IZTOK faking GARTNER

« | | »

X Factor Slovenija: Druga Oddaja

26.03.2012
  • Uvodni skeč Petra Polesa in Vida Valiča je bil totalno nepotreben. To ni oddaja, ki rabi ta drek, to je oddaja, kjer so važni pevci in pevke. In seveda žirija, ki mora oddajo dvigniti nad oblake s karizmo in komentarji.
  • Dajana Proševa, najstnica, ki je na oder stopila zato, da očetu dokaže, da petje ni bedarija in da pokaže, da zna peti. Ne bom rekel, da je bila slaba, rekel pa bom, da njen oče po tem nastopu ne bo mislil nič drugače in da ima kar prav, ko jo verjetno sili v šolo. Žirija je malo pretiravala pri hvali, bi ji pa morda zaradi iskrenosti tudi sam prilimal en mini da. Kot ji bo oče doma morda prilimal en šamar, ker so ga javno okrcali tudi člani žirije.
  • Marsel Tahirović, doma so mu rekli, da cvili, Manca Špik pa je mnenja, da poje dobro. Da je pel komad od Špikove, je logično, da so imeli prav doma, ko so rekli, da cvili, pa je dejstvo. Fak no, to je bil stand up, jebemti. Na čem je bila Špikova, ko ga je hvalila, pa bi rad izvedel še danes. Je bila pa Jurasova malo mimo s tem smehom, saj se je videlo, da se dela norca iz njega. Vem, da je bil pravi material za kaj takega, a vseeno, to se ne dela, vsaj na tak način ne. Jp, Marsel, upoštevaj nasvet in si najdi drug hobi.
  • Vojak Ali, ki je rapal v angleščini, je bil kul, vsaj tisto sekundo, ko so nam ga pokazali. Mladenič Rok, ki je pel Queene, me ni prepričal. Vasja, ki je pel Čuke, pa je bil še slabši.
  • Klemen Finkšt, reinkarnacija Elvisa Presleyja, 15 letni poba, ki res poje kot Elvis, kar je tudi meni vzelo dih. Svaka čast, resno. Še boljše kot Samir Kobler, saj je mlajši in večja faca. Ej, brez zajebancije, res sem bil prepričan, da gre za playback. Je pa Uranjekova pripomba, da ga zanima kako poje še kaj drugega kot Elvisa, povsem utemeljena.
  • Anja Baš, nekaj izkušenj že ima, ni ji pa nikoli zares ratalo priti v ospredje. Pela je Lady Gago, pela je okej, kar pomeni, da je bil X Factor dobra izbira za odskočno desko. A vseeno bom rekel, da me vokal ni sesul po tleh. Po uvodnem filmčku sem pričakoval nekoliko več. Malo fušanja je bilo, jebat ga. Damjan Damjanovič je imel prav, ko je kritiziral, Uranjek pa je pretiraval, ko je hvalil.
  • Sebastjan Fabčič, pel je operno, pel je tako tako, pel je daleč od Paula Pottsa. Anže Petrač isto. To ni to. Pač opera, a to je premalo. Če kdo to ve, ve Damjanovič, o to pa.
  • Joj no, če ne znaš peti, ne moreš peti Christine Aguilere, ne ga srat no. Če se oblečeš v masko in ne znaš peti, pa pojdi na maškarado ne pa na X Factor, za hudiča. Simon pa mi ni bil napačen, jaz bi mu dal šenkan da. Jebat ga, ipak poje blues, he, he.
  • Maja je filozofirala in pela zanič, pa še na živce mi je šla s svojim etitjudom. Kr neki.
  • Poljakinja Renja Roslanjec Bavčevič je bila verjetno najstarejša tekmovalka šova, odbita babura, ki jo je na tekmo pripeljal Gašper Tič. Pelaje New York New York in pela je presenetljivo okej. Če bi rekel, da ima Liza Minnelli gršo sestro, je to nedvomno Renja, ženska, ki je že pri 49-ih v pokoju in se pač preživlja s petjem. Super nastop res. No, tule ga pa Damjanovič lomi, da ji daje ne. Kdo pa pravi, da morajo naprej samo tisti, ki so ustvarjeni za zmago. Ženska poje superin to šteje. Pa kaj, če ni ravno pop princeska. Bedna fora Damjanoviča.
  • Kaja Pavlič, samozavestna tako zelo, da meji že na zoprnost, toda vokal je bil vauuu faking vauuuu, vokal je bil nekaj najboljšega, kar sem slišal v današnji oddaji. Slovenska Adele, ki poje tako dobro kot Adele. Kapo dol, tole bo na koncu glavna favoritka za zmago. Ni dileme. Če ne bo, je bolje, da ukinejo tale šov.
  • Tudi naslednje tri so bile odlične, zato nimam pojma zakaj nam niso pokazali njihovih imen. To je velik minus tega šova. Pa tudi tipos je pel okej, tudi moj da bi dobil. Enako velja za dekle, ki je pelo Beyonce. Presenetljivo dobri tekmovalci. In potem še Maja Žumer, ki je bila okej, ni pa bila nič boljša od prejšnjih štriih pevk, ki so jih prikrajšali za ime. Res nimam pojma v čem je fora.
  • Barbara Štunf, slovenska Susan Boyle, če se malo zezam. Ni bilo slabo, a za moj okus je malo preveč piskala. Je pa kul zgodba, da kao ni upala na take šove, saj se zaveda, da ni ravno manekenka. To vedno vžge, pa še vokal se sliši bolje, ker so ljudje pod čustvenim vplivom. Lep nastop. Girl power, Jadranka. Super za rejtinge, a vseeno malo pretirano. I’m fat and I’m proud. Ponavadi padam na take fore, a danes je bila patetika prehuda, saj mi grejo te faty fore zadnje čase na kurac. Barbara ne gre dalje, ker je debela in ker dobro poje, ampak ker dobro poje. Pika. Jadranka, Adele je že shujšala, mar nisi gledala Grammyjev. In potem na koncu spet bluzenje, da ne vedo kaj naj z njo, saj ni pop pevka. Pa kaj je to za en drek, jebemti no. Zakaj potem niso že pred avdicijami rekli, da se lahko prijavijo samo Britney Spears wannebjke.
  • Branka Božič, še ena starejša dama, ki je bojda že izdala nekaj cdjev, a zanje nihče ne ve. Zdaj očitno lovi zadnjo šanso v lajfu, da ujame nekaj glasbene slave. Nisem padel na kolena, lahko pa rečem, da je pela lepo. Čist in iskren vokal, pa ženska, ki se ji pozna, da ni od včeraj. Je bila pa podobna Vanessi Redgrave, če na hitro potegnem vizualno primerjavo. Jp, hčerkica na odru je bila pila na i čudovitega momenta, Jadranka pa spet v jok.
  • Raperja nista bila napačna, Damjanovičev komentar, da iščejo pevce, pa je bil mimo, kar pomeni, da ni pogledal ameriške različice, kjer je prav raper Astro delal glavno štalo in nabijal rejtinge. Damjanovič, treba bo odpreti glavo, če ne boste slab sodnik. Punci z dežniki sta bili faci, vokal pa je malo šepal.
  • Duo Black & White, kjer je pel sin od Vinka Šimeka, ni ravno presežek, ne bom pa rekel, da si nista zaslužila drugega kroga. Se pa strijam, da je bila ona boljša.
  • Toni Petrovič, simpatičen Mariborčan, ki sem mu privoščil dober vokal še preden je odprl usta. Ko jih je odprl, sem bil prijetno presenečen. Dober vokal, dober glas. Ko ga bodo vzeli v roke, bo super pevec. Talent, ki jih med moškimi vokali pri nas manjka. Dlje ko je pel, boljši je bil. Skromen in iskren fant, kar vedno vžge.
  • Elizabeta Lebar, zadnja nastopajoča, ki nam pumpa čustva s štorijo iz kliničnega centra, kjer je pomagala bolnim ljudem, sicer pa vojakinja in timski igralec. Po eni strani iskrena, po drugi pa malce privlečeno za lase. Morda sem krivičen, toda tak filing sem dobil na hitro. Sem pa točno vedel, da bo dobro pela, saj so jo prišparali za konec. Len in zahripan glas, ki pali in deluje dobro. Vizualno malo Lisa Marie Presley, nastop pa doživet in čuteč, kar je presenečenje, saj je delovala precej možača. Čudovit zaključek šova, morda celo moment za drobno solzo. Resda ne za potoke kot jih toči Jadranka, a vseeno lep momentič in krasen happy end.

Potegnimo črto pod drugo oddajo. Najprej presenečenje, da pri nas obstaja tako veliko dobrih pevcev in pevk in da se tako zelo skrivajo pred javnostjo. Očitno je X Factor res oddaja, ki je iz lukenj zbezala velike talente. Žirija je še vedno okej, toda vseeno bom rekel, da je Jadranka Juras malce patetična in preveč emotivna, Damjan Damjanovič še vedno glumi, njegovi argumenti pa te glume zaenkrat ne nesejo, Aleš Uranjek pa je precej slab v retoriki in bo moral povedati še kaj več, da ga bom vzel zares. Saj je faca in legenda, toda tokrat bo moral tudi kaj povedati ne le frajariti. Dober šov, presenetljivo okej zrežiran in nastavljen. Mi je pa jasno, da bo še zelo napeto in da bo tudi pri meni pritekla še kaka solza.

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 26.03.2012 ob 05:00 pod Slovenija ima talent, Misija Evrovizija, X Factor. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

16 odgovorov na “X Factor Slovenija: Druga Oddaja”
  1. AndrejM - 26.03.2012 ob 08:08

    Občutno preveč reklam, da bi bila zadeva gledljiva. Malo zapojejo, pa spet reklame. Manjka samo še ena bejba, ki se bo drla “pa gremo k našim ljubim oglaševalcem”, pa bi bila mera polna. Sicer pa je Renja med vsemi bila najbolj odbita in simpatična.

  2. STELA - 26.03.2012 ob 08:31

    Pri komentarju marcela tahiroviča si omenil jadrankin smeh…..ne morm pvedat kolk mi gre ta njen smeh na živce….prou nesramno deluje, mislm, a se ji tega res ne upa nihče povedat…in poleg tega je, vsaj meni se tako sliši, zaigan….

  3. simon - 26.03.2012 ob 10:12

    Zanima me ce te “glavne” zvezde ki dobijo najvec casa v odaji dobijo makeup od teh profesionalcev?
    kr so vedno namazane v nulo…
    vem da je smesno vprasanje, samo pac sem se vpikno v to…
    se pa strinjam da je vcasih zirija kr prevec kruta…sploh Jadranka ki se je tako smejala onemu fantu ki je pel komad od Špikove…
    mogoce je pa hotela biti Špikova samo prijazna do njega in ga ni hotela uzalit…
    samo da se ti pa smejijo tako pred celo slovenijo je pa tud zalostno…tega se nisem videl pri sovih iz drugih drzav…
    Ne vem pa kaj ste cutili pri zadnjem nastopu te vojakinje…mene je pustila hladnega…

  4. marija - 26.03.2012 ob 11:51

    kar se tiče jadrankinih solz…imam deljeno mnenje o javnem izražanju čustev v takšnih oddajah. po eni strani jih vsekakor ni treba skrivati, kot nas napačno vzgajajo (predvsem fantke), da so znak šibkosti in da moramo vedno biti vedri in odločni… skratka menim, da je drugače, in da so taka čustva enako legitimna v javnosti kot sreča in smeh, predvsem pa mora človek razčistiti in spucati kanale, ne pa karkoli tiščati v sebi. a po drugi strani, ne morem mimo tega, da je to šov, in ob takih izlivih (že kar patetike) vedno dvomim o pristnosti…ne verjamem v množično ganjenost, ki jo sproži talentran posameznik s “hudo” življenjsko zgodbo in svojo drugačnostjo – ko vsi prisotni naenkrat postanejo blaženi…kot da ne bi zunaj tega okvira in momenta marsikdo od njih ob takem človeku pokazal svoje krutosti in dna. nekako v smislu: če je človek vizualno nepopoln, ampak dobro poje, mu pogledamo skoz prste oz. ga častimo, če pa ne oz. takega srečamo nekje na cesti, smo ga pa upravičeni zasmehovat.. močno karikiram, ampak zavoljo poante. ta hinavščina mi gre na živce.

    v tem okviru mi je bila jadranka kontradiktorna… ob nekaj prilikah je hipuzeljsko točila krokodilje solze češ kako so dobri ljudje v sloveniji… ampak kako se je sama “izživljala” ob nastopu fanta z manco špik…ajoj. to mi ne gre skupaj.
    pa ne mislim, da ne bi smeli nekomu, ki pride na pevski šov in ne pokaže zadostnega talenta, povedati odkrito, da to tako ne gre. mogoče “dovolim” še kako pikro na ta račun, če je le v mejah dobrega okusa. ampak jadrankin histeričen smeh in udarjanje z roko po mizi to ni bilo! sploh se mi je to zdelo bedasto in kontradiktorno ob njeni kasnejši “cmizdravosti” (mnenje o tem sem podala zgoraj).
    oz. povedano spet v okviru množičnih čustev: najlažje se je iz nekoga delati norca na prvo žogo. to “pali”. ampak da na tem v enem segmentu temelji koncept šova, to mi ni všeč. tudi če so kritike nekoga, ki je netalentiran in premalo samokritičen, upravičene, je treba upoštevati kontekst drhali, ki se ob tem naslaja. s tega vidika ne podpiram cowell-ijanstva.

  5. IZTOK GARTNER - 26.03.2012 ob 18:13
    IZTOK GARTNER

    Andrej, jaz ne morem gledati v živo, saj imam Tajkuna, zato posnamem in potem nadoknadim. Veš kako fino je reklame preverteti :)

    Stela, Jadranka je na meji, da postane zoprna. Finta pa je v tem, da so vse te oddaje že posnete in da se ne more spremeniti za nazaj. Drugačna bo lahko le, ko bo šlo v živo.

    Simon, ta mulo je verjetno res uletel na nak Mancim nastop in malo zapel. Itak, da mu ni mogla reči, da fuša in cvili, bila je prijazna in povsem v kontekstu kakega svojega špila, kjer se kakemu “ljudskemu” pevcu zgodi kaj podobnega. Mu je pa očitno nabila tako veliko samozavesti, da si je upal peti celo na X Factorju, kjer so ga seveda postavili na realna tla.

    Marija, tudi na ameriškem šovu je Nicole recimo dosti jokala, toda iz povsem drugih razlogov kot Jadranka. Jok žirije ni problem, važno je v kakem kontekstu se odvije, da ne izpade otročji in histeričen ter pretirano emotiven, kar potem lep moment spremeni v patetiko in drek. Smeh Marselu pa je bil butast tudi zato, ker je razložila, da se smeji Uranjeku, ki se je skril za časopis, kar je bila debela laž. Lahko bi pač direktno rekla, da jo mali zabava na nek čuden način in to je to. Da ga je potem hvalila, je bilo pa še bolj poceni. Slab moment zanjo, resno.
    Cowell je druga scena, Cowell to naredi povsem drugače in na frajerski način, pa vedno doda ščepec angleškega humorja. Pa ni hinavec. Če se bo nekomu režal, mu na koncu ne bo rekel, da je super dejansko in da je kul poba, ampak mu bo rekel, naj spidzi z odra. V tem je keč.

  6. STELA - 26.03.2012 ob 20:04

    Če jadrana zgolj slučajno misli, da bo kao igrala vlogo s.cowella se je pa preklet zmotila….s tem svojim obnašanjem mu ne seže niti do gležnja…umetnost je bit oster in humoren istočasno.

    Me zanima, če bo kakšen odziv …komentar glede “smeha” sem ji pustila na ZF

    Iztok, ja vem da je posneto in da se za nazaj ne da popravit,,,,naj vsaj ve, da ni bila vsem ql, čeprav ji verjetno to dol visi:)

  7. Simona Rebolj - 26.03.2012 ob 22:16
    Simona Rebolj

    Neverjetno. A celo ti, navlečenec na te popstar scene, se ne spomniš Anje Baš, ko je pred leti tekmovala v Bitki talentov pri Mariu, da tega nisi niti omenil?

    Visoko je takrat prilezla in, če me spomin ne vara, je izvajala tudi New York, New York, ob kakršnem se lahko za gospa s Poljske skrije. Pa mislim, da se spomnim Beautiful od Aguilere, predvsem pa tega, da je bila fantastična. Skrije se lahko tudi Jurasova, ki je izustila verjetno eno največjih neumnosti v svojem življenju, da se bojda pred to gospo lahko skrije Liza Minnelli. Ne morem opisat, kako priskutne so mi te tipične slovenske fore “na oko”, ko začnejo abnormalno privilegirat nekoga samo zato, ker se jim na nek način smisli in ni slab. Morda celo dober. Ampak to še ne pomeni, da je odličen. In potem postane kar naenkrat Liza Minnelli amaterka pred neko tretjerazredno interpretko s Poljske, čigar glavni adut je, da hecno izgleda in se hecno obnaša, ob tem pa relativno solidno zadene tone. Brez veze.

    No, Anja Baš se je precej spremenila v teh letih in na odru je dajala vtis hladnosti. Kaj pa vem, mogoče od razočaranja, ki ga je izpovedala, ali pa ji je dejansko talent opešal. Predvsem energija. Mogoče samo slab dan … mogoče so tako splanirali. Škoda.

    Jadranka je tokrat izpadla kot nemogoča atročja avša. dobro je uprizorila histerijo s tistim smehom, na AGRFT pa, upam, da bi pogrnila na celi črti, če bi takele zganjala na navodilo, naj uprizori dolg neustavljiv smeh. Popolnoma vseeno je, kaj naj bi bil razlog smeha, ker je razlog v obeh primerih za debila ali pa otroka pri petih letih. Ne vem, kaj ji je.

    Uranjek je še vedno mrtev in pojma nimam, kaj tam počne. Je plačan, da leži na mizi?

    Damjan Damjanović pa je vedno boljši. Ima lucidne izjave, ki so na mestu, tako da človeka res zanima, a bo povedal bistvo, je zaznal in ponavadi zazna, večinoma. Kolosalno ga je pa usral s tistima dvema hiphoperjema, ja. Nismo videli, kakšna sta sploh bila. Okej, če sta bila zanič, adijo, ampak izjava Damjanovića, da oni iščejo pevce?!!!! Je kje v pravilih, ekstra za Slovenijo slučajno zapisano, da je hip hop avtomatsko izločen iz tekmovanja??? In zakaj že?

    Sicer je pa vse skupaj dolgčas, tudi če gledaš kratko različico brez reklam. In nimajo fascinantnih likov na voljo. Poje že marsikdo dobro, prezence in karizme pa od nikoder. In tega, kar je bistvo, ne bodo mogli ustvarit skozi oddajo v nekaj mesecih pač. Beda.

  8. Pepi - 26.03.2012 ob 22:22
    Pepi

    Meni je pa Jurasova zdaj, ko jo kolikor toliko spremljam, veliko bolj simpatična, kot mi je bila poprej, ko sem jo imel za precej … tako … neugodno. Vseeno bom pa rekel, da je bilo v tej epizodi preveč ene prisiljene patetike, na momente povsem izven konteksta. Ne zastopim, recimo, zakaj so takrat poklicali hčerko Branke Božič … kot bi iskali neko zgodbo, ki je ni. Včasih sem imel občutek, da so zajebali pri montaži in na mizi pustili material, ki bi gledalcu pomagal razumeti določene emocije, prisotne tam. S prvo oddajo sem bil precej bolj kontent, pa ima to dokaj malo zveze z naborom tekmovalcev, da se razumemo.

  9. army - 26.03.2012 ob 23:37

    baseva je zbrala slab dan.pa tut komad ni bil glih njena skodelca caja.
    Njena izjava:
    Ja, ja – pela sem brez energije, premikala sem se, kot da pojem balado, zamudila sem, … To SE dogaja v realnem življenju. Dan pred avdicijo smo z Rock Partyzani imeli špil v Italiji, kjer smo bili do 4h zjutraj…
    In po treh urah spanja težko oddelaš bolje :) Dala sem od sebe 300%, čeprav se mogoče to ni videlo…JEBI GA :) ))
    Men je decva drgac precej usec,ker res zna pet,si je pa ne predstavlam (in si je nocm predstavlat) na odru skupi s klinarjem. Njene solo zadeve, Jesse Nice in Angee so mi pa wow.

  10. lily - 27.03.2012 ob 10:18

    Oddaja je skoraj negledljiva zaradi prepogostih in predolgih reklam. In če že iščejo dobrega pevca, naj kažejo več le-teh, ne pa tiste, ki niso talenti, ki fušajo, da je meni pred TV-jem nerodno in žal zanje. Tipično slovensko – smejat se drugim, ki so slabši od nas.

  11. IZTOK GARTNER - 27.03.2012 ob 14:07
    IZTOK GARTNER

    Army, očitno je Baševa pošteno zafurala, če mora nastopati za Rock Partyzane, a vseeno bom rekel, da si takega kiksa ne bi smela privoščiti in da bi morala špil pač spustiti skozi. Špil je vsak dan, avdicija na X Factorju je samo enkrat v lajfu. Slabe prioritete za nekoga, ki želi ujeti zadnjo šanso, da nekaj naredi iz sebe.

    Lily, ni čisto tako, saj pokažejo tudi precej takih, ki znajo peti. Da so zraven tudi kaki pajaci, je jasno, saj so dobri za rejtinge in zabavo gledalcev. Tako je, nimaš kaj. Tudi v tujini. So pa tole le avdicije, ko bo šlo zares, bodo sami dobri pevci šli dalje, brez skrbi.
    Glede reklame, res so moteče, a jebat ga, POP hoče služiti na polno.

    Pepi, saj ni treba, da je vse zgodba. Meni je bila hčerkica kul, en tak lep moment mame in hčerke, ki se imata radi. Kot pri Whitney Houston, ki je pri My Love is Your Love vedno vedno znova na oder poklicala Bobbi Kristino in obnorela publiko. To so okej momenti, ki pašejo gledalcem.

  12. lily - 27.03.2012 ob 16:48

    Vse, kar si napisal, mi je jasno. Sem pogledala že 3 serije X Factorjev (2 britanska in ameriškega) in na nobenem ni kazalo toliko slabih, kot jih kažemo mi. Saj pravim – tipično slovensko. Ali pa je dobrih premalo za naredit oddajo pretežno samo z njimi.

  13. IZTOK GARTNER - 27.03.2012 ob 17:36
    IZTOK GARTNER

    Hm, kot da ne bi gledala iste oddaje. Ker edini, ki je bil slab in so ga res pokazali konkretno, je bil piskajoči Marsel. Ostalih niso oz. so veliko več časa namenili tistim, ki so peli dobro.

    Me pa taki zadetki ne motijo, saj so res zabavni. Pa ne zato, da bi se človek delal norca, pač kul je, če kdo zafuša in se pred tem meče ven, da je totalno dober pevec.

    X Factor ni Talent, kjer so bili res pajaci in so jih dali na oder zato, da je folk krepal od smeha, tu pač pojejo in eni to znajo, drugi pač ne. Niti ni prilike, da bi se gledalec delal norca, z redkimi izjemami seveda.

  14. Simona Rebolj - 27.03.2012 ob 22:43
    Simona Rebolj

    @Army:

    Se strinjam s tvojim komentarjem. In ja, njeni koraki v rock vode so bili tudi meni zelo všeč, se je pa ravno s tem pri nas najtežje v javnosti zelo spropagirat, če ni nobenih vez, ker tisti pri koritu v glavnem delajo tretjerazredni pop šit, sicer pa pri nas štejejo prijatlejske zmenkarije. Še Maja Keuc ni mogla benda Papir spravit na plano.

    @IG:

    Ne pomeni nujno, da je zafurala, ampak lahko pomeni samo to, kar je povedala. Nastopanje z Rock Partyzani je seveda sramotno, vendar sklepam, da gre za akt obupa, ker je Klinar pač poleg Vlašičev in Grabnarja monopolist na pop sceni, tako da …

  15. army - 28.03.2012 ob 12:05

    Sej to je to… Ce bi jo Uranjek npr. v roke dobil, bi znala marsikej pokazat.. :)
    Za tiste,ki vejo,kaj bi radi delal, zmaga na Xfactorju ni,ker tle iscejo lutko,ki bo kimala in nardila vse,kar bi ji narocil. Je pa sansa,da te opazijo, sam Anci si ni glih usluge nardila s tem nastopom. :( skoda.

    Glede Partyzanov pa.. Men je skoda.. To j tko k Vlado Pilja, ki je edn najboljsih pevcev pr nas pa je mogu delat budalo iz sebe,da so ga opazli.. :( Zalostno je. Pr nas majo sanse v glavnem le tisti,ki delajo shity musko..

  16. IZTOK GARTNER - 28.03.2012 ob 23:30
    IZTOK GARTNER

    Army, videl sem, da je Baševa pela že pri Hribarju večkrat. Dejansko žalostno, da je ta oddaja tako nevažna in obskurna bila očitno, da nek mlad pevec, ki je v njej nastopil, ni dosegel drugega kot to, da lahko po odru skače z Rock Partyzani.

    Pilja je druga zgodba, on je na sceno prvič priletel kot Lepi Dasa, zato zdaj izjemno težko ljudi prepriča, da je v resnici odličen pevec.

Na vrh

Komentiraj