Recenzije: Dredd, Biutiful

26.12.2012 ob 23:38

DREDD

Rimejk Dredda, ki ga je sredi devetdesetih posnel Sylvester Stallone, je dokaz, kako zelo nepotrebni so rimejki starih akcionerjev. To smo letos videl pri filmu Total Recall, to zdaj vidimo tudi pri Dreddu, kjer je Karl Urban prepričan, da lahko Stallonea igra kot Clint Eastwood. Drži, Urban pozira kot Stallone, čveka pa kot Dirty Harry, kar je tako zelo butasto, da ne morem verjeti. Jp, z Batmanom Christiana Balea bi bila enkratni double bill, igralca, ki imata v glavi, da se tough guyja naredi tako, da debilno znižaš svoj glas in se obnašaš kot Barry White na kreku. Ne bom rekel, da je bil prvi Dredd mojstrovina, toda bil je film, ob katerem sem se solidno zabaval. Za razliko od rimejka, ki je tako zelo dolgočasen in prazen, da sem mu komaj sledil. Okej, nekaj slow motion sekvenc, ki v 3Dju verjetno delujejo še bolje, je resda zelo dobrih in takih, da gledalec za nekaj časa prenaha dihati, toda to je premalo za dober film in za vsaj pogojno soliden končni učinek. Prav imate, Karl Urban je totalno zanič, nič kaj boljša pa ni Lena Headey, ki misli, da je za prepričljivo glavno negativko dovolj le brazgotina na obrazu. Da je novi Dredd pogorel v kinu, je seveda jasno, nimam pa pojma na čem so bili razni kritiki in uporabniki portala IMDB, da so mu peli hvalnice in ga proglasili za enega izmed najbolj spregledanih filmov leta.

Ocena: 3/10

BIUTIFUL

Biutiful, sicer delo Alejandra Gonzáleza Iñárrituja, ki nam je dal Babel in Pasjo ljubezen, je lep dokaz kako bi morali izgledati slovenski filmi. Aham, problem slovenskih filmov ni v tem, da so zateženi, depresivni in morasti, ampak v tem, da so slabi, neprepričljivi in preveč teatralni. In Biutiful, sicer film, za katerega je Javier Bardem povsem upravičeno pobral nominacijo za oskarja, je film, ki je pisan na kožo slovenskim režiserjem, ki pa bi iz njega seveda naredili totalno sranje. Za razliko od Inarrituja, ki je naredil dober, učinkovit, močan, suveren in kljub težki temi gledljiv in zanimiv film, ki gledalca prepriča tudi z atmosfero in fotografijo. To je zgodba o očetu Uxbalu, ki umira za rakom na prostati in mora pred smrtjo urediti svoje življenje. Njegova dva otroka o tem seveda nimata pojma, žena Marambra (Marciel Alvarez) pa je itak živčna razvalina, ki jo matra bipolarna motnja, kar pomeni, da ni sama sposobna skrbeti za familijo. Zajebana situacija, kamor se vmešajo še kitajski emigranti, ki jim Uxbalu ureja službe in služi na črno, pa paranormalni pojavi, kjer Uxbalu odkrije, da se lahko pogovarja z dušami umrlih, kar ni ravno najbolj posrečena ideja, če me že vprašate za mnenje. Bardem kot za šalo ustvari izjemno dodelan portret umirjaočega moškega, Inarritu pa znova z lakoto udejanji zapletene medčloveške odnose in tragične usode navadnih ljudi. Babel in Pasja ljubezen sta bila za spoznanje še močnejša in še bolj prepričljiva, je pa Biutiful zato bolj tenkočuten in emotiven, tak, da ujame gledalca, ki zadiha skupaj z glavnim junakom, ali še bolje, antijunakom, ki se pred smrtjo trudi postati junak.

Ocena: 7/10

 

20 komentarjev na “Recenzije: Dredd, Biutiful”

  1. spookymulder spookymulder pravi:

    Se ni Čudovito v naših kinih vrtel že lansko leto? Časovna kompenzacija za Lincolna? ;-)

    No, pa da te ne bom spet jezil samo z neumestnimi debatami …

    Čudovito je zares odličen film, sicer kar precej težak, sploh glede sporočila, ko čakaš in pričakuješ neko katarzo, kot jo vedno naredijo v Hollywoodu, ko junak pričaka neko zadoščenje, ampak tukaj tone in tone vedno nižje. Žalostna ironija celotne zgodbe je, da bolj ko se protagonist trudi narediti nekaj dobrega in popraviti svoje napake, vedno samo še poslabša položaj. Bardem je v tem filmu ustvaril izjemen lik, od začetka do konca dobesedno dihaš z njim in če mu na začetku nekako pravičniško morda še privoščiš, da nosi posledice svojih preteklih grehov, se kmalu navežeš nanj in začneš upati, da vendarle zanj še obstaja neka odrešitev. Prav zanimivo je opazovati, kako zna Inarritu združiti čustveno surovost sodobne družbe z intimnimi osebnimi emocijami posameznika. Skratka film, ki zareže v dušo in da človeku misliti, kakšna je naša lastna življenjska pot: Ocena: 9/10

  2. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ušel mi je, nimam pojma zakaj. No, zdaj sem končno popravil krivico. Dober je, a kot sem že zapisal, Amores Perros in Babel sta zame še bolj dodelana in dovršena.
    Drži, Bardem je sprva antijunak in gledalec ne navija zanj, toda skoti zgodbo se zgodi točno to, kar si zapisal. Odlično odigrana vloga. Ena boljših v njegovi pestri karieri.
    Se pa spomnim, ko me je navduševal v španskih filmih in sem ga vedno postavljal za Banderasom, ki mu je takrat že ratal prodor v Hollywood. No, zdaj pa je obratno in ga je Bardem pustil daleč zadaj.

  3. šaci pravi:

    dredd je rimejk stallonovega dredda?

    ahahahaha, prosm nehi pisat, tole je eden izmed boljših akcijskih filmov.

  4. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Dobro, dejansko je še ena verzija stripa, a ker je bil Stallone prvi, je zame tudi rimejk, jebat ga.
    Da je eden izmed boljših akcjskih filmov, pa je izjava vredna debilnosti kolega Filmoljuba, ki je prav tako spustil dušo.
    Zgleda, da ta film še posebej rajca M3njalničarje, no ja, nisem presenečen :)

  5. Divine Intervention pravi:

    Joj, groza. Sicer je gor nekdo že omenil kako izjemno neumestno je označiti film Dredd za remake Judge Dredda ampak, da ga greš potem še primerjat? Smejem se.
    Prvo kot prvo Dredd je kritiško globalno izjemno uspešen (ne ciljam na IMDB). V kinu je doživel flop predvsem zaradi izjemno slabega oglaševanja, zaradi skorajda izključno le 3D projekcij in ker so ga potegnili iz kina po dveh tednih.
    Karl Urban fantastično dobro odigra Dredda. Izjemno, tega se ne da večkrat poudarit. Popolnoma zvest stripu v večjih točkah. Igri, glasu in temu, da si nikoli ne sname čelade (Stallone seveda v to ne bi nikoli pristal). To, da sta tako Urban kot scenarist/producent velika oboževalca stripa se seveda odraža skozi celoten film in je vredno samo ene velike pohvale, da bi le večkrat se tako prirejalo stripe in knjige.
    Lena Hadley je po mojem mnenju tudi naredila odlično delo, kot psihotična šefica, če je vse kar si si od nje zapomnil brazgotina pa ne vem kako gledaš filme.
    Dredd je eden boljših akcijskih filmov zadnjih let. Odlično je izkoristil nizek budget; zgodba ni pompozna (spremljamo en “navaden” dan v življenju sodnika) ampak dejansko enostavna (kar je v tem primeru samo plus, saj scenaristično izjemno dobro drži in dejansko nima lukenj); glavni lik sploh ni Dredd ampak njegova varovanka (ena boljših prezentacij močnega ženskega lika, poleg tega ona kot lik dejansko zraste, se razvije)in zakon akcijske sekvence.

  6. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Da primerjam dva filma posneta po istem stripu, fak ej, kaj takega :)
    Vse to, kar je tebi kul, je meni bedno, jebat ga, različen okus za dobre akcijske filme in za igralske kreacije.
    In ne, ni bilo flopa zaradi tega kar praviš, ampak zaradi tega, ker je film posnet le za fane stripa, vsi ostali se očitno dolgočasimo in nam ni jasno, zakaj za vraga tale film nekaterim povzroča orgazme. Je pa res, da so ga kritiki precej hvalili, kar pa mi spet ni čisto nič jasno, saj je strašno zanič, dolgočasen, sterilen, prazen, razvlečen, porazno odigran in jebeno klišejski. Edino, kar se strinjava, so zelo dobre slow motion akcijske sekvence, za katere mi je žal, da jih nisem videl v 3D kinu.

  7. Divine Intervention pravi:

    Ne, ti nisi primerjal filma s stripom ampak Dredd z Judge Dreddom, kot da je slednji originalen in izvirnik in kako Dredd pogrne pri emuliranju le-tega. To je ogromna razlika.
    Poglej, ti vlečeš razloga za flop iz tvoje glave, jaz pa jih iz podatkov na internetu, malo pobrskaj, če mi ne verjameš. Jaz stripa nisem bral, šele po ogledu filma sem se začel zanimat. Prav tako ni bralo ogromno število gledalcev, ki jim je film bil všeč. To odraža ocena gledalcev in ne kritikov na IMDBju na primer.
    Sicer pa me nekaj zanima. Če imaš ljubezen do nečesa, v najinem primeru do filma in si pogledaš film, ki je kritiško uspešen, ti sam pa ga vidiš kot podn. Kaj narediš v tem primeru? Jaz osebno si vzamem nekaj več časa, da pogledam ali se morda motim in si preberem razne recenzije in razmislim še enkrat o filmu.

    Nekatere stvari so popolnoma stvar okusa, naprimer to, da nekomu ni všeč glas Karla Urbana. To se (v tem primeru seveda) ne da objektivno zavržt. Večino ostalega se pa da. Pač dokler samo zmečeš nekaj besed gor in jih ne argumentiraš je meni tvoje mnenje nično. Dejansko pa me zanima kje si videl, da je “jebeno klišejski”.

  8. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Le zakaj bi ga s stripom, jasno da sem ga s filmom, ki je bil posnet pred njim. Mar ni to logično, jebemti no. In nisem zapisal, da Dredd pogrne zaradi Judge Dredda, ne obračaj besed in si ne izmišljuj. Zapisal pa sem, da mi je bil Stalloneov Dredd boljši in zabavnejši. Pač mi je, so faking what.
    Tudi na internetu so le mnenja zakaj ni uspel v kinu, torej isti kurac kot če tudi jaz povem svoje mnenje glede tega.
    Naredim to kar sem naredil zdaj. Napišem svoje mnenje in se ne obremenjujem z drugimi mnenji. Le zakaj bi se. Še posebej v primeru takega filma kot je Dredd, ki je ipak le akcijski film in pop corn razčefuk. Sicer pa je tudi precej kritikov, ki ga niso hvalili, tako da pač spadam mednje.
    Meni je Urban strašno zanič. Kot glas, kot pojava, kot mimika ust, kot izgovorjava dialogov, ma vsega. Kot Bane v Batmanu. Kot Christian Bale v Batmanu. Isti drek, ista sterilnost, isti podn.
    Debata okoli nekih jakih argumentov pa mi je vedno skrajno trapasta. Pač ni mi kul in tudi direktno povem zakaj mi ni kul, le zakaj bi moral filozofirati in nabijati. To se potem večkrat odvije v komentarjih. Če je moje mnenje zate nično, je pač nično, kaj ti naj, tvoj problem. Klišejski? A boš rekel, da si prvič videl tak futuristični svet, tako negativko, takega mačo junaka in take slow motion akcjske sekvence? Ne ga srat no. In veš kaj, če hočeš zares dober film v špuri Dredda, zarolaj Robocopa Paula Verhoevena, jebemti no. To je film, to je mojstrovina, to je igralska kreacija, to je futurizem, to so alegorije na moderno družbo, to so negativci, to je režija, to je atmosfera, to je filing, to je dinamika, to je žanrska kvaliteta, to je film, da se reče, ne pa novi Dredd, jebemtiš no.

  9. Divine Intervention pravi:

    Judge Dredd je slab film, ni podn od podna ampak je pa slab film. Smešen. Če ti je pač všeč in ga potem primerjaš z Dreddom je jasno zakaj ti je Dredd všeč, zato je prav, da na Dredda ne gledaš kot remake, ker pač ni remake ampak tako kot Judge Dredd črpa iz stripov.
    Na internetu so mnenja na podlagi faktov, joj. Jasno je koliko časa je preživel v kinu, da je bil skorajda izključno prikazan le v 3D verziji (kar je ogromno ljudem podn) in kratek prikazni čas. To so fakti in ne hipoteze. Poleg tega je tudi logično, film greš največkrat gledat v kino, ker si slišanj zanj (torej reklame) in ne zato, ker že kar veš, da ti bo dober.
    No, sicer je to popolnoma tvoja stvar ampak pišeš blog in ne v časopisu, torej tukaj ni bi se spodbujala debata, zato sem tudi jaz pisal in spraševal. Nisem se pa prišel neki kregat. Na enem drugem blogu sem videl, da si napisal, da ti je Dredd zanič, pa sem prišel pogledat ali si ga mar recenziral in utemeljil tole. Ostal sem bolj suh, no.
    Ne gre se o filozofiranju (ne vem sploh na kaj ciljaš s tem) ampak na argumentirano recenzijo, torej dobro napisano analizo filma. Mislim, da drugače večini nič ne pomeni, če nekdo samo razmetava z besedami.
    Ja, Dredd je zelo neklišejski akcijski film in Dredd defitnitivno ni mačo junak (dejansko me je streslo, ko sem prebral to besedo, uhh). Mi je pa sila zanimivo, da si omenil Robocopa. Mislim, da tako jaz kot veliko ljudi je videlo v Dreddu veliko Robocopa in nas je zapeljalo malo tudi na valu nostalgije. Škoda, da tebi kot oboževalcu tega filma ni.
    Skratka, Dredd mora februarja priti še v Japonska kina, jaz upam, da bodo tam z njim drugače ravnali in se bo nabralo dovolj denarja še za načrtovani dve nadaljevanji.

    LP

  10. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ne gledam ga kot na rimejk, gledam ga kot na drugo verzijo istega stripa, ki pa mi je slabša od prve. To, da se bolj drži stripa meni ne pomeni nič, saj stripa ne poznam in me niti ne zanima. Jebeš filme, ki so všeč samo fanom stripa, to so zame slabi filmi.
    3D je najbolj popularna zadeva zadnjih let in ogromno folka komaj čaka, da bo še kaj v 3Dju. Glede tega bluziš sto na uro, saj je menda jasno, da so ga dali v 3D zaradi tega, da bo zanimiv veliki večini, ne pa zato, da bo to odvrnilo gledalce. Tudi mnoge starejše filme zdaj devajo znova v kino v 3D, saj to vleče. Zato je tudi Dredd v 3Dju in ne navadni obliki. Fak no, kaj ti je, da pišeš take bedarije. In ker je bilo zanimanje gledalcev prvi vikend porazno, je jasno, da so ga hitro umaknili iz velikega števila kinov, ker se pač ni splačalo, kar pomeni, da film ni potegnil raje, torej očitno ni potegnil tistih, ki ne poznajo stripa in so v večini kot kaže. Mar to ni logično no?
    Saj se ne kregava, če malce zagreto debatirava, he, he. Vedno sem za kul debato, vabljen kadarkoli. Le ostani na nivoju in ne nastopaj pokroviteljsko kot v prvem komentarju, ko si nabluzil, da se mi kao smeješ. S takim nastopom takoj pokažeš, da nočeš debate ampak provociranje in trolanje.
    Recenzisti imamo različne stile pisanja in tako bo tudi ostalo. Ebert recimo spiše esej, Maltin stavek ali dva. Vsak po svoje. Vseeno pa menim, da sem dovolj dobro argumentiral zakaj mi ni kul in odvečni stavki niso potrebni. Meni je večkrat dovolj, da rečem, da recimo nekdo igra slabo, res ne vem zakaj bi moral filozofirati zakaj mislim tako, pač mislim, moj okus, moj občutek, moje mnenje. Če se z njim ne strinjaš, povej zakaj, jaz pa bom povedal kontra, če bo stekla debata v komentarjih. In vidiš kako zdaj lepo debatirava, he, he, veliko več kot v sami receniji, kjer je povzeto bistvo. Kot sem rekel, ta neka želja po nekih razvlečenih argumentih mi je vedno butasta in nepotrebna.
    Ni mačo junak? A je morda bojazljiva pičkica, ki se boji v roke prijeti pištolo in pohoditi muho? Jao no, če ni Dredd poosebitev tough guy mačota, potem ne vem kdo je.
    Robocop je meni je klasika, eden top žanrskih filmov ever, Dredd mi je bleda reciklaža, ki nima za burek.
    No, pa dajva kontra izziv, da ne boš samo opletal z besedami kot očitaš meni, povej mi argumente zakaj je Dredd neklišejski film, zakaj Dredd ni mačo junak, zakaj je Stalloneov Dredd tako zelo slab, zakaj je Lena Headey naredila odlično delo in zakaj je Urban dobro odigral vlogo? Da slišimo.

  11. Divine Intervention pravi:

    No, saj sem mislil že zaključit z debato. Prej sem te vprašal kaj narediš v primeru, da kritiki film, ki je tebi zanič ocenijo kot dober ravno zato, ker me zanima ali sploh kdaj spremeniš mnenje.
    Poglej, ti si edini, ki tle govori, da je film všeč samo fanom stripa. Iskreno povedano ne vem iz kje to vlečeš, ker pač ni res. Za to je dovolj dokaz, da je veliki večini ljudem ta film všeč. Veliki. Film je univerzalno sprejet kot dober in pika.
    Da pišem bedarije? Vsepoprek berem kako so 3D filmi ogabni, jaz sam ne poznam enega, ki bi se odločil zavestno za 3D verzijo nad navadno. Razen v izjemnih primerih tipa Avatar ali pa 48fps verzije Hobbita recimo. Sicer sem bral, da je Dredd v 3D verziji tudi lep za pogledat ampak to ne spremeni dejstva, da dosti nam je 3D ogaben. To, da je 3D to, kar je bil za film zvok ali barva je navadna buča od filmske industrije, ki hoče pač tvoj denar. Če mi ne verjameš pogooglaj malo kaj si folk misli o 3Dju, večina bo izbrala 2D. Večina.
    Dredd je v prvem vikendu zaslužil 6 milijonov, kar je za film z budgetom 50ih milijonov čisto solidno.

    Ne ciljam na stil pisanja, ne samo, da je normalno, da ima vsak svojega ampak v nasprotnem primeru bi bil živi dolgčas, an. Gre se za to ali napišeš dobro, argumentirano, recenzijo podkrepljeno s primeri iz filma ali pa pač napišeš, da je slabo, ker je tako in tako in potem sploh ne razložiš. Pač, razumi, če nekomu nekdo ni slabo igral, bi rad vedel zakaj nekdo pravi, da to pa je bila slaba igra.

    NE. Lej, mačo (joj) junak je Silvester Stallone. Polizanec, ki pompozno nastopa. Dredd je brezosebni stroj totalitarizma (zato tudi podobnost Robocopu).

    Sicer sem napisal večino stvari (na kratko) v prvem postu, ane. Stallonejev Dredd je campy, ima par svojih momentov ampak večino drugega je pač slabo (celo tako slabo, da je že smešno (Rob Schneider). Ko sem bil majhen (res majhen) mi je bil všeč, zdaj ga ne bi še enkrat gledal, ker bi čas zgubljal. Poglej, ga še enkrat mogoče spremeniš mnenje. Ja recimo, lahko mi našteješ še kakšno takšno vlogo, kot jo je imela Lena. Psihotična šefica, ki tako hladno in brutalno odigra to vlogo, ki se odlično poda v surov in brutalen svet Dredda.

  12. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Na prvo vprašanje sem ti že prej odgovoril. Bom pa dodal, da sem mnenje že spremenil, a ne zaradi drugih mnenj, ampak zaradi občutka, da sem kakemu filmu naredil krivico in sem si ga šel še enkrat ogledat. Pri Dreddu me to ne mika, saj menim, da mi bo v drugo še bolj dolgočasen.
    Da je 3D večkrat nateg, je jasno in sem o tem pisal tudi sam, mi je pa čudno, da tebi ni jasno, da je še vedno hit, kar, kot sem že rekel, dokazuje tudi dejstvo, da stare filme v 3Dju šibajo v kina enega za drugim. A to ni dokaz, da 3D še vedno totalno vleče? In da so tudi skoraj vsi novi filmi tudi v 3Dju. A je to dokaz, da gre 3D vsem na živce ali da ga večina še vedno obožuje? To, da se ti meniš s kom, da je 3D beden, je kaplja v morje, kot tudi čvekanje na forumih, dejstva števila filmov v 3D tehniki govorijo zase, mar ne.
    Če film stane 50 in zasluži 6, je polomija, kolega, še posebej, če potem drugi vikend butne le še drobiž. Ne lomi ga no.
    Ah no, zakaj taka filozofija okoli teh argumentov spet, da moraš za vsak drek povedati, joj no, to si mi zdi izguba časa. To počnem zelo redko, saj se mi zdi nepotrebno. In tudi pri drugih recenzijah tega ne pogrešam, dovolj mi je, da vem, da je recimo Maltin rekel, da se mu zdi ta igralec slab. Pač njegovo mnenje. Na meni pa je ali se z njim strinjam ali ne.
    No evo, napisal si da je campy in slabo, nisi pa napisal zakaj je campy in zakaj je slabo :) Meni je to dovolj, tebi očitno ni, saj hočeš dodatne argumente zakaj je tako. Nepotrebno, res.
    Psihotične babe v stilu Lene? Na misel mi zdajle prideta Darly Hannah iz Kill Billa in Cate Blanchet iz Indiane Jonesa 4, pa recimo Dyanne Thorne iz Ilse in Shelley Winters iz Bloody Mame, pa še bi lahko našteval, če bi res pobrskal po možganih.

  13. Divine Intervention pravi:

    Zakaj furajo v kina 3D filme je druga debata in kot rečeno plod filmske industrije. Jaz samo pravim, da večina bolj kritičnih filmoljubov, ki imajo radi dejansko dobre filme (lahko rečemo, da imajo okus) ne marajo 3Dja. To sem zasledil naokoli, ne verjamem, da se motim. Zdaj, če množice ljudi, ki obožujejo Twilight in podobna podne teče gledat 3D me pač ne zanima. Dejstvo pač je, da sem bral na tujih straneh, da veliko ljudi ni hotelo it gledat 3D verzije Dredda.
    Bolj kot sama polomija je to odraz slabega marketinga, ker je bil obisk slab ne pa recenzije ali pa slab film.
    Žal to ni nobeno filozofiranje in izguba časa ampak, kot že nekajkrat pišem, dobra recenzija in tega se vsak veseli.

    Ja, za kakšno boljšo argumentacijo Judge Dredda, bi ga moral še enkrat pogledati. Nazadnje sem ga gledal pri kakšnih 12 letih, pač se ne spomnem več celega filma. Spomnim se bedastega zasledovanja na motorjih, spomnim se še bolj bedastega lika Schneiderja, podpovprečno akcijo (predvsem nič napeto) in na splošno bolj porazne scene. Pač enih par je kul, tojto.
    V bistvu sem prej napačno prebral, vprašal sem te, da našteješ še kakšno Leno, ker sem jo dal pod tvojo kritiko klišejskosti. V vsakem primeru si naštel neklišejske filme, kar pa je vsaj nekaj. Čeprav Blanchet v Indiani zelo težko označiš za psihotično, ko je film namenjen otrokom bolj kot odraslim. Ilsa prav tako spada v zelo netipičen film.

  14. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Hočeš reči, da je Dredd posnet za ščepec kritičnih filmoljubov? Fak no :) Ali še bolje, od kje ideja, da so kritični filmoljubi padali na Dredda? Fak no še enkrat :) Oni gledajo Hanekeja in art pizdarije, ne pa Dredda, ki je čista komerciala, z željo po velikem zaslužku, zato tudi posnet v 3Dju. In večine kot vidiš ni zanimal. Pa ne zaradi 3Dja, joj no, kak trapast argument, ampak pač zato, ker niso bili fani stripa in jih trailer ni prepričal, kar pomeni, da so pač zavohali še eno akcijo brez pravih zvezd in so obrnili hrbet. Še enkrat, pusti Twiligh, poglej trend praktično vseh filmov, ki so tudi v 3Dju, kaj ga serješ no, pa trend starih filmov, ki jih znova dajejo v kina v 3Dju, da bi obrnili kak denar. In zdaj novi Texas Chainsaw, tudi 3D, super zaslužek, ravno zaradi 3Dja. 3D je kljub parim kiksom še vedno trend, ki močno vleče in studii to furajo zato da bi zaslužili več ne pa manj, joj no.
    Okej, Dredd morda res rata kult, saj se mu zdaj dogaja na netu, hvala bogu, vsaj nekaj, a mene pač ni prepričal, jebat ga.
    Jaz sem prvega Dredda spomnim kot čisto okej zabave za nedeljsko popoldne.
    Blanchetova je v Indiani zajebana psihopatka, kot Lena v Dreddu. Okej, resda v bolj mehkem filmu, a vseeno zajebana babura na polno.

  15. Divine Intervention pravi:

    Ne, nisem (spet) tega rekel. Govoril sem o 3Dju in ne o filmu Dredd. Torej večina, ki ima vsaj nekaj okusa za filme prezira 3D. In ne, kot sem že večkrat omenil to, da je bil Dredd prikazan večinoma v 3D verziji je le eden od razlogov zakaj je pogrnil v kinih. Pač nonstop tlačiš te fane stripov, odkar sem rekel, da je film zvest temu. To sploh nima veze, to je plus za fane stripov in plus za tiste, ki cenijo, da je nekaj zvesto (in dobro) izvirniku. To, da studiji tlačijo 3D filme praktično v usta gledalcev za zaslužek je menda jasno vsem. V vsakem primeru, a hočeš morda reči, da vsi filmi, ki so bili uspešni po številu obiskovalcev v kinu tudi dobri filmi? Seveda ne. Gre se pa za to, da je Dredd dober film po mnenju gledalcev. To boš pa res težko zanikal, pač poglej razne lestvice.
    No, saj razumem, če nekoga nek film ne prepriča, sam predebatirat sem hotel zakaj točno ne.

  16. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ampak ta večina je še vedno manjšina, to ti govorim. In ne pozabi na prekrasne 3Dje kot je recimo The Life of Pi ali Avatar. In še enkrat, ker še vedno očitno ne razumeš. Dredd ni mogel pogoreti zaradi 3Dja, saj je bil namenjen 3D publiki in ne sladokuscem. Zakaj to ni jasno no, hudiča. Itak, da niso vsi finančno uspešni filmi dobri filmi, ponavadi je ravno obratno, a to nima veze s tem zakaj je Dredd pogorel. Ne zanikam, da je Dredd folku kul film, itak da mu je, a žal tega ni uspel dokazati v kinu, kjer so mu obrnili hrbet.

  17. Divine Intervention pravi:

    Se moram vedno znova ponavljati. Sem omenil, da je peščica 3D filmov dobro izkoristila to tehnologijo. Drugače pa sploh ne vem zakaj se je toliko v 3D zasukala debata, to je eden od faktorjev zakaj je pogrnil film v kinih. Glavni je absolutno marketing. Večina ljudi sploh ni vedla, da je v kinih oz. so celo mislili, da je direct to video film. To lahko sedaj bereš povsod. Tvoja teza na začetku je bila, da je film pogrnil v kinih, ker je slab. To pač ni res, publika, ga je dobro sedaj in prej sprejela in to je to.

  18. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Se bom očitno moral ponoviti še jaz, ker me nočeš pa nočeš slišati. Ne, 3D ni niti pod razno faktor, da je ta film pogrnil. 3D je razlog, da je sploh zaslužil tistih nekaj dolarjev. Če ne bi bil 3D, bi zaslužil še manj. Zakaj ti to ni jasno, nimam pojma. Da folk ni vedel, da je film v kinih, je bullshit. Pač ni jih zanimal, kot mnogo filmov pred tem, jebat ga. Ah, to so zdaj posrane razlage tistih, ki niso šli v kina in se zdaj kurčijo po netu. Če jim je film res tak zakon, zakaj za vraga so mu obrnili hrbet.

  19. Divine Intervention pravi:

    Ja, razlika je “le” v temu, da pač ti si izmišljuješ razloge, jaz pa ti pravim dejanske razlage folka. Mislim, kakšna floskula pa je to “če ne bi bil 3D, bi zaslužil še manj”.
    In zakaj bi se na tak način “kurčili” pa mi ni jasno, joj. A sploh veš kaj pomeni večmilijonski marketing za film al ne?
    Ampak a veš kaj, saj sploh nima veze. Pač zbodlo me je to, da si rekel, da je film slab in da je zato pogrnil, pač temu ni tako. Ne mislim se več prerekat, ker me dejansko zdaj sam še jezi takšno “debatiranje”.

  20. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Katerega folka, jebemti? Milijon folka, sto tisoč folka, pet tvojih frendov, dva slovenska foruma, kaj točno? In kako je možno, da ti moja razlaga ni logična glede na vse kar sem ti povedal? Jp, če ne bi bil v 3D še tistih, ki so ga šli gledat v kino, ne bi ujel v kinu. Zakaj to ni jasno no? Vem, brez skrbi, ampak nima vsak filma takega marketinga, pa vseeno ne flopne tako hudo kot Dredd, ali še bolje, četudi ima tak marketing, vseeno flopne. Tu ni pravil dejansko. Dejstvo je, da Dredd folka masovno ni zanimal, četudi je bil narejen za mase, kar dokazuje tudi to, da je bil narejen v 3Dju. Pač ni bil zanimiv, zato je flopnil, simple as that. Tvoja ideja, da bi bil uspešnica, če ne bi bil v 3Dju, pa je tako butasta, da ne morem verjeti. Ker ko praviš, da sladokusci in filmoljubi ne marajo 3Dja, pozabljaš, da je Dredd pop corn, ne pa arthouse film, ki potegne sladokusce in filmoljubce, zato je tvoja razlaga totalno nelogična in nimam pojma, da še vedno vztrajaš pri njej. In ja, kurčijo se, vedno ko kak film ne grejo gledat v kino, se potem kurčijo po netu in svojo lenobo opravičujejo s tisoč razlogi zakaj niso šli v kino. In hej, kje točno sem zapisal, da je Dredd pogrnil v kinu zato ker je slab?

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !