Recenzija: Prepisani

9.09.2010 ob 21:58

Pa sem ga ujel, prvi del nove slovenske serije, pod katero se je kot scenarist podpisal Jonas Žnidaršič.  Dobro je, pravzaprav zelo dobro. Nekaj povsem novega za naše razmere, tudi zavoljo spretne režije Klemena Dvornika in atmosfere, ki se je ne bi branil niti kak Sin City. Nostalgična zadeva, pač Jonasova generacija, ki se prične na dan Titove smrti, kjer njegovo sobo v kliničnem stražita Jure Godler in Aljoša Ternovšek, Slovenec in Makedonec, ki razpravljata o Kubrickovi klasiki Odiseja 2001. Jp, monolit je preskok iz komunizma v kapitalizem (no ja, Godler trdi, da je obratno, saj sanja o komunistični pravljici), kar za Ternovška seveda pomeni konec države, še posebej ko sliši, da naj bi bil monolit kapital, ki poganja tako komunizem kot ameriški imperijalizem. Tito je opica, obdobje po njegovi smrti vodi računalnik Hal, monolit pa hoče biti Janša, če ostanemo v parafraziranju Kubricka malce po moje. Jonas zna, o tem ni dvoma, zato že komaj čakam kaj mi bodo ponudile ostale epizode. Je pa zadeva zaenkrat mešanica komedije, kriminalke in političnega trilerja, ki obeta, zato mi ni jasno, da je prilezla le do Siola in da je ni ekipa spravila na nacionalko ali na Pop.

PRVI DODATEK:

Videl drugi in tretji del, še vedno zelo navdušen, še vedno čisti presežek za slovenske razmere. Fora s predsednikom mi je bila zabavna, Jonasova vloga zasliševalca dobra, odsev v očalih kul, zgodba pa se je začela dobro zapletati, kar pomeni, da komaj čakam ostale dele. Godler me nekako še ni povsem prepričal, je pa Ludvik Bagari, sicer zvezda bednega filma Norega se metek ogne, hudičevo prepričljiv negativec.  Všeč mi je tudi dramaturgija, pa tudi dialogi so okej, kar je za slovenske filme in serije prava redkost. Pa spontano mi deluje vse skupaj, taka uigrana ekipa, očitno tudi prijatelji, ko kamera ugasne.

DRUGI DODATEK:

Če sem iskren, moram priznati, da mi poklon Prvinskemu nagonu, kjer je Katarina Čas oponašala Sharon Stone, ni bil okej, bil je preveč na prvo žogo, kot v novih hollywoodskih parodijah, ki ne premorejo niti enega dobrega štosa. Vse ostalo še vedno štima, celo Cavazza, ki me ponavadi ne prepriča, saj bolj pozira kot igra, ni slab kot preserantski znanstvenik. Prizori Jonasovega masakra so povsem ameriški in jih pri nas na tak način še nisem videl, še vedno pa me malce moti prekratka minutaža, ki prehitro konča dogajanje in gledalcu ne dovoli, da bi zares padel noter v smislu razvoja zgodbe. Toda Jonas že ve kaj dela, po moje prav s temi kratkimi rezi gledalca drži v napetosti in pričakovanju naslednjega kadra. Da strnem, zaenkrat še vedno zelo navdušno pričakujem nove dele.

TRETJI DODATEK:

Všeč mi je atmosfera filma noir, kjer Godlerjev privatni detektiv spominja na Philipa Marlowea in Sama Spadea. Samo še cigaretni dim in fatalka mu manjkata, pa bi bil pljunuti Bogart. Kljub temu, da se njegovi solo prizori malo vlečejo, zadeva funkcionira in navdušuje gledalčevo vidno polje. Katarina Čas in Sebastian Cavazza sta mi sicer še vedno malce premalo spontana, toda njuni erotični prizori vseeno delujejo dovolj zabavno  za slovensko nadaljevanko. Skeč o Prešernu se mi je zdel predolg in premalo smešen, epizoda Marka Derganca pa kul in zelo dobrodošla. Skratka, še vedno močno navdušen in v pričakovanju novih delov. In da ne pozabim, Jonas sicer upa, da bomo prepoznali nekaj Davida Mameta, toda jaz prepoznavam predvsem Raymonda Chandlerja in malček Elmorea Leonarda.

ČETRTI DODATEK:

Še vedno spremljam in še vedno sem navdušen. Morda ne tako zelo kot na začetku, saj se mi prizori z Godlerjem malce vlečejo, Katarina Čas pa mi ni dovolj zabavna, je pa zato Marko Derganc odličen kot forenzik. Zgodba se fino plete, Tita so vkomponirali na dovolj skuliran način, debate o filmih so mi še vedno super, nepozabna pa je tudi epizoda Marka Mandiča, ki je odigral invalidnega geja. Dobra serija, ki si zasluži moje spoštovanje in seveda pravi tv tretma, morda celo celovečerni film, ki bi bil brez dvoma zadetek v polno. Da ne pozabim, ko je Derganc razlagal, da so samo Tito, Dolanc, Kardelj in Pepca videli originalno verzijo Peklenske pomaranče, sem crknil od smeha.

PETI DODATEK:

Zadeva gre počasi proti koncu in še vedno lahko brez občutka slabe vesti zapišem, da gre za čisti presežek, kjer redno čekiram nove epizode in čakam kaj so pripravili Jonas in kompanija. Otroški hekerji, ki delajo vladni proračun, so bili kul finta. Prav tako Lado Bizovičar kot nori partizan. In seveda Zmago Jelinčič ter Dragan Živadinov v svojih cameo vlogicah. Še Katarine Čas sem se počasi navadil in mi ni več moteča. Gejevska fora predsednika je bila malce čez rob, otroštvo partizana pa je bil brez dvoma vrhunec zadnjih delov. Na kratko, super zadeva, tako tehnično kot pri idejah in dialogih. Z nekaj napakicami, ki pa jih z lahkoto spregledam in se še enkrat poklonim Jonasu.

ŠESTI DODATEK:

Pravkar pogledal predzadnjo epizodo, ki je prav gotovo ena boljših, če ne kar najboljša od vseh. Najprej raztura Ludvik Bagari, tokrat v vlogi ženske, ene izmed Titovih ljubic, ki Godlerju našteje vse ostale, bolj znane Titove ljubice, tudi Jovanko, ki naj bi imela mikrofon med nogami. Zakon sekvenca, super monolog. In potem pride On, pa ne On Ivan, prvi virtualni Slovenec, prvi domači AI, marveč On, gospod Marcel Štefančič, ki se tokrat izkaže stokrat bolje kot v filmu V petek zvečer. Jasno, Ivanu zastavi tudi vprašanje, kateri je najboljši film vseh časov. Da Ivan odgovori, da je to Odiseja 2001, je v kontekstu cele serije in tudi Jonasa, ki prav tako tripa na ta kultni film. Jp, strinja se tudi Štefančič, ki na koncu zapiše: “Jebi se,” in dobi odgovor: “Jebi se ti. ” Kultna epizoda, jebeno kultna, tudi za svetovni film.

ZADNJI DODATEK:

Evo ga, pa je konec prve sezone, kjer sem z velikim zanimanjem pogledal vseh 30 epizod in skušal slediti tudi namerno zapleteni zgodbi.  Navdušen sem, še posebej po zaslugi zadnjih dveh delov, še posebej zavoljo zadnjega, ki sem ga požiral z odprtimi usti. Glede na to kaka faca je bil Tito, bi bilo lahko vse skupaj celo res, jebemti.  To po moje ve tudi Jonas, ki je ustvaril genialen zaključek in finto, o kateri bi se moralo govoriti zelo glasno. Hej, kaj če sta Kubrick in Tito res skupaj ustvarila Odisejo 2001, naš filmski sklad pa jo je pomagal sofinancirati? Jonas, igraš se z mojimi možgani, v pizdo materno. Kapo dol.

 

54 komentarjev na “Recenzija: Prepisani”

  1. t-h-o-r pravi:

    škoda, da so deli tako kratki

    ampak prvi del je kul

    uspeli so ustvariti neko vzdušje

  2. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Se strinjam, vsaj 20 minut bi moralo biti, saj tako deluje bolj kot kak skeč.

  3. Rado Rado pravi:

    Iztoku so torej Prepisani všeč?!

    Potemtakem smemo ugibati v smeri, da je Iztok bedak in da bo Reboljca Prepisane raztrgala.
    Cakamo!
    ;-)

  4. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Dobra :)

  5. Safet Ali-beg Safet Ali-beg pravi:

    Pogledal. Všečno. Dobro. In netipično za naše serije in podobne izdelke. Čakam nadaljevanja.

  6. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Po prvem delu sodeč lahko rečem, da je tole krepko nad vsemi našimi serijami zadnjih let. Na misel mi je prišla nanizanka Klan, ki je bila menda zares všeč le meni, pač fina mešanica trilerja in kriminalke, netipična za naše razmere, toda Prepisani so povsem drugačna scena, polna referenc na druge filme, Tarantino v malem, če malo napihnem, pa vizualno hudičevo dobro narejeno.

  7. Jean Tonic pravi:

    Osem minut je malo za pravi vtis, a zaenkrat kaže dobro… Sploh če pomislim, da itak vsak slovenski tv izdelek na všečn-o-metru štarta iz apriornega globokega minusa, in ne iz nule…

  8. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Točno tako, dobro povedano, dejansko smo res presenečeni, če je kaka naša zadeva vsaj približno dobra, ker vedno pričakujemo totalni drek. Se pa žal rado zgodi, da potem na veliko hvalimo reči, ki so dejansko zanič, pač niso poden, so pa daleč od tega, da bi bile kul.

    Prepisani si vsaj po prvem delu hvalo zaslužijo.

  9. t-h-o-r pravi:

    ampak precej težko oz. nemogoče je “not past” v 8ih minutah :S bo bolje, da spustijo ven nekaj delov in jih pogledaš v 1 kosu :)

  10. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Zato pa bodo, če se ne motim, v živo vrteli tri dele skupaj na Prešernovem trgu v Ljubljani.

  11. Goebling pravi:

    Mene je zmotil Ternovškov ‘makedonski’ naglas. Drugo je pa odlično.

  12. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Mene je bolj matral najprej Godler, ker je govoril v polomljeni hrvaščini, potem pa se je izkazalo, da je Mariborčan in je štimalo tudi to.

  13. dr. Onyx pravi:

    Kako lahko v parih minutah trapastega dialoga med dvema JNA vojakoma opaziš mešanico komedije, kriminalke in političnega trilerja? Tole bo kot kaže še ena slovenska mojstrovina, ki je namenjena bolj zabavi mojstrovalcev, kot pa gledalcev. Si ne želim videti ostalih delov, ker je škoda vsake minute.

  14. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Za firbec, katere naše tv serije so ti kul?

  15. dr. Onyx pravi:

    Zadnja naša serija, ki mi je bila kul, je Naša krajevna skupnost, če ne štejem nekaterih Jugoslovanskih iz tistega obdobja. Prepisani so pa preprosto izven konkurence, ker v parih minutah se žal ne da pritegniti moje pozornosti. Razen seveda, če to ni končna oblika in bo nadaljevanka imela neko normalno dolžino, kjer se lahko v zgodbo vživiš.

  16. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Sem sumil, da boš rekel Krajevna skupnost :)
    Ma daj preboli že enkrat to našo zgodovino, zdaj so drugi časi, časi za modernejše in skulirane zadeve. In večina jih useka mimo, v totalno temo, za razliko od Prepisanih, ki so čisti presežek za naše razmere. Mene je pritegnilo že s pravim kadrom, že zaradi vrhunske vizualizacije in nenazadnje datuma, ko je umrl Tito. Udaren začetek, točno tak kot je treba ta uvod v uspešno serijo.

  17. jhanse pravi:

    Meni se pa zdi zadeva dokaj povprečna. Pravzaprav, sodeč po slikah s produkcije in opremi, ki je (bila) na voljo, se zdi skoraj podpovprečno. Zgodba zaenkrat tudi ne deluje najboljše. Najbolj razočaran sem pa nad kvazi-Millerovsko (Frank Miller) produkcijo, ki ne seže ničemur nikamor. Saj mogoče je res ceneje greenscreenat (kot pa kadit v kliničnem centru), ampak na koncu tako tudi zadeva izpade. Ceneno. V drugem delu je compositing še znatno slabši. Sami zeleni robovi, slabo ustvarjena 3D okolja, itd. Slabo, Nu Frame (predvidevam da so oni delali kompozite). Očitno jim niso dovolj plačali, da bi se dejansko potrudili in vložili čas. In očitno tudi Slovenija še ni zrela za take produkcije, kjer ni kompromisov. To se filmom kot so Sin City, The Spirit in podobni niti do gležnjev ne približa, žal.

    Suma sumarum, ne vem komu se je mudilo, ko je to delal. Nekomu se sto procentno je, ker drugače bi to moralo biti boljše.

  18. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    No ja, če si pričakoval tehnični nivo Sin Cityja in The Spirita, potem pa ni čudno, da si razočaran.

  19. jhanse pravi:

    Finta je, da nisem. Malo sem se naslonil na tvojo omembo filma Sin City. In ne, niti po atmosferi se ne približa tistemu. Vidi pa se, da so želeli v tisto smer z zadevo. Dejstvo pa je, da bi se s parimi urami vloženega dela več lahko brez problema približali Milleru. Če že dajo denar za samo produkcijo (kostumi, kamere, screeni, itd), potem bi lahko tudi vložili v post in dejansko imeli nekaj estetskega. Zdaj pa imajo OK idejo, ki pa je bila popolnoma povprečno izvedena. Dosti boljše rezultate bi lahko dosegli z dejanskimi lokacijami. Mogoče bi rad rekel le, da ni niti tako čudno, da kaj takega ne pride na nacionalko ali POP.

  20. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Uf, glede na to kako sranje so doslej že vrteli na nacionalki in na popu, je zločin, da tegale ne bodo.
    Imej svoje mnenje, ni panike, moje je pač drugačno, meni se zdi ravno to, kar ti kritiziraš enkratno, še posebej za naše rezmere.

  21. jonas jonas pravi:

    > To se filmom kot so Sin City, The Spirit in podobni niti do gležnjev ne približa, žal.

    Je treba bit posebne sorte zagrenjenec, da gre človek primerjat multimijijonsko produkcijo s projektom za 140,000.- evrov. Gobec je lahko otresat.

    Jonas

  22. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Jonas, res je, folk ma čudne fore včasih, kot da hoče namerno najti razloge, da mu ne bo kul.

    Sem pogledal drugi del, malo prekratek je, a vseeno dobro narejeno, pa tudi tvoja vloga zasliševalca je kul, pa sekvenca, ko se te opazi v očalih.

    Zdaj pa sem videl, da je že tretji del dostopen. Ga grem počekirat in morda kasneje še kako objavo spišem, saj mi zadeva deluje odlično in komaj čakam da vidim kaj ste ušpičili za naprej.

    Pa kul so mi vse te asociacije na ameriške filme, super nostalgija, Tarantino bi bil navdušen :)

  23. jhanse pravi:

    Jonas, meni se zdi super, da se to dela pa da se stremi k napredku, ampak jaz govorim o neki dosegljivi kvaliteti (na budgetu), ne o multi-miljonskih zadevah. Pa mi je že žal za primerjavo s Sin City, ker se zdaj lahko vsak na to obesi.

    Druga stvar pa je, da se meni budget 140k€ ne zdi malo (ga pa razumem glede na vpletena imena). Moj point je bil, da bi moralo mogoče malo manj v samo produkcijo, malo več pa v postprodukcijo. Ker ko se to dvoje pomeša, bo tisto, kar je slabše, vleklo taboljše navzdol. In v tem primeru post v veliki meri razveljavi kvaliteto produkcije, ker za nekatere pač ni tako gledljivo kot bi bilo, če bi bilo snemano na lokaciji.

    Torej, vesel, da gremo Slovenci počasi tja, a mnenja, da še zdaleč nismo blizu cilju (če je cilj tematska, kadrovska in produkcijska kvaliteta). V tem primeru pač najbolj šepa slednja. Kritiko sem napisal v duhu konstruktivnosti. Dajte jo tudi tako sprejet.

    Jan

  24. jonas jonas pravi:

    > 140k€ ne zdi malo

    Za 180 minut filma?

    Razmisli. Preden. Zineš.

  25. jhanse pravi:

    Ok, sem razmislil. Še vedno mi ne zgleda baš nekaj.

  26. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Jhanse, kaj pa dramaturgija, igralske predstave, dialogi in humorne finte? Še posebej v primerjavi z ostalimi slovenskimi pizdarijami, kjer grozljivo šepajo prav ti segmenti?

  27. jhanse pravi:

    No, maš prav. So nekateri momenti humorja, ki so prav zabavni! Plus tega so fajn reference na določene filme! Je res fajn, da ni tak moreče, ko pač večina slovenskih zadev, ki se preveč trudijo bit nekaj, kar niso – globoke. Je korak naprej, ampak še vedno sem mnenja, da s(m)o sposobni še boljšega. Pa res nisem iskal zdaj tukaj prepira ali karkoli, pač povedal sem, kje se mi zdi, da zadeva šepa.

  28. glistazoranajankoviča pravi:

    OK, nekako se strinjamo, da stvar šepa tehnično, ampak meni, pa ne zato ker je nastalo z mojim denarjem, tudi preveč gledljivo tole ni. Kar se je zdelo potencialno obetavna vsebina se zdi podrejeno pakungi.

    8-minutni format je jeba, nedvomno, podobno kot kratka zgodba v primerjavi z novelo in potrošiti npr. toliko časa za tekanje po hodnikih najprej levo in potem desno in še tisto obvezno konfuzno obračanjem glav, kao ja kje pa je zaboga in še kader samo noge, ne vem no, zdi se mi, da bi moral biti ritem veliko hitrejši, loki prepletajočih se zgodb bolj napeti.

    Ne sme nam niti primerjava mizerija od slovenske produkcije, referenca je lahko tudi low budget show kot npr. Breaking Bad, malo denarja, same neznane face, a veliko talenta in eto ti (skupaj The Wire) naj TV doživetje ever.

    Webizode BBja in še česa so zanimivi primeri kako hendlat tako kratek časovni format.

  29. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Se ne strinjamo, da šepa tehnično, meni je tudi v tem segmentu enkratno, še posebej za naše razmere kar trobim že nekaj dni. Res ne vem ali se delate norca ali pa ne vidite presežka tudi v tehničnem smislu in v primerjavi z ostalimi našimi pizdarijami.

    Strinjam se za prekratke epizode, to pa, zato komaj čakam, da bodo vse zunaj, da si jih bom lahko še enkrat ogledal v enem šupu kot celovečerni film.

  30. bine bone pravi:

    Ja, pa ja. Film se da posneti tudi z mobijem. Nekaj takega so že naredili. Res, Ben Hurja bi tako težko posnel eden z mobijem.
    Trem pa bi mogoče uspelo? Le koliko je Chaplin porabil dolarjev za svoj prvi film? Nizko produkcijski filmi. Špageti vesterni.
    Johan Wayne je bankrotiral, ko je snemal svoj film Alamo. Stal ga je takratnih 50 miljonov dolarjev. težko je bilo futrat ekipo in kakih 4000 tisoč statistov. Ma, koliko so pojedli samo govejih zrezkov? Bolje bi bilo nekaj v smislu Aleksa Reymonda,ko smo bili poslednjič, mladi.

  31. nejc pravi:

    No, zdaj sem si pogledal 5 delov in enostavno, sori, ni v redu. Ne vem, a Cavazza slabo igra, ali parodira slovenske filme, kjer kot gostje v studiju, igralci vedno igrajo kot v drami. Ne vem, a je tisto brutalno poudarjeno moteče pisklanje, ko pogledamo skozi kamero vsajeno v psa, parodija slovenskih SF filmčkov (Maja in vesoljček), ali le pomankanje občutka in prevelika zagnanost opremljevalca z zvokom, ne vem, ali tista brutalna brazgotina politika, ki naj bi jo dobil leta 1980, leta 2010 pa je še krvava, amaterizem ali ima globlji pomen (kao, po 30 letih,so rane tistega časa še sveže), ne vem, a so “vse slabosti, ki jih nekateri naštevamo” namerno tam, sam jaz tega enostavno ne morem prebaviti. Ne bom rekel, da je zanič, so vmes svetli trenutki, ampak v primerjavi s sicer diletantsko, ampak svežo, duhovito in inteligentno spletno nadaljevanko Dan ljubezni, je tole precej butasto, pretenciozno in podcenjujoče za gledalca. Pričakoval sem več (dobil pa preveč).

  32. Mile pravi:

    Serijo sem pričakoval s pozitivnimi pričakovanji, morda celo previsokimi. Žal sem si moral priznati, da sem razočaran. Vse skupaj je pravzaprav serija skečev, ki so smešni prvo minuto (npr. zasliševalni urad NPU, bujenje predsednika RS sredi noči), potem se pa predolgo vlečejo in izgubijo svojo sočnost. Po 5 minutah gledanja sem začel kar prevrtavati serijo naprej do naslednjega kadra. Res, od Jonasa Ž sem pričakoval rafale komičnosti, ne pa en strel iz muškete humorja vsakih 5 minut.

  33. glistazoranajankoviča pravi:

    Glede na javno-zasebni partnerai verjetno prihaja do konflikta interesov. Siol si to očitno predstavlja kot video podlistek misleč, da čim več delov prinese največ obiskov, po mojem mnenju zmotno, večina ljudi se bo naveličala ultrakratkih webizod (neto cca 4 minute) in čakala, da se nabere vsaj pol ure gledljivega materiala, dvomim da so ustvarjalci veseli, da se njihovo delo razbije na nano delce. Zanimivo bo videti kaj bo iz tega prišlo, ko bomo lahko videli (na novo zmontirano) verzijo v enem kosu.

    Tako kot je sedaj se mi zdi še vedno preveč dolgovezno, ne razumem v čem je smisel tretjino že itak kratke druge epizode porabiti za sekvenco tipa s svinčnikom, sploh ker parlament v ozadju ni uspel. Morda bi pilo vodo, če bi bil to nek build-up, da model potem klošarja ubije s svinčnikom v uho recimo, ampak tudi v tem primeru se do naslednje epizode emocionalni učinek že izgubi.

    Na jonas.si čakam Jonasov odgovor kdo montira te epizode in odloča o dolžini le-teh, dvomim da je to režiser.

  34. Morant pravi:

    Najprej naj povem, da sem Prepisane pričakoval brez predsodkov ali kakšnega vnaprejšnjega odklonilnega odnosa.

    Green screen tehnika včasih izpade prepričljivo, včasih malo manj. Igranje je ok, sicer z nekaj izjemami. Glasbena podlaga se mi kar dopade, čeprav bi včasih tišina boje pasala. To so nekako dobre točke.

    Najbolj me je zmotil dobri, stari slovenski sindrom “preveč vsega”. Imitiranje domačih politikov, tarantinovke poteze, obujanje Juge, citiranje hollywoodskih klasik, poskusi hard-boiled dialogov, cerkev, Erika Žnidaršič, grobi preskoki v pripovednem tonu, pa še bi lahko našteval … Še najbolj pa me begajo “osvežitve spomina” na začetku vsake epizode. Ker gre za nekajminutne epizode, ki so vse instantno dosegljive na internetu, ne razumem, zakaj ste se za to odločili. Še ena stvar, ki ovira tekoče gledanje epizod.

    Jonas, če se ne motim, tvoj šov ni delo, posvečeno eliti, ampak je za širšo publiko; zato bi ti svetoval, da se vzdržiš vihanja nosu in žalitev, če plebsu tvoj izdelek ni všeč. Malo več spoštovanja do tistih, ki so (neprostovoljno) financirali tvoj projekt, prosim.
    Praviš, da te navdihuje Mamet, ampak jaz tega v Prepisanih žal ne vidim. Vidim le nepregleden kaos prezgoščenega scenarija in premnogih drugih vsebin. Žal.

    LP

  35. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Nejc, Cavazza tudi mene nikjer posebej ne prepriča. Bolj pozira kot igra, od nekdaj, a vseeno mu je treba priznati, da se je izboljšal glede na vlogo v filmu Carmen, kjer je bil res grozno zanič. Pa tudi v tejle vlogi preserantskega znanstvenika ni slab. Dan ljubezni je tudi meni okej, navsezadnje tudi Jonas igra epizodno vlogico na stranišču, a vseeno moram reči, da je zadeva iz epizode v epizodo slabša in manj zabavna.

  36. nejc pravi:

    Lahko, da ti Dan ljubezni ni več zabaven, slabši pa ni iz epizode v epizodo, drži nivo. In ja, vem, da je Jonas odigral epizodico na stranišču in odlično jo je odigral. Pa tudi nekaj drugih je sodelovalo pri obeh projektih, kolikor dem opazil. Primerjal sem pač dve spletni nadaljevanki. Pri Prepisanih sem pričakoval perfekcionizem, pa je polno nepotrebnih kiksov in pretiravanja, verjamem, da tudi zato, ker so pristavili prste zraven profesionalci, verjetno tudi taki, ki jih je do konca zjebala AGRFT. Premalo rafinirano je vse skupaj, pretenciozno in preobloženo, tako nekako, kot tisti Anžlovarjev Poker. Ampak, saj zadevi nisem nenaklonjen, le zadržan sem in malce razočaran. Nekatere pripombe se tičejo predvsem postprodukcije, saj to se da popraviti in premontirati, če bo zadeva izšla v enem kosu in upam da bo.

  37. glistazoranajankoviča pravi:

    xy<ASDFGHJKLČĆŽ

    ig: "a vseeno moram reči, da je zadeva iz epizode v epizodo slabša in manj zabavna."

    Pohvalno. V psihologiji poznamo pojav konsistence, subjekt redko odstopi od svojega začetnega stališča, tudi če evidentno odstopa od realnosti. Tvoj zasuk kaže na sposobnost kritičnega razmišljanja-

    Verjetno Prepisane tepe tudi sindrom prvega scenarija, knjige itd. Jonas želi izkoristiti (morda edino) priložnost in noter stlačiti vse, od fascinacije z Applom do hommage-v raznim filmom in avtorjem. Bolj malo prostora ostane za razvoj karakterjev.

    Vseeno upam, da bo verzija za gledanje v enem šusu drugačna in bolj gledljiva.

  38. marš na drini marš na drini pravi:

    mene že prvi del ni posebej navdušil, ampak sem si rekel, da bom počakal, ker se pač nikoli ne ve. ampak potem pa je res bilo iz dela v del slabše. po moje si naslednjega nadaljevanje sploh ne bom več ogledal, ker v nek magičen zasuk na bolje res ne verjamem več.

  39. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Nejc, meni je bil Poker kul, pravi ameriški triler, verjetno sem edini :)

  40. glistazoranajankoviča pravi:

    Ko ravno omenjaš poker, ne vem zakaj v praktično vseh filmih prikažejo, da se poker igra tako, da ti staviš npr. 1000, jaz pa potegnem iz žepa milijon, in če ti nimaš ravno milijona pri sebi si izgubil. Ajde pred filmom Rounders, ampak tako je tudi v filmu Shade iz 2003. Kakšni so to scenaristi, da se jim zdi taka bedarija logična in kakšni producenti take nebuloze kupijo.

    Glede na tsunami sranja, ki prihaja iz Hollywooda zadnja leta, če ne desetletja, je Jonasov skript še dober, samo da se ne bo pojavil deux ex machina in nam začel razlagati. Protagonisti naj govorijo skozi svoja dejanja je ućil Sofokles oz. eden od tistih, it’s all Greek to me.

  41. Simona pravi:

    Matr znate eni zatežit (marš pod uno hruško) … jst sm totalni laik, sam gledam pa nč druzga in to JE superlativno boljše kot večina, ma kje, kot VSE stvari do zdej (od 1980).
    In Iztok, tud 8 min format je odločitev avtorjev, ki seveda lahko deluje tudi kot vabka, a kaj naredi na celoti al pa zakaj je to in komu vabka. Mal širine, pa ne danes, prihranimo kej še za jutri.
    Dejmo mal predihat zadevo preden spluvamo (sej konstruktivno kritiko v naši mali vasi slej ko prej lahko prgurate do avtorjev, namenjena je predvsem njim) ne pa da nas laike dobesedno obremenite s tem (ajd rec čez pet, da je uporabu tehniko izpred dvajstih, ma de mu na premiero to pišeš v javno, sori, gnojno)
    … sam dva sem pogledala do zdej, pa teh komentarjev sem se naveličala mal pod … ej, boli me k$

    ej – to začne na točki, na kateri skor še nihče ni, al pa jih je še premal, foto je enokraten (o pomeni uav!!!) (ne pozabi laik piše), ste opazli, da je to strip film – the strip(tiz)film – 8emka čist not pade – ko puzle … dialog – uvoden – je totalno v duhu časa…
    Kakšen in medias res, bi kritiki še radi, kaj vas zadovolji …?
    MATR … kaj pa je jesen 2010 sploh drugega prinesla v slo kar se filma tiče .. laiki, brez buđeta, smo lahko vidli samo PREPISANE, pa nč druzga in zato gre tnx samo podpisanim in tihim sodelavcem, pa čist nobenmu drugmu … gotov pa ne tistim, ki nas hočte spravt pod hruško

    Jonas and all compani hvala

  42. Simona pravi:

    aja
    Pa naj tejle modreci (filmofili) zgoraj povedo katero hruško mislim… častim dvd, tak k si ga bom lohk privoščila sama, za nagrado

  43. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Simona, niti osem minut ni, nekatere so pet minut, od tega minuta za napise in odlomke od prej, se pravi vsega štiri minute. To je moj edini minus trenutno.

  44. nejc pravi:

    @simona Sicer nisem ravno filmofil, pa tudi za modreca se nimam, ampak ker nihče ne odgovori… Pomoje misliš na tepko. Ena od razlag pravi da je Marija Terezija ukazala, da mora imeti vsaka kmetija hruško, sicer je bil kmet tepen. Verjetno maš ti kakšno drugo, da so pod hruško koga tepli ali kaj, ampak ne vem kako je to povezano s filmom.
    SSKJ pravi takole
    tépka -e ž (ẹ̑) 1. hruška z jajčastimi, spodaj dlakavimi listi ali njen sad: posaditi tepko / sedeti pod tepko / tepke se medijo; jesti tepko ∙ ekspr. tega fanta pa niso otresli s tepke je bister, prebrisan
    Pa tudi, zanimivo:
    2. ekspr. omejena, neumna ženska: ta tepka mu vse verjame / kot psovka kaj vendar govoriš, tepka

    No, tudi če sem falil, le poglej DVD za nagrado.

  45. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Spisan nov dodatek.

  46. jhanse pravi:

    Hehe, tisti del, kjer Godler išče stvari v fotrovi sobi, je čista referenca na Twin Peaks – Dale Cooper minus diktafon in Diane ter glasbena podlaga skopirana od Badalamentija :D

  47. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Res je, čeprav moram priznati, da mi tisti hip ni prišlo na misel. Cel kup referenc, kot sem že zapisal, tarantino bi bil ponosen :)
    Mi je pa na Twin Peaks potegnil drugi Godlerjev solo prizor, kjer pa je imel diktafon :)

  48. Pris Pris pravi:

    @Iztok:
    Pa Blade Runner, pa Pulp Fiction, pa …

    Tega je/bo ogromno. ;)

  49. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    Blade Runner itak, še omenijo ga :)
    Šund pa stalnica.
    Prav zaradi vsega tega mi je ta serija tako zelo dobra.
    Zgodba mi je dejansko v drugem planu, jo sledim, a raje uživam v teh majhnih poslasticah.

  50. Roman pravi:

    Zdravo,

    Vse pohvale svežemu pristopu scenarija in produkcije. Ker nisem ravno filmofil marsikatere fore ne razumem. Si pa težko predstavljam obveznika JNA iz leta 1980 (letnik 1959), ki bi leta 2009 izgledal star za umret…

    Lp

  51. jhanse pravi:

    Meni se pa ravno reference zdijo malo preveč očitne, da bi lahko v njih užival. Mogoče je moteče to, da se zdi, kot da je zgodba suženj referencam na razna druga dela, same reference so pa malo preveč v ospredje potisnjene in ne pridejo skozi naravno, kot nek logični podaljšek dogajanja na ekranu… Še najbolj všeč od tega mi je bil tisti prvi dialog glede Odiseje.

  52. IZTOK GARTNER IZTOK GARTNER pravi:

    *Roman, teh dvajset let tudi mene mede, je pa Jonas nekaj razlagal na svoji domeni o tem pa sem pozabil kaj točno.

    *Jhanse, tudi meni je Odiseja najboljša. Vse ostale z izjemo preveč poceni Prvinskega nagona, pa prav tako dobre.

  53. Katarina Čas gre v Hollywood? « IZTOK GARTNER pravi:

    [...] res pa je, da je bila obupno slaba v filmu V petek zvečer in v seriji Strasti, no ja, pa tudi v Prepisanih ni bila kaj dosti boljša, če sem iskren. Pač tv voditeljica, ki ni za filme, jebat [...]

  54. IZTOK GARTNER RAZMIŠLJA NAGLAS » Grossmann 2011: Prepisani, Taxidermia, The Taint, Over the Top, Paranoira, Radgona Über Alles pravi:

    [...] PREPISANI [...]

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !