IZTOK faking GARTNER

« | | »

Recenzija: Snow White and the Huntsman

5.06.2012

SNOW WHITE AND THE HUNTSMAN

Snow White and the Huntsman, sicer film, od katerega sem letos pričakoval zelo veliko, je skoraj enako zanič kot Mirror Mirror. Charlize Theron kot zlobna kraljica Ravenna zgleda kot Lady Gaga na kreku in overacta v totalno napačno smer, Kristen Stewart pa nima pojma, da ne igra Belle ampak Sneguljčice, torej da čudežni gozd ni kulisa Twilighta, marveč nek povsem drug film, kjer lovec Chris Hemsworth ni Edaward Cullen, temveč nek povsem drugačen lik. Ne bom rekel, da gre za tak hud emo film kot je bila recimo nova Rdeča kapica, rekel pa bom, da gre še vedno za preveč podrkano reciklažo legendarne pravljice bratov Grimm, ki se verjetno obračata v grobu. Za neko Robin Hood wannabe pizdarijo, kjer je tudi Hemsworth, tokrat emo Thor, večino časa popolnoma izgubljen. Zelo soliden je le zadnji dvoboj Theronove in Stewartove, vse ostalo je prevečkrat tečno, otročje in kvazi temačno, na trenutke pa polom rešijo le Bob Hoskins, Ray Winstone, Ian McShane, Nick Frost, Eddie Marsan in Toby Jones, ki igrajo perfektno pomanjšane palčke in sproščajo pretenciozno resnost filma, kjer je kraljičino ogledalo prevečkrat gledalo drugega Terminatorja. Me pa zanima, kaj bi se zgodilo, če bi Julia Roberts in Charlize Theron zamenjali filma.

Ocena: 4/10

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 5.06.2012 ob 02:45 pod recenzije. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

24 odgovorov na “Recenzija: Snow White and the Huntsman”
  1. Mojca - 5.06.2012 ob 09:09

    Zdi se mi, da Kristen Stewart igra samo sebe. Njeni epileptični napadi pa zahtevajo prav svoj post po mojem mnenju. Upam, da v tem filmu to ni tako izrazito. Lp

    http://www.youtube.com/watch?v=0GHRmY9Sy1o

  2. simon - 5.06.2012 ob 10:54

    Res al kaj?
    Pa tak sem se veselil tega filma…
    Trailerji so me navdusili…
    Pa ga ne grem gledat v kino…

  3. IZTOK GARTNER - 5.06.2012 ob 13:53
    IZTOK GARTNER

    Mojca, dober posnetek :)
    Ni tako hudo, ni pa daleč od tega.

    Simon, raje si mnenje ustvari sam, okusi so preveč različni. Tudi meni je bil trailer bomba, potem pa sem bil zelo razočaran.

  4. spookymulder - 5.06.2012 ob 23:25
    spookymulder

    Oprosti Iztok, ampak Charlize niti približno ne izgleda, kot bi bila na kreku, se mi pa zdi, da si ti gledal film (ali pisal rezencijo) pod vplivom kakšnih zelo čudnih substanc, mogoče ti je prišlo v nos nekaj tistega gobjega prahu iz začaranega gozda, zaradi katerega dobiš halucinacije in blodnje. ;-)

    Tudi sam sem imel glede tega filma visoka pričakovanja in moram reči, da so bila dejansko presežena, predvsem kar se tiče kompleksnosti likov, ravno na čalu s Charlize Theron, ki kot zlobna kraljica pokaže še veliko več od zlobe, lahko bi celo rekel, da njena življenjska zgodba v gledalcu vzbudi neko sočutje, a hkrati tudi neznanski odpor zaradi njenega popolnega pomanjkanja sočutja in egocentričnosti. Zelo zanimivi in kompleksni so tudi preostali liki in njihove življenjske zgodbe, npr. kraljičin brat, pa lovec, deloma tudi Sneguljčica, še celo palčki, o katerih izvemo bolj malo, so dovolj zanimivi, da jih je veselje pogledati. Kar se tiče kompleksnosti likov bi ta film brez težav primerjal z Igro prestolov.

    Ton filma niti najmanj ni “emo”, prej bi rekel, da je srednjeveško realističen, z dodatkom fantazijske magije. Prav zaradi vseprisotnega temačnega prizvoka film deluje dovolj napeto, da gledalec ni ves čas prepričan v zmago dobrega, še več, v nekaterih prizorih prikaza odurne človeške narave si človek celo zaželi, da bi zmagala slaba stran, ker si kaj boljšega človeštvo niti ne zaluži, oziroma kot reče Charlize: Človeštvo bo končno dobilo kraljico, kakršno si zasluži!

    Dejansko je to ena najboljših Charlizejinih vlog, saj uspe pokazati ves svoj igralski spekter, od ranljivosti, preračunljivosti, besa, mašečvalnosti, zlobe, žalosti, obupa, psihoze (je čarobno zrcalce zares čarobno, ali pa je bil to zgolj njen privid?!?) … skratka fantastična vloga, ki bi si mirne duše zaslužila tudi nominacijo za oskarja.

    Tudi Chris Hemsworth pokaže dovolj igralskega talenta (čeprav upam, da ne bo dobival samo še “thorovske” vloge) in na moje izjemno presenečenje tudi Kristen Stewart deluje prepričljivo in pokaže celo dovolj iskrenih emocij, da se gledalcu lahko prikupi. Očitno je vloga somračne Belle zares bolj vloga, kot pa dejansko njen pravi jaz, saj v tem filmu meni ni niti približno vlekla na vlogo iz Somraka.

    Prenesetljivo dobri so tudi posebni efekti, tako kar se tiče surovosti srednjeveških bojev, kot tudi pri scenah z magijo, še posebej pa navduši transformacija igralcev, ki so upodobili palčke, saj so uspeli težke igralske kalibre tipa Ian McShane, Bob Hoskins, Ray Winstone, Nick Frost, Toby Jones idr. neverjetno realistično spremeniti v palčke, celo do te mere, da jih človek težko prepozna, pa vendar ves čas vidiš, da gre za igralca, ki ti je zelo znan. Prav zanima me, kako so jih tako dobro spremenili, ali so jih cele pomanjšali, ali pa zgolj računalniško namontirali njihove glave na telesa majhnih igralcev? Vsekakor osupljivo!

    Osupljiv pa je tudi čarobni gozd, tako tisti bolj grzozljivi del, kot tudi kasnejši, bolj pravlični del, z vsemi mitološkimi in pravljičnimi bitji vred.

    Jaz sem vsekakor užival v filmu od prve do zadnje minute, tako da ogled vsekakor priporočam v kinu, saj je vizualni aspekt zelo pomemben del uživanja v tem filmu, čeprav ne gre za tiste polikane in poštrikane, sladkobne in lepe, plemenite in nedolžne podobe in simbole, temveč za zelo temačne, srhljive in boleče odtenke najbolj temačnih predelov človeške nravi.

    Ocena: 8/10!

  5. IZTOK GARTNER - 5.06.2012 ob 23:50
    IZTOK GARTNER

    “Kar se tiče kompleksnosti likov bi ta film brez težav primerjal z Igro prestolov.”

    Ajjajjaj, prijatelj, ne ga srat no, resno :)
    Okej, se strinjam, da je čarovnica tokrat prvič lik z ozadjem, kjer gledalcem pojasnijo zakaj je ratala takšna kot je, ampak hej, Charlize jo res igra skrajno zanič in patetično. Kako je možno, da tega nisi opazil. Še posebej ko kriči kot da je res na kreku.

    Ton je tako zelo emo, da bolj ne bi mogel biti in realizem je tako zelo lažen in kvazi, da glava boli. Dobro si se pustil nategniti. Mnogi se niso.

    Nominacijo za oskarja? Ej, pa ti mora da se šališ. Za malino ja, za oskarja ne, fak no.

    Stewartova pa kopija Belle na polno. Če bi jo kdo poklical Bella, bi obrnila glavo. Da o tem, da dobi v glavo, da je Ivana Orleanska niti ne govorim.

    Palčke sem hvalil tudi jaz, tu se strinjava. Mislim pa, da so bili CGI.

    Sem pa vendarle pogledal zdajle še rotten tomatoes, da vidim kaj tam pravijo o filmu pa vidim, da je nabral vsega 46 %, kar pomeni, da je zanič vsaj polovici kritikov. Da o Štefančiču, ki ga je prav tako popolnoma razsul niti ne govorim.

  6. spookymulder - 6.06.2012 ob 01:40
    spookymulder

    Nič ga ne serjem, čisto vsi glavni liki imajo dovolj globine, da delujejo zelo človeško, realno in večplastno, torej da niso zgolj črno-bele simbolne karikature, temveč realne človeške osebe s točno določeno preteklostjo, ki jih je izoblkovala v to, kar so v tem filmu.

    Charlizian igra me je osupnila, navdušila, inspirirala … kot rečeno, poleg Pošasti njena najboljša vloga sploh in očitno ji res ležijo taki ultra trdosrčni liki. Definitivno material za oskarja!!!

    Ton filma NI čisto nič emo, temveč kot sem že napisal, srednjeveško realistično temačen in deloma tudi fantazijsko mističen. Zato ne bi rekel, da sem se pustil nategniti, temveč bi raje rekel, da sem se pustil prepričati, ker dejansko film deluje prepričljivo in zanimivo, kot neka realna srednjeveška štorija, ne glede na vso magijo, ki se v filmu zgodi.

    V Stewartovi pa tokrat, tudi če bi imel vključene vse predsodke proti njeni dosedanji igralski karieri, preprosto nisem videl Belle, ker je pokazala veliko več življenja, emocij in čustvene inteligence, tako da sem bil zares prijetno presenečen in sem ji moral priznati, da očitno vendarle lahko od nje pričakujemo še kaj zanimivega in presenetljivega.

    Palčki so definitivno bili CGI, samo nisem uspel ugotoviti na kakšen način so bili CGI, kar je le še dodatna pohvala filmu oziroma ustvarjalcem posebnih učinkov.

    Če pa že omenjaš druge kritike, bi lahko npr. citiral tudi naslednje recenzije:

    Roger Ebert (ocena 3,5/4): “Snow White and the Huntsman reinvents the legendary story in a film of astonishing beauty and imagination.”

    A.O. Scott (New York Times): In turn, the roughness of those characters, along with the scratchy earth tones of Greig Fraser’s cinematography, make possible episodes of enchantment that feel fresh even to eyes that have seen everything under the digital sun.

    Todd McCarthy (The Hollywood Reporter): This serious take on the fairy tale features arresting visuals, surprising imagination and a face-off between the beauty of Kristen Stewart and Charlize Theron.

    David Edelstein (New York Magazine): “Nightmarishly brutal, set against wintry landscapes and medieval battlements, and rife with hopeless, starving peasants, it’s practically a full-bore horror picture, reminiscent of Game of Thrones, Joan of Arc, and Countess Dracula.”

  7. IZTOK GARTNER - 6.06.2012 ob 01:56
    IZTOK GARTNER

    Ebertu se je itak zmešalo na stara leta, saj hvali čedalji večji drek :)
    Pa ne sili me, da ti tudi jaz pripnem nekaj zelo ostrih kritik, kjer te bo bolelo srce :)
    Sicer pa sem rekel, da je fifty fifty glede tega ali je film kul ali ne, torej sva tudi midva na povsem različnih bregovih. Ni prvič, nimaš kaj, ti moj čarovnikov vajenec :)

    Bom pa vseeno rekel, da če je nek film boljši od Mirror Mirror, da to ne pomeni, da mu je treba peti take hvalnice. Pika.

  8. Filip - 6.06.2012 ob 11:47

    Sem bil že malo skeptičen ali si bom film sploh pogledal ali ne, zato me je spookymulderjeva ocena toliko bolj presenetila. Upam, da mi bo kul.

    Iztok: ni vsak film, ki je temačen, ‘emo’. Potemtakem so tudi (če ostanemo v tem žanru) Favnov labirint, vsi filmi Tima Burtona in zadnjih nekaj Potterjev ‘emo’?
    Aja, in pridevnik ‘emo’ sploh ne obstaja pri nas.

  9. IZTOK GARTNER - 6.06.2012 ob 13:34
    IZTOK GARTNER

    Itak da ne, zakaj mi to razlagaš, s tem nimam težav. Je pa emo film, kjer kvazi temačnost zganja zoprna Kristen Stewart, ki spet fura tisto svojo znano trpečo in anojing čustveno faco iz Twilighta, ozračje, ki je spet tista znana patetična in scenografsko kao melodična statika, in igra Charlize Theron, ki je kot ustvarjena za emo publiko, saj overacta v grozljivo napačno smer in zganja safr.

    Sicer pa sem zapisal, da tale Sneguljčica niti ni tak hud emo film, ampak bolj podrkana inačica Grimmove pravljice, kar pomeni, da je emo filing še najmanjši problem.

  10. Tina - 6.06.2012 ob 22:46

    Mene je pa najbolj razočarala prav Charlize Theron, saj od oskarjevke pa res nisem pričakovala tako bedaste in neprepričljive upodobitve, da resnično prav glava boli. Meni osebno je bila še Stewartova bolj prepričljiva, no ni bila tečna kot v Twilightu, bila je resnično dokaj znosna, tudi Chris je bil kar ok, Theronova pa popolno zanič. Prava žalost. Film bi bil zame s kako drugo igralko veliko bollši in Iztok moram reči, da bi mene tudi bolj zanimalo če bi Julia in Charlize zamenjali vlogi, saj bi bilo mogoče bolje.
    Nekje sem tudi brala, da mislijo, če bo film dosegel finančna pričakovanja seveda, narediti trilogijo…. me prav zanima če bo kaj iz tega.

  11. IZTOK GARTNER - 7.06.2012 ob 00:14
    IZTOK GARTNER

    Lahko rečem, da se strinjam in da upam zapisati, da je bila celo Stewartova boljša od Theronove, kar je najhujša blamaža ever.

    Trilogija? Bog nam pomagaj.

  12. Tina - 7.06.2012 ob 10:03

    Ja če igra še Stewartova boljše, je resnično čas da se vprašaš kako in kaj stojijo stvari….
    Mislim, da so bila kriva predvsem prevelika pričakovanja na podlagi trailerja…tam je Charlize bila vse, dejansko pa v filmu nič.

  13. IZTOK faking GARTNER » Recenzija: Prometheus - 21.06.2012 ob 00:42

    [...] za našo ekipo, ki jo sestavljajo tudi Idris Elba, Charlize Theron (stokrat boljša kot v Sneguljčici), Logan Marshall-Green, Sean Harris in Rafe Spall, “inženir”, ubil zavoljo nastanka [...]

  14. simon - 3.09.2012 ob 21:21

    Meni odličen film…za katerega mislim da ste vsi prevec pod vplivom Twillighta… :D

  15. simon - 3.09.2012 ob 21:22

    sem pa nonstop pricakoval da se bodo od nekod vzeli troli pomagat zasest grad :D

  16. IZTOK GARTNER - 3.09.2012 ob 21:50
    IZTOK GARTNER

    Finta je, da je tudi tale film preveč pod vplivom Twilighta :)

  17. simon - 4.09.2012 ob 08:02

    pa ni :) to ti vidis kr si dejansko pogledal vse dele tega sranja…in zdaj vsak primerjave dela z tem filmom :D
    meni ni slabo odigrala nekaj podobnega kot to http://www.imdb.com/title/tt0151137/ mas kje recenzijo tega? Kr ko das v iskalnik vrze ven vse mogoce.
    pac vsec mi je film…

  18. IZTOK GARTNER - 4.09.2012 ob 12:53
    IZTOK GARTNER

    Večina folka je pogledala Twilight sranje, zato pač dosti njih v tem filmu vidi tudi Twilight sranje. Če to pozabiva, pa še vedno ostane sila prazen in slab film, tudi v predstavi Charlize Theron. Vsaj zame, kaj čem.

    Evo ga, recenzija filma Joan of Arc:
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2010/05/07/televizija-28/
    Poleg iskalnika predlagam tudi google, kjer pač vpišeš Joan of Arc Gartner in takoj najde :)

  19. simon - 4.09.2012 ob 12:57

    hvala za pomoc…
    ja in zaj je deklina obsojena na propad kot resna igralka zaradi Twillighta…meni je odigrala dobro tud Charlize je odigrala dobro histericno,obsedeno zensko z lepoto in močjo.

    Danes pa pogledam se Mirror Mirror :D pred branjem tvoje recenzije ;)

  20. IZTOK GARTNER - 4.09.2012 ob 13:00
    IZTOK GARTNER

    Na propad je obsojena zaradi varanja Roberta Pattinsona :)
    Ma ne, Twilight ji je pomagal, jo naredil za zvezdo in ji dal možnost za številne odmevne vloge. Saj zna še kaj drugega kot Twilight, le v Sneguljčici tega meni pač ne pokaže.

    Če pa ti bo še Mirror Mirror kul potem pa ti ni več pomoči :)

  21. simon - 4.09.2012 ob 13:02

    bomo vidli..ti javim… ;)
    vidis Dark Shadow mi je tud bil poden isto kot Cabin in the Woods :D

  22. IZTOK GARTNER - 4.09.2012 ob 13:04
    IZTOK GARTNER

    Meni pa je Dark Shadows mojstrovina. Jebat ga, okusi so različni :)

  23. simon - 4.09.2012 ob 13:08

    sj ;)
    IMDB
    User Rating 44,490 votes:
    6.5/10

    http://www.rottentomatoes.com/m/dark-shadows-2010/

    zanimivo:

    7.4/10 64,894 votes

    http://www.rottentomatoes.com/m/the_cabin_in_the_woods/
    nekdo se strinja z tabo :D

  24. Iztok Gartner » Recenzija: Hansel & Gretel: Witch Hunters - 23.02.2013 ob 17:45

    [...] ni še ena Twilight predelava bratom Grimm kot sta bila recimo Red Riding Hood z Amando Seyfried in Snow White and the Huntsman s Charlize Theron, in še pohvala, da ne gre za emo drek, ampak za povsem frajersko in [...]

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !