Michael Jackson: Pravici mora biti zadoščeno

30.09.2011 ob 18:00

Pri prvem zapisu o sojenju doktorju Conradu Murrayju, ki je v zadnjih tednih skrbel za zdravje Michaela Jacksona in ga na koncu očitno res ubil zaradi svoje malomarnosti, sem skušal biti čimbolj objektiven in na zadevo gledati brez dejstva, da sem še vedno zelo žalosten in jezen, da je Jackson svoje življenje končal na tako tragičen in butast način. Sedaj tega preprosto ne zmorem več, saj gledam sojenje in ne morem verjeti, kaj vse si je ta šarlatanski zdravnik privoščil v najbolj usodnih trenutkih, ko se je Jackson zastrupil s propofolom.

Sojenje je resda tudi šov, predvsem zunaj dvorane, kjer se zbirajo Jacksonovi oboževalci, ki zahtevajo pravico za svojega idola. Ki zahtevajo, da Murray plača za svoje napake in da Jackson končno najde svoj mir. Murray je kriv, v to sem zdaj sto posto prepričan. Ne glede na karkoli je naredil cel kup usodnih napak, kar pomeni, da bo za vedno ostal človek, ki je ubil Michaela Jacksona. To je pravzaprav njegova najhujša kazen in pritisk, ki ga po moje na koncu ne bo zdržal.

Zdi se mi, da mnogih tole sojenje ne briga kaj dosti. Kot da se ne zavedajo kaj je storil Murray in koga nam je vzel. S kom se je igral, pri kom si je dovolil biti tako zelo površen. To mi res ne gre v glavo, to se mi zdi še vedno znanstvena fantastika. Da paziš na Michaela Jacksona in se obnašaš kot totalni debil, je nekaj tako nezaslišanega, da bi bilo bolje, da bi si minutko po Jacksonovi smrti sodil še sam. Že zaradi spoštovanja do oboževalcev, če ne drugega. Ne ga srat no, pa kaj se je temu doktorju res totalno obrnilo, da se je v tako ključnih momentih s tako pomembnim človekom obnašal kot popolni delitant. Je bil tudi sam na propofolu ali kaj, za vraga no.

Pa jezi me, da folk spet čveka bedarije na račun Jacksona, takšne in drugačne, tako butaste, da jih ni vredno omenjati. Rekel bom le, da lahko čvekajo kar želijo, toda dejstvo, da je Murray v odločilnih momentih storil ogromno napak, ki so privedle do Jacksonove smrti, ostaja in pika. Kaj tu ni jasno, res nimam pojma. Četudi Jacksona ne maraš in ti je vseeno celo za to, da je umrl, daj za vraga ne bodi tak debil in poštekaj, da je šlo pri njegovi oskrbi nekaj hudo narobe in da taka reč ne more iti kar mimo, jebemti no. Da mora nekdo odgovarjati za njegovo smrt in da je bil doktor Conrad Murray res totalni papak.

Kot sem že dejal, največja kazen za Murrayja bo dejstvo, da bo za vedno ostal človek, ki je ubil Michaela Jacksona. Četudi se dela heroja, čeprav je morda ena velika pizda, ki jo zanima samo denar, ga bo vse skupaj že zdelalo, brez skrbi. To je preveliko breme, prevelika groza, da bi jo lahko mirno preživel. Tudi jebeni Evan Chandler si je malo po Jacksonovi smrti pognal kroglo v glavo, pa še kdo si jo bo, brez skrbi, recimo kak posrani Thomas Sneddon in še bolj posrani Martin Bashir. Vse bo ujela roka pravice, saj so z Jacksonom ravnali grdo in mu po krivici uničili življenje in kariero. Toda zdaj gre za sojenje možaku, ki je Jacksona dejansko ubil, jebemti. Ki ni dobro pazil nanj, ki ga ni znal rešiti, ko bi ga še lahko, ki je naredil cel kup napak, ki so privedle do šokantne smrti.

Pa naj na koncu objavim še fotografijo, kjer me je res stisnilo pri srcu. Fotografijo pokojnega Jacksona, ki je še dan pred smrtjo veselo poplesaval na vajah za prihajajoče londonske koncerte. Močno sem kolebal ali naj jo objavim ali ne, pa sem se odločil, da jo bom, še posebej zato, ker je v kombinaciji z dnevom prej, kjer je Michael daleč od tega, da bi nenadoma umrl, kar res dokazuje, da je Murray nekaj močno zašuštral.

Ej, resno, to niso heci, to je Michael Jackson, ki je umrl zaradi nekega trapastega zdravnika, ki mu je plačeval bajne vsote, da pazi na njegovo zdravje, namesto tega pa je na koncu prav zaradi njega umrl. Pa saj ne vem kaj naj rečem. To se enostavno ne bi smelo zgoditi. Jackson ne bi smel umreti tako hitro in pred pričetkom velikega comebacka. To je res krivično, res finalna krivica, ki se je mu je zgodila v njegovem res nesrečnem lajfu, kjer so ga tako grdo in po krivici izigrali vsi mogoči ljudje. To je resnično grdo, grdo do takega velikega, prijaznega in edinstvenega človeka, ki je želel le zabavati in svet spremeniti na bolje. Četudi je naredil nekaj napak, o katerih smo na mojem blogu že velikokrat debatirali, si ni zaslužil tako podlih napadov, ki so bili vsi po vrsti zrežirani in so mu uničili kariero in življenje ter ga na koncu pahnili tudi v prerani grob.

Joj, kako veliko bi nam še dal. Kako veliko bi še imeli od njega. Kako veliko smo izgubili, ko ga ni več. Tisti, ki se tega ne zaveda, se pač ne zaveda, kaj morem, tisti, ki se, pa prekleto dobro ve kaj zdajle pišem, čutim in izražam.

YouTube slika preogleda
 

131 komentarjev na “Michael Jackson: Pravici mora biti zadoščeno”

  1. AndrejM pravi:

    Ni edini zdravnik, ki je naredil napako ali pa kup napak pri svojem delu. Kaj pa v Sloveniji? Bor Nekrep? Kup biopsij v celjski bolnišnici, ki niso bile pregledane? Človek, ki je umrl na pragu celjske bolnišnice, ker je moral potrditi svojo izkaznico? In tako naprej in tako naprej.
    Ne imenujejo se zaman bogovi v belem.

  2. Thomas pravi:

    Vraga bo to Murraya bremenilo, da bo za vedno ostal človek, ki je ubil Michaela Jacksona. Mislim, a si ga videl na kakšnih slikah post 25/6/09? Človek je bolj sproščen in vesel kot bodo Michaelovi fani kdajkoli lahko. Človek si je dejansko upal iti na Michaelov grob!!!!!
    Mislim, da v tem primeru gre za sociopata, človeka, ki ima tako močno napihnjen ego, da se naravnost požvižga na okolico, na pravila družbe ter na osnovna pravila opravljanja zdravniškega poklica. Mislim porca madonna no, kako lahko kot doktor tako zelo faliraš na celi črti? Ma ne rečem, da bi faliral jaz pri prvi pomoči, ampak zdravnik???

    Ob vsem doslej slišanem, pravim da bo obsodba. Za kazen be upam reči, kakšna bo, saj imajo menda zdravniki neko nenapisano protekcijo nad svojimi felerji, ampak obsodba po moje bo. Ne glede na kazen pa upam, da ga dejansko dobi v roke en fan, ki bo odreagiral v afektu! Ampak najprej pa mora biti obsodba.

  3. marš na drini marš na drini pravi:

    verjamem, da tale zdravnik ni delal ravno po pravilih, verjamem pa tudi to, da pač ni počel nič, kar od njega MJ ni zahteval. v bistvu je bil njegov “drug dealer”, tako da krivda je tu vsaj obojestranska, čeprav je res, da pravno odgovornost pač nosi zdravnik. je dosti pričevanj ostalih zdravnikov, h katerim se je MJ zatekal po takšna in drugačna zdravila in ki so ga pač zavračali, ker s takimi zdravili ter substancami se pač ne heca. odvisen od teh zadev pa je postal po lastni odločitvi.

  4. Matej pravi:

    Js sam lahko pravim da ni fer vse skup in ehhhh :S:S:S:S:S:S
    Prevelikega človeka smo izgubili po ne vem zakaj in….
    ne vem ka nej rečem :S
    Brez besed sem že 2 leti……
    It’s all for L O V E
    Matej

  5. vlatka vlatka pravi:

    Iztok,

    strinjam se, da je bil MJ izjemna osebnost,ki je meni zelo blizu. Tako zelo blizu, da si niti mislit ne moreš. (Zakaj misliš, da sedaj ta komentar?)

    A obtoževati vsevprek vse ljudi in jih tako grdo zmerjati, ni lepo! Vsak nosi svoj del odgovornosti.

    Končna bilanca je pa ta: da si vsak človek izbere svoj konec. Dušna odločitev.

    P.S.

    Predlani (ali leto prej) so bili še srečna družina. (Petčlanska.) Gospod in gospa sta šla na izlet z motorjem z druščino motoristov.

    V nekem križišču jim je prečrtala pot, prav tako srečna in polna življenja, gospa, ki ni imela nič z njima. Ju je hotela ubiti? NE!

    So pota, ki so nam neznana.

    Že res, da si kot fizična bitja upamo obtoževati druga fizična bitja, a na duhovni ravni je to popoln nesmisel. In zakaj? Ker si vsaka duša, preden se utelesi, že vnaprej določi, kako bo v fizičnem telesu končala.

    Ker je življenje na tej Zemlji dopust za dušo. In učenje, ki ga, ali tudi ne, nese s seboj. Ker je to njena odločitev.

    Enači ga s tvojim dopustom (kjerkoli že). Greš na dopust in se imaš lepo. Morda se kdaj tudi nimaš. In ko prideš domov, se tega lepega dopusta spominjaš ali ga pozabiš – odvisno kaj ti je prinesel.

    Vedi: makrokozmos je istoveten mikrokozmosu.

    Štekaš?

    P.S.
    Sori, ker sem se vtaknila. Me je nekaj vodilo in prišla do mojega najljubšega glasbenika vseh časov….

    (Le vprašaj se zakaj? ;) )

  6. vlatka vlatka pravi:

    P.S.

    dal nam je točno to, kar si nam je želel dati.

    Nič več in nič manj.

    Prav tako kot vsi vrhunski umetniki. (Vseh časov in slojev…)

  7. RHYME-G pravi:

    One of the paramedics who rushed to save Michael Jackson’s life at 100 N. Carolwood Drive testified … if Dr.Murray had called 911 immediately, Michael Jackson’s life might have been saved.

    Richard Senneff said Murray told him he called 911 the second he realized MJ was in distress, when in fact there was an approximate 20-minute delay.

  8. JabVrag pravi:

    Tole sojenje je polno besede “might” … še en dokaz, da bi bilo vsem vseeno za smrt človeka, če ne bi bil ravno MJ. Kakorkoli, tale zdravnik je verjetno v življenju naredil več dobrega kot večina MJ fanov skupaj, tako, da se mi zdi takšno sojenje naravnost poniževalno …

  9. Thomas pravi:

    Marš na drini:
    Ne le pravno odgovornost, tudi moralno! Michael ni hotel storiti samomora. Do teh substanc bi verjetno lahko tudi prišel na drugačen način, vendar je do njih prišel preko Murraya, zato je on kriv. Tudi če mene do smrti zbije avto, ki ga vozi Janez Novak, bo kriv on in nihče drug, pa četudi bi ta usodni avto lahko vozil kdorkoli. Jaz se pa tudi nisem nahajal na pločniku zato, ker bi želel umreti, temveč semr ačunal na odgovorno ravnanje vseh ostalih udeležencev v prometu. No, in tudi Michael je računal na odgovorno ravnanjevseh ostalih udeležencev v prometu. Ampak njega je žal, kot kaže, zbil ravno Murray. Ampak ne le to, da ga je zbil, zbil ga je s preveliko hitrostjo, zbil ga je zato, ker je z avtom vozil po peš poti, ne na cesti, na koncu pa je še prvo pomoč narobe dajal ter čakal 20+ minut, preden je poklical prvo pomoč!

    Vlatka:
    Jah, v vesoljstvu sta samo dva principa možna – red ali nered oziroma kaos. Karmična teorija vzroka in posledica je ena verzija reda. Ta teorija, kot vse ostale teorije o pravičnosti vseh dejanj in dogodkov, je sicer že lahko neka vrsta tolažbe za duše, ki so trenutno ujete v fizični eksistenci na Zemlji, vendar pa domnevam, da ni tako preprosto na podlagi tega sprejeti vse slabo v svojem življenju in to opravičevati s tem, češ da je vnaprej tako začrtano, da je karma, itd.

    Jaz osebno sicer zadnji dve leti močno tendiram v smer kaosa.

  10. Lazo pravi:

    Kot je omenil Thomas upam, da ga bo dobil v roke fan.
    Ko je ubil Michaela je ubil človeka, ki je hotel svet spremeniti na bolje je ubil očeta treh otrok, ki so ga občudovali, je ubil človeka , ki so ga občudovali milijoni fanov in jim z sporočili z svojim angelskim glasom dajal upanje za boljši svet.
    Ljudje so ga imeli radi in nekateri so si, ko so izvedeli za to tragično novico vzeli tudi življenje. Ja eni si enostavno niso mogli več zamišljati življenja brez njega. Za njih je bil upanje.
    Bil je do konca prijazen , ljubeč,…. Še posnetek, ki so ga predvajali na sodišču in očitno dokazuje je, da je bil pod vplivom pomirjeval ali kar mu je že zdravnik vbrizgal, ker revež ni mogel zaspati, nakazuje kakšen poseben človek je bil saj je še takrat razmišjal o svoji bolnici za otroke.
    Zdravnik je vedel, kaj počne in kakšno opremo potrebuje, če uporablja propofol. Tega ni upošteval in s tem povzročil smrt.
    Zakaj je bil tako nestrokoven pa ve samo on. Vse kaže, da je to storil namerno, možno tudi po naročilu.
    Za to mor biti kaznovan za umor.

  11. ajda pravi:

    AndrejM, res je, da zdravniki delajo in bodo delali napake, da pač niso izjema pri “narediti napako”, a vendar, če potegneš vzporednico z zdravnikom od Michaela Jackson, ki je vlekel masten honorar, da bi skrbel in ga ohranjal pri zdravju, pa je naredil napako, kakšno, bodo pa rekli sodniki. Le tu je velika razlika in to je obsojanja vredno, služil je na njegov račun, ni pa naredil vse, kar bi moral. So pa seveda dogodki, ki si jih omenil, zelo tragični in nenazadnje, življenje je največja vrednota in tu ni debate, kdo je in kaj je, gre le za to, da bi MJ še lahko živel, če bi ne bilo usodnih napak, ki jih je storil njegov zdravnik.

  12. ajda pravi:

    Vlatka, kakorkoli že, če se moraš soočiti s smrtjo bližnjega, najbližjega ali pa nekoga, ki je tvoj idol npr., na kateremkoli področju, je zelo težko in nekako ne sprejmeš razlag, ki jih nekateri ponujajo oz. ponujate. In vse tisto, kar naj bi bilo, morda je, morda ni, ni pomembno, še kako pomembno je, da človeka, ki si ga imel rad, nimaš več ob sebi in bore malo ostaja tistega, ja, tako mora biti. J .. to. No, to je le razmislek ob tvojem komentarju, pa brez zamere. Seveda pa občudujem ljudi, ki sprejmejo razlage, da nekoga pač ni, ker tako mora biti itd. itd., ja, kako le jim to uspe? Besede, besede, a človeka ni, je tu logika? No, s temi komentarji se morda odmikamo od zapisa avtorja, a vendar.

  13. Thomas pravi:

    JabVrag:
    Kako lepo prosim je pa uporaba mesede “might” dokaz za prioriteto primera samo zato, ker gre za Michaela Jacksona?
    In pa ja, seveda je Murray naredil mnogo dobrega. Zaplodil kup otrok na primer, ki jih še vzdržuje ne?
    Pa tudi če, ali se odgovornost za kazniva in nemoralna dejanja kaj zmanjša oziroma izniči, če ima oseba dovolj dobrih dejanj za sabo? Bi enako logiko uporabljal, če bi leta 2005 obsodili Michaela Jacksona in bi fani zahtevali, da se sodba izniči, ker je naredil mnogo dobrega v svojem življenju?

  14. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    AndrejM, ni edini, je pa eden redkih, ki je dobil bajno plačilo samo zato, da je pazil na enega človeka pa je vseeno grdo zajebal.

    Thomas, no ja, na sojenju se mi zdi precej psihično zdelan.

    Marš, ne strinjam se povsem, saj obstaja zelo velika možnost, da mu je Murray propofol predlagal sam, ko je videl, da ne more zaspati. Pa še zavohal je dober keš. Sicer pa niti ni važno če bi si ga nabavil Michael. Finta je v tem, da Murray ni pazil nanj kot bi bilo treba in da je v usodnih trenutkih naredil cel kup groznih napak. Tukaj pa krivda ne more biti obojestranska in je nepotrebno pavšalno moralizirati izven bistva. Kot da bi rekel, da je za nesrečo, kjer je nekdo fural po cesti 230 in se zakantal v nič hudega sluteče ljudi, kriv tudi prodajalec, ki je bmwja prodal in firma, ki ga je izdelala. Po eni strani dejansko je, če kao raztegnemo, toda koga to briga, če je bil tip, ki je fural totalni debil in ni nihče vedel, da bo tega bmwja izrabil za tako butaste namene. Michael ni mogel vedeti, da ga bo propofol stal lajfa, saj si je za ta namen kupil izjemno dragega doktorja, ki mu je zagotovil, da bo vse kul. Pika.

    Vlatka, v te tvoje stavke ne grem, ker se lahko samo skregava.Bom pa rekel le, da nimam pojma zakaj ni lepo, da zmerjam prasce, ki so uničili Michaela Jacksona, pa jim ni čisto nič slabega naredil. Kaj tle ni jasno, nimam pojma.
    In ne, ni nam dal vsega, kar nam je želel dati, hotel je dati še ogromno pa so ga zajebali.

    JabVrag, nam je bilo vseeno recimo za Bora Nekrepa in še koga? Sereš sto na uro.
    Poniževalno sojenje za človeka, ki je s svojo malomarnostjo ubil drugega človeka? WTF!

  15. Thomas pravi:

    Iztok:
    Zelo rad bi verjel, da je to res, da je zdelan in da ni samo igra!

    In pa tisti, ki nakladate o tem, da si je Michael sam kriv, ker si je morda sam nabavil propofol in če mu ga Murray ne bi dal, bi mu ga kdo drug: dejstvo je, da bi mu ga nekdo moral dati, sam si ga ne bi mogel, kar bo dokazano tudi na sojenju. Zdaj pa, če recimo človek ne more sam izvesti na primer samomora na nek določen način in pri tem dobi neko nujno pomoč, ali je to še vedno samomor oziroma ali njegov pomočnik ne nosi krivde in v bistvu ne gre za uboj ali celo umor?

    S tem, da Michael zagotovo ni hotel umreti!

  16. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Thomas, primerjava s samomorom je nepotrebna, saj Michael, kot si že dejal, ni hotel umreti, kar pomeni, da je krivda Murrayja še toliko večja.

    Lazo, točno tako, še ko je bil totalno zadet, je razmišljal o dobrodelnosti. To je res neverjetno.

    Ajda, se strinjam, to, kar piše Vlatka, so zelo slabe razlage, ki človeka prej ujezijo kot kaj drugega. Pa cel kup nelogičnih lukenj imajo.

  17. Thomas pravi:

    Iztok:
    Primerjava s samomorom je bilo mišljena le v tej smeri, da lahko neko dejanje postane kaznivo dejanje šele takrat, ko ti pri njem pomaga nekdo drug.

  18. RHYME-G pravi:

    problem je ker ljudje pozabljao da je tale michale javkson iz 2009 isti michael jackson kije biu tule http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=DsXyqFocU-U

    in so pozabl na vse to pa vidl sam tabloidne zgodbe

  19. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ni treba tako daleč nazaj, dovolj je, če pripneš leto 2002:
    http://www.youtube.com/watch?v=o2J5dhSlPiU

    Kaj so povzročili tabloidi pa je res neverjetno, saj se je kljub tej njegovi genialnosti, dobrodelnosti in presežkih našlo ogromno ljudi, ki so ga začeli prezirati. Pusti, da jim ni bil kul kot glasbenik, ampak prav prezirati so ga začeli in se delati norca. Fak no.

  20. RHYME-G pravi:

    ja pol ti je jasno pač v kakem svetu živimo..pa se lah velik naučiš iz tega

  21. marš na drini marš na drini pravi:

    @iztok,

    CNN je poročal, da je MJ propofol jemal že med turnejo leta 1996-97. in kot sem že prej zapisal je par njegovih bivših zdravnikov povedalo, da je pri njih hotel dobiti različna sporna zdravila, tudi stimulanse, oziroma doping, če hočeš, ki mu jih pač niso hoteli predpisati. krivda murraya bo dokazana ali pa ovržena na sodišču, kar pa je verjetno bolj kot ne jasno je to, da je pač MJ s temi zadevami bil globoko zasvojen in za to se je pač odločil sam.

    tisti primer z avtomobilom pa je dejansko potrditev tega, kar jaz govorim. murray je pač res tisti, ki je jacskonu prodajal ta zdravila in res tisti, ki bi mu moral reči tudi ne, čeprav bi MJ vztrajal, ampak saj pravim, po moje je bil MJ tisti, ki je murrayu rekel, da naj ga pač uspava, naj mu pač to da. in normalno je, da če se taka zdravila, ki jih v praksi uporabljajo za uspavanje pacientov pred operacijami!!, jemljejo dalj časa, potem pride verjetno tudi to točke, ko se jim učinek slabša in se doza mora višat. v neki točki, je pač bilo to očitno preveč. torej, MJ si je želel vožnje z avtomobilom, murraj mu ga je pač prodal, čeprav je pa res vedel, da ni ravno v stanju, da bi avto vozil, ampak ni bil murraj tisti, ki mu je rekel, da mora it na vožnjo, uslišal je zgolj željo MJ.

    tako da ja, verjamem, da murray ne bo šel iz sodišča nedolžen, ampak verjamem tudi, da se je MJ popolnoma zavedal, v kaj se spušča in da je imel stik z veliko zdravniki, ki so mu pojasnili, da se s tem ni za hecat. murraya je pa verjetno izbral tudi zato, ker je bil pripravljen kršiti pravila, ki jih drugi zdravniki niso bili. in zdravniki tipa murray niso taki, da pridejo do tebe, ampak prideš ti do njih.

  22. Thomas pravi:

    Marš na drini:
    Oprosti, ampak prazno slamo mlatiš. Michael se ni prav nič zavedal, v kaj se spušča, ko je začel jemati propofol, saj je za varnost želel poskrbeti tako, da je angažiral doktorja. Nameraval mu je plačati 150K$ mesečno, da bi zdravnik poskrbel za Michaelovo varnost.
    Paralela z avtomobilom je faljena. Prej bi rekel, da je Murray bil voznik avtobusa, s katerim se je Michael varno želel pripeljati na cilj. Murray pa je sredi vožnje zapustil voznikov sedež, da je šel na stran. In medtem se je avtobus zabil.

    To, da naj bi od propofola postal pacient odvisen, so tvoje besede in razen če nisi anestetik po poklicu, jim zaenkrat ne bomo polagali večje pozornosti. O tem bodo pričali strokovnjaki na sodišču. Dvomim pa, da lahko od anestetika postaneš odvisen. Od demerola ja, od anestetika pa po moje ne.

  23. JabVrag pravi:

    Js sm striktno proti temu, da bi se kaznovalo zdravnike. Vsak naredi napako. Mislm, če pelješ k avtomehaniku avto in ti ga še bl pokvari, ne bo dobil zaporne kazni. Delati napake = človeško.

  24. Thomas pravi:

    JabVrag:
    Prosim reci, da se šališ! S takšnim izgovorom lahko potem skorajda razpustimo vsa sodišča. “Nisem kriv, naredil sem le napako.” Se pravi, da oni pijani voznik, kateremu sedaj sodijo, ker je povzročil smrt ne vem koliko voznic v nasproti vozečem avtomobilu, tudi ne sme biti kaznovan, ker je naredil le napako v presoji. V čem je pa razlika, če naredi napako v presoji en zdravnik in pa en voznik avtomobila, ki se ga je pred tem še nacedil?
    Česa vse človek ne sliši tukaj!

  25. Pepi Pepi pravi:

    Primerjava avtomehanika z zdravnikom je najbolj kretenska primerjava, kar sem jih kdaj slišal. Full stop.

  26. RHYME-G pravi:

    jebvrag ?? a se delas norca?? das michaelu jacksonu propofol dozo ki uspava slona…MJ dobi zastoj srca in namesto da poklices resilca cakas pou ure in kr telefoniras umirjeno neki in pustis DA UMRE DO KONCA…in potem ko umre pa zacner panicno skakat po hisi ????????? to je kul al ka???
    delati napake je človeško ? ares?? da te nekdo najam in ti placa 5 miljonov ti pa se obnasas v vlogi zdravnika kot v vlogi čistilke JE ČLOVEŠKO ?

  27. RHYME-G pravi:

    a ste fukjeni v glavo da ne vidite da je MJ biu načrtno umorjen ka tle ni jasn res ne vem!

  28. JabVrag pravi:

    Zdravnika ter avtomehanika nisem želel primerjati na način, kot mi ga skušaš vsilit ti Thomas. Kaj, torej naj vsak zdravnik za svoje napake odgovarja kazensko? Zakaj bi potem sploh imeli zdravnike? Torej, človek hoče pomagat, ampak se mu ponesreči in zato se ga kaznuje. Kaznuje se ga, ker se je odločil biti zdravnik ter pomagati ljudem? Tega res ne štekam. In ne štekam zakaj bi kdo hotel biti zdravnik, če bo vnaprej vedel, da lahko kazensko odgovarja, če kaj stori narobe.

    Ryhme God ti pa se ne obnašaj, kot da veš, kako je imeti na grbi človeka, ki je povrhu še zelo, zelo pomemben, obenem pa še odvisnik od različnih zdravil. Ker nimaš pojma, a je to jasno? Če bi vedel kak pritisk je že zdraviti enega navadnega človeka, ko veš, da ga lahko kakšna tvoja napaka poškoduje, kaj pa šele tako pomembnega zvezdnika.

  29. RHYME-G pravi:

    ka ti si tud na propofolu ????

    ČE PACIENT PADE V KOMO IN DOBI ZASTOJ SRCA…..TAKRAT SE MU SKUŠA POMAGAT IN POKLICE REŠILCA! TO BI ZNAU NARDIT ŠE 5 LETN OTROK!!

    NE PA DA SE ČLOVEKA PUSTI 30 MINUT DA UMRE….
    čist umirjeno…in šele potem ko je 100% mrtu….te zagrabi kao panika!

    mislim da bi murray lahko biu nominiran za oskarja!

    KA TU NI JASNO SPET????

  30. RHYME-G pravi:

    zanimivo da je murray ugotoviu da je MJ mrtu ..če je kao spau???
    kako to ???
    če uporabis mozgane bos vidu da ga je namenoma ubiu…in caku da umre….in pol zaigrau neko paniko!

  31. RHYME-G pravi:

    se pravi zdej murray ni torej biu čist nič kriv ? tud to da je propofol prepovedana droga in da mu je kot zdravnik NE BI SMEL SPLOH DAT!!…..to je vse ok ? in da je kr deu steklenicke tam zraven posle pa vse! in da mu devu dozo ki bi uspavala 6 ljudi …

    se pravi murry ne sam da ne bi smeu bit kaznovan..celo nagrajen bi mogu bit po tvoje kot odličen zdravnik …?

    najbols da ga priporocimo se ostalim!

  32. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Jabvrag, bedarije pišeš in pozabljaš, da tukaj ne gre za napačno diagnozo, ki se lahko res zgodi vsakemu zdravniku, ki je v osnovi res hotel pomagati, marveč za ogabno malomarnost, kjer zdravnik ni pazil na pacienta in je na celi črti zamočil tudi v trenutku, ko se je zgodil zastoj srca, da o tem, da se je med najbolj ključnimi trenutki po telfonu zezal s svojimi puncami, niti ne govorim. Če je tudi to opravičljivo zgolj zato, ker je zdravnik, pa nam bog pomagaj.

    Marš, okej, recimo, da je Michael vedel, da s propofolom ni šale. Ni panike, hvala bogu, da je vedel, zato pa si je nabavil zdravnika, da zadevo nadzoruje ne pa neko nepismeno sobarico, mar ne. In ta zdravnik je zajebal na celi črti. Tu zame ni nobene dileme več. Ne glede na karkoli boš govoril o Michaelu, ostaja dejstvo, da ga je Murray močno polomil in da mora zato odgovarjati.

    Rhyme, če pogledaš na tak način res vse skupaj deluje, kot da ga je namerno umoril in upal, da bo zgledalo kot nesreča.

  33. JabVrag pravi:

    Citiram Ryhme Goda: “se pravi murry ne sam da ne bi smeu bit kaznovan..celo nagrajen bi mogu bit po tvoje kot odličen zdravnik …?”

    -> kje si ti in tvoj shizofren um prebral, da žalim nagrado za njega, mi tudi ni jasno. In bil sem samo proti kazenskemu pregonu, vsekakor pa bi človeku odvzel pravico opravljanja dela kot zdravnik. Tko da bodi tiho, prosim, ker se odrasli tle pogovarjamo.

    In Iztok, če s temle “Ne glede na karkoli boš govoril o Michaelu” misliš, da MJa ne maram, se ZELO motiš. Njegov fan sem praktično od rojstva, imam ogromno njegovih CDjev (mislm, CDje imam vse, manjkajo mi samo nekatere zbirateljske edicije). Nisem niti eden izmed tistih, ki so ga slavili, ko je umrl. Ne, jaz sem ga slavil že skozi čas življenja.

    Tako da, sem fan Michaela, mi je praktično najljubši glasbenik ever ter veliko človekoljub. Ampak vseeno je bil odvisnik, obenem pa zelo krhkega zdravja – sicer je na nastopih ter vajah pred smrtjo deloval energičen, ampak to je bolj posledica različnih zdravil, ne pa moči njegovega lastnega telesa, ki je žal že dlje časa usihalo, ampak to večinoma vedo zgolj zdravniki, saj so njegovi izvidi ter zdravniško stanje vedno spretno kamuflirali.

    Ničesar ponižujočega ne mislim, tudi moj stric ima navsezadnje pri štiridesetih grozne probleme s srcem in mu telo aktivno držijo samo tablete in droga. Tako pač je… žal…

  34. RHYME-G pravi:

    ja res je…ni meu unga monitorja za mirit utrip gor!! če bi ga meu bi pokazal kej za srce da ni vredu! dau mu je propofol..MJ je zaspau (seveda kasnej za vedno)…kak je pol vedu lah da je narobe kej z njim medtem ko je spau ??? ga je zbuju pa reku vmes da preverju če živi??
    ni logike tle!
    pa ko so prsl resilci jim splho ni omenu da mu je dau propofol pa nič!

  35. RHYME-G pravi:

    mama ti je shizofren idiot!
    če bi biu fan ne bi pisu takih izjav!
    o kakem krkhem zdravju ti sanjas?
    ce bi biu krhkega zdravja pol se ne bi spravu delat 50 koncertov !!

  36. RHYME-G pravi:

    tvojmu stricu priporocam obisk conrad murrya!

  37. Melanholični ptič osrečuje ljudi pravi:

    hahahahaha, kako noro dober apokaliptično-religiozni zapis na teo jacksonove smrti. hvala, hvala, hvala!

  38. Lazo pravi:

    JabVrag
    Očitno nisi dovolj fan da trapariš takšne.
    Glej Michael je moral skozi preglede treh zdravnikov preden je podpisal pogodbo z AEG, kar pomeni, da je bil zdrav.

    Osebno mislim, da je bila Michaelova smrt eden najbolj krutih umorov in ne uboj, kot ga hočejo prikazati.
    Zdravnik naj bi bil specialist in kot tak bi se moral zavedati, kam vodi njegovo početje. Vedel je tudi,da morajo biti bolniki, ki dobijo propofol pod stalnim zdravniškim nadzorom in da morajo biti priklopljeni na aparat, ki meri srčni utrip in preverja dihanje. V primeru, da se pojavijo kakšne komplikacije, kot so znižan krvni pritisk ali motnje pri dihanju se vklopi alarm, ki opozori zdravnika, da je nekaj narobe in lahko pravočasno reagira. iZUMILI SO CELO MAJICO, KI VSE TO BELEŽI IN V PRIMERU KOMPLIKACIJ JAVI TO ZDRAVNIKU. Tega pa Michaelov zdravnik ni storil, ker mu je bilo škoda denarja, ki ga je da pazi na Michaela dobival v potokih. S tem denarjem bi lahko Michael imel ekipo štirih strokovnjakov z vsemi aparaturami in skoraj nemogoče bi bilo, da se zgodi to kar se je zgodilo.
    Pa še prepričal je Michaela,da ga motijo telesni stražarji v hiši in niso bili v njegovi neposredni bližini, kot so bili in bi lahko pomagali.
    Doktor je kriv in za to ni opravičila.
    Je eden navaden požrešnež na denar in zavedal se je kaj lahko stori s svojim početjem. Ne morem si pomagati ampak bojim se, da je to naredil namerno in da ga je počasi ubijal, mogoče ga je delno omamil in se mu v obraz smejal in se je Michael zavedal, da ga ubija. Vse to je mogoče saj ni zjutraj nikogar pustil do Michaela, ki je bil v njegovi sobi in ga je hčerka hotela videti.
    Tako in tako mu ni pomoči, če se ne bo sam fental ga bodo izdali živci ali pa ga bo pospravil kakšen fan.
    Upam, da čimprej.

  39. JabVrag pravi:

    Rhyme-G, a te ni sram mam vmešavat? Kje ti je olika, kmet. Si morda pomislil, da je moja mama že mrtva? Vedno se mi je zdelo, da si inteligenčno prikrajšan, hvala da mi domnevo s tukajšnjimi komentarji potrjuješ. Izogibaj se raje resnih debat, sem ti že povedal, ker si še otrok. In ja, MJ je bil krhkega zdravja. Da se je spravljal delati koncerte, ni noben protiargument. In sploh nimam pojma odkje ti informacije, da ni bil krhkega zdravja? A si morda skrivoma zdravnik in poznavalec bolezni ter stanj, skozi katera je šel MJ? Carsko. Ker nazadnje, ko je kaj pisalo o tebi, si bil še propadli gobezdač, ki sanja o pištolah, drogah pa pičkah.

    Lazo, kaj je tvoj problem? Težko karkoli komentiram na tale spisek neumnosti, ki se konča z željo po čimprejšnji smrti. Res čestitke, verjetno je višek tvojega življenja da želiš smrt nekomu, ki je domnevno bil delno kriv pri smrti človeka, ki ga sploh osebno poznal nisi. In ne pametuj o ljudeh na propofalu, ker sem prepričan, da niti najmanjšega pojma nimaš kaj propofal je ter zakaj se uporablja.

  40. Thomas pravi:

    JabVra:
    “Zdravnika ter avtomehanika nisem želel primerjati na način, kot mi ga skušaš vsilit ti Thomas. Kaj, torej naj vsak zdravnik za svoje napake odgovarja kazensko? Zakaj bi potem sploh imeli zdravnike? Torej, človek hoče pomagat, ampak se mu ponesreči in zato se ga kaznuje. Kaznuje se ga, ker se je odločil biti zdravnik ter pomagati ljudem? Tega res ne štekam. In ne štekam zakaj bi kdo hotel biti zdravnik, če bo vnaprej vedel, da lahko kazensko odgovarja, če kaj stori narobe.”

    Zdravniki postavljajo napačne diagnoze. Se dogaja. Še Dr. House jo. Ampak če ti ne vidiš, da tukaj zdravnik ni postavil napačne diagnoze, temveč je na lastno roko “zdravil” človeka v neprimernem prostoru, z neprimerno/neobstoječo opremo, napačno izvajal prvo pomoč, čakal 25 minut, preden je poklical reševalce, pacienta pod anestezijo pustil samega v sobi, reševalcu ni omenil sredstev, ki jih je pacientu dal, … No, če vsega tega ne znaš ločiti od napačne diagnoze kakšnega zdravnika, potem ti res ni pomoči.

    Ob vseh dejstvih, ki smo jih slišali doslej, mi postaja vedno bolj neverjetno, da si niso upali Murraya obtožiti za drugostopenjski umor, ki ga sicer zakonodaja definira kot povzročitev smrti zaradi “dangerous, reckless behavior”. Če pa to ni dangerous in reckless behavior, kar je počel Murray in česar ni počel, pa bi moral, pa ne razumem ničesar več.

  41. AndrejM pravi:

    @JabVrag: eno je, če se zdravnik trudi in naredi vse, kar lahko, da pacient preživi oziroma ozdravi. Jasno, napake so bile in bodo. In včasih ljudje umrejo kljub najboljšim zdravnikom in njihovem trudu. Drugo pa je, če je zdravnik površen, se ne posveti pacientu ali pa celo namerno dela nekaj, kar bo pacientu škodilo. In tu je potem zdravnik kriv: kazensko, odškodninsko, moralno…

  42. Thomas pravi:

    Lazo:
    “Tega pa Michaelov zdravnik ni storil, ker mu je bilo škoda denarja, ki ga je da pazi na Michaela dobival v potokih.”

    Ta denar naj bi Murray prejemal, ko bi bila podpisana pogodba, in sicer za čas bivanja v Londonu. Ker pa do bivanja v Londonu nikoli ni prišlo in ker pogodba po mojih informacijah nikoli ni bila podpisana, Murray nikoli ni prejel prvega čeka. Zato se je tudi nekaj pritoževal, češ da je broke. Bogi revež, mar ne?
    To zna biti zelo zanimivo, ko bo prikazano, da Murray nikoli ni imel pravne podlage za tretiranje Michaela. Se pravi, da je vse to tudi uradno fušal!

  43. marš na drini marš na drini pravi:

    @thomas,

    Oprosti, ampak prazno slamo mlatiš. Michael se ni prav nič zavedal, v kaj se spušča, ko je začel jemati propofol, saj je za varnost želel poskrbeti tako, da je angažiral doktorja. Nameraval mu je plačati 150K$ mesečno, da bi zdravnik poskrbel za Michaelovo varnost.

    lepo te prosim, pa saj tip ni bil nek nebogljen revež, ki se ni zavedal, kaj se dogaja okoli njega. pa saj obstajajo pričevanja ljudi, k katerim je hodil in jih spraševal za propofol in so mu rekli ne. verjetno so mu tudi lepo pojasnili, zakaj od njih tega ne bo dobil in kaj dejansko propofol je. problem je v tem, da je bi tip verjetno že tako nažrt vsega, da neka normalna zdravila preprosto niso več prijela in potem se je res v neki točki našel nekdo, ki je rekel, okej obstaja pa tudi propofol, ampak to je pač za to in to… ne verjamem, da mu tega ni nihče povedal. ampak verjetno je bil že tako obupan, da je pač rekel, ok, poskusimo pa še s tem. in očitno je delovalo dovolj dobro, da je s tem tudi vztrajal. seveda je tu odgovornost zdravnika, ki je zanj skrbel, ampak ta zdravnik mu ne bi nič dal, če MJ od njega ne bi nič zahteval in ga seveda tudi za to dobro plačal. ne verjamem, da je MJ šel do zdravnika in mu rekel, hej stari, imam malo probleme z nespečnostjo, a mi lahko kaj daš? in zdravnik bi mu rekel, ok, ti bom dal propofol. če je tip prišel do propofola, potem je bilo z njim nekaj hudo narobe. pa saj to ni nek aspirin.

    Paralela z avtomobilom je faljena. Prej bi rekel, da je Murray bil voznik avtobusa, s katerim se je Michael varno želel pripeljati na cilj. Murray pa je sredi vožnje zapustil voznikov sedež, da je šel na stran. In medtem se je avtobus zabil.

    ja, veš da. spustil si pomembno dejstvo in to je to, da ga murray ni v nič silil. tu bi zgodba morala iti tako, da je jackson pač od murayya zahteval, da ga pač pelje z avtobusom in pri tem zahteval, da pač vozi hitro. murayy bi mu res bil dolžan nasprotovati in rečt, če bom vozil hitro, se lahko zgodi nesreča, ampak je pač preprosto ustregel želji MJ v upanju, da se bo pač vse izšlo kot je treba. treba se je res zavedat, da je bil MJ očitno v tako slabem stanju, da je te substance rabil, oziroma je očitno verjel, da jih rabi, zato je pač tudi od murraya zahteval, da jih uporablja. če bi z murrayem ne bil zadovoljen, potem bi ga verjetno odpustil in verjetno bi tudi ga, če mu ne bi s temi zdravili ustregel. moraš se pač zavedat, da taka zdravila ne moreš kar tako delit na okoli, zato ga je pa tudi veliko zdravnikov zavrnilo. murray ga pač očitno ni, kar je MJ tudi očitno ustrezalo. problem je pa v tem res to, da so te substance že tako na meji, da nikoli ne veš, kako se bo telo odzvalo.

    To, da naj bi od propofola postal pacient odvisen, so tvoje besede in razen če nisi anestetik po poklicu, jim zaenkrat ne bomo polagali večje pozornosti.

    ne gre za telesno, ampak duševno odvisnost. dejstvo, da je to sploh jemal, lahko pomeni samo eno: in to je to, da nobene normalne tablete proti nespečnosti več niso delovale, ker če ne s tem sploh ne bi tvegal. še enkrat, to ni nek aspirin, po katerega greš lahko v mercator.

  44. marš na drini marš na drini pravi:

    @iztok,

    seveda je murray zajebal, ampak murray je lahko zajebal samo zato, ker je MJ zajebal s tem, ko si je sam dovolil, da je prišel tako daleč, da ga je lahko murray sploh zajebal. MJ ni postal odvisen od vseh teh ubstanc zaradi murraya, ampak zaradi samega sebe.

  45. Pepi Pepi pravi:

    Zmeraj, ko umre kdo slaven, se pojavijo razne teorije zarote. Vedno gre po sistemu “nekdo bo odgovarjal”. Fani vedno terjajo svoj krvni davek. Na tej točki pač vemo samo to, da je, ali pa da ni, Murray nekoga ubil. V enem primeru je Murray kriv in si povsem zasluži vse pljunke, ki jih bo pokasiral… v drugem pa ni kriv in bo vseeno jebal ježa, ker se folk ne bo strinjal s sodiščem in dokazi(ako ti obstajajo), kar pa seveda ni prav.

  46. RHYME-G pravi:

    točno tak Lazo!
    in žalostno da spet samo pravi fani vemo zaka se gre in govorimo resnico medtem ko drugi spet sanjajo neki in iščejo neke izgovore!
    Tako kot smo v času sojenja samo pravi fani vedli da je michael nedouzn! vsi ostali so bli skeptični in celo govoril da je kriv!
    žalostno res da je ljudem tak težko uporabit mal mogžane in uporabit mal logike!
    in pol se najde nekdo ki izjavi da doktor ne bi smeu bit na sodišču zarad tega kar je nardil!ne morš vrjet

  47. RHYME-G pravi:

    ne štekate da! ko so ga leta 1993 hotl unicit….NI NOBEN KI JE BIU KRIU za to BIU OBSOJEN,SAMO MICHAEL JE NASTRADU!

    ko so ga leta 2001 namenoma bojkotiral in mu unicl promocijo albuma spet noben ni nastradu,SAMO MICHAEL!

    ko so ga leta 2003 hotl spravit v zapor,SPET NOBEN NI ODGOVARJU ZA TO,SAMO MICHAEL NASTRADU SPET

    SE PRAVI PO KRIVEM IN NEDOUZNEM SO MU HOTL UNIČIT KARIERO IN ŽIVLJENJE!

    (veliko ljudi je v ozadju,od založbe SONY,do vseh ostalih ki hočejo njegov katalog.do unih ki kontrolirajo svet)

    KO SO GA LETA 2009 KONČNO UBIL,KAR SO NAČRTVALI ŽE OD LETA 1993 NAPREJ,PA SPET NOBEN NE BO ODGOVARJU ???????? NASTRADU PA BO SPET SAMO MICHAEL ???? A STE RESNI??????????

    spodletelo jim je da bi ga spravl v zapor zarad otrok,so vidl da tle ne morjo več,pa jim je tole bla idealna prilika da ga končno dobijo,ker je spet zaupu nepravim ljudem!

    vse lepo in prav..sam tu pa se gre za smrt! in tokrat jim žau ne mormo pogledat skozi prste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Michael se je tega vs čas zavedu ka se bo zgodil..sam ni si mislu da bo tak hitr!

  48. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    JabVrag, glede na tvoje komentarje iz uvoda te debate, bi pošteno premislil, če bi upal komurkoli reči, da piše neumnosti. In opozoril bi te, da prenehaš žaliti komentatorje in da se ne čudiš, da so začeli žaliti tebe, saj se res obnašaš kot totalni idiot in si prvi začel z napadi.

    Pepi, tokrat ne gre za teorije zarote, tokrat gre za jasno stvar, kjer je zdravnik znane osebe v ključnih momentih totalno zajebal in povzročil njeno smrt.

    Ptič, lepo, da te zabava ena izmed najbolj tragičnih reči vseh časov.

    Marš, filozofiraš, dejstva o Murrayjevi krivdi pa ostajajo.

  49. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Rhyme, ej, to pa res, pizda materna, nihče ni nikoli odgovarjal za vse grdobije, ki so mu jih storili. Pač sojenja in ostale pizdarije so bile končane, Michael se ni nikoli več pobral, folk, ki ga je sfukal, pa je lepo mirno živel dalje. Razen jebenega Evana Chandlerja, ki je storil samomor.

  50. Thomas pravi:

    Marš na drini:
    V svojem argumentiranju zelo pogosto uporabljaš besedo “verjetno”. Na čem sloni ta tvoja gotovost?

    Murray je Michaela peljal z avtobusom, vendar je sredi vožnje zapustil viznikov sedež. Propofol sam po sebi ni smrtno nevaren. Le ravnati z njim je treba zelo skrbno. Michael je imel že več let hude težave z nespečnostjo in očitno se je zanašal na propofol, da bo tako prišel vsaj do kančka spanca. Očitno se je zavedal, da bo pri tem potreboval zdravniško pomoč, saj si ga sam ne bi mogel dajati. Zdravniška pomoč pa pomeni, da je ta zdravnik prevzel odgovornost nad svojim pacientom.
    V tem primeru ni pomembno to, kako je nastala ta težava z nespečnostjo, kaj je Michaela pripeljalo do teh težav. Tudi sodnik je prepovedal priče, ki bi pričale o kakršnihkoli dogodkih, ki nimajo neposredno opravka z 25. junijem.
    Izgovori a la “Michael si je sam kriv, da je “visel” na propofolu”, so mimo toliko, kot “Janez novak si je sam kriv, da je umrl za pljučnico, kaj pa se je šel kopat v hladno vodo. Ni kriv zdravnik, ki ga recimo ni sprejel v ordinacijo.”

    In pa tole: ko sem rekel, da se Michael ni zavedal, v kaj se spušča, nisem mislil rabe propofola, temveč (ne)zanesljivosti zdravnika. Očitno je namreč, da se je zanašal nanj, čeprav tega ne bi smel narediti. V tem smislu ni vedel, v kaj se spušča. Če pa bi si propofol dajal sam (kar je menda nemogoče!), pa tega ne bi mogli reči.

  51. Lazo pravi:

    JabVrag
    m
    no te neumnosti ali pravila v zvezi z uporabo propofola so pravila, ki so določena pri zdravstveni oskrbi bolnika. Pametnjakovič vtipkaj besedo propofol in ti bo vse jasno.
    Ja želim mu vse najslapše zdravniku morilcu.
    Me zanim ali bi bil tako popustljiv, če se bi to zgodilo, komu od tvojih.

  52. RHYME-G pravi:

    POLEG TEGA PA : HOČE ODVETNIKI OD TEGA KMETA DOKAZAT DA SI JE MICHAEL SAM DAU PROPOFOL IN SE HOTU UBIT!!!!!!!!
    MISLIM HALO?????????
    TU SE LEPO VIDI DA SO SE IZDAL! KAK BI S MICHAEL HOTU UBIT 1 TEDN PRED VRNITVIJO NA KONCERTE ?…POUN IDEJ ,PA A VAM RES ZGLEDA DA BI ZAPUSTIU 3 SVOJE OTROKE SAME NA SVETU ?????
    ŠE KO JE PRSU UN AUDIO KO GOVORI S TAKIM GLASOM KO JE CEU BOGI GOVORI O TEM KAK BO POMAGU OTOROKOM!

    TISTI KI POZNA MICHAELA VE DA MICHAEL NIKOLI NI MEU SAMOMORILSKIH MISLI!!

    LJUDJE MOŽGANE MATE DA JIH UPORABLJATE…NE RAZMIŠLAT Z SVOJO RITJO! PA NE BIT OVCE !

  53. RHYME-G pravi:

    in spet hočjo MJ prikazat kot nekega nevednega idioita ki si vbrizguje neke vlke doze ..pa kot najvecjega drogeraša!! valda….kr neki res!

  54. RHYME-G pravi:

    je pa bedno da nikol ne bomo vedl ka se je v resnici zgodil!!!

  55. Thomas pravi:

    Lazo:
    Se ti definitivno pridružujem z željami! Pa nisem sicer nekdo, ki bi ljudem po vrsti želel najslabše. V bistvu je na mojem spisku želja samo Murray. Običajno na ljudi, ki so mi storili krivico, reagiram tako, da jih ignoriram, da se ne zmenim zanje. Ampak Murray… Kako naj rečem? Če bi se mi slučajno kdaj znašel pred avtomobilom, mislim, da bi mi verjetno trenutno odpovedale zavore. Slučajno seveda!

  56. Thomas pravi:

    Rhyme:
    Samomor je res no-go v tem primeru. Ampak dokazati se tega ne da z motivacijo do življenja, ki jo je Michael imel zaradi prihajajoče turneje in velikega povratka, ker se bo takoj našel nekdo, ki bo rekel, da ga je bilo strah, da ne bo zmogel in je bil depresiven in je zato imel samomorilne misli. Možnost izvedbe samomora je treba izničiti in to bo po moje tožilstvo naredilo. Propofol ima očitno zelo hiter učinek na pacienta, kar pomeni, da bi Michael zaspal, še preden bi si sam lahko stisnil celo injekcijo.

  57. RHYME-G pravi:

    res je thomas!

    ubistvu je vse skupi brezveze….naj mu pač dajo najvisjo mozno kazn…par let al kok je??
    itk MJA ne bo več nazaj!…
    ostali ki pa so v ozadju bli še krivi pa povezani pa dvomim da bojo kdajkol obsojeni!!

    da pa slucajno bo doktor oproščen pa tak ne vem ka bo pol

  58. Melanholični ptič osrečuje ljudi pravi:

    “JabVrag
    Očitno nisi dovolj fan da trapariš takšne.”

    antologijska.

  59. Thomas pravi:

    Rhyme:
    Za uboj iz malomarnosti je najvišja kazen 4 leta!
    S tem, da računajmo, da ni bil prehodno kaznovan ter da ima kot zdravnik en plus. To + lepo vedenje v zaporu in po dveh letih bo zunaj.

  60. RHYME-G pravi:

    se pravi brezveze vse skupi :( ..
    sej zato so pa lah šli v to pa bogve kok so mu plačal + kok je pokasiru od MJa v 3eh letih…..ker so vedl da bo tok mal dobiu pa tud on se je strinju a ne….sam v zaporu dvomim da bo varn !!

  61. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ptič, popolnoma normalna, kar pomeni, da si vsak pravi fan želi, da bi tega kurčevega zdravnika fuknali v ogenj. Če si pravi fan, ni varjante, da strelaš take kot JabVrag, saj ne moreš čutiti drugega kot sovraštvo do Murrayja, še posebej ob celi kopici dokazov, kjer je jasno, da je res zajebal. Če ne sovraštva, pa željo po pravici, ne pa take debilizme kot jih je streljal JabVrag. Kaj tu ni jasno, nimam pojma.

    Norčuješ in pokroviteljstvo zganjaš okoli reči, ki so vsej prej kot primerne za to. Lep dokaz si, kako zelo so tabloidi premnogim zjebali možgane glede Michaela Jacksona. In kako zelo vseeno vam je za vse krivice, ki so se mu zgodile oz. da vam dol visi, da nihče zanje ne bo nikdar odgovarjal, ker imate pač o Jacksonu totalno zgrešeno mnenje. To je tako zelo žalostno, da ne znam opisati z besedami.

    Finta pa je tudi v tem, da misliš kak car si, ko spustiš takle komentar in kaki butci smo tisti, ki nam ni vseeno. V resnici pa je drugače. Ko boš to poštekal, bo tudi naš svet spet lepši.

  62. Melanholični ptič osrečuje ljudi pravi:

    “saj ne moreš čutiti drugega kot sovraštvo do Murrayja, še posebej ob celi kopici dokazov,”

    no, tle si zajel bistvo. sovraštvo p-red “celo kopico dokazov”. sicer pa jaz ne vidim posebnih dokazov, ampak zajetno dozo populizmov, kjer se za ceno ustvarjanja mita o michaelu jacksonu pometa pod preprogo marsikaj drugega. fani izpuščate kontekste in se obnašate kot najhuja napaljena religiozna drhal. če bi resnično hoteli michaelu jacksonu dobro, bi ga ob prvih znakih sfejkanega imidža in resnih duševnih težavah podprli na konstruktiven način in si ne bi na račun fanovstva blažili teh istih duševnih kapric. to je zame navadna sebičnost!

    ta zdravnik verjetno res ni noben angel varuh in je celo prodana pizdica, ampak je samo en cigel v zidu v sistemu zvezdništva in s tem povezanem ekonomskem sistemu. in to je ironija te farse od sodnega procesa. cigel se da zamenjat in potem ste spet vsi tako jebeno srečni v svoji pojebanosti in zjebanosti.

  63. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Kje za vraga so populizmi v natančno dokazanih sodnih indicih o spornem ravnanju doktorja Murrayja? Očitaš nekaj, sam pa se obnašaš popolnoma isto in ne znaš pogledati dejstev ne da bi bil obremenjen z zvezdništvom Michaela Jacksona. Če bi na tak način umrl kdo drug, bi držali gobce, ker je Michael Jackson pa iščete neke jebene izgovore in solite pamet ter se oddaljujete od dejstva, ki ostaja nespremenjeno.

    In hej, pozabljaš, da ne gre za neko nepomembno pizdarijo, kjer obsedeni fani dvigajo glas, ampak za krivdo o smrti Michaela Jacksona. Ne ga srat, no. Tip je umrl v kurac in umrl je zaradi debilnega zdravnika.

    In zakaj neko bluzenje o pometanju pod preprogo in moraliziranju o fanih. To nima nobene zveze s tem sojenjem in niti pikice ne zmanjšuje krivde Murrayja.

  64. Mare pravi:

    Nisem bral vseh komentarjev pa vseeno!
    Ja, Murray je kriv za svojo malomarnost in napako ter mora za to odgovarjati(pred sodiščem ne pred oboževalci), vseeno pa mi gre na živce vs big deal okoli MJ. Če bi umrl na isti način nekdo drug, ki pač nebi bil zvezda bi bilo vse tiho. Je njegovo življenje vredno kaj več kot življenje drugih? Vsak dan se dogajajo napake in vsak dan lahko zaradi le-te umre nedolžen človek. Poudarjati pa, kdo je to(pokojni), kot poudarjaš ti Iztok je absurd.
    Take stvari pišete samo goreči in pretirani feni.. Le-te pa ste tudi zanimiva vrsta ljudi. Občudujete človeka, ki ga poznate samo preko televizije, interneta in časoposov. Kako ste lahko potem tako nori na osebo? Kako je lahko taka oseba vzornik, idol, če ne veste kakšne plati ima, plati ki se jih pač ne vidi? Pa nekaj so dejstva, ampak point je da MJ nihče ni poznal tako dobro da bi lahko rekel katerih obtožb je/ni bil kriv. Dejstvo je, da ga pozna in lahko o njem govori peščica ljudi, ne pa vsi. Pravtako pa je dejstvo tudi da je bil odličen glasbenik, ikona in da je v svojem življenju delal veliko dobrega. Za slabo ne bomo verjetno nikoli vedeli.
    LP

  65. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    To pisakanje o drugih, ko pišemo in debatiramo o določeni osebi, mi je vedno totalno neumno. Drugi ta hip nimajo veze, saj se ta hip dogaja sojenje zdravniku, ki je ubil Michaela Jacksona. Pika.
    Big deal prviš? Si je morda zvil las na glavi ali je umrl, jebemti. Ne ga srat no.
    Glej, model, pač tako je. Ko umre ali pa se kaj slabega zgodi nekomu, ki ti je kul, tako reagiraš in se tako obnašaš. Nič novega, nič posebnega, povsem razumljivo, zato ne vem zakaj sploh debatiramo o tem. In kot sem že rekel, očitaš nam nekaj, sam pa si isti in ne znaš normalno gledati na sojenje, ker je pač to Michael Jackson in misliš, da smo vsi obsedeni, če kaj napišemo in rečemo. Torej, če ne bi bil Michael ti ne bi šel ta big deal na kurac, ker je, ti gre.

    In hej, je bilo vse tiho, ko je umrl Bor Nekrep? Je bilo vse tiho, ko je Maček na cesti ubil tri mlade ljudi? Je bilo vse tiho, ko je redar ubil mladeniča pred Globalom?

    In stari, ne gre za to, da ga moraš poznati, da lahko veš kaj je kriv in kaj ne, saj ne govorimo o tem kaj je včeraj v resnici jedel in s čim si je umival lase, ampak za reči, ki so smrdele že na daleč. Preprosto dejstva moraš čekirati in ti je vse jasno. Še posebej v procesih, kjer se je že na daleč videlo, da so zrežirani in so to na koncu poštekali celo tožilci. Žal prepozno, saj je bila škoda že narejena. Kaj tle ni jasno, res ne vem.

  66. Mare pravi:

    Valda imajo veze, če nevem kolikokrat pokoviš da je pa to vseeno Michael Jackson in pri njem si pa tega zdravnik reees nebi mogel privoščiti. Zdravnik si tega ne bi smel privoščiti pri NOBENEMU! Se pa zgodi in to je problem.. Big deal sem mislil o istem kar sem napisal – da tako izpostavljaš kdo je to bil. Ja?
    Pa če je vse to normalno, ne vem zakaj sploh pišeš o tem. Jaz čisto normalno gledam na sojenje, tudi Michaela spoštujem kot avtorja in vse, na k. mi grejo ljudje, ki so ovce. V tem primeru feni.
    Nisem niti rekel, da je bilo tiho pri podobnih primerih, in prav je da se povedo te stvari! Na žalost še premalokrat..

  67. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ja če pišem o sojenju zdravnika, ki je ubil Michaela Jacksona bom menda še posebej izpostavil Michaela Jacksona, se ti ne zdi. In ne, ni enako kot pri drugih, saj mu je Jackson plačal bajen denar, kar pomeni, da bi moral nanj paziti še toliko bolj. In hej, kontekst ponavljanja je še vedno le kontekst Murrayja ne pa zdravnikov za vse ostale ljudi. Je tako težko razumeti? Tudi v kontekstu, da je bila privatna oskrba, kjer pacient ne more biti le številka in eden izmed stotih, ki jih ima tisti teden na očesu isti zdravnik. Primer je zelo specifičen. Kaj tle ni jasno, res ne vem.

    In hej, ja, Michael Jackson, Michael faking Jackson, ne pa sosedov Martin iz Zabukovice. Jebat ga, nismo vsi enaki. Eni se pač dotaknejo milijarde ljudi, drugi le svoje žene in petih sosedov. Kdor prodaja to teorijo enakosti, se spreneveda.

    Pa se spravi še na fane Nirvane, ki so ob dvajsetletnici albuma Nevermind noreli kot divjaki za Cobaineom, pa jim reči, da zakaj pa ne norijo za vsemi, ki so se ustrelili. Le zakaj bi, saj je samo Cobain dal Nevermind. Kaj tu ni jasno, nimam pojma.

  68. Melanholični ptič osrečuje ljudi pravi:

    nisem obremenjen z zvezdništvom. moti me način, na katerega to zvezdništvo funkcionira. je tako fanatično in brezumno, da prekrije vse možne zanimive nastavke in se še enkrat znova, ironično in očitno, izpostavlja kot nekaj, kar drži podporo ameriški kapitalistični dvoličnosti.

    predpostavlja:
    a) da je michael jackosn bil popolno izgubljeno dete
    b) da ga je ta zdravnik, hudobna čarovnica, ubil

    realna situacija je taka, da gre v primerih zvezdnikov najverjetneje za klasično izmenjavo dobrin v smeri denar droge in da mj ni bil nikakršen retard.

    ohranja mit zvezdništva znotraj ustaljene morale, s katerim je mogoče ljudi nadzorovati. slepi se pred zadrogiranostjo cele nacije, ki jo ubijajo ti isti miti in ustaljene morale.

  69. Thomas pravi:

    Melanholični ptič:
    Resne duševne težave? Te ima tričetrt Slovencev.
    Sfejkan imidž? Odkod ti ta nora ideja? Michael je imel najbolj originalen imidž na svetu, pa če ti je všeč ali ne. Razumem pa, da je to težko priznati, če ti on pač ni všeč.
    Reigiozna drhal? Ponovno si opisal večinsko Slovenijo – pojdi se dreti pred kakšno škofijo, če imaš toliko energije.
    Fani smo izgubili svetlo zvezdo v našem življenju in to tudi priznamo. Michael je delal izvenredno glasbo, imel je nadnen talent za plesne gibarave. Bil je velik humanitarec in človekoljub. Če Michael ne bi toliko denarja zdajal v dobrodelne namene, tudi ne bi imel toliko finančnih težav, kot jih je imel. Morda bi tako res bilo bolje!
    Ne vidim popolnoma nobenega problema v tem, da je nam fanom pomembno, kaj se zgodi tako z njegovo legacy, in pa na prvem mestu sedaj z njegovim krvnikom. Meniš morda, da nam bi moralo dol viseti samo zato, ker ga nismo spoznali osebno? Okej, tvoje mnenje. Kaj pa tisti, ki so ga spoznali osebno? Ki so imeli z njim večkratne stike? A lahko torej samo oni pred sodiščem držijo transparenter in vpijejo proti Murrayu?
    Mislim, se pravi, da se danes ne bi smelo postaviti za nič in nikogar, če nismo v tesnejši povezavi s to osebo. K vragu torej z vsemi humanitarnimi projekti za krizna območja!

    Mare:
    Kar si napisal o neznanih slabih straneh, drži za vsakega človeka, tudi za tebe in mene. Za obtožbe katerikoli vrste obstaja pravni sistem in na strani države je, da dokaže krivdo – v Michaelovem primeru je niso. Torej konec debate! Če bi bil pobližje seznanjen s samimi dejstvi ter s tem, kdo so njegovi tožniki bili, morda ne bi bil tako pameten sedajle. In ne, ne pišem kot goreč fan, temveč kot nekdo, ki je takratni proces podrobno spremljal, tako kot sedanjega!
    In pa ja, obstajajo ljudje, čigar življenja so več vredna od drugih. Morda se ti to zdi nepošteno, ampak tako pač je in ničesar ne moreš narediti, da bi to spremenil. Ljudje si nismo enaki po svojih funkcijah, vplivu, pomenu in slepiti se z obratnim je iluzija. Michael je pač bil največja glasbena ikona, zato tudi odziv na njegovo smrt in na sojenje njegovemu krvniku ni pretiran. Ko bova umrla midva, ki sva mala človeka, se bo odzvala peščica ljudi. Sprejmi dejstvo ali pa se mu upiraj, spremenil ne boš ničesar!
    Ovce? Le na kakšni podlagi si pa do tega prišel?

    Iztok:
    “In hej, ja, Michael Jackson, Michael faking Jackson, ne pa sosedov Martin iz Zabukovice. Jebat ga, nismo vsi enaki. Eni se pač dotaknejo milijarde ljudi, drugi le svoje žene in petih sosedov. Kdor prodaja to teorijo enakosti, se spreneveda.”
    Podpišem! Tole sem prebral potem, ko sem že sam zapisal podobno.

  70. marš na drini marš na drini pravi:

    @thomas,

    MJ in murray sta bila na tistem avtobusu na željo MJ. MJ je dejansko od murayya zahteval, da vozi na način, ki je pač tvegan. pri takih zadevah kot je uporaba propofola v dnevni sobi ni pač nič za ziher.

    ljudje umirajo tudi na operacijskih mizah v bolnici, kjer je za vse poskrbljeno 100%, ampak vseh možnih komplikacij se nikoli ne more predvidet, če to počneš v dnevni sobi, potem še toliko manj. dejstvo je, da murray tega sploh počet ne bi smel. dejstvo pa je tudi, da ga je MJ za to, kar ne bi smel početi, dejansko plačeval, ker je pač to hotel. je bil pač pokvarjen zdravnik, ki se je prodal za denar. očitno pa MJ s tem ni imel problemov, ravno nasprotno, ker vsak zdravnik bi mu tega pač ne dal. zdravnkikova odgovornost tu sploh ni sporna, problem je pa v tem, da je v ta drek zabredel MJ sam.

    “Izgovori a la “Michael si je sam kriv, da je “visel” na propofolu”, so mimo toliko, kot “Janez novak si je sam kriv, da je umrl za pljučnico, kaj pa se je šel kopat v hladno vodo. Ni kriv zdravnik, ki ga recimo ni sprejel v ordinacijo.””

    ja, seveda to ni relevantno, ko gre za krivdo zdravnika, je pa relevantno, ko gre za razumevanje celotne situacije. če se ti ne bi šel kopat v hladno vodo, potem pljučnice sploh dobil ne bi in zdravnik tudi potem ne bi mogel nič zajebat. seveda tu nisi sam kriv, da je zdravnik zajebal, si pa sam kriv, da si pljučnico dobil. za to ni kriv zdravnik.

    glede zanesljivosti zdravnika pa je spet odvisno od tega, kako so se zadeve sploh odvijale. ali je bil zdravnik res tisti, ki je o vsem odločal sam ali pa je MJ nanj pritiskal, oziroma zahteval, da pač doseže nek učinek, čeprav bi se pri tem morda tvegalo preveč. kdo ve, kaj se je tam sploh dogajalo.

    in kot sem že zapisal, krivdo murraya bo pač ugotovilo sodišče, ostaja pa dejstvo, da je MJ v to odvisnost in to tveganje z zdravili zabredel po svoji volji in da je murray bolj kot ne delal stvari na željo MJ.

  71. Thomas pravi:

    Marš:
    Murray tega verjetno ni delal na Michaelovo željo, temveč zaradi svojih finančnih polomov, zaradi katerih je nujno potreboval denar. Če že o tem.
    Sodišče pač obravnava zgolj in res samo to situacijo, ki se je odvijala 25/06/09, ker ne more razpravljati o tem, kdo je kriv za Michaelovo nespečnost. Če gremo namreč še dlje nazaj, pridemo do Michaelovega fotra, ki je Michaelu uničil otroštvo, zaradi česar je Michael celo življenje vztrajal v super-mega zvezdništvu. Morda je pa kriv njegov foter? No, morda, prepričan sem, da je povzročitelj celotne zgodbe prav Jackson starejši!

  72. Lazo pravi:

    marš na drini
    Očitno ne razumeš za kaj se gre tukaj. MJ je pritiskal na zdravnika v zvezi z propofolom je smešna trditev.
    A si bil kdaj pri zdravniku in mu naročil, kakšno inekcijo in tablete ti predpiše. Ne sigurno ne. Zdravnik se odloči kakšna terapija oziroma zdravljenje bo uporabil pri pacientu, nikoli pacient ( le če je sam zdravnik lahko svetuje ). Če ti ni jasno Michael je bil pevec in on je pel, zdravnik pa je zdravnik in opravlja svoje delo in se mora zavedati, da ne bo ogrozil pacijenta in v nobenem primeru ne bo nadaljeval z zdravljenjem v kolikor je to nevarno za pacienta.
    Štekaš ? Po vsej verjetnosti ne. No in ker ni delal tako, kot bi moral je zavestno povzročil smrt. Zraven tega pa ni poklical reševalcev, ko je bil še čas in tajil, da bi mu dal propofol, ko so prišli reševalci. Zraven tega pa je imel še posnetke na svojem računalniku, ko je bil Michael v pol snu in je govoril. Zakaj je vprašanje ali je nekomu kazal, kako opravlja svoj zločin, možno. Po vsej verjetnosti tega ne bomo izvedeli ali pa.
    V glavnem eden izmed fanov je napisal :
    doktor ubij se sam, ker tudi smrt je Michaelov fan in ti bo namenila dolgo in bolečo smrt.

  73. ninja pravi:

    hes an animal LOL

    kva to folku blede

    MJ je bil rad v odmaknjenem stanju in je pretiraval do konca
    če mu ne bi dal ta doktor, bi pa drugega najdu

  74. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Nima veze, da mu je dal, ampak da ni pazil nanj, ko mu je dal. Zakaj to še vedno ni jasno, res nimam pojma, pizda no.

  75. ninja pravi:

    paziš lahk ti do neke mere

    sej pravim…jackson bi v vsakem primeru umrl, če ne pri tem doktorju, pa pod drugim “varstvom”

    a je kdo pazu na ledgerja in murphyjevo naprimer

  76. Lazo pravi:

    ninja očitno si nisi prečital, kakšen jr postopek pri uporabi propofola. Daj vzemi si malo časa mogoče pa ti bo jasno a.

  77. Thomas pravi:

    Ninja:
    Ne blefiraj! Na podlagi česa pa dejstvo, da na Ledgerja ni nihče pazil, pomeni, da je Murray kaj manj kriv? Kako je možno, da to ni jasno?! Človek je bil plačan za zelo veliko odgovornost, ki je ni opravil! Šlamparija, ki je bila povsem nepotrebna, je pripeljala do Michaelove smrti. Michael bi lahko tudi s propofolom preživel, saj propofol ne pomeni nujne smrti. Samo doktor bi moral opravljati svojo plačano storitev strogega nadzorovanja. Temu se je izneveril, torej…

  78. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ninja, a ti sploh veš kaj se je zgodilo na dan Michaelove smrti?

  79. Thomas pravi:

    Torej je Murray eni uri preden je odkril, da Michael ne diha, po telefonu čvekal kar 46 minut??? Med drugim zasebno z neko natakarico, ki jo je pa sredi pogovora prekinil, saj je ravno takrat opazil, da Michael ne diha?
    Ljudje božji, človek je definitivno kriv, če je tole res! Sprašujem se, kako je mogoče, da niso šli na Umor 2!!!

  80. lazo pravi:

    Mislim, da je stalno bolj jasno, da je to bil umor.

    http://24ur.com/ekskluziv/tuja-scena/prica-michaela-jacksona-je-ubil-koktajl-zdravil.html

  81. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Joj, no, kake usodne napake. Murray se je res igral z Michaelovim življenjem. Ne razumem ga, jebemti da ne. Pa saj bi ja moral vedeti, da ima v rokah izjemno pomembnega pacienta, ki jemlje reči, ki so lahko zelo nevarne, če jih skrbno ne nadzoruješ. Pizda no, kako tragičen konec.

    Pa ta nova slika, kjer se vidijo poškodbe od poskusov oživljanja, pa suhceno telo, sterano preko možnosti. Me stisne pri srcu, ubogi Michael, res si ni zaslužil vsega tega sranja. Nikomur ni hotel nič slabega, naredil je ogromno dobrega, za zahvalo pa so ga uničili do konca.

  82. lazo pravi:

    Mislim, da Michael ni razmišljal o tem, kaj je nevarno in kaj ne, saj je zato najel zdravnika, da mu pomaga, da bo lahko zaspal on vsem tem adrenalinu ob prihajajočih nastopih. Zdravnik je vedel kaj uporablja in kako bi moral stvari lotit. Oziroma bi mu moral povedati, kaj bo uporabljal in kakšno je tveganje in prepričan sem, da Michael ne bi tvegal že zaradi svojih otrok saj se je najbolj bal zanjih. Zakaj ni tega naredil ve samo on in še mogoče kdo. Vse kaže, da je to bil umor in koliko vem je sodnik prekinil sojenje do ponedelka in srčno upam, da zaradi spremembe obtožnice na podlagi dokazov, ki so predočeni.
    Michael pa ni bil shiran, kot si napisal , bil je v izredni telesni formi in ni imel viška kilogramov, kot jih imamo mi ostali pedeset letniki, ampak je imel glede na svojo višino 175 cm 61 kg. Prav tako je zdravnik dejal, da je bil bolj zdrav, kot večina ljudi njegovih let. Prav tako v žilah okrog srca niso našli pikice holestelora, kar pomeni, da se je zelo zdravo hranil in skrbel za svoje zdravlje.
    Ja in res si ni zaslužil takšen nesmiseln konec res ne.

  83. lazo pravi:

    in še razmerje med višino in težo po zdraviških merilih, ki kaže, da je bilo idealno :

    Telesna višina v cm:175 cm
    Telesna teža v kg: 61 kg

    Indeks telesne teže je 19,92.

    Normalna teža je od 18,5 do 24,9,
    povišana teža je od 25 do 29,9,
    debelost je nad 30.

  84. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Vem, da je bil vedno suh, a petnajst kil manj od višine po moje ni imel nikoli. To je bilo vendarle pretirano. Le predstavljaj si na koliko kil bi prišel, ko bi se začeli nastopi, saj je med njimi vedno shujšal že za kakih pet ali še več kil.

  85. Thomas pravi:

    10 kg manj od višine se šteje za vitko postavo. 15 kg manj bo pač malo bolj vitka postava, nikakor pa ne shirana!
    Med turnejo Bad in Dangerous je res toliko shujšal na enem showu, tokrat bi verjetno manj, ker bi bil show prirejen njegovi relativni starosti.

    Iztok:
    Prosim, da nikoli ne objaviš slike, ki so jo nedavno očitno pokazali med sojenjem. Sem se ji do sedaj uspel izogniti in ne bi rad, da bi se mi tvoj blog zameril zaradi neprevidnosti avtorja. Če pa že boš, pa nekako zakrij in dodaj eno veliko obvestilo, da bo na daleč vpilo.

  86. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ne bom je objavil, brez skrbi. Mi je pa žal, da sem jo sploh pogledal. Prav zaradi tega sem jezen, da se to sojenje sploh dogaja, saj javnost vidi reči, ki jih res ne bi bilo treba, kar pomeni, da bo Michael izgubil še zadnje kančke zasebnosti.
    Super, da se tega doktorja pripelje pred roko pravice in predstavi dokaze, toda zakaj za vraga gre čisto vse v javnost.

    Po moje pa bi shujšal še več, saj je imel tokrat neverjetne težave z nespečnostjo, kar bi kile še bolj pobralo. Kot sem rekel, vedno je bil suh, toda na posnetkih This is It vaj je suh še bolj kot kdajkoli. In to še pred pričetkom turneje. Premalo je jedel, saj ni imel časa pa še živčen je bil najbolj dozdaj.

  87. lazo pravi:

    Glede na index telesne teže je bil idealne postave, se pa strinjam, da bi ga koncerti shirali in je bilo 50 koncertov odločno preveč, glede na njegove probleme z nespečnostjo.
    Uh nikoli ne bom prebolel tega, bili smo tako blizu temu zgodovinskemu glasbenemu dogodku brez primere in še karte sem imel za drugi koncert in to zelo blizu odru. Vse ta borba za karte in na začetku brez upanja , da jih dobim in nato iznenada kar tri komade . Pa občutek, da bo nekaj narobe pri meni in moji punci. Še nekaj časa pred tem sem celo dejal, če bo kaj narobe, bo za to kriv kakšen zdravnik in je res. In vsa ta žalost po tem, ko nismo mogli verjeti a nažalost …..
    PREKLETI DOKTOR !!!!!! – pa brez zamere.

  88. Thomas pravi:

    Tale slika je zares zelo zahrbtno dejanje. Razumem, da jo mora porota videti, ampak zakaj za vraga so jo morali objaviti po vsem svetu???

  89. Thomas pravi:

    Odločba porote je znana in bo objavljena danes ob 22.00 – čez pol ure!!!!!!!

  90. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Končno!!!!
    Končno nekdo odgovarja za svinjarije, ki jih je doživel Michael Jackson.
    Šele smrt je bila očitno res preveč močna zadeva, da bi jo lahko ignorirali. Žalostno.

  91. Thomas pravi:

    KRIV prasec sociopatski! Poglej ga, kako hladnokrvno je sprejel odločitev. Ta človek je sociopat v vseh ozirih!

  92. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ga vidim ja, brezizrazen je. A brez skrbi, v arestu se bo zlomil. Bodi prepričan, da bo breme prehudo. Tudi če bi ga oprostili bi bilo.

  93. Thomas pravi:

    Sociopati se ne zlomijo!

    Sicer pa, si slišal, kakšno je stanje kalifornijskih zaporov? Natlačeni so, posledično se utegne povsem izogniti zaporni kazni!

  94. Thomas pravi:

    Sodnik je zavrnil prošnjo Murrayevega odvetnika, da sobdo pričaka na prostosti!!!

  95. Knox pravi:

    Pa saj je bil ovidet, da je požrl cmok. Samo je pač egotriper in je bil preveč presenečen nad obsodbo, da bi reaigral.

    Verjetno sploh ne bo videl državnega zapora in bo zaradi prenatrpanosti kazen prestajal v okrožen zaporu kjer mu ne bo nič hudega

    Edino kar bo je to, da bo izgubil licenco

  96. AndrejM pravi:

    “Normalna teža je od 18,5 do 24,9″

    Normalna teža se začne pri indeksu 20, tako da je MJ bil na robu, res pa je, da je vse življenje bil bolja li manj suh. 18,5 bi pri moškem pomenilo, da bi pri 183 cm imel 62 kg, kar pa se mi enostavno zdi vseeno premalo.

  97. Lazo pravi:

    No delno je zadoščeno pravici, saj je doktor poznal možne posledice uporabe PROPOFOLA in se je zavestno odločil za uporabo in z njim povzročil smrt.
    Lepo je bilo videti, da ga so ga vklenili in da je sodnik poslal za rešetke, ker je nevaren družbi.
    Upravičeno lahko glede videnega sklepamo, da ne bo milosti in da bo fasal polno porcijo in seveda odvzem zdravniške licence.
    Po najnovejših podatkih pa je na opazovanju
    , ker se bojijo, da bo naredil samomor. Po vsej verjetnosti mu je kateri od zapornikov ( kakšem MJ fan rekel ) da bo njegova punčka za vse.

  98. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Andrej, MJ je bil visok nekaj čez 170, če se ne motim.

    Lazo, še enkrat bom ponovil in mislim, da imam prav ne glede na to, da se morda zdi, da tip nima vesti. Najhujša kazen zanj je to, da bo v glavah ljudi za vedno ostal človek, ki je ubil Michaela Jacksona. To bo breme, ki ga ne bo zdržal. Brez skrbi.

  99. Thomas pravi:

    Mislim, d aje bil Michael visok 178 cm! Po mojem vedenju je bil na spodnji ravni normalne teže. Nikoli pa ni bil kaj veliko bolj krepak. Poglejte kakšne slike iz turneje Bad.

    Iztok:
    Ne vem, če bi se stzrinjal s tabo, da bo za Murraya kaj huda kazen njegova vest. Iz slik, ki jih tu in tam dobimo od njega, ni prav ič razvidno, da bi se kesal ali da bi mu bilo žal.

    Kar se pa v glavah ljudi dogaja in kako ga bodo dojemali, pa si tudi ne upam reči. Včeraj sem malce spremljal komentarje naših vrlih sodržavljanov in me je kar sram, med kakšnim podnom živim. Pa da se razumemo, meni ni pomembno, da ima nekdo isti okus za glasbo kot jaz ali da je nekomu tudi Michael tako všeč, kot je meni. Ampak način, kako nekateri izražajo svoj podn od človeškega odnosa, je preprosto povedano podn od podna!

  100. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Menim, da se motiš glede kesanja. Ko ga vidim, dobim občutek, da je tako šokiran in usut, da niti ne registrira kaj se dogaja okoli njega. Ni mu vseeno, bodi brez skrbi. Vem, da si jezen nanj, le kdo ni, ampak sto posto sem, da mu ni vseeno. Lahko da se motim, a tak filing mam, ko ga pogledam.

    Ma Slovenci so itak debili kar se Michaela tiče od nekdaj, jaz niti raje ne berem, škoda časa in energije. Finta je v tem, da imajo do Michaela odklonilen odnos in da tudi na to smrt gledajo popolnoma obremenjeno s trači iz Michaelovega lajfa, češ, da je bil itak odvisnik, pedofil, plastični frik in podobne kretenarije.

    Me ja pa prijelo, da bi enega okrog ušes, ko je nekje zapisal, da kako pa vem, da je Murray kriv, če sem bil morda zraven. Ja, fak no, pa saj si imel možnost gledanja sojenja, da si lahko videl kje vse ga je posral. Ej, ljudje so tako nepoučeni in zabiti, da me glava boli. Pa na pamet čvekajo in v stilu, da mi, ki imamo Michaela radi itak ne vidimo resnice in smo zaslepljeni in je za nas zdaj ta doktor grešni kozel. Da dol padeš res.

  101. Simona Rebolj Simona Rebolj pravi:

    Kot prvo so zelo neokusni stavki tipa:

    “Kot da se ne zavedajo kaj je storil Murray in koga nam je vzel. S kom se je igral, pri kom si je dovolil biti tako zelo površen. To mi res ne gre v glavo, to se mi zdi še vedno znanstvena fantastika.”

    Meni gre težko v glavo in se mi zdi znanstvena fantastika še dandanes takšno razmišljanje. Nič manj zločinsko ni, da zaradi zdravniške malomarnosti ali drugih neetičnih razlogov umre kdor koli. Ta odnos, češ, okej, naj se tlačane pobija, ne pa bogatašev, politikov in zvezdnikov je milo rečeno družbi škodljiv, infantilen in krivičen. Oziroma če raja tako razmišlja, elita tudi vodi do raje temu primeren odnos.

    Razlika je predvsem v tem, da v takem primeru, ko je žrtev bogata oseba, žrtev tudi zelo odločilno sodeluje pri svojem morebitnem nenaklepnem uboju zdravnika. S podkupovanjem in izsiljevanjem. Ta primer je pomemben kot precedenčni primer predvsem zato, ker MJ še zdaleč ni edini primerek, ki je izkoriščal možnost, da si za zadevanje lahko kupi vse, kar mu paše in hoče, medtem kozdravnik na drugi strani za denar naredi vse, kar mu pade na pamet in pri tem krši zakon in osnove medicinske etike. Potem je samo stvar smole, ali pacient umre in ali se sploh odkriva sokrivda zdravnika.

    Zdaj bom spet, kot zakleto prešla na Eminema, ampak ne gre drugače, ker je edini, ki je o tem iskreno spregovoril. Drugih nisem nikoli slišala to dejansko povedat pred kamerami. MJ-ja pa sploh ne, ki je prej skrival vse svoje obsesije.

    Em je na primer lepo povedal, da je žrl galone tablet. Nekataere za spanje, druge za pomiritev, tretje za poživitev itd. In da mu ni bilo pomoči, dokler se sam ni resno odločil za apstinenco, ker je prej odjebal vsakogar, ki bi mu solil pamet. Povedal je, kar je predvidljivo logično, da je to problem bogatih, ker si lahko kupijo vse, zato se vedno tudi najde podkupljivega zdravnika, dilerja, ki ti bo zrihtal vse, kar hočeš za določen rezultat. Skratka, zdravnik, ki mu noče predpisat tega in tega v želenih količinah ali ni efekt zaželen, ga odjebe in najame drugega! Tako to gre. In to se lahko odvije tudi v smrtni rezultat. In seveda je povedal tudi, da je tega ogromno na zvezdniški sceni in v nekaterih primerih se tragično konča. Govoril je tudi v kontekstu preminule Britany Murphy, ki je bila njegova bivša punca, soigralka in kasneje prijateljica. Skratka, posledično se seveda lahko zgodijo tudi načrtovani umori pri osebah, ki so že itak stigmatizirane, da se butajo in bi bili recimo mrtvi bolj profitabilni lahko kot živi ali pa kaj drugega v smislu razloga, da bi se osebe raje kdo znebil. Zdravniki in druge sorte dilerji, ki sodelujejo pri drogiranju bogatih, so pa itak podkupljivi na vse strani. Pri primeru Britany je na primer res zanimivo, da nobene preiskave sploh bilo ni, čeprav je bila smrt sumljiva še bolj od smrti Jacksona. Namreč le kratek čas za smrtjo Britany, je umrl zaradi predoziranja tudi njen mož!!! Naveden vzrok smrti pa prav tako enak – odpoved srca.

    Skratka, ta primer je v bistvu precedenčen v tem, da je podkupljen zdravnik sploh prišel na sodišče. Ker takih na tej sceni ni malo.

  102. Simona Rebolj Simona Rebolj pravi:

    Pardon … za abstinenco … kva mi je.

  103. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Podkupljenih zdravnikov morda res ni malo, toda tokrat je tak zdravnik ubil Michela faking Jacksona. Ne ga srat no.

    In ne vem zakaj se sprenevdaš da smo vsi enaki. Nismo, jebat ga. Eni so slavni, vplivni in bogati in pustijo pečat na milijonih ljudi, drugi pač ne, jebat ga.

    In dejansko niti ni važno kaj vse si je MJ lahko dovolil in če bi Murrayja nagnal, če mu ne bi dal tega pa onega sranja, dejstvo, ki ostaja je, da je Murray naredil cel kup usodnih napak in povzročil Michaelovo smrt. Pika.

  104. AndrejM pravi:

    Ne, nisem bil jasen, s tistimi 183 cm nisem mislil MJ, kot primer sem dal moškega take višine kot jaz in da bi imel toliko kg. Ker sem komentiral en zapis prej, kjer mi neka številka ni klapala. Nekateri (hm, hm…) imamo probleme z druge strani te lestvice.

  105. Simona Rebolj Simona Rebolj pravi:

    @IG:

    Ne sprenevedam se, da smo vsi enaki. Niti slučajno nismo. Pa ne samo po kategoriji, vplivnih, bogatih in slavnih, še mnogo bolj so pomembne druge lastnosti in dosežki po katerih smo različni in pomembno vplivajo na življenje ljudi. Med bogatimi, slavnimi in vplivnimi v smislu javnega izpostavljanja je še največ pofla, ki s svojimi vplivi ljudem prej škodi kot koristi. v nekaterih primerih celo zelo zelo škodi. Zato je malikovanje neenakosti po tej paradigmi še posebej škodljivo in avtodestruktivno. Mnogo ljudi, ki pustijo močan pečat v družbi z zelo pomembnimi koristnimi dejanji in močno humanitarno prezenco niso slavni, niti bogati in načrtno se jim omejuje vplivnost. V demokraciji pa mora bit z razlogom tretirano takšno dejanje enakopravno za vse državljanje. In bojmo se mentalitete, ki bi podpirala neenakovredno tretiranje takšnih dejanj na podlagi slavnih, bogatih in vplivnih. Elite bi z veseljem sprejele takšno mnenje in ga kar uzakonile. Že itak se tako dogaja na neformalnem in pravno luknjastem sistemu, kar pa nikoli ne smemo dojemat kot sprejemljivo in logično, sicer bomo padali na zgodovinski lestvici nazaj in nikakor uspeli nadgrajevat demokracijo.

    Seveda je važno, kaj vse si je MJ lahko dovolil. To je zelo pomembno za razumevanje stvari in posledično delovanje. To, da si ti obseden fanatični fen nima veze oziroma ima toliko veze, kot je poučno opazovat pristranski um takšnega psihičnega stanja in s tem povezane nevarnosti, ki so sicer še bolj nevarne pri takšnem fenovstvu političnih veličin ali podobnih primerov. pa tudi sicer ne gre za nedolžen moment, saj je že mentaliteta, ki malikuje bogate in slavne kot pomembno kategorijo v hvalevrednih razlikah med ljudmi, srhljivo škodljiva za družbo.

    In nikjer nisem zapisala, da bi morali Murraya oprostit zaradi vseh dejstev, ki obstajajo naokrog. Seveda je bil podkupljen in je zagrešil katastrofalno dejanje. Za to je tudi obsojen. Trdim samo, da se nesprejemljivosti svojega dejanja zlahka ni zavedal v klimi v kakršni se je gibal, kjer je ta vidik etičnega ravnanja na podnu, profit je vodilo in takih Murrayev se kar drenja.

  106. Thomas pravi:

    Zagotovo ne moremo govoriti o sokrivdi Michaela za svojo smrt. Oziroma, če pogledamo iz te perspektive in rečemo, da je ichael tudi sam delno kriv za svojo smrt, pri čemur neposredna krivda dokazano ne pride v poštev, moramo povedati še, da je za njegovo smrt kriv Michaelov oče, ker je sina tako zelo zakompleksal, Sneddon, ker mu je s sodnim procesom uničil življenje, Bashir, ki je Michaela globoko izdal in sploh omogočil proces proti Michaelu, itd., itd.
    Če bi Murray vestno izvajal svoje delo, za katero bi bil bogato plačan, Michael ne bi umrl. Samo andzirati ga je bilo treba. Ampak ne, Murray je moral čvekati po telefonu, še naprav za nadziranje dihanja ter delovanja srca ni mogel priskrbeti!

    In pa ne, ljudje si nismo enaki, nikoli si nismo bili, nikoli si ne bomo. Pravzaprav mi ni znana nobena družba/civilizacija, kjer bi si bili vsi enaki, niti v komunizmu/socializmu se to ni udejanilo. Vedno bo nekdo vodja, vedno bo nekdo imel neko simbolično superiornost nad ostalimi. Dejstvo pač je, da za navadnim smrtnikom joka x ljudi. Morda se manjšemu številu tudi znatno spremeni življenje zaradi smrti te osebe. Ko umre človek Michaelovega kalibra, se je zatresel (digitalni, medijski) svet, življenje se je spremenilo ogromnemu številu ljudi. Nekaterim žal nepovratno. V tem tiči vrednost, četudi le neformalno-simbolična.

  107. Thomas pravi:

    Da pa preprečim kakšen morebiten …misunderstanding: tudi pri splošnih državljanih se bi mi zdel takšen primer vreden vsega sodnega pritiska in nujnega epiloga. To, da se Nekrepova starša morata tako dolgo vlačiti po sodišču je neopravičljivo. Na švedskem gredo zdravniki pred komisijo za manj hude stvari in če je treba, pade licenca.
    Se pravi, da je Iztokovo in pa tudi moje mnenje v stilu “Kako si je to upal narediti pri Michaelu Jacksonu?!” tudi le simbolne narave, kajti … no vsaj zase lahko potrjujem, da s tem nikomur ne odvzemam pravice do ustrezne nege in pravice v primeru krivice.

  108. Thomas pravi:

    Eno je neizpodbitno: Michael Jackson is all things to all people. O njem očitno nihče ne more biti indiferenten.

    Je pa skrajno nevarno, po moje, da ljudje menijo oziroma verjamejo vsemu, kar dovolj pogosto reproducirajo takšni in drugačni mediji – namreč da je bil Michael odvisnik, da se je drogiral, da je zlorabljal dečke, … Je skorajda srhljivo. Zakaj? Ker je to samo dokaz, da če dovolj pogosto ponavljaš neko laž, jo vedno več idiotov začne verjeti. Kar zleze ti pod kožo nekako, zahrbtno kot kakšna bolezen. In ljudje, ki so tako zaplankani, so tisti, ki veselo ponavljajo “Zagotovo ni bil čisto nedolžen, če je pa izplačal tistega dečka!” ali pa “Kjer je dim, je tudi ogenj!”. Pa če bi jim pred nosom pokazal zavarovalniško klavzulo, bi jo zanikali. No, in taki ljudje običajno tudi zelo radi s prstom kažejo na druge ter zraven vpijejo “Kakšni norci!”.

  109. Simona Rebolj Simona Rebolj pravi:

    @Thomas:

    Jao, jao … obnašaš se kot ponorela najstnica, ki se ne more spijaznit s kruto resnico o svojem idolu, s čigar posterji je uničila stene svoje spalnice. To je jasno, da se je MJ drogiral in to zelo in ne samo to. Še na injekcijah druge sorte je bil. Tudi tožilstvo se je opiralo na dejstvo, da je bil MJ pač odvisnik, do kakršnega bi morala veljat za zdravnika še posebna pazljivost v smislu neprištevnosti. Jebi ga. Odvisniki naredijo v krizi vse, da dobijo svojo drogo in je to, da podkupujejo zdravnike, če jih le lahko, še najmanj. Da bogati odvisniki ne podkupujejo navadnih dilerjev, ampak zdravnike, je pa spet logično, ker si pač ne kupijo samo droge, ampak tudi to, da jih nekdo varuje, ker jemljejo smrtonosne doze in kombinacije, kot bi vsak džanki, če bi imel možnost. Zato je sklepanje, da MJ sicer ne bi umrl od predoziranosti oziroma opešanja organizma, majhne verjetnosti. Ker to, kar je dobival in koliko je dobival in obstajajo razlogi v razvoju odvisnosti, je že stopnja, pri kateri je rehabilitacija zelo malo verjetna v možnosti, še posebej pri človeku, ki si lahko kupi, kar mu omračen um sugerira.

    vsa ta zgodba ne priča nič drugega kot o tem, kako visoka stopnja zaverovanosti, da ne bo nobenih posledic v primeru smrti, je botrovala Murrayu. in to je v teh okoliščinah mogoče izključno zaradi tega, ker gre za pogosto folkloro in kar nekaj smrti zvezdnikov, ki se pač niso končale s tožbami nad podkupljenimi zdravniki. Samo s tega vidika je ta primer zanimiv. Kot precedens.

  110. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Simona, najbolj smešno je to, da se tisti, ki Michaela ne marate, obnašate stokrat bolj debilno od tistih, ki bi zanj dali lajf. To je bistvo Michaela. Se pravi to, da imate vi “ta drugi” v glavi, da ste za razliko od fanov objektivni, dejansko pa ste šli še bolj v ekstrem pri svoji subjektivnosti.

  111. Thomas pravi:

    Simona:
    Sicer je to tvoje mnenje, ampak naj bo, za namen retorike – raje ponorela najstnica, kot pa emocionalno frigidna…
    Po eni strani sem ti pa kar hvaležen, ker si tako verbalno zagnana, da ne rečem kar ofenzivna in napadalna, ker me je to odvrnilo od nadaljnega branja posta. Saj ne, da sem kaj dosti zamujal, po moje.

    Ti pa dam možnost, da mi objasniš, s čim se je drogiral Michael oziroma od katere droge je že bil odvisen, ker je zgleda to meni ušlo. In ne, ni mi ušlo zato, ker ne bi hotel sprejeti dejstva ali ker ne bi zmogel sprejeti resnice. Celo obrambine priče so namreč izpovedle, da Michaela ne bi mogle označiti za odvisneža. Seveda pa te izjave ne pašejo večnim trouble-makerjem, a ne?

  112. Thomas pravi:

    Iztok:
    Najbolj smešno in hkrati absurdno je to, sedaj ljudje/haterji na dan vlečejo rasno karto, zakaj je bil Murray obsojen. Kot da O.J. nikoli ne bi obstajal. K vragu, kot da Michael tudi ne bi bil temnopolt!

  113. Lazo pravi:

    Zdravnik je kriv in to je dokazano. Vsem pametnim mutibaričem pa predlagam, da pogledajo na TMZ, kjer se je lahko v živo spremljalo sojenje in še stalno lahko pogledate potek sojenja bo jasno, da je kazen premala.
    Pa še moram komentirati te dolge nesmiselne komentarje S. R., ki ne povedo ničesar razen tega, da je to ena razvajena punčara , kot je nepisal eden izmed komentatorjev, če se ne motim v zvezi z TITOM, ki ima NAMESTO PAMETI PRAZNO SLAMO.

  114. RHYME-G pravi:

    http://mjstar.co.uk/index.php/2011/11/09/video-jermaine-jackson-talks-to-ellen-about-murray-verdict/

  115. RHYME-G pravi:

    http://www.msnbc.msn.com/id/21134540/vp/45199033#45199033

  116. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Super pogovor. Res je, Thomas Masserau je bil res vedno na njegovi strani in ga je rešil, ko so mi skoraj vsi obrnili hrbet. In Chris Tucker ter Macaulay Culkin tudi. Vsi ostali so bili očitno navadne pizde. Res škoda, da Al Sharpton ni povedal imen. Upam, da kdaj izven kdo je obrnil hrbet, ko ga je Michael najbolj potrreboval.

  117. Simona Rebolj Simona Rebolj pravi:

    @Thomas:

    Res je, da je MJ za razliko od nekaterih drugih popzvezd izredno skrival svojo odvisnost in kaj vse je jemal. Številni zdravniki, h katerim je hodil fehtat za nedovoljene količine tablet (predvsem od tega je bil odvisen), pa niso hoteli sodelovat v preiskavi na podlagi zaupnosti med pacientom in zdravnikom. No, ampak vseeno ne vsi in marsikaj je prišlo na dan. Potrjeno je, po pričanju, da je jemal pesti Xanaxa na dan. To je zelo velika doza, saj je v najhujših primerih omejena doza 3 tablete na dan, za preprečitev odvisnosti pa se jemlje največ 4 tedne! MJ jih je jemal potrjeno od leta 2004. Gre predvsem za visoko adiktivne tablete za “zdravljenje” simptomov tesnobe – anksioznosti in napadaov panike. Če veš, zakaj se Xanax sicer uporavlja, je takoj jasno, da to ni bilo vse, ker je bilo po pričanju še neštetokrat potrjeno, da je jemal tudi pesti tablet za spanje. Samo Xanax pa ni eksplicitno dovolj za večje težave s spanjem, zaradi česar je MJ na koncu, kot je jasno, pristal kar na injekcijah, ki se uporabljajo za uspavanje ob večjih medicinskih posegih. To je že ubijanje. Na tak tretman pa nikakor ne priseš, če nisi pravzaprav že na najvišje doze uspaval imun. In samo v tem primeru težke dovsinosti si tako nor, da dovliš in celo prosiš za tretman. Si ga v bistvu kušiš, ker je protizakonit seveda.

    Elizabeth Taylor je že leta 2005 baje skušala pomagat MJ-ju, da bi se otresel odvisnosti, s čimer je imela tudi same izkušnje, a ni uspelo. In tako je končal. Treba je vedet še nekaj drugega, da pri basanju s pomirjevali in uspavali nastopijo težave z aktivnostjo, še posebej pri takih dozah. Zato izgledajo tabletni koktejli odvisnikov tako, da na eni strani jemljejo tablete za pomiritev, uspavala za uspavanje, potem pa vedno pride še kaj za poživitev. To je pogosto predsvem pri performerjih, ki skušajo bit hkrati v formi za nastope, delo itd. MJ je to svoje plat medalje vedno skrival, logično, da so njegovi podporniki tudi lagali zanj, če je bilo treba, ni pa mogel skrivat dovolj, da se ne bi izvedelo v javnosti nič, in stalo ga je življenja. Tole je samo eden izmed člankov na to temo, že star … ker se mi posebej trudit res ne da, da bi ti fascikel servirala.

    http://articles.cnn.com/2009-07-10/entertainment/jackson.thursday_1_xanax-jackson-family-pills?_s=PM:SHOWBIZ

    In ne razumem, zakaj je vam fenom to tako težko sprejet, da se je drogiral. Saj ni ne prvi, ne zadnji med popstarsi.

  118. Thomas pravi:

    Ah Simona:
    Malce si zopet pomešala. Ampak nič hudega, ni prvič. Začenši z Taylorjovo, ki naj bi skušala Michaelu pomagati leta 2005. Torej to meni ni znano. Znano je sicer, da je ichaelu pomagala pri njegovi odvisnosti od zdravil proti bolečinam leta 1993, ko so izbruhnile prve govorice o neprimernem vedenju do otrok. Takrat mu je dejansko prišla na pomoč in dejansko ga je spremljala do neke klinike. Leta 2005 pa je potekal proces proti Michaelu in močno dvomim, da je imel časa in energije, da bi se zdravil za karkoli. Poleg tega pa je njegov takratni odvetnik Thomas Mesereau večkrat izjavil za javnost, da Michaela nikoli ni videl niti opitega, niti pod vplivom kakšnih zdravil, opiatov, itd. Dvomim tudi, da bi svoje ime zastavil, če temu res ne bi bilo tako.

    Kje točno naj bi bilo potrjeno to, kar si napisala v zvezi z xanaxom? Ker med pričanjem pod zaprisego mi je to moralo uiti. Link, ki si ga prilepila, pa je šala, napisana čisto v stilu “Dober znanec je povedal, da …”. Torej da je nekdo pričal, je možno reči le, če je to neka uradna izjava, ne pa, če nekdo anonimno nekaj blekne. Čudi me, da ti to ni jasno.
    Nisem medicinec, ampak rekel bi, da če človek zaužije pest nečesa, kar je sicer predvideno le v količini do tri tablete na dan, da tega ne bi preživel niti bik, kaj šele vedno suhljat človek.

    Ne glede na to, da je v preteklosti jemal painkillerje, kar je sicer tudi sam priznal, in sicer že davnega leta 1993/94 (odkod torej ideja, da je stvar skrival? Razen če nisi mislila na čas pred letom 1993, v kar sicer dvomim), pa je dejstvo, da v času smrti ni bil odvisen od zdravil. To je potrdila obdukcija, to so potrdile celo “sovražne priče”, se pravi priče, ki so bila plačane iz strani obrambe v procesu proti Murrayu. To, za razliko od tvojega članka iz zabavniškega oddelka CNN-a, pa je potrjena izjava in dokazljivo dejstvo.

  119. Simona Rebolj Simona Rebolj pravi:

    @Thomas:

    O tem, kaj je tebo znano ali ni znano, ne bom parlamentirala. Mariskaj je znano, kar pač lahko tebi ni znano, niti ni relevantno klepetkanje o tem, kdaj in koliko krat je Taylorjeva skušala pomagat. Glede na to, da je bila prijateljica, sigurno veliko krat, pa če je bil vsak korak kje beležen ali pa ne. Tako nakladanje iz srednješolske menze je zato brezvezno.

    Da nekdo predtavlja za relevantne izjave odvetnika kogar koli, priča, da nima treh čistih v osnovah. Izjave odvetnikov nikoli niso relevantne pri zastopanju resnice, saj odvetniki zastopajo interese svojih klientov. Pri zvezdnikih, bogataših in politikih še toliko bolj, saj so mega plačani tudi za krojenje javne podobe. To bi moralo bit jasno vsakemu osnovnošolcu, ko vstopa v življenje. Odvetnik zastavi svoje ime za klienta in to mu tudi nudi vstopnico do novih strank. odvetnik, ki bo celo v javnosti blebetal kar koli, kar bi evidentno škodilo želji in ciljem stranke, bo težje dobil nove stranke in le v tem smislu ga skrbi njegovo ime.

    Ne, link ni nobena šala, ampak nekaj, kar je bilo objavljeno marsikje in ni prav nič posebej fascinantnega glede na dolgo kilometrino več desetletij Jacksonovega basanja s sedativi, painkillerji, uspavali itd. Poleg tega je odvetnikova izjava naravnost idiotska, za neuko javnost pač, saj človeka pod vplivom večine zdravil, ne prepoznaš sploh. To ne funkcionira tako kot hors. Osebe, ki jo lahko prepoznaš, da je pod vplivom zdravil, redko lahko srečaš na prostosti, kvečjemu doma v invalidski penziji. Pozna se le v hudih primerih visoke doziranosti pri najtežjih oblikah psihičnih motenj, da so recimo vseeno na prostosti in ne na kliniki pod nadzorom. Gre za primere, ki so ponavadi dosmrtno pod visokimi dozami in predvsem zelo močnimi medikamenti za najhujše oblike psihoz. Tega problema pa zvezdniki, ki zapadejo v tabletomaski krog odvisnosti zaradi nevroz povezanih z načinom življenja, nimajo in koktejle tablet jemljejo ravno zato, da bi izpadli in izgledali fit ter zmogli vse pritiske! To je namen učinka.

    In ja, Thomas, nič očitno ne veš o tem, kako poteka odvisnost od tablet. No, saj še dobro. Poanta je v tem, da deset Xanaxov na primer za odvisnika sploh ni neka ubijalska doza in je članek malček naiven kvečjemu s tega vidika. Ubijalska doza je to lahko za nekoga, ki na te substance ni navlečen in bo čist organizem odreagiral na šok. Pri odvisnikih bi te pa kap, kaj vse dnevno spravijo vase in pri tem pač ne umrejo. No, dolgo ne umrejo, ampak nekega dne od preobremenjenosti pride do srčnega zastoja. Organizem se namreč počasi navaja na višje doze, ki jih konzumator potrebuje, da bi doživel enak učinek kot na začetku ob manjših. Doze zato jača (po mg in po številu) počasi, medtem seveda postane že odvisnik in ujet je v past. Krize so hude, doze se pa večajo in gredo lahko v urnebesne višave. Koliko časa zmore posameznik tako preživet je odvisno od posameznika do posameznika. Nima pa veliko veze s suhljatostjo … hehe …Skratka, pri hudih odvisnikih, do česar pride lahko zelo hitro, je tudi dvajset tablet iz ene vrste nekaj pogostega. Tako to gre.

    In ja, seveda, še Demerola ni imel v telesu ob obdukciji. V bistvu je umrl brez razloga in bi morali zdravnika oprostit … hehehe …

  120. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Le toliko, da razjasnim Elizabeth Taylor. Pomagala mu je pri prvem sojenju na začetku devetdesetih, pri drugem je ni bilo več zraven niti kot podpornice, kar pomeni, da mu je stala ob strani pri težavah s painkilerji le na začetku devetdesetih. Zadnja leta sta ohladila odnose, tudi zaradi njenega zdravstvenega stanja, saj je bila pretežno na vozičku, Michael pa se je itak umaknil v tujino in se ni več družil z nikomer.

    Pa še nekaj bi rekel, razlika med Michaelom in večino ostalih zvezdnikov je v tem, da je imel on res prekleto “dobre” razloge, da je padel v ta drek. Le kdo ne bi ob vsem sranju, ki so mu ga zakuhali. Še posebej leta 2004, ko se je začelo to bolno lažno sojenje, za katerega se ni potem nihče niti opravičil.

  121. Thomas pravi:

    Simona:
    “Mariskaj je znano, kar pač lahko tebi ni znano, niti ni relevantno klepetkanje o tem, kdaj in koliko krat je Taylorjeva skušala pomagat. Glede na to, da je bila prijateljica, sigurno veliko krat, pa če je bil vsak korak kje beležen ali pa ne. Tako nakladanje iz srednješolske menze je zato brezvezno.”
    Seveda, ko ti nekdo predoči, da nek podatek, ki si ga navedla, ni resničen, naenkrat postane nerelevanten. Da pa se je nekaj “sigurno” dogajalo, ker je nekdo bil Michaelov prijatelj, pa je spletkarjenje in prepletanje neresnic z željo po uveljavitvi svojega prava. Običajno me sicer takšna komunikacija pri človeku zmoti, ampak od tebe sem je že navajen in me ne preseneča.
    Zaboga, če nek podatek ni pomemben, ga ne navajaj in ga ne uporabljaj za dokazovanje česarkoli. S takimi felerji postajaš čedalje bolj prozorna.

    “Da nekdo predtavlja za relevantne izjave odvetnika kogar koli, priča, da nima treh čistih v osnovah. Izjave odvetnikov nikoli niso relevantne pri zastopanju resnice, saj odvetniki zastopajo interese svojih klientov.”
    Razumem, kaj skušaš povedati, ampak nimaš povsem prav. Michaelov odvetnik že dolgo ni več Michaelov plačanec. Zagotovo pa ni več Michaelov plačanec, odkar je Michael preminil. Poleg tega pa ni tako samoumevno prostovoljno nastopanje odvetnika, ki povsem samovoljno vzame svojega BIVŠEGA klienta v obran. Prav tako, kot ni samo po sebi umevno, da bivši zaposleni Michaela Jacksona, s katerim je morebiti imel sodne spore, govori resnico. Vem, ker si pač simonsko napadalna, mi boš zagotovo očitala uporabo besede “morebiti”. Jah, ob branju tvojega linka sem namreč dobil nek preblisk od bivših Michaelovih zaposlencev s priimkom Guiterez (?), ki so zelo napadalno blatili ime svojega bivšega delodajalca, potem ko jih je ta odpustil, ker so mu kradli. Oprosti, ampak vsaki osnovnošolki je prav hitro jasno, da takšne priče niso vredne omembe, kaj šele citiranja.
    Odkrite izjave o dobrih lastnostih svojega bivšega klienta pa niso edina alternativa blebetanju o omenjenem klientu. Vsakdo se lahko odloči, da bo ostal diskretno tiho.

    No, eno točko si pa le zadela, in sicer, da se ne spoznam prav nič na odvisnost od tablet & Co. Ne bom zatrjeval, da se pesti tablet poznajo pri telesni kondiciji oziroma, da se tega na človeku prav nič ne opazi. Glede Michaela vem in je gotovo le to, da ob smrti ni bil odvisnik. To je neizpodbitno. Srčno upam, da ne boš svoje pretirane potence gratificirala tako, da boš kljubovala verodostojnim sodnim dokumentom. Ne glede na to, kako vsemogočna očitno misliš, da si. V primeru, da si, in da dvomiš oziroma veš bolje od uradnega obdukcijskega poročila, ne pozabi, da niso naredili le ene obdukcije in da bi obramba Murraya zagotovo z velikim veseljem objavila drugačne podatke, ki bi pokazali, da je Michael bil odvisnik.

    “Tako nakladanje iz srednješolske menze je zato brezvezno.”
    Sicer malce skačem po kronološkem vrstnem redu tvojega zapisa, ampak s temle se pa strinjam. Tvoje poveličevanje svoje lastne retorične superiornosti in tudi siceršnje nadvlade nad vsakim sogovornikom, s katerim se ne strinjaš, je namreč skrajno transparentno in očitno, tako da bi ga uvrstil nekje v drugo triado osnovne šole, pa še to ob malce dobre volje.

  122. Thomas pravi:

    Iztok:
    Malce bi moral osvežiti dogodke, ko sta bila Michael in Taylorjeva javno skupaj po letu 2001, ko je ona njega spremljala na koncert v MSG. Kolikor vem, pa nikoli ni bilo govora, da mu je pomagala pri odvisnosti od zdravil po letu 2000. Pa mislim, da kar dosti vem o Michaelu.
    Je pa res, da sta imela malce bolj distanciran odnos nekaj časa, mislim da po letu 2005. Leta 2003 ga je še javno branila med škandalom z Blanketom v Berlinu.

  123. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ne govorim o dogodkih pred sojenjem, ampak med in po njem. Takrat je ni bilo zraven. Edini, za katerega vem, da je Michaelu pomagal pri boju s tabletami, pa je bil Elton John. Taylorjeva nikoli. Vsaj direktno in javno ne.

  124. Thomas pravi:

    Taylorjeva mu je pomagala leta 1993. Mislim, da obstajajo celo viri, da ga je dobesedno spravila do klinike. Sem enkrat članek prebral, kako so oklevali vsi skupaj, ali jim ga bo uspelo tja spraviti tako, da ne bo nihče vedel.

  125. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ja, to sem že zapisal. Govorim za kasneje. Jaoo, se ne razumeva :)

    Še enkrat, Taylorjeva mu takrat, ko pravi Simona, ni več pomagala glede odvisnoti, saj si nista bila več tako blizu med in po drugem sojenju, ko se praktično nista več videla. In tudi na očeh javnosti ni bil po sojenju, kar pomeni, da niti nihče ni več vedel, če rabi kako pomoč. Tudi v tem je finta. Umaknil se je, stran od vseh.

  126. Thomas pravi:

    Pardon, prehitevam ;-) Ali pa se nahajava v paralelnem svetu. Oziroma ne, Simona se po moje nahaja v paralelnem svetu. V svetu, kjer ona odloča o tem, kaj je res in kaj ni. V svetu, kjer ni ljudi, ki se z njo ne bi strinjali.

  127. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ma pusti to babo, ona ima v glavi, da so naša mnenja vedno le mnenja, njeno pisanje pa argumenti z dokazanimi dejstvi, ker pač meni, da dolžina komentarja pomeni argument ne pa še vedno le razvlečeno subjektivno mnenje :)

    Zanjo je MJ nula, ker pač njej ni kul. Vse kar je dosegel, pa seveda ni važno in je stvar debate :)

    Ona ti bo dokazala tudi to, da sta Thriller in Bad totalno zanič albuma :)

  128. Thomas pravi:

    Kako prepoznaš haterja? Dejstva bo relativiziral, črno na belem bo negiral, svoje lastno mnenje pa bo uveljavljal kot zakon, vse skupaj pa bo razvlekel na kilometer pisanja. Jah, če v kvaliteti ni resnice, jo pa v kvantiteti poiščimo,a ne? Smešno le, da ko v nekem drugem kontekstu Michaela postaviš ob njegove kvantitativne uspehe, vse skupaj naj ne bi imelo kvalitete, ker je pač to objektivna resnica LOL

  129. Thomas pravi:

    Nazaj na temo: Si zasledil, da so predvajali intervju z Muurrayom, ki je bil del dokumentarca o navezi Jackson/Murray? Zgrožen sem bil, da se je ta nepokesani in sociopatski Dr. Mengele na tak zmikavtski način izognil navzkrižnemu izpraševanju tožilca. Lastnemu pričanju se je odpovedal, ker je vedel, da bi ga tožilec zmlel v prah. Med procesom ni smel dajati intervjujev, ker je sodnik odredil prepoved. Takoj po obsodbi pa je bilo objavljeno, da je že nekaj dni po Michaelovi smrti začel snemati dokuientarec!!! No, in ker je snemal in dogovor sklenil že pred začetkom procesa, se je tako izognil sodnikovi prepovedi javnih izjav.
    Si predstavljaš, da je že nekaj dni po Michaleovi smrti sklepal posle? In to naj bi bil človek, ki je storil napako? Vedno bolj se sprašujem, kako je možno, da niso našli dovolj dokazov za umor 2!

  130. Simona Rebolj Simona Rebolj pravi:

    @Thomas:

    Seveda se mi ne ljubi razglabljat o tem, kdaj neki je Liz Taylor, pa Elton John in še kdo pomagal MJ ali mu ni pomagal, kot da smo kure pasli z Jacksonom. Moja omemba je bila zgolj omemba na temo, kaj se je vedelo ali ne vedelo in je bilo javno izpovedano. In agonija odvisnosti od tablet je trajala že od devetdesetih pri MJ pač. Da se menja odvisnost, kar se tiče vrste tablet, je pa prav tako tipično za odvisnike od tablet, ker vsake povzročajo večjo škodo na kakšni drugi bazi vpliva na organizem in se z menjanjem v bistvu slalomira med resnejšimi organskimi poškodbami. Treba je delat tudi premore, kar je za odvisnika podobno postu in takrat zelo trpi, ampak premori služijo očiščevanju telesa in v tem času tudi rado pride do zastoja srca zaradi šoka in obdukcija v takem primeru ne pokaže nekih realnih doz. Sčasoma tako ali drugače zatajijo srce, pljuča ali jetra. Vse je eno z drugim povezano. In MJ pač ni bil čist. Sama obdukcija za določeno obdobje pred smrtjo je po navajanjih bojda pokazala tole:

    “Apart from propofol and the sedatives the only substances found in Jackson’s system by the autopsy were the local anesthetic Lidocaine, sometimes used to numb injection sites, and ephedrine which is a commonly used resuscitation stimulant.”

  131. Thomas pravi:

    Simona:
    “Sčasoma tako ali drugače zatajijo srce, pljuča ali jetra.”
    Morda res, ampak stvar je ta, da bi dolgotrajna raba pretiranih doz substanc na organih pustila trajne posledice. O tem se strinjajo tudi zdravniki, da ne more noben odvisnik imeti povsem zdrave notranje organe. Se pravi, da ne gre le za to, da v Michaelovem sistemu niso odkrili drugih snovi kot te, ki si jih omenila v zadnjem postu, temveč je zanimivo tudi to, da je dejansko imel zdrave notranje organe.

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !