Michael Jackson & R.Kelly + provokacija Slovenčkov

6.12.2010 ob 18:59

Michael & Kelly

Danes je moj dan, zgodovinski dan, dan, ki si ga bom zapomnil do konca življenja in ki se ne bo ponovil nikoli več. Naključje je hotelo, da sem praktično istočasno v roke dobil nova albuma Michaela Jacksona in R. Kellyja, ki sta po mojem mnenju kot veste najboljša pevca in glasbenika vseh časov. Toliko mojstrovin kot sta mi jih dala Kelly in Michael, mi ni dal nihče. Niti Prince, kaj šele Stevie Wonder ali kdo drug. Kelly, ki ga brez pomisleka proglašam za edinega pravega Jacksonovega naslednika, je izdal album Love Letter, Jackson, ki ga žal ni več z nami, pa ima na policah album z naslovom Michael. Obema glasbenima mojstrovinama se bom podrobneje posvetil v naslednjih dneh, saj mi jemljeta dih in ta hip nisem sposoben napisati kaj pametnega. Rekel bom le to, da je Kelly v času auto tunea in elektronike, ki zastruplja tudi največje mojstre žanra, posnel avtohtoni soul album, kjer štejejo vokali in prvinska podlaga, kar je preprosto neverjetno in vredno vseh mogočih pohval. Dejansko gre za poklon starim mačkom žanra, tudi poklon Michaelu Jacksonu, s katerim je Kelly kot veste sodeloval tudi poslovno in mu napisal nekaj dobrih komadov. Odličen je tudi Jacksonov Michael, končno brez glupih dodatkov, ki so metali slabo luč na določene komade in na net kapljali v popačenih verzijah. Odklopil sem teorije, da vokali niso pravi, odklopil sem ideje, da komadi niso povsem dokončani, odklopil sem vse trače zadnjih tedenov in se prepustil geniju ter dejstvu, da v rokah po devetih letih spet držim novi album Michaela Jacksona.

Provokacija Slovenčkov

In še majhna provokacija za Slovenčke, kjer sem prepričan, da jim je za tale dva albuma malo mar. Dejansko  sploh ne vedo, da bosta vsak čas v trgovinah. Tudi pri Whitney Houston in Mary J. Blige je bilo tako. Slovenčki imajo radi harmoniko in dance drek. Pa auto tune in elektroniko. Pa zateženi rock. Ko pride do kul muske, imajo zaprta ušesa. Od nekdaj. In seveda, če bi na istem odru stala R. Kelly in Michael Jackson, bi pri nas prodala maksimalno sto kart. Bljak, pa saj ni čudno, da se nas je izognila tudi Madonna in da sta tudi Beyonce ter Alicia Keyes raje nastopili v Zagrebu.

 

44 komentarjev na “Michael Jackson & R.Kelly + provokacija Slovenčkov”

  1. Thomas pravi:

    Iztok, ti si že prejel Michael-a? Imaš veze?

    Drugič: s ta spodnjo sliko ti je uspelo narediti največji možen kontrast, ki bi si ga lahko zamislil! Slovenci in glasba… Hmm, manj muzikalni meni edino Madžari izpadejo, pa še oni imajo cool romsko glasbo!

  2. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Veze na visokih položajih :)

    Madžari so prav zaradi romske glasbe nekaj svetlobnih let pred nami. Slovenci so cepljeni proti kul muski, paše pa jih zateženi rock, da so lahko še bolj depresivni.

  3. Vanja1 pravi:

    že maš original CDjko? če pa 14. pride ven al kako..

  4. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Kot sem rekel, veze na visokih položajih :)

  5. Vanja1 pravi:

    No super, kaj pa Uroš pravi, on se mi ne zdi nekako zadovoljen z Cdjem, je nekje zapisal katastrofa z eno besedo, al se motim.

  6. smoger pravi:

    Veze na visokih položajih?
    torrentz

  7. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Vanja1, zmotil ga je govorjeni del na Hollywood Tonight, ki je tudi meni malo čuden, pa seveda sporni trije komadi, kjer je še vedno prepričan, da jih ne poje Michael v celoti. Pač imel je v glavi, da si Michael za prvi album po smrti ne zasluži tega trač sranja in dvomov in da bi lahko izbrali komade, kjer ne bi bilo dileme.

    Pa občutek ima, da Michael ni posnel vsega do konca in da so pač ponavljali kitice in dodajali back vokale skoraj povsod, saj bi bili komadi še boljši, če bi bil živ in jih sam dokončal.

  8. Kaka92 pravi:

    toooo iztok kot zmeraj te podpiram :) v tem prekrščevanju ljudi v rnb in soul musko

  9. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Jih bo treba še v kako reko potopiti, da se operejo prejšnjih grehov :)

  10. Kaka92 pravi:

    hahah iztok praves veze al bi temu raj rekel torrent veze :)

  11. Kaka92 pravi:

    mal sm polsusu kellyev album in eni trije komadi so res odlicni

  12. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Več časa si je treba vzeti, to je stara šola, namerno tak old school album. Meni na prvo žogo ni bil kaj dosti všeč, sedaj pa mi je iz poslušanja v poslušanje boljši in bolj genialen.

  13. Vanja1 pravi:

    Upam na recenzijo obeh albumov.

  14. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Pride v naslednjih dneh, najbolje pa bo, da takrat, ko tudi uradno izideta in bosta na policah naših trgovin. No ja, za R. Kellyja se bojim, da ga pri nas ne bo.

  15. lazo pravi:

    Po mojih informacijah, izide v Big Bangovih trgovinah 13.12.2010.

  16. mr.x pravi:

    “Slovenčki imajo radi harmoniko in dance drek. Pa auto tune in elektroniko. Pa zateženi rock. Ko pride do kul muske, imajo zaprta ušesa”

    Kaka92 pravi:
    6.12.2010 ob 22:31
    toooo iztok kot zmeraj te podpiram v tem prekrščevanju ljudi v rnb in soul musko

    Daj, preden napišem kaj, mi povejta da se hecata.. :)

  17. Chrom pravi:

    Jebote, Gartner, ti kot prvi bi moral biti tiho glede tega, koliko kart bi omenjeni glasbeniki prodali. Kolikor vem, nisi kupil karte za nobenega od omenjenih koncertov, niti za MJ-a ne! Sicer smo potem poslušali za lase privlečene izgovore, da bi koncert tako ali tako odpadel itd. Bullshit. Zaradi takih Škrtozavrov, ki upajo na neke zastonj “kao” medijske vstopnice odpadajo koncerti, mega koncerti.

    Jaz pa sem slišal, da če bi bila za MJ-a prodana samo še ena vstopnica več, bi koncert v Stožicah bil! :-)

    Isto je sedaj tole s ploščami. Jebi ga, snel si glasbo z torrentom. Toliko o spoštovanju umetnikov. Seveda boš zdaj rekel, da boš itak kupil original itd….

    Mah…..

  18. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Chrom, z bratom sva imela karte za Michaela Jacksona.

    Mr. X, le zakaj bi se, če pa vse to več kot drži.

  19. mr.x pravi:

    Ok da še nekaj razčistiva preden grem v napad; definiraj mi še pojem “kul muzka” kot si ga uporabil v navedeni povedi, pa “zateženi rock” in “dance drek”. Lahko še “elektroniko” čeprav si jo uporabil brez žaljivega pridevka. Zaželjena tudi podkrepitev s konkretnimi izvajalci. :)
    Samo da vem če prav razumem.

  20. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Kul muska: Michael Jackson, R. Kelly, Mary J. Blige…
    Zateženi rock: Kings of Leon, The Killers…
    Dance Drek: Inna…
    Elektronika: Kelis, Black Eyed Peas…

  21. mr.x pravi:

    Dobro… Ker se strinjam s teboj okoli auto-tuna in ker sem prišel do zaključka da si ostal znotraj okvirov pop glasbe (in njenih vej) – i’m laying down my arms.

    Kar je zanimivo, ti lahko povem da kvalitetni izvajalci v ostalih žanrih (npr. ravno prejšnji teden Yann Tiersen v kino šiška-razprodan že pred dnevom koncerta) koncertov načeloma ne odpovedujejo. Nasploh je veliko kvalitetnih koncertov v Kino Šiška (ampak ok to je jasno da je zatočišče alternative) ki so dobro obiskani, pa karte niso poceni.

    Je pa mali trg. Stadioni so velik zalogaj za ta mali narod. Sploh pa je blazno odvisno od ciljne publike in kakšna kultura je pri njej vzgojena. Pri publiki popularne glasbe je dostikrat bolj boga že zaradi dostopnosti..

    The killers so pa res zateženi… pa čist isto zavtotunani kot vso ostalo sranje. Ubistvu zgodovinsko gledano razen zasedbe in “imiđa” z rockom nimajo pol kurca veze :D

  22. smoger pravi:

    zateženi rock: Kings of Leon
    :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O

  23. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Mr. X, alternativa pri nas gre, pa tudi jazz, nimam kaj rečt. Črnska muska ima težave, od nekdaj, žal.
    Končno nekdo, ki se z mano strinja glede The Killers :)
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2009/06/07/v-ljubljano-so-koncno-prisli-the-killers-in/

    Smoger, jp, prav si prebral.

  24. mr.x pravi:

    Ma men so dosadni ker so vzeli indie ki kot tak sam po sebi ni sploh napacen, ga zmesali s Coldplay in U2 ter naredili cel kup enih bendov s pickastimi pevci ki vsi zvenijo prevec podobno da bi mi kliknlo.
    Je pa problem da mi ze U2 ne potegnejo prevec (ceprav jim kvalitete ocitat ne morem), Coldplay so mi pa tak al tak tecni…

    No pa sj, mislim da je tk pri vseh podzvrsteh popa. (opomba: Smatram vse kar je bilo na MTV Music Awards pod pop.)
    Tu pa tam kak presežek ostalo pa ali stari izvajalci ali pa kopije drug drugega.

  25. mr.x pravi:

    Okrog Killersov pa nevem.. mogoče je problem ker jaz pod indie smatram druge stvari. Pa ce smo ze v okvirih MTV Music Awards: Npr Bloc Party. Njih se ni blo strah razvit in razpast po treh platah. Super.
    3. plata pa 1. plata skor dva razlicna benda. Je pa res da sem ze naletel na nemalo killers fanov ki bloc party ne marajo.

  26. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    U2 so bili meni nekoč hudo dober bend, potem pa sem jih nekako izgubil. Preveč moderni so postali, če poenostavim. Kvaliteta je, se strinjam, a ne sede mi več ne vem kako.

    Coldpay mi niso bili nikoli nič posebnega, ni moja scena, niti približno.

    Prav zato priporočam v poslušanje novi album R. Kellyja in Michaela Jacksona.

  27. smoger pravi:

    Zame je do sedaj najboljši Coldplayev album…prvi. In deloma drugi. Pol so se preveč ‘zmehčali’.

    U2 po letu 2001 imajo zelo malo dobrih komadov.

    The Killers…imajo nekaj dobrih komadov in to je to.

    Evo nekaj luštnega:
    The Limiñanas – Je ne suis pas très drogue
    http://www.youtube.com/watch?v=WMgKTWkdY0Q

  28. mr.x pravi:

    Coldplay so bolj zdrizasti kod puding.
    To kar si pa linku je pa, refreshing. nice

  29. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Smoger, pripet komad je prav tako zatežen dolgčas.

  30. smoger pravi:

    Vem.

  31. mile pravi:

    vse lepo in prou,sam ne vem,kdo ti daje pravico,da reces,da je rock zatezen…

  32. smoger pravi:

    Coldplay’s lymph:

    http://bit.ly/2FcWIu

    http://bit.ly/CJYWG

    http://bit.ly/LVBCo

    http://bit.ly/1NFCFl

    etc.

    Phosphorescent – A Picture of Our Torn Up Praise:

    http://www.youtube.com/watch?v=DOahwaamrYo

  33. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Mile, kje točno sem rekel, da je ves rock zatežen?

  34. mile pravi:

    tuki:
    Slovenčki imajo radi harmoniko in dance drek. Pa auto tune in elektroniko. Pa zateženi rock.

  35. mr.x pravi:

    ni rekel da je ves rock zatežen… sem ga že jaz lepo vprašal in se je lepo zjasnil.

    smoger: coldplay so pa res dosadni…pa če si roker al pa ne.

    20.komentar:
    IZTOK GARTNER pravi:
    7.12.2010 ob 15:56
    Kul muska: Michael Jackson, R. Kelly, Mary J. Blige…
    Zateženi rock: Kings of Leon, The Killers…
    Dance Drek: Inna…
    Elektronika: Kelis, Black Eyed Peas…

    pa tudi če bi rekel da je ves rock zatežen mu to pravico daje svoboda govora, tako kot tebi da temu ugovarjaš. če smo že pri tem.

  36. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Mile, to ne pomeni, da je rock zatežen, to pomeni, da imajo Slovenčki ponavadi najraje zatežni del rocka.

  37. lily pravi:

    vsak ma pač svoj okus…meni je recimo všeč elektronika in kaj zdej, po tvoje sm zdej neumna slovenčica, ki ne pozna prave glasbe??? //sploh pa mene ne vem kaka intelektualna besedila u muziki ne brigajo, k mi je le ta za sprostitev, ne pa za razmišljanje, kaj nek pevc misli, kašne ma ljubezenske težave, kako bi on spremenu svet in podobno…če se želim izobraževat berem knjige in se učim, ne pa poslušam besedila…meni je to 9. briga..
    drgači pa mi gre na živce, ko nekdo svoj narod zmerja…ne vem no a ti nisi slovenc???zakaj tko grdo govoriš o svojmu narodu???
    sploh pa pri tebi ma člouk kdaj občutek, da je vse slabo, bedno in ne vem še kašno..pa sori.

  38. mr.x pravi:

    lily: pa kaj si zdaj hotla povedat, da si pač neumna al kaj? da se načrtno izogibaš glasbe ki bi ti lahko dala nekaj več kot “sprostitev”? da so dobra besedila brezvezna ker imaš knjige? Wtf no, z miljon stvarmi ki bi jih lahk uporabila kot argument uporabiš to da si pač “blissfully ignorant”?

    Vsak ima svoj okus, ampak to še ne pomeni da je to kar ti je všeč kvalitetno. A zato ker imaš rajši Chicken McNuggets boš zdej rekla da je to bolj kvalitetno in zdravo kot en dober pečen zrezek?

    Jaz ga čisto razumem da se na trenutke sramuje svojega naroda – sploh v 21. stoletju kjer lahko na internetu najdeš za malo državo ljudi s katerimi se bolj poistovetiš kot s svojim “narodom” v katerega si vržen.

    Sploh če ugotoviš da tvojemu lastnemu narodu tako ali tako dol visi za kakršnokoli vdrževanje kulture in kulturne zapuščine. (Rok Žlindra in Kalamari FTW.)

  39. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Lily, glede okusa za musko na svoj narod žal ne morem biti ponosen.

  40. lily pravi:

    omg mr x kaka reakcija..ne vem zakaj bi bla neumna zarad tega ker se ne ubadam s tem problemom ‘po tvoje’ dobre glasbe…a ni na svetu miljon drugih reči s katerimi se lahko ukvarjamo kot je ta, kjra muzika mi bo dala nekej več (kot si se ti izrazu) ??
    v glavnem mene me te reči ne zanimajo, zarad mene si misli kar si hočeš, ne vem zakaj bi se pretvarjala da me fuuuul zanimajo besedila, ker me ne…meni je ušeč nekomercialna elektronska glasba, z minimalnim besedilom oz brez …ker je lahko tudi ta kvalitetna, če ti pač očitno tega ne veš..:) pa klasiko tudi poslušam recimo pa tudi ta lih nima besedil (no z izjemami seveda)..
    drgači pa ne vem zakaj mečeš use reči v isti koš.kulturna zapuščina (zdej ne vem al ti zdej misliš samo glasbo, ker sm spada še dosti drugih reči..), ne bi rekla da je večini malo mar za to..ne vem, očitno sva na drugih bregovih…in ni use tko slabo in tragično kot se rado prkazuje. :)
    tako da, u bistvu mi je žal, da sem sploh kaj napisala, ker tle očitno ne morš izrazit svojga mnenja brez da bi ti kdo napisal da si neumen, ignorantski in ti to probu dokazovat na vse možne načine…
    bom rajš za naprej bolj al manj samo brala ta blog, ker se mi, po pravici povedano, prav ne da tle preklat s folkom, se kregat in se neki branit..škoda cajta res..
    lep pozdrav. :)

  41. mr.x pravi:

    Ja zakaj se ti pol zdi, če te to sploh ne zanima, da si pristojna da razglabljaš o zvrsteh in kvaliteti glasbe?
    “/sploh pa mene ne vem kaka intelektualna besedila u muziki ne brigajo, k mi je le ta za sprostitev, ne pa za razmišljanje, kaj nek pevc misli, kašne ma ljubezenske težave, kako bi on spremenu svet in podobno…če se želim izobraževat berem knjige in se učim, ne pa poslušam besedila…meni je to 9. briga..”
    Tebi je to 9. briga… Nevem čemu potem razglabljaš o tem če te to sploh ne zanima? Potem si, brez zamere, blissfully ignorant. Če pač rečeš “mene to ne zanima in o tem ne mislim razglabljat”. good for you, kaj ti naj rečem?
    Druga stvar, jaz sem Iztoka lepo vprašal kaj je definiral pod elektroniko… In Black Eyed Peas in Kelis ni “nekomercialna elektronika” in on je točno to napisal da je mislil.. Tako da si se v prvi repliki malo slabo zjasnila ker v tem kontekstu je izpadlo točno to (ker je bilo govora edino o taki elektroniki) zdej je težko vohat da ti misliš aphex twina, squarepusherja, boards of canada, portishead, kraftwerk, depeche mode (kar že ni več nekomercjalno ane)… pol se morš zjasnit, elektronika je še bolj širok pojem kot “rock”.
    in brez definicije se pač gre da govoriš v kontekstu katerega je postavil iztok…

    oziroma v formi vprašanja, kaj je zate nekomercialna elektronska muzka in kaj klasika?

  42. IZTOK GARTNER RAZMIŠLJA NAGLAS » R. Kelly: Love Letter pravi:

    [...] je Love Letter izdal na isti dan kot so izdali novi album Michaela Jacksona, kar je brez dvoma dan, ki si ga velja zapomniti za vse večne čase, saj se ne bo ponovil nikdar [...]

  43. RHYME-G pravi:

    http://www.youtube.com/watch?v=bNpf422itO4
    poznaš?

  44. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Nisem poznal, čudovita verzija, faking mjuzikl :)
    Ta tip je res genij, prav jezi me, da je folk tok zadet pri nas, da o tem nima pojma. Pa da ga kaki debilčki poznajo le po tistem škandalu z mladoletnico. To je res žalostno.

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !