

  10. nuky - 13.07.2013 ob 09:04

    Mislim, da si narobe razlagate.. Kolikor jaz razumem na strani ki jo je dal spookymulder je to, da glede na znesek tvojega nakupa v TUŠ franšizah, dobiš popust na gorivo. Za katerega pa piše, da ne more biti VEČ kot 60 litrov.
    Torej najprej moraš v trgovini TUŠ v enkratnem znesku kupiti stvari npr. nad 60 evrov, in dobiš nato 3 cente popusta na liter (največ do 60 litrov)

  11. spookymulder - 13.07.2013 ob 13:22
    spookymulder

    Ja, mislim, da ima @nuky prav in da je popust odvisen od tega, koliko si nakupil v Tuš trgovinah … sem pa našel tudi zanimiv link, kjer lahko izračunaš, koliko lahko s tem na leto privarčuješ … če predpostavimo, da tankamo 4-krat na mesec (enkrat na teden) po 40 litrov goriva in imaš 3 cente/l popusta (torej v Tuš trgovinah opraviš nakup med 60 in 100 €), potem ti na leto to znese 57,60€. To pa verjetno vendarle ni zanemarljivo, sploh v časih krize ne, mar ne?

    Je pa verjetno res to namenjeno predvsem družinam, ki opravljajo večje nakupe v Tuš trgovinah, da potem dobijo ta bonus.

  12. jimmies - 13.07.2013 ob 13:39

    57,60€?

    Priporočam ti, da se preseliš v Somalijo

  13. jimmies - 13.07.2013 ob 13:49

    Verjemi mi, ko bo meni šlo za to, da na po….. bencinu prišparam 57,60€ letno, se bom raje počil. Ker to ni Evropa. Jaz nevem, če kdo temu sranju nasede, naj se preseli v Somalijo ali pa Afganistan.

    A te ni sram, da sploh Iztoku “dokazuješ” nekaj, za kar vsi vemo, da je popolnoma brezpredmetno, in celo smešno?

    Prijatelj moj, vprašaj se koliko 60 centov na tank pomeni kakšnemu nemcu. Ali pa francozu. Britancu, celo.

  14. spookymulder - 13.07.2013 ob 13:53
    spookymulder

    OK, dragi moji, potem pa mi prosim nehajte stokati o krizi, če ne razumete, da je potrebno varčevati po principu zrno na zrno – pogača, kamen na kamen – palača.

    Pa tudi prosim ne več sanjati o lepih časih v Jugoslaviji, ker smo morali dobesedno šparati vsak dinar, tukaj pa se delate norca iz za moje pojme povsem konkretnega popusta.

  15. spookymulder - 13.07.2013 ob 13:56
    spookymulder

    @Jammies: Če ti je 57,60€ smešen in brezpredmeten znesek, potem poznam veliko ljudi, ki jim ga lahko podariš in ga bodo zelo veseli, da si bodo lahko kupili hrano za prihodnji mesec.

  16. jimmies - 13.07.2013 ob 13:57

    A veš kaj je naš problem? To, da smo polnopravna članica Evropske Unije od 1. Maja 2004. Še vedno pa se (nekateri) obnašamo kot da smo manjvredni te unije. Za zelo lep vzgled si lahko vzamemo kaj je naprimer Nemčija, Francija naredila od leta 2007 naprej.

    In ne hodimo okoli sklonjenih glav, kot bečki konjušari, ki se pri MOL-u jebejo za 1 cent na liter.

    tvoji komentarji mulder, spadajo bolj kam drugam kot v EU.

    Iztoku dam popolnoma prav. Hvala Bogu, da nekdo še pove kar si misli.

  17. IZTOK GARTNER - 13.07.2013 ob 13:57
    IZTOK GARTNER

    Spooky, na prste ene roke lahko prešteješ ljudi, ki bodo res privarčevali toliko denarja. Ne ga srat no, prijatelj.

  18. spookymulder - 13.07.2013 ob 14:04
    spookymulder

    @jmmies: Še to, ko že omenjaš Nemce, tudi Nemški ADAC (nekaj takega kot naš AMZS) svojim članom ponuja 1(!!!) cent/liter popusta, če tankajo na Shellovih pumpah … oziroma imajo v poletnih mesecih posebno akcijo 3 cente popusta/liter.

    http://www.adac.de/mitgliedschaft/mitglieder-vorteilsprogramm/top-partner/shell.aspx

    Vidiš, očitno vendarle tudi Nemcem nekaj pomeni ta 1 ali 3 cente popusta … in mogoče ravno zato, ker znajo malce bolj ceniti denar, sedaj niso v taki krizi, kot mi.

  19. spookymulder - 13.07.2013 ob 14:07
    spookymulder

    @Iztok: Misliš, da samo 5 ljudi v Sloveniji kupuje v Tušu? In da samo 5 ljudi tanka 4-krat na mesec? Sem skoraj prepričan, da jih je malo več in da se marsikdo tudi več vozi in več tanka, kot je bil narejen moj izračun. Zato Iztok, res ne vem, kdo ga tukaj serje, prijatelj?!?

  20. IZTOK GARTNER - 13.07.2013 ob 14:22
    IZTOK GARTNER

    Serješ ga ti, ker ti ni jasno, da je cent popusta na liter žalitev ljudi.

  21. jimmies - 13.07.2013 ob 14:25

    Veš kaj, mulder. Preberi si, kaj ti je Iztok napisal.

  22. jimmies - 13.07.2013 ob 14:39

    Jaz sem ponosen na to državo. Ponosen sem na to, da so se moji stari starši borili proti nacistom, ponosen na to, da so vsem nam omogočili državo. Samostojno državo.

    Ponosen sem na to, da smo od 1.Maja 2004 polnopravni člani EU.

    Nisem ponosen na to, da so, bodimo iskreni, domobranci zafukali to državo od leta 91′ naprej. Če smo iskreni, tudi nekatere druge opcije.

    Zdi se mi, da nemci ter francozi, s tem nimajo hujših težav.

    In definitivno nisem ponosen, da bi sedaj skakal okoli kot poceni cipa za 1 cent/liter.

    Kar tudi ne bom. Ker imam nekaj samospoštovanja. Kot nekateri drugi državljani EU.

    Čas bi bil, da se tudi mi, kot ljudje, začnemo obnašati našemu stanu primerno. In to ni balkanska unija, to je Evropska Unija.

    Lahko ti samo sporočim, dokler se MI sami tega ne bomo zavedali, do takrat bomo imeli stanje kakršno je.

    Povsem prav dam Iztoku in cenim, da pove kar si misli. Je zelo dober primer človeka, ki razmišlja s svojo glavo. Če bi bilo več takih, sedaj ne bi bili v dreku kakršnem smo.

  23. Kokot - 13.07.2013 ob 14:48

    Bom kar pošteno povedal, da velikokrat pridem na ta blog, samo z namenom, da pogledam, če se je Spooky pri kakšni temi oglasil… ker me fascinira, s kakšno treznostjo in premišljenostjo podaja argumente; nasproti Iztoku…

    Mi je pravil kolega že v devetdestih (ni bilo še nobene krize), ki se je dosti fural po Nemčiji, da je tam prisotna konkurenca med bencinskimi črpalkami in da gre nemec točiti gorivo za par fenigov na drugo stran avtoceste, če je tam gorivo malo ceneje – kar se je nam zdelo takrat nepojmljivo (imeli smo relativno poceni benzin) – jebat ga tam je že stoletja prisotna protestantska delovna etika in duh kapitalizma!

  24. Kokot - 13.07.2013 ob 14:53

    aja še ena anekdota, ki dokazuje mojo trditev… v osemdesetih v enem mestecu ob Jadranski obali so igrali tenis Italijani, Nemci ter drugi strani turisti. Ko so šle žogice čez mrežo so Italijani nadaljevali z igranjem, mi smo potem po morju zbirali žogice, ki so bile takrat za nas mularijo nekaj neprecenljivega; ko pa so šle Nemcem žogice preko ograje so skakali za njimi v vodo… sedaj pa poglejmo, kje je Nemčija danes ali pa Italija!

  25. darja - 13.07.2013 ob 15:16

    Tudi jaz se strinjam z mišljenjem spookymulderja.

    Z malo iznajdljivosti in seznanitvijo lahko na dan prišparaš en euro. Včasih še več, včasih par centov. Ne da bi za to kaj slabše živel.

    Ljudje dragi, to je na leto 365 evrov! En dober dopust, en večji nakup…. ali šparanje ‘zrno na zrno….’

    Brez da bi karkoli trpel ali poslabšal svoj položaj!

  26. spookymulder - 13.07.2013 ob 17:19
    spookymulder

    @jimmies:

    Saj je lepo, da si ponosen, ampak kaj ima ponos z denarjem in varčnostjo?!? Torej, če si reven in skušaš prihraniti denar, potem ne moreš biti ponosen? Če pa imaš veliko denarja in se požvižgaš na popuste, potem si lahko super ponosen? Morda nekako tako ponosen, kot so bili ponosni razni Bavčarji, Zidarji, Tovšakove, Kordeži idr., ki so se fino znašli in si čez noč nagrabili bogastvo? Ja, verjamem, da njih res niso niti malo brigali taki popusti za 1 cent. Ker če živiš v prepričanju, da denar raste na drevesu in da se ni potrebno zanj čisto nič potruditi, potem je povsem razumljivo, da ljudje nimajo nobenega pravega spoštovanja do denarja oziroma varčevanja z njim, pa čeprav po malem in zlagoma.

    Saj vem, živimo v takem času, kjer bi vsi radi imeli vse čez noč in če ne dobiš 50 € popusta takoj na roko, temveč šele postopoma tekom enega leta, se to nekaterim zdi zgolj zapravljanje časa. Pa na žalost ni tako in točno vsi ti evropski narodi, ki jih omenjaš, od Nemcev, Francozov pa do Britancev, se še kako dobro zavedajo, kako in zakaj je potrebno obrniti vsak cent, če hočeš, da ti na koncu kaj ostane. Ko so imeli Nemci še marke, je bil pri njih priljubljena tale anekdota o njihovi (škotski/gorenjski) varčnosti: Če ti je Nemec naredil uslugo in si mu rekel “Danke!”, ti je on odvrnil “Nichts zu danken, aber eine Mark!” … torej, prevedeno: “Nič se ne zahvaljuj, raje mi daj eno marko!”

    In očitno tudi danes pazijo na vsak cent, če njihovega največjega avtomobilskega kluba ni prav nič sram, da za gorivo ponuja 1 cent/liter popusta. Ali torej tudi Nemci nimajo nobenega samospoštovanja? Pač, imajo ga, vendar se zavedajo, da varčnost nima veze s ponosom ali samospoštovanjem. Oziroma so še celo ponosni na to, če so uspeli kaj prihraniti, med tem ko smo pri nas bolj ponosni, če nekomu uspe čez noč obogateti. Kam nas je to pripeljalo, pa sami vidimo.

  27. IZTOK GARTNER - 13.07.2013 ob 18:25
    IZTOK GARTNER

    Darja, kako šparanje neki, lepo te prosim. Kaj ti nuca evro na eni strani, če te na stotih drugih udarijo novi stroški. Saj res, si počekirala kaj cene odkar imamo nov DDV? No, ko boš, ti bo jasno, da si kljub prišparanem evru deset evrov v minusu, kar pomeni, da ti na koncu leta ne ostane nič.

  28. jimmies - 13.07.2013 ob 20:04

    mulder, še enkrat, preberi si kar je Iztok napisal ^^

  29. David - 13.07.2013 ob 20:10

    Fora je v tem, da imajo naftne družbe zelo malo maržo na naftne derivate. Trgovinski sektor na črpalkah ni kar tako za priboljšek. Tam največ zaslužijo. Zato pa je popust majhen.

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !