IZTOK faking GARTNER

« | | »

Glasbena vzgoja za telebane 2

12.10.2010

Ker vidim, da je stanje še vedno na dnu, nadaljujem z brezplačnim tečajem prevzgoje poraznega glasbenega okusa.

DOBER KOMAD, ki bi vam moral biti všeč:

YouTube slika preogleda

SLAB KOMAD, ki vam je všeč:

YouTube slika preogleda
 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 12.10.2010 ob 16:03 pod glasbena vzgoja. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

47 odgovorov na “Glasbena vzgoja za telebane 2”
  1. Morant - 12.10.2010 ob 16:16

    Tu se pa dejansko strinjam. Fireflies mi je ogaben komad.

  2. spookymulder - 12.10.2010 ob 16:54
    spookymulder

    Se pa da iz slabih komadov narediti noro zabavne parodije:

    http://www.youtube.com/watch?v=RyasBBoQqCA

    ;-) :-) ;-)

  3. RHYME-G - 12.10.2010 ob 16:55

    kmal boš ugotovil, da slovenci v večini ne marajo črnske glasbe! Čim vidijo da poje črnc , jim avtomatsko ni všeč! pa naj bo al RAP ..al RNB..ar SOUL..al FUNK…od 60ih do danes! to je dejstvo! poglej ka so delal z Michaelom pa še zdej mu ne priznavajo vseh dosežkov pa vsega! zakaj le!….

  4. IZTOK GARTNER - 12.10.2010 ob 17:02
    IZTOK GARTNER

    Res je, r&b je v Sloveniji ignoriran od nekdaj. Hip hop morda še gre, pač med mladino, r&b pa soul pa funk pa bogo, zelo bogo. Slovenci so za harmoniko in rock.

  5. MATEj - 12.10.2010 ob 17:11

    Daj napiši ime izvajalca in naslov, da bo folk vedel, za kere komade gre (ker ti garantiram, da jih ne pozna kar vsak). Ja, R. Kelly je gotov zakon, sam tudi Fireflies ni napačen. Se pa strinjam, da je pač pr nas hitr ratu zlajnan, ker se na radijskih postajah bojijo vrtet dobro musko in pol take pussy komade vrtijo znova in znova in se jih prehitro naveličamo.

  6. MATEj - 12.10.2010 ob 17:12

    Mah se lih ne strinjam, da Slovenci ne maramo črnske glasbe oz. izpostavljata r’n'b. Mislim da me zmeri več fenov. Tist ki rad posluša musko zarad muske, bo to taka gotov všeč.

  7. MATEj - 12.10.2010 ob 17:14

    Še to: je pa res, da so taki, ki take muske ne marajo lih zato, ker pojejo temnopolti. Mordam rečt da tega ubistvu rasizma kr ne razumem, saj pr nas s temnopoltimi res nimamo velik za opravt. Najbrž je tud tak, da so te haterji take muske, že na splošno bolj proti vsemu ameriškemu.

  8. IZTOK GARTNER - 12.10.2010 ob 17:22
    IZTOK GARTNER

    Matej, v kolko diskotekah in lokalih lahko v celi Sloveniji slišim r&b?

  9. mina - 12.10.2010 ob 17:43

    Jao Matej, pa ne zdaj z nekim rasizmom. Preprosto je slovencem ta melos tuj, črnci nimajo s tem nobene veze, sicer pa se tudi v Sloveniji masovno posluša moderna elektronificirana črnska glasba in tudi pri nas so taki komadi na prvih mestih. Če pa ne poslušajo (mo) glih vsakega rnb komada, pa to še ne pomeni, da smo rasisti.

    Sicer pa, prvi komad je SENTIŠ! A niso sentiši izumrli tam nekje leta 2001 in to z razlogom – nihče namreč več ne posluša sentišev :)

    Drugi komad pa ni toliko napačen kot je čisto preveč osladen, če bi mu odvzeli osladnost bi bil lahko čisto ok. Tako pa se strinjam, je pretežno neposlušljiv.

    Iztok, pri nas v lokalih in diskotekah praktično ne morš slišati rnbja, pa to niso krivi obiskovalci, pač pa djji in lastniki. Jaz se spomnim pred leti, ko so bili v Globalu rnb večeri ob sredah, je bilo vedno nabito polno, pa ob sredah nisi mogel napolnit diskotek. No, z rnbjem si jo lahko. In ti kot obiskovalec ne moreš prav nič narediti, če take glasbe ne vrtijo, ker tudi teženje nič ne pomaga, potem se ga pač napiješ in žuraš na neko totalno sranje in ti itak dol visi. In če te opazuje nekdo sa strane, lahko iz tega zaključi, da di taka glasba sede, tebi pa se v bistvu bruha, vendar pa si se vdal v usodo, kar je v alkoholiziranem stanju bistveno lažje. Razlog, da lokali vrtijo šiti DJTime glasbo pa je v tem, da se proda naveč pijače, na rnb so vsi na drogah, od tega pa lastniki nimajo zaslužka. Če ne verjameš, vprašaj kake lastnike, ti bodo povedali iz prve roke.

  10. IZTOK GARTNER - 12.10.2010 ob 17:46
    IZTOK GARTNER

    Dober DJ ni tisti, ki nafila plesišče, marveč tisti, ki to naredi z dobro glasbo, kar pomeni, da vzgaja svoje obiskovalce. Naši DJ so obsedeni z dance musko, ostalega niti ne poznajo. Slovenski DJ je glavni krivec za stanje kot je, da o radijskih postajah, ki za r&b še slišale niso, niti ne govorim.

    Če poslušaš r&b si na drogah? What the fuck!

  11. mina - 12.10.2010 ob 17:59

    Pa zakaj obračaš moje besede? Ne, ni treba je vsak na drogah. Vendar pa se ga veliko preveč ljudi, da bi bilo za lastnike lokalov še sprejemljivo, na rnbju drogira, medtem ko se ga na dance muski bistveno manj. Jaz govorim o DJ Time stilu dance glasbe, v bolj kvalitetnih klubih je zgodba zopet drugačna, tam je zopet zvrst glasbe taka, da gre zraven konzumacija droge, samo tam so potem tudi vstopnine in izpad zaslužka na pijači kompenzirajo s trem. Pa saj se lahko prepričaš sam, meni je to povedalo nekaj lastnikov klubov, ko sem se pizdila čez musko, da oni že bi drugače, samo blagajne ostajajo preveč prazne. Skratka, denar, Slovenca vladar :)

  12. Svit - 12.10.2010 ob 18:07

    O glasbenih okusih se enostavno ne razpravlja!!!

    Poglej, ti boš rekel, da je Michael Jackson oh in sploh in da je neprimerno boljši od Led Zeppelinov, pa Beatlesov, pa Stonesov.

    Ampak boljši je TEBI in še komu, ni pa generalno boljši! Meni se zdi, da jim ne seže niti do malega nožnega prsta.

    Ampak zato ne bom razglašal nujnosti prevzgoje le tebe. Škoda časa, res.

    Ne počni takih neumnosti. Saj se ti ljudje že dovolj smejijo. Predvsem mi Celjani. Katerim je Celje super in smo si tukaj uredili službe, kariere, družine. Vse se da tukaj. Ampak to že spada pod oni tvoj drugi zapis.

  13. Nick - 12.10.2010 ob 18:11

    do nekje 1/3 sem zdržal pri obeh komadih, še to s težavo. pa že raje poslušam brendija, mi da več pozitive.

  14. Nick - 12.10.2010 ob 18:12

    pa jebi se s to moderacijo. saj ste blogerji ratali slabši kot so bili včasih komunisti.

  15. IZTOK GARTNER - 12.10.2010 ob 18:24
    IZTOK GARTNER

    Nick, moderacija je zaradi takih kretenov kot si ti. Ko jih ne bo več, ne bo več potrebna.
    Zdaj pa mir, pojdi tja od kjer si se vzel.
    Mater, dejansko debatiram s človekom, ki raje posluša Brednija kot R.Kellyja, fak no :)

  16. IZTOK GARTNER - 12.10.2010 ob 18:26
    IZTOK GARTNER

    Mina, od kje za vraga si našla povezavo med r&bjem in drogami? Kaj je to zdaj zaeno sranje.
    In lastnik kluba ti pojasni, da ne rolajo r&bja, ker so ciljna publika drogeraši, ki potem nimajo denarja za pijačo? Fakk, kaj tako idiotskega pa še ne.
    Only in Slovenia, resno.

  17. Nick - 12.10.2010 ob 18:33

    o kermu Bredniju ti to, nepismenko? aja, pa driskasto zmerjanje še ni debata, no

  18. IZTOK GARTNER - 12.10.2010 ob 18:55
    IZTOK GARTNER

    Svit, ni panike, če so ti Beatli, Stonesi in Ledi boljši od Jacksona, za to ne rabiš prevzgoje, pač tak okus imaš. Panika nastane, ko se javi model, ki je prepričan, da je Jackson poden in da je od njega boljša celo Lady Gaga.
    Saj ni tako težko razumeti bistva tehle mojih provokacij, ali pač, še posebej za vas Celjane, ki se mi smejite in ki obožujete lajf v Celju.

  19. Nick - 12.10.2010 ob 18:58

    IZRBISAN KRETENSKI KOMENTAR

  20. kofe chiki - 12.10.2010 ob 19:08

    iztok bo zdej nadaljeval s temi prevzgojami, ker so spet poživile njegov blog

    čeprav so debilne

    no shit da je že takoj drugič dal R.Kellyja

  21. lojze na akinetonih - 12.10.2010 ob 19:17

    matr je dosadan tale avtor… zakaj vsiljuješ svoj okus drugim? vsakomur je lahko poden karkoli kurac hoče, če se s tem ne moreš sprijazniti, si pač nezrel za svoja leta, to je jasno kot beli dan…

  22. IZTOK GARTNER - 12.10.2010 ob 19:21
    IZTOK GARTNER

    Lojze, zvišaj dozo akinetonov.

  23. kofe chiki - 12.10.2010 ob 19:24

    zakaj bi zviševal dozo, če pa deluje povsem trezno in preudarno

  24. IZTOK GARTNER - 12.10.2010 ob 19:25
    IZTOK GARTNER

    Kofe, začni jesti akinetone.

  25. Nick - 12.10.2010 ob 19:36

    IZRBISAN KRETENSKI KOMENTAR

  26. Nick - 12.10.2010 ob 19:50

    IZRBISAN KRETENSKI KOMENTAR

  27. Nick - 12.10.2010 ob 19:52

    IZRBISAN KRETENSKI KOMENTAR

  28. KlemenILM - 12.10.2010 ob 20:09

    @Mina
    Malo si v temo brcnila s temi drogami in pa rnb glasbo..verjemi, da temu ni tako, sploh pa ne v primerjavi z dance muzko kakor si rekla.hahaha
    Nikakor se ne morem prepričat, da si resno mislila :)
    Ker potem podvomim , da si bila na vsaj 2 žurkah v lajfu(vem, da temu ni tako), ampak ko tako ustreliš ne vem več :D

  29. kofe chiki - 12.10.2010 ob 20:13

    “Kofe, začni jesti akinetone.”

    a ta kretenski komentar pa ne boš zbrisu

  30. mina - 12.10.2010 ob 20:14

    Iztok, na reggaeju se kadi travo, na techno/house/rnb ipd se snifa koko, papa eje ipd., na govedinafolku, Lenderah ipd. se pije alko. To so dejstva, ki jih pozna vsak, ki vsaj kdaj pa kdaj zaide na kako žurko ali party, predvsem pa se tega dejstva zavedajo lastniki klubov/organizatorji zabav. In tega dejstva ne spremeni nobeno tvoje skakanje do stropa, ker jaz to zapišem. Nikar pa si tega razlagati, da jaz trdim, da to velja za vsakega obiskovalca določene zabave. In če meni nekaj lastnikov klubov zatrdi, da določena zvrst glasbe pusti določene posledice v blagajni (pozitivne in negativne), kdo sva jaz in ti, da v to dvomiva?

  31. mina - 12.10.2010 ob 20:17

    Klemen, daj mi nekaj razloži, zakaj so potem skoraj vsi na določenih partyjih zadeti, če temu po tvoje ni tako? In v čem točno se motim? Si toliko prijazen, da boš postregel s kakšnimi argumenti ali naj ti samo verjamem na besedo, ker pač ti to trdiš?

  32. KlemenILM - 12.10.2010 ob 20:39

    Mina, ne bom točno razlagal zakaj vem, da je temu tako..
    Folk se zadeva na žurih, pač tako je..nima veze kakšna muzika se vrti…ampak, da pa primerjaš npr. dance in rnb po količini zaužite droge in obenem še trdiš, da je več droge na rnb žurih je smešno…
    mogoče kakšen joint pred žurko to pa je v večini to…
    kar se pa zadnja leta dogaja v Sloveniji na house in podobnih žurih je pa katastrofalno…upam si celo trditi da je vsak 5. na belem…vsak ki hodi vsaj 2x na mesec ven in ni socialni retard to ve. da o technu in trancu sploh ne govorim..tam se samo zala prodaja :)

  33. Nick - 12.10.2010 ob 20:42

    IZBRISAN KRETENSKI KOMENTAR

  34. greasemonkey - 12.10.2010 ob 22:02

    i smell poljane
    chchchchc

    lol u mad?

  35. Ramon - 12.10.2010 ob 22:55
  36. simba - 13.10.2010 ob 09:01

    Ko boš dal gor še kakšen rock komad, se lahko začnemo pogovarjati o kakšni prevzgoji. Dokler furaš samo en glasbeni stil in ga razglašaš za edino kvalitetno muziko, se temeljito izprašaj o svojem glasbenem znanju.

  37. Don Marko M - 13.10.2010 ob 14:26

    sicer ne vem koga vse bi rad prevzgojil v glasbenem okusu, ampak mogoče bi bilo dobro, da bi vsaj več zvrsti postavil primerjalno…mene recimo ni prevzgojil noben od dveh omenjenih….komadi, kjer ni neke prepričljive čvrstosti, kar velja tudi za sempatjametalne, me pač ne ganejo, čeprav jih slišim….me pa nič ne moti, če ganejo koga drugega in ga zaradi tega res ne mislim prevzgajati….saj veš, povej mi kaj poslušaš in povem ti, kdo si….it’s only rock’n'roll, but i like it….

  38. elgatosoprendido - 13.10.2010 ob 16:39

    Najboljša tema ever! Iztok spet bom redno začel spremljat tvoj blog! odlično! :)

    poleg tega obvestilo IZBRISAN KRETENSKI KOMENTAR – genialno je premajhna beseda )

  39. lily - 13.10.2010 ob 21:03

    Meni osebno r’n'b ne sede preveč. Se dobijo tudi izjeme, ampak ne spremljam te zvrsti. Ne pravim pa, da je slab.
    Jaz drugače poslušam, kar mi v določenem momentu zapaše in v vsaki zvrsti se mi kaj dopade.
    Ampak tale Fireflies mi pa dela voljo, da bi si rezala žile. Na delu imamo Radio 1 (nimam izbire) in vsakič, ko jo zaslišim, utišam radio. Potencirajo določene komade kot je tale in Gagin Alejndnro kot da so vrhunski, v resnici so pa sranje. In potem trobijo o sami dobri glasbi. Take komade uvrščajo samo, da so aktualni.
    Kar se tiče drogiranja, je dandanes tako, da se povsod drogira oz. pije, ni važno na kakšnem žuru si. Vedno je določen delež ljudi, ki so na koki, 100 %, ker se je ful razširila in ni treba več bit bogat, da si jo privoščiš. Slovenci smo pa itak pijanski narod, o tem je škoda izgubljati besed.

  40. Nick - 13.10.2010 ob 21:50

    IZBRISAN KRETENSKI KOMENTAR

  41. Nick - 13.10.2010 ob 21:51

    IZBRISAN KRETENSKI KOMENTAR

  42. Kaka92 - 14.10.2010 ob 23:08

    To bo pa edn redkih postov v katerem se delno strinjam z Iztokoom ok obadva itak obozujeva RnB glasbo tud hip hop posledicno ampak ne strinjam pa se glede fierflysev komad je cist ql mislm ne vem zakaj vam gre tok na zivce men gre bl kaka lady gaga na jetra al pa te autoune fore k jih lil wayn pa velika vecina izvajalcev zadne 3 leta uporabla ta fierflys je pa dejansko ql komad ni mi najedajoc kt vecino ostalega sranja npr ful mi gre na zvice un komad od david gueta ft kid guci k skoz ponavla en in isti stavek… Sicer pa i have love for HipHop RnB and Soul music :)

  43. Antipat - 15.10.2010 ob 00:26

    Glasbena vzgoja za telebane? Hm, pri takem naslovu bi pricakoval kaksen podroben vpogled v posamezno pesem ali zvrst in ne le enostavno good vs. bad “ucno gradivo”. V tem primeru gre zgolj za prikaz tvojega okusa in ne neke splosno priznane kvalitete.

    Ker glasba je umetnost kot vsaka druga. Zato se posamezna zvrst tezko kar splosno opredeli kot edino dobra ali boljsa od druge. Ocenjuje jo namrec lahko le vsak zase, skozi svoje oci oz. usesa. Ce npr nekomu v glasbi sede rap bo seveda ocenjeval po svojem okusu, roker po svojem, acid trancer po svojem,… in nihce nima pravice soditi katera zvrst je edina prava.

    Absolutne resnice zato ni. Zato je smesno da se brez spuscanja v neko oprijemljivo argumentacijo izvaja nekaksna vzgoja le na podlagi lastnega okusa, ki je seveda pravica vsakega posameznika, a je prav zaradi te indivuidualnosti dalec stran od neke splosne oz masovne sprejemljivosti. In to nima veze z zahojenostjo naroda, lastnikov klubov, radijskih postaj, deejayev,… ampak kaze zgolj in le na omejenost osebe, ki misli, da je njen/njegov okus (glasbeni, filmski, likovni, gledaliski,…) edini pravi in so vsi ostali za en k.

  44. IZTOK GARTNER - 15.10.2010 ob 12:39
    IZTOK GARTNER

    Mina, a tematskega žura brez mamil pa ne more biti al kako? A imajo po novem vsi najstniki denar za koko al kako? Ne ga srat no. Folk je zadet le na rave parytju, saj drugače te jebene muske ne moreš poslušat. Res nimam pojma od kje ti podatek, da so na koki na hip hopu, kak travca že morda, to pa je tudi vse. Na r&bju pa to ni značilno, niti v ZDA kaj šele pri nas.

    Simba & Don Marko, ker je največja kriza v hip hop in r&b sceni, sem se odločil le za tako prevzgojo.

    Kaka, meni je tečen sto na uro.

    Antipat, mater smo resni :)
    Res je, o okusih se ne razpravlja, toda kar je zanič, je zanič, kar je kul pa je kul. Pika.
    Po tej logiki je tudi Damjan Murko stvar okusa.

  45. smoger - 15.10.2010 ob 12:58

    @Antipat: PODPIS!

  46. elgatosoprendido - 17.10.2010 ob 21:07

    “Nick, moderacija je zaradi takih kretenov kot si ti. Ko jih ne bo več, ne bo več potrebna.
    Zdaj pa mir, pojdi tja od kjer si se vzel.
    Mater, dejansko debatiram s človekom, ki raje posluša Brednija kot R.Kellyja, fak no” …

    Točno tako, Niick morda poskusi biti ne tak kreten kot očitno si (VELIK), pa boš mogoče imel manj težav z moderacijo, kaj ne?

    Bo šlo?

  47. Nick - 18.10.2010 ob 07:28

    kdo je pa tebe kaj vprašal? za začetek poskusi za seboj prebrati, kar si napisal, nato se bova pa morda lahko kaj pogovorila

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !