IZTOK faking GARTNER

« | | »

Slovenija ima talent 2011: Četrta polfinalna oddaja

29.05.2011
  • Jay Dance Studio, težko sem objektiven, ker je ekipa že pred Talentom gostovala na moji oddaji in se mi je zdel njihov koreograf Jernej Šerjak totalna faca, vseeno pa moram reči, da so se mi zdela dekleta nekoliko premalo energična.
  • Aljaž Pepelnjak, v predtekmovanju me je navdušil, tokrat pa dejansko ni pokazal nič novega. Pač igral je na tisoč različnih inštrumentov. Če bi igral na vse hkrati, bi bilo še bolje, če bi si namesto z nogo raje pomagal z binglom, pa bi ga dal v finale osebno.
  • Delight, akapelo so zamenjale z glasbeno podlago, vokalno pa so bile slabše kot v prvem nastopu. Dolgočasen nastop, povedano na kratko. Kljub želji po gospelu, ki bi moral na noge spraviti še mrtve.
  • Miha Rebernik, Frank Sinatra se sicer ne bi obračal v grobu, kar pomeni, da je bil vokal soliden, toda manjka karizma, ki bi ga potegnila iz sterilnosti in naredila presežek. Zgledal je kot Marko Vozelj, ki oponaša Franka Sinatro.
  • Družina Ferme, letos tole ni več Slovenija ima talent, ampak Slovenija ima harmoniko. Ne vem no, ampak a ni Kmetija na sporedu šele čez nekaj mesecev?
  • Ana Fric, moja favoritka, ki mi je v predtekmovanju orosila oči. Res držim pesti, da spet odpoje tako lepo kot v prvem nastopu. Hm, malček sem razočaran nad izborom pesmi, ali še bolj natančno, nad preveč moderno glasbeno podlago. Ana Fric mi je bila nekaj posebnega zato, ker je bila old school, edina prava slovenska nostalgija. Prav zato me danes ni povsem prepričala, bila je kot Tanja Žagar, kar seveda ni več dovolj izvirno in avtohtono. Škoda.
  • Jimmy Blackmore, moram reči, da me je pozitivno presenetil in izpeljal povsem okej nastop. Če bo šlo tako naprej mu ne bo treba več žicati za pivo, vseeno pa bi mu svetoval, da se čimprej znebi bundesliga frizure, ki iz njega po nepotrebnem dela bebca, no ja, vaškega posebneža. Je dovolj dober pevec, da tega sranja ne bi rabil.
  • Tanja in Maša, v predtekmovanju nisem bil prepričan, da sta vokala njuna. Sedaj vem, da sta, zato kapo dol. Vseeno pa sta zoprni s svojim etitjudom, ki skuša biti simpatičen na posiljen način.
  • Ekatarina Faskhutdinova, tehnično vrhunski in dovršen nastop, kjer se pozna, da gre za nekdanjo profi gimnastičarko. Všeč mi je bil Fantom iz opere, pohvale pa gredo tudi za prepričljivo nadgradnjo iz predtekmovanja. Kot je rekel Kastelic, Ekatarina je v prvi vrsti športnica. V drugi je seveda pajek (smeh).
  • Julija Kramar, brezhiben nastop, brezhiben vokal. To je vse, kar je treba reči.

Navijam za

Ekatarina Faskhutdinova in Julija Kramar. Pogojno pa Jimmy Blackmore in Ana Fric.

Kdo bo šel v finale

Hm, na eni strani imamo jebeno harmoniko, na drugi pa opero. Kdo bi vedel kaj bodo odločili gledalci. Po moje bo šla kot prva dalje Julija Kramar, za ostale pa nimam pojma. Jimmy verjetno nima šans, Tanja in Maša tudi ne, plesalke prav tako ne, morda preseneti Ekatarina, zaradi predtekmovanja bi bil vesel za Ano Fric, ker smo v Sloveniji, pa lahko preseneti tudi družina Ferme, no ja, pa Aljaž Pepelnjak ravno tako.

VIP Talent Show

Luka Šuntner, slovenski Mladen Grdović, dejansko sploh ne poje slabo. Če je šel dalje Duo Nostalgija, bi lahko šel tudi Luka. Je bil pa super moment, ko je na oder stopil pravi Grdović, ki je seveda Lukin idol. Takih momentov manjka v našem šovu, zato je tale za anale. Plus Lukin sin, ki je podaril vrtnico Lucienne. Vrhunec šova, tokrat dosti boljši od pravega tekmovanja, kar pa je seveda žalostno. In še Ruby Lenarčič, Filipinka, ki masakrira slovenski jezik, kot Lucienne. Je pa res, da si nisem nikoli mislil, da bom zimzeleno Med iskrenimi ljudmi slišal iz ust neke Filipinke, ki bo dodala še malo angleškega naglasa. Bizarka stoletja, ki pa vseeno ni izpadla slabo, saj Ruby dejansko poje zelo solidno. Danes se mi VIP Talent Show ni zdel slab, tudi zato, ker Vid in Peter končno nita srala z nekimi bednimi skeči. Če sem iskren, je bil prav ta del oddaje boljši od uradnega tekmovanja.

Glasovanje in zaključni komentar

Prva gre v finale Julija Kramar, itak, kdo pa drug, vse ostalo bi bilo presenečenje. Za drugo mesto pa se potegujeta Ana Fric in Ekatarina Faskhutdinova, kar je prav tako pričakovano in dejansko prava izbira. Finale si vsekakor zasluži Ekatarina Faskhutdinova, kar je potrdil tudi Kastelic, je pa res, da ima Friceva za sabo nepozaben prvi nastop, kar je poštekal Čakarmiš. Odločala je Lucienne, ki je v finale poslala Ekatarino Faskhutdinovo, ker je po njenem tujka kot ona. Odločitev je resda pravilna, če sem iskren pa sem na koncu vseeno navijal za Ano Fric. Okej oddaja, če povem po resnici.

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 29.05.2011 ob 22:25 pod Slovenija ima talent, Misija Evrovizija, X Factor. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

26 odgovorov na “Slovenija ima talent 2011: Četrta polfinalna oddaja”
  1. Svit - 29.05.2011 ob 20:43
  2. lily - 29.05.2011 ob 21:03

    men je začel v glavi danes odmevat: “danger! danger! harmonika overdose!”

  3. iceman - 29.05.2011 ob 21:04

    Družina Ferme, letos tole ni več Slovenija ima talent, ampak Slovenija ima harmoniko. Ne vem no, ampak a ni Kmetija na sporedu šele čez nekaj mesecev?

    Se strinjam. Dobro, če ne drugega igajo vsaj na home made frajtonarce :) .

    Hehe zdaj pa pride vsaj zame vrhunec večera Ana Fric.

  4. lily - 29.05.2011 ob 21:24

    Ta druga pa nisem jaz. :) Očitno sva tule 2 z istim nickom. :)

  5. Pepi - 29.05.2011 ob 21:40
    Pepi

    Hehe… Ja, Blackmorova čupa je čist valid za ta stil muske. Veliko bolj bebasto bi izpadlo, če bi Poisone pel počesan in opicanjen ala Rebernik(ki je, mimogrede, tud kul pel). Glam metal/rock je muska ravno tolk kot stil oblačenja. Tanja in Maša sta meli pa kr kul nastop, se strinjam. Iz prve sm dubu asociacijo na tole: http://www.youtube.com/watch?v=voufbcx2nRI&feature=related

  6. marholt - 29.05.2011 ob 21:50

    Ob nastopu Ekatarina pa bi Kastelic rabil slinček

  7. iceman - 29.05.2011 ob 21:56

    Ekatarina je v prvi vrsti športnica.

    Vsi plesalci so športniki (težje od pevcev živijo zgolj z nastopanjem na koncertih, barih itd.) :) . Ekatarina pa me je navdušila. Resno, če si ona ne zasluži finala, potem si ga res ne zasluži nihče (enako sem napisal pri Gregorju, se mi zdi :) )
    Julija je tudi dobra (ne tako Rusinja :) ).

    Naprej bi poslal Julijo (pevcev je že precej, mogoče Ano Fric) in Ekatarino

  8. lily - 29.05.2011 ob 22:03

    Meni sta Tanja in Maša bili dobri, Ekaterina tudi. V bistvu bi njih poslala naprej … da ni vedno eno in isto. Oz. bi dala naprej tudi Jay Dance Studio. Plesalcev se letos manjka.
    Ampak bo skoraj gotovo šla Julija Kramar.

  9. Simona Rebolj - 29.05.2011 ob 22:28
    Simona Rebolj

    Točno tako je bilo, kot sem takrat pri tebi napisala za Pepelnjaka, da samo dribla za Guinnessovo knjigo rekordov, pa še tam bi popušil. Nič nima za pokazat, ker je cepljen na narodnjakarsko kvantiteto. Driblanje pač. Poleg tega je bilo danes očitno, da so drugi instrumenti hudo v podrejenem položaju v primerjavi s harmoniko. Harmoniko obvlada, zato je tudi podlaga takšna skozi cel nastop, ostalo pa bolj za silo. Skratka, več blefa kot muzike. Da ne omenjam igranja z nogo. Neumno pač. Isto kot tisti harmonikarji, ki jih je 40, pa še afengunc, ker je spet sicer svse skupaj prazno. Driblanje na prvo žogo.

    Ekatarina je zelo presenetila in učinkovito nadgradila nastop koreografsko. Zelo privoščim finale.

    Kramarjeva ni presenetila. Bila je brezhibna v vseh ozirih na način,kot je bilo za pričakovat.

    Maša in Tabja sta bili dobri, simpatični, ampak nista pokazali nič drugega kot že na avdiciji. Na žalost.

    Plesna skupina je bila res brez energije in koreografsko povprečna.

    Ana Fric je dobra v tem, kar izvaja, in premore prezenco in točno tisto vibracijo, ki je potrebna za slo. klasično popevko, ampak ja, izbor pesmi zelo neposrečen, neganljiv in Žagarski po defoltu.

    Rebernik je izpeljal nastop najbolje, kolikor je sploh možno, za ta Sinatra izumrli polikan kič šit. Sinatra je itak Vozelj, saj ni razlike, razen da je prvi mafijska kurba drugi pa slovenski čuk.

    Družina s harmoniko je bila pa družina s harmoniko. Nepretresljivo.

  10. IZTOK GARTNER - 30.05.2011 ob 08:53
    IZTOK GARTNER

    Pepi, saj ni treba opicanjen, lahko pa bi bil manj bundesliga, tudi dolgi rokerski lasje so lahko povsem drugačni in manj klovnovski.

  11. M - 30.05.2011 ob 09:50

    Meni je bil Jimmy zelo smešen. Res taka tirolska frizura, da si ga bom verjetno po tem zapomnila bolj kot po njegovem nastopu.

    Pri Pepelnjaku se mi je zdelo igranje z nogo povsem nepotrebno, čeprav je kar lepo skomponiral vse skupaj.

    Harmonikaška družina pa…ne vem če je še kdo opazil ampak te harmonike, ki jih sami delajo…od kod jim ime Goti:)…Kaj ni bila to tista italjanska mafijska družina, po kateri zdej snemajo film?:)…Ne vem to mi je bla res top asociacija…

    Julija res vrhunski nastop, pravtako Ana. Se mi je zdelo, da je imela slednja mal nesreče, ker je že nekaj pevk. Ekaterina me je navdušla s svojo obleko na drogu in elastičnostjo. Odslej gledam na takšen ples izjemno umetniško.:)

    Maša in Tanja sta mi bili zanimivi…Plesalke pa res dolgočasne. Povprečen nastop.

    Glede Rebernika se mi je pa zdelo, da gre Brankotu na živce…Pa mogoče ne toliko zaradi njegovega nastopa ampak družinskih ozadij…Slaki pa veze in to:)…

    Točka z VIPtalentom je tokrat prvič v vseh oddajah dobila smisel. To z lukom se mi je zdelo res lepo in tip se nikakor ni osmešil.

    Lp:)

  12. zoombie - 30.05.2011 ob 10:03

    Povsem zaslužen finale za Julijo in Ekaterino. Predvsem slednja me je zelo pozitivno presenetila!

    Mi je pa skrajno amatersko, da se Čakarmiš topi ob mehu (beri družina Ferme) in nima nobene pripombe, nobene krtitke na dolgočasen, povsem povprečen nastop. Medtem pa mirne duše skritizira nekaj tisočkrat boljšega (tako vokalno kot odersko) Rebernika.

    Ana Fric je bila luštna, pesmica prijetna, a nobenega vokalnega presežka ni pokazala. Vse je bilo v varnem območju njenega (očitno dokaj povprečnega) glasu.

    Tanja in Maša sta žal komercialno premalo zanimivi za kakšen večji uspeh. Mene osebno sicer včeraj nista prepričali, a mislim da imata perspektivo, da imata talent.

    Vse ostalo mi je bilo precej povprečno, vedno bolj na jetra pa mi gre žirija, ki z občasno izjemo Lucienne, nima nobene konstruktivne kritike oz. nimajo sploh nič pametnega za povedati.

  13. andreja - 30.05.2011 ob 15:25

    Neverjeten čut za kvaliteto in taktičen učinek zanimivosti oddaje.-ENKRATNO!!!!!!!!!!!!1THE BEST!!!!!!!!!!!!

  14. Pepi - 30.05.2011 ob 16:37
    Pepi

    Iztok, kar prečekeri mal glamerske bende(Poison, Motley Crue…), pa boš videl, da je bil Blackmore našemljen povsem v skladu s “pravili”.

  15. IZTOK GARTNER - 30.05.2011 ob 20:34
    IZTOK GARTNER

    Pepi, poznam, poznam, ampak vsi so manj bundesliga od našega Jimmyja, pa vsi so dokaj hitro tokom kariere polikali lase v bolj frajersko čupo.
    Vsaj Poison:
    http://4.bp.blogspot.com/_82sQTJjXHlc/RtgNSnV_nWI/AAAAAAAAAQI/pvAck4hgaiw/s400/06poison.jpg
    http://2.bp.blogspot.com/_-N52qof2_B8/TLv_A8O0obI/AAAAAAAAAsE/wB_AWduOIlY/s1600/f_poison019m_1e545fe.jpg

    Za Motley Crue pa je v stilu, toda vseeno oni delujejo rokersko, on pa bundesliga, kot vaški zadetek.
    Se pravi, daleč od tega:
    http://www.algonquinair.com/artist_pics/2025297733motley-crue.jpg

    Bolj blizu temu:
    http://bundesliga.theoffside.com/files/2008/09/panini-mike-werner-10318406-hochtemplateidrenderscaledpropertybildheight225.jpg

  16. IZTOK GARTNER - 30.05.2011 ob 20:40
    IZTOK GARTNER

    M, tista mafijska družina se sicer piše z dvema tjem, sem pa tudi jaz za hip dobil to asocijacijo. Harmonikarska mafija torej :)

  17. Simona Rebolj - 30.05.2011 ob 22:33
    Simona Rebolj

    No, Pepi, tokrat se pa moram strinjat z Iztokom. Blackmore ni bil našemljen v skladu s pravili niti pomotoma oziroma tako, kot si lahko kmetavzlar po slovensko domišlja, da je našemljen v skladu s pravili. Vsi ti omenjeni glam poprockerji ne bi obstali na sceni niti dneva (glede na to, da so jih pravi metalci in rockerji itak zasmehovali), če ne bi imidž drastično prilagodili šminkerski fukabilni pojavi. Pevec je pa sploh moral že na videz sprožat mokroto med nogami pri oboževalkah, povsem enako kot drugi zgolj pop izvajalci. Takratna moda je že na splošno favorizirala natupirane frizure, dolge, krajše, whatever. Ni bilo pa le to bistvo. Tudi, kako si oblečen, kako se obnašaš in da deluješ pač fukabilno. Pri glem rokerjih je bil siceršnji klasični leder džins imidž samo še bolj zašmekiran.

    Poglej si lepotca od Poisonov …

    http://www.youtube.com/watch?v=nC9P8-B42cA

    http://www.youtube.com/watch?v=c56vEgA4fjU

    Da ne omenjam Motley Crue … To so bili bendi za pičke, ki se jim ni bilo treba odločit med tem, ali si jo bodo drkale na Duran Duran ali pa na Motley Crue… slinile so se pač nad vsemi, ker so bile emocionalne fukiš preference enake:

    http://www.youtube.com/watch?v=aUMfSBssA-Q

    http://www.youtube.com/watch?v=g83dXwRkPhg

    In tega več kot očitno ni štekala slovenska maškara Jimmy. Česa takega pa sploh ne:

    http://www.youtube.com/watch?v=kNGNLo8K6Fk&feature=related

    Preprosto je bil kostum porazen, odigrano je bilo pa sploh tako slabo, da glava boli.

  18. Bojan - 31.05.2011 ob 04:29

    Mene moti pri Juliji samo to, da se je predstavila kot povsem neznana pevka, ki si prepeva v avtu. V resnici ima dekle precej izkušenj z nastopi v opernih hišah in raznih odrih. Sicer pa brezhiben nastop.
    Strinjam se praktično z vsem, kar si napisal.

  19. IZTOK GARTNER - 31.05.2011 ob 04:37
    IZTOK GARTNER

    Ne bo držalo, Bojan. Povedala je tudi, da je že poskušala v italijanski operi in še marsikje ter da se ni izšlo. Rekla pa je pač, da zadnje čase poje tudi v avtu. Iz tega je očitno nastalo tole, kar nekatere moti.

    Morda je sporno le to, da je rekla, da še ni pela v mikrofon, kar je izpadlo kot da je res totalna začetnica, potem pa so se na netu našle slike, ki dokazujejo, da temu ni povsem tako in da je bila že na dokaj prestižnih nastopih.

  20. Simona Rebolj - 31.05.2011 ob 13:21
    Simona Rebolj

    Kje so se našle kakšne slike na netu, ki bi dokazovale, da temu ni tako in naj bi pela na dokaj prestižnih nastopih??? Definiraj prestižni nastop.

    Je tole prestižni nastop:

    http://www.youtube.com/watch?v=LMWuBKK11hU&feature=related

    Se je našla kakšna slika iz preteklosti, kjer je pela pred mikrofonom?

  21. Bojan - 31.05.2011 ob 14:27

    Potem pa se opravičujem, predvsem njej. Vsa čast ji.

  22. IZTOK GARTNER - 31.05.2011 ob 15:26
  23. Ajda - 31.05.2011 ob 16:21

    Kakorkoli že, zapela je super, kar je seveda mnenje publike in po vsej verjetnosti večine laikov, ker tiste podrobnosti, ki jih mora imeti operni pevec, spoznajo le strokovnjaki. Morda je ravno v tem point, da ji ni uspelo že prej, da je sicer nastopala, a se kot operna pevka ni mogla uveljaviti. Po talentih bo verjetno bolj znano kako bo z njeno kariero, ker ji morda uspe tudi veliki met, kar ne bi bilo presenečenje, da bi na talentih zmagala in potem so ji vrata še bolj odprta. Bi pa bilo tudi super, če bi se oglasil kak strokovnjak in njeno petje ocenil tudi s te plati. Je pa res, da to ni pomembno, všeč nam je bila, všeč veliko ljudem in privoščim ji, da ji je uspelo priti med finaliste.

  24. IZTOK GARTNER - 31.05.2011 ob 16:52
    IZTOK GARTNER

    Meni je recimo dosti boljša od kake Alenke Gotar, saj ne cvili, ampak dejansko poje.

  25. Simona Rebolj - 31.05.2011 ob 18:48
    Simona Rebolj

    Hvala za link, ne razumem italijansko, da bi vedela, za kakšno rpiložnost je šlo, ampak po fotkah sodeče ne vidim nobene razlike s tistim nastopom v jami, ki sem ga linkala. Neka prireditev v cerkvici, če se ne motim, z največ sto ljudmi v občinstvu. Ni ravno prestižno, pa tudi nikjer ni vidno, da je pela v mikrofon oziroma očitno ni bil potreben.

    Saj v tem smislu je tudi Sandra Harb že nastopala, celo tekmovala in nešteti drugi tekmovalci. Ne samo Maestro, plesalec Gregor, Maja Keuc, Martina Šraj itd. itd. V primerjavi s temi je Kramarjeva očitno nekajkrat nastopila na skromnih prireditvah za zaključeno ali maloštevilno občinstvo.

  26. Kr_EN - 4.06.2011 ob 23:31

    usi omenjate Motley Crue pa Poison. oni so znani pa se vam zdijo kul. rock je rock – no limits!

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !