IZTOK faking GARTNER

« | | »

Slovenija ima talent 2011: Peta polfinalna oddaja

5.06.2011

Danes nas brez dvoma čaka najbolj zanimiva in napeta polfinalna oddaja, v katero so zmetali nekaj dobrih tekmovalcev, med katerimi velja izpostaviti Martino Šraj in Gašperja in Niko, ki bi jim svoj glas dal tudi sam. Pri srcu mi je tudi Blaž Zanjkovič, nestrpno pričakujem nastop odpičenega Muryja, bojim pa se, da bo folk tako neumen, da bodo naprej poslali Harmonikarski orkester Pustotnik. Tole bo brez dvoma mali finale in skupina, kjer zna zaradi prevelike konkurence izpasti kak okej tekmovalec.

  • Dar Mar, v predtekmovanju se mi niso zdeli slabi, pa tudi zelo simpatično so mi delovali, kar je dodaten plus. No ja, ni slabo, je pa daleč od tega, kar je potrebno za finale in za zares odličen rock band, ki bi rabil tudi močnejši vokal pevca.
  • Blaž Zanjkovič, eden mojih skritih favoritov, tak prijeten možak, ki bi mu stislnil roko, če bi ga kje srečal. Dober nastop šarmantnega gospoda, ki premore tudi potrebno karizmo pravih opernih zvezdnikov. Škoda je le, da ni izbral kake bolj znane arije, saj bi na tak način še bolj prepričal tiste, ki glasujejo.
  • Mury, od Muryja pričakujem veliko, totalni odklop, nekaj takšnega, da bi zaploskala tudi Lady Gaga. Pogum za avtorski komad, ki pa ni najbolje vžgal, še posebej kar se vokala tiče. Preglasen vokal, glasba pa prepotiho. V predtekmovanju mi je bil bolj všeč, bolj poseben, bolj nad spolom, večji odštek, tokrat je bil dejansko le maškara, ki ji petje ne gre najbolje.
  • Plesna skupina Zeko, teh se pa sploh ne spomnim, očitno so jih v prenosu pokazali le za vzorec. No ja, zdaj vem zakaj. Zelo povprečen nastop, plus velik manjko energjije in karizme. Pa tudi nekaj čudnih in totalnih amaterskih gibov so nam pokazali. Ne vem no, ampak tole ni bilo niti za polfinale kaj šele za kaj drugega.
  • Tristan, na avdiciji so mi bili okej, danes pa so delovali tako, kot da jih je povozil čas. Tudi zaradi besedila komada, ki se mi je zdel annoying as shit. Stokrat bolje bi bilo, če bi pesem pustili v originalu in angleščini.
  • Nika in Gašper, zelo sem vesel, da je Gašper priletel do polfinala, saj so ga lani ogabno prinesli okoli. Vauuu, vrhunski nastop, tudi za svetovne odre. Domiselno, zabavno in tehnično dovršeno. Kljub temu, da je Nika vsaj za enega Gašperja večja od Gašperja. Kot je rekel Kastelic, to je točka, brez katerega ne sme biti velikega finala.
  • Simon Rosc, v predtekmovanju je pel zelo okej, zato od njega pričakujem dober nastop. Čudovit vokal, nimam pripomb. Pa ravno prav sladek performance, da bi znal vžgati pri gledalcih.
  • Andraž Teran, če se bo zakuril in skočil med žirijo, dobi moj plus. Če ne, mi bo dolgočasen. Ni se zakuril, ni skočil med žirjo, zato mi je bil dolgočasen.
  • Martina Šraj, letošnja Maja Keuc, ki so jo na avdiciji pokazali premalo, da bi gledalci ugotovili kako dobro poje. Upam, da ne razočara in da je prva, ki si zasluži finale. Škoda za izbiro komada, vse ostalo pa vrhunsko. Kapo dol.
  • Harmonikarski orkester Pustotnik, kleni in židani pobje so resda super za kmečko veselico, pa verjetno tudi za finale kmečke deželice kot je naša, toda danes vseeno računam na pamet gledalcev in jih pozivam naj glasujejo za kvaliteto ne pa za jebeno harmoniko. Moj glas pa bi fantiči dobili, če bi harmonike pojedli, drug drugemu zlezli v trebuh in seveda zaigrali Golico.

Navijam za

Martina Šraj, Gašper in Nika, Blaž Zanjkovič in Simon Rosc.

Kdo bo šel v finale

Iti bi morali Gašper in Nika in Martina Šraj, nič pa ne bi imel proti, če bi šel tudi Blaž Zanjkovič. Težka bo, še posebej zaradi Pustotnikov, ki znajo udariti na srca naših gledalcev. Vsi ostali po moje nimajo šans. Kot sem že zapisal, nekdo, ki je dober, bo verjetno ostal zunaj, saj je konkurenca danes res huda.

VIP Talent Show

Le kdo je dobil idejo, da nas nas zanima Valičev osvajalski šov, res pa je, da nastop harmonikaša (Marsell) in Fride Kahlo (Miriam) ni bil slab. Jp, VIP Show se je že po prvi oddaji spremenil v nastope tekmovalcev, ki dejansko sploh niso nič slabši od tistih, ki so šli v polfinale, kar je po eni strani žalostno, po drugi pa okej, saj ne gre za nepotrebno norčevanje in poniževanje raznih zadetkov, ki nimajo pojma, da jih jebejo v glavo. Evo ga, Jadran Korsič, pa smo spet tam, kjer sem mislil, da ne bomo več. Pri norčevanju in dolgčasu za vse tiste, ki se jim zdi Fredi Miler že zdavnaj passe. Je pa kul, da jim dajo vsaj nagrade, če jih že imajo za lokalne bebčke. In hej, Polesu je bilo še bolj vroče kot takrat na Trenjih Pahorju (smeh). Vem, da sem zadnji, ki lahko čveka o tem, saj je meni pred kamerami in lučmi prav tako vroče kot v peklu, toda Poles je šel še dlje (smeh). Očitno šparajo s klimo, kar je velik minus za tak šov.

Glasovanje in zaključni komentar

Harmonikarski orkester Pustotnik, jaoooooo, kako bedno. Prav molil sem, da se to ne zgodi, pa se je. Slovenci smo res kmeti, na polno, jebemti no. Okej, ne rečem polfinale, naj bo, toda finale, kjer premagaš Šrajevo in Gašperja in Niko. Jaooo, res en velik jaooo. Naprej sta šla tudi Martina Šraj in Gašper in Nika, kar je pizdarija, ki sem se je najbolj bal. Kot sem napovedal, eden, ki je res dober, bo danes odpadel zaradi pofukane harmonike. Kastelic je bil za Gašperja in Niko, Lucienne za Martino Šraj, Čakarmiš pa je odločil, da bomo v finalu gledali Gašperja in Niko. Ni panike, da sta Gašper in Nika premagala Martino Šraj, panika je, da je Martina Šraj izpadla zaradi Pustotnikov. Only in Slovenija, resno.

SORODNI ZAPISI:

glasbeno-odkritje-leta-martina-sraj/

mariborcan-o-sovu-slovenija-ima-talent/

mariborcan-o-branetu-kastelicu/

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 5.06.2011 ob 22:01 pod Slovenija ima talent, Misija Evrovizija, X Factor. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

70 odgovorov na “Slovenija ima talent 2011: Peta polfinalna oddaja”
  1. zelda - 5.06.2011 ob 19:01

    Pred oddajo Slovenija ima talent ti pošiljam dopis nekega gospoda iz Ptuja , ki ga je naslovil na POP TV v vikend programu glede glasovanja.
    Zapis glasi takole:
    “Kar ne morem verjeti, kako ste uničili šov Slovenija ima talent Pri nas se vse vrti okoli denarja, kar se dobro vidi pri sistemu glasovanja. Pri nas lahko ljudje glasujejo ves teden – cena SMS: 1,99 EVRA. Angleška različica: lahko se glasuje le po oddaji, cena SMS.60 centov (od česar gre 30 odstotkov za dobrodelne namene). Da ne omenjam internetne strani, kjer je vse, kar si hočeš ogledati, plačljivo. Zabavno in zanimivo oddajo ste spremenili v najbolj grabežljivo in pohlepno oddajo pri nas”.

    Iztok, postavlja se mi vprašanje, če je to resnica, kar je navajal ta zapis, potem pa je to samo farsa, ko rečeta Poles in Valič,ko rečetga, da se lahko prične glasovanje ali na primer zadnjič, ko je prišla v finale gospa Djukić, je rekel Čakarmiš, da ga je zelo presenetil rezulat glasovanja.

  2. Pepi - 5.06.2011 ob 20:35
    Pepi

    40 harminikarjev – veš kolk je to že sam žlahte? Tud js se bojim Pustotnikov.

  3. iceman - 5.06.2011 ob 20:41

    Se strinjam s tabo glede Blaž Zanjkovič, ampak vsaj jaz sem mnenja, da 3 opernih pevcev v finalu ne potrebujemo :)

  4. ppp - 5.06.2011 ob 21:08

    Tristan so izvedli več kot odlično, kva je narobe s tabo tip ej?

  5. AndrejM - 5.06.2011 ob 21:12

    V plesni skupini Zeko je bila ena kul zajčica :) . Tristan pa so mi simpatični kljub (se strinjam) smešnemu besedilu.

  6. tjasak - 5.06.2011 ob 21:51

    svetovn komad si je izbrala martina… adele je zakon.

  7. bansh - 5.06.2011 ob 21:54

    Sam ta Martina poje res ene sto znanih komadov, k jih ljudje poznajo,ful bolj izglasovana bi bila, če bi odpela nekaj kar ljudje poznajo. Sam upam da ji ne uide finale, ker punca ma glas.

  8. David - 5.06.2011 ob 22:01

    Rad imam narodnozabavno glasbo, ampak tole na koncu je bilo pa RES TOTAL GROZNO.

  9. Ajda - 5.06.2011 ob 22:02

    Moji favoriti Nika in Gašper, Blaž Zanjkovič in Simon Rosc.

  10. anez - 5.06.2011 ob 22:03

    če Martina ne pride v finale tale harmonikarski “orkester” pa tudi ne vem .

  11. Benjamin Harb - 5.06.2011 ob 22:09

    Sem slišal da imajo finale zagarantirano Nika in Gašper ter Martina Šraj. zdaj pa da vidimo koliko je informacija točna.

  12. Simona Rebolj - 5.06.2011 ob 22:13
    Simona Rebolj

    Nagnusni so. Tako očitno protežiranje določenih tekmovalcev, da glava boli. Ta način, da strpaš v eno oddajo preveč nadpovprečno dobrih in zanimivih pomeni le to, da se želiš zebit določenih favoritov. Še posebej če vtakneš zraven bleferki harmonikaški orkester s celo glasovalsko vasjo, ki nabija židaa marelain afne gunca na odru za uboge na duhu. 2.oddaja pa je bila tako slaba, da je bilo očitno, kako se želi dat priložnost določenim slabšim.

    Poleg tega, kar je v zeldinem komentarju in ne razumem, kaj misli z vprašanjem, ali je to res??? Mislim …

    Rockerji, ki ne igrajo svojega komada,kar pomeni, da ga nimajo, so za v pozabo. Dar Mar torej nimajo nič za pokazat, razen da znajo igrat na nekaj inštrumentov. Da imajo nekega nadutega bobnarja, ki hoče še pet zraven,je pa sploh minus. Pevec ima na odru tudi vlogo, z nastopom motivira publiko, zato pri njih izpade, kot da pevca pač ni. nekdo se matra za bobni še s petjem in oder je prazen, kar je zelo slabo.

    Mury je imel slabo koreografijo. Premalo igre z lučjo,magije nasploh. Preveč je preložil na jebene rekvizite, sebe pa postavil v drugi plan. Prešibek komad, lack of energy in premalo naviti biti, ja. Zelo škoda.

    Nika in Gašper fenomenalna, vrhunska …. Plesalca z energijo in karizmo. Tega manjka tudi Artifexom. No, ampak tako mnenje sem imela o Gašperju itak že lani in spet je najebal z najbolj zajebano skupino med pol vasi harmonikarjev in najboljšo vokalistko med vsemi na letošnjem talentu.

    Simona Rosca prav jebejo v glavo žiranti. Odlično je odpel, čeprav je meni osebno ta komad in “žanr” sploh zoprn. Ampak perfekten je bil, Čakarmiš ga pa ne neha šimfat, da bi ga le sesul v očeh gledalcev. Pohvalil bo harmonikarje, ker znajo igrat golico, židana marela in se spakovat. Bljak.

    Šrajeva pričakovano vrhunska v vseh ozirih. Še ena žalost, da se mora spotikat v tej Sloveniji. Po talentih bo dobila edino ponudbo od Vlašičev, Klinarjev ali Grabnarja in gre lahko kar v penzijo kot še ena dobra vokalistka, ki so jo uničili slovenski pop dobičkarji z gnilimi eurosong komadi iz srede prejšnjega stoletja. Zakaj ne spoka v svet.

  13. Pepi - 5.06.2011 ob 22:15
    Pepi

    Za tole bom kamenjan, se zavedam, ampak meni so bli Tristan res zakon. Čist za čilerat. Sicer pa ja… Besedilo Mr. Sandman ma mal večji smisel kot ta priredba(men se najbolj dopade mal težja različica – od Blind Guardian), ampak vseeno spoštujem dejstvo, da so peli v slovenščini. Se mi zdi, da je blo sploh v zgodnjih devetdesetih eno obdobje, ko so se taki evergreen komadi ful prevajal… Obroč Ognjeni(Ring of fire), Stari moj kraj(Dirty old town)… Pa še kakšni drugi. :D

  14. Simona Rebolj - 5.06.2011 ob 22:16
    Simona Rebolj

    Aja,ne razumem pripombe, da škoda za izbor komada??? Zakaj pa???

    In potem ena komentatorka zapiše, da škoda, ker ni izbrala komad,ki bi ga ljudje bolje poznali????? Kaj bi bilo pa dandanes lahko bolj znano od komada Adele???? Od kod pa ste nekateri. Iz paralelnega sveta ali je spet fora v zgrešenem stoletju?

  15. :) - 5.06.2011 ob 22:33

    … letošnji talenti so meni pod parom.. pričakoval mnogo več. moj favorit od začetka je bila Martina… in itak navijam za njo. Lahk se strinjam z Simono in rečem, da kaj je narobe z izbiro pesmi? Pa Adele ja podira rekorde po svetu.. in ta komad je njen sigurno največji hit… poleg tega pa če pevec izbere tako težak komad od nekoga ki je danes na samem vrhu, pove da si upa tudi najtežje. Lahk pa dodam tale link, da se poleg Martine danes vidi pravi plesni šov :)
    http://www.youtube.com/watch?v=Nv0ZnnoKvwA

  16. matthew - 5.06.2011 ob 22:40

    menim, da bo šla direktno v finale martina šraj, v izbiro žiriji pa simon rosc ter nika in gašper. mogoče tudi murry zaradi drugačnosti, harmonikarjem pa ne pripisujem veliko možnosti, ker še nobena harmonika ni nikoli prišla v finale.

    @ zelda, angleži imajo veliko več gledalcev in posledično ogromno glasov, zaradi česar si lahko takšne cene privoščijo. prav tako 30 sekund reklame na britains got talent stane okoli 50000 funtov, pri nas pa samo 8000€.

  17. Ajda - 5.06.2011 ob 22:48

    Zdaj bo pa sranje, žirija bo imela spet težko delo. Mi je pa blesavo, da so harmonikaši šli naprej, oz. največ glasov.

  18. David - 5.06.2011 ob 22:51

    saj ne morem verjet

  19. Simona Rebolj - 5.06.2011 ob 22:51
    Simona Rebolj

    @Benjamin Harb:

    Kot vidiš, ne drži. Jasno je, kdo so protežiranci. Komentarji nobene normalne žirije orkestru Pustotnik ne bi smeli bit tako pohvalni.

    @matthew:

    Ja, in? Nezaslišano je, da se glasuje, še preden se je zgodil nastop, na poslagi katerega bi morali dajat glasove. In poleg tega je dostop do posnetkov le plačljiv? To je mafijozarsko delovanje ubožnega v mentaliteto koruptivne družbe.

  20. ppp - 5.06.2011 ob 22:53

    kozlarija, svetoven vokal gre iz finala zaradi harmonike, sramota in še enkrat dokaz zahojenosti folka, si ne morem pomagat

  21. :) - 5.06.2011 ob 22:53

    ehh… only in Slovenia

  22. anez - 5.06.2011 ob 22:58

    pa to ni za nikamor sram me je

  23. Bojan - 5.06.2011 ob 23:00

    Še sreča, da ni naša družina kupila kart za finale; tako glasovanje publike je preveč, pa saj vemo, kje živimo! Privoščim pa vsaj Gašperju in Niki, sta si res zaslužila finale; Martina pa tragična žrtev (pre)glasovanja, žalostno, res škoda!

  24. Benjamin Harb - 5.06.2011 ob 23:01

    Ne razumem na kakšni podlagi je uspelo spremenit sistem harmonikarjem.Vsekako bi namesto njih dal v finale Martino Šraj.

  25. AndrejM - 5.06.2011 ob 23:03

    Za Tristan upam, da se najdejo kje, kjer bi jih lahko poslušal v živo. Bom malo po netu pobrskal…ob kakšni buteljki, v poznem večeru, bi bili res super.

    Drugače pa, kaj pričakovati v vukojebini z 80% funkcionalno nepismenih ljudi, da bo folk izglasoval kaj drugega? Podn od podna, sem poslušal pol minute in hitro preklopil na kviz na HTV1, drugače bi moral bruhat. In tako sta se znašli pred žirijo dve odlični točki. Ker je veliko t.i. talentov (nihče med njimi ni niti t od talenta) govorilo o tem, da bodo šli v tujino, lahko pri Martini rečem samo: punca, mlada si, lepa si, znaš odlično peti, pot pod noge in nekam, kjer ne boš (kot je Iztokova najboljša spletna prijateljica :) rekla) končala v žrelu vlašičev in grabnarjev.

  26. wega - 5.06.2011 ob 23:05

    ja sam malo žalostan

  27. iceman - 5.06.2011 ob 23:06

    ppp – 5.06.2011 ob 22:53

    kozlarija, svetoven vokal gre iz finala zaradi harmonike, sramota in še enkrat dokaz zahojenosti folka, si ne morem pomagat

    Se strinjam. Pa verjemi, da bolj kot ne glasujejo samo znanci in ker je “amaterskih harmonikašev” (za moje pojme niso pokazali nič) 40 je možnost še toliko večja.
    Mislim, da smo dobili bodoče zmagovalce…

  28. bansh - 5.06.2011 ob 23:09

    OMFG!!!!!!!

  29. matthew - 5.06.2011 ob 23:21

    @ Simona niti slučajno nisem imel v mislih glasovanje pred nastopom ko sem to omenil. Ta komentar je letel na primerjavo cen 0,60 – 1,99€. Drugače pa po mojem nihče ne glasuje v tem času oz. tisti, ki že 100% vedo komu bodo dali glas (sorodniki,…).

    Glede glasovanja folka pa lahko rečem samo katastrofa!! Ne morem verjet, da so glasovali za bedno harmoniko in ne za vrhunski vokal. Harmoniko se lahko nauči igrati vsak, ki ima čas in res ni čisto nič posebnega. Raznih harmonikašev je v sloveniji ogromno!

  30. Vanja1 - 5.06.2011 ob 23:48

    Ne samo to, da Slovenija glasuje za Harmoniko, ampak tudi koliko se kakšen kandidat organizira čez tedn, glede na to, da se lahko glasuje že cel tedn, kar je seveda bedarija, da na osnovi avdicije glasuješ, plus tega, teh Postutnikov je koliko? 40? Skratka, 40 familij, vsak ima svoje znance, prijatelje, sošolce, sodelavce, stranke, itd… kar je velik “Fan Base”, plus simpatizerji Harmonike, in je popolnoma razumljiv takšen razplet.. :)

  31. IZTOK GARTNER - 6.06.2011 ob 00:56
    IZTOK GARTNER

    Zelda, glasovanje poteka ves teden, ustavi pa se med nastopi in potem spet nadaljuje. Tako vsaj jaz razumem zadevo. In četudi se glasuje ves teden recimo, zakaj ne bi smel reči, da ga je rezultat presenetil.

    Pepi, jp, žlahta raztura, še bolj kot pri Langi :)
    Tristan so bili meni zlo okej v predtekmovanju, tokrat pa so mi šli na kurac s tem patetičnim besedilom o medvedu.

    Ajda, letos se je folk zarotil proti moškim pevcem.

    Simona & Smeško, ta komad je zvenel premalo udarno in preveč sterilno za ušesa folka, ki rabi recimo Beyonce, Alicio Keys, Keri Hilson, Tino Turner, Aretho Franklin, karkoli, kar je manj sterilno od jebene Adele, ki je po moje kriva, da Šrajeva ni že v prvem krogu pometla s konkurenco. Isto velja za Blaža, če bi pel kako Nessun Dormo, bi imel več šans, pa za Muryja, ki bi moral udariti kak Judas in Born This Way of Gage. Tu nimaš kaj bluziti, tu je treba na prvo žogo vsaj kar se izbire komade tiče. To še Simon Cowell poudarja vedno znova.

    Benjamin, o kakem sistemu govoriš?

    Andrej M, se strinjam, Tristam bi pasali v tako vzdušje.

  32. Simona Rebolj - 6.06.2011 ob 01:41
    Simona Rebolj

    @matthew:

    Ja, res je, osredotočil si se v glavnem na ceno in v tem, se strinjam, je nek izgovor, ki bi bil lahko še sprejemljiv. Ampak v paketu z ropom čez cel teden in plačljivo dostopnostjo posnetkov hkrati, je pa jasno, da izgovorov ni. In seveda glasujejo čez cel teden. Verjemi, da so zavezniki s celih vasi za te harmonikarje glasovali vse dneve, ker kaj bolj zanimivega niti ni za počet od tega, da so čist paf od sreče, da podpirajo Naše … hehe …

    @Iztok:

    Strinjam se s tabo, da je treba izbirat na prvo žogo za butalce, ja. Zato sem nazadnje, ko sem spet slišala izvedbo I will always love you na primer pomislila na samomor. No, ampak vseeno se v tem primeru ne strinjam, da je bil kriv izbor Šrajeve. Spomni se, kaj je izvajala Maja Keuc na avdiciji. Ogromno ljudi pojma ni imelo in se sploh spomnilo ni, kaj in od kod je bil komad, pa so bili vsi paf zaradi izvedbe pač. Da ne omenjam polfinala, ko je bila izredno baladno zadržana, je pa bolj fascinirala z opravo. Ampak v finalu ga je usrala ravno s prežvečenim hitom Proud Mary, pa je vseeno zasedla drugo mesto. Glasovi so bili že odločeni. Bi lahko premagala Lino z boljšim komadom? Jaz pravim, da nikoli. Lina je bila že zdavnaj zmagovalka na Čakarmiševo reklamirano veselje. Zelo podobno, kot so bili ti harmonikarji preprosto nepremagljivi. Že samo zato, ker obstajajo in so naši najbolj razširjeni populaciji prodali v paketu cele vojske tisto, kar se pri nas po vaseh najbolj podpira – ringaraja, na golici, židana marela, moj očka ima konjička dva itd. – torej na prvo žogo v 40 članski seriji z bebavim spakovanjem v paketu. Angelski otročiček in harmonikarji so nepremagljivi, pa če poješ kot bog najbolj popularen komad na svetu. In pomembno je dejstvo, da jih Čakarmiš na polno podpira z superlativnimi izjavami, kar je sugeriranje za vsak slučaj, če bi kdo od hipotetičnih tekmovalcev podvomil v svojo odločitev v primerjavi s kom drugim. Noben nepristranski žirant brez okusa ne bi podpiral tega hrupa na podprvo žogo, če se ne bi šel navijaškega hajpa! Tako kot ne bi smel Čakarmiš nikoli pred finalom v osrednji info oddaji izjavit, da osebno najbolj podpira Lino in meni, da si najbolj zasluži zmago. Pa je to počel!!!

    Mury ga je usral na več točkah. To se strinjam. Šrajeva pa mislim, da je tudi z izborom komada zažgala, ampak je bila lahko samo druga. Čeprav bi ti osebno raje slišal kaj od Beyonce, ampak to ni prezentacija splošnega učinka. Adele je zelo priljubljena pevka tudi pri nas, ravno zato, ker je bolj sterilna. Kaj bi bilo lahko bolj sterilnega od I will always love you ali My heart will go on itd., kar ponavadi izvajajo pevke pri nas, ki se hočejo repenčit z vokalnimi zmožnostmi (drugod si izbirajo raje aktualnejše hite). Mislim, da je Šrajeva razturila v vseh ozirih, zato je bila lahko le druga. Sesula jo je pač žirija. In to že ob izboru večera, v katerem je nastopila. Ker žirija je zagotovo nameravala podpret Gašperja, saj gre za želen hajp, da mu v drugo uspe vsaj finale. Ne bi bila presenečena, če bi bil res tudi lanski izpad dogovorjen v konceptu nastopa za letošnjo sezono. Prosto po kopipejst vzorcu z britanskih talentov, ki se jim je zgodil George Sampson. Kar bi bilo patetično, a vendar tako tipično slovensko.

    In ne primerjat pričakovanj in hajpov z britanskih talentov, prosim!!! Simon Cowell bi izbor katerega koli komada od Adele podprl z velikim aplavzom, če bi bilo dobro izvedeno. Za Britance je Adele še posebej veleaktualna in cenjena gospa na mainstreamu, ki je hudo prodrla celo v Ameriki na vrhove lestvic in pobrala grammyje, tako da …. Za Cowella bi bil to ustrezen izbor na prvo žogo, ne pa nekaj, kar bi odsvetoval, ker naj bi bilo premalo in. V Britaniji in Ameriki je Adele In, da poka po šivih.

  33. IZTOK GARTNER - 6.06.2011 ob 02:16
    IZTOK GARTNER

    Glede na to, da o finalistih odločajo butalci, ki dajo v finale harmonikaše, je jasno, da je treba izbrati komad za butalce, če hočeš dalje. Kaj tle ni jasno, nimam pojma.
    Keuc ga ni usrala z izbiro Proud Mary, ampak s tem, da komadu ni bila kos.
    Šrajeva je izbrala komad, ki ne gre v uho, tem je problem. Odpela ga je enkratno, a vseeno je sterilen v tem kontekstu. Na vseh svojih youtube posnetkih je izbrala boljše komade, žal.

  34. bansh - 6.06.2011 ob 03:04

    se strinjam z Iztokom, kar se tiče izbire komada. Vsak se tok
    laicen poslusalec je nekje slisal kako zveni original Beyonce, ker so komadi bli skos na udaru torej predvajani in ga majo ljudje v ušesih, torej povprecna raja bo znala primerjat originalu.

  35. lily - 6.06.2011 ob 08:47

    Po moje je žirija zmenjena, da prvi, ki glasuje, da glas nastopu A, drugi nastopu B, tretji se pa more odločit. Ker se še ni zgodilo, da bi dva žiranta zaporedoma glasovala za istega in da bi bilo takoj jasno, kdo je v finalu. Kao delanje napetosti.
    Žal mi je za Martino, res žal, ampak, kot si rekel, only in Slovenia. Mislim, da so glasovali za Gašperja in Niko, ker je pevcev v finalu že dovolj in hočejo imeti malo raznolikosti. To se vidi tudi po njihovih komentarjih, naj razmišljajo, za kaj glasujejo. Tako pač je v teh šovih. Ne gre se za to, da bi komu želeli res pomagati, gre se za šov in za keš.
    Rosc mi pa ni bil všeč, za moj okus je prej vreščal kot pel.

  36. AndrejM - 6.06.2011 ob 11:17

    Našel sem :) Tristan bodo nastopali julija v Žalcu.

    Sicer pa bodo cigumigarji zmagali tudi v finalu, sistema pač ne moreš zjebati. In seveda je žirija (kot lani) že očitno določila zmagovalca, sploh Branko. Juhej, harmonika, pa malo goveje župce iz sveže zaklanega telička pa pol tenstan kromperček pa še mal meska iz zaklanega bivšega veselega telička in pol še litrček šmarnce al pa cvička, hik, pa Mario zvečer (al pa Talent, isto sranje), pa pol pijan v avto in morit otroke po avtocesti.

  37. zelda - 6.06.2011 ob 12:04

    Se nič ne čudim, da so zmagali harmonikaši,ker to dopušča sistem celotedenskega glasovanja in je zanje glasovalo veliko ljudi iz njihovega okoliša. Isti primer je bil, ko je prišla v finale gospa Djukić in je zanjo glasovala po vsej verjetnosti vsa Murska Sobota in okolica pa še nekaj Avstrijcev tudi in tako mladi talentirani pevci niso prišli v finale , kot je ta zadnji primer, ko bi morala priti v finale Martina Šraj.

  38. MATEj - 6.06.2011 ob 12:15

    Jah, Pop je poskrbel za obupno izbiro polfinalnih skupin: če dve nista imeli niti enega res zanimivega talenta, pa so zdaj vrgli v zadnji polfinale najboljša med vsemi polfinalisti (Martino ter Gašperja in Niko) in za zraven harmonikarje, ki so jih za povrh dal še na zadnje mesto med nastopajočimi. Takoj je blo jasno, da bo tako eden od najboljših dveh ostal brez finala! Res velika škoda za Martino! No pa sej so jo že na avdiciji bolj malo pokazali, tako da sem že od začetka dobil občutek, da jo avtorji oddaje nočjo v finalu. Pesem je bila sicer kul, samo premalo znana za publiko. To je bla mogoče njena mala napaka. Zame so skratka Gašper, Nika in Martina za razred boljši, bolj zanimivi in imajo več potenciala kot ostalih 48 polfinalistov! Gašper in Nika sta bila še dokaz, kaj našemu Talentu najbolj manjka – bila sta praktično edina res zabavna!

  39. MATEj - 6.06.2011 ob 12:18

    @zelda: Imaš povsem prav, Popu se ne gre za iskanje zanimivih talentov, ampak za cuzanje denarja od ljudi. Najlepši primer je to, da se da posnetke talentov videt le plačljivo na njihovi strani – britanski in ameriški talent ima na youtube svoj channel in sami dajejo gor vse nastope in tako naredijo svojo oddajo, predvsem pa talente še bolj popularne. Če bi kdo pri nas kaj skušal dat na youtube, bi ga takoj tožil in takj brisal z youtuba (oz. majo prav folk, ki išče po spletu, da jim kdo ne “ukrade” kak video!).

  40. MATEj - 6.06.2011 ob 12:20

    @Simona: Evo s tem si povedala vse in povsem zadela – Popova mutna posla al kako se reče! “Ta način, da strpaš v eno oddajo preveč nadpovprečno dobrih in zanimivih pomeni le to, da se želiš zebit določenih favoritov. Še posebej če vtakneš zraven bleferki harmonikaški orkester s celo glasovalsko vasjo.”

  41. IZTOK GARTNER - 6.06.2011 ob 13:14
    IZTOK GARTNER

    Matej, meni ni jasno le to, da so bili harmonikarji favorizirana točka. Od kje ta ideja res ne vem. Kaj želi Čakarmiš s tem doseči mi je še vedno velika uganka. Je dobil denar? Je zadaj kaka druga fora? S tem provocira tiste, ki ne maramo tega dreka? Nimam pojma, saj je jasno, da ne gre za presežek, ampak pač za skupino pobov, ki igrajo na harmoniko in se zraven še malo hecajo.

  42. ajda - 6.06.2011 ob 13:32
    ajda

    Če ima kaj politika zraven oz. referendumi je razlaga kot na dlani, naj zadoni iz 40 harmonik, da se sliši in vidi slovenska miselnost. Nimam nič proti harmoniki, a to, kar so pokazali ni noben talent, vsaj ne talent, ki bi si zaslužil uvrstitev v finale. In scenarij? Bolje, da ne razmišljam o tem kdo bo zmagal.

  43. anez - 6.06.2011 ob 14:02

    kaj bodo pa pokazali v finalu te harmonikarji se bodo dejansko naučili igrati harmoniko ali bodo zaplesali kolo z harmonikami na čakarmiševi glavi ? po moje bi Čakarmiš rad pridobiv čimveč gledalcev na pop, ker večina ljudi je nora na harmoniko v smislu lej na popu so tudi za vrednote pa harmonika gremo gledat pop .

  44. IZTOK GARTNER - 6.06.2011 ob 14:40
    IZTOK GARTNER

    Rejting tukaj nima kaj dosti, saj je oddaja gledana tudi brez harmonikašev. Nekaj drugega mora biti zadaj. Kaj vem, lahko pa da je čisto preprosta zadeva, se pravi, da so pobje zares noro všeč Čakarmišu, gledalci pa so zanje res množično glasovali. Verjetno je to še najbolj ziher in dejansko nič nenavadnega za Slovenijo, ki je na Evrosong poslala Narodnozabavni rok.

  45. zelda - 6.06.2011 ob 16:14

    Mene je tudi zelo motila pripomba Čakarmiša, ko je dejal Simonu Roscu,da ima sice lep glas, vendar bi bilo zanj bolje, da bi pel v bendu, kot da je solo pevec, ker nima prave karzime. Kakšna neprofesionalna pripomba. Fantu se je videlo na obrazu, da je bil zelo prizadet ob tej pripombi.
    Kar zadeva karizmo pevca ali pevke mislim, da se talent in karizma razlikujeta. (Nekdo ima pa lahko oboje in je uspeh zajamčen). Kot primer z mojega zornega kota glede karizme naj navedem, lahko me tudi popravite ali ozmerjate, da nimam pojma. Recimo Jan Plestenjak je zelo karizmatična osebnost, vendar je zame Oto Pestner najboljši moški vokal, kar smo ga imelli v Sloveniji, vendar za mene nima karizme. Ženske pevke na primer.Alenka Godec je po moji skromni oceni ena boljših pevk pri nas, vendar nima take karizme kot jo ima na primer Rebeka Dremelj,ki pa ne bo po kvaliteti nikoli dosegla Alenke Godec.

    Na koncu pa naj še dodam da je lahko za mene Slovenija ima talent letos zadnjič in nikoli več. Čedalje slabše je vse skupaj. Za lani moram reči, da mi je bila oddaja res dobra, prvič v Sloveniji in tudi komisija mi je delovala simpatično.

  46. MATEj - 6.06.2011 ob 16:51

    Ah Zelda, pripomba je bila čisto na mestu. Fant je pel, to je blo pa tudi vse, kot da ga ne bi bilo na odru. Edina slaba stvar je, da je bla to ena redkih negativnih pripomb v vseh polfinalnih oddajah, ko pa bi jih morali biti deležnih vsaj pol, če se še več tekmovalcev. Kritike so point tega šova :)

  47. MATEj - 6.06.2011 ob 17:12

    Aha, avtorji oddaje so za Julijo Kramar. Bo nastopila kot 10. v finalu. Gašper in Nika pa imata številko 2.

  48. zelda - 6.06.2011 ob 17:14

    Razumem, da so point takih šovov duhovite kritike na račun izvajalcev.
    Ta kritika, ki jo je izrekel Čakarmiš je bila , naj še enkrat poudarim, zelo neprofesionalna in prav nič duhovita. Naša komisija se sicer trudi, da bi bila pri pripombah duhovita, vendar tu in tam komu uspe, da je duhovit. Verjetno pa je bilo pri Simonu prisotno tudi malo treme. Upam, da bo kje drugje imel možnost uspeti, ker ima fant lep vokal.

  49. MATEj - 6.06.2011 ob 17:16

    Drgač si videu, kdo je na youtube včeraj naložu svojo verzijo Adelini Someone like you? http://www.youtube.com/watch?v=WLhxvkHmoY8&feature=channel_video_title
    Meni ima Martina bolj všečen vokal, bolj komercialen.

  50. IZTOK GARTNER - 6.06.2011 ob 17:22
    IZTOK GARTNER

    Matej, Maja Keuc poje preveč skozi nos spet, pa malo blesavo je, da je zdaj tole na net prišlo, kao, poglejte, tako se to odpoje. Bedna fora dejansko.

    Zelda, večji problem je v tem, da Čakarmiš ni pokritiziral mnoge druge, ki so bili res zanič in bi si kritiko zaslužili stokrat bolj od Simona.

  51. MATEj - 6.06.2011 ob 17:23

    No sej Maja je dala na youtube pred oddajo, na svoj facebook profil pa že v soboto. Vseeno pa zanimivo naključje.

  52. Simona Rebolj - 6.06.2011 ob 17:52
    Simona Rebolj

    Ja, res zanimivo tole naključje z Majo in koverco na Adele.

    Okej, ne bom se prerekala. Mogoče je za Slovence v povprečju najbolj popularen komad od Adele že tumač, ker sploh ne vedo, kdo je to. Glb. Mogoče bi bilo najbolje, če bi izvedla Ne grem na kolena od Saške Lendero … hehe … Ker sterilnost veze nima. Obstajajo stokrat bolj sterilni in še prežvečeni komadi. Na primer I will allways love you itd. Ne strinjam se tudi, da Maja Keuc ni bila kos komadu Proud Mary. In še vedno trdim, kar se mi zdi bistvo, da tako Maja kot Martina proti otročiču ali harmonikarjem v tem primeru nimata šans.

    In trdim, da so Martino tokrat izključili že z umestitvijo v natrpano polfinale. Samo poglej, kakšna je bila 2. oddaja na primer. V nobeni drugi oddaji izbrana finalista ne bi daleč prišla. Itd. Zelo jasno je tudi turjenje predvidenih finalistov s samo pozicijo na koncu vsake oddaje itd. Potem pa še sugeriranje žirije, ki, ja, ni ne duhovita, ne artikulirana v pohvalah ali pripombah, kaj šele argumentirana.

    In res je to, da kritika Rosca izpade navadno poskušanje vplivanja na javnost, da ne bi prišel po kakšni pomoto s pomočjo mladih deklet naprej. Ker je dejansko stalo pred njimi že veliko slabih in nekarizmatičnih pojavov, ki so jih pač celo pohvalili. Tudi harmonikarje. Prosim lepo. Rosc zame ni imel nič manj karizme od kakšnega Robbieja Williamsa in podobnih izvajalcev. Teh sladkobnih napevov osebno ne maram in zaradi mene lahko vsi na svetu izginejo, kar pa še ne pomeni, da je bil Rosc posebne kritike vredno slab za svojo ciljno publiko, ker ni bil. Na primer.

  53. IZTOK GARTNER - 6.06.2011 ob 18:05
    IZTOK GARTNER

    Ne pametuj, če nimaš pojma. Najbolj popularen in vsesplošno znan komad od Adele je Rollig in the Deep ne pa Someone Like You, ki ga recimo ni niti na Billboard top 100, kjer je prav Rolling prvi že sto let. Someone je pravi hit le v Britaniji takorekoč.

  54. milan - 6.06.2011 ob 19:12

    Poslušal sem Adele in poslušal sem Martino, sorry ampak a tukaj res ne zna nihče poslušat. Martina je pesem izvedla čisto korektno, ampak se ni niti približala Adele.Tam kjer Adele svojemu glasu doda moč, Martina ostane čisto spodaj. Ali pa sem jaz poslušal neko drugo Martino. Maja Keuc je soul pevka in kot taka ni mogla izvesti rock komada, pika.Sicer pa je keučevih in šrajevih na Dunaju ali v Munchnu na tone po vseh malih klubih, tko da…….

  55. Benjamin Harb - 6.06.2011 ob 21:36

    Še zmeraj pa ne razumem da pri vsaki tretji besedi Lucija vpraša,kako se že reče po slovensko.Še najbolj neumen Bosanc ali Albanc se nauči našega jezika v dveh letih.Res mi ni jasno da se v 20 letih ne moreš naučit jezika kjer živiš.Mogoče ne spada v to debato vendar je zame Lucija še zmeraj največji “talent” tega showa.

  56. sonček - 6.06.2011 ob 23:04

    Info iz prve roke: tale Pustotnik je v svoji vasi postavil šotor in big screen, zbrali so se vsi frendi, žlahta, sosedi, famillije, vaščani itd. od vseh 40 nastopajočih… cel žur skratka… s telefoni u rokah seveda. Pa cel teden je u njegovi vasi visel plakat, da naj glasujejo za št.10
    In Čakarmiš… ah ne vem, če je res tako iskran ljubitelj harmonike… On je hitro poštekal, kakšno glasovalno bazo s seboj prinese 40-članski ansambel. Evrči, evrčki. Zato jih je pa treba sforsirat naprej, ne pa zaradi njegove ljubeeezni do harmonike :) )

  57. lily - 7.06.2011 ob 01:42

    Po moje pa je Čakarmišu harmonika res všeč, ker se mu vidi na faci. Ah, očitno bo zame letos zmagovalec Talentov spet razočaranje. Pa kaj češ sploh čakat od naših?!!

  58. AndrejM - 7.06.2011 ob 08:07

    @sonček: potem pa bodo cigumigarji sigurno zmagali. Še en dokaz, da je vse skupaj farsa, da je nateg za tiste budale, ki glasujejo. Glasujte, bebčki, samo pritisnite na mobitel, pa odletijo evrčki v žepe televizijcev.

  59. IZTOK GARTNER - 7.06.2011 ob 14:45
    IZTOK GARTNER

    Po moje bo zmagala Julija Kramar, zmagati bi morala Gašper in Nika, lahko pa res presenetijo Pustotniki in tale šov osmešijo do konca.

    Glede na to, da je klic res drag, predvidevam, da ni ekstremno veliko glasov, saj folk nima denarja, kar pomeni, da je dober fanbase res dovolj, da nekdo piči v finale in celo zmaga na koncu.

    Če temu ni tako, pa tudi 500, magari 1000, jebemti, 2000 žlahte in šotora, ne sme biti dovolj, da zmagaš, saj je ljudi v Sloveniji ipak veliko več.

  60. bansh - 7.06.2011 ob 15:14

    pa saj na teh “realityjih” so bli zmer glasovi v 100.000 mar ne?!, verjamem, da tistih 40 x 4 x n x (n+1) ni dovolj za zmago…
    razn, ce je kriza tok udarla tud na postenega drzavljana, ki v nedeljo zvecer nima kaj kot da gleda TV in se mal glasuje, da se pocuti del necesa vecjega. Hmmm?

  61. MATEj - 7.06.2011 ob 17:30

    @Simona: Razen Chasing Pavements Adelini komadi pri nas niso nekaj posebej znani, tega (ki ga je pela Martina) jaz recimo na slovenskih radijskih postajah sploh še nisem slišal. Tako da se z Iztokom strinjam, da izbor pesmi ni bil najboljši.

  62. MATEj - 7.06.2011 ob 17:33

    Lih 100.000 glasov pa po moje pri nas še ni blo. Če se prav psomnim je blo v finalu Eme 25.000 proti 15.000 al neki takega. Dejansko takale akcijo, ki so jo imeli harmonikarji lahko vpliva na zmago.

  63. Simona Rebolj - 8.06.2011 ob 01:21
    Simona Rebolj

    Mislim … ne, Matej in Iztok, očitno se ne strinjata, kateri komad od Adele naj bi bil pri nas znan, Rolling the deep alo Chasing Pavements … hehe … Kar je res brez veze, ker so poznani vsi, mislim, da v tem vrstnem redu: Rollng in the Deep, Someone like You in šele nato Chasing Pavements. Ampak če naj bi bila v Sloveniji nasploh Adele premalo poznana, smo pa pač še bolj retardiran narod, kot premore moj neznosen pesimizem.

    Ker gre v vsakem primeru za top prepoznavno pop izvajalko in prepričana sem, da kdor pozna kateri koli od teh treh navedenih komadov, pozna tudi druga dva. To je tako, kot bi izbiral med tremi bolj ali manj prepoznavnimi popevkami od Beyonce in bi se prepirali, kateri je bolj ali manj znan. Razlika je samo v tem, da je Adele dvestokrat bolj kakovostna in zanimiva pevka od Beyonce, pa je mogoče spet v tem problem pri Slovencih, vključno s slovenskimi radijskimi postajami.

  64. Simona Rebolj - 8.06.2011 ob 01:23
    Simona Rebolj

    In v vsakem primeru ni problem v tem … Kot sem že zapisala. Tudi Maja Keuc pri prvem in drugem nastopu ni izvajala najbolj zdrajsanih hitov, pa ni bilo problemov. Ker so problemi povsem drugje.

  65. IZTOK GARTNER - 8.06.2011 ob 01:38
    IZTOK GARTNER

    Pa kaj ti moram narisat, da boš razumela, jebemti. Ne gre za zdrajsane hite, gre za komad, ki gre v uho, ki potegne gledalca, četudi ni ravno najbolj znan. Maja Keuc je pela At Last Ette James, ki resda ni neka huda klasika pri nas, toda je prekrasen in hitro zapomljiv komad, s katerim zadeneš gledalca, ki si ga lahko zraven tudi prepeva četudi ga sploh ne pozna. Za zaliko od Adele Martine Šraj, ki rata za navadno rajo tečen že čez nekaj časa, ker je enostavno premalo na prvo žogo. Mar bi pela Rolling the Deep, če je že izbrala Adele. Je pa tudi res, da Someone Like You pri nas ni znan kot Rolling the Deep, saj je samo Rolling the Deep svetovni hit. In če nekdo pozna le Rolling the Deep, zakaj za vraga bi moral poznati tudi ostala dva. Kaj tle ni jasno, nimam pojma. Adele je bila slaba izbira za tale šov, zelo zelo slaba, stokrat bolje bi bilo, če bi pela recimo Rihanno. Pa nehaj že srati s svojim osebnim okusom, tule govorimo o kontekstu kaj je dobro za tekmovalca in folk, ki glasuje, pizda no.

  66. Mint - 8.06.2011 ob 14:45

    Ni dvoma, da je imela Lina lani veliko prednost pred drugimi tekmovalci, že zaradi svoje otroške prikupnosti. Ampak “I’m your lady” je bila pa totalno banalna, meni čisto mimo izbira, in glede na to še vedno mislim, da bi jo Maja Kevc lahko premagala s svojim nastopom iz polfinala, ko je v dolgi rdeči obleki in s srce božajočim komadom At last dobesedno jemala dih. S Proud Mary, ki je že prav iritirajoče zlajnana, pa dejansko ni imela šans, čeprav bi bilo seveda najbolj prav, da bi zmagala ona. Kar se pa Martine Šraj tiče, tudi meni njena izbira Adele ni bila všeč. Strinjam se sicer, da je odlična pevka in simpatična punca, ampak njena izvedba v polfinalu mi je bila pa malo tečna no. Z bolj posrečeno izbiro komda bi ji sicer mogoče uspelo izločiti Niko in Gašperja (kar bi bilo v bistvu škoda), Pustotnikov pa žal ne. En glas stane skoraj 2 evra, zato mislim, da v polfinalu glasuje razmeroma majhen delež gledalcev. Po moje se potrudijo predvsem prijatelji nastopajočih, njihove širše družine, vasi … In Pustotniki so na tem področju verjetno brez konkurence. Ustvarjalci oddaje so že v osnovi zafrknili zadevo, da so Martino vtaknili v isto polfinalno skupino.

  67. Simona Rebolj - 8.06.2011 ob 15:04
    Simona Rebolj

    @Iztok Gartner:

    Hehehe … ne, Iztok, problem je ravno v tem, da ti serješ s svojim osebnim okusom, jaz se sploh osebno opredelila nisem in nikjer zapisovala, kaj osebno menim o tem ali katerem koli komadu od Adele. To vztrajno počneš ti, tudi zdaj nazadnje:

    “Za zaliko od Adele Martine Šraj, ki rata za navadno rajo tečen že čez nekaj časa, ker je enostavno premalo na prvo žogo.”

    To je tvoje osebno mnenje, da gre za tečen komad.

    Medtem ko o še bolj neznanem komadu navadni raji, zapišeš spet osebno mnenje:

    “Maja Keuc je pela At Last Ette James, ki resda ni neka huda klasika pri nas, toda je prekrasen in hitro zapomljiv komad, s katerim zadeneš gledalca, ki si ga lahko zraven tudi prepeva četudi ga sploh ne pozna.”

    In potem še osebno mnenje Mint na primer o izvedbi Maje Keuc prav tako navadni raji še bolj neznanega komada:

    ” …da bi jo Maja Kevc lahko premagala s svojim nastopom iz polfinala, ko je v dolgi rdeči obleki in s srce božajočim komadom At last dobesedno jemala dih.”

    To so pač osebna mnenja in vse, kar jaz argumentiram, je to, da ne gre za poanto bolj znanega ali manj znanega komada, ki bi vžgal, ker lahko tudi zlajnan komad na prvo žogo (primer Proud Mary od Maje Keuc) pomeni flop in obratno. To počnem jaz, ti pa serviraš mnenja o komadih in hkrati trdiš, da je poanta v izbiri samega komada na podlagi, ali je bolj znan ali ni. V kontradiktornosti s samim seboj si, na koncu pa še meni pripisuješ nekaj, kar počneš ti, ker pač svojega zapletanja v trditve sploh ne prepoznaš. To je vse.

    Moje mnenje pa je, da je Martina Šraj izvedla komad odlično, še bolj odlično kot je Maja Keuc balado v polfinalu. Kar bi ocenila kot manjko, je predvsem to, da Martino Šraj niso oblekli tako vpadljivo, kot je bila zrihtana Maja Keuc. Mislim, da je ljudi fascinirala predvsem njena glamurozna, barvno ekstremno vpadljiva toaleta. To je manjkalo Martni Šraj na primer. Ampak menim, da bi brez Pustotnikov vseeno zmagala in menim, da Maja Keus ob Pustotnikih ne bi zmagala v polfinalni oddaji, niti ne bi zmagala, če bi bila v isti polfinalni oddaji Lina Kuduzović. To trdim jaz! In trdim še, da če bi v polfinalni oddaji Maja ob Pustotnikih ali Lini izgubila (če je ne bi žirija potrdila, ker bi navijala bolj zanjo kot za koga drugega), bi enako kot zdaj o Šrajevi parlamentirali, da si je izbrala premalo znan in preumirjen baladni komad, ki ni na prvo žogo. Enako v primeru Šrajeve, če ne bi imela smolo s Pustotniki, zraven pa še preočitno nenaklonjeno žirijo, ne bi nabijali o napačni izbiri komada.

  68. IZTOK GARTNER - 8.06.2011 ob 15:16
    IZTOK GARTNER

    Simona, vidim, da res ne ločiš kaj je osebno mnenje, kaj pa razmišljanje v kontekstu raje in tega šova.
    Stavek: “Za razliko od Adele Martine Šraj, ki rata za navadno rajo tečen že čez nekaj časa, ker je enostavno premalo na prvo žogo,” bi se kot osebno mnenje namreč zapisal takole: “Martina Šraj je izbrala tečen komad, ki meni ni kul, zato ni čudno, da ni šla naprej.”
    Stavek: “Maja Keuc je pela At Last Ette James, ki resda ni neka huda klasika pri nas, toda je prekrasen in hitro zapomljiv komad, s katerim zadeneš gledalca, ki si ga lahko zraven tudi prepeva četudi ga sploh ne pozna,” pa takole: “At last je zame enkraten komad, čista klasika, kot Michael Jackson, še Beyonce ga je pela, ni čudno, da je Maja Keuc z njim navdušila ljudi, itak da jih je, saj je izbrala moj top komad, ki ga imata rada tudi zakonca Obama”
    Daj opazi razliko, jebemti. To kar počnem jaz, je kontekst šova in niti pikico moje mnenje o komadih, to kar počneš ti pa je le nakladanje o tem kateri komadi so tebi kul in kako je Adele tebi presežek in kaj so tebi zlajnani hiti.

    Mint, očitno res niso želeli, da gre dalje.

  69. MC Hammster - 8.06.2011 ob 16:55
  70. Mint - 8.06.2011 ob 19:51

    Itak, da sem gor pišemo osebna mnenja. V končni fazi je tudi to osebno mnenje, da je bila Martina Šraj v nedeljo vrhunska. Meni osebno je Adele sicer všeč, Martinin vokal pa se mi je zdel malo nadležen in preforsiran, ne morem pomagat. Kakorkoli že, jaz mislim, da bi ji bolj pasal kak drug komad, zmagala pa vseeno ne bi. Strinjam se, da Pustotnikov v polfinalu najbrž ne bi mogla premagati niti Maja Keuc s svojo bleščečo opravo in komadom At last. Sploh pa ne s Proud Mary, ker zguncan komad je ipak zguncan komad. Pa saj ni važno. Izbira komada gor ali dol, bedno je, da je zaradi manipulacij pri razvrstitvi nastopajočih v polfinalne oddaje izpadla letos najboljša pevka. In tak scenarij se je definitivno dalo predvidet, tako da ustvarjalci oddaje po moje nosijo velik del odgovornosti za to situacijo. Za finale pa verjamem, da bo harmonikaško brigado vseeno mogoče premagat. Najprej zato, ker ne bodo mogli pokazat nič kaj posebej novega ali drugačnega kot v prvih dveh nastopih, in drugič zato, ker bo v finalu najbrž vendarle glasovalo več gledalcev, tako da se bodo glasovi iz Pustotnikovega tabora nekoliko razredčili. Upam vsaj.

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !