Recenzija: Izlet

7.02.2012 ob 22:14

slovenija 2011, scenarij in režija: Nejc Gazvoda, igrajo: Nina Rakovec, Jure Henigman, Luka Cimprič

Glavni problem Izleta, sicer prvenca wunderkinda Nejca Gazvode, je v tem, da je gledalcu malo mar za vse tri glavne junake, ki so tako zelo zoprni, antipatični, narejeni, nespontani in tečni, da boli glava. Še posebej na začetku, ko pridejo v kader in se začnejo glupirati. Četudi bi jih ob morju, kjer nas spomnijo na veliko boljši Hladnikov Peščeni grad, poklal kak psiho, bi bilo gledalcu vseeno, ali še bolje, prav želimo si, da bi se jim zgodilo kaj slabega, tako zelo neprepričljivi so. Da se razumemo, niso krive le igralske predstave, kriv je tudi slab scenarij Nejca Gazvode, ki jim v usta nafila tako zelo nerealne dialoge in butaste reakcije, da gledalec pomisli, da gre za parodijo. Take izgubljene generacije preprosto ne kupim, taka izgubljena generacija je mogoča samo v slovenskem filmu, ki hoče zamoriti tudi publiko v kinu. Da ne bom samo kritiziral, film ima nekaj okej momentov, okej dialogov in okej igralskih trenutkov, toda minusi so preprosto preveliki, da bi ga lahko pohvalil kot celoto. Minusi so tako zelo očitni in velikanski, da me je prijelo, da bi vse tri glavne junake zašamaril skozi platno. Tako tečnih likov se ne spomnim že dolgo časa. Tako vseeno mi že sto let ni bilo za nobenega filmskega junaka. Prav zato tudi twist ne doseže učinka, prav zato je tudi twist le zamah z roko in Pahorjev: “So what.” Jp, Izlet je film, ki ga nikakor ne bi vzel s sabo na izlet.

Ocena: 5/10

 

35 komentarjev na “Recenzija: Izlet”

  1. klemenix klemenix pravi:

    Evo Iztok, za ta film sem si najprej slučajno pogledal trailer. Nato sem si preko oddaje Sobotno popoldne, kjer je gostoval režiser in scenarist Nejc Gazvoda pogledal odlomek izpred blagajne ter nato bral še v Vikendu. V vikendu je film pohvaljen, mene pa niti trailer niti odlomek nista navdušila. Nasprotno, celo odvrnila sta me od ogleda, saj sem si ustvaril skorajda popolnoma isto mnenje o filmu, kot si ga zapisal v recenziji. Neki res nesmotrni dialogi, antipatični junaki ter še in še. Res me ne vleče, da bi si pogledal celoten film in res mi je žal, da tako mlad režiser in scenarist na tak način vidi neko bodočnost našega filma.

  2. popof pravi:

    se pridružujem tvojemu mnenju Iztok. film me ni prepričal, predvsem pa manjka vsebine. menim, da bo avtor moral še marsikaj doživeti, preden bo lahko sebe smatral za črpanje snovi, ki jo bomo kupili. tudi kompozicija deluje nenaravno.. preveč se čuti konstrukcija morečih prizorov, katerih namen je žalostenje gledalca.. brez globljega smisla, salinger je mimo.

    ah pseudo doživetja pljuskajo v neprepričjivih konstruktih, ki izzvenijo pasivno in brezvezno..

    tega filma ne morem sprejeti kot generacijski manifest, žal le kot povprečen izdelek..

    še dobro, da realnost prenese več kot film.

    bah bljak

    ;)

  3. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Klemen, mene skrbi, da recimo tudi Štefančič pada na take finte in je recimo pošinfal Stanje šoka, Lahko noč gospodična in Ljubezen, traktor & rock ‘n’ roll, ki so nekaj svetlobnih let pred Izletom.

    Popof, vsebina meni še nekako gre, pač trije frendi in road movie, bolj me moti ta narejenost v dialogih, ne toliko tista tipična slovenska teatralnost, ampak taka nerealna nakladanja, ki ne nesejo vode. Pa reakcije in obnašanje likov, ki so čista znanstvena fantastika in skrajno butasto zamišljeni. Že v uvodu, ko se Nina Rakovec in Luka Cimprič glupirata v trgovini. Gazvoda je hotel pristni utrip, namesto tega pa je naredil nerealno in za lase privlečeno karakterizacijo in dialoge. Ma kak generacijski manifest, niti soliden portret treh frendov ni dovolj dober. Če pa je Gazvoda mislil, da bo s prizorom, kjer nam junaki solijo pamet o tem kaj je v Sloveniji sprejemljivo kaj pa ne, pokazal kaj misli naša mladež, pa je prav tako ustrelil mimo in izpadel patetično in kvazi realistično. Pa jokanje za zmajem, lepo te prosim, ne ga srat, pa skrajno nerealna in nekontekstna reakcija Nine Rakovec, ki izda skrivnost iz garderobe. Kr neki res. Totalno izmišljeno in brez stika z realnostjo. In kot sem zapisal v recenziji, tako zelo antipatičnih in zoprnih likov nisem videl že sto let. Tipični ljubljanski šupki, ki imajo v glavi, da je uporništvo to, če zaigraš, da hočeš narediti samomor. In to, da si pustil faks, ker pač nisi do konca padel v študijski program. Fak no, kako brez veze. In tudi twist ne deluje, ne nese razloga za krizo dekleta, vsaj ne na tak način kot to razume Gazvoda.

  4. Kolet pravi:

    Mimogrede, Gazvoda je mn3njalničar. ;)

  5. AndrejM pravi:

    Glede na napisano, je petka zelo visoka ocena. A si bil na dan kulture malo prizanesljiv s slovenskimi avtorji :) ?

  6. Melanholični ptič osrečuje ljudi pravi:

    gazvoda je mrtev. še vedno ni prerasel paradigme veveic, ki jim nič ne uide. čisto neprimerno naj rečem, da izleta nisem gledal, nanašam se na vtise iz druge roke. pred izletom sam ne bi pričakoval odličnega filma.

    “In to, da si pustil faks, ker pač nisi do konca padel v študijski program.”

    to pa ni nič nenavadnega. to se dogaja meni že od srednje šole.

  7. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    AndrejM, kot sem zapisal ima nekaj okej momentov, recimo prizor, ko razbijajo avto, pa prizor, ko Jure Henigman pizdi na Nino Rakovec sredi trate, pa recimo monolog o čudežni kravi, ki liže plešo, pa muska je kul na trenutke, pa atmosfera prav tako potegne tu in tam. Petka je okej ocena, če bi dal manj, bi bil krivičen. So še slabši slovenski filmi tudi.

  8. cobiss pravi:

    Vsakič znova si obljublja,
    da ga tokrat ne bo v filmu;
    pa je tako majhen in zaljubljen le
    sam vase, da ga zvije že ob bežnem
    pogledu v ogledalo, čeprav so mu nekoč
    vcepljali v glavo, da lahko obstaja le kot
    ideja, a še to ne zagotovo. Ko je film končan,
    se vzljubi še malo bolj in v isti sapi, kot bi ga kdo
    skrivaj opazoval in sodil, zagotavlja, da ga v
    naslednjem filmu vsekakor
    ne bo.

  9. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    WTF?

  10. MATEj pravi:

    A ni to fora oziroma minus 90 odstotkov slovenskih filmov? “Nejunaki”. Folk si želi gledat pozitivce, junake, ne pa nekih zgub. Slovenski umetniki pa še naprej mislijo, da bodo pomagal, opozarjal na slabosti v življenju, s prikazovanjem zablojencev.

  11. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Na nek način imaš prav.

  12. spookymulder spookymulder pravi:

    Iztok, oprosti, ampak ob taki tvoji recenziji in pravzaprav tudi ob tem filmu, se človek dejansko zave, koliko smo stari. Da smo pravzaprav sedaj mi tisti stari prdci, ki ne razumemo sodobne mladine in se zmrdujemo nad nerazumnostjo njihovih dejanj, ker se nam zdijo tako zelo drugačni, kot pa naj bi bili v mladosti mi sami.

    Vendar dejansko film po mojem zelo dobro ujame duh sodobnega časa in razmišljanje današnjih mladostnikov. Opredelitev, da gre za prikaz izgubljene generacije, se mi ne zdi povsem točna, saj smo izgubljeno generacijo imeli v naših mladostnih časih, dandanašnje mladostnike pa bi lahko kvečjemu opredelili kot jezno generacijo, torej mladostnike, ki jim v bistvu nič ne manjka, a so kljub temu razočarani nad neizpolnjenimi obljubami, velikimi pričakovanji in neizpolnjenimi cilji.

    Film zelo dobro prikaže miselnost točno tistih mladostnikov, ki so lansko leto demolirali parlament, torej izjemno jezne in razočarane mladine, ki se jim je porušil sistem pravic in obveznosti, ne toliko po njihovi lastni krivdi, temveč predvsem zaradi samega ustroja družbe, ki po eni strani na videz omogoča vse, toda dejansko da bore malo.

    Pravzaprav je res, da so glavni liki na začetku filma zelo antipatični in da je težko razumeti njihova dajanja. Toda poanta je ravno v tem, da preko filma spoznavamo ozadje njihovih zgodb in življenj. Film namreč odlično prikaže najbolj osnovno življenjsko dejstvo, da človek ni zgolj neka fasada, ki se rodi in umre povsem enaka, temveč da so naša dejanja in naše odločitve tiste, ki nas izoblikujejo, kar včasih tudi povzroči, da nekaj slabega lahko postane dobro, oziroma obratno, da nekaj namensko dobrega nima ravno najboljših posledic.

    Tudi ne razumem, zakaj bi bil gledalec ob tem filmu zamorjen, saj se liki gibajo po zakonih klasične fabule, kjer uvodu, zapletu in neizbežnemu soočanju sledi razplet s povsem zadovoljivo katarzo, ki da neko upanje na boljšo prihodnost, tako glavnih likov, kot tudi mladine na splošno.

    V vsakem primeru pa so me v filmu navdušili predvsem mladi in zelo nadarjeni igralci, ki so me vsak na svoj način prepričali, tako s samo zgodbo, kot tudi z razvojem njihovih likov preko filma.

    Ob tem razmišljanju je primerno visoka tudi moja ocena 8/10.

    Naj samo še dodam, da se mi negativni kometarji ljudi, ki filma sploh niso videli, zdijo nadvse neprimerni in trapasti. In tudi ne pričakujem, da bi jim ob morebitnem ogledu film uspel karkoli povedati, če si že v naprej ustvarijo tako negativno mnenje.

  13. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Glej, lahko ti mene prepricujes da je film super prikazal to in ono in da je dober prikaz tega in onega ter da sem prestar da bi pravilno ujel to mlado generacijo, toda hej, film je vseeno slab v dialogih, dramaturgiji, igralskih predstavah, prepricljivosti samih prizorov, smiselnosti obnasanja junakov v dolocenih situacijah, pa se bi lahko nasteval. Kaj mi nuca, da nek film ujame utrip mladine, ce kot film deluje slabo in ima porazen filing, slab tempo, povrsne like in za lase privlecene situacije. Sicer pa, od kje tebi podatki da je nasa mlada generacija tocno taka in da je jaz ne razumem ker sem prestar? A jih imas ti 18? A si opravil raziskavo? A se na polno druzis z mladimi? Ali pac cvekas na pamet ker ti je bil pac bolj kul kot meni :)

  14. spookymulder spookymulder pravi:

    Da bi lahko bila sodobna mladina taka, kot je prikazana v filmu, mi je dalo vedeti predvsem spoznanje, da film odlično odgovori na moje vprašanje, kaj se je motalo po glavi mladini, ki je lansko leto razbila pročelje parlamenta. Scena, ko glavni junaki objestno demolirajo avtomobil, je točna projekcija tega, kar se je zgodilo na demonstracijah pred parlamentom. In tako kot npr. v filmu na prvi pogled izgleda, da je šlo zgolj za huliganski vandalizem, se na koncu izkaže, da je bil to zgolj ventil njihovega obupa in skrajne nemoči, s katero se soočajo v življenju, ki jih na take in drugačne načine duši ter omejuje. Če mi znaš podati boljši razlog, zakaj je mladina demolirala parlament, kot ga poda ta film, potem ga prosim zapiši in ti bom rad verjel, da bolje razumeš sodobno mladino.

  15. Vladar vesolja pravi:

    Spookymulder, ne trudi se. Iztok je prevelik, da bi dojel odličnost izleta, a premajhen obenem.

  16. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Parlament je demoliralo par pjanih mulcev, ki so jih nahujskali kolegi, kar pomeni da niso imeli pojma kaj sploh pocnejo in so se demonstracij udelezili zaradi zelje po huliganstvu. Kot budale na zadnji rokometni tekmi. Daj no, zbudi se iz pravljice. Sicer pa, hej, od kod ideja da so trije glavni filmski junaki neka poosebitev te mladine? Kako dusenje in nemoc neki? Prvi je lena razvajena pizda, ki se mu ni dalo koncati faksa. Druga ima pac raka in to skriva v sebi in je popolnoma specificen primer. Tretji je pac vojak v tujini in super sluzi. Tecnari itak samo prvi. Druga dva ne bi. Uporniki my ass. Pac lublanski supki ki se na dopustu preseravajo. Poslji jih na ulco v kakem bolj zajeban mestu pa bos videl kako hitro bi se skulirali. Dolgcas jim je. To je vse. Pa polno rit vsega imajo zato pa tezijo. Moj kurac pa dober prikaz generacije. Enega odstotka mogoce, ostalih 99 posto ni sans. Pa cetudi bi bilo, je narejeno precej slabo, brez ucinka in totalno nelogicno in nerealno.

  17. spookymulder spookymulder pravi:

    Ne, take poenostavljene razlage dogodkov pred parlamentom ne kupim, to je lahko kvečjemu pesek v oči tistim, ki nočejo priznati, da so vzroki za težave veliko bolj problematični, kot pa se zdi na prvi pogled, zato tako posploševanje o huliganstvu.

    Tvoja razlaga glavnih likov v filmu pa tudi kaže na zelo površno interpretacijo njihovih dejanj in misli. Lepo te prosim, je torej vsak, ki ne dokonča faksa, razvajena pizda?!? Poleg tega zgodba s faksom tako ali tako ni glavni problem tega lika, temveč je vzrok njegovih stisk njegova drugačna spolna usmerjenost in posledično nerazumevanje in nesprejemanje družbe, v navezavi z kompliciranim odnosom s prijateljema. Tudi pri punci ni glavna poanta samo dejstvo, da ima raka, temveč njena pričakovanja, kako se bodo na to informacijo odzivali drugi, od najbližjih sorodnikov (preveč zaščitniška mama), pa do najboljših prijateljev (in v navezavi s tem tudi vprašanje porušene samopodobe in težav z intimo). Razlaga o mladem vojaku, ki v tujini super služi in očitno po tvojem sploh nima nobenih problemov, pa je skrajno banalna in površna razlaga, sploh če pogledaš veliko realnih težav, ki jih imajo mladi ameriški vojaki, ko se vrnejo iz vojnih območij in trpijo zaradi raznih travmatičnih izkušenj in stresnih sindromov in se zato praktično ne morejo normalno vključiti nazaj v družbo. Skratka, očitno si videl zgolj lupino, ker te bistvo ni zanimalo … zakaj ne, pa je seveda že drugo vprašanje.

  18. klemenix klemenix pravi:

    Evo, sem pogledal ta film in bil razočaran. Ne bi šel sedaj v podrobnosti, a dejal bi, da gre za enega tistih slabih slovenskih filmov, kjer se gledalec s filmom ne more poistovetiti, saj nabija nekam v tri krasne, ima nerealno zgodbo. Če hočete kolikor toliko realen film o študentih potem si je treba pogledat v Leru, ne pa to skrapucalo. Meni je res žal, da tak film posname mlad slovenski režiser, ki bi mogu iz prve roke vedeti, kako bi zgledal dober film o študentih. Žalostno.

    Sicer pa ja, tudi jaz bi se malo obregnil ob tiste budale na tisti rokomenti tekmi. In en komentator na RTV je ob to novico zapisal komentar, ki je tudi meni dal misliti. Zapisal je. : “Zakaj take izgrede vedno počne le mariborska mladina?”. Hudirja ja, rad imam vse Slovence in prav iz vsakega konca imam po kakšnega prijatelja, s katerim grem z veseljem na pijačo in lahko debatirava dolgo v noč. Je pa tudi res, da edine resne probleme, ki sem jih imel, sem imel vedno s Štajerci, natančneje Mariborčani. Sploh, če Mariborčana srečaš kje drugje kot v Mariboru (v mojem primeru v Portorožu) se bo znal obnašat kot da je z drugega planeta. Je pa res, da smo naleteli na samooklicane Viole, to je pa tudi res.

  19. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Spooky, mularija je bila nahujskana s strani pokvarjenih študentskih servisov pa sindikatov in ni imela blage veze za kaj se sploh gre. Pač nekaj so površno slišali, dobili idejo, da jim hoče Pahor slabo, se ga nalili s pirom in vinom in se šli dret pred parlament. Če imaš v glavi kake višje cilje, ga res lomiš.
    Glede filma, tvoj problem je v tem, da iščeš neke globoke poante, neke kvalitetne like in ne vem kaj še, pri tem pa pozabljaš, da so osnovne prvine filma zelo zanič, kar je zame glavni problem. Če pa so tebi dramaturgija, scenarij, dialogi, igralske kreacije, logičnost prizorov in dejanj, presežek, potem pa očitno res nisva gldala istega filma.

    Klemen, točno tako, to je film, ki nabija nekam v tri krasne, super si povedal :)

  20. spookymulder spookymulder pravi:

    Iztok, ne govorim o višjih ciljih mladine, ki je uničevala parlament, temveč o njihovih frustracijah, ki so povzročile, da so v roke prijeli granitne kocke in začeli z objestnim vandalizmom. Hujskanje s tem nima prave veze, ker hujskanje lahko samo odpre ventil, koliko in na kakšen način pa se potem sprosti pritiska iz mladih glav, pa je odvisno od tega, kaj doživljajo in kako razumejo svet okrog sebe.

    Jaz v filmu nisem iskal globin, temveč sem pustil, da mi je dal, kar mi je lahko, nisem pa imel neke predhodne negativne nastrojenosti, ki bi mi onemogočala, da bi lahko sprejel sporočila zgodbe in likov.

    Osnovne prvine filma niso niti približno zanič, to so pač lahko neki tvoji vtisi, med tem ko verjetno film na festivalu slovenskega filma ne bi dobil nagrade za najboljši scenarij, montažo, glasbo, moško in žensko vlogo … skratka, film je očitno navdušil tiste, ki se s filmom dejansko ukvarjajo, zakaj je tebi povedal tako malo, pa je že drugo vprašanje.

    In ne, ne pravim, da je film presežek, ker pač nimaš samo dveh skrajnosti, torej da je totalno zanič, kot trdiš ti, ali pa da je popoln presežek, kot očitno misliš, da je edina druga možnost, temveč bom rekel, da je dober film o specifični temi, ki jo obravnava.

    O “nabijanju v tri krasne” pa bi prej označil tele komentarje tukaj, kot pa sam film.

  21. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Nobenih frustracij, le pijani kreteni, ki niso imeli pojma kaj delajo in so se pred publiko malo metali ven.
    Tudi jaz nisem negativno nastrojen bil, ravno nasprotno, pričakoval sem dober film, že na začetku pa me je minilo, saj sem videl da gre za tipične fore slovenskega filma. Žal.
    No ja, da je navdušil tiste, ki se s filmom ukvarjajo, je povsem jasno, saj gre za folk, ki tudi sam veckrat dela slabe filme.
    Vse bi bilo treba razhajkati in nabrcati v rit dokler ne bi Slovenci začeli delati okej filmov. Saj nekaj jih je, toda Izlet ni med njimi, je daleč najslabši lanski slovenski film, žal.
    Sicer pa moja ocena 5 ne pomeni, da je totalno zanič. Če bi bil totalno zanič, bi mu dal 1, se ti ne zdi.

  22. Vladar vesolja pravi:

    Gartner, oklicati ga za daleč najslabši lanski slovenski film je neumnost, če pa si jih videl koliko, mogoče 70% ? Je ogromno slabših izšlo, ampak pač niso niti v kina prišli. Izlet pa je čisto kul, to si samo ljubosumen, ker mu je uspelo posneti kakovosten film, torej to, kar tebi in in ti verjetno tudi nikoli ne bo.

  23. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Torej sem ljubosumen na vse filmarje, kjer pripnem slabo oceno? Fak no kak glup argument :)
    In hej, zakaj potem nisem ljubosumen na Košaka, Pevca in Djurića, ki sem jim filme pohvalil? Joj no :)

  24. ehja pravi:

    “Vendar dejansko film po mojem zelo dobro ujame duh sodobnega časa in razmišljanje današnjih mladostnikov.” Poglejte, sama sem istega letnika, kot režiser. To niti slučajno ni duh moje generacije. Ne more biti zato, ker, kot je že avtor bloga zapisal, liki ne nesejo vode. Ja, gre približno za “jezno generacijo, torej mladostnike, ki jim v bistvu nič ne manjka, a so kljub temu razočarani nad neizpolnjenimi obljubami, velikimi pričakovanji in neizpolnjenimi cilji”. Ne pa docela natančno, saj nekaterim npr. manjka bistveno: priložnost za plačano delovno udejstvovanje, ki bi jim za začetek prineslo osnovne materialne dobrine, kot so streha nad glavo, hrana, obleka ipd. Kamoli občutek delovne vrednosti in neke druge, nematerialne stvari. Ja, vseeno, nihče ni afriški otrok. Lahko si izposodijo denar in se še nekaj let delajo, da jim nič ne manjka. Na drugi strani večina te generacije nima eksistencialnih problemov, ker imajo morda priskrbljen denar za obleke, hrano in potovanja, najemnino ali stanovanja in potem lahko (sicer za začetek najbrž brez plačila) opravljajo delo, ki jih veseli, ki jim bo morda čez nekaj časa prineslo solidno kariero. Vse to lahko, saj jim družinska omrežja omogočajo financiranje nadaljnjega desetletja njihovega življenja, tega desetljetja, ko so na vrhuncu življenjskega poteka in ko bi bili dejansko sposobni poskrbeti sami zase (fizične, intelektualne, hormonske sposobnosti ipd.). In zdaj, kaj je z njegovimi liki? Njegovi liki so miks obeh vidikov. So prazni, površinski, debilni in hkrati občutljivi, čuteči, intiligentni. Kar tako, že zaradi tega, ker so rojeni v 80-ih in odraščali v teh cajtih. Brez konteksta. Ne gre, no. Eno je tesnoba, ker maš probleme z, ne vem, identiteto. Drugo je tesnoba, ker nimaš priložnosti za dostojno življenje človeka v današnjem prostoru in času. In to dvoje on da v en miks. Ne šteka pač. Zato liki in posledično zgodba in posledično film (meni) ne delujejo. In prosim, ne lepite te njegove nalepke z napako moji generaciji. (Je pa avtor dosleden obrtnik-režiser, zato mu tudi uspešna kariera ne uide. Upam, da se najde kje še kak scenarist.)

  25. ah pravi:

    Najbolj me zmoti, ko rečete, da kaj je pa mladim hudega… Kaj je bilo pa vam hudega? Mi smo mladi odrasli, proti koncu faksa, služb pa ni, vlečemo študentski status, da lahko delamo, da preživimo. Možnosti nakupa stanovanja nimamo, službe tud ne, kje so otroci, družina? A mislite, da je večina nas mladih nora na kapitalizem in željo po materialnih stvareh. Vi ste generacija, ko vas je služba čakala takoj za vogalom, ko ste končali že srednjo šolo. Naša generacija je nekje vmes, med temi mulci pa odraslimi in smo izgubljeni. Rojena sem bila v Jugoslaviji, otroštvo preživela v Sloveniji, srednjo šolo dokončevala v času EU,itd. Meni osebno ni bilo lepo, pa ne govorim, da o kešu. Govorim o vseh vas, o naših starših, ki govorijo, kaj nam je hudega, da vse imamo, da nam je bilo vse prenešeno. jaz pa lepe prihodnoti zase ne vidim. Pa ne želim veliko… Le službo pa družino pa da imam kje živet. Drugo me niti ne briga. Pa do tega ne morem pridt, če nimam redne službe, ne morem dobit kredita, če nimam redne službe si ne morem nakopat težav še z otrokom, s čim gabom pa hranila,če dajem tok za najemnino, pa delam skoz, zaslužim pa seveda malo, pa še preko študentskega servisa, kjer seveda nimaš bolniške, dopusta, regresa, plačane malice. Vi ste samo polni govora, kako je študentom ok, da delajo preko študenta in majo ful denarja. Vsi študentje, ki jih poznam in delajo, si želijo redne službe…ker imaš veliko več ugodnosti. Tko si pa vzamem dva dni frej, pa mam manjšo plačo, tako da te govorance o lagodnosti študentov so iz trte zvite.

    Itak da smo jezni in izgubljeni!!! Vsi nam govorijo kako nam je lahko, mi se pa bojimo, za svojo prihodnost! Države ne skrbi kaj bo z nami, ko sem bila redno zaposlena, pa nisem dobila plačan, kaj naj potem?

    Glede IZLETA pa tako: Meni osebno je bil film d best, top of the notch! Njihovi dialogi, humor, sleng so taki kot smo mi Ljubljančani in vsa moja družba se je v tem filmu vidla. Tako da, ne razumem kaj nekateri kao mladi…tako kot tale pred mano pravi, da tako ne govorimo. Ta generacija tako govori. Mulci ne več, majo svoje fore. Film izraža duh naše generacije. Meni je všeč kako je film narejen, kako gre počasi, z občutkom. V glavnem men je film sedu, pasal je moji duši.

    Tako da ne vem, kako ste vi mladi stari, da se ne počutite tako kot večina naše generacije… Lahko pa da je Nejc pač eden izme dposebnežev in se mi posebneži tako počutimo, pa ga nobeden ni štekal. Ne bom tega odvzela iz možnosti!

    Ker izven moje družbe je naša generacija, če dobro pomislim, pohlepna, materialistična, itd. Tako da, verjento smo le redki vagabundi.

  26. IZTOK faking GARTNER » Recenzija: Osebna prtljaga pravi:

    [...] zadihal. In da ne pozabim, scenari je pomagal napisati Nejc Gazvoda, ki je potem kot veste posnel Izlet, še eno žalost slovenskega filma, kjer sta ravno tako igrala Nina Rakovec in Jure [...]

  27. Vid Šteh Vid Šteh pravi:

    Iztok, jaz se s tvojo recenzijo popolnoma strinjam, še posebej s prvim delom. Okej, Izlet mi ni slab film, za slovenske razmere je še kar v redu, je pa kljub temu zelo povprečen in predvsem nedorečen. Ne govorim zdaj o tem, da bi moral Gazvoda nam prinesti vse skrite podrobnosti štorije na pladnju, pa vendar sem pričakoval, da se bo malce bolj potrudil z razvojem likov. Drugače povedano; o glavnih likih in njihovih življenjih ne izvemo praktično ničesar, kar je za film, ki opisuje medčloveške odnose, huda napaka.

    Najbolj me je zmotilo prijateljstvo glavnih junakov, ki ni dobro prikazano. Gazvoda nas vrže v štorijo v stilu “pač, tole so trije zelo dobri frendi, zdaj pa glejte naprej”. Skozi celoten film nisem uspel najti nobenega pravega razloga za njihovo medsebojno navezanost. Še več; po polovici sem dobil občutek, da so junaki drug drugemu v napoto in da so prijatelji zgolj zato, ker to film od njih zahteva. No, edina razlaga, ki sem jo dobil, je bila ta, da sta se Živa in vojak družila s tretjim fantom zato, ker je bil ta gej (zaradi tega so ga v šoli tudi zafrkavali), ampak to zame ni prijateljstvo, bolj neko druženje zaradi usmiljenja.

    Kemija med vojakom in Živo je neobstoječa, ker – spet! – ne vemo, zakaj se glavna junaka privlačita. Še posebej neumen mi je bil prizor, kjer vojak stopi do Žive in ji reče, da bi jo rad podrl, preden odide nazaj na bojišče. Nasploh se mi je zdelo, da vojak skuša Živo zgolj podreti in da do nje ne čuti nič drugega kot zgolj potrebo po golem fuku. Ne vem… jako loša ljubav. :)

    Prizor z demoliranjem avtomobila je prišel v film dosti prezgodaj in je vsaj meni izpadel nesmiselno, še posebej, ker v tem prizoru Živa vpije, da ima polno glavo svoje mame, vojak pa svojega očeta, vendar ne en ne drug nista več omenjena v nadaljevanju filma in zatorej sploh ne vemo, zakaj sta glavna junaka jezna na svoja starša. Ne vem; če začneš razvijati nek konflikt, ga tudi končaj ali pa podaj neko razlago, zakaj je temu tako.

    Gazvoda kaže potencial, nekateri prizori v filmu so fantastični in tudi dialogi so občasno zbadljivi, igra pa prav tako na nivoju, ampak resno me je motilo, da je Gazvoda očitno želel navdušiti svoje profesorje na akademiji in je zato film nasičen s tipičnimi “umetniškimi” elementi kot so neskončni prizori molka, praznih pogledov glavnih junakov, ki strmijo v daljavo in premikanja trave na polju. Drugače povedano; namesto, da bi Gazvoda povedal zgodbo, se “preserava” z nekim artističnim blefom, ki posledično film spravi na raven povprečja.

    Skratka; dober film z dobro idejo in šepavo izvedbo.

  28. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Dobro povedano, prijatelj. Kaj pa njegov novi film si že videl, zdaj je v kinu?

  29. Vid Šteh Vid Šteh pravi:

    Ne še. Odločam se, če bi ga ali ne. Problem je, da samo preberem vsebino in že približno vem, o čem se bo šlo. :) Me pa zanima, če je Gazvoda napredoval pri podajanju filmske zgodbe, čeprav močno dvomim, glede na to, da so ga zaradi Izleta razglasili za čudežnega dečka. Negativnih kritik je bilo izredno malo, pa večinoma so jih feni filma odpravili s tem, da naj ostanejo pri Expandables, da jim ni potrebno razmišljat. :) Pri Expendables vsaj ni blefiranja – dobiš tisto, kar iščeš, pri slovenskih filmih se mi pa zdi, da mi večkrat prodajajo nekaj, česar ni.

  30. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Naši filmarji, ali še bolje, njihovi fani, so izjemno občutljivi, ja. Bog ne daj, da jim poveš, kar jim gre, takoj te napadejo s takimi bedarijami kot si rekel.
    Glede Expendables, faking awesome movie, komaj čakam trojko.

  31. E pravi:

    Meni osebno film ni slab.Je pa res ,da je to še en slovenski zaklompliciran film ,ki ga ne razume vsak.Je treba imeti možgane vklopljene in zraven pomisliti kaj so želeli v kakšnem kadru , dialogu povedati.

  32. Tjasa pravi:

    No, ce ti je film Expandables vsec potem ti Izlet in podobni filmi niti ne more potegnit, ker je ta film popolnoma klisejski, tipicen holivudski film z enimi in istimi forami, dialogi. Lahko cel film predvidis, igralci so itak slabi razen izjem,ki jim po mojem mnennu ta film ne dela usluge. Pa da.ne bo pomote, uzivala sem v starih akcihskih filmih. Ta film je pa tipicen type of Call of duty…hrana za mnozice bret vrednosti.

  33. STELA pravi:

    Jz sem ob tem filmu zdržala slabih 15 minut….tipičen slovenski film, tako imenovan kr neki film.

    E…..točno tko, zakompliciran film, ki ga vsak, ki ga uspe videt do konca, razume po svoje….in sploh ni nujno, da razume kaj je avtor filma sploh hotel povedal….če sploh je kaj hotel….tko da, jaz se glih ne bi hvalila, da si zastopu:)))

  34. E pravi:

    Stela meni film ni bil slab.Ne bom pravil ,da je vrhunski a je za pogledat.Ta film ni za sproščanje in kokice ter koka kolo.Ta film moreš it gledat dobre volje in z namenom ,da ga pogledaš.

  35. IZTOK faking GARTNER » Recenzija: Dvojina pravi:

    [...] situacijami in neumnimi liki, ki se obnašajo tako kot se v resnici nikoli ne bi. Isto kot Izlet, prvi film Nejca Gazvode, ki prav noče, da bi bila Dvojina okej film. Točno tako, ko Dvojina [...]

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !