IZTOK faking GARTNER

« | | »

Ekskluzivni intervju: Aleš Vovk Raay

18.12.2012

Striptiz pri Go Go Guysih

No bom lagal, da mi je šel leta 1984 rojeni Aleš Vovk, za prijatelje, Raay, močno na kurac kot gonilna sila ansambla Turbo Angels, ki je bil tako zelo zanič, da so celo Atomik Harmonik delovali kot presežek. To sem mu večkrat tudi iskreno povedal, ves čas pa sem nekako razmišljal, da mu morda delam krivico, saj dejansko sploh ni tako zelo napačen poba in pač dela musko, ki se dobro prodaja. Toda vseeno nisem mogel mimo te njegove trapaste skupine, kar pomeni, da me je skoraj zadela kap, ko sem prvič slišal pesem Zamrznil je čas, to prečudovito praznično balado, s katero me je  ujel na prvo žogo in dosegel, da sem spremenil mnenje o njegovem delu. Jp, Raay se je čez noč iz totalnega klovna spremenil v obetavnega glasbenika, ki sem mu brez pomisleka tudi sam izkazal spoštoavanje in na blogu, kjer sem ga vedno le kritiziral, zapisal pohvale za prej omenjeni komad. In Raay je zdaj iz leta v leto boljši glasbenik, ki se počasi spremenija v enega bolj odmevnih in sposobnih producentov, ki ima po novem za pasom tudi Niko Zorjan in April, se pravi pevki, ki imata za razliko od večine ostalih prave glasbene uspešnice. Drži, to, kar Raay dela za Zorjanovo in April, je za naše razmere tako velik presežek, da komaj verjamem. Muska, za katero mu lahko resnično čestitam in se mu opravičim za slabo mnenje, ki sem ga pred leti imel o njem. Raay je faca, model, ki obvlada smisel za humor, lahko bi rekel celo prijatelj, ali dober znanec, ki mu lahko kadarkoli iskreno stisnem roko in ga glasno pohvalim tudi tam, kjer še vedno mislijo, da nima pojma. Pa tudi njegova skupina Tangels zdaj dela okej musko, skratka, Raay je napredoval, se upgrejdal, če hočete, postal dovolj kvaliteten glasbenik in še boljši producent, ki hite dela kot za stavo, kar je pri nas seveda redkost.

Tale intervju sem mu obljubil že davno nazaj, pa je potem nekako zmanjkalo časa in interesa z obeh strani. Zdaj sva se spet našla, po zaslugi komada Problemom sredinc Nike Zorjan, ki je seveda njegovo delo. In če nekdo ustvari komad kot je Problemom sredinc, si na mojem blogu zasluži intervju, saj v svoji špuri dela dobro, kvalitetno in na način, ki je všeč tudi meni, pa četudi kot veste nisem ljubitelj take zvrsti glasbe.

Raay, stara sablja, evo ga, intervju, na katerega sva čakala nekaj let. Končno, jebemti ej.


Začniva ostro, sem ti šel na živce, ko si na mojem blogu bral nenehne kritike na svoj račun?

Če bi mi šli na živce vsi, ki imajo kaj za povedati na moj račun, bi bili vsi živci v moji glavi »overloaded« in bi imel glavo še večjo kot jo imam. In ta ni najmanjša na svetu (smeh). Saj nisi vedno samo kritiziral. Ti se včasih nisi zavedal, jaz sem predvsem kmalu opazil, da nisi »ovca«, ki ima mnenje o izdelkih nekoga po všečnosti človeka, ampak pač tko kot se mu zdi, napiše. Nisi samo kritiziral. Pa da ne bo pomote, ja, spremljam večino če ne že skoraj vse, kar kdo piše o meni ali mojih izvajalcih. Pa čeprav bi bilo kulsko verjetno bolj, da bi si izmislil: “Ah kje, saj sploh ne sledim komentarjem in kritikam (smeh).” Ne bo držalo.

Kako to, da mi nisi zameril?

Z različnim polom komentarjev si pač dobil pri meni kredibilnost, da včasih »popljuvaš« nekaj, kar ti ni všeč, istočasno pa s podkrepljenimi argumenti znaš nekaj napisati še boljše kot bi moj osebni piarovec (npr. zgodbo o Niki Zorjan si napisal točno tako kot si jaz o tem mislim, pa jaz seveda tega ne morem napisati, ker bi bilo, kot bi samega sebe hvalil, ampak točno tako je!). In da nisi »ovca«, ki sledi mnenju množice xx glasbenikov, ki so v veliki večini večkrat gluhi kot ne, kjer je lep primer Tine Maze. Večina je grajala njeno petje, ker sklepajo, da kot smučarka ne poje ok. Ti si pač izrazil mnenje o pesmi, ki je stvar osebnega okusa, petje pa si kot eden od redkih napisal kot je, ni slabo in je čisto korektno. Ne rabijo vsi biti Whitney Houston in Beyonce. Večino pa si imel itak za povedati o skladbah, ki sem jih včasih delal za Turbote, ker to ni tvoj stil.

Ampak hej, mar ni bila muska Turbo Angelsov res za en drek?

No, jaz sem bolj mnenja, da če ti je nek stil glasbe »za en drek«, ti bo vse v tistem stilu zanič. Za stil glasbe Turbo Angelsov sem še vedno mnenja, da je bila to v konkurenci zabavno-glasbenih izdelkov (ki imajo čisto svojo publiko) to glasba narejena na visokem nivoju. V tistem stilu. Primer, Modrijani so v narodnozabavni glasbi vrhunski, obstaja pa v narodnozabavni glasbi cel kup skropucal, a nekomu, ki ne mara narodnozabavnega stila, mu bo vsev tej zvrsti »za en drek«, čeprav to ni res. Je pa tudi meni, vsaj v tem trenutku, ljubša zvrst, ki jo delam zdaj, torej moderen radijski pop.

Si si kdaj mislil, da te bom začel dejansko hvaliti in spoštovati kot producenta?

Nisem vedel, da ti bo všeč moderna radijska pop-komerciala (kar so dejanso tudi tuji hiti) in da jo boš prepoznal kot ok. Jaz mislim, da bodo še vedno izdelki, ki ti bodo všeč in ki jih boš na polno popljuval iz moje strani in to je tudi prav. Si pa že prej parkrat izjavil nehote marsikaj dobrega.

Zakaj si začel nenadoma delati veliko bolj kvalitetno musko in začel polagati pozornost tudi na besedila?

Samo zamenjal sem zvrst. Še vedno bi znal naresti komad za veselico, a mi to trenutno ne »dogaja« več, čeprav je v tisti zvrsti verjetno več denarja. Turbote smo razpustili praktično na vrhuncu, ker ne bi bili več iskreni v tem. Zadal sem si, da bom naredil skoraj nemogoči preobrat in postal »nekoč« no.1 hitmaker v pop komercialni glasbi v Sloveniji. (smeh) Besedila so bila vedno pomembna, samo da se namen pri različnih zvrsteh razlikuje.

Ko sva že pri besedilih, je bil kolega Trkaj na kreku, ko je napisal komad Gremo na Bahame?

Ha, he, a ni super? Mi smo dali idejo o teh primerjavah o različnih krajih in o ključni rimi na Bahame brez pižame, Trkaj je pa izpeljal. Mislim, da se je pa ravno s tem izkazal za večplastnega, samo ko to izjavim, se mi zdi, da me marsikdo kar tko izpod čela pogleda v smislu: “Dej Raay kva flancaš (smeh).”

Dovolj zajebancije, zdaj si kul model, povej mi raje od kje vse te ideje za vse te zelo okej dance komade za April in Niko Zorjan pa seveda za Tangelse, ki jim gre ravno tako zelo dobro?

Ni idej (smeh). Vse je en sam biznis, pravijo. Veš kako je, ko si v pogonu, nimaš časa da čakaš, da ti »svane« lightbulb nad glavo, ampak se usedeš in narediš in delaš toliko časa, da komad »dela«, pa če crkneš.

Nekje sem slišal, da si dosti beatov sposojaš od znanih tujih hitov, to drži ali gre za nevoščljivost?

Itak, vsak dan sedim za računalnikom in samo čakam kdaj lahko kaj ukradem. Zakaj bi si samo sposojal, če lahko kar ukradem, a ni res?

Se zavedaš, da se počasi spreminjaš v enega izmed največjih hitmejkerjev na naši sceni?

Če ti bom rekel, da ne, bi bil to bullshit. Saj delam na tem že nekaj let in to je bil tudi moj prvotni cilj.

K prepoznavnosti ti je dosti pomagala tudi oddaja Misija Evrovizija, upaš povedati koliko denarja je padlo v tvoj žep?

Tam je šlo za paket sodelovanja, za ego (vsaj z moje strani), da lahko tudi nacionalka z maloštevilno ekipo in nizkim budgetom naredi hud šov, iz katerega dobimo izvajalca, ki ostane (v tem primeru Niko Zorjan in nenazadnje tudi Evo Boto na popevkarskem delu sicer). Vanja Vardjan, takratni urednik, je zaupal super ekipi, imel sem možnost biti tudi del ekipe, ki je šov zasnovala in ne nekdo, ki ga pokličejo, da ga rabijo in vprašajo koliko denarja želi. Nisem pa delal zastonj, jasno. Toliko, da sem se lahko 100 odstotno ubadal samo z Misijo.

Kaj pa Jonas, je še taka faca kot je bil ali ga je povozil čas in ne zna več ujeti pravega tempa in aktualne špure?

Zanimivo vprašanje. Tukaj lahko spet podajam samo moje subjektivno mnenje in občutke. Bolj se nagibam k drugemu delu (smeh). Je en svojevrsten tip. Čeprav sem bil jaz tisti, ki sem bil navdušen, ko smo ga predlagali v kreativi Misije za sodnika. Sem se mu pa dostikrat nasmejal kljub temu.

Se ti zdi, da se je Klemen Slakonja delal norca iz tebe tudi zato, ker te res ni maral?

Mah, Slakonja je tako sposoben fant, da se lahko z veseljem dela norca iz mene kadarkoli želi. In mislim resno. Za šov je bilo to super.

Okej, dovolj tega sranja, povej mi zakaj Marjetka Jurkovnik in ne Maša Medik?

Zdaj je že Marjetka Vovk. Marjetka pa zato, ker sem bolj mahnjen na manjše in igrive (smeh). In ker je ena najbolj brihtnih, samozavestnih in delavnih žensk kar sem jih spoznal v življenju. Ponosen sem, da je moja žena.

Ko sva že pri Medikovi, zakaj je zapustila vašo skupino?

Vsaka zgodba ima svoj zaključek poti, takrat se je po mojem zase dobro odločila in na dolgi rok tudi za naju dva, ker sva bila prisiljena razširiti svoj posel iz Turbotov še na druge strani. A bilo je fer in ok.

In ko sva že pri Marjetki, ki je zdaj tudi tvoja žena in mamica tvojega dojenčka, kako za hudiča se sploh valjata po postelji s stisto tvojo jebeno špičasto frizuro (smeh)?

Ne želiš si vedeti (smeh).

Dovolj osebnih reči, daj mi povej kaj si iskreno misliš o naši glasbeni sceni?

Se pobira. Nekako. Mislim, da je generalno kar nekaj dobrih in potencialnih izvajalcev, ki bodo v prihodnosti zavzeli prostor. Nekaj starih »imen« (ne po koledarski starosti) pa bo pač moralo reči papa, če ne bodo skrbeli da bodo aktualni.

Te stari mački že spoštujejo ali si zanje še vedno le model, ki je delal turbofolk?

Odvisno kdo. Raje vidim, da me imajo za modela, ki je delal turbofolk, in za modela, ki se je za svoj »uspeh« vse dogovoril z radijskimi postajami, ker je tako manj konkurence in se manj trudijo, ker je uspeh nekoga itak samo zarota (smeh).

Za koga vse bi še rad delal musko?

Za tiste, ki si želim delati v Sloveniji, ponavadi tudi naredim. Zdaj si želim delati in tudi delam za tiste, ki »štekajo«, da je lahko nekaj z extra dela vrhunsko. Zanimajo pa me hiti in uspeh. Na t.i. kvazi umetnost ne padam, ker je bullshit. Če nek izvajalec ne verjame, da slišim in vem, kaj bi lahko bil hit zanj, raje ne delam in zavrnem sodelovanje, kot prilagajam. Tudi če je to zmagovalka X Factorja (smeh in pomežik).

Kaj pa tuja scena, te mika, imaš idejo, da bi poskusil na mednardnem trgu, misliš da si za kaj takega dovolj dober producent?

Hja, ambicija globalno uspeti po vseh državah, bi bila malce preoptimistična, zato si ne delam utvar. Od posameznih trgov pa me bolj kot recimo Nemčija zanima trenutno največji glasbeni trg na svetu. Bom malce delal na tem in javim. Ja, mislim da sem. Slišim dobro in delam do amena, dokler ne dosežem želenega.

Če hočem, da mi Aleš Vovk Raay naredi komad, koliko denarja moram položiti na mizo?

Denar je premalo. Moraš me enostavno prepričati. Če ne morem naresti hita, za katerega vem, da bo kvaliteten in na nivoju kot se zagre, me ne zanima.

Bi mi verjel, da mi je Nika Zorjan zaupala, da si bil nekoč član moške striperske skupine Go Go Guys?

Uh, to so bili časi. Ampak od takrat sem nekaj kil pridobil in skupino sem moral zapustiti. So bili pa lepi denarji. Jaz sem bil ponavadi sicer tisti sramežljiv. Pa tudi nočno življenje mi ni potem več ustrezalo, tako da ne pogrešam več tistih časov (smeh).

Če že čvekava o golih moških, bi svoji Marjetki zameril obisk striptiza, kjer bi tik pred njo migal model, ki bi imel veliko bolj popolno postavo od tebe?

Najprej si nisem nikoli mislil, da bom decembra 2012 z Iztokom Gartnerjem klepetal o golih moških, ampak evo, kaj vse prinese življenje. Ne bi ji zameril, če bi pred njo plesal model s popolno postavo, verjetno bi imel več za povedati, če bi ona plesala modelu s popolno postavo. Mimogrede, kaj pa si ti zadnjič delal v spodnjem perilu pri nas? Mi želiš kaj povedati (smeh)?

Si drugače kaj ljubosumen, ko se okoli nje smukajo razni oboževalci in pozerji, ki imajo v glavi, da jo lahko dobijo na zmenek?

Ko pravijo ženske na sceni, npr. kako jim oboževalci in fani ne dajo miru, to je larifari. Če si ženska, ki daš vnaprej vedeti, da nekdo nima kaj iskati, ti nihče ne teži in niti mu ne rata »pozirati« pred tabo. Sicer bi pa se moral precej potruditi, da bi Marjetko dobil na zmenek, tudi če bi bila samska. Pozerje spregleda zelo hitro. Samo ne vem, kako je potem pristala z mano.

In če ti rečem, da vem, da si zelo ljubosumen?

Bi rekel, da si dobro informiran.

Ne bom te več provociral, saj počasi prihajava h koncu najinega pogovora, zato me zanima, če te je kdaj prijelo, da bi me usekal na gobec, ko sem kar nekajkrat ostro kritiziral tvoje delo?

Ne. Raje vidim, da si kritiziral, kot da ne bi opazil. Štekaš (smeh)? Ampak tudi če bi bil ti oseba, ki bi vse spljuval samo zato, ker bi ti bil Raay smotan, nisem človek, ki bi reševal karkoli s pestmi. Je to butasto in nasilje je najlažji način reševanja problemov. No, pa niti nisem nikoli kaj dosti treniral, tako da ne bi niti vedel kako usekati na gobec koga.

In zdaj, me imaš res tako zelo rad, ko si zapisal na svojem facebooku, ali je šlo le za lobiranje za tale intervju (smeh)?

No, pa si me dobil. Mah, pa tako sem se bal, da boš to vprašal. Cele dneve sem se ubadal, kaj hudiča naj še naredim za ta intervju in evo, vžgalo je. Samo upam, da boš zdaj vseeno objavil ta intervju, če ne bi bilo boljše, če bi na začetku to vprašal oz. fprašal.

In seveda, če bi napisal komad o meni, kak bi bil naslov in o čem bi šlo besedilo?

Hm, ponavadi ne pišem textov, ampak v tem primeru bi ga. Verjetno bi govorilo o starih časih, ko sva še oba plesala pri Go Go Guys in kako so bili to fini časi. Varianta, stara sablja, Iztok, še pomniš, tovariš, ko bila sva popolna in ko so vzdihovali mnogi in mnoge (smeh).

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 18.12.2012 ob 05:08 pod intervjuji. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

17 odgovorov na “Ekskluzivni intervju: Aleš Vovk Raay”
  1. Peter - 18.12.2012 ob 12:05

    “Zakaj si začel nenadoma delati veliko bolj kvalitetno musko in začel polagati pozornost tudi na besedila?”

    Ti to resno? Veliko bolj kvalitetna besedila? Glasbo? Človek pojma nima o glasbi in o besedilih, da je prepotenten pa ni nobena skrivnost. Še zdaj se spomnim, kako je Majo Slatinšek, da bi bila bolj popularna, silil v nevem kakšno strogo hujšanje (Maja je to sama potrdila!). In takšnih primerov ni malo.
    Vidi se kakšen je slovenski okus, če njega kujemo v nebesa. Pri njemu je pač tako, kakor zapiha veter… Včasih črno, včasih belo.

    Že prav smešno (ali žalostno) je, da se na najbolj poslušanih radiih vrti samo njegova kompanija, glasbeni uredniki so pa itak podkupljeni, kar bi znal Raay, če se je res tako spremenil, kot trdiš, da se je, upal potrditi. In takšni ljudje določajo, kaj je popularno in kaj ni. In, če bi bil Darja Švajger, bi ga klofnil. O njej je tudi veliko slabega povedal, potem se pa smrkovc v Misiji Evroviziji tako prilizuje.

    To, da veliko kopira tujo sceno, pa tudi ni skrivnost. Imamo slovensko verzijo Lady gaga, čakam še kakšno slovensko verzijo Justina Bieberja, No direction ali pa PSYja. O plagiatih pa tudi ne bi…

  2. celjan - 18.12.2012 ob 13:14

    Prej, ko je bil v projektu Turbo Angels, je bil Iztoku po defaultu zanič, zdaj pa je zaradi par pop hitov postal dovolj kvaliteten glasbenik ?

    Poleg tega pa je okarakteriziran kot: “faca, model, ki obvlada smisel za humor, lahko bi rekel celo prijatelj, ali dober znanec, ki mu lahko kadarkoli iskreno stisnem roko in ga glasno pohvalim tudi tam, kjer še vedno mislijo, da nima pojma.”

    Pustimo zdaj kvaliteto Raayeve glasbe. Dejstvo je, da Iztok za skoraj vse svoje intervjuvance obrne ploščo in jih opisuje karakterno opisuje zgolj s pozitivnimi besedami, ne glede na to, koliko gnojnice je poprej stresel na njihovo delo.

    Izpade, da je “kul, faca, pozitiven model” že vsakdo, ki privoli v intervju z Iztokom.

  3. Arne - 18.12.2012 ob 13:47

    Govedo brezvezno je tale irokezar Ray !!!!??????

  4. IZTOK GARTNER - 18.12.2012 ob 15:45
    IZTOK GARTNER

    Peter, resno ja, saj če ne zaznaš razlike med drekom Turbo Angelsa in tem kar dela zdaj, potem si čuden. Zgodbe z Majo Slatinšek ne poznam, vem pa, da je iz Zorjanove in April naredil zelo uspešna projekta, ki jih drugi niso znali. In od kje ideja, da ga kujem v nebesa, ne pretiravaj no. Glede kopiranja, hvala bogu da to počne, saj ni butast, da bi fural nek original in popušil.

    Celjan, nop, Iztok je eden redkih, ki nima problema spremeniti mnenja in od istega avtorja spljuvati, kar je drek, in pohvaliti, kar je dobro. V enem tednu sem pohvalil Niko Zorjan in spljuval Tino Maze, pa je obe zrihtal Raay. S tem nisem imel nikoli težav, saj nisem ovca. In ne, ni vsakdo kul in faca, ampak pri tistih, ki sem to zapisal, so. A naj se zlažem, da niso ali kaj, jebemti. Če so, pač so. Me pa vseeno zanima, kdo bi v uvodu intervjuja za nekoga zapisal, da mu je šel na kurac. Ampak ne, tebi so važne neke banalne reči, ker pač rad nabijaš in niti ne poštekaš v kakem tonu je narejen cel intervju. In ne, ne obrnem plošče za skoraj vse intervjuvance, to je spet pavšalno nabijanje brez podlage. Je pa res, da sem to storil pri Raayju in Skaterjih. In kaj zdaj, mar ne bi smel. Prav s tem pokažem, da imam svojo glavo in da nimam težav spremeniti mnenja, če so razlogi za to dobri. Ti pa bi očitno rad Martina Bashirja, ki je zjebal Michaela Jacksona, da se ta vse do smrti ni več pobral. Torej, da si prijazen, da človeka zvabiš na oddajo in intervju, potem pa ga sesuješ in zdelaš v prah. Super res, a tega pri meni ne boš videl. In ne, Raay ni faca zato ker je privolil v intervju, le zakaj ne bi, saj vsi privolijo, ampak je faca zato ker je res faca, ko ga spoznaš in se z njim pogovarjaš in meniš itd.

    Arne, komentarja, kjer drkaš o meni, ne bom spustil skozi, ker jaz nisem tema zapisa, me pa zanima kaj so kaj tvoji dosežki in kako kaj ti zgledaš, če že tako zelo rad sodiš kako zgledamo in kaj smo dosegli drugi. No, da slišimo kaj vse ima o sebi za povedati veliki Arne, ki nima niti toliko jajc, da bi se podpisal s pravim imenom in priimkom in se pač kot vse internetne pičke raje skriva za vzdevki in drka kurac iz varnega zavetja svojega doma.

  5. Peter - 18.12.2012 ob 22:30

    Iztok, problem je v tem, da je njegov pop daleč od kvalitete. To je samo slab komercialni, pocukrani pop in ne dober oziroma kvaliteten pop.
    Ne, nisem čuden samo to, kar dela on, je sranje. April je sranje (ali res potrebujemo slabo, slovensko verzijo Lady gaga? Že original je sranje). Zorjanova pa ni slaba pevka samo njena glasba je, oprosti Iztok, za bruhat. Škoda jo je… Isto kot je bilo pred leti Slatinškovo.

    “Glede kopiranja, hvala bogu da to počne, saj ni butast, da bi fural nek original in popušil.”

    Iztok, si me presenetil. Zato pa je naša scena tam kjer je. To pa od tebe ne bi pričakoval…

  6. klemenix - 19.12.2012 ob 03:53
    klemenix

    Tudi meni njegova glasba (velika večina komadov) ni všeč. Turbo Angels so mi bili grda kopija Atomik Harmonik (+ex “panker” Dare Kaurič je za moj okus znal narediti lažje prebavljive “turbo” komade) April je neposrečena kopija Lady Gaga. Naj se sedaj temu upirajo kolikor se hočejo, Raay in gdč. Špela Papež, če smo natančnejši. Ostalo, tisto, čemur ti Iztok rečeš neka nova Raayeva kvaliteta, je pač narejeno po isti špuri, kot jo dela ostali svet iz te zvrsti glasbe, s poudarkom, da je Raay že malo v zaostanku glede na najnovejše trende.
    Ne bom pa le pljuval po njem. Seveda bi mu čestital za dva komada, ki sta mi res OK, za ženo Marjetko (ki je meni, še sam ne vem zakaj, vedno bila ena najbolj seksi Slovenk), za ves uspeh, ki ga žanje. Vsekakor pa kot glasbeni producent itd. res ni tako dober, da bi lahko v javnosti kar naenkrat nastopal tako vzvišene glave kot nastopa.

  7. IZTOK GARTNER - 19.12.2012 ob 04:55
    IZTOK GARTNER

    Peter, ne, April in Zorjanova nista sranje, sta vrhunski dance projekt za slovenske razmere. In pevki, ki imata za razliko od ostalih res velike hite. Pa vidim, da se slabo razumeva in da moje stavke obračaš precej po svoje. Glej, jasno da Raay ne dela kvalitete kakega Vlada Kreslina in Elvis Jackson, toda znotraj popa kake Saške Lendero in Tanje Žagar, je stokrat boljši in tisočkrat boljši kot je bil nekoč, ko je delal Turbo Angels drek. In ne, naša scena ni tam, kjer je zaradi Raayja, ampak zaradi folka, ki dela dosti večje sranje. In še enkrat glede Zorjanove, meni je njen komad Problemom sredinc nekaj najboljšega, kar sem v tej sceni slišal pri nas v zadnjih sto letih. Jebat ga, tako je.
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2012/10/24/nika-zorjan-problemom-sredinc/
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2012/11/07/ekskluzivni-intervju-nika-zorjan/

    Klemenix, April je že zdavnaj snela Lady Gaga masko in fura drugačen imidž. Sicer pa, mar ni tudi Lady Gaga le kopija Madonne in Grace Jones? Dajmo se nehat sprenevedat. Lahko debatirava o Raayjevi novi kvaliteti kolikor hočeva in govoriva, da je to špura vseh ostalih, toda le Raay je znal April in Niki Zorjan narediti udarne hite. Večina ostalih pevk nima hitov, pa če se še ne vem kako trudijo, saj jih fura ekipa, ki nima pojma kako se naredi hit. To Raay obvlada in zato postaja čedalje bolj iskan producent.

  8. PPP - 19.12.2012 ob 09:25

    Jest verjamem, da je Raay čist OK model, vsak lahko izpade bedak, rpepotenten, mediji so nevarna reč.

    Sem šel pa pogledat ta komad od Nike Zorjan, ker ga nisem niti poznal in se ne čudim, da ga ne poznam. Do prvega refrena sem zdržal, potem pa nisem več prebavljal teh sintetičnih power brassov. Mislim, da je vse skupi slaba kopija in zastarelo.

    Je pa Nika dobra pevka in lahko rečem da je pač korekten komad za naše razmere in ga ne morem označiti za poden, kar zame predstavlja na primer Natalija Verboten, Saška Lendero in podobni izvajaci, ki poneumljajo narod.

  9. Peter - 19.12.2012 ob 11:01

    Iztok, ne trdim, da je Raay najslabši v Sloveniji, ni pa vrhunski. Je veliko boljših. Bi se kar strinjal s klemenix. Preveč kopirat nekaj tujega tudi ni dobro. Pač, pri Raayju že od začetka opažam krizo ustvarjalnosti in pri njemu je tako kot zapiha veter. Ko je “in” turbofolk, podimo v to smer, ko je “in” komercialen-pocukran pop, pojdimo v to smer itd. Samo, da se prodaja in to mi pri njemu ni všeč. V Misiji Evroviziji pa si tudi ni naredil dobre reklame (daleč najboljše komentarje je imela Darja Švajger).
    Je po mojem mnenju kar na ravni Lenderove in kakšne Žagarjeve. Pa še kako je… Odgovori na tvoja vprašanja pa so še slabša kot pri kakšni Lenderovi in Žagarjevi, če sem iskren…

  10. Peter - 19.12.2012 ob 11:05

    Pa še to, Iztok. Če je komad hit, še ne pomeni, da je kvaliteten!

  11. nebo - 19.12.2012 ob 12:26

    Zanimiv intervju vsekakor.
    Kar se tiče Raaya kot avtorja in producenta pa mu ne morem ravno priznavat kakšne hude kvalitete. Predvsem ni izviren, ker več kot očitno posnema svetovno produkcijo, pa če to on prizna ali ne.
    Drugače mu pa lahko priznavam, da se trudi nek svetovni komercialni pop trend prnest na slovenske radijske postaje. Že to da dela – če to res so – hite, ne more bit slabo. V Sloveniji je itak katastrofalno pop avtorstvo in če nekdo vsaj dela in poskuša nekaj je za pohvalt. Pa čeprav dela samo kopije tujega (al pa tud domačega; Atomik Harmonik-Turbo angels) . Za porazno slovensko pop sceno je že dobro, tujine pa Raay itak ne bo niti povohal oziroma obratno. Tam je takih posnemovalcev že brez njega dovolj.

  12. IZTOK GARTNER - 19.12.2012 ob 14:15
    IZTOK GARTNER

    Peter, ma saj se tudi vsi svetovni glasbeniki, ki so pač v špici popularnosti v ZDA, obračajo po vetru, kar jim seveda močno zamerim, saj so pred tem delali super musko, zdaj pa delajo auto tune dance drek. Pri Raayju pa je obratno, saj je nekoč delal posran turbofolk, nato še bolj posran “Lendero pop”, zdaj pa čisto okej pop in zelo dober dance. Zarolaj si stare komade Turbotov in nove komade Tangelsov, pa boš slišal razliko. Če je ne boš, potem si gluh. In hej, od kje ideja, da je hit dober komad? Itak da velikokrat ni, toda v primeru Nike Zorjan zame je. Ali še bolje, v primeru Tine Maze ni, v primeru Nike Zorjan je.

    Nebo, končno nekdo, ki je bral tudi intervju in ne samo uvod, ki vas je očitno precej razburil :)
    Ma zakaj bi moral biti izviren oz. kdo pa danes sploh še je lahko izviren, če hoče živeti od muske? Vsak nekoga posnema, poanta pa je v tem, če zna dobro posnemati. Ker če se pri nas ne posnema, nastane še stokrat večji drek v popularni muziki, saj naši producenti še vedno živijo v osemdesetih. Se pa strinjam z zadnjim odstavkom tvojega komentarja, končno nekdo, ki razmišlja, jebemti no :)

  13. Peter - 19.12.2012 ob 22:15

    Komad “My way is my decision” je tipičen njegov komad, v tem je fora in je isto sranje kot ostali njegovi komadi.
    In ne zanikam, da v tujini ne kopirajo drug drugega, ravno to je velik problem. Ta problem ni prisoten samo pri nas ampak je tudi v tujini. Se pa strinjam, Turbo angels in Tangels (še pri imenih nima idej) ni isto, se strinjam, vseeno pa mu ne morem dati kakšne hude kvalitete.

    “Ma zakaj bi moral biti izviren oz. kdo pa danes sploh še je lahko izviren, če hoče živeti od muske?”

    Ravno to je danes žalostno.

    nebo: “Kar se tiče Raaya kot avtorja in producenta pa mu ne morem ravno priznavat kakšne hude kvalitete. Predvsem ni izviren, ker več kot očitno posnema svetovno produkcijo, pa če to on prizna ali ne.

    Podpišem!

    “V Sloveniji je itak katastrofalno pop avtorstvo in če nekdo vsaj dela in poskuša nekaj je za pohvalt.”

    On se trudi? No, ja… Se marsikdo na naši sceni veliko bolj.

  14. IZTOK GARTNER - 19.12.2012 ob 22:21
    IZTOK GARTNER

    Res hočeš reči, da je tole
    http://www.youtube.com/watch?v=4c1pRRz4CIs
    enako kot tole
    http://www.youtube.com/watch?v=m3LXb2WgNpc
    http://www.youtube.com/watch?v=CV06mAGbwHs

    In tole
    http://www.youtube.com/watch?v=ARmTCfNkhsY
    enako kot tole
    http://www.youtube.com/watch?v=tYtP2_sS-6I

    Daj ne seri no, prav vidi se, da Raayja ne maraš in da zato pišeš tako kot pišeš.

    Torej se Raay po tvoje ne trudi ali kako?

  15. kren - 20.12.2012 ob 13:20

    če raay ni dober slovenski producent kateri pa potem je ? ma daj ne nabijajte!

    dela odlično glasbo, pa če si to priznate ali ne ;)

  16. IZTOK GARTNER - 20.12.2012 ob 13:22
    IZTOK GARTNER

    Dobro vprašanje :)
    No, pobje zgoraj, kdo so po vaše res dobri slovenski producenti popularne muzike?

  17. E - 29.08.2014 ob 15:49

    https://twitter.com/iztokgartner/status/505063994525483008

    Me res zanima ,če je tako jebeno dobro.Sem skeptičen.

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !