Janša kot rešitelj slovenskega filma

16.02.2013 ob 21:05

Pri njegovi diktatorski izjavi o slovenskem filmu je najbolj ironično to, da ima dejansko prav in da je skrajni čas, da se slovenski film osvobodi depresivnih tem, ki leta in leta ubijajo slovenski film in slovenskega gledalca. Kurbe in pijanci so kliše, ki se skozi slovenski film vleče že sto let, zato bi bilo kar prav, da bi začeli naši filmarji, kot je ukazal Janša, snemati le še filme o junakih in junakinjah našega časa. In hej, tudi kadrovske menjave v vrhu slovenske filmske industije bi bile več kot dobrodošle, saj to, kar se dogaja zdaj, ni nobena filmska industrija, ampak vukojebina, ki jo je treba pošteno prevetriti. Jebat ga, tudi Tito je nadzoroval vse filme, ki so jih snemali jugoslovanski filmarji in morda je bil prav to razlog, da smo ravno takrat dobili daleč najboljše in najbolj uspešne filme vseh časov.

 

66 komentarjev na “Janša kot rešitelj slovenskega filma”

  1. David pravi:

    Saj je pri nas vsepovsod isto sranje. Massi je danes zaradi tistega problema, ker so mu uletavali na frekvenco izjavil med drugim tudi tale stavek, ki pove popolnoma vse, zakaj smo v Sloveniji v taki krizi: ” Tu so neki prijatelji nekoga – prišli so brez pravih argumentov – brez znanja in predvsem brez kulture”.

    Pri nas pač vse teče po sistemu vez in poznanstev, frendi, sorodniki, itd. Vlečejo denarje, velike plače, temeljev za kaj takegha pa ni in ni. In kako zdaj počistiti slovensko politiko in sodstvo, če že na eni usrani smučarski zvezi nič ne morejo.

  2. David pravi:

    Sicer pa, slovenski film, a to zares obstaja, ali kaj? Ne se hecat, no!

  3. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Imamo komedijo, dramo, kriminalko, grozljivko, znanstveno fantastiko in slovenski film :)

  4. David pravi:

    Ta zadnja kategorija je “znana” samo v Sloveniji. Zunaj je ne poznajo. Ampak, kaj pa k…. tujci vedo :)

  5. David pravi:

    Ampak, če pa bil človek šel seštevat cifre za to neznano kategorijo od leta 1990 naprej, bi nas pa po moje hitro nekam prijelo. :(

  6. bandibje pravi:

    Na žalost vseh ljubiteljev slovenskega filma, bo teza o klišejskem dogajanju na velikem platnu, (zelo) držala. Če bi namesto meteornega dežja prileteli nezemljani in bi bilo prvo, kar bi videli na zelenem planetu, SLOVENSKE FILME (razen izjem), bi imeli o Slovencih, zelo slabo mnenje, oziroma, bi od dolgčasa popadali po tleh kot zrele hruške in se z zgoraj naštetim, strinjam”zelo”. O tem bi se dalo še mnogo diskutirati, ker pa je to samo komentar, bodi zaenkrat dovolj. Samo še to, ker sem velik ljubitelj dobre filmske glasbe(beri–rocka in vseh izpeljank iz tega žanra in seveda vse kvalitetne muske) je zaradi le tega vsa stvar, še toliko bolj zatežena in tako dalje in tako naprej. Omenim lahko nekaj najbolj pogostih instrumentov v SF, ki se jim meddrugim dela velika krivica (saksofon, razni piskalna orodja, godala itd.) Toliko zaenkrat. Lep pozdrav.

  7. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Bandibje, slovenski film bi bil super obramba pred nezemljani, saj na naš planet niti ne bi upali :)

    David, po moje so slovenski filmi pridelali toliko izgube, da glava boli. Nimaš kaj, slovenski film je smrt za kinematografe. Seveda so izjeme, a te pridejo enkrat na dvajset let, vse ostalo je totalna izguba denarja.

  8. David pravi:

    Evo, pa sta našla tržno nišo, kako bi se dalo slovenski film prodat, glede na to, da na zemlji živ bog noče tega gledat. Vsak stvar ima svojega kupca. Zdaj je treba samo še poiskati sovražne nezemljane, hoolywood služi drobiž proti temu, za kake dnarce so bo slofilm prodal. Država bo končno odpihnjene milijone dobila nazaj, še več, rešili se bomo vseh kreditov in srali ga bomo lahko po starem še nekaj desetletij.

  9. stricmarc pravi:

    Skrajni čas je, da dobimo filmsko epopejo Osamosvojitelji. Glede na število akterjev bi bila morda kar nadaljevanka.

  10. Nahy pravi:

    Kar je Tito počel, ni bilo nobeno nadzorovanje, ampak tudi cenzura. Isto na področju literature. Srečoma so se pojavili uporniki, ki so to njegovo cenzuro prebodli, čeprav so potem romali v zapor ali knjig niso želeli tiskati. Daj prosim ne zagovarjaj takšnih stvari Iztok. Človek mora biti svoboden v umetnosti, sicer ni nič. Verjamem, da umetniki to bolj občutimo, ampak tudi kot novinar bi moral to čutiti.

  11. Katarina pravi:

    Ti, kdo pa so ti junaki in junakinje našega časa, o katerih bo pel film, ki jih bo “režiral” Janša?
    Mogoče so to politiki,kaj pa vem, mogoče je na te junake mislil janša in mu ti pritrjuješ :)
    Skoraj dvomim, da bo “nov” slovenski film opeval junake kot so zjebani bosanski delavci, ker tle ne bomo prišli daleč od klišejev, ki jih slo film že obvlada in katere kritizira janša.Ali pa mladih nezaposlenih, ali pa tistih, ki se odseljujejo na Novo zelandijo

  12. Zelda pravi:

    Res je, da so naši filmi prav zateženi. Izjema so samo mladinski filmi kot so bili Kekci, Pastirci, Sreča na vrvici. In če se podpišem pod komentar Bandbije, bi rekli nezemljani ob gledanju naših filmov, da so Slovenci sami p ijanci in ženske k…:)

  13. E pravi:

    Jaz sem pa z tem ,da bi gdo nadzaroval Viba Film oz. naše filmarje ,igralce ne morem nikakor strinjati.Potem nebi bilo nikakeršne svobode vse bi moralo biti tako kot bi oblast rekla.Ja Tito je nadzaroval filmarje.Zakaj?Zato ,da nebi negdo naredil kakšen film proti jugoslaviji oz proti njemu.Tako pa Tudi Janša razmišlja zdaj v času protestov.Že novinarje je oblast obsodila ,da stvar napihuje in spodbuja nasilje kaj se tiče teh protestov.Kar seveda ni res novinarji so poročali tako kot je bilo stanjena prizorišču.
    To je zelo nevarno in tega ne smemo dopustiti.
    Vsaj slovenci ne morem ninti snemat ko so filmi umri pokončno oz temu podobni filmi tudi ,če bi bil denar niamo velikih snemalnih studijih kot jih imajo američani.Mi spadamo med te filme kot ostala europa.Ja slovenci smo pijanci, kmetje, delavci , kako delo gdo nardi na fuš , kakšan ženska se skurba ,ker ima doma idiota o tem lahko snememo to je realno slovensko.Morem pa rečti ,da zadnje čase naši filmarji snemajo dobre filme.Že komaj čakam ,da si bom ogledal film Hvala za Sunderland http://www.youtube.com/watch?v=ogwIdYDCrkk .

    še enkrat bojavim to sliko http://shrani.najdi.si/?G/48/39wogfPo/ovce.jpg

  14. DjJuvan pravi:

    Sej 95% hollywoodskih filmov je tudi crap, pa se ne ubadajo s kadrovskimi menjavami in vsiljevanje predsedniku Obami zaželenih filmov.
    In kaj je v Banana Republiki najbolj popularno na televiziji, kot drame, pijančevanje in sex? Že resničnosti šovi povejo vse o umski zaostalosti slovenskega gledalstva.
    Da se bo pa zdaj vsiljevalo “junaške” filme, ki jih prav nihče ne bo gledal je pa še eno dodatno stran-metanje-denarja-ki-smo-ga-pri-janši-vajeni-že-od-osamosvojitve.

    Pa lep pozdrav.

  15. Mirko pravi:

    “Sej 95% hollywoodskih filmov je tudi crap, pa se ne ubadajo s kadrovskimi menjavami in vsiljevanje predsedniku Obami zaželenih filmov.”

    Ker jih v Hollywoodu plačajo filmarji sami, v Sloveniji pa država t.j. vsi davkoplačevalci.
    V zadnjih 23 letih smo dobili največ 5 celovečercev, ki jih ni vsaj delno plačala država. (V petek zvečer, V kraljestvu svizca, Tu pa tam, Prelomnica, mogoče Zadnja večerja in Poker, ampak za zadnja dva nisem prepričan)

  16. Mirko pravi:

    “Morem pa rečti ,da zadnje čase naši filmarji snemajo dobre filme”

    Ker slabih ne vidiš. Od 10 posnetih filmov so trije dobri, ki obijo nekakšen odziv “in potem moramo reči, da naši filmarji snemajo dobre filme”. V sloveniji nismo posneli samo Šanghai, Stanje šoka in Ljubezen traktro rokenrol… posneli smo še 2x toliko filmov, ki so jih videli bolj ali manj samo ustvarjalci in ljudje z guestliste (Archeo, Oča, Nahrani me z besedami, … za ostale poišči kataloge Filmskega slovenmskega filma)

  17. Zelda pravi:

    Katarina:
    Verjetno je imel Janša v mislih junake in junakinje današnjega časa dedke in babice, ki s svojo skromno pokojnino pomagajo svojim otrokom in brezposelnim vnukom in bi lahko bil film znanstvena fantastika, kako preživeti sebe, otroke in vnuke z majhno pokojnino. :)

  18. tomo pravi:

    Če je imel Jajo v mislih filme o naših športnih herojih in naših izumiteljih ne glede na to ali je igrani film ali celovečerni dokumentarec se tudi jaz strinjam,ker bi mogli imeti naši športniki večjo samopromocijo po svetu.V primeru da je pa imel v mislih kake domobrance,belogardiste pa razne filme o izdajalcih in zločincih tipa Rupnik,Rožman pa kakšna propaganda o Pučniku in sebi kot osvoboditelju potem pa bolš da slovenski film ne obstaja več.Se opravičujem če sem koga užalil ampak klerofašistična propaganda ne sodi v slovenski film,ker tudi hrvatje ne snemajo filmov o ustaših pa tudi mi ne bomo snemali filmov o tabelih.

  19. tomo pravi:

    Aja pa še to me zanima če so filmi o Prešernu tudi filmi o pijancih???

  20. E pravi:

    MIRKO

    Sem videl več slovenski filmov kot ti.Od najstarejših črno beli tehniki še posneti v jugi kot so Vesna posneto leta 1953 ,Kekec posnet leta 1951 ,in na svoji zemlji posneto leta 1948 pa vse do 90 let kot je film Babica gre na jug 1991 ,ki velja uradno za prvi slovenski film ,ki je bil posnet v republiki sloveniji.In seveda po letu 2000 kot so Poker , Rezervni deli itd.
    Seveda ne smemo zanemariti obdobja 60-ith let kot so Naš avto 1962 ,in Tistega lepega dne 1962 , in vsem znane po knjižni usšešnici Samorastnike leta 1963.Tudi 70-seta leta Zelo znana erotična in preverzna za tisti čas Maškerada 1971 , tudi po knjižni uspešnici vsem znani Pastirci 1973 ,in legerdarni film Cvetje v jeseni leta 1973,To so Gadi leta 1977 , Ko zorijo jagode 1978.V 80-tih letih Nasvidenje v naslednji vojni 1980 , Deseti brat 1982 spet posneto po knjižni uspešnici Moj ata, socialistični kulak 1987 in še bi lahko našteval.
    In še dosti filmov je ,ki bi jih lahko naštel ,ki so vredni omembe.
    Tako ,da mi ne govorit ,da nisem videl dosti slovenskih filmov.
    Jaz sem ljubitelj slovenskih filmov.TAKO ,DA MI PRSOIM NE SOLITI PAMETI mirko!

  21. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Stric, po moje bolj telenovela :)

    Katarina, navijam za Martina Krpana, Petra Klepca in Kralja Matjaža.

    E, Sunderland tudi meni zgleda zelo dobro po trailerju.

    Juvan, četudi so krep, prinašajo denar. V tem je fora.

    Mirko, tu in tam se najde kak dober film, toda kaj, ko se še vedno financira in snema ogromno slabih. Ko vidim film kot je Nahrani me z besedami, se resnično vprašam, kako je mogoče, da je leta 2012 po milijardi posranih slovenskih filmov še vedno možen tako posran slovenski film.

    Tomo, Prešern je antijunak :)

  22. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    E, Naš avto in Maškarada sta brez dvoma ena izmed najboljših slovenskih filmov vseh časov.
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2011/09/13/slovenski-filmi-maskarada-desperado-tonic-porno-film/
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2011/04/16/recenzije-begunec-vesna-nas-avto-ko-pride-lev/

  23. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Pa Rdečo boogie tudi, uf, kako super film:
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2011/04/15/recenzije-rdeci-boogie-umetni-raj-klan/

  24. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Na še Tistega lepega dne in Na papirnatih avionih, ki je prav tako vrhunski
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2011/04/14/recenzije-do-konca-in-naprej-tistega-lepega-dne-na-papirnatih-avionih/
    Pa Poker, ki je bil meni zelo kul:
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2008/12/26/recenzija-poker/
    Na svoji zemlji:
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2010/04/28/kulti-in-klasike-na-svoji-zemlji/
    Nasvidenje v naslednji vojni:
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2011/04/14/recenzije-laznivka-nasvidenje-v-naslednji-vojni-splav-meduze-zelim-vse-pesnikov-portret-z-dvojnikom-sreca-na-vrvic/
    In še čudoviti Cvetje v jeseni:
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2010/02/08/kulti-in-klasike-cvetje-v-jeseni/

  25. E pravi:

    Ja itak Maškerdo imam celo na DVD-ju sem si jo kupil v big bangu.Sem pa naremno tudi omenil kakšen manj znani film.
    Ja Sunderland sodeč po trailer-ju zgleda ,da bo film vredu.
    Ja tudi te filme sem gledal ,ko si dal link.Ene 100 krat sem ziher gledal tega Porno film sem si posnel na video kaseto ,ko je bil film na RTV Slo.

  26. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    No, lepo da se še najde ljubitelj slovenskega filma.
    Na, samo zate še nekaj dobrih zadev:
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2011/04/15/recenzije-operacija-cartier-morana-carmen-v-leru-patriot-socializacija-bika/
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2011/04/15/recenzije-ples-v-dezju-pesceni-grad-soncni-krik/

    Pa še malo neodvisne produckije:
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2011/08/20/recenzije-the-chronicles-of-schupakface-dead-duck-finished-movie/
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2011/08/14/recenzije-dont-axe-yourself-schupakface-popravni-izpit/

    Tko, zdaj pa imaš dovolj zaenkrat :)

  27. E pravi:

    Uf lepo pohvalno.Dosti recenzij si nardil o slovenskih filmih.

  28. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Aham, aham, po moje sem edini od blogerjev, ki se mu je ljubilo ukvarjati s slovenskim filmom :)
    Pa še je tega, to, kar sem pripel je le polovica :)

    Na še nekaj, da bo mera polna:

    http://iztokgartner.blog.siol.net/2011/04/14/recenzije-laznivka-nasvidenje-v-naslednji-vojni-splav-meduze-zelim-vse-pesnikov-portret-z-dvojnikom-sreca-na-vrvic/
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2008/11/26/vojko-duletic-na-klancu-med-strahom-in-dolznostjo-draga-moja-iza/

  29. E pravi:

    Res dosti imamo slovenskih filmov pa se nekateri sploh tega ne zavedajo.Idino en cajt so ga mal sral ,ko so delali kao neke umatniške filme ala pod njenim oknom in temu podobne filme.

  30. E pravi:

    Pa televiziji RTV malo zamerim ,da ne predvajajo slovenskih filom.
    Če že pa vedno ene in iste.RTV ima tako zakladnico slovenskih fimov ,da kuj hudo.

  31. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Uf, Pod njenim oknom pa je meni mojstrovina. Najbolj so ga srali v devetdesetih, do Outsiderja, ki je bil po Babici končno spet hit.

  32. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Lani si imel v Planetu Tuš ciklus slovenskega filma, kjer so čisto vsak dan dva meseca zapored vrteli po en slovenski film.

  33. E pravi:

    Meni pa pod njenim oknom ful tak zatežen film.Ja imaš prav 90-ith so ga sral tu in tam je bil kakšen vredu.

  34. E pravi:

    Ja v tušu so imeli ciklus slovenskih filmov.Amapk jaz gamd lena ,ko se mu ni dalo iz pred kompjuterja prestavit.Mi je prekleto žal.

  35. Mirko pravi:

    Iztok: V devetdesetih je bil posnet tudi vsaj meni en najboljših slovenskih ne-komedij: Ko zaprem oči. Od komedij pa Predsednik s Cavazzo. Z distance je tudi Blues za saro čisto ok filmček, Carmen recimo mi je ravno z distance precej slaba.

  36. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ko zaprem oči ni napačen, a je daleč od dobrega filma. Je pa res, da je eden redkih, ki so ga takrat uspeli prodati v tujino in celo v ameriške videoteke. Hm, morda bi ga moral videti še enkrat, z distance, kot praviš, saj se mi je že zgodilo, da mi je bil kak naš film potem dosti boljši kot pred leti, ko mi je bil sranje. Če sva že pri vrhunskih slo filmih v devetdesetih, pa seveda prisegam na Ekspres Ekspres, ki je vrhunsko dokazal, da dialogi ubijajo slovenski film in je edina rešitov to, da nihče ne govori. Predsednik mi je bil prav tako totalno zanič. Ne vem kaj bi bilo danes, a takrat sem skoraj bruhal. Blues za Saro prav tako sranje, je Carmen dosti dosti boljša. Le Cavazza je tako zelo statično lesen, da glava peče.

  37. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Devetdeseta so dala cel kup dreka, tudi filme Umetni raj, Gypsy Eyes, Morana, Hálgato, Herzog, Stereotip, Temni angeli usode in Patriot. Sem pa po moje edini, ki mu je bila kul Rabljeva freska :)

  38. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    V novem tisočletju so mi bili kul Nepopisan list, Porno film, Jebiga, Barabe, Poker, Sladke sanje, Kruh in mleko,Varuh meje, Šelestenje, Dergi in Roza v kraljestvu svizca, Pod njenim oknom, Kajmak in marmelada, Ruševine, Predmestje, Odgrobadogroba, Petelinji zajtrk in recimo Estrellita.

    Dejansko je šlo res za preporod slovenskega filma. Toda zdaj se mi zdi, da spet korakamo nazaj.

  39. E pravi:

    Blues za Saro in Carmen sta meni bila dobra filma.Poker , Barabe (ta film se gledal najmanj 100krat sm si ga posnel na video kaset ko je bil na RTV Slo), Kajmk in marmelada , Petelinji zajtrk ,
    Porno film (tudi tega sm si posnel na video kaseto)od teh ,ko si jih naštel so mi ti naj boljši.Tu pa tam bi je bil tud dober film.Škoda,da se ne dobijo več video rekorarji kr nekaj filmov sem si posnel.

  40. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Barabe so bile meni tudi zakon film. Patelinji zajtrk pa prava mojstrovina tudi izven okvirov slovenskega filma. Isto velja za Ruševine in Sladke sanje. Meni sta bila vrhunska. Uf, Tu pa tam je zelo povprečen, Okorn je resda pokazal, da zna režirati in da obeta, toda film je kot celota dejansko zanič, če sem iskren.
    Ja hudiča no, saj lahko snemaš na DVD, če kupiš tako mašino.

  41. E pravi:

    Pa jebiga je tud dober.Pri slovenskih filmih je mogoče bil problem mogoče še je zdaj ,da so se igralci skoz ponavali.
    Pokrajina Št.2 bi je tud vredu film sploh ona igralka Maja Martina Merljak ful lušna in fejst ženska.Pa film 9:06 mi je tud bil kr kul sicer mal zatežen film amapk dober.

  42. E pravi:

    Ja že res da lahko snemaš na DVD.Samo to je bilo takrat ,ko še ni bilo te mašine oz. so DVD-ji v Sloveniji komaj prodirali na trg ali pa so bile te mašine takrat zelo drage.

  43. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Jebiga tudi meni zlo kul, ja, Pokrajina ravno tako, eden redkih žanrskih filmov pri nas, 9:06 pa meni navadno sranje.
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2009/02/11/recenzije-petelinji-zajtrk/
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2008/10/27/recenzije-pokrajina-st-2/
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2009/11/11/recenzija-906/

  44. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ja, saj takrat pa si imel še videorekorder a ne :)

  45. E pravi:

    Si pa res dosti recenzij napisal za slovenske filme.Super to.
    Ja sej 9:06 ni nek presežek kot si rekel sranje.Samo mi je ta zatežen film še vedno boljši od filma pod njenim oknom.Vem ,da se ne boš strinjal z menoj..Morda bi si moral pod njenim oknom še enkrat ogledat ,da bi čisto poterdil svoje mnenje.

  46. bandibje pravi:

    Mislim, da je tema o slovenskem filmu, zelo hvaležna in bi potrebno, še večkrat spregovoriti, četudi navadi smrtniki nimamo ravno vpliva, oziroma imamo preko davkoplačevalskega denarja. Saj so vsi našteti filmi nekakšne slo, uspešnice, nekaj pa vedno manjka. Vsaj za začetek bi se spodobilo, nekaj komedij, ker tem je več kot dovolj, da bi vsaj ob gledanju tega blaga, pozabili na vsakdan in ugotovili,da ni vse, tako črno. Naše južne brate in razne marginalne skupine ter v zadnjem času omiljene rome, bi za nekaj časa izpustil. Zelo uspešni znajo biti filmi v dialektu, razen v zadnjem času, zelo pogostim prekmurskem narečju. Recimo v stilu kultnega sloveskega filma Tistega lepega dne, da ne naštevam Gadov in tako naprej. Drugače pa ni slaba ideja o snemanju ZF filma o slovencih, kot rešiteljev zemlje.

  47. Andrej pravi:

    Slovenci bi lahko posneli dober film, če bi imeli koga, ki bi se k temu dejansko res spravil. Denar je zadnja ovira za kaj takega, saj ni treba, da naredimo Avatar 2. :)
    Vsaj kak dober slasher bi naredili, če ne drugega. Fak, Cunningham je posnel Friday the 13th za 500.000, Hitchcock Psiha za isto ceno, prav tako Carpenter Halloween.
    Pa še ceneje so leteli dobri horror filmi.

  48. Katarina pravi:

    Ježešmarija!

    Moderen junak Martin Krpan. Novodobni kontrabantar, ki državo okrog prenaša za davke, to je naš moderni junak. Edini problem tega junaka je, da je takih Krpanov že toliko, da zmanjkuje lip
    Peter Klepec, a ti kaj veš o njem? Današnji (pa ne moderni) cesar janša bo tudi Klepcu davke odpustil, da mu le prežene moderne turke, ki so kdo? Zombiji najbrž. :) le da ne vem, kje se bo našla tista dobra gorska vila, ki bo Klepcu vdihnila čudežno moč
    Kralj Matjaž, ta pa ta, že 300 let spi pod Peco, brada mu raste in ta simbolizira novo, napredno Slovenijo :)

    Problem našega predsednika vlade je, da nima kaj preveč pojma o tistem, kar ocenjuje. In naslednji problem je, da očitno lahko živi brez vsakršne kulture. Samo če je on zagovedni rovtar, ne vem zakaj bi morali biti tudi vsi mi drugi.

    Kar se pa slo filmov tiče, veliko jih je dobrih, veliko tudi slabih. Taki so kot vsak drug proizvod, ki nastaja v tem okolju. Ne vidim prav nobene razlike v tem, ko država da nepovratna sredstva za revoz v Novem mestu ali za Adrio, ne bi ga smela dati en skromen del za izdelavo filmov. Jaz se lahko okrog vozim tudi z javnimi prevoznimi sredstvi, avtomobilska industrija mi ni nujno potrebna, potrebujem pa kulturne dobrine. In ne želim samo tujih.
    predsednik vlade, ki se očitno spreminja v ene sorte taužentkinstlerja (spozna se na finance, vojsko, diplomacijo, kadrovanje, filme, ni da ni), beži od pravih problemov te družbe in nikogar ni, ki bi mu povedal, da je cesar nag

  49. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    E, Pod njenim oknom je meni mojstrovina in eden boljših slovenskih filmov zadnji let. Metod Pevec zna, tu ni dileme.

    Bandibje, za tak scifi žal nimamo denarja. S CGIjem se je poigraval recimo Anžlovar v grozno slavem Vampirju z Gorjancev.
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2008/12/17/recenzije-vampir-z-gorjancev/

    Andrej, resda naštevaš stare reči, ko stroški še niso bili tako veliki, je pa res, da je manjko denarja vedno dober izgovor, če posnameš slab film. Tu se strinjava. Prav malo denarja mora avtorja prisiliti k idejam in k temu, da na gverilski način posname mojstrovino. Robert Rodriguez je to znal, pa Kevin Smith tudi. Pri nas je finta, da dražji ko je film, bolj je za en kurac.

    Katarina, sicer se šališ, ampak Hollywood bi iz Krpana, Klepca in Matjaža naredil blockbuster že zdavnaj. Samo Slovenci tega ne znamo izkoristiti. To so filmski junaki, ampak pri nas takih filmov ne znamo snemati in bi izpadli smešno. Pa Ivan Kramberger in Metod Trobec, čisti film, jebemti ej. Ampak spet ne gre, ker se pri nas taki filmi pač ne snemajo.
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2011/01/09/slovenska-realnost-je-odlicna-za-hollywoodske-filme/
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2012/10/03/celje-vs-ribnica/
    Ni čisto tako, veš. Fora je, da se posname res malo filmov in da je v igri gotovo več dobrih scenarijev in idej, država pa vedno znova izbere tiste, za katere je že v naprej jasno, da bodo slabi in da bodo kina prazna. To je sramota.

  50. Mirko pravi:

    Naši naj iščejo inspiracijo v indijskih filmih ne pa v ameriških. Kaj od teh naših kao “režiserov” še ni videl nobenega indijskega filma? Preprost, brez vizualnih efektov, da se o zgodbah ne pogovarjamo, ki ti ob pogledu nanj srce zaigra. Ko si pogledam kakšen taki film mi vedno pride na misel, zakaj pri pizdi ne moremo mi posnet kakšen taki film. Sami filmi o nekih zateženih partizanih in o bivši jugi. Pa kdo bo to financiral lepo te prosim. Folk pa svršavle na Košaka in njegovega Stanje šoka, ki je kopija Good Bye Lenin! Ja kak pa, če je pol Slovenije še zdaj v jugi. Ti naši filmski umetniki so tlko filmski umetniki, da so na državni zizek prisesani. Zdaj pa se še razburjajo, ker jim bodo vzeli keš za nedelo.

    Naj si malo to pogledajo:
    http://www.imdb.com/title/tt1187043/
    http://www.imdb.com/title/tt0986264/

  51. Mirko pravi:

    Nekaj bi še dodal. Je posnet že kakšen film o vojakih, ki so osamosvojili Slovenijo? Ne, mi rajši snemamo filme o partizanih in kaki heroji so oni. Pa jebote partizani, belogardisti, jugoslavija in vse kar je povezano s tem.

  52. Nahy pravi:

    Dej nehite se klovnat. Veš koliko je bil budget za 3 idiote, Mirko?

    Malo manj kot 5 milijonov €, če bi preračunali v naš denar.

    Taare Zameen Par pa 1,5 milijona €.

    Sedaj pa se vprašaj koliko budgeta imajo naši filmi in pojdi bit klovn v kakšno drugo državo.

  53. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Nahy, koliko pa misliš, da je stal recimo Šanghaj Marka Naberšnika? Ali še bolje, mar res misliš, da se naši ta veliki filmi snemajo za 10 tisoč evrov?

    Mirko, problem je, če slovenski film zgleda kot slovenski film. Sicer pa, kje za vraga si nazadnje videl partizane v slovenskem filmu? Je pa Stanje šoka tudi meni kul film. Evo ti recenzije, notri razložim tudi to, zakaj se mi zdijo očitki o kopiranju Lenina nepotrebni.
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2011/11/15/recenzija-stanje-soka/
    Sicer pa ni panike, če so naši filmi obremenjeni z jugo, če so na kul način, le zakaj te to moti, ne vidim poante in konteksta.
    Indijci velikokrat naredijo zelo okej filme, še večkrat pa navaden drek od filma. A ne pozabi, to je faking bollywood, Slovenija se ne more primerjati s tem, izpadli bi smešno. Niti temperamenta nimamo za kaj takšnega. Smo pa tudi snemali take “indijske” filme, recimo Zadnja večerja, Tu pa tam in Amir-šerif iz Nuriča, pa Dergi in Roza v kraljestvu svizca. Dejansko ne vem kje za vraga vidiš partizane :)
    Sicer pa, zakaj Indija, dovolj je že pogled na srbske filme pa je rešeno.

  54. Mirko pravi:

    Nahy, ti mojster filma in glasbe, če imajo naši 30 miljonov budgeta ne morejo takega filma skup spravit. Pri nas uspeš, če partizana v film fukneš. :) ))))))) Saj ni čudno, da je država v pizdi.

  55. Mirko pravi:

    Če bi v zadnji večerji samo partizan mimo priletel, bi v Sloveniji film podiral rekorde. :D

  56. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Mirko, še enkrat te bom vprašal, v katerem slovenskem filmu si nazadnje videl partizana. Si na kreku ali kaj, model :)

  57. E pravi:

    Ja Mirko tudi jaz se to sprašujem?Razen ,če si mislil na un TV film ko ga je sponzorirala oz. posnela RTV SLO.Tema je bila Bolnica Franja.Ne vem točno naslova vem pa da je igral notri Aljoša Trnovšek.

  58. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Za ta film pa še nisem slišal
    http://www.sng-ng.si/spored/2012032711494272/
    A so ga vrteli po tvju?

  59. bandibje pravi:

    Kaj pa Okorn, ki je mislim za moje pojme z zelo majhnimi šoldi naredil, zelo gledljivo črno komedijo Tu pa tam (brez udeležbe matere države). In ker je bil kot režiser predober in se ni ritolizil takratni politični vrhuški, je moral spičit na Poljsko. Naprej pa vemo, kako se je odvijala zgodba. Saj film Stanje šoka dobro začne, nato pa se začne z nekakšnimi stereotipi, ko Petkovšek presiha nad komunisti in se predstavlja kot velik nacionalist(zdaj skoraj vsi bežijo v levo) in odkar ni Juge je pa itak sama tuga in skoraj pravljični konec. No vsaj nekaj. Košak je pa itak na demonstracijah skakal s kamero in najbrž snoval študijo o novem filmu, ki ga bo posnel. Temo si lahko samo predstavljate.

  60. E pravi:

    Ja na RTV SLO je bil pred časom ta film ,ko je bolnica franja mislim da praznovala ne vem koliko let obstoja.

  61. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Tu pa tam je slab film. Okorn je pokazal talent za režijo, to pa je tudi vse. Je pa prenos na filmski trak menda stal več od samega filma, če se ne motim. So mu pa to delali v tujini. Je bil pa film uspešen, to pa drži. V tujino je šel od jeze, ker mu niso hoteli financirati Člana in nam potem seveda dokazal, da je res vrhunski režiser. Posnel je mojstrovino, a po mojemu za Člana še vedno ne bodo dali denarja. Je pa zanimivo, da ga je Slovenija spet polna. Nimam pojma kaj za vraga sploh še išče tukaj. Jebat ga, Košak je nostalgik za jugo, le kdo bi mu zameril.

  62. Peter pravi:

    Dobri filmi po mojem mnenju:
    Na svoji zemlji, Kekec, Vesna, Dolina miru, Ne čakaj na maj, Tistega lepega dne, Samorastniki, Ne joči Peter, Cvetje v jeseni (najboljši film!), Povest o dobrih ljudeh, Vdovstvo Karoline Žašler, Sreča na vrvici, To so gadi, Ljubezen nam je vsem v pogubo, Moj ata socialistični kulak, Babica gre na jug, Halgato, Nepopisan list, Prešeren, Petelinji zajtrk in mogoče še kateri film.

  63. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Kje za vraga si našel Halgata? V primerjavi z ostalimi, ki si jih naštel, je zanič.
    Karolina Žašler je pa tudi meni vrhunski film, eden najboljših slovenskih vseh časov.
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2012/06/20/kulti-in-klasike-povratak-otpisanih-1976-vdovstvo-karoline-zasler-1976/

  64. Peter pravi:

    In kaj je z njim narobe?

  65. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Skoraj vse. No ja, tako se ga vsaj spominjam.

  66. E pravi:

    Ne vem od kje črpajo toliko sovraštva podporniki g.Janše??
    Komentarji v linku katastrofa.

    http://www.slovenskenovice.si/novice/slovenija/janez-jansa-nad-novinarko

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !