Michael Jackson, tretja obletnica smrti

25.06.2012 ob 23:09

Danes minevajo tri leta odkar ga ni več z nami. Tri leta odkar je umrla glasba. Tri leta odkar se  je svet spremenil za vedno. Prav zato nestrpno čakam nov material. Ne komade, ki jih je snemal sto let nazaj in jih bodo kmalu izdali na prenovljeni inačici albuma Bad, ampak komade, ki jih je snemal zadnja leta, se pravi komade, ki so bili v planu za povsem nov album ali pa so ostali v rezervi za Invincible, no ja, pa tudi za History in Dangerous.

Vem, da Sony nekaj palamudi in da je materiala ogromno, toda tole čakanje je vse prej kot pametno, tudi zaradi hekerjev, ki so nove komade enkrat že ukradli. Pa rad bi uradno izdani video material, koncerte, zakulisje snemanje spotov in na stotine gostovanj. Če so lahko na YouTubeu, zakaj za vraga ne morejo biti tudi na lepo zapakiranih dvd izdajah.

Res nimam pojma, zakaj se ravno pri Michaelu Jacksonu, ki je še vedno vroča roba, take reči vedno znova zapletajo, saj bi se spodobilo, da bi po smrti dobili kvaliteten in legendaren material, recimo vsaj zadnjo turnejo z brati, pa nepozabno obletnico iz leta 2001, ki je sploh sramotno končala na smetišču zgodovine, pa četudi je šlo za enega izmed najbolj spektakularnih glasbenih spektaklov vseh časov.

Kakorkoli že, na današnji dan je pred tremi leti umrl kralj zabavne industrije, spominjam pa se ga s koncertom turneje History iz leta 1997, ki je nekaj tako dobrega, zabavnega, nepozabnega in vrhunsko izpeljanega, da še danes ne morem verjeti.

YouTube slika preogleda
 

54 komentarjev na “Michael Jackson, tretja obletnica smrti”

  1. RHYME-G pravi:

    zaenkrat pride BAD koncert uradno izdan zraven BAD25….ki bo meu sam 1 neizdan komad z naslovom “dont be messin”…ki ni nc posebnega demo z ful mal vokali….pa mogoc bo se demo od liberian girl gor…tak da slabo!..pa par duetov podobn ko thriller 25 bo gor…
    Najbols kar smo dobl so bli komadi ki so prsl na net istočasno ko Michael album v zameno za FAKE cascio komade …..

    Drgac pa ne vem ne……edini nov komad ki smo ga slisal je biu BEST OF JOY! pa We’ve had enough na ultimate collection!….se pravi 2 komada od leta 2000 do 2009?!…katastrofa!:)

  2. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ta Don’t Be Messin tudi meni ni nič posebnega in je jasno, zakaj ni prišel na uradno izdajo Bada. Pa še demo je.
    Torej bo ta novi Bad en kurac dejansko, pač vlečenje keša na staro imidž albuma. Brez veze.
    Jp, dejansko sta samo Best of Joy in vrhunski We’ve Had Enough zares nova komada iz zadnjih desetih letih.
    Kaj pa duet z Lennyjem? Je bil v devetdesetih že?

    Tale Sonny očitno res vodijo totalni debili, ki so šli še prvi posmrtni album uničiti in razjezit vse fane. Kr neki, res.

  3. RHYME-G pravi:

    JP duet z lennyem je biu mišljen za invincible…posnet enkrat v 90ih…za invincible je posnetih blo več ko 100 pesmi.in to dokončanih!…to je uradno potrdiu michael na intervjuju ob izidu albuma (z rodney jerkinsom sta posnela ene 20 pesmi)….pa je blo planiran da bojo izdani še posebni singli ,kot je biu SHout..na vsakem singlu bi bli zraven še novi neizdani komadi……sam je pol SOny vse zajebu z promocijo in nic ni blo,pa so se skregal čist!…pol je biu misljen nov album leta 2003…iz kerga smo slisal pesem XSCAPE..sicr demo..a spet nc ni blo ker je blo potem sojenje in je vse padl v vodo…..pol pa je zaceu delat na cis novem albumu…ki pa ga nikol ne bo pomoje!….

    Res ne vem ka se grejo!

  4. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Poznam te štorije, ja, pa tudi oba komada, ki ju omenjaš, sta super. Mi pa res ni jasno kaj čakajo in zakaj ne izdajo. Ker tole zavlačevanje ne bo prineslo nič dobrega, saj se aktualnost okoli smrti počasi ohlaja in bo vse skupaj postalo nezanimivo na dolgi rok. Napetost in pričakovanje novega materiala se spreminjata v nezanimivost in neaktualnost. Kot da Michaela res ne bi hoteli obdržati v špici in kot da hočejo pokazati, da se je njegova genialnost končala pri Badu. Bedno do konca.

    Pa Brian May of Queenov je tud en runkl. Je izjavu, da dueti s Freddiejem obstajajo, da jih je kar nekaj, ampak da se mu ne mudi izdajati ničesar in da naj ne pričakujemo v bližnji prihodnosti kaj od tega. Svašta.
    Kaj je problem, pizda no. Greš v studio, zmiksaš komade in fukneš na cd in je rešeno v enem dnevu. Ne ga srat no.

    Edini, ki je bil kul, je bil Barry Gibb, ki je takoj njun duet vrgel na YouTube in še posnetke iz studia zraven. Vsaj eden, ki ve kako se počasti legendo.

  5. RHYME-G pravi:

    se kao drzijo te politike 4 letna pauza med albumi..sam pozablajo da majkla ni več da bi bla vmes turneja,pa da ni videspotov,pa da so nas okol prnesl z albumom Michael….in da bo res vse skup slo v pozabo….da bojo na konc sam najbol zapriseženi fani kupoval albume…drug pa noben!tamladi ze itk zdje pojma nimajo kdo je MJ!
    pa tud komadi bojo zastareli že čez 2..3 ..lete….to bo ze pol minil 10 let odkar jih je delu…in zdej ko je sam ta dance4 pa house na sceni biu biu popoln čas za en orng MJ album z pravim RNB MJ zvokom ki ga zna sam michael naredit z takimi plesnimi klubskimi hiti ..ampak ne…zdej je vazn BAD 25 kao pa neke pepsi pločevinke z majklovim slikam!!!…pol bojo pa izdal par komadov leta 2014 šele..al pa 2015….takrat sploh RNB ne bo vec popularn pa nič….ne vem no…in pol se en album 2020 ki bo meu komade iz leta 2006 …..v čem je fora???….žalostno res
    Zdej je BIeber names majkla:)

  6. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ko sva že pri Pepsi, sram jih je lahko, da ga še upajo dati v svoje reklame, saj so ga umazano skenslali, ko je imel lažne pedofilske afere, pa četudi je prav zaradi njega Pepsi prvič premagala Coca Colo. Pa tudi tisti incident z lasmi je bil zaradi njih, tako da si res veliko upajo.

  7. RHYME-G pravi:

    ja sej itk..narobe svet!
    neki taga ko 2pac feat. nas -thugz mansion komad….a je 2pac naredu ene 10 komadov v kerem diss-a Nas-a mal pred smrtjo:) po smrti pa mata duet!:)
    Najbols da martin bashir posname še en nov dokumentarc o majklu da bo to to:)

  8. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Zanimiv člank:
    http://news.yahoo.com/michael-jackson-death-three-years-later-170932557–abc-news-entertainment.html

    Ti pa ne priporočam, da bereš komentarje spodaj. Folku se je res odpelo do konca, tudi na dan, ko se spominjamo Michaelove smrti.

    Pa tole tudi kul za počekirat:
    http://music.yahoo.com/blogs/stop-the-presses/michael-jackson-left-behind-lisa-marie-insomniac-note-223057209.html
    Pa video na koncu je super.

  9. Seby pravi:

    Nimam pojma, o kakšnih dobrih komadih je tukaj govora. Jacko bo pač żalostno končal na smetišču zgodovine. Tiste neizdane komade pa dediči šparajo za čase, ko jim bo zmanjkovalo denarja. Kaj bi zdaj trošili, ko imajo še vsega dovolj. Počakajte, da se zadeva ohladi dokončno.
    Tudi pri nas se vsake toliko časa pojavijo dinozavri, ko że żiv krst ne ve več zanje. Ko zmanjka denarja,pa privlečejo tiste stare komade v kao preobleki,zbobnajo stare člane benda, folk pa navali na koncerte in plate.
    Bedno. Novim bendom in komadom je treba dat prilożnost.

  10. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    O katerih komadih govoriš?
    Če kdo ne bo končal na smetišču zgodovine, je to Michael Jackson (vzdevek Jacko lahko pustiš na miru, ker je žalitev), ki je ustvarjal zgodovino. Kot Elvis, Sinatra, Beatles, Rolling Stones in še kdo, ki ne bo nikoli pozabljen, saj je naredil največ kar se je dalo in ima še vedno izjemen vpliv na vse živo in ga bo imel za vse generacije, ki bodo sledile.
    Glede šparanja pa imaš verjetno kar prav, saj se zaenkrat dobro služi z vsem ostalim in nove reči niso potrebne. Žalostno, a resnično.
    In hej, od kje ideja, da zaradi Michaela ne dajo priložnosti novim pevcem. Saj jim dajo, na tone njim. Le problem je, ker jih velika večina dela drek od muske in bi bilo bolje, da jih sploh ne bi bilo, saj žalijo vse to, kar je tlakoval Michael.

  11. Zvezdana pravi:

    Pozdravljeni, Michaelovi prijatelji!

    Spodaj pošiljam povezavo na slovensko spominsko stran za Michaela Jacksona. Lahko prižgete svečko, položite cvet, napišete posvetilo, ali dodate fotografijo (največ 3 Mb), ali zraven vašega posvetila skopirate video iz youtuba.
    Spraševala sem namreč preko te uradne strani, če je možno v Sloveniji posaditi Michaelu v čast spominsko drevo, kot je to možno v tujini, pa na žalost zaenkrat ni možno. So pa potem sami od sebe odprli zanj spominsko stran ob mnogih drugih znanih osebah. Vabijo nas, da skupaj oblikujemo to Michaelovo spominsko stran.
    http://www.vspomin.com/

  12. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Lepa gesta. Ne razumem pa zakaj ne bi smela posaditi drevesa. V čemje fora. A na “črno” se ga pa ne da posaditi nekje v gozdu pač?

    Gledam pa to spominsko stran in Michael kar udari iz zasede, saj so tam samo Slovenci :)

    Je pa neverjeten posnetek malega Marka, ki odigra Heal the World. Pa berem tudi, da ima poba svojo skupino Bad Boys Band, kar je neverjetno, saj je star komad 7 let.

  13. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Evo ga, Marku sem posvetil tudi posebno objavo, saj je res faca
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2012/07/23/mark-heal-the-world/

  14. Zvezdana pravi:

    Glede spominskega drevesa vem samo to, da uradno to v Sloveniji še ni možno, v tujini pa to poznajo. Seveda vsak si lahko posadil drevo v svojem vrtu, vendar to ni to. Poleg takšnega drevesa je običajno postavljena tudi ploščica s posvetilom. Nekateri oboževalci iz tujine, ki jih poznam, so za Michaela v parku posadili hrast in pod mladi hrast postavili zelo lepo posvetilo. Tukaj spodaj pa je nekaj informaciji, ki sem jih v zvezi s tem dobila na naših spletnih straneh. Meni bi bilo takšno drevo čudovit spomin na Michaela in fani bi se lahko tam tudi večkrat srečali.
    http://www.pogreb-ni-tabu.si/2009/09/spominsko-drevo/

  15. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Aha, zdaj razumem. Je pa drevo kul tudi zato, ker je imel Michael zelo rad drevesa in je večkrat splezal zelo visoko po vejah in v miru skladal musko ter se odklopil od ponorelega vsakdana.

  16. STELA pravi:

    3 leta? OMG kako ge čas hitro naprej…..

  17. Thomas pravi:

    Iztok, nič se nisi razpisal o zadnjem dogajanju, o zadnji drami družine Jackson…
    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/druzina-michaela-jacksona-v-boju-za-dediscino.html

  18. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Berem, spremljam, že sliko Paris Jackson sem pripravil, ampak nisem zbral prave volje, ker je res bedno. Saj lahko tule kako rečemo. Ma dejansko sploh ne morem verjeti kaj se dogaja in kaj se gredo. Še celo neke aretacije so posnete, pa lažne prijave, joj no, meša se jim zaradi denarja, ki ga je zapustil Michael, ki je itak od nekdaj financiral vse te lenuhe.

  19. Thomas pravi:

    Katherine izgublja skrbništvo, TJ Jackson (Titov sin) je vložil prošnjo za začasno skrbništvo na sodišče.
    Michaelovi otroci ne bodo imeli več mirnih dni, kajti od tega trenutka so izgubili celo sekundarno družino oziroma zaupanje vanjo.
    Menda jih po novem varuje celo 7 oboroženih varnostnikov in to pred samimi Jacksoni, med katerimi je po presenečenju vseh fanov celo Janet!

  20. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Dejansko ne vem točno kaj za vraga se dogaja, sem bil pa tudi jaz presenečen, ko sem bral o Janet, saj je bila edina normalna poleg Michaela v tej familiji. Hm, kaj pa če ga mama Katherine res kaj lomi?

  21. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Pazi tole
    http://www.siol.net/scena/estrada/svet_slavnih/2012/07/janet_jackson_udarila_necakinjo_in_jo_oznacila_za_razvajenko.aspx

  22. Thomas pravi:

    Ma tole je norija na višku. Novico o Janet sem že dopoldne prebral, ja. Naj bi jo udarila in ji rekla “spoled bitch”, kar je celo nekoliko močnejše od “razvajenke”, vendar če se ne motim, je nekdo zanikal to novico.

    Ne vem, kaj bi ga lahko Katherine lomila? Koliko moči pa ima gospa pri 82-ih?
    Jaz se pa Randyja bojim, in Jermaina, ampak predvsem Randyja. A si vedel, da imata oba otroke z isto žensko in da ne plačujeta redno preživnine? Očitno sta celo od Estate-a zahtevala, da Michaelov Estate poplača preteklo neplačano preživnino za njuna otroka? Hallo!!!

  23. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Lomila v smislu tega, da tudi ona ni čisto poštena glede denarja in tega kaj komu pripada.
    Brate pa jezi, ker jim Michael očitno ni zapustil ničesar. Ampak kdo je lastnik tega denarja? Branca in ta drugi tip, mama Katherine oz trije otroci ali Sony pa ostale firme, ki so imele posle z Michaelom?
    Ker finta je, da je bil Michael po smrti v dolgovih, kar pomeni, da ni mogel kaj dosti zapustiti in so vse to zdaj zaslužili odkar je umrl.

  24. Thomas pravi:

    Ej Iztok, tvoje razumevanje zgodbe je pa še bolj pomanjkljivo kot moje…
    Torej Michael je za sabo pustil Sklad (Estate). Lastništva ti kot nepravnik ne znam natančno razložiti, ampak Sklad je razdeljen na tri dele: 40% pripada Otrokom, 40% Katherine in 20% dobrodelnim ustanovam. Stvar je pa takšna, da Katherine tega ni prejela v last, temveč od svojega dela lahko prejema le dobiček Sklada. Ko bo ona umrla, njen delež preide v last otrokom.
    Upravitelja Sklada sta John Branca in John Maclain, ki svoje delo prav uspešno opravljata.
    Sklad bo prešel v upravljanje otrok, ko bodo le ti dosegli starost 30 in 40 let. Pametna poteza.

    Kar se Michaelovega dolga tiče, ja, imel je zelo velik dolg. Kolikšen, so ugibanja, ampak je bilo nekaj sto milijonov, omenja se 500M$. Ampak ta številka je relativna, ker je Michael imel večino svojega premoženja v nepremičninah in avtorskih pravicah. Njegov delež kataloga Sony/ATV je menda vreden celo milijardo!
    Če podam primerjavo iz življenja nas smrtnikov, je tako, kot da bi umrl jaz, za sabo pustil tri bajte, od teh bi bila ena pod hipotekarnim kreditom in neodplačana. Se pravi, da bi za sabo pustil dolg X, vendar bi bilo moje premoženje vredno 3X.

    Sedaj pa naprej brati, kaj se je zgodilo v zadnjih nekaj urah, ko sem bil odsoten. Menda je Katherine na poti nazaj, medtem pa je Tito Joseph Jackson bil določen za začasnega skrbnika. Omenja se tudi to, da je Katherine po telefonu govorila v nenavadnih šifrah, kot da bi imela koga poleg sebe, ki bi jo nadziral.

    Tole je huje kot kriminalka!

  25. Thomas pravi:

    P.S. Sony je le solastnica kataloga Sony/ATV (vsak do 50%). Sony posluje s Skladom, ku Sonyju dovoljuje uporabo ter prodajo Michaelovega imena, izdelkov, imidža…

  26. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Vem, da je, zato te tudi sprašujem :)
    No, zdaj je malo bolj jasno.
    Se pravi, da četudi bi bil estate recimo na dan smrti v hudem minusu, bi se dalo super služiti z njim, ko bo v plusu.

  27. Thomas pravi:

    TJ je postal začasni skrbnik Otrok, vendar mu je očitno sodnik svetoval, da naj zaprosi za stalno skrbništvo, potem ko so mu povedali, da je Katherina morda bila zadržana proti svoji volji!!!

  28. Thomas pravi:

    Z Estate-om se je dalo, se da in se bo tudi v prihodnje dalo superduper zaslužiti. Očitno je Sony/ATV tako močan, da še naprej kupuje druge kataloge. Pred kratkim so očitno kupili publishing pravice od EMI založbe!!! To so megalomanski nakupi!

  29. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Torej Katherine ne bo več skrbnica nikoli ali kako? Pa zakaj bi zaprosil za stalno skrbništvo, če je bila zadržana proti svoji volji? Mar ni logično, da bo otroke potem vzela nazaj?

  30. Thomas pravi:

    Če je res, da je bila zadržana proti svoji volji, to pomeni, da ni sposobna za skrbništvo. Otrok pač ne moreš pustiti 10 dni, ne da bi jim povedal, kam greš in ne da bi jih vsaj po telefonu poklical. Če so ji to onemogočali drugi, pomeni, da je bila ugrabljena, kar bo imelo druge posledice!
    Še huje je po moje, če se je pustila “ugrabiti” in zavestno ni poklicala otrok!

  31. Thomas pravi:

    The judge said Katherine was not suspended for wrongdoing, but that she was prevented from doing her guardianship duties by “intentional act from third parties.” In other words, the judge smells a rat in the form of Randy, Jermaine and Janet.

  32. Thomas pravi:

    Before Bekloff (sodnik) appointed TJ (Jackson) … TJ’s lawyer said TJ had a strange phone call with Katherine yesterday and TJ said, “I’ve never heard my grandmother talk like that.” TJ added, “She wasn’t sharp. The pauses, choice of vocabulary … she has not used certain phrases like that before.” TJ thought she was talking in code. As TJ addressed the court, he was choking up.

  33. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Stari, jaz te čedalje manj razumem :)
    Kako naj nekdo pokliče, če so ga recimo ugrabili in mu proti njegovi volji ne dovolijo početi kar bi rad? In zakaj nekdo, ki bi ga ugrabili, ne bi bil sposoben za skrbništvo? Saj ni kriv, da so ga ugrabili.
    To zadnje pa je to, kar sem prej tudi mislil o njej, torej da morda tudi ona ni svetnica.
    Po drugi strani pa je stara čez osemdeset in tudi kmalu ne bo več sposobna skrbeti za mulce, še posebej za Blanketa, ki mu do polnoletnosti manjka še ogromno, kar pomeni, da bo Katherine stara čez 90, ko bi znal poba recimo poskrbeti zase.
    Ampak a ni bila prvotna Michaelova ideja, da bi otroke imela Diana Ross, ki pa je potem menda rekla, ne, hvala?
    Po drugi strani pa se sprašujem, zakaj jih nima Debbie Rowe, ki je čisto okej ženska, če se ne motim. Ali pa ta sestra Rebbie, ki je tudi vedno bila pošlihtana v glavi.
    Da nekaj hudo smrdi tudi okoli Katherine, pa zame dokazuje to, da se je strgalo tudi Janet, za katero vemo, da je imela Michaela najraje na svetu in da se ne bi šla takih reči kar tako.

  34. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Vidim, da si pripel še nov tekst. Hm, a to pomeni, da je TJ kul in da Janet pa bratje sodelujejo z mamo v sranju? Ali da oni na mamo vplivajo slabo in so jo ugrabili in ji prepovedali stike z otroki? Ampak zakaj za hudiča? V čem je finta tega? A bodo dobili denar, če otroci ne bodo več pri mami ali kaj? Fak no :)
    Pa kaj bi bil namen mame, da ne bi hotela več otrok? Pa kaj imajo otroci z Brancovim biznisom, da jih bratje omenjajo?

  35. Thomas pravi:

    Rebbie? Nikakor ne, ker je očitno tudi ona v tej zadevi sodelovala!
    Sodnik je povedal, da se mora nujno Diano Ross IN Debbie Rowe obvestiti o spremenjenem skrbništvu!
    O Janet nimam besed, ampak dejstvo, da se je takole zarotila v tistem pismu, ki so ga Jermaine, Randy, Janet in Tito poslali Estate-u, tudi veliko pove o njenem karakterju.

    Glede telefonskega klica, ki ga ni bilo: ko rečem ugrabili, ne mislim na klasično ugrabitev, kjer je nekdo zvezan z vrvjo, temveč to, da so jo odpeljali nekam in ji morda povedali, da je z otroki vse v redu in da so oni (bratje) govorili z njimi itd.
    Zakaj zaradi tega ne bi bila sposobna skrbnica? Ja ker je verjela tretji stranki (bratom), da so oni v stiku z otroki, namesto, da bi sama poklicala?
    Sicer pa so ljudje zelo zaskrbljeni za Katherine, omenjajo možnost, da so jo napojili s čim.
    Glede starosti imaš najbrž prav, vendar pa ni nujno, da bo treba imeti skrbnika od zunaj za malega nketa – to vlogo namreč lahko pri določeni starosti prevzame Prince.

  36. Thomas pravi:

    Aha, tole je razlaga na tvoje vprašanje:
    “At first the judge said no because they did not give Diana and Debbie notice and Katherine was prevented from doing her duty by Third Parties. Once he heard the additional information from TJ and his lawyer he made a decision for TJ to have temp guardianship and also to file for permanent.

  37. Thomas pravi:

    Otroci imajo veze z Brancovim biznisom samo v glavi Randyja očitno!
    Mama ni imela namena izgubiti skrbništva. Bojim se, da so to zakrivili Bratje + Janet. Ali je Katherine nenavadno govorila zaradi kakšnih drog ali je pa dejansko imela kap, kot so tudi poročali, pa se ne bo vedelo, dokler se dejansko ne bo prikazala.
    Možno je tudi, da je šlo v teh dnevih za navaden brainwashing Katherine o zlobnih Johnih iz Estate-a!
    Dosti ugibanja je zaenkrat… Kar je meni čudno, je to, da če Katherine ves ta čas dejansko ni vedela, kaj se dogaja (kar je sicer možno – starejša oseba brez telefona, interneta!), češ da so ji želeli Bratje prihraniti odvečni stres, kako vraga mislijo, da bo sprejela novico, da so ji začasno odvzeli skrbništvo Michaelovih otrok. Ta varianta, da so Katherine le odpeljali na počitek, ne drži vode.

    Mimogrede, to si zasledil, da so tudi po otroke prišli Bratje, ampak da Prince ni hotel nikamor? Takrat se je Paris sprla z Janet.

  38. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    In kaj je namen tega, da so ji povedali nekaj kar morda ni bilo res? Kaj je namen tega sranja z otroki? In ko je šla, kam jih je dala? A je kar čez noč na skrivaj zginila ali kaj? Ampak zakaj je neodgovorna, če so ji to, da je vse v redu, povedali recimo ljudje, ki jim zaupa? Zakaj bi morala imeti dvom? A je s svojimi sinovi od nekdaj skregana ali kaj? Pa zakaj za vraga Paris komunicira o vsem tem na twitterju?
    Kaj točno je pisalo v tistem pismu od Janet?
    Eh, dvomim, da bi Prince skrbel za brata, bo imel še s sabo dovolj težav.

  39. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Joj no, pišeš komentarje, ki jih ne preberem, saj odgovarjam na prejšnjega :) Počasi, počasi, prijatelj :) Čisti kaos tudi pri nama :)
    Tudi jaz sem slišal, da jo je kap menda. Glede na sranje ne bi bilo čudno.
    Torej, če prav razumem, so bratje na vsak način hoteli, da izgubi skrbništvo?
    Ej, res štala, Michael se obrača v grobu :(
    Janet in Paris pa sta prišli navzkriž že, ko je Janet težila, da ni dobro, da se gre Paris prehitro šovbiznis, saj Michael tega ne bi želel.
    Janet pozablja, da Paris ni več majhna punčka, ampak da je skoraj že odrslo dekle, ki si ne pusti ukazovati kar tako.

  40. Thomas pravi:

    Res malce preveč naspidirano pišem. Še sam sproti prebiram novice.
    Torej po moje je logično, da se kot skrbnik sam moraš prepričati, da so otroci na dobrem. Ne verjameš nikomur! Ne vem, si kdaj bil kot otrok sam doma? Si predstavljaš, da bi tvoji starši ne komunicirali več kot en teden s tabo, temveč le okoli preko ne vem, strica?
    Najbolj logično je to, da so Bratje želeli mamo zarotiti proti Estate-u. Mama namreč ni podpisala tistega pisma, ker se očitno strinja z Estate-om, saj prejema več kot dovolj denarja. Bratom pa seveda to ni dovolj, predvsem Randyju. V tistem pismu so namreč zahtevali, da se oba Johna skine kot upravljalca z Michaelovim premoženjem, saj menda ne opravljata uspešno svojega dela, kar je seveda nakladanje. Pismo so podpisali Jermaine, Randy, Janet in Tito. Mama pisma ni podpisala. Je pa mama edina, ki lahko zateva ugovor oporoki, saj je edino ona navedena kot dedinja. Se pravi, da jo je bilo treba “prepričati”.

    Zanima me tudi, kaj pravi Diana Ross na situacijo? Bi jih vzela? Jaz sem trenutno skeptičen na vse Jacksone. TJ je sicer v redu fant in tudi v tvitkih podpira otroke, vendar je še vedno Titov sin!

    Še enkrat oprosti za hitenje, odslej bom pisal počasneje ;)

  41. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Razumem, razumem, toda vseeno ji otrok jaz ne bi vzel, saj je bila očitno prepričana, da so na varnem in so ji tako tudi zagotovili. Ampak hej, a morda niso bilo na varnem? Je bilo njihovo življenje zaradi njene odsotnosti ogroženo? Tega dela tudi ne štekam.
    Zdaj mi je malo bolj jasno za estate in se strinjam da oba Johna delata odlično, kar dokazuje pol milijarde dolarjev zaslužka od Michaelove smrti dalje, ampak ni pa mi jasno, kaj imajo s tem otroci? Hm, morda čisto nič, a so zdaj pač izpadli žrtve, ker so brati obračali mamo, ki je potem za nekaj časa izginila. Ampak le kako jo bodo obračali zdaj, ko bo zaradi njih izgubila skrbništvo? Saj bo ponorela in jih zasovražila.
    Mi pa ni jasno, zakaj moraš nekoga nekam odpeljati, da ga zarotiš proti estatu? Mar ne moreš se tega normalno pogovoriti za mizo ne da zajebeš skrbništvo za otroke? Ej, to se mi sliši tako butasto in čudno vse skupaj, da ne vem kaj naj rečem.
    Eh, Rossovi po moje vse tole dol visi, saj z Michaelom nista bila več tako blizu zadnja leta. Pa itak jo je menjal z Elizabeth Taylor.
    Ma na koncu koncev, a je važno kdo jih vzame? Saj bodo še vedno imeli svoj denar in nihče ne bo z njimi ravnal grdo. A je sploh važno pri katerem Jacksonu bodo? Itak so vsi malo čez les.
    Ali kot je dobro napisal nek komentator: “Michael je bil od vseh Jacksonov še najbolj normalen, pa so ga mediji vseskozi prikazovali kot najbolj norega.”

  42. Thomas pravi:

    Ne vem no, otroci v teh letih ne potrebujejo denarja, temveč varno okolje, družinski objem. Michael jim ga je dal, zdaj pa ne vem… O Katherine še ne bom preveč rekel, ker še nismo slišali njene verzije, amapk dejstvo, psihološko dejstvo je, da mama vedno poskrbi za svoje mladiče. Ona bo vedno nagnjena k temu, da bo denar dajala svojim otrokom. Pa čeprav je to v bistvu Michaelov denar. In že zato je dvomljiva skrbnica, saj morebiti odteguje del denarja, ki ga prejema za preživljanje Michaelovih otrok, posreduje ga pa Jermainu in Randyju, ki nista sposobna plačevati preživnine svojih otrok.

    Skratka, MJ3 potrebujejo topel objem proč od Bratov Jackson. No in od sester Jackson tudi, tudi Rebbie je namreč podpisala omenjeno pismo.

    Tvoje vprašanje o logičnosti vsega tega početja – Bratje Jackson niso ravno poznani po tem, da bi stvari dobro premišljal. Ni jim namreč jasno, da četudi bi jim uspelo zavreči oporoko, ne bi dobili ničesar, saj je Michael imel starejšo verzijo pogodbe iz leta 1997 ali 1998, ki je bila v vsem identična, le da ni bilo v njej Paris ter Blanketa.

  43. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ma zdaj so že slavni, zdaj normalno otroštvo itak ni več mogoče.
    No ja, denarja je ogromno, zato ne vem zakaj bi bil problem, če ga da še malo sinovom in ostalim vnukom. Ipak ni le babica Michaelovih otrok. In tisti, ki v familiji ima, pač ponavadi da. Vsaj nekaj no. V tem ne vidim problema. In dokler zaradi tega manjka denarja ne ogroža Michaelovih otrok, zame ni slaba skrbnica.
    Hm, kaj pa če oba Johna res ne delata dobro? Glede na album in stoletno čakanje na nove reči, tudi sam podvomim. Da je denar kapnil na polno, pa je jasno, saj je Michael umrl in bi kapnil tudi totalnim bebcem.
    Brate štekam, da se borijo za keš, jebat ga, le kdo se ne bi, ampak očitno jim res ni jasno, da ga ne bodo dobili, saj je Michael pač sestavil tako oporoko. Da jih ni preveč maral, je tudi jasno, je pa res, da za vse pa ni imel razloga, da jih povsem izključi, saj so bili kul do njega, če se ne motim. Vendarle bi jim lahko stisnil kak procent. Ker bratje vseeno niso ata Joe. Pa še on bi si dejansko zaslužil kak delček, saj Michael brez njega ne bi postal to kar je, ker ne bi bilo Jackson 5. Četudi ni bil kul do njega, poslovnega dela v štartu ne gre zanemariti.
    In Michael bi moral vedeti, da če ne bo bratom in sestram in očetu dal vsaj malo, da se bodo pobili med sabo z mamo in otroki. Na to bi moral računati in dati delček tudi njim zaradi božjega miru.

  44. Thomas pravi:

    Ne delim tvojega mnenja o deljenju denarja. Če ga je Michael namenil otrokom, ga ostali vnuki/nečaki nimajo kaj pričakovati. Fora je pa, da četudi Michael ne bi napisal nobene oporoke, bratje ne bi dobili ničesar, saj so otroci dediči prvega reda in ne bratje ter sestre!
    Ostali nečaki so že za časa Michaelovega življenja dobili dovolj: kdo pa misliš, da jim je plačal streho nad glavo? Hayvenhurst je plačeval Michael. Celo preživnino Jermainovih in Randyjevih otrok je kril Estate. Seveda ob posredovanju Katherine. To se mi ne zdi prav. Če Michael ni želel deliti svojega denarja med te večne parazite, potem je to željo treba spoštovati.
    O Josephu pa raje ne izgubljam besed, saj si je očitno vedno od sina izposojal denar.

  45. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Tule je dobro in preprosto razložena zgodba
    http://music.yahoo.com/blogs/jam/katherine-jackson-loses-custody-michael-children-temporarily-grandson-192234958.html
    Ma ja, ampak če imaš milijardo dolarjev, boš pa je menda 10 milijončkov ruknil za familijo na leto ne glede na karkoli. Še posebej tistim, ki ti niso nič žalega storili. Tako to jaz gledam. Pa ne gre pozabiti, da so mu stali ob strani ob zadnji aferi res iskreno. Kaj pa LaToya, ona pa je sumljivo tiho, očitno se je skulirala končno.
    Me pa Janet res preseneča s takim nasilnim etitjudom do Paris. Ker Janet je meni od nekdaj kul glasbenica in sem jo zelo cenil izven Michaela. Pa vedno sta bila super prijatelja. Tole je res čudno, kot da bi bila na kreku, jebemti. Okej, je njena teta in je Janet faking Jackson, toda pozablja pa, da je Paris hči Michaela faking Jacksona in je torej tudi ona Paris faking Jackson, jebemti, kar pomeni, da se do nje ne moreš vesti tako debilno in ji iz rok vleči nasilno mobitel.
    Ej, res sem razočaran nad familijo, saj blati Michaela in namesto, da bi čvekali o novih projektih, ki jih ni od nikoder, medije raje polnijo s tem drekom. Naj Janet raje nov album izda, jebemti, bratje pa naj že enkrat grejo na turnejo, da bo mir. Lenobe kurčeve.
    Da jih ni sram, da ne zmorejo s tako slavnim priimkom zaslužiti denarja brez parazitiranja.

  46. Thomas pravi:

    Z brati je konec! Težko si predstavljam, da bi po tej drami lahko obdržali Michaelovo publiko, kolikor so jo še imeli. Isto velja za Janet, ki je ob zadnji turneji polnila znatno manjše kapacitete kot nekoč.
    Glede Janet – ugiba se, ali ni njo morda zaskrbelo, da se bodo Bratje v primeru, da od Estate-ane bodo dobili ničesar, obrnili na Janet, da jih bo financirala! In pa ne, tukaj se najini mnenji razhajata, da bi Michael “pač lahko” nekaj denarja namenil bratom. Ni mu bilo treba, ni hotel in to je to. Ne gre za invalide, ki ne bi sami znali služiti. Poleg tega pa vprašanje, kako zelo so mu bili pri srcu še iz preteklosti. Niso vse družine idealno pošlihtane, da bi bili tako trdno povezani.

    Poleg tega pa je Michael sam služil svoj denar in za njega je sam plačal ceno – sam je izgubil zasebnost, sam si je naprtil sovražnike. Bratje bi pa samo pokasirali in se razmnoževali. Sorry, po moji logiki je to nedopustno.

  47. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Po moje ne bo to tako usodno za nikogar. Ljudje hitro pozabijo reči.
    Problem Janet je v tem, da že dolgo ni imela hita. Ko ga bo imela, bo spet na vrhu. Mi pa ni jasno, zakaj ni izdala nič od smrti brata dalje, saj je bila spet vroča roba totalno. Teh poslovnih kiksov ne razumem pa da me ubiješ.

    Glede bratov, nisi bral drugega dela mojega komentarja, kjer se strinjam s tabo?

  48. Thomas pravi:

    No, da je stvar za Brate še pestrejša, so ravno na turneji! Da da, njihova Unity Tour ravno poteka in prav zanima me, kako sploh nameravajo skupaj stopiti na oder, menda konec tedna, ko je naslednji show! Glede na to, da so Tito, Jackie in Marlon stopili skupaj proti ostalim Bratom in Janet in da se je Marlon zjokal pred kamero, ker ne ve, kam so odpeljali Katherine! Razen če je fejkal seveda!

  49. RHYME-G pravi:

    BAD25 – COMPLETE TRACKLISTING:

    DELUXE BOX TRACK LISTING

    CD ONE – Original Album

    1. Bad

    2. The Way You Make Me Feel

    3. Speed Demon

    4. Liberian Girl

    5. Just Good Friends

    6. Another Part Of Me

    7. Man In The Mirror

    8. I Just Can’t Stop Lovin’ You

    9. Dirty Diana

    10. Smooth Criminal

    11. Leave Me Alone

    CD TWO – Bonus Tracks, Unreleased Tracks, Demos, Remixes

    1. Don’t Be Messin’ Around

    2. I’m So Blue

    3. Song Groove (A/K/A Abortion Papers)

    4. Free

    5. Price Of Fame

    6. Al Capone

    7. Streetwalker

    8. Fly Away

    9. Todo Mi Amor Eres Tu (I Just Can’t Stop Loving You, Spanish Version)

    10. Je Ne Veux Pas La Fin De Nous (I Just Can’t Stop Loving You, French Version)

    11. Bad (REMIX BY AFROJACK FEATURING PITBULL – DJ BUDDHA EDIT)

    12. Speed Demon (REMIX BY NERO)

    13. Bad (REMIX BY AFROJACK – CLUB MIX)

    CD THREE – CD Live at Wembley Stadium July 16, 1988

    1. Wanna Be Startin’ Somethin’

    2. This Place Hotel

    3. Another Part Of Me

    4. I Just Can’t Stop Loving You

    5. She’s Out Of My Life

    6. I Want You Back / The Love You Save / I’ll Be There

    7. Rock With You

    8. Human Nature

    9. Smooth Criminal

    10. Dirty Diana

    11. Thriller

    12. Working Day And Night

    13. Beat It

    14. Billie Jean

    15. Bad

    16. Man In The Mirror

    DVD – DVD Live at Wembley Stadium July 16, 1988

    1. Wanna Be Startin’ Somethin’

    2. This Place Hotel

    3. Another Part Of Me

    4. I Just Can’t Stop Loving You

    5. She’s Out Of My Life

    6. I Want You Back / The Love You Save / I’ll Be There

    7. Rock With You

    8. Human Nature

    9. Smooth Criminal

    10. Dirty Diana

    11. Thriller

    12. Bad Groove (the Band Jam section)

    13. Working Day And Night

    14. Beat It

    15. Billie Jean

    16. Bad

    17. Man In The Mirror (Encore)

    And Bonus Tracks Include:

    1. The Way You Make Me Feel (Performed at Wembley the previous night, July 15, 1988)

    2. I Just Can’t Stop Loving You/Bad (Performed at Yokohama Stadium, September, 1987)
    Last edited by MasterBlaster on Tue Aug 07, 2012 1:41 pm, edited 1 time in total.

  50. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Skrbi me, da bo tole drago ko prasica za kupit.

  51. RHYME-G pravi:

    6 novih komadov to je važn:) upam da niso sam demoti

  52. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Dobro se sliši.

  53. David pravi:

    saj bo kmalu na netu, acta pa tudi (še) ni sprejeta, tako da …. :)

  54. David pravi:

    Sicer pa ti novi komadi verjetno niso ravno bogvekaj, vsaj ponavadi je tako.

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !