IZTOK faking GARTNER

« | | »

X Factor Slovenija: Veliki finale

25.06.2012

Evo ga, pa smo prigurali do velikega finala, do zadnje oddaje slovenskega X Factorja, ki ga bom začel z Ano Soklič in Almo Merklin, dvema daleč najboljšima tekmovalkama, ki sta žal izpadli, kar je bil kronski dokaz, da gre za farso, kjer v resnici ne iščejo najboljših pevcev in performerjev, ampak le tiste, ki pač ustrezajo rejtingom in potencialnemu filanju dvoran ne glede na kvaliteto prikazanega.

Okej, dovolj jokanja, gremo na finalni šov, ki sem ga kljub vsemu pričakoval še bolj nestrpno kot četrtfinalno tekmo Italije in Anglije ter seveda navijal za Demetro Malalan, ki je vsaj nekaj razredov boljša od Matije Jahna in In & Out.

  • Matija Jahn, na začetku je bil huda faca in še pel je dobro, potem pa se je nekako izgubil in začel fušati na polno. Vse do zadnjih dveh finalnih oddaj, kjer je bil spet na pravi poti, kar ga je na koncu pripeljalo celo do velikega finala. Vedel sem, da ima velik fan base, nisem pa vedel, da bo ugnal celo In & Out, kar pomeni, da lahko na koncu morda celo zmaga. Začel je z Wind of Change, najprej pa sem se vprašal, kaj za vraga so mu naštimali na glavo namesto las. Ni pel slabo, a jeba je, ker ga matra angleški naglas. Soliden nastop, a nič več kot to.
  • Demetra Malalan, edina, ki si zasluži veliki finale. Ko dobi pravo pesem, je vrhunska, ko ji pesem ne leži, pa se zgodi debakl kot pri Rihanni. Prav zato je daleč za Almo in Ano, ki takih kiksov nista naredili niti enkrat. Uf, jebemti, Smile Charlieja Chaplina, ki jo je zelo rad prepeval tudi Michael Jackson in ki ga je zanj na pogrebu pel brat Jermaine. Bravo, Demetra, tole je bil nastop za končno zmago. Tole je bil nastop, o katerem bi se moralo govoriti še precej časa. Tole je bil nastop, na katerega bi bil ponosem tudi Michael Jackson.
  • In & Out, Matija Jahn fuša, In & Out pa fušajo še stokrat bolj. Če si kdo finala ne zasluži, so to tile pobje. Vsaj kar se petja tiče, verjamem pa, da so super tržna niša, ki jih bo Uranjek spravil zelo daleč, če se mu bo ljubilo. Okej, tokrat fušanja prvo polovico niti ni bilo, so pa na odru delovali kot ostanek Evrosonga, torej kot skupina, ki je izpadla na avdiciji za Evrosong. In & Out nimajo pojma, ali naj bodo boy band ali pop rock skupina, ko začnejo peti vsi skupaj, pa je fušanje še vedno preveč očitno, da ne bi bolela ušesa. Aha, Jadranka, nisem vedel, da ocenjujemo prijazne karakterje, ves čas sem imel v glavi, da ocenjujemo petje. Da o neslani šali, da je kao itak vse zrežirano, niti ne govorim. Če bi bilo vse tako kot je treba, tile pobje ne bi smeli stati na odru velikega finala.

Po prvem krogu je bila daleč najboljša Demetra, Matija Jahn in In & Out pa so zaenkrat nekako enakovredni. Ni pa nič bolj dolgočasnega od Boštjana Gorenca Pižame, ki je bil zdaj celo na odru z Polesom in Valičem, ki sta v primerjavi z njim najbolša voditelja in humorista na svetu.

  • Matija Jahn in Big Foot Mama, odličen duet, kjer se je Jahn enakovredno kosal s Skočirjem. Tole je bil brez dvoma eden najboljših Jahnovih nastopov, kjer je karizma špricala po celem odru. Jahn je kul dečko, ko mu dovolijo, da je to kar je, zato je bilo ves čas neumno, da so ga hoteli spreminjati in mu dajali komade, ki niso bili primerni zanj. In hej, zakaj za vraga ni vedno pel po slovensko, saj bi bil stokrat boljši kot v angleških komadih.
  • Demetra Malalan in Tabu, itak da ji niso smeli dati Maje Keuc, ki bi Demetro pofurala kot za šalo. Evo, to je to o čemer govorim. Ko Demetra dobi komad, ki ni zanjo, ne naredi nič posebnega. In hvala bogu, da je imela Tina Marinšek v roki kitaro in da je bila malo bolj mirna, saj se Demetre v nasprotnem primeru sploh ne bi videlo. Stokrat slabše kot Smile in vnovičen dokaz, da Demetra ni vedno enako dobra, kar se za nekoga, ki misli zmagati ne spodobi.
  • In & Out in Maja Keuc, zanimivo že zaradi tega, ker sta bila Tim in Maja nekoč par, sem pa prepričan, da jih bo Keučeva vokalno ponižala kot štiri tretjerazredne pičke. Hm, ni slabo, ni slabo. Celo dobro je, če sem iskren. Keučeva jim je pomagala, da končno ne fušajo, še posebej pa moram izpostaviti Tonija, ki je res super pevec. No, končno lahko rečem, da so mi bili In & Out prvič kul. Ampak hej, Keučeve pri njihovi nadaljni poti seveda ne bo.

Hm, tokrat je bila pa prav Demetra najslabša, In & Out pa morda celo najboljši, kar je prvovrstno presenečenje. Ampak Demetrin Smile je bil tak hud presežek, da je seveda ne bi izključil iz igre. Morda sem nor, ampak danes In & Outov morda ne bi poslal domov, je pa res, da je bil Jahnov duet z Big Foot Mama odličen. Ma nimam pojma, jebemti.

Evo jih, Muff, po mojem mnenju trenutno ena najboljših slovenskih skupin. Z nastopom in pevko, ki bi lahko kadarkoli zmagala na X Factorju.  Kapo dol.

Med najboljša dva gresta Demetra Malalan in Matija Jahn, kar je in ni presenečenje, glede na to, da je Jahn In & Out premagal tudi v prejšnjem finalu. Sem bil pa vseeno prepričan, da bodo fantje prilezli med najboljša dva, a Jahnov fan base je očitno res neverjetno močan. Toda vseeno mislim, da Demetrinega pa ne bo uspel preseči, tudi zato, ker je Demetra že od prve oddaje glavna favoritka za končno zmago. No, je pa res, da zdaj vsaj vidimo, da vse skupaj res ni zrežirano do konca in naprej in da morda o vsem skupaj res odločajo gledalci. In pošteno, da bodo zdaj šteli le glasovi zadnjega nastopa Jahna in Demetre.

  • Matija Jahn, evo ga, zadnja pesem Matije Jahna, Queeni, njegov top bend, če se ne motim, in Who Wants To Live Forever, ki ga zapoje res odlično, verjetno najbolje od vsega, kar je zapel v lajfu. Doživet in skuliran nastop. Nimaš kaj, Jahn je bil danes enkraten in najboljši doslej. Jahn si je danes morda res zaslužil veliki finale, če so pač že skenslali Ano Soklič in Almo Merklin.
  • Demetra Malalan, po Jahnovem razturju je imela težko delo, ki pa ga je seveda opravila z odliko, saj je spet pela pesem, ki ji je bila pisano na kožo. Demetra ni 15 letno dekle, Demetra je zrela pevka, ki ji noro dobro ležijo zreli komadi. Vrhunski nastop, vrhunski vokal in zagitovljena zmaga še preden sem slišal dokončne razultate. Jahn proti temu nastopu ni imel nobenih šans, Demetra je bila v zadnje tako vrhunska, da bi se lahko za nekaj trenutkov skrili tudi Alma in Ana.

Zmagala je DEMETRA MALALAN, ki je bila danes seveda moja favoritka in bi bilo res čudno, če bi se zgodilo presenečenje in bi Jahn na koncu presegel še njo. Demetra je, ko dobi pravo pesem, res nad oblaki, tam kjer sta bili tudi Alma in Ana, je pa res, da nekaterih pesmi, kot sem že povedal, ne odpoje dovolj dobro, da bi lahko rekel, da je bila najboljša od vseh. Toda v nadaljni karieri itak ne bo pela Rihanne in duetov s Tabuji, ampak komade, ki jih totalno ležijo, kar pomeni, da bo zadeva štimala in da je konec koncev zmagala prava tekmovalka. Jahnu pa želim vse naj naj, saj je kul možakar, ki si zasluži, da bi živel od muske.

(c) 24ur.com

Dober šov, za slovenske razmere pravzaprav odličen. Tudi glede žirije, ki je bila kljub mnogim kiksom vseskozi daleč boljša od tiste na Telentih in na Misiji. Resda nisem dobil toliko čustvenih, napetih in dih vzemajočih momentov kot pri ameriški verziji, je bilo pa vse skupaj vsak teden znova dovolj kul, da sem dogajanje požiral kot po tekočem traku in se jezil, če se kaka odločitev ni ujemala z mojim mnenjem. Sem pa vesel, da Jahn in In & Out danes niso razočarali in da so bili dejansko vredni velikega finala. To pa seveda pomeni, da se blamaža zaradi izpada Ane in Alme zniža na minimum in da je vse skupaj na koncu izpadlo okej in čisto kul. So bili pa skeči Valiča in Polesa večino časa povsem nepotrebni, saj so daljšali že tako predolgo oddajo, bom pa vseeno dejal, da sta kot voditelja solidna, da pa zelo moti, ko se začne Valič glupirati in pozabi, da X Factor ni njegov stand up. Pa tudi to bi štimalo, če bi bil dovolj zabaven, a ni, jebat ga, vsaj ne v kontekstu, ko si je želil biti. Tu in tam sem se nasmehnil, drugače pa sta me dolgočasila in sem gledal na uro. Ni panike, ko gre za hitre finte, panika nastane, ko je treba zafilati več minut programa. Prav zato je slabo, da so take pavze sploh imeli, sa so bremzali filing in tempo šova. A kot sem že dejal, v primerjavi z Gorencem sta bila vrhunska. Ker Gorenc pa res nima pojma kako je treba biti smešen, ko stopiš na oder X Factorja in moraš v minuti ukrasi šov voditeljema. Da o tretjerazrednih štosih za Šparove reklame niti ne začenjam govoriti. Pa da ne bom samo drekal, kul oddaja, presenetljivo kul oddaja kot celota. In tv šov, na katerega smo lahko pri nas ponosni.

(c) 24ur.com

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 25.06.2012 ob 04:14 pod Slovenija ima talent, Misija Evrovizija, X Factor. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

29 odgovorov na “X Factor Slovenija: Veliki finale”
  1. g-force - 25.06.2012 ob 08:27

    Super, da je zmagala Demetra, saj je bila od finalistov daleč najboljša…
    Moram pa rečt, da se mi je zdelo, da je Matija Jahn fušal pri vseh treh pesmih, pri nastopu z Big Foot mamo ga je reševal Skočir, ko pa se je na čase slišalo samo njega pa ni bilo ravno najbolje :) -nasplošno pa ni bil slab nastop(z njegove strani BFM itak obvladajo :) ).
    Presenetili so me in&out, ker mi do sedaj sploh niso bili všeč, tokrat se mi pa zdi da so obe pesmi v redu odpeli(morda kakšen kiks, ampak na splošno pa zelo v redu), sploh z Majo Keuc so se super ujeli…
    ampak od teh si je zmago zagotovo najbolj zaslužila Demetra.
    sem pa bila izjemno šokirana, ko je šel v finale Matija in ne in&out.

  2. nebo - 25.06.2012 ob 09:05

    Me prav veseli, da je še nekdo opazil totalno neduhovitost Pižame, res ne razumem kaj on sploh počne na kakršnemkoli odru. Abotne otročje šale, nič drugega.

    Bi se skoraj z vsem strinjal kar si napisal ; bi pa vseeno rekel, da tud Ana Soklič po moje ne bi šla skozi z Rihanno, njen glas je preveč globok za kaj takega, je imela očitno več sreče z izborom skladb kot Demetra. Za Almo sem bolj prepričan, da bi tud ta komad zvozila. Mislim, da pevcu ni treba znat vse zapet, pravzaprav je bolje, da ima svojo špuro, tud Ana jo ima, tud nje si ne predstavljam z včerajšnjim komadom tabujev. Se mi nasploh ne zdi,da sta obe tako boljši kot Demetra, mislim, da ima Demetra res že ta svoj izraz kot je rekla Jadranka, katerega obvlada v nulo in tu ji ne seže do kolen nihče na tem faktorju. Me pa ful zanima kakšne avtorje bo zdaj imela, malo sem skeptičen kdo ji bo pisal komade vredne njenega glasu. S kakšnimi slovenskimi popevčicami nima šans na sceni. Mislim, da gospodična z svojim izgledom in glasom lahko čez par let postane pevka številka ena v Slo. Če bo vztrajala in imela pravo ekipo.
    Matija pa ja, predvidljiv konec; komad queenov je odpel super, ampak pri njemu se vidi, da ima majhen nabor komadov, nekatere ki se jih nauči obvlada, vse ostalo je bolj tako. Pa ta njegova ruska iangleščina, men je nadležna. Tud izgovorjava je pomembna pr petju, on je nima.
    Mi je bil pa včeraj silno všeč z big footi, v tem naj vztraja, Mika naj ne bo njegov stil, ker ga preveč posnema. Rokenrol naj se gre. In ga bom tud jaz poslušal.

  3. lily - 25.06.2012 ob 11:31

    Matija je Freddieja zadel tako tako. Bolj ne. Freddieja pač za moj okus ne zna noben peti in se noben ne približa. Čeprav mi je tole zelo všeč: http://www.youtube.com/watch?v=FWVMwZeGcpQ
    Demetra v duetu res ni bila “tisto”. Je pa Matija zažigal, rock ‘n’ roll mu očitno leži.
    In&Out so mi bili dobri. Ne vem, zakaj jih tako kritiziraš, ker je Matija veliko slabši od njih. Sploh z Majo Keuc jim je ratalo, ja. Ful sem bila presenečena, da niso šli med najboljša dva. Matija mora imeti res ogromno fanov, da ga 4 tipi skupaj ne presežejo.
    Bila sem prepričana, da bo zmagal Matija, tudi zato ker se naši showi res nikoli ne končajo po mojem okusu, ampak tokrat se je. :) Demetra me je že z avdicijo vrgla na rit, se prav spomnim. Jaz ji želim najboljše.

  4. lily - 25.06.2012 ob 12:06

    In Uranjek je lepo opisal Matijevo angleščino: štirioglata angleščina. :D

  5. alenka - 25.06.2012 ob 12:15

    ne gledam tega, ampak včeraj je bilo v dnevni pač tok naglas da nisem mogla preslišat. Jahn mi je katastrofa! ja ko ti prav uniči mega pesmi. kot fenica Queenov mi je pač safr poslušat safr vokale. in če kdo fajn poje njihovi pesmi je to Adam Lambert s katerim imajo Queeni letos tudi nekaj koncertov. dobro, on noče bit Freddie, ampak da nek svoj input in ne gre za nek nadomeste ipd. skratka upam da sm prvič in zadnjič slišala tegale fanteta Jahna…

  6. RHYME-G - 25.06.2012 ob 14:32

    kak je pa naslov tega komada od muff blo ko so ga pel???
    neki življenje gre naprej…?

    drgač pa mi je demetra prvič bla kul :) ko je pela alcijo keys:) in je res pela tak da si zasluzi zmago….
    čeprav ma alma vseen bol glas za RNB ko demetra!

  7. Pepi - 25.06.2012 ob 18:11
    Pepi

    Valda … od vseh oddaj zamudim ravno finale. Zdajle gledam nastope na youtube in se ne morem drugega kot strinjati z zapisom. Demetrin nastop s Tabujevci izpade, kot bi fanico iz publike povabili na oder, da poje skupaj z Marinškovo … in to tisto koncert varianto, kjer izvajalec odpoje dve besedi, ostalo mora pa publika (namesto katere imamo v tem slučaju pač Demetro). Je pa lepo in spoštljivo s Tinine strani, da se je mogoče malo držala nazaj in vseeno dala prednost Demetri. Situacija ja ta, da če je Malalanova izmed trojice prvi nastop sfurala najbolje (in ga res je), je drugega najslabše. In And Out obratno (hvala Maji), Jahn je bil pa obakrat nekje povprečen. Če bi se gledalci dejansko odločali samo na podlagi teh šestih relevantnih performansov … bi imeli kar težko nalogo. :D

  8. MATEj - 25.06.2012 ob 19:06

    Ne glede na bruh glasovanje folka je na koncu le zmagala Demetra, kot sem napovedal že po booth campu! Odličen! Res dobro poje, ima talent, zna nastopat, je likeable … Pač ima vse. Je zvezda. Tip in Jahn niti niso vredni omembe, ampak da rešem če so bli Queeni okej!? Jaz sem moral premaknit, take koline so ble to. Pod črto: Demetra in Alma sta bili najboljši in najbolj perspektivni, Ana sicer odlična, a zaradi karakterja očitno neprimerna za šovbiznis, Ajda in swagice majo z neki vaje velik potenciala. Evo drugih se pa zdele niti ne spomnim več.

  9. IZTOK GARTNER - 25.06.2012 ob 23:24
    IZTOK GARTNER

    G-force, Queenov ni fušal. Okej, tu in tam ga je odneslo, ampak celota je bila vrhunska.

    Nebo, tisti, ki ne opazi, da je Pižama grozljivo nesmešen, nespontan in slab, ko stopi na oder, se mora vprašati, kaj za kurac je z njim narobe.
    Glede Demetre, le kdo je pri nas tako kul avtor, da ji bo naredil dobre komade, ki se bodo prijeli in hkrati ne bodo totalno drek. Nimam pojma in prav zaradi tega se ji lahko zgodi, da bo šla zelo hitro k vragu ali pa da bo postala še ena Saška Lendero.

    Lily, tokrat In & Out nisem ne vem kako kritiziral. Če pa ni jasno, zakaj sem jih do te oddaje, pa bog pomagaj. Ko je Jahn šel dalje sem bil tudi jaz zelo presenečen, ampak bil pa sem sto posto, da čez Demetro ga pa ne bo odneslo, morda tudi zato, ker so šteli samo tekoči glasovi. Če bi sešteli global, bi jo pa morda celo premagal. Če ima res tak hud fan base, pa ga čaka super kariera in bo polnil dvorane.

    Alenka, Jahn je Queene odpel odlično. Tu ni dileme. Če si hotela pravega Freddiea, pa si seveda hotela bedarijo.

    Rhyme, Alma bi Alicio pela še bolje, je pa res, da je bila Demetra tokrat nad oblaki.
    Muff pa so peli Naj sije v očeh, ampak počekiraj zapis, ki sem ga objavil o njih malo nazaj, imajo še dosti boljše komade.

    Pepi, saj to je ta pizdarija pri Demetri, ja, ker ni vedno enako dobra oz. je bila parkrat celo slaba. To je za zmagovalko malce sporno, jebat ga.

    Matej, no ja, nekaterim je tudi preveč pocukrana, razvajena in zaradi pretirane prikupnosti tečna. Ni vse samo ena smer, prijatelj. Sem pa ziher, da je zmagala tudi zato, ker jih ima komad 15. To je sindrom Line Kuduzovič, ki ga imajo Slovenci očitno radi.
    Glede Queenov, tu sva očitno poslušala dva različna Jahna.
    Glede Ane, ravno zaradi tega kar je taka kot je, jo čaka bombastična kariera. Ampak seveda ne za osnovno šolo, ki te itak že čez mesec dni zamenja z drugim rality show aktualnežem.

  10. Frenki - 26.06.2012 ob 07:59

    To da na X Factorju goljufajo, sem vedel že pri Lini Koduzovič. Od takrat naprej tega seveda ne gledam več. Najbrž je takih ljudi še veliko, zato podaljušujejo oddajo do skrajnosti da bi vseeno kaj zaslužili. Vložiti tolk dnarja in narest tok slabo oddajo, ja to morš bit pa res totalen butl. In tisti ki to gledajo tud. Kruha in X Factor.

  11. IZTOK GARTNER - 26.06.2012 ob 13:06
    IZTOK GARTNER

    Meni pa se ravno pri Lini ne zdi, da bi kaj goljufali, saj je povsem jasno zakaj je zmagala.
    Oddaja pa nikakor ni bila slaba za naše razmere, ravno nasprotno.

  12. nebo - 27.06.2012 ob 15:50
  13. IZTOK GARTNER - 27.06.2012 ob 16:02
    IZTOK GARTNER

    Videl že tule, a link ni delal:
    http://24ur.com/ekskluziv/glasba/avdio-alma-merklin-se-predstavlja-s-prvim-singlom.html
    Zdaj dela, pa še cel komad je.
    Hm, ni mi kul, neka čudna fuzija dancea, rocka in popa, pa njen vokal je totalno neprepoznaven.
    Tega se najbolj bojim, tega, da bodo te talente v roke vzeli bedaki in jim dali take prozorne komade, iz katerih ne bo nič.
    Je pa škoda, da je Alma sploh pristala na take vrste komad. Po svoje jo razumem, saj je železo treba kovati dokler je vroče, a vseeno je to na dolgi rok škoda. Po drugi strani pa je res, da kakega bolj kvalitetnega komada pa naši kmečki poslušalci itak ne bi štekali in bi bilo še slabše. Ma jebeno je to pri nas za mlade pevce.
    Zdaj pa naj mi še kdo pove, da je za tole štanco plačala bajne denarce avtorju, pa me bo itak kap.

  14. nebo - 27.06.2012 ob 20:30

    Men ta komad niti ni tako katastrofalen, to zato ker nisem pričakoval da bo Alma al pa kdorkoli iz faktorja tako hitro(če sploh kdaj) udaril s kakšnim hudo kvalitetnim singlom. Osebno mi tud Almin glas ni tako napačen, je pa seveda to druga zgodba kot njene pesmi v faktorju. In prav to kar sem se bal se zdaj začenja, v Slo. ni avtorjev ki bi delal dobro musko za dobre pevce. Dokler se poje tuje pesmi je vse super, ko pride na vrsto nov slovenski avtorki izdelek je pa zgodba čisto druga. Zato je Demetra zvenela s Tabuji povprečno, in zato tako zveni zdaj Alma. Men se torej namesto tega, da ljudje ne bi zaštekal dobrega komada, zdi še mnogo večji problem to, da ga ni v Sloveniji, ki bi znal napisat tak komad, vreden Alme,Demetre, Ane…To je problem in bo. Žal.

  15. IZTOK GARTNER - 28.06.2012 ob 07:23
    IZTOK GARTNER

    No ja, katastrofalen res ni, kar pomeni, da ni ravno tak kot jih dela Tanja Žagar, ampak moral bi biti boljši, ali povedano drugače, moral bi biti tak, da bi se prijel kot velika uspešnica, pa se po moje ne bo. Razen če bo promocija tako huda, da se bo vrtel na vseh radijih, ker je pač od Alme. Avtorjev res ni, se strinjam. Oziroma so, ampak nimajo pojma kako se dela dobra muska za dobre mlade pevce. Pa naj vsem musko dela Plestenjak, jebemti no. Sto posto sem, da bi prav on Almi in Demetri naredil super komade, ki bi se prijeli, pa še dovolj kvaliteteni bi bili, da jim ne bi mogli očitati kakih večjih felerjev. Še za Mašo Medik je znal dobro musko narediti, pa za Alyo tudi, kaj potem ne bi znal za Almo in recimo Demetro.

    In potem se bo pojavil še problem, kdo bo hodil na koncerte Alme in Demetre, če bosta imeli take komade. Nihče, pa četudi sta Alma in Demetra. To pa je na dolgi rok še večji problem. Če ni hitov, ni koncertov. Če pa so hiti na stopnji Tanje Žagar, pa te čaka zelo kratka in kmečka kariera, saj to področje več kot uspešno pokriva že Tanja Žagar.

    Za Ano me pa ne skrbi, saj se mi zdi, da ima kul ekipo, ki ji bo znala narediti primerne komade. Večji problem bosta po moje Alma in Demetra, pa tudi Matija Jahn, ki se lahko hitro ujame v patetitko svojih prejšnjih avtorskih pesmi in ne bo naredil prave kariere.

  16. PPP - 29.06.2012 ob 09:15

    Zanimiva debata, ne kaj. Je pa veliko vprašanje, kje je trg za vse te pevce in pevke? Koncerti, klubi … ne vem kaj. Tudi Jan, vrhunski glasbenik je marsikdaj pel in igral petim pijancem za šankom, preden se je z delom prebil naprej. In vse te zvezdice čaka podobno.

    Sicer pa folk še za bolj kvaliteten bend za ohcet, ki res odbije kaj kvalitetnega ni pripravljen dat enih 200 eurov več, tako da potem uspevajo lokalne verzije Tanje Žagar, večina teh govedarjev ima 90% istega repertoarja, ki se zdownloada v enem zip fajlu. Vsakič ko sem kam povabljen vprašam, kdo špila, da se psihično pripravim. Vrhunec večeraje Komar od Čukov in Walk of Life od dire Straitsov … večina govedarjev še enega poštenega Oliverja ne zna odbit za tastare.

  17. IZTOK GARTNER - 29.06.2012 ob 10:22
    IZTOK GARTNER

    Vztrajnost je nujna. In ravmo tu mnogi mladi pevci obupajo, ker pač rezultata ni v enem ali dveh letih. Je pa zajebano, če nimaš od česa živeti in moraš v službo, potem pa glasba avtomatkso pade v drugo vrsto in se ji ne moreš posvečati sto odstotno.

    Trg pa bo kriza, ja, vsaj na dolgi rok. Jaz bi za začetek predlagal kako skupno turnejo kot nekoč, ko je to menedžirala Natka Geržina in je v isti avtobus nafilala Game Over, Bepop, BBT in Sebastiana, če se ne motim. Dvorane so pokale po šivih.

    Nazadnje sem bil na poroki, kjer je pel Alen Vogrinec in je kar solidno plačo dobil. Pa ni bil slab.

    Sicer pa Demetra, Alma in Ana itak niso za poroke, ampak za kul špile, kjer je karta pač 5 ali 10 evrov, ali brezplačno in lokal pač dobi na pijači. Bodo pa itak morale začeti na kakih skupinskih špilih kakih obletnic radijev ali koncertov, kjer bodo pač odpele komad ali dva. To gre zaenkrat dobro Evi Boto, ki je pela celo s Plestenjakom.

  18. karolyna - 29.06.2012 ob 16:10

    Šov je končan in dobili smo “x factor zmagovalko”. Vesela sem za oba super finalista, jezi me le, da ne moreš poslušati nekaterih pesmi, ki so jih peli vsi finalisti šova. Pa še nekaj!
    Matijo kritizirajo, kako je “fušal”. Mislim, da le ni bilo tako grozno in da je pesem Who wants to live forever zapel zelo dobro, doživeto, da prvo in drugo pesem sploh ne omenjam, ker jih je odpel enkratno in menim, da bo še posebej pesem Slab spomin ostala v “zelo dobrem spominu!” Sicer pa, roko na srce. Od devetih finalistov niso “fušali” trije, pa se ni nihče uvrstil med prve tri. Pa naj bo tako kot je, saj je obveljal “glas ljudstva”. Večini je to všeč in čeprav je moj favorit že prej izpadel, sem vseeno zelo uživala v petju obeh super finalistov. Iskreno! Kako pa bo potekala njihova pevska prihodnost, pa bo pokazal čas. Na dosedanje izkušnje in premajhen trg jim kaže slabo, kar je škoda, zato jim želim, da čim bolj izkoristijo “svojih pet minut slave”.

  19. IZTOK GARTNER - 29.06.2012 ob 16:53
    IZTOK GARTNER

    Ma na nek način je tudi ta hitra slava okej, saj izpolniš sanje in izdaš kak komad, morda spot ali celo album, če se zgodi čudež. Na kako dolgo kariero ali na to da bi živeli od glasbe, itak ne računajo po moje, zato naj izkoristijo ponujeno in pičijo kolikor se da ter izvlečejo maksimum. Tudi jaz jim želim vse naj naj, saj niso bili slabi in si zaslužijo vsaj delček glasbene scene.

    Sem pa malo čekiral kaj se dogaja z udeleženci ameriškega šova, pa tudi vidim da zaenkrat še niso naredili nič konkretnega pa je že leto mimo. No, če tam ne gre, kako bo šlo pri nas. Torej je že kak komad velik uspeh.

  20. Tehtnica - 1.07.2012 ob 00:11

    Meni je najbolj segla v srce Ajda, ki je s pesmijo Janis Joplin presenetila že s svojim prvim nastopom. Vidi se, da poje z dušo. Razen enega kiksa je vse odpela odlično in je po mojem mnenju ena redkih pevk, ki se ne ponavlja iz pesmi v pesem. In to je po mojem mnenju tista nadgradnja, ki loči odličnega pevca od tistega, ki poje doživeto. Njen adut pa je tudi spontanost, ki ljudi najbolj pritegne in to je tudi razlog, zakaj se je Matija Jahn uvrstil tako visoko.

    Kakšna bo nadaljnja kariera vseh finalistov, pa je odvisno predvsem od njih samih. Ni dovolj biti dober, potrebna bo velika mera samoiniciativnosti, iznajdljivosti in da bodo znali oceniti, katera ponudba je dobra in katera ne.

    Glede žirije pa je moje mnenje naslednje: skozi vso oddajo so se trudili, da bi izbrali res najboljše. Najbrž se jim to ni vedno posrečilo, a vsaj trudili so se po svojih najboljših močeh. Toda v zadnjih finalnih oddajah se mi je zdelo, da brez pomisleka rušijo to, kar so prej s težavo zgradili. Res je, vsi kandidati so bili dobri in eden je moral vedno izpasti. Toda ko sem iz oddaje v oddajo spremljala, kako pošiljajo domov tiste, ki so bili najboljši, mi je bilo žal, da niso zdržali do konca. Le zakaj ne bi smel nek mentor do konca oddaje imeti še vedno 3 kandidate in le zakaj drug mentor ne bi smel vseh treh izgubiti? Saj je to oddaja, ki išče dobre pevce in ne dobre mentorje. In ravno to je tisto, kar me je začelo odvračati od gledanja oddaje.

  21. IZTOK GARTNER - 2.07.2012 ob 08:08
    IZTOK GARTNER

    Od njih samih bo odvisno bore malo, saj smo v Sloveniji, ko itak nimaš kaj izbirati. Če ne vzameš tistega, kar ti ponujajo, ti ne ostane nič, saj izpadeš iz igre in nimaš več šans, da prideš nazaj.

    Žirija pa je imela težko delu tudi zaradi tega, ker so v bottom two prišli tekmovalci, ki si tega nio zaslužili.

  22. nebo - 2.07.2012 ob 09:20

    Igor pravi; “Od njih samih bo odvisno bore malo, saj smo v Sloveniji, ko itak nimaš kaj izbirati.”
    To pač ni res in se strinjam s Tehtnico. Ravno ta saminiciativnost, iznajdljivost, pa vztrajanje je pomembna.
    Ja, seveda, če izvajalec samo čaka, da mu nekdo drug naredi vse; besedilo, melodijo, ga pripelje v studio, mu posname pesem…ja takemu res ni lahko. Ampak če bi bili vsi taki,ne bi imeli na sceni Neishe, Plestenjaka…Noben ne trdi, da je v Sloveniji lahko uspet (kje pa je?), ampak če verjameš v to kar delaš in če ne vržeš puško v koruzo ob prvem neuspehu je pa možno. Milsim da gre tu za maraton, na hitro uspet pomeni tud na hitro zamret.

  23. IZTOK GARTNER - 2.07.2012 ob 09:30
    IZTOK GARTNER

    Sicer nisem Igor, ampak Iztok, drugače pa še vedno vztrajam pri svojem. Če ne poznaš pravega menedžerja in če ti albuma ne izda Menart, nimaš kaj iskati na naši sceni, saj ne boš naredil nič omembe vrednega. Morda kak komad, ki bo nabral nekaj ogledov na YouTubeu, marda kak špil za frende, to pa je tudi vse. Ne gre se sprenevedati.

    Okej, vztrajnost je kul in nujna, ampak kaj boš počel dokler ne uspeš? Če boš šel v službo je s kariro konec, saj ne bo časa. Če boš ostal doma in samo vadil in vadil, pa rabiš starše, ki te bodo financirali.

    Da ne bo pomote, govorim o tem, da res uspeš, da si torej špica, ne pa da pač brenkaš tu in tam za hobi.

  24. nebo - 2.07.2012 ob 11:40

    sorry za lapsus:)
    Ne vem no, če si dober in če verjameš dovolj v sebe in če boš pripravljen garat (kar je pač treba) lahko tud ob službi delaš kariero, Je pa res da je polno povprečnežev, ki si domišljajo, da so ne vem kaj in če ne uspejo je vse drugo krivo kot oni sami. Pa še nekaj, kdor se bavi z glasbo zato, da bi uspel je to že prva napaka, če ti je glasba v krvi se boš ukvarjal z njo tud, če te noben ne posluša. To pa je že tisto, kar loči umetnike od ostalih.

  25. IZTOK GARTNER - 2.07.2012 ob 15:57
    IZTOK GARTNER

    Se strinjam, a vseeno je jebeno težko če si brez botrov in pravih zvez, pa če si še ne vem kako dober in vztrajen. Ker fora je, da obupaš če ni rezultatov dolgo časa. Najbolj pa te razjezi, ko vidiš da ratuje stokrat slabšim od tebe.

    Je pa res, da večina res ni dovolj dobrih in je logično da jim ne uspe, kakor je tudi res, da bi jim kljub temu uspelo, če bi jih v roke dobila prava ekipa.

    Pa ne gre pozabiti na slovensko ciljno publiko. Tanja Žagar je recimo zgodba o uspehu, ki je lani prodala celo največ plošč pri nas. Pa tudi njeni koncerti so odlično obiskani. Torej je uspela na polno. Ampak hej, a boš rekel, da je kvalitetna in res sposobna? V tem je fora Slovenije, da je torej še ta hendikep, kjer zmanjka ciljne publike za kvaliteto.

    Recimo, da nek bend fura hard core heavy metal v tujini in pri nas, kar pomeni, da ga posluša recimo 5 posto publike. To v tujini še vedno pomeni 200 tisoč folka, pri nas pa 10 folka, kar pomeni, da tak bend pri nas nima prihodnosti pa je lahko enako kul kot tisti v tujini, kjer je trg mnogo večji in ni panike, če bi 90 posto folka poslušalo harmoniko, ker bi 10 posto ostanka še vedno pomenilo pol milijona ljudi recimo.

  26. nebo - 3.07.2012 ob 09:36

    Tvoj zadnji odstavek vse pove. Kar jaz itak opozarjam že cel čas. Ni problem Slovenija kot taka,ni morda nič manj kmečka z okusom kot celotna Evropa. Dejstvo je zgolj to, da je majhen trg, torej malo ljudi. In procentualna razdelitev publike na tisto z boljšim in tisto s slabšim okusom ni nič kaj drugačna od kakšne druge države, problem je v zgolj v številčnosti. 10 % publike za nek kvaliteten bned je čist solidna številka, žal pa v SLo. številčno res majhna.
    Zato stalno bentit čez slo. publiko in stanjem nima smisla. Slovenija žal nikoli ne bo 200 miljonska Amerika. Dejmo si priznat.
    Sicer sem pa mislil omenil Pando. Skupina, ki je nek sinonim za slo. kvaliteten pop. je pravkar dobila novo pevko, fantje vztrajajo že 25 let, pa vsi vemo, da niso kaj posebej komercialno uspešni. Ampak vztrajajo. Zakaj ? Ker uživajo v tem kar počnejo, ker so se sprijaznili s tem, da v Slo. ni miljonske publike. In nikoli jih nisem slišal kritizirat druge izvajalce, kje vse da oni nastopajo in kaj vse počnejo za svoj obstoj, kot je npr. to počel od Ane manager. Oni živijo svoje in pustijo živet drugim.

  27. IZTOK GARTNER - 3.07.2012 ob 13:27
    IZTOK GARTNER

    No ja, zlati časi Pande so se končali že zdavnaj. Zadnja leta je bilo zatišje. Vsaj tak občutek imam. Morda pa bodo zdaj spet zanimivi, ko je bila ta izbira pevke medijsko dokaj odmevna.

    Ne gre pa pozabiti, da je bilo pred leti lažje, saj ni bilo možnosti, da vsak klovn v svoji kleti odpre studio in se posname na računalnik in fukne svoj komad na Youtube in je kao zvezda. Nekoč so bile vinilke in kasete, komade pa je lahko izdal le tisti, ki je bil res dober. Izjeme so bile, toda ni jih bilo tako veliko kot danes, ko lahko poje vsak kurac.

    Isto velja ze medije, ki danes v revije in v oddaje tišijo vsakega dripca, ki si je obril jajca. Včasih si moral biti nekdo, da ti je to uspelo, danes zmore vsak, ki ima pet minut časa.

    O tem sem pisal tule:
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2009/03/31/slovenski-medijski-sceni-se-je-zasukalo-do-konca/

  28. Vanja1 - 24.07.2012 ob 02:40

    Seveda, kaj se tiče Matije, sem dolgo razmišljala, od kod mi je že znan, takrat je mel tiste dolge Drede. Bil je na Bitki Talentov pri Mariu pred leti, pa na MMs-u 2009 – http://24ur.com/ekskluziv/glasba/izbrane-skladbe-za-melodije-morja-in-sonca-2009.html

  29. E - 12.06.2013 ob 11:41

    Novi videospot od Demetre za pesem Magic

    http://www.youtube.com/watch?v=maqEQ5rolYM

Na vrh

Komentiraj