IZTOK faking GARTNER

« | | »

Pivo in Cvetje 2011 (Laško): Jan Plestenjak & Gibonni

15.07.2011

Včeraj se je v Laškem kot vsako leto začelo tradicionalno Pivo in cvetje, ki je že s prvim večerom doseglo vrhunec, saj so na isti dan na različnih odrih stali Jan Plestenjak, Gibonni in Vlado Kreslin, ki sem ga na koncu žal zamudil, saj se mi je mudilo domov. Trije velikani popularne muske na en večer je čisti overdose, ki se ga seveda ne bo dalo preseči. To je napaka, če me vprašate za mnenje, saj jim je za danes in še posebej za soboto zmanjkalo dobrih glasbenikov. A nimaš kaj, pač udarno so začeli in malo zmedli folk, ki ni imel pojma koga naj posluša oz. je razmišljal, kako naj ujame vse tri glavne nastopajoče, če seveda pozabim na Tabu in Nino Pušlar, ki jih ob Plestenjaku, Gibonniju in Kreslinu niti ne štejem zares.

Dovolj filozofije, gremo na Jana Plestenjaka, ki ga že kar nekaj časa nisem videl špilati v živo. Jan zna, Jan obvlada, publika mu je z roke. Resda je zadnje čase nekam sumljivo suhcen, toda še vedno je karizma, ki je v Sloveniji ne najdem pri nikomur drugemu. Pa spet sem se zavedel, da ima ta tip nešteto hitov, da je vsaka njegov pesem dejansko velik hit med folkom, ki vsa besedila seveda zna na pamet. Pa čedalje boljši pevec je, še posebej, ko ga ujamem v živo na odru.

Če me Jan navduši in ob njegovem nastopu razmišljam, da isti večer ne bom videl nič boljšega, mi Gibonni seveda dokaže, da se še kako motim. Ta pa je res car vsah carjev, neka povsem druga dimenzija, čisto glasbena poezija, vredna svetovne slavne in rišpekta. Jan sicer naredi dobro žurko, toda Gibonni ga preseže v štimungi, guštu in čarovniji, ki jo s svojo vrhunsko interpretacijo pričara na odru. Predolgo ga že nisem videl v živo, prav rabil sem ga, tudi zato, da mi malo spočije dušo in olajša naporne dneve, ki so za mano. Če Janu publika je z roke, Gibonnija na rokah nosi. Gibonni publiko res začara, pa vidi se mu, da zelo močno uživa tudi sam. Tokrat je šel celo med ljudi, tokrat je pel z nami in se sprehajal pred odrom z mikrofonom v rokah. Ko je nek gumpec v zrak vrgel pivo in ga polil, pa mu je razložil, da to ni pametno, saj se lahko zgodi, da mu bo zmočil mikrofon, ki bo potem nehal delovati. Car, res, eden največjih kar jih premore današnja glasbena scena.

Jasno, brez video materiala ne gre. Najprej nekaj Jana. Delček pesmi Midva sva navaden par, ki sem jo posnel zaradi moje Tinke, potem pa vsaj zame vrhunska Barka iz perja, ki jo je odpel res dobro in pokazal kako se na odru zganja ravno pravšnja mera patetike, interpretacije in poziranja. Pri tem komadu v Sloveniji nima konkurence, to je res čisti presežek za naše razmere, tudi ko jo zapoje v živo, saj se vidi, da je nanjo ponosen in da jo čuti z vsako poro svojega telesa.

YouTube slika preogleda YouTube slika preogleda

In še malo Gibonnija, najprej z drugo polovico Libarja, nato pa še z Sve ču preživit, ki je itak ena moja najljubših, pa četudi sem se jo najprej navadil pri Tediju Spalatu. Le poglejte kaj dela ta kralj na odru, kako zelo pade v dogajanje, kako zelo čuti to, kar poje, kako zelo sodeluje s publiko in kako zelo mu publika sledi in ga obožuje. Kapo dol, resno.

YouTube slika preogleda YouTube slika preogleda

Res škoda, da sem zamudil še Kreslina, ki je na oder stopil za Gibonnijem. Imel sem v glavi, da je konec, saj smo bili najprej na Janu. No ja, po drugi strani pa je dobro, da sem ga zamudil, saj bi me res ruknil overdose dobre glasbe.

SORODNI ZAPISI:

jan-plestenjak-osebno/

gibonni-toleranca/

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 15.07.2011 ob 03:07 pod Glasba, video reportaža, vsakdanji lajf. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

38 odgovorov na “Pivo in Cvetje 2011 (Laško): Jan Plestenjak & Gibonni”
  1. Ajda - 15.07.2011 ob 03:33

    Sem pogledala spored in Kreslin je pel, oz. naj bi pel pred Gibonnijem, to se pravi takrat, ko je pel Jan Plestenjak, Gibonni pa na koncu. Ne vem sicer ali so spored spremenili, samo tako je napisano na sporedu. Strinjam se, da je Jan car, da zna s publiko, Gibonnija sem le poslušala malo bolj oddaljena od prizorišča, a vseeno dovolj blizu, da sem ga dobro slišala, gužva in sparina naredi svoje in zmanjka lufta:))).

  2. IZTOK GARTNER - 15.07.2011 ob 03:50
    IZTOK GARTNER

    Očitno so Tabujevci pred Gibonnijem špilali precej dolgo ali pa je imel Gibonni dvouren nastop. Kreslin je torej nastopil šele okolih enih po tej logiki. Škoda, da smo ga zamudili.

  3. Pepi - 15.07.2011 ob 08:19
    Pepi

    Škoda, ker ni več Šank Rockov. Pa je šla tradicija… :D

  4. IZTOK GARTNER - 15.07.2011 ob 11:46
    IZTOK GARTNER

    Eh, dolgcajt, ne more bit vsako leto isto. Zdaj bodo namesto njih glavni Big Foot Mama.

  5. johnny - 15.07.2011 ob 14:04

    Tabujevci so začeli nekako 15 čez deveto, pa tja do 11, Gibo pa urco pa pol, tja do pol enih. Prošnjo je menda dal sam, ker ma danes že koncert v Šibeniku, pa se mu je mudilo :D
    Tabujevci so naredili res dobro žurko, super ogrevanje, Gibonni je pa itak car.
    Iztok si bil slučajno v kratkih rožastih hlačah pa črtasti srajci z modrimi pa rumenimi črtami? Ker če si bil, potem si stal direkt pred mano :D
    Moram omenit, da po koncertu ni bilo nobenega problema pridit v zaodrje, kjer sem dobil super interviju za radio s pevko Tino, ter super slikco z Gibonnijem :)
    Super večer je bil res.

  6. IZTOK GARTNER - 15.07.2011 ob 14:08
    IZTOK GARTNER

    Jp, ta sem bil, ja :)
    Zakaj me nisi pocukal za rokav :)
    Uf, pol so pa Tabujevci kar dolgo igrali. Takrat smo bili mi na Janu. Ko sem prišel na Gibonnija pa sem bil prepričan, da je Kreslin že končal. Škoda, res.
    Tule pa imaš moj intervju s Tabujevci na tvju, super zadeva, še posebej, ko z Iztokom ugotoviva, da imava neverjetno vekiko skupnih reči :)
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2011/01/03/pop-corn-tabu/

    Je mel pa Jan dost manj ljudi od Gibonnija.
    Ma blesavo je to, da na isti dan na različne odre nabašejo tako močna imena. To je škoda.
    Enkrat je že bilo nekaj podobnega, ko so imeli Gibonnija in Severino na različnih koncih.
    Manjkala pa sta še Grašo in Oliver, ampak to pa bi bil potem že res overdose :)

  7. spookymulder - 15.07.2011 ob 16:25
    spookymulder

    Plestenjak in Gibonni sicer nista moja najbolj priljubljena glasbenika, ampak me veseli, da si tako zelo užival.

    Bi pa pripomnil, da ne prenesem neznosne navade, ki se je razpasla v zadnjih letih razcveta digitalne tehnologije, da ljudje na koncerte sploh ne pridejo več uživat v glasbi in nastopu, ampak ves čas samo še držijo v roki fotoaparat ali telefon in fotografirajo ter snemanje da jim skoraj pregori aparat.

    OK, nič ne rečem, posnetek ali dva za lep spomin, potem pa lepo prosim uživajte v glasbi, ne pa da več časa buljite v zaslon na aparatu, kot pa na oder!?! Včasih je prav neznosno, ker ljudje mobilnike in fotoaparate preko celotnih koncertov molijo z iztegnjeno roko nad glavo, tako da zakrivajo pogled, pa tudi svetloba na ekranih v temi zelo moti pogled na oder.

    Na koncert prideš zato, da uživaš v glasbi in nastopu, ne pa da se greš dežurnega snemalca celotnega dogodka.

  8. IZTOK GARTNER - 15.07.2011 ob 16:37
    IZTOK GARTNER

    Good point, my friend. Samo drugače žal ni možna ena taka reportažica. Sicer pa tokrat nisem pretiraval, le par fotk na začetku vsakega nastopa in dva komada na hitro posneta, ostalo pa sem poslušal in užival.
    Na tak način pač ovekovečiš spomin na super nastop.

    Meni pa so še bolj smešni ljudje, ki s svojimi mobiji fotkajo totalno od daleč in je že v naprej jasno, da se ne bo nič videlo :)

    Gibonni ti ni kul? Kako pa je to mogoče, mar nima muske, ki ti je pisana na kožo? Balade pa take lepe melodije in kvalitetna besedila?

  9. Pepi - 15.07.2011 ob 17:34
    Pepi

    Skos isto? To je bil del vsakoletne tradicije, stari. Kdo bo pa zdaj pel: “PO DNEVI IN PONOČI, LE PIVA SI NATOČI, WOOOOOOOOOOOOOOO, LAŠKI PER?” Pa pol upade 6pack, pa začne uvajat tisto svojo: “Šluk, šluk alkohola, po mojem grlu…” Ampak ajde, Jelenova klapa se je razšla in kle ni kej.

    To mi bo manjkal. Sicer se pa strinjam, ja. Glede glasbe je letos super poskrbljeno. Gibonni in Plestenjak sicer nista ravno po mojem okusu, ampak Vili Resnik, Billysi, Kreslin, BFM… To je pa kr dobr. Itak je pa fajn, da se najde za vsakogar nekaj. :)

    Sicer pa, ker vem da si fan, si že videl tole kolaboracijo? http://www.youtube.com/watch?v=nmgDB7Jcz80
    Škoda, ker se dons naši glasbeniki vse preveč resno jemljejo, da bi prišlo do takšnih zadev. :D

  10. IZTOK GARTNER - 15.07.2011 ob 18:14
    IZTOK GARTNER

    Stari, jst še pira ne pijem, kaj šele, da bi nabijal ta kmečki komad :)
    Resnik? Kje si videl, da nastopa letos?
    Glede komada, poznam, poznam, blesava zadeva za današnji cajt, ampak nekoč pa dobra fora :)

  11. Pepi - 15.07.2011 ob 18:32
    Pepi

    Ah, če ne piješ hmeljevega eliksirja pa nič čudnega, da ne dojameš veličine tega komada. Ampak brez skrbi. To je pač poezija za piromane. Krona festivala. Podobno kot pri Rangu sreda, ko pride voda. :D

    Resnik je pa jutri ob 18:00, če se ne motim. Vsaj po sporedu na uradni strani sodeč.

  12. IZTOK GARTNER - 15.07.2011 ob 18:50
    IZTOK GARTNER

    Aha, najdu, na nekem levem odru bo :)
    Eh, kaka veličina, pač pocen fora za pjano mularijo, ki pir fukne v luft in se poliva po glavi in cotah :)

  13. Pepi - 15.07.2011 ob 19:44
    Pepi

    Ko si enkrat not, in the heat of battle, je to kr taprava muska. Da odmevajo bojni klici. Da folk ne pade iz ritma. A mislš, da so galjoti v svojih cajtih Gibonnija poslušal? Težk lajf, težka glasba. Kaj je težkega v Laškem? Vidš, tega pa kot nepivec pira ne moreš razumet. Ko preteče tolk in tolk tega žlahtnega napitka, vse rata težko; hodit, stat pri miru, spit še en pivak, sedet, držat vsebino želodca tam kjer mora bit… Vse. Tko da to more bit. Tko kot je na državnih proslavah himna, mora bt kle ta komad. :D

  14. zelda - 17.07.2011 ob 20:50

    Vili Resnik je imel nastop v soboto po ognjemetu na ploščadi hotela Savinja. Predno je začel peti, se je zahvalil šefu hotela Savinja, da mu je omogočil nastop. Čudi me, da ga turistično društvo Laško ni povabilo, da bi nastopal na Aškerčevem trgu, kjer vsako leto pojejo znani pevci. Ne glede na to, da je Vili pel na majhnem prostoru, je bilo ogromno ljudi in je napravil pravo “štimungo”. Pel je od svojih najbolj znanih komadov, predvsem pa je zažgal s pesmijo “Naj bogovi uslišijo nas”. Ne vem sicer kolikrat je Resnik nastopal za P ivo in cvetje. Raje pa bi njega videla na velikem odru kot Nušo Derendo.

  15. IZTOK GARTNER - 18.07.2011 ob 02:26
    IZTOK GARTNER

    Pepi, zakaj za vraga bi moral med koncerti sploh biti tako mrtvo pijan? Tega nisem nikoli štekal. Jaz grem na koncert poslušat musko svoje priljubljene skupine in pevca in uživat v šovu, ki mi ga da, napijem se lahko drugje, ne vidim smisla in povezave, res ne. Kot da bi mi prodajal, da moram na rap konceert totalno zapohan od trave. Kot da ne morem uživati v muski ne da sem pokjen, ti pa ne da si pjan od pira. Ne kupim. In prav ti pijanci največkrat pokvarijo dober koncert in dober filing s svojim debilno kmetavzarskim obnašanjem. Da o metanju kurčevega pira v luft, ki ti zmoči in osmradi lase in cote, niti ne govorim.

    Zelda, sem videl plakat, ja. Resnik v glavah organizatorjev pač ne vleče več toliko, saj trenutno ni ravno top pevec, zato so ga očitno ruknili na manjše prizorišče. Po drugi strani pa je tudi Derenda že precej zlajnana, tako da bi lahko namesto nje bil kdorkoli v tem kontekstu. Vem pa, da Resnik naredi super žurko, to je znal od nekdaj, pa tudi precej hitov ima. Kaj veš, morda pa je bila od Savinje kul ponudba in jo je zagrabil, pa še glavna zvezda je bil.

  16. Pepi - 18.07.2011 ob 08:59
    Pepi

    Iztok, jaz Pivo in Cvetje jemljem bolj kot veselico in ne kot koncert. Valda tud musko poslušam, ampak nikol se ne odpravim iz Ljubljane v Laško rekoč: “Ta bend pa moram vidit.” Če grem nekam namensko na koncert, je to druga stvar, ampak na veselici pa pač poslušam, ko zmanjka pira grem po novga, se vrnem in poslušam dalje – brez nekih obveznosti. That being said; evo, v soboto sem bil v Laškem. Komad Laški Pir smo dobil od DJja in je bilo čist OK. :D Billysi so bli zakon, Elvis Jackson mi niso bli bogve kaj. Vili Resnik je pa, kot je povedala že zelda, naredu žurko da se reče.
    Važn, da je sred poletja špilu Na božično noč in komad napovedu tkole: “Ja, evo, včasih se na koncertu zgodi, da mamo slabo vreme. Dež al pa sneg. Bela snežinka!”
    Je bil pa brez benda in si je vso musko sam štimu, ampak Resnik bi lahko pršu sam, postavu na tla radio, stopu na gajbo in pel, folk bi bil pa navdušen, ker so vsi njegovi komadi itak že na pol ponarodeli. :D

  17. IZTOK GARTNER - 18.07.2011 ob 12:42
    IZTOK GARTNER

    No, samo da si prišel na svoj račun in se iz Ljubljane pripeljal za pir in za komad Laški pir :)

  18. Ajda - 18.07.2011 ob 13:01

    Resnika so potisnili v kot, oz. na majhen oder, kjer so ga “makaronarji” skoraj izrinili z odra:). Vse je vzel za dobro in se hecal kot se zna. Ni mi jasno, zakaj so ga stlačili na ta oder, kjer je prehodna pot in seveda manj gledalcev oz. poslušalcev, je pa vseeno naredil dober žur kot Resnik zna. Pepi je lepo napisal, da je pričaral snežinko sredi poletja, čeprav je bilo v soboto kar sumljivo hladno:).
    Ja, on zna in gledalci znajo tudi vračati:). Ker je začel igrati kasneje kot je bilo napovedano, ni bila njegova krivda, je šel med ljudi, meni se je zdelo super, ko me je prijel za roke in rekel, da bo kmalu začel z žurko, energije na pretek in to se čuti v dotiku dlani.

  19. ajda - 18.07.2011 ob 13:05
    ajda

    Ja, brez piva ni praznika in ko sem včeraj poslušala , da je bilo v Laškem okoli 120 tisoč ljudi in da so stočili 300.000 vrčkov, je kar velika številka. Mislim, da tisti, ki so pili pivo in kaj dobrega prigriznili, niso obležali na tleh, večji problem je mešanje pijač, predvsem žganih, ki jih mladi zmiksajo, nič ne jedo in smo tam, oz. kot poje Resnik, Ko si na tleh, seveda v dobesednem pomenu:).

  20. IZTOK GARTNER - 18.07.2011 ob 13:05
    IZTOK GARTNER

    Si mu rekla, da ga Iztok Gartner pozdravlja? :)

  21. ajda - 18.07.2011 ob 13:09
    ajda

    Uh, če bi se le spomnila:)). Če bi mi proradilo, bi lahko šla med odmorom na oder, se pofotkala z njim in mu sporočila tvoje pozdrave.
    Ja, potem bi pa verjetno rekel, kje pa je Gartner? :) ).

  22. IZTOK GARTNER - 18.07.2011 ob 13:11
    IZTOK GARTNER

    Bolje kje je Gartner, kot kdo je Gartner :)

  23. zelda - 18.07.2011 ob 15:45

    Glede obiska Piva in cvetja v Laškem , to je 120.000 ljudi, je pa največja novinarska raca. Po tej logiki bi moralo od četrtka , ko se je uradno začelo Pivo in cvetje, vsak dan biti v Laškem približno 40.000 ljudi, me pa tudi zanima, kje bi se toliko ljudi zadrževalo. Če pa so mislili, da je bilo v soboto v Laškem 120.000 ljudi, to je pa najhujša novinarska raca, kar sem jih slišala. Kam bi se stlačilo v soboto 120.000 ljudi v tako malo mesto.

    Po vsej verjetnosti je turistično društvo Laško plačalo POP tv , da je posredoval takšne informacije ker želijo prikazati, kako je ta prireditev popularna, ker naj bi nasprotno Laščani v starem mestnem jedru pričeli zbirati podpise, da se ta prireditev ukine. Glede količine popitega piva pa tudi ne verjamem. Namreč letos je Pivovarna kar odredila, da se toči veliko pivo, ki je stalo 2 EURa , kar je obsolutno preveč.

  24. zelda - 18.07.2011 ob 15:49

    Aja pa še to. Zanima, kdo je štel ljudi. Po mojem so bili člani turističnega društva Laško tako nažgani, da so videli vse po trojno ali četvero in je na koncu prišla tako veliko število obiskovalcev.

  25. IZTOK GARTNER - 18.07.2011 ob 15:50
    IZTOK GARTNER

    No ja, prireditev je ipak še vedno zelo popularna in ima močno tradicijo, kar pomeni, da Laško super zasluži pa da se res nabaše ogromno ljudi v teh treh dnevih. Morda je cifra pretirana, toda ljudi je vseeno ogromno. Še posebej v soboto, ko potrebuješ eno uro, da se prebiješ iz enega prizorišča do drugega. Pa tudi v petek je bilo praktično nabito polno okoli različnih odrov.

    Več ljudi kot jih je, jih dejansko ne more biti.

  26. ajda - 18.07.2011 ob 16:00
    ajda

    Pokazatelj, koliko ljudi je bilo na prireditvi so sigurno prodane karte za vlak, ljudje v kampingu, avtomobili na parkiriščih (seveda je tu lahko poprečje) in dobiš številko. Menim, da prirejanje podatkov ni na mestu, ker tisti, ki smo bili te dni prisotni, vemo kakšna gužva je bila. Brala sem, da je bilo v četrtek 25000 ljudi, petek, sobota in nedelja pa sigurno več in z lahkoto pridemo do številke 120000 kot so objavili. Zelda, ni bil podatek, da je bilo v soboto 120000 ljudi, to je skupni podatek za vse dni,kar pa, kot rečeno, je verjetna številka.

  27. IZTOK GARTNER - 18.07.2011 ob 16:04
    IZTOK GARTNER

    Sicer pa ni treba, da so vsi ljudje na kupu, mar ne. Eni pridejo, drugi gredo in tako dalje. Cifra pa pač zajame vse, ki so v teh dneh tako ali drugače prišli v Laško. Tudi v nedeljo.

  28. ajda - 18.07.2011 ob 16:12
    ajda

    Zelda, zakaj ne verjameš v količino popitega piva, če je v poprečju vsak popil po 2 – 3 kozarce, pa še za tiste, ki piva ne pijejo:)), pa smo hitro pri številki kot so jo posredovali mediji. Mislim pa, da ti trije dnevi niso tako usodni za Laščane, ki živijo v centru mesta, da bi morali prireditev, ki ima tradicijo ukiniti, nenazadnje je tudi tu tudi zaslužek, ki verjetno ni v majhnih cifrah. Po eni strani kritiziramo, da se nič ne dogaja, da je mrtvilo, če se pa kaj dogaja, nam pa spet ni prav. Škoda bi bilo, da se to tradicijo prekine, oz. ukine in mislim, da bo prevladala zdrava miselnost.

  29. IZTOK GARTNER - 18.07.2011 ob 16:14
    IZTOK GARTNER

    Saj so jim ugodili in znižali iz enega tedna na en sam vikend. Bodo že potrpeli, brez skrbi :)

    Za pivo pa ne dvomim, sem imel v glavi, da ga je še več.

  30. ajda - 18.07.2011 ob 16:24
    ajda

    Verjetno:), šteli so le stočene kozarčke, morda tisto, kar so pili ljudje v lokalih ni všteto zraven, tako da lahko pridemo do še večje številke. No, ti očitno nisi nič doprinesel k statistiki popitih kozarčkov piva, še dobro, da takšne pustijo na prireditev. Joke, seveda:).

  31. zelda - 18.07.2011 ob 16:53

    Imam p rijateljico, ki živi v starem mestnem jedru in mora vsako leto prositi v službi, da ji dajo dopust, ker se ne more v takšni voziti z avvtom vsak dan v Celje. To je ena stvar. Večina Laščanov, ki se lahko provoščijo oddidejo za Pivo in cvetje ven iz Laškega, dobesedno zbežijo. Taka prireditev je verjetno res zanimiva za tiste, ki pridemo v Laško, se zabavamo, poslušamo dobre pevce , potem pa gremo domov v Celje ali drugam in nam krati spanca remiks iz Laškega.

    Kot drugi čar Piva in cvetja v mestnem jedru pove prijateljica, je to,d a je celo Laško pokozlano in poscano in še kaj hujšega.

    Če bodo Laščani uspeli mi je povedala prijateljica, bi naj bilo Pivo in cvetje samo v soboto in potem v nedeljo zaključek, tako kot to imajo druga mesta.

  32. zelda - 18.07.2011 ob 16:57

    Pred leti, ko se začelo pivo in cvetje, so enkrat našteli, da je bilo v Laškem 10.000 ljudi in se takrat baje sploh nisi mogel premikati čez most. Sedaj pa res ne vem, ne poznam toliko Laškega, kako so ga uspeli razširiti, da je sprejelo vsak dan 25.000 ljudi, verjetno so ga tako razširili kot Butalci cerkev.

  33. zelda - 18.07.2011 ob 18:21

    Ajda:
    Nisem omenila, da bi se Pivo in cvetje moralo ukiniti, tako meni tudi moja prijateljica, temveč bi zadostovalo, da bi bila taka prireditev samo v soboto in potem v nedeljo zaključek. To je eno. Pri zadevi pa ne gre za to,da bi prevladovala zdrava pamet, ker če bi bilo tako, se ne bi dogajalo, kar se. Tu gre samo za zasluškarstvo. Največ pokasira Turistično društvo Laško in njena predsednica. Za to, da ostane Pivo in cvetje takšno kot je , so zainteresirani samo tisti Laščani, ki živijo izven strogega mestnega jedra in se potem umaknejo domov na varno, tako kot drugi, ki se pripeljejo v Laško, kot sem že omenila.

  34. IZTOK GARTNER - 18.07.2011 ob 19:57
    IZTOK GARTNER

    Zelda, ne pozabi, da recimo Lent traja 14 dni.

  35. Pepi - 18.07.2011 ob 20:10
    Pepi

    Pa Metalcamp, recimo. Imajo pa tam domačini možnost nakupa cenejših kart. Vsaj ta ugodnost. Pa Trnfest. Dokler bodo obstajale tovrstne fešte, bodo obstajal tud zagrenjenci, praviloma v obliki starih vdov, ki bodo vsake pol ure klicali policijo. Sej do neke mere sočustvujem, zaradi šihta, majhnih otrok in podobnega… Ampak v končni fazi pa eni živijo poleg železnic in celo noč poslušajo vlake… Pa ne samo nekaj dni na leto.

  36. Jaka - 18.07.2011 ob 20:11

    zelda, a tebe malo matematika jebe, pa o tem si zelo dobro informirana, kdo pokasira največ, očitno te še kaj drugega jebe kot le matematika.

  37. zelda - 18.07.2011 ob 20:19

    jaka, a si mogoče plačan od turističnega društva, da delaš propagando za pivo in cvetje.

    Iztok:
    Lent ne poteka v centru Maribora.

  38. IZTOK GARTNER - 18.07.2011 ob 20:30
    IZTOK GARTNER

    Nima veze, tudi cel kup stanovalcev živi okoli, v hišah in blokih, pa ne morejo mirno spati celih 14 dni. Laško pa je itak tako malo, da ne more imeti dogajanja v centru in izven centra.

    Kot sem rekel, uspeli so znižati iz enega tedna na tri dni, nekoč je bilo več kot teden dni, če se ne motim. Da bi še bolj znižali in na koncu imeli le še en dan, pa je trapasto, saj s tem uničijo tradicijo festivala, ki je v celi Sloveniji in celo širše znan že nekaj desetletij.

    Če bodo to storili, pa je najbolje, da vse skupaj ukinejo, pa naj Laško pač izgubi to zelo popularno fešto, jebat ga. Samo potem pa naj ne jokajo, da jim je vse umrlo, da bodo morali zapreti še zdravilišče in velnes centre in na koncu še občino in Pivovarno, ker je zmanjkalo denarja za vse.

    Laško dobi od Piva in cvetja vsako leto toliko denarja v mestno blagajno, da lahko celo leto mirno živi. Če bodo to pipo zaprli, jih čaka katastrofa.

    Pa naj, če so tako butasti, bodo pač prvo mesto, ki je zaprlo super donosen festival zaradi parih tercialk, ki ne morejo spati tri dni :)

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !