Oskarji 2012

27.02.2012 ob 02:00

Začnimo z mojimi favoriti in napovedmi, ki sem jih na blogu nizal ta teden:

Šov se, če sem poštekal prav, začne ob enih zjutraj. Komaj čakam, saj je letos res napeto do zadnjega in dejansko nimam pojma kdo bo na koncu res zmagal.

Začela se je rdeča preproga, začnimo tudi mi.

Na levi Michel Hazanavicius in Berenice Bejo, režiser in glavna igralka The Artista, na desni pa Michelle Williams, nominiranka za My Week With Marilyn. Za njeno obleko so vsi spuščali dušo, jaz pa bom rekel, da so imele mnoge druge še dosti lepše obleke.

Ne levi George Clooney, nominiranec za The Descendants in The Ides of March, s svojo punco Stacy Keibler, na desni pa Viola Davis, nominiranka za The Help.

Na levi Melissa McCarthy, nominiranka za Bridesmaids, na desni pa Jessica Chastain, nominiranka za The Help.

Na levi Jonah Hill, nominiranec za Moneyball, na desni Rooney Mara, nominiranka za The Girl With the Dragon Tattoo.

Na levi neuničljiva Jane Seymour, ki jo vedno znova vabijo na take prireditve četudi v filmih skorajda ne nastopa, na desni pa Octavia Spencer, nominiranka za The Help.

Na levi Glenn Close, nominiranka za Alberta Nobbsa, na desni pa Milla Jovovich, ki je doslej niso povohale niti nominacije.

Na desni Jean Dujardin, nominiranec za The Artista, na levi pa Kenneth Branagh, nominiranec za My Week With Marilyn.

Na levi Gary Oldman, nominiranec za Tinker Tailor Soldier Spy, na desni pa Christopher Plummer za Beginners.

Na levi Sean Combs, ki bi ga rad še kdaj videl v kaki okej vlogici, saj se mi zdi, da ima talent, na desni pa Sacha Baron Cohen, edini komik, ki se tako zagnano transformira v like, ki jih igra.

Na levi Jennifer Lopez, ki po moje ne bo nikoli snela oskarja, na desni pa legendarni James Earl Jones, ki bi oskarja že zdavnaj zaslužil pa očitno ni imel sreče.

Na levi Cameron Diaz, ki bi lahko morda nekoč dobil kak kipec, saj ni slaba igralka, na desni pa Meryl Streep, nominiranka za The Iron Lady.

Na desni Antonio faking Banderas z ženo Melanie Griffith, na levi pa lanska zmagovalka Natalie Portman. Banderasu bi letos dal nominacijo za Kožo v kateri živim, magari za gušt in namesto Brada Pitta.

Na levi brez dvoma najbolj zanimiv par večera, John Corbet in Bo Derek, na levi pa Colin Firt, lanski zmagovalec.

Na levi Penelope Cruz, ki bo letos le prezenterka, na desni pa Sandra Bullock, ki se ji je po zmagi za Blind Side podrl svet.

Na levi Steven Spielberg, nominiranec za War Horse, na desni pa Nick Nolte, nominiranec za Warriorja.

Na levi Brad Pitt, nominiranec za Moneyball, s svojo Angelino, s katero sta zadnja leta najbolj zvezdniški par ever, na desni pa Max Von Sydow, nominiranec za Extremely Loud & Incredibly Close. Jp, Pittu bi dal oskarja za dober izgled. Ne postara se, pa da ga jebeš.

Dovolj poziranja, gremo na šov:

  • Evo ga, Morgan faking Freeman, prvi prezenter na odru. Tako se začne, jebemti, tako se začne.
  • To je on, Billy Crystal, ki končno spet vodi oskarje. Najboljši je, pa tako zelo zabaven, da pokam od smeha. Uvodni filmček, kjer je bil glavni tudi Justin Bieber, je bil super, uvodni song, kjer je Crystal tako kot vedno omenil vse filme, pa presežek zadnjih let. Crystal je majstor, zato je škoda, da je bil vmes jezen na akademijo in je obrnil hrbet. To, da je Eddie Murphy rekel ne, je super, saj so točno zato poklicali Crystala. Je pa Crystal v tej vlogi že devetič.
  • Evo ga, prvi oskar za Huga, za najboljšo kamero oz. fotografijo, iz rok vedno zabavnega Toma Hanksa. Zaslužena zmaga. Če Huga kaj ima, je to vrhunska fotografija.
  • Evo ga, drugi oskar za Huga, za najboljšo scenografijo. Spet zelo zasluženo. Če Hugo kaj ima, je to vrhunska scenografija.
  • Hm, mar to pomeni tudi končno zmago za Huga? Povsem mogoče, jebemti.

  • Evo ga, prvi oskar za The Artista, za najboljše kostume, itak, komu drugemu pa. Za make up pa filmu The Iron Lady. Hm, jaz bi ga raje dal Albertu Nobbsu. In da ne pozabim, obe kategoriji sta podelili Jennifer Lopez in Cameron Diaz.
  • Ni odveč, če poudarim, da so mi filmski kolaži totalni zakon, kot kratki spomini igralcev. Ob kolažih se mi vedno orosijo oči, saj me primejo spomini in nostalgija. Nimaš kaj, I Love Movies. Big Time.
  • Jeeeeeeeejjjjjjjj, moje prvo veselje za zmago filma A Separation za najboljši tujejezični film. Ostalih štirih resda nisem gledal, toda prepričan sem, da niso mogli biti boljši od te mojstrovine. Bravo, akademija, tako se dela. Podelila pa je Sandra Bullock, ki je bila zelo zabavna s svojo nemščino. Sem pa v tej kategorijo vendarle pogrešal Kožo v kateri živim. Očitno je bila preveč nora, da bi si jo upali nominirati.
  • The Black is Back, jp, OCTAVIA SPENCER je zmagala za najboljšo stransko igralko za The Help. Bila je favoritka. Če ne bi zmagala, bi bil zelo presenečen. Pa objokan moment, tisti pravi oskarjevski top shit, ki ga imam tako zelo rad, ko razglasijo zmagovalko. Četudi je bila Janet McTeer boljša, sem zmage za Spencerjevo zelo vesel. Če se ne motim, pa je prva po Whoopi, ki je kot temnopolta igralka slavila za najboljšo stransko vlogo.

  • Fora z The Wizard of Oz je bila hudičevo smešna.
  • Oskar za montažo je snel The Girl With the Dragon Tattoo, kar je slaba odločitev, zelo, zelo slaba. Zanič film, tudi zmontiran dolgočasno. Tudi dvorana ni bila kaj dosti navdušena. Itak.
  • Evo ga, tretji oskar za Huga, za sound editing. Kul, ampak tu so bili Transformerji nepremagljivi. To je po moje krivično.
  • Evo ga, četrti oskar za Huga, za sound mixing. Spet mimostrel, spet bi morali zmagati Transformerji. Če Transformerji kaj imajo, je to faking kul sound, jebemti.
  • Robert Downey Jr. je spet raztural, tako se pride na oder in tako se dela štose. Downey take fore obvlada v nulo, Downey je za take fore največji car. Pa tudi Gwyneth Paltrow se je dobro držala. So bili pa mulci iz najboljšega dokuja Undefeated precej nadležni.
  • Evo ga, Chris Rock, nekoč tudi voditelj oskarjev. Smešen model, od nekdaj. In zmaga za Ranga, za najboljšo risanko, jeeeeeeejjjj, prava odločitev. Rango je mojstrovina, pa četudi sem potiho navijal tudi za Puss in Bootsa. Sem pa  tej kategoriji pogrešal Winnieja the Pooha, ki bi moral nadomestiti  A Cat in Paris ali pa Pando. Saj res, kaj pa Chico & Rita, ravno tako mojstrovina, morda celo boljša od Ranga.
  • Evo ga, peti oskar za Huga, za vizualne efekte. Hm, čudna zmaga glede ne ostale nominirance, ki so na tem področju bolj razturali. In pohvala za podeljevalski par Ben Stiller in Emma Stone, ki sta bila vrhunska.
  • Končno, v pizdo milo materno, končno oskar za CHRISTOPHERJA PLUMMERJA za Beginnerse. Pri 82-ih je najstarejši zmagovalec ever, njegov govor pa je bil govor veterana, ki obvlada in točno ve kaj mora reči. Malo mi je bilo žal za Sydowa, ki je ravno tako še vedno brez oskarja, kar je taka sramota, da boli glava. Plummer je bil seveda favorit, toda če bi izbiral, bi oskarja vendarle podelil Branaghu, ki je bil v tej kategoriji zame najboljši.

  • Billy mi v monologih ni ravno presežek, toda ko udari skeč, je nepremagljiv. In finta o tem kaj si mislijo nekateri zvezdniki v dvorani, je bila odlična.
  • Evo ga, drugi oskar za The Artista, za glasbo Ludovica Bourcea. Okej odločitev, čeprav sem vedno znova fan Johna Williamsa.
  • Četudi sem za najbolšo pesem vesel zmage komada Man or Muppet, ki je odlična, je tale kategorija letos sila čudna in osiromašena. Nimam pojma v čem je fora. Nimam pojma zakaj ni nihče pel nominiranih pesmi, nimam pojma zakaj so nominirali le dve, nimam pojma zakaj so tako debilno pozabili na Mary J. Blige iz filma The Help. In da mi ne uide iz spomina, podeljevalca Will Ferrell in Zach Galifianakis sta bila noro smešna. Pa tako zelo sta tumbala s činelami, da je Bradu Pittu premikalo lase. Kul moment, eden najbolj zabavnih do zdaj.
  • Sem čuden, če rečem, da me ekipa Cirque de Soleil ni pretirano navdušila s svojo točko?

  • Prirejeni scenarij za The Descendants, dobra odločitev, nimam kaj dodati, pa četudi sem navijal za Tinker Tailor Soldier Spy. Za izvirni scenarij pa je slavil Woody Allen, kar sem napovedal, a sem zelo razočaran, saj bi moral slaviti A Separation. Allen je zadnja leta precenjen, je pa res, da če Midnight in Paris kaj ima, je to zares dober izvirni scenarij. Jebat ga, akademija nima jajc. Plus podeljevalka Angelina Jolie, ki se je preseravala z golo nogo.
  • Med kolažem spominov na prve filme je bilo hudo dobro videti Warrena Beattyja, je pa malo blesavo, da je v isti kategoriji kot Adam Sandler.

  • Kategorija kratkih filmov me nikoli ne zanima kaj dosti, je pa kul, da so jo podeljevale punce filma Bridesmais. Je pa kul videti te male ribe, ki so za pet minutk za vrhu sveta in si vedno vzamejo več časa kot ta veliki zmagovalci.
  • Evo ga, tretji oskar za The Artista, za režiserja Michela Hazanaviciusa, kar je seveda resna napoved za končno zmago. Ali pa za pošteno porazdelitev kipcev, kar pomeni, da bo za naj film zmagal Hugo. Je pa zanimivo, da je Crystal na začetku uvodnega filmčka pokal ravno The Artista, kar je pri njemu vedno dober pokazatelj kdo bo zmagal na koncu. V bistvu dobra odločitev. In napovedovalec Michael faking Douglas, ki mi je eden največjih carjev tega posla.

  • Končno je tudi James Earl Jones dobil zasluženo nagrado. Resda ne oskarja, ampak Governor’s Award, kar je ipak kul. Pa tudi Oprah Winfrey so nagradili, kar je bil prav tako lep moment, ko sta skupaj stopila na oder oskarjev. Legenda je ta Jones, velika legenda, ki bi moral dobiti še kaj drugega kot častnega oskarja in nominacijo za leta 1970 posneti The Great White Hope.
  • In Memoriam me vedno zvije, tudi letos me je, še posebej zaradi Jane Russell, Whitney Houston in Elizabeth Taylor, ki bi si zaslužila malce več pozornosti. Come on akademija, umrla je zadnja prava hollywoodska zvezda, vi pa se je spomnite z dvema slikama. Slabo, zelo slabo in nedostojno take velike legende.
  • Evo ga, četrti oskar za The Artista, za najboljšega igralca JEANA DUJARDINA, ki je dobra izbira, pa četudi sem bil skorajda prepričan, da ga bo premagal Clooney. Kul dečko tale Dujardin, pa res odlično odigrana nema vloga. Kapo dol in čestitke.

  • And the oscar goes to MERYL FAKING STREEP. Itak, jebemti, itak, sedemnajst nominacij in končno spet oskar, tretji seveda. Škoda za Glenn Close, ki je spet popušila zaradi nje. Vedel sem, jebeno sem vedel. Mery Streep je nad vsemi, za vedno. Kot sem zapisal nekaj dni nazaj, če tokrat Streepova ne zmaga, je bolje, da jo nehajo zezati z nominacijami.

  • In zadnja nagrada, ki jo je lahko izročil le Tom madrfaking Cruise, the biggest star in the world. THE ARTIST, jasno in po oskarju za režijo tudi pričakovano. Kot sem zapisal prejle, to, kar Billy Crystal pokaže na začetku na koncu zmaga. Tudi pri The Silence of the Lambs in Unforgiven je bilo tako.

Dober šov, ne ravno najboljši ever, a kul kot vedno, pa zelo napet in nepričakovan do konca, vsaj zame, ko nisem namerno hotel spremljati stavnic in internetnih predvidevanj. Moja noč, noč, ko se slavi filme in filmske zvezde. Za nič na svetu je ne bi zamudil. Še nikoli je nisem. Nikoli je ne bom. Odkar vem zase, so oskarji moja noč, kjer me ne sme nihče motiti. Samo jaz in filmi, samo jaz in moj fantazijski svet. Ljubezen na prvi pogled, za vse večne čase.

Presenečenj niti ni bilo, kipci so šli v okej roke, dvorana je oddajala pozitiven in skuliran vibe, na odru pa sem pogrešal še kake večje zvezde. Jp, bilo jih je manj kot na Globusih, kar je na nek način čudno. Toda vse ostale nagrade so nula proti trenutku, ko človek dobi oskarja. Takrat je na vrhu sveta. Takrat je kralj sveta. Takrat je največja zvezda na svetu.

 

42 komentarjev na “Oskarji 2012”

  1. Mario pravi:

    Ob 2h.

  2. Vanja1 pravi:

    Je zadeva kje na TV, ali linku?

  3. Mario pravi:

    Moja napoved:

    Best Motion Picture of the Year: Umetnik
    Best Performance by an Actor in a Leading Role: George Clooney
    Best Performance by an Actress in a Leading Role: Meryl Streep
    Best Performance by an Actor in a Supporting Role: Christopher Plummer
    Best Performance by an Actress in a Supporting Role: Octavia Spencer
    Best Achievement in Directing: Michel Hazanavicius
    Best Writing, Screenplay Written Directly for the Screen: Woody Allen
    Best Writing, Screenplay Based on Material Previously Produced or Published: Potomci
    Best Animated Feature Film of the Year: Rango
    Best Foreign Language Film of the Year: Ločitev
    Best Achievement in Cinematography: Drevo življenja
    Best Achievement in Editing: Umetnik
    Best Achievement in Art Direction: Hugo
    Best Achievement in Costume Design: Hugo
    Best Achievement in Makeup: Albert Nobbs
    Best Achievement in Music Written for Motion Pictures, Original Score: Umetnik
    Best Achievement in Music Written for Motion Pictures, Original Song: Muppetki
    Best Achievement in Sound Mixing: Hugo
    Best Achievement in Sound Editing: Hugo
    Best Achievement in Visual Effects: Vzpon Planeta opic
    Best Documentary, Features: Paradise Lost 3: Purgatory
    Best Documentary, Short Subjects: The Tsunami and the Cherry Blossom
    Best Short Film, Animated: The Fantastic Flying Books of Mr. Morris Lessmore
    Best Short Film, Live Action: The Shore

  4. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Red carpet že v akciji :)
    Me pa zanima koliko jih boš zadel :)

    Na Pro 7 live že poteka.

  5. Vanja1 pravi:

    Če zmaga, Nemi film The Artist, pol več ne gledam teh Oskarjev, no morda pretiravam, a ne more Nemi film postati najboljši film leta. :) Naj zmagajo : Potomci, kateri film mi je res všeč.

  6. cheyenne pravi:

    “no morda pretiravam, a ne more Nemi film postati najboljši film leta.”

    kakšna traparija! poglej si NEMI film “Sunrise: A Song of Two Humans”, ki je dobil nagrado za najboljši film na prvih oskarjih, pa boš videl/a da boš težko našel/a zvočni film, ki se mu lahko približa vsaj do kolen!

    joj, jst sm pa naredil veliko napako…pred približno eno uro sem končal z ogledom še zadnjega nominranega filma, the tree of life, ki me je močno uspaval…upam da me ne bo med kšnimi reklamami (ki so med oskarji na vsake dve minuti) zmanjkalo!

    aja, mariove napovedi se pa približno ujemajo z mojimi, samo da bi jaz clooneya zamenjal z dujardinom, meryl pa z violo davis (čeprav bi si kipec veliko bolj zaslužila meryl)!

  7. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    The Tree of Life je bil usodna napaka :)
    Tud mene matra, a no faking way da zaspim. Preveč sem v pričakovanju.

  8. cheyenne pravi:

    res je bil usodna napaka, ja! vrhunec filma je bil zame ko je med evolucijsko sceno za tri sekunde pokazal človeško ribico! :P

    a veš če bojo mel dons kšn poseben tribute liz taylor (tako kot za leno horn lani in predlani za johna hughesa)? mislim da je bila liz prevelika osebnost, da bi jo preprosto vtaknili za sekundico ali dve v “in memoriam” montažo!

  9. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Nič ne vem o tem, se mi pa zdi, da bodo storili prav to, kar ne bi smeli. Bi si pa Liz zaslužila poseben tribute. Tega dela oskarjev me je vedno najbolj strah, saj me stiska pri srcu, pa tresem se, da bom videl koga, za katerega nisem vedel, da je umrl. To se mi je pred leti zgodilo z Johnom Candyjem in sem imel cele oskarje pokvarjene.
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2008/04/09/dan-ko-sem-zvedel-za-smrt-johna-candyja/

    Se pa spomnim Taylorjeve tistega leta, ko je na oder prišla s Paulom Newmanom, oba sta bila že pošteno v letih, a je bil tako super moment, da mi je zastal dih.

  10. cheyenne pravi:

    sploh si ne predstavljam kako si se mogu počutit! jst postanem depresiven že če na TV-ju vrtijo “vlake, avtomobile in letala” (mislim da sm mal zgrešu vrstni red teh prevoznih sredstev :P )

    pa veš kaj še pogrešam na oskarjih-une jubilejne prireditve, kjer so na odru zbral vse še živeče dobitnike! mislim da se je to nazadnje zgodil na 75-ih oskarjih pred devetimi leti! škoda, ker bi bilo res super spet na odru vidit 184-letno luise rainer in podobne žive fosile!

  11. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Uf, se spomnim, ja, nor moment. Že takrat so mnogi komaj dvignili roko in pomahali :)
    Rainerjeva pa nima 185, ampak 350 let :)

  12. cheyenne pravi:

    OK, grem počas pred TV! pa držim pesti, da bo sacha baron cohen poskušal izvest kšno akcijo med prireditvijo (že ko je s pepelom posul nadležnega ryana seacresta na rdeči preprogi, mi je polepšal dan…ubistvu noč)!

  13. cheyenne pravi:

    hugo je pomojem novi aviator-tud ta je pometel v tehničnih kategorijah, najbolj zaželjenih nagrad pa ni dobil!

    pa ne morem verjet kok hitro se vse odvija! še nobenega govora niso prekinili z orkestrom!

  14. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Meni je zelo zanimovo to, da je tako malo reklam in da je prenos ekstremno hitro nazaj. Tako hitro kot še nobeno leto. Kul, zelo kul.

  15. Mario pravi:

    The Secret of Kells ni dobila oskarja. (:

  16. Filip pravi:

    Jaz sem pogrešal Tintina med nominiranci za animacijo. Prekaša vsako Kung Fu Pando 2 in tudi Puss in Boots, ki je bil meni osebno najbolj nepotreben na listi.

  17. cheyenne pravi:

    joj, mislim da oskarjev s tako slabim scenarijem že dolgo nisem videl! halo, še robert downey jr. je izpadel trapasto, billy ni povedal še nič resnično smešnega, montaže do sedaj pa so bile precej neumesne (še zlasti una s sandlerjem)! prvi res super moment je bil ravnokar, ko je kapitan von trapp končno osvojil oskarja! respect!

  18. Vidmar pravi:

    Mater je Angelina lepa ženska, samo škoda da je tako suha. 10 kg več rabi pa bi bla 100/100.

  19. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Cheyenne, gledava isto prireditev?

    Filip, Tin Tina še nisem videl, nimam pa pojma zakaj vam ni jasno, da je Puss ena izmed top risank zadnjih sto let.

    Mario, my bad, hvala za opozorilo. Odstranil napako. Že nominacija mi je bila odveč, pa sem imel v glavi, je tudi zmagal.

  20. Filip pravi:

    Ne vem, meni se je zdel res nepotreben. En tak nadomestek namesto Shreka, pa še preveč izposojenih in premalo originalnih idej ima, IMO.

  21. cheyenne pravi:

    iztok, sicer je lepo da tako uživaš v prireditvi, ampak moraš prebuditi malce simone rebolj v sebi in biti malo bolj kritičen! spomnim se da si tudi lani hvalil anne hathaway in jamesa franca, pa mislim da ni bilo dvoma da sta bila grozna (kar so potrdile tudi kritike gledalcev in kritikov)! po drugi strani pa hvala bogu da še obstajajo ljudje, ki se ne obremenjujejo preveč s takimi zadevami in se dejansko za te 4 ure prepustijo blišču in filmom, brez dodatnega kompliciranja! ;)

  22. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Glede oskarjev sem bil in ostajam velik sanjač. Za vedno. Me zmoti, seveda me kaj zmoti, a letos me ne, letos sem res nad oblaki. Tudi zaradi Crystala, ki mi je vrhunski kot vedno.
    Če me kaj ujezi, so napačni zmagovalci. Letos zaenkrat še nekako štima vse.

  23. cheyenne pravi:

    ko sem slišal da je zmagala meryl, sem skočil pokonci! sicer ima z njeno zmago veliko opraviti dejstvo da je bil producent filma zloglasni harvey weinstein, ampak vseeno-to je bila vloga,s katero se ne more nihče, niti viola davis, niti približno kosati!

    in memoriam sekcija me je po pričakovanjih razočarala! kot si napisal, liz je dobila dve slikici, poleg tega pa niso vključili izjemne eiko ishioka, ki je ustvarila po mojem mnenju najboljše filmske kostume kar sem jih kdaj videl, za coppolovo drakulo, in za njih tudi dobila oskarja! ne vem kje je logika, da vključijo neke obskurne agente in iskalce talentov, dejanske pretekle dobitnike oskarjev pa prezrejo?!

    zmaga the artista me pa niti ne moti niti nisem pretirano navdušen nad njo! mislim da je to tiste vrste film, ki bo kmalu pozabljen, in se ga bodo čez dvajset let spominjali le še tisti, ki bodo hoteli pogledati vse pretekle dobitnike oskarja za naj film!

    ZDEJ PA SPAAAAAT! LAHKO NOČ ;)

  24. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Evo ga, trenutna anketa na yahooju:
    http://shrani.si/f/R/AQ/2Eq0smWF/untitled.png

    Hm, zanimivo, da ima Weinstein še vedno tako moč pa četudi nima več Miramaxa. Ker takrat vem, da je bil nor in da je šel do konca, da je njegov film zmagal.

    Izpustili so tudi Zalmana Kinga, Lino Romay, Jamesa Farentina in Bubbo Smitha, nisem pa prepričan ali so omenili Kena Russella in Polly Platt. Glede na vse agente in ne vem koga, je res čudno, da jim določeni igralci niso pomembni. Saj je plac in čas, jebemti.

    Glede The Artista, večen bo, saj je nemi film posnet leta 2011. To ni kar tako. To je presežek in ideja, ki bo ostala za vedno.

  25. alenka pravi:

    ponovno brez presenečanj.. oskarji so ratali mala evrovizija v svoji skomercjaliziranosti in dolgočasnosti. sem pa vesela za The Artista in Hugota ful!

  26. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Govoriš kot da so bili oskarji nekoč underground za art filme in da so zdaj zmagali Transformersi.

  27. spookymulder spookymulder pravi:

    Letošnji oskarji me niso navdušili, ker je bilo vse narejeno “by the book”, torej brez kakšnih presenečenj, pa ne mislim zgolj nagrajencev, temveč predvsem kar se tiče samega poteka prireditve. Akademija se je po lanskem poskusu invoacij očitno raje sprijaznila z idejo, da se mladim ne morejo prikupiti (razen če vodenje prireditve zaupajo Justinu Bieberju, ampak potem seveda ne bi prireditve gledal nihče nad 15 let … in Iztoka ;-) ).

    In tako so se raje vrnili v preteklost, nekako v stilu glavnega nagrajenca Umetnika, v “dobre stare cajte” Hollywooda, na čalu z Billyjem Crystalom, ki je pač “safe” varianta, mojster odra, za katerega veš, da bo zabaval, a ne bo nikogar preveč užalil (dejansko je edino resno bodico dobil Nick Nolte, vendar tudi to ni bil problem, ker se revež očitno niti ni zavedal kje je in kaj se dogaja ;-) ).

    Billy je ikona, ampak na tej podelitvi je deloval kot kakšen domačinski Mario, pa tudi celotna oddaja je delovala tako retro in staromodno, kot da bi scenarij našli v naftalinu na naši nacionalki. Vključno s starinsko dvorano brez imena, iz česar se je upravičeno norčeval tudi Billy.

    Tudi na področju scenografije in same razporeditve gostov je podelitev stopila korak nazaj, po tem ko so v zadnjih letih že prešli na bolj moderno in drzno razporeditev, pa je tokrat šlo za čisto klasiko, pač spet retro varianta, da naj bi se ves čas počustili, kot da Umetnika dejansko gledamo v kinu iz 1930. let.

    Edino kar je razbilo monotonijo je bila odlična predstava Cirque de Soleil, ki je za trenutek prebila dvodimenzionalnost prireditve.

    Največja kritika pa gre na praktično vse, kar je bilo na tej prireditvi povezano z zvokom in glasbo, z izjemo zelo lepe in doživete zborovske izvedbe pesmi What a Wonderful World ob spominu na umrle zvezdnike. Samo dve nominirani filmski pesmi?!? Se letos v filmih res ni našlo še kakšne pesmi, ki bi jo bilo vredno omeniti? In če sta že samo dve, zakaj nismo v celoti slišali niti ene, še celo zmagovalne ne?!? Nerazumljivo!?! Najboljša filmska glasba za Umetnika?!? Očitno ljudje pač niso zmožni poslušati glasbe, če v ospredju govorijo igralci, tako da prisluhnejo šele takrat, ko film nima dialogov. V tej kategoriji bi morala zmagati glasba iz fima Grivasti vojak ali Huga. To kar so naredili v kategoriji mešanje in montažo zvoka pa skoraj meji že na zločin, pač eden tistih gnilih kompromisov, kjer so se morali s stranskimi nagradami pokloniti Hugu, ker so vse glavne nagrade namenili Umetniku. Hugo je sicer izvrsten film, vendar bi pri montaži zvoka morali zmagati Transformerji, ne glede na to, za kako trapast film gre. Enako velja tudi za montažo zvoka, kjer bi pogojno bilo še dopustno, če bi namesto Transformerjev zmagal Grivasti vojak.

    Da sploh ne omenjam kategorije posebnih učinkov, kjer je Hugo premagal Harryja Potterja, Jekleno moč, Vzpon planeta opic in Transformerje. Pa kdo je tu nor, no?!?

    Očitno bi si morala Hugo in Umetnik razdeliti kategoriji za režijo in film (v bistvu nimam nekih preferenc, kdo bi moral dobiti kakšno), da bi bile tudi nagrade v drugih – stranskih kategorijah bolj pravično razdeljene.

    Ampak akademija se je očitno letos želela potrepljati po rami in še enkrat pokazati staro slavo Hollywooda in kaj bi bilo bolje, kot film o tragičnem času, ko je izumrl nemi film. No, če bosta akademija in Hollywood nadaljevala s tem samopomilovalnim obujanjem spominov, potem se filmu zares ne piše nič dobrega.

    Skratka, v glavnem korektna prireditev z retro scenarijem in pričakovanimi zmagovalci, ki mi bo težko ostala za dlje časa v spominu.

  28. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Če že omenjaš Bieberja, dovolj je, da je bil v skeču :)
    Glede pesmi in zvoka se seveda strinjava, saj sem to pisal tudi jaz. Glede pesmi mi je res čudno kaj so izvajali letos. Za posebne efekte isto. Čudno, čudno, čudno.

    Tako slabo kot praviš ni bilo, pretiravaš, očitno si bil zaspan pa se ti je vleklo in te dolgočasilo :)
    Se pa strinjam, da presežkov ni bilo in da si zadeve res ne bomo zapomnili po kakem zares kul momentu.
    Crystal je bil kul, a ne tako kot je že znal biti. Malo je izven forme bil, je pa res, da je postajal čedalje boljši skozi prireditev.

  29. spookymulder spookymulder pravi:

    Ok, da ne bom nepošten, bom izpostavil še nekaj momentov, ki so mi bili všeč:
    1.) zahvalni govor Christopherja Plummerja – mojstrsko, učinkovito, zabavno, zanimivo, kot se za veterana filmske industrije spodobi
    2.) cirkuški šov artistov Cirque de Soleil
    3.) doživeta izvedba pesmi What a Wonderful World z zborovsko spremljavo
    4.) zahvalni govor Meryl Streep, ki je bil malce manj naštudiran, kot od Plummerja, a še vedno primeren za tako igralsko legendo
    5.) zabavni skeč “Diktatorja”, ob čemer je akademija zamudila imenitno priložnost, da ga niso spustili na glavni oder, kjer bi zagotovo naredil kakšno še bolj zabavno neumnost
    6.) zabavna začetna montaža in ironija na račun najbolj odmevnih filmov minulega leta, pri kateri je motil prežvečen motiv prepričevanja moderatorja, da naj sprejme vodenje prireditve
    7.) glamurozno napravljene Jessica Chastain, Berenice Bejo, Michelle Williams, Penelope Cruz, Natalie Portman idr. … ter na drugi strani kiks prireditve Angeline Jolie s srhljivim kontrastom črne obleke in vampirsko bele kože ter s še bolj grozljivo paličnjakasto nogo.
    8.) zabavna skeča podeljevalskih parov Emma Stone/Ben Stiller in Robert Downey Jr./Gwyneth Paltrow, ter še kar izvirna, vendar ne dovolj učinkovita Will Ferrell in Zach Galifianakis.

  30. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    No vidiš, da ni bilo tako slabo :)
    In res je, Angelini bi moral nekdo povedati, da anoreksija ni kul.
    Pri Galifianakisu pa sem se zarežal že na začetku, ko je namerno narobe izgovoril svoje ime :)
    Petje Spaldingove je bilo prekrasno, ampak vseeno mi je bila ljubša tista klasična melodija iz ozadja, ki so jo ukinili že pred leti in jo nadomeščali s raznimi glasbenimi točkami na odru, ki včasih ne dajo potrebnih emocij in zmotijo dogajanje na platnu.

  31. Niko pravi:

    Res super vrhunski oskraji ne vem no ko so katre koli druge nagrade sploh ne gledam kr se tako dolgočasne in nekako tako moteče da je groza in z toliko napakami ampak ne bom rekel da oskarji nimajo napake a jih takoj odpustim ker so tako popolni tako smešni letos je bilo supertudi lansko leto je bilo in ne vem zakaj toliko kritikov anne heathaway je bila super le James Franco je biu malce lesen in se je važu koda je too cool for school in popolnoma se strinjam da je biu Hugo Aviator saj so se le lahko tako odkupili Martinu Scorseseju tako da so mu zapuali vse tehnične kategorije no Millon dollar baby je pa biu the Artist js pa akedimijo čisto razumem zakaj je toliko tehničnih nagrad dala Hugotu ker je transformerje nagradila že s tem da so bili sploh nominirani in prišli med top 5 od vseh filmov lanskega leta in pač ne moreš dati to nagrado kateremu koli razen enemu največjemu profesjonalcu ki delaže že 40 let ustvarja filme in nam deva same mojstrovine ki že 40 let dela da zbere perfektno ekipoin poskrbi za vse za film za režijo za fotografijo za scenarij za fantastičen ogled film in kako potem lahko spustič takega človeka praznih rok domov boljše kot pa enega ki dela to 5 let zbere ekipo in poskrbi za dobro vizualnost na zgodbo ter drugo pa pozabi no če me prau razumeš drugače bom pa še povedal svoje občutke bom še spisal drugače Iztok koliko kategorij si zadel :D

  32. AndrejM pravi:

    Mislim, da ima Banderas za oskarja podobne možnosti kot Sandler, torej… Hm, malin pa si je Sandler kar nabral, bo lahko vse leto jedel malinovo pecivo.

  33. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Si ga gledal v Almodovarjevem Koža v kateri živim? Nisi, a ne?

  34. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Nimam pojma, počekiraj moje zapise za nazaj, meni se ne da :)
    Nekaj sem jih, zagotovo.

  35. Niko pravi:

    ah bom počekiral meni jih je uspelo 15 od 24 precej so me zavedli effekti pa zvok ter kustomografija v kateri me je bol prepričal Annoymous ter recimo Jane Eyre ki moram reči da sta imeli močnejško kustomografije pa shortsi aja pa da ne pozabim Mery Streep zmaga me je dodobra pretresla ampak dobro prav čudovito vesel sem njene zmage aja pa Iztok blo je veliko večjih zvezd pa jih niso prikazali sploh jih nišo upoštevali npr js sploh nisem misli da je Gary Oldman prišel kar je takšna sramota da ga ni nobenden intervjuju pa toni Benett je prišel pa 3 carji ki so zmagali pa na Governors pa še veliko velikanski zvezd ki jih sploh nismo uspeli videti saj so se skrili in niso iskali podrobnosti kar je škoda to je pa čisto res ko zmagaš na oskarjih si King of the world to je dobro rekel James Cameron in to je to vrhunec kariere vrhunec slave in tako naprej billy crystal je res najbolše kar se zgodi oskarjem tiste izseke naredi tako dobre tu je majstor meni se je pri tem moneyball zdel tako dober film čeprav je povprečen hah :D drugače pa najjači govor Christopherja Plummer ki je biu tako dober širok dotakljiv da po njegovi zmagi pa lahko zmaga gdor koli če sem malo poetičen vedel sem da Allena ne bo toda kje je biu Terrence Malick ki sem ga nekako zelo pogrešal scena je bila dobra točka tistih cirkusantov je bila dobra izsekti novejših še netako poznatih igralce pa do največjih legend je bila izvrstna pa tako kot si zapisal nostalgija iz branjev nominirance čudovito kaj boljšega moraš pa priznati da zlati globusi niso imelitako smešne podeljevalce kot pa tukaj res so bili čisto vsi smešni zdi se mi da so oskarji začeli igrati na karto da hočejo z mlajšimi presenterji naredite te igralce kultneže ne vem da hočejo zdj te zvezde naredit to kar so Michael Douglas Kathy Bates James Earl Jones Kirk Douglas ane kr se te na žalost hollywoodske legende že starajo tako da odličen šov res odličen šov vse letošnje šove zmage čeprav je še nek grenak priokus izgube Viole Davis pa ne zato ker je bila boljša ampak mi jo je blo žalostno videt da gre praznih rok domov no malo je pa res :D

  36. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Če nekaterih zvezd niti za trenutek nismo videli v dvorani, lahko rečem, da je bil režiser prenosa zelo slab. Ker poanta Oskarjev je tudi v tem, da nam pokažejo čim večje število znanih obrazov. Za Oldmana sem vedel, saj sem ga ujel že na red carpetu.
    Plummer je bil tudi meni zakon, še posebej ko je rekel, da si njegova žena zasluži Nobel peace prize, ker ga prenaša.
    Allena ni nikoli, le takrat, ko so teroristi sesuli WTC, je bil in hvalil New York. Čuden gospod tale Allen kar se oskarjev tiče, je pa zanimivo, da ga vedno znova nagradijo in mu tega ne zamerijo. Kot vem na isti večer raje špila jazz s svojo skupino v lokalnem pubu.
    Na nek način mi je smešno, da oskarji lovijo mlado publiko, saj mladina kvalitetnih filmov itak ne gleda. Oskarji so bili vedno za srednjo in starejšo generacijo, ta pa ne rabi nekeih svežih fac, ampak stare mačke. Res nimam pojma od kje ideja, da je treba dobiti mladino pred tv.
    Berem tudi, da je bilo 2 milijona več gledalcev kot lani, da pa so vseeno pričakovali boljši rezultat. Grammyji so jih recimo imeli več, je pa res, da je ogromno folka gledalo zaradi Whitney Houston.
    Če ne bi bilo Crystala, bi bila gledanost po moje znatno nižja, saj nominirani filmi niso bili taki, da bi privabili maso ljudi.
    Mi je pa čudna ta fora okoli Streepove, kot da ga kao ne sme dobiti, saj jih ima že sto. Nima jih, v tem je fora, da ima samo nominacije in da je zadnjega dobila na začetku osemdesetih. Skrajni čas, da so jo spet nagradili.
    Moja teorija je bila pa itak vedno ta, da če je nekdo najboljši, pač mora zmagati vsako leto znova, jebat ga. Le zakaj dati oskarja nekomu drugemu samo zato, ker ga nekdo drugi že ima. Pa naj jih ima 200, če si jih zasluži. Pika.
    Mi je pa ta akademija vedno precej čudna, ko pozabi na kake res dobre predstave in nominira kake res povprečne. Letos recimo Rooney Mara in Jonah Hill pa Brad Pitt. Kje je tu logika, nimam pojma, očitno je važno kdo stoji za tabo in kdo te zna poriniti naprej pri članih akademije. Kuhinja in lobiranje od nekdaj, kar je žalostno in se pri tako veliki nagradi kot je oskar ne bi smelo dogajati.
    In kot sem rekel, to da so imeli Globusi več zvezd v dvorani, je zaskrbljujoče. Hudiča, še na pogreb Whitney Houston je prišlo več znanih fac kot jih je na oskarjih ujela kamera. To se ne sme zgoditi nikoli več.

  37. AndrejM pravi:

    @Iztok, ne, tega filma še nisem gledal. Sem pa Banderasa gledal v nekaterih holivudskih zadevah in zeeeehhhh.

  38. Niko pravi:

    ja Don Micher je precj slab producent sej zato so ga takoj po enem prdocuraj super bowla takoj odpustili ja akšen je to režiser a si sploh vedel da je Tony Bennet na podelitvi a si slučajno videl Nicole Kidman a si videl Oprah Winfrey pa ostale a si jih slučajno videl nikjer besede o njih pa kje je moment ko Matthew Lillard kjer igra na kitaro kot oblečen v karakterja Shaggy kot v spomin za Scobby doo filme nentančno res pri grammyjih je pa tako eden dan pred grammyji je umral whitney houston in zaradi tega je bila gledanost zelo visoka saj lansko leto si je grammyje ogledalo 26 miljonov ljudi in je ne mogoče da bi pa kar naekrat samo ker sem ji je ljublo prižgat televizijo ogledalo 43 miljonov ljudi
    drugače pa presenterji so mi bili do sedaj najbol smešni res so bili fajni po mojem gre za to zakaj več akademija ne vabi toliko starih legend in več mlajših zvezd po mojem gre za to kar je butasto saj oskarji so bili točno zaradi tega perfektni ker edini šov ki se ni snemal za mulce ko si bil strašansko vesel ko si videl (Sean Connorya,Barbra Streinssand,Whoopi Goldberg,Anthonya Hopkinsa,Jane Fonda,Bill Kingsley,Clint Eastwood,Rober De Niro,Andy Garcia in seveda Al Pacino to je dealo oskarje to je delalo oskarje najbolši šov na svetu to je delalo da si se spomnil svoj najbolše filme in zakaj tako ljubiš filme oskarji so ti omogačili najbol da si se spomnil za 1 leto nazaj pa ne samo to za 10 za 20 let nazaj to zlato nostalgijo
    drugače pa pozabi akademija ne bo nikoli nikoli ponavljala za drugimi vedno bo eksperimetirala vedno (npr letos extremly loud and incredibly close je tako očiten primer) to pa je tisto zakj pride do tako povprečnih vlogic do tistih le gor ko si naštel ker so vlogice tako povprečne nisem rabil 20 sekund pa sem videl kako slab je Jonah Hill in to je tisto nagrade ki jih je danes preveč preveč nagrade so tiste ki tako škodujejo akademijo saj je vedno akademija želela biti avtohtona in edina ki nikoli rad ponavljala
    lobiranja je pa dosti ta Harvey Weinstein je bil spet na delu si slišal njegovo potezo ki jo je takoj po zmagi rekel na podelitvi da bo takoj v petek začelo The Artista preedvajat 2000 kinematografov po celotni ZDA pa si slišal kk je lansko leto The Sociala Networka naredil največjega luzerja ever in prav zmaga na oskrajih mu je lansko leto v blagajne prinesla 500 miljionov dolarjev in tako je vse povsod no če pa tako malo pomisliš pa spet ni bilo tako malo zvezd saj jih je bilo veliko pa zlati globusi od lanskega leta so začeli špilat na karto da pokličejo največje zvezde če pa pogledaš globuse pred 10 leti pa boš videl kako siromašno je bilo glede zvezd če bo Don Micher še dolgo producent se ne obeta nič zvezd in ja to se ne sme zgoditi več morajo ker je to Hollywood biggest night meni sta pa Mery in Viola Davis bli nekako enakovredno obe dve sta bili moji favoritki in obe dve sta mi bili najbolši saj preprosto mi je tista zadnja scena iz The Helpa tako dobra samo zato ker je tako vrhunsko majstorsko odigrana in kot da ni dovlj potem še spustijo točno tako musko ki točno paše v tist moment ko se The living proof združi z Violo je tako dih jemajoče in res vredno pogledat to sceno še enkrat in še enkrat

  39. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Andrej, Desperado, Zorro, Mambo Kings, Intervju za vampirjem, Four Rooms, Evita, Assassins, Play it to the Bone, Original Sin, Femme Fatale, Frida, And Starring Pancho Villa as Himself in Shrek so zeeehhh? Tudi prav.

    Niko, Bennetta sem na hitro ujel med publiko, ostalih ne.
    Ko si že omenil The Living Proof, velika sramota, da ta komad ni dobil grammyja in da ga za oskarja niso niti nominirali. Samo dve pesmi sta bili, pa še ta druga je bila iz blesavega Ria.

  40. Niko pravi:

    uf kakšna sramota ne omenjaj tako užaljenost pri globusih pa isto kako sem biu razočaran ko je zmagala najslabša nominiranka Madonna Materpiece ki se niti slučajno ne more primerjat s pesmijo Mary J Blige ampak od takše vplivne osebe in toliko kilometrine in s takšnimi hiti pač od Madonne pričakuješ najbolšo niti in nikakor se ne more primerjati Mary J Blige nikaor living proof ampak kako zanimivo living proof sem omenil ker se ta pesem tako ujame z Violo jebemti da je že grozno kako dobro se ujameta kaka dobra scena
    drugače pa pri globusih je natančno tako glej kako oni izbirajo sj sm ti se mi zdi povedal da oni igrajo na karto da strpajo v dvorano pardon hotel čim več zvezd in tudi za vzameno da bojo izgubili veliko kredibilnost tudi to to so še kako dokazali lansko leto z turistom,jolie ter deppom tisto z Jolie so zadeli v polno saj je s tem prišel tudi Brad Pitt to leto so dokazali da so nomirali zelo povprečno Jodie Foster terpar takih ko so tako ustrelili v temo da je tako že sick amapk v zameno da pridejo tudi zvezdo in oni točno tako izbirajo nominirance aha če nomiram Hello Hello čeprav nimam pojma aha super bo prišel Elton John če nomiram Living proof uh kako je to super pride še Mary J Blige ne bom rekel da so slabi ampak naredijo toliko napak da je preveč aja pa da ne pozabim zka pa je Kristen Wiig namesto Melisse Mccarthy nominirana vidiš zato ko Melissa ni bila bolj znana zato je ni bilo
    drugače je pa akademija tako čudna pri kategoriji za najbolšo pesem in tu je tako za j******** kr meni je isto bilo čudna zakaj je lansko leto bilo samo 4 predprejšno pa 5 letos pa 2 nomrana zelo čudno in poslušaj kako izbirajo uni kritiki poslušajo vse pesmi in pol jih ocenijo in če ne presežejo ocene 8.6 potem avtomatsko izpadejo če pa pesem doseže to oceno potem je nomirana če pa nobena pesem ne preseže ocene 8.6 potem tako je nobena pesem ni omirana in potem je ta kategorija za to leto ukinjena lahko je nomirana samo 1 lahko 2 in tako naprej do 5 izredno čuden pravilnik in ocenjevalci so zelooo zahtevni zahtevajo o pesmi čisto vse podatke potem gledajo kako je izvirna kakšno je besedilo ali je ta besed aprevečkrat uporabljena o izvajalcu morajo vedeti čisto vse in morajo vedeti in poslušati vse pesmi da slučajno nima kake podobne potem bo to velik minus pri točkah zelo čuden pravilnik zelo

  41. Zmagovalci Oskarjev: Christopher Plummer « IZTOK GARTNER pravi:

    [...] v starejših letih, kjer je nanizal cel kup izvrstnih vlog, ki so mu na koncu prinesle tudi težko pričakovanega oskarja, kjer je zdaj pri 82-ih za Beginnerse najstarejši oskarjevec v zgodovini. Če pogledate njegovo [...]

  42. Zmagovalci Oskarjev: Meryl Streep « IZTOK GARTNER pravi:

    [...] resno. Zanjo ni bila nič posebnega, pa četudi je edina, ki jo je posekala po številu nominacij za oskarja. Če rečem, da je ta leta 1949 rojena igralska diva najboljša igralka vseh časov, ne zgrešim [...]

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !