IZTOK faking GARTNER

« | | »

Recenzija: The Hunger Games

29.03.2012

THE HUNGER GAMES

Trumanov šov sreča First Blood, ali še bolje, Trumanov šov sreča Battle Royale, ali če hočete, Trumanov šov sreča Running Mana in Death Race, ali po domače, Rambo za otroke. In prav to je problem tele pizdarije, tega velikanskega filma, ki kot Gospodar prstanov in Harry Potter ni le film, ampak tudi dogodek. Še posebej za zagrizene fane romana, ki so že pri vikend nabili 150 milijonski zaslužek. Mene ves ta pomp ni ganil, zame je tole le film, kjer mularija počne odrasle reči. Kot v porazno slabem in dolgočasnem Tomorrow When the War Began. Okej, saj je vse skupaj solidno posneto in dovolj prepričljivo speljano, toda vseeno gre za hudo povprečen film, za mladinsko pustolovščino, ki s svojo skoraj triurno minutažo utrudi vsakega, ki ni več srednješolec. Še posebej v prvi polovici, ki naj bi bila alegorija na moderno družbo, ki se prav tako naslaja nad live prenosi vojn, pa ni, je spet le mladinska stopnja postapokaliptične družbe, ki med reveži pobira fante in dekleta, ki se potem za zabavo bogatašev pobijajo pred kamerami. Okej, mlada Jennifer Lawrence, ki igra glavno junakinjo Katniss Everdeen, herojko district twelvea, sfura zelo solidno igralsko predstavo, toda še vedno je le dekle iz filma Winter’s Bone, se pravi resna in trpeča punca, ki je morala prehitro odrasti. V stranskih vlogah se resda zabavajo Stanley Tucci, Wes Bentley, Donald Sutherland, Elizabeth Banks, Woody Harrelson in celo Lenny Kravitz, toda vseeno delujejo precej sterilno, pač v duhu kao resnega in kvalitetnega filma, ki si ne sme vzeti časa za humorne vložke. Nekaj okej prizorov je, recimo tisti z osami, pa tisti, ko Katniss puščico ustreli v jabolko prašiča, pa tisti, ki Katniss in njen Peeta Melark (Josh Hutcherson) zagrozita, da bosta pojedla strupene robide, toda celota je prevečkrat dolgočasna. Celota je, kot sem že povedal, le mladinski film, ki ne upa čez rob. Ki se nazaj drži tudi pri prikazu nasilja, ko se 24 izbrancev zverinsko bori za življenje in smrt. In ki politično družbeno socialno alegorijo na resnični svet prav tako zapakira na stopnjo osnovne šole, da ne bi izgubila ciljne publike.

Ocena: 5/10

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 29.03.2012 ob 01:44 pod recenzije. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

33 odgovorov na “Recenzija: The Hunger Games”
  1. Oskar - 29.03.2012 ob 16:14

    ‘Čez rob’ film namenoma ni šel zaradi PG-13 oznake. Pa meni se je zdelo nasilje drugače čisto učinkovito, kljub temu da nismo videli vsakega detajla. Pravzaprav me je resnično motila le tresajoča kamera, ker v akcijskih prizorih nisem pol kurca videl. Pa liki so se mi zdeli tko dosti pozabljivi in brez kakšne globine, v primerjavi s knjigo.

  2. Lisa - 29.03.2012 ob 16:44
    Lisa

    Strinjam se z zadnjim stavkom. Zelo.
    Je pa res, da so knjige zelo dobre, ampak dejstvo je, da so v prvi vrsti namenjene najstnikom.
    Ampak knjige dejansko imajo neko globino. Za razliko od Twilighta & Co.

    Pa pa na IMDbju ima film višjo oceno.

  3. IZTOK GARTNER - 29.03.2012 ob 23:11
    IZTOK GARTNER

    Oskar, to tresočo kamero je režiser pojasnjeval s tem, da tako reči pač doživlja glavna junakinja. Mene je to še najmanj motilo oz. niti nisem porajtal.

  4. Kaka92 - 31.03.2012 ob 12:13

    mene je pa dejansko film navdusu :D

  5. IZTOK GARTNER - 31.03.2012 ob 13:07
    IZTOK GARTNER

    Če si star manj kot 25, je logično :)

  6. deniss - 31.03.2012 ob 14:32

    Torej je 85% priznanih kritikov (rottentomatoes) mlajših od 25 let?

    Film je precej več kot ’samo mladinski film, ki si ne upa čez rob’, le da ti mogoče nisi tega opazil, kar pa sploh nebi bilo prvič.
    Če hočeš filme, ki ‘grejo čez rob’, očitno nisi del publike, dorasle sporočilnosti tega filma in lahko greš brez slabe vesti gledat Feast, Rambo 4, The Expendables in druga brezmožganska over-the-top sranja, sigurno ti bojo všeč…oh wait..

  7. IZTOK GARTNER - 31.03.2012 ob 14:44
    IZTOK GARTNER

    še en zagrizen fan,ki so ga nategnili s kvazi kvaliteto in ima v glavi, da je The Hunger Games dejansko res nekaj vec od The Expendables in Ramba,kar se sporocila tiče.
    Okej,je več,ampak za mulce,kar sem zapisal že zgoraj. In ja,raje imam over the top sranje kot pretenciozno vlecenje za jajca.
    Me pa zanima kaj je po tvoje narobe z žanrsko poslastico Feast, da jo omenjas v svojem kvazi prepotentnem nastopu.

  8. Kaka92 - 31.03.2012 ob 17:06

    zanimiv je da je to napisala zenska k je stara okol 40 let ce mamo ze debato o starostnih mejah haha (joke sj vem kwa si hotu povedat pac mlajsi se lazje povezujemo z znanstevno fantastiko sm sj sicer ok je zgodba mal sfrizerana hollwodsko itd.. sm se zmer se mi zdi dost vredu koncept bom pa seveda prebrov knjigo da vidm kok se razlikuje od samega filma) ;)

  9. IZTOK GARTNER - 1.04.2012 ob 00:23
    IZTOK GARTNER

    Ma ne gre za scifi, gre za to, da je vse na neki najstniški stopnji, torej narejeno na način, da odrasle ne zadovolji, saj je preveč na prvo žogo in površno.

  10. Niko - 1.04.2012 ob 01:07

    Meni pa odličen filme in sem izredno navdušen nad filmom prisodil bi mu 7
    “film ki bo navdušil manj stare od 25 let”
    ufffffffffffff s tem pa se totalno ne strinjam tu si pa brcnil v meglo kaj potem bi enako rekli lahko za super po srani Twilight,ki v 3 rata pravo mučenje že pa te je navdušil se pravi bi tudi tukaj kamot lahko rekli,da pač film bo navdušil mlajše od 25 let kar ti nisi in pa seveda navdušil bo strašne ljubitelje in zagrižene fane knjig kar pa tudi nisi fan knjig kajne????? ali pač
    in res na razumem kako ne vidiš,da je tretji del sranje od sranja in ne morem izraziti dovolj kako slab film je
    aja pa moram omeniti,da je film močno navdušil Igorja Harba,ki piše recenzije za Vikend in mu prisodil čisto 5 čisto
    in pridužujem se zakaj me je film navdušil
    zato,ker sem pričakoval bullshit od bullshita pričakoval sem samo dolgočasno romanco pričakoval sem porazni Twilight res pričakoval sem slab film a dobil sem veliko veliko več kot to film je dober ima uvod ima jedro ima zaključek ima vse ima tudi klišeje ampak jih nadomesti in se nam opraviči z dobrim razlogom tako,da ne ostanemo razočarani je širok globok in točno to dobiš kar iščeš
    dobiš znanstveno fantastično akcijsko dramo tako,da te žanrsko zadovolji če pa si ti pričakoval znanstveno fantastiko beri še enkrat tisto zgoraj in prideš do besede drama zato je film žanrsko in na sploh presežek
    in nosi globoko pomembno sporočilo

  11. IZTOK GARTNER - 1.04.2012 ob 01:20
    IZTOK GARTNER

    No ja, če si pričakoval slab film, je jasno, da si navdušen. Pri meni je bilo obratno, saj sem pričakoval odličen film, dobil pa sem nekaj povprečnega. Pa zakaj Twilight? Saj je ja povsem druga scena to. Saj ni emo bullshita, je pač akcija z mularijo. Nisem pričakoval scifija, pričakoval sem pa dosti bolj odrasel film, ne pa neko jajcanje frocev, ki drkajo na Ramba in Running Mana.
    Navdušil Igorja Harba? So faking what :)
    No ja, ga je pa totalno spljuval Štefančič, če že hočeš :)

    Vidim, da se ne razumemo s temi leti, jebemti :)
    Poanta je, da mi grejo na kurac filmi, kjer mularija na tak način počne odrasle reči. To mi je glupo, to mi je zgodba za froce. In ker je tudi avtorjem jasno, da je zgodba za froce (tudi fani romana niso ravno odrasli ljudje, mar ne), so tudi alegorije na resnično moderno družbo temu primerno otročje prikazane.

    No pa da slišim to globoko pomembno sporočilo.

  12. Niko - 2.04.2012 ob 23:11

    Ja je sem pričakoval slab film zakaj Twilight zato,ker sem pričakoval,da bo ta film Twilight in nič drugega in če pogledaš nisem edini je veliko tega,ki so pričakovali,da ne bo nič drugega kot pa Twilight
    pričakoval sem večinoma to,da bo Katnis uboga ženska,ki se bo smilila sama sebi in bo prepustila usoda,točno tako kot to dela Bella,da bomo gledali kako Katnis trpi in kako bo poišiljala svojo zdaj “hrepenečo” ojoj prejoj ljubezen,da gre za njo ubijat stvore sama pa bo rajši čepala v jami dokler ne mine nevarnost in namesto,da bi kamera prikazala kako se Peets bojuje fajta z stvori bi mi gledali “prebogo” Katnis in to vse meče na Twiligt to vse meče na Eclipse čisto vse ampak,ko sem šeu gledat,ko sem videl,da je Katnis prava fajterka,da se bo borila do zadnjega to je bilo to sem se odahnil,da ne gledam še enega ljubezenskega trikotnika zaradi lahke odločitve meni je pri Twilightu tako smešn razlog tu pa ni to je globlje
    ampak moraš pa priznati,da je tole Jennifer Lawrence odigrala super in je res odbra igralka in primerna zato vlogo čeprav je stara 21 let,če se ne motim
    Na Rambo,The Running men hmmmm ne vem no,če pričakuješ v tem kontekstu v tem akcijsem žanru pričakoval,da filmi odkrivajo toplo vodo potem itak,da si razočaran kakopak Hollywood je ožet do konca primankuje idej sej vidiš zdaj vse samo poganja denar zdaj ne moreš pričakovati neke res nove sveže zgodbe še najbolj to ne smeš pričakovat pri akcijah
    Štefančič okej za nejga se tisto ne more rečt dobro pa kje vi berete njegove recenzije jebemti :D
    pač to moreš vedet they want to make some money morjo navdušit force hehe :D
    sporočilo malo googlaj ti svetujem malo se razsvetli glede tega vse je v rokah ljudi…

  13. IZTOK GARTNER - 2.04.2012 ob 23:26
    IZTOK GARTNER

    Še vedno nimam pojma zakaj si pričakoval tako zgodbo kot jo opisuješ glede glavne junakinje. Saj je že vrabci na strehah vedo kaj je finta The Hunger Gamesa, pa tudi trailer ti je povedal dosti. Res mi ni jasno od kje ideja, da bo punca skrita v jami in bo tarnala :)

    Jennifer Lawrence je okej, ne rečem, da ni, toda ista je kot v Winter’s Bone, kar zame ni kul, saj gre za popolnoma drugačen film. Pač slabe volje je, zjebana je, depresivna je, bori se za preživetje, pa prehitro odraste.

    Štefančič piše za Mladino, jebemti :)

    Glede sporočila, meni je jasno, kolega, saj sem o njem čvekal v recenziji, tebe pa prašujem kaj je zate tako velikega, da si padel na kolena oz. zanima me kaj ti je dalo to sporočilo kar meni očitno ni oz. kaj si videl tako velikega kar še ne veš brez tega filma.
    Hudiča no, saj vendar ne gre za Orwellov 1984 in za Fahrenheit 451 Rayja Bradburyja, ne ga srat no :)

  14. Niko - 4.04.2012 ob 23:48

    KER SO TO PRIČAKOVALI SKORAJ VSII (no razen seveda tebe) tudi na rtvslo recenzijah Ana Jurc nam preden sploh začnemo brati nam pove ter pravi:
    da uvodno besedo namenja skeptikom,ki mislijo,da je to novi TWILIGHT in vas moram razveseliti tThe huger games je nasprotje vidiš tudi ona pričuje slab film pa ne samo ona to je le eden primer od neštetih aja pa še eden od mngih takih le komentarjev
    Noro dober film. Sam sem pricakoval bedno interpretacijo Twilighta ampak sem se zelo motil. Priporocam ogled!!!
    se pravi pa tudi že od celotnega decembra so najstiške in tudi OSTALE revije celotni december čeblale in samo čeblale,da se twilight norija zaključuje saj se bo naslednje leto velik zaslužkar poslovil a ne bodite žalostni prihaja nova Twilight interpretacija :D in skos in skos čeblanje o tem,da se pripravimo na novi Twilight,blockbuster ki bo tako kot omenjeni film veliko služil in najstniki norijooo
    ampak jas vseeno na začetku nisem povsem takoj vrjel DOKLER niso začeli promovirat in premierno prikazali prvi trailer na Mtv movie awards takrat pa me je minili in sem vedel že vse:PRIHAJA NOVI TWILIGHT
    ampakk odlično rezultat je bil drugačen ooooujeeeeeee :D in sem zdaj pomirjen in vesel pravzaprav je resnično dober film
    in ne Iztok nočem TE NIKAKOR NIKAKOR PREPRIČAT da ti je film všeč,ker te ne bom prepričal in to vem in je tako dobro saj okusi so različni a spraševal si me zakaj sem rpičakoval novi Twilight zato,ker sem verjel večini ljudi IN TAKO JE veliko ljudi je pričakovalo Twilight tudi jaz zato upam,da zdaj imaš pojma zakaj sem pričakoval tako zgodbo
    in še enkrat to zgoraj ni bilo prepričevanje in kritiziranje tvoje recenzije in to,da ti je Hunger games slab film
    Hvala za Štefančiča ga redno spremljam v knjigah in je super
    za ta čas ravno zdaj se mi zdi za ….. nevaren film no zato je presenetljivo

  15. IZTOK GARTNER - 5.04.2012 ob 00:03
    IZTOK GARTNER

    Okej, sam veš kaj, če je nek film dober samo zato, ker ni slab kot Twilight, še ne pomeni, da je dober tudi na splošno.

  16. Niko - 6.04.2012 ob 21:07

    mah ja no imaš prav ampak vseeno mi je film dober in komaj čakam novo nadljevanje plot jr zanimiv

  17. grouse - 10.04.2012 ob 12:09

    Iztok, daj nam zrihtaj še recenzijo battle royale, da vidimo, kako boš komentiral japonsko mojstrovino, ki je mene osebno, pa sem pod 25, bolj navdušila kot hunger games.

    Sploh konec mi je pri battle royale ubitačen, dihjemajoč, bolj je poudarek na odnosu med udeleženci, malce je tudi humorja vmes, ko kakemu vrat prereežjo in kri šprica 3 metre v luft.

  18. IZTOK GARTNER - 10.04.2012 ob 13:00
  19. Recenzija: Battle Royale (Batoru Rowaiaru) « IZTOK GARTNER - 10.04.2012 ob 13:00

    [...] zdaj kina napada mega popularni in uspešni The Hunger Games, se mi zdi prav, da iz arhiva potegnem japonsko brutalno krvavo mojstrovin Battle Royale, s katero [...]

  20. spookymulder - 23.04.2012 ob 00:36
    spookymulder

    Malce z zamudo bom dodal nekaj misli o tem filmu, ne o sami kvaliteti filma, kjer je tudi mene motila nelogično tresoča kamera tudi v trenutkih, kjer to ni bilo upravičeno z (ne)akcijskim dogajanjem v filmu, temveč bom raje potegnil nekaj vzporednic s sodobno družbo, ki jih film zelo lepo izpostavi. Zdi se mi namreč, da so nekateri v tem filmu videli zgolj akcijo in pobijanje med otroki, čeprav je poudarek filma (v nasprotju s tisto japonsko grozljivko, ki je mene prej spomnila na kakšno Žago) v metaforah totalitarnega sistema, ki se pravzaprav bistveno ne razlikuje od današnjega časa, temveč je zgolj bolj potencirana slika sodobnega sistema.

    Številne je zmotilo, da na začetku filma ne vidimo neke tiste prave lakote v ruralnih območjih, kot da bi morali pričakovati kakšne slike živih okostnjakov iz Afrike. Toda dejansko je povsem logično, da prebivalci niso povsem izstradani, saj jih glavno mesto potrebuje za delovno silo, da jim kopljejo rudo, podirajo drevesa, skratka lakoto ne uporabljajo kot sredstvo uničevanja prebivalcev, temveč kot sredstvo ustrahovanja. Na tem mestu lahko npr. potegnemo vzporednice s časom v bivši Jugoslaviji, kjer dejansko nihče ni bil lačen, a smo vendarle stalno živeli v strahu pomanjkanja. Je pa to lahko tudi alegorija na današnji čas, ko finančna elita ljudstvo drži v kreditnem krču in tako ne upamo dvigniti glave, saj se bojimo, da bomo ostali brez službe, kar bi pomenilo, da ne bi mogli odplačevati kredita, nakar bi izgubili streho nad glavo in na koncu morda celo stradali. Igre lakote se tako v konceptu ustrahovanja prebivalstva z grožnjo lakote oziroma pomanjkanja dogajajo že danes!

    Gremo naprej, še en zanimiv moment je obrazložitev predsednika, zakaj sploh prirejajo te smrtonosne igre. Ne zgolj zaradi zabave ali ustrahovanja, temveč zaradi trohice upanja na boljše življenje za zmagovalca. In točno ta logika vlada tudi v sodobnem kapitalizmu, pri katerem večina ljudi ve, da ni najbolj pošten zaradi medsebojnega izkoriščanja in privilegijev tistih na vrhu, toda kljub vsemu ga potihem podpiramo, ker v vsakem izmed nas tli drobno upanje, da bomo tudi sami enkrat prilezli na vrh in bili deležni privilegijev.

    Morda kar malce preveč očitno so vzporednice filmske družbene delitve v primerjavi s sodobnim svetom, kjer finančne in politične elite živijo v nepredstavljivem izobilju, med tem ko je delavski razred zgolj potrošno blago, po eni strani za potrebe še večjega bogatenja, po drugi strani pa tudi za zabavo. So Igre lakote torej res znanstvena fantastika? Ali pa se morda dogajajo že tu in danes, če npr. pogledamo razlike življenja v središču New Yorka in v kakšnem ameriškem ruralnem območju, ali pa npr. pri nas primerjamo življenje kakšnega tajkuna z življenjem kmeta v Prekmurju. Da o razlikah med zahodnim svetom in državam trejega sveta sploh ne govorimo. Igre lakote se dogajajo že danes, vendar tega ne želimo videti.

    Srhljivo zanimive so tudi vzporednice z raznimi resničnostnimi šovi, ki so se tako zelo razpasli na televizijah in pri katerih ne gre za nič drugega, kot za Igre lakote, sicer (zaenkrat) še brez ubijanja in smrti, a po drugi strani za popolno smešenje in dehumanizacijo osebkov, ki v teh oddajah nastopajo, bodisi za pest denarja, ali pa zgolj za 15 minut slave. V iskanju zabave človeštvo postaja vedno bolj nenasitno in neusmiljeno, saj bi radi videli vedno več skrajnosti, gorja in krvi. V tem smislu sodobna družba postaja vedno bolj podobna nacistični ideologiji neusmiljenosti, ko v sočloveku niso več videli živega bitja in zato niso z njim poznali usmiljenja, dokler niso več našli niti usmiljenja za svoje bližnje in sami zase (npr. zakonaca Goebels, ki sta v Hitlerjevem bunkerju kruto zastrupila lastne otroke in nato tudi sebe). V tem smislu se zdi absurdna tudi kritika filma, da ne pokaže neposrednih trenutkov smrti otrok, kot da je to ves smisel njihove smrti. Otrok je brutalno ubit in nas zanima samo to, kako bo špricala njegova kri?

    Očitno smo res prišli že tako daleč, da so Igre lakote tik pred vrati!

  21. IZTOK GARTNER - 23.04.2012 ob 00:48
    IZTOK GARTNER

    Tresoča kamera je še najmanjši problem tega filma. Pa zgleda da sem edini, ki tega niti ni opazil.
    Metafore so, a zelo otročje narejene in prilagojene najstniški publiki. Prava stvar na tem področju je Orwell.
    Preveč globoko si šel pri tem filmu, saj tega ni vreden in ni tako globok kot mu pripisuješ.

  22. spookymulder - 23.04.2012 ob 00:56
    spookymulder

    Tresoča kamera me je motila predvsem na začetku, ko zanjo ni bilo nobene potrebe, kasneje pa ne vem, ali sem se nanjo morda privadil, ali pa je sovpadala s konceptom akcijskega dogajanja, toda nekje od polovice naprej tudi mene ni več motila.

    Metafore pa niso niti najmanj otročje, temveč je potrebno zgolj dvigniti glavo, malce pogledati našo družbo in pomisliti ter potem povleči prave vzporednice in tedaj te dejansko postane strah, ko vidiš, da se Igre lakote v taki ali drugačni obliki dogajajo že danes povsod okrog nas, le da tega ne znamo oziroma še bolj verjetno ne želimo videti. Ne pravim, da je zadeva tako zelo globoka kot Orwell, je pa morda še nekoliko bolj aktualna in prilagojena aktualnim razmeram.

    In ne bi niti približno rekel, da sem šel pregloboko, saj se vse te alegorije avtomatično ponujajo, če seveda ne želiš videti zgolj medsebojnega pobijanja otrok, ki za moje pojme sploh ni bil bistvo zgodbe. Dejansko mi je film vzbudil dovolj zanimanja, da si bom v kratkem preskrbel in prebral tudi knjige, ki sem jim sicer (zaradi po mojem napačnih primerjav s Somrakom) pripisoval premajhno vsebinsko vrednost.

  23. IZTOK GARTNER - 23.04.2012 ob 01:00
    IZTOK GARTNER

    Nič novega, nič takega, kar ni povedal že Orwell, pa kar ni povedal že Bradbury v Fahrenheit 451. Zakaj to ni jasno, nimam pojma.

    In hej, če bi bil film res tako globok, kot mu pripisuješ, ne bi zaslužil 350 milijonov dolarjev samo v ZDA. Ne ga srat no. Navadna komerciala za mladino. Pač malo bolj kvalitetna od Somraka, a isti šmorn dejansko.

    Pa vidim tudi, da si Battle Royale gledal zelo površno.

  24. spookymulder - 23.04.2012 ob 01:11
    spookymulder

    Morda res ni novo, je pa zelo aktualno, bolj aktualno, kot sta to lahko v svojem času osmislila Orwell ali Bradbury, ki si pač kljub vsej svoji genialnosti nista mogla tako zelo natančno zamisliti današnjega sveta in dandanašnje družbe.

    Da zaslužek (pa če je velik ali majhen) ni pravo merilo kakovosti, pa je tako ali tako že jasno, ne vem kaj sedaj mutiš s temi ciframi, saj ni pravila, da morajo filmi z neko poanto nujno pogoreti v kinih.

    Pravzaprav se mi zdi še celo dobro, da mladino nekako pripravijo do ogleda družbeno kritičnega filma (pa čeprav zapakiranega v najstniško romanco), kot pa da bi jih stalno zastrupljali zgolj z raznimi brezvsebinskimi Transformerji in Bojnimi ladjami.

  25. IZTOK GARTNER - 23.04.2012 ob 01:16
    IZTOK GARTNER

    Saj to je kriza, ja, da pride nekaj, kar niso ravno Transformerji glede globine, potem pa folk iz tega naredi Orwella in Bradburyja. Daj no, ne ga srat. Ne primerjaj s Transformerji, primerjaj z Orwellom in Bradburyjem. Ko boš, ti bo jasno, kako zelo ga serješ.

  26. spookymulder - 23.04.2012 ob 01:31
    spookymulder

    ROFL, Iztok, ne moreš tega filma neposredno primerjati z Orwellom ali Bradburyjem, ker je to tako, kot da bi hotel pretepaške filme primerjati z Rockyjem, Punčko za milijon dolarjev in Cinderella Man-om. ;-)

    Saj ne trdim, da so Igre lakote ultimativno najboljša kritika družbe, so pa dovolj aktualni, da te pripravijo k razmišljanju, če si tega seveda želiš in če si upaš.

  27. IZTOK GARTNER - 23.04.2012 ob 01:34
    IZTOK GARTNER

    Ne govorim, da primerjaj film, bučko, nisem Filmoljub, veš, govorim pa, da primerjaj kvaliteto alegorije.

  28. spookymulder - 23.04.2012 ob 01:40
    spookymulder

    Kot sem že dejal, morda alegorija res ni tako kvalitetna, je pa zelo srhljivo aktualna, primerno postavljena današnjemu času in družbenim razmeram.

  29. Recenzija: The Cabin in the Woods « IZTOK GARTNER - 9.05.2012 ob 10:26

    [...] časi, ko si lahko žensko žrtoval tako, da si jo vrgel v vulkan.” Nimaš kaj, zdaj je čas The Hunger Gamesa, ko je treba poskrbeti tudi za [...]

  30. simon - 8.08.2012 ob 13:20

    Škoda dveh ur casa…brez pomena..vsaj za mene.

  31. IZTOK faking GARTNER » Recenzija: The Expendables 2 - 17.08.2012 ob 01:53

    [...] rabijo babnic. Okej, presenetljivo zanimivega Liama Hemswortha (v planu je bil Taylor Lautner) iz The Hunger Gamesa resda spustijo zraven, a le zato, da mu Van Damme pokaže kje mu je mesto. The Expendables 2 je za [...]

  32. IZTOK faking GARTNER » Recenzija: House at the End of the Street - 17.11.2012 ob 21:10

    [...] dolgočasna in nezanimiva otročarija, kjer v prvi vrsti stoji Jennifer Lawrence iz mega hita The Hunger Games, ki igra mladenko Elisso, ki se z materjo (Elisabeth Shue) preseli v bajto tik zraven hiše, v [...]

  33. IZTOK faking GARTNER » Recenzija: The Hunger Games: Catching Fire - 11.12.2013 ob 23:06

    [...] ga srat no, ljudje božji. Film je dolgočasen, hudo predolg in razvlečen, vse alegorije so kot v enki na stopnji najstniške publike, dogajanje pa je daleč od zares dobrega pustolovskega filma. [...]

Na vrh

Komentiraj