Ko se moški postriže, gre seksapil k vragu

30.09.2011 ob 01:00

Vem, da so okusi različni in da so vam nekateri zvezdniki boljši s kratkimi lasmi, toda moje mnenje je, da moški v pravem pomenu besede zažge samo kot dolgolasec. Morda tudi zato, ker z dolgimi lasmi skrije svoje napake in kao deluje bolj privlačen.

Pa jih poglejmo, nekaj moških, ki so z dolgimi lasmi resnično kul.

Antonio Banderas, Brad Pitt, Olivier Martinez

Petar Graso, Tom Cruise, Colin Farrell

Johnny Depp, Rodrigo Santoro, Billy Crudup

No, pa te iste frajerje poglejmo s kratkimi lasmi.

Jp, z dolgimi lasmi so bili zelo kul, s kratkimi pa so ko eni tijeki (smeh). Kot sem rekel, ko grejo lasje, gre tudi seksapil. Ali pa vsi skupaj le niso tako zelo kul in jim samo dolgi lasje dajo nekaj več.

In hej, tudi Plestenjak ima zadnje čase nekam čudno kratke lase. Dokler je še čas, naj mu kdo pove, da ga serje, saj bo izgubil vsaj polovico oboževalk, če se res postriže. Tako kot Grašo, ki ga, ko se je ostrigel, nekaj časa sploh ni bilo na sceni v pravem pomenu besede in ga, če sem iskren, še vedno ni, kar je škoda, saj je bil res car. Tudi zavoljo dolgi las in imidža, ki ga je to potegnilo za sabo.

 

46 komentarjev na “Ko se moški postriže, gre seksapil k vragu”

  1. Anja pravi:

    Sem ravno obratnega mnenja. S kratkimi lasmi bi jih vse po vrsti pojedla za malco, ker so tako faking seksi, da popizdiš, z dolgimi lasmi pa so kot ena kurčeve pederčine.

    Tudi Plestenjak mora imeti kratke lase. Kakšen pa je z onimi svojimi valovitimi štrenami.

  2. Melanholični ptič osrečuje ljudi pravi:

    tud jaz sem mel do pred kratkimi ene 15 cm dolge lase, potem sem se ostrigel. od 6 ženskih mnenj se dve zgražata, štirim je pa bolj všeč.

    mislim, da tudi marsikomu na teh slikah vsaj enako pašejo krajši lasje, če en daljši.

  3. Melanholični ptič osrečuje ljudi pravi:

    *če ne bolj.

  4. klemenix klemenix pravi:

    Hm, meni prav vsi zgornji razen Deppa s kratkimi lasmi izgledajo dosti bolje. Pa tudi sicer mislim, da so moški s kratkimi lasmi lepši za pogledat in dolga čupa le redkim res paše. Imam pa kolega, ki je imel več kot deset let res dolge lase, letos pa je naredil drastično spremembo in se pred poletjem pobril povsem na nulo. Moram reči, da sedaj dosti bolje izgleda, pa tudi praktičnosti negovanja las pravi, da se ne da primerjat.

    Aja, je pa npr. Jan Plestenjak lep primer tega, da določenim moškim pa kratki lasje ne pašejo in z dolgimi izgledajo dosti bolje :) Če pomislim bi v isti koš vrgel še Zlatka Zahoviča. Nikakor si s kratkimi lasmi ne predstavljam Adija Smolarja, čeprav bi mu mogoče pasalo.

  5. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Klemen, Banderas in Martinez ti izgledata bolje s kratkimi? Fak no, stari, ti rabiš očala :)
    Pa Crudup, Santoro in Grašo? Jaooo no, očala, očala :)
    Eh, Smolar je tudi zdaj smešen, tako da bi bil isti drek :)

    Ptič, komu na teh slikah krajši pašejo bolj kot daljši?

  6. klemenix klemenix pravi:

    Iztok, preberi si še Anjin komentar in mogoče bomo prišli do zaključka, da si ti tisti, ki potrebuje očala! :)

    In ja, sploh Banderas mi deluje bolje s kratkimi. Večina teh dolgolascev izgleda z dolgimi lasmi kot neki poceni striptizerji, porno igralci, pederčine..nič pozitivnega torej. Seveda je to zgolj moje mnenje. Za imeti dolge lase moraš imeti poseben obraz. Tako kot Pittu ne pašejo dolgi lasje s prve slike mu za moje pojme ne pašejo tako kratki kot na 2. sliki. Nekaj umes torej. Vseeno pa lažje prebavim pobrite kot dolge.

    No, pa mi še to odgovori, kakšen ti z dolgimi lasmi deluje Javier Bardem? :)

  7. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Okusi so različni, fak so različni, ampak Banderas bolje s kratkimi kot dolgimi? Stari, ten se meša :)

    Tule je torej slabši:
    http://handson.provocateuse.com/images/photos/antonio_banderas_10.jpg

    Kot tule:
    http://www.hairstylesall.com/collection/antonio_banderas_hairstyle/antonio_banderas_hairstyle45.jpg

    Fak no, ne ga srat :)

    Razen če so ti seveda vsi dolgolasci že po defoltu preseranti, “striperji” in “pederčine” in ne poštekaš, da je ravno to kul :)

    Mi hočeš reči, da bi moral imeti v Desperadu kratke lase in očala z dioptrijo, da bi ti bil kul? Fak no :)

    Bardem pa mi je kul recimo tule:
    http://3.bp.blogspot.com/_y4TqX9RvuOM/TDPtoQosnlI/AAAAAAAABSg/C7dZfPLdOoI/s1600/JavierBardem.jpg
    http://img2.timeinc.net/people/i/2008/specials/sma08/men/javier_bardem.jpg

    Postrižen ni bogve kaj:
    http://www.femail.com.au/img/javier_bardem.jpg

  8. Tristan pravi:

    Mislim, da redko kateremu moškemu pristajajo dolgi lasje. Fizionomija moškega obraza je že sama po sebi taka, da se potem to dvoje tepe. In ne glede na to, da me določen tip moškega privlači prej kot drugi, pa se res skoraj nikoli ne ozrem za dolgolascem.
    Brad Pitt se mi že itak ne zdi kaj posebnega, z dolgimi lasmi na prvi sliki je pa totalno obupen. (Zato se mi je zdel potem na “Seven” še kar za nekam, čeprav mi še vedno ni jasno, čemu toliko vzdihovanja.)
    Tudi ni vseeno, ali govorimo o dolgih laseh do ramen ali le o malce daljši pričeski – to ta zadnje morebiti še gre, ampak definitivno pa na določeno obliko obraza taka frizura – no go.
    Nekaj časa, v začetku 90-ih, si je kar nekaj pevcev pustilo dolge lase, npr. Dave Gahan iz Depeche Mode, Rick Astley, Marty Pellow iz Wet wet wet ali pa (o bog se usmili) Morten Harket iz bivših A-ha. Mi je še zdaj mučno gledati takratne ovitke albumov.

  9. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Niti v Jesenski pripovedi ti ni bil kul z dolgimi al kako? :)
    Čuden si mi ti ljubitelj moških :)
    Kaj pa Kaliforniji, kjer je imel brado in je bil bolj taf?

    Pod kratkimi sem mislil res kratke oz. da je sprememba res opazna iz dolgih.

    Eh, te pevci pa so posebna kategorija, tu se strinjam, da so po večini kot dolgolasci izgledali smešno.

  10. klemenix klemenix pravi:

    Jp Iztok, meni je Banderas s krajšimi boljši kot z dolgimi. Jebi ga, okusi so različni ;) redkokateremu moškemu pašejo dolgi, sem že dejal. Plestenjak in Zahovič sta npr. taka, da jima pašejo malce daljši. David Beckham je tudi za moje pojme boljši s krajšimi itd. itd. Za Vilija Resnika se ne morem odločit. Se pa strinjam, da dolgi lasje pašejo tudi npr. Primožu Peterki, četudi je bilo pred leti okrog njegove frizure toliko polemik.

    Mi je bilo pa pred leti čudno, ko se je ostrigel frontmen Metallice James Hetfield a sem kmalu ugotovil, da mu kratka frizura dosti bolj paše in z njo izžareva še več karizme.

  11. Poland pravi:

    No ja, ljudje se starajo, če daš sliko Banderasa, ko je star 35 in eno ko je star 50, normalno da na prvi bolje zgleda:)

  12. zelda pravi:

    Nekje se strinjam s teboj Iztok, da so Banderasu, Brad Pittu, Deppu pristojali dolgi lasje, vendar leta naredijo svoje in če imajo starejši igralci dolge lase, vsaj po mojem okusu izgledajo rahlo zanemarjeni.

  13. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Poland, leta delajo svoje, se strinjam, toda evo Banderasa na dokaj novi sliki, kjer mu daljši lasje še vedno odlično pašejo in nič kaj slabše ne zgleda kot pred dvajsetimi leti:
    http://www.perfumediary.com/wp-content/uploads/2011/04/Antonio-Banderas-277×300.jpg
    Pa tule je iz leta 2010, če se ne motim, tudi z daljšimi lasmi:
    http://images.eonline.com/eol_images/Entire_Site/20080613/300.bandreas.antonio.061308.jpg
    Problem nastane, ko si omisli tole frizuro :)
    http://www.topnews.in/files/images/Antonio%20Banderas4.jpg
    http://glamourtoday.in/wp-content/uploads/2010/10/Antonio-Banderas-1010020.jpg

    Zelda, ni treba da so ful dolgi, govorim tudi o malo daljših.

    Klemen, meni je Beckham stokrat boljši z dolgimi. Ko se ostriže, ga ne opazi nihče.
    http://www.wallpaperpimper.com/wallpaper/Male_Celebrity/David_Beckham/David-Beckham-30-EXZ687Z5NY-1024×768.jpg
    http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRrJtPgfDS1v2V6j-ALdWQLPXabLWMzAML163zGmNgbP5NplWhfIMpw8iyw
    Tudi meni je bil pevec Metallice bolj oster s kratkimi, ker so bili tisti dolgi avstrijski res že pošteno passe.
    Veš kaj, prijatelj, po moje je finta tudi v tem, da imaš ti zelo kratke in imaš v glavi, da so dolgi blesavi :)

  14. Melanholični ptič osrečuje ljudi pravi:

    gartner, ti kot načeloma heteroseksualni moški pač gledaš na te moške, kot bi gledal na ženske in bi rad projiciral vanje ženske poteze. povprečna odrasla ženska kakopak drugače gleda na zadeve.

    v bistvu težko govorim, komu kaj bolj paše, saj so tu vpleteni še eni časovni, družbeni konteksti, različne starosti itd. definitivno pa ni situacija tako rigidna, kot meniš.

  15. lily pravi:

    Če še jaz pokomentiram … Pitt mi ni všeč v nobeni obliki, prav tako ne Tom Cruise, Banderas je tudi meni boljši z dalšimi lasmi, prav tako Depp, čeprav je hud tudi z malo krajšimi.
    Ne razumem pa, kako je lahko Javier Bardem sploh kakšni ženski všeč. :) Meni deluje totalen neandertalec, še posebno s profila.

    Drugače so mi zelo všeč moški z dolgimi lasmi, ampak morajo biti lepi in lepo negovani, oči mi pritegnejo goste grive, ne pa tanki laski brez volumna. Zame je moški, ki mu dolgi lasje pašejo, definitivno bolj seksi kot kakšen kratkolasec.

  16. AndrejM pravi:

    Moški imamo nekaj prednosti: lulamo lahko (skoraj) kjerkoli, bolj nam pašejo krajši lasje :) … Za one tipe gor ne morem reči, kateri so boljši, naj o tem premišljuje tistih 3500+ Slovencev, ki se na to spoznajo :) . Meni osebno so kratki lasje zakon zaradi enostavnega vzdrževanja, pri treh ženskah v hiši je namreč ravno frizura daleč največji problem, vzame ogromno časa in tako naprej.

  17. ajda pravi:

    Meni so pri moškem všeč daljši lasje, če so dolgi, seveda starejšim bolj pristojijo, če jih imajo spete v čop. Seveda je malce smešno, če ima kakšen starejši moški čop in daljše lase. Seveda je to stvar posameznika, kakšne lase si bo pustil. Bolj problematično je, če so daljši, zanemarjeni, tisto je pa obup in še tako simpatičen moški pogori na celi črti. Kar se pa tiče igralcev, ki si jih naštel, so mi z daljšimi lasmi bolj všeč kot s kratkimi ali nekaj vmes, neurejeni, ni ne tič ne miš. Pri kratkih laseh je problem, kako jih postriči, da res pristojajo obrazu in težje jih je urejevati kot daljše oz. dolge lase, ki jih sicer moraš redno prati in striči konice. Strinjam se, da so daljši lasje na moškem bolj erotični in da poudarjajo sexepilnost, primerjava z divjim žrebcem, njegovo grivo je nekako vzporednica.

  18. pisanjebesedil pravi:

    O. k., če lahko malo razširim debato … Kaj pa moški brez las? Npr. Bruce Willis z računalniško generirano frizuro,ki so mu jo odbijali od honorarjev ali Bruce Willis na balin?

  19. cobiss pravi:

    Jaz se pa kar strinjam z Iztokom (očitno imava podoben okus za moške, heh), čeprav sem opazila, da so ženskega vzdihovanja in histeričnega vreščanja deležni prej (skoraj) obritoglavci, česar nisem nikoli dobro razumela. Sicer se karizma gradi na ogromno nivojih, ampak so nekoliko daljši (kar še zdaleč ne pomeni dolgi) lasje pri moškem načeloma en dodaten plus. Pa niti ne gre toliko za sam videz (čeprav gre, heh), ampak se mi zdi, da imam tudi nek predsodek, da človek, ki je že pri frizuri tako dolgočasen in nadležno mainstreamovski, ne bo mogel razumeti vseh 763 nivojev moje norosti …

    Aha, še vprašanje za morebitne vzdihovalke … What’s up with Brad Pitt? Še ena nerazrešljiva uganka zame.

  20. matej pravi:

    bruce willis na balin.

    http://igreigregames.com/

  21. anja pravi:

    Zakaj se ne čudim, da je na prvem mestu Banderas? :P
    Aja, ti zgledajo Cruisovi lasje na drugi sliki kratki? Jaz definiram kratko to krtači podobno zaplato dlak na Pittovi glavi…:D

  22. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Lily, všeč jim je ravno zato, ker deluje kot neandertalec.

    Ajda, vsaj ena, ki razume v čem je finta :)

    Pisanjebesedil, to je druga zgodba. Willis je z golo glavo dejansko kul, ko je imel enkrat malce daljše lase, pa je bil smešen. Tudi Yul Brynner je bil kul z golo glavo, drugače si ga niti predstavlati ne znamo. Pa Tellyja Savalasa tudi. Je pa recimo Jeff Bridges grozen obrit, njemu paše čupa, saj deluje frajersko, je the dude z njo.

    Corbiss, jaz pa opazim ravno nasprotno in sicer, da ženske še vedno najbolj prepriča temni dolgolasec.

    Anja, kratki v primerjavi z dolgimi, ki jih je nosil na prejšnji sliki. Krtača so ful kratki ne kratki.

  23. RHYME-G pravi:

    man stop with this gay shit!!!!!:)

    drgc la pogicno da so dolgi lasi kul…pa glih obratno je da oni ko majjo kratke lase zgledajo ko pederčine! to leti na eno ko je gor napisala da so kul kratki lasi!
    pa tud vsi raperji ko so kul majo dolge lase snoop dogg ice t xzibit dj quik Eazy-e (rip) pa še vsi ostali ko majo kitke!

  24. RHYME-G pravi:

    isto michael jackson itd!….

  25. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Res je, tudi Michael ni bil tako zelo kul s kratkimi. Po moje so mu glede na leta najbolj pasali tisti na dolgega paža, ki jih je imel v zadnji tiskovki. Je pa res, da pa na odru, pa je bil največja legenda s čopom in kravžli.

    Ej, točno tako, mnogi ravno s kratko polikano frizurco zgledajo “pederčine”. To sem pozabil reči tudi Klemnu.

    Nikoli ne bom pozabil enega temnopoltega kolega, ki je dejal: “Moški, ki ima daljše lase, je plejer, ostali so le mulci.”

  26. RHYME-G pravi:

    tud vsi zvodniki majo dolge lase :) ) pimp hair.:))

  27. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ruski že ne, ti so zajebani kratkolasci :)

  28. RHYME-G pravi:

    no ja najdeš tud…sam pimp more met lase….ta ko katt williams!

    vsi znani gayi majo kratke lase!!! :)

    vsaka ma svoj okus! ene nimajo okuse!

    ene punce majo rade tipe s kratkimi lasi,depiliranga po celem telesu z uhancki v oprijetih roza majchak in oprijetih hlačah!..now tell me.. HOW GAY IS THAT ???????

  29. aaaaa pravi:

    ko je Samson izgubil lase, je izgubil tudi moč…drugače gre pa sociologija las takole: dolgi lasje- višek spolne moči, kratki lasje -seksualna moč že peša, pleša-celibat. Zato so tudi vsi menihi plešasti. Župniki pa ne, pa jih suče. ;)

  30. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Hm, ampak a ne pravijo, da so plešasti moški nabiti s testosteronom? Sicer mi ta povezava ne bo nikoli jasna, ampak je pa očitna, saj ko nekateri jedo tablete za rast las, izgubijo libido.

  31. ninja pravi:

    sej ne da so na fotkah s kratkimi lasi vidno starejši

  32. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Nema veze, saj so imeli tudi na zrela leta včasih daljše lase pa so zgledali stokrat bolje kot s kratkimi.

  33. PF pravi:

    Moški z dolgimi lasmi me odbijajo, razen onega indijanca v Pleše z volkovi. Tisti je bila pa – uf. *blush* Odbijajo me na splošno preveč negovani moški, ker ker me na splošno odbijajo moški s fetiši in obsesijami. ;)

    V zvezi sem zdaj s športnim tipom, ki je pristrižen na mašinco in ki se brije pod pazduho in po genitalijah in oh-my-god, seksi za ponoret!!

  34. Simona Rebolj Simona Rebolj pravi:

    Stvar je preprosta. Tisti moški, ki jim pašejo dolgi lasje in so si tudi s tem detajlom zgradili močan samozavesten imidž, izpadejo, ko se postrižejo, kot da jim je nekdo odrezal kurca. Ponavadi je tudi počutje, da so se tako odločili, temu primerno. Kriza. Želja po spremembi, ki je žal kontraproduktivna, kadar zraste iz kriznega počutja. Tisti, ki so nosili dolge lase samo zaradi mode in jim nikoli sploh pristojali niso, niti niso občutili tega kot dober medij za izraz svoje kvalitete, kar je ključna poanta imidža nasploh, jim je pa tudi sprememba frizure dobro dela.

    V vsakem primeru pa nekaj pomembnega na Samsonovi zgodbi definitivno je. Adut gre k hudiču. Adut se lahko kaže materialno tudi skozi frizuro oziroma naglavni okrasni kapital.

    Obstajajo veliko boljši primeri, kot si jih navedel. Pri starejši naži rokerjev na primer. Pri nemalo njih sem prav opazila, kako jim je šla kariera navzdol hkrati s spremembo imidža oziroma predvsem z novo frizurco. Kar naenkrat ni bilo nikjer več seksapila. Takšni so bili postali kot vsak povprečen tipček na ulici in takšna je postala njihova kariera, muzika, če so sploh še brenkali. Matallica je šla po gobe sozvočno z novimi fruzurcami. Ko se je Bono ostrigel, so tudi U2 nasploh samo še preigravali staro slavo in servirali zgrešene poskuse preobrazbe. Postali revolucionarji, vse, samo rokerji ne. Ian Astbury, zame najlepši, najbolj karakteren, privlačen, karizmatičen moški, kar jih sanjaš, je postal kar naenkrat nerazpoznavno povprečen, bend The Cult je sozvočno s tem crknil. Ne samo, da se je ostrigel,še redit se je zače. Njegovi nastopi so postali brez eksplozivne energije, čeprav je bil tip vokal stoletja, da mu ni para. On je najboljši primerek Samsonovega sindroma.

    Pearl Jam so šli prav tako s frizurcami vred v rit. Eddie Vedder, drugo mesto za najlepšega in privlačnega moškega. Kakšni čudoviti lasje, cel paket, je izpadel po preobrazbi v povprečneža tudi po energiji resnično povprečen. In zanimivo, ko se je počasi začel vračat k staremu imidžu, ni pomagalo. Ni bil več isti.

    Mike Patton, tretje mesto najbolj privlačnega in sploh in oh, izjemen vokalist in performer. Postane po stabdardu pristrižen mladenič in z imidžem vred gre bend Faitf no more v franže, po gobe. Kar Mike Patton počne zadnja leta po odrih je pa samo žalosten spomin na orgazmične čase.

  35. Simona Rebolj Simona Rebolj pravi:

    Še to sem pozabila pri Ianu Astburyju …. da je najbolje tudi prezentiral izgubo identitete, ko se je kar konkretno pridržil The Doorsom in dobesedno stopil v čevlje Jima Morrisona. Bil je tako prepričljiv vokalno, performersko in po imdžu, da je takoj dobil vlogo pri Stoneu, ampak jo je odklonil, ker se ni strinjal z načinom, kot je bil po scenariju Jim Morrison obdelan, tako da je potem dobil priložnost Val Kilmer. Zanimivo je to, da je bil Astburi bolj prepričljiv v vlogi Morrisona kot v vlogi Iana Astburyja. Neverjetno, kako lahko človek umre, čeprav je še živ. In vse to se je začelo dogajat hkrati z odrezanimi lasmi, ker se niti ne da reči, da s spremembo imidža, ker je Astbury sicer zelo zelo spreminjal imidž in je šlo čisto vse skozi odlično … dokler je bila črna grivasta in bledolična glava njegova.

  36. štulič pravi:

    da besRebolcat! Mijau :(

    Itak da je Vedder šele drugi!? :roll:

    Drugače pa, Izreden Slavolok Zmage za posebne dosežke pri prepoznavanju vpliva dolgih las na moški ego!

    http://youtu.be/MS91knuzoOA :twisted:

  37. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Štulič, vrhunski komad in karizma, proti kateri Kurt Cobain ni imel za burek, če mene vprašaš. Jeremy je bil razlog, da sem za nekaj minutk začel poslušati celo grunge sceno, kateri so se poleg Pearl Jam pridružili še Stone Temple Pilots in Living Colour.

  38. Melanholični ptič osrečuje ljudi pravi:

    “Stvar je preprosta. Tisti moški, ki jim pašejo dolgi lasje in so si tudi s tem detajlom zgradili močan samozavesten imidž, izpadejo, ko se postrižejo, kot da jim je nekdo odrezal kurca. Ponavadi je tudi počutje, da so se tako odločili, temu primerno. Kriza. Želja po spremembi, ki je žal kontraproduktivna, kadar zraste iz kriznega počutja.”

    naajs. za premislit, čeprav ne delim v celoti mnenja znotraj tvojega komentarja. tudi z osebnega vidika. tudi sam sem se ostrigel iz kriznega počutja, vendar se, razen prvi teden, preden sem kupil lak za lase, nisem tako počutil kastriranega. in se še zdaj ne. mislim, da lahko komot preklapam. je pa v tem času bil posnet profesionalni portret mene, ki je izpadel, za moje pojme, super, in ne bi mogel takšen izpasti z daljšimi lasmi. mnenja so različna, kot sem navedel, in vsak ima svoje razloge. glavni argumenti za, so, da je moj obraz s krajšo frizuro bolj odprt. dejstvo je, da sem z dolgimi lasmi razvil določen tip samozavesti, in da so mi pristajali (kar si prej nikoli ne bi mislil), dejstvo je pa tudi, da je določen tip samozavesti zgrajen na kratki. z daljšimi lasmi je samopodoba bila nekje med cobainom in che guvaro (pa ne, da gre za identifikacijo), s krajšimi pa med goslingom v the believer (hehe) in hladnokrvnim nazi vojakom. če izvzamemo to, kar sem dejansko … ampak jaz nisem niti rocker, niti igralec. toliko o moji izkušnji v tej smeri, glede katere ne vem, kako je vmestiti. glede na to, da se osebno poznava, upam, da nisem izstrelil kakšne vesoljne neumnosti.

    kar se tiče pa ashburyja in vedderja, sodita tudi v moj krog privlačnih moških, kjer je tudi dozoreli, a še vedno mladi bowie (kot je recimo v tem videu – http://www.youtube.com/watch?v=kB7skYEv_EM) ali v kakšnih oddajah. zanimivo.

    pa mogoče še nastavek za razjasnitev fenomena privlačnosti heteroseksualnega moškega do drugega heteroseksualnega moškega – ne privlačijo me homoseksualci, ampak večplastni heteroseksualci. ne gre za golo fizično privlačnost, ampak za nekakšno privlačnost, ki je še vedno privlačnost, kakršno čutim do nasprotnega spola, včasih falična, včasih takšna, kot si predstavljam, da jo večina žensk čuti do moškega. še vedno seksualni naboj, vendar brez želje po izvršitvi akta.

    iztok:
    “Štulič, vrhunski komad in karizma, proti kateri Kurt Cobain ni imel za burek, če mene vprašaš.”

    mogoče, ampak je imel cobain vrhunsko dodelano pozo, ki je verjetno omejevala vse zdrave, pristne sile v njem, ampak je zelo dobro delovala znotraj svojih okvirjev.

  39. Melanholični ptič osrečuje ljudi pravi:

    če smo že pri intimnih temah in pearl jam, še moj najljubši njihov komad, ob katerem se lahko popolnoma odprem (kar je tud sicer značilnost pearl jamov), odprem tako za solze, kot bes, itd., večplastno.

    http://www.youtube.com/watch?v=S73ypK3As8I

  40. Simona Rebolj Simona Rebolj pravi:

    @štulič:

    Ma kaj itak, da Šele drugi. Drugo mesto je vendar odlično! A veš, koliko moških je na svetu … hahaha …

    Sploh je pa zdaj med temi nekdanjimi prvi, ker slabše čase vendarle prenaša najbolje od vseh treh, v vseh ozirih, osebnostno, kreativno in blabla. No, res pa je, da nihče od teh treh ne more bit več niti prvi, niti tretji … hoho … Pa sloh ne zaradi let, da ne bo pomote, ampak ker so preprosto nekje zakockali energijo. David Bowie na primer, ki ga je omenil melanholični tič, je šele zadnja leta v boljši formi kot kadar koli. Top of the top.

    @melanholični tič:

    Ne vem, če si izustil kakšno neumnost, ker te z dolgimi lasmi nisem poznala, tako da nimam primerjave … haha …

    Sem pa jasno zapisala, da gre za tipe moških, ki so se v tem imidžu optimalno našli!!!! Ne za kogar koli, ki je kdaj nosil dolge lase iz tisočerih možnih razlogov. Na enak način se lahko najde nekdo v imidžu obritoglavca, ofkors, in lahko delujejo dolgi lasje na njem, kot da se je zapustil, obupal itd.

    V bistvu pri teh zadevah nikoli ni jasne ločnice med kuro in jajcem, v vsakem primeru pa se človek izraža in izpričuje tudi skozi imidž. Še posebej tisti, ki vreščijo, da ga nimajo in da jih ne zanima, ker so bojda tako poduhovljeni. Ampak okej, to je že širša zgodba o simbolih človekove pojavnosti.

    In se strinjam, da je Cobain dobro ujel svoj imidž, ki je zelo harmonično izpričeval njegovega duha. Težko najdeš bolj zorpnega tipa v tako avtentični izvedbi. Kurt je bil froc brez primere. In najbolj sem začutila njegov spirit preko komada Tell me where did you sleep last night. Mislim, da se je skozi ta komad totalno ujel na svojo frekvenco. Odlično izpeljal in tako bi ga na gobec, da mu ne bi bilo nič jasno, če bi imela priložnost. Znanilec tako zoprnih težav je bil ta tipček. Nič fuka, same težave, težave, težave za prazen kurac. Cobain je vedno znal prebudit čustva v meni. Kloftala bi ga par ur na dan. res.

  41. Melanholični ptič osrečuje ljudi pravi:

    simona: aha, res je. zanimivo. pravzaprav sem bil vsakič, ko sva se videla, dokaj urejen tud v drugih pogledih, hehe.

    “Sem pa jasno zapisala, da gre za tipe moških, ki so se v tem imidžu optimalno našli!!!! ”

    no, sej, lahko bi rekel, da sem se optimalno v tem imidžu našel. in bil sem tudi optimalno zagrenjen.

    meni se zdi, da se je cobain dobro ujel tudi še na nekaterih drugih priredbah, man who sold the world, recimo ali na akustičnih izvedbah komadov s prve plate. mogoče bi na podobno finto večnih težav in malo fuka kot where did you sleep last night šel tudi about a girl. moj najljubši je pa all apologies. heh.

  42. Simona Rebolj Simona Rebolj pravi:

    “pravzaprav sem bil vsakič, ko sva se videla, dokaj urejen tud v drugih pogledih, hehe.”

    Res je. Večinoma si se dobro pripravil na vlogo. No, enkrat si malo povohal rob, sicer si pa verjetno pogruntal s kakšnimi prizori bi bilo mene nesmiselno poskušat zabavat in raje prihranil scenarije za drugo ciljno publiko.

    “no, sej, lahko bi rekel, da sem se optimalno v tem imidžu našel. in bil sem tudi optimalno zagrenjen.”

    Hahahaha … No, saj v tem je bil verjetno problem. Optimalna zagrenjenost kot podlaga za imidž pali samo v primeru, ko je opazno, da oseba v mazohizmu nadpovprečno uživa. In potem to v bistvu ni več zagrenjenost.

    Mah, v vseh priredbah in avtorskih pesmih se je sicer Cobain ujel, ker je dosegel od sebe tisto, kar je hotel in se izrazil v optimalnem smislu. Ampak to, kar je izrazil, je za mojo psiho neprebavljivo zoprno. Kot na primer tole:

    http://www.youtube.com/watch?v=gZ7NCvD_9Vg&feature=related

    Čusti odraz njegovega duha. Na meji norčevanja.

    Čez mejo norčevanja in komad, ki me vedno znova že s prvimi besedami in akordi spravi v smeh, je pa tole:

    http://www.youtube.com/watch?v=g1M8WKW_u_A

    Predajam unplugged verzije, ker za Nirvano in še eksplicitno Cobaina mislim, da ni za elektriko sploh. In da je šel na elektriko samo, da bi se bolje prodal oziroma še bolj pomembno – zaslovel. Tako slave željne osebe s planeta, s katerega on prihaja, pa še ne. V tem je bila verjetno ena izmed poglavitnih poant za šus v glavo v njegovem primeru.

    Sicer težave same po sebi niso problematično. Obožujemo ljudi s težavami, obožujemo ustvarjalne ljudi, ki ustvarjalni pač bit ne morejo, če ne opazijo, kaj šele ne dočutevajo, težav. Pri Kurtu sem imela vedno samo problem z barvo njegovih težav, barvo nevzgojenega sitnega froca. Ni premogel niti za gram elegance v ničemer. Izjemen dosežek. Ja, v bistvu je v tem moja zamera. Ta preklet nesmisel za prerekanje z bogom. Moje vprašanje Cobainu, če bi lahko imela intervju z njim, bi bilo, zakaj (za koji kurac) se sploh izpostavlja? Zakaj maha z odrov, sklepa pogodbe z založbami, poje zahvalnice na grammyjih? Oseba, ki se gre pozerstvo, ne more cvilit, da ga pozerstvo ne zanima, ker to pomeni, da mu ni jasno za pol malega jajca, kaj, kje in zakaj sploh dela, kar dela. Imam averzijo do oseb, ki ne vedo, kaj in zakaj delajo. In še posebej, če ne vedo, ko se izgubijo, da so se izgubili. In Cobain je bil tipičen primerek takega playerja. Za raziko od Morrisona na primer.

  43. Melanholični ptič osrečuje ljudi pravi:

    “Res je. Večinoma si se dobro pripravil na vlogo. No, enkrat si malo povohal rob, sicer si pa verjetno pogruntal s kakšnimi prizori bi bilo mene nesmiselno poskušat zabavat in raje prihranil scenarije za drugo ciljno publiko.”

    hehe. ne vem natanko, kaj misliš s tem povahanjem roba. če se je to zgodilo v živo ali preko bloga, na tistih nogomet-poezija zadevah. če je slednje, potem to ni moj standardni obraz, in se temu nikoli resneje nisem posvečal. bilo je pač obdobje. ali na kaj, kar se je zgodilo že prej, v gostilni ob ljubljanici? hah. če je to, se je vse odvilo na podzavestnem nivoju. no, ampak kaj se ne. pripravljal se načeloma nisem, imaš pa določeno energijo, na katero se meni, kot relativno spremenljivemu človeku ali človeku, ki igra različne vloge, ni težko priključiti.

    težko razumem, kako čutiš na primerih, ki si jih dala, čeprav razumem poanto. morda bi tako čutil sam, če bi se lahko nekaj časa z njim v živo družil. cobain je bil res silno željan slave, totalno, do konca, in zapovrh še razvajen froc (zato je bil moj heroj pred časom). strinjam se, da verjetno iz tega izhaja njegov samomor. zadnjič sem slišal anekdoto o njegovem koncertu v ljubljani. noč pred naj bi bila zabava, ki se jo je model udeležil, in ves čas nekje zapuščen žalostno zrl v prizor. potem naj bi enkrat vstal in (pompozno) odšel sredi vseh ljudi stran. poanta anekdote je bila zgolj v njegovi občutljivosti, sovraštvu do mainstreama, itd. vendar je dejanska poanta verjetno nekje drugje, v tem, kar si ti opisala. cobain verjetno ni imel nikogar, ki bi mu stvari jasno razložil in na primeren način razložil. še žena je baje ponujala 50 000 dolarjev pevcu the mentors, da ga skine. hh. in ravno ta hinavska obravnava cobaina me je vedno motila. pizda, priznajmo, da je tip imel en sam cilj pred sabo, bo lažje vsem. še cobainu bi bilo lažje, če bi ga javnost dojemala, kot to, kar je dejansko bil. čeprav – drugače verjetno ne bi niti pokazala zanimanja zanj.

  44. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ej, če pogrešata medsebojne debate, pojdita na kavo, tule bo dovolj, saj pišeta o rečeh, ki nimajo nobene zveze s temo zapisa.

  45. AndrejM pravi:

    Ampak nekaj me pa zanima. Zdaj, ko si se postrigel, je torej po tvojih besedah tvoj seksapil šel k vragu? Kaj pa vreščeče oboževalke in zvesti oboževalci? V jok pa na drevo :) ?

  46. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Sicer nisem imel dolgih las, lahko pa ti rečem, da folk zdaj vrešči od strahu :)

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !