Misija Evrovizija: Osma oddaja

22.11.2011 ob 03:18

Vrhunski začetek s Klemnom Slakonjo. Ta tip res zna. Enkraten je, resnično enkraten. Sicer pa so tokrat izbirali najboljših sedem, s slovenskimi songi, kar me je še posebej zanimalo pri tistih tekmovalkah, ki jim to ne leži najboljše.

  • Nika Zorjan, da jo April uči kako se poje, je blesavo, saj tudi sama ni ravno nek izkušen plejer. To je kiks, velik kiks. V čem je fora, da kopira April in se ne razvija v svojo smer. Kr neki. Je bil pa nastop vokalno odličen, tu pa nimam kaj oporekati. Dejansko dosti boljše kot Celine Dion, če sem iskren.
  • Flora Ema Lotrič, ne ravno slabo, toda Neisha je odlična pevka, ki ji mlada Flora žal ne seže do kolen.
  • Nadja Irgolič, nimaš kaj, tudi Alya je bila prehud zalogaj za Nadjo. Tako vokalno kot tudi v filingu, energiji in powerju.
  • Brina Vidic, hm, danes pa sem malo razočaran. Ni se našla v tem komadu, skoraj nič. Referen je bil okej, vmesni deli pa premalo prepričljivi.
  • Eva Boto, lepa pesmica, kot ustvarjena za pevko kot je Eva. Švajgerjeva jo odpoje še bolje, toda lahko rečem, da Eva ni bila daleč. Okej nastop.
  • Manuela Brečko, ta punca zna resnično peti, o tem ni več nobenega dvoma. Pa samozavesten etitjud ima, kar je odlično za tak šov. Pušlarjeva jo vendarle poseka v vokalu, toda vseeno bom zapisal, da je Manuela izvedla povsem dober nastop.
  • Nika & Eva Prusnik, komad jima resda ni bil najbolj usojen, saj je bilo podlage premalo, kar pomeni, da sta peli skorajda na suho, toda zafrkancija na odru je bila spet vrhunska. Sestri Prusnik sta ustvarjeni za oder, za Brodway, za mjuzikl, za vrhunsko mešanico kiča in šova kot je Evrosong. Še vedno ostajata moji glavni favoritki za končno zmago. Tega kar delata, ne zna početi nihče od ostalih tekmovalcev, hudiča, tega kar delata, ne zna delati nihče na slovenski glasbeni sceni. Če dela, pa izpade stokrat bolj trapasto od njiju.

To, da so asistirali znani pevci in pevke, je bilo dejansko kul, saj je oddajo dvignilo med zvezde. Tako se dela dober rejting, tako se dela dober šov, to je manjkalo Talentom iz Popa. Mi pa ni jasno od kje ideja, da bo Zlatko dober voditelj. Ni bil, niti toliko kot Maja Keuc. Je bil pa njun duet čisto kul, to pa. Ko smo že pri plusih, danes lahko pohvalim tudi Jonasovo drkanje, bil je dober, nadpovprečno dober glede na pretekle oddaje. Pa mjuzikl o Kekcu od Slakonje, svaka čast, čisti presežek.

Navijal sem za sestri Prusnik, Manuelo Brečko, Evo Boto in Niko Zorjan, če bi moral eliminirati, pa bi izbral Nadjo Irgolič, ki me je prepričala najmanj od vseh. V naslednji krog so šle Flora Ema Lotrič, Manuela Brečko, Nika Zorjan, sestri Prusnik in Eva Boto, Brina in Nadja pa sta se morali pomeriti še enkrat, s pesmima, ki sta ju zapeli v prvi oddaji, ko sta lahko izbirali sami. Moj glas bi dobila Brina Vidic, ki Amy skine v nulo, to pa so očitno poštekali tudi gledalci, ki so domov poslali Nadjo Irgolič.

 

22 komentarjev na “Misija Evrovizija: Osma oddaja”

  1. AndrejM pravi:

    Nika Zorjan je tokrat odpela res odlično, super nastop je imela tudi Manuela Brečko, ki je res prava, dobra baba (ostale so večinoma samo punčke). Dvojčici pa nič posebnega, pač dve deklici, ki se igrata na odru. To, da pozabita del besedila, OK, sta se pa lepo ujeli naprej, kaj je tudi v redu.

    Flora je še naprej najbolj simpatična med vsemi, Eva Boto pa številka 1. Šele v takšni primerjavi pa se lahko vidi, kakšna klasa kot pevka je Darja Švajger, res, je pa Eva material, ki lahko še napreduje. No, pa tudi podlaga je že zdaj krasna :) . Pa še to: tako ali tako bo tisti(ma), ki bo(sta) šel/šli naprej, bo pač treba napisati pesem, ki bo prilagojena njej/njima. Če nam bo tokrat uspelo, če ne bodo spet na delu povpečni stihoklepci in musicmakerji.

  2. Rado Rado pravi:

    “Tega kar delata, ne zna početi nihče od ostalih tekmovalcev, hudiča, tega kar delata, ne zna delati nihče na slovenski glasbeni sceni”
    Najbrž se zavedaš Iztok, da boš s tem stavkom močno razjezil Simono?! Pa bo že enkrat morala prenesti punca, da nima vsepovsod prav.

    S tvojim komentarjem danes se večinoma strinjam. Bi pa rekel, da v celoti gledani, so bili nastopi nekoliko slabši od prejšnič.

    Izpostavil pa bi Evo, ki je skozi vse nstope najkonstantnejša, Niko, katere nastop je bil njen najboljši doslej. In dvojčici. Manuela mi je bila v tem komadu premalo prepričljiva.

    Zlatko na naj raje gre na Veseljaka!

  3. MATEj pravi:

    Tokrat res ni blo težko izbrat, kdo gre domov. Vseeno pa mislim, da ima Nadja kar nekaj potenciala, a potrebuje še ogromno vaje.

  4. Fido pravi:

    pridi simona in nas razsvetli!

  5. lesjak martin pravi:

    Zdravo vsem, ki to prebirate!
    Eva bo 1.decembra dopolnila 16 let in je za svoja leta res nadpovprečno vokalno močna. Dvojčici sta velika popestritev, samo bojim se da jih bo intonacija prej ali slej pokopala, čeprav jih rad vidim. Flora-najbolj simpatična….s tem njenim nasmeškom zna daleč prit, samo izbor pesmi mora bit pravi, nje pisan na kožo. Manuela – edina ki že odraža nekaj sexapila na odru in solidno poje.Brina -kot sem zasledil zelo samosvoja, pomoje ona bolj paše v kako “alter sceno” ne pa na komercialno evrovizijo. Nika -prekmurka z dobrim vokalom, na momente majčkeno tečen v višinah ampak v intonaciji takoj za EVO. Vsaka ima kakšnega aduta , ampak vokal ki izstopa pa je definitivno EVA BOTO…..moj izbor!!!

    lep dan

  6. Simona Rebolj Simona Rebolj pravi:

    @Rado:

    Z lahkoto prenesem, da kdaj ne bi imela prav, če mi kdo dokaže, da nimam prav. In kaj neki, Rado, naj bi dokazovalo, da v tem sila enostavnem primeru, pri katerem imam tako ziher in zlahka prav, da je kar smešno, bojda po tvoje nimam prav? Gartnerjevo mnenje?

    Treba je razumet, da bo oseba, ki mu izdelki na takem nivoju predstavljajo noro kul, ful, špon zabavno sceno, sigurno orgazmirala na tretjerazredne vokalno in izvedbeno nesposobne klovne, ki se šlepajo na kvazi zabavne “fore” iz osnovne šole. Ampak to ni za na ESC.

    Kje neki lahko veliki fen Natalije Verboten tvojega tipa razvozlja, ali ima Simona prav, in da sam pojma o pojmu nima. Preprosto. Prebere kakšen tekst o ESC na blogu in preveri, koliko so držale njene napovedi pri uvrstitvah … za razliko od slovenskih analfabetov, ki so nas sramotili s pošiljalanjem klovnov tipa narodnjaški kalamari in bili prepričani, da je ESC cirkus. Ne, pa ni. Že leta ne. Diletanti, ki samo afne guncajo, se samo osramotijo. Kič mora bit pa kar dobro izveden, predvsem dajat vtis, da gre zares, in funkcionirat kot celota brez stilske napake. A še vemo, zakaj je Keučeva zasedla vsaj 13. mesto??? Ker je odlična pevka in izvajalka!!! Samo zato. In še to ni bilo dovolj za kaj več, ker je imela kakopak gnil zastarel komad. April bi se bolje odrezala, kar se trendovskega komada tiče, brez dvoma. Problem bi bil lahko le v tem, da bi tudi ona prišla ceneno našemljena kot klovn, kar pa občinstvo ESC-ja in žirije takoj kaznujejo. Poglej, zaboga, kakšne do bile uvrstitve med prvih 10 zadnja leta na ESC. Nobenega cirkuškega spakovanja, ampak samo težnje po serviranju hita v celotnem paketu. Vmes pa nekaj kvalitetnih izvajalcev, ki so od kiča v najbolj hitastem smislu odstopali. Na primer Italijan lani in podobno. Srbi bodo na primer poslali letos kar Željka Joksimovića spet. Brez tekmovanja, bodo raje prišparali muke, ki nikamor ne vodijo. Pa imajo Srbi veliko več izvajalcev, ki so primerno nadrilani in znajo pritiskat na emocionalne tipke za širše mase, torej za za ESC. Ampak se vseeno zavedajo, da so na ESC uspeli samo z vrhunskimi projekti tega kič tipa (Joksimović in Marija Šerifović s preprosto dobro in vrhunsko izvedeno balado z odličnim kič šovom na odru – ne s spakovanjem na nivoju tretjerazrednega cirkusa za otroke!!!) , zato ne bodo več tvegali slabih uvrstitev in spet poskusili na ziher.

    Kakšne konkretne argumente imaš torej proti mojim??? Vem, kot ponavadi nobenih. Adijo.

  7. ppp pravi:

    Lepo skomentirano, se pridružujem. Je pa jasno, da ne ležijo vsi komadi vsem enako dobro.

    Čakamo pa še na benchmark komentatorico … upam, da nas ne bo spet žalila, ker spet cel teden ne bomo mogli spat.

  8. klemenix klemenix pravi:

    Iztok, kot prvo bi dejal, da se strinjam s tem, da je Slakonja res multitalentiran. Mi povrne upanje v to, da je AGRFT res sposobna sprejeti tudi koga res talentiranega in ga tam mogoče celo česa še naučiti.

    Sicer pa bo tudi tokratni zapis zelo podoben prejšnjim pod temami oddaje Misija Evrovizija.
    Niki Zorjan ne oporekam talenta, a še vedno mi je iz oddaje v oddajo bolj zoprna, bolj antipatična. Nisem še uspel točno ugotoviti zakaj, a tako pač je. Sicer je res malce čudno, da jo je šolala April, a vseeno, April vendarle ni brez glasu. Je pa res, da bi tudi April po moje pogorela, če bi ji dali zapeti kakšen komad, ki ni bil napisan direktno zanjio. Mislim, da so se vendarle ušteli, ko so zraven povabili njo in bi lahko v tem krogu še poskušali sodelovati s kakšno od pevk, ki so tudi sicer učiteljice petja. Ok, Darja je sodelovala z Boto, Tina Marinšek z Brino, a s kakšno drugo bi lahko npr. namesto zelene April sodelovala npr. Marta Zore (sicer antipatična, do konca, pa vseeno…) ali kaka, ki bi v tej fazi nastopov res znala še kaj svetovati.

    @Nika&Eva Prusnik pa sta me razočarali. Tako, kot je rekla komisija, prav nobenega napredka ni bilo kar se vokala tiče. Meni sta žal zelo karaoke pevki in ne vidim nobenega presežka. Sem bil v prvih oddajah sicer navdušen nad njuno energičnostjo in sem bil pripravljem prebaviti slabši vokal, ker sta se mi zdeli simpatični, a sedaj sta mi iz oddaje v oddajo bolj antipatični. To, da malce skačeš po odru in se s sestro dvojčico med komadom dvakrat pogledaš direktno iz oči v oči pač ni dovolj. Nekateri v njuni energiji vidijo/vidite presežek, jaz pa vedno bolj vidim le dve razvajeni smrklji.
    Pa še besedilo sta grdo pozabili. Zadevo sta icer profesionalno odpeljali do konca, a vseeno. Jonasu se je videlo, da mu ni vseeno, saj je zadevo sam zapisal. Če se že grejo profesionalizem naj se ga gredo do konca. Namesto, da sta študirali, kako se bosta spakovali na odru naj bi se naučili besedilo. Zaboga, saj ni šlo za Gregorčičevo “Soči” , za hudirjevo lahko besedilo je šlo. Na RTV-jevem portalu so tudi objavili video z njunim opravičilom glede tega, a ko video pogledaš vidiš, da gre spet za par minut afnanja sester Prusnik in njun posmeh vsem, ki mislijo/mo, da je pozabiti del besedila big deal.

    Za Floro Emo Lotrič moram sicer spet reči, da je super super simpatična, a vokalno žal res šepa. Kakorkoli gre izven tega, da lahko sama izbere komad me malce razočara. V prvih dveh oddajah mislim, da je pela na svojo izbiro, potem pa ne več. In res moram trditi, da me je vokalno razočarala. Če na koncu celo zmaga pa naj se avtorji res res potrudijo, da ji napišejo komad, ki bo ustrezal njenemu šibkemu, a posebnemu glasu.

    Eva Boto je vokalno razred zase. V nasprotju z Floro Emo lahko zgleda zapoje prav vse, kar ji ponudijo za zapet.
    Nadja Irgolič mi je bila že od začetka vokalno rahlo prešibka. Je pa punca dober paket in mislim, da se ji za prihodnost ni treba bati.

  9. BlueEyes pravi:

    Tudi meni je skozi oddaje v oči najbolj padla Eva Boto, tako da se tukaj povsem strinjam z Radom. Njeni nastopi so res iz oddaje v oddajo dobri, sploh pa se navzven vidi, da poje s srcem, da njenega glasu niti ne omenjam. Skratka, vse česar se je lotila je bilo odpeto na nivoju, sploh če upoštevamo njeno starost. Torej, dober glas & stas, super kombinacija.

  10. Simona Rebolj Simona Rebolj pravi:

    @IG:

    Prosim???? Komad Prusnikovima naj ne bi bil usojen??? Kaj bi bilo lahko bolj usojeno dvem, ki izključno amaterske afne guncata na odru kot glavni klovn na vasi alias Magnifico?!!!

    Dejstvo je, da sta zajebali do konca še tisto, kar jima ob izredno neupravičeno naklonjeni žiriji, leži. Pa ne samo v tem, da je ena izmed njiju pozabila sila težak tekst … hehe …, ampak dejansko, kot je edino Raay (saj ni res, pa je) povedal, ne napredujeta niti vokalno, niti izvedbeno za milimeter in sta res v tem najslabši od vseh!!! Kar pomeni, da se iz njiju v primerjavi z ostalimi v tako kratkem času ne da kaj dosti naredit. Še koreografsko hopcup afnanje postaja naravnost neznosno v dolgcajtu … Kolikokrat, zaboga, se bosta še obrnili ena proti drugi in si vreščali v obraz. Kar ponujata, je pa samo tretjerazreden cirkus za slovensko kalamari in langa publiko. Človek bi mislil, da smo se vendarle že naučili abecede, pa očitno ne gre.

    In pazi foro! Dvojčka Jedward, ki ju ponesrečeno kopirata, bosta baje spet nastopila na ESC 2012. S še leto prednosti v kilometrini več. To pomeni, da se bo lahko celo direkt delalo primerjavo in bo ponesrečeno kopiranje še bolj očitno, če bi romali v Azerbejdžan in Slovenci bomo spet izpadli primitivni in nesposobni. Menda ne misliš, da bosta lahko izvajali kaj povsem drugega??? Saj še tega vokalno diletantskega cirkusa za otroke ne izpeljeta niti do konca brez napake.

    Nasploh je pa skrajno zoprno to preočitno podpiranje določenih kandidatov. Dvojčici, Eva Boto in Brina Vidic dobivajo kar naprej komade, ki jim nadpovprečno ležijo, oziroma vsaj v veliki večini. Eva Boto poje same balade. Poskočna kantri pesem pa je najlažji zalogaj v samem oponašanju stila, ker je pač zlahka ponudila stereotip (roka v boku in hopsanje po odru pač). Brina dobiva komade po imidžu bolj odbitih pop rock avtorjev, da se le lahko razcveti, pa je še v tem energetsko nazadnje kolapsirala.

    Floro Emo konstantno jebejo ravno zaradi tega, ker ima že izdelano prezenco, in sploh je idiotski sistem, ki v eni oddaji nekoga skoraj izloči, v drugi pa gre po mnenju žirije naprej. A zdaj je pa kar naenkrat okej. Gre za to, da nikomur ne bi smeli vsiljevat komadov, ki so izven njegovega karakterja in imidža. To nima nobenega smisla, razen če hočeš človeka diskreditirat. Nikakor ne pomeni, da tisti, ki več slogov odpoje zgolj sprejemljivo, pomeni nekaj boljšega. Pomeni le, da je lahko v več oblikah sprejemlji, ne pa tudi nadpovprečen. Zato je to, kar zganjajo, zelo slabo in škodi končnemu izplenu. Da so spustili Prusnikove najprej, pa itak kaže, da so pristranski in neprofesionalni.

    Nadja Irgolič je bila res tokrat slaba, ampak ne, če bi komad samo poslušal. Vse je bilo okej, samo Alya ima tako specifičen vokal in izvedbe, da nihče pri tako specifičnih izvajalcih noče poslušat priredb, ampak samo popolne imitacije. Alyo lahko dobro posname samo Slakonja v imenu parodije:

    http://www.youtube.com/watch?v=RVfWu4wuhvU

    Kako ogabno so Nadjo oblekli in kako degutantno neprimerno frizuro je fasala, sploh ne bi govorila. In ja, seveda pojma ni imela, kaj bi počela v dleu, kjer se Alya pač razmetava, ker je ona ravno nasprotje tega ekstrovertiranega tipa izvajalke. Skratka, mlada pevka, ki že je izdelana in zelo obetaven tržni produkt (kar pomeni tudi material za glasove), ki so jo izločili namenoma. No, kriva je tudi sama, ker bi si morala upat ne posnemat Alye, ampak naredit popolno priredbo sebi. Za to pa res še ni dovolj izkušena.

    Vse skupaj bo ena žalost. In najbolje bi bilo, da zmaga Eva Boto in ji napišejo kakšno vsaj prebavljivo balado. Emi Flori ne bodo zmogli niti malo ustreznega komada ustvarit, tako da nima smisla. Vse ostalo je pa čisto premalo in neizklesano, da bi lahko šlo na ESC oder.

    Manuela bi pa lahko pri svojih letih že odrasla in nehala s priskutnim dobrikanjem, lezenjem v rit žirantom. Res zna bit za popizdit zoprna s slinjenjem in pobožnim pogledom hvaležnosti. Ampak okej. Tega na ESC morda ne bi opazili. Odpoje še vedno korektno, ampak pred faktorja x. Faktor x so njene oči, ki pa izgubijo na času v hipu, ko se prikloni in začne frustrirano zahvaljevat za pozornost. Škoda.

    Šanse ima še Brina, ker ima močan vokal, če ji bi kdo dopovedal, da vse, kar je odbito, še ne pomeni, da je fajn. Ampak je lahko samo grdo in neokusno. In da ni tip ženske, ki bi se šla lahko takšno kvazi seksi koketiranje, kot se ga lahko gre Britney Spears. Itd. Komada za to punco pa spet itak nihče od teh naših priskledniških fehtarjev za neupravičen honorar ne bi znal napisat, tako da .

  11. klemenix klemenix pravi:

    @Simona: tokrat se v veliki meri zapisanega strinjam s tabo.

  12. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ni jima bil usojen zato, ker za komad, kjer je glasbe zelo malo, potrebuješ močan vokal, ki pa ga onidve žal res nimata in veliko bolje funkcionirata pri komadih, kjer se vokal zlije s pesmijo ne pa da je nad pesmijo skoraj na suho in akapela.

  13. Simona Rebolj Simona Rebolj pravi:

    Aja, Zorjanova je žal pozabljena. Do zdaj se ni vživela in doživela še niti enega komada. In nesmiselno je bluzit o tem, kako je bojda nezaslišano, da bi April solila pamet kandidatki, ker April to štanco izpelje pač odlično. Letos kandidatke za tako vrsto štance, ki je zelo primerna za visoko uvrstitev na ESC, očitno ne bomo dobili. Maje Keuc, da bi lahko za silo izvlekla tipično slab slovenski komad iz dreka, pa tudi ne.

  14. paparazzi pravi:

    dvojčici sta po mojemu mnenju totalno overrated! res je da je evrosong cirkus, ampak ne take vrste cirkus, kjer bi zažigali dve z’afnani dvojčici (ampak gre za cirkus kjer palijo groteskne maske, veliki firework efekti, vrhunski drsalci na odru…)! lani sta bila jedwarda sicer osma, kar je precej dobra uvrstitev, ampak je treba vedt, da sta bila že prej zelo znana v večjem delu evrope…mislim da bi nas s tema klovnesama pričakala podobna usoda kot slovaški dvojčici lani, ki sta kljub komadu ki ga je sproduciral znan ameriški producent, obtičali v predizboru!

  15. mojca pravi:

    tudi tokrat se v vsem strinjam s Simono, sploh glede napovedi za komad, ki ga bodo skropucali na kocnu za zmagovalko. zirija je pa iz oddaje v oddajo bolj bebava….

  16. Simona Rebolj Simona Rebolj pravi:

    @IG:

    Jah, nekaj več višjih tonov je bilo, ker sicer je tudi pri komadu od Lene vokala veliko itd. Ampak tudi to ni opravičilo, ker je Magnifico enako vokalni poraz, bolj recitator kot pevec. Preprosto jima zmanjkuje muštra. Ker onidve imata samo energijo … ne karizme … ampak tisto otroško energijo. In čim je dan malo bolj meglen, še tega ni več, ostalega pa itak ni. V tem je problem. Komad zahteven sicer ni bil in Magnifica vokalno doseči res ni težko.

    Najbolj nemogoč izziv je fasala ravno izpadla Nadja, ker Alya je pa res pri nas verjetno poleg Keučeve vokal z najbolj specifično barvo glasu in izvedbo, kar jih premore naša pop scena. Vključno z imidžem in bi morala spremenit vse, tudi komad radikalno, za kar pa verjetno niti ni časa, niti nihče od teh predstavnikov še ni usposobljen. Nekaj blizu temu je naredila Brina s Princevim komadom, ampak to je stokrat lažje že zaradi drugega spola, ker na prvi efekt publika ne pričakuje sledenja okviru. So določeni izvajalci, ki se jim, še posebej če so zelo popularni in zasidrani v ušesih ljudi, ne more ukrast komada brez totalne priredbe. Če bi bil kakšen fant še v igri, bi ga lahko na primer takoj izločili, če bi mu dali komad od Kreslina. Nihče noče slišat in ne more slišat njegovih komadov brez njegovega nosljanja in momljanja. Pika. Če mu slediš s svojim glasom, si v najboljšem primeru dolgočasen, če delaš okvirno priredbo, nihče tega noče, torej lahko kvečjemu recikliraš komad v celoti, celo žanrsko … in mogoče bo šlo skozi.

    @paparazzi:

    ESC ni cirkus že leta! Maske ne palijo! Palile so samo v aranžmaju pop metala, kjer so maske v ogromnih primerih del nastopov v tem žanru tudi sicer, pa zato raznih metalcev še ne označujemo zgolj za cirkus. Firework efekti brez dobrega trendi hit nastopa ne pomagajo nič, so samo dodatek. vrhunski drsalec pali samo z vrhunskim violinistom in predvsem vrhunskim hitastim nastopom pevca, ki je veljal za favorita in je prišel po uvrstitvi na drugo mesto tistega leta samo zmagat!! Dima Bilan je bil favorit in so mu napovedovali zmago, še preden je kdo videl drsalca na odru, sicer mu ne bi pomagal za pol kurca. Na odru ESC-ja so se v preteklosti znašli že vrhunski akrobati, prvak v kotalkanju in še marsikaj, a ker so pušili sto na uro, tisti, ki hočejo resnično konkurirat, cirkusa ne zganjajo, ampak čim bolj trendi kič. Če ne gredo na hitast komad in kič, pa celo dosežejo visoko uvrstitev s kvaliteto, ki je zavidljiva za ESC in ameriške trende popa – na primer lani Italijan, ali predlani francoska šansonjerka itd. Vsi visoko. Slovenci bi se morali prvi od vseh, ki tekmujejo, otrest tega poniževalnega kvantanja, da je ESC cirkus, ker ni res in ker je slovenska pop scena za ESC navaden amaterski drek za otroke. Na žalost. Zato ponižnost ne bi bila odveč, sicer se ti zgodi, da izpadeš debil, ker misliš, da bodo razni kalamari lahko blazno zažgali, ker se blesavo spakujejo in izgledajo. Tako si namreč pri nas predstavljamo cirkus. Pa tudi cirkus ni več to, kar je bil pred stotimi leti, kjer smo se Slovenci zataknili v več ozirih. Tudi dober cirkus danes ni več samo spakovanje, plesoči psički in klovni. Dober cirkus je danes akrobatika in plesa na nivoju, da samo zijaš! Klovni in matretaorji živali pa bedniki v šotorih, ki se jih v civilizirani družbi kaznuje za smetenje prostora, pa po potrebi že za mučenje živali in ljudi.

    Za Jedward je bilo v bistvu osmo mesto poraz, glede na to, da sta bila tako prepoznavna že od prej in tokrat res sploh nista imela slabega komada, prvič v njuni zgodovini. So pa Irci vseeno srečni, ker jim gre sicer že leta hudo slabo z njihovimi baladami, ki jih nihče noče več poslušat, no, le precej raje od slovenske popevke. Še večji poraženci so bili sicer Blue, angleški popularen boybend, ki je čisto pušnil s preslabim štiklcem.

  17. AndrejM pravi:

    @simona: se strinjam s tabo, da je res najhujši izziv imela pred sabo Nadja. Alya je specifika, punca s posebno energijo na odru in naloga je bila za Nadjo pretežka. Res pa je tudi, da je v podaljških Nadja bila slabša in nekdo pač mora iti naprej.

    Za Niko se pa s tabo ne strinjam, tokrat me je (v bistvu prvič) prepričala. V celoti pa me je do sedaj najbolj navdušila Eva Boto.

    Je pa na koncu res, da bo bolj od tekmovalke na EUC odvisna zadeva od tistih, ki bodo pesem napisali in ki bodo sestavili celotno zgodbo. In tudi za Floro, ki vokalno ni tako superiorna, se lahko napiše in ustvari kaj, kar bi navdušilo. Tudi v petju je tako kot v življenju: vedno ne uspejo samo najboljši, pač pa tisti, ki najbolje odigrajo svoje karte.

    In hudiča, kdaj boš spet kaj napisala na svojem blogu?

  18. Simona Rebolj Simona Rebolj pravi:

    @AndrejM:

    Taka naloga ni nila pretežka za katerega koli tekmovalca, ne samo za Nadjo. Še posebej težka v tako ogabnem stajlingu … hehe … Tako da v tem primeru je šlo za izločitev vnaprej, kar ni dober znak v smer koristi za končen izbor, še posebej v paketu s tem dejstvom, da se očitno neutemeljeno poriva naprej dvojčici, ki sta bili najslabši od vseh v vseh ozirih, tako da …

    Nika je ta komad odpela solidno, ker je že sam komad tak, da se izvajalka lahko ven meče in vrešči, kar Nika počne kar naprej, tudi če ni primerno. To počne zato, ker nobenega komada ne občuti, zato jih izvaja posesivno. Ni prepričljivosti od znotraj. Tudi ta komad od April pa ima v detajlih svoje mehkejše podtone oziroma določene specifične čustvene elemente. Na primer nestrpnost pri “… zakaj, zakaj, zakaj …” itd., ki jih je treba prepričljivo čustveno “odigrat”. In teh momentov v detajlih pri Niki ni bilo zaznat. Odpela je Pač! Hladna je. To je problem.

    Za Floro se da napisat kaj veliko bolj navdušujočega kot na primer za bojda vokalno superiorno Darjo Švajger ali pa Anžeja Dežana, če hočeš. Veliko težje napisat kaj navdušujočega za vokalno superiorne izvajalce, ki ne premorejo še kaj drugega zanimivega ali celo premorejo kaj izredno nezanimivega ali celo zoprnega.

    In ja, v življenju ne uspejo samo najboljši, ampak tisti, ki se grejo igranje na karte v določenih okoliščinah. Zato v Sloveniji na primer najbolje uspevajo povprečni diletanti, ki se dobro razumejo v zaodrju s sebi enakimi.

  19. Simona Rebolj Simona Rebolj pravi:

    Še to … si lahko predstavljaš Evo Boto na primer, da bi izvajala ta komad od Alye?? Jaz raje ne. In me sploh ne zanima. Eva Boto je tokrat v bistvu zajebala, ker je odpela spet komad, ki ji po zvrsti izredno leži, a bi morala Darjo pravzaprav pokosit, tako kot jo je Maja Keuc na primer. In vsi bi morali izvajat komade, ki jim ležijo. Enakovredno. Tako, kot se mi zdi bedna zabava, kako bi se na primer Vlado Kreslin znašel v izvajanju Thrillerja od Jacksona, me ne zanima, kako bi Ema Flora izvedla komad Ball and Chain od Janis Joplin. Skratka, naj se že nehajo zajebavat iz nadebudnih mladih izvajalcev s svojimi prozornimi vici, ker je žaljivo do publike.

  20. AndrejM pravi:

    @Simona: meni je pa všeč, da lahko na nacionalki končno gledamo en spodoben TV show, ne pa kr neki. Ker pa ( :) ) zame EUC ni neka blazno pomembna zadeva, se ne obremenjujem s tem, katera bo zmagala.

  21. Simona Rebolj Simona Rebolj pravi:

    @AndrejM:

    Tisti, ki se ukvarjajo s projektom ESC in so za to izbrani ter plačani, jim mora pomenit to neko blazno pomembno zadevo, sicer bi morali frčat na ulico in naredit prostor tistim, ki se bodo projekta, za katerega so plačani, lotevali kot blazno pomembnega projekta. Vse, za kar so odprta delovna mesta, je blazno pomemben projekt in kadar govorimo o nečem pač, ker je govora o tem, je nesmiselno za argument podajat, kako to ni pomemben projekt v primerjavi z zdravstveno oskrbo lačnih in osiromašenih. Ups, saj res. Ravno za take projekte, ki naj bi bili tako blazno pomembno, pa najraje ne plačujemo nič in rekrutiramo prostovoljce, od katerih temu primerno ne moremo zahtevat kaj dosti, saj njihovo delo ne cenimo. Medtem ko se pri nekaterih takih projektih za dobre honorarje ljudje zajebavajo, mi pa vriskamo, da je super, saj ne gre za pomemben projekt. Zakaj ga potem plačujemo?!!!

    Ta show je bil zelo obetaven in spodoben v prvem delu. v trenutku, ko se je začela tekma med izbranimi na avdicijo, se je začel pogreb neprofesionalnih izpadov, ki ne zasleduje poglavitnega cilja oddaje – ta pa je izbrat najboljšega kandidata za nastop na ESC. Koliko je ta projekt pomemben? Pomembnejši na primer od podpiranja raznih werner projektev doma, ker bo ta nastop videlo več ljudi po svetu kot lahko kateri koli naš pop izvajalec sanja v svoji karieri. In ker bo na tem nepomembnem ESC projektu za obstoj države Slovenija slišalo in si ustvarilo mnenje več ljudi kot to uspeva našim vrlim profesionalcem pri reklamiranju slovenskega turizma.

    Tako da ne vem … sam preceni, koliko je ta projekt pomemben in s čim pravzaprav primerjaš njegovo pomembnost.

    Osebno menim, da je šov z izjemo prvega dela slab in ga drži pokonci Klemen Slakonja, ki pa si brez dvoma zasluži zadnji cent za priložnost, ki jo upravičuje brez dvoma. Za ostalo pa moram žal reči, da se lahko zabavam ob izpadih neprofesionalnosti, tekmovalcev sem se že tako nažrla in naveličala, da je joj, projekt je pa v svojem namenu za naš prostor zgrešen, ker sploh ne nudi možnosti, da bi se odločali za najboljši komad in izvedbo, saj izbiramo samo amaterskega izvajalca. Skratka, najprej sem mislila, da je ta šov mišljen tako, da bo zmagovalec lahko sodeloval direkt v izboru na EMI s komadom, ki mu ga bodo pač spackali (podobno, kot je bilo pri Bitki talentov od Maria). Ko mi je postalo jasno, da je projekt ESC zlorabljen za lokalni šov slabega koncepta (včeraj nekdo skoraj izpade, čez en teden je spet dober, ker se je žirija odločila, da mu nameni bolj primeren komad po pomoti) in zmagovalec roma kar na ekran pred milijone gledalcev v Azerbajdžan, pa lahko samo rečem, da se nekateri spet zajebavajo in si neupravičeno delijo davkoplačevalski denar.

  22. Krtkomalnot pravi:

    Moje navdušenje nad projektom doživlja precej podobno usodo kot trenutno Lista Gregorja Viranta, še malo, pa bo v podnu !
    Človek dobi občutek, da kandidati vnaprej vedo, da so določeni za odstrel, vsaj za Brino se mi je zdelo tako. Kaj so naredili z njo, da ne govorim o po mojem mnenju fašistični frizerki, ki ji najbrž najbolj ugaja stil albanske zastave (orto črna in orto rdeča). Ker nepravičen izbor pesmi ni bil dovolj, so nekatere kandidatke dotolkli razni stilisti. Pa ljudje božji, saj naj bi v vsaki kandiatki iskali tisto najboljše, mar ne ?

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !