IZTOK faking GARTNER

« | | »

Glasbena vzgoja za telebane 7

4.11.2010

DOBER komad, ki bi vam moral biti všeč:

YouTube slika preogleda

SLAB komad, ki vam je všeč:

YouTube slika preogleda
 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 4.11.2010 ob 19:15 pod glasbena vzgoja. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

22 odgovorov na “Glasbena vzgoja za telebane 7”
  1. :) - 4.11.2010 ob 21:26

    uhh, še kako se strinjam… sranje od lolipopa, pa baje full popularna… old school vedno zmaga! ampak vedno…

  2. KlemenILM - 4.11.2010 ob 23:20

    “The song was ranked at #5 on Rolling Stones’s list of the 100 Best Songs of 2008.”
    “Lead single from album that sold 1,005,545 copies in its first week.”
    Govorimo o “slabem” komadu.:)

  3. IZTOK GARTNER - 4.11.2010 ob 23:23
    IZTOK GARTNER

    O tem govorim, kolega, o tem, da se je ljudem zmešalo in da je prevzgoja nujna.

  4. KlemenILM - 5.11.2010 ob 09:57

    Zmešalo se je kritikom revije rolling stones, podeljevalcem priznanih glasbenih nagrad in nevem kolkim milijonov ljudi, ki so kupili plato ali kakorkoli drugače uživajo ob tem komadu.
    Glasba se spreminja…samo pomisli koliko ljudi starejše generacije, ki so poslušali Bryan Adamsa ali celo the Beatles se ob muziki, ki je kraljevala v 90ih drži za glavo…prav tako kot ti to počneš zdaj…
    Ne pravim da je komad nevem kaj…ampak v klubu se kako sede :)

  5. MATEj - 5.11.2010 ob 12:41

    Oba sta mi kul.

  6. IZTOK GARTNER - 5.11.2010 ob 13:04
    IZTOK GARTNER

    KlemenILM, točno tako, vsem tem, ki si jih naštel, se je zmešalo. Dokaz za to je gromozanski uspeh Lady Gaga.
    Da se razumeva, nič nimam proti napredku, toda če je napredek tako posran elektronski beat in jebeni auto tune, je bolje, da ga ni, saj ni napredek, ampak ubijanje dobre muske. Mnogi novi komadi so mu kul, toda ogromno jih je, ki so totalni drek pa so hiti le zato, ker se je folku res zasukalo.

  7. KlemenILM - 5.11.2010 ob 16:00

    Iztok, ti si naš mesija! :)

  8. IZTOK GARTNER - 5.11.2010 ob 16:28
    IZTOK GARTNER

    Nekdo mora biti, poslanstvo bo zajebano, a trud se splača :)

  9. ps9457 - 5.11.2010 ob 17:32
    ps9457

    Ja res, lepe postave, krasen tatu na jošku, fina kamera, krasna elektrika, glasovne štime nobene – ampak zakaj bi jo moral imeti? samo da se vse ziblje in da je kul.
    Kam smo pršl, če je katerakoli od teh dveh dobra muzka.
    Ja, kar povejte. Pojma nimam o taki muzki.

    In zato se počutim mnogo bolje (Jerome Klapka Jerome).

  10. mina - 5.11.2010 ob 17:57

    Iztok, z okusom si ostal v 90 letih, čeprav trdiš, da to ni res. Meni je bil prvi komad dober takrat daljnega leta 93 ali kdaj že, se mi zdaj ne da preverjati, danes pa mi je samo star in dolgočasen komad, ki ga je povozil čas. Sem ti že zadnjič razložila, da si ko dedki, ki so gor zrasli s starim rokom in so z okusom ostali v 70 letih, ti pa si ostal z okusom 20 let kasneje. Saj s tem ni nič narobe, samo rahlo smešno izpadaš s temle posiljevanjem, kaj je dobro in kaj slabo, ker v bistvu gre samo za tvoj osebni okus.

  11. IZTOK GARTNER - 5.11.2010 ob 18:07
    IZTOK GARTNER

    ps9457, si imel zamaške v ušesih pri prvem komadu?

    Mina, če ti je prvi komad zastarel in dolgočasen ter slabši od drugega, je več kot nujno, da se moja glasbena prevzgoja nadaljuje s polno paro. Me pa skrbi, da se niste po sedmih lekcijah naučili še ničesar :)
    In seveda, če že tako rada omenjaš devetdeseta v slabšalnem smislu, bom pa rekel, da hvala bogu, da sem ostal tam, saj je to kar je prineslo novo tisočletje po večini navadno sranje. Povedano drugače, s tem, da si šla kao z modo dalje, se na tvojem mestu ne bi hvalil, še posebej, ker so ti res zakon komadi zastareli in dolgočasni in si padla na jebeni autotune ter elektroniko brez pravega powerja in beata. Jebat ga, Lady Gaga generacija, nimaš kaj.

  12. mina - 5.11.2010 ob 20:05

    Iztok, nikakor ne omenjam devetdeseta v slabšalnem smislu, še poudarila sem, da ni s tem nič narobe. Jaz ti samo razlagam, da si pač ostal tam in da zaradi svojega okusa, ki je naštelan na devetdeseta, lahko prepoznaša kvaliteto samo iz tistega časa, današnja glasba pa ti očitno po večini ne paše, zato tudi ne zmoreš prepoznati kvalitete. :)

  13. mina - 5.11.2010 ob 20:08

    Aja, še tisti drugi odstavek. Ne, stari komadi mi niso dolgočasni in zastareli zaradi jebenega autotuna, ampak meni stari komadi nikoli niso bili všeč, vedno sem padala samo na zdajšnjo glasbo, ko nekaj postane staro, mi ni več dobro, pa četudi mi je bilo včasih všeč. Tako sem naštimana, vrag si ga vedi, zakaj. In s tem se sploh ne hvalim, ljubi bog, le zakaj bi se hvalila z okusom za glasbo. Bi se raje s čim drugim :)

  14. IZTOK GARTNER - 5.11.2010 ob 20:13
    IZTOK GARTNER

    Kje za vraga je kvaliteta v večini današnje glasbe v žanru hip hopa in r&bja? Ali še bolje, kateri hit je bil nazadnje kvaliteten? Ne ga srat no.

    In seveda, prvi komad bo zakon še čez sto let, drugega pa bodo pozabili že jutri. Če ne štekaš razlike med klasiko in jebenim trendom, ti ne morem pomagati.

  15. mina - 5.11.2010 ob 21:52

    Najprej moraš biti trend, da lahko enkrat v pihodnosti postaneš klasika. Tudi Dr.Dree je bil nekoč trend.

  16. IZTOK GARTNER - 5.11.2010 ob 22:00
    IZTOK GARTNER

    Dre je trende ustvaril, novi dripci jih le masakrirajo.

  17. mr.x - 9.11.2010 ob 17:30

    ok par dni kasneje, pa vendarle….

    morda v razmišljanje: Kako pričakovati od resnih ljudi da se bodo resno ukvarjali z glasbo za to da jih bo nekdo snel iz neta pa vrgu na mp3player v “solidno” kvalitetnem mediju ob bok Lady GaGa?
    Pač, najprej je postal “cheap” medij, naslednja stvar na udaru je očitno vsebina medija.
    Od teh novih komadov pričakovat neko substanco je približno tako kot da bi šel v McDonalds in pričakoval srednje pečen zrezek z nebrušenim rižem. No go – fast food fast music.

    mina: ni res, nekatere stvari (in to dostikrat zelo dobre) se izkopljejo vcasih tudi posthumno. zlo mocno dvomim da bo katerikoli (razen GaGa direktno) od teh ki jih je Iztok navedel pod slabe prestal sito zgodovine.
    2015, they’re gone. vsaj komadi, ce ze izvajalci ne.

    Lady GaGa je naredila pa ze dovolj velik razvrat da bo ostala – pa ce tudi ne ravno (samo) zaradi glasbe.

    Ne gre se samo za stil, žanr, gre za način…
    Gre se za vlogo glasbe danes in v 90ih če že hočeš.
    Danes glasba kot marketinški prijem uspešno prodaja produkte kot so Lady Gaga, Justin Bieber, Timbaland…
    Auto-tune v komadu je približno tako kot je “primerjava” med Ariel/Perwol/Persil in “generičnim” pralnim praškom… Je zelo učinkovita metoda kako komad narediti “modern” pa če tudi ne služi nobeni estetiki ampak spet samo prodajanju artikla.
    Artikel ni pa ne v prvem ne v drugem primeru glasba ampak človek za glasbo, niti ne služi ta prodaja in denar napredku, razvoju glasbe in medija, temveč ga kvečemu še bolj obsoja na propad.
    Timbaland in podobni dejansko kažejo na to da je največji biznis v tem da furaš 10 softsintov in autotune na en laptop pa ene par bednih vokalov čez in to je to…

    Če poslušaš zapored komad iz konca 70 in začetka 90 ne čutiš takšne razlike kot 2002 in 2008. Tam nekje po 2003 se je začelo na veliko popravljat in retuširat komade, in če poslušaš Taylor Swift ki je totalno nemoderna in žanrsko brez problema v 90ih zveni sterilno in nasilno… Umetno…
    Pa sem Nirvano odkril daleč po kurtovi smrti, ker sem bil pač še majhen, tako da sem daleč od “stuck in 70s/80s/90s”.
    So mi pa res 80ta v popu proti 90im in 70im kar grozna, se tolažim s tem da so zdaj 00ta prehodno obdoboje in da bo v 10ih boljše. no, bomo videli kaj 2011 prinese, čeprav, izgleda kar klavrno.

  18. IZTOK GARTNER - 9.11.2010 ob 17:37
    IZTOK GARTNER

    Stari, kapo dol za tale komentar. Podpišem vse razen Timbalanda, ki je v devetdesetih ipak naredil nekaj izjemno strupenih komadov, recimo Try Again za Aalyah, ki je zame čista klasika. Pa tudi njegovo sodelovanje z Justinom Timberlakeom mi je hudo dobro. Ne bi ga štel v to moderno sranje.

  19. mr.x - 9.11.2010 ob 21:21

    pardon, Timbaland v 90ih proti timbaland v 2000ih je priblizno tako kot Axl Rose… :D nihče mu ne oporeka začetka 90ih he he. Al pa metallica… hehe jao…

    In ja, tudi z justinom ni narobe, morda malo zaradi justina (ki je super), pa Try Again od Aalyah se strinjam da je dober komad. Čist pozabil da je on to delal.

    Po drugi strani pa… Ele-e-elevator s flo-rida je ne samo ociten ripoff ideje rihanne ampak uspesno izrabi tudi ostale elemente kot je auto-tune in arpeggio synth. Tu nekje ko je začel krast in auto-tunat je zame postal nevzdržen… Tudi tist komad ki je ripoff od salt-n-pepa, itn.

    Tak da, recimo da se ga šteje na pol. tako kot Axla ne morš brcnit iz kluba najbolj vplivnih rock pevcev je pa podrugi strani predsednik kluba najbolj izpetih in “delusional” narcisoidnih rock pevcev.

  20. IZTOK GARTNER - 9.11.2010 ob 21:43
    IZTOK GARTNER

    Vse kar naredi res ni dobro se strinjam, toda vseeno mi je majstor, pa tudi njegov album Shock Value II mi je bil zelo fajn:
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2009/12/03/timbaland-shock-value-ii/

    Mi gre bolj na živce David Gueta, ki krade r&b pevce in jih daje v svoje dance hite :)

    Axl pa je legenda, toda žal je to, kar je ostalo od Gunsev, neka srednja žalost:
    http://iztokgartner.blog.siol.net/2008/12/21/guns-n-roses-chinese-democracy/

  21. Kaka92 - 23.11.2010 ob 16:16

    ok svaka cast tole je pa klasiika :) glih pred kratkim sm najdu ta komad na netu sploh nism vedu na obstaja tud spot za to tnx…to je klasicna mesanca hip hopa in rnb glasbe…

  22. IZTOK GARTNER - 23.11.2010 ob 17:49
    IZTOK GARTNER

    Nisem vedel, da obstaja spot? Jaoo, prijatelj moj, očitno sem res starček v primeerjavi s tabo.
    Res je, tole je čista klasika in kul je, da se tega zaveda tudi nekdo mlajši.

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !