IZTOK faking GARTNER

« | | »

What the fuck: Magistrske naloge

5.03.2013

Ej, resno, a je v tej naši zajebani državi sploh kdo opravil magistrsko nalogo brez prepisovanja in blefiranja?

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 5.03.2013 ob 19:09 pod WTF?. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

24 odgovorov na “What the fuck: Magistrske naloge”
  1. NoMercy - 5.03.2013 ob 19:34

    zakaj .. a bi jo moral — ob tako “sposobnem” visokem šolstvu :)

  2. E - 5.03.2013 ob 19:39

    Zgleda,da se je v preteklosti veliko prepisovalo in kopiralo a fakultete kot zgleda sploh niso kaj preveč preverjala magistarske naloge.Tako bi tudi jaz lahko z lahkoto nardil magistersko nalogo :) .

  3. IZTOK GARTNER - 5.03.2013 ob 19:44
    IZTOK GARTNER

    Po eni strani je lahko študenta sram, da to počne, po drugi pa je lahko sram fakulteto, da to dopušča in ne preverja na licu mesta, ampak kar verjame in podeli magisterij. Četudi študent kao podpiše izjavo, da je delo njegovo, bi morala obstajat še kaka dodatna preverba, jebemti no.

    Če se izkaže, da je tudi Bratuškova prepisovala, kar je bilo danes skoraj sto odstotno dokazano, pa se res sprašujem, kako neumen moraš biti, da greš kandidirat za mesto šefa vlade, zavedajoč se, da bodo takoj šli preverjat vse tvoje pizdarije za nazaj. In če veš, da si prepisoval svoj magisterij, veš tudi to, da bodo pristojni organi to odkrili, kar pomeni, da boš takoj odletel in da je totalno idiotsko, da si sploh kandidiral in poleg tega pametoval še o poštenosti svojih političnih nasprotnikov.

    Pa na nek način občudujem folk, ki upa prepisati tako pomembno zadevo kot je magisterij ali doktorat in se ne boji, da ga bodo kdaj kasneje odkrili. Za to moraš imeti jajca.

  4. NoMercy - 5.03.2013 ob 21:09

    itak gre (je šlo) samo za to, da se je javnim uslužbencem (kdor je sploh imel voljo študirati!! (to je plus točka)) plačevalo šolnine, dodeljevalo dopust za ispite, sem pa tja še kakšen dan “zamižalo odsotnost” za predavanja … in, da je izobrazbena struktura JS naraščala :)
    pa postavka za izobraževanje je črpala “javni” denar :(
    Z “realsocialističnim” odnosom, da je itak vse “naše” se pa pokriva prepisovanje :)

  5. simon - 6.03.2013 ob 14:42

    heheh moj brat je ravno vceraj postal magister poslovnih ved…pri 27ih.
    po moje po posteno poti :)

  6. IZTOK GARTNER - 6.03.2013 ob 14:51
    IZTOK GARTNER

    Počakajmo še kako leto :)

  7. simon - 6.03.2013 ob 15:07

    :D ok

  8. Fakkos - 6.03.2013 ob 22:21

    Preveč se ne smemo čudit, ker sta v teh zadevah do izraza prišli dve glavni vrednoti naše družbe: študent se je držal tiste “znajdi se”, mentor pa vleče visoko plačo, a za to nima nobene odgovornosti.

    Po moje je še več sramote za mentorja, ker so to vendarle spoštovani univerzitetni profesorji, pa očitno ne izpolnjujejo niti osnovnih dolžnosti. Študentje so pač takšni in drugačni, eni so pošteni, delavni, drugi ravno obratno.

    Da je toliko goljufov v politiki pa je enostavna posledica tega, da je v birokraciji in politiki sposobnost nekje na zadnjem mestu med kriteriji za vzpon po hierarhični lestvici.

  9. Lazo - 6.03.2013 ob 23:02

    No moj sin dela magisterij iz medijskih komunikacij in je trenutno v tujini, kjer bo moral opraviti nekaj izpitov. Ima mentorja tukaj in tudi v tujini in oba nadzirata njegovo delo in od njiju je odvisno ali bo opravil magisterij. Za to so plačani in morajo nadzirati njegovo delo.
    Upam, da bosta dosledna in stroga, da ne bo mogoče, kdaj mogoče pristal v politiki.
    Po moje niso krivi študentje ampak mentorji, ki so sploh dovolili, da so diplomirali. Ali drugače niso opravili dela za katero so plačani.

  10. STELA - 7.03.2013 ob 07:19

    Več kot očitno ima problem prepisovanja zelo globoke korenine….z bolonjskim študijem bo pa vse še slabše, glede na to, da bo magisterij prej ko ne skoraj osnovna izobrazba. Nemogoče je, da bi vsak, ki bo delal magisterij s svojo nalogo nekaj doprinesel k zadevi, ki jo obravnava…tolk inovativni pa tud slovenci nismo

  11. IZTOK GARTNER - 7.03.2013 ob 15:05
    IZTOK GARTNER

    Fakkos, če mene vprašaš, bi moral odgovarjati tudi mentor.
    Po moje je goljufov povsod dosti, a politiki so pač na očeh javnosti in smo dobili idejo, da je samo med njimi največ plagiatorjev.

    Lazo, se strinjam, da je na mentorju velika krivda in odgovornost, toda tudi študenta je lahko sram.

    Stela, finta je tudi to, da naj bi Bratuškova navajala vire, ki jih sploh ni uporabila, očitno zato, da bi naloga delovala bolj razkošno.

  12. Lazo - 8.03.2013 ob 00:19

    s tem, da bo magisterij osnovna izobrazba se ne bi strinjal, preveč časa, znanja in truda je potrebno vložiti.
    Prav tako je potrebno znanje nadaljevati ali prenašati na naslednje rodove, katerim ni potrebno na novo nekaj izmisliti, ampak to znanje ohraniti in tudi za to je potrebno znanje.
    Iztok po mojem študentje niso nič krivi, oni pač delajo, kar jim mentorji svetujejo in mentorjeva naloga je, da jih usmerjajo, po potrebi opozorijo in vodijo do zaključka. In mislim, da si noben študent ne, da sam diplome, ampak jo dobi na osnovi diplomske naloge, ki jo pregleda in oceni odgovorna oseba ali osebe.
    PO moji oceni je Bratuškova vse naredila tako, kot so ji svetovali mentorji, njeno diplomsko nalogo so pregledali in ocenili in na osnovi tega je magistrirala in vse je ok.

  13. IZTOK GARTNER - 8.03.2013 ob 00:27
    IZTOK GARTNER

    Ah, to pa ne, študent prekleto dobro ve, če je prepisoval in da tega ne bi smel. Kot tudi zelo dobro ve, da je navajal vire, ki jih v resnici ni uporabil. Tu gre za lenobo in linijo najmanjšega odpora. Saj razmuljivo po eni strani.

  14. Lazo - 8.03.2013 ob 00:43

    Vsako nalogo, diplomo …. preverijo profesorji, učitelji… in oni se na osnovi tvojega znanja odločijo a si zadovoljil norme, ki so potrebne.
    A mogoče niso bili dovolj dosledni pri svojem delu in kaj je zdaj tu kriv študent si je sam napisal diplomo, če si jo je je to že druga zgodba ( GOMBOČEVA, ki jo je ponaredila ).

  15. IZTOK GARTNER - 8.03.2013 ob 00:48
    IZTOK GARTNER

    Študent, ki prepisuje in navaja lažne podatke pač upa, da ga mentor in komisija ne bodo pogruntali. Njegova krivda je torej zelo huda, saj pri oddaji diplome podpiše, da je vse njegovo avtorsko delo in da bo navajal vire, ki jih je notri uporabil. Torej zavestno laže in prinaša okoli mentorja in fakulteto.

  16. Lazo - 8.03.2013 ob 01:12

    SE tudi strinjam, pomeni, da je podpisal, da je to njegovo avtorsko delo in je zaključeno, vsi, ki so zadolženi, da preverijo, da je temu res tako, pa so vse stehtali in ugotovili, da je teža ok, lepo te prosim morajo PREGLEDATI a ne pa še računalniške programe imajo ane, če jim že ni …

  17. STELA - 8.03.2013 ob 07:13

    Lazo….to kar pišeš, da profesorji usmerjajo in preverjajo ….to se dogaja v pravljicah al pa redkim ….imam svežo magistro znanosti (magisterij je naredila še po sistemu pred bolonjcem) in tako pri pisanju diplome in magisterija jo je najbolj motilo to, da NI bilo ne umerjanja in ne preverjanja. Edina pripomba na mag.nalogo je bila iz tajništva, ker v predstavitvi ni uporabljala 3.osebe ednine ?!?!?! Zdej pa ne vem, ali imam tako izjemno bistro hči (kar seveda je:)) ali pa profesorji vse te naloge odpikajo po hitrem postopku….navsezadnje jim je to v plus

  18. IZTOK GARTNER - 8.03.2013 ob 11:59
    IZTOK GARTNER

    Mnogi študentje pa bi ubijali za mentorja, ki jim ne teži in ne zahteva tisoč popravkov in jim ne žre živcev za vsako piko v diplomi.

  19. Lazo - 8.03.2013 ob 13:11

    In tako dobimo morje diplomirancev, ki jim v svoji stroki ne gre in gredo nato v politiko, kjer pametujejo, TRPIMO PA VSI !!! SEVEDA SO STALNO IZJEME, da ne bo kakšne zamere.

  20. IZTOK GARTNER - 8.03.2013 ob 13:12
    IZTOK GARTNER

    Mene bolj skrbi to, da narod sploh izvoli take pajace.

  21. krš - 8.03.2013 ob 14:43

    in vse to je le vrh ledene gore. 10 in več let nazaj si noben kopipejstar ni mislil, da bo danes možno vse to enostavno pregledati, vse naloge za nazaj, s par kliki. In tega copi-pejstanja je bilo na tone. Se pa včasih “ročno” res ni dalo tako enostavno preverjat teh zadev v poplavi diplom in vsega. Danes se zagotovo marsikomu tresejo gate, še veliko bo teh zgodb. ker pa so te iz sveta politike in državnih uslužbencev seveda najbolj zanimive, bodo te ljudje najbolj pod drobnogledom.
    Si je pa vsak profesor tudi sam pljunil v skledo, tisti, ki so se podpisali pod mentorstvo ne da bi sploh pogledal naologo. In taki jebivetri bi moral zgubit profesuro, tut če so ne vem kakšni ddrji. Men je profesorca (dr. Vesna Žabkar) na začetku rekla, da se ne bo podpisala pod karkol, če se mislm potrudt bo mentorca, drgač pa ne.

  22. STELA - 8.03.2013 ob 19:12

    Narod izvoli to kar mu je na razpolago….čistka je torej potrebna malček pred volitvami..

    Ubija se za DOBREGA mentorja…ne za takega, ki popravlja vejice (karikiram) in ne za takega, ki študenta pusti, da plava kakor ve in zna

  23. turbofolker - 15.03.2013 ob 17:02
    turbofolker

    Jaz svojo mag. nalogo pišem sam. In enkrat, ko bom politik, bom verodostojnost napisanega dokazal s tem komentarjem. :lol:

  24. IZTOK GARTNER - 15.03.2013 ob 17:05
    IZTOK GARTNER

    Tako je tudi prav :)

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !