IZTOK faking GARTNER

« | | »

Glasbena vzgoja za telebane

11.10.2010

Ker vidim, da je glede glasbenega okusa res huda kriza, sem se odločil za prevzgojo. To je edini način, da preživimo tole sranje, ki se rola danes. Morda vam bo trenutno vse skupaj grozno za ušesa, saj ste pozabili kaj je kul muska, toda kasneje mi boste hvaležni, saj delam dobro delo, pa še brezplačni tečaji bodo.

Pa začnimo z dvema osnovnima primeroma:

DOBER KOMAD, ki vam bi moral biti všeč:

YouTube slika preogleda

SLAB KOMAD, ki vam je všeč:

YouTube slika preogleda

Da ne pozabim, slabega je nekdanji hišni bloger Tomica, vsemogočni poznavalec muske, proglasil za najboljši rap album leta. Ne, nisem se zmotil, rekel je rap.

 

Avtor IZTOK GARTNER, zapisano 11.10.2010 ob 03:19 pod glasbena vzgoja. Lahko napišete komentar ali naredite trackback s svoje strani.

62 odgovorov na “Glasbena vzgoja za telebane”
  1. mile - 11.10.2010 ob 03:30

    OJLA…..Me prav zanima prevzgojni efekt….Dober komad, ki bi mi moral biti všeč, mi je itak všeč, pa še sirene na začetku me spominjajo na mlajša leta…..PAPER LACE – THE NIGHT CHICAGO DIED, slab komad, ki mi je všeč, mi pa sploh ni všeč, video je navadna bula, Tomica pa….oh, Tomica, ne nooooo…………pozz….Mile….Naj se prevzgoja nadaljuje

  2. IZTOK GARTNER - 11.10.2010 ob 03:40
    IZTOK GARTNER

    Mile, svaka čast, očitno še ni vse izgubljeno.
    Tvoj predlog pa je hudičevo dober in odfukan stari dobri rock.
    Dejansko prvi pravi gangsta rock :)

  3. RHYME-G - 11.10.2010 ob 05:54

    mislim da ob poslušanju dizzie rascala (in njegovga glasa in naglasa) po več kot 5 minutah dobiš živčni zlom :) =)))))

  4. mina - 11.10.2010 ob 08:14

    Prvi komad je zastarel in dolgočasen, drugi pa gate trga. Le zakaj si domišljaš, da je kvalitetno samo tisto, kar je tebi všeč :)

  5. Didi - 11.10.2010 ob 08:31

    Bi nam moral biti komad “Kje je moj ati” všeč?

  6. Cosmopapi - 11.10.2010 ob 10:10

    Uf, samo rapa ne povezovati z glasbo, kaj šele dobro. Ena največjih katastrof, kar se je v zadnjih desetletjih zgodila človeštvu.
    Če dovoliš Iztok, ti sam priporočam tri osnovne primere ustvarjanja dobre, moderne glasbe. Če boš pazljivo poslušal, se ti bo zgodilo to, kar je enkrat nekdo ob takšnih komadih napisal in dobil največ palcev navzgor -”Lifechanging”

    http://www.youtube.com/watch?v=kKR2sym841c
    http://www.youtube.com/watch?v=Z9IODJdi3GA
    http://www.youtube.com/watch?v=_0-skxDDIH0

    Vse to odigrano v živo seveda, kjer je možno celo občutiti tisto, kar so glasbeniki ustvarili in napisali (le malokrat mi priteče kakšna solzica ob filmu, a ob koncu tretjega komada jih je teklo kar nekaj), kar pa je pri rapu v živo nemogoče.

  7. MATEj - 11.10.2010 ob 10:46

    Ideja za tole prevzgojo je super in res potrebna. Morda si začel le malo preveč alter (se s tvojima ocenama teh komadov sicer čist strinjam, a mislim, da ne eden ne drugi ne bi pritegnila širše publike). Osnovni problem je že, da pri mnogo bolj komercialnih komadih tisti, ki so slabi, prej postanejo hit kot tisti, ki so res dobri.

  8. Geco - 11.10.2010 ob 11:35

    Vidiš meni pa Radiohead razen No Surprises nimajo všečnih pesmi (nekako so mi preveč zamorjene pesmi), a zaradi tega ne bom trdil, da ne delajo kvalitetne glasbe (Thom Yorke je glasbeni genij, tu ni dvoma, Kid A pa je tudi eden izmed boljših albumov desetletja). Meni recimo najbolj sede indie glasba (Muse, Arctic Monkeys, The Last Shadow Puppets, The Libertines, The Strokes, Bat for Lashes, Band of Horses, Arcade Fire, The Kooks, Ladyhawke, La Roux, Florence and the Machine, Bloc Party, Friendly Fires, MGMT, The Klaxons, Franz Ferdinand, We are Scientists, itd…) Močno dvomim, da je Iztok slišal vsaj za 5 teh skupin…

  9. klemenix - 11.10.2010 ob 15:16
    klemenix

    Meni nista všeč ne eni ne drugi, saj mi je ta vrst glasbe prej nadležna kot sproščujoča ali kakorkoli pozitivna :)

  10. mina - 11.10.2010 ob 16:03

    Skratka, namesto da se bomo izobrazili, bomo samo ugotovili, da je od posameznikovega okusa odvisno, katera glasba se njemu zdi kvalitetna. Meni je recimo tole na linku od Cosmopapi čisti zeh, nekomu drugemu pa privablja solze na oči. S tem, da se meni tudi zelo težko očita muzičko nepismenost, glede na to, da imam za sabo 7 let glasbene šole in sicer glasbene teorije ter kitare in dopolnilno še 3 leta klavirja. Tako to je :)

  11. Grega - 11.10.2010 ob 16:51

    Iztok, zarad tebe – itak te čitam vsak dan, sem si natankal celo discografijo od R.Kelly-a, mislm, gate para, moraš na ful glas poslušat,pa že bejbe grabš. Eden izmed najboljših R&B pevcev ever,ok,.. Marvin Gaye je klasik…

  12. IZTOK GARTNER - 11.10.2010 ob 17:24
    IZTOK GARTNER

    Cosmopapi, rap je po izumu filma nekaj najboljšega kar obstaja.
    Glede tvoje izbire, ne potegne mi, zateženo, dolgočasno, zamorjeno. Sicer pa, od kdaj v glasbi štejejo samo solze? Kaj pa miganje in žurka?

    Rhyme, le kdo bi ti zameril :)

    Grega, pohvalno, zelo pohvalno za R. Kellyja. Marvin pa itak car, nobenega dvoma, ko slišim Sexual Healing ne morem verjeti, da je nastal trideset let nazaj.

    Mina, niti nisem pričakoval, da bo prva učna ura dovolj, da poštekaš kaj je dobro in kaj ne :)

    Didi, brez dvoma stokrat bolj všeč od številnih posranih slovenskih komadov, ki so vam bili bolj od njega.

    Matej, začeti je treba udarno in tam kjer me najbolj boli.

    Geco, nisem slišal, priznam. Sem pa skorajda prepričan, da mi ne bi bilo všeč. Ne maram glasbe, ki me zamori.

    Klemen, počakaj, šele prva učna ura je :)

  13. Grega - 11.10.2010 ob 18:54

    tud I Cube je še v formi, pa ne cel album

  14. IZTOK GARTNER - 11.10.2010 ob 19:20
  15. mina - 11.10.2010 ob 19:28

    Iztok, kaj a za Muse nisi slišal, pa Franz Ferdinand, pa The strokes?????
    In še enkrat????? A se hecaš? Pa saj gledaš vse žive glasbene nagrade in tile fantje jih konkretno pobirajo.

    Sicer pa so tile našteti meni eni najboljših sploh, vsi so hvaljeni tako s strani kritikov kot množice poslušalcev, njihovi komadi pa nič ne morijo, sploh. Hm, mogoče bo pa res treba narediti učno uro :)

  16. mina - 11.10.2010 ob 19:33

    Aja, pa MGMT, jako dobro, skoraj ne morem verjeti, da ti tole ne bi sedlo. Mislim, težko si prestavljam, da nekomu potegne samo rap, pa solzavi 90′ prežvečeni in dolgočasni r&b in dalmatinska muska. Mislim, res težko to verjamem, in da hkrati ta nekdo še trdi, da je samo to dobro in nam namerava celo servirati učne ure, da nam to utupi v možgane.
    Saj ti se v biti samo hecaš, a ne :)

  17. IZTOK GARTNER - 11.10.2010 ob 19:40
    IZTOK GARTNER

    Itak, da sem slišal, daj no, ne nori :)
    Mi pa ne sede, to ni moja scena, angleška alter scena mi je največji podn od muske kar ga je, ameriški psihadelični pop ali kaj je že, pa prav tako, zateženo, tečno, razvlečeno, zamorjeno. Z redkimi izjemami seveda, tu in tam kak komad.
    Učne ure se nadaljujejo, vidim pa da je res nujno, če ti je R. Kelly prežvečen in dolgočasen.

  18. Svit - 11.10.2010 ob 20:07

    Mah, Rap, RnB, to je glasba za črnska ušesa oziroma za tamkajšnjo mentaliteto. isto kot Country. seveda se najde kak Gangsta raper wannabe, ki mu je to všeč, a posiljevati vseh s tem in jih prepričevati, da to je pa oh in sploh glasba, pa je debilno.

  19. Zajec Koko - 11.10.2010 ob 20:08

    “Kunem ti se, rahmetom mi dedinim i ako se u tu svirku ne razumijem baš!”, da sem bral neko raziskavo, ki ji ne verjamem najbolj, pa ne vzemi osebno, da so poslušalci hip hopa najmanj inteligentni.

    šalo na stran…

    če že moram zbirat me drugi komad bolj “kači u sevdah” … “raja hoče veselo, ko če da sluša tuđu muku!”

  20. Leiito - 11.10.2010 ob 20:28

    Skoraj ne morem verjeti, da nisi slišal za Franz Ferdinand, Arcade Fire, The Libertines, Arctic Monkeys etc. Sam poslušam tudi rap, a da bi postavljal eno zvrst, katerokoli, celo klasiko ali jazz, kot merilo glasbene vzgojenosti, je pretenciozno.

    Spoznaš se na film, na glasbo, politiko, ustvarjaš lastno glasbo…, predvsem pa, tvoje mnenje ni nikoli zmotno.

    Upam da poznaš vsaj Dunning-Krugerjev efekt, vsaka “medijska osebnost” v Sloveniji mora ta pojav razumeti, da lahko kompetentno piše o slovenski glasbi.

    Akrapoviča preberi kdaj ko piše o glasbi, npr. v Poletu. On bi ti bil lahko zgled, bistveno boljši kot Štefaničič glede filmske kritike.

  21. Geco - 11.10.2010 ob 21:07

    @Mina: Midva bi se dobro ujela, mama zgleda zelo podoben okus za glasbo. ;)

  22. Morant - 11.10.2010 ob 21:55

    Če prav razumem, je tebi dovoljeno, da ti nekaj ne sede, če pa komu ni všeč gangsta rap oz. preferira rap, ki se spogleduje z drugimi žanri, pa je ta oseba ljubitelj slabe glasbe, ki potrebuje prevzgojo? Aha.

    Rap sem poslušal v osnovni šoli, takrat je bil še zlasti popularen, potem pa sem ga preprosto prerasel. Velika večina tega žanra je žal le hitrostno recitiranje slabe poezije. Jaz imam raje kaj bolj zanimivega, zapletenega, nekaj, kar ni na prvo žogo. Npr. http://www.youtube.com/watch?v=dbLHhayYxB8

    Tvoj okus se žal nikoli ni razvijal; ostal si v poznih osemdesetih in devetdesetih. Ok, fajn zate, samo ne povzdiguj R. Kellyja (pojem generičnega R&B izvajalca) in Cubea ko rešitelja glasbe, saj s tem delaš iz sebe popolnega idiota. Res ne vem, zakaj bi ti razsojal o dobri in slabi glasbi, saj nisi glasbenik, ne igraš nobenega inštrumenta niti nimaš pojma o teoriji?! Svašta.

  23. kofe chiki - 11.10.2010 ob 22:11

    možnost A
    to mi deli car, carska vzgoja, drugač mi je R.Kelly največji car vseh časov, pa rap muska je edina prava muska, gangsta rap je pa itak edini pravi rap

    možnost B
    pojma nimaš o muski, kr neki siliš s tem pedofilom R. “golden rain” Kellyjem in z nekim stokrat že slišanim in prežvečenim rapom. mislim, umiram od zehanja

    možnost C
    mina ma 7 let glasbene šole in sicer glasbene teorije ter kitare in dopolnilno še 3 leta klavirja
    ona je sinonim za kul musko, klanjam se

    možnost D(alpa Č, če kdo hoče)
    hvala lepa za glasbeno prevzgojo, ampak ne hvala
    imam svoj glasbeni okus, ki je edinstven na tem svetu in mi ga na srečo nihče ne more vzeti
    uživam v njem, ko z roko ob roki odkrivava nove stvaritve in poslušava že slišane mojstrovine tega glasbenega sveta

  24. cosmopapi - 11.10.2010 ob 22:40

    Saj to niso solze žalosti, ampak sreče in navdušenja nad genialnostjo. Sicer pa za rap velja že staro pravilo – kdor ne obvlada inštrumentov, začne rapati na pralni stroj. Ali drugače – če kdo od raperjev kaj obvlada, postane producent in služi mastne milijone. Saj vem, kliše, vendar v vsakem klišeju je vedno nekaj resnice. Iztok, ker sva oba bolj filmska, te vprašam tole – znan si, da včasih primažeš tudi kakšni nori komediji največjo oceno, ker te je pač zabavala ali prinesla tisto, kar si od filma pričakoval. Seveda, čeprav se zavedaš, da se (umetniško) kakovostno ne more niti malo približati Apokalipsi zdaj ali Botru. Si za rap tudi tako misliš?
    Če še končam s pravilom, ki ga tudi pri filmih vedno zastopam. Dobro ni stvar okusa, kot pravi Mina (izkušnje pravijo, da so prav izučeni glasbeniki tisti najslabši – pri tem ne mislim na kakovost igranja in obvladanja inštrumenta), ampak so pravila kvalitete jasno zapisana. Najtežje pa se je ta pravila naučiti ali jih razumeti…

  25. RHYME-G - 11.10.2010 ob 23:03

    HIP HOP pa nasploh RAP glasba je BREZ BARVE! tak da govorit da je sam za črnce je bedarija!
    Ljudje se ne zavedajo kako moč ma rap…pa besedila..ki lah nekomu pomagajo da gre skoz težko obdobje…pa ko si na tleh,te lahko komad pomiri pa spravi nazaj na noge! sploh kadar si potrt..gangsta rap še posebi…ti da un power,pa filing…da si mislis : KO JEBE VSE,JS TO ZMOREM..primer pac……pa si lah ful u bedu pa jezn slabe volje…pa se najdeš notr v kakem komadu ko je nekdo tud na tleh..pa vidiš da nisi sam ko se ti to dogaja..ITD!
    tak da dragi moji..ITS MORE THAN MUSIC!

  26. KlemenILM - 11.10.2010 ob 23:34

    Najprej je treba definitivno dojeti, da obstajajo različni okusi glede vsega sploh pa do glasbe in ni zrelo, da se postaviš za nekoga, ki bo učil o poslušanju kvalitetne glasbe, saj s tem vsiljuješ nekomu svoje mnenje :) …meni ne potegne rock in podobne zvrsti, ampak to ne pomeni, da ne morem verjeti kako je lahko to nekomu všeč…ko pa nekdo izjavi, da je rnb prežvečen in dolgočasen se mi zasmili, ker verjetno nikoli ne bo mogel uživati v tem ko, te ta glasba dobesedno zasvoji: jokaš ob njej, se smeješ, plešeš, se ljubiš ;)

  27. RHYME-G - 12.10.2010 ob 02:31

    http://i297.photobucket.com/albums/mm214/galahala/Ntoko_Rosa_web.jpg

    NTOKO :) ))))))) OOOOOMMMMMGGGGGGGGGGG:)))))))

  28. mina - 12.10.2010 ob 08:17

    @KlemenILM

    Če se že počutiš vzvišenega nad mano, bi ti predlagala, da si vsaj prebereš, kaj sem napisala in ob predpostavki, da nisi totalno funkcionalno nepismen, pričakujem, da boš napisano tudi dojel. In nikjer nisem izjavila, da je “rnb prežvečen in dolgočasen” zato tudi ni potrebe, da se ti smilim. Rb je kul, tudi meni ljub, vendar pa sem jaz ljubitelj moderne glasbe, ne pa neke zastarele iz 90′ let. Jebi ga, moj okus se s časom spreminja in tisto, kar mi je bilo kul pred desetimi leti, mi je danes samo še dolgočasno. In moja pripomba je letela na to, da je Iztoku zgleda kul samo 20 let star solzavi in jokajoči rb melos, ki ga priznava za edinega in oh in sploh, medtem ko jaz padam na današnjega modernega, skratka na tistega, ki ga Iztok ves čas kritizira. In če je nad kom potrebno jokat, je potrebno jokati nad tistimi, ki ste ostali v pretekosti in zdaj cepetate in jokate za zgubljenimi časi. Taki ljudje me spominjate na ostarele rokerje, ki še danes objokujejo 70′, ki so po njihovo edina producirala pravo musko. Pa iz teh se tudi delate norca, kajneda. Hkrati pa ne sprevidite, da ste isti.

  29. Svit - 12.10.2010 ob 08:48

    Rhyme-G:

    To moč vplivanja na posameznika ima VSAKA glasba, le da na vsakega vpliva različno.

    Jebi ga, meni pa energijo da Metallica, pa Slayerji, pa Panthera.

    Na dušo pa mi piha Balasevic. Ker oprosti, ampak besedila, kot jih ima on, so pa nekaj, kar je potrebno prekleto podrobno iskati. Neponovljivo.

    Ampak prepričevati prepričane….

  30. elgatodramatico - 12.10.2010 ob 10:23

    LMAO!!!!

  31. elgatodramatico - 12.10.2010 ob 10:29

    ntoko je nula napram ujedam:
    http://www.youtube.com/watch?v=3ZzFy7jWHf8

  32. IZTOK GARTNER - 12.10.2010 ob 15:57
    IZTOK GARTNER

    Svit, če torej poslušaš r&b musko, se pravi Beyonce, Alicio Keys, Mary J. Blige in recimo Rihanno, si gangsta wannabe? Zanimiva razlaga, res.

    Leiito, kam se mudi, tole je šele prva učna ura. Sicer pa menda ja vidiš, da je primerjava v podobni zvrsti.

    Morant, če rapa ne poslušaš več, ne pomeni, da si ga prerasel, to pomeni le, da ga pač nisi nikoli zares poslušal in štekal, ampak, da je bil zate le modna muha. Bedno.

    Kofe, ni panike, da imaš svoj okus, panika je, če je tvoj okus popolnoma napačen.

    Cosmopapi, vidim, da te pri rapu zanimajo le glasbene podlage in da jih primerjaš z musko, kjer se inštrumenti igrajo v živo. Jasno, da znotraj tega konteksta rap ni kvaliteten. Toda pozabljaš na besedila, kjer je prav pri rapu včasih kaj tako močnega, da te sesuje po tleh. Rap muska da tak power in filing kot ga vsaj meni z redkimi izjemami ne da nič drugega.

    Mina, kje za vraga si pobrala devetdeseta? A se r&bja ne dela več v novem tisočletju al kako? A zate tudi zgoraj pripeti rap komad sodi v zastarela devetdeseta? A sploh poznaš musko iz devetdesetih?
    In ravno to je panika, da fok misli, da je to novodobno sranje kul muska, kao, da je šlo naprej, da je kul, ker je elektronika in auto tune. To ni več muska, to je drek od muske. Zato pa vsak dan bolj cenim starejše komade in dejstvo, da si kdo v tem za glasbo posranem času še upa narediti kaj zares dobrega, brez auto tunea in jebene elektronike. Kljub temu, da reskira, da ne bo ujel trenda.

  33. RHYME-G - 12.10.2010 ob 16:48

    Svit..razumem..ampak! RAP ma mal več besedila! To kar ostale pesmi povejo v celi pesmi pove rap v prvih 20 ih sekundah lahko….In to je pri rapu bistvo! Da da človek noter svoja čustva in življenje ampak ne sam kot ostale zvrsti ki majo pesmi ponavad sam refren pa čis neki malga besedila…pa je ze konc komada….štekaš?

  34. mina - 12.10.2010 ob 17:23

    Ne, seveda da tole zgoraj niso 90′, govorila sem na splošno. Meni je recimo R Kelly ostal v devetdesetih. Tole zgoraj pa je recimo 2001, takrat bi mi bilo to všeč :)
    Drugače pa, ja, meni je elektronika kul in mi je rnb postal zanimiv šele takrat, ko so mu konkretno začeli dodajati elektroniko. Drugače pa je cel kup komadom, ki si jih tule gor popal kako so dobri, všeč tudi meni, najina okusa se glede rnbja ne razlikujeta tako zelo, samo da grem jaz iz tiste zlate sredine, ki sede obema, še v moderni ektsrem, ti pa greš po drugi strani v “stari dobri rnb” ekstrem.

  35. IZTOK GARTNER - 12.10.2010 ob 17:30
    IZTOK GARTNER

    Glede R. Kellyja, si sploh poslušala prejšnjo plato Double Up iz leta 2007? Če lahko zapišeš, da je ostal v devetdesetih, potem brez dvoma nisi. Pa tudi plati TP.3 Reloaded in Chocolate Factory, prav tako izdani v novem tisočletju.

  36. mina - 12.10.2010 ob 17:52

    Sem poslušala, celo snela sem hjo, jo preposlušala, jo zbrisala. Meni je bil R Kelly pred leti zelo dober, še danes imam en njegov album, nimam pojma imena, samo tega je že dolgo. Ja, se je tudi on modernificiral, vendar je ostal z melodijami v 90′, z modernejšo produkcijo. Samo meni ni dovolj samo bolj moderna produkcija, da mi je stvar všečna, mora bibi cel paket up to date. Sploh pa R Kelly preveč “joka”.

  37. IZTOK GARTNER - 12.10.2010 ob 17:55
    IZTOK GARTNER

    Vidim, da je moja misija res nujno potrebna in da je stanje res kritično. Kot sem rekel, glasbena vzgoja se nadaljuje. Upam, da ne zaman.

  38. mina - 12.10.2010 ob 18:01

    Ah, ne iz mene posploševati kar na vse. Morda pa niso vsi tako kritični :)

  39. Ben T. - 12.10.2010 ob 18:43

    Iztok Gartner, se strinjam – tole je res glasbena vzgoja za telebane. Samo za telebane.

  40. IZTOK GARTNER - 12.10.2010 ob 18:57
    IZTOK GARTNER

    Problem je, kolega, velik problem, če misliš, da bodo ljudje zaradi te vzgoje postali telebani. Vidim, da je stanje še bolj kritično kot sem mislil.

  41. kofe chiki - 12.10.2010 ob 19:02

    “Kofe, ni panike, da imaš svoj okus, panika je, če je tvoj okus popolnoma napačen. ”

    Lej, sej to ne razumeš, da ne obstaja napačen okus

    u bistvu sta z mino ista… oba neki vsuiljujeta svoj okus(kot najkulejši) ostalim

  42. IZTOK GARTNER - 12.10.2010 ob 19:07
    IZTOK GARTNER

    O pa še kako obstaja napačen okus. Če ti je recimo Saška Lendero boljša pevka od Beyonce, zame ne gre za tvoj okus, ampak za dejstvo, da si brez okusa.

  43. kofe chiki - 12.10.2010 ob 19:12

    ne sori, to je tvoje osebno mnenje

    za mene maš tud ti take nebulozne primerjave, sam kurc, mej jih, ne bom te prevzgajal

  44. IZTOK GARTNER - 12.10.2010 ob 19:15
    IZTOK GARTNER

    Je osebno mnenje tudi to, da je Mery Streep boljša igralka od Cindy Crawford? Ni, jebemti. To je dejstvo, da je. Kot je dejstvo, da ima Beyonce boljšo musko od Lenderove. Kaj tle ni jasno, nimam pojma.
    Če pa ti je Lendro bolj všeč od Beyonce pa tudi prav, zakaj pa ne, ne obsojam, toda to še vedno pomeni, da je tvoj okus za glasbo v totalnem kurcu.

  45. kofe chiki - 12.10.2010 ob 19:21

    ja bravo, meryl je ena najboljših igralk ever, Cindy je pa manekenka

    carska primerjava

    povej ti stari mami da nima glasbenega okusa ko ji srce zažvrgoli ko sliši Lenderovo, povej ti 12 letni šunčki ki je na smrt zaljubljena v Bieberja(in sploh ne sliši njegove muske), da nima pojma(kar ti seveda vem da ne boš, ker ti je Bieber car)

    a lahko to nardimo? seveda lahko, ampak zakaj bi bil takšen vsiljevalec svojega prava
    če bi hotl da smo vsi isti, bi zdej mel še vedno veliki rajh

  46. IZTOK GARTNER - 12.10.2010 ob 19:24
    IZTOK GARTNER

    Cindy je posnela film Fair Game, torej je tudi igralka.
    Ni panike za staro mamo in za otroke, panika je za folk nad 20, ki bi moral imeti boljšo okus kot ga ima.

    Pa ne posplošuj za vse stare mame, moja recimo se prime za ušesa ob Lenderovi, veliko raje posluša Sinatro, Lanzo, Crosbyja, Armstronga, Elvisa in Jacksona.

  47. KlemenILM - 12.10.2010 ob 19:55

    @Mina
    se ti opravičujem, zgleda res nisem bil čisto pozoren na to kar si napisala…v tem primeru se strinjam s tabo..rnb novega tisočletja mi bolj sede, vseeno ne bi pretiraval z elektroniko :)
    Najbolj kul mi je Usher(ispostavljam album My way,8701 in predvsem Confessions)…potem dolgo nihče :) ;Mary J., Trey Songz, R.kelly, Beyonce, Mario, Chris Brown…:) Tok da vidiš, da se ubistvu strinjava.:)

  48. mina - 12.10.2010 ob 20:02

    @kofe chiki –

    “bistvu sta z mino ista… oba neki vsuiljujeta svoj okus(kot najkulejši) ostalim”

    Daj kofe, najdi vsaj en stavek, kjer drugim vsiljujem svoj okus in mi ga nalimaj.

  49. Ben T. - 12.10.2010 ob 20:13

    Iztok Gartner, učni načrt “DOBER KOMAD, ki vam bi moral biti všeč” oz. “SLAB KOMAD, ki vam je všeč”, pa roko na srce res ni namenjen kakšni ne-telebanski učni skupini. Ker pa, v osemdesetih zamrznjeno jamranje ob katerem plešejo le ledvični kamni postavljaš ob bok Dizzie Rascalu, ki ima priponko ’sodobno’ na ključih, pa tudi za razvoj učne grupe ni treba zadrževati sape.

  50. kofe chiki - 12.10.2010 ob 20:16

    težko si predstavljaš, da nekomu sede samo to kar iztoku

    potem se čudiš, da kdo še ni slišal za tvoje najljubše bande
    in na koncu še podkrepiš vse z “enim najboljših stavkon na intenetu” o tvoji glasbeni izobrazbi, ki govori, da ti pa si glasbena avtoriteta

    sej kao nekaj govoriš o osebni odločitvi za glasbeni okus, sam na konc pa vseen dodaš sebe kot avtoriteto

    nalepljeno

  51. mina - 12.10.2010 ob 22:01

    @kofe

    “težko si predstavljaš, da nekomu sede samo to kar iztoku”

    S to izjavo torej po tvoje svoj glasbeni okus ostalim?

    “potem se čudiš, da kdo še ni slišal za tvoje najljubše bande”

    S to izjavo torej po tvoje svoj glasbeni okus ostalim?

    “in na koncu še podkrepiš vse z “enim najboljših stavkon na intenetu” o tvoji glasbeni izobrazbi, ki govori, da ti pa si glasbena avtoriteta”

    S to izjavo torej po tvoje svoj glasbeni okus ostalim?

    p.s. zaradi glabene izobrazbe se nimam za avtoriteto, niti nisem na to namigovala, sem pa razločno napisala, da se mi “težko očita muzičko nepismenost”. Od tega do glasbene avtoritete je pa way too much daleč. In če si ti to razumel, kot da se smatram za glasbeno avtoriteto, si razumel narobe. Jaz se namreč za to ne smatram. Skratka, pišeš bedarije in se s tabo ne mislim več pogovarjati. Očitno imaš resne probleme z razumevanjem.

  52. mina - 12.10.2010 ob 22:04

    @Klemen

    Seveda se strinjava in po mojem bi bili vsi skupaj, z Iztokom vred presenečeni, koliko imamo skupno všečne glasbe. Meni je sicer novodobni rnb ena najljubših glasb, tudi med cedeji to prevladuje, mori mi edino rap, pa tale R Kelly, hja, pa tudi Usher zadnje čase nekaj joka (no, vsaj v tem se z Iztokom strinjava) :)

  53. šaci - 13.10.2010 ob 02:26

    Dizzee Rascal je eden izmed najboljših grime izvajalcev, teleban.

  54. KlemenILM - 13.10.2010 ob 08:53

    Mina, definiraj “jokanje” :) Nevem če razumem, daj kakšen komad za primer

  55. mina - 13.10.2010 ob 19:49

    Klemen, vsi od R Kelly :) – naprimer

  56. kofe chiki - 13.10.2010 ob 23:26

    mina sedi tam v višavah in ima 7 let glasbene šole in sicer glasbene teorije ter kitare in dopolnilno še 3 leta klavirja

  57. IZTOK GARTNER - 15.10.2010 ob 12:33
    IZTOK GARTNER

    Šaci, so fucking what, Saška Lendero pa ena najboljših izvajalk turbo popa pri nas. In kaj zdaj?

  58. Kaka92 - 15.10.2010 ob 23:08

    ta blog je pomoje skor ednia stran v sloveniji na kateri lahko s svojimi domacini debatiramo o RnB in HipHop glasbi ker sicer slovenci pa nasploh evropejci na siroko zavracajo te dve smeri glasbe na zalost je zadne cajte pac elektronska glasba prevzela nadzor nad glasbeno sceno :( keep it up Iztok poucuj ljudi o kvalitetni glasbi ker so potrebni iluminacije :)

  59. hausič - 16.10.2010 ob 05:34

    Soul glasba danes in v devedesetih je večinoma PIČKIN DIM ! Pozerčine in wannabe-ji. Tile soul pederčine, beri pozorno, NIKOLI, ne bodo dosegli veličine njhovih prednikov, penisov in klitov – Wilson Pickett, Otis Redding, Aretha Franklin, ….pa še bi se lahko naštevalo….
    Če pa že; …pa pejmo v Gartnerjevu stilu :) ))))
    DOBER KOMAD ki bi vam moral biti všeč, za Desce:
    http://www.youtube.com/watch?v=LtZWO3HgRdA
    SLAB KOMAD ki vam je všeč, za Pičke:
    http://www.youtube.com/watch?v=tmEfqGv2UYA

  60. hausič - 16.10.2010 ob 05:43

    Pe še neki edino dobrga fanka zadnjih 20 let. Pustmo obstran staroste, ki še vedno špilajo. Če si desc – SHOW what you got.

  61. hausič - 16.10.2010 ob 05:44

    http://www.youtube.com/watch?v=tmEfqGv2UYA
    Najbrž ti ni treba razkagat, kje je kitarist igral, pa od kje je bobnar. R – Kelly, heh…

  62. IZTOK GARTNER - 16.10.2010 ob 20:54
    IZTOK GARTNER

    Kaka, dobro povedano, iluminacije :)

    Hausič, D’Angelo je dober komad, se strinjam.

Na vrh

Komentiraj




Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !