IZTOK faking GARTNER

« | | »

Glasbena vzgoja za telebane 4

19.10.2010

Čas je za novo učno uro, ki je sodeč po vaših komentarjih še kako potrebna:

DOBER komad, ki bi vam moral biti všeč

YouTube slika preogleda

SLAB komad, ki vam je všeč

YouTube slika preogleda
 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 19.10.2010 ob 18:55 pod glasbena vzgoja. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

23 odgovorov na “Glasbena vzgoja za telebane 4”
  1. smoger - 19.10.2010 ob 18:59

    Tole si zavrtite:
    http://bit.ly/alEs0g

  2. IZTOK GARTNER - 19.10.2010 ob 21:10
    IZTOK GARTNER

    Lepa kompozicija, toda nobene zveze nima z mojo prevzgojo v žanru hip hopa in r&bja.

  3. lily - 20.10.2010 ob 00:35

    Tukaj se pa strinjam. :) Prvi komad mi je hud, drugega pa naravnost sovražim, ni poslušljiv, dolgočasen je.

  4. marš na drini - 20.10.2010 ob 02:13
    marš na drini

    ne trdim, da se spoznam na te pop štance, ampak po posljušanju teh 4. delov mi je jasno, kam pes taco moli. v bistvu ne gre za nič drugega kot to, da zagovarjaš tradicijo in je zate slabo vse, kar se od te tradicije odmika. ravno zato se tudi čudiš temu, da je tomica tisti komad označil za rap. seveda je to rap, samo ne v tradicionalnem smislu, ampak gre za nek derivat rap žanra.

  5. IZTOK GARTNER - 20.10.2010 ob 02:28
    IZTOK GARTNER

    Ne gre za tradicijo, gre za preprosto dejstvo, da je večina teh novih reči totalni drek, zaradi katerega so tisti, ki še vedno delajo odlično glasbo, padli v drugo ligo in bodo preživeli le v primeru, če se bodo prodali za drek kot Usher.

    Če bi bil obseden s tradicijo, pa bi zagovarjal veliko starejše zadeve, se ti ne zdi. Pomisli preden zineš.
    Že s temi novejšimi imate težave in ste jih pozabili, kaj šele če bi začel z zares starimi klasikami žanra.

    In ja, ni panike, da je za Tomico tisto sranje rap, panika je, če pravi, da je to najboljši rap leta.

  6. Morant - 20.10.2010 ob 03:05

    “In ja, ni panike, da je za Tomico tisto sranje rap, panika je, če pravi, da je to najboljši rap leta.”

    Jah, njemu je tisto rap leta, ti pa npr. strastno ponavljaš, da je MJ genij, največji glasbenik vseh časov, nedosegljiv inovator, nadangel absolutne dobrote in glasbene miline itd. Tisto, kar najraje poslušamo, je za nas najboljša glasba – sicer bi poslušali kaj drugega, aneda? Tebi je tisto drek, nam pa MJ. Zakaj to tako težko razumeš?

    Nasploh ima ta tvoja prevzgojna teorija toliko lukenj in nekonsistentnosti, da se človek kar za glavo drži. Ima pa tudi Marš povsem prav, da si obstal v času – zate se je vse končalo v devetdesetih, s peščico preprostih žanrov, medtem ko se je glasba mimo tebe razvijala naprej. Tvoj glasbeni okus nikoli ni poznal napredka; ostal je v začetni fazi. Po eni strani te pomilujem zaradi tvojega primitivnega razvoja, po drugi pa sem ti kar zavisten, ker imaš možnost sploh prvič slišati ogromno odličnih, legendarnih albumov iz klasike, jazza, folka, rocka itd. Ampak nekako imam občutek, da boš raje še naprej nabijal MJ-ja in one one-hit wonders iz devetdesetih, ki jih nihče razen tebe ne “šteka”.

    LP

  7. IZTOK GARTNER - 20.10.2010 ob 03:14
    IZTOK GARTNER

    Stari, ti si z Jacksonom še bolj obseden kot jaz, saj ga omenjaš v vsakem komentarju, kjer se oglasiš :)

    A vendarle se mi zdi, da sem jaz manjši debil, če rečem, da je Jackson glasbeni genij kot pa Tomica, ki pravi, da je Racal rap leta :)

    Nisem se razvijal z napredkom glasbe? Če sta zate auto tune in elektronika napredek, tudi prav, naj bo tako :)

    Mi je pa res debilno se meniti z nekom, ki Mary J. Blige imenuje one hit wonder, dal dol padeš res :)

    Pa od kje si se vzel za hudiča, iz riti dihurja?

    Šalo na stran, pizdun pokroviteljski, povej mi če ti je drugi komad res bolj všeč od prvega? Če ti je, posbej zate pripravim še dvesto prevzgoj za telebane :)

    In kot sem rekel že Maršu, že s temi dokaj novimi klasikami imate težave, kaj bi šele bilo, če bi začel šolanje s pravimi hard core starinami žanra :)

  8. frue - 20.10.2010 ob 09:46

    ta glasbena prevzgoja temelji izljučno na tvojem osebnem mnenju al so še kakšni drugi kriteriji??

  9. marš na drini - 20.10.2010 ob 12:34
    marš na drini

    če vzamem samo ta dva primera pri tem 4. delu. prvi ima tipičen klasičen ritem in beat, kar lahko ugotovim še jaz, ki v tem žanru sploh nisem doma. pri drugem je pa očitno, da gre zadeva v bolj elektronske, techno ali kakorkoli se temu že reče vode. in po moje te ravno to moti.

  10. šaci - 20.10.2010 ob 15:15

    dizzee rascal je tistega leta dejansko izdal eno izmed najboljših plat leta, po drugi strani ti letos hajpaš povprečega ice cuba. a si spet samo 5 plat slišal?

    evo, en rascalov komad, ki je bolj “tvoj stil”
    http://www.youtube.com/watch?v=A3ZZ7lRsUdI

  11. IZTOK GARTNER - 20.10.2010 ob 16:20
    IZTOK GARTNER

    Šaci, meni je Cube presežek in mojstrovina, tebi pač ni, kaj ti naj. Tebi je Racal genij, meni gre na kurac, pač tako je.
    Komad, ki si ga pripel, resda ni totalni drek kot njegove ostale, a vseeno mi para živce s svojim zoprnim glasom in flowom, zelo hitro pa začne v podlagi spet dodajati pofukano elektroniko. Ni to zame, jaz poslušam kul rap, ki mi da power in me dvigne v oblake. To mi da Cube, Rascal mi to vzame.

    Frue, upam, da tudi na vaših ušesih.

    Marš, točno tako. Itak da me moti, saj to kvari žanr in iz njega dela totalni drek. Ni panike, če drugi komad naredi nekdo, ki od nekdaj dela tako musko, le zakaj ne, naj uživa, panika je, če ga naredi nekdo, ki je prej delal kul musko in sedaj to dela samo zaradi trenda in pač zato, ker nima več jajc za dobro musko.
    Kot da bi recimo Led Zeppelin in Pink Floyd izdali novo plato in začeli špilati dance turbo folk, pač zato, ker je trend. Pa saj bi te strgalo. In ko bi te strgalo, bi ti jaz rekel, da kaj se buniš in zakaj nisi šel s trendi dalje in zakaj težiš o tradiciji. Jebeš trende, če podpirajo drek, hvala bogu za tradicijo, ki ohranja res dobre komade. Okej, pojdi v trend, ni treba da si za luno, toda jebemti, naredi vseeno kul komad, ne pa nekega auto tune elekto sranja.

  12. šaci - 20.10.2010 ob 17:50

    nikjer nisem napisal, da mi je rascal genij, to da ti gre on oz. grime na kurac pa vidim iz tvojih zapisov.

    ice cube je eden izmed najboljših in najbolj vplivnih west coast raperjev, to je dejstvo, na žalost pa že 15 let ni izdal plate, ki bi jo lahko označil za presežek in mojstrovino.

    tako, kot sedaj nekateri ne razumete npr. grima, nekateri včasih niso razumeli gangsta rapa…

  13. MATEj - 20.10.2010 ob 18:26

    Tale komad od Mary je kot bi ti reku pr filmskih kritikah – presežek! Že tolikokrat sm ga slišu, pa mi vsakič znova deluje tok sveže, tok fantastično. Tale drugi komad sm pa nehu poslušat po 5 sekundah – tako sranje se je dalalo v 90ih letih.

  14. IZTOK GARTNER - 20.10.2010 ob 18:28
    IZTOK GARTNER

    Šaci, ne vem kaj je zate mojstrovina in presežek, toda zame je njegovih pet zadnjih plat vrhunskih od začetka do konca, kar pomeni, da je zame od leta 1998 eden najboljših raperjev na svetu. Preprosto ne najdem mu konkurence v zadnjem desetletju, morda kak DMX, Ice T, recimo Ludacris pa Jay Z, potem pa se neha za moj okus. Pred novim tisočletjem ni panike, tam se najde dosti, novo tisočletje pa redko, zelo redko, prav zato mi je Cube tak car, saj mi še vedno da musko, ki mi je kul od začetka do konca.
    Prve tri plate so resda poglavje zase, pa tudi prva od NWA seveda, se strinjam, toda zadnjih pet je nadgradnja in seka sto na uro, če povem po domače. To je zame pravi rap, jebat ga. Muska, ki je na tako kul način najdem samo pri njemu.
    Me pa vseeno čudi, da nisi presežka ujel vsaj pri Raw Footage, kjer ni le gangsta rap, ampak tudi zelo politično angažirana tematika, kjer Cube zares raztura tudi v besedilih. Imam občutek, da ga poslušaš zelo površno in se niti ne potrudiš razumeti kaj sploh govori in kot tvoj butasti kolega Faust slišiš le kletvice in kao gangsta imidž.

  15. IZTOK GARTNER - 20.10.2010 ob 18:38
    IZTOK GARTNER

    Matej, vsaj nekdo, ki šteka bistvo teh prevzgoj :)

  16. mina - 20.10.2010 ob 18:57

    @ Iztok

    “Če bi bil obseden s tradicijo, pa bi zagovarjal veliko starejše zadeve, se ti ne zdi”

    Ni res, zagovarjati tradicijo pomeni zagovarjati glasbo svoje mladosti, tako kot so stari rokerji ostali v sedemdesetih, si ti ostal v devetdesetih in vse kar je bolj moderno, je za tebe sranje. Za mene recimo moderno ni sranje, če je seveda komad dober, in tudi nimam problemov z autotunom, sploh, če paše v komad, je pač dobro.

    Mary J. Blige pa ni one hit wonder, pač pa je no hit wonder. Ženska ves čas obstaja, se pojavlja, nastopa, vsi jo čislajo in hvalijo, vendar pa za hite potrebuješ publiko, ki te bo kupovala in zate glasovala, to pa njej nekako ne gre od rok.

  17. IZTOK GARTNER - 20.10.2010 ob 19:10
    IZTOK GARTNER

    Zanimiva interpretacija komercialno neuspešnega glasbenika, glede na to, da je prodala 50 milijonov plošč in 15 milijonov singlov, pa zasedla na desetine top pozicij raznih lestvic :)

    In spet devetdeseta omenjaš, jaoo, kot da res ne dojameš, da mi je dosti reči všeč tudi v novem tisočletju, saj se še vedno dela super muska, le jebeno elektroniko preziram in auto tune, ko z njim pretiravajo.

    Kaj tle ni jasno res ne vem.

    In ja, če bi zagovarjal glasbo svoje rane mladosti, bi semle lepil Samanto Fox, Sabrino, Pet Shop Boys, Bangles, Bonnie Tyler, Kennyja Loginsa, Ricka Astleyja in še koga iz osemdesetih. Ne ga srat, resno.

  18. faust - 20.10.2010 ob 19:43

    fak iztok kako nizko se spuščaš da me opravljaš in označuješ za butla takrat misliš da ne bom prebral tega

  19. Geco - 20.10.2010 ob 19:48

    http://www.youtube.com/watch?v=9cQloro92xA (My mistakes were made for you- The Last Shadow Puppets)

    http://www.youtube.com/watch?v=TPE9uSFFxrI (Resistance- Muse)

    http://www.youtube.com/watch?v=9h1B-ydAIBk (In your world- Muse)

    http://www.youtube.com/watch?v=qhduQhDqtb4 (New Born- Muse)

    http://www.youtube.com/watch?v=jkaMiaRLgvY (Naive- The Kooks)

    http://www.youtube.com/watch?v=2A2XBoxtcUA (Teddy Picker- Arctic Monkeys)

    http://www.youtube.com/watch?v=qcI5-nOEsYM (Mardy Bum- Arctic Monkeys-> my fav pick)

    http://www.youtube.com/watch?v=JK716RqoUms (Is There a Ghost- Band of Horses)

    http://www.youtube.com/watch?v=HAusT_Yl1gE (Time for Heroes- The Libertines)

    http://www.youtube.com/watch?v=w0U_H6wLsWM (Daniel- Bat for Lashes)

    http://www.youtube.com/watch?v=ttcboE1GrNg (Flux- Bloc Party)

    http://www.youtube.com/watch?v=NK0H3jEwUYc (Kiss for Life- Friendly Fires)

    http://www.youtube.com/watch?v=f9GH-yvPHSY (Time to Pretend- MGMT)

    http://www.youtube.com/watch?v=f1vvUec71v8 (Last Night- The Strokes)

    http://www.youtube.com/watch?v=EUsbpmQ9-mc (Bulletproof- La Roux)

    http://www.youtube.com/watch?v=x4yxoHwNzEE (It’s not over yet- The Klaxons)

    http://www.youtube.com/watch?v=vqWzfH71Bww (Paris is Burning- Ladyhawke)

    http://www.youtube.com/watch?v=7nxO-yPQesA (Rabbit heart (Raise it up)- Florence and The Machine

    http://www.youtube.com/watch?v=xZGcw9HHOkU (Take me out- Franz Ferdinand)

    http://www.youtube.com/watch?v=DEKC5pyOKFU (Wake up- Arcade fire)

    http://www.youtube.com/watch?v=eUHfmme7iow (Inaction- We are scientists)

    That’s how I roll. Yessir!

  20. IZTOK GARTNER - 20.10.2010 ob 23:18
    IZTOK GARTNER

    Geco, nisem kliknil vseh, tisto kar pa sem, pa ni po mojem okusu, taka muska me zamori.

    Faust, upal sem, da ti bo tvoj psiček Šaci nesel na uho, vidim da ti je, kar je super, saj si res velik butl.

  21. frue - 22.10.2010 ob 10:18

    oo geco pa to je tak ko da bi kopiral mojo playlisto. thumbs up!!

  22. Geco - 22.10.2010 ob 17:08

    Hvala, hvala, sem mislil, da nas ni veliko takih, ki poslušamo indie…

  23. IZTOK GARTNER - 22.10.2010 ob 17:21
    IZTOK GARTNER

    Indie pri nas še gre, v r&bju je kriza :)

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !