IZTOK faking GARTNER

« | | »

Filmoljub je spet glup

3.01.2013

Jp, kolega Filmoljub je zapisal, da je Pianist najboljši film Romana Polanskega, kar lahko pomeni dvoje. Prvič, da je na kreku, in drugič, da ni videl filmov Rosemary’s Baby, Dance of the Vampires, Chinatown, The Tenant in Bitter Moon. Še več, kolega Filmoljub je zapisal tudi to, da je The Ghost Writer eden najbolj zapomnljivih filmov Romana Polanskega, kar spet lahko pomeni le to, da je na konkretni dozi kreka, ali pa da res ne pozna legendarnostni in kultnosti filmov Rosemary’s Baby, Dance of the Vampires in Chinatown, proti katerim The Ghost Writer seveda nima za burek.

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 3.01.2013 ob 07:27 pod WTF?, zabava. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

34 odgovorov na “Filmoljub je spet glup”
  1. filmoljub - 3.01.2013 ob 09:28

    Se popolnoma strinjam s tabo. :lol: Bravo, Iztok! Še en pronicljiv prispevek v slovensko blogosfero.

  2. Golgari - 3.01.2013 ob 11:42

    The Pianist je najbolje ocenjen film Polanskega na IMDb. :)

  3. Tibi - 3.01.2013 ob 12:23

    Jaz se na tvojem mestu ne bi prepiral z Filmoljubom glede filmov.

    Samo tole bom rekel: Sam diham že skoraj 40 let. Redno. Nenehno. Veliko. Ampak zato nisem strokovnjak za dihala.

    Pametnemu dovolj.

  4. andrej - 3.01.2013 ob 12:45

    Glede na to, da je vse samo njegovo subjektivno mnenje, res ne vem zakaj si jemlješ k srcu. Tebi so pa Transformersi bolj všeč od No Country For Old Man, pa kaj…

  5. IZTOK GARTNER - 3.01.2013 ob 13:10
    IZTOK GARTNER

    Filmoljub, na tvojem mestu se tokrat ne bi šalil :)
    In hej, na enem blogu mi odgovarjaš, da je Pianist tvoj najboljši film Polanskega in da če ti lahko dovolim to mnenje, na drugem blogu pa mi odgovarjaš, da si se šel ironijo in da zakaj tega nihče ne razume in da je Pianist šele med petimi najboljšimi. Odloči se no, saj deluješ kot shizofrenik :)

    Golgari, in to pomeni, da je najboljši ali kaj :)

    Andrej, le zato, ker se ima za takega carja :)

  6. cosmopapi - 3.01.2013 ob 13:23

    No ja, boš rekel, da je Pianist slab? Tudi mene sta Chinatown, predvsem pa Rosemary’s Baby popolnoma prevzela, ampak za najboljši film Polanskega bi tudi jaz štel Pianista. Kar ne pomeni, da sta ostala slabša oz. manj vredna. Govorim le za Chinatown in Rosemarys Baby, medtem ko je Dances of Vampires lahko le kult (veliko vpliva tudi na to, kdaj si ga gledal). Ti pa mnogokrat ne nastanejo zaradi odlične kvalitete.
    In ja, tudi glede Ghost Writera se strinjam s filmljubom, ker je v Polanski v filmu pokazal izjemen občutek za atmosfero, ker ni vsiljeval že ponujene triler situacije s šablonskimi ter zelo malo verjetnimi preobrati (ki vedno izpadejo kot luknja v scenariju), kot jih je to uporabljalo npr. Dekle z zmajevim tatujem.
    Če še primerjam: meni je npr. eden izmed najbolj zapomnljivih filmov Spielberga Munich, kar pa zopet ne pomeni, da mi je njegov najljubši (ali pa mi mogoče celo je). Sicer pa, zdaj sem itak najebal, kajti tebi Munich (verjetno) ni bil všeč.

  7. IZTOK GARTNER - 3.01.2013 ob 13:30
    IZTOK GARTNER

    Ni slab, ampak ob taki legendarni filmografiji trditi, da je najboljši, je kratkomalo debilno.
    The Ghost Writer je zame čista rutina. Okej, ni panike, da misliš drugače, a zapisati, da je eden najbolj zapomnljivih je znova skrajno butasto, če pogledaš kaj vse je Polanski posnel v preteklosti. Tisto so filmi, ki so ostali, The Ghost Writerja se ne spomni nihče več. Kaj tu ni jasno no, jebemtiš.
    In ne strinjam se za Dance of the Vampires, da je le kult, zame je tudi mojstrska zmes grozljivke in komedije, se pravi vrhunska parodija vampirskih filmov. Vsekakor več kot le kult.
    Nema veze kaj je Munich meni, dejstvo, da ne more veljati za najbolj zapomnljivega, saj nima niti pikice legendarnosti ostalih Spielbergovih in nikakor ne more pustiti takega vtisa na gledalca. No ja, razen če ostalih ni gledal in se je pač rodil v novem tisočletju, ko Spielberg nima več zapomnljivih filmov.
    Joj no, tip je posnel Žrelo, Indiano Jonesa in ETja, mi pa debatiramo o Munichu, ki bi ga lahko posnel vsak kurac, ki ima pet minut časa. Isto velja za Ghost Wrierja Polanskega. Dajmo se zresnit, no.

  8. Golgari - 3.01.2013 ob 13:39

    Ne, to ne pomeni, da je The Pianist dejansko najboljši; tudi meni ta film ni preveč všeč. Očitno pa se dopade zelo velikemu številu drugih ljudi, zato je čudno, da Filmoljubovo mnenje izpostavljaš kot fail, saj je navsezadnje to mnenje večinsko.

  9. IZTOK GARTNER - 3.01.2013 ob 13:54
    IZTOK GARTNER

    Očitno je pač najbolj aktualen na IMDBju, da je to mnenje nekoga, ki se ima za največjega filmskega carja, pa je seveda epic fail. In kot sem rekel, na enem blogu se opravičuje za zapisano, na drugem pa trdi, da je mislil resno. Kdo bi vedel kaj zdaj drži :)

    No ja, vidim da je na rotten tomatoes šele tretji, torej za Chinatown in Rosemary’s Baby :)

  10. ajda - 3.01.2013 ob 14:41

    Iztok, ne vem, zakaj bi mnenje nekoga, ki je anonimen sploh štelo? Meni se ne bi zdelo vredno razpravljati s takšnim, ki se skriva in napada kot stekel pes in ponavlja enoiniste stvari o tebi. Očitno je tako poln sebe, da ne vidi, da je že patetičen, daleč od smešnega in originalnega. Menim, da je z nekom, ki se predstavi s svojim pravim imenom oz. priimkom bolj primerno razpredati in ocenjevati. Zanj pa škoda vsake napisane besede, ker je kot bob ob steno in spet smo oz. bomo tam, ko bo enoinisto, enoinisto, enoinisto o Gartner Iztoku. Morda mora on to ponavljati, da ne pozabi, ker ima probleme s spominom in pozablja, da tisti, ki beremo njegove enoiniste, že vemo, oz. smo že prebrali prvič in ne rabimo ponavljanj. Če pa je v tem njegov problem, naj ga razreši na drug način, saj imamo strokovnjake, ki mu bodo rade volje priskočili na pomoč, da se bo rešil enoinistega.

  11. samlion - 3.01.2013 ob 14:44

    Zanimivo da ravno ti obtožuješ ljudi zaradi nešablonskega okusa, ali ne izstopaš ravno ti ponavadi s svojimi izstopajočimi ocenami?

  12. Sadako - 3.01.2013 ob 14:45

    Tudi meni je The Pianist najboljši film Polanskega, Dance of the Vampires najbolj kulten, The Tenant najbolj bizaren,Ghost Writer najbolj moderen… D: Za vsakega se da najti kakšen naj

    A jebat ga, 100 blogarjev… 2 mnenji :D

  13. IZTOK GARTNER - 3.01.2013 ob 14:56
    IZTOK GARTNER

    Sadako, tebi se oprosti, saj si še izjemno mlad :) Pa tudi Amarcordu in The Virgin Suicides si dal isto oceno tako da vse jasno :)
    A vseeno, The Pianist ti je res boljši od Rosemary’s Baby? Če ti je, I rest my case forever :)
    Ampak pazi, Filmoljubu enkrat je, drugič pa mu ni. Upam, da tudi ti nisi tako neodločen :)

    Samlion, zame to res ne bi bilo nič posebnega, se strinjam, toda Filmoljub je ipak starosta filmov in kaj takega od njega res ne bi pričakoval.

    Ajda, jp, za ime in priimek je treba imeti jajca, ampak ko pade anonimnost, si seveda ne upaš več kaj dosti stegovati gobca. Da Filmoljub hrani svoj ego z mano, pa je jasno že nekaj let. Jebat ga, vsakdo izmed nas rabi nekaj, da ga ohranja v formi in da izpade faca pred tremi do štirimi bralci, ki prav tako vedno znova nabijajo enoinisto :)

  14. uroš - 3.01.2013 ob 15:13

    Nič, grem pogledat Rosemary’s Baby, pa da vidim, če je res boljši od Pianista. Po moje ga bo težko presegel. :)

  15. Tibi - 3.01.2013 ob 15:45

    @Ajda…

    Saj bi razpravljal s tabo, ampak ne vem, zakaj bi tvoje anonimno mnenje sploh kaj štelo…. :-)

  16. ajda - 3.01.2013 ob 16:24

    O, Tibi:). Lepo te videtu tu:). Oglasi se mi na mail, pa bova kakšno rekla, ne na temo, ki jo je odprl avtor članka.

  17. Nahy - 3.01.2013 ob 17:47

    Zakaj bi pa bilo drugače, če bi Filmoljub uporabljal pravo ime in priimek?

  18. andrej - 3.01.2013 ob 18:19

    Ne vem, a pa je pravilo, da ti mora biti Rosemary’s Baby avtomatično top, če se malo bolj spoznaš na filme? Tudi jaz se še kar spoznam oz. prepoznam dober film, ko ga vidim, pa mi ne eden ne drugi od omenjenih nista top, daleč od tega. Zgleda da bi odpadel ven :)

  19. job - 3.01.2013 ob 18:57

    Najdi si pravo službo Iztok, ker tole ti gre res slabo.

  20. Niko - 3.01.2013 ob 19:19

    rad bi samo pripomnil,da se mi zdi brez veze ugovarjati bi pa rad poudaril,da se mi lestvice zdijo ena taka čudna zadeva in bi rad poudaril,da se mi zdi brez veze govoriti o nekem najboljšem ozirma da ne nakladam gre za to,da se mi dogaja da so lestvice hipne zadeve in se skozi čas spreminjajo in je treba to sprejeti saj ko odraščaš dozororevaš in se spreminjaš zato mi je to skrajno bedasto prepirati se o tem saj hitro se spreminja zaporedje najboljših filmov in je prav tako,da ti dam primer nekaj let se mi je Lynchev najboljši film zdel zagotovo Eraserhead danes zagotov menim drugače in bi ti danes povedal,da mi je njegov najboljši film danes Dune pred nekaj leti pa Lost Highway (Lyncha sem dal ztato,ker je seveda bolje kot pa,da uporabim Polanskega…) tudi če boš pogledal knjige ali pa lestivce najboljših režiserjev,kritikov s celega sveta ko se združijo in poznavalcev se sčasoma spreminjajo pred desetletjem je bil najboljši film Citizen Kane danes je najoljši film vseh časov Vertigo tako pač je zato se mi zdi prepir o tem bedast

  21. IZTOK GARTNER - 3.01.2013 ob 19:52
    IZTOK GARTNER

    Nahy, če bi ga, bi bil pohleven kot kuža, ker ga ne, se upa kurčiti. Isto velja zate in za večino brezjajčnih internetnih škratov, ki anonimno drkajo po netu in imajo v glavi kaki carji so, ker so svoje povedali Iztoku faking Gartnerju.

    Andrej, ni treba da ti je top, je pa precej čudno, da ti je slabši od Pianista.

    Niko, meni od Lyncha od nekdaj in za vedno ostaja najboljši Človek slon. Ma saj ni prepir, le zezanje modela, ki ima v glavi, da je največji car o filmih, potem pa pribije tako bedarijo, da človek komaj verjame. Če bi kaj takega zapisal jaz, bi me že križali :)

  22. anka - 3.01.2013 ob 22:13

    Filmoljub, si pa res glup. Kako moreš misliti kaj takega.? Svetujem, da začneš recenzirati filme iz celjskega sejma in se z resno filmarijo ne ukvarjaš več.

  23. Peter - 3.01.2013 ob 22:29

    Joj, dva kritika se kregata… Iztok, ali se ti da? Je pa to kreganje pravi dokaz, da so mnenja kritikov različna.

  24. IZTOK GARTNER - 3.01.2013 ob 23:19
    IZTOK GARTNER

    Peter, jp, danes se mi je dalo :)

    Anka, si nora, ga žena ubije.

  25. filmar - 4.01.2013 ob 00:34

    Iztok, pa kok si ti star, da se greš kregat keri film je boljši? Pa ne rečem, če bi bil res velik fail, kar bi filmoljub izjavil, ampak tole pa res ni nič pretresljivega. A če ti je Pianist najboljši nimaš pojma, če ti je pa Rosemary’s Baby se pa spoznaš na filme?! C’mon Iztok. Si že kdaj slišal za filmski okus? Veš koliko je kritikov, ko se njihova mnenja popolnoma razlikujejo. Npr. Siskel & Ebert, sta si velikokrat nasprotovala in prav zaradi tega je to zanimivo gledat, kako vsak po svoje vidi film. Veš kolikokrat si že ti zapisal kakšno bedarijo, za katero bi se ti lahko vsi samo smejali.
    S takimi objavami ravno TI misliš, da si najbolj pameten, ker tako preziraš druga mnenja in samo tvoje naj bi veljalo za pravilno, ker…ti si pač najbolj pameten. Bolj, ko govoriš o filmoljubu, kako je nezrel in glup, kako misli, da je najbolj pameten, bolj sam izpadeš tak.

  26. IZTOK GARTNER - 4.01.2013 ob 13:48
    IZTOK GARTNER

    Okej, Filmar, ampak bodi zdaj faca, pa vse to povej še Filmoljubu.

  27. bojan - 4.01.2013 ob 14:55

    Če bi Gartnerja vprašal, kateri je najboljši film, bi mi jih naštel ene 5 in vsi bi bili odlični. Njegove recenzije so bolj preproste in berljive. Vsekakor se lažje odločim za ogled filma na podlagi njegove ocene.
    Če bi filmoljuba vprašal o najboljšemu filmu, bi zvedel, da to gospodar prstanov ni, vmes pa bi bil verjetno serviran prevod “two minutes to midnight”. Ima pa bogat besednjak.

  28. job - 4.01.2013 ob 15:46

    Iztok

    Kako še nisi sprejel dejstva, da je filmoljub pač the man pri recenzijah.

  29. filmoljub - 4.01.2013 ob 16:42

    Pojem “najboljši film” (ali “najboljši režiser” ali kaj podobnega) ne obstaja in če kdo govori o “najboljšem filmu”, lahko govori zgolj v ironičnem (šaljivem) smislu, vse drugo je neupoštevanja vredno. Lahko pa kdo govori o (svojem) najljubšem filmu – pa še to je popolnoma subjektiven pojem, ki se celo pri istem človeku s časom spreminja.

    @bojan: :lol:

  30. bonansa - 4.01.2013 ob 17:25

    Kdor daje gartnerja in filmoljuba na isti imenovalec, je preprosto sam bedak. kot bi primerjal micka jaggerja in andreja šifrerja, hudiča no. če komu to ni jasno, pol pa jebemtiš no.

    resno no.

  31. Tina1 - 4.01.2013 ob 23:45

    Najbolj kar se mi zdi zabavno pri vsem tem je da s tako izjavo Iztok osmešiš sebe na pa Filmoljuba, ki seveda ni nedolžen ob dajanju kakšnih nizkih udarcev, a vendar to je že druga zgodba. Pa kaj če mu je to najljubši film Polanskega… zakaj pa je dal npr Ebert filmu Knowing 4/4 in zakaj je tebi všeč, kar lahko jaz poimenujem samo sranje od filmov Adama Sandlerja. Ker ma vsak pravico do svojega mnenja, ampak to da pa objaviš takšnole izjavo pa je totalno brezvezno. S tem dokažeš da se ti očitno zdi primerna infantilna stopnja obtoževanja in zasmehovanja. Ta spor z filmoljubom je že tako star in tako dolgočasen….dajte spomnite se česa drugega prosim. Vsem bo lepše. Ukvarjajmo se raje s filmi, zaradi katerih smo tu in s tem da se ustvari nek normalni dialog ne pa dialog opic, ki si znajo samo metati kamenje.

  32. IZTOK GARTNER - 4.01.2013 ob 23:50
    IZTOK GARTNER

    Tina1, in zakaj ne debatiraš o filmih Romana Polanskega, ampak o meni in njemu?
    Me pa veseli, da me imate za tako v redu fanta in me opozarjate, da so taki zapisi nepotrebni z moje strani, medtem ko njemu nihče nič ne reče, ker ga imajo itak za budalo, ki to nenehno počne :)

  33. filmoljub - 5.01.2013 ob 10:45

    No, jaz ŠE NIKOLI nisem česarkoli napisal samo zato, ker se glede ocene kakšnega filma nisem strinjal s tabo. To drži 100%. Ampak res se mi ne da vsega še enkrat razlagat.

    p.s. Da jaz “nenehno kaj počnem”? Če misliš na gartnerizme™, potem si pravkar SPET naredil idiota zgolj iz sebe (pa verjetno SPET tega še veš ne). Jaz namreč NE POČNEM NIČ, razen tega, da dobesedno citiram tebe oz. kopi-pejstam tvoj tekst — pa še link na original vedno zraven nalepim, da lahko vsakdo preveri, da nobene tvoje besede ne obračam po svoje. Kaj je zdaj tukaj narobe? In že vsaj pred dvema letoma sem ti predlagal, da uvedeš filmoljubizme, pa mi na ta način kontriraj. Jp, prav si prebral. Ampak nop, Iztok faking Gartner raje napiše izjemno pronicljiv prispevek o tem, kako sem glup, ker je meni Pianist najljubši film režiserja Romana Polanskega.
    Ajd, stari, se vidiva v gartnerizmih™. :cool:

  34. IZTOK GARTNER - 5.01.2013 ob 12:09
    IZTOK GARTNER

    Nop, ne mislim na gartnerizme, ne delaj se neumnega, jebemtiš no. O, pa si napisal, tisočkrat, v komentarjih na svojem in v komentarjih na drugih blogih. Pa ne da te matra short term memory loss. Da še o čem, kar si napisal, niti ne govorim. Daj no, ne seri. Gartnerizme pa pogrešam ko jih ni, saj tvoje pisarije brez njih delujejo precej dolgočasno in razvlečeno. Na nek način sem celo užaljen, ko jih pri kakem filmu ne vključiš zraven.
    Se pa vidiva, ko boš spet zapisal kako tako idiotijo kot to, da je Pianist najboljši (ne najljubši, najboljši) film Romana Polanskega. Ma saj tudi sam veš, da si bleknil bedarijo, saj si se zanjo potem opravičeval in pojasnjeval kaj si v resnici mislil. Je pa res, da si potem nekje drugje spet trdil, da se nisi zezal in da res tako misliš. Faking shizofrenija, stari moj.

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !