IZTOK faking GARTNER

« | | »

Slovenija ima talent: Polfinale 4

26.05.2013

  • Teo Saffron na avdiciji ni bil slab, toda presežka nisem ujel, zato sem v velikem pričakovanju tega kaj bo pokazal danes. Tudi zato, ker se mi zdi en tak zelo okej  možakar, ki mu res privoščim, da ujame sanje. Ne bom rekel, da je slab, toda če poješ Carusa, moraš biti še boljši. Soliden nastop, a dvomim, da bo dovolj za finale.
  • The Way We Are so moje favoritke za finale. Super skupina, res. Dosti boljše od favoriziranih Maestric so po mojem mnenju. Super nastop, Cool Runnings, hell yeah. Inovativno, zabavno in zelo prepričljivo. Resda je obstajala nevarnost, da zgodba zasenči ples, toda punce so zadevo speljale odlično. To je finalni nastop, tu ne sme biti nobene dileme.
  • Freaks of Friday so pri meni dobili plus tudi zaradi avtorskega komada na avdiciji. Se pustim presenetiti tudi zdajle. No, tokrat nisem tako navdušen. Komad je avtorski, to je kul, ampak vseeno so daleč od dobre avdicije. Pa tudi nekaj fušanja je bilo. Škoda. Po moje nimajo šans za finale.
  • Nik Oblak, what the fuck tale mulo počne v polfinalu. Joj no, ga serjejo. Če bi po luftu letal Nik, bi bil navdušen. Ker ne leta, sem skoraj zaspal od dolgčasa. Ne moreš to poslati na oder, no. Če bi mel palico, bi mu jeben avion na tla sklatil skozi ekran.
  • Tanja Lončar, preprosta punca, ki se hitro prikupi publiki. Pa zelo lepo poje, pa tudi citre pomagajo, skratka, dobre možnosti ima, da pride do finala. Ima pa en velik problem, ki se mu reče Alja Krušič. Uf, tole pa ni bilo najbolj pametno. Ideja je resda odlična, toda izvedba ne bo potegnila. Tanja je zaključila tole tekmo. Pa še fušala je.
  • Alja Krušič je menda glavna favoritka današnje oddaje. Na avdiciji ni bila slaba, toda duše nisem spustil. Še vedno nisem do konca  navdušen nad njenim vokalom, je pa tole brez dvoma nastop za veliki finale. Pričakovano.

Jaz bi dal v finale The Way We Are in Aljo Krušič, kot rezervo Tea Saffrona, Lončarjeva pa je žal zajebala, saj bi morala vedeti, da modernizem ne bo vžgal pri naših gledalcih. Pa še imidž preprostega dekleta si je uničila.

Prva gre dalje Alja Krušič, kar je bilo seveda več kot pričakovano. Za mnenje žirije se bosta pomerila Nik Oblak in Teo Saffron. Okej za Saffrona, največji what the fuck za Nika Oblaka. Naši gledalci so res pribiti, ej. The Way We Are so torej izvisele, kar je hud fail. Škoda, res so mi bile dobre. Klašnja je dala dalje Nika, Klašnja je očitno pred oddajo nekaj skadila. Damjanovič tudi Nika, z argumentom, da ga je popeljal med alpe. Bi lahko našel še bolj debilen komentar? Joj no, pa ne moreš tako no. Da je isto zinil tudi Čakarmiš, pa je itak logično. Ta žirija je konkretno usekana, majke mi. Only in Slovenia.

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 26.05.2013 ob 18:30 pod Slovenija ima talent, Misija Evrovizija, X Factor. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

53 odgovorov na “Slovenija ima talent: Polfinale 4”
  1. STELA - 26.05.2013 ob 21:40

    Jaz bi dala pa naprej Tea pa Nika:)

  2. grouse - 26.05.2013 ob 22:14

    Ta žirija jemlje mešanico najmanj 29 drog, ker govorijo take traparije da je joj. Pa ne morš dt tega tamalga v finale. Joj no.

  3. David - 26.05.2013 ob 22:15

    Joj, tale Slovenija ima talent ni za gledat. Tole je epic bedarija ratala.

  4. Celzij - 26.05.2013 ob 22:15

    Očitno ima Nik neke psihopatske sposobnosti in nadzoruje ljudi, da glasujejo za njega. Mene tudi to ne navduši.. The fuck??

  5. David - 26.05.2013 ob 22:16

    Mislim seveda tega Nika, hahaha, tale žirija je sama sebi v posmeh :D

  6. E - 26.05.2013 ob 22:53

    WTF!?!Nik v finalu.Sicer je pokazal več kot na avdiciji ampak to ne sodi v finale.

  7. Nahy - 26.05.2013 ob 23:29

    a prav vidim na internetu, da so skozi spustili tega mulota z avijonom? whaaaaat the fuck?

  8. IZTOK GARTNER - 26.05.2013 ob 23:53
    IZTOK GARTNER

    Stela, zakaj za kurac Nika? Zato, ker je dal v letalo baterijo in ga spustil v zrak?

    Grouse, tako slabe in retorično grozne žirije še nismo imeli. Še celo Lucienne Lončina je bila zakon proti temu sranju zdaj.

    Celzij, očitno je imel vrhunsko organiziran fan base glasovalcev.

    David, resno me zanima, kaj reče Čakarmiš ko ga kdo privatno vpraša, kaj za kurac se grejo v tej oddaji.

    Nahy, jaz sem trikrat previl nazaj, da sem videl, če je res. Fak no.

  9. Didl - 27.05.2013 ob 00:30

    Iztok, Nikov nastop je bil dejansko zelo dober. Tako pilotiranje ni enostavno in ni nič manjši “talent” od tistih natreniranih plesnih skupin. Ko smo mislili, da nima več kaj pokazati od avdicije, kjer tudi mene ni nvemkaj navdušil, je zelo nadgradil nastop in zato je prav, da je finalu. In fajn je videt še kej drucga v finalu kot pa vedno pevce in plesne skupine. Tudi eden od razlogov zakaj Saffrona niso dali naprej, ker bi bilo preveč pevcev.

  10. IZTOK GARTNER - 27.05.2013 ob 00:42
    IZTOK GARTNER

    Četudi je tako furanje aviona zajebano, je bil njegov nastop sila dolgočasen in prav nič atraktiven ter zanimiv. Po tvoji logiki bi lahko naprej dali tudi nekoga, ki štrika, ker pač tega ni v finalu. In hej, če so hoteli raznolikost, zakaj za vraga sta izpadla čarovnik Aleks Magic in un mulo, ki zna računati kot genij. Oba bi bila stokrat bolj zanimiva od tega mulca.

  11. Teo Saffron - 27.05.2013 ob 00:57

    Končno pozdrav IZTok!
    Kratko rečeno, če bi secirali vse pevce te ljube Slovenije na tak način, mislim da bi jih malo bore ostalo na sceni…a ne?
    Vsaka čast vsem ki so imeli toliko poguma za tak nastop!!!!
    Drugače pa, kar se mene tiče, vem da ne morem biti vsakemu všeč,Iztok, bi te povabil, pridi v moj prostor za vaje, pa vsaj tam lahko poslušaš kaj vse pojem, saj sem za to oddajo izbral tisto kar so nekako hoteli od mene!! Upam da boš kdaj lahko slišal še kaj,saj pojem še vse kaj drugega.Sicer pa, sem zelo konkreten človek in bi le dejal še enkrat, lahko se hvali kakšnega pevca ali pevko ki je uveljavljen v Sloveniji, ker se pač ni dobro zameriti, če bi izrazil iskreno mnenje, je pa vprašanje…Žal smo na SIT vsi v podrejenem položaju. Želim vse dobro in Hvala vsem za iskreno mnenje. Lp Teo

  12. Didl - 27.05.2013 ob 00:59

    Nevem za tebe ampak meni je bil njegov nastop zelo zanimiv. Je bil dinamičen in je bila raznolikost, vrhunci in padci, usklajeno z muziko. Veliko bolje kot na avdiciji, ko je samo malo krožil po zraku na Siddharto. Kaj več bi si težko sploh predstavljal, da bi naredil z avionom.
    Fora je, da more bit poleg talenta tudi šov. Tisti, ki štrika pa bo to bolj težko dosegel. Čarovnika Aleksa Magica se ne spomnem prav dobro, kolikor imam v spominu mi ni bil nič posebnega, takih je še milion. Tisti, ki računa je definitivno talent, ampak svojega nastopa ne more prikazat atraktivno oz. ga najbolj atraktivno lahko prikaže samo prvič, ko še ne vemo kaj zna.

  13. IZTOK GARTNER - 27.05.2013 ob 01:11
    IZTOK GARTNER

    Teo, če bereš moj blog, zelo dobro veš, da nimam nobenega problema kritizirati niti najbolj znane pevce pri nas. Sem zadnji, ki mu lahko očitaš dvojna merila. Sicer pa, si dobil občutek, da sem te kritiziral? Dejansko sem te pohvalil in celo uvrstil med svoje favorite. Pa tudi par lepih stavkov sem o tebi zapisal pri avdicijski oddaji. Ti pa iskreno želim, da uspeš na svoje poti, saj si kul možakar. Le tako naprej. Ne glede na to, da si danes izpadel, si po moje ujel dosti pozornosti, da ti bo šlo lažje.

    Didl, glede na to, da je za Nika masovno glasoval tudi folk, nisi edini, ki ga hvali. Jaz le veerjeti ne morem, da je kaj takega mogoče. Če bi se tak mulo pojavil v tujini, bi mu Simon Cowell letalo ustrelil že prvo sekundo in ga nagnal domov s focnom. Bodi brez skrbi.

  14. Teo Saffron - 27.05.2013 ob 01:31

    Ne, nisva se povsem razumela,si imel res tople besede zame, saj ne gre za to, glej, zame je fenomenalen pevec Ian Gillan, pa še kdo, če pa se bom spuščal v detajle ima pevec – vrhunski več točk kjer lahko rečemo da je fenomenalen- barva,razpon, moč,interpretacija,…itd,…torej nihče ni vsemogočen na vseh področjih…sicer pa je zelo subjektivna ocena, kako je rcimo tebi všeč moja interpretacija neke pesmi,itd.meni osebno je ena, poudarjam! ena najlepših varijant Carusa ki jo poje Lara Fabbiani,Hallelujah pa recimo ko poje k.d.Lang…itd, če poslušamm kako to odpoje Bon Jovi…groza..Recimo Cetinski je izvrsten v marsičem a ko poje album ‘da capua’ ..sory me ne presune.Si dejal da si do vseh enak,vidim da znaš biti zelo oster do vseh, je res, nisem rekel da si dvoličen, to jerazlika, če rečem da se vseh ne ocenjuje z enako mero in vatli. HVALA za dobre misli, res..!!Poglej no , potem pa oceni petje Vlada Kreslina, Plestenjaka,,itd….Oni zvenijo izjemno dobro v svojih pesmih,absolutno!!! A če gledamo vrhunski glas?.. Vedno lahko subjektivno oceniš da ti je nekdko pač všeč ali ne ? In še enkrat hvala za vse lepe besede, res, iskreno, saj tega primankuje za nas ki nismo profesionalci…HVALA!!!!

  15. STELA - 27.05.2013 ob 07:21

    Iztok…zakaj Nika, je dobr napisal že Didl v komentarju 9 …in še zato, ker naj bi bilo SIT tekmovanje v talentih….to pa niso samo pevci in plesalci…in zato mi je tud žal, da se je free runner Dominik poškodoval

  16. ajda - 27.05.2013 ob 09:36

    Meni osebno je bil nastop Nika zelo dober, tako da sem pričakovala njegovo uvrstitev in seveda Tea kot kandidata za finale (pričakovano, da se je direktno v finale uvrstila Alja). Jaz sem Nikov nastop videla kot vrhunski, s čudovito glasbeno spremljavo in speljano točko do konca tako kot mora biti in ni presenečenje, da je toliko ljudi glasovalo zanj. V predizboru sicer nastop ni bil tako dobro prikazan kot je bilo sedaj v polfinalu, tako da, prava paša za oči in dušo. Izid glasovanja žirije je bil tako pričakovan, žal je Teo Saffron izvisel. Je dober pevec, simpatičen, s prijetnim glasom in lahko bo nadaljeval kariero. Menim, da ga to ni oz. ne bo tako zelo potrlo, da bi se temu odrekel. Morda je zgrešeno mnenje večine gledalcev, da mora za vsako ceno zmagati pevec, morda plesalci, potem se pa neha. In prav ta nastop Nika je dokazal, da temu ne more oz. ne sme biti tako in da je še kako prav, da se tudi drugačni talenti uvrstijo v finale, da celo zmagajo. Dobri pevci in plesalci imajo tako ali tako možnost nadaljevati kariero, in talentu kot je Nik, ki celo sam izdela model letala in trdo gara za nastop, še kako privoščim zmago in 50.000 eurov.

  17. ajda - 27.05.2013 ob 09:39

    Aja, daj še enkrat poglej njegov nastop, odmisli svoje favorite in morda boš spremenil mnenje o tem, da si finala ne zasluži. Poskusi:)).

  18. PPP - 27.05.2013 ob 11:35

    Iztok, zadnji odstavek bloga je vsekakor na metu, ni kaj dodat.

    Teo, fajn si pel, tudi tvoja razmišljanja v komentarjih kažejo, da imaš stvari pošlihtane. Žal je to Zlovenija, prevečkrat dežela negativne selekcije. Velik sreče za naprej.

  19. IZTOK GARTNER - 27.05.2013 ob 14:02
    IZTOK GARTNER

    Stela & Ajda, ne gre za to, da bi morali iti naprej samo pevci in plesalci, ampak za to, da je bil Nik za en kurac.

  20. s - 27.05.2013 ob 14:31

    kupi si letalo, pa ga probaj vodit tako kot ga vodi Nik. v bistvu je letalo imelo plesno točko. škoda bi bilo če bi bili v finalu samo pevci in plesalci. še dobro, da obstajao ljudje, ki razmišljajo “out of the box”.

  21. IZTOK GARTNER - 27.05.2013 ob 14:42
    IZTOK GARTNER

    Kaj zdaj, jebemti, si Nik zasluži finale samo zato, ker ni pevec in plesalec, ali zato, ker je res dober :)

  22. trajna - 27.05.2013 ob 14:48

    Teo, ce bos se kaj bral ta blog….meni si bil super. Tvoj Caruso je bil morda celo najkvalitetnejsi pevski nastop v celi sezoni SIT. Odpel si tocno, tvoja barva glasu je super. Meni so bil neprimerno boljsi od Alje. Srecno naprej na tvoji poti.

  23. pnovak2 - 27.05.2013 ob 14:52

    Bravo Nik! Zelo dober nastop. ej mali je vadil vsaki dan tri ure!
    Iztok se še spomniš ko si rekel, da mali nima šans za finale razen če bo upravljal 5 letal naenkrat in bodo gorela! HAHAHA In your face evo ti,pa te je DEKLASIRAL!
    Pa ej ne moreš meti v finalu samo petja. Že itak je v finalu 5 pevcev, kar je polovica in najmanj en sigurno še bo.

    Alja pričakovano do zmage, Teo ni bil slab ampak za finale premalo.
    Tanja Lončar zelo slab nastop. Citre se sploh niso slišale in če ne bi vedel da igra na citre sploh ne bi ugotovil. Ponestrečeno totalno.
    The way we are: bolj skeč kot pa plesna točka, ni slbo ampak plesno niso pokazale skoraj nič;
    Freaks of Friday: povprečen nastop kot vsaki drugi band. Nič posebnega. Pohvalno edino, da imajo svoje komade ki niso niti tako slabi.

  24. karin - 27.05.2013 ob 15:04

    no neni je bla najboljša alja sam nik je bil pa prow dbest poleg nje

  25. IZTOK GARTNER - 27.05.2013 ob 15:07
    IZTOK GARTNER

    Pnovak2, deklasiral je on celoten šov, ne mene.

  26. pnovak2 - 27.05.2013 ob 15:42

    kak pa se ti je zdel Kvak kviz… nič nisi napisal o tem?

  27. IZTOK GARTNER - 27.05.2013 ob 15:48
    IZTOK GARTNER

    V prejšnjih zapisih sem. Ne morem se vedno ponavljati. Zadeva je grozna. Nimam pojma kako jim ni nerodno. In kako je mogoče, da ne morejo napraviti boljšega programa med glasovanjem.

  28. Lazo - 27.05.2013 ob 15:57

    Ja, tudi meni je bil Nikov nastop nekaj posebnega, tega pa res ne vidiš vsak dan. Prekrasna usklajenost in za to moraš imeti res poseben dar in občutek.
    To je talent, ki bi lahko vnovčil pri brezpilotnih letalih in če ga bodo videli američani ga bodo prišli snubit, da bi delal za njih he,he… Videl sem kako vodijo ta majhna letala na poligonu in se čudil, kako jim rata, ampak tako voditi letalo v zaprtem prostoru z vsemi temi akrobacijami, tega pa ne vidiš, pa še tako usklajeno z glasbo.
    Navijam za Nika in upam na njegovo zmago. Takega šova se ne bi branili niti pri X faktorju in hvala bogu, da se je komisija odločila za njega v finalu.

  29. IZTOK GARTNER - 27.05.2013 ob 16:04
    IZTOK GARTNER

    Prijatelj, ti to resno?

  30. pnovak2 - 27.05.2013 ob 16:06

    jaz bi pa vprašal če ti to resno pri WAY WE ARE? HEHE :D

  31. Lazo - 27.05.2013 ob 16:20

    ja mene in vso ekipo, ki smo ga gledali je očaral in navijamo v finalu za njegovo zmago :)

  32. nnee - 27.05.2013 ob 17:14

    resno vprašanje- ali na popu dobijo kako podkupnino da v finale spustijo tekmovalce tipa nik in blaž?

  33. SENNA - 27.05.2013 ob 19:20

    Ja Iztok kot si rekel; ko bo imel pet letal z gorečimi kobilicami v njih..bom glasoval zanj…:)

    ali pa če uprizori bitko na Midwayu…in na koncu pristane na glavi Čakermiša:)

  34. STELA - 27.05.2013 ob 19:31

    Iztok….ne, Nik si zasluži finale zato, ker ni za en kurac hahaha

    Dej…poglej še enkrat:)
    http://youtu.be/p0aM2F0svSs

  35. Teo Saffron - 27.05.2013 ob 19:47

    Težko kar zaključim, ko sem spoznal tiste ki so tekmovali, nastopali z mano, vključno z Nikom,..to je en čudovit preprost fant, res mu privoščim ta ‘njegov čas’ da pokaže kaj mu pomeni v življenju delo z letali in še kaj, ravno tako še recimo Matej ki pleše free styl, ki so ga ‘ponovno aktivirali’…talent pomeni marsikaj, saj to vsi vemo, vsak ki je stopil na tak oder ve, da bi marsikakšen ‘profi’ zmrzni’, ker tu se gre res za show in moraš sodlovati s Tv tako da vse čim bolje izpade kar se tiče njih,šele nato je na vrsti tekmovalec da se lahko res poglobi vase pred nastopom,itd.,..Problem pa je, ki so ga izpostavili tudi drugi nastopajoči, da ima Tv moč besede in slike, torej…oni z eno besedo lahko favorizirajo že vnaprej ‘nekoga’, potem pa ko to ljudje poslušajo in gledajo kar naprej se pa vsede v spomin, tudi nehote in imamo rojenega zmagovalca…itd.,..vse skupaj nič novega, a bi bilo fajn če bi to nastopajoči vedeli, da ne bi imeli lažnih upov, da bodo, če imajo res nek talent, samo zato prišli daleč v showu…če rečeš da je nekdo svetla zvezda na obzorju, za drugega pa da je imel simpatičen nastop- no to je že krepka razlika,itd.! Lep pozdrav in vsem vse dobro, IZTOK, upam da se kdaj srečava, saj se mi zdiš izjemen človek ravno zato ker govoriš odkrito!!! TEO

  36. IZTOK GARTNER - 27.05.2013 ob 22:30
    IZTOK GARTNER

    Senna, njegova glava je itak idealna za pristanek :)

    Stela, pogledal, pa spet vidim tečno veščo, za katero upam, da jo bo kdo čimprej sklatil po tleh.

    Teo, tudi ti in ni vrag, da se kdaj ne srečava in kako rečeva.

  37. Teo Saffron - 29.05.2013 ob 10:54

    Drugače moram pa pohvaliti vso ekipo pop tv, sj so res naredili vse, da smo se nastopajoči počutuili res dobro,res so ogromno delali z nami, da smo speljali nastope,
    samo treba je vedeti da je to show, kjer mora biti tekmovalec zanimiv, in to je tak profil oddaje, sam sem bil takoj po oddaji kar zelo razočaran in sem morda izrekel žal malo ostre besede, res mi je žal saj sem dihal z vso ekipo pop tv, ampak zaradi razočaranja sem v efektu izrekel na hitro besede ki niso primerne, saj itak na koncu koncev izberejo gledalci zmagovalca.
    Še enkrat hvala vsej ekpi poptv!

  38. IZTOK GARTNER - 29.05.2013 ob 16:21
    IZTOK GARTNER

    Ah, ne skrbi Teo, saj je vsem jasno, da je vse skupaj en velik kurac, kjer se gre samo za keš. Glede na to kdo izpada kdo pa gre dalje, še posebej.

  39. zmago - 30.05.2013 ob 13:12

    Počasi bodo morali tudi tisti, ki se prijavljajo, sprevideti, za kaj pravzaprav gre in ne gojiti drugačnih pričakovanj. Po vseh teh letih pričakovati, da se bo zgodil nek preobrat in bo ta šov namenjen temu, da poiščejo prave talente in jim res pomagajo stopiti na pot show bussines, je utvara. Pričakovati, da bo šel naprej ali zmagal res le tisti, ki je najbolj obetaven nebrušen diamant in nesporno potrebuje le še dobro vodstvo in pa da bo s samo zmago tako vodstvo tudi dobil in pogoje za začetek kariere, je utvara. Pričakovati, da žirija predstavlja kompetentne ljudi s področja show bussinesa in da bodo oni ali pač produkcijska hiša poskrbeli za nadaljno kariero tem talentom je tudi utvara. Dejstvo je, da bo za vse kandidate ta oder na katerem so tedaj stali največji na katerem bodo kadarkoli stali. Da je to njihov največji uspeh in pika. In je pravzaprav grdo in laž, da se sama oddaja reklamira tudi s takimi slogani, ki obljubljajo izpolnitev sanj, kariero in podobno. Gre za obskurno različico ameriške, avstralske ali angleške verzija, in je vsaka primerjava nesmiselna. Tu so kandidati seveda še najmanj krivi, le pametno bi bilo , da malo manj zaprmej jemljejo celo zadevo in se zavedajo da pač sodelujejo v šovu, ki nekaterim , torej pop tv prinaša dobiček, oni pa su tu najbolj zato, da ta dobiček omogočijo. Za nagrado pa pač dobijo 5 min slave. Če se ta kupčija splača, pa mora vsak razčistiti pri sebi.

  40. IZTOK GARTNER - 30.05.2013 ob 14:38
    IZTOK GARTNER

    Tu in tam se komu rata prebiti še malo dlje, a hitro ugasne, saj ni ekipe in interesa. Škoda. Če imajo res srečo, pade kak komad, morda videospot, album je že scifi za 99 posto, vsaj približno polne dvorane pa seveda iluzija. Časi Bepopa so mimo, nimaš kaj.

  41. katja - 30.05.2013 ob 18:12

    Res zanimivo kako si iztok prepričan v svoj prav…Odkrito Nik me v predizboru niti slučajno ni navdušil.V polfinalu pa je bil edini ki me je vsaj toliko zanimiral, da pri edinem nisem preklopla programa…Alja pa od katere sem zdaleč največ pričakovala pa niti slučajno ni pokazala to, kar je v prvem nastopu.The way we are pa kvazi drugorazredna parodija..Pojma nimam zakaj vsi plesalci ki so prišli naprej mislijo, da bo plesna točka boljša če bodo vključili neko kvazi napol gledališko kooregrafijo z izredno slabo izdelanimi rekviziti…kar so v tej točki sploh še plesale pa ni blo slabo..Upam sam da v želji po boljšem šovu niso to napotki s strani pop tv..

  42. grko - 31.05.2013 ob 07:42

    Odgovoril bi Katji, ki očitno meni, da ima vse znanje tega sveta. Vsi nastopajoči, vsi, bi si zaslužili nastop v finalu glede na to, koliko truda je vloženega v projekt SIT. Slučajno pa vem, kako je potekalo vse skupaj pri The Way we are, ki jih Katja, malone žali. Punce so s to točko (sicer s spremenjeno koreografijo)in s tem rekvizitom osvojile naslov evropskih in naslov svetovnih prvakinj!! Navdušile so ravno z, po Katjino, drugorazredno parodijo, ki jo ubožica, ena redkih, izgleda ne razume. Punce so se prijavile na SIT ravno zaradi z željo, da jih spozna in vidi še kdo drug, kot poznavalci plesa. Ker skupin, kot je Maestro sista’s ali Kaos, ki plešejo čisti hip hop je veliko in v plesu nimajo NIKAKRŠNE zgodbe za razliko od The way we are, ki so tiste, ki se vsaj malo spoznajo na ples, s svojo zgodbo navdušile. Draga Katja, preden pišeš nebuloze, se malo pozanimaj o stvareh, o katerih se ti niti približno ne sanja… LP

  43. Teo Saffron - 31.05.2013 ob 17:54

    Iztok! Vem da ne morem biti vsem všeč, a zakaj si dejal da bi pri Carusu moral pokazati več? Torej sprašujem , ker, jaz sem MORAL skrajšati pesem za več kot polovico in najti nek kompromis, da je ne glede na besedilo tudi neka dinamika pesmi, da ni preveč dolgočasno, seveda se potem zgubi poanta in čar pesmi.
    Sam tolk me zanima kaj je bilo tisto kar te je zmotilo.Saj vemo da se za oddajo skrajša in potem ne moreš pokazati vsega kar lahko.
    Hvala za komentar kakršenkoli, saj več glav več ve, celo življenje se učimo, čeprav bi bil še tak strokovnjak,…in temu se reče modrost!

  44. STELA - 31.05.2013 ob 18:55

    Britan’s got talent “preskool dance troup” …..to je plesni talent!!

    http://youtu.be/B3qlJJCm7R4

    http://youtu.be/Zdsovo4hCCg

  45. Didl - 31.05.2013 ob 19:18

    @grko
    Katja je samo napisala svoje mnenje, čisto nepristransko, samo glede na videno. Za razliko od tega kar si ti napisal, ko je popolnoma pristransko, kot največji zagrizen fan. Vsi pač ne poznamo njihove zgodbe in ozadja, saj ocenjujemo posamezne nastope. In v kaj naj bi nas zdaj to prepričalo, kar si ti napisal? Nima veze z nobeno stvarjo. Če nekoga nastop ni prepričal, ga pač ni prepričal, nima veze, če so svetovne in evropske prvakinje.
    In BTW; Katja je še pohvalila plesni nastop, le vsiljena zgodba ji ni bila všeč. In zakaj jih potem sploh primerjaš z Maestrom, če plešejo nekaj čisto drugega? Samo zaradi tega, ker je v plesu zgodba, še ne pomeni, da je ples dober.

  46. marija - 31.05.2013 ob 22:16

    @Stela

    haha, ja, tile drobižki so zakon

    ko smo že pri BGT:

    https://www.youtube.com/watch?v=2QfI9-KgXQw

    https://www.youtube.com/watch?v=c-GdCNm_HbM

    ..in linkov bi lahko nalepila na desetine, pa ne samo plesnih..
    Britanija ima talenta za izvoz. noronoro

  47. marija - 31.05.2013 ob 22:25

    še ob manku* talenta so zmožni ustvarit takle šov:

    https://www.youtube.com/watch?v=zRYdHpQdOwc

    in to po zaslugi nastopajočega ter sodelovanja voditeljev in žirantov.
    najbrž drži, da kjer je Simon, tam je ogenj. britanski in ameriški šov (X factor, talenti) nudita največ vrhunskih posnetkov, kolikor sem uspela videti na YT.
    resnično, linke bi lahko lepila vso noč:)

    *vprašanje, če gre res za “manko” talenta pri dotičnem mladeniču.
    spravit celo dvorano na noge, čeprav nimaš “vrhunskega” komada, je tudi poseben talent:)

  48. IZTOK GARTNER - 1.06.2013 ob 00:20
    IZTOK GARTNER

    Teo, malo več čustev in filinga po moji oceni. Malo več teatra, patosa in patetike, če veš kaj mislim.
    Josh Groban, ki ti je po moje precej blizu, to izvede takole:
    http://www.youtube.com/watch?v=oukdbu5sw44
    Ali pa Lara Fabian, takole:
    http://www.youtube.com/watch?v=AT82udt6j8M
    Je pa finta, da sem pač glede Carusa zelo strog, ker je fantastična pesem in so jo pred tabo izvajali številni legendarni pevci.

    Stela, bolj prisrčni in kjut kot zares talentirani.

    Didl, Grko ima prekleto dobro ponato, saj je izpostavil reči, ki The Way We Are ločujejo od praktično vseh ostalih skupin. Žalostno je le to, da folk tega očitno ni poštekal.

    Marija, Britanci in Američani razturajo, tudi zaradi spretne režije, super žirije in seveda zaradi delanja šova, o katerem lahko pri nas samo sanjamo. Pa ne zato, ker smo premajhni, ampak zato, ker ne znamo. Drugače pa prebrskaj moj blog, na polno sem pisal o britanskh Talentih in ameriškem X Factorju.

  49. STELA - 1.06.2013 ob 07:57

    Iztok…pa sej si delal z otroci in veš, da so redki, ki imajo v teh letih tako sposobnost koordinacije gibov….zato pravim, da je to talent….in seveda trening….oboje gre itak z roko v roki

    Grko…nisem hotla izpostavljat, pa ne morm, da ne bi….hči je 12 let plesala v Kazini show dance in ker sem jo spremljala ne le na treninge ampak tud na tekmovanja, preklet dobr vem kolk je v tak nastop vloženega truda. Skupina v kateri je plesala je na državnih, evropskih in svetovnih prvenstvih dosegala 1. ali 2. mesto. Glede na ure in ure gledanja nastopov sem se o plesu tud marsikaj naučila….in ne, po moje The way we are niso presežek….imajo zgodbo, vendar niso presežek….sem videla boljše….mogoče je pa dekleta ravno spremenjena koreografija stala uvrstitve naprej…

  50. katja - 1.06.2013 ob 22:46

    Stela se popolnoma strinjam..

    Iztok čisto odveč je samozadostna ugotovitev v stilu kdor ni z nami pa žal ne razume..
    uboščki zabiti..Mislim da ne ti in ne jaz nisva kakšna posebna plesna strokovnjaka. .
    menda pa ja dovoliš, da imam svoje mnenje in da zaradi tega še nisem slovencelj…
    Drugače pa še o šovu na splošno…se mi vse bolj zdi, da bi se odaja morala imenovati pridna slovenija, ker je res zelo malo tekmovalcev resnično talentiranih, veliko več pa tistih pridnih in vstrajnih, ki so natrenirali neko veščino…pa, da ne bo pomote vstrajnost in pridnost zelo cenim ne nazadnje mi je bil v zadnji odaji nik najbolj prepričljiv pa nisem prepričana, da je to kar počne posledica nekega posebnega talenta, bolj bi rekla da drila..

  51. IZTOK GARTNER - 2.06.2013 ob 00:02
    IZTOK GARTNER

    Zakaj za vraga se čutiš osebno napadena, saj samo debatiramo, pomiri se :)

  52. katja - 2.06.2013 ob 07:25

    Ok saj sem čist mirna..

    Sicer pa je danes zvečer že novi polfinale, pa da vidimo.
    Stavim glavo da bo šla direktno v finale Ana Karneža, ker ji je na žalost njena hiba velika prednost..Poje čist ok, kot mnogi drugi na tem odru, samo slovenci pa še zmeraj pademo na čustveno noto..

  53. IZTOK GARTNER - 4.06.2013 ob 14:37
    IZTOK GARTNER

    Na to noto padejo vsi ljudje na svetu, le zakaj bi bili Slovenci izjema. Ampak kot sem rekel, Ana ni samo hendikep, Ana je tudi super pevka, zato me niti malo ne moti, če na koncu zmaga. Paše faca je.

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !