Barbra Streisand

30.12.2010 ob 16:32

Zanima me, koliko mladih, ki migajo na tale posran komad, sploh ve, kdo je Barbra Streisand, ali še bolje, so si kdaj zavrteli kako njeno pesem?

YouTube slika preogleda
 

37 komentarjev na “Barbra Streisand”

  1. Nataly pravi:

    Seveda smo si/si zavrtim Woman in love,The way we were,My man,Somewhere,…pa še nekaj bi se jih našlo od nje.

    Drgač pa te Duck sauche,po pravici povedano,mam vrh glave.

    Pa brez zamere.

  2. afnaa afnaa pravi:

    Obstajamo sedemnajstletniki, ki vemo, kdo je. Mi pa ni jasno, kako je sploh prišlo do nastanka skladbe in kaj je na njej tako privlačnega. Črka abecede sede v uho in se je nikakor ne moreš znebiti. Ampak če se lahko Sandrin sir, narejen v desetih minutah pojavi v klubih kot uspešnica …

  3. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Po eni strani je zanimivo, da sta se Duck Sauce lotila tako “stare” zvezde kot je Barbra Streisand, saj sta delala komad za mladino, a po moji oceni je tole žalitev za Streisandovo, saj je komad zanič, ona pa je ena največjih legend ameriške zabavne industrije in ena redkih zvezdnic, ki je dobila grammyja, emmyja, zlati globus, tonyja in oskarja. Zaslužila bi si bol kul poklon, ne pa neko bedno norčevanje tudi v samem spotu.

    Zadeva bi bila kul samo v primeru, če bi se v spotu pojavila tudi prava Barbra, vse ostalo je brez veze.

  4. Nataly pravi:

    Se strinjam.Da tako zvezdo uporabijo za ničen komad.

  5. STELA pravi:

    to je kr en komad – kdo ve kaj ona meni o tem?

  6. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    In pazi to, naslovka singla je “poklon” albumu Gulity, ki ga je Barbra posnela leta 1980 in se na naslovnici slikala z Barryjem Gibbom.

    Nekateri kritiki pesem hvalijo, kar je še večja bedarija in so v njej našli povezave s koncem sedemdesetih, ko je Streisandova osvajala disko sceno s pesmijo The Main Event.

    Duck Souse sta torej njena velika fana kot kaže.

  7. cedrp pravi:

    s tem da je bedna predelava boney m – gotta go home… http://www.youtube.com/watch?v=0EjLWh2150I

    btw r.i.p. Bobby

  8. STELA pravi:

    v bistvu zdaj vrtijo predvsem priredbe starih dobrih komadov, ki ponovno postajajo uspešnice….ene bolj, druge manj…

  9. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Cedrp, original je dosti boljši, se strinjam.
    Bobby pa itak legenda.

  10. Tristan pravi:

    Moram priznati, da sem šele danes videl, kaj za eno sranje je ta komad, sem pa že prej zasledil CD na policah (v tujini, da se razumemo). Ma katastrofa… a res dandanes več nihče od glasbenikov nima toliko domišljije, da bi spisal en normalen komad, in je treba vse samo še reciklirati? Kot prvo, se strinjam, da je komad žalitev za Streisandovo, ki je po mojem mnenju res profesionalka od glave do pete, ob kateri se lahko še današnje zvezde skrijejo. “Gulity” imam doma med svojimi CD-ji, zato mi še toliko težje sedejo taki “pokloni”… ne samo, da sta tipa enostavno zmiksala en komad in nekaj nakladanja, ampak sta se morala posrati še na ovitek albuma. Me zanima, kaj si Barbra ob vsem tem misli.
    Kot drugo pa me žalosti, da sta si sposodila še štiklc od Boney M., ker se mi tudi dozdeva, da današnja mladež pojma nima, kdo so to bili, po moje še kake “Rivers of Babylon” ne poznajo. Celo svoje otroštvo sem preživel ob ploščah Boney M., potem pa tako sranje. Po moje se Bobby zdaj obrača v grobu.
    Enostavno menim, da bi morali nekatere komade pustiti pri miru. Se pravi, da je danes enostavno zložiti uspešnico: mirno ukradeš in zmiksaš dva, tri komade, navržeš malce repanja in vsem se odpuli.
    In to je samo še dokaz, v kaki pizdi je trenutno glasba pri nas in v svetu. Še v 90-ih sem si lahko kupil vsak mesec dva CD-ja, ker je bilo dovolj normalne muzike, zdaj je pa taka beda, da to ni res.

  11. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Se v celoti strinjam s tem kar si zapisal. Še bolj pa me skrbi okus folka, ki take komade spremeni v uspešnico in ima v glavi, da je kul muska. Čim več auto tunea, čim več elektronike, čim manj besedila in melodije, pa je folk čisto nor. Bruh.

  12. The Mothership pravi:

    Mislim, Iztok, da pretiravaš. Komad je povsem korekten primer izdelek sodobne glasbene produkcije. Tistemu, ki je na tem področju obtičal nekje v prejšnjem stoletju, verjetno RES ne bo všeč, a okosih ne gre razpravljati.

    Namesto, da se v njenem imenu huduješ nad “grdimi grdimi” glasbeniki in “mularijo”, ki “migajo na tale posran (sic!) komad”, je lahko BS – tako kot vse odcvetele dive iz polpreteklosti – samo vesela, da se je dandanes sploh še kdo spomni in počasti ta spomin s tako, precej svežo in izvirno referenco.

  13. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Zaradi takega razmišljanja je nova glasba v totalnem kurcu, glasbeniki pa komaj čakajo, da bodo zastrupili še koga s svojimi posranimi komadi.

  14. Jst pravi:

    Na ”žalost” spadam med tiste, ki smo ostali v preteklosti. Razlogov je več, vsekakor prevladuje totalno sranje od muske, ki jo vrtijo. Ja, včasih so imeli Beatle, zdaj nam pa ponujajo Jonas Brothers. Pa poslušaj to svinjarijo od muske. Sori, ostanem pr Beatlih. Da samo ne govorim o kakšnih ženskih ”vokalih”, ki se lahko samo skrijejo pred divami tipa Barbra Streisand, Judy Garland, Julie Andrews, Liza Minelli, Patti LuPone … Pismo, se mi zdi, da bi lahko še Meryl Streep lepše ”zapela”, pa bi bolje zvenelo od skrapucal, ki jih ponujajo ”pevke”.

  15. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Če smo že pri Meryl, res je, tudi ona poje stokrat bolje od večine pevk, ki danes uživajo veliko popularnost. Da o kaki Barbri in Lizi niti ne začenjam govoriti. Danes itak ni važno kako poješ, ampak kaj boš navlekel nase in kak cirkus boš izvedel na odru.

  16. The Mothership pravi:

    @Jst, IZTOK GARTNER (sicer legenda):

    Ne bosta verjela, ampak točno to, kar vidva govorita o sodobni glasbi, so vajini starši govorili o Beatlih – fukni vbek to sranje pa raje poslušajma polke in valčke.

    To je naraven proces oz. naraven odziv starejših generacij na izrazne oblike, ki jih niso sposobni razumeti – pa ne zaradi, recimo temu “bioloških” omejitev, ampak preprosto zato, ker so se načina dojemanja in mišljenja naučili v drugačnih razmerah.

    Zato se zaradi takih izjav oz. blogov sploh ne obremenjujem in si jih ne jemljem k srcu – želel bi si edino le to, da bi se njih avtorji zavedali, da so bili nekoč sami mladi in da bi razumeli, kdaj je čas, da nehajo otresati glede tega. Ne zaradi sebe, ampak zaradi njih.

    Jaz uživam v sodobni glasbi in bom v njej užival vse svoje življenje, svojim otrokom bom pa pustil poslušati, kar bodo hoteli – s starčevskim bentenjem jim zagotovo ne bom mogel vcepiti svojega okusa, le zatežen starček bom izpadel v njihovih (in navsezadnje tudi mojih!) očeh.

  17. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Okej, a vendarle je razlika med Beatli in temle sranjem, ki je elektronika in povrhu vsega še priredba, pa povsem brez besedila.

    Nimam nič proti moderni glasbi, nisem ostal za Luno, brez skrbi, toda tale zvrst je grozno zoprna in se širi tudi v r&b in hip hop sceno, kar je resen problem.

    Tudi sam sem bil najstnik in so na sceno prišle vse mogoče novitete, toda mnoge sem zavrnil, saj sem vedel, da so bile navadno sranje. Ni vse, kar je novo, dobro, veš.

    Če že pametuješ, pa pomisli tudi na to, da nekateri pač ne poslušamo vsega povprek in da nam je bolj všeč le določena zvrst glasbe. Meni dance in elektro pop pač ni, a to ne pomeni, da sem starec, saj poslušam tudi marsikaj novega in modernega iz drugih zvrsti. Sovražim le auto tune in elektroniko, pa ne v dance sceni, tam naj bo, a ko se prenese še drugam, pa me prime kozlat. O tem pišem tudi v svoji rubriki Glasbena vzgoja za telebane. Počekiraj, če želiš.

    Glede otrok, trudil se bom, da takega sranja ne bodo poslušali. Če mi rata, bom vesel. Ne gre za okus, gre preprosto za to, da je nekaj sranje, nekaj pa kul muska. Pika.

  18. The Mothership pravi:

    Shit model, kdo je umrl, da si postal kralj popa?

  19. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Nisem noben kralj, le jasno mi ni, da nekateri ne poštekate v kakem kurcu je moderna glasba. In da bolj ne cenite tistih izvajalcev, ki se temu kurčevemu trendu upirajo in kljub temu delajo super musko.

  20. Tristan pravi:

    Se moram žal spet oglasiti.
    @The Mothership, govoriš tako, kot da sva tukaj z Gartnerjem stara najmanj 60 let. Meni moja mutti tudi ni težila s tem, kaj moram poslušati, medtem ko je nažigala Deep Purple ali obračala Streisandovo (ja, ravno “Guilty” ploščo), pa še niti v penziji ni. Po tvoji logiki bi moral potem vso to glasbo, ki se je vrtela v 70-ih, proglasiti za odcvetelo, ali kaj?
    Pa če je potem vse iz preteklega stoletja staro in postano, zakaj hudiča potem toliko priredb na glasbo iz 80-ih in čemu po radiu znova pljusk uspešnic iz tega obdobja? Ker to je dejstvo. Pa verjetno ne zato, ker bi bilo sedaj vse tako perfektno.
    Mene nič ne moti “sodobna” glasba, karkoli že naj bi to pomenilo, me pa za popizdit moti, ko tako imenovanim glasbenikom zmanjka inspiracije, pa potem posežejo po priredbah – pa da se razumemo, me priredbe nič ne motijo, če so narejene drugače in na izviren način, ker se to še kako da, ne pa da lahko naredi en tak izdelek vsak srednješolec z ustrezno opremo in 5 minutami časa. Potem se nam pa še ovitka ne da narest, bomo pa kar starega uporabili. Me je to motilo tudi v 90-ih, ko so masakrirali komade iz 80-ih ali 70-ih do neprepoznavnosti, potem pa ni bilo za njih nikoli več slišati.
    In ja, tako kot je Iztok rekel, ni vse, kar je novo, dobro. Če kdo trdi tako, potem je to navadno sprenevedanje.
    Razen tega: Barbre Streisand in komada “Woman in love” se bodo skoraj vsi spomnili še 2030. Se bo kdo takrat spomnil Duck Sauche? Dvomim.
    Ne glede na okuse pa mislim, da obstajajo povsod določena estetska merila in kriteriji. In če je merilo to, da cela slovenska mladež mrda na tole, ja res je to referenca. Tako kot glede onega Sandrinega sira prejle.

  21. The Mothership pravi:

    @Tristan – Moram te popraviti. Ne govorim jaz “tako, kot da [sta] z Gartnerjem stara najmanj 60 let”, ampak vidva sama govorita, kot da bi bila stara najmanj 60 let. Neprestano razlagata kako je današnja muzika zanič in da je bila dobra (oz. je dobra) le tista, ki je vama všeč. Takih retoričnih prijemov sem vsaj jaz osebno navajen v glavnem od ljudi v tretjem življenjskem obdobju.

    Sicer pa, stara generacija lahko zdašnji očita plagiatrizem in neizvirnost le s toliko verodostojnosti, kot če Sandra očita Ines, da je jedla sir. Mogoče se tega sicer ne zavedata, a glasbena zgodovina se ne začne z Beatlesi in Barbaro Streisand. Tako kot danes glasbeniki črpajo navdih iz, recimo temu največjih hitov preteklega stoletja, so se ravno tako glasbeniki takrat zgledovali po starejših generacijah. Pri tem pa vsakokrat pride do drobnega napredka, ki žene razvoj glasbe in nasploh kulture naprej. Konzument kulture tem napredkom sledi, dokler lahko. Nekateri prej, nekateri kasneje (redki pa tudi sploh ne) prenehajo slediti in jim potem novejše stvari ne “sedejo” več. Kot sem rekel, to je povsem običajen, naraven pojav in to ne pomeni, da je “sodobna” glasba “sranje”.

  22. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    The Mothership, kateremu 60 letniku je recimo všeč tole?
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2010/11/15/kanye-west-my-beautiful-dark-twisted-fantasy/
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2010/10/20/invazija-nicki-minaj/
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2010/10/09/ice-cube-i-am-the-west/
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2007/08/03/r-kelly-double-up/
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2010/05/14/ludacris-je-car/

  23. The Mothership pravi:

    Ne vem, nimam evidence ljubiteljev tvojega bloga.

  24. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ne rabiš evidence, linke sem pripel le zato, da vidiš kaj mi je kul muska in da nisem nek zatežen starček, ki še vedno misli, da se je muska končala z Beatli.

  25. Tristan pravi:

    @The Mothership, nisem rekel, da je vsa današnja muzika v riti. In ne, ne mislim, da se je muzika končala z Beatli. Pa tudi v tretjem življenskem obdobju še nisem, pravzaprav sem komaj prišel v drugega :-)

  26. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Tristan, če nama ni kul tale drek od muske, sva očitno za v penzijo. Nimaš kaj.

  27. skenđ pravi:

    “Se v celoti strinjam s tem kar si zapisal. Še bolj pa me skrbi okus folka, ki take komade spremeni v uspešnico in ima v glavi, da je kul muska. Čim več auto tunea, čim več elektronike, čim manj besedila in melodije, pa je folk čisto nor. Bruh.”

    sicer se mi ne sanja zakaj se norca iz nje delajo, sicer mi je pa tako ali tako vseeno. dobro elektroniko pa je sicer zafukano tesko pacat. poglejete kasne dnb, dub, dubstep dđ-je. tudi minimalci in house komadi so lahko odlicni, samo ne smete gledat mtv dance

  28. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Ni panike, naj bo ta scena, panika je, ko ta scena odžre prostor boljši muski, ki se je sploh več nikjer ne vrti zaradi takih posranih hitov.

  29. maxmix pravi:

    Ma men je komad zakon,in naša ta mala kar zaživi in zamuva k dam gor dens verzijo…uuuu uuuu Barbra Straisand

  30. The Mothership pravi:

    @IZTOK GARTNER: jebiga, niso vse glasbene scene urejene tako kot slovenski rap, kjer obstajajo celo uradni dokumentarni filmi o tem, kdo je “in”.

  31. Leiito pravi:

    Uradni dokumentarni film?

  32. ninja pravi:

    nicki minaj kot primer kul nove muske

    ahahahahahahaha

  33. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Jp, prav si prebral, poba.
    Če pa mi najdeš kakega drugega raperja in raperko, ki je zadnja leta na sceno uletel s tako drugačnim in svežim stilom pa super forami v rimah, bom pa razmislil, če sem se morda zmotil.

  34. Dari pravi:

    Za vse puriste, ki mislijo, da so neizmerno kul, ker “vedo” da sta Duck Sauce samplala “original” od Boney. M in da je “to itak šit, ker je novo”.

    http://www.youtube.com/watch?v=EcXiMQ0J2So

    Glasbena vzgoja za telebane, YES indeed !

    “Se pravi, da je danes enostavno zložiti uspešnico: mirno ukradeš in zmiksaš dva, tri komade”

    Tristan, sine tvoj heroj Boney se še toliko ni potrudil z “Gotta Go home”.

    Nadaljno branje:
    - Sampling
    - Copyright infringement (še posebej post 05 ergo Boney je lahko zadevo “ukradel” medtem, ko je Duck Sauce nista mogla)

    Random:

    Nicki ni Galileo, zgolj XX verzija Busta Rhymesa in verjetno ne bo nikoli rapala na boljšem komadu kot je Monster.

    In tole je super plesna zadeva, A-Trak je zmagal.

  35. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Lepo, da si pojasnil finto, tudi jaz nisem vedel, kdo je naredil original, a to ne spremeni dejstva osnovnega zapisa in tega, da je komad navadno sranje, tudi glede besedila, ki ga sploh ni.

  36. The Mothership pravi:

    To glede besedila povej Brahmsu.

  37. Barbra Streisand pravi:

    Komad je beda, to je res. Se pa govori o tem in posledično tud o Barbri. Čist fajn reklama. Bi reku, da se ona nič ne sekira, da je komad tako sranje.

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !